HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) Égéstér (5) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Botrány az Autóklub ünnepségén

2011.11.11. 22:32 Tcomment

Címkék: botrány dömsödi mak autóklub ködölés

Izgalmas percek, rengeteg érdekes vendég, sok kínos kérdés és Dömsödi Gábor, akit nem engedtek be a sajtóbeszélgetésre.

Kapcsolódó cikkünk blogposztja.

320 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr683371735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ben Franklin 2011.11.12. 20:21:19

@=Daniken=: Nekem személy szerint D.G. nem volt soha szimpatikus, tévésként is egy cukrosbácsi-karikatúra, de ez nem tartozik ide, végül is az egyetlen autóklubról van szó.

ommm 2011.11.12. 20:30:45

@conmorientes: Nem kell sokat nyomoznod, lehozta több hazai netes lap is. Vond le a következtetéseid.

LBL 2011.11.12. 20:31:02

@Ben Franklin: Dehogy egyetlen autóklub. Most szeptemberben alapított egyet a Dömsödi, lehet választani.

Operator 2011.11.12. 20:33:57

@Winkler Róbert:

Statisztikai hibahatáron belül lévő kisebbségtől eltekintve szerintem senki nem mondta itt a belsőségen azt, hogy nem lenne valós probléma mindaz, amit itt az Autóklub kapcsán feszegettek. Sőt, azt gondolom, nagyon hasznos, hogy fény derül az ilyen visszásságokra, és a legkomolyabb autós közösségi oldalként meg is kellett tennetek, hogy közlitek! Ez így tök jó!

A probléma annyi, hogy attól még, hogy az Autóklub egy rothadó pénzlenyúló valami lett, Dömsödi gerinctelenül járt el. Kicsit olyan Ő most, mint a védelmi pénzt szedő Maffiózó, aki közölte egy üzlet tulajdonosával hogy nem megfelelő a biztonsági felszerelése és szívesen segítene az üzlet biztonságának javításában. Az üzletvezető nemet mondott, s Ő most szétveri azt az üzletet, amelyik nem volt hajlandó fizetni. Attól még, hogy az üzlet, amit szétver egy velejéig romlott valami, és épp itt volt az ideje megbüntetni őket, a maffiózó még egy bűnöző, aki ugyancsak gyomorforgató módon jár el.

Nagyjából ezt fogalmazták itt meg sokan, ki-ki saját vérmérséklete szerint, s csak jeleztük, hogy Ti, akiket szeretünk és olvasunk, ne azonosuljatok Gumigerinc Úrral, ne váljatok a büntető hadjárata eszközévé, ne legyetek az üzletet szétverő maffiózó kápói.

Világbéke :)

Ben Franklin 2011.11.12. 20:35:20

@LBL: Hát azért attól hogy alapítanak egyet, még nem gondolom hogy alternatíva lenne.

csuvel 2011.11.12. 20:38:34

@LBL: Na DG klubját is messzire el fogom kerülni az már most biztos.

A TC meg kezd gerinctelen lenni.

Kíváncsian várom a következő kiszivárogtatott levelet ami DG és TC között zajlott és zajlik a közvélemény megvezetésére.

Szar ügy hogy itt tart már ez az oldal is.

LBL 2011.11.12. 20:39:08

@Ben Franklin: Nem bízol a Dömsödiben? Nahát. :)

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2011.11.12. 20:43:41

@Ben Franklin: igazad van, mert igazad van. látszik rajta a feszengés, igen :) meg tőlük is kapja a fizut. de legalább lehet látni a tv-ben, régen az Autó2-be írt rendszeresen jogi rovatokat (a pereskedés előtti Autó2-be, Surányi féle), és egyszerűen tudom ki ő, mivel foglalkozik, mi a szakterülete. de kb pont a nyáron láttam egy MAK-os matricát egy autó hátsó szélvédőjén, és elgondolkodtam azon, h vajon ez még működik? ez létezik még? évek óta semmit se hallotta róla.
Dömsödi meg... sztem nincs akkora arca, és olyan vastag bőr rajta, mint pl a Jusztnak. a Juszttal csak az a baj, h nincs belőle 100, aki tv ügyvédje tudna lenni :)
sztem teljesen mind1, mivel jár a nagyfőnök (miért, a többi "mezei" politikus, országgyűlési képviselő bivajbasznádról mivel jár? minimum egy octaviaval, vagy superbbel, akkor nem járhat egy főfejes a MAKtól egy corollával), sokat megy, higgyük el neki, ahhoz meg kell egy kocsi. új zéland... kit érdekel? mondta most a videóban, h idén meg újdelhiben lesz. csak arról nincs számlafotója a Dömsödinek. Ezek azért még nem akkora panamák, h hátast kéne dobnom... az új székházról még vmi: valszeg nagyrésze pályázati pénzes, és a maradék fennállót se a MAK fizette, hanem mondjuk a kivitelező az 51%-os tulaj, és lízingeli visszafele a MAK. Ha lehet ilyet iskolákkal, főiskolákkal, egyetemekkel, akkor lehet egy ilyen kis székháznál is sztem. mondjuk akkor se értem, h miért titok a beruházás értéke, na mind1. lehet h azért, h a Dömsödi féléknek ne szúrja a szemét, h mégis honnan volt ennyi pénze a MAK-nak? amikor valójában lehet, h 0%-kal szállt bele ebbe az egészbe, hitelekkel, pályázattal, beruházóval mindennel. ha nem fizetik, lehet h ki is dobják őket onnan.

Ben Franklin 2011.11.12. 21:05:08

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: Hát annyi a külömbség, hogy KK legalább ügyvéd, Juszt meg egy pojáca. Utáltam mindig, meg Dömsödit is, ő jó lenne Dévényi Tibi bácsi kettőnek kb. megvan hozzá a tehetsége. KK nagyon jól tudta, hogy nagyon necces üzelti titokra hivatkozni, ha a köv. mondatban azt állítja, hogy minden fillérrel elszámolnak. Aztán meg kente a sz*rt, mert az Apehnak semmi köze a müködési visszásságokhoz, amíg a bevallás rendben van. A főnök azt mond amit akar, a sok majom firkász úgysem ért semmit belőle meg felkészületlenek is voltak, de K-nak nem ez az utolsó és egyetlen munkája, benne azért gondolom csak van vmi szakmai igényesség. Persze azt azért ne várjuk el tőle, hogy ellentmondjon az ügyfélnek. Ha vmi bukta lesz, majd azt mondja hogy az elnök úr becsapta.

conmorientes 2011.11.12. 21:08:21

@Winkler Róbert:

Engedd meg hogy szokásommal ellentétben most egy kicsit benyaljak:)))
Annál jobban bírlak benneteket, hogy most ezt a nekem szánt üzenetedet kifejezetten mellédumának tartsam, holott inkább az, mint amilyen durva fitymacsattogtatást igaz ügyekben tőletek megszoktam, ezért is olvastalak kizárólag benneteket.
Nem mentem végig, a komemnteken, leht hogy valaki már írta, hogy elsődlegesen a módszerrel van gondom. Gabi bácsi, most már tudom érdekképviseletet alakított, ki tudja minek ? Aztán nálam jobban a csontig hatolt a most már ledegradált és lopós zsarnoknak titulált seggekben, de nem lett elég fényes a munka így elzavarták. De Gabi bácsi nem akárki, hanem egy olyan médiaspermaféle, és ahelyett hogy nálatok lökte volna a senki által nem ismert szervezetét, alakított volna ki a MÁKkkal szemben versenyt és szorgos évekig tartó munkával megmutatta volna hogyan is kell mindezt csinálni, inkább úgy gondolta jobb neki a halálkanyar a budi peremén és laza mozdulattal belebaszta a szartomahawkot.

Értem amit írsz, mint érdeklődő egyet is értek, de két dolgot felejtettetek el.
1) Ez nem állami szerv, hanem egy egyesület, amely olyan önkormányzattal és ezáltal jogsultságokkal rendelkezik amiket ílyen módon nem lehet lebontani. Utazgatak, lopogatnak persze fel vannak hatalmazva a tagság által aki nem is tudja hogyan gazdálkodnak kufárkodnak az Ő kis befizetésével, de ahogy látom maguknak elég jól. Ezek a tagok vagy meggyőződésből, vagy megszokásból vannak ott és azokat a szolgáltatásokat amik kialakítva lettek megkapják, ezért a tagsági jog gilt, a visszteher megvan, maga a működés mindenben szabályos, akármennyire sem erkölcsös hogy a király szolgáltatás helyett a királyi szervezetre fordítódik a nem kis vagyon. Nem tetszik, mint fent írtam tessék szorgos munkával versenytársat állítani és versenyben megtörni a hegemóniát, mindezt lehet leháratási módszerekkel is keverni, de:
2)Ilyen kényes ügy interpretációját csak olyan ember szájából, tollából szabad elfogadni aki érdektelen és fedhetetlen, nem mint Gabi bácsi akinek személyisége az elvárható fehér laphoz képest maga a mákos guba.

Ráadásul súlyosbítod a helyzetet azzal hogy leírod, volt érdemi kommunikációtok, és elmesélték neked az előzményeket, te viszont nem foglalkoztál vele, arra sem vetted a fáradtságot hogy utánajárj a történetnek, hanem elpimflizted magadban a "Hűha fantasztikus jelzővel". Egyébként a videóban látottak szerint nem egy levél volt, hanem szorgos levelezés a személyes megbeszélést követően. De ki tudja, illetve meg fogom tudni, mert most már tényleg rámegyek, mert tudok pártatlan és objektív lenni.

Cinkosok közt sánta aki bénát játszotok. Nekem ennyi éppen elég mindenféle szál kibontogatása hiányában is.

Nálam sajnos most ezzel elbuktátok a laza fensőbségeteket és egyben elsőbbségeteket De azért köszönöm, hogy fordítottál időt rám, és ígérem figyelni fogom az ügyben mélyrepüléseteket, mert ebből más már nem jön ki.

Mercel 2011.11.12. 21:12:27

Hello!

Had lógjak ki kissé a sorból, én nem az autóklubot áztatnám. Nem mintha a jelek szerint nem lennének korruptak, és rossz vezetői az egyesületnek. Csak azt már sokan megcsámcsogták.

Csak nekem tűnik úgy, hogy Dömsödi részéről a két cikk gyakorlatilag fröcsögés volt?
Számomra sütött a rátokhúzom a vizeslepedőt érzése minden sorból.

Sokkal többet ért volna a totalcar, ha nem egy "külsős" írja meg a két cikket.
Nekiment már a TC sok mocskos kis (és nagy ügynek) és még ha nem is mindig értek el eredményt, de akkor is hitelesnek tűnt, hogy Magyarország legtökösebb autós médiuma az autósok érdekében az autósokkal kapcsolatos ügyekben kezdett kényelmetlen dolgokról írni.
Legyen az akár cég, akár állami szervezet.

A hitelesség szempontjából ezeknek a cikkeknek a leközlése öngól volt.
A totalcar hitelességének szempontjából.
Mindenesetre remélem nem egy dömsödi lesz az új Winkler.

"Frigyes"

conmorientes 2011.11.12. 21:20:30

@Operator:

Látszik hogy sajnos előbb írok, mint olvasok.....
Jó nem leszek kápó, de mielőtt javasolnád nekem a viselkedésformát, definiáld már ebben az ügyben először magatokat.

Köszönettel.

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2011.11.12. 21:21:59

@Ben Franklin: jah a Kázmér be tudja védeni magát, meg van akkora híre, h ha innen mennie kell, nem marad munka nélkül, tuti.
Én csak azt nem értem, h ezekre a visszásságokra, h drágább az akksi, meg drágább a trélerezés, mint egy maszeknál, miért kell ráhúzni azt, h külföldre utazik a főnök, meg h A8-asa van. sztem ezek nincsenek összefüggésben egymással, ha normál vagy nyomott áron dolgozna a MAK a klubtagoknak, akkor is kijárna új-zélandra, meg A8-assal járna. persze akkor már senki se hőbörögne, mert működik a dolog, előnyökhöz juttat a klubtagság, elnézőek lennének az A8-assal szemben. de a szolgáltatások minőségének semmi köze ahhoz, h milyen kocsival jár a főnök, meg h hova megy nyaralni. tutira veszem, h ha normálárakon dolgozna a MAK, akkor is jutna Audira. egyszóval baromságnak tartom Dömsödi részéről a lejáratókampányt, azt viszont nem tartom baromságnak, h azért lobbizik, h legalább piaci árakon dolgozzon a MAK, na afelett, extraprofitért.

Ben Franklin 2011.11.12. 21:25:38

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: baromságnak tartom Dömsödi részéről a lejáratókampányt, azt viszont nem tartom baromságnak, h azért lobbizik, h legalább piaci árakon dolgozzon a MAK, na afelett, extraprofitért.

---ez azért nekem egy picit naivnak hangzik, Dömsödinek max egy kartellezés lehet az érdeke, semmiképpen nem árcsökkentés.

Operator 2011.11.12. 21:26:03

@conmorientes: Jaj, szerintem félreértettél! Vinkler Róbertnek válaszoltam egy hozzászólására, s igazából a TC viselkedése kapcsán "javasoltam" hogy ők ne legyenek Dömsödi Gábor hadjáratának eszközei, nem neked.

Operator 2011.11.12. 21:27:39

Helyesen 'Winkler' természetesen, elnézést kérek!!!

conmorientes 2011.11.12. 21:35:01

@ommm:

Megtörtént. Két nappal ezelőtti következtetéseim beigazolódtak. Jobb lett volna ha nem, mert magam ellen is jó lenne egy jó ügyért szurkolni.

Jegyzem meg az origón olvasott levelecskéről, hogy ennél nyálasabb, ráadásul a bennfentességet sugárzó, és durván önfényező piár nyalit a sztahanovista jelentések óta nem olvastam. Komolyan mondom, Lázár György mint a minisztertanács elnöke, jobbat nyomott a XII. Kongresszuson.
Ezért azt gondolom, Gabi bácsit a magaspolitikába, ott a helye minden szempontból.

conmorientes 2011.11.12. 21:35:54

@Operator:

Már észleltem, csak reméltem nem veszed észre:)))
Ebben sem volt igazam, nem úgy mint neked
Bocs.

conmorientes 2011.11.12. 21:41:28

@Ben Franklin:

Nem igaz ! Nyugvó, vagy telített piacon, nem kartellezel senkivel sem, mert nem tudsz belépni..... A legfontosabb versenyjogi tilalom alapja, hogy a piacra belépés ne legyen akadályozva mert ez a helyzet önmagában korlátozza a versenyt.

Ezért szét kellene törnie, meg kellene rendítenie a monopóliumot, hogy legyen piaci rése.

Árcsökkentéssel ez esetleg évtizedes kemény munka ugye. Drukkolnék neki, sőt esetleg be is lépnék ha ezt tenné.

Dr. Robin Masters 2011.11.12. 21:49:26

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg:

Én mondjuk nem nagyon járok a főváros azon részén, ahol az új székház van, de ha pályázati pénzből ment, akkor ott kellene lennie egy jó nagy táblának, ami hirdeti, hogy ez és ez ilyen és ilyen forrásból valósult meg. Erre gondolok: m.blog.hu/eu/eupalyazat/image/A_tipusu_projekt_tabla.gif

Vagy netán egy ilyen tábla van ott: kuruc.info/galeriaN/egyeb/nemfejlesztesitervnagymeret.JPG

:-)

Reggio 2011.11.12. 21:52:35

@ommm:

Megnyugodhatsz, a kommentjeid után leszünk egy páran akik levonják a megfelelő következtetéseket. Egyébként is jó látni a stílusodból, hogy az "olvasó" kb. hol helyezkedik el a TC fontossági sorrendjében.

Valami nagyon elcsúszott nálatok az utóbbi időben. Kár.

Reggio 2011.11.12. 21:55:52

@ommm:

A News of The World mennyi ideig is létezett? Minden cégnél ott kezdőnek a problémák, amikor elkezdik azt hinni magukról, hogy bármit csinálnak, nekik már mindig jól fog menni a bolt.

-1 olvasó mától, viszlát...

dorreakos 2011.11.12. 22:07:05

Nagyon sajnálom Dömsödi urat,mert ez már nagyon égő számára.Belebukik az A2 újságba,összeveszik Surányi úrral az újságon aki kiváló autós szakember Nagyon piti dolog ez az egész amit csinál.Csoda,hogy munkanélküli?
Érdekes módon mikor még nem volt családom és megtehettem a sportos autókat. Dömsödi "urat"
rendszeresen láttam az ELIT RING kft.telepén luxus autók körül sündörögni,de nem a Swiftek körül./nem tesztelni/Vajon milyen pénzből szeretett volna vásárolni.Ha DG.-t érdekli itt a közeli CBA-közért tulaja S8-as Audival jár!!Pedig a zsemle 20 ft. Gyanús!!!megérdemel egy sajtótájékoztatót.A Totalcart is sajnálom,hogy ilyen emberekkel próbál több olvasót szerezni. Eddig rendszeresen olvastam sőt ajánlottam másoknak is az oldalt,de mától nem teszem.Az autós újságírásban nem a bulvárt kell erőltetni,arra vannak más szennylapok bőven.A műszaki embereket azok a cikkek érdeklik melyek pontosak,szakszerűek,aktuálisak,és ténylegesen mai műszaki dolgokkal foglalkoznak.Ez az egész műbalhé egy TOTALCIKI! A végén D.G.Beperli a Totalcart és a bíróság kimondja,hogy igaza van és akkor megint lesz munkahelye,mint az A2-nél.Csak a mostani Totalcar újságírói mennek az utcára.Nagy melléfogás volt kár az újság hitelességéért.D.Ákos

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2011.11.12. 22:27:48

@Dr. Robin Masters: jó, akkor nem eu pályázat, sima magyar. meg bérlős-lízingelős történet. de lehet h nem. lehet, h a tagsági díjakból csikkzsebből fizették. akkor nekik bizony a ........-kat.
én nem védeni akarom a MAK-ot, csak arra akarok rávilágítani, h nem ez az egyetlen olyan magyar közintézmény, v mittudoménmi, ahol visszásságok történnek, netán pénzek alakulnak át vmi mássá. és h nem olyan nagy dolog az A8-as. sajnálja a Dömsödi ettől a fószertől azt az audit? álljon ki vazze a körútra, és strigulázza, h hány A8-as 4.2-es quattro-t meg 7-es bmw-t, főleg 5-öst látni butaarcú, kopasz, munkanélküli sofőrrel! annyi strigulája lesz biztos, amennyi a Stohlnak összegyűlik a börtönfalon a szabadulása napjáig. hőbörögjön inkább azok miatt. hogy az apeh miért nem vadássza le őket? ez tényleg egy műbalhé, dorreakos, igazad van.
viszont tényleg aktívkodhatna egy kicsit a MAK, és szoríthatná lejjebb az árait.

apoa 2011.11.12. 22:37:29

Botrány...Kínos incidens....Csak a TC, meg az Origó szerint. A libsi sajtó erőlködött, a főtitkár meg pillanatok alatt lelépte az erőszakoskodó "újságírót".
Amúgy elég pofátlan dolog egy ünnepséget így meggyalázni. Más alkalmat nem találtak az urak?

Winkler Róbert 2011.11.12. 22:59:46

@conmorientes:
1.: Nem állami szerv, hanem egyesület. Tehát elszámolással tartozik az egyesületi tagok felé. Ha a Dömsödi belépett, akkor tag.

2.: Nem elhallgattam azt a levelet: nem küldték el, ahogy írtam. Akartak válaszolni, aztán nem válaszoltak. Másodszorra meg már nem is akartak válaszolni, ugye.

Ha valakinek van jobb ötlete, hogyan lehetne életet lehelni az Autóklubba, mi valószínűleg támogatjuk.

Dr. Robin Masters 2011.11.12. 23:02:43

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: Persze értem én, én is dolgoztam olyan helyen, ahol megpályázták az X millió Ft-ot és létrehozták a projekt részeként a weboldalt 100 ezer Ft-ból, aztán kamu promózták és hová tűnt az X millió? Nem árulom el, mi volt a hely, de köztestület volt. Láttam már sok ilyet, csak kicsiben.

titirii 2011.11.12. 23:24:32

@somewhat damaged: ez pontosan így van. közel akart ülni a tűzhöz, hogy a fazékból ö is nagykanállal szedhesse a sűrűjét. de a többi nagykutya nem engedte, és most durcás hisztis kisgyerek módjára árulkodik, ha neki nem lehet, másnak se lehessen.
ennek az egésznek meg az a pár 1000 ember fogja a legnagyobb kárát látni, akik a legalján vannak a táplálék láncnak, a szervizeseknek, illetve egyéb adminisztratív munkatársak. akik nem tehetnek semmiről, tán még amiről tudnak is, azzal sem értenek egyet. Ők lesznek az elsők akiknek a munkahelye megszűnik ha sok ügyfél nem újít tagságot, új belépők meg elmaradnak.
az oké hogy a fejétől bűzlik a hal. de ez csak sárdobálás. ugyan az mint a politikában. csak a másik hibáit, disznóságait mutogatjuk, de igazi megoldást nem mutatunk, urambocsá teszünk...
mellesleg nem egy márkaszervizt, sőt útszéli szervizt tudok, ahol messze drágábban dolgoznak.

titirii 2011.11.12. 23:27:52

@Winkler Róbert: miért nem kérdeztek meg egy sárga angyalt. ők látják a legjobban mi megy, mi a baj vele, és mit várnának az ügyfelek, bajbajutottak. elvégre ők azok akik találkoznak az ügyféllel. kemény munka (napi 12h ügyelet. heti 6 nap) és sokan elszégyellnék magukat ha tudnák hogy ezért mekkora "fizetést" kapnak

conmorientes 2011.11.13. 00:29:11

@Winkler Róbert:

1)Hogy Gabi bácsi tag, abban biztos vagyok, a többi fejtegetésben viszont teljesen biztos hogy NEM ! Azt gondoltam körül vagytok ásva okosabbféle jogászokkal, de most meginogtam. Te összekevered a házasságot, vagy a társaságot a társadalmi szervezettel, ami nagy hiba. Ez egy teljesen más tészta, ha kéred szívesen elmagyarázom, de esetleg olvasd el előtte az 1989. évi II. tv. 8-10 és 15§, és az 1959. évi IV. tv. 61-64.§-it, nem fogsz beleszakadni, max 15 sor az egész. Aztán ajánlanám ha ezt megrágtad, hogy teljesen értsd is, a BH.2001.346 számú eseti döntést. Ez után viszont szeretném látni az arcodat, meg a villogo piros D betűt a homlokodon mert lesz, azt sajnos garantálom.
Gabi bácsinak mondd meg hogy a szaktudás egy bolsevik trükk.

2) Igen és ilyenkor szoktatok addig menni ameddig meg nem tudjátok, közben pedig mindenhol le van írva hogy ti kitől, hogyan és milyen módon kértétek. Gabi bácsi ezek alól a szabályok alól tehát kivétel ?!! Ha igen akkor még nagyobb a baj, mert ti hurcoljátok az első oldalas pajzsotokon.

Hát tudod életet lehelni még senkibe sem láttam úgy hogy gépkarabéllyal lőnek felé hosszú hideg sorozatokat. Azoknál ugyanis minimum a tüdőgyuszi mint a keringési rendszer azonnali megszűnésének mellékkörülménye szokott fellépni.
Gyógyítani ügyetlen orrgyilkossal ? Ezek ti nem lehettek. Lett volna egy korrekt cikk arról hogy ezt a szervezetet fel kell rázni, és segíteni szeretnétek ebben média súlyotokkal illetve soktízezer hívetekkel, értelmes kiegészítő programot csinálni, kitalálni kidolgozni olyan csatornákat amiket nem ismernek, vagy amelyek külföldön már mennek, nyomni nekünk és kampányolni hogy mindenki lépjen be és akkor lesz nagyobb tagság és változás. Ha meg nem megy akkor egy fél év múlva okosan odacsapni, jogi kereteket előkészíteni, és újat, vagy újra szervezni. Na ez lett volna olyan tiféle, modern elegánsfajta megoldás. Tudom hogy idő, de jó munkához az kell.
Ezzel szemben beküldtétek Vitéz László, akarom mondani Vitéz Gábor paprikajancsit, egy traveszti hangjával palacsintasütő nélkül kezében egy szál harangvirággal az ördögökhöz.

Ez van, de ha engem kérdezel talán még mindig nem késő átértékelni és levonni, közölni a konzekvenciákat, mert mostanra átolvastam minden cikk kommentjeit és úgy tűnik nagyon nem vagyok egyedi vélemény, és ez nektek érzésem szerint sok ember morális arculcsapásaként a visszacsapódó bárajtó.

JawasZoli 2011.11.13. 01:31:38

Nagyon szanalmasak vagyok gyerekek ti itt a TC nel es az uj csicskatok DG is. a tobbi aki meg bement es kemenyen beolvasta a kerdeseket, azok meg meg inkabb. csak halkan sugom meg, de az autoklub az onkentes, nem kotelezo, szoval akkor mi a bajotok? nem csurrant valami? ha tetszik belepsz, ha nem akkor nem. kapitalizmus van, piacverseny, dog eat dog, az erosebb kutyuli bassza meg a szukat, stb. rohejes.
na szevasztok, aztan nem am megmondjatok anyucinak, vagy az ovoneninek?!?

JawasZoli 2011.11.13. 01:33:54

@apoa: teljesen egyetertek veled kollega, mekkora barmok, de az elnok,vagy fotitkar inteligensen kezelte ezeket a majmokat. azt hiszem ez az utolso hogy TC es TBikot olvastam, amugy csornak mindenhonnet, pl MCN meg tarsai. az amcn meg szerdankent szoktam megvenni, £2.10 az ara, ez amugy a DG nek szol, hatha bassza a csoret, hogy futja ra masnak.:)

JawasZoli 2011.11.13. 01:37:45

@Reggio: -2 olvaso, az biztos!! csatlakozom en is. alapitsunk klubbot, Miert ne olvassuk a TC TB lapokat. hahahahah:)

JawasZoli 2011.11.13. 01:41:53

@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: kampanyolna azert, hogy neheny vezeto miert vesz fel akkora fizetest, amit mas 1 ev alatt sem keres. amugy meg repi kiadasokon nem szoktak sporolni, mert az ugye egy kicsit ciki, te sem parizeres zsemivel kinalod meg a vendegeket egy nevnapi vagy szulinapi buli. mert en nem az biztos, ja es nincsen kiadagolva, hogy 10 fo , az tiz uveg kola, de egy grammal sem tobb. hujjjje DG + TC.

JawasZoli 2011.11.13. 01:42:50

@Catoo: kire gondolsz, csak nem OVIRA?:)

JawasZoli 2011.11.13. 01:56:09

erdemes elolvasni az origo cikkeben a levelet. ROHEJES csupa nagybetuvel.

nagymegmondo 2011.11.13. 01:58:25

@conmorientes: nyilvánvalóan menthetetlen a helyzet, ezt a TC+DG páros kurvára elbaszta. Kár volt ebbe ennyire belefolynia a TC-nek, pláne a Dömsödivel...
Visszaütött.
Aki nem volt vak régóta tudta, hogy a MAK egy fos, de nem kötelező belépni.
Egy cikk is bőven elég lett volna, pláne, ha a Tisztelt T.C szerkesztőség olvassa a kommenteket...
Ettől én személy szerint a Winkler+Karottta féle TCTv adásokat (itt a neten és nem a TV2-ön) nézni fogom, mert az viszont jó. Sajnos a TC online is tele van már sajtóközleménnyel vagy ami az egyik legszánalmasabb volt a Csonti Car féle "PR" cikk a használt autókról. Úgy látszik még mindig Tv műsorra lehet zsét szerezni, mert manapság az kell hozzá, hogy egy anyag színvonalas legyen és az új/régi TCTv az fasza, grat! Dömsödit meg felejtsétek el, persze ha meg lehet kerülni a kifulladt TV2-ös Gabi bácsit, akinek sok vaj van a füle mögött és az olvasóitok ugye nem teljesen sötétek...

z.fuse 2011.11.13. 10:50:45

@nagymegmondo:
teljesen igazad van.
Dömdödöm bácsi hosszas hallgatás után ismét megpróbált színre lépni , de nem jött be.
A nagy hallgatás sem volt véletlen (gondolom) ,mert évek óta nem sok vizet zavart,de mast nagyon belenyúlt a lecsóba...
Kár hogy a TC teret adott neki.
Sokkal több írást/vidót/posztot látnék inkább a Wéber Gabivel,Michelisz Norbival/Kiss Tóth Tomival , bárkivel,mint Dömdödömmel...

Cersz 2011.11.13. 10:52:05

Az Autóklub olyan mint egy piramis játék, az "alul" lévő dolgozók (tagok, sárga angyal, műszaki állomások, stb.) "megtermelik" a javakat, amit a piramis csúcsán elköltenek, elsikkasztanak.

ommm 2011.11.13. 11:12:11

@Reggio: Látod, jellemzően te vagy az az ember, aki előítéletekkel telve érkezik és csalódottan távozik anélkül, hogy akár egy találkozónkra is eljöttél volna, hogy egyáltalán lásd, kiről és mi miatt alkotsz véleményt. Sajnálom.

átlátó 2011.11.13. 11:17:08

@nekend: Nem, nem kötelező mindenkinek ismernie a Dömsödit.
Mellékesen erre a kérdésedre annak ellenére válaszolok, hogy maga az eredeti kérdés és most a tiéd se igazán jó... mert van aki ismeri a Dömsödit és természetesen van, aki nem. Na, most én nem különösebben szocializálódok a Gáspár úr, vagy a barinője, a Kiszel művésznő, esetleg a Dömsödi kollégája a Hajdú úr ténykedésein, még sem azt kérdem, hogy kik ezek? Tudom, hogy kik, pedig én valóban elenyésző mértékben nézek tévét.
Az ismeretségeim pedig személyesek valamilyen fokban az itt fölsoroltakkal,- ilyen egy térben mozogtam, ne rám haragudj érte - de, például a Dundikát, aki híres énekesnő is, személyesen nem ismerem, pedig ő sem egy egyszerű szerkezet...
Összefoglalom: az ilyen kérdések nímandoktól, hogy "ki ez, meg az," csak a nímandságukat akarják leplezni ezzel. Akkor most már érted és nem esett nehezemre segíteni neked.

conmorientes 2011.11.13. 11:19:07

@nagymegmondo:

Igaz, igaz, de az önkritika és a megbocsátás két jó testvér :)

Nem fordítok hátat annak aki megbotlik egyszer....

Természetesen ez mindenkinek magánügye.

Kivárom mi lesz a vége.

átlátó 2011.11.13. 11:20:07

(Winkler, én bírom, hogy nem fáradsz, meg Mystery Gang bulin is láttalak már, szóval nem vagy egy szar ember. Meg különben is bírom, hogy a Csikóssal együtt nagyon hülyék vagytok.))

ommm 2011.11.13. 11:21:32

@nagymegmondo: Fáj neked a CsontiCar? Miért is? Mert valaki írt arról, hogy milyen egyszerű marketingeszközökkel lehet felpörgetni egy kereskedést? (Attól függetlenül, hogy mit árul).
Mutass akár egy mondatot is, ahol arra buzdítunk bárkit, hogy vegyen tőlük autót. Rossz és széthullott autót.
Irigység öregem, az mozgat ebben az országban mindent, gratulálok. Ha nem így lenne, mindenki magasról leszarná a CsontiCart, Domsödit és az Autóklubbot a sok komcsi kövülettel egyetemben.

LBL 2011.11.13. 11:28:27

@ommm: Ne marháskoggyék mán kend. Elég szerény célkitűzés egy újságtól/újságírótól, ha csak azoktól várja el a jó véleményt, akik személyesen is ismerik a szerzőket, elmennek a találkozókra meg ilyenek.
Akkor minek az újság?

ommm 2011.11.13. 11:31:02

@LBL: Vannak dolgok, amiket az újságban sem lehet leírni :)

LBL 2011.11.13. 11:39:58

@ommm: Például hogy a Dömsödi egy huja kocsog? Szerintem le lehetne. :)

LBL 2011.11.13. 11:45:18

Ja, és még valami:
"Irigység öregem, az mozgat ebben az országban mindent, gratulálok. Ha nem így lenne, mindenki magasról leszarná a CsontiCart, Domsödit és az Autóklubbot a sok komcsi kövülettel egyetemben. "

Már megint az országot szidni, mikor ti vagytok a hülyék: jellemző.
Merthogy leszarja (leszarta) mindenki a felsoroltakat kivétel nélkül. Üssék agyon egymást, ki a francot érdekli. Illetve érdekelte.
Ti vagytok azok, akik cikkeket írtok róluk, aztán meg csodálkozol, hogy foglalkoznak velük a népek. Ééérdekes. :)

zsolt64 2011.11.13. 12:09:22

Nem szándékozom belépni a DG , és vagy TC vitába, de irtóztatóan irritál az autóklub vezetőségének mindennemű mmegnyilvánulása , már a kinézetük is.Az Audi 8-as keézzefogható tény és innentől kezdve minden esetleges szimpátia elszállt belőlem.
Nem vagyok jogi szakember, de az autóklub gazdálkodása nem közérdekű adat ? A klubtagoknak nincs joguk betekintést nyerni ?
Mert ha igen bírósággal KELL kikényszeríteni az adatok nyilvánosságra hozását, legalább a klubtagok számára. Hiszem hogy a klubtagok között van jópár jogász. Az adatok nyilvánosságra hozása lenne a legjobb megoldás...

Boo 2011.11.13. 12:15:52

Medgyessy Péternek volt egy mondása (sosem gondoltam, hogy idézni fogom:-D)"Nem elég becsületesnek lenni, annak is kell látszani". A videót nézve, ezeknek egyik sem sikerült.

apoa 2011.11.13. 13:27:02

Ki hozta a TC-hez ezt az Omm-et? A politikai cikkeben erőlködik, az autós dolgai harmatgyengék. Komoly színvonalesés.

dr.oid 2011.11.13. 13:29:28

zongora-e ez felülről vagy makk sziluettje
überhájtek üvegkuckó acéllal övezve
örvénylik és kavarog a kis magyar tornádó
mindezt pedig generálja két 'szimpatikus' csávó
úgy szeretnék látni én már egy olyan országot
hol az ilyen húshuszárba nagykanalat mártok
tagság nép vagy polgártársak így szól a dumája
áldozatos munkájától duzzad az ő mája
nedves a sok izzadságtól a brioni öltöny
félhangosan felröhögök mikor ezt letöltöm

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.11.13. 13:31:22

@apoa: Úgy tűnik, van az internettes világhálón egy párhuzamos világ, benne egy alternatív Totalcar, és te azt olvasod.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2011.11.13. 13:38:15

@LBL: Az a baj, hogy te csak arra vársz, hogy valakire ujjal mutogass: szidta az országot.
Nem az országról van szó, hanem azokról az emberekről, akik sajnos nagyban meghatározzák az itteni hangulatot: az irigyekről. Azokról, akik azt hiszik, minden valamiféle háttérben köttetett titkos vagy nem titkos összeesküvés, paktum miatt történik, illetve sok pénzért vettek meg valakiket kilóra. De a mi szerencsénkre ez a világ nem így működik. Mi tudjuk, hogy normális helyen megtörténhet, hogy egy jelenségről (legyen az a Csonti, vagy az Autóklub körüli izé) nyugodtan lehet írni, hiszen sok embert foglalkoztat. És nem csak írni, hanem adott esetben a véleményünket is elmondani. Ez nem egy matematikai napilap, ahol a 2x2 mindig 4, és csak megváltoztathatatlan tényekről beszélünk. Ez egy olyan hely, ahol az embereknek van véleményük, és ezt megosztják a többiekkel. De messzebbre megyek: meghallgatjuk a mások véleményét is, hiszen ezért van a Tcomment. Ősi újságírói alapvetés: a hír szent, a vélemény szabad.

z.fuse 2011.11.13. 13:47:29

@streetsta:
Idézem a srác mondatát:
"Ti vagytok azok, akik cikkeket írtok róluk, aztán meg csodálkozol, hogy foglalkoznak velük a népek. Ééérdekes. :)"
Attól hogy valaki nem akar korrupt szarházi/politikus/csaló , vagy akár mindhárom egyszerre lenni ,az nem lejetni azt hogy irigy.
Ez a nyomorék ország mindig is így működött ,és így is fog működni.
Tudom nehéz ezt elfogadni (nekem is az) , de a dolgok nem fognak megváltozni.
Amíg a szoci éra egyetlen képviselője is tevékenykedik , addig boztos nem...

LBL 2011.11.13. 14:29:10

@streetsta: "Az a baj, hogy te csak arra vársz, hogy valakire ujjal mutogass: szidta az országot. "
Nem, nemcsak arra várok. Ha viszont ilyen értelmetlenül szidja valaki, akkor bizony szóvá tszem. Akkor is, ha ez neked nem tetszik.

Az "országhangulatot" pedig igen erősen meghatározza a média, azon belül is az Index, de még a Totalcar is, amióta rákapott a politizálásra. (Éppen azon meditáltam, hogy mi volt előbb, a tyúk vagy a tojás: előbb lett az irigység legfőbb céltáblája az Audi, vagy előbb cikkezett róla a TC?)
Az persze nem tűnt föl a szerkesztőségből senkinek, ahogy elnézem, hogy ezzel párhuzamosan kezdett kihűlni a levegő körülöttük.
De hát, ahogy az öreg székely mondja: ő dolguk.

ommm 2011.11.13. 14:47:04

@LBL: Azért kell az ilyesmit piszkálni, hogy beszéljenek róla. De ha neked úgy tetszik, akkor lapíts csak nyugodtan.

És nem az országgal van baj, hanem a fejekkel benne és ezzel a mindent eltűrő, lapító és sunnyogó hozzáállással.

@apoa: Semmi probléma, mindig van választásod. Ott a kis X a sarokban. Én nem fogok megsértődni, neked pedig nem szúrom a szemed. Látod, mindenki jobban jár így.

nagymegmondo 2011.11.13. 14:53:29

@ommm: irigység? Te beteg vagy. Egyszerűen gáz, egy TC színvonalú laptól Csonticart nyomni, még ha fizet érte akkor is.

LBL 2011.11.13. 14:56:26

Lapítsak? El vagy te tévedve, nem vagyok én újságíró. Nem tudok nem "lapítani".
Nem úgy mint ti, mert (idézem):
"Vannak dolgok, amiket az újságban sem lehet leírni :)"
Miért is?

Amúgy meg ja, beszéljenek róla. Azt ugyan nem igazán értem, hogy ebben az esetben miért szidod azokat, akik tényleg beszélnek róla, hogy csak az irigység mozgatja őket - de azt hiszem, ez örök rejtély marad. :)

ommm 2011.11.13. 15:07:10

@nagymegmondo: Nézd, ha neked azzal van bajod, hogy egy autós magazin ír a magyar használtautó-piac legjellegzetesebb figurájáról, akkor lelked rajta.

@LBL: Leginkább azért, mert nem osztunk meg forrást ill. dolgozunk rajta. A betűk nem maguktól kerülnek az olvasó elé random sorrendben.
És ezzel le is zárom ezt a témát, éppen zajlik a verseny.

nagymegmondo 2011.11.13. 15:14:37

@ommm: nem ezzel van a baj sajnálom, h nem érted meg, h a közönségetek minőségre vágyik...

Amivel itt sokaknak baja van, hogy Dömsödi Gabi bácsi az aktuális témában mélyen érintett magánérdekei miatt. Ennek ellenére Ti, mint TC messze nem voltatok tárgyilagosak, mivel egy az egyben leközöltétek az ő személyes véleményét és kizárólag az ő érdekeit képviselitek itt, ami sokak számára nem hiteles. Ennyi.

LBL 2011.11.13. 15:15:50

@ommm: Remélem, csinos az a forrás.
Jó munkát! :)

z.fuse 2011.11.13. 15:17:01

@nagymegmondo:
így van.
ha azt mondjuk hogy Dömdödöm bácsi nem mindenkinek hiteles,akkor még nagyon is finoman fogalmaztunk...

flamer 2011.11.13. 16:59:23

@z.fuse: Az az igazság, hogy kurvára mindegy, hogy Dömsödi mennyire hiteles, meg mennyire nem. Ugyanis nem arról van szó, hogy hiteles-e, hanem arról, hogy a MAK vezetősége tényleg azzal van-e elfoglalva, hogy kilopjon minden fillért az Autóklubból, ahelyett, hogy az autósok érdekét képviselné. Ez a kérdés. És ez akkor is kérdés, ha a Dömsödi kérdezi, meg akkor is, ha te, meg akkor is, ha én.
És ahogy elnézem a videót, a vezetősége válasza az, hogy "igen". Innentől kezdve meg baromira érdektelen, hogy ki az a Dömsödi.

megint 2011.11.13. 17:16:33

Ha ez nem jön össze Dömsödinek akkor majd Hajdúpeti haverja intéz neki valami jó pert a mak ellen

Merida001 2011.11.13. 17:23:41

@theli:

:)Így van! Professzionálisan megy a mellébeszélés és a kérdező válasza a mai napig nem lett megválaszolva. Nyilván ezen az anyagi szinten már meg kell tudni védeni a vagyont... elsődleges fegyverük a kommunikációs készségük.

Merida001 2011.11.13. 17:25:43

@megint:

Pont ezt gondoltam én is! :) De egyébként Dömsödit ha beengedték volna akkor azért lett volna igazán kellemetlenkedés. Mert ugye így csak a videóból egy unalmas monológ halható. A kérdező nem kapott semmi érdemleges választ, csak olyan Flettósat! :))))))

Merida001 2011.11.13. 17:26:37

hallható - javítva! :)

jambooo 2011.11.13. 17:29:40

@conmorientes:
Kend láthatólag jól tájékozott MAK körül.A Klubpetrol-ról és a Klubrádióról is tájékoztatnád a démoszt esetleg?
Gondolom ott is minden a legnagyobb rendben volt?Ha meg valóban úgy volt , akkor asztán végképp' nincs mit takargatni,sőt bértollnokként védened sem gazdáidat.

Ben Franklin 2011.11.13. 17:54:37

@Merida001: Ööö, ha szerinted ez professzionális mellébeszélés volt akkor kíváncsi vagyok te hogyan kommunikálsz....

Ben Franklin 2011.11.13. 18:17:18

Hát nekem nem az jött le a Dömsödi-levélből, hogy állásért pucsít a fazon. A problémákat jól látja, megoldási javaslatai is vannak, stb. stb. A kommunikáció elég jó, talán egy kicsit tovább kellett volna húzni az erények ecsetelését, és később kezdeni a kritizálást.

Gondolom a klubvezető meg úgy gondolja, hogy nem kell oda semmilyen buzgómócsing, káderesen elvannak a nyugdíkig, utána meg lesz*rja, nincs már az olyan messze.

A klubtagok meg majd eldöntik, hogy nekik mi kell. Tulajdonképp Dömsödi még szépített is, mert azon kívül hogy kommunikációja nincs a klubnak, a müszaki munkát sem végzik versenyképesen.

LBL 2011.11.13. 18:50:08

"Haladéktalanul meg kell újítani a tevékenységeteket, ehhez ajánlottam föl a segítségemet. Ha nemet mondtok, akkor mindenképpen nekilátok az érdekvédelmi munkának a saját csapatommal. Kormánypárti politikusokkal is beszéltem erről és igénylik a szakmai alapú segítséget, nem beszélve a társadalom kiszolgáltatott rétegeiről."

kamionmentés · http://www.kamionmentes.hu/ 2011.11.13. 19:36:21

@Reggio:
Az a baj, hogy nem tudjátok (tudhatjátok), de ez az egész sokkal korábban kezdődött.
auto2.hu/olvas/400-a-legy-esete-a-magyar-autoklubbal
Utolsó bekezdés:
"Ezért mi, a „légy”, felkerestük a „sast”, a Magyar Autóklubot, hogy működjünk együtt. Adják ők azt, amihez értenek, és mi is hozzátesszük azt az erőt, információt, amit a mi tudásunk képvisel. A beszélgetés elkezdődött, javaslatainkat elküldtük. Most náluk van a lehetőség, hogy a fékre vagy a gázra lépnek."

Merida001 2011.11.13. 19:40:52

@Ben Franklin:

Miért nem beszéltek félre? Lényeget nem tudott meg senki...vagy te igen? :))

Ben Franklin 2011.11.13. 20:03:14

@Merida001: Arról van szó hogy nagyon bénán csinálták, teljesen nyilvánvaló volt hogy hazudnak. Te meg erre mondtad hogy profi kommunikáció.

nekend · http://www.jtauto.hu 2011.11.13. 20:16:07

@átlátó:

Nem megbántásból kérdeztem. Csak egyszerűen kérdeztem, és gondolom ez is okozhatta, hogy ,,bunkó'' stílusnak értelmezted kérdésem.

Egyébként lehet meglepő amit mondok, de sok mindenki egyszerűen nem vágyik ilyen emberek közé akikről beszéltél is. A szereplésnek is biztos megvannak a hátrányai is. Szerintem több van mint előnye, így én is sz.rok nagyívben erre a világra. Ettől még nem vagyok senki, és a másik se az aki azt mondja, hogy ki az a Dömsödi. Egyszerűen csak így akarja tudatni a világgal, hogy ő telibesz.rja :)

Én pedig sokszor pedig azt érzem, mint ahogy rajtad is, hogy emberek valahogy többnek érzik magukat, ha kijelentik, hogy : ,, ismeretségeim pedig személyesek valamilyen fokban az itt fölsoroltakkal''.

Pedig szerintem ez hülyeség.

Az a baj ezzel a világgal, hogy mindenki többnek akar látszani, mint a másik, közben az emberek elfelejtik tisztelni egymást.
Ugyanez a baj a MAK elnökkel is, aki az alapján akart többnek látszani, hogy AUDI A8-at vesz magának más pénzén. Közben hiányzott belőle a tisztelet mások, és a mások pénze iránt amin rendelkezik.

Na ez itt a probléma, nem az, hogy ki milyen menő.

zembertelen 2011.11.13. 21:31:52

Tragédia!
Még mindíg itt tart az Autóklub! Suk-sük elvtárssal!
Én hülye, még klubtag is vagyok!

Merida001 2011.11.13. 22:57:28

@Ben Franklin:

Az iróniát nem sikerült kivenned belőle! :) Szóban nem értettük volna félre egymást.

Dömsödi fanclub 2011.11.14. 00:28:29

@kamionmentés: Atyaisten. Tipikus modoros ostoba buzgómócsing stílus. Amikor a butaság szorgalommal párosul.

Krisi 2011.11.14. 00:36:52

@ommm: "Irigység öregem, az mozgat ebben az országban mindent"

Legfőképp Dömdösit, különben nem azon lovagolna már a harmadik cikkében, hogy milyen kocsival jár a MAK elnöke, vagy hogy hol nyaralt...

nekem fáj a legjobban, hogy be kell szóljak nektek, de szerintem is csak magatokat járatjátok le azzal, hogy ilyen egyértelműen asszisztáltok ennek a Dömsödinek a saját, személyes kis bosszúhadjáratához.

és ezzel egy másodpercig sem a MAK-ot védem, mert ők is ugyanolyan aljaarcú selejtek. de az hogy egy szar bagázs a MAK vezetősége még nem jelenti azt, hogy akkor rögtön Dömsödi úr lesz a jófiú.

remélem mindkettő megfullad a saját maguk által szépen összekavart fostengerben - amiből a TC még idejében ki tud kászálódni.

csuvel 2011.11.14. 01:32:53

@kamionmentés:
Erről a kisegér és az elefánt vicce jutott az eszembe, amikor mennek az erdőben és az egér felkiált az elefántnak, hallod hogy "döbörgünk!?"

DemoSzörny 2011.11.14. 01:38:39

Elmondom hol lett eltolva ez történet Kedves TC, mert a kommentekből úgy tűnik, csak nem akarjátok venni a lapot.

1. Dömsödi itteni cikkeiben egy szó nem volt az Autóklubnak korábban tett felajánlásáról. Miért?

2. Miután a levelet nyilvánosságra hozta az Autóklub, számos újság lehozta azt, de pont Ti nem! Pedig mostanra már az A2 is lehozta. Ti miért csináltok úgy mintha nem is létezne?

3. Én nem akarom bántani Dömsödit, tegyük fel, hogy jó úton jár, de az általa most előcitált problémák jelentős részével már akkor is tiszában volt, amikor még boldogan magára vállalta volna ugyanennek a szervezetnek a PR tevékenységét - ez kiderül a leveléből. Azóta új infóként csak egy 8-9 éve történt utazást lebegtet, ami bár bicskanyitogató, de önmagában elég kevés ahhor, hogy már a nem tudom hanyadik cikk szülessen róla.

Mindezek összeolvasása, a sumákolásokban gyakorlott hazai olvasóból kihozza a kédést, hogy akkor most hogy is van ez?? Mert egyelőre csak az látszik, hogy valami itt mindkét oldalon bűzlik.

Az Autóklub célja nyilván Dömsödi lejáratása volt. A kommenteket olvasva, ez nagyjából sikerült is nekik, amihez bizony ti is hozzájárultatok. Ha Dömsödi részéről nincs sumák, akkor nyugodtan kitehettétek volna a leveleket, mert az elhallgatásuk pont az ellentétes irányba mutat. És talán TC stábnak is egy kicsit kevesebb arccal kellett volna reagálni, a szerintem jogos kérdéseket feszegető kommentekre.

Kíváncsi leszek, mi lesz ennek a sztorinak a vége, de azért ezen a ponton lehet, hogy most egy kicsit le kéne ülnötök gondolkodni.

csuvel 2011.11.14. 01:39:41

@ommm: Kiváncsi lennék arra, hogy mi a f@szt mondanátok és kommunikálnátok akkor ha DG nem az AK-t hanem a TC-t pécézte volna ki hasonló módon és stílusban?

Na, erre mi lenne a válasz ha eljátszanánk ezzel a gondolattal?

Büszke_troll 2011.11.14. 01:50:01

Fasza. Van egy szervezet aminek fénykorában 600 ezer, 2000 körül 300 ezer, mára 102 ezer tagja maradt.
Aminek a főtitkárját eddig a kutya nem ismerte, (ennyit az érdekvédelemről), de Ausztriában képviseli a régiót. (Talán a szomszédországoknak több esze van, hogy otthon maradtak.)
A fénykorban a főnök éppen olyan autóval járt, mint a sárga angyalok, (Trabant) ma akkor érzi a tagsághoz közel magát, ha A8-ban feszít. Egy Passatban nyilván infarktust kapna, azt pedig senki nem kívánhatja tőle.

A fogyatkozó tagság persze új székházat kíván, csak nehogy olyan legyen, mint a Buddenbrook-ház.

conmorientes 2011.11.14. 09:01:54

@jambooo:

Azért keblemre ölellek átvitt értelemben te kis kedves trollocska, mégha oly furmányosan elmés technikával le is buktattál.

Ezért kényszerből megosztom veled az összes információmat:
A klubrádió hullámhossza emlékeim szerint FM 95.3
Klub Petrol kúton meg úgy két hete tankoltam, mert Keszthely környékén nem ismerek más LPG kutat. És igen ki kellett fizetnem cehhet, amit azóta is sérelmezek.
MAK tagsága jó apámnak úgy 1988 táján szűnt meg, azóta is furcsálom, hogy hova tüntek az autópályákat meghatározó sárga trabi kombik.

Esetleg olvasd el mégegyszer a kommentjeimet ha már véleménykifejtés helyett csupán személyeskedésre vetemedsz. Bár azt hiszem meddő időtöltés lesz, de hátha felderng a fény a bányában.

átlátó 2011.11.14. 11:22:51

@nekend: A kérdés föltevése volt a félreérhető, akkor ezt te is beláttad. nekem pedig nem esik nehezemre revidiálni.
Egy Suzuki Wagonnal járok, automata váltóval, szóval ennyi az extrám.
És amint értelmezted, a fölsoroltakkal szemben igen kritikus a nézőpontom. Szóval nem az ismeretségi körön van a lényeg, hanem azon, hogy nem lapítani amikor a gond szembejön. Vagy kikerülni, hogy majd csak jön egy hülye, aki megoldja, itt van például ez a Dömsödi.

debrejo 2011.11.14. 11:25:04

@ommm: Göteborgba annyira ritkán, hogy soha :) Viszont Stockholmba igen, Bécsből (tudom, szőrszálhasogatás, de hadd idézzek DG által írt, általatok premier plánban leközölt levélből: "A már említett 2 millió 500 ezer forintos repülőjegy-számla még ma is drágának számít Új-Zélandra." Annyira nem vette a fáradtságot hogy utánanézzen, hova repültek az említett légitársasággal, természetesnek vette hogy az csakis Új Zélandra utaztat. Lóherét.)
Az megint más kérdés, hogy a MAK elnök által megadott indok nekem sántít, 5 perces kutatómunkával a neten (a Google mindent tud, amit nem, az nem is létezik)az derült ki hogy a kérdéses évben az FIA éves összejövetele Párizsban volt. A sajtótájékoztatón, miután az ősz emberke benyögte a válaszát, Ausztrália, mindenki elfogadta, senki nem kérdőjelezte meg azt. Bele se merek gondolni, hogy az ott lévő szakujságírók ennek esetleg nem néztek utána...
Mint eddig is írtam, sárdobálásnak tartom az ügyet, a szokásos nekem nem adtak alevesből ezért addig mocskolom őket amíg belebuknak szaga van. Viszont nekem is az jött le, sokakkal egyetemben hogy a Dömsödi szekerét toljátok. Sajnálom a dolgot, ettől függetlenül ha nem bánjátok én továbbra is maradok hű olvasótok, de eztán csakis az autókról írt cikkeket fogom olvasni. (Azért ennek a végét még megvárom, mi sül ki. Mert folytatása lesz, ugye?)

átlátó 2011.11.14. 11:25:58

@nekend: Jut eszembe...nem bántásból kérdezted, tehát akkor meg igyunk is, ne keressük az indokot tovább rá. Széles utat.

pelinkovac 2011.11.14. 14:29:24

Tényleg vérlázító az elnök mellébeszélése. Nem is értem azokat, akik védik ezt a vezetést, hacsak nincsenek benne a buliban. Már a videó alapján is nyilvánvaló, hogy a MAK felelőtlenül gazdálkodik. Hogyan lehet egy klub elnökének a fizetése titkos? Hogyhogy nem kötelesek elszámolni a beruházásaik költségeivel a nyilvánosságnak? Minimum a tagság felé tartoznának elszámolással, az meg már szinte a teljes nyilvánossággal egyenlő. Ismerek olyan külföldi autóklubot, amelyik sokkal jobban működik, teljesen nyilvános és áttekinthető gazdálkodást folytat és amelyik felkarol olyan ügyeket (pl. benzinár adótartalma) is, amit Magyarországon sokan hiányolnak.
Egyszerűen elképesztő, hogy még mindig vannak olyanok Magyarországon, akik elfogadnak ilyen érveléseket, mint:
"Mi ezt jobban tudjuk. Mi ezért áldozzuk fel az életünket. A munkánkba őszültünk bele. Nekünk jár az első osztály és az Audi és akinek ez nem tetszik, az bekaphatja. Csak azért keltik ellenünk a hisztériát, mert irigyek ránk... blabla" Milyen idióta képes ezt benyelni???

pelinkovac 2011.11.14. 14:37:26

@debrejo:
Én nem tudom, hogy milyen szekeret tol Dömsödi, nekem bőven elég volt amit a "sajtóbeszélgetésből" hallottam. Ha ilyenek a klub vezetői, akkor nem kérdés, hogy nagy a baj és csak lefelé vezethet az út.
Bár sok tapasztalatom, nincs a klubbal, de bennem valahogy az él, hogy egy nagy múltú, hasznos szervezet, és ezt a képzetemet, nem Dömsödi rombolja le éppen, hanem a vezetés. A vezetéstől függetlenül persze még lehet olyan szint, ahol nincs gond a szervezetben, de kétlem, hogy a nyilvánvaló rohadás oda nem érne le nagyon hamar.

pelinkovac 2011.11.14. 15:23:01

A norvég autóklubnak (Norges Automobil-Forbund, http://www.naf.no)több, mint 500ezer tagja van (Ez olyan, mintha a magyarnak több, mint 1millió tagja lenne) és a szolgáltatások ára vetekszik a MAK szolgáltatások árával. A gazdálkodás teljesen nyílt, mint már írtam...
Lehet, hogy ez egy távoli példának tűnik, de miért ne lehetne hasonló Magyarországon is?

nekend · http://www.jtauto.hu 2011.11.14. 16:50:54

@átlátó:

Rendben, gondoltam egyébként, hogy szépen elintézzük :)

Egészségedre!

átlátó 2011.11.14. 20:36:02

@nekend: Nekem is élmény volt. :)

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2011.11.15. 00:01:11

Mitössze köpködtök itt... Nekem a Dömsödi leveléből az világosan lejön, hogy úgy gondolta, belülről megreformálja ezt a kövületet, rámutatott a vezetőknek arra, hogy miért kell és azt hogyan, majd leszarták. Hát persze, hogy ezután megpróbálja rávenni őket másképpen a változásra, így ezt a hangos módot választotta.
Más kérdés, hogy a mutyihoz szokott ember nem látja meg az idealista harcost, mert egyből a fazék jut eszébe elsőnek.

Vagy balfék vagyok és naiv.

nagymegmondo 2011.11.16. 00:24:53

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: idealista harcos :D nah ne viccelj már, az a naiv és balfék, aki nem látja e mögött Dömsödi egyéni érdekeit. Amivel nem is lenne baj, ha az általam amúgy szertett TC nem áll ki egyoldalúan az egyik fél mellett. Ez így kedves Vályi Pista-Winkler Robi nagyon messze van a tényszerű újságírástól, amit pl. talán egyedül Bodoki képviselt az indexen...

Commandante Jayasuriya 2011.11.16. 07:52:57

Mellesleg a tagok magasról le vannak ejtve ennél a klubnak nevezett izénél. Néhány héten múlva több hónap időtartamra külföldre fogok utazni. Távoli országba megyek repülővel, a családom is jön velem, s mivel az autómat senki nem fogja használni, távollétem alatt a garázsban fog parkolni. A dolgok véletlen egybeesése miatt, pont most kellene a következő évi tagsági díjat fizetnem. Mivel néhány hónapig teljesen fölösleges pénzkidobás a garázsban pihenő, egy centimétert sem mozduló autóra klubtagságot fizetni (elég lesz a baleseti adó, ami szintén aljas lehúzás, ha figyelembe vesszük, hogy az autó hónapokig ki sem mozdul a garázsból, így azután elég nehéz balesetet okozni vele.), ezért gondoltam az ilyen esetekben van lehetőség a folytonosság megőrzése mellett a tagság felfüggesztésére.
Elsétáltam a közeli MAK irodába, ahol felvilágosítottak arról, hogy ilyen nincsen, két hónap türelmi időt kapok. Azon belül befizethetem a következő évi tagsági díjat, ha nem teszem, mehetek amerre látok. Azaz ha hazaérek, és még ezek után is szeretném ha hülyének néznének a pénzemért, újra beléphetek. Természetesen csak akkor, ha a tagsági díj mellett kifizetem az új belépőknek fizetendő regisztrációs díjat, ami valószínűleg jóval magasabb lesz, mint az idei 2500 forint.

Én balga, azt gondoltam, hogy sok éves tagsággal a hátam mögött megtisztelnek azzal, hogy nem fizettetik ki velem a belépési díjat, mert azt azért beláthatják a tisztelt urak, hogy olyan szolgáltatásért csak nem fizet az ember, amit a föld másik végéről nem tud igénybe venni. Persze ha csak azért nem fizet, hogy a néhány A8-as, és az új székház fenntartásához önként hozzájáruljon.
Számomra a történet itt véget is ért!
Ahogy elnézem, nem fogunk hiányozni egymásnak. A színes, szarul szerkesztett, katyvaszos dizájnú, valakinek a családtagjainak nyilván jó pénzt hozó, ellenben piszok drága papírra nyomott újságjuk nélkül pedig csak megleszek valahogy, megjegyzem a fényes papír miatt még vécépapírnak sem volt jó!

soska71 2012.02.18. 08:41:04

Rájöttem mire költik a tagdíjakat: naprakész és pontos adatbázis nyilvántartásra. Tegnap kaptam a klubtól egy levelet, hogy a JCA-801-es FORD kocsimnak lejár a vizsgája és náluk kedvezményesen levizsgáztathatom. Most a "kedvezményes"-ről ne beszéljünk, mert bármelyik útmenti autószalonban 19-20EFt egy ilyen vizsga (hatósági díja 10 körül van), a klubnál ugyanennyi tagságiért. Ezért nem is vagyok tag évek óta, inkább évi 7eFt-ért kiváltottam a Netrisk-en kersztül az Angyalt, 100x többet ér. Na szóval a további gond még az, hogy SOHA nem volt FORD-om, pláne ilyen rendszámom. Gratulálok! Soós János
süti beállítások módosítása