HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

  • magyar anya: @Kukkoló: Hú komám, gyors vagy mint a fény! Ez egy 2015-ös topik..... (2017.04.20. 21:46) Gigavisszahívás: 300 ezer BMW-motor érintett
  • Thomaser: Az autó jelenleg a Suzuki világ budaörsi márkaszervíz ügyfélvárójában van kiállítva... az új autók... (2017.04.20. 15:27) Eltűnt az első magyar Swift?
  • Janos Novak: Üdv. Nem tudom célt ér e a kérdés, de veszíteni nem veszítek semmit. A cikkben említett opel astra... (2017.04.01. 20:10) Rejtett hiba gyere elő!
  • korzo: @geegee.: Nem rám akarták verni, hanem nekem kellett megoldani a hiányt úgy, hogy egy új rendelés ... (2017.02.24. 06:44) Bocs, új autóját összetörtük
  • 1Z.Tomi: Szia Zsolti! Gratulalok szep munka! Kicsit megkonnyeztem. Nem mindennapi sztori! (2017.02.23. 16:27) A zöld Merga titka

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Sufnituning hidrogénhajtás: higgyünk benne?

2012.01.20. 07:00 Tcomment

Címkék: toyota tehén 4runner hho

Vízhajtásúvá alakítjuk Winkler tehenét. Házilag, fillérekért. Felezzük a fogyasztást, kitisztítjuk a kipufogógázt. Vagy csak simán felrobbantjuk.

Mai cikkünk blogposztja.

1055 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr63590433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Frankye_budapest 2012.02.08. 14:46:19

@Shadowbull: És 12 hengerrel csak 260 Le-t tud?
Nem olvassák a BMW-nél ezt a fórumot, hogy a hidrogén megnöveli a teljesítményt? Elég pancserok lehetnek ott a fejlesztők. :) Ez a motor alap esetben egyébként 450 Le-s

A buták nem tettek 17 darab azaz 204 darab gyertyát a motorba itt lehet a hiba.

Frankye_budapest 2012.02.08. 14:59:18

@Frankye_budapest:
A buták nem tettek 17 darab azaz 204 darab gyertyát a motorba itt lehet a hiba. HELYESEN: A buták nem tettek 17 darab gyertyát minden hengerbe azaz 204 darab gyertyát a motorba, itt lehet a hiba

Shadowbull 2012.02.08. 15:01:51

@Frankye_budapest: biztos szar benne a buborekoltato :)

sb

Index Elek 2012.02.08. 17:56:24

Csak ismetelni tudnam amit mar paran leirtak elottem. Amikor arrol van szo, hogy az eges hatasfokat emeljuk, akkor elokerul par adat amit nehez megcafolni. A HHO-generator eloallit par liter gazt percenkent a legjobb esetben. A motor pedig besziv adott uzemallapotokon nagysegrendekkel tobbet. A modern motorokban igen komolyan optimalizaljak az egest, a hutest, az aramlast, a surlodasi vesztesegeket. Minden minimalis javulasra ugranak, ha azt rentabilisan meg lehet valositani. Az egesz folyamat ugy van belove, hogy a fogyasztas, a teljesitmeny, a kibocsajtas es az elettartam egy kezelheto es kedvezo egyensuly menten mozogjon.

Erre jonnek a homalyos elmeletek, hogy a meresi hatar kornyeken mozgo mennyisegu durranogazt bevezetve dramai (30% mar dramai) javulas erheto el az eges hatekonysagaban. Es hogy annyira jo lesz minden amiatt, hogy le lehet csokkenteni a befecskendezett uzemanyag mennyiseget.

Itt van egy komoly problema. Ha lecsokkenti az ember a befecskendezett uzemanyag mennyiseget, akkor valoban csokken a fogyasztas, de a mernokok altal kiszamolt egyensulyi allapot is eltunik. Hazilagos korulmenyek kozott esely sincsen kimerni, hogy ez mikent hat az egyeb jellemzokre, mint elettartam, dinamikus jellemzok, teljesitmeny peldanak okaert.

Az kulon mokas, amikor az alapos tesztek alapjat kepezi a Pecs-Kecskemet tav tobbszori megtetele mondjuk ovatos gazkezelessel esti forgalomban. A kevesbbe alapos tesztek pedig inkabb kimerulnek abban, hogy erzesre jobban megy, bar elgyengul 2000/min felett, mindazonaltal hamarabb lefutja a 0-100 sprintet. He?

Az, hogy az autogyarakban a kalibralt meropadokon motorok garmadat tesztelik igen szigoruan kontrollalt korulmenyek kozott nem szamit. Az, hogy a fejlesztesek igen gyakran magukban foglaljak a fogyasztascsokkentest szinten nem szamit. Viszont jonnek az elmeletek, hogy a mernokok erdekeltek a fogyasztas magasan tartasaban es az olajiparral konspiralnak. Valamint slendrian munkat vegeznek es majd "Pityu ba" (kitalalt szemely) a sufniban megpatkolja a vacak hatasfokot par tiz szazalekkal, ha mar a hulye gyarto nem vegezte el a hazifeladatot rendesen.

Az kulon szomoru, hogy erre komoly lehuzoipar epul, akik a naiv amatoroket igazi verszivo modjara lehuzzak hangzatos hazugsagokkal. Az is szomoru, hogy ha valaki ez ellen ervel akkor ovodas modjara befogjak a fuluket a "hivök" es kiabalva elfutnak, hogy ne is halljak meg az eretnek tanokat.

Semmi gond az alapkutatasokkal. De ha valaki rosszhiszemuen akar meggazdagodni masok hozza nem ertesebol es hazug igeretekkel huz ki szazezres teteleket mas zsebebol az siman csalas es lopas. Ha valaki balesetet okoz egy felrobbano befottesuveg es PET-palack komboval forgalomban az sulyos felelotlenseg. Ha pedig valaki a honapokig tarto HHO-generatoros optimalizacio alatt a kulonfele savakat es lugokat siman kiönti kertbe/lefolyoba akkor ott is el kellene gondolkodni. Egy valaki irtam, hogy leadja veszelyes hulladekkent a szmötyiket.

Index Elek 2012.02.08. 18:00:57

@Shadowbull:

Ez igen jó, el fogom olvasni. A héten olvasgattam az i3 városi autó leírását, de németből nem vagyok elég folyékony, így lassan haladok. Fantasztikus, hogy a BMW hol tart, elég sok területen ők viszik a lángot szerintem.

Index Elek 2012.02.08. 20:40:17

@Frankye_budapest:

Nagyon jó! Megyek és felszerelek egy hasonlót a kocsi ablakmosó fúvókájára is :-)

Igazából az többet spórol, ha fogmosás (borotválkozás, mosogatás, etc.) közben nem eregetem a vizet feleslegesen. Esetleg nem töltöm fel a fürdőkádat teljesen, hanem tusolok és még sorolhatnám.

Nekem egyébként van ilyen a konyhában, azért kedvelem, mert nem fröcsög a víz, hanem szép sugárban folyik.

Viszont mi lenne, ha a levegő magasabb rétegeiben jelen levő hidrogént lehozva összeugrasztanánk az ózon-réteg szabad oxigén atomjaival, ebből víz és energia keletkezne. Nem lenne ez jó? A felesleges energiával lehetne tölteni a plug-in hybrid autót, az esetleges felesleges hidrogént pedig szintén bele lehet tölteni a kocsiba, hogy még jobban tökéletesedjen az égés. Szerintem meg lehet oldani. Ne gyertek a nehézségekkel, meg hogy miért nem sikerülhet, hanem csináljátok meg. Ez a szabad energia, mert csak víz és energia keletkezik. Semmi mást nem kell csinálni, mint lehozni a hidrogént.

Annyi pénzt meg lehet így sprórolni, hogy akár egy Hemi 426 is kijön belőle, majd Hibiszkusz elmagyarázza ha ideszabadul.

WildBear 2012.02.09. 08:34:41

@Index Elek: ezt nagyon korrektül leírtad, köszi.

metal · http://electric.blog.hu 2012.02.09. 10:54:50

Ebben a blogban teljesen jól megfigyelhető, hogy miért tud még mindig talpon maradni az a sok egyház. Gyenge felfogású emberekkel, szinte minden hülyeség elhitethető!

Index Elek 2012.02.09. 19:21:37

@Shadowbull:

Köszönöm, nem is tudom miért nem gondoltam rá, hogy átváltsam angolra a nyelvet :-)

Utólag azért jó lesz némettel összehasonlítani, mert abból is tanulok.

Nem tanultam soha a nyelvet, csak tévét néztem kábé 7 éven keresztül, így a tipikus tévés nyelvezetet (dokumentumfilmek, játékfilmek, hírek) megértem többnyire. Persze valamilyen adott szakszöveggel vagy a nyelvtannal elvéreznék hamar. De egyszer a németet is meg fogom tanulni.

Üdv!

z20090710 2012.02.10. 12:48:22

Sziasztok!

Szeretnék kérdezni valamit a HHO-s funok-tól.
Valaki elmagyarázhatná, hogy ha az elixír javítja az égés hatékonyságát, akkor ugye ennek azt kell eredményeznie, hogy azonos mennyiségű üzemanyagból több hasznos energiát lehet kinyerni. Vagyis azonos gázpedál állás mellett jobban megy a gép. Miért kell csesztetni a számítógép szonda kapcsolatot? Miért nem elég kevésbé nyomni a gázt?
Köszönöm a válaszokat.

patkolttojas 2012.02.10. 18:50:40

Sziasztok!

Bevallom nagyon sok igazság van "Index Elek" barátunk mondanivalójában. Sőt mi több ehhez még "z20090710" kérdése is passzol. Azért megpróbálok válaszolni, ha nem is tudományos pontossággal a feltevésekre.

Valóban nem jó, ha fejőstehénnek nézik az embereket a HHO témában és kihasználják tudatlanságukat, főleg olyanok, akik vizet még csak a Balatonban, avagy otthon a kádban láttak, de csak sört bontogattak víz helyett. Miért is mondom ezeket? Csak azért, mert valóban sok (sőt szinte csak az van), vagyis a félremagyarázás. A beszívott levegőhöz adagolt durranógáz valóban javítja a fosszilis üzemanyagok égését. Szerintem ez nem kétséges. A korrekt mérések elmaradása igen csak kétségessé teszi természetesen ennek a bizonyítását. Való igaz! Megfelelően telepítve, biztonságosan üzemeltetve, melynek egyébként épp úgy megvannak a követelményei, mint pl. az autógáz használatának. Semmivel nem veszélyesebb, mint bármely más berendezés használata. A hibát azok követik el, akik barbárkodnak és ezáltal egyrészt lejáratnak egy technológiát, másrészt valóban veszélynek teszik ki embertársaikat és magukat is.

De kicsit a feltevésekről és a valóságról. Azok, akik X % fogyasztáscsökkenést garantálnak, vagy legalább is üzleti fogásként nagyban hangoztatnak, azok az igazi kóklerek! Nem minden gépjármű motor esetén van fosszilis üzemanyag megtakarítás. A valóságban szerintem a motorok 50-60 %-ál kimutatható, de hiteles mérések hiányában kénytelen vagyok én is szinte kizárólag elmondásokra és külföldi oldalak adataira szorítkozni - sajnos.
Akkor nézzük azt a feltevést - ezt is annak tartom - miszerint be kell avatkozni a szondák jelébe, hogy az ECU ne nyomjon annyi üzemanyagot. Az én nézetem is megegyezik sokakéval abben, hogy nyomjon csak annyit amennyit kell, hiszen ha valóban van plusz teljesítmény akkor majd én nem nyomom annyira a gázpedált, hiszen az ECU engem követ! Jól néznénk ki, ha önállóan adná a benyát nem foglalkozna a gázpedállal!
De a kérdés azért csak-csak megmarad. Mi borítja, vagy borítaná fel a gyárilag beállított értékeket? Esetleg az a valóban igen kevéske hidrogén? Meglehet. De hogyan? A bevitt durranógáz önmagában nem visz be plusz oxigént amit ne használna fel! Pont annyi van benne, mint amennyi a hozzá tartozó hidrogén elégetéséhez szükséges, se több, se kevesebb.

Teljes mértékben elképzelhetőnek tartom viszont azt is, hogy dinamikusabb lesz a motor és a várható megtakarítást pont azért nem tapasztalunk, mert a vezető ezt a helyzetet kihasználva ezt el is puffogtatja. Ezek azok a dolgok, amiket valóban inkább padon kellene megmérni.
Azt azért nem valószínűsítem, hogy a hidrogén, mint égés gyorsító elegy, többlet oxigén jelenlétét eredményezné a lambda szondánál, hiszen a tökéletesebb égés, kevesebb maradék oxigén jelenlétéhez vezetne és nem a többlethez. Sajnos azt nem tudom, hogy a durranógáz/levegő keverékkel elégetett fosszilis üzemanyag tartalmaz e olyan anyagot, amely a lambda szonda értékét ilyen irányba borítaná fel. Talán ismerni kellene a szonda pontos működését, meggyőződni pl. arról, hogy kizárólag csak az oxigén mennyiségének a változását figyeli e, avagy más is befolyásolja. Elemezni kellene a kipufogógázt HHO-val és anélkül. Valaki felvállalhatná, mondjuk a hívők táborából!
Folytathatnám az érveket és ellenérveket hosszasan, de gondolom a szkeptikusokat nem tudom meggyőzni, mert legtöbbször azt sem tudják mi fán terem a vízbontás, a hívőket ugyan nem kell meggyőznöm, de jobb ha ők is elmélyülnek a vízbontás elméleti és gyakorlati módszereinek tanulmányozásában, különben nagyon hamar sarokba tudják őket is szorítani. De van egy harmadik kategória is, akinek tök mindegy, hogy jó, vagy rossz, érvei nincsenek, csak mondjuk birkaszellem uralja és elhiszik a leghangosabban kiabálók véleményét és azt replikálják.
Értelmes kérdésekkel lehet (mondjuk szakmai) vitát nyitni, folytatni, de vagdalózásokkal, értelmetlen magyarázatok hangoztatásával csak a kedélyeket lehet felborzolni. Ez mindenkire vonatkozik, de legfőbb képen azokra, akik a hívők táborába tartoznak, mert pont nekik lenne a feladatuk (persze velem együtt), hogy valami logikus érveléssel meg tudjanak valakit, valakiket győzni az elért eredményekről. Sőt, ha kell, akkor bemutatni azokat, mert nagyon is igaz a "hiszem, ha látom" mondás. Igaz, hidrogén atomot sem láttam, sőt élőben űrhajót sem és mégis létezik!
Köszönöm, hogy elolvastad!

Üdvözlettel: patkolttojas

Index Elek 2012.02.11. 08:17:32

Szerintem az égést nem lehet túlságosan gyorsítani, ugyanis a motorban a dugattyúk mozgása (középsebessége) eléggé behatárolt. Ezen felül a dugattyú teherbírása is véges.

Ha mondjuk a gyújtást előrébb állítja az ember és túl nagy mértékben állítja előre, akkor olyan súlyos kopogás alakul ki ami mechanikusan károsítja a motort. Konkrétan beszakad a dugattyú. Valós példáról beszélek, egy tesztmotoron ez történt (egy teljesen másfajta jelenség tesztelése közben nagymértékű előrébb állításnál).

Ha tehát azt állítja valaki, hogy az égést jól felgyorsítja akkor ott mást is kell csinálni, mert különben a motor nem tudja követni a tempót. Hibás is azt mondani, hogy a benzin felrobban a motorban. A hengerben nem igazán robbanás megy végbe, belső égésű a motor.

Ha most nem foglalkozunk olyan vadhajtásokkal, hogy "17x is berobbanhatna a hidrogén miatt a benzin", akkor is nehéz belátni, hogy a motor áttervezése nélkül miként lehetne drámaian befolyásolni az égést. A HHO előállítása miatt veszteségek keletkeznek, ezt ellensúlyozni és még plusz nyereséget hozni is eléggé kétséges vállalkozásnak tűnik.

lagabor 2012.02.13. 09:43:42

Sziasztok, nem tudom, mennyire jó a HHO, ettől én is fázom, már majdnem meg is rendeltem egy beszerelést, de az ártól dobtam egy szaltót, 150 + kütyü ami a computert csesztette volna a szegényes keverék miatti túlzott befecskendezés miatt. Végül maradtam a Greentech cuccoknál, így sikerült lecsökkenteni közel 15%-al a fogyasztást és erősebb is lett az 1,6-os benzines corolla. Most új Astrával küzdök ugyanígy (1,4 turbós, 140 Le), látványosan lement a fogyasztás városi 9,2-ről 7,7-re egy nap alatt. Tény viszont, még nincs összesen 1000 Km-sem az autóban, így ez még változni fog. A HHO amíg mérések nincsenek, nehezen hihető az eredmény...
Várom a "tehén" eredményét... :)

Refuse/Resist! 2012.02.13. 12:39:10

@lagabor: no, még egy homeopátiás készítmény fizetett reklámát olvashattuk :(

lagabor 2012.02.13. 16:54:16

@Refuse/Resist!: Bocsi, nem, csak egyszerű user! Tapasztalatomat osztottam meg, persze nem kell elfogadni, ezért én egy petákot sem kapok, csak gondoltam, lehet másoknak is segít. Amennyiben ez téged zavar, sajnállak.
ÉN baromira nézem a fogyasztást, saját pénzen tankolok, folyamatosan keresem a megoldásokat, egyebek mellett pont ezért néztem ezt az oldalt is.

metal · http://electric.blog.hu 2012.02.13. 17:43:03

@lagabor: Persze,persze:)

Azért ezeknek is vannak csodálatos írásaik:

"A készülékben lévő speciális kerámia golyók 25 különböző ásványi anyagot tartalmaznak, melyet 1000 Celsius fokon égetnek kerámiává. A jármű hűtőcsövébe helyezve a hűtőfolyadék segítségével állandó mágneses teret hoznak létre a motorblokk teljes hűtőkörében áramolva, ennek köszönhető a motortérben keletkező tökéletesebb égés, amely jobb hatásfok mellett kevesebb üzemanyagot igényel"

Aha, pár mágnes golyó átmágnesez egy pár száz kilós acéldarabot:)

"Egyszerűen dobja bele a Greentech Üzemanyag Fogyasztás Csökkentő Kapszulát a kisgépek üzemanyag tankjába, direkt kapcsolatot teremtve az üzemanyaggal, amely így közvetlenül megváltoztathatja az üzemanyag molekula láncainak kapcsolódását a nagyobb csoportosulásoktól egészen a kisebb láncokon át, de akár egyetlen molekulát is képes alkotóira törni a Van der Waals Erők hatásának köszönhetően. A kisebb molekula láncok ezután már nagyobb területet töltenek ki, ezzel jobb égési reakciót előidézve, melynek köszönhetően nagyobb lesz az üzemanyag hatékonyság és csökken a szennyezőanyag kibocsátás."

Nem tudom hogy vagytok vele, de én nem szeretném, ha már a benzin tankban szétesnének a benzint alkotó molekulák:)

Frankye_budapest 2012.02.13. 17:44:08

@lagabor: Ha 3 darab greentechet szerelsz be akkor nagyobb hatást érsz el szerintem

www.greentech.hu/product_info.php?products_id=2

Én : a benzinest és a levegőset és hűtőkőrit is beszereltem. + egy mágnesest is. Nekem a városi fogyasztás 10l-ről lement 4-5 l-re.
Nem ismerek a gépre! Eddig 10sec volt 0-100 gyorsulás most 4.5-5 sec (téligumival!)nyárival el sem tudom képzelni!
Én javaslom mindenkinek megéri!

Refuse/Resist! 2012.02.13. 18:24:24

ez a video pontos mottó lenne ehhez a kommentfolyamhoz:
www.youtube.com/watch?v=8rh6qqsmxNs

@lagabor: józan parasztként is könnyen belátható, hogy nem működik (különben az összes gyártó alkalmazná, hisz vért izzadnak minden egyes deci fogyasztáscsökkentésért), vegyészként meg ...facepalm.

Refuse/Resist! 2012.02.13. 18:30:55

@metal:
"Nem tudom hogy vagytok vele, de én nem szeretném, ha már a benzin tankban szétesnének a benzint alkotó molekulák:)"
Pedig ez az igazi spórolás:
"A kisebb molekula láncok ezután már nagyobb területet töltenek ki"
Megtankolsz 5 literrel, lesz belőle 30 liter, és még ebből is kevesebb kell a jobb égési reakció miatt!!!
@Frankye_budapest:, te szerintem elrontottad a beszerelést, most kérdeztem meg itt a szomszédban a fizkém profot, ő azt mondja, hogy a benzines A8-asa városban már csak 2 litert fogyaszt. Mondjuk, ő beszerelte a HHO-t is, és nem felejti el felvenni a mágneses karkötőt sem, mielőtt belüne a volán mögé!

Index Elek 2012.02.13. 20:11:04

@lagabor:

Ez a Greentech tényleg brutálisan tudományos. Ha valaki telemarketingen nőtt fel akkor még talán hatásos is.

"A Greentech Üzemanyag Fogyasztás Csökkentő Eszközök szabadalmaztatott technológiát alkalmaznak, melyek a molekulák fokozásánál fizikai megfigyeléseket és nem kémiai reakciókat alkalmaznak, ezért nincs szó kémiai reakcióról vagy katalizátorról. A gyártás során felhasznált anyagok egyike sem használódik el a folyamat során, mivel a fizika természetes jelenség, így számos kutatási jelentések azt sugallják, hogy a szabadalmaztatott technológia várhatóan nagyon hosszú ideig tart majd, de már a jelenlegi tesztek és tapasztalatok alapján is a várható élettartam több mint 10 év."

Elolvastam a használati utasítást. A dízeleket is 2500/min fordulaton kell járatni használat előtt? Vagy elég az 1800/min mondjuk?

Mondjuk teljesen mindegy, mert úgyis hazugságokkal teli hablaty az egész oldal...

lagabor 2012.02.14. 06:35:34

Sziasztok, látom sikerült felpezsdíteni a fórumot :)
Egy dolgot azért tisztázzunk, én ezt meg vettem, berakattam és használom, így van TAPASZTALATOM. TI ezzel nem csak az elveitekkel rendelkeztek ami önmagában nem gond.
ÉN tapasztalatomat osztottam meg nem az elveimet. Csak ennyi a különbség. Corolla városi fogyasztása kb. 8 dl-el csökkent, országút ennél kevesebbel. Az astra kezdeti 9 feletti ijesztő értéke most városban 8 és ez alá ment, és a beszerelést követően azonnal jelentkezett. Bocsi, ezek a saját méréseim, tény, hogy nem hivatalos, így ez vitatható is. Én nem vagyok elfogult, csak olyat kerestem amely legalább 10, de ha lehet akkor 15%-al csökkenti a fogyasztást, nagyobb beavatkozás és jelentős többletköltség nélkül.
Nem vitázni akarok, azt meghagyom nektek, csak megosztottam a tapasztalatom. Értelmes, nem piszkálódó, cinikus gondolatokat szívesen fogadok, válaszolok és gondolkodhatunk közösen. Persze csak azokkal akik ezt a véleményt osztják, többiek meg "köpködhetnek" az nem zavar...
Szép napot mindenkinek.

lagabor 2012.02.14. 06:38:38

@Index Elek: Jogos, nekem is elvette a kedvem, viszont utána néztem és valóban jó a cucc, de ez csak a tapasztalatok után derült ki, valóban nekem tök mindegy, hogy maga Darth Vader osztja a molekulákat, lényeg, hogy csökkenjen az étvágy.. :)

Refuse/Resist! 2012.02.14. 09:10:55

@lagabor: a varosi fogyi nagyon stilusfuggo, meg meg egy csomo mindentol fugg, pl. evszak.
Az Astra eseteben a bejaratas siman jelent ennyit, pl. Polo TSI 8-rol lement 7.2-re a harmadik tankolasnal, pedig hidegebb lett.
Amugy meg nem is ertem mirol vitatkozunk itt, van a tudomany, ami az anyagi vilagot eddig piszok jol le tudta irni, es van Kis Janos tapasztalata a csodakutyuvel. Nem egy sulycsoport, finoman szolva.

lagabor 2012.02.14. 09:22:56

@Refuse/Resist!: Igazad van, ezért is írtam, hogy nincs mérés és nem vitázom, ez kicsit olyan mint a vallás... mindenki abban hisz ami számára vonzó. Mivel kettő útvonalon járok dolgozni, mindkettőt már régóta használom, így viszonylag könnyen be tudom azonosítani a fogyasztási értéket. Ez jelenti a forgalmi állapotokat is. Az Astra eddig csak kettő tankot kapott, ebből a második is közel a felénél van. Amokor a cuccok belekerültek, egy literrel ugrott azonnal lejjebb a fogyasztás. Ez nekem megnyugtató. A pakházban kettessel szoktam felkaptatni, pénteken beszerelés előtt dadogva, vissza kellett váltani, hétfőn meg könnyedén. Ugyanezt tapasztaltam a Corollával is. Ugyanezen a felhajtón. Én vagyok hittérítő, mindössze a tapasztalatomat osztom meg. Amit kiszámoltam, az elég kedvező, 10%-os csökkenést kalkuláltam, azaz havi 2000 Km esetén ez 8 liternél 8 dl. Mivel 0.8 * 20 = 16 azaz 16 * 420 = 6720 így 50.000 / 6720 =7,4 azaz ha csak 2000 Km és csak 10% a csökkentés akkor a 8. hónapra nullán vagyok. Ez nekem bejött a Corollánál, és bízom benne az Astrában is ahol ez sajnos még magasabb lesz, tekintve a motor nem japán mivoltát... :)

lagabor 2012.02.14. 09:31:01

@Refuse/Resist!: @lagabor: Khmm, gyorsan gépeltem, szóval NEM vagyok hittérítő, Parkolóház és a bekerülési költség kb. 50.000 volt, beszerelték 3.000 ért kb félóra alatt, ott is nagy szemekkel néztek, jöttek a szerelők megnézni a kapszulákat, viccesen, vitamint adok az autónak? hahaha :)
Bocsi a hibákért.

Refuse/Resist! 2012.02.14. 09:54:13

@lagabor: ha akar 1%-ot is csokkentene, akkor is lenne ra kvazi ertelmes magyarazat (es a gyarak beepitenek).
Azonban sajnos nincs ilyen.
Amugy erdekes lenne kimerni a fogyasztason a placebohatast, egy gyors kereses nem adott semmit erre a temara, pedig megerne egy tudomanyos publikaciot!

lagabor 2012.02.14. 09:55:52

@Refuse/Resist!: @lagabor: Khmm, gyorsan gépeltem, szóval NEM vagyok hittérítő, Parkolóház és a bekerülési költség kb. 50.000 volt, beszerelték 3.000 ért kb félóra alatt, ott is nagy szemekkel néztek, jöttek a szerelők megnézni a kapszulákat, viccesen, vitamint adok az autónak? hahaha :)
Bocsi a hibákért.

lagabor 2012.02.14. 10:18:50

@Refuse/Resist!: Igen, az elején én is erre gyanakodtam, viszont nem ez okozza a fogyasztás csökkentést, ez tapasztalat. 9,2-ről nem tud 7,7-re ugrani a fogyasztás ugyanozon az útvonalon, szintén hasonló hőmérséglet mellett. Valamint mindössze csak 300 Km volt az autóban a két útvonal közt. De nem akarom bizonygatni, ez a saját mérésem. A lényeg, mindenki találja meg a saját fogyasztás csökkentését, akár a talpában vagy valamilyen cucc alkalmazásában. :)

metal · http://electric.blog.hu 2012.02.14. 10:54:06

@lagabor: Akkor nézzük kicsit a tényeket:)

Van egy pár száz kilós fémdarab, aminek a belsejében történik az égés. Van pár liter hűtőfolyadék, ami közvetlenül nem találkozik se az üzemanyaggal, se az égési felülettel (pár milliméter fém mindig elválasztja). Annak a pár kicsi mágnesek át kellene tudnia mágnesezni a teljes hűtőfolyadékot (mivel elég kicsi a fém összetevője, már itt elhal a dolog), a hűtőfolyadéknak a motort teljes egészét, hogy bármiféle hatása legyen az égésre. Nem tudom milyen voltál fizikából, de talán ezt még te is belátod, hogy NEM MŰKÖDHET, tudományos képtelenség.

Arról ne is beszéljünk, amit már a HHO kapcsán is feszegettünk itt páran, hogy a nagy autógyárak sok millió dollárt áldoznak fogyasztás csökkentésre. Ha ez ilyen egyszerű lenne, már benne lenne az új autókban (itt még az sem merül fel, mint a HHO-ál, hogy nem túl felhasználóbarát, hiszen benn van a hűtőfolyadékban, és xekm után cserélné a szakszerviz.

Ha fogyasztáscsökkenést akarsz elérni akkor pár működő tanács:
-figyelj oda a vezetéstechnikádra, főleg városban több liter különbséget össze lehet hozni, kis hibákkal
-végy könnyebb autót, korszerű motorral (tipikusan kifutó modellek, amik megkapták az új motorját, Astra Classic2, octavia tour)
-alakítsd át az autód gázra.

Ezek valóban működő dolgok, minden más, csak a hülyék szipolyozása!

Frankye_budapest 2012.02.14. 12:30:17

@metal: Ne ugorj a válaszára! Nem látod, hogy ugrat?

metal · http://electric.blog.hu 2012.02.14. 12:56:28

@Frankye_budapest: Nem a válaszára ugrottam, csak kifejtettem a tényeket. Azért, hogy, ha véletlenül végig olvassa ezt egy halandó (aki szintén gyenge volt fizikából), az, talán eltántorodik.

Frankye_budapest 2012.02.14. 13:46:48

@metal: Szerintem bárki aki betudja kapcsolni a számítógépet akkor már nem lehet olyan hülye, hogy elhiggye ha 2 fémdarabot ráragasztanak a levegőszűrőre kivűlről akkor 10%-al javul a fogyasztás.

Refuse/Resist! 2012.02.14. 14:16:13

@Frankye_budapest: es ha az a femdarab egy fluxuskondenzator, ami atomizajja a zoxigent?

metal · http://electric.blog.hu 2012.02.14. 15:20:33

@Frankye_budapest: Hát? Valamiből megélnek ezek a "cégek":)

lagabor 2012.02.14. 15:28:10

Ok, én itt kiszálok, sem ugratás (nem vagyok zsoké) sem magyarázat nem kell, ez elvileg egy fúrum ahol a véleményket lehet ütköztetni, lehet gondolkodni. Semmi gond, én nem harcos vagyok, csak tapasztalat megosztós, így további szép napot kívánok nektek, rágódhattok a HHO generátoron ami bazi drága és az sem ígér több eredményt, valamint én valóban csökkentem a költségeimet, de ez már az én dolgom. :)

Refuse/Resist! 2012.02.14. 17:29:30

@lagabor: te nem csokkentetted a koltsegeidet, hanem noveldted a beveteledet a fizetett reklammal :(((((
Te egy nick vagy, nem a kocsmai haver, meghozza total uj, ez volt az elso megnyilvanulasod, hogy iderekladoztad ezt az atverest:
blog.hu/user/701545
Kedves olvasok, nincs itt semmi latnivalo, @metal: mar eleg jol osszefoglalta a lenyeget.
En meg hozzatennem a takarekos gumit, a helyes guminyomast es a full szintetikus olajokat, mint sporolasi lehetosegeket.
Ha valaki nagyon plattnerkedni akar es sokat autopalyazik, az ultetessel is probalkozhat.

lagabor 2012.02.14. 17:38:28

@Refuse/Resist!: No, te sem vagy jobb az átlagnál. ÉN NEM reklámoztam, hanem a tapasztalatomat osztottam meg!
Gusztustalannak tartom, hogy a TE véleményed nemes, míg ha ezzel nem egyezőt látsz, rögtön lehúzod. Bocsi, láttál mérést ami ezt alátámasztja és valóban bizonyítja, hogy luzer aki ilyen cucokkal próbálkozik? Se mellette, se ellene nem láttam ilyet. No, innentől a hit az ami dönt, viszont nem TE!
Kiscsírázol kispajátás, ezzel nem érsz semmit. Aki meg hisz neked, hát, lelke rajta. Ja, nekem nem kell hinni, mert én egy SENKI vagyok, ahogy ezt jelezted is. Igen, nem publikáltam, tudod, sokat kell dolgozni, hogy legyen lehetőséged beruházni és kipróbálni azt amit most erősen lenézel. Ja, azt nem is mondtam, hogy párom kocsijába (Splash) is került ilyen és most ebben a kellemes mediterrán időben 6,2-vel járkál az óvoda és a bevásárlás és a munkahelye közt, ahol szerencsétlennek még melegednie sem van ideje. Ja, hogy ez eddig közel 7 fölé került, igen, biztos ez is placebo.... :)
na, de mindenki azzal foglalkozzon amihez ért, én innen tényleg el, méltatlan, hogy veled bármit is társalogjon, bárki is.

lagabor 2012.02.14. 17:46:24

@Refuse/Resist!: Amíg el nem felejtem, valóban van előnye annak, hogy most már a harmadik generációt vettem a cuccokból, kaptam 3.000 Ft kedvezményt. :)
Persze ezt két héttel ezelőtt, ha a lelkednek ez jót tesz, akkor tedd ez mellé a soraimat. Persze csak ha valóban így is gondolod.....

Refuse/Resist! 2012.02.14. 17:59:59

@lagabor: van valami, ami alapjan meg lehetne mondani, hogy te egy valos* tapasztalatot osztasz meg? nem.
Ha lenne 3000 hozzaszolasod, akkor valamelyest kirajzolodna a szemelyiseged, tudasod, stb.
Igy ez egyertelmuen fizetett hirdetesnek _latszik_.
Szemelyeskedni meg hulyeseg, mi nickek vagyunk, legalabbis itt.
*hehe, ami jol lathatoan ellentmond az elmeleti tudomanyoknak es gyakorlatias technologiaknak is

metal · http://electric.blog.hu 2012.02.14. 19:25:18

@lagabor: "No, innentől a hit az ami dönt, viszont nem TE!"

Azért "szerencsére" a hit még nem írja felül a fizika szabályait. Na most, az általad reklámozott termékek, még a HHO-ál is nagyobb fizikai képtelenségek!

UI: vaterán belefutottam egy HHO hirdetésbe, ami szerint a HHO még a kompressziót is megnöveli:)

lagabor 2012.02.15. 12:28:25

No, nem tudom megállni, ne válaszoljak. Nem kapok semmit azért, hogy én balga megosztom veletek a tapasztalaimat. ÉN EZEKERT a cuccokért fizettem.
Még valami, ez lehet objektívebb. Az üresjárati fogyasztás (már maikor megy a motor, de üresben áll az autó) a fogyasztás mérő a Corollához eltérően liter/ órában mutatja a fogyasztást. Ez amikor átvettem, 0,9 és 1 között ugrabugrált. Most, hogy lassan egy hete benne vannak a cuccok, így ez 0,7 és 0,8 között ugrál. Bocs, ez már mért érték. Ma reggel már sikerült a 400 feletti km átlagát 7,9-re tornázni, ez viszont a vezetési tudás már, nem a cucc eredménye, az a 9,2-ről lévő csökkentést hozta meg.
Továbbra is jelzem, csak megosztom a TAPASZTALATAIMAT, mivel nincs időm ilyen fórumokra írogatni, olvasni is alig, így nem lehet mögöttem 3000000 bejegyzés vagy bármi más. A logikád alapján csak nagy múltú kommentezők tapasztalatait vagy köteles elfogadni, ezzel viszont beltenyészes a társaság. Ez a TE döntésed, neked kell tudnod. Költs gumira és egyéb olyan dologra ami még ennél is drágább, nekem ez bejött és már a harmadik kocsiban igazolt. A működési elvét nem értem, jogos kételkedésed, helyedbe én is ezt tenném. Mivel én ki is próbáltam, kérlek hagyd meg véleményem, én tapasztalatból látom mit lehet elvárni ettől.
Jó indulat van bennem amit nem igazán érdemeltek meg, de bízom benne, hogy józan gondolkodás csak nyer előbb vagy utóbb. Viszont nem beszélek rá senkit, csak.... megosztom tapasztalatom.

lagabor 2012.02.15. 12:29:19

@metal: Igen, pont ilyenek miatt nem rendeltem meg és nagyon várom a teszt végeredményét. :)

Refuse/Resist! 2012.02.15. 13:22:36

@lagabor: akarhogy tekered a mondandod, nehany ilyen hozzaszolas nem bizonyitja azt, hogy neked ilyen tapasztalatod van.
Aki egy kicsit is muvelt termeszettudomanyosan, annak nem meggyozobb ez a keszulek, mint az, hogy valaki kiakasztotta a rozsafuzert a visszapillantora, es rogton 1 litert csokkent a fogyasztas.
Szoval az, hogy beirod a "tapasztalatodat", egy muveltebb embernek olyan, mintha azt mondanad, hogy a rozsafuzertol csokkent a fogyasztas.

lagabor 2012.02.15. 14:17:53

@Refuse/Resist!: Bocsi, valamit félreértesz. Én nem tekerem a mondandóm, tapasztalatom meg csak annyi, hogy ezek benne vannak az autókban és napi használat mellett látom a működést. Így kicsit értetlenül állok a feltevésed előtt. Bizonyítani TI akarjátok, hogy nincs igazam, ez a TI dolgotok. Én nem buzdítok senkit sem vásárlásra, sőt ha visszaolvasol, kételyeimnek is hangot adok. Ezen is tovább megyek, a HHO-val is foglalkoztam, de miután az árképzésre tértünk, kicsit dobtam egy hátast, 150.000 + igény esetén a komputer is kapott volna a rendszercsatlakozók keresztül plusz infót, hogy a szegényes keveréket ne dúsítcsa fel. Ezen a ponton világos volt, 170-190 alatt nincs megoldás és le is tettem róla. Itt is 10% megtérüléssel számoltam ami sosem jött volna meg.
A cuccok közül elsőnek a tankba valót rendeltem meg, majd ennek sikerein felbuzdulva a hűtővizeset is megrendeltem. Nem kell egyetérteni, viszont amint látod én soha nem állok neki leminősíteni aggodalmaitokat vagy véleményeiteket. ha gondolod, találkozzunk és nézd meg a saját szemeddel, mivel, hogy én nem értékesítő vagyok. Pesten élek és nem Miskolc mellett ahol a cég székel. Vezetőként dolgozom, 7 számjegyű bruttóval. Ezzel nem dicsekedni akarok, csak helyre tenni a dolgokat. nem lételemem, hogy kommenteljek, ezt a munkámban teszem a vállalatnál ahol dolgozom.
További szép napot.

Shadowbull 2012.02.15. 14:26:03

@lagabor: majd ha a csodakapszulad amit a tankba dobalsz szetcseszi a motort, akkor ne csodalkozz.

sb

metal · http://electric.blog.hu 2012.02.15. 14:27:14

@lagabor: "Vezetőként dolgozom, 7 számjegyű bruttóval."

Persze, persze, persze. És Corollával jársz, meg érdekel a fogyasztás mi:)

"viszont amint látod én soha nem állok neki leminősíteni aggodalmaitokat vagy véleményeiteket."

Ezt jól teszed, mert csak még jobban leégetnéd magad!
Na akkor most már elárulhatod, forgalmazod ezt a szart (és átversz vele igen csak hülye embereket), vagy te is igen csak hülye vagy, mert még odáig se jutsz el, hogy belásd, átbasztak.

lagabor 2012.02.15. 14:33:54

@Shadowbull: gyenge érv, ha már kifogytál a municióból. nem tudja tönkre tenni a motort. Én legalább is zt a választ kaptam, ezt én is feltettem.

lagabor 2012.02.15. 14:40:19

@metal: Igen, Corollával, ennek oka volt. Nem véletlenűl cseréltem le egy jobb autóra.

Ha van családod, házad és gyermekeid, akkor a pénz amit keresel, nem autóra költöd és a kiadásaidat okosan rendezed. Nekünk így nem csak autóra futja. Volt amikor enni is alig volt, ezt nem felejti el az ember, és amikor jobban megy akkor sem dorbézol. Persze van aki nem így gondolkodik.

Megerősítelek, nem forgalmazom és a ha neked így jobban tetszik, lúzerként vettem a cuccokat (szart).
ja és nem azért teszem, mert akkor jobban "égetném" magam, hanem azért mert így gondolkodok.

Shadowbull 2012.02.15. 14:45:50

@lagabor: "nem tudja tönkre tenni a motort"

Hat persze hogy nem :) Fogalmad sincs milyen anyagok vannak a tablettadban, mit csinal a tomitesekkel, a kulonfele anyagokkal, hogy oldodik az uzemanyagban, marad-e valami agressziv szemcse utana, amit besziv az uzemanyagszivattyu, a befecskendezo...

De nyilvan nem tudja tonkretenni...

aztan ha szarramegy, akkor artatlan szemekkel mesz a szevizbe, hogy hat nem tudod miert tortent, es megsertodsz, ha elhajtanak.

sb

metal · http://electric.blog.hu 2012.02.15. 15:05:11

@lagabor: Nézzük:

van 7 számjegyű vezetői fizetés
nincs cégautó
nincs annyi alaptudás, hogy lásd, baromság az eszköz
nincs annyi gőgösség, hogy milliós fizetésnél, szarsz a benzinre.

Lehet, csak nekem hihetetlen:)

@Shadowbull: Ja, meg a motor valószínűleg a hűtőkörbe tett akadálynak is örül (főleg majd nyáron).

Shadowbull 2012.02.15. 15:07:20

@metal: naja, abba meg bele se gondoltam :)

sb

lagabor 2012.02.15. 15:16:30

@metal: Igen, korrekt fizetés.
Igen, jogos, volt cégautó, az volt a Corolla.
Alaptudás nincs, ezért is jeleztem, csak a véleméynemet adom.
Igen, van gőgösség, lehet szarrágásnak is hívni, mivel inkább a gyermekeimre, nyaralásra, hobbira költöm, nem benzinre. ja és vehettem volna dieselt is, de nem tettem, mert magasabb a szervízköltsége.

Ok, akkor legyek hiteltelen, végül is nem mindegy1?

A motor (Corolla) kapott meleget (nyáron) és köszönte neki ez nem volt gond, kényelmesen ment és korrekt volt a hűtés.

lagabor 2012.02.15. 15:17:35

@metal: Bocsi, te milyen autóval jársz?

Refuse/Resist! 2012.02.15. 16:20:51

@Shadowbull: úgy látom, a TÜV pecsétet megkapta, mondjuk, azzal kapcsolatban is hazudnak, mer a TÜV egész biztosan nem a fogyasztáscsökkentésre gyúrt rá, hanem a biztonságra.
Amúgy ha fémből vagy kerámiából van, akkor nem oldódik.
Mindenesetre a Szent Antal figura biztonságosabb, azt elég a kesztyűtartóba rakni.
Az imádkozás pedig tényleg egyértelműen használ, nem vicc, ha csak a materiális síkot nézzük, akkor is.

@lagabor: "vehettem volna dieselt is, de nem tettem, mert magasabb a szervízköltsége"
Ez is nagy hülyeség.

Egyébként mutass rá légyszíves, hogy miben hitelesebb a mondandód, mintha valaki pénzt kapna, vagy a saját cége érdekében írna efféle kommenteket.
Az a helyzet, hogy egy ilyen eset pontosan úgy nézne ki, mint amit te művelsz.

@metal: a többi érv pöpec, de a "nincs annyi gőgösség, hogy milliós fizetésnél, szarsz a benzinre."
nem igazán. Hisz miért van akkor pl. 4 hengeres dízel S osztály? Nyilván van, aki megveszi (és szvsz jól teszi, ha amúgy nagypapás tempóban szeret menni).

lagabor 2012.02.15. 16:40:05

@Refuse/Resist!: :)

Diesel. Néztem Focust, Ceed, Astra, megane kombikat.
A kiánál dobtam hátast, hivatalos éves szervíz első év (2011-es adat) 88.000 ha minden rendben, második évtől 108.000 és emelkedik a 7 év alatt. Ez hamar kiesett. Szerelő ismerősöim, jelezték, megéri a diesel de csak 30.000 km/ év felett. Ez nem mindig jön össze.
Lehet, rosszul döntöttem, de plusz 500-600.000 nem adok ki feleslegesen, azt nem tudnám leautozni.

megint megerősítem, nem akarom hitalasségem erőltetni, nem cél, én csak jelzem a tapasztalatokat.

Igen, TÜV van, ez nekem is fontos a többiben meg bízom (hogy nem okoz gondot)

Nekem még a házon kell pár dolgot megtenni, abból vehetnék vidáman Volvót is. De hát nem az lett, így házra költök.

Sztem tök nagy f..ság, hogy csesztettek a hitelességért, bocsi, használom és itt ezen afórumon, azt gondoltam, léehet eszmét cserélni, hát, sajna tévedtem.

metal · http://electric.blog.hu 2012.02.15. 18:28:50

@Refuse/Resist!: Én ismerek "pár" embert, akinek millió feletti fizetése van. Mind legalább 10 milla körüli kocsival jár, és kurvára szarik az üzemanyagköltségre.

@lagabor: 2005-ös Astraval. Amikor meg olyan ügyben tárgyalok, hogy meg kell jelenni, akkor Mazda 6-t bérlek.

"Sztem tök nagy f..ság, hogy csesztettek a hitelességért, bocsi, használom és itt ezen afórumon, azt gondoltam, léehet eszmét cserélni, hát, sajna tévedtem."

T még nem próbáltál itt eszmét cserélni, egyetlen szakmai kételyt se próbáltál meg eloszlatni.

lagabor 2012.02.15. 21:43:31

@metal:
Igen, nekem is így van, de a bruttóm annyi... :)
Céges autó volt a Corolla, ez járt a munkához. Tény, szép és jó autó, de nekem előtte nagyobb és jobb autóim voltak, így nehezen ment az összeszokás, végül nem sikerült.

És végül, kételyt nem akarok eloszlatni, mindössze felhoztam a tapasztalatom. Nem tudom és nem is akarom levezetni, mert itt ennek semmi értelme. Jeleztem azt is, hogy álló üzemben az alapjárati fogyasztás is lement, erre sem reagáltatok, pedig ez általam semmilyen módon nem befolyásolható. Mivel korábban én is műszaki pályán voltam, naná, hogy érdekelt a működési elv. Mivel ugyanezen az úton mint ti elindultam, annyi csak a különbség, hogy ki is próbáltam. Ezt szerettem volna gondolatra bocsátani, ha lenne értelme...

lagabor 2012.02.15. 21:46:50

@metal:
Ja, hogy le ne maradjon, nem bérelnék azért autót, hogy meg kelljen jelenni. Lehet, az eltelt 40 évem ebben a bűnös, de erre nem áldoznék, különösen most amikor már nem az autó maga, inkább az újszerűsége a lényeg, most is van olyan megrendelésem amely egyáltalán nem kíváncsi az autóra, de kellemesen rendezi a költségeket. Ma már más világ van mint egy-két éve.

8001A 2012.02.15. 22:41:19

@Index Elek:
www.greentech.hu/contact_us.php
hbi.hu/hu/cegek/megatech_international_kft_1063539.html

500.000 Ft tőke. Komoly cég :)
Kár, hogy a csodaszabalmak száma sosem szerepel az ilyen TVshopos mozigépészek weboldalain, Spanyolén is milyen jól szórakoztunk.

lagabor 2012.02.15. 23:01:41

@8001A:
Ebben full igazad van. Viszonteladók. :)

metal · http://electric.blog.hu 2012.02.15. 23:15:03

@lagabor: "Mivel korábban én is műszaki pályán voltam, naná, hogy érdekelt a működési elv. "

Na itt hagyjuk abba, ha te műszaki pályán voltál, akkor én űrhajós:)

lagabor 2012.02.16. 08:38:21

@metal:
Ok, ez régen volt, emiatt írtam, hogy korábban....

MDylan 2012.02.16. 10:24:37

Hogy áll a teszt? Kíváncsian várom az eredményt!
1000 Km-t csak beletettetek már a járgányba! :)

lagabor 2012.02.16. 12:11:24

@MDylan: Én is erre várok, nagyon kívácsi vagyok, valóban volt-e érzékelhető változás... :)

8001A 2012.02.18. 15:55:01

@lagabor: Ó! Hát ki lenne a feltaláló? Kinek a neve szerepel azon az állítólagos szabadalmon?

lagabor 2012.02.19. 16:49:54

@8001A: Ha megtudod, kérlek oszd meg velünk. Előre is köszönöm.

dr. trafik nomac 2012.02.27. 11:32:25

Mi van mar az eredmennyel ?

Fantozzi.ie 2012.03.02. 21:01:27

kíváncsian várjuk az eredményeket!

Index Elek 2012.03.03. 06:58:57

Működik? Csökken a fogyasztás? Nálam ahogy emelkedik a hőmérséklet úgy csökken, nincs semmiféle varázslat benne.

Ahol varázslat van ott még sokkal jobban kell csökkenjen, nemdebár?

Roncs 2012.03.05. 09:02:41

mindenkinek igaza van, de inkább azt szeretném olvasni, hogy olcsóbban autózhatok. hol a teszt eredménye ?

krob11 2012.03.08. 00:03:29

A teszt eredményére én is nagyon kíváncsi vagyok (nem hiszem, hogy mérhető üzemanyag- és költségmegtakarítást fog eredményezni ez a módszer).

A víz ill vízgőz befecskendezés az égéstérbe viszont hozhat eredményt, de jóval bonyolultabb a megfelelő műszaki kivitelezése.

antaljani 2012.03.11. 10:46:26

Sziasztok!

Igen jót mosolysogtam a "hívők" és a "szkeptikusok" szócsatáin. Igazi magyar virtus. Csak ölni tudjuk egymást...

Nos, hogy legyen pár értelmes mondatom is, szeretnék én is hozzászólni a vitához, de nem szeretném, ha akár hívőnek, akár szkeptikusnak kiáltanátok ki.

Az egyik dolog az, hogy vannak olyan nagy teljesítményű belső égésű motorok (elsősorban hajókon), amelyek teljesítményét vízgőz hozzáadásával javítják. Itt persze lehet vitatkozni, hogy azok bazi nagy motorok, de a tény attól még tény marad.

A másik, hogy dízel autóm van, amelyeknek köztudottan jobb a hatásfokuk a benzineseknél. Jól példázza ezt az a tény is, hogy a dízel autók sokkal lassabban melegszenek fel üzemi hőmérsékletre, mint a benzinesek. Nem véletlen az sem, hogy éppen ezért vannak gyártók, akik egy külön hűtővíz melegítő "kályhát" tesznek az autóba, hogy minél hamarabb üzemi hőmérsékletű legyen télen a motor. (Webasto gyártmány, és a típus a Mazda 6).

Másik tény az, hogy hidegben a motor jobban "harap", de nem azért, mert fázik, hanem azért, mert a hideg levegő sűrűbb, ergo több oxigént tartalmaz, vagyis a hatásfoka javul. Ezért építenek például a versenyautókba intercooler-t (meg persze a nagyobb masinákba is).

Tehát a tény az tény, hogy több oxigén jobb égés, illetve jobb égés a motor hőmérsékletén is észrevehető kell legyen.

Simán el tudom képzelni, hogy a hidrogén égésekor (ez 3000 fok környékén ég), a benzin, vagy gázolaj égése jobb, és ezáltal a motor hatásfoka is jobb.

De sajnos azt is el tudom képzelni, hogy a "piacon" kapható HHO generátorok lepkefingnyi durranógázt termelnek a motor éhségéhez képest, és elképzelhetőnek tartom, hogy csak mókusvakítás az egész.

Úgyhogy mielőtt egyik, vagy másik tábor (esetleg mindkettő) megutálna a post-omért, várjuk Winkler Úr tesztjének eredményét, ami szerintem most már időszerű lenne, hiszen két hónap alatt talán sikerül 1000km-t menni a tehénnel!

Tehát Winkler Úr! Várjuk a teszt eredményét! Így Ön is bekerülhet vagy az egyik, vagy a másik táborba... :) Ha szerencséje van, akkor egyikbe sem. (vagy mindkettőbe).

Komolyan érdekel!

antaljani 2012.03.11. 12:31:30

Hja! És majdnem elfelejtettem valamit.

A "szkeptikusoknak" mondanám, de semmiképpen sem a "hívők" mellett szólva!!!

Bizonyára mindenki hallott már a BioEthanol nevű üzemanyagról. Aki nem tudná miről van szó, annak mondom, hogy E86 néven bizonyos benzinkúton kapható.

Ez ugyebár olyan benzin, amely alkohollal (azaz etanollal) van keverve. Ez az üzemanyagfajta sajnos kevesebb energiával ég el, mint a hagyományos benzin, viszont az alkohol miatt az égés hatékonyabb, ezáltal a káros anyag kibocsájtás kedvezőbb.

Mivel a kipufogó füstben kevesebb a mért CO érték, így azt a lambda szonda úgy értékeli, hogy a keverékben kevés az üzemanyag, így több üzemanyag befecskendezésre utasítja a számítógépet. Ennek hatására a járgány sokkal több üzemanyagot fogyaszt.

Ennek megakadályozására egy "átalakító" elektronikát kell közbeiktatni a befecskendezést végző számítógép és a lambda szonda közé. Így is többet fogyaszt az autó az üzemanyagból, de ez csak azért van, mert gyengébb az égés energiája a normál benzinhez képest. Tehát ugyanolyan teljesítmény eléréséhez több üzemanyag kell, de a káros anyag kibocsájtás lényegesen kisebb!

Tehát aki a HHO generátoros megoldásról beszél, nem biztos, hogy véletlenül beszél elektronikai átalakításról, hiszen a lambda szonda a benzinhez lett kitalálva, ha kevesebb égésterméket érzékel, akkor jogosan hiszi azt, hogy nem elég benzin jut a motorba.

Úgyhogy mielőtt a "szkeptikusok" lehülyézik a "hívőket", ajánlatos ezt a tényt is figyelembe venni!

Még egyszer szeretném hangsúlyozni : egyik táborba sem tartozok!
Azt komolyan gondolom, hogy a durranógáz levegőbe keverésével az égés tökéletesebb LEHET, de komoly kétségeim vannak azt illetően, hogy a kapható HHO generátorok elegendő mennyiséget képesek termelni ahhoz, hogy ezt a fogyasztáson is észre lehessen venni.

De láttam én már sok csodát, még az is lehet, hogy ez a kevés gáz is sokat javít a motor égésének tökéletesítésén.

Ha jól meggondoljuk, autópályán többnyire egy autó fogyasztása alacsonyabb, mint a városban. Miért is? Hát csak azért, mert az autópályán sokkal egyenletesebb a motor terhelése, nem kell megállni, gyorsítani nulláról, stb.
Városban sokat állunk meg lámpánál, sokat pöfög egy helyben a motor (start-stop rendszer itt nyer sokat). Köztudott (és persze mérésekkel bármikor igazolható, még akkor is, ha csak a fedélzeti kompjuter pillanatnyi fogyasztását nézegetjük), hogy gyorsításkor - pláne alacsony sebességi fokozatban - nyeli a naftát a motor. Amikor már lendületben van az autó, akkor a sebességet fenntartani kevesebb üzemanyag felhasználásával is lehet, persze most sík terepről beszélünk.

Szóval simán el tudom képzelni, hogy az a kevés durranógáz (HHO), amit ezek a cuccok tudnak fejleszteni, éppen ezeken a szakaszokon csökkentik a fogyasztást. Ez persze nem 30-50%, de talán a 10%-ot el tudja érni! Nem biztos, ezt csak gondolom... Tehát itt most lehet köpködni!

Aki 30-50% csökkenésről beszél, az szerintem csak "marketingel", nem hiszem, hogy ez igaz lenne.

Tényleg jó lenne, ha végre Winkler Úr ígéretéhez híven a mérési eredményekről is beszámolna, mert ez fogja igazán eldönteni, hogy csökken a fogyasztás, vagy pedig valóban csak egy újabb hologramos karkötő divatról van szó!

Addig sem az egyik, sem a másik oldalon állást foglalni nem érdemes. A tapasztalat az egyetlen, ami számít.

metal · http://electric.blog.hu 2012.03.11. 17:05:08

@antaljani: "Ez ugyebár olyan benzin, amely alkohollal (azaz etanollal) van keverve. Ez az üzemanyagfajta sajnos kevesebb energiával ég el, mint a hagyományos benzin, viszont az alkohol miatt az égés hatékonyabb, ezáltal a káros anyag kibocsájtás kedvezőbb.

Mivel a kipufogó füstben kevesebb a mért CO érték, így azt a lambda szonda úgy értékeli, hogy a keverékben kevés az üzemanyag, így több üzemanyag befecskendezésre utasítja a számítógépet. Ennek hatására a járgány sokkal több üzemanyagot fogyaszt.

Ennek megakadályozására egy "átalakító" elektronikát kell közbeiktatni a befecskendezést végző számítógép és a lambda szonda közé. Így is többet fogyaszt az autó az üzemanyagból, de ez csak azért van, mert gyengébb az égés energiája a normál benzinhez képest. Tehát ugyanolyan teljesítmény eléréséhez több üzemanyag kell, de a káros anyag kibocsájtás lényegesen kisebb!"

Ennek nézz inkább utána, mert abszolút baromság, amit írtál.

Az etanol energiasűrűsége kisebb, mint a benziné, ezért kell belőle több (az oktánszáma nagyobb, de azt csak azokban a motorokban lehet kihasználni, amit úgy terveztek, hogy etanollal lesz hajtva). És ezért a lambda szegény-keveréket érzékel (mert az is), és dúsít rajta. De az átalakítók azért kellenek, mert a ECU-nak be van állítva egy max. dúsítás, azt nem lépheti túl. Míg az E85-el használva a motornak nagyobb eltérítés kell. Kb. 15-20%-al kell több (gyorsításkor akár 30%-is), míg az ECU-k kb. 10%-ot adhatnak pluszba.

Tehát az átalakító az még több üzemanyag adagolását végzi, és nem kevesebbet!

epix 2012.03.29. 08:53:07

Lesz folytatása a cikknek?

ttomi555 2012.03.29. 21:22:24

Sziasztok!

Nevetséges, hogy nincs még cikk az eredményröl!

Nem autozik a 1000 kmet közel 2 hónap alatt? Vagy szarik a munkájára és az olvasóira!

Pedig gondolom már sokan kiváncsiak vagyunk az ereményre!

Rocko- 2012.03.29. 23:00:17

@ttomi555: "Nem autozik a 1000 kmet közel 2 hónap alatt?"
képzeld, előfordulhat.

Rocko- 2012.03.30. 06:55:33

@ttomi555: ez hogyan jön ide?
a mazsola a tanulóvezető vagy aki lassan megy. semmilyen szempontból nem releváns a megtett táv szempontjából.
az eredeti kérdésedre válaszolva: képzeld el, van hogy egy autós újságíró nem utazik a saját kocsijával ezer km-t, ha külföldre megy tesztelni, itthon van nála tesztautó és modjuk megjött a jobb idő, hogy motorozzon.

ttomi555 2012.03.30. 07:31:50

Igen ez jó dolog!

Csak tudod a cikkben leirtak alapján ugy érzem azt gondoltuk többen hogy kb 1 hónap alatt lesz folytatása. Csak ezért már meg kéne tennie azt a 1000km-et.
Sajnos az időjárás változása miatt, ezek utn nem lesz jó az eredmény! Mert amugy is kisebb lenne a fogyasztás a tavaszi idő beköszöntével.

Szivesen megtankolom nektek a tehenet és tesztelem akár több ezer kmet, és akkor nektek maead idő a mást tesztelni.

Nem veled van bajom, csak nagyon kiváncsi vagyok a végeredményre.

ttomi555 2012.03.30. 07:48:07

Bocs még egy gondolat!

Attól kezdve, hogy beleépült az autóba a HHO generátor, a tehén sem csak saját autó, hanem hivatalosan előlépett teszt autóvá.

Rocko- 2012.03.30. 10:46:12

@ttomi555: megértem a várakozás okát, de szerintem egyte tudsz tenni, mint bárki más: vársz türelmesen. :)

venjani 2012.04.04. 10:40:25

Szerintem felesleges eredményre várni, habár én is várom.
A cikkben leírják, hogy nem működhet.
Kicsit átverésszagú számomra a műszer fényképe, mert 200mV-os méréshatárban mutat 17,2mV-ot, ez nem átfolyó áram, ami a kép alatti komment.

ttomi555 2012.04.04. 17:30:54

Na majd a Rocko ezt is jól megmagyarázza!
Rájöttem nem is mazsola, hanem ügyvéd!

mazu 2012.04.11. 19:53:31

Az én corollám repült a HHO-tól.És bármelyik mai kis autóval felvette a versenyt.ÉN átlag 20% csökkenést értem el.De ha jobban nézzük ez egy 24éves karbis 1.3 motor,a fogyasztásom olyan lett mint egy injektorosé,a teljesítmény pedig nagyobb.
4 év alatt :Legjobb mért fogyasztás Városi:7l
Hosszútávon:4,8l
Persze sportos vezetésnél.
Nos :
Ha lesz folytatása a cikknek .
Csak az lehet hogy nem lett különbség a fogyasztásban.
Ugyan már majd mindenki rohanna HHO generátort beszereltetni .EbbŐl nem esztek,és minden a régiben marad ,vagy még le is húzzák nehogy érdekeljen valakit is!!
Az ÉN Vízbontóim itt láthatók!!!
www.youtube.com/user/Arnoldmazurek

lagabor 2012.04.12. 14:13:19

Sziasztok! Korábban kaptam hideget és meleget itt a fórumon, hogy más, fogyasztás csökkentő eszközt jeleztem. Azóta új Astrára cseréltem a Corollát és városban több mint 5000 km után ebben a kellemes, de változékony időben 6,9-7,2 közötti értékkel járok. Az 1,4-es turbós, 140 lovas kombi a maga 1400 kilójával eredetileg, ha jól láttam 7,8-8,5 közötti értékkel lett megjelölve gyárilag. Az állójárati óránkénti fogyasztás 0,9-1,1 volt, légkondi nélkül, most 0,5-0,8 között van.
Ezt csak azérft jelzem, hogy bár én a háttérhez segghülye vagyok, csak tapasztalatom ezt mutatja. Nem vitázok, nem értékesítek, csak jelzem a tapasztalatot.
Szép napot mindenkinek :)

Refuse/Resist! 2012.04.13. 09:51:34

@mazu: @lagabor: "Nem vitázok, nem értékesítek, csak jelzem a tapasztalatot."
lol, megjelent a forgalmazó csapat megint.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.06.19. 09:07:11

@lagabor: Én egy ilyen 1.4-es céges astrával 6 - 6,5 literrel jártam, és semmi sem volt vele csinálva, tök gyári. Szóval reszelj még azon a rendszeren.

lagabor 2012.06.19. 10:08:40

@newtehen (egyszerű mint a faék - de működik):
Szia, kapaszkodj meg, főuton (nem autopályán) 90-100-as tempóval, gyerekekkel, csomagokkal 6,1 :) Pesten, dugóban 7,5-nél nem volt magasabb, autópálya, 130-as tempóval (GPS szerint) 7-7,2 sok csomaggal és tele családdal, és ami fontos, ez kombi :)
Egyedül, ráérősen 6 alá is mentem vele vidéken, de nyilván ez nem lesz mérvadó.
Továbbra is csak jelzem, nem értékesítek, tapasztalatot osztok meg, viszont itt sok a troll, aki csak kötözködni jár ide. Most már, lassan fél év tapasztalata alapján egyértelmű az is, hogy OMV jobbik 95-se hiába 10 forinttal kerül többe mint a normál 95-ös, tényleg jobb a fogyasztás. Többi benzinnel nem volt ilyen tapasztalatom.
Az is igaz, alacsony fordulattal járok, amúgy sem szeretm huzatni, viszont időnként ki kell pörgetni, akkor utána jobba a fogyasztás és az ereje is. Állítólag kell a turbónak is ez... :)
Szép napot.
Gábor

Gre@T 2012.07.20. 10:40:19

Az HHO csoda bontókkal (elektrolízissel) van egy icike-picike hiba (azt nem is említve, hogy fogyasztás csökkentésre nem használható). A probléma a KOH elektrolit használatából adódik. Ugyanis a KOH és az alumínium igen heves reakcióba tudnak lépni egymással főleg a gőzben, ami a forró bontó cellából kijöni. Az eredmény az lesz, hogy a gőzök és a gázok hatására a KOH szépen elkezdni lebontani a légbeömlő környékét és magát a hengerfejet, hiszen manapság a blokkok alumíniumbók készülnek. Szóval, aki beépíti az ilyen egyszerű elektrolizáló berendezést az számolhat ezzel az opcióval.
Sajnos még a buborékoltató használatával is juthat némi KOH a hengerbe, ami nem túl egészséges a motor számára. Használhatnánk más elektrolitot is pl. konyhasó, NaOH (sajnos ebben az esetben is el fog fogyni a motorblokk. Vannak egyéb elektrolitok is amelyek jól működnének csak a bennük lévő szennyező anyagok miatt a víz brana trutymós lesz és szennyezi a elektródákat, amely a vezetőképesség erős romlásához vezet.
Az alábbi klét videó demostrálja ,hogy mi is történik a KOH / NaOH és az alumínium találkozásakor.

www.youtube.com/watch?v=4tIJ2EjK5_k
www.youtube.com/watch?v=KMdd8WINovA

Kb. 10-12 évvel ezelőtt már próbálkoztunk hasonló a most divatos HHO dry cellnek elnevezett elektrolizáló építésével. Szóval a most HHO cell-t régen Brown's Gas generatornak hívták. Ami ugyan jobb mint a HHO generátor, mert nem sima durranógázt fejleszt hanem oxihidrogént, amely tulajdonságai kissé külömböznek a sima durranógázétól. Annyit elárulnék, hogy hogy nem sima egyenárammal lehet „eredményesebben” vizet bontani, hanem rezonáns módon. A normál egyenáramú bontás csak melegíti a cellát. A maximális elérhető teljesítmény hatásfok maximálisan 4Wh/l.

A másik érdekes dolog a lamda és a légmennyiség mérő szenzorok érintetetlenül hagyása. Ha simán beépítünk egy ilyen pöfögő kuktát az injektoros autónkba mindenféle szenzor „hülyítés” nélkül ,akkor a fogyasztásunk nemhogy csökkennne, hanem nőni fog. A megnövekdett oxigén „érzés” hatására az motorvezérlő még több üzemanyagot fog az égéstérbe fecskendezni.
Továbbá ezek a mini cellák olyan kicsik és ebből következőben olyan kevés gázt termelnek, hogy a használatuk nem hoz semmi eredményt. Ha pedig növejük a cellák méretét, akkor az áramfelvétel fog növekedni, amely ugye terheli a generátorunkat és így megintcsak növekedni fog a fogyasztásunk.
Az ilyen módon végzett vízbontás nagyon rossz hatásfokú és ebből következően semmi értelme a használatának... Az elektrolízisben nincsenek csodák, csak vannak emberek akik ezt nem tudják elfogadni és tovább erőlködnek. Ezt a fránya Faraday törvény csak nem lehet megkerülni 
Léteznek sokkal jobb módszerek a víz bontására pl. elektromos árammal be és kikapcsolható pusztán kémiai reakciót amit a „kis kukta” gáztermelésének kb. az ezerszeresét adja. Csak ezek a techológiák nem publikusak , sok egyetemen és kutatóintézetben kísérleteznek ezzel és szépen hallgatnak is az eredményekről.
A beépített vízbontó csodákra kapok 2-3 év garanciát de az autómra is adnak vajon?

ghck 2013.02.06. 10:40:31

Vajon azóta belekerülhetett az 1000 km?

lazacRC 2015.04.04. 12:34:49

Hello Mindenki . Van valahol eredmény a tesztröl ? Èn sajnos nem talàltam . Tud valaki infòt a vègeredményrôl?

superparast 2017.01.21. 18:37:16

Hallo
Holvan a teszt folytatása???????

Pont eleres 2017.02.21. 21:54:41

@Gre@T: Csaó Nagy tudású barátom!!
éve használom a HHO cuccot 1500cc hondám van ami 11 litert fogyasztott régen!!! Most 7 literrel járok!!! De tovább megyek A haveromnak van a Micsu L200 terepjárója, diesel. 13 Liter volt a fogyasztása. Most 5,3 Liter. Nekem van egy Motorkerékpárom Suzuki 650 es. A fogyasztása ezzel a cuccal 1,2 liter lett. A blokknak sehol semmi baja nincs. A levegőt meg igazából nem érdekel hogy szennyezi e jobban vagy sem, mert szerintem nem mi szennyezzük a levegőt amúgy sem!

Ennyi!

Ja és nem vagyok értékesítő, és nem is itthon vettem meg a cuccot, és senkinek nem is ajánlom hogy itthon vegye meg, mert lerabolják, és a szart is eladják jónak. Kint kell megvenni és a legnagyobb teljesítményűt. Pár hónap alatt behozza az árát.

Még valamit a fizika törvényeiről! El kellene már engedni a sok hülye régmúlt elmebeteg emberek törvényeit!

ghck 2017.02.21. 23:04:04

@Pont eleres: Ja, nekem meg priusom van, amióta ezt beleszereltem, le kell állandóan csapolnom az üzemanyagot, mert most már termeli! Főállásban alkalmaztam valakit, aki csak ment és ment az autóval, hogy minél többet termeljen. Vettem további priusokat, benzinkutat nyitottam, de megkeresett egy bizonyos Abdul Faheem Quadir, és meggyőzött, hogy jobb, ha felhagyok a dologgal... :( Amúgy ja, tényleg működik...

metal · http://electric.blog.hu 2017.02.22. 09:45:01

@ghck: Pont ezt akartam írni én is válasznak!