HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) egester (5) Égéstér (5) égéstér (118) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Tényleg annyit zabál

2011.11.28. 05:59 Tcomment

Amennyit a katalógus ígér

65 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr253417419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GGG77 2011.11.28. 08:50:52

Még mindig elgondolkodnék rajta, az ára ellenére, mert sokkal jobban tetszik mint a Corsa.

Cobra. 2011.11.28. 08:58:42

Anyám 1.6-os Audija is ennyit eszik városban, méghozzá kézi váltóval. Igaz, az '97-es....
Mondjuk itt szerintem a váltóval szúrtak el valamit.

kovászosUbukla 2011.11.28. 09:10:22

Hát nem azért de ez egy teljesen reális fogyasztás egy 1.6 automatától. Másoknak az 1.6 16V kocsija is lazán bekap 10 litert Stadtziklus üzemben.

MaCS_70 2011.11.28. 10:17:20

Halihó!

És mióta szokás alapból hinni az autó által állított fogyasztásértékeknek?
A Civicem pl. stabilan fél literrel kevesebbet hazudik, és alig hallottam még olyan autóról, ami a saját kárára csalt volna.

Egyébként meg a magyar utakra a kemény rugózás nem éppen jó megoldás.

Az autó eleje nekem is tetszik, a hátulja annál kevésbé.

Üdv: MaCS

Csabby 2011.11.28. 10:28:14

Szerintem amikor azt mondjuk sokat eszik, akkor öntudatlanul is a kb. 430ft-os benzinár lebeg a szemünk előtt...aminek valójában csak FELEennyinek kellene lennie.
Amúgy nem csúnyácska, de vannak valóban zavaró részletek, mint pl. a fekete betétek meg a hátulja...

paveway 2011.11.28. 10:40:18

A navinak fix helye van a kesztyűtartóban. Tehát az összes Aveo-t fel fogják törni, hátha ott tartja a tulaj?
Én még nem találkoztam olyannal, hogy az autó órája ne csalt volna felfelé sebességet. Ha más nem, 70-80 körül biztos elkezdi.

tom88 2011.11.28. 10:47:07

Nekem nagyon tetszik ez az autó, az ára nem alacsony de egy Bp.i kereskedésben kaptam ajánlatot ilyenre 3,5 körül, bár az nem automata volt mert arra nincs nagy szükségem.. 100lovast vezettem hosszú távon(kaptam egy hétvégére tartós próbára) és az 7et fogyasztott azért gondolom hogy az 1.6 8-nál többet nem annyira enne, bár használat függő ez is...

MaCS_70 2011.11.28. 11:09:02

@paveway:

Halhó!

Az elektronikus sebességmérők már inkább konstans eltérést mutatnak a teljes tartományban.
Astra, Civic, Fabia -- ezeket mértem ki az utóbbi években, mindegyik 4-6 km/órával mutatott többet 50 és 140 km/óra között, a gumiméret eltérésétől függően.

Üdv: MaCS

ZBR 2011.11.28. 11:23:11

Nem szoktam én idejárni. Kommentelni meg főleg nem. De azért most muszáj lesz:

"A Mercedesnél például harminc éve azzal spórolnak, hogy a gázpedál olyan nehéz, mintha egy megfagyott komondort kellene lábbal odébblöködni. "

Vááááááááááááhááháháháhá, megfagyott komondort, sííííroook :D

NoGun 2011.11.28. 11:34:59

"Minden, az égvilágon minden porcikája arról szól, hogy egyen többet és többet. A gázpedál puha, motorfékez ha kell, ha nem, a váltóban nincs szabadonfutó. És ez mind apróbb beavatkozásokkal kezelhető lenne, de valamiért nem teszik."

Nem értem a megjegyzést igazán, motorféküzemben 0 a fogyasztás, szabadonfutóban alapjárati, ha jól tudom. miért spórolósabb az alapjárati és miért kerülendő a motorféküzem? Én fordítva gondolnám.

colonel pondró 2011.11.28. 11:51:38

@ZBR: Ez a legjobb mondat az egészben:-)

Pierr Kardán 2011.11.28. 12:07:22

Szerintem pont annyit eszik, amennyit egy 1,6-os automataváltós autónak enni kell.

Csak azt nem értem, hogy miért ezt a verziót teszteltétek? Ebből az extrákkal agyonzsúfolt verzióból szerintem évente 1 db-ot fognak eladni, persze csak akkor ha az az egy vevőjelölt nem olvassa el ezt a cikket.

Az 1,2-esből, vagy az 1,4-esből viszont sokat fognak eladni, de nekik nem sok információt ad a TotalCar.

kamionmentés · http://www.kamionmentes.hu/ 2011.11.28. 12:18:33

A Freelanderrel való fogyasztás-összehasonlítás nekem sántít.
Ilyen alapon, kamionnal összehasonlítva, max. 2,5 litert engedélyeznék...

sikeres-e 2011.11.28. 12:21:47

@NoGun: a cikkíró adott útszakaszra írta, hogy az automata jobban fékezett, mint szerette volna, ezért nyomnia kellett a gázt, hogy tarthassa a forgalom ritmusát, ami ugye többletfogyasztáshoz vezet.
Azt viszont nem értem, hogy ezzel mi a baj, hiszen manuális üzemben megoldódott a probléma és szerintem pont erre való a manuális üzem. Ha egyáltalán nem lett volna a motorfék (azaz szabadon futott volna), akkor meg folyamatosan a féket kellett volna nyomni, ami meg a féket eszi meg hamar. Szóval szerintem ez a "hiba" nem hiba, hanem "normális működés"!
A fogyasztás meg szerintem is rendben van, mondjuk az átlagfogyasztás mérők kb 1 éves távlatban tükrözik a valóságot én is évente nullázom szeriv után. A pontos fogyasztást le kell mérni a kúton, de ahhoz ugye ki kell használni egy telitankot.
A sebességmérők tapasztalatom szerint majdnem minden kocsiban többet mutatnak, szintén érthetetlen cikkíró ide vonatkozó siralma.

Tomihuszár 2011.11.28. 12:25:48

Nos komám egy 1,6-os motor automata váltóval bizony ennyit eszik. Sőt egy 5-10 éves 1.6-os autó, kézi váltóval, még a 10-et is simán bekapja! Főleg így tél derekán. Nincs ebben semmi különös... Ha csak városban használja az ember, akkor amúgy sztem elég az 1.4

Elijah_Baley 2011.11.28. 12:37:25

tíz liter egy egyhatos, ezerkéccáz kilós automataváltós euroötös autótól?
Amikor a dácsia szandéró ennyit egynégyes motorral, kéccáz kilóval könnyebben és kéziváltóval is tud?
Botrány...

Autószerető 2011.11.28. 12:52:47

Kár hogy ótómata, amúgy kéne.

Rák Attantam 2011.11.28. 12:59:34

Lehet, hogy csak én látom bele, de ezekkel az ikerfényszórókkal tisztára Lancia Delta HF az eleje. Azért volt annyira szimpatikus... :)

A fogyasztása viszont kissé tényleg magasnak tűnik. Pláne annak fényében, hogy az én 3518 köbcentis, 24 szelepes V6-osom egy régi, 4 sebességes automatával eszik 10.5 litert vegyesben. Halott nagypapaként vezetve 9 körül. Köcsög boyracerként meg 17, de ez más lapra tartozik. :)
Ja, és egy 17 éves, velem együtt 1750 kilós autóról van szó. És én kapok piros plakettet az euró 5-ösökkel partiban levő emissziómmal... Mindegy.

A "többet mutat a sebességmérő" az nem jelenség, hanem egy régi "feature". Pl. az Opel Omega A-mban 20%-kkal mutatott többet, a csepp Kadettomban 18%-kkal (az 1985-ös 1.6D szerintem álmában sem lett volna máshogy képes a 170-re óra szerint :D ).
Viszont a fenti LHS konstans +5%-ot csal 30-nál is meg 180-nál is. Az előző Pontiac TransSportom is 5%-ot csalt végig. Nem hiszem, hogy "amerikai igényesség" lenne e mögött, inkább az "Amerikában minden szarért beperelhető vagy" játszat bele.

foolproof 2011.11.28. 13:02:11

Tibby! Magyarul kéne írni, de leginkább fogalmazni. Nem baj, ha nem megy, te vagy a goré, majd valamelyik rabszolga átnézi, de ez így nagyon ganef, bár kétségkívül egyéni.

Rák Attantam 2011.11.28. 14:00:40

@foolproof: Kinek mit jelent az igényesség, ugye. Ismerek olyan kommentelőt, aki a mondat közepénél képes angolra váltani és vissza... ;)

korxi 2011.11.28. 14:03:15

"Ebben különálló navi volt, így megfigyelhettem a jelenséget, hogy a navi szerint kevesebbel megyünk, mint az autó szerint."

Ezt a jelenséget csak most figyelted meg? Eddig minden autóban így volt amiben ültél.

MaCS_70 2011.11.28. 14:47:44

@korxi:

Halihó!

Nagyon mellesleg megjegyezném, hogy az általam ismert Trabantban és Kispolszkiban gyakorlatilag pontos volt a sebességmérő!

Üdv: MaCS

Jamesblond 2011.11.28. 14:49:26

Tél, 1.6 benzin, automata. 10 az sajnos.
Minden autógyár küzd a jó emissziós normákért és egyes benzines autók 2200-at pörögnek hidegen a lámpánál. Majd' felszállnak. Sokkal jobb lenne a túldúsításba belevinni egy kis manuális funkciót. Lehessen visszatolni. A régi szoci vasakban fél perc melegítés után szinte teljesen el lehetett hagyni a szívatót. Annak idején a 4 ütemű Trabit átkötöttem kézi szívatósra. 11-et evett rövid utakon... a "beavatkozás" után 7-et. Mindenki gyűrűzött, meg szelepcsiszolt volna... Az automata szívató nagyon sok pénzünkbe kerül cserébe azért, hogy nem kell megtanulnunk kezelni a kézit. 420 Ft- os benzinnél lehet megérné. Vannak olyan buta szívatók, 1000 km után is rajta tartja picit ha hideg van. Meg ugye a technika. Pl egy 20 év körüli Honda Civic 1.6-os motorral 125 lóerőt tud és hogy 10 liter lemenjen a torkán lehet menni kell vele 200-zal.

Knorbi 2011.11.28. 14:57:24

@tom88: Helló! Én nem beszélnélek le ha ez álmaid autója de ennyi pénzért BÁRMI más ilyen kategóriást megkaphatsz.Ibiza,Polo,új Yaris(oké a Corsa nem tetszik) szerintem ezek jobbak ennél de ez csak egy vélemény.

Panem et Circenses 2011.11.28. 15:05:25

A nagy fogyasztás a Chevyk átka. Egyébként jó kocsik - ami persze érthető, ugyanabból van mindnek a bele mint a kategória-azonos Opeleknek, persze kicsit lebutítva és olcsóbban.
Az Aveo kb. Corsából van, a Cruze Astra 3-ból, és így tovább.
De, hogy miért fogyasztanak jellemzően 1-2 literrel többet, mint a konszerntárs opelek - főleg, ha megnézzük a motorjaikat, amik kb. ugyanazok... Ki érti ezt? Csak nem valami újabb összesküvés? Lehet, hogy pártunknak és kormányunknak ezt is ki kellene vizsgálni!

megint 2011.11.28. 15:37:12

Ha belegondolok ,hogy egy 3.0d ötös bmw kb 250 lóerővel zabál városban 11-et(automatával) akkor bizony ez rohadt sok, tudom, hogy az dízel, de akkor is.

hamika 2011.11.28. 16:16:42

Szomszédomnak van egy uj Aveo ja az 1.2 es 86 le kézi váltos. Kb 2000 km a megtett ut és mostanában kezd beállni a fogyasztása vegyes használatban 7.5 re ,de első 2 tankolásnál 8.5 körül ivott. Különösebben nincs kimélve és általában 3 ember az autóban.Aztszem ő olyan 3.1 mill ért vette.

KawaBazsy 2011.11.28. 16:44:36

Saab 9-3 Cabriom 2.0 turbo motorral, 4-es automatával 10-et evett vegyesben, hosszú távú vidéki úton meg 7.5-8-at. Általában a nyomatékra hangolt motorok működnek jól együtt a hagyományos automatával, a kis, pörgős motorokhoz kézi vagy dsg váltó a jobb választás sztem..

Seca81 2011.11.28. 17:34:27

Nekem a 2 literes szívó benzines automatám eszik kb ennyit. Tojás nincs a lábam alatt, szóval ekkora kocsinál én is sokallom, akár automata, akár nem...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.11.28. 18:00:34

@Rák Attantam: a 10,5 úgy jön ki hogy Budapestet elkerülöd?

kultúrpesszimista 2011.11.28. 18:01:15

Soha nem kéne. Esetlen, magas, műanyag, mai. Céleszköz. Szánom, aki inkább ezt választja egy autószerű autó helyett, még ha használt is.

kultúrpesszimista 2011.11.28. 18:04:24

@Rák Attantam:

"Lehet, hogy csak én látom bele, de ezekkel az ikerfényszórókkal tisztára Lancia Delta HF az eleje."

Na! Ne hasonlítsuk már egy ikonhoz! A Lancia Delta a valaha létezett legszebb, -arányosabb autók egyike, egy igazi formai gyöngyszem. Örök szépség. Míg ez csak egy nyálkás gyöngy a disznóknak, amit gyorsan ki fog öklendezni remélhetőleg a tömeg.

laeddis 2011.11.28. 19:01:39

@MaCS_70: Az enyém 2 decivel többet hazudik...

◄ ► 2011.11.28. 19:06:44

ennyi az annyi, ótómataváltó... 1.4 nyócat eszik

Egy Srác 2011.11.28. 20:22:45

@Gyurma73: Mivel az emberiség 0.1%-a nem Budapesten lakik (ahogy én sem) ezért igen, elkerülöm. De van nekem Szeged, Békéscsaba, de legtöbbször a helyi 1-2 kilométeres, hidegen megtett utak.

@kultúrpesszimista: Mondom az ELEJE (és csak a fényszórók), te ikonfestők gyöngye! :D :)
Egyébként 2-3 éves jogsis koromban elgondolkodtam egy HF Integrálén, de le lettem beszélve róla jóapám által. Így lesz nekem hosszabb, de unalmas életem. :)

maistro1 2011.11.28. 20:43:52

a chevy-k formailag kezdenek beérni nekem a cruze, orlando is bejön ezzel sincs sok bajom.
Sose ülnék bele, maradok a bevált amerikai autómnál.
az ára? hát ennyi.
fogyasztása: ok, 10 évvel ezelőtti fiatom gyengébb és kézi váltóval 8,5 ligyi volt.
aki nagyon nézi a fogyit ott meghal az autózási élmény.
szerintem ha gyomorideggel küzdesz és a gk-val
kapcsolatos gondolataid 80%-t a fogyasztás teszi ki, ülj vonatra vagy buszra.
ott ha egyedül-párban mész, még jobb km/ft adat jön ki.
Ha beülök az autómba sosem gondolok mennyit fogyaszt, csak élvezem a szabadságot és a kényelmet amit nyújt, fura alak vagyok tudom.
kár lovagolni a deci-s különbségeken, jövőre már csak egy tovatűnő szép álom lesz a 390-430 ft/l.

CsGergo 2011.11.28. 20:47:23

Majd 10 ezer km után nézd meg a fogyasztását.Egyből nem 10 liter lesz,hanem 8.Be kell még járatni azt a motort.

redriot77 2011.11.28. 20:50:32

A Daewoo-Chevy sorjás szélű, majdnem-autó a Kia-Hyundai modellekhez képest. Inkább egy új Kia Rio. Szebb is, jobb is.

Rák Attantam 2011.11.28. 20:54:43

@Egy Srác: Bocs, az előbb én voltam, csak elállítódott ez a xar. Sajnos nem lehet nicket törölni.

Andrew460T 2011.11.28. 20:54:55

Hmmm, hát itt valóban az automata váltó lehet a tettes a fogyasztásért! Ekkorka kis motornak, ekkorka kis kaszniban mondjuk manuális váltóval olyan 7 liter lenne a reális szerintem!
Amúgy sokan csesztetnek amiatt engem is, hogy sokat eszik a kocsim, cseréljem le valami fiatalabbra, meg gazdaságosabbra, korszerűbbre! Hát most már tudok mire hivatkozni, hogy az enyém nem is eszik sokat!:D (1.7 8v turbo, átlag 9-10 liter) Jah és lehet bele csomagokat is pakolni!;)

Merida001 2011.11.28. 21:58:22

Ha az elejét nézem akkor az jut eszembe a mai Daewookról, illetve a kamu Chevikről, hogy miért csúszott le a logó az orráról??? Annyira irritáló én biztos a hűtőmaszkra átszerkeszteném, ha lenne egy ilyenem...
Egyébként ennyi pénzért a rizses vonalon Toyotát is lehet ám kapni... az esetleges német vonalat direkt nem hoztam fel a nagyobb konfliktus elkerülése végett.. :)

papa33 2011.11.28. 22:07:56

Samarám és a mostani is 6-7 literrel megy (nem város). Ennek lehet valami software hibája van, lehet sorozatban, nehogy a Corsánál jobb legyen. Sok sevis iosmerősöm van és hát sem alkatrész nem olcsó pl féktárcsa, sem a minőség nem kiemelkedő, a fogyi meg mindnél kiemelkedő: gyerekek, nem gondoljátok a 400 ft feletti árnál nem mindegy 7 vagy 9.5? akit sértettem bocsi. Mit vennék ezek közül? Cruzt vagy JAstrát? no vajon, árak közel.
Tipikusan Suzuki, Sevi meg egypár igen alacsony árú használtan, újonnan meg alig, havernak 1.3 milláért számították volna be előző Aveot 2 évesen az újba...

A Renaultnál is akartam írni (nem lehetett): T autógyárak, a műszerfal 2 nagy analóg órából áll, mégpedig a vezető előtt (Yaris elődök), ilyet sosem veszek.

papa33 2011.11.28. 22:10:39

Automata bocs 1 litert engedek. De drága. Igaz az, hogy nem lenne szabad 6 légzsák nélkül autót eladni. Ez mellette szól.

kultúrpesszimista 2011.11.28. 23:31:03

@Egy Srác:

Nem minden autó vethető egybe a Lancia Deltával/BMW-vel/Ladával, aminek két körlámpa van az elején! ;-)

kultúrpesszimista 2011.11.28. 23:32:18

@Andrew460T:

Eszedbe ne jusson eladni! Az egy AUTÓ! Volvo for Life, forever! :)

P12_dCi 2011.11.28. 23:59:47

@MaCS_70: Az enyém városban bő fél literrel többet mutat, mint amennyit valójában eszik. Le sem írom, hogy mennyivel járok egy 1500 kilós, 150 lóerős autóval városban, mert úgysem hinnétek el. :P

MaCS_70 2011.11.29. 00:10:26

@laeddis:
@P12_dCi:

Halihó!

Milyen kocsi, milyen motorral?
Az enyém 2006-os 1.8-as Civic.

Üdv: MaCS

Rák Attantam 2011.11.29. 00:33:41

@kultúrpesszimista:

Nebazz, tééééényleg? Apám, ma egy újabb embernek mutattál utat az élet zegzugos labirintusában! Köszönöm! Behúzhatod a strigulát. (látom erre gerjedsz, erre szoktál gyúrni ;)

Már csak abban nem vagyok biztos, hogy vajon minden paradicsom-e ami piros?
De nincs vész, hisz itt vagy TE, aki mindjárt megmondja a frankót! Tehát:....

Stratocaster 2011.11.29. 02:20:31

A cikk írójától kérdezném, hogy sikerült az automata váltó, kíváncsi lennék milyen simán vált, mennyire gyorsan vált vissza stb.

Furdal a kíváncsiság, mivel ezt az automatát a GM és a Ford közösen fejlesztette, iszonyú nagy pénzeket borítottak bele. Nem gondoltam, hogy ilyen pici autókba is berakják. Ritkaság ebben a kategóriában ilyen komoly és modern technika.

Alf (törölt) 2011.11.29. 11:05:53

az én 2.2 -es motorral szerelt 40 éves autóm országúton 8, városban 13 litert ieszik.

Sokat fejlődött a teknyika ezexerint.

kultúrpesszimista 2011.11.29. 11:32:11

@Rák Attantam:

Szóltam hozzád? Naugye. Akkor meg kussolj. Cserébe ígérem, én is elkerüllek. Csá.

Schütii 2011.11.29. 14:03:06

Na.. még kiderül hogy a Trabant (2T) jóval megelőzte a korát, mivel abban tényleg volt szabadonfutó, most meg még az "ecogreenblue" modellekben sincs. Tényleg... a motorfék mire jó? (Ha jó...)

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.11.29. 15:10:36

Hogy lehet ilyet leírni egy kisautóról, hogy "mindössze 1160 kg" ?!

Volt nekem egy utolsó szériás Mazda 626-osom. Az a kocsi "mindössze" 1240 kg volt, 136 lóerős, két literes, benzines motorral. "Pettyet" nagyobb, mint ez a kis Dévú.

Ha rendesen tudtam használni, 8,0 és 8,3 között jött ki vegyesben. Ha csak szinte városi bevásárlókocsinak, munkába járósnak használtam télen, akkor 9,2-9,3 litert evett. Hosszútávon pedig 7,x literes fogyasztás, de ugye hosszú távra nem "üres kézzel" megy az ember, hanem megpakolva.

Akkor most HE?!

P12_dCi 2011.11.29. 15:30:02

@MaCS_70: Hello!
Nissan Primera 1.9 dci, 150 lóra chippelve. Miskolcon közlekedve, 5km-es szakaszokon, az üzemi hőfok elérése nélkül legutóbb 672,1km-t tettem meg 43.22 liter gázolajjal.

www.spritmonitor.de/en/detail/418229.html

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.11.29. 15:38:30

Amúgy jópofa valami, csak egy dolog nem jön be, ez a Lancer imitációs orr, dupla-mega-giga hűtőmaszkkal kiegészítve egy ilyen kis autón.

MaCS_70 2011.11.30. 11:11:19

@P12_dCi:

Halihó!

Jajj, a szívem -- melyik széria?

Üdv: MaCS

P12_dCi 2011.11.30. 22:00:45

@MaCS_70: 2005-ös, faceliftes P12.

MaCS_70 2011.12.01. 12:43:39

P12_dCi

Nagy-nagy kedvencem!
Kívülről, belülről.
Nagyon közel álltam ahhoz, hogy vegyek egy kombit, de nem jött össze. :O(

Üdv: MaCS

P12_dCi 2011.12.01. 13:01:35

@MaCS_70: Mikor jó, akkor tényleg szuper, de így 100 ezer km felett már kell költeni rá. Persze még a lendkerék+kuplung+motortartó bakok cseréjével is bőven olcsóbban kijöttem, mintha egy 2 literes benzinest tankolnék...

P12_dCi 2011.12.01. 13:02:33

@P12_dCi: De mikor egy hosszú nap után sötétben beülök az autóba, és megvilágosodik a műszerfal és a középkonzol, akkor minden bajomat elfelejtem. :)

MaCS_70 2011.12.01. 14:21:53

@P12_dCi:

Halihó!

Pedig a Nissannál anno mindenre, ami szent, megesküdtek arra, hogy negyedmillió kilométerig garantáltan problémamentes az autó, ezért is mernek rá 5 év garanciát adni.
Az a középkonzol nagy szerelmem -- és senki se érti, hogy miért. Pedig azon kívül, hogy baromi jól néz ki, szerintem még kényelmesebb is leolvasni, mint a kormány mögötti műszereket.
A menüből működtetett minden nem túl nagy macera?

Üdv: MaCS

P12_dCi 2011.12.01. 17:21:40

@MaCS_70: Lehet, hogy valamelyik japán benzinessel jobb a helyzet, de a kormánymű ugyanúgy köpné az olajat (igaz ezt az évi 1 deci utántöltést kibírom), az utastér elemei ugyanúgy zörögnének, a klímakompresszora sem százas, felújítani pedig nem lehet, úgyhogy megvárom míg megadja magát, aztán csere bontottra... A többi hibám mind motorikus volt.

Az 5 év garanciáról annyit, hogy 5 év, vagy 100 ezer km volt az, szóval esküdözhettek ők bármire.:) Mondjuk garanciaidő alatt nem is volt vele gond egy izzítógyertyát leszámítva.

A menüje könnyen megszokható, a legfontosabb funkcióknak van külön gombja, plusz a kormányról is kezelhető a klímát leszámítva minden, amire vezetés közben szükséged lehet.

Én nagyon szeretem. A külseje tetszik, és egyáltalán nem látszik rajta, hogy lassan 10 éves formaterv, a belseje meg egyenesen imádnivaló, nagyon kellemes vele utazni.

Üdv!

MaCS_70 2011.12.06. 18:33:58

@P12_dCi:

Használd egészséggel!

MaCS
süti beállítások módosítása