HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

  • Golf2: Vályi a király,több posztot tőle! (2017.10.08. 18:34) Karikás zsebcsatahajó
  • Prednizon: Valahogy ezek a dízelek még mindig nem képesek rendesen károsanyagot kibocsátani, már csak ezért s... (2017.09.13. 21:01) Dízel vagy benzin? Döntse el most!
  • Szakyster: Ha 180-al mész, akkor a te felelősséged arra figyelni, hogy le tudj lassulni, ha kisorolnak eléd. ... (2017.09.13. 09:46) Öreg autó, sajnos már vén autó
  • wolves84lb: @merida001: "@Blindmouse: De akkor is a japánok tervezték hozták létre, csak más piacra." Ha e... (2017.08.26. 22:02) A japán autó legendája
  • kuf: Ha ez lenne a totalcar utolsó cikke, tökéletes lezárás egy nagyszerű embertől. 40 évesen elpityere... (2017.06.25. 09:01) A zöld Merga titka

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Drága vs. prémium, nyolc évesen

2012.07.17. 10:50 Tcomment

Címkék: volvo audi a6 v70

Ha ön azok közé tartozik, akik nem értik a prémium-márkákat és nem hisz a minőségi, drága dolgok tartósságában, akkor ezen tesztünk önnek készült.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

327 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr674661707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Muzsikok közt 2012.07.17. 23:55:43

@Uzi: Apád a PD-t lecserélte Cr Passatra? Jól kib*szott a VW-el, tanulnak majd belőle!

Nivta 2012.07.17. 23:58:37

@ZF2:

" bármikr felhozok neked olyan belga teszteekt ahol a volvo péppé veri az egész mezőnyt.

Vagy franciát ahol a francia leveri a németet."

Akkor kezdhetsz linkelni. Vagy így vagy úgy...
(Magyarul jöhet a link vagy csak a link duma,hogy nem találod,stb.)

Nivta 2012.07.18. 00:17:14

@ZF2:

"Az alapvető különbség, hogy a németek a rájuk jellemző precizitással táblázatba foglalva próbálják eladni a hazugságot, és nem elgé nekik hogy a kedvencük valamiben döntően jobb, hanem MIDNNEBN vernie kell, olyan dolgokban is ahol elég egy pillantás hogy lásd, hazugság az egész."

Szerintem csak a te agyszüleményed az az orbitális baromság, hogy létezik olyan teszt ahol egy résztvevő MINDENBEN veri a vetélytársait.
Ám ha mégsem azt is linkeld csak be bátran, várom nagyon!

Globetrotter2014 2012.07.18. 00:47:03

@Nivta: tessék:
www.moniteurautomobile.be/article/essai-comparatif-audi-a4-2-0-tdi-120-bmw-316d-mercedes-classe-c-180-cdi-et-volvo-s60-drivee-15753.cfm

Az új Volvo S60 első

www.moniteurautomobile.be/article/essai-comparatif-audi-a4-bmw-serie-3-mercedes-classe-c-opel-insignia-peugeot-508-et-volvo-s60-16343.cfm

Itt megint...
NYiléván semmi köze ahhoz hogy a tesztelt autók közül egyedüliként abban az országban készül :)

A mindent verő németre most nem keresek rá, de annak diején sokat idegesítettem magam az ilyeneken (leginkább az autobild jeleskedett ebben de azóta az autozeitung is elkurvult), aztán inkább hagytam az egészet és a saját benyomásaimra támaszkodtam...

Globetrotter2014 2012.07.18. 00:48:57

@NINJA: nincs tuti recept, az irdaoszomszédom 3 évesen cserélte a szívó sorhatost az ötösében. Pedig papíron az a legtartüsabb darab (525i).

Most 20d-t fog venni.

joe1234 2012.07.18. 01:23:03

@HankMoodyIsMyHero: Osztom a véleményed, van egy c4 es 2.5tdi (soros 5 hengeres) audi a6 avant quattrom + még van egy 2.5 benzin+gáz régi v70 volvom. az audi 4 éve szolgál minket 200000km mentem vele én. most van benne óra szerint 407000km. aztán ki tudja mennyi egyébként. nem nyüszög nem szeret lerohadni. akármikor el merek vele haza az pedig 2200km egyik irányba. a volvoban csak 220000km van de gödröknél nyüszög a müszerfal az ajtókárpit, minden. most akarok megválni töle. mert kell egy másik C4 es audi. csak már nagyon ritka. És igen a PD FOS DIZELT én sem vennék, volt le is rohadt lépten nyomon föleg amikor 1100km re voltam mindkét otthonomtól és sírva menekültem vissza az öreg audikhoz. ha ezek elkopnak járhartok majd én is ezekkel az uj romokkal amit most gyártanak. se ízük se bűzük.

HankMoodyIsMyHero 2012.07.18. 02:06:12

@ommm: Neked pedig ajánlom hogy menj el és beszélgess szerelőkkel arról hogy milyen a PDTDI motor valójában.
10ből 9 azt mondja majd neked hogy ne vedd meg akkor se ha ingyen adják mert akkor 95%-ban felülsz a szopórollerre.
Ez nem mantrázott hülyeség, ez van. A POHU például anno kiterjesztette emiatt egyes Seat típusok garanciáját 7 évre mert annyira gyenge volt a Siemens által legyártott PD elem.
Nem a hátsó felemből húzom elő ezeket a dolgokat hanem tapasztaltam őket, autószerelők állították egybehangzóan, nem 1 és nem 2.

Már megbocsáss minek beszéljek olyannal aki újonnan vette? Talán meglehet venni ma is újonnan? Akinek volt esze már rég eladta mert nem magyar embernek, nem magyar utakra való.
Nem véletlenül van ezzel a C5-ös kasztnival tele a hahu és a mobile24.....

Kérlek mutass nekem olyat amelyik lefutott 300K km-t pd elem csere vagy buherálás nélkül.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.07.18. 07:20:29

Osszehasonlitani egy felig leragott kortet egy haromnegyedig leragott almaval.... Nem sok ertelme van. Osszegzem a cikket: a hasznalt autok kopnak.

tlacka 2012.07.18. 07:39:41

Igazából egyik sem kéne. Tudom, hogy az Audi jó autó/sokan mondják/, de a szememben egy túlmarketingelt VW vagy Opel, nem több. Ne kövezzetek meg, tudom, hogy ez csak szerintem van így.
A Volvoban messziről az nem tetszik, hogy jellegtelen. Bár lehet, hogy épp ezt lehet benne imádni, fene tudja.
A tesztbe belefért volna még szerintem egy w211/270 cdi is, igaz, az más árkategória. De nem egy rossz autó, sőt.

korszellem 2012.07.18. 08:52:30

Szerintem az Audiban több van,mint 200 ezer,mert az apósom 260at futott áhatosában egyáltalán nincsenek megkopva a gombok...

Goose-T · http://blacksabbath.blog.hu/ 2012.07.18. 09:49:42

Most akkor ez a cikk arról szólt, hogy az Audi igenis jó minőségű prémiumgyártó, ezért megéri a felár? Szerintem egy normálisan karbantartott 8 éves Opel Astra G is legalább annyira egyben tud lenni, mint egy ilyen Audi. Csak azért mondom, mert most ültem olyanban, nem zörgött semmi benne a pesti utakon, ment, mint állat, és minden extra működött benne. Ez nagy kunszt?

Hurri Kán 2012.07.18. 09:53:35

@Goose-T:
Jó. Akkor ülj be egy G-Astrába, menjél el vele mondjuk Hamburgig, aztán meséld el, milyen volt.

Muzsikok közt 2012.07.18. 10:01:02

@Goose-T: @gyvy: 8 éves Atráknak sokkal jobban egyben marad a belterük, mint akár az ódié a bőr öregedés miatt...a gombok nem koptak le még a 13-14 éves G Astákban sem.

Hurri Kán 2012.07.18. 10:04:08

@Zuckerbrot:
Attól, hogy nem kopik le a kibaszott gombról a festés, nyilván az ülésük is egyből sokkal kényelmesebb lesz...

kerdesek05 2012.07.18. 10:21:20

kérdésem van a hozzáérőkhöz:
egy 8 éves prémium autó(mercedes-audi-bmw-volvo), évi 10 ezer kilométer mellett mennyi fenntartást követel évi átlagban, ha legalább 15-16 éves koráig akarnám magamnál tartani?!
köszi

hagymalevy 2012.07.18. 10:25:10

Jó volt nagyon a teszt, de még jobb lett volna két valós kilométert futott autót tesztelni.
Oké, mindenki számára egyértelmű, hogy az Audi-ban nem annyi km van, mint amit mutat az óra, de ezek után miért higgyem el, hogy a Volvo-ban meg jót mutat...főleg ugyan abban a kereskedésben?! És akkor most mennyi is van benne valójában???
Mikortól büntetik a km óra visszatekerését?

DeezL 2012.07.18. 10:32:59

@kisqtya: nyílván vannak szar tipusai!És a Golf Boránál részben igazad van,de az 1.4 1.6 benzines az semmire nem jó!Nekem is sok Vw-m volt,és nem azért vettem őket mert divat,hanem mert rengeteg km-t beletekerek egy autóba és szeretem a megbízhatóságot!ÉS a VW dieseljei a régi TD-k GTD-k,TDI-k tényleg nagyon jók... bár volt a tesztalany 2.5 V6 TDI a6osom az egy rakás szar motorikusan...ismerősöm VW-nél dolgozik szidják mint a bokrot hogy nagyon szarok voltak...
Én inkább a Volvot venném meg,vagy egy 2-3 éves 3.0V6 TDI A6ot!

És valóban a régi mercik is nagyon jók,az újak hírből nem ismerik azt amit a régi állólámpás pl.

DeezL 2012.07.18. 10:38:17

@kerdesek05: Ez attól függ!Ha megveszed,és tényleg rászánsz X összeget jó minőségű alaktrészekből: Vezérlésszett,FÉkbetétek,tárcsák,gyertyák,szűrők,(normális olaj stb) akkor utána jó ideig nem kell hozzányúlnod/javíttatni!Ha évekig jó autót akarsz akkor egyből vétel után rá költesz mondjuk 300at(ebben mondjuk legyenek benne a lengőkarok+gátlók is) akkor évekig csak olajcsere meg a biztosítás meg tankolni kell!Normálisan kell használni pl. Dieselnél ha megrúgod igenis vissza kell hűteni a Turbot alapjáraton járatni 1-2 percig és semmi baja nem lesz,üzemanyaghoz lehet venni adalékanyagot ami szintén nem árt neki!

DeezL 2012.07.18. 10:52:17

@gyvy: mert egy hulladék ez a motor fajta Passatban is...@Hz: vagy az adagolós 1.9 TDI 110lovas

@ommm: ez így van!de az 1.9esek jobbak mint a 2.0esek!

kerdesek05 2012.07.18. 10:52:43

@Goose-T: tényleg azt tudom mondani mint az előző: Menj el vele Hamburgig aztán beszéljünk róla:)

DeezL 2012.07.18. 11:01:58

@Goose-T:
ne hasonlítsunk légyszives egy Opelt egy audihoz..az Opel kb olyan mintha kiülnék a padkára,mondjuk nem azt mondom hogy a Vw a kényelem csúcsa,de ég és föld az Audi és az Opel kényelme közötti különsbség...anno bőven elég volt amikor Olaszig mentem csak a Kadettel...

közösperonos átszállás 2012.07.18. 11:10:59

@ommm: "Egy új - nem tekert órájú - rendszeresen karbantartott PD TDI-motoros autó zokszó nélkül fut 300 ezer kilométert, legalábbis a motor biztosan..."

Turbó oda számít? Csak mert pont egy ilyen autót hajtok, idén lépte át a 200e km-t, lassan várható a turbócsere (meg a kettőstömegű lendkeréké)...

közösperonos átszállás 2012.07.18. 11:12:32

@kisqtya: "Egyrészt jól néznek ki a VWk, és sok felszereltségi-és motorváltozat van, nagy a választási lehetőség, továbbá dízelben ugye elöl járnak,"

He? Dízelben, elöl, a VW?

j-cool 2012.07.18. 11:13:56

Én mielőtt megvettem az első saját kocsimat szüleim Kalosát hajtottam. Nagyon kíméltem, soha semmi baja nemvolt és igazából egy szavam sem lehetett erre a kocsira. Nemrégen vettem viszont egy régi A4-est 1.9 (adagolós) TDI-vel 110 lóval. És csak ekkor tűnt fel, hogy sokkal jobb a váltó, a motor karakterisztikája és dízel léttére mennyire halk (az előtte megnézett hasonló (TDI) Passatokhoz képest is mennyivel más). Bár városban kicsit lomha de imádom ezt a kocsit, de tudom, ahhoz hogy ilyen is maradjon sokat fogok szopni például a lengőkarokkal. (tényleg nem tud valaki valami olyan lengőkar szettet ami jobban bírja a magyar utakat?)

A kocsit nagyon szép állapotban vettem meg (pl amikor a vételnél kötelező szíjcsere megtörtént döbbenten láttuk, hogy szinte új volt amit kivettünk, a kocsi eddig mindenből a legjobbat kapta, nálam is azt fogja - német tulaja volt előttem).

Mindegy annyit akartam mondani, hogy azért egy drágább kocsiban érezhető az ár, nemcsak úgy drága, hogy ugyanazt sózzák rád jobb áron.

DeezL 2012.07.18. 11:20:29

@j-cool: az egyik legjobb vásárlást követted el szerintem!igaz az általad hajtott a4es nem volt birtokomban

Hz 2012.07.18. 11:49:25

@DeezL: Persze, de az még a nem ránc-felvarrottban volt, azt meg kihagynám..

DeezL 2012.07.18. 11:54:33

@Hz: nem rossz az se,de nyilván szebb a ráncfelvarrott...de a jó A6os a 100as Audi féle A6os volt.azt imádtam

Hz 2012.07.18. 12:14:19

Tudom, olyanom van, 10éve.. :)

Nivta 2012.07.18. 14:29:31

@ZF2:

Aztán hol van itt a "péppé verés"? A francia győzelemről nem is beszélve.

Az meg más napra tarozik,hogy valamiért egy noname mediumnál elért másfél pontos győzelmet azonnal péépé verésként aposztrofálsz,míg a szaksajtó legnevesebb,nemzetközileg is élvonalba sorolt vezető képviselői természetesen hazudnak.Mámint szerinted.

"A mindent verő németre most nem keresek rá,"

Ebben biztos voltam,hiszen akkora baromságot,hogy egy tesztben minden tekintetben egyvalami nyerjen tőled hallottam először.

Most viszont elmondhatod mi itt a hazugság,komolyan érdekelne:

www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/mercedes-c-klasse-bmw-3er-und-volvo-s60-drei-diesel-limousinen-im-vergleich-2747439.html?show=2

(A belga tesztedhez meg a lap "hírnevén" és a végeredményeken kívül nemigen tudok érdemben hozzászolni, mivel egy kukkot sem beszélek franciául és valamiért az oldal sem nyílik ki rendesen,alig látszott valami.)

banfwd 2012.07.18. 14:51:13

Oh, az a híres V6 TDi... Na olyat nem szabad venni, csak aki nem sajnál rákölteni. Inkább az előző 5 hengeres generáció, az kb szétlökhetetlen.

Knorbi 2012.07.18. 15:14:29

"Az A6 visszataszító látványt nyújtó belseje"

Miért lenne ez visszataszító??? A szépség relatív persze de azért annyira nem ronda ez az biztos legfeljebb szürke vagy unalmas.

HankMoodyIsMyHero 2012.07.18. 15:15:40

Mindenki azon akad fenn hogy km-ben akkor most mennyi az annyi.
Akit használt kocsi érdekel ebben a kategóriában az gondolom nem sajnálja azt 20.000 forintot hogy elvigye egy szak vagy márkaszervízbe és kérjen róla egy állapotfelmérő lapot. Az árban benne van a computeres diagnosztika is (normális helyeken, gyári szervizprogrammal) és akkor kiderül mennyi a valós futott km mivel ez tárolva van hiába tekerték orrba-szájba az órát.
Más típusoknál nem tudom ez így van e de a VW konszern típusainál 100%-ig biztos.

Knorbi 2012.07.18. 15:22:05

@kerdesek05: Igen sokrétű kérdés de amit itt már írt valaki az szent igaz.
Vagy most rendberakatod ami nem jó rajta és van rá keret vagy íratsz egy szerelővel egy listát a szükséges javításokról(meg hogy melyik sürgős melyik halasztható még) és lassan mindent megcsináltatsz.De mielőtt megveszed és mondjuk több tipust is kinéztél érdeklődj alkatrészárakról mindegyikről.Szilentek,fékek,gumik,vezérmű szett,lengéscsillapítók stb meg ami még fogyóeszköz.Ha átlagos állapotú autóról beszélünk átlagos szerelnivalókkal akkor is lesz egy évi 40-60 ezer(vezérléssel vagy bonyolultabb alkatrésszel akár duplája vagy még több.Ha csak olaj és szűrőcserék mert teljesen rendben van akkor ugye 20 körül is megállhat.

Globetrotter2014 2012.07.18. 15:27:03

@Nivta: ez Belgium vezető újsága. Két nyelven is kiadják, és szeritnem a leganygobb példányszámú autós lap abbanj az roszágban. Nonamenek azért nem nevezném, attól még hogy te műveletlen vagy.

A szaksajtó élvonala nem tudom neked mit jelent. Én elég sok autobildet olvastam régen, valóban jók a cikkeik, csak tudod nem a pár hiredés miatt kerül alig többe mint 1 euro egy 100 oldalas szines újság minőslégi papíron. Objektivitásukról ime egy régi cikk: totalcar.hu/magazin/kozelet/sclassecrash/

A pontszámoknűál pedig egyszerű: vegyél egfy fullos 320d-t 60e euróért, írd oda az alapárat (32e EUR), tegyél mellé egy nem favorizált konrkurenset gyengébben felszerelve 20e euróval ocslóbbért, majd írd oda a leglehetetlenebb "alapárat" (mondjkuk a legmagasabb felszereltségi szinttel), tegyél melléje extrák ráait külön, hoszen miért is szíámítana hogy van felszereltségi szint, ha már azt veszed alapárnak.

Aztán a mindössze "2-3e euróval drágább" németet dicsérd a feláras tulajdonságai miatt, de pontozd ezen 2-3 e euró árkülönbség alapjűn (megint itt nem száéímt az alapfelszetreltség extrái közti köülönbség sem), aztán írd oda hogy (decára a 20e eurós árkülönbségnek), jobb az értétartása, és ez az értéktartás, meg a szabványossan fél literes fogyi különbség, illetve az aalcsonyabb biztosítás (ami megint nezen érthető számomtra azonos kategóriűknál) többet nyom a latba, mint 20e (perdon 3e) eurós árkülönbség.

Aztán ott vannak az opciók, erre találtűák ki az ún a-z normalaustattungot, amit mindiog a hazai kedvére állítanak össze. Pl mennibe lerül az "automata" légkonid, de azt már nem veszik figyezelmbe hopgy hány zónás, mert a BMW kicsit bealutt (E46 2006ig, illetve ennek alapján az előxő X3 egészen 2010ig)

Ha érdekel konrklté cikk keress rá, ilyenekt töbebt olvatsam Alfa 159 Vs 3er 2006 körül, vagy XC60 vs németek 2010 ben.

Francia cikkenél pedig majd keresek. Most nem volt időm.

De nyilvűán ha a Moniuteur autom/autogds neked noname akkor a franciűk is mind azok lesznek...

DeezL 2012.07.18. 19:00:05

@banfwd: legjobb TDI az 5hengeres!volt 2db-om ,egy a6 meg egy T!

banfwd 2012.07.18. 19:37:35

@DeezL: Pár hete próbáltam ki egy A6 kombit, nagyon jó az a moci, szép a hangja is, a 6 sebességes kézivel meg álom. :) Kéne a francnak a V6 dizli...

Nivta 2012.07.18. 23:59:00

@ZF2:

"ez Belgium vezető újsága. Két nyelven is kiadják, és szeritnem a leganygobb példányszámú autós lap abbanj az roszágban."

ABBAN az országban...
Nemzetközi szinten attól még semennyire sem jegyzi a kutya sem,e felől egészen nyugodt lehetsz.

"Nonamenek azért nem nevezném, attól még hogy te műveletlen vagy"

Te meg szimplán hülye mert a műveletlen szó jelentésével sem vagy tisztában.
Valószinüleg még az irodalmi Nobel-díj odaitélésénél sem szempont járműiparában és piacában semmilyen jelentőséggel nem bíró,tenyérnyi országok autós médimainak beható ismerete.

"A szaksajtó élvonala nem tudom neked mit jelent. Én elég sok autobildet olvastam régen, valóban jók a cikkeik, csak tudod nem a pár hiredés miatt kerül alig többe mint 1 euro egy 100 oldalas szines újság minőslégi papíron. Objektivitásukról ime egy régi cikk: "

Neked viszont tudom mit jelent,hiszen az objektivitás megitélésére egy nulla forintba kerülő,kelet-európai internetes bulvármagazinra telik csak hivatkozni a fene nagy "műveltségedből".Gratulálok!:)
Persze nem szégyen ha ezen a szinten vagy,pusztán rejtély,hogy a Volvo német prémiumokhoz történő pozicionálásakor már vajon miért nem a Totalcar és Vályi Pista cikkje lesz az irányadó? LOL!

totalcar.hu/tesztek/2012/07/09/loallasnak_pazar/2/#szoveg

Az pedig egy percig ne zavarjon,hogy én nem az Autobild,hanem az Auto Motor und Sport (melynek tesztjeit,cikkeit világszerte jegyzik,idézik más autós médiumokban vagy neves gyártók reklámanyagaiban,szöges ellentében a belga okosságoddal) összehasonlítását linkeltem amit uyebár tökéletesen sikerült figyelmen kívül hagynod.
Mint ahogy még mindig egy vak hangot sem voltál képes ezidáig kinyögni,hogy hol és milyen hazugság van pl. ebben a tesztben.
(Tartok tőle,hogy többek közt némi nyelvi hiányosság is lehet ludas,ami szintén magyarázatul szolgál a többi német szaklap "hazugságaival" kapcsolatos egetverő baromságaidra.)

"A pontszámoknűál pedig egyszerű: vegyél egfy fullos 320d-t 60e euróért, írd oda az alapárat (32e EUR), tegyél mellé egy nem favorizált konrkurenset gyengébben felszerelve 20e euróval ocslóbbért, majd írd oda a leglehetetlenebb "alapárat" (mondjkuk a legmagasabb felszereltségi szinttel), tegyél melléje extrák ráait külön, hoszen miért is szíámítana hogy van felszereltségi szint, ha már azt veszed alapárnak.

Aztán a mindössze "2-3e euróval drágább" németet dicsérd a feláras tulajdonságai miatt, de pontozd ezen 2-3 e euró árkülönbség alapjűn (megint itt nem száéímt az alapfelszetreltség extrái közti köülönbség sem), aztán írd oda hogy (decára a 20e eurós árkülönbségnek), jobb az értétartása, és ez az értéktartás, meg a szabványossan fél literes fogyi különbség, illetve az aalcsonyabb biztosítás (ami megint nezen érthető számomtra azonos kategóriűknál) többet nyom a latba, mint 20e (perdon 3e) eurós árkülönbség.

Aztán ott vannak az opciók, erre találtűák ki az ún a-z normalaustattungot, amit mindiog a hazai kedvére állítanak össze. Pl mennibe lerül az "automata" légkonid, de azt már nem veszik figyezelmbe hopgy hány zónás, mert a BMW kicsit bealutt (E46 2006ig, illetve ennek alapján az előxő X3 egészen 2010ig)"

Ez a zagyvaság minden hülyeségével együtt többnyire gazdsági jellegű és semmilyen cáfolattal nem bír a Volvo műszaki tartalom,tartósság és gyártási minőségbeli hiányosságaira nézvést,amelyek gátolják az Audi-BMW-Mercedes által uralt prémiumkategóriába történő tartozást vagy azt,hogy nyolc éves korára annyira "egyben legyen" mint egy Audi.

"Ha érdekel konrklté cikk keress rá, ilyenekt töbebt olvatsam Alfa 159 Vs 3er 2006 körül, vagy XC60 vs németek 2010 ben."

Inkább te nyögd ki már kérlek végre-valahára,hogy hol fenében olvastál te olyan baromságot ahol minden kritériumban ugyanaz a résztvevő volt a befutó.

zerge44 2012.07.19. 00:18:45

@DeezL: Az Opel az Astra G-t nem egész napos utazó irodának vagy lakóautónak készítette, sokkal inkább sokgazdás céges taposóautónak,olcsó tömegjárműnek. Bőven kényelmes napi párszáz kilométerig, cserébe olcsó és egyszerű. Ha valaki ezt nem érti, és naponta vezet egyszerre 600-800km-eket az önként választott Astra G-ben, azt hagy ne sajnáljam ha néha négykézláb mászik ki belőle. Ugyanezt írhatnám a többi márka 2004 körül újonnan 3-5 misiért árult autóira.
Aki 8 éves sokszázezer futású, lepukkanóban levő használt prémiumot vesz irodának/lakásnak munkára, az fizesse meg a vele járó extra felárakat és néha üljön fel a sz@p@rollerre, vagy vegyen újat.

Nivta 2012.07.19. 01:08:50

@Nivta: "Pl mennibe lerül az "automata" légkonid, de azt már nem veszik figyezelmbe hopgy hány zónás, mert a BMW kicsit bealutt (E46 2006ig,"

Jópofa,hogy még a Volvokhoz is hülye vagy tekintve,hogy az E46-os BMW kor- és kategoriatársának megfelelő S40-ben ugyanúgy egyzónás a klimaautomatika...

www.e-mobile.lv/en/details/163230090

...azzal az apró különbséggel, hogy előbbi 1998-ban,utóbbi 2004-ben debütált ill."aludt be" egészen 2008-ig a zónák számát illetően, Tisztelt Szakértő Úr.

Globetrotter2014 2012.07.19. 09:44:25

@Nivta: azt nem mondanám hogy hülye vagyok volvókhoz mert van egy ilyenem a garázsban.És hidd el, van hozzá kétzónás klíma, a 2003as bemutatásától kezdve.

Egyébbként ha valamiért lehet most baxtatni a volvót az az hogy bealudt a 2 feletti zónás légkondi fejlesztésében a nagy platformján. Én spc kiadtam volna bálna a harmadik zónájáért azt a 2-300 euró többletet amit kérni szoktak mások (pl merci, alfa).

Ettől függetlenül ha pl egy 156ossal vetették össze vagy a kifutó E46ost akkor ez nem volt szempont. Pedig én több autót is leírtam ezért. Jó dolog a 2 zónás klíma. Ritkán kell de akkor jól jön. És a 3 zónás is.

De az X3asra már végképp nincs mentség.

Globetrotter2014 2012.07.19. 10:14:57

@Nivta: hát mondok neked valamit. Nemzetközi szinten a kutya sem jegyzi a németek újságokat sem. Csak mi vagyunk ilyen szervilisek. Az autobild azért tudkönnyen tervjesztedni mert reklámanyagai vannak, amit így olcsóbban tud átpasszolni mintha az újságok maguk csinlnák. Ez egy ideig jól működött, a 90es években pl ezt csinűlta az Autópiac nálunk, most az autobild reprint vette át a helyét.

Az AMS és az autobild Kelet-Európában nyomul igazán. De azt nem mondhatnám hogy az autbild mondjuk meghatározó Franciaországban. Ahogy a Moniteur is kivonult onnan nemrég. A franciák nem sokat fognak adni az autobildre, ahogy az olaszok is inkább Quattroruotét fogják olvasni.

Nem veszem vályi pista cikkét aklapnak ugyanúgy mint az autolbildet sem mert faxság. Ahogy a TC híreinek 80% lassan az MTI szinvonaához közelít (ami alcsaony, nagyon-nagyon alacsony). Ott volt pár hónapja az XC60 cikk, messziről lerítt hogy az ileltőnek fingja sincs az autóvásárlásról, a szokásokról, és igen bizonyos trendekről amit az árlista böngészése sokkal inkább elárul, mint lenyúlni egy tesztaitót el elmenni vele bulizni egy hétvégére vagy "horvátba". Aki soha sem alkudozott még újautóra, annak fiogalma sincs a valóságról dobálóznak milliókkal mintha valami milliárdosok klubjűban lennének.

Ettől függetlenül a TC cikekt azrét linkeltem be mert remekül szemlélteti a német autós újságírás szinvonmalát:
Profi, jól menedzselt autós marketing. És ha nicns ott az a pár oknyomoozó riporter aki kiszagolja az átbaxást, tele lett volna a sajtó a Mercedes zsenialitásával.

Shadowbull 2012.07.19. 10:24:36

@ZF2:

"Az AMS és az autobild Kelet-Európában nyomul igazán. De azt nem mondhatnám hogy az autbild mondjuk meghatározó Franciaországban. Ahogy a Moniteur is kivonult onnan nemrég. A franciák nem sokat fognak adni az autobildre, ahogy az olaszok is inkább Quattroruotét fogják olvasni."

Ööö, akkor az miert van, hogy ezekben az orszagokban is a nemet premiumtrio a meghatarozo? Akkor megsem a nemet autos media altal megtevesztett tizezrek veszik ezeket az autokat? Menj el egyszer Olaszorszagba es nezz szet, rengeteg BMW, Audi, Alfat meg elvetve latsz...
En erzek itten nemi (ön)ellentmondast.

" az ileltőnek fingja sincs az autóvásárlásról, a szokásokról, és igen bizonyos trendekről "

Nem tudom elkepzelni, hogy barki is az autos magazinok pontozasos tablazata alapjan valaszt maganak autot. Az ember olyan autot valaszt, ami tetszik neki, amit szeretne, kulonosen igaz ez a premiumkategoriara. Hogy aztan az irracionalis dontesenek alatamasztasara utolag keres racionalis indokokat, az mar mas kerdes.

aki BMWt akar, az azt vesz, es leszarja hogy a Volvo miben jobb meg miben nem jobb. Es nem kezdi el bongeszni a cikkeket, hogy akkor most ki hany pontot kapott a csomagtarto meretere.

DeezL 2012.07.19. 10:24:51

@banfwd: TUdom hogy az,nekem is 6 sebességes Kombi volt ráadásul Quattro! 6-7 liter közöt evett Quattroval vegyesben!

DeezL 2012.07.19. 10:26:53

@zerge44: OKé,csak elvannak tévedve az emberek..mert itt szinte mindenki Magyarországon a gatyájába pisál egy Astra,vagy Fabia vagy ilyen szutyoktól!

Globetrotter2014 2012.07.19. 11:00:01

@DeezL: "aki BMWt akar, az azt vesz, es leszarja hogy a Volvo miben jobb meg miben nem jobb".

Igen erről szól a sok német összehasonlítás. Elolvasas az ember, és akkor gonodolja megspróolja a sok tesztuidőt.

Az egyik ismerősöm így ment BMWt venni. Aztán nézett hogy a tesztekben szereplő autó ára nem 30e EUR hanem 50. És nem is kérdezett vissza, nem ment alkudni, vett helyette egy Audit. De nem nézett tovább más márkákhoz, nem kérdezett / alkudozott. A második audjánűl pedig úgy átverték mint a rend.

És ilyen az embrek jó része.

Ellenben itt van az irodaszomszédom. Most árulja az ötösét ami 7 évesen olyan mintha most jöttr volna ki a szalonból (most tekintsünk el a motorcserétől 3évesen. bár mint használt az is előny mert újabb).

Körbekérdezte a dolgoakt, nem csak egy márkától, számba vett sok mindent, és látva az árakat elklezdett keményen alkudiozni 4 országot végig próbálva de kitartott a bimmer mellett (a volvo ajánlat az XC60ra egyébbként is eléggé rossz volt, audi nem jött be, Macan még nincs).

És arra amit vett, valóban a BMW is volt a legjobb. A 8gangosnak nem volt ellenefe, szerintem még a DSG sem, pláne a volvo geartronicja, aztán a 4WD, neki nagyon bejött az M paket, auto damping meg miegyébb.

Abban amit keresett jól válazstott mégha sokat is költött rá (köze 50e EUR). Nyilván egy hasonló XC60 40ből talán kijött volna de pár dolog neem lett volna hozzá (pl nem vettt bele de nekem az EX óta bejön a körpanorámás kamera) vagy nem oyan jól (Autómata, 4WD, M csomag).

De ez nem volt igaz pl az előző X3ra, mégis sok testben lazán odatették első helyre, szmomra felfoghatatlan módon, úgy hogy vezettem előző X3ast.

Viszont amit én keresek abban a fentiejk irrelevánsak. Az egyeten terep amire viszem az a járdaszegély, nem sielek, az asszony irtózik az autómatától, és a klasszikus beltereket szeretem (R design kilőve, ahoyg az M paket sem érdekel). Váltóban én eddig többnyire jobban szerettem a volvó (és az audi) kéiseit mint a bimmerét (bár a hátsókerekeskek között a BMW-é a,legjobb kéziváltók ez csak relatíve dicséret).

Ennyit számít hogy valakinek mik a prefereicái.

Erre jön be az hogy a csóka elolvas egy vaskos és valósgéot nélkülözö tesztet, majd odamegy és megveszi azt maelyik szerintek "legjobb". És ahelyett hogy elgondolkozna hogyha az árban ekkora vetítés volt mekkora lehetett más tételeknél, inkább lemond az extrái jó részéről (és persze így is kifizet 4-10e eurós felárat)

Globetrotter2014 2012.07.19. 11:01:23

@DeezL: bcos az aklábbi ömlengés (@ZF2: ) Shadnak (@Shadowbull: ) ment.

Shadowbull 2012.07.19. 11:23:11

@ZF2: es mennyi kedvezmenyt kapott vegul a szomszedod a listaarbol?

"az asszony irtózik az autómatától"

???

Globetrotter2014 2012.07.19. 11:36:14

@Shadowbull: itt 20% a helyi árlistából (de itt mendenki nagyvoinaló, 15 alatt csak a japánok adnak, mondjuk ők nem is zavarnak sok vizet).

A nagy tétel az opciók volt, pláne hogy a csomagokra nem szeretnek a bajorok semennyi %ot adni.

Sokáig futott a UK rrexport a jó alapfelszeretlsg miatt, de az EUR/font árfolyam kersztbe tett nekik.

Volt még valami PL és LT ajánlat is de végül ez nyert. Tényleg ez a tiszta, álíltóklag épp ezekben a pillanatokban szerelik...

Globetrotter2014 2012.07.19. 11:38:01

@Shadowbull: az automata fő baja ha kombinálod kézis autóval, Mi váltva vezetünk az aszsonnyal, most point a kicsi van nálam.

Vicces amikor kuplung nélkül ráindítózol a kézisre és ugrik egyet, vagy amikor bőlint az autómata mert ballábbal fékzteél egyet :)

Ezek miatt egyelőre kimarad az aut, mégha inygen is adnák (volt már ilyenre példa)

Globetrotter2014 2012.07.19. 12:22:39

@Nivta:

"némi nyelvi hiányosság is lehet ludas," Würde ich nicht sagen. Hauptsaechlich lese ich Vergleichtests und Fachartikeln in mehrere Schprachen.

"minden kritériumban ugyanaz a résztvevő volt a befutó"

Figyelj, belinkeltem már neked volvo győztes tesztet, francia győztes tesztet, ezt már csek ne nekem kelljen előtúrni, ha te vagy a nagy német zseni....

Globetrotter2014 2012.07.19. 12:24:06

@Shadowbull: nagyon idegesek lennének a cégnél ha a portás beállítana egy reexport modellel? :) Vagy azért a jahreswagen még mindig jobb vétel?

Shadowbull 2012.07.19. 12:45:55

@ZF2: in mehreren Sprachen...

ha mar villogunk :)

A loteri kutyat nem erdekli, hogy a portas mivel jar. Gyarilag 21,8% jar neki, es a kedvezmeny utan meg adoznia is kell.
Viszont a portas mostanaban azt hallotta, hogy akar 25%-ot is ki lehet csikarni a kereskedokbol az uj 1esre meg a 3asra, ami utan persze adoznia sem kell, es ezt az infot elraktarozta maganak :)

Globetrotter2014 2012.07.19. 13:28:47

@Shadowbull: Genau, 'schuldigung. Jedoch, denke ich, was ich voreerst auf deutsch gescrieben habe war in Augenhöhe mit meine Rechtschreibung auf ungarisch. :)

Globetrotter2014 2012.07.19. 13:32:06

@Shadowbull: Itt már 20% nál az árfolysamnyereségen meg a téligumin megy az alkudozás :)

Korábban leírtam mr, ha türelmes az ember akkor általában a volvóval jár legjobban az ember. Ha meg nem zavarja a fapad, akkor a németekkel.

A 25% a csomagokra is?

Shadowbull 2012.07.19. 14:06:33

@ZF2: fel fullel hallottam egy fel mondatot, nem tudom mennyire fedi a valosagot, sem azt hogy mire vonatkozik.

közösperonos átszállás 2012.07.19. 15:20:34

@Nivta: "Jópofa,hogy még a Volvokhoz is hülye vagy tekintve,hogy az E46-os BMW kor- és kategoriatársának megfelelő S40-ben"

Az E46 kategóriatársa az S60.

Ratsche (törölt) 2012.07.20. 08:56:24

@Shadowbull: Nem igazan fedi a valosagot, es a 25% nagyon ritka, mert veszteseges eladast takar. Januar-februarban tudok ilyet elkepzelni, amikor a kutya nem vesz autot, es a kereskedok pedaloznak hogy elerjek a kvotat, de akkor sem az altalad konfiguralt autokra, hanem arra, ami az udvaron all (abbol is csak termeszetesen a magasabb provizioju 1-es 3-as modellekre, veletlenul sem a 7-esre).

A 21.8% is csak addig hangzik jol, mig adot nem kell fizetni. Adozas utan 15-16% marad, 10-11et barki kap a magasabb provizioju modellekre ugy, hogy o konfiguralja. Ha tobbet vesz egyszerre es ugyesen tud szkanderozni, akkor tobbet is, de 20% folotti kedvezmenyt nem kap, mert rafizetne a kereskedo.

Ha olcson akarsz autot venni, beszelj egy flottakezelo ismerossel, aki konfigural neked egy olyan autot amilyet szeretnel, te meg 1 evesen atveszed.

Ratsche (törölt) 2012.07.20. 09:04:05

@ZF2: vorerst
mit meiner Rechtschreibung
Reszes eset bela, iszonyuan reszes eset!
www.youtube.com/watch?v=eaRcwpnsYYI

Shadowbull 2012.07.20. 09:44:59

@Ratsche: ha olcson akarok autot venni, akkor veszek egy dacsiat :)

egyebkent a bosch szervizes tipp nagyjabol bevalt.

Shadowbull 2012.07.20. 13:15:58

@Rocko-: dácsiát? soha. ez elvi kerdes.

Ratsche (törölt) 2012.07.20. 18:49:46

@Shadowbull: Volt olyan, amit nem tudtak megoldani?

Shadowbull 2012.07.20. 22:22:36

@Ratsche: volt amit nekem kellett a netrol osszeokoskodnom, hogy tudjak, hol a hiba, de vegul is azt is megjavitottak.

eddig mukodik.

Ratsche (törölt) 2012.07.20. 23:15:27

@Shadowbull: Akkor most kene eladni, amig mukodik. Elgondolkodtal mar, mit veszel helyette?

Nivta 2012.07.21. 22:21:55

@közösperonos átszállás:

totalcar.hu/tesztek/s4016d/

"Ezekkel a paraméterekkel a kis Volvo versenytársai körét is meghatározza: prémium alsó-közép limuzin, tehát 3-as BMW, C Merci , A4-es Audi , 93-as Saab ."

@ZF2: "azt nem mondanám hogy hülye vagyok volvókhoz mert van egy ilyenem a garázsban."

Attól még lehetsz hozzá hülye - nem is kicsit - mint ahogy a mellékelt ábra is mutatja.
Persze lehet,hogy nem csak a Volvokat de kétzónás klima fogalmát sem ismered (oldalanként külön-külön állítható,egymástól független hőmérsékletszabályzás és levegőelosztás) a fent linkelt cikk irójához hasonlóan,aki kétzónás klimaautomatikát emleget, míg a képen világosan látszik,hogy csak egy hőmérséklet-állító gomb van benne.

"És hidd el, van hozzá kétzónás klíma, a 2003as bemutatásától kezdve."

Nem hiszem el.Egyrészt mert 2004-től van másrészt meg vélhetően bekerült volna prospektusba.

www.volvoclub.org.uk/current/S40BrochureMY2005.pdf

"Figyelj, belinkeltem már neked volvo győztes tesztet, francia győztes tesztet, ezt már csek ne nekem kelljen előtúrni"

Hát épp ez az.
Folyamatosan mellébeszélsz ahelyett,hogy a vitát alapvetően elindító baromságaidat -jelesül,hogy a német tesztek mind hazudnak meg a mesketédet a minden kitételt legjobban abszolváló német tesztautóról - végre valahára alátámasztanád valami forrás megjelölésével és persze a konzekvens kussolás helyett elárulnád azt is,hogy az általam belinkelt AMS-teszben pl.mi is a hazugság.

Nivta 2012.07.21. 22:26:43

@ZF2:

"Vagy azért a jahreswagen még mindig jobb vétel?"

Jahreswagen nagy J.

Nivta 2012.07.21. 22:27:50

@ZF2:

" ha te vagy a nagy német zseni...."

Hozzád képest feltétlenül,te szerencsétlen,aki egyetlenegy mondatot sem volt képes helyesírási hiba nélkül leírni.LOL.

Globetrotter2014 2012.07.21. 23:24:11

@Nivta: Szerintem te valami szerencsétlen giomanizta lehetsz aki akkor is az észt akarja osztani ha már nincs neki.
Amint írtam ilyet vezetek, a Julisban megint naponta. 2 zónás. Ez egy komoly pozitívum volt mellette mert nem volt szokványos (pl E46, X type nem tudott ilyet).

Globetrotter2014 2012.07.21. 23:40:32

@Nivta: ok hogy nincs saját tapasztalatod, de legalább szereted másokét belinkelni.

Az A4es méretét az S60 hozza nem az S40.
Az egyetlen (elég komoly) akadály az összemérésre hogy az S60ast nem szállították 2.4es alatti motorral (mondjuk a Cnek is 2.2es a legkisebb dízele).
ÍTök mindegy mit írtak a TCnél, ők nem gyakran szoktak autót venni, mások az elképzeléseik.

Nivta 2012.07.22. 00:36:28

@ZF2: "Szerintem te valami szerencsétlen giomanizta lehetsz aki akkor is az észt akarja osztani ha már nincs neki."

Te viszont ahogy elnézem aligha jártál gimibe hiszen a történeteid óvodás szinten vannak, helyesírásod alapján második félévben megbuktatnának németből és szemmel láthatóan nem volt melletted egy-két autós újságokat forgató fiú az osztályban aki elmagyarázza a kétzónás klíma fogalmát.(Azt,hogy még mindig képtelen vagy megjelölni a hülyeségeid forrását vagy rámutatni az Auto Motor und Sport "hazugságaira" már meg sem említem.)

"Amint írtam ilyet vezetek, a Julisban megint naponta."

Hátha mégsem.

"2 zónás." Hogyne.Egy hőfokszabályzóval...

" ok hogy nincs saját tapasztalatod, de legalább szereted másokét belinkelni."

Veled ellentétben,hülyegyerek.
Hiszen te mint tudjuk neves gyűjtőként egyszerre vagy A4 2.0 tdi,316d,C180,S60,Insignia,PUG 508,Passat,DS5,9-5,A5,TT és RCZ tulajdonos egy személyben. Esetleg a Moniteur vagy a Turbo.fr főszerkesztője és mint ilyen a tucatnyi linket ugyebár csakis és kizárólag a saját tapasztlataid bizonyitékaként sikerült beszúrnod.

Nivta 2012.07.22. 00:40:47

@ZF2:Úúúristen,most látom csak !

"a cikkhez tratózó képen feltűnik hogy a hőmérséklet 2x szerepel?"

Nekem az tünik fel,hogy annyira hülye segg vagy,hogy a rádio "tunning" feliratú gombját nézed hőfokszabáyzónak.Beszarááás! :))))

Globetrotter2014 2012.07.22. 00:46:18

@Nivta: nem értem milrt szüórakozok még veled, te szerencsétlen. Attól még hogy egy szabályozója van miért ne lehetne kétzónás. Olvass utána hogy műödik. Talán feltűnik az 1 db szabályozón az L és R gomb is. Remélem az angollal is olyan virtuózan bánsz mint a némettek és kitalálod mire valók...

De to okosabb vagy mint akinek ilyen van vagy aki tesztelte, sőt az egész világnál.

HA neves gyűjtő nem is vagyok, az elmúlt 10 év során túl vagyok már 3 autó megvételén újonnan, tesztgyűjtéssel, tesztelgetéssel, konfigurálással és alkudozással.

Ha esetleg túl lennél a pattanásos korodon feltűnne hogy a janik nem dizel S40essel szoktak kérkedni.

Globetrotter2014 2012.07.22. 00:47:57

@Nivta: a kijelzőt nézd te nagyon hülye.

Nivta 2012.07.22. 01:11:03

@ZF2: "a kijelzőt nézd te nagyon hülye."

Nézem és az vagyok:)
Kérdés, hogy eme figyelemetlen hülyeség felér e az általad összehordott baromságokkal amikkel kapcsolatban az istennek nem akarsz választ adni.

"HA neves gyűjtő nem is vagyok, az elmúlt 10 év során túl vagyok már 3 autó megvételén újonnan, tesztgyűjtéssel, tesztelgetéssel, konfigurálással és alkudozással."

Aztán valamiért mégis mások tapasztalatainak tucatjával hozakodsz elő link formájában, majd van pofád ugyanezt felróni annak aki EGY darab tényleges tesztet linkelt be.((TC meg a Volvo prosi csak válasz volt ill.illusztráció)

"Ha esetleg túl lennél a pattanásos korodon feltűnne hogy a janik nem dizel S40essel szoktak kérkedni."

Ezt pont te mondod?Nem zavar,hogy én semmilyen autóval nem kérkedek,míg te egyfolytában a Volvódat meg más autóidat emlegeted,hülyéje?

Nivta 2012.07.22. 01:31:21

@ZF2:

"Talán feltűnik az 1 db szabályozón az L és R gomb is. Remélem az angollal is olyan virtuózan bánsz mint a némettek és kitalálod mire valók..."

Nem szükséges,németül is úgy van.
(Gondolom akivel fordíttattad a grammatikailag remekbe szabott hozzászólásaidat ezt elfelejtette neked megemlíteni:)

Globetrotter2014 2012.07.22. 11:15:42

@Nivta: szivesen :)
Nem kérkedes, csak leírom a saját tapasztalatom. Egy porschéval dicsekednék, egy családi volvóval minek?

Amőgy köszi ennyi nekem is megy németül. Ha ehhez fordító kellene az elég gáz lenne... SZVSZ kevesebb elgépelés volt benne mint magyarul szoktam...

Knorbi 2012.07.23. 06:39:47

Picit kezd ovis szintre süllyedni a vita.De a legjobb a német rész,ha ennyire németek vagytok akkor uccu biztos van ott is autós fórum.

Én vagyok ennyire lemaradva hogy kétzónás klíma nélkül nem lehet élni egy max 4 köbméter légterű autóban? Ugyan már.

Shadowbull 2012.07.23. 06:56:56

@Ratsche: naja, de most fut egy masik projekt, az le kene zarni, utana lesz erre kapacitas. egy lehetoseg lenne egy F30 berlesben, de ez meg nagyon keplekeny.

Knorbi 2012.07.23. 07:27:27

Elsőre fura volt az az F30 de megbarátkozom vele szép autó lett. Vajon eltolták a kényelem irányába vagy inkább sportos ez is?

Shadowbull 2012.07.23. 07:37:10

@Knorbi: eddig meg csak egy eloszerias 335i-t vezettem, de szvsz karakterre hasonlo mint az e90, nyilvan modernebb kontosben es jobb minosegben. Akinek az E90 bejott, annak ez is be fog.

Knorbi 2012.07.23. 08:11:06

@Shadowbull: Hát akkor az nem lehet rossz.
Néha kacsingatok egy E90 320 avagy 18D-vel használtan kombi karosszáriában:)csak ez a sok rémhír hogy ennyi meg annyi a fenntartása....

Vágási Matyi 2012.07.23. 13:25:46

@Nivta: Az S40 a Ford C1 padlólemezre épül, ezt többek közt olyan kompakt autók használják, mint az előző Focus. Az általad és a cikkben említett típusok 2,7m körüli tengelytávval rendelkeznek, ez alól kivétel az A4-es, amelynek akkor még az S40-hez és a Focushoz hasonlóan 2,64m-es volt, illetve a Saab 93, amelynek 2,675.

Knorbi 2012.07.23. 15:12:26

@Vágási Matyi: Nahát te vagy a Vágási Feri fia? :))) Mekkora király? Nem szerezted meg a Taki bácsi 07-es Ladáját?:)

tükörfúró 2012.07.23. 21:45:22

@ommm: Igen omm bácsi, nagyon fiatal vagyok!

Manapság minden tinédzser kommenthuszár kiszerelt konverterekkel lakik odahaza, (váltót is odacigölhettem volna, csak már lefürödtem és nem akartam agyig olajos lenni)
sőt a műhelyben használt ütömvágom okostelefon is alapkellék mindekinek természetesen
de az is gyakori mindekinél, ami a háttérben épül a romjaibol...

indafoto.hu/tukorfuro/image/16182967-a90996c6/user

kapjál már a fejedhez srác

16éve, 96ban vettem az első automata 728i-t, azóta napi szinten automatákkal járok, kis kihagyással propelleressel

első két -illegál gyorsuláson- letérdelt váltót itt a konyha előtér 1,5nm csempés belépőn raktam össze sokéve egy hosszuhétvégén a tulajdon két kezemmel, lényegében célszerszámok nélkül, valami párezerből, mikor a legolcsóbb váltós is garancia nélkül(!) 250et mondott anno, és talán 3hetet ha belefér nekik..

(az akkor nekem féléves fizum volt prémiummal, és az autom értékének a fele, ő dolgozott volna érte 3órát kb, a benzin 200alatt volt, másfél gurtniért meg lakást lehetett venni..)

de tanits mester, hátha hallok valami ujat az automták lelkivilágárol!

kultúrpesszimista 2012.07.23. 22:18:33

@Nesebar: Tévedsz. A Saab és a Volvo ugyanott van, mint a német trió unalmas, de minőségi gépei.

tükörfúró 2012.07.24. 00:00:28

@Shadowbull: addig jár a korsó...

a franciák már megadták magukat, a kulcsszó samsung, rajta van a krompunci de attol még az egy teljesen, de teljesen távolkeleti auto, amit lényegében hajogyár melléküzemágban "hegeszt össze" sok kis ferdeszemű jómunkásember

lehet hogy 10évet még proppelleres logó lesz majd rajt, de 100.000% csingcseng manufacture fogja gyártani, 90% kinai tőkével..

ja és a karikás meg csillagos logó alatt is ugyanaz lesz, 2kasztnielemmel és 3 műanyaggal "megmodositva"

és azt fogod védeni akkor, hogy ez miért ésszerű, és miért van igy jol, és miért a világ legjobb kocsijai igy is

ennyi

kojot 2012.07.24. 02:35:08

Namost én 2 éve vettem a V70 D5 -ösömet 2 kilóval. Most 250 van benne, és nem füstöl egyáltalán, a belseje meg karcmentes, igaz sötét szürke bőr, a világosak puhább bőrből vannak azok jobban le vannak harcolva. Kívül is egyben van. Azt tegyük hozzá hogy 15 ezrenként cserélem az olajat motorban + a váltóban is. Én akkor mikor vettem nem találtam ár érték arányban jobb autót mint ez 2,4-ért. Vehettem volna 3 éves focust meg számtalan újabb szutykot ennyiért de nem kellett, most sem kéne. 3 jó autót találtam ebben az árkategóriában, V70, Audi A4/A6, A többi meg sem közelítette ezeket, úgyhogy nem is értem miről szól ez a teszt. Az úton mindegyik 100-szor jobban ott van mint a többi autó. Én kipróbáltam 3 hónap alatt vagy 50 autót, kisebb volvókat, audit, opelt, fordot, renaultot stb. A V70-be mikor először beültem azt mondtam nekem ilyen kell és pont. És azóta is így vagyok vele. Néha ha sokat megyek vele feltűnik valami apró hiba az ajtó fogantyú nyekereg ha magfogod... deszar. Aztán átülök valami más kocsiba és mikor visszaülök rájövök hogy a többi kocsi na az a szar, meg kényelmetlen meg erőtlen, meg azokban aztán tényleg zörög, meg a hifi is szar. Ebbe meg jó beleülni, gyors és kényelmes. De egy A6-tal is simán kibékülnék ha valaki adna egyet amiben nincs visszatekerve az óra, stb. Egyébként abban a volvóban a belsejéből ítélve van vagy 4 kiló. Úgyhogy nekem jó a V70 mert az enyém egyben van, ültem audiban is ami szét volt hajtva, nem mindegy ki hajtja. De azt továbbra is tartom hogy ebben az árkategóriában az ár érték arányt és vezetési élményt tekintve ezek a többi autónál nagyságrendekkel jobbak, ülj be egy új közép kategóriába ennyi pénzért utána egy ilyenbe aztán rájössz miről beszélek. 20 milláért meg nyilván lehet ennél jobb autót venni, csak az sem lesz 10x jobb mert 10 milláért amiket adnak az sem jobb ezeknél 5x max újabb... na meg azért télen -20 -ban az állófűtés sem olyan szar ám :D

kojot 2012.07.24. 02:44:44

Ja bocs kiegészítés az előbbihez: egy 5-ös bmw is frankó azzal egyet értek jártam egyszer egy régi cápa orrúval nekem a hátsó hajtás miatt nem kéne télen, (merci dettó) össz kerekes jöhet. Az a régi 5-ös is nagyságrendekkel jobb volt mint évfolyamtársai. Úgyhogy a hajtás miatt maradt a Volvo meg az Audi.

imittto 2012.07.25. 05:54:03

@kojot: Nem értem mi a baj a hátsó hajtással télen, nekem az eddigi legkezesebb autóm a 730i volt. Kollégám szívta vele a vérem hogy "sz**ni fogsz vele télen"...aztán a Kalos-át mégis a sz@r hátsókerekes szedte ki a parkolóból mikor leesett a hó. Rendes gumi kell alá és ennyi.

Ciri 2012.07.26. 06:10:17

@HankMoodyIsMyHero:

"Az árban benne van a computeres diagnosztika is (normális helyeken, gyári szervizprogrammal) és akkor kiderül mennyi a valós futott km mivel ez tárolva van hiába tekerték orrba-szájba az órát."

Ennél a típusnál? Aligha.

imittto 2012.07.26. 21:43:13

@HankMoodyIsMyHero: A BMW E38-ban is tárolva van egy csomó helyen, sőt, ha buherálják akkor a műszerfalon egy kis sárga lámpa ezt jelzi. El kell hogy keserítselek, simán átállítják. Egy Grand Espace IV-em is volt, márkaszervízben odaadtam a kártyát, feltették olvasóra - óra szerint az autóban 67000 km volt ami vicc, állapot alapján 170.000-re saccoltuk, a kártya szerint meg 1,3 milliót futott (ami mondjuk tuti baromság egy 1.9 dci-től). A lényeg: nem fogják tudni hogy mennyi a tuti. Meg kell nézni milyen állapotban van és leszarni az órát. Az Espace-ben kb. 170e volt, ennyivel itthon nem adod el, az állapota rendben volt így megvettük. Semmi bajom nem volt vele, nem voltak misztikus hibák stb. A BMW-t vétel előtt a Wallis-nál nézettem meg, gépre tették, állítólag rendben volt, a futott 230.000 km-t valósnak találták így megvettem - na az meg egy pénznyelő volt, elvitt szervízbe egy év alatt majdnem egy milliót.

vtec 2017.05.16. 18:16:14

Hmm, a 9 éves Toyota priusom, 300 ezer kilométerrel, amiből taxiüzem 240 ezer, sokkal szebb állapotú beltérrel rendelkezik.