HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Sofőr, golfos, helóta

2012.05.17. 06:18 Tcomment

Címkék: bmw gran coupé

Újabb erős versenyző a kupéhátú luxuslimuzinok között: a Bimmer gyors, okos és fordulékony, de mi a fenére jó?

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

150 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr944521480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shadowbull 2012.05.17. 11:07:13

Nekem ez lenne a tokeletes auto. Lapos, szeles, eros. Utalom a magas autokat. Van benne hatul is hely, a gyerek beferne...

Idealis.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.05.17. 11:07:29

@daytona500: Én megértem a te olvasatodat is, de azért induljunk ki abból, h ez egy munka (ráadásul elég jó) amiért ők fizetést kapnak. Lehet szeretni, lehet utálni, lehet megunni, de attól még meg kell csinálni.

Gondolom, h a péklegény sem fütyörészve megy hajnal 2re dolgozni, h neked a reggeli kakaódhoz friss kiflid legyen és a buszsofőr sem vidáman dalolászva viszi haza hajnalban a részeg fiatalokat egy hétvégén, de olyat mégsem hallottam még soha, h beleszólt volna a mikrofonba, hogy "Kedves utasok, én ugyan hazaviszem magukat, de rohadtul utálom már az egészet!"

Mindent meg lehet unni, mindenbe bele lehet fásulni, de akkor váltani kell. Ennyi az egész.

323 2012.05.17. 11:07:55

@Winkler Róbert: Valóban, logikus, hogy arról kell írni, ezt értem. Viszont itt a kommentelők többsége meg úgy csinál, mintha a Merkurban lennénk, aztán 'tessenek válogatni a pirosak közül.'

Shadowbull 2012.05.17. 11:09:22

@323: Szerintem ossze se vetheto az Audi meg a BMW markaarculat-filozofiaja.

Ez egy 4 ajtos 6-os BMW, de pl. az 5ossel meg egy laikus sem keverne ossze.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.17. 11:09:54

Szerintem is egy Skoda rapidnak jobban kupé formája van m7nt ennek.Érdekes az nem kicsi belül:-)
Én sem látom ebben a kupé formát.
A 4 ajtós kupé az élg erőltetett dolog.
3 ajtósban még elmegy Manta CC,de az igazi az 2 ajtós.

pajav8 2012.05.17. 11:10:34

@323: azért kíváncsi lennék hogy félhomályba hátulról meg tudnád e állapítani h ami elsuhant melletted az most 3-as, 5-ös vagy 7es BMW volt:D

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.05.17. 11:20:45

@323: Viszont az új 3as, 5ös, 7es közt igen elenyésző a különbség. Hátulról teljesen egyformának hatnak, elölről a 3as kapott egy kis könnycseppet a szeme sarkába és ennyi.

Az egyes nem rossz, elölről kifejezetten eredeti,hátulról viszont simán VW Polo, a többi autó pedig réteg modell, soha nem lesznek tömegtermékek.

Most vesézhetnénk az x1, x3, x5 közti különbségeket is, de felesleges, hisz nem az átlag ember autója, gazdagék közül meg úgyis megveszik sokan, mert kell a presztízs.

De nézz vissza egy modellciklussal korábbi Bangle modellekre. Mind egy egyediség volt, még akkor is, ha a régi 7es nekem nagyon nem tetszett. Az 5ös egy csoda volt, a 3as osztálytársain belül (összevetve A4, MB C hozta amit elvárunk egy BMW-től) Z4 kívánatos sportkocsi lehetetlenül fel- majd eltűnő élekkel, a 6os a csomagtartó teteje már megér egy komplett félévet a design akadémiákon.

Nem mondom, h a mostaniak nem jók (ez az új 6os a régihez képest nekem határozott visszalépés), de túl konzervatívak, túl megfelelni akarók, nincs meg az a Hű bakker! érzés bennük.

Én bízom benne, ha a következők jobbak lesznek.

És ne feledjük, h a BMW a meghatározó hűtőmaszkja miatt amúgy is keretek közé van szorítva (talán nincs is még egy márka, ami ennyire hűtőrács specifikus) de Bangle-nak mégis sikerült köré más más autókat rajzolnia, míg a mostani verziókról ez nem feltétlenül mondható el.

best 2012.05.17. 11:30:45

"az audikat elölről lassan csak arról lehet megkülönböztetni hogyan hullámzik a nappali menetfény a lámpában."
Hátulról sem egyszerű megkülönböztetni az audikat. Erről volt is egy kép, egymás alatt 5 audi hátulról fényképezve, zavarba ejtően azonosak voltak. Nem ismeri valaki?

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.05.17. 11:31:33

@323: Ja még ez eszembe jutott:

"...mert megpróbálja kihozni a legtöbbet ebből a szolidra fogott érából, amit a piackutatók meg a pénzemberek csavartak a gyár köré. "

Igazad van én is hallottam azt az érvet, h válság van és nem szabad kockáztatni, most a biztosra kell menni.

Logikus érvnek tűnik, de a számok azt mutatják, h a BMW kiröhögte a válságot, nagyon jól szalad a szekér. Én picit attól félek, h most ezekkel a modellekkel jó pár évre lekötötték magukat és ha továbbra is így megy a bolt vagy ne adj isten vége lesz a válságnak benne maradnak a szószban, hisz új modellpalettát ciklus közepén kiállítani nagyon drága mulatság.

daytona500 2012.05.17. 11:34:08

@klarky: Pontosan ezt mondom én is, a Winkler írásaiból ordít ez a fásultság, nagyon unja már ezt az egészet.

daytona500 2012.05.17. 11:38:30

@Shadowbull: egészen addig míg nem okoz gondot a mélyre beülés, onnan kiszállás, vagy a kis helyre történő parkolás, a forgalmon történő átlátás, egy váratlan, nagyméretű tárgy szállítása, stb.

323 2012.05.17. 11:39:23

@pajav8: Félhomályban, hátulról én azt tudom megállapítani bármiféle járműről, hogy nem MTZ, de azt is csak azért, mert a jó öreg minszki fenegyerekek elég karakteresre kanyarították azt a gázolajtartályt. Bár az orvos azt mondta, hogy a farkasvakság is sokat hozzátesz a dologhoz.
Egyébként a hetes fara elég felismerhető, viszont az (új) hármas/ötös formai rokonságát én sem tagadom (bár ha sok répát eszek ebédre, az A-vitamin-többlet kidomborítja a különbséget).

Negrogo 2012.05.17. 11:43:04

@klarky: Az E60-as mint csoda..haaat. Ronda inkabb. Barmely otos szebb nala es szomoru de a megbizhatosaga is roszabb barmely modelnel. Nalam E60 a teszkos BMW.

Shadowbull 2012.05.17. 11:52:31

@klarky: "Viszont az új 3as, 5ös, 7es közt igen elenyésző a különbség."

Ne rohogtess mar.

Elolrol teljesen maskepp neznek ki. Hatulrol ra lehet fogni hogy hasonlitanak, a 3as es az 5os kulonosen, de azert felismerheto melyik melyik.

Shadowbull 2012.05.17. 11:53:15

@Plumper: ezzel nyugtatgatod magad, ugye.

Az embernek valahogy meg kell oriznie a lelki nyugalmat.

Mocsári Troll 2012.05.17. 11:54:12

egy kicsit eltúlzott az ára, miért kerül 6 millióval többe, mint egy hasonló teljesítményű, felszereltségű cls vagy a7?

egyébkét erről a kategóriáról magyarországon kommentelgetni olyan, mint amikor a 90 éves aggastyánok dumálnak a szexről az elfekvőben.

Rocko- 2012.05.17. 12:03:10

@323: valójában pedig örülnének, ha ilyenek állnának a Merkúrban.

NperA 2012.05.17. 12:05:42

@daytona500:

Ha váratlanul nagyméretű tárgyat kell szállítanom, akkor elmegyek a legközelebbi benzinkútra, bérelem egy VW Transportert és elszállítom a váratlanul nagyméretű tárgyat. Nem egy missün impászibül.

Plumper 2012.05.17. 12:11:14

@Shadowbull: ez így van ma Mo-on, ez tény.
ha tudsz valamit, szólj. ha az enyémnél magasabb egyetemi végzettség kell hozzá, akkor esetleg kiesik a rostán, de borostahajú egybe-nyak "munkához" úgysem kell az.:-}

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.05.17. 12:15:59

@Shadowbull: www.bmwblog.com/2010/11/10/new-bmw-5-series-and-7-series-one-sausage-different-lengths/

@mennyi?husz!: Nekem a legkedvencebb BMW-m. Ha majd sok-sok év múlva gazdag leszek és autókat fogok gyűjteni egy olyat tuti, h veszek majd.

daytona500 2012.05.17. 12:17:10

@NperA: Életszagú a dolog. Minden benzinkúton lehet transportert bérelni, illetve sofőrt, aki a saját autót is utánunk hozza. Ez valóban ideális.

w a s d 2012.05.17. 12:20:20

Nem tudom, de szerintem a mai BMW- k sem egyformábbak, mint pl. az e32, meg az e34, amiket ha egymagukban látok, meg nem tudom mondani róluk, épp melyiket látom.

közösperonos átszállás 2012.05.17. 12:38:14

@mennyi?husz!: "Az tudod ugye abbol ketto kell mint az alfakbol, mert tobbet van szervizben (1-2 evesen is) mint az utakon... "

Ennek igazságtartalmáról kábé mindent elmond az az egyszerű matematikai összefüggés, miszerint ha többet lenne szervízben, mint az utakon, akkor kettő db. SEM lenne elég. :-)

(Volt Alfád?)

Hurri Kán 2012.05.17. 12:39:33

Hátulja kicsit furcsa nekem, a többi nagyon rendben van.

323 2012.05.17. 12:43:45

@klarky: A Bangle-művekhez képest nyilván visszafogottabb köntösben tetszeleg az egész modellpaletta, de nem hiszem, hogy a hetes táskás szemű pofája volt a fő oka annak, hogy a BMW nem csúszott bele a szarba. És az, hogy a pöcegödör körül mostanában egyre vígabban és vígabban táncolnak a részvényesek, azt mutatja, hogy pénzügyileg igenis jó irány ez a mértéktartó rajzolgatás, ráadásul a szemet se bántja úgy, mint az E64/E65. Sokkal inkább gyönyörködteti. Mert bizony az én olvasatomban az előző szériás hatos nemhogy szépségdíjat nem érdemelt volna, de egyenesen ótvar volt.

És igen, bevallottan konzervatívabbak lettek, visszanyúltak Bangle elé, ami szerintem inkább jó dolog, mint rossz.
Menyhárt Tamást idézve: "egy művésznek legyenek időszakai, attól függ milyen állapotban van." Most megint benne vagyunk egy ilyen megállapodottabb, érett periódusban, és nagy rá az esély, hogy ennek lecsengése után ott leselkedik ránk egy izgalmas, fejletépős BMW - már ami a formát illeti, mert ezen az amper/vigyor arányon még sokat kell dolgozni.

Make Valamit · http://make.blog.hu 2012.05.17. 12:53:05

Most nem azért, de a Bitter Insigniának is ilyesmi a beltere és nekem tetszik.

montecavallo (törölt) 2012.05.17. 12:54:17

@Gyurma73: "A 4 ajtós kupé az élg erőltetett dolog."

Hat, akkor ezt nem neked talaltak ki.
Ettol fuggetlenul meg eleg sok Passat CC-t, Mercedes CLS-t, BMW 5GT/X6-ot, Audi A5/A7 Sportback-et, Porsche Panamera-t adnak el, hogy csak az ismertebbeket emlitsem. (Az Aston Martin is csinal egy ideje, a Lamborghini meg iden fog.)

Ha tetszik, ha nem, a premium/luxus szegmensben ez egy letezo es keresett karosszeriaforma.

megint 2012.05.17. 12:55:34

Ez a belső ebben a formában bazári, össze kéne már egyszer dolgoznia a bmw-nek meg az audinak, végre összejönne egy igényes belső és egy kiváló hajtáslánc. Azt sem értem, hogy sikerült ennyik kopogós műanyaggal kirakni egy 80000 eurós alapárú autót. A7 és a CLS is szebb ennél.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.05.17. 13:10:11

@323: Milyen jó, h nem vagyunk egyformák. Nekem a korábbi modellek igencsak bejöttek, a mostaniak nem. Te fordítva látod a dolgot. Nincs ezzel semmi baj, ettől kerek a világ.

Én azért várom a radikálisabb irányt, mondjuk annyira ne legyen radikális mint a tervezett i8, mert az már nekem is sok! :-)

tkev 2012.05.17. 13:14:48

Azért drágább 6 millióval, mert az Audi a7-az a6-os kupéja....a cls az e osztályra épül...ez meg a 6-os kupéra, ami azt jelenti h nem a sima 5-ös bmw-re.

A 6-os kb azt jelenti bmw-ben,mint a cl a mercinél, ami ugye az s kupéja...

Tehát, úgy is értelmezhető, h ez a bmw kupé pont annyival van feljebb persze papíron az a7/cls vonaltól, mint amennyivel a passat cc lejjebb.

Egy A7 is drágább 6 millióval minimum mint egy passat cc.

jujdejo 2012.05.17. 13:21:24

...nem tudom mi értelme van összevetni az S8 árával, mikor végig az A7 szerepel összehasonlítási alapként a tesztben, amúgy meg az aktuális német árak(alapár, alapmodell) bmw 79500-, A7 49400-, cls 59857-, nem tudom milyen kartellröl van szó, ha az alap bmw és A7(2.8fsi) között van 30100 euro...még az S7 is "csak" 79900 euro. Nem szép dolog pontatlan információkat közölni egy úgymond piacvezetö autós médiumnál megjelent cikkben, ja hogy inkább médiabohócok, mintsem újságírók dolgoznak a totalcarnál(kivétel Csikós úr), ezek után élmény olvasni a német autobildet, totalcar nélkül fel se tünne milyen színvonalas, szakmaibb cikkek vannak ott.

323 2012.05.17. 13:31:41

@klarky: Ne érts félre, az előző generáció is tetszett, az ortodox BMW-s fejeket szétloccsantó E60 pl. máig a szívem csücske. Csak megemlítetted azt a kettőt is (6/7), ami nálam a másik véglet.

Nade, akkor neked menjen egy E60 M5, nekem meg egy 02 Turbo, és meg is egyeztünk :)

Egyébként jól mondtad, az az emberiség nagy szerencséje, hogy nincs olyan, hogy Audi-kromoszóma :D

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.17. 13:50:35

@montecavallo: attól hogy rámondják egy zsiráfra hogy elefánt attól még nem lesz az.
Érdemes a passat cc egy sima insignia mellé rakni semmivel nem laposabb tetővonal.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.17. 13:53:02

@montecavallo: és ha sokat adnak el belőle akkor már bárhogy lehet nevezni?

daytona500 2012.05.17. 14:08:34

@tkev: Ha ez a 7-es kupéja lenne, akkor lenne egy kategóriában a CL-lel. De ez a 6-os kupé kupéja és így az A7/CLS vonalba tartozik.

Egyébként nekem a Concept Gran Coupe pont egy lapos 7-esnek tűnt és jobban is tetszett, mint ez a hosszú 6-os.

323 2012.05.17. 15:32:04

@daytona500: Légyszíves mondd meg, mi a Concept GC és a 6 GC között a különbség! Előre is köszi..

montecavallo (törölt) 2012.05.17. 15:41:30

@Gyurma73: "attól hogy rámondják egy zsiráfra hogy elefánt attól még nem lesz az."

A te szubjektiv velemenyed sem lesz objektiv teny attol, hogy ismetelgeted.

"Érdemes a passat cc egy sima insignia mellé rakni semmivel nem laposabb tetővonal."

Akkor van egy kis bibi a latasoddal, egyertelmuen alacsonyabb a B-oszlop:
data.motor-talk.de/data/galleries/0/87/3181/15758803/insignia-nach-tieferlegung-20-20931.JPG
data.motor-talk.de/data/galleries/0/176/3158/45957329/cc-mit-eibach-1-3633467502956316714.jpg

Egyebkent az Insignia is megprobal ebbe az iranyba menni (mar amennyire lehet), nem veletlenul. Tetszik vagy nem, a 4 ajtos kupe jelenleg egy nepszeru karosszeriaforma.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.17. 15:49:50

@montecavallo: Nem attól kupé valami hogy alacsonyabb a b oszlop szerintem.
Hanem a tetővolnal lejtésétől a b oszloptól.
A kupé szinte egyenletesen lejt a b oszloptól minimális töréssel.
Ennél a bmw nél elég nagy a törés plusz a csomagtartó rész is elég hosszú.
Egy calibra az kupé,manta,scirocco.
Pl egy rapid skodánál a b oszlop nem is alacsonyabb mint a limuzinnál ,de a tetővonala kupé.
Asszem az opel mantánál hívták előszőr a 3 ajtóst CCnek.
De pl a szivar audit is CC nek hívták az avantot.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.17. 15:54:48

A tetővonalat nézve az X6 inkább kupé,mint ez.
Annak sem sok értelme van ,de végülis jól néz ki.

Shadowbull 2012.05.17. 16:26:48

Amugy a helotarol ez jutott az eszembe :

www.youtube.com/watch?v=KXxwF0rNRIs

:))

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.05.17. 16:40:42

@Gyurma73: "Az X6-os BMW válasz a soha fel nem tett kérdésre!"

:-)

el-enor 2012.05.17. 16:46:58

kapaszkodjatok meg a gatyátokba.
nekem, ez az autó, TETSZIK, kívül, belül, jó mondjuk a fehér helyett fekete-barnába nem lehetne kérni? részletkérdés. kár, hogy nem tudom kifizetni. hiába nem praktikus autó, basszus, ha van pénzem ilyenre, van pénzem mellé egy sima 5-ös kombira, ami meg az asszonyé legyen, azt ott a praktikum.... gyönyörű autó.

daytona500 2012.05.17. 16:48:10

@323: A mélyre lehúzott orra pl és a vesék szélessége. A koncepción szélesek és egy szinten van a teteje a fényszórókéval (tepsi, mint a 7-es). Nincs mit.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.17. 17:12:26

De a BMW sok mindent nevez Coupénak ami más márkáknál nem az:-)
a két ajtós E30 ,vagy a kétajtós 1 es.
Láttam már olyat is hogy valaki a kétajtós VW Jettájára is ráírta hogy Coupe:-)

tkev 2012.05.17. 17:17:01

@daytona500:

Nem. Akkor lenne egy kategória ha az 5-ös kupéja lenne... de nem az. Tök mind1...akkor meg egy külön kategória és kész. Nem véletlen drágább mint, azok.... Az audinál ez teljesen más...ott beülsz egy a5 sportback-be vagy mibe és ugyanaz a bele mint az a4-nek, az A7-nek meg mint a mostani a6-nak. De ez meg ugye nem is hasonlít a mezei 5-öshöz belül (se), mivel a 6-os 4 ajtósa, ami viszont lehet h nem a 7-es kupéja, de nem is az 5-ösé. Ha lenne 8-as széria megint akkor azt mondanám ok lehet. De így ez egy önálló kategória. A passat cc is pont ua. belül mint a sima passat. Az más tészta.

De mind1 is mert ennek az árán pont inkább két autót veszek.. egy sima 5-öst utazni, meg egy pick up-ot málházni, melózni, meg horgászni.

facsig 2012.05.17. 18:34:03

Nekem furcsa az a vonal, amely a két ajtó közepén húzódik, és utána felfelé húzva az első sárvédő közepén eltűnik.

Dr. GGG77 2012.05.17. 18:52:07

S7, CLS, vagy Gran Coupé? Nem tudom eldönteni, mindhárom tetszik, ezért mindhármat kipróbálnám. Aztá lehet, hogy utána sem tudnék dönteni. Csak a motor biztos: V8, benzin. :)

katmandu1 2012.05.17. 18:53:28

Csak tudnám hogy 1 ilyen jelentéktelen országból minek hívnak tesztelőt,kidobott pénz.

IFA_L60 2012.05.17. 19:06:28

Jók ezek a műkupék, ha lenne 25-30 millióm, vennék egy ilyet és a vezetőülésből röhögnék az 190 magas haverjaimon, ahogy szenvednek hátul.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.17. 20:41:19

Egyetlen igazi kupé amit elismerek annak és 4 ajtós az aMazdaRx8 as.

3 gb 2012.05.17. 20:47:01

@katmandu1:
Nem tudom, te hol laksz és nincsenek eladási adataim, de szép számmal csörgedeznek az utcákon az új 3-as, meg 5-ös járművek, az x6-osok futószalagon jönnek szembe és ott vannak rakat számra a bangle verziók. Ennyire jelentéktelen. A pénz mindig pénz, a több pénz, pedig több pénz.

waffen55 2012.05.17. 22:54:04

Szar kocsi! Kéne! Mondjuk rózsaszín legyen a külseje és püspöklila a bele! :DDD

Szabo T 2012.05.18. 00:04:42

A sokak altal feher, kopogos muanyagnak titulalt belso hivatalos neve egyebkent "white ash grain wood". A tesztautok belseje tenyleg nem a legszerencsesebb modon lett osszeallitva, de van meg ezen kivul 5 mas trim es tizenegy egyeb szinu bor is.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.05.18. 01:23:48

A clsben botranyossan kicsi a hely ( egy 2005- os el kezdte a sogornom most egy 2010-e van ) mondjuk en S t hasznalok lehet azert erzem igy bar ket meteres vagyok. Arra kene rajonni hogy anno a golf egyes kabrioval hogyan csinaltak hogy abba befertem siman.

A belseje nem mervado, a szalonokban olyat valasztasz amilyet akarsz, bemutatora mindig csicsassat visznek.

Off: az uj subaru/toyota bol Dublinba ( a californiai Dublin, nem az ir ) 80 db ot hoznak meg a nyar elott - es itt csapott at sci-fi be az informatorom altal kozoltek - lesz turbos is(!) bejelentkeztem tesztvezetesre termeszetessen :)))) hat kivancsi leszek. Amugy az uj Camry Hybrid inditott 200db al allitolag, ennek fenyeben a 80db igen tulzo ( ez nem csaladi / nepauto ) magyaran szolva szerintem az eletben nem adjak el oket de hat ez legyen az o gondjuk, mondjuk nincs szebb autopalya melletti disz mint sok tucat uj hacsiroku - dugoban majd nem unatkozok :DDD

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.05.18. 01:28:00

Istenitve van kollektive az insignia - itt buick regal neven szalad, szoktam nezegetni de seemi jo nem jut eszembe rola. Hogyan tud ez top selling lenni Eu ban arrol halvany gozom nincs. Egy atlagos egyen sedan atlagos motorral - ha elmennel vele bankot rabolni a szemtanuk osszevesznenek hogy honda volt e vagy buick vagy valami mas egyensz@r.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.05.18. 01:32:37

@katmandu1: Mert megeri. Egy ( max ketto ) extra eladason visszajott az ara a kelet europai ujsagiro turista koltsege, akarmennyi ingyen szenyot tom magaba a minuszcsillagos hotelben es akarmennyi tonna ingyen repi bmw s baseballsapkat/kiszaszlot/usbt/akarmit visz haza. Nem szeretetbol csinaljak. Ez a vilag ilyen, csak a $ meg az EUR :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.05.18. 01:35:35

@jujdejo: Az autoarak az ujsagban / itt ott nem sokat szamitanak, le kell ulni a dealerrel meg kell beszelni a warrantyt/assistanceot/payoff/insurance/leaseend/etcetcetc ot aztan kiderul hogy mennyi az annyi- es meg az autorol nem is beszeltunk...

Nivta 2012.05.18. 01:59:13

@Gyurma73: "De pl a szivar audit is CC nek hívták az avantot"

A szivar Audinal csupán egy felszereltségi fokot jelzett a CC felirat és mint ilyen nem csak az Avantokon hanem a limókon is ugyanúgy díszelgett.

jujdejo 2012.05.18. 08:53:28

@visszakettopadlogaz: tudom, epp ezert közöltem a neten szereplö listaarakat, nem pedig elmentem az audihoz alkudni, csak a cikkben közölt pontatlansagra es nem fair ar-összehasonlitasra reagaltam, nem arra akadtam kilyukadni hogy ki milyen alkusz

fetyisob 2012.05.18. 09:38:08

Pofátlanul szép auto! ez szubjektiv!
Motorok terén agyba föbe veri a merci audi párost a Bmw!ez objektiv!

fetyisob 2012.05.18. 09:40:51

Hajtáslánc terén is meg van az egy két év előnye a Bmw-nek!
utalok itt a 8gangos automatára amit rakhatnak mindenféle motorba kivéve m5!

w a s d 2012.05.18. 10:38:53

@visszakettopadlogaz: "Hogyan tud ez top selling lenni Eu ban arrol halvany gozom nincs. Egy atlagos egyen sedan atlagos motorral..."

Szerintem ugyanúgy csinálja az Insignia ezt Európában, mint a Camry (vagy legalábbis régen így csinálta) az USA- ban.:D

montecavallo (törölt) 2012.05.18. 10:47:31

@Winkler Róbert: Nem szemelyes sertes, csak egy ostoba altalanosito kijelentes. Probaljatok mar meg felfogni vegre, hogy egy szabadon konfiguralhato auto olyan, amilyennek az ugyfel rendeli.
Sot, ha egyik gyari szinkombinacio sem nyeri el az ugyfel tetszeset, meg mindig ott az Individual program.
Amugy ha ismernetek a modellt es az elodjeit, lenne erdemi kritizalnivalotok rajta boven (akar a belteret illetoleg is), es nem ilyen butasagokon lovagolnatok.

Szoval nem azzal van a gaz, hogy te nem szereted az afonyalekvart, hanem hogy szerinted ez alapjan az osszes lekvar szar.

montecavallo (törölt) 2012.05.18. 12:01:10

@Winkler Róbert: Latod ezert nem lehet veletek erdemi parbeszedet folytatni, mert nehany durcas odamondogatasnal tobbre szinte sose telik.

Winkler Róbert 2012.05.18. 12:09:07

@montecavallo: Igen, tényleg ez velünk a baj.

montecavallo (törölt) 2012.05.18. 13:51:58

@Winkler Róbert: Baszki ez hihetetlen. Te tenyleg csak a forumokon tapasztalt "durcas ovodas" es az adasokban tapasztalt "modoros srac" uzemmodokban birsz mukodni? Soha nem szoktal emberekkel kotetlenul beszelgetni, anelkul, hogy gorcsosen azon munkalkodnal, hogy valahogy menonek tunj?

Nojj mar fel, bakker.

Winkler Róbert 2012.05.18. 14:14:37

@montecavallo: Kérlek ne haragudj, én tényleg igyekszem kötetlenül beszélgetni veled. Hogy vagy?

csubakkapákó 2012.05.18. 18:29:21

azért egy audinak sem sikerült még ilyen elegáns, hosszú motorháztetőt kialakítani, szépen sarokba tolt kerekekkel...ez a fényezés meg borzasztóan odasúlyt azért a bimmer egy paraszthajszállal mindig előbbre jár, de ebből ne legyen veszekedés :-)

csubakkapákó 2012.05.18. 18:34:02

még annyit, szerencsés sorsomnak köszönhetően elég sokat ücsöröghetek A7-ben (is) de ahogy elnézem, ennek a 6-osnak a belseje fényévekkel igényesebbnek tűnik így képek alapján, az audiban igazán nagy minőségi kiugrást az A8 produkál a többi modellhez képest, a többiek egymáshoz képest nagyon hasonlóak belül, sokszor olyan konfekciósnak is tűnnek nekem, pedig A1-től A8-ig mindent hajtok, de az echte minőségérzetet nekem az A8 adja....futóműre viszont az A1 szerintem remek, nem gondoltam volna hogy ennyire ott van, nagyon várok belőle egy S-t, de inkább egy RS-t :-)

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.05.18. 18:49:44

@w a s d: igen ertem en, csak en hajlamos vagyok azt hinni hogy ami top selling az jo/jol nez ki/nagyonmenbo :)))) az autovasarlok kb 99%a a racionalitasok talajan allva valaszt autot ( fenttartas, fogyasztas, eleg nagy e csaladnak ) en - es szerintem sokan aki itt kommentel - kepes konnybelabadni egy hatulkaparos muscle car jol hangzo arcedulaja elott! :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.05.18. 18:57:33

@Nivta: CC, CD, ( a CD volt az extrasabb ) volt meg SC a 80-as Audikban ( turbos, de fapad ) es volt a mezo C. a 200-as Audinal nem volt jel kulon, az mind fullos volt,( csak 2.3 5henger turbo ) a 90-es Audinal sem volt jel, az volt a 80-as audik 200asa - hogy kicsit kepzavarral eljek. Usaban 5000 ( 100 - ilyen allt az ET c. filmben a garazsban pl ) es 4000 ( 80 ) futottak, kilometer hosszu lokharitokkal es volt belole bordo plussbelsos ( golf I convertibleben is letezett ) ami eros megszokast igenyelt meg az oslakosok szamara is. Megjegyeznem, a "gombolyu" audi 80 soha nem volt annyira sikeres, az audi az utobbi 10 (?) evben kezd el megint annyi kocsit eladni mint a 80-as evekben.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.05.18. 19:03:04

@csubakkapákó: mercedessel jarok evek ota, mindennapokra ceges S, otthonra CLK AMG es ucsorgok CLS ben es volt nalam par hetig egy SLS ( video felvetel az aznapi totalcar cimlappal a huhogoknak ) de az audi "mashogy" jo. NEM rosszabb/jobb, egyszeruen mashogyan minoseg. Ha autos ujsagiro lennek biztos ezt gyonyoruen meg tudnam fogalmazni de sem szokincsem sem idom nincs ra. BMW az inkabb mercissen jo, de az audi teljessen mashogy hozza a premium feelinget.Ki milyet vesz az hitbeli kerdes, szerintem olyannyira egymason vannak hogy gyakorlatilag egyforma jok mind - hogyan is lehetne rossz egy nemet premium auto mondjuk - es most jojjenek a japan fanok! :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.05.18. 19:07:00

@jujdejo: oke ertem, csak a figyelem zseblampajan fenyet probaltam rafokuszalni arra a tenyre hogy az osszes dealer nagy kope. Tulajdonkeppen evek ota banki szolgaltatast es road assistance servizt arulnak meg a sajat muhelyukben probaljak lekotni elore a garancialis szervizeket, nekik az hogy tulajdonkeppen eladnak egy uj autot szerintem csak pup a hatukon.

az arra meg valamit ki kell irni, azt nem lehet a reklamban mondani hogy "gyere be igyal egy kavet es megbeszeljuk".

csubakkapákó 2012.05.18. 20:06:32

a merciből a w124 az örök kedvencem, hihetetlen, miket kibír - saját lábbal sorozatosan elkövetve, éveken át, iszonyatos igénybevétel mellett sokáig nyúzva - de a formája is borzasztóan tetszik. én a mai napig nem tudom felfogni ép ésszel, hogy azok az automataváltók + 2.3 és 2.6 benzinesek mit kibírtak.

Rocko- 2012.05.18. 21:14:50

@csubakkapákó: "azért egy audinak sem sikerült még ilyen elegáns, hosszú motorháztetőt kialakítani, szépen sarokba tolt kerekekkel..."
nyugodtan nézd meg az A7-est. de két szemmel.

Rocko- 2012.05.18. 21:20:06

@visszakettopadlogaz: "volt meg SC a 80-as Audikban ( turbos, de fapad )"
???
"( csak 2.3 5henger turbo )"
szóval inkább öthenger, 2144-2226-2309 ccm közt. hol turboval, hol anélkül.
"a 90-es Audinal sem volt jel, az volt a 80-as audik 200asa - hogy kicsit kepzavarral eljek. "
azaz top, felextrázott változata. ;)
"Megjegyeznem, a "gombolyu" audi 80 soha nem volt annyira sikeres"
B3 vagy B4? az 1.9 TDI, pláne Avantban jelenkori általános favorit.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.05.18. 21:26:29

@Rocko-: nem tudom mi az a b3 vagy b4, ami kb 1988ban jott gombolyitett formaval en arra gondoltam, abbol nem adtak el sokat mert kicsi volt belul. tiz eve hogy megint sok audit lehet latni az utakon. ( a TDI utokartya itt nem jatszott - 2001ben megszamoltam hogy SanJose tol Stockton ig hany diesel kut van szemelyautoknak az autopalyatol max egy merfoldes savban: egyetlen egy sem volt. A truck slot tul vastag, nem tudod beletenni, egyszer egy Dodge Truckba beleeroltettuk, a maradek helyen suvitve jott kifele a levego tankolas kozben, tiszta mocskok lettunk )

Viszont ami szembetuno, az audik kb 90%a 4x4 ( sajat becsles, ez azon alapul hogy en csak olyat latok, de biztos valaki vesz nem osszkerekest is )

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.05.18. 21:27:50

@Rocko-: az SC az turbo diesel volt ( 1.6 TD ) es nem volt benne el.ablak meg pluss ules.

erdekes, a szivo diesel 5 sebesseges volt de az 5. helyen egy E betu volt.

csubakkapákó 2012.05.18. 21:39:46

@Rocko-: nekem az A7 a kedvencem, de egy audi sem rendelkezik olyan arányokkal - és itt most főképp az A oszloptól az első tengelyvonalig értem - mint a bmw. Főleg coupé vonalon. még 2 szemmel sem, pedig én ezek között az autók között élek. Az a7 fara viszont, na az számomra fenomenális, iszonyatosan el van találva, mégha a fejtér meg is sínylette hátul - dehát nincs ez másként az a5 sportbackben sem, nem is beszélve a 3 ajtósról. De kit érdekel ez egy rs 5-ben? :-))))

Rocko- 2012.05.18. 22:03:42

@visszakettopadlogaz: B3, szappantartó: de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:Audi_Typ89.jpg&filetimestamp=20070928185001
86-91 közt.
B4, kicsit mássabb: de.wikipedia.org/w/index.php?title=Datei:Audi80-1992.JPG&filetimestamp=20090620222532
91 és 94 közt.
hasonlítanak, mégis gyökeresen más. nagyobb a csomagtartója, és egyebek.

"az SC az turbo diesel volt ( 1.6 TD ) es nem volt benne el.ablak meg pluss ules."
"Audi 80 SC (Sondermodell 1984, optisch wie Audi 80 GTE aber ohne Front- und Heckspoiler, Reifen 175/70R13 mit großen Kunststoffradkappen, Sitzbezüge Audi 80 GL, große Mittelkonsole mit Kassettenablagefach, Doppeltonfanfare, grüne Wärmeschutzverglasung)"
;)

"erdekes, a szivo diesel 5 sebesseges volt de az 5. helyen egy E betu volt."
az ötödik sebesség és az E (economy) kicsit másabb dolog. :)

@csubakkapákó:
"nekem az A7 a kedvencem, de egy audi sem rendelkezik olyan arányokkal - és itt most főképp az A oszloptól az első tengelyvonalig értem - mint a bmw."
node pont a sarokab kitolt kerekeet mondtad, én meg azt néztem, hogy az A7-nek nincsen nagy túl nyúlása se a tengelyvonaltól előre, se háta, az A oszlopig. na most ez a két feltétel üti egymsát ugye.

csubakkapákó 2012.05.18. 22:36:29

nem üti, a bmw a tengelyt jobban tolja az a-tól az orr felé, mint az audi. quattro-ból rocko. gondolom, nem véletlen. de talán hagyjuk a szőrszálhasogatást.

Shadowbull 2012.05.19. 11:34:03

@csubakkapákó:

www.bimmertoday.de/wp-content/uploads/audi-a7-bmw-gran-coupe.jpg

A BMW azert tudja igy eloretolni az elso tengelyt, mert nem csinal fronthajtasos valtozatot.

NperA 2012.05.19. 13:42:55

@daytona500:

Lehet Magyarországon nem működik, de más piacokon igen. Odamész villamossal/busszal (nem esik le az ember lába emiatt), ha a parkolást macerásnak ítéled meg. Neten előzőleg lefoglalod a kisbuszt, aztán mire odaérsz már fel is veheted. Elszállítod a dolgot (váratlan nagyméretű, tudod), aztán visszaviszed a kisbuszt, kifizeted a pénzt és hazabumlizol. Költözködésnél, nagyméretű berendezés szállításánál nagyon hatékony.

Akinek annyira váratlanul bukkan fel a nagyméretű tárgy, hogy ez túl vontatott és körülményes annak viszont a platós Zsuk a megoldás. A rivjút küldök róla.

youtu.be/is46nu3Zpug

daytona500 2012.05.19. 15:57:40

Ha ennyire ráérsz inkább tanulj meg olvasni.

Váratlanul ott vagy a obiba és szólnak, hogy vigyé má nagy ruhaszárítót, ha má úgyis ott vagy (tudod, a obiba). Neked persze grankupéd van ezért nem gond. Váratlanul eszedbe jut, hogy te tudsz a neten (tudod, más piacokon) kisbuszt foglalni. Odavillamosozol (tudod, a grankupéhoz bérlet is jár meg jegy is) a benzinkúthoz (tudod, minden benzinkútnál villamosmegálló és zsuk kölcsönző is van. Visszazsukozol a obiba, beteszed a ruhaszárítót, elviszed a nagynénédnek (mert ő kért meg, hogy vegyél, ha má úgyis itt vagy). Visszazsukozol a benzinkúthoz, visszavillamosozol a obiba és már mehetsz is grankupéval haza. Váratlanul praktikusan megoldottad a dolgot se plusz időbe, se plusz pénzbe nem került, a ráfordított energia tökéletesen arányos volt.

Csodálom a piacot ahol élsz, nagyon flottul mehet arrafelé minden.

Mondok egy életszerű esetet: wakeboardozni kellene menni a Balatonra (még az előző 6-ossal mondjuk). Be kellene férni a felszerelésnek, meg 3 személynek. Komolyan érdekelne a megoldás, a zsukos módszer biztosan nem jó!

NperA 2012.05.19. 17:00:52

@daytona500:

Nem reménytelen a helyzet, mégha úgy is tűnik. Ha valamennyire felkészültél mielőtt rányomtál az OK gombra a konfigurátor utolsó képernyőjén akkor a "raktér bővítés" opciót is bekattintottad. Lehajtod a hátsó üléstámlát és már zsuppsz be is fért a ruhaszárító. Már ha arra a fregolis jellegűre gondolsz, ami például nekem is van.

Ha mégis kellene a kisbusz (mert elfelejtetted a lehajtható hátsó üléstámlát belerendelni a kocsiba), akkor sincsen gond. Ha meg tudtad venni a 6-os kupét, akkor bele fog férni a parkolási díj kifizetése, amíg a Transporterrel elmész a meglepően nagy méretű ruhaszárítóval haza és vissza a benzinkúthoz. Utána pedig fejedelmi kényelemben és pompával hazakupézol.

Mert az is lehet, hogy az IKEA áruházba mentél fejedelmi pompával és kényelemben (kupéval), de ott jut eszedbe, hogy a Hemnes 200x180-as franciaágy a Sultan matraccal nem fog beférni. De sebaj, mert ha már úgyis ott vagy és volt pénzed a kupéra akkor lesz házhozszállításra is. Pikk-pakk kihozzák és ha a Hemnes ágy összeszerelése gondot okoz akkor még az összeállításban is segédkeznek.

Ha a Balatonra mész wakeboardozni 3 haverral és be akarod erőltetni őket a régi 6-osba akkor pedig javaslom, hogy inkább helyben bérelj felszerelést, mivel a Zsuk nem elég fejedelmi és pompázatos a haverok előtti villantáshoz.

Remélem megoldottam a felmerülő lehetséges problémákat. Igyekeztem mindig valami releváns megoldást keresni a releváns példáidra.

U.i.: nem néztem át alaposan a konfigurátort a 6-os kupé tekintetében, ezért az extrafelszereltségek kérdéskörében esetlegesen tévedek. Lehetséges, hogy nincs is lehajtható hátsó üléstámla, akkor a fregolit a feleség Zsukjával kell elszállítani. Persze ha váratlan fregoliról van szó....

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.20. 23:58:01

@Shadowbull: az nem megoldható hogy a féltengelyek a motor elött menjenek?
Keresztmotorosnál.
Van pár olyan is ahol váltó van elöl.

Rocko- 2012.05.21. 10:59:10

@Gyurma73: "az nem megoldható hogy a féltengelyek a motor elött menjenek?
Keresztmotorosnál."
csak az A3 és a TT keresztmotoros. a többi longitudinális.
"Van pár olyan is ahol váltó van elöl."
na most autókról besdzélünk vagy francia izékről? :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.21. 13:03:57

@Rocko-: csak fura hogy nincs olyan elsőkerekes autó ahol a motor a tengelytől hátrébb esik.
Na ja kivétel a Renault R4 ,R5 stb .

Rocko- 2012.05.21. 13:10:18

@Gyurma73: gondolom technológiai és költségbeli okai vannak.
azaz senki nem akar egy drága és komplikált autót.
(ami nem a kényelmét szolgálja.)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.21. 13:14:19

@Rocko-: hát igen ,ha élményautó akkor hátsókerekes.
Minek vesződjenek egy elsőkerekes ideális súlyelosztásán .

Rocko- 2012.05.21. 13:21:43

@Gyurma73: az összkerékhajtás miatt. :)

daytona500 2012.05.21. 18:13:43

@NperA:
Nettó baromságokat írsz. A 6-osba a ruhaszárító nem fért be (lehajtott üléssel sem), és nem azért van az embernek saját sportfelszerelése, hogy lelakott szarokat béreljen. Hiába, akinek a zsuk opció...
Az órabérem alapján ha kiszámolom mennyi időbe kerül a te megoldásod akkor sokba lenne az a ruhaszárító.
Mi van a villamossal a benzinkút megállójában és a helyben bérelhető zsukkal?
Ha neked ez mind kelléke az IDEÁLIS autónak, akkor te bármit vehetsz, nem értem mit keresel a BMW topikban.
Az lenne váratlan, ha végre megtanulnál mondatot értelmezni.

NperA 2012.05.21. 18:35:07

@daytona500:

Próbáltam tréfásan megvilágítani a lehetőségeket. Szerintem minimális rugalmassággal ki lehet küszöbölni egy kupé térbeli hiányosságait. Ha viszont ez gyakori probléma (lásd wakeboarding 3 haverral) akkor nem jó autót sikerült választani.

Ha jó az órabéred, akkor viszont nem értem mi a probléma. Olyan autót kell választani, ami belefér a jó órabérbe és megfelel a gyakori kívánalmaknak. Ha gyakran mégy wakeboardozni társasággal és az igényes felszerelésedet magaddal kívánod vinni, akkor valami sportkombi vagy valódi kombi jobb lenne alighanem.

Ha viszont nagy ritkán (számomra ez évente max 2x) beesik valami váratlan nagy dolog, akkor bármilyen tehertaxi vagy kölcsönzött megoldás is használható. Ha Zsuk, akkor az. Ha VW Transporter, akkor az. Lehet akár hosszú tengelytávú Transit is.

El kell dönteni, hogy a naponta szükséges praktikum vagy a magasabb rendű vizuális élvezet (kupé) a cél. Ezt te tudod csak.

A BMW topikban információt keresek. Vezettem már pár alkalommal ilyesmit, vonz a márka. Valamint esetlegesen veszek is hamarosan egyet.

A mondatértelmezés valóban kihívás, munkálkodjunk rajta mindketten szerintem :-)

daytona500 2012.05.24. 15:42:14

Én a megfelelő autót választottam és nem mondtam rá, hogy ideális.

NperA 2012.05.27. 19:33:19

@daytona500: Én még nem jutottam el az ideális autóig sajnos. Pozitív, hogy elégedett vagy a géppel, ez a lényeg!
süti beállítások módosítása