HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

250, kis fordulaton

2012.04.25. 06:10 Tcomment

Címkék: audi s7 s6

420 ló az amerikai piacra, ahol a felét is ritkán használják - hülyeség, felesleges, kéne!

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

235 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr434471839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

közlekedési bűnöző (törölt) 2012.04.25. 12:23:24

@BeeTm: Az övé is egy szempont, de azért bocsásd meg nekem, ha én a saját szempontomból nézem a dolgokat. :-)

ratsche (törölt) 2012.04.25. 12:23:24

@Dixhorn: A 307es nem feltétlenül az iparág etalonja, ami a komfortelektronika minôségét és funkcióit illeti.

Dixhorn 2012.04.25. 12:24:32

@uniball: nem vennék V6-ost ha pénzem lenne. Inkább egy hengerlekapcsolós V8.

De azért V8-ban akkor már nem egy ilyen "néma" kocsi kellene, hanem amiben hallom a litereket. :)

közlekedési bűnöző (törölt) 2012.04.25. 12:25:19

@Rocko-: Pontosan. Egy része hasznos.
Persze üzleti szempontból nézve:
amíg el lehet adni a "mobil kisállat-hamvasztó berendezést" addig el is kell adni.

DrSzoke 2012.04.25. 12:25:48

@zozo82: Ott tul sok az ember nekem.Uj Zeland.
Tobbsegeben japan autok,malnaszorpkeveros 4-5 sebesseges automatakkal.

Rocko- 2012.04.25. 12:27:19

@uniball: "Remekül felszerelt, gyors tucatautókat már fele ennyi pénzből is lehet venni."
nem ilyen minőségben.
"Aki Audit vesz közel 30 millióból annak csak pénze van, de stílusa nem igazán (hogy másról már ne is beszéljek)"
kinek milyen az ízlése. az hogy neked nem tetszik, az nem jelenti azt, hogy másnak se tetszthet. és van stílusa.

"Kb. olyan ez, hogy valaki épít egy gyönyörű házat, majd leköltözik a pincébe, hogy spóroljon a világítással meg az egyéb költségekkel."
úgy látom gond van a felfogóképességgel. 4 henger lekapcsolgat. hol használja, hol nem. a hasonlatodhoz visszatérve. te minden szobát mindig kihasználsz? egyszerre vagy a fürdőben, hálóban és konyhában? nem. gondolom nem szobakonyhásban laksz.
ott a lehetőség, hogy kihasználd, vagy ne. másrészt mint említettem: EURO norma. hogyan csinálsz úgy V8-at, hogy nem teljesíti az előírásokat?

Dixhorn 2012.04.25. 12:27:52

@ratsche: ez 2001-ben a megjelenésekor nem volt ilyen egyértelmű. ;) Amúgy nem sok bajom volt vele. Az ablak vacakolt kicsit néha, de ennyi.

Dixhorn 2012.04.25. 12:40:15

Nekem tetszik ez az audi, jobban kéne mint bármelyik BMW. Hogy fűtsem már a hangulatot. :D

Schütii 2012.04.25. 12:44:12

@Shadowbull: "Az Audinak a hata kozepere sem hianyzik a hengerlekapcsolas, meg az egyeb varazslat. ra van kenyszeritve."

Nyilván nagyon jól meglenne az Audi is hengerlekapcsolás nélkül. De ha már van a "hiszti", akkor legalább építenek rá marketing-stratégiát. Szal kiderül hogy mégse olyan nagy kényszer az a hengerlekapcsolás...
Meg aztán minek is untatják a zsurnalisztát aktív motortartó bakokkal és egyéb "úri huncutságokkal"?...

ratsche (törölt) 2012.04.25. 12:51:48

@Dixhorn: Hogyne lenne egyértelmû - nézz rá a 307 árcédulájára. Aztán nézz rá a haverod Mercijének árcédulájára :)
Nem véletlenül kerülnek annyiba a dolgok, amennyibe.

P12_dCi 2012.04.25. 12:52:17

@közlekedési bűnöző: Akkor pontosítok. Egy jó esőérzékelős rendszer nagyon hasznos.

Ez is olyan, mint az automata klíma. Ha rendesen be van programozva, akkor csendben, gyorsan, hosszú időn át kellemes légkört varázsol az autóba. Ha meg gagyi, akkor bele-bele kell nyúlni, és máris nem ér semmit. Pl. az E39-ben nagyon szuperül működik, a Primeramban meg problémás, egyszerűen nem elég kifinomult a vezérlése, télen ha fűtök, akkor az ablakra nyomja mint az őrült, lábtérbe, fejre csak külön kapcsolással lehet fújatni, nyáron meg ugyanolyan hőmérsékletre állítom és a fejemre fújja a hideget úgy, hogyha nem nyúlok bele, akkor a kötőhártya-gyulladás garantált. Ezzel szemben a BMW intelligensen szabályoz, se az ablak nem párásodik, de sem az arcom, sem a lábam nem fázik, illetve nyáron sem szakad rólam a víz, de mégsem az arcomba fújja a hideget.

P12_dCi 2012.04.25. 12:53:44

Egyébként az aktív tartóbaktól már rosszul vagyok. Sajnos nem én vagyok az S7 célközönsége (mármint nincs annyi pénzem, hogy megvegyem, ha meg lenne, akkor is inkább BMW-t, vagy CLS-t vennék), de azért a cseréjük fájhat. A Primeraban a sima zselés bak is közel 50 rugóba fájt.

Dixhorn 2012.04.25. 12:55:18

@ratsche: Ja, de ez mocskos kiakasztó. Hogy veszek egy autót több millióért és az alapvető működést sem tudom elvárni. De ez sajnos mindenre igaz a magyar piacon.
Cserébe mostanában köcsög is lettem. A legutolsó szart is visszaviszem,mindent megreklamálok mert ez így nem fair.
Ok ha lehúznak, de kapjam meg a pénzemért amit ígérnek. :)

MilleMiglia 2012.04.25. 13:00:10

@ratsche: Vigyázz, mert az extrák extraprofitja kb. az új "tervezett avultatás".
És valóban nem tudnád eladni, de egy ilyen felvetésre, szerintem ez egy megfelelően kevéssé bántó mindamellett igaz válasz volt;)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.04.25. 13:46:55

@Shadowbull: jajj, de régóta meg akarom már ezt kérdezni:
Tegyük fel, hogy van egy átlagos, semmi-csúcstechnika-jellegű tempomatos autóm, amivel megyek sík úton (mondjuk egy felföldön) 60 kmh-val, beállított tempomattal.Egyszer csak odaérek egy erős lejtő elejéhez (tegyük fel, hogy ideális az eset, se egyéb közlekedő nincs, se kanyarok), ahol ugyebár el akar kezdeni gyorsulni a gép.Mondjuk a tempomat már elvette az összes gázt, és a motorfék se tudja megfogni a kocsit, vagyis még gyorsulna, engedve a fizikának.A kérdés: fog e bármivel is fékezni a technika, illetve kigyullasztja e a féklámpát?Illetve, ha ezek egyikét sem csinálja, akkor mi lesz az elvvel (a tempomat semmiképp nem hagyja változni a sebességet...).Tovább fog gyorsulni akár 90-100-130-ig is, vagy afölé? Kösz, ha van okosság.

uniball 2012.04.25. 13:51:40

@Rocko-: @Shadowbull:
Azt gondolom, hogy ez az autó nem rossz, de számtalan "parasztvakító" elemet tartalmaz és jelentősen túl van árazva a valódi értékéhez képest.

Walnuts 2012.04.25. 13:53:56

Én A5öst akarok!:) De ha már nagynak kell lennie akkor inkább 8ast mint 7est.Amúgy meg fúj vényóc,éljen a v6 v10 v12!

Shadowbull 2012.04.25. 13:54:51

@geegee: hetkoznapi tempomat nem fekez. Ha olyan eros a lejto, akkor siman gyorsulni fog az auto.

Van viszont olyan tempomat, ami fekez ilyen esetben, sot ha kell vissza is kapcsolgat. Termeszetesen ilyenkor a feklampa is eg.

Ez itt mondjuk radaros tavolsagkovetovel is meg van spekelve, de van ilyen anelkul is:

www.bmw.de/de/de/newvehicles/5series/sedan/2010/showroom/safety/active_cruise_control.html

Shadowbull 2012.04.25. 13:55:22

@uniball: nem letezik olyan hogy valodi ertek. Az az ara, amennyiert megveszik.

Walnuts 2012.04.25. 13:56:30

@uniball: Biztos sok S7 kategóriájú autót vezettél már,hogy ennyire képben vagy,irigyellek...janem

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.04.25. 13:59:24

Automata témában: én is már régóta mondom, hogy kicsi városi szarokba, illetve családi, átlagos kombikba kéne rakni az automata váltót (ki a f@..om akar kuplungolni 80 ezerszer a munkahely-óvoda-áruház között, olyan úton, ahol úgyse tud gyorsan menni és megtette már 30 ezerszer).Az élményautókba (Bömbike M3-tól felfelé) meg mehet akár a kézi, vagy a tiptronic...Szerintem.

Uzi 2012.04.25. 14:02:29

5000 alatt forog 250-nél mitől olyan alacsony fordulatszám? Kicsivel 200 LE feletti dieselek is kevesebbet forognak 250-él. (nem állítom hogy csendesebbek) Egy 400 lovas autótól hosszabb végáttételt vártam volna.

Uzi 2012.04.25. 14:07:00

@Shadowbull: Nekem is fékez a tempomat, ami zavar hogy a műszerfalon nincs visszjelző lámba erről, nem tudom hogy a motorfék vagy már az üzemi fék lassít, hosszú lejtőn visszaváltanék ilyen esetben mint hogy sütögessem a féket. Persze kikapcsolhatom egy pillanatra a tempomatot és akkor kiderül, de hinyosság.

butschq 2012.04.25. 14:11:30

@Uzi: "Kicsivel 200 LE feletti dieselek is kevesebbet forognak 250-él"

ember, dízel jó ha 5000-ig elforog :)

azé nem ugyanaz a kettő
:)

uniball 2012.04.25. 14:14:25

@Shadowbull: Igen, a világméretű gazdasági problémáknak ez legfőbb oka, a mögöttes tartalom nélküli pénzáramlás.

uniball 2012.04.25. 14:15:32

@Anyád is foglalt, válassz másikat!: Ha Nálad ez az egyik legfontosabb értékmérő, akkor én viszont kimondottan sajnállak...

Dixhorn 2012.04.25. 14:21:56

@Uzi: Azért a dízel más tészta szerintem.

Benzinestől szerintem teljesen jó. A haverom V8-as mercije is 4000-et forog, 200-nál.

Schütii 2012.04.25. 14:22:00

@Uzi: Dízelek kisebb fordulaton nagyobb nyomatékot adnak le, ezért nem kell őket (annyira) forgatni 250-nél (sem). A benzineseknél normál körülmények között, nem valósítható meg akkora feltöltési nyomás (eredmény = kisebb nyomaték), mint a dízeleknél. A hiányzó nyomatékot tehát fordulatszámmal kell pótolni. Egyébként én úgy gondolom, hogy Winkli a motor leszabályozási fordulatához képest érti alacsonynak az 5000-es értéket.

Schütii 2012.04.25. 14:24:41

@Uzi: Na meg ugye a blikkes cikkcímeknek is megvan a megfelelő hatása, ugye, te is kattintottál. És nagyjából ennyi a lényeg.

Winkler Róbert 2012.04.25. 14:42:41

@Schütii: Köszönöm, igen, tökéletes megfejtés.

Schütii 2012.04.25. 14:58:28

@Winkler Róbert: Ugyan Róbert, szóra sem érdemes. :)

Lugi 2012.04.25. 15:06:16

@Shadowbull: Használd az auto-hold funkciót :)

Lugi 2012.04.25. 15:09:09

@Shadowbull: Így van, az E60-asokban is volt tempomat, külön fékező funkcióval. Az enyémben mondjuk nincs benne. :)

ratsche (törölt) 2012.04.25. 15:16:15

@Lugi: E60nál a hathengeresek DSCje tud a tempomat parancsára fékezni.

@Shadowbull: ...és itt jön be megint a képbe az, hogy két, látszólag azonos extra baromira nem azonos kiépítettségû.

Rocko- 2012.04.25. 15:16:19

@geegee: az a baj, hogy a parasztja napi 60* rárúgja akuplungot, azt semmi nem fogja. aztán meg viszi vissza az M3-at, hogy ez fos.
noja, talán inkább falábat kéne cserélni, nem kocsit.
erre jó az automata, nem cseszi szét magát.

salvadorlynx 2012.04.25. 15:17:12

Mindenki de mindenki beszél mindenféle lényegtelen dolgokról, ÉS a MOTORRÓL ki fog beszélni ??? A Bmw sima szívó V8-al tudja a fent említett 420 LE-t. (BMW M3 E92) Namármost ha ezt turbósítjuk vagy kompressorosítjuk :) akkor kapun 700 körüli LE-t... HE :) Ehhez képes az AUDI teljesítménye picsafüst. A bmw mérnökei 1970-től mindig erősebb motorokat gyártott ugyanannyi ccm és hengerszám elrendezés mellett, turbó nélkül. bocsi, és még csak most jönnek ki a turbós modellek! Akkor mi lesz ? Jajj neked Audi, a mercit most nem említeném.

Uzi 2012.04.25. 15:24:21

@Schütii: Ok, de pl. egy ilyen 2.0 TFSI benzines elég erőt szállít 4000rpm-nél 250km/h-hoz(gallery.audiworld.com/gallery/album422/Q5080134_medium?full=1). Egy 2* erősebb autónál olyan 3500-as fordulatot vártam volna max.

Lugi 2012.04.25. 15:27:36

@ratsche: De abból sem mindegyik. Nekem 30d-m van, de nem fékez.

MilleMiglia 2012.04.25. 15:47:55

@salvadorlynx: Az a nagy büdös helyzet, hogy egy motor tervezésénél nem a maximális teljesítmény az egyetlen szempont. Van egy halom kötöttség meg egy baromi bonyolult tervezési célegyüttes. Ezen keresnek egy optimumot.
A tisztelt vevő egy egész autót vesz, amelynek 1 mégha a legfontosabb része is a motor. A motornak meg 1 paramétere az idő (5-10-15%-ban használt) max. teljesítmény.
Amúgy nagy hülyeség azt hinni, hogy az Audi nem tud "leg-" motort csinálni, ha az a cél. Legerősebb dízelmotor, pl. A TT-RS literteljesítménye 145 LE is igencsak jó normál autók között.
A legszebb pedig: az M3 közvetlen konkurense az RS5 450 LE, hangyányit nagyobb literteljesítmény. Nyilván a következő M3 meg az egyik legnagyobb teljesítményű feltöltött 6 hengeres lesz.
gonosz: Miért van olyan érzésem, hogy úgyis feleslegesen magyarázok....

Flector67 2012.04.25. 15:52:04

@salvadorlynx: Nem szeretném elrontani a kedved, de az Audi nyomatéka, majdnem duplája az M3-nak. Jó autó a BMW, de nem az egyetlen.

salvadorlynx 2012.04.25. 16:03:26

@Flector67: Persze hogy nagyobb a nyomatéke mert turbós, viszont a turbó ellenére gyengébb. :)
@MilleMiglia: Nem muszáj magyarázkodni :) most ki lehet ragadni egy két erősebb audi példányt, de alapvetően az összes modellre értettem amit írtam, A-tól Z-ig, mind mind gyengébb, igaz a csúcsteljesítményt nem folyamatosan használjuk, az a 15% igaz. Csak gyerekkorom óta figyelem hogy ki mit gyárt és csak arra akövetkeztetésre jutok ha az elmúlt 30 évet nézem hogy mindig rugalmasabb teljesítményű autók gurultak le a bmw gyáraiból, persze nem vagyok elfogult, nincs bmw-m nincs audim és hál istenek mercim se.

Flector67 2012.04.25. 16:13:11

@salvadorlynx: Rugalmas teljesítmény? Áruld már el milyen az.
Egy autó dinamikája pedig nem csak a motorerőtől függ.
Erről egyébként készítettél statisztikát? Vagy honnan tudod, hogy mind-mind gyengébb?:)

Hurri Kán 2012.04.25. 16:14:25

@Flector67:
Van rugalmatlan teljesítmény is? :D

salvadorlynx 2012.04.25. 16:18:51

Elég őket összehasonlítani a motorteljesítmény alapján, lapozd fel a hasznalauto.hu-t és rádöbbensz hogy azonos ccm és hengerszám melett ki vezet 30 éve :) A rugalmas pedig csak annyi hogy a 420 LE M3 odaveri a 450LE Rs5 öt, pont a váltó és a differenciál végáttétel miatt, ezt hivom Én rugalmas teljesitménynek :)

Flector67 2012.04.25. 16:23:30

@salvadorlynx: Hát elég hiteles forrást választottál:)
Mintha én egy kutatáshoz beírnám az indexet, mint forrást:)
Egyébként vezetted is őket? Vagy csak szerinted erősebb a rugalmasabb BMW?:)

salvadorlynx 2012.04.25. 16:28:27

Audi 720LE vs Bmw 625 LE Megzabálja :)

www.youtube.com/watch?v=gyRST6gdXxI

Vagy ez: 100 Le különbség az Audi javára és mégis ki nyer:

www.youtube.com/watch?v=hE2BMVx-Okk&feature=fvwrel

salvadorlynx 2012.04.25. 16:31:17

A legerősebb amit vezettem egy M5 e39 volt utána egy gyengébb 645Ci, az Audi mindig kapott pedig volt hogy erősebb állt mellém, itt befejeztem.

Flector67 2012.04.25. 16:32:54

@salvadorlynx: www.youtube.com/watch?v=cqtsygLDeR0&feature=relmfu

www.youtube.com/watch?v=1H0zy1tNiPQ&feature=related

Most linkelgetni én is tudok videókat. Tehát a való életben soha nem ültél egyik kocsiban sem, de azért Te tudod.

Flector67 2012.04.25. 16:34:18

@salvadorlynx: Ja én volt, hogy egy Ignis-sel lenyomtam egy m5-t. Pedig még a kzéiféket is behúzva felejtettem.:)
Itt én is befejeztem.

salvadorlynx 2012.04.25. 16:43:10

Audi 720 Le vs Bmw 550 LE Szép összehasonlítás, miért nem egyből az Igniszedet linkelted be :)

salvadorlynx 2012.04.25. 16:44:23

Amiket én linkeltem be ott sorra erősebb Audik maradtak le :) nem ilyen majd 200 Le különbséggel, jó hogy az audi nyer :D pff

Schütii 2012.04.25. 16:54:01

@Uzi: Kéretik tisztelettel nem nálam reklamálni. :)

Flector67 2012.04.25. 16:58:16

@salvadorlynx: www.youtube.com/watch?v=jwnv7d4rFbc&feature=relmfu
Itt is jól odavert a BMW.
Nagyjából azonosak a teljesítmények. Mondjuk a való életben ritka az ilyen helyzet, amikor így nyélgázon gyorsítasz 200-ig, egyenes úton. Majd, ha vezetsz meglátod. Egyébként elárulom, az autó nem csak a motorerőről szól:)
Na, de majd az idő múlásával rájössz. Addig jó youtube nézegetés.

Béla, tudod a Béla 2012.04.25. 17:14:31

@Rocko-: "erre jó az automata, nem cseszi szét magát."
Azért egy automata váltót egy hozzá nem értő boyracer 1-2 hónap alatt simán kivégez, nem egyet láttam már aki nyomja a féket és füstöli közben a gumit, nem beszélve a gurulás közbeni ellenkező irányba váltásról.

Hurri Kán 2012.04.25. 17:22:43

@Béla, tudod a Béla:
Hülyeségre nehéz automata váltót tervezni...

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.04.25. 17:45:11

@Shadowbull: Szóval akkor feladja az elveit és gyorsulni fog...értem.Nem túl jellemteljes hozzáállás a tempomat részéről... :D
Köszi.
A dajcse szöveget meg ki kellett hagyjam, révén kb annyit tudok németül, hogy "ich bin stra13enbahn"...(valami idióta mesében volt, talán... :D)

ratsche (törölt) 2012.04.25. 17:48:49

@MilleMiglia: Dehát az autóskártyában is a legnagyobb teljesítménnyel lehet nyerni!

ratsche (törölt) 2012.04.25. 17:51:44

Mondjuk van annak azért egy bizonyos diszkrét bája, amikor olyanok vitatkoznak 5-700 lovas autókról, akik ilyeneket max akkor vezettek, amikor a falon lógó poszterre nézve berregtek egy kicsit alalvás elôtt :)

Flector67 2012.04.25. 17:57:45

@ratsche: Te már csak tudod, nekünk milyen autóink voltak:)

Ciri 2012.04.25. 17:58:54

@Béla, tudod a Béla:

"nem egyet láttam már aki nyomja a féket és füstöli közben a gumit"

Mondjuk ezt megnézném hogy kell csinálni egy mai modern automatával.

"nem beszélve a gurulás közbeni ellenkező irányba váltásról."

Na mondjuk ilyenkor pont nem történik semmi.

Walnuts 2012.04.25. 17:59:54

@salvadorlynx: Szerintem a jútyúbos videók alá írogasd a baromságaidat,ott több fajtádbeli szellemi absniclit találsz

Rocko- 2012.04.25. 18:08:24

@Béla, tudod a Béla: a kocsit lehet, de nem a kuplungot. és ahogy tanult kolléga mondja: minden hülyével nem lehet tervezni.
automatával könnyebb.

Béla, tudod a Béla 2012.04.25. 18:10:18

@Ciri: "Mondjuk ezt megnézném hogy kell csinálni egy mai modern automatával."
Nem mondtam hogy mai modern automatával csinálják, de nem látom az okát hogy egy maival miért ne lehetne megcsinálni.

Béla, tudod a Béla 2012.04.25. 18:11:28

@Rocko-: szerintem egy automatát szándékosan szétütni éppolyan egyszerű mint egy kézi váltósat.

Béla, tudod a Béla 2012.04.25. 18:12:58

@Ciri: ""nem beszélve a gurulás közbeni ellenkező irányba váltásról."

Na mondjuk ilyenkor pont nem történik semmi. "
Nyilván azért írják a kezelési kézikönyvben is hogy ezt még véletlenül se tedd.

Ciri 2012.04.25. 18:14:10

@Béla, tudod a Béla:

"Nem mondtam hogy mai modern automatával csinálják"

Bocsi, azt hittem ez az A7 blogposztja, nem veterán fórum.

"de nem látom az okát hogy egy maival miért ne lehetne megcsinálni."

Mert elveszi a gázt ha a fékre lépsz (99.9%-a)

Ciri 2012.04.25. 18:16:33

@Béla, tudod a Béla:

"Nyilván azért írják a kezelési kézikönyvben is hogy ezt még véletlenül se tedd."

Ettől még a váltó nem fog (nem tud) tönkremenni. Nem a kézikönyv menti meg az autót az idióta tulajdonosoktól, hanem a beépített védelem.

Flector67 2012.04.25. 18:18:00

Valaki azt magyarázza el nekem, ezt hogy csinálják?
www.youtube.com/watch?v=GO-A4SWiUxI

Kicsit nem árt ez a kocsinak?:)

Béla, tudod a Béla 2012.04.25. 18:30:59

@Ciri: www.youtube.com/watch?v=GO-A4SWiUxI
Ez azért nem veterán, és az enyém sem igazán, mondjuk az is Merci, és ugyanígy megoldható vele.
@Flector67: Pont erről írtam feljebb, ami Ciri szerint lehetetlen a mai autók 99.9% val :))
Féken a láb és nyomni kell a gázt, ennyi.

Szabványok 2012.04.25. 18:40:04

Nem mindegy, hogy milyen automata az automata váltó!

Egy hidraulikus nyomatékváltós, bolygóműves automata nekem rémálom. Idegesítően lassú. Még kézzel kapcsolgatva is.

A duplakuplungos váltó egészen más tészta!
Az _elvileg_ jobb, még a hagyományos egykuplunogs váltónál is, hiszen egyrészt gyorsabb a váltás, mert nem kell se szinkronizálni, se duplakuplongolni, másrészt 0 idejű a váltás lehetséges, mert váltás közben folyamatos az erőátadás. (Némi kuplungkopás árán.)

A fentiektől teljesen független dolog, hogy az adott váltónak ki mondja meg, hogy váltson. Én váltok vissza hármat, mert tudom, hogy 1 másodperc múlva előzhetek és VI.-ból visszadugom III.-ba, vagy egy elektronika próbálja kitalálni a szituációt.

Saját véleményem szerint legjobb a duplakuplungos váltó, ha játszani akarok akkor én mondom meg milyen fokozatban, ha kényelmes akarok lenni, akkor meg ő válasszon fokozatot.
Kenyerem javát kézi váltós autókban vezettem le és volt közöttük szinkronhibás, nem szinkronizált is, a visszaváltás a mai napig kétszeri kuplungolással van a lábamban.

Dr. GGG77 2012.04.25. 19:31:46

Az A7-CLS kérdést csak úgy tudnám eldönteni, hogy mindkettőt vezetem, mert baromira tetszik mindkettő. Persze nem ilyen motorral, a 4-500 lóerő nekem teljesen felesleges.
Panamera nem jöhetne szóba, mert csak a belseje tetszik, kívülről nem.
5 GT pedig egy förmedvény számomra, de az nem ez a kategória.

Krisi 2012.04.25. 21:10:37

az A7-es formája az egyszerűen gyönyörű, legutóbb a '60-as évek vége felé terveztek hasonlóan szép autókat. formatervezőknek jár a pirospont. pedig rosszul vagyok az új autók formájától, de ez egy üdítő kivétel.

az egész autóból amúgy egyedül az audiorendszer kéne, biztos jól szólna otthon a nappaliban.

az automata váltó pedig biztos jó dolog, biztos jobban vált mint én, biztosan gyorsabb, biztosan kevesebbet fogyaszt a masina, és az is biztos, hogy nekem nem kéne :)

Rocko- 2012.04.25. 22:02:34

@gyvy: én nem látom bele, de ha elmondod, akkor tuti meglátom. :)
viszont a 100-as coupét említették is szellemi ősként, emlékeim szerint.

Hurri Kán 2012.04.25. 22:04:15

@Rocko-:
Nem tudom elmondani, eccerűen teccik mindkét autó formája, ennyi. Talán azért, nem a most megszokott bunker-dizájn egyik sem, olyan normális, arányos autó formájuk van. No meg a Lambó orrában egy V12. :)

Rocko- 2012.04.25. 22:07:13

@gyvy: :)
szerintem maximum annyiban, hogy coupék.

Hurri Kán 2012.04.25. 22:08:34

@Rocko-:
Lehet. Végül is én beérem azzal, ha valami nekem szép, nem akarom megfejteni, hogy miért. :)

Rocko- 2012.04.25. 22:10:39

@gyvy: jogos. :)
(csak ne robbantsák fel! :D )

Hurri Kán 2012.04.25. 22:16:04

@Rocko-:
Bruce Willisnek nem teccik? :)

Merida001 2012.04.26. 01:05:10

Akárki akármit mond, szóval ezt a minőséget a németek tudják csak előállítani a Föld nevű bolygón...

dm996 (törölt) 2012.04.26. 01:48:53

Az a baj, hogy ez is csak egy német autó. Se nem szép, se nem jó, cserébe legalább drága.

ommm 2012.04.26. 02:09:20

...és igen! Eljutottunk oda, hogy gyorsabb a 450 lóerős RS5, mint a 420 lóerős M3. Na és persze erősebb is ám!
Srácok, iszonyatos hülyeség a számokkal dobálózni, de nagyon örülünk, hogy érzitek az erőtöbbletet egy 450 lóerős autóban a 420 ellenében. Nekem ilyesmi a mai napig nem sikerült.

Spiritmonger 2012.04.26. 02:26:18

@Schütii: a kézi váltó a vezetési élmény letéteményese. mondom ezt úgy, hogy kifejezetten erős automatát vezetek, mint szolgálati autót, élvezem, nem adnám semmiért, de a vezetés élményét megöli. A gyengébb, csak 250 lovas, kéziváltós kocsimban a vezetési élmény a sokszorosa az új automatának, pedig abban a zf 8 fokozatúja van...
az igazán komoly sportkocsikban, mint pl az amerikai gépek közül a teteje, vagy pl a porsche 911 GT2 RS, mind kézi váltójuk van, a Nürnburgringen is ezek mennek a legjobb szériaautó-idők közé, nem az automaták...
sportautóba, sportlimuzinba kéziváltó kell, ezt anno 15 éve még az audi is tudta, akkor az s8 még kézi váltóval erősebb is volt, mint automatával, az rs4 pedig csak kéziváltóval volt elérhető...így is volt jó, csak ez a buziság, ami most dívik, hogy az emberi faktort kivezetni, ez nem jó, és ennek az automata az egyik legfőbb jele

Ciri 2012.04.26. 05:54:06

@Spiritmonger:
Az Rs4 volt az egyetlen modell a magyar és nemzetközi roadshow-kon, ami kettészakadt váltóval felyezte be szezont. Nem azért mert szar, hanem mert nem hülyebiztos.

Flector67 2012.04.26. 06:46:37

@ommm: Arról volt szó, hogy az M3 erősebb, mint az RS5. Rugalmasabb!?!?!? a teljesítménye. Ebből pattant ki a vita. Szerintem már fáradt voltál hajnalban:)

Shadowbull 2012.04.26. 06:55:07

@salvadorlynx: Ha osszehasonlitast akarsz, akkor nem az M3-ban levo S65-ot kell melletenni, hanem az 550i-ben levo N63-at. Az is biturbo, 4,4-es, 407 lovas.

Erdekes modon ott is a V-terben vannak a turbok, es je, ennel is :)

Shadowbull 2012.04.26. 06:58:13

@Szabványok: "Egy hidraulikus nyomatékváltós, bolygóműves automata nekem rémálom. Idegesítően lassú. Még kézzel kapcsolgatva is."

Probalj ki egyet az ujak kozul. Mondjuk a fentebb emlitett ZF 8 sebessegeset.

De az elodje, a sima 6 gangos is teljesen jo mar.

Shadowbull 2012.04.26. 07:00:28

@ommm: "gyorsabb a 450 lóerős RS5, mint a 420 lóerős M3"

Raadasul nem gyorsabb. Az osszkerekhajtas felzabalja a tobbletet.

uarempty 2012.04.26. 09:48:41

@salvadorlynx: igazán professzionális összehasonlítás az oroszok bohóckodása.Az gondolom nem zavar, hogy az első körben a bmw húzott el a 2.ban az audi.... :D:D:D:D:D erre aztán lehet alapozni :P

Flector67 2012.04.26. 10:17:06

@uarempty: Hát, de nem érted, hogy a béemwében rugalmasabbak a lovak??:)

Szabványok 2012.04.26. 11:31:27

@Shadowbull: A legújabb, amit ebben a műfajban próbáltam egy kb. 4 éves Audi A6-osban volt. Automata módban szépen lehetett vele cirkálni. De akár ha automatában padlóztam le, akár kézi módban pöcköltem egyet vissza, idegesítően késlekedett. Nem annyit mint egy 10 éves elektronikus vezérlésű és pláne nem annyit, mint egy 20-25 éves elektronikátlan USA dögök, de engem nagyon zavart. 2.7-s motor van benne, de ez csak az autópályán számít, utcai mozgásban feltűnően lomha volt, a "cikázás", fényévekre van tőle. Országúton is próbáltam, egy előzéshez szükséges "kiugrás"-t elfelejthettem.
Nem elvileg vagyok ellensége az automatának, sőt nem is tartom a vezetési élvezet elengedhetetlen részének, de az én első automata váltós autóm duplakuplungos lesz. Vagy villany, mert ahhoz nem is kell váltó ha jól csinálják meg. (A dízelelektromos mozdonyokban generátor+villanymotort használnak váltó+kuplung helyett.)

Flector67 2012.04.26. 11:34:04

@Szabványok: Hát nem tudom. Nekem is automatám van. 6 éves, 3000-es dízel és lehet vele cikázni, előzgetni.

Walnuts 2012.04.26. 13:00:25

@dm996: Édesanyádat én is pont így írnám körül:)
@ommm: Üdv az interneten kolléga ^^

corpus alienum 2012.04.26. 13:54:21

@P12_dCi: érdekes dolog ez. A 407-en nem lehetett állítani az esőérzékelő érzékenységét, sosem akkor törölt, amikor én akartam, utáltam nagyon. A mostani autómon valami 5 fokozatban állítható, ez jó.

Viszont: 20 éve a Trabantomon volt 4 különböző szaggatott törlési fokozat, aztán volt még a lassú, majd gyors folyamatos törlés. Az egyetlen versenyképes megoldás volt abban az autóban. Na, nem sírom vissza, de az esőérzékelős ablaktörlés nem jobb annyival, mint amennyivel drágább :))))

Ciri 2012.04.29. 06:12:02

@Szabványok:
Nem lehet, hogy egy multitronicot vezettél? A 2.7-est azzal is gyártották.

w a s d 2012.04.29. 22:55:18

TT RS- ből van manuális, nem? Csak azért, mert ez az S7 inkább tűnik mérete miatt nagyon gyors utazóautónak. Abba meg tényleg jó lehet az automata. Aki meg kuplungolni akar, az választhat mást az Auditól, ami még jobban passzol is talán pl. pályán körözésre.
süti beállítások módosítása