HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

600-am van, első autóhoz az már elég lesz

2012.05.11. 06:20 Tcomment

Címkék: vásárlás első használtautó

Harminc darab húszezres melegíti jobb combunkat a farmer zsebén át. Hűha, mindjárt autónk lesz! Tekintetet hordozunk körbe a horizonton, tippek záporoznak, döntsünk.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

356 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr674501601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsolt64 2012.05.11. 19:24:56

@tempi: Kösz hogy megvédted a wagonr+ becsületét ÷)
Enyim 10 éves lesz pár nap múlva szerviz = 0 (kivéve karb.)

Begami 2012.05.11. 19:30:28

Tavaly adtam el a Golf 3-asomot kerek 750 ezer forintért.98 decemberi 1.4-es klímás sérülésmentes gép volt 141 ezer kilométerrel.Második tulaj voltam kicsivel több mint 4 évig volt nálam csak kopó fogyó alakaltrészeket kellet cserélni.A hírdetés feladása után 2 nappal elkelt 300 kilométerről jöttek el érte.
Szóval egy jó állapotú autót még "árán felül" is el lehet adni.
E36 Touring lett az utód néha hiányzik a Golf...:-)

bence4 2012.05.11. 19:42:17

1 évvel ezelőtt kerestünk automata járgányt és a B vectránál kötöttünk ki.Ami érdekes volt,hogy mindegyikben 200 000 km volt,aztán találtunk egy olyat amiben el is hittem hogy ennyi van.600-ért nagyon megérte boldogan használjuk.

felidegeltemmagam 2012.05.11. 19:55:25

@nagyiWRX: Aki hülye megérdemli. Nem szeretnék én most itt francia fos autó ellenes harcot indítani, DE én olyantól nem veszek autót, aki az elektromos szervomotort képes betervezni az első sárvédő elő, elektronikával lefele, nulla szigeteléssel.... Másrészt, egészséges magyar lelkületű ember francia autót nem vesz, már csak Trianon miatt se. :-)

Ben Franklin 2012.05.11. 20:10:03

@gyvy: Nem arról van szó, hogy neked direkt eladás előtt kicserélik. Ez nem valószínü.

De írtok itt kupplungot, féket....fék kell 100ezrenként, igaz ez használatfüggő, miért esne ez pont az eladásra? Különbenis könnyen ellenőrizhető vétel előtt, akinek nem kell hagyja ott. Kupplung? 180tnél adtam el az újkorától nálam lévő Puntót gyári kuplunggal(mer összetört). 305ezernél a 323as Mazdát abban is gyári volt a kuplung. Majd biztos pont akkor fog beszarni az új tulajnál ami nekem ment 10 évig. A többi meg nem kiadás, olajcsere belefér azért autócserekor.

tede 2012.05.11. 20:11:21

Na végre embereknek írnak cikkeket, megfizethető autókról.

Suzukiból már szép számmal vannak Ignisek is 600e körül. Érdemes belevenni, már nem a fapados feeling, mint a régi swift és az ára is megfizethető.

Typeir 2012.05.11. 20:11:37

Doubledeceker:"A japán vasakat ennyi idősen el lehet felejteni, mivel ilyen idős autókban folyamaotsan kell cserélgetni ezt azt, így nem mindegy mennyi az älkatrész.

Nem viccelek japánoknál vannak furcsaságok, kerékcsapágyak 30 ezerért, lengéscsillapítok 40 ért, kis elektromos bizbazok 50-100-ért. " És ezt most mire alapozod??Miért a német,francia,koreai autókba nem raktak 1998-ban semmi bizbaszt?Raktak azokba is rendesen,hidd el.Az a japán autó amelyik ilyet produkál,már rég megette a kenyere javát,vagy az elozo(6)tulajdonos hanyagsága utkozik ki rajta.Ugyanezt fordítsd le német autóra,franciára,stb!Nem az elso japán autóm van,de sohasem koltottem 100 ezreket egyikre sem!Viszont német autóm is volt,és arra se!10 év feletti autókról beszélek,amik ki tudja mit kaptak elotte...

Abfangjaeger 2012.05.11. 20:15:11

@gyvy: 1,3-as, szíjas Lada dugókban is benne vannak a szelepeknél a bemarások, hogy ne kócolják össze egymást. Más kérdés, hogy a tulaj pechjére az egyik hengerbe gyárilag (!) fordítva rakták be a dugót és szíjszakadásnál le kellett ugrasztani a hengerfejet.

Typeir 2012.05.11. 20:15:37

Ja bocs,hozzáteszem,francia autóm is volt,csak egy évig,arra egy fillért se koltottem,friss muszakival adtam el úgy hogy még a muszaki ára is visszajott.Azt szerettem a legjobban!1996-os évjáratú volt...

merida001 2012.05.11. 20:21:18

@Roll1983:

Egészségedre more! :)))))))

Ben Franklin 2012.05.11. 20:28:14

@kombusz: Te 60-70el mit szoktál megelőzni?

Lassú jármüvek után tötymörögve is nő a fogyasztásod? Azta.

Annyi gondolom világos, hogy 70nel minden autó kevesebbet fogyaszt mint 90nél. Ugyanolyan sebességben persze.

_krampampuli_ 2012.05.11. 20:29:51

@felidegeltemmagam:

De mit is vehet egy egészséges lelkülető magyar ember?
Trianon miatt ugye a teljes Antant tiltólistán van...
De nem vehetünk német autót sem, hiszen a II.világháborús megszállásuk kizárttá tette, hogy kiugorjunk, megpecsételve ezzel a sorsunkat...

Vegyünk hát indiai autókat, az jó messze van, talán nem sérül senkinek az érzékeny lelke...

Abfangjaeger 2012.05.11. 20:31:39

@felidegeltemmagam: Hátul szintszabályzós kisbusz kompresszora az első kerék mögött felszerelve alulról, műanyag "kartervédővel", amin kb. 3 mm-es lyukak vannak esetleges víz lefolyatására. Az elektromos csatlakozó meg patenttel a műanyag lemez ALJÁHOZ rögzítve.
Eső után verte ki a 20 amperes biztit. Német autó imádók ne olvassák tovább ugyanis a járgány egy Mercedes Vito 6 személyes luxuskivitelű tárgyalóbusz volt volt...

kzolika 2012.05.11. 20:35:02

@Doubledeceker: "HA van egy tökéletes autód ritkán adod el, bár van ilyen, de ritka."

Ha az enyém nem is tökéletes, de jó állapotban van, szervizelve folyamatosan. Azonban 1 hónap múlva beülök a cégesbe, amellett meg nem fogok sajátot is tartani. Családban nem kell senkinek, tehát eladó lesz. Vezetett szervizkönyvvel, 9 évesen, tavaly feltöltött klímával, új fékbetétekkel, tárcsával, mindig cserélem rajta, amit kell. 15 e km-enként nem az 50-60e Ft szerviz a sok, hanem a 400 e Ft-nyi benzin, ami a következő szervizperiódusig eljuttatott...

Seduxen (már NEM dr.) 2012.05.11. 20:35:16

@Kőmíves Kelemen: Nem akarok különösebben belevau-vau, de - és ezt mint fordbuzi mondom - hogy 700 körül szerintem első generációs fókát tudsz venni (szerintem olyan 98-99 évjárat), azt meg nem vennék a helyedben.

Eddig akivel találkoztam, és szidta a focust, mint a bokrot, annak ilyen volt.

Ha fóka, akkor sz'tem 2002-2003-tól felfelé (na persze az nem 700 körül van).

Azért a szerző beletette a bogarat a fülembe azzal a Mazda323-al... Ejnye... :DDD

Ben Franklin 2012.05.11. 20:36:03

Itt van álomlimó nyaljátok:

http://volkswagen-passat.autobazar.eu/19-tdi-!-full-servis-vw-!-id3369245.html

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2012.05.11. 20:37:33

@Seduxen (már NEM dr.):
Focust csak akkor, ha az ismerős (övé az egyik márkakereskedés) fejvesztés terhe mellett ajánl valamit.
Egyébként kizárt, hogy lutriba vegyünk egyet, én is sok rosszat hallottam róla.

Nálam is békaCorolla és Mazda 323/626 eddig a befutó.

Ben Franklin 2012.05.11. 20:39:23

@Seduxen (már NEM dr.): Eddig akivel találkoztam, és szidta a focust, mint a bokrot, annak ilyen volt.

mondjuk ez új mert pont az első Focus volt az első európai autó amelyik az ADAC megbízhatósági éllovasa lett Toyo-k meg Hondák meg Mazdák előtt. De sz*rt mindenből lehet venni és a magyar ebben elég tehetséges is.

CsGergo 2012.05.11. 20:46:57

Látom ismét rengeteg hozzászólás érkezett, rengeteg okos dologgal.:) Nálam 6 kilóért az F Astra, Vectra lenne a nyerő,a Corsa is jó lenne, a Twingó csajos, de az is jöhetne. Nagy autók kizárva, még 600 kéne, ha melléfog az user.Swiftért 300nál többet nem nagyon adnék ki,Wagon R-ben ültem már, nem olyan rossz az se.A többi japántól az alkatrész árak miatt tartanék.A 206-osnak tényleg gyatra a váltója, de a forma az most is nyerő, a motorból az 1,1est próbáltam, nagyon nyomni kell h menjen.Jah a Thalia csúnya,de legalább nem szép, azokat is megnézném.:D

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2012.05.11. 20:47:01

1995-ös W124 220, igen finom állapotban hatszázért.
Persze Zsolti.

Typeir 2012.05.11. 20:49:45

@Seduxen (már NEM dr.): A 323 nekem is bejon!Titokban mindíg nézegetem mennyi az annyi,futkozósnak,asszonynak,olcsón strandra menni...Meg néha pakolni.Áhh,de marad a T4,abba biztos hogy elfér minden,meg a lakókocsit is megbírja:-)

_krampampuli_ 2012.05.11. 20:58:39

"Sokkal jobb autó akkor már az Astra-méretű 306-os. Ha nem alapkivitelt fogunk ki (ami súrolja a silányság határát), a belső tere is elég igényes. Itt már van futómű, csendes futás, bár a váltó ennél is pocsék, s a benzinmotorok sem túlságosan inspiratívak."
Ilyet használok, tehát elfogult vagyok vele szemben...
De:
A megadott 600.000 Ft-os árkategóriában ne beszéljen már a cikk írója alapkivitelű modellről...
Ennyi pénzért utolsó generációs 306-osokat árulnak, és ezek nagy része klímás, ülésfűtéses, esőszenzoros, ködfényszórós, stb. Némi szerencsével ABS és négy légzsák is van.
Aztán -ami tizenéves autókról lévén szó, nem hangzik rosszul- szinte egyáltalán nem korrodálnak.
Értelmezésem szerint nyelvünkben a „túlságosan” szó nem pozitív töltetű, hiszen a kívánttól eltérő jelenségre utal. Így hát a cikk írója _nyilván_ valahogy úgy értette, hogy „egészséges mértékben” inspiratívak… :)

Ben Franklin 2012.05.11. 21:04:39

@Typeir: Ilyen 323at árultam 8 hónapig 1.5ös benzinessel nagyon olcsón jó állapotban 305ezer km-rel, akkor hol voltatok? Senki nem nézte meg.

Amikor meguntam beadtam a bazárba 3 hét múlva elment drágábban mint én hirdettem, persze 150 ezerrel az órában gondolom...:)

m.o.p. 2012.05.11. 21:07:47

Csak annyit hozzá, hogy az 1.1-es Matiz, nem egy éhezőművész. Amit sikerült használnom 1000 km-en keresztül, az benyalta a 8.6-ot klímával. Ahhoz képest, amit teljesített (emelkedőn 3 személlyel 3. teligáz klíma nélkül: 60 km/h), kifejezetten sok volt. A Mazdák, Hondák amiket ennyiért láttam, elég gatyák voltak. De Swiftből ennyiért tényleg jókat kapni. Merci, BMW, Audi mind halott, de + 4 kilóért rendbe rakható.

FelulvizsgalatPONThu 2012.05.11. 21:24:16

ja, csak kiugrasz érte a hétvégén és meg is van. Semmi utiköltség, semmi regadó. Igazad van.

Typeir 2012.05.11. 21:24:19

@Ben Franklin: Akkor még csak gondolkodtam a második autón...:-)

FelulvizsgalatPONThu 2012.05.11. 21:28:38

szlovák teherautónak lesz?

tlacka 2012.05.11. 21:36:21

@malenykij polgar: :) Igen. Egy normális 124-es 4000 ojurónál kezdődik Dojcslandban is.

Ben Franklin 2012.05.11. 21:36:23

@FelulvizsgalatPONThu: Nem teher...Mind1, tényleg bírják ezek a vasak. A 323mam, mint második tulaj nyüttem 140e km-től 305ig, közben egyszer megállt aksi miatt, meg volt 1 vízpumpacsere, meg az olajcserék. 300ezres korára cserés lett a hátsó pár gátló, így adtam el, a tulaja megelégedéssel használja, nem gondolom hogy a motornak/váltónak bármi baja lesz mielőtt porrá rohad a kocsi. 6 litert fogyaszt, olajat nem 'zt ennyi.

apukka 2012.05.11. 21:37:22

@tede:
egy barátomnak van ignise, minden nap Dunaújváros-Bp inga. 350 körül volt benne amikor találkoztunk utóbb. Mármint 350ezer km. Az életben nem engedett senkit a közelébe, szart a "garira", mindent maga csinált, ami az olajcserékben, kopó alkatrészek cseréjében kimerült. Eddig megy a gép, persze 0 km-rel vette.

tükörfúró 2012.05.11. 21:37:29

@mennyi?husz!: valamit összekervertél...
itt napi használós, alja kategóriáról van szó..kapise?
aki az uj Fxxx-el jár, neki még egy 4.5milliós E60 sem nyomulós hanem xar..
érted? relativitás, realitás..

aki 600ért vesz autót, annál meddig tartana egy ilyen felni, ez a spoiler a napi járósba, télbe, hóba, jégbuckába, sóba, napi parkolásba, járdázásba??

a "villantós" autót itt így, ehhez képest kell érteni, RELATIVE

a jó állapot is RELATIVE, pl vételkor megy a klima, az egy 6kilós kocsiban JÓ állapot..mert törődtek vele legalább

lehet -sőt tuti- jövő nyárra mindig tölteni kell, és ha tavasszal veszed, augusztusra már alig langyos amit fuj...

ez ilyen, kompresszorcsere több lenne mint az autó értéke, stb

a képek egy másik ligát idéznek fel, a muzeális állapotú régi autókat, ismerek pár ilyet is, más világ

ezeket talán jobban megnézik az utcán, mitn egy uj X soksok millios kocsit, pedig semmi különös ugyanolyan kocsi, mitn a másik 600ezres, csak éppen...és akkro itt jön sok finom apró részlet, ami önmagában mind fel sem tünik, annyira kics horpadások, karcok, mattulások, ferdeségek, hiányok, rohadákezdemények, stb..
evvel együtt az összkép még egy laikusnak is ordítóan... de teljesen más

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.05.11. 21:49:31

Tisztelettel érdeklődnék, hogy a Pögó 206-ban miért van rossz helyen a kormány, meg a pedálok?Télleg csak a naivitással vegyes ártatlanság vezérel a kérdés megírásában...
Szerintem akkor lenne rossz helyen, ha a hátsó ülés támlájából jönne ki, de mivel nem így van, ezért megfelelőnek tűnik.Persze biztos van ergonómikosabb autó, de szerintem nem rosszabb mint az átlag...

abc 2012.05.11. 21:58:41

Istenem amikor 2 éve a kereskedő 600 ezret ajánlott az 5 éves Citroen Xsara 1.6 full felszereltemért 60 000 km el...

Igaz 2 nap múlva 1.2 ért adtam el de nézve ezeket a romokat 6k ért áron alul...

dr. Közbiztonság Szilárd 2012.05.11. 22:02:32

Te idióta, műveletlen barom!

Nézz már uána, mi a fasz az az Pandora (egyébként Pandóra) szelencéje...

Ben Franklin 2012.05.11. 22:02:45

@abc: 1.2ért (vagyis 4000 ojróért) adtad az 5 éves frankónmegkímélt Xsarát? Szerintem nem járt rosszul aki megvette.
Te mennyit buktál a szalonárhoz képest?

AtoszMester 2012.05.11. 22:18:43

Nem vagom a cikk bevezetojet.

A valsag lenyomta az arakat?

Szerintem a valsaghoz, adokhoz, terhekhez, benzinarakhoz kepest egyaltalan nem olyan kedvezo aru targy manapsag az auto, mint amilyennek lennie kellene.

Az elso ket automat egyarant 9-10 evesen vetten vettem meg. Mindketto ara 450.000 Ft volt. Fullosak voltak, jo allapotban, 2005 korul.

Azota volt a benzin ara 220 is, es nem volt baleseti ado, olcsobb volt a palyamatrica, egyeb huncutsagok.

Ehhez kepest manapsag nem kapni 450-ert 2002-2003-as evjaratu autot.

Szoval az autok arai valoban lejjebb mentek, de csak azert mert ok is megoregedtek, es mi is megoregedtunk. Valoszinuleg jobban ertekeljuk, hogy az F Astra mar nem 800.000 Ft, hanem 200.000 :) Szerintem aranyaiban dragabb egy auto manapsag, mint a valsag elott.

Ha a hahu-n levo autok 50%-os aron volnanak fent a jelenlegihez kepest, akkor mondhatnank, hogy kovette az auto ara a valsag miatti nyomorusagot.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.11. 22:19:22

@Ben Franklin: és ki akar itt autót venni?
Ez a cikk csak elmélet.

Isgyu 2012.05.11. 22:24:18

@FelulvizsgalatPONThu:

"Egyébként, én úgy hallottam, hogy egy-két japán kocsinál ez meg van oldva.
Nem ver bele a szelep a dugattyúba."

A Fiat 8 szelepes motorjaiban sem tudnak a szelepek és a dugattyú "összerandizni" vezérműszíj szakadáskor. A 16 szelepesekre természetesen ez nem igaz.

Isgyu 2012.05.11. 22:29:12

@penumbra1984:
Meg szabad venni, de az állapotra persze figyelj. Ha nincs törve nem rohad. A szervókormány hiba szokott előjönni amik szakszervíz horror áron cserélne komplett, holott csak egy relét kell kicserélni benne és már sokan rááltak a javítására is töredék áron persze.
A családban van egy. 180.000 km, gyári kuplung van még benne! Továbbá gyári lengéscsillapítók. A motorhoz sem volt nyúlva sosem. Ami rosszalkodott az a gyújtótrafó volt és semmi. Amikor meglátom a fogyasztását (4.8) tankolás előtt el sem hiszem és ez megy is. Punto 16v. 15.000-ként Castrol Magnatec és ennyi.

Amúgy a cikkíró kicsit lehúzza, szerintem sokkal problémásabb autók vannak ilyen árban. Nem értek egyet vele.

B.GY. 2012.05.11. 22:30:58

Pont ma néztem meg egy kombi F astrát
www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_f/opel_astra_f_caravan_1.6_classic_family-5766583

Utólagos Diavia klíma van benne újkora óta.Az előző tulaj rakatta bele.Most csináltatta meg a gazdája 40 ezerért.A gumik azok 2008-asok,de majdnem szőrösek még.Tavaly volt olajcserén 99 ezer km.nél.Légzsák abs szervó az nincs benne.Az ajtók alja belülről rozsdásodik egy kicsit.A kilométer órát lehet nem mahinálták.A szervízkönyv vezetve van.Erősen gondolkozom rajta,hogy megvegyem.Először G astrát akartam,de ahhoz hitel kellett volna.Az meg nem biztos,hogy jó ötlet:)

Rocko- 2012.05.11. 22:32:57

@McK: tudod, ha már megvette, meg kell magyarázni hogy az a világ legjobb autója. :D

Ben Franklin 2012.05.11. 22:34:50

@Isgyu: Mire beleöregszik a 600 kilós árba szerinted már ki van cserélve a szervója? Naná.

Ben Franklin 2012.05.11. 22:37:20

@B.GY.: Fehér Astrakombi? Beléről ohne kép? Árut terített vagy rendőrautó volt?

penumbra1984 2012.05.11. 22:38:59

@Isgyu: hát megnéztem is elszontyolodtam, mert narancsbőrös a motorháztető elején az éle, a Fiat embléma körül, meg itt egy kis diszkrét kezdődő rozsda, ott egy kis rügyezés...

Rocko- 2012.05.11. 22:40:00

@papptibi: akartam is mondani, hogy ez aztán kurvára nem az a cikk.
unalams már, hogy mindenhova beböfögik.
következő szűrés pedig lehetne a "mennyit fizetett nektek ez a márka ezért a cikkért?" lehetne.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.05.11. 22:43:47

@get_forester: És még nagyon sokáig elmegy, ha nem lakják le (le fogják).
Én ezért nem adom el a sajátomat.
Csak szart tudnék venni az árából, az enyém meg rendbe van rakva, ha baja van.

Doubledeceker 2012.05.11. 22:50:12

@geegee:

Hagyjad már biztos jobb kormányost probáltak, ésnem érte el balról....

B.GY. 2012.05.11. 22:57:30

@Ben Franklin: Belülről is megnéztem:)Nincs szétszakadva szétrongyolódva sehol.A kormányon látszanak a bordák.IE.... valami a rendszáma.Újonnan forgalomba helyezve Magyarországon.Egy nő használta 3 évig akkor volt benne 66 ezer.Azóta van a második tulajnál,de ő meg nem nagyon használja.Csendi szervizelte az Újszász úton,majd jól beszélek velük.Úgyis járok oda az emelőiket javítani.

Rocko- 2012.05.11. 23:21:34

@McK: igen, valahogy ez ilyen elképzelhetetlen egyesek számára, hogy egy autót üzemben, azaz karban tartunk, aztán amikor eljön egy pillanat, akkor eladjuk. nem azért cserél, mert eladja (persze van akinek gerince van, az nem ad el szart, és azért), hanem mert egyébként is cserélte volna, csak közben eladásra került a kocsi.

Rocko- 2012.05.11. 23:23:55

@hagyma: azért nem lehet beírni, mert faszság.
minden szarra ráhúzzák hogy kommentegenerátor.
teret kapnak, hogy véleménnyel éljenek, erre böfögés van helyette.
értelmes eszmecserének kell itt lennie.
persze lehet böfögni, aztán nem lesz komment poszt, utána meg megy a sírás, hogy cenzúra meg szólásszabadság meg demagógia van.
pedig nem: itt a lehetőség, de tessék ésszel élni vele.

Rocko- 2012.05.11. 23:25:35

@Doubledeceker: minek cseréltél akkut, féltengelyt, kuplungot meg szilentet? úgyis eladod a koscit majd valamikor.

DrSzoke 2012.05.11. 23:34:31

@Miki-oooo: ez nekem is feltunt.Audi 80 92 utan erre a kepen egy B3.A korabeli 87-97 passatokban meg keresztben van a motor.Amugy stimmal minden. -:)

Doubledeceker 2012.05.11. 23:37:01

@Rocko-:

Mert ezek istentelenül szarok voltak. Kellett a működéshez.

Teljesen szart eleadi nem lehet. DE egyébként egy olyan autóról beszélünk,amit én 700.000 Ft vettem, 2 év alatt 400.at költöttem rá, és 250 ért adtam el.... :D

Volt benne 3 új kerékcsapágy egy új hűtő, hengerfej felújírtás, új kuplung, vezérlés, meg a fasz sem tudja még mi.

De ennek ellenére egy ocska szar volt, legszívesebben felgyújtottam volna, valójában még nekem van lelkiismeret fordalásom....

George17 2012.05.11. 23:51:54

Én is tudom a válság hatására elég jó járgányokat lehet venni jó áron a használtautópiacon hatalmas túlkínálat van.

Utazok a csepeli héven és csak úgy sorakoznak kilométereken keresztül a lefoglalt használt kocsik hihetetlen mennyi embernek bedőlt a hitele és hiába adja el a bank még így is egy csomó pénzel tartoznak.

Másrészről olyan magas üzemanyagárak és adók sújtják az autótulajokat hogy sokan kénytelenek letenni vagy eladni jobb esetben olcsóbbra cserélni a kocsit.

Persze nagyrészt alacsony fentartási költségű autókat keresik a régi nagy kényelmes jó állapotú üzemanyagfaló magas fentartási költségű autót alig keresik ha mégis elkel potom pénzért viszik.

Szabványok 2012.05.12. 00:26:48

Tetszik a cikkben, hogy nem egyoldalú, nem hirdeti ki, hogy ennyiért ezt kell venni, aki másra gondolni mer, az hülye. Jól ismerteti a választási lehetőségeket, azok előnyeit, hátrányait.
Mert sokféle élethelyzethez sokféle autó passzol.
Én, magamnak, ennyiért a felsoroltak közül nagyon jó BMW E30-t, Opel Omegát, Mercedes-Benz W124 E280-t. A fel nem soroltak közül Ford Scorpiót vennék.
A feleségemnek Fiat Pandát vagy valami kis franciát vennék.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.05.12. 02:32:37

@kadibela: Na ez tök jó volt, köszi.Magam is hasonlóan gondolom.Vettünk tavaly augusztusban egy 99-es 1.4 8V benzinest, kellett bele két lengőkar, egy csapágy, meg féktárcsák, betétek.Meg valszeg kellenek majd téli, nyári gumik is, de hát ezek új autóra is kellenek.
108e volt benne, most 116e, (nem magyar, szóval jó eséllyel igaz, az állapota miatt is hihető) semmi különösebb baj nincs vele.120e nél lesz még vezérműszíjcsere, és remélem hogy utána nyugodt minimum 30 e km autózás... :-)

Miki-oooo 2012.05.12. 05:51:47

@DrSzoke: Látom lelki szemeimet előtt, ahogy ülnek a szerkesztőségben, dobálják be a nagy közösbe a nagyobbnál nagyobb blődségeket, és, hogy a szerző szavaival éljek, megy az "összebólogatás, szakértői hümmögés".

Zsolti ezzel nagyon mellé nyúlt. Ugyanis a B2 és a B5 passat tényleg közösködött az Audival, de ez a generáció pont nem (muhaha). A B3-B4 passat a golf megnyújtott padlólemezére épült, ahogy a B6-tól ismét. A B5 passat betalált. Az tényleg közösködött. Azzal az árnyalatnyi különbséggel, hogy a passat használta az A4-es műszaki alapjait (hossz motor, 4Motion --> quattro rendszer (Torsen) stb.). Az A4 eleve 2 évvel előbb jelent meg, mint a B5 passat. Szóval max a passat lett felbutítva :)
A B3-B4 (80-as) Audinak meg nincs párja hehe

Ennyit a TC nagy megszakértéséről...

kzolika 2012.05.12. 06:08:46

@George17: "Én is tudom a válság hatására elég jó járgányokat lehet venni jó áron a használtautópiacon hatalmas túlkínálat van."

Melyik használtpiacon? Mert jelenleg klímás MX-5-ből 26 darab van a hahu-n és ebben benne van az 1 millás NA és a 7 millás szalonból eladott NC is. NB jó ha van 10. Na, ez nem választék.
Ugyanennyire nincs a másik vesszőparipám, a 16V Swift 5 ajtóval, a maga nemében full extrával (szervó, ABS, 2 légzsák, klíma).

Linkas 2012.05.12. 07:18:55

Másfél éve vettem egy 2001-es Daewoo Nubira 1,6 SX-et, 175000 km-el 620 000 Ft-ért. Szerintem a következő autóm is ez lesz. Böhöm nagy autó, 2 légzsák, 4 fejtámla, 4 elektromos ablak , elektromos tükrök és klima, mindez működött és jelenleg is működik. A beépített 4 hangszóró nagyon szépen szól.A javitása röhejesen olcsó (Suzuki árszinvonal) nekem vegyes használatban 8 literrel elmegy, a motorja mint a Schaffhaussen, most építtetem át gázosra, mert sokat megyek és a cég kifizeti a benzin egy részét. :) Tény, hogy nem egy kapkodó idegbeteg, a motorja forszírozott menetben sem egy ugrós (akkor még zabál is), a futóműve nem versenypályákra termett, húzós kanyarodáskor számolni kell a kisodródással, a kormány pedig amerikaiasan könnyű, de aki egy olcsó, olcsón üzemeltethető kényelmes családi kocsira vágyik annak csak ajánlani tudom.

FelulvizsgalatPONThu 2012.05.12. 08:16:15

@B.GY.: Na ezt tényleg nem értem. Mér jó egy fapados opel, ha ugyanannyiért fullos mazdát kapsz, szintén pópec állapotban??????

abc 2012.05.12. 08:23:46

@Ben Franklin: 1,9 et buktam, mert vásárláskor (véletlenül) kétszer számolták a kedvezményt (3.6 ra akciozták de a kereskedő mégeszszer levont belöle 500 ezret :)

Az autó tényleg jó állapotban volt, csak nem használtuk (második autó volt) mert közben lett céges autó.
Persze azóta ez megváltozott (no meló no autó)

tempi 2012.05.12. 08:24:10

@zsolt64: Igen aha a nagyképűség fájna sokan ordítanánk.A Wagon kiváló,hát a kényelmesség a hátsó híd miatt nem a legjobb olyan 85% os ,de ha cementet kell vinni vele biztos elviszi. MŰSZAKILAG MEG SZUPER CSAK BENZIN KELL BELE ÉS KÉSZ, EZEKBŐL CSAK AKKOR VAN SZERVIZBEN GÉP MIKOR ELKOPOTT A FÉK, KUPLUNG,ÉS OLAJCSERÉK ALKALMÁVAL.

McK (törölt) 2012.05.12. 09:48:42

@m.o.p.: Bazmeg ,azon két henger ment..
Írsz óriási baromságot,és elvárod,hogy elhiggyük?
Nekem is volt olyan ismerősöm,aki esküdözött az új Lanos átvétele után,hogy ezt ő visszahozza,mert 14 litert eszik..
-Az lehetetlen,mondtam.
-De,higgyem el,ez annyit eszik,nézzem meg,már 3-szor tankolt,megvannak a blokkok is..
Nézem,elment a faszi 86 literrel 1200km-t..
Meleg kézfogással,és gratulációval elküldtem őket matekórára.
A másik meg ugyanilyen Lanoson jött,hogy 10-et eszik,szarul megy..és rángat a váltókar...
Két hónapig járt úgy,hogy egy henger nem ment,mert a befecskendezőben megállt valami kosz..tipikus 8 szelepes Lanos betegség volt.
Két hónapig nem vette észre,hogy 3 hengerrel jár.
A Matiz valóban nem fogyaszt keveset,de aki egy 796cm3-es motorra klímát kért,annak külön gratulálok..Klímával bekapja a 6-6,5-öt is..de az a plafon,ha nem ,valami szar rajta. Amúgy 5 körül elmegy.3.-ban hatvannal meg tuti két hengerrel mentél..

Rocko- 2012.05.12. 09:49:25

@George17: "Utazok a csepeli héven és csak úgy sorakoznak kilométereken keresztül "
kilométereken keresztül?

McK (törölt) 2012.05.12. 09:51:49

@tempi: "Igen aha a nagyképűség fájna sokan ordítanánk"

Igen,jól írtad. Sokan ordítanátok..:)

Nem értem,miért jobb valakinek abban a hitben ringatnia magát,hogy az a párszáz ezer Ft-os gyösz a legjobb autó a világon..

Ez ugyanolyan szánalmas,mint amikor a Playboy-t lapozgatva folyik a nyála,majd azt mondja,hogy ő ezt a kurvát ugyan meg nem dugná..
Valóban nem,mert az tojna rá,de ha megtehetne,dugná,mint a lopott biciklit..

Ben Franklin 2012.05.12. 09:56:52

@Linkas: 1.6tól 8 lityós átlag az ölég sz*r, de gondolom nem simogatod a pedált akkor. Szívó 2 literesek szoktak ennyit enni átlagban.

B.GY. 2012.05.12. 10:43:58

@FelulvizsgalatPONThu:
Mert Mazda nem kell.Ehhez fillérekért kapok bármit.Full nekem nem kell.Arra jó ez is,hogy eljárjak dolgozni,meg a 3 kutyámat belerakjam és vigyem őket.Direkt olyan autót keresek amiben csak légzsák van meg klíma.Mondjuk ebben légzsák sincs:)Nem hiányzik nekem az,hogyha valami beszarik akkor elektroműszerészhez kelljen hordani,vagy elektromérnökhöz:)Egyszerű legyen mint a raklap nekem ez a lényeg.Nem flancolni akarok az autóval,meg a szomszédoknak mutogatni.Mondjuk az nehéz is lenne,mert körülöttem mindenki milliomos:)

etwas kultur muss sein 2012.05.12. 16:03:44

@zsolt64: Ember, az, hogy elmegy az a gyufásdoboz kocsi A-ból B-be és te szereted, az nem jelenti azt, hogy praktikus! Marhára nem az. Magas építésű doboz nagy légellenállással, közel nulla raktérrel. Lehet vele parkolni zsebkendőnyi területen, és kész.

terepjaro_jaroterep 2012.05.12. 23:53:33

600.e-ért JÓ VÉTEL! a munkatársam VOLVO S70-e. 2 x voltam vele Bécsben .Kényelmes nagyautó fogyasztás 8,5 l volt 150-es tempónál. Vigyázott rá a kolléga mint a hímes tojásra :-). Ha lenne családom már rohannék megvenni.
www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/s70/volvo_s70_2.0_klassik-5706503

w a s d 2012.05.13. 12:09:53

@SzélsebesVelorex: "Lehet vele parkolni zsebkendőnyi területen, és kész."

Tehát annak, aki a városban, vagy annak pár tíz km- es környezetében rohangászik az autóval 99%- ban, kevés csomaggal, annak lehet praktikus.
(Persze aki hetente autózik Németországba meg vissza, vagy akár csak gyakran kell megtennie 100- 200 km- t az országon belül, annak nem.)

Linkas 2012.05.13. 16:09:51

@Ben Franklin: 2001-es bricska. Előtte volt egy 2006-os Ford Focus Sedan céges kocsim, szintén 1,6-os az is ennyit kért. Mondjuk az 3000 felett nagyon durván ment és a futóműve is feszesebb volt. Avval lehetett hancúrozni a kanyarokban. Ezt meg átépítem gázosra és marha olcsón fogok autózni. :)

m.o.p. 2012.05.14. 07:59:50

@McK: Figyelj kistáska, vegyél vissza az arcodból! Tényleg elhiszed élő emberről, hogy nem veszi észre a kéthengerezést? És, mint írtam, nem 800-as volt, hanem 1.1-es, olvasni látom nem tudsz. Hogy miért fogyasztott annyit, az nem érdekelt, hiba nélkül is egy hulladék. A modern Zaporozsec.

Rocko- 2012.05.14. 11:36:50

@m.o.p.: "Tényleg elhiszed élő emberről, hogy nem veszi észre a kéthengerezést? "
még annál többet is.

m.o.p. 2012.05.14. 11:41:39

@Rocko-: Ennél többet? Olyat láttam már, aki a kifogyott benzin mellé hívott szerelőt, de hogy a leállt hengerekkel tovább akarjon menni és ne tűnjön fel, na olyat még nem.

TheRminator 2012.05.14. 15:32:29

Hihetetlen, de 700e Ft alatt nincs használható dizel kombi.

Rocko- 2012.05.14. 15:33:55

@m.o.p.: vízbe bemegy: www.youtube.com/watch?v=uFBhXuzEM58
behúzott kézifékkel megy: www.youtube.com/watch?v=APZ8MSmSJco
azt a saját szememmel láttam, hogy lapos volt a gumi és hallhatoan klaffogott, úgy is tovább ment.
sok embert iszonyatosan nem érdekli az autó, az neki csak egy gép, és leszarja mi van vele.

McK (törölt) 2012.05.14. 16:37:59

@m.o.p.: Szia. Van két fülem,de nem érzem magam kistáskának. Nem elhiszem,hanem TUDOM,hogy az emberek komoly hányada műszaki analfabéta.
Fenntartom állításom,hogy Matiz nem eszik ennyit!

Szabványok 2012.05.14. 19:37:27

@Sam8888: :-)))
Gyönyörű! Ha 600-am lenne autóra, akkor biztos ilyet vennék. Pont ilyen autóra vágyom! (Na jó, manuális váltóval jobb lenne, de ne legyek telhetetlen, így legalább jobban megkímélt a motor.)
Lehet, hogy kétes a múltja, lehet, hogy három fél autóból gányolták össze, lehet, hogy 50ekm-n belül motort kell cserélni, de ez egy gyönyörű BMW sorhatos benzinmotorral, 192LE-vel! Suzukit és hasonlókat vegyen aki szerint az autó szükséges rossz.

TheRminator 2012.05.15. 11:42:48

@McK: Irtam egy privátot akkor

Epoxigyanta 2012.07.05. 10:01:11

Úgy tudom, hogy 4 részesnek indult a cikksorozat. Mikor várható a következő?

yqzyia 2012.10.02. 19:52:29

Engem is érdekelne, hogy mikor érkezik az új rész. :)

Knorbi 2012.10.02. 20:47:01

Hű van ám választék:)

Persze ezért az árért mindenek elé való az állapot.
De a Mazda jó ötlet és azok a Hyundaiok sem rosszak.
A Honda ugyanaz mint az említett Seat csupa boyracer gyorsuló bajnok Civic.
De mindkettőből van sedan az eséllyel volt családi kocsi.
A Fabia tulajok közt sok a zsigulin nevelkedett "bírja ez" tulaj.
Nekünk is van és látok másokat hát elég lutri.
A Golf 3 iszonyat jó de ennyiért igazán jó nehezen lesz de talán nem lehetetlen.
Merci Audi hát én gyáva lennék ezekhez talán a 80-as...
Az a nyomulós BMW zsír:) és méltatlanul lenézett a Compact csak be ne fürödjünk vele:)
És én ennyiért nem is keresnék nagyobb kategóriát.Esetleg a Galant:)

toce 2013.10.16. 17:33:16

A cikkben említett Citroen Xsara (nem picasso) tényleg problémamentes, kényelmes, méretéhez képest nagy csomagtartós, és megvan 600-ból. Annó úgy terveztük, hogy 4 évet megyünk vele (4 évesen vettük), de ezt már megdupláztuk. Jó döntés volt a korabeli 5 ajtós G Astrával szemben, és jó döntés lehet még most is.

vancello · http://vancello.hu 2013.10.16. 18:02:36

Mindenkinek lehetnek mélypontjai.
Zsolt - minden tiszteletem a tiéd, de neked ez a cikk a mélypontod.

johannes7 2013.11.02. 20:03:47

Nissan Almera első generáció,jelenleg 430 ezer km,még egy sarut sem kellett cserélni,egy gramm olajat nem eszik (5w40),elképesztő....futóműhöz kellett nyúlni,na meg rohad ha nem kezelik....ha valaki tud japánul,írja már meg nekik, hogy nem a Renaultal kellett volna összeállni,hanem csak a kasznin változatni,az első Almera motor előre láthatólag még 50 évig ütékepes maradt volna.Mert ami manapság megy az csak mézesmadzag, nem fejlesztés...

finom szaftos oldalas 2014.06.20. 09:49:51

@felidegeltemmagam: Ja, hat ismerősöm hat éves Daciájában már a harmadik kormányszervó van... persze egyik se volt benne a garanciába.

w a s d 2015.03.22. 22:25:21

Megnéznék ebből a sorozatból egy felújítottat. Csak mert sok autó lejjebb kerülhetett az itten kategóriákból. Vagy teljesen kikophatott a forgalomból. Esetleg kiderülhetett róla, hogy veszélyes megvenni, ha valaki nem szeretne sokat költeni javításra.

Még akkor is, ha (csak félig komolyan gondolva, félig meg viccnek szánva- na meg különben is joga van hozzá) egyes márkák nemkedvelésével vádoltam a szerzőt.
(És akkor is, ha nem értem, a Getz miért hasonlít a Matizra? Nagyobb kategória, annak a nagyobb kategória átlagának megfelelő csomagtérrel, és legalább hasonló utastérrel.)
süti beállítások módosítása