Öt szervizt, ugyanennyi hibakódtároló-törlést és egy teljes gyújtótrafó-garnitúra cserét túlélt a Check Engine lámpa. Pedig pofonegyszerű volt a megoldás, csak kicsit túrni kellett hozzá.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja
Öt szervizt, ugyanennyi hibakódtároló-törlést és egy teljes gyújtótrafó-garnitúra cserét túlélt a Check Engine lámpa. Pedig pofonegyszerű volt a megoldás, csak kicsit túrni kellett hozzá.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Az utolsó 100 komment: