HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Cserbenhagyás, vér, lövöldözés - mindenki röhög

2012.10.08. 17:23 streetsta

Címkék: rendőrség lada

Az emberek sóbálvánnyá meredve nézik a szirénázó járőrautót, a fegyvert rántó főtörzsőrmestert, mi meg a térdünket csapkodjuk az ország egyetlen igazi rendőrladája mellett.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja.

31 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr354827086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hamisnero 2012.10.08. 17:54:45

nekem úgy tűnik, nem PA-63, hanem R-61. majdnem ugyanaz, csak egy töltény mínusz a tárban, és egy centi mínusz a csőhosszban. egyébként dettó makarov 9X18-as lőszer. ja és az R-61 jobban bírja a strapát. és a trabant után ladám volt. maga volt az istenkirály, máig imádom.

P12_dCi 2012.10.08. 18:27:06

A 0.9-es tce motor 6.5 literes fogyasztása egy VICC.

Altaïr 2012.10.08. 18:51:58

A retró jegyében lesz sztori a március 15-e körüli verésekről, egyetemi klubfelforgatásokról, miegymásról is?

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.10.08. 19:08:45

@P12_dCi: Az ezerkettesbe ezt a motort nem szerelték.:)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.10.08. 19:14:04

@Altaïr: Nem terveztem. Viszont ha ilyen jellegű hozzászólásaid vannak csak, kénytelen leszek a cenzúrát bevezetni. Mellőzzük a politizálást, ha szabad kérnem.

Hurri Kán 2012.10.08. 20:00:53

1500-as rendőr-Lada maradt meg?

gombgéza 2012.10.08. 20:18:33

Vegyétek le kérlek azt a véres képet a címlapról! Feleslegesen szenzációhajhász és undorító, mindjárt elhányom magam. Tudom művér, de akkor is rohadt gusztustalan.

srank 2012.10.08. 20:22:34

nem készítettetek videót vagy csak még nem raktátok ki ?
a ferrari verő kókánybéemmvé bejegyzés megírása helyett lehetett volna egy klippet összedobni , mint anno a dögkeselyűs remake ...

Buntmetall 2012.10.08. 20:36:33

Az a kechupos kép szerintem is durva és nevetséges is egyben. Szerintem sem illik bele az összhangba.

Monyoka1971 2012.10.08. 20:44:26

@gyvy: Van egy volt kollégám ő rendőrségi autókat gyűjt és újít fel. Ha valakinek, van, akkor neki. Nem hiszem, hogy sok maradt volna meg eredeti állapotában, mert amikor leselejtezték őket (jöttek a Golfok, Escortok és az Astrák) még jó áron el lehetett őket adni. Ami megmaradt, az általában 2-3 donorkocsiból lett összerakva.

Megjegyzem, a fényjelzés tekintetében eleinte a két kék kúpos volt, aztán jött az, hogy az egyik kúpot pirosra cserélték. Nekünk az 1200s ladánkon ('92-94) decembertől mindig befagyott a fény, és csak egy irányba világított. Amikor eléggé felmelegedett a kasztni, akkor lehetett normálisan használni. Ettől eltekintve működtek és gyakorlati oktatást kaptunk az öregektől, hogy ha mégsem, akkor miként lehet őket működésre bírni....

Hurri Kán 2012.10.08. 20:53:46

@Monyoka1971:
:)
Mondjuk eleve nem is volt valami sok belőlük.

Monyoka1971 2012.10.08. 20:59:24

@gyvy: 300-400 darab minimum lehetett belőle. Mondjuk egyet saját kezűleg amortizáltam le. Vagyis nem én, hanem egy téglakerítés. Én csak vezettem... :)

Hurri Kán 2012.10.08. 21:05:04

@Monyoka1971:
Azok a téglakerítések néha hirtelen odanőnek az útra, az autó elé. ;-)

Rocko- 2012.10.08. 21:15:53

@gyvy: sztem nem, maximum 1984-es. :)

Hurri Kán 2012.10.08. 21:17:37

@Rocko-:
Ne már... Mi történt a régebbiekkel? :D

Rocko- 2012.10.08. 21:18:24

@gyvy: villogó lett belőle. :)

kaponyanyi 2012.10.08. 22:50:09

Őszinte nosztalgia...

Mityu Addideapénzt kft LE 2012.10.09. 03:48:54

Kicsi pontosítás: először kibiztosít, aztán tölt csőre. A menekülőre leadott célzott lövés már akkor sem volt jogszerű. :)

Egy nemrendőrségi-ezerkecskét van szerencsém simogatni majd minden nap. Igaz nem saját. 1972-es évjárat, ha jól láttam minden darabja eredeti.

P12_dCi 2012.10.09. 06:52:57

@streetsta: Az A-osztályos Merci képeken sokkal dögösebb, mint élőben. Volt szerencsém Nápolyban egyhez pár hete, egyáltalán nem nyűgözött le, pedig előzetesen igen sokat vártam.

ravezed 2012.10.09. 09:08:17

szegény Doppler...

eko 2012.10.09. 09:31:46

A növekedésgátlót a váll-lap alá illik tenni, nem fölé.
Egy videó tényleg sokat dobott volna..

Mityu Addideapénzt kft LE 2012.10.09. 09:39:16

@eko:

Azt én is néztem, de ha jól látom a fényképen akkor varrott vállap van a "kosztüm"-ön. :)

1127ccm 2012.10.09. 09:45:21

Koszonet ezert! Milyen furcsa, hogy elsore joapam zold kombi ezerkettese ugrott be amit leselejtezesre kerult ugy tudtuk megvenni. Emlekszem az anyosulesen ultem (gyerekules nelkul!!) Es nyomkodtam a nemletezo kuplungot feket es gazt. Gyakorlatilag ugy tanultam meg. Es a lada valto... Hmm azt bizony mar soha sem latjuk viszont. Ilyenkor sajnalom a fiatalokat. Mert akkoriban olni tudtam volna egy nemet jatekkatalogusbol szinte mindenert, ami ma mar nem extra. De megvolt a ladas elmeny! Es ez ma mar egyre inkabb visszahozhatatlan, atelhetetlen...
Megegyszer koszonet az emlekekert.

Tomchy 2012.10.09. 11:30:25

Nem azért, de micsoda kemény jószág már a Záporjóska! Egy ekkora darab embert elcsapni egyetlen horpadás nélkül!!! :OD

Paradicsompüré ide vagy oda - klassz installáció volt!

domeq 2012.10.09. 15:22:32

Klassz írás, de van pár elütés benne.

Altaïr 2012.10.10. 22:58:47

@streetsta: Na látom, beindult a demokrácia a totálkár blogon. Nos, ha te úgy látod jónak, nyugodtan vezess be cenzúrát. De legyél tudatának abban, hogy eléggé paranoiás vagy (nem kicsit, nagyon), és humorérzéked sincs (már abból ítélve, amit nekem válaszoltál). Ezzel arra utalok, hogy a hozzászólásomban a politikai tartalom (úgy értem a mai közéletre kivetíthető) = NULLA, a szatíra pedig = 100%. Plusz úgy látom, érzékeny témára tapintottam, ha egyből ki akarsz tiltani. Csak remélni tudom, hogy ez nem általános gyakorlat a Totalcarnál.

Megmagyarázom: Jó dolog olvasni, hogy jól éreztétek magatokat, gyerekkorunk szép emlékei, autósmozi satöbbi, gondolom, ezt nem kell részleteznem. Ugyanakkor az általatok idealizált "hőskorszaknak" másik jellemzője volt a rendőri brutalitás is. Ebből persze volt, aki semmit nem látott, és voltak, akiknek a mindennapjaik része volt a zaklatás, verés, állandó igazoltatás, és egyéb ínyencségek. A 100%-os retróhangulathoz ezek is hozzátartoznak. Most azt nem írom le, hogy ez miért volt szatírikus, bízom benne, hogy igazából tudod, csak "nem akarod" érteni.

Még egyszer: természetesen jó látni a régi autókat, meg régi képeket, újra átélni a régi élményeket, ugyanakkor szintén jó dolog (lenne) úgy elmondanom a véleményemet, mintha igazából már nem a 70-es, 80-as években lennénk és nem kellene attól félnem, hogy a véleményemért meg fognak büntetni.

Most egyelőre ennyi -- egy autós blogon nem a legjobb ilyen "nehéz témákról" beszélgetni, de ha már így alakult, és megszólítottál (azaz letámadtál és megfenyegettél), akkor válaszoltam.

Az én első posztomra szerintem teljesen helyénvaló lett volna egy olyan reakció is a TC részéről, hogy pl. "Haha, nem, annyira azért nem vesszük komolyan a retrót" és akkor annyival el lett volna intézve.

A jövőben remélem, sikerül majd lájtosabban venned az ilyen problémás(?) hozzászólásokat is, mint az enyém.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.10.11. 07:27:07

@Altaïr: Látom nem sikerül értelmezni em a cikkben olvashatókat, sem amit külön neked leírtam. Megismétlem még egyszer: ez itt most nem az a hely, ahol ilyen jellegű kommentekre kíváncsi vagyok, mert rossz irányba viszi el a beszélgetést, ráadásul az általad említettek meg is vannak említve a cikkben.
Nagyon sajnálom, ha nem sikerült dekódolnod az alábbiakat (talán majd mostt, hogy a kedvedért külön kiemelem): "Más kérdés, hogy mégis miért kellene izgulnia a Magyar Népköztársaság rendőrének. ehol egy elégedetlenkedő diákcsoport (március 15. már, október 23. még messze van), napközben sehol nincs rock-koncert, ahol csöveseket kellene megregulázni."
Nem büntet senki a véleményedért, pusztán arról van szó, hogy lehetőség szerint a témához szorosan kapcsolódó kommenteket kapjunk, olyanokat, amik nem viszik el egy olyan irányba a beszélgetést, aminek parttalan anyázás lesz a vége. Mert az ilyesmit senkinek nincs kedve folyamatosan terelgetni, a folyamatos moderálás és válaszolgatás feleslegesen von el időt és energiát mindenkitől - mint ahogy most is. Talán észrevetted, hogy egyre kevesebb cikket lehet kommentelni, pontosan a fent vázoltak miatt. Persze, úgy nem lehet a cenzúra felett keseregni, hiszen hely sincs, ahová leírhatnád, hogy már megint cenzúráznak.

Shadowbull 2012.10.11. 07:39:33

@streetsta: "Talán észrevetted, hogy egyre kevesebb cikket lehet kommentelni"

Eszrevettuk. Mint ahogy azt is, hogy mindenfele kritikai megjegyzesre, korrigalasra, ellenvelemenyre meglehetosen erzekeny lett a tisztelt szerkesztoseg.

Iszonyatosan belterjes lett az egesz Totalcar, es raadasul ijesztoen egysiku is. Nem tudom ez minek koszonheto, talan a nagysag atka.

Ez visszafejlodes sajnos.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.10.11. 08:08:47

@Shadowbull: Azt gondolom, az érzékenység nem fokozódott, csak sokaknak azzal lett tele a töke, hogy napi sok órában azoknak a kommentjeivel kell foglalkozni, akik oda nem tartozókat írnak a kommentablakba, esetleg kritikaként csak kötekednek. Én külön kértem, hogy legyen kommentposztja a cikknek, mert kíváncsi voltam, milyen érdemi hozzászólások születnek - lett is pár, ha romossá nem is kommentelték a posztot.
A gond az, hogy nagyon könnyen lesz egy békés hozzászólás-folyamból epeokádó komment-szörny.
Viszont a belkterjessé, egysíkúvá válást nem értem, de nagyon nem. Egészen sokféle témát dolgozunk fel mostanában, a közéleti, közszolgálati vonal (többek közt) Zách Daninak köszönhetően irtózatosan megerősödött. Technikai vonalon is születnek cikkek szép számmal, Csikós COTY tagságának köszönhetően arról a területről is sok anyag jelenik meg. Én nem látom az agysíkúságot. Jó, Csikósnak most kevesebb ideje van az öreg szarokra, nekem hiányoznak is a young- és oldtimerek:)

Altaïr 2012.10.11. 10:54:01

@streetsta: Azért szerintem nem az én posztom az, ami miatt korlátozni kellene a hozzászólási lehetőségeket -- anyázás pl. egy sincs benne. Továbbra is tartom, hogy humorral kell(ene) kezelni ezeket a fajta hsz-okat, mint ahogy fent írtam. Egyúttal igazat adok Shadowbullnak a túlérzékenység témakörben. A konkrétan obszcén és támadó hsz-k szerintem is nemkívánatosak, azonban ilyen tényleg nagyon kevés van szerintem. Ha meg magát az írást, vagy az írót kritizálja valaki normális hangnemben, azt úgy gondolom, illene elviselni. Mindezek mellet ez a ti blogotok, szóval azt csináltok rajta, amit akartok. Mi meg max nem fogjuk olvasni, ha nem lehet kommentelni.

Monyoka1971 2012.10.11. 13:51:49

Mondjuk akik érdemben tudnák kommentálni a cikket, azok feltételezhetően nem merték, mert féltek, hogy ízekre szedik őket. Gondolom én... :)
süti beállítások módosítása