HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Így buknak le a csalók

2012.07.04. 10:12 Tcomment

Címkék: csalás biztosítás lebukás kárfelmérés

Azt mondja, elrántotta a kormányt, mert megijedt valamitől. Megrendezte a karambolt, kihívta a rendőrt és hazudott a bíróságon. Aztán megúszta az egészet.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

129 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr324627347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hurri Kán 2012.07.04. 14:44:00

Valamiért azt érzem, VALAKIKNEK ez sem érdekük, hogy ezek a csalások megszűnjenek... De lehet, csak üldözési mániám van.

dieselrocket524 2012.07.04. 14:44:59

hát aki eből él és jól él az rohadjon meg de pl ha öszetörik a 20 éves autómat ami ér nagyon max 2000€ és a biztositó ad ra 600€ akor még szép hogy öszehordom a bontóból a dolgokat és ugy számláztatom ki egy ismerős szerelővel hogy kész is legyen az autó a szerelő is meg én is jól járjak mert felesleges egy 20 éves autóra uj alkatrészeket veni vagyonokért amikor ugyan ojan vagy roszab a minosége mint a gyárinak persze megint mas ha én zsebreteszek 200€ amiből elviszem az aszonyt vacsorázni egy jó hejre meg megtankolok egyszer meg más amikor emberek sok miliót vágnak zsebre ez is nézőpont kerdese mert ha a kisember szeretne magának egy kis pénzt és ha már ugy is megtörtént a baleset akor miért ne szeretne azert nem kel ra haragudni

fuakjs11 (törölt) 2012.07.04. 14:48:38

Hát igen. Biztosítás, nemfizetés, hitel...

Az okos, sikeres ember olcsó autóval jár, és nyugodtan alszik.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.07.04. 14:54:45

@akinembújt: ezért kérik a biztosítók hogy flexdljenek bele ,javíthatatlanra pl egy lámpába,lökhárítóba stb.és mindről fénykép is készül.

McK (törölt) 2012.07.04. 15:07:48

@noallliance: Ezt még egyszer,mert Te se érted,mit akartál írni..

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.07.04. 15:15:25

Igen ,sajnos a biztósítósok is benne vannak ,de már egyre kevésbé lehet ilyet.

hummel8 2012.07.04. 16:09:09

Azt ugye senki nem hiszi komolyan, hogy ebben nincsenek benne a biztosiztosok es rendörök is ?
van egy tavoli ismerösöm, aki ebböl el..
a dolog ugy nez ki, hogy romma hajtott (külföldi rendzsamu) kisbusz, ami ugyan csak 4 eves, de van benne 600e km, es van rajta Casco, belehajkt egy fullos, ujonnan nagyertekü szemelyautoba.
rendörseg kihiv, tüzoltosag is ha benzin folyt es uttakaritok szinten...

Es ebben a buliban MINDENKI tudja es ki van fizetve, a rendör a tüzolto, de meg az uttakarito is...
A biztositos ember 25%-ot ker a kötelezörte kifizetett karässzegböl.. egy komolybb karnal 5 M alatt nincs kifizetes... lehet szamolni.. A kisbuszt fizeti a Casco, a nagy kart a kötelezö, az auto meg lopott donorbol ujja lesz epitve, es a masik oldala 3 honap mulva megint megütve,,, nagy ertekü autokat 2-3 szor törnek meg es epitenek ujja igy... akinek meg nincs kapcolata az sziv es (ra)fizet :-((

conmorientes 2012.07.04. 16:11:27

Azt hiszem ebben a játékban mindenki megéri a pénzét.
Macska-egér harc nem érdekel, de az már igen, hogy ha a kitűnő állapotban lévő de idős autómban valami barom kárt okoz akkor hiába látszik a gépen hogy sérülésmentes, a biztosító olyat avultat hogy azon bizonyosan bukom, sajnos ez nem egyszer történt meg.
Na ez az ami nem korrket, csak akkor lenne az ha nekem is mint ügyfélnek az avultatott értéken szerezné be a biztosító az alkatrészt.....
Ez persze a forgalmi értékek függvénye, de az a kérdés már hosszas fejtegetésekhez vezetne....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.04. 16:19:41

"Sokszor kiderül, hogy sem a sebesség, sem a balesetben részt vevő járművek helyzete nem stimmel. "

De lehet, hogy a bíróság meg szarik rá.

A bukkanós balesetemnél volt ilyen, hogy a fényképeken látszott, hol volt a féknyomom vége, és hol volt a másik autón a sérülés.
Ebből kiderült, hogy a baromja kb. az úttesten, a sáv jobb szélén állt meg, szinte le sem húzódott (kb. a jobb kerék lógott le az útról).
A bíró efölött nagyvonalúan elsiklott.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.07.04. 16:22:12

@hummel8: A végén eladják a nagy értékű autót, vagy elbontják... :)

Ratsche (törölt) 2012.07.04. 17:09:52

@Shadowbull: Nem egy ezust Golf volt veletlenul, düsseldorfi rendszammal? Az engem is elkapott tavaly vagy tavalyelott telen, egy voroshaju csaj vezette. A metalfenyes, PDCs, diffuzoros hatso szoknya cserejeert 1200 eurot szamlazott a biztositonak a Karosseriezentrum, meg 300at a Miniert 2 vagy 3 napra. Elegge meglepodtem, a franc se nezegeti a visszapillantot allo autoban.

CSÖRR-CSI££ 2012.07.04. 17:33:45

Inkább nem mondok semmit, úgyis lesz itt minimum 500 komment, a bicska meg már régesrég kinyílt a zsebemben

B.GY. 2012.07.04. 17:42:21

A biztosítók mindig arra játszanak,hogy ne kelljen fizetni,vagy minél kevesebbet.Mi ebben a meglepő?A volt főnököm kocsiját is összetörte egy Samarás.Erre kitalálták,hogy az a baleset nem lehetett úgy ahogy elmondta.Főnököm beperelte őket rágalmazásért.Aztán nagy nehezen kifizették a kárát.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.07.04. 18:11:27

@Shadowbull: Na jó, de tedd hozzá, hogy mindez nem Magyarországon történt, ugye? :-)

Taxomükke (UK) 2012.07.04. 18:17:26

@Sixday: Kis adalék a biztosítók szemétkedésére: egy szegről-végről rokonunk meghalt balesetben, és 8 év elteltével, hosszas pereskedés stb. után nagy nehezen fizették ki több részletben az özvegyének az életbiztosítás kapcsán a kártérítést. A fő indok az volt, hogy túl rövid ideig (néhány hónap) élt csak a biztosítás. Namármost ez igaz is, csakhogy az illető egy buszbalesetben utasként halt meg, tehát kevéssé valószínű, hogy biztosítási csalást követett volna el, mégis ezt próbálták valahogy bebizonyítani.

Ciri 2.0 2012.07.04. 18:30:50

@Ratsche:

Golf négy üti BMW ötöt :))

Sakk-matt :)

Ciri 2.0 2012.07.04. 18:37:36

@conmorientes:

"Na ez az ami nem korrket, csak akkor lenne az ha nekem is mint ügyfélnek az avultatott értéken szerezné be a biztosító az alkatrészt...."

Ez így is történik. Ezért van az, hogy idős autónál csak bontott elem használatát engedélyezik.

Rocko- 2012.07.04. 19:03:27

@geegee: ez kérdéses volt? :)

korszellem 2012.07.04. 19:14:32

A cascos ,egy járműves károknál nehéz bizonyítani a csalást.Mit kérdeznek?Ott volt az oszlop? Ott.Nekiment? Neki.Utána lopott donorból újraépítve,a lé lekaszálva.De igazából kicsit utánlövésnek érzem ezt a cikket,10 évvel ezelőtt sokkal aktuálisabb lett volna a dolog...A hivatásos csalók nagy része már átnyergelt másra,mert ez már nem okos annyira,mint rég,még a frankó károkat is alig akarják kifizetni,nemhogy a falsokat.De a személyi sérülésben azért még van üzlet.

McK (törölt) 2012.07.04. 19:47:21

Azért a másik oldal módszere sem éppen a korrektségéről híres. Nemrég belém tolattak..
Károkozást elismerte a másik fél..
Minden szarért vitázni kellett,DAS-al fenyegetőzni..az első 39 ezer Ft-os ajánlatból lett 127 ezer..
Kicsit több,nem?
A gond az,hogy anyám,szomszédom,nőgyógyászom nem vitatkozott volna..elfogadta volna a 39 ezer Ft-ot.
Gyakorlatilag azt csinálnak amit akarnak.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.07.04. 19:55:12

De már nem nagyon lehet megvesztegetni a biztósítósokat.Hazugságviuzsgálat van már a kárszakértőknél.

Typeir 2012.07.04. 20:05:33

Egyszer nekem is volt biztosítós ugyem.Hulye buszost elengedni ugye,mert o siet,(szembe jott,a buszmegállóból,mert valami barom oda parkolt elé)én meg hátratolattam egy kicsit hogy egyáltalán tudjon haladni.De mire levettem a lábam a kuplungról rájottem hogy hulyeség volt jót tennem vele.Tukor,jobb-bal,hátranézés,hát nem mogottem volt a suzukis pina?A platótól nem láttam mert kb 40 centire volt mogottem.
A kopasz faszkalap barátja agyon akart verni ezért,a csajt én nyugtattam le,hogy semmi baj nincs,mindjárt adom a betétlapot,minden rendben lesz,aztán rendort kellett hívni mert az a faszkalap zsírnyakú nem nyugodott,majdnem hogy az osszegyult járókelok lincselték meg.2 hét múlva házhoz jott hogy agyonver ha nem adok neki most 50 rugót mert a biztosító nem fizet.Az a te bajod oreg,de ha ezen a kapun belépsz akkor már én diktálok!Elment,azóta se hallottam feloluk...

tlacka 2012.07.04. 20:14:31

Munkafelvevő vagyok. Biztosítós kollégához jöttek déldánok. Skoda Favorit vs 4 lövetű varjú. Kolléga mondja, látna a varjút. "Főnök, mán a bontóba van!" Akkor nincs ügy. 10 perc múlva volt varjú. De így se lett ügy. :)

misi107 2012.07.04. 20:21:11

Tavaly volt szerencsém a totálkárral végződött balesetem után az egyik helyi szakértőhöz.Papíron bebizonyította,hogy
a) nem voltam bekötve
b) nem voltam egyedül az autóban
c) nem is úgy történt ahogy leírtam

Igaz,a közelében nem volt a balesetnek.Szerencsére jópár szemtanú volt és a rendőrök is rendesen végezték a dolguk.Akkor sem akarta elhinni.Bemutattam neki a saját magamról a kórházban készített fényképeket,majdhogynem hozzám vágta,hogy hamisítvány (miért fényképezem magam tükörben?mert perverz vagyok...de jól nézett ki a hasam és a mellkasom,rajta a biztonsági öv nyomával...) Ez vajon normális eljárás?Jeleztem a károkozó fél biztosítója felé,hogy ha így megy tovább,akkor per lesz belőle,nem is kicsi.A pasiról nem hallottam többet,a biztosító meg kifizetett mindent.

abrakadabraabra 2012.07.04. 20:43:22

@Shadowbull: Ez az eset ugye jol saccolom, nem Magyarorszagon tortent, ugye?
Azt mondjuk nem kerdezem, milyen arat fizettel ezert. Mert a ny-europai biztositok telhetetlenseget egy magyar ember el sem tudja kepzelni. Ha kint hasznalsz autot tegyuk fel 10 eve, akkor mar kb 20.000 eurot hagytal a feneketlen zsebukben, ne hogy mar halat rebegj nekik, mert visszacsoppentettek valamicsket ebbol!

@SLacc: "Jól értem, hogy a biztosító a szemét, mert vannak profik, akik átverik, és ezért magasabb a biztosítási díj?"

- igen, jol erted, hogy a biztosito a mocsok, akik mindenfele mondvacsinalt okokkal lehuzzak a kisembert, es nem fizetnek, szerzodest szegnek, stb. Konnyen megtehetik, eros ugyvedeik vannak.
Ideje mar, hogy valaki a kormukre nezzen!!

Nem csoda, ha egyesek biztositasi "csalas"-okra kenyszerulnek. Nem a "csalo"-t kene elitelni, hanem a vegtelenul telhetetlen, pofatlan es arrogans biztositokat.

abrakadabraabra 2012.07.04. 20:57:06

@gyvy: "Valamiért azt érzem, VALAKIKNEK ez sem érdekük, hogy ezek a csalások megszűnjenek.."

- az nem bant, amit a biztositok muvelnek?

@tomcsibácsi: "Nézzétek meg a biztosítók, és bankok székházait.
Mindent elmond... "

- a kurucinfo ciganybunozesrol hadoval, holott sokkal tobb embert (gyakorlatilag mindenkit) erinto tema a BIZTOSITOBUNOZES! Itt az ideje, hogy veget vessunk a gatlastalan szabadrablasnak!
Torvenyes keretek kozt megendgedhetik@gyvy: maguknak, hogy az eleted munkaja masodpercek alatt lenullazodjon!!

Szavaim igazsagat a kommentek bizonyitjak!

Bali01 2012.07.04. 21:06:52

10 éve még megértem a cikket,ma csak azok bajlódnak autókkal akik kezdők,vagy tényleg káruk van.
A férgese meg hadd hulljon.
Ingatlan kár a tuti,arra fizet sokat csak igazán,ha valaki meg ragaszkodik az autókhoz hagyjon bent kettőt a garázsban.

Amúgy a biztosítók meg pont megérdemlik a sorsukat.
Ahogy az állam is.

hummel8 2012.07.04. 21:20:00

@abrakadabraabra: "... Ha kint hasznalsz autot tegyuk fel 10 eve, akkor mar kb 20.000 eurot hagytal a feneketlen zsebukben..

Bocs, de ez marhasag..

Meg kezdökent sincs 2000EUR/ev/auto a biztositas... talan egy premium kategoriara Cascoval van kezdönek annyi... de 10 EV utan SF10-bn mar 30%-ot fizetsz...

Abfangjaeger 2012.07.04. 21:23:29

@abrakadabraabra: már megbocsáss, de azt a 10 év alatt 20000€-t számold újra. Ugyanis ami ajánlatot én kaptam, az a következő: Ford Explorer 2002-es, 4000 cm3, benzin, 204 le, egy évre a hazai "B1" besorolásnak megfelelően 520€ a legalacsonyabb díj. A legmagasabb 810€. De még ez is messze van az évi 2000€-tól. Amennyiben viszek egy hiteles igazolást az itthoni B9-ről, úgy rögtön abba a tarifába sorolnak.

Hurri Kán 2012.07.04. 21:43:18

@abrakadabraabra:
Amit leírtál, nem ellenkezik azzal, amit én mondtam.

abrakadabraabra 2012.07.04. 22:36:25

@Abfangjaeger: @hummel8: ne hazudtoljatok meg, legyszives, kerlek. Angliaban egy kezdo jogsisnak egy kb 1.1-1.3-as (500 font erteku) kisautora a biztositas 2-3000 font (evente), ezert futtatja mindenki a szulok neven. Ez a bonuszokkal mehet lejjebb. Es ha te vagy a vetkes fel balesetben akkor - jocskan - feljebb. DE megis milyen NONSZENSZ szituacio, amikor a biztositonal kulon kothetsz biztositast arra, hogy nem veszted el a bonuszodat.... valamint az, hogy karambol eseten a felek inkabb zsebbol probaljak rendezni a kart, es kihagyni a biztositokat a jatekbol.

Nemetorszagban sem hiszem, hogy a helyzet jobb. De tegyuk fel igazatok van! Ha te a Fordod utan fizetsz 10 evig atlagosan 500 eurot, az mar 5000 euro es ha megtorik az utkozod, akkor ebbol visszacsepegetet a dragalatos biztosito 200-300 eurot? (shadowbull esete) miert kene ezert halalkodni? Talan nem kutya kotelessege a biztositonak fizetni??? Nem erre vallalt kotelezettseget???

Ideje, hogy lerantsuk a leplet a BIZTOSITOBUNOZESROL !!!!

abrakadabraabra 2012.07.04. 22:41:34

@Rocko-: A cikk pedig egy undormany. A henyelo milliardos, soha semmilyen erteket nem teremto, a tarsadalom szempontjabol teljesseggel haszontalan "munkat" vegzo, ertektelen "szolgaltatast" kinalo biztositobunozoket mentegeti, es vizes lepedot huz a "csalok"-ra. Holott ezek a "csalok" csak visszaveszik azt, ami az ovek. Amit toluk erkolcstelenul elvettek a torveny betui es ugyvedeik moge bujva, nyomas alatt tartva a kormanyt is.

Szavaim igazsagat a kommentek bizonyitjak!

Rocko- 2012.07.04. 22:43:39

@abrakadabraabra: szeretem az összeesküvés-elméleteket meg a paranoiát, de legfőképpen addig ameddig engem nem érint.
további jó szórakozást!

conmorientes 2012.07.04. 22:47:53

@Ciri 2.0:

Vallom, hogy az interneten történő kommenteléshez is szükséges a magyar nyelven történő írás és olvasás alapvető ismerete.
Ez utóbbit csiszolgasd egy kissé, aztán esetleg beszélgethetünk.

- Szerzet - 2012.07.05. 00:11:26

Egy jó barátom sokáig élt ebből, erős alkuval vett egy pöpec autót, beszerezte hozzá a színhelyes, bontott alkatrészeket, azzal összetörte, felvette rá a kártérítést, aztán visszarakta rá a makulátlan, eredeti karosszériaelemeket, és eladta a kocsit hibátlan állapotban, általában még többért is, mint amennyiért vette. Egy idő után már nem lehettek a nevén a kocsik, annyi balesete volt, hogy feltűnő lett volna, inkább megkért valakit párezer forintért, hogy az ő nevében fusson a dolog.

Hozzátartozik, hogy aranykezű lakatos volt, a legreménytelenebbül összetört sárvédőkből is gyári újat kalapált, ha kellett, szóval ne egy kókler neppert képzeljetek el, hanem egy tüchtig szakembert, aki tiszta lelkiismerettel adta el hibátlannak a "megtört" autót, hiszen az is volt.

YAN CHI 2012.07.05. 01:32:04

@Inter Face: Csak figyelj oda hogy azt a kutyát a térfigyelő kamera is lássa!

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.07.05. 03:14:42

Nekem a valet parking srac nyomta meg a kocsim, masnap reggel vettem eszre, a beszelgetes a telefonban erdekes volt: " meghuztak a kocsim, - mikor? - tegnap 5pm - 1am kozott, - hogyan tortent? Nem tudom, - az Apple mogott a BJ's parkoloban tortent, ott nem garazsban van a parkolo ugyhogy nincs video - remenytelen volt az eset de megcsinaltak a kocsit. ( 2009 ben egy 2007 es MB S500 hatso bumper festes ) Farmers Insurance, korrekt ceg.

Shadowbull 2012.07.05. 06:45:00

@Ratsche: Nem, egy zold E36 volt, valami szlav no vezette. Szimplan belemcsuszott a jegen a Hanauer-Triebstrasse keresztezodesben. En voltam az elso, es elotte meg gondolkodtam is, hogy atferek-e a zoldon. à, gondoltam, inkabb megallok, csuszik az ut...
Egy darab papir nem volt nala, na mondom akkor policáj. Apu rohant oda a papirokkal. Aztan olyat orditoztak egymassal az auto mellett hogy mar megerte az egesz :)

Shadowbull 2012.07.05. 06:49:26

@abrakadabraabra: "Ha kint hasznalsz autot tegyuk fel 10 eve, akkor mar kb 20.000 eurot hagytal a feneketlen zsebukben"

Evi 600 korul van a kotelezo+felcasco az autora. Nem olyan tul nagy osszeg. Egyebkent meg mi koze van annak hogy en mennyit fizetek ahhoz, hogy a karokozo biztositoja fizet nekem?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.07.05. 06:51:21

A márkaszervízben sem azok keresnek jó akik dolgoznak.
Lehet hogy az ottani melós nem kap annyit mint egy kis szervízben.

Shadowbull 2012.07.05. 06:54:04

@abrakadabraabra: "akkor ebbol visszacsepegetet a dragalatos biztosito 200-300 eurot? (shadowbull esete)"

Valami 1600-at fizettek. Es nem mondtam hogy halasnak kell lenni, leirtam hogy hogyan ment az ugyintezes, meg azt is hogy eszukbe nem jutott avultatni.

Egyebent meg szerintem hulyeseg szamolgatni hogy 10 ev alatt kifizettel ennyit meg annyit. A biztositas egy szolgaltatas, ennyi az ara aztan kesz.

Hogy Magyarorszagon megszopatnak az csak azert van mert nincs semmifele erdek- es fogyasztovedelem.

speed2006 · https://picasaweb.google.com/figlar2006 2012.07.05. 06:57:02

@tomcsibácsi: pl. Aura. Egy nő beletolatott a kocsimba, de azt állította hogy én mentem bele. De megállapították hogy ez nem fedi a valóságot. Két nap alatt elintézték a javítást, anyagiakat. A másik eset az volt hogy szakadó esőben valami kis köcsög kidobott az út közepére egy olyan fekete gumiszart, amit útjavításkot használnak a terelőtáblákhoz. Le is szedte a védőburkolatot alúlról. Semmi gond nélkűl kifizettek mindent. Pedig az én kocsimhoz qrva drága! Ugyan ennél a biztosítónál van a lakásbiztosításom is. Az egy napos tablettet lerántotta a macskánk és kaptam egy újat helyette. Bár ez nem magyarország. Ami azért érdekes, mert más néven otthon is érdekelt. És közel nem ilyen korrektek. Itt valahogy nem merik megtenni azt amit magyarországon. Itt a felügyeleti szerv nagyon odabaszna nekik!

speed2006 · https://picasaweb.google.com/figlar2006 2012.07.05. 06:59:27

És hozzá teszem hogy két heti fizetésembe kerűl az éves full cascom. A legmagasabb önrészem 4 napi fizetés.

Rocko- 2012.07.05. 07:22:41

@visszakettopadlogaz: á dehogy, ez a hülye tökéletesen hozza itt is. ;D

Abfangjaeger 2012.07.05. 08:45:42

@abrakadabraabra: Ahogyan érzed. Én németországi árat írtam és bocs, de a szememnek jobban hiszek, mint neked vagy bárki másnak.
Ha balesetet okozol nő a díjad. És? Felelősséggel tartozol a döntéseidről.
Nem értem, miért hisztizik még mindig sok ember, mert a kötelező nem fizet a saját kárára. Pedig biztosítás. Csak épp FELELŐSSÉG-biztosításról van szó.

Az eddigi tapasztalataim: három hónapja fizetett, évi 13000 Ft-os díjú lakásbiztosítás kifizetett a kéménykárra 135000 Ft-ot. A másik, mikor kihajtott elém egy tükröt használni nem tudó, vasárnapi autós, 487000 Ft-ot fizetett ki a biztosító. Ezt az összeget nem fizettem be eddig az autóim után kötelezőként, pedig nem tegnap kezdtem és nem kisköbcentis autókkal.

De mindegy, részemről ennyi.

EddieCivic4g 2012.07.05. 08:56:33

1, eset: Wartburg elém fordult az út széléről. 70es táblánál laza 60nal becsapódtam. Rendőrök helyszínelnek, amíg tűzoltók szedik össze az üzemanyagot. Elmondom mi történt, mire a rendőr közli, hogy így nem lehetett, és a biztosító is bele fog kötni. Ott a járőrautó, üljek be nyugodtan, amíg kitisztul a fejem. Mire eltakarították a roncsokat, beugrott minden részlet, így már ok volt. 1 hét múlva jött a kárszakértő, addigra volt szervíztől árajánlat. Osztottak-szoroztak, majd felhívtak a biztosítótól, hogy a 600ezres javítás már gazdasági tk, de ha bevállalunk 20-30ezret, akkor még kiadja, és a többit állják. Így is lett, 2 hét múlva az autó is elkészült, még 6 évig használtuk.
2, eset: 91es Civic. Már 10 perce álltunk a sorban, valami baleset volt. Meguntam, nem jött senki szemből, visszafordultam, egyenesen az út szélén levő parkolóba, ha már ott a bolt. Már álltam, de még nyomtam a féket, amikor csatt. Sharan fordult utánam, és nem számított rá, hogy én megállok. Pont az autóm sarkát kapta el. Neki lejött egy kis festék, nekem hátsó lámpa, spoiler romokban, hátfal benyomva, sárvédő az ajtóig /3 ajtós/ mint a harmonika...
A Sharanban meg vakarja a fejét a haverom...
Papírokkal minden ok volt, szervíz árajánlat 250ezer. Jött a kárszakértő, megnézte. Az egész autó ér vagy 200ezret, ez így gazdasági tk. Lenne. De úgy kezdte a jegyzőkönyvet, hogy épített autó. Felsoroltatta, mi minden van átalakítva az autón. Még én voltam meglepődve, mert a hátulja, ami sérült, teljesen gyári volt, semmi módosítás. Ennek ellenére szó nélkül kifizették a javítást.

Szóval nekem eddig csak pozitív tapasztalataim vannak.

Az más kérdés, hogy 1 éve nem tudom elintézni, hogy ne a régi lakcímemre küldjék a csekket:D

Lehet szidni a biztosítókat, csak azt sem szabad elfelejteni, hogy először a csalók voltak, és csak utána a szigorú biztosítók...

a biztosítási díjak pedig egyáltalán nem magasak, csak a fizetések nevetségesen alacsonyak...

tlacka 2012.07.05. 09:49:42

Kollégám újra kötötte a cascoját. A banknál nem tiltotta le az utalást. A számlakivonatot nem szokta nézni. 1,5 év után a barátnője vette észre a dolgot. A biztosító nem szólt, hogy érvénytelen kötvényszámra érkezik a lóvé. Most visszakapott 174 eFt-ot.

Ratsche (törölt) 2012.07.05. 10:26:42

@Shadowbull: "Hogy Magyarorszagon megszopatnak az csak azert van mert nincs semmifele erdek- es fogyasztovedelem."

Meg azert, mert a magyar biztositasi dijak alacsonyak (foleg a kgfb), mikozben csak a munkadij olcsobb, az alkatresz nem. Ennyi penzbol nem lehet csodat muvelni, persze hogy puposkodnak a biztositok. Aki szerint ez olyan marha jo uzlet, alapitson egyet.

közösperonos átszállás 2012.07.05. 10:46:39

@Ratsche: "Meg azert, mert a magyar biztositasi dijak alacsonyak (foleg a kgfb), mikozben csak a munkadij olcsobb, az alkatresz nem."

Meg az autópark is olcsóbb.

közösperonos átszállás 2012.07.05. 10:48:03

@Ciri 2.0: "Ezért van az, hogy idős autónál csak bontott elem használatát engedélyezik."

Engedik az újat is, csak abból avultatnak rendesen.

Abfangjaeger 2012.07.05. 11:39:05

@közösperonos átszállás: Nekem 20%-ot avultattak az autón. Ami a kérdésem lenne egy hasonló esetben: pl. most raktam fel egy új vonóhorgot. Azt is avultatja? Vagy új lámpa, karosszériaelem, szélvédő, bármi.

abrakadabraabra 2012.07.05. 11:48:39

@Abfangjaeger: Lehet, hogy neked tobbet fizetettek mar, mint te nekik, de ez kiveteles eset. Ha nem igy lenne, akkor becsodoltek volna, en nem ezt latom, hanem pont az ellenkezojet.
Egyre tobb biztositassal foglalkozo ceg van (itt ny-eu-ban, ahol en elek) egyre tobben akarnak munka nelkul, legalis lopassal penzt keresni. Azt pedig tisztan lato, tenyeknek tudataban levo, gondolkozo ember egy sem allitja, hogy a biztositok dolgoznak (ertsd: erteket teremtenek).

Aki nem dolgozik, ne is egyek, mondja a regi bolcs mondas.

@Rocko-: Ez a tema pedig teged is erint, mert a biztositok a te borodet is nyuzzak, naprol napra.

@Shadowbull: ". Egyebkent meg mi koze van annak hogy en mennyit fizetek ahhoz, hogy a karokozo biztositoja fizet nekem?"
- az, hogy 1 kartell az osszes, a bankokhoz hasonloan. 600 euro per ev is borzalmas nagy osszeg - tekintve, hogy SEMMI szolgaltatast cserebe nem kapsz. Nehogy mar halalkodj nekik, csak a kotelesseguket teljesitettek.

"meg azt is hogy eszukbe nem jutott avultatni."
- igen, ez a legmocskosabb piszok gazember dolog, csak Magyarorszagon merik megcsinalni.

"Hogy Magyarorszagon megszopatnak az csak azert van mert nincs semmifele erdek- es fogyasztovedelem. "
- 100 % igaz.

Rocko- 2012.07.05. 11:52:53

@abrakadabraabra: sajnos nem nyilatkozhatok mert ők figyelnek.

abrakadabraabra 2012.07.05. 11:55:50

@speed2006: "És hozzá teszem hogy két heti fizetésembe kerűl az éves full cascom. A legmagasabb önrészem 4 napi fizetés. "Az teljesen mellekes, hogy te hogy keresel. A biztositot nem erdekli. Amennyit fizetsz, az igy is durvan sok, tekintve, hogy a biztositok nem dolgoznak (ertsd: nem termelnek erteket). Te dolgozol, erteket termelsz, noveled a GDP-t, ok (a bankokkal egyetemben) nem igy tesznek, es megis te fuggsz toluk. Gondoltal-e valaha arra, hogy ez nonszensz??

Aki nem dolgozik, ne is egyek, mondja a regi bolcs mondas.

Azert irom le tobbszor, mert ismetles a tudas anyja.

abrakadabraabra 2012.07.05. 12:15:37

@EddieCivic4g: "Lehet szidni a biztosítókat, csak azt sem szabad elfelejteni, hogy először a csalók voltak, és csak utána a szigorú biztosítók..."

- hatalmas tevedes.

"a biztosítási díjak pedig egyáltalán nem magasak, csak a fizetések nevetségesen alacsonyak..."

- EZ nezopont kerdese, teny ami teny: Aki nem szolgaltat, csak buveszkedik a szamokkal (nem dolgozik, vagyis eloskodik), az ne is egyek.

Ennyi, nem erdemel tobb magyarazatot. Ha nem latod at, akkor bajban vagy.

abrakadabraabra 2012.07.05. 12:19:12

A kommunizmusban volt igazsagos, mert a biztositas bele volt epitve a benzinarba. Vagyis, ha tobbet autoztal, tobbet fizettel, ertelemszeruen, mivel ha tobbet vagy uton, nagyobb esellyel keveredsz balesetbe. A teljesitmenyadot szinten bele kene epiteni a benziarba. Hiszen ha nem hasznalod az utat (vagyis nem rongalod) mert otthon all az auto, akkor mivegre fizetsz adot utana?

Ratsche (törölt) 2012.07.05. 12:28:28

@közösperonos átszállás: Annak ehhez semmi koze. Azonos tipusokra olcsobb a kgfb Magyarorszagon, mint Nemetorszagban. Tokmindegy, hogy melyik tipusbol hol mennyi szaladgal.

Shadowbull 2012.07.05. 12:45:01

@abrakadabraabra: "600 euro per ev is borzalmas nagy osszeg - tekintve, hogy SEMMI szolgaltatast cserebe nem kapsz. "

Dehogynem. Ha holnap legyalulok egy Lamborghini Aventadort, akkor nem nekem kell kifizetnem a javitasat. Szerintem ez valami.

Hogy ezert sok-e az evi 600 ojro vagy nem sok, az mar mas kerdes. Ennyi az ara, nem izgatom magam miatta.

abrakadabraabra 2012.07.05. 13:39:41

@Shadowbull: "Dehogynem. Ha holnap legyalulok egy Lamborghini Aventadort, akkor nem nekem kell kifizetnem a javitasat. Szerintem ez valami"

- ha odafigyelve, a korulmenyeknek, utviszonyoknak, jarmuved muszaki allapotanak megfeleloen, vezetesi kepessegeid teljes tudataban, egyszoval: felelossegteljes felnott emberkent vezetsz, akkor SOHA nem fog elofordulni, hogy legyalulsz egy Avendatort.

abrakadabraabra 2012.07.05. 13:40:17

@abrakadabraabra: max a versenypalyan, ha jarsz palyazni, de az mas teszta, nem igazan ide tartozik.

Shadowbull 2012.07.05. 13:43:30

@abrakadabraabra: naja. Ugy latszik megis egy csomoan nem igy vezetnek, mert tortennek balesetek. Vagy ez megsem olyan egyszeru? Te meg sohasem hibaztal? Mert en igen...

Es akkor ott vannak az egyeb biztositasok is, ingatlan, baleset, feleloseg es a tobbi.

közösperonos átszállás 2012.07.05. 14:33:04

@Ratsche: "Annak ehhez semmi koze. "

Dehogynincs, nem ugyanannyiba kerül, ha egy tízéves Swiftet gyalulsz le, mint ha egy hároméves Golfot. Ha az átlagautó értékesebb, akkor (ceteris paribus, persze) az átlagkár is nagyobb.

közösperonos átszállás 2012.07.05. 14:41:18

@abrakadabraabra: "Aki nem szolgaltat, csak buveszkedik a szamokkal (nem dolgozik, vagyis eloskodik), az ne is egyek. "

De te ugye fizikai munkát végzel? :-)

Ciri 2.0 2012.07.05. 17:08:51

@conmorientes:

"Ez utóbbit csiszolgasd egy kissé, aztán esetleg beszélgethetünk"

Nyugodtság van kiscsillag, majd jelzek ha biztosítással kapcsolatban a Te véleményedre leszek kíváncsi.
Addig is ha gondolod, kérdezhetsz, csak ne olyan hülyeségeket amiket fentebb írtál.

Ciri 2.0 2012.07.05. 17:10:23

@közösperonos átszállás:

"Engedik az újat is, csak abból avultatnak rendesen."

Így van. Mi ezzel a gond?

abrakadabraabra 2012.07.05. 17:14:17

@közösperonos átszállás: Ne ilyen esellyel legyen lotto 5-d. En speciel szellemi munkat vegzek, privatba megirom, hogy mit. Fenntartom, hogy az OSSZES biztosito, bankar, ingatlanugynok nem dolgozik, tehat ne is egyek. Te dolgozol, erteket termelsz, megis te fuggsz a henyelo milliomosoktol. Ha ezt nem latod, bajban vagy.

@Shadowbull:
"Vagy ez megsem olyan egyszeru? Te meg sohasem hibaztal? Mert en igen..."
- en hibaztam, fogok is, de ha ott van a felsz benned, hogy ne hogy lezuzd azt az Avendatort, mert nem akarsz rabszolga lenni 1-2 evig, akkor hidd el, hogy ovatosabban vezetsz. Es mindenki mas az uton szinten.

"Es akkor ott vannak az egyeb biztositasok is, ingatlan, baleset, feleloseg es a tobbi. "

-Az is tiszta zsebmetszes, lopas, bornyuzas. Ahol en elek, itt pl ilyen biztositasok (is) vannak: pet insurance, wedding insurance. Csak tudnam ez utobbi mikor fizet, akkor ha eskuvo elott lelep a csajod valakivel? :))

Ciri 2.0 2012.07.05. 17:15:37

@közösperonos átszállás:

"Meg az autópark is olcsóbb."

Ez igaz lehet de azért az mégis érdekes, hogy azonos típusra (és ügyfélre) más más biztosító 30-40%-al alacsonyabb áron köt biztosítást.

Typeir 2012.07.05. 17:19:42

@abrakadabraabra: Ne haragudj de te egy HULYE vagy!Így,nagybetuvel!Én már gyalultam le Maseratit,és ha vezetsz nem keveset VELED is bármikor elofordulhat!Bocs a hulyézésért,de valahogy kijott belolem.Béke!

Katana750 2012.07.05. 18:38:29

Camping Bike Tiptronic supercharger. Meg tudnád mondani,hogy mi a fasz bajod van a kamionosokkal? Miért idióta? Mert ő hordja tele a boltot ahol a szarnak valódat megveszed? Az eszem megáll.

Rocko- 2012.07.05. 19:35:56

@gyvy: @Ciri 2.0: csak az fájhat ami van. :)

Inter Face 2012.07.05. 20:27:37

@YAN CHI: Legtöbb helyen semmilyen térfigyelő nincs.És ha van akkor sem néz mindenfelé.Tuti kipróbált módszer.

Abfangjaeger 2012.07.05. 22:02:54

@Ciri 2.0: Anyókájukat. Megnézném, hogy melyik a nagyobb, a torka vagy a s@gg@, amelyik szűkebb, oda menne a vonógömb, a másikba a kereszttartója. Kitalálná az új horogra, hogy 80% avultatás...

abrakadabraabra 2012.07.05. 22:40:20

@Typeir: ne magadbol indulj ki ajka! Az hogy te nem tudsz vezetni, es legyalulsz egy maseratit, legyen a te bajod, de ne az enyem!

@gyvy: @Rocko-: biztos semmim sem faj, leszamitva azt, hogy a nehezen megkeresett penzemet eloskodo, henyelo, semmittevo verszivok lopjak el, csak azert mert a torvenyes keretek biztositottak. Ennyivel kevesebb jut nekem es a csaladomnak.

De veled/veletek sem tesznek kivetelt. Veletek ugyanazt muvelik, mint velem. Szivjak a ti vereteket is, csak te boldogan turitek. Hajra csak, a gyarmatositoknak ratok van szukseguk.

Az ilyen gondolkodas miatt van akkora szarban az orszag.

Nem hiaba irta mar Petofi is:
"Majd ha a szellem napvilaga ragyog minden haz ablakan, akkor mondhatjuk, hogy megalljunk, mert itt van mar a Kanaan!"

tiszta szivbol kivanom, hogy a szellem napvilaga susson be a ti ablakotokon is, es gyujtson vilagossagot.

Rocko- 2012.07.05. 22:42:46

"tiszta szivbol kivanom, hogy a szellem napvilaga susson be a ti ablakotokon is, es gyujtson vilagossagot."
ez biztosan coelho lesz.

Ratsche (törölt) 2012.07.05. 23:27:10

@abrakadabraabra: "ha odafigyelve, a korulmenyeknek, utviszonyoknak, jarmuved muszaki allapotanak megfeleloen, vezetesi kepessegeid teljes tudataban, egyszoval: felelossegteljes felnott emberkent vezetsz, akkor SOHA nem fog elofordulni, hogy legyalulsz egy Avendatort."

Jajj pistike, ennyi esszel TB-t se fizess, elvegre amugy is egeszsegesen elsz, hat mi baj lehet?

@közösperonos átszállás: "Ha az átlagautó értékesebb, akkor (ceteris paribus, persze) az átlagkár is nagyobb."

De a biztosito nem atlagautot biztosit, hanem konkret autokat. Melyik biztosito szamolja a biztositasi dijakat kollektiv rizikomodell alapjan?
(A karesemenyek szamanak ismerete nelkul amugy sincs ertelme az atlagos karosszegen lovagolni.)

YAN CHI 2012.07.06. 00:36:21

@Inter Face: Akkor uccu neki, népnevelj! :))

abrakadabraabra 2012.07.06. 00:43:01

@Rocko-: Petofi, ha nem ismered fel.

Erdekes, hogy komoly erveket egyikotok sem hozott fel, csak a bujtatott fikazas megy. Pedig erted emelem fel a szavam, az erdekedben, mert a biztosito a te borodet is nyuzza. A fizetesedhez kepest eleg jelentosen.

közösperonos átszállás 2012.07.06. 06:08:38

@abrakadabraabra: "ne magadbol indulj ki ajka! Az hogy te nem tudsz vezetni, es legyalulsz egy maseratit, legyen a te bajod, de ne az enyem!"

Ha Maseratid lenne, a legyalulónak meg alig lenne vagyona és jövedelme, akkor ez mindjárt a te bajod is lenne.

Ja, hogy erre még nem gondoltál? Nohát. :-)

A stabilitás, kiszámíthatóság, csökkentett kockázat is érték, méghozzá forintosítható (tán elég, ha annyit mondok: CDS-felár, nem?). Aki ezekhez hozzájárul, az értéket termel.

közösperonos átszállás 2012.07.06. 06:17:42

@Ratsche: "De a biztosito nem atlagautot biztosit, hanem konkret autokat."

A saját kárstatisztikája alapján, amiben -- nohát! -- nagy szerepe van az átlagos kárnak. Mik vannak, tényleg.

"Melyik biztosito szamolja a biztositasi dijakat kollektiv rizikomodell alapjan?"

Kezdünk bajban lenni a terminológiával. Mivan?

"A karesemenyek szamanak ismerete nelkul amugy sincs ertelme az atlagos karosszegen lovagolni."

Én nem lovagoltam, hanem megemlítettem, mint egy lényeges tényezőt. Ami amúgy már csak a józan ész alapján is fontos faktor.

(De a biztosítóknak van statisztikájuk ugye, aztán tértek már ki ők is a honi autóparkra.)

közösperonos átszállás 2012.07.06. 06:19:00

@abrakadabraabra: "En speciel szellemi munkat vegzek, privatba megirom, hogy mit. "

Csak ki ne derüljön, hogy csak nyomkodod a billentyűzetet meg kattintgatsz az egérrel, aztán mégis enni akarsz te is, mintha dolgoznál. :-)

közösperonos átszállás 2012.07.06. 06:19:59

@Ciri 2.0: "Így van. Mi ezzel a gond? "

Ki mondta, hogy ezzel gond van? Csak te azt mondtad, csak bontott elem használatát engedélyezik.

Shadowbull 2012.07.06. 06:40:33

@abrakadabraabra: Szerintem eleg nagy visszatarto ero az is hogy az ember a sajat autojat lezuzza, aztan megis van baleset meg hibazas. Nem vagyunk gepek.

En speciel orulok hogy a kotelezo biztositas intezmenye.

A tobbi biztositassal pedig az a jo hogy nem kotelezo megkotni :)

conmorientes 2012.07.06. 13:06:08

@Ciri 2.0:

Ha ez a stílus akkor először fejlessz 3.0-ra és majd a szakmai konferenciákon csillogtasd az észt ne pedig a kommentfalon, nekem hülyének.
Nem nagyon izgat kíváncsi vagy-e a véleményemre, de ha nem akkor ne osztogass olyan észt amivel nem rendelkezel.
Látod most sem mondom hogy egy szájkaratélyos brókersegéd ne szóljon be, pedig pedig pont ezt gondolom.
Mert ez a hely éppen a vélemények szélesebb körű elszórhatóságának lehetőségén alapul és nem az a cél, hogy önjelöltek trollkodjanak, úgyhogy a kiscsillagozással is leállhatsz nyugodtan.
Amennyiben esetleg mégis valami benned maradt volna, közöld nyugodtan, meg fogom adni az elérhetőségemet, hogy ne kelljen összerondítani mások értelmes hozzászólásait.
Ezzel a magam részéről be is fejeztem ezt a tartalmatlan vitát.

Ciri 2.0 2012.07.06. 21:00:17

@conmorientes:

"Mert ez a hely éppen a vélemények szélesebb körű elszórhatóságának lehetőségén alapul"

Pontosan. Csak a magad fajta félművelt kiscsillagok akik a "bekaphatod" szót nyolc mondatban írják le, belehánynak a kommentablakba. Ami nem vélemény. ..és még szar is olvasni, mert az értelmesebb (és lényegi) hozzászólások előtt ezeket is át kell futni.

"Ezzel a magam részéről be is fejeztem ezt a tartalmatlan vitát."

Ezzel kellett volna kezdened.

Ratsche (törölt) 2012.07.06. 22:32:43

@közösperonos átszállás: "Kezdünk bajban lenni a terminológiával. Mivan?"

Picit megkapargattam a felszint, hogy lassam, tisztaban vagy-e a biztositasmatematika alapjaival, vagyis hogy a kozhelyek puffogtatasan tul tudunk-e erdemi vitat folytatni. A jelek szerint nem.
(A fogalom magyarazatat barmelyik biztositasmatematikai jegyzetben megtalalod, a nemelet-biztositasok kockazati modelljeinel.)

Typeir 2012.07.07. 01:16:25

@abrakadabraabra: "ne magadbol indulj ki ajka"ÉÉÉÉÉN?Hol van Ajka?:-)Nem voltam ott vagy 6 éve!De te hulye vagy azt biztos!Jajj,csak nevetni tudok!!!!!

Typeir 2012.07.07. 01:17:24

Az biztos,így akartam írni,mielott belekotnél!

ZON 2012.07.08. 21:23:24

@abrakadabraabra: el fogod érni, hogy a magadfajta tisztánlátók segítségével felnyíljon a hozzám hasonló megtévesztettek szeme, kollektíven felmondjuk majd az összes biztosítást (beleértve a kötelező biztosítást is),és porrá omlanak majd azok a cifra székházak.Végül is, a sumérok is elvoltak biztosítás nélkül. Te pedig szép szóval elkéred majd Orsós Róberttől a Maseratid bal elejének árát, ha nem adja - lenyilazod.Szittyamód.

abrakadabraabra 2012.07.10. 21:21:39

@közösperonos átszállás: "A stabilitás, kiszámíthatóság, csökkentett kockázat is érték.... Aki ezekhez hozzájárul, az értéket termel. "

Latom hatott az agymosas.
Milyen ertek ez? Meg tudod enni? Meg tudod fogni? Kapsz cserebe valamit, amit tovabbi ertekre cserelhetsz? Es mennyit kell erte adnod? Az neked nem faj, hogy ezek a bullshit, humbuk, legbolkapott, korulirhatatlan fogalmak miett kevesebb jut neked, es a csaladodnak?

Nekem meg akkor is fajna, ha multimilliardos lennek, mivel akkor sem szornam a penzem (ahogy a milliarodosok sem teszik), eppen ezert merem kijelenteni, hogy a biztositas meg akkor is draga lenne, ha 1 doboz cigi araba kerulne evente. Mert egy doboz cigi araert kapok 1 doboz cigit, a biztositasert kifizetett penzert pedig nem kapok cserebe semmi egyebet, csak ilyen hajuknal fogva elorangatott, ertelmetlen fogalmakat.

abrakadabraabra 2012.07.10. 21:25:18

@közösperonos átszállás: megirtam, uzentem neked a blogon.

@Shadowbull: "Szerintem eleg nagy visszatarto ero az is hogy az ember a sajat autojat lezuzza,"
- ha ez eleg nagy visszatarto ero, akkor minek fizetsz?

Boldog vagy, hogy megkopasztanak. Rad es a hozzad hasonlokra van szukseg a globalisan elhulyulo es elhulyitett vilagban. Hogy nehany gazdag elhesse vilagat.
süti beállítások módosítása