HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Kemény legyél, kőkemény!

2012.04.26. 06:10 Tcomment

Címkék: opel zafira tourer

Kemény leszek, mondta Balogh Tibi Tysonnak az Argó című filmben. Az Opel futóművesei is nézték a filmet, azok is bekeményítettek.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

73 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr964473822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Schneider2 2012.04.26. 06:59:40

Az állítható futómű Tour állása nem segít a keménységen?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.26. 07:31:37

Sokadszorra is kérdés, minek kell minden autó kapcsán sportosságot hagsúlyozni... Most éppen a gyártónak...

Motordoktor 2012.04.26. 08:10:57

@Schneider2: "....Talán ezért is kemények a rugók, és erős a csillapítása még Tour módban is. Akármit akárhová kapcsolunk, az autó feszes és rázós – ez a futómű nem illik egy családi autóhoz...."

P_Lac 2012.04.26. 08:11:03

,,Az Insigniával induló új vonulatot lehet ugyan kritizálni" - bazi nagy autó, belül meg alig lehet elférni. Mi értelme ennek?

,,Sajnos elég ostobán néz ki, és magassága miatt 180 centi felettieknek nem is kényelmes,"

Noch einmal...

,,Ahhoz, hogy az ülések jól variálhatók, süllyeszthetők legyenek, vékony párnázatot kellett alkalmazni, ami kényelmetlen és nem jól formázott."

Az Opelek ülése gyakorlatilag inkvizíciós eszköz...

,,Ehhez képest a hátsó, harmadik sor egy inkvizíciós kamra."

Beletaláltál ezzel a megfogalmazással!

,,a piros orientációs és díszfények pedig este különleges báltermi hangulatot árasztanak"

Rövidebben leírva: GAGYI

,,A 80-as években például egy BMW és egy Opel között égbekiáltó különbség volt, mind műszaki, mind egyéb szempontból," - majd jön Shadowbull, és leírja, hogy nemcsak a 80-as években, hanem most is, de ez legyen az ő szerepe.

,,az anyagok minősége, tapintása és az általános összeszerelési minőség majdnem kifogástalan. "

Mihez képest majdnem? Ezt azért gondolt át,
elég vastag paraszthajszál van ott még a tökéletestől.

,,A motor valójában gyorsításkor sem hangos, de a hangja, mint egy jól megolajozott Singer varrógép, elég kellemetlen."

Konkrétan TRAKTOR hangja van, kívülről és
belülről hallgatva is, majd ha leutazol 2* 600 km-ert benne utána leállítod és kiszállsz,
érezni fogod a különbséget!:-)

,,Nem mondom, hogy lassú vagy lomha, de a tömege érződik. "

Pedig mondhatnád, mert mire megindul addigra
a lámpánál már rég meglépett mindenki Tőled, pedig nem gyorsulgatni akart senki, se ők se én, de a döglött lóban több energia van, minthogy ez a szutyok alapjárat fölött valamivel éledni kezdjen, gyakorlatilag
2.000 alatt hulla, ( egy dízelmotor..)
Olyan mintha fulladozna, iszonyúan kelletlen,
nem vagyok botlábú, de lámpánál az elején párszor sikerült lefullasztanom, annyira semmi ereje sincs.

,,Az autó a teszt alatt az én takarékos stílusomban is simán benyelte a 7,5-8 liter gázolajat 100 km-re, de ha kis város is volt a ciklusban, már alulról nyaldosta a 9-et. Takarékos vezetéssel sem lehet 7 liter alá beférni, ehhez persze az automata váltó is hozzájárul"

Automata váltó nélkül/ kézivel se lenne jobb a helyzet, reális adatokat írtál a fogyasztásról.

Az Opel különben egy fos, csak most szebben csomagolják, ennyi. -ez meg az én véleményme, és tudom mit beszélek, a cégnél H Astra kombik vannak meg van Insignia is, a privátom meg egy G Astra kombi,de remélem már nem sokáig.

Buncog 2012.04.26. 08:27:42

A hátulja nyúlás a Fordtól, az eleje meg rusnya.

Abfangjaeger 2012.04.26. 08:38:53

@P_Lac: Egy leendő VW vásárló?

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.04.26. 08:53:21

Nem veszelyes az a panoramateto?
Mondjuk balesetnel.
Ok, tudom az okos mernokok kitalaltak, de az elet altalaban ra szokott cafolni a laboratoriumi tesztekre.

Abfangjaeger 2012.04.26. 08:53:55

@P_Lac: Van családi egyterűjük? :-) (az is VW)

Shadowbull 2012.04.26. 08:58:48

"Szerintem, ha egy autó nem tud széltében és lábtérben többet nyújtani, mint egy kombi, hiába van a fejünk felett fél méter űr, és hiába ülünk magas székeken, nem lesz semmivel sem praktikusabb. "

Tokeletesen egyetertek, en is igy gondolom. Nem is ertettem soha az egyteru-mizeriat. Jo, ha van 3 gyerek, es masban nem fer el a sok gyerekules, akkor ok. de egyebkent...

Csak tolja maga elott feleslegesen az ember a levegot.

P_Lac 2012.04.26. 08:59:44

Dolgoztam és most is dolgozom az autóipari beszállítóknak épp tegnap lett vége egy MB auditnak. Korábban egy másik helyen rendszeresen jártak q VW-től ( Az audi-nak gyártott a cég) , hát kekec egy társaság volt. Igazából magát a VW-t sosem szerettem, tudom ,hogy a Skoda is oda tartozik, de azt meg szeretem, több ismerősömnek is van, és már nem az első autójuk.

Nem tudom, hogy akarok-e egyterűt, még sosem volt, inkább talán kombi, bár a Skodákban cakk-pakk ki lehet venne a hátsó ülést, irgalmatlan
hely van utána benne, lehet rakodni..

Hurri Kán 2012.04.26. 09:30:04

Bizonyos méret alatt valóban 7 személyes buszlimuzint nem lehet csinálni, ez már kiderült. Ami valóban 7 személyes, aza VW Transporter/ Vivaro méret.
Ettől még lehet egy praktikus valami ez a Zafira, kényelmes öt üléssel és két szükségüléssel.

Hurri Kán 2012.04.26. 09:38:16

A Minis cikk komment-posztjának a linkje csak nálam nem megy?

AUTÓNEPPER · http://autonepper.blog.hu 2012.04.26. 09:46:59

@Shadowbull: Így van.

Egyébként van létjogosultsága nagycsaládosoknál,de szerintem is csak fölöslegesen tolja maga előtt a levegőt,ráadásul nehéz is.

zeta705 2012.04.26. 09:55:49

Ebben GM 6T40 váltó lehet mint az
Astrában. Tudtommal Aisin csak az Insigniákban van jelenleg.

okoskodó 2012.04.26. 10:28:38

"A motor valójában gyorsításkor sem hangos, de a hangja, mint egy jól megolajozott Singer varrógép, elég kellemetlen. A 165 lóerős, 350 Nm-es nyomatékú dízelmotornak keményen neki kell feszülni, ha gyorsítjuk az 1826 kg tömegű autót. A 380 Nm-es overboost sem segít neki sokat, pörgetni meg teljesen értelmetlen. Nem mondom, hogy lassú vagy lomha, de a tömege érződik. "

Még hogy gyenge.

Fura.

nyuci12 2012.04.26. 10:44:38

Muszáj mindig olyan emberrel íratni az egyterű tesztet, aki az első mondatában kijelenti, hogy nem szereti az egyterüeket. Nyilván ezen a szemüvegen keresztül fogja értékelni is. Nincs egy olyen ember mindenfajta kocsira, amelyik az a típust favorizálja, akinek arra a típusra vannak igényei és EHHEZ az igényhez képest tudja összehasonlítani az adott márkát. Nekem például már egy két/három ajtós modell is értékcsökkent darabnak számít, egy sportautó, ne adj istan 2 üléses valami meg még inkább, de nem állnék neki kritizálni a saját kategóriájában.

novothauto · http://novothauto.hu 2012.04.26. 10:53:12

Szép autó. Négy év múlva szeretettel várom :)

veteránszabászat 2012.04.26. 11:09:17

@Shadowbull: Ha két méter magas, kétgyerekes apuka lennél, akkor azonnal megértenéd te is, ha pedig Motordoki lenne magas, akkor ő is másképpen látná a helyzetet.

Rocko- 2012.04.26. 11:09:36

@gyvy: nálam se.

@Shadowbull: +1.
amikor egy gyermekes házaspár néz buszlimuzinokat, az már gáz.

halaloszto 2012.04.26. 11:16:16

Az a baj, hogy regen ezekkel versenyzett az Smax, de aztan fellotek az egbe. Pedig ott nagyon elegansan oldottak meg ezt a mindenutt szuk kerdest: nagy autot csinaltak.

vajk

Dixhorn 2012.04.26. 12:16:56

@Shadowbull: nekem nincs még gyerek, de egy dolog tetszik egy ilyen kocsiban, hogy nem leülni kell, hanem beülni. Más nekem sem.

Dixhorn 2012.04.26. 12:18:15

nem tudom felfogni, hogy ez a kocsi elölről tetszik valakinek. Ez annyira gagyi , hogy már fáj. Gagyiságban überelte sz összes gagyi koreait.

uarempty 2012.04.26. 12:31:23

ekkora b*zi nagy kerékkel ne is csodálkozzatok már, hogy nem lesz rakéta egy 7 személyes bódé.250 lóval már más lenne a helyzet. /40 megint beleszól a "komfortba" talán egy 245/45 és 18as kerék megfelelő kompromisszum lehet.De ha sportos a család (vagy sportosra neveli a családfő :))))) ) , akkor a /40 is szokható HEHE meg egy kis ültetés :)))) 250 ló kellene ehhez a bódéhoz, mert mivan, ha benne ülnek 7en?+ egy kis csomag?§2.3 tonna lesz a kocsi a 19-es kerekek egy -10-15 lót simán megesznek, úgyhogy 2.3 tonna 150 lóval, na az tényleg nem egy rakéta

uarempty 2012.04.26. 12:32:39

egyébként megmagyarázná nekem valaki, hogy csak az ablak alsó keretén végighúzódó idétlen krómcsík az, miért olyan HÚDEJÓ?

Shadowbull 2012.04.26. 13:08:04

@veteránszabászat: nem vagyok 2 meter, az igaz, csak 1,93. Es csak egy gyerekem van.

Lehet az a het centi a donto.

Nekem meg a Mondeo is magas, tok felesleges a 20 centi hely a fejem felett.

Hurri Kán 2012.04.26. 13:10:48

@Shadowbull:
Ez a buszlimuzin-téma állandó vesszőparipa, már látom. :)
Nővéreméknek 3 gyerekük van, ők azért vettek Galaxyt, mert abba könnyebb ki-be rakni a gyerekeket, nem kell olyan mélyre hajolni közben. Szerencsére van miből válogatni, akinek egy kombi jobban bejön, azt vesz, akinek buszlimuzin, az meg azt.

rgranc 2012.04.26. 13:18:36

@nyuci12: Hát ez az, adjanak nekem buszlimuzinokat tesztre, négy gyerekkel más szóba se jöhet. Mondjuk ezeket amiatt kicsit le is húznám hogy négy gyerekkel már nem marad benne hely semmire... A négy- vagy ötgyerekes családoknak vagy kisbuszt kell venni, vagy Voyagert...

Rocko- 2012.04.26. 14:09:28

@Shadowbull: de a cilinder, az a fontos! cilinderben kéne vezetned. :)

@gyvy: "abba könnyebb ki-be rakni a gyerekeket"
bocs, de ez jutott eszembe: www.youtube.com/watch?v=6LOwktvZlCc

Levrone 2012.04.26. 14:17:57

Shadow: nem mindegy a testfelépítés sem, de komolyan. :-) Egyik haverom kisebb nálam (én 184 cm vagyok), de rövid_láb-hosszú_felsőtest-nagy_segg trió bejátszik, ebből adódóan sokkal fentebb van a feje, mint nekem, aki hosszúlábú. Ilyen okokból kifolyólag csak és kizárólag puttonyosokban fér el rendesen, meg nyilván ilyen buszlimókban. Szar ügy. :-)

Rekspa 2012.04.26. 14:46:26

Azzal kapcsolatban van valami törés teszt, hogy a gyerek mekkora biztonságban van az utolsó üléssorban egy hátsó ráfutásos balesetnél? Mert jó, hogy ennyi extra hely van, de a gyereket nem szívesen ültetném be a gyűrődési zónába....

tede 2012.04.26. 15:05:56

9 milliós autó? Opel?

Rokonom hat és fél millióért vett lakást egy vidéki megyeszékhelyen.

Értem, hogy egy autós újságírónak az a dolga, hogy eladja az autót, lelkendezve írjon róla és sulykolja az emberekbe, hogy egy család csakis jól motorizált nagy batárban tud kényelmesen utazni.

Egyébként igaz is lehet, már a kényelem része, de rohadtul nincs köszönő viszonyban az autók ára az emberek lehetőségeivel.

Én speciel 9 milliós autót csak egy következő életben vehetek majd, ha majd leszek olyan talpraesett és fiatal koromban kimegyek nyugatra vagy eleve ott születek újra :)

Jók, persze, jók ezek a cikkek, de a gyakorlatban semmire nem használhatóak.

Átlagembernek maximum egy használt kombi, ami támadható árú és az is lesz a családi autó, akármennyire szűkös is.

Sokkal jobban szeretem a földhöz ragadt cikkeket. A magyarok használt autót vesznek és abból is az olcsóbbakat. Tehát arról kéne írni, mert az érdekli az embereket és annak van gyakorlati haszna.

protézisesh 2012.04.26. 15:06:22

@Shadowbull: örök téma van/volt a 3 gyerekülés beépítése. A saját szememmel láttam Golf-5-ben három ülést hátul, de a C5 kombimban pl. annyira "kétszemélyesre" van formázva a hátsó pad, hogy esélyem sincs három ülést egymás mellé tenni. Semmilyent.

Viszont a gyerekeim ülése huzamosabb ideig volt eddig Alfa 155-ben, 4ajtós Civicben, Astra G kombiban, Astra H kombiban, a C5 kombiban, meg az asszony Xsara Picassojában. Ezek közül EGY van, amelyikből a kocsi övvonala a gyerek vállmagasságába, vagy az alá esett: a Picassoban. A többiből a gyerek gyakorlatilag NEM LÁTOTT KI. Most már más a helyzet, a kicsi is 125cm, csak az eget tudta bámulni. Nekem ez is szempont.

Egy gyerekhez tényleg égő a 7üléses Zafira, illetve ha heten ülnek, akkor a csomagtartó a Fiat Pandában is nagyobb. A régi zafirában konkrétan <10cm volt a leghátsó támla és az ablak között, alulra meg egy esernyőkocsi és egy sporttáska fért be a "csomagtartóba".

A fotón meg az a szép, hogy az a kislány gyerekülés nélkül befér, de ekkor a torkát fogja az öv, ha meg gyerekülésbe ülteted, akkor a lába nem fér el az ülés előtti lábtérben. Szóval az a 2 hátsó ülés csak bulihely, hogy este ne kelljen a felnőtteknek két kocsival menni otthonról a kocsmáig.

vakrep 2012.04.26. 15:35:08

csak átfutottam a cikket, de ha jól látom a cikkíró semmit sem mond a csomagtartó méretéről, holott egy sokszemélyes család autójáról ír

Penetrator 2012.04.26. 15:36:46

Fasza! Szeretem a sok okos hozzászólást, minek ez a sz@r stb, stb. Inkább egy kombi, meg hasonlók.
1. ezek az autók rövidebbek mint egy kombi és nagyobb hely van bennük. Mivel, inkább ülsz bennük, mint fekszel. Ezért, sokkal kényelmesebb beszállni!
2. Én nem cilinderben utazom bennük, hanem 2 méteres vagyok, és b@szott jól érzem magam, hogy végre nem lóg bele a fejem a kárpitba. Plusz nem a szélvédő legfelső 10 centién kell kinéznem.
3. Mivel egy kicsit magasabban vagy mint a többiek, előbb látod mi történik.
4. Hátsó ülés variálhatósága tökély. Nincs még egy autó, ahol be tudok magam mögé ülni.
Most egy A Merivám van, 10 centivel hosszabb mint egy Corsa és kényelmesebben ülök benne mint egy Vectrában. A B Merivát elb@szták, sokkal kisebb belül mint az A. Féltem, hogy az új Zafira is erre a sorsa jut, de nem! Megvan mire cseréljük a Merivát, egyszerűen tökéletes, nincs kényelmesebb számunkra!

vakrep 2012.04.26. 15:38:51

@protézisesh: mennyire igazad van!
én sem értem, hogy az autógyártok mért a dinamikus hatású krómozott ővvonalra terveznek, miért nem a használhatóságra

2 éves korig csak szenvedtünk, mert a gyerek nem látott semmit csak az előtte lévő ülést meg a belső világítás búráját

dez01 2012.04.26. 15:44:26

Továbbra is Fiat Multipla....

JL 2012.04.26. 16:00:22

...beteg a világ:-):
- ez a faltól-falig napfénytető, hát...költőien fogalmazva öncélú, szvsz - pláne a vezető fölötti panoráma-szélvédő. Napsütéses időben hiába van rajtam napszemüveg, felülről mögé szúr a fény, tehát árnyékoláááás! Akkor meg minek is? Holdfényes éjszakán a csillagokat, borús időben a felhőket nézegetni az utasnak?
- családi egyterűn ilyen felni/gumiméret...kész!

JL 2012.04.26. 16:02:36

@dez01: Úgy, úgy, de szigorúan az első generációs, delfinfejű szériának a vége (automata klíma, informatívabb műszerfal), az 1,9JTD-vel!

Szabványok 2012.04.26. 16:05:18

"Ideális családi autó, 7 üléssel"
Két nagycsaládot is ismerek 5 gyerekkel, ők tényleg heten vannak. Mindkét helyen felmerült az igény egy 7 személyes autóra.
Az első család vett egy Toyota Hiace-t. Párszor használtak csak 7 személyesnek, általában azzal jár egyedül(!) munkába a férj és az asszony meg egy kis Puntóval rohangál.
A második család vett egy Mitsubitsi Space wagont 7 üléssel. Párszor használták, aztán eladták, lett helyette egy Carina, meg egy Corolla. Ha netalántán nagyon-nagyon ritkán mind a heten ugyanoda mennek, akkor mennek két autóval.
Összefoglalva nem nagyon látom, hogy a 7 üléses autók kiknek készülnek?

dez01 2012.04.26. 16:07:42

@JL: Az új kasztnis bár jellegtelenebb, de belül ugyanolyan....

Ami a lényeg ugye az a 6 független ülés, a 3 hátsó 2 perc alatt kivehető...

Lopossumussa 2012.04.26. 16:11:24

Hát, amióta 3 csemetém van, és beszereztem egy hasnló 5+2 üléses öregedő Mitsubishi SpaceWagont, nem nagyon szeretek kisebb autóban ülni...,nem is beszélve a 3 gyerekülés problémájáról némelyik 5 személyes gépben.

Ez is szimpi, bár a formavilága nekem kicsit bazári, sőt ahogy nézem "nem ad többet" mint az enyém, pedig az 12 évvel öregebb és nagyon-nagyon sokkal olcsóbb...

Egyedül a hosszított szélvédő, meg a napfénytetőt hiányolom ehhez képest a sajátomból. Az nagyon kellemes, bár ahogy az előbb kérdezték, baleset esetén nem tűnik túl ideálisnak.

Ja, ha valakit érdekel, a 2 pótszék össze+felcsukható, így marad némi csomagtartó is, ez gondolom ebben is így van. Ha kiveszem akkor beférnek a bicajok meg a babakocsi (nem összecsukva is). Meg ott alehetőség, hogy a 3 csemetével is van esélye az özvegy nagyinak egy körre. :)

GrG 2012.04.26. 17:26:42

Kedves cikkiro

Magam is egy 7 szemelyes egyterut hajtok, es szerintem a lenyeget nem erted ennek a mufajnak. Ez az auto azoknak van, akik 2-3 gyerekkel, sok holmival utaznak, es neha egy barat, nagyszulo miatt kell egy-ket plusz szek. Aki minden nap 7 szemelyt akar vinni az vagy nagyobbat vesz vagy olyan felvert mnt a Caddy life 7 szemelyes vagy a hosszu Jumper es tarsai. Es ezeknek a csaladoknak kell a csomagtarto. Mert jon a roller, utazoagy aztan meg a bicikli (persze ilyenkor max 5en mennek vele). Es hidd el, ha a kozepso sort elore tolod, amit a gyerekek es a nagy labter miatt megtehetsz, akkor 700+literes csomagtarto van, kalaptartoig. A Cmax meg kb 500, a touran es a meriva meg annyi se(btw a touranba a harmadik sor moge nem fer be egy esernyo babakocsi se, ebbe es mondjuk a Gr Scenic, Gr Picassoba igen).
1. Szoval ez az auto 4,65 hosszu, azaz 20-30 cmvel hosszabb mint a Meriva vagy a regi Zafira, touran, az nagyon sok labhely es nagyon sok csomagtarto kulonbseg
2. A C-maxbol a Grand, ami majdnem ekkora, de erzetre kisebb a csomagtartoja
3. A motort nem tudom megitelni, nekem 130 lovam van es az eleg a 200hoz es kb 10,5-11mpes gyorsulashoz. Ez szerintem hetkoznapi hasznalatra eleg, teny, hogy az enyem 6,5 korul eszik atlagban. De persze a totalcar flotta dicsosegben megoszult tagjaihoz kepest ez semmi, hisz ott a csikos mercije, a winkler tehene, es Angela volvoja (oksa tudom van Ommnak is volvoja es van arra meg valami kosza bogarszokeveny is:-)), de oszinten napi hasznalatra eleg.
4. Eleg sok ilyen autot lattam tavaly amikor a sajatomat vettem es batran mondom, nekem csak a nem nyithato teto szolna ellene - de "De gustibus non est disputandum"
5. Szerintem probaljatok meg hogy ilyen autot (meg a tobbi reteg modellt) olyan tesztel, akit ez erint. Mert tudom, hogy anno az S-maxba belezugtatok (egyebkent az az igazi konkurense), de hiaba zug bele egy maganyos/kiscsalados pasi, sose fogja megvenni, mert ennyiert epp eszel 1-2 gyerekre Octavia kombi, Forrestes (ha magasabb), vagy egy mondeo/ akcios insignia kombi lesz a valasz.
6. Szoval szertinem nem ez a legjobb cikketek(meg a heten se) de attol meg sebaj, az uj Zafira jo auto
7. Aki Hiacet es Transportet emleget, figyeljen oda, hogy mekkora egy parkolohazi hely es mennyit megy csalados ember bevasarlokozpontba hetvegi csucsban es mennyit megy a feher furgon, mert az nem apro kulonbseg (anyukak dontesi jogarol es vezetesi szokasairol nem is beszelve)
+ 1 nem vagyok Opel dologzo, nincs erdekeltsegem az auto kereskedelemben, csak ilyen autoval toltom az autos perceimet
Udv
GrG

veteránszabászat 2012.04.26. 18:55:30

@Shadowbull: Még az első gyerekem születése után sem gondoltam, hogy egy kompakt kombinál nagyobb autóra lenne szükségünk, de amikor a második gyerkőc is világot látott és kinőtte a bébihordót, világossá vált hogy két út áll előttünk, ha normálisan el akarunk férni mindannyian az autóban. Az egyik, hogy veszünk egy batár nagy kombit (pl. Mondeo kombi), amivel anya vért izzadhat minden parkolásnál a városban vagy egy kisebb fajta egyterűt választunk családi verdának.

Van gyermeked, így gondolom már szembesültél azzal a ténnyel, hogy cirka 3 éves korukig a gyerekülésből előre felé áll ki a lábuk, tehát nagy tér kell nekik. Kétméteresen, ha annyira előre húzod a vezetőülést, hogy elférjen a kicsi lába, akkor Z-be kell törnöd a jobb lábadat, amit még így is piszkosul fog nyomni a középkonzol, miközben a kormány az öledben lesz. Mondeo esetében ilyen gondod nem lesz, de amikor megszületik majd a második gyerkőc és mögéd is jut egy az autóban, rájössz, hogy mennyire szeretik rugdosni és megtámasztani az ülésedet.

Motordoki azért írt marhaságot, mert az egyterűben egyszerűen sokkal nagyobb a hely hosszában. Ülj le egy székre kényelmesen és nézd meg, hogy meddig tartanak a lábaid, hol lennének a pedálok. Majd ülj rá valamire, ami 20 centivel alacsonyabb és ismét nézd meg. Nagyjából 20 centivel kell több hely, ha alacsonyabban ülsz. A magasaknak ráadásul az ülőlap az egyterűben megtámasztja alulról a combját, míg egy kompakt autóban szinte össze sem ér az ülés a lábbal. Arról nem beszélve, hogy akinek már esetleg fáj a háta, nem szívesen ül mélyre és kászálódik ki mélyről.
Amikor pedig hirtelen további családtagokkal, szomszéddal, szomszéd gyerekeivel akartok elmenni valahova, akkor piszok jól jön a két plusz ülés a csomagtartóban.

És igen, tolja a levegőt, nehezebb, amihez erősebb motor kell, mindez pedig többletfogyasztással jár, de valamit valamiért.

malkolmcole 2012.04.26. 21:10:07

Citroen C4 Picasso-t vennék inkább.

MT21013 2012.04.26. 21:26:01

@P_Lac: "Az Opel különben egy fos" - ez a kedvenc megnyilvánulásom, szakszerű, tényszerű köszönjük. Akkor miért vettél Opelt vazze??? De most tényleg... :-)
Totalcar tesztek utáni kommentek alapján leszűrhető, hogy ma már nem szabad autót venni, idézetek:
-benzines: sokat eszik, pörgetni kell, nyomatékszegény
-turbódízel: hamar kifekszik, drága javítás, nem hozza vissza az árát
-új autó: csak a hülye veszi meg, buksz rajta, burzsuj vagy gecc
-használt autó: csak a hülye veszi meg, csóró vagy gecc
-ódi: tupírozott fócvágen bebőrözve
-béjemvé: csak bunkók veszik
-merci: tésó dikkmá ilyet vetté'?
-opel: há' fos, meg uncsi...ja most nem uncsi? akkor gagyi...akkor is igazolnom kell a tézisemet!!!!!!!!!
-ford: há' ez is fos, szervizlakó
-fóccvágen: há' ez a legszarabb gecc, "mér? csak mer"
-skoda: az jó ám mer' ebbe' fóccvágen technika van, de nincs presztízse
-seat: az csak egy szar fóccvágen technika és nincs is presztízse
-francia: szar elektronika, nem szerelhető, minden beszarik, szétmállik
-japán: hú gecc ha egyszer szervizelni kell
-amcsi: van saját benzinkutad?
-olasz: fagypont alatt már nem megy, rohad meg lerohad

Na akkor megyek lovas szekeret nézni, azt talán még nem szólta le senki...

balambher 2012.04.26. 21:32:47

@Shadowbull: Magam is így gondoltam, hogy az egyterű egy halott műfaj. Aztán amikor megszületett a 3. gyerek, kicsit másképpen kezdtem látni a világot. Bár előtte is 5 ajtós kasznijú autóm volt, nem összevethető a pakolhatósága. Egy barátom mondta, nagyon igaz: aki egyszer beül egy egyterűbe, nem fog akarni mást. Mondjuk ő sem Zafirára gondolt éppen.

nick2005 2012.04.26. 22:00:28

@veteránszabászat: Maximálisan egyetértek.
Én tavaly vettem egy egyterűt, nem 7 személyeset, csak 5 személyeset, de egyterűt. Előtte 15-16 évig kombikat használtam.
Aki azt mondja, hogy felesleges az egyterű, elég egy kombi is, annak érdemes lenne kipróbálnia hosszabb használatban mindkettőt. Ég és föld. Nem csak az a lényeg, hogy hány személyes, meg hány literes a csomagtartó, bár ezek is fontosak. Egy egyterű sokkal kényelmesebb, nem a földön ülsz, sokkal jobban variálható. A sportosság 20 éves korban talán még lényeges, később más szempontok kerülnek előtérbe.
Szóval szerintem ezekre az egyterű kocsikra mindig is lesz kereslet.

Never 2012.04.26. 23:08:34

Hajtok egyterűt (S-Max), kombit (Passat B6) és limuzint (S80) is.

Ja, és ott van 4 gyerek.

Nos, az egyterűnek nincs párja, ha arról van szó, hogy a családot mozgatni kell - és nem csak azért, mert 6 személy csak abban utaztatható vagy abban fér el. Ha nem akarsz mindenáron VW Multivan-t vagy valami hasonló, méregdrága és üzemanyag-temető dobozt (amiknek egyébként a belső tere utolérhetetlen, ezt hozzáteszem), akkor nem marad más, mint az egyterű.

Nyáron pl. nyaralásra 2 felnőtt + 4 gyerek (egyikhez még babakocsi), 2 heti cuccal együtt egy tetődobozzal együtt megoldható volt. Nem hiszem, hogy ezt bármelyik kombi tudja, még a híresen nagy Mondeo sem.

Hozzáteszem, hogy a hátsó két ülés az S-Maxban is gyerekülésnek alkalmas csak igazán, felnőttet oda hosszabb útra bezárni büntetés - de egy fél órát-órát azért el lehet lenni. Aki pedig 7 felnőttet akar hosszú távra vinni, arra beza kisbusz kell, nem egyterű.

Flashback 2012.04.26. 23:14:58

Céges autóként két hete van egy ilyenem, és tökéletes. Hamarosan születik a 4. gyermek, így kell is a 7 ülés. Persze 7 felnőttnek kényelmetlen, de nem is az a célközönség. Szerintem az Opel formatervben, anyag és összeszerelés minőségben újjászületett. A kocsi nagyon családbarát, és tele van egy csomó praktikus dologgal. Ami meg igazán meglepő, hogy menetzaj minimális, még autópályán is. A középső üléssort lehet kritizálni, hogy nem túl kényelmes, de pont azért lehet kényelmesen berakni három gyerekülést. Átlag fogyasztásom autópálya és város kombinálva start-stop rendszerrel 6.3 dízelből. Igaz a 130 lovas változat kézi váltóval. Jó kombinációja a családi/üzleti autónak. Ha hosszabb útra csomagtartó kell, akkor nagy tetőbox. Egyébként a panoráma tetős változatra nem lehet tetőcsomagtartót tenni. A barna bőr szövet kombináció meg a piros hangulatfény meg tényleg luxus kategória. A belső krómbetétek sem a gagyi fajtából valók.

Never 2012.04.26. 23:15:22

Ja és amit már előttem is mondtak: sportos egyterű.... persze.... Az S-max is létezik 200 lóerővel dízelben, van benne állítható felfüggesztés, és a hátsó futómű sem a Galaxyban levő fapad - de az, hogy sportos, nem jutna róla az eszembe.

Ember, ez egy megpakolva majd kéttonnás batár! Nekem "csak" 140 paci hajtja, az állítható futómű megvan benne, de nem a kanyarvadászat miatt, hanem hogy a magyar utakon is lehessen vele menni, meg nyugatabbra is.

A sportautó a Super Seven vagy a Hangyász (ha valaha kész lesz :))), nem pedig egy orrnehéz, vassal és elektronikával agyontömött félbusz. Nem kell a marketing-maszlagnak bedőlni, még elméleti szinten sem. Nem sportautó és pont. (Mellesleg az Astra sem az.)

Hozzáteszem, hogy ebbe kell az anyag, a légzsák és az elektronika, mert szeretném, ha a családom élve és épségben jutna el mindenhova.

Motordoktor 2012.04.26. 23:18:57

@tede: Volt használt teszt is, egészen 150e Ft-os kategóriában is.

Motordoktor 2012.04.26. 23:22:34

@vakrep: A képaláírásoknál van róla szó. 7 személy esetén gyakorlatilag nincs csomagtartó, 5 ülés esetén van. Fénykép is van mindkét esetről.

GrG 2012.04.26. 23:36:15

@Never: Az S-max letezett 2.5 benzines turbóban, na az odabassz, de a városi fogyasztásban is:-)

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.04.27. 03:33:58

Valaki magyarázza már el, mi a zisten ez a nappali menetfény?Mi a faxnak kell még egy n+1. lámpafunkció?Felkapcsolom a tompítottat, oszt kész a nappali menetfény, nem?

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.04.27. 04:17:11

Na, hogy a cikkhez is: a kávébarna-drapp belső nagyjából minden autóban q jól néz ki, csak az a baj, hogy irreálisan drága szokott lenni.
Apropó, ha nem akar az ember ilyen flancos belsőt, miért is nem lehet a sima műanyagot (anyagában!!!) is kávébarnára mexínezni?Miért csak fekete lehet egy alap autóbelső?Ez pont olyan, mint a legutóbbi évekig csak csontszínű lehetett a számítógépház...miért?

Kombi vs egyterű:én is nagydarab állat vagyok (195cm/140 kiló) és bizony nekem is szűköske a V70N családi csapatszállító.Pedig csak 1 gyerek van.De mivel a gyerekülés magasított (gondolom, hogy kilásson) ezért az erősen hátradöntött első háttámla tetejétől alig fér el a gyerek lába (mögöttem, a bal1 mögött ül), illetve összerugdossa, ami meg zavar.
Ha meg előrébbhajtom az ülést, visszábbemelema támlát, akkor szinte nem férek el.Illetve nem látok ki jól, mert alacsony a szélvédő teteje.Oké tudnék fogyni is, hasból, de térdből, lábhosszból nem igazán...A jobb térdem szinte minden autóban kalodába van zárva a kormány-váltó-középkonzol miatt.Szóval kocsiváltáskor komolyan szét fogok nézni a kisebb egyterűek közt.(Bár a röhej az, hogy a zasszony Pug206-jában nagyobb a lábhely, persze csak elöl...)Persze nem a 7 ülésesek közt, bár ha jó árban/állapotban a lábam elé fúj egyet a szél, akkor az se érdekel.
Pont mint ahogy más is írta: nem akarok laposan feküdni, lehet jobb lenne a konyhaszék-póz.Egyszer ültem Totoya Corolla Verso-ban, az elég jónak tűnt, esetleg Meriva, ami még tetszik, de nem ismerem.

Shadowbull 2012.04.27. 06:39:23

@balambher: nyilvan ha 2 gyereknel tobb van a csaladban, akkor indokoltta valik a dolog.

a valosagban viszont nemhogy 3 de meg 2 gyerek sem nagyon van az atlagos csaladokban, Nyugat-Europaban meg plane.

A sokat emlegetett magasan ulest en pl. kifejezetten utalom, en melyen szeretek ulni, nem mint kocsis a bakon.

Flashback 2012.04.27. 06:46:51

@geegee Itt a drapp belsőben az a jó, hogy a Cosmo felszereltségben felár nélkül választható. Ebben a felszereltségben van benne alapból a 7 ülés meg egy csomó extra, és választhatsz a kávé vagy fekete belső között.

Never 2012.04.27. 06:59:54

@GrG: "Az S-max letezett 2.5 benzines turbóban, na az odabassz, de a városi fogyasztásban is:-)"

Meg most van hozzá a 240 le-s 2.0 EcoBoost, amivel szintén nem lehet rossz, bár még mindig valószínűleg egy kicsit szomjas. Ettől viszont még naaaaaaaagyon messze van egy versenygéptől, legfeljebb a német pályán meg az autóskártyában lesz tőle májerebb.

Never 2012.04.27. 07:02:45

@Shadowbull: Szerencsére most már egyre gyakoribb - és nem ott, ahol eddig szokásos volt - a 3-4 gyerek, különösen olyanoknál, akik megengedhetnek maguknak (még a gyerekek mellett is) egy jobb fogmájú egyterűt. A statisztikák sokszor csalnak, mert egy kalap alá veszik az egész népességet - azokat is, akiknél több a gyerek, és azokat is, akiknél kényelmi okokból egyre kevesebb.

Rocko- 2012.04.27. 07:40:02

@geegee: ezt én se értem. ennél szebb, hogy már vagy 516 darab Skodást vertem volna meg, mire rájöttem, hogy a hülye mérnök DLR-t a ködlámpába rakta...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.27. 08:33:28

Az egyetrű azért jó, mert mint a cikkben írták, magasabban ül a második sor, rövidebb távon is kényelmesebben elfér a láb. Egyszerűen jobb utazni benne.

szalagfék 2012.04.27. 08:43:17

Demagógia ON:
Azt azért jó lenne látni minden kedves autós újságírónak, hogy az ilyen cikkek leginkább csak nyálcsorgatásra jók, de valós értéket nem közvetítenek, figyelembe véve a mai magyar családok helyzetét. Jómagam nem keresek rosszul, sőt...de 2 gyerekkel sem vennék 6-8 miskáért egyterűt, mert pazarlás. Jó nekem a 6 éves használt kombi is. Az értékvesztést amit spórolok, inkább a kölkökre költöm. Magyar családos embernek 2 millióért használt octavia (vagy hasonló méretű) kombi való és a nagyihoz azzal is el lehet utazni. Nem beszélve Shadowbull korábbi kommentjéről, amiben az átlag magyar család gyerekszámát említi (nem hogy 3, de manapság 2 kölök is ritkaság)...szóval k..va jó ez az opel, de a következő egy évben hányat fognak eladni belőle itthon? És az eladott gépekből hányat azért vesznek majd, mert a 3 gyerek meg a 2 nagyszülő csak így utaztatható? Két kezem elég lesz hozzá, hogy megszámoljam...
Demagógia OFF

Az orra és a fara se tetszik...

DDrummer 2012.04.27. 09:06:07

Nem értem, miért van így elájulva a cikkíró az Opeltől.

A Citroen Grand C4 Picasso mindezt nagyobb méretben, de mindenekelőtt sokkal ötletesebben adja elő, hátul 3 egyforma méretű üléssel 3 185 cm-es ember elfér úgy, hogy elől is ugyanekkora batárok ülnek. Nem is szólva arról, hogy az Opel onnan másolta a szélvédőt, az árnyékolókat, a formai megoldásokat.

A 2.0 HDi pedig a legjobb dízel a világon.
Citroent mindenkinek!

zoutlodi 2012.04.27. 09:27:05

De gyenge írás.
Ennek a cikknek az újságíró a tárgya és nem az autó. :(
Szomorú, de ez az önimádó attitűd egyre jellemzőbb a totalcarra.

malkolmcole 2012.04.27. 09:35:16

@DDrummer: Erről beszéltem feljebb... Addig ne fikázzuk már a franciákat, amíg nem birtokoltunk egyet. Majd a tapasztalat eldönti.

@Flashback: Céges autót ilyenből? Érthetetlen hozzáállás céged részéről...

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.04.27. 19:32:10

@Flashback: na jó, de a cosmo a legdrágább, ha jól emléxem
@Rocko-: :-))
@szalagfék: tökéletesen igazad van, sajnos; de azért a tottakár sem engedheti meg magának, hogy ne számoljon be a legújabb csodákról.Meg aztán széles az internet háta, sok minden elfér rajta...
süti beállítások módosítása