HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Ladások, ez nem menő, ez gáz

2012.12.28. 11:36 ommm

Címkék: lada debrecen illegal

Vélemény-cikkünk kommentposztja.

599 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr54984731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

35up (törölt) 2012.12.29. 15:30:15

Most akkor ne legyen a segedmunkasoknak ez a kis szorakozasa se?

első 2012.12.29. 15:32:17

@haggyadaszt: és a rendszám nélküli 125-ös kék vespa teszt??? Oda nem kellett papír?
Üdv

alkalmi áron 2012.12.29. 15:36:30

kíváncsi lennék,hogy ezalatt a 10 perc alatt hány baleset történt a közutakon,a felelősségteljes nagytudású NEMLADÁS vezetők jóvoltából??? a másik:azért mert valaki ladával jár még nem biztos hogy csóró vagy idióta...nagyon sok nyugati autó szarabb műszaki állapotban van mint ezek a felpöckölt gépek...tudniillik egy széria ladával elég nehéz látványosan forogni.A legtöbb szájtépőnek meg frontos autója van és bosszantja,hogy nem tud ilyet csinálni :)) Nálunk is van lada és igen tuningolva van és igen elteszem a seggét a körforgóban és teszek rá hogy ki mit szól hozzá.És azért van,hogy ne a új autómat üssem szét,meg a gyereknek legyen mit szerelgetni ha már a BME-re jár. Kispolgárok...hahh

alkalmi áron 2012.12.29. 15:42:50

@Hekus:
Nálad a pont!! Pont egy ilyen szabályos géza ütötte ki alólam a motort mert jelzés nélkül befordult balra mikor előztem....a biztosítója meg nem akar fizetni mert minek előzgetek védett úton....még szerencse hogy zúzódásokkal megúsztam.........hajrá driftesek.....a rendőrök meg foglalkozzanak a valódi bűnözőkkel!!!!!!

2102 2012.12.29. 15:45:35

@Dr. GGG77:
"hogy nekik joguk van elfoglalni egy közutat, hogy ott 30 centire állóktól parádézzanak a kocsijaikkal, mindenféle engedély, egészségügyi biztosítás, stb nélkül."

Nem Ők parádéznak a 30 cm-re állóktól, hanem a parádézókhoz olyan közel álltak az emberek!!!!!
Nem mindegy!!!
Szép napot

2102 2012.12.29. 15:47:44

Én a Ladákkal vagyok!!!

uarempty 2012.12.29. 15:52:58

@comp: hát a szenon robi vagy a hangyász gabi, talán 1 fokkal lett volna jobb, de alapjaiban véve hiteltelen lett volna tőlük is :D

Gyerekek, nem kell itt az álszentet játszani...Egyébként meg, ez egy kattintékony poszt, a kommentszám 500 , szóval, pityu elérte a célját! :D Inkább szervezzetek vidéken a ladásoknak egy biztonságos csapató napot, filléreké, és máris lesz plusz bevétel és a kockakergetők is úgy nevezett "biztonságban" lesznek.Pár fakabát őrködik azt csókolom, nem kell itt a razziát meg a feszkót kelteni, megoldás kell, nem orr túrás kedves pityu, hamár belemászol a témába.Mint jó tanács...

Opus Pocus 2012.12.29. 15:54:51

@2102:

:D
Jaja!

Hihetetlen, hogy egyes emberek gyűlölködésükben mennyire képesek elveszíteni a realitásérzéküket.

Szerintem ezzel semmi baj nincsen. Ha este baktatok hazafelé és mondjuk a kocsma előtt épp bunyó van, akkor dönthetek, hogy kikerülöm az érintett szakaszt és biztonságban hazamegyek, vagy megnézem, mi folyik ott, de ezzel bele is kalkuláltam, hogy simán repülhet felém egy söröskorsó.

Én nem is értem, hogy miképp keletkezhetett ekkora flame ebből a posztból.

zeddez 2012.12.29. 15:56:07

@JohnyG: de volt
egy fotost elgazolt egy versenyauto kb 2 eve

Slippery Slick a menetlabilizátor 2012.12.29. 15:58:30

2005-ben elmentem a németországi WRC futamra. Tokéletesen szervezett biztonsági korulmények kozott, legalább 50 méter távolságban kellett lennem a pályától. Értem én, hogy így volt biztonságos, de az életben tobbet nem megyek oda.

Szerintem oruljunk, hogy nem sérult meg senki és innentol fogva kezdjunk el aggódni, hogy nehogy valaki belinkelje ezt a bundáskenyérpartyt az arab driftek kozé, mert akkor egy világ fog rohogni rajtunk.

Slippery Slick a menetlabilizátor 2012.12.29. 16:00:04

@zeddez: Na ugye.
Pontosan így értem, hogy statisztikai alapon megbukott ez a cikk.

Solaren 2012.12.29. 16:01:03

Megszólalt a Szent Ember...
Ez nagyon álszentre sikeredett és nem is értem miért.Akik kimentek pontosan tudják,hogy veszélyben vannak,ha nem akkor igazi marhák.Ha így tekintjük a dolgokat,akkor egy szervezett rally is veszélyes szórakozás,mert ott is történtek már halálesetek,de tudja mit vállal az ember.
Ha ténylegesen veszélyes volt más forgalomban résztvevőre is ez a "rendezvény",akkor persze más a helyzet.

h4z4rd 2012.12.29. 16:04:50

@uarempty: Belekevverni a hangyász-sagat ebbe nagyon nem fair, gondolom nem kell kifejteni, miért.

A másik dolog, amit felvetsz, egy jellemző kortünet, függetlenül attól, hogy az eseménnyel vagy a cikkel mennyire értünk egyet:

VALAKI MÁS szervezze meg, oldja meg helyettem, mert nekem jogom van szórakozni, de többre nem is vagyok hajlandó. Ja, és persze legyen ingyenes, mert különben szétszpemmelem a kommentfalat és felnyomlak az apehnál.

Bravooo 2012.12.29. 16:40:52

www.youtube.com/watch?v=DBMVeIyyHIY
Nem kell ahhoz gyorsan menni, hogy tragédia legyen a vége, elég az, ha drift közben váratlanul betapadnak a gumik és megindul az autó az ellenkező irányba, a meglepett sofőr meg nem tud vele mit kezdeni.
A legviccesebb az egészben, hogy még ilyen "lassú" tempó mellett is sikerült összeütközniük. LOL
Ezzel még nincs is baj, mert lesz@rom, csinálják a saját hülyeségük, a gond ott van, hogy akkor is ugyanúgy ész nélkül állatkodtak, amikor a közúton közlekedő autók mentek be a körforgalomba.
"Élni, és élni hagyni." Ezt kéne megtanulniuk ezeknek az idiótáknak.
Még a kisiskolás gyerekek is fel tudják fogni, hogy focizni a focipályán kell, nem az utcán, ahol betörhetik az ablakot vagy autókat rongálhatnak meg.
A buliba persze mindenki belemegy, de a balhét már senki nem viszi el.
Nem hiszem el, hogy egész Debrecenben nincs egy üres parkoló vagy egy forgalomtól elzárt hely, ahol ugyanígy lehetne állatkodni, de anélkül hogy a forgalmat vagy más civileket veszélyeztetnének.

Egyébként ez a cikk jó kis hiánypótló írás lett az elmaradt karácsonyi gyűlöletlevelek pótlására. :)

alkalmi áron 2012.12.29. 17:27:09

Járunk rendezett szlalomversenyre,10000ft egy nap és mehetünk 3-4 kört a gokartpályán,mert van 60 induló és csak így biztonságos.....4-5km ennyi pénzért nem biztos hogy mindenkinek bejön.A másik ahogy a tv tálalta....közröhej...ez a "lehullott5centihósenkineinduljonútnak"duma...agymosás.

egyhazafi 2012.12.29. 17:56:24

Ezek urai a gépnek? Ja egy sem csúszott ki vagy pördült meg mi! Vagy mégis.....

Ezek még a kis himbilimbijüknek sem urai, nem hogy a kocsijuknak. Menjen a fenébe az ilyen exhibicionista. Veszélyeztet mindenkit, aki arra jár!
Agyon verném egy gázpedálállal, ha eltalálja a kocsimat és a benne ülő gyerekemet.

www.youtube.com/watch?v=pLRZp5sT3AA
A linken látható, hogy milyen amikor valaki uralja a gépet. Ne ezek a ladások pont nem ilyenek. Nem a ladával van gond, hanem a sok hülyével, akinek nem telik pályabérletre.
Csukják le a sok ilyen suttyót és a börtönben meg legyenek egy Johnny köcsögei!

BigBeer96 · http://wwwplayformaone.blog.hu/ 2012.12.29. 18:44:30

A közút nem versenypálya, még annak sem, aki nagyon tud vezetni! Az illegális verseny nekik persze buli, mert törvénybe ütközik, ezért még talán jobban is élvezik, mintha csak legális versenyeken lennének! Ha ezt akarják, akkor csinálják, de vállalják is érte a felelősséget!

ratatami 2012.12.29. 19:16:12

@g.isti: Ha te buszsöfőr vagy ezzel az IQ-val, én nem ülök többé buszra.
Ahogy mondod: közben zajlott a forgalom, vagyis a hülyegyerekek normális emberek, családok vagyonát, testi épségét veszélyeztették.

zeddez 2012.12.29. 19:39:56

@ratatami: bla-bla-bla, csúsztatsz

amikor jött egy "külsős", egyből elengedték, hgy menjen a dolgára nyugodtan

Hurri Kán 2012.12.29. 19:55:27

@alkalmi áron:
Akkor ne csinálja.
Én is szívesen űznék egy-két hobbit, amire jelenleg nincs pénzem, így nem csinálom őket.

zeddez 2012.12.29. 19:55:46

@Hekus: ezenkívül, ráadásul a körforgalomban a bent haladónak van előnye

fotós p. 2012.12.29. 20:10:17

lazán jár nekik a büntetés, tudtommal a körforgalomba nem lehet megállni! neki ez sikerült, a sok kresz tudós meg adja vissza a jogosítványát!

g.isti 2012.12.29. 20:29:31

@ratatami: igy van menj gyalog v amivel akarsz.de ha majd letolsz 4-500e km t akkor ràjössz nem ezek a sràcok nyomoritanak meg hanem a balfasz urvezető és most nem sorolom miket művelnek.gőzük sincs a tulkormànyzott v alulkormànyzott jàrmű viselkedéséről.képtelenek baleseti szituàciot lereagálni.igaz lehetett volna kihaltabb rèszen is csinàlni .ennyi

kubedesign 2012.12.29. 21:10:25

az apátok faszát... csak ráesett volna valamelyikőtök barátnőjére 1000kg szovjet vas a körforgalom mellett állva, és ott hal meg akkor is itt ugatnátok? hogy fasza volt a csapatás? mert ugye mindenki ismert mindenkit, és mindenki más autójának a műszaki állapotát? ezek a "srácok" nem okoznak balesetet? honnan a 'csából tudja ezt minden kommentelő? De majd legközelebb ottmarad valaki, és fekete zsákban viszik el, akkor is gyertek vissza ugyanide, ugyanúgy ugatni ahogy most, hogy "ezek az aranyfaszú gyerekek uralják a gépet, és max 50-el mentek a körforgalomban" csakhát rossz helyen állt x.y. és nem bírta el az 40-el ráeső autó önsúlyát... barmok...

mackosajtDB 2012.12.29. 21:21:16

Szeretném jelezni, azok, akik azt állítják, hogy Debrecenben nincs placc, ahol csapatni lehet, hogy igenis van, létezik.

Jelenleg ugyan nem tudom, mibe kerül kibérelni, de 3 éve 2 napi bérlet tudom, hogy mennyibe került. Igaz, nem kimondott drift pálya, nem kimondott versenypálya, csak egy szimpla állatvásári terület, viszont telibe aszfalt, nem 1 drift is volt már ott rendezve meg egyéb állatságok. Igaz, éjjel nem lehet ott csapatni, mert többen laknak a környékén. Igaz, ha szervezni kéne, komoly gondolkodással, akkor akik a mostani "bulit" szervezték, nem tudnának nyugodtan aludni, mert biza kéne pár ember, akik segítenének nekik lebonyolítani, kéne őket irányítani, kéne a hülyegyerekeket kordában tartani. Így, hogy "szerveztek" egy illegált, semmit nem kell csinálniuk. Sőt, a felelősséget is a hülye nézőre hárítják. Minek ment oda!

Qrva egyszerű ezt így mondani, de ideje lenne felnőni, és felelősséggel gondolkozni!

Ha csak 500 ember menne el egy legális bulira, 500-as belépővel már 250k. Ebből nem hiszem el, hogy nem lehet kibérelni valamit a környéken, vagy hivatalosan elintézni, hogy egy adott placcot lezárjanak, és ez egy viszonylag kicsi nézőszám, olcsó jeggyel. Talán nem véletlen volt qrva nagy tömeg anno a LEGÁLIS Gyorsuláson!

Opus Pocus 2012.12.29. 21:25:04

@kubedesign:

Az egész közlekedés olyan, hogy minden pillanatban fennáll a lehetősége annak, hogy valaki zsákban végzi aznap. Minden útkereszteződésbe, az utak minden 50. méterére kiállhatnál károgni, hogy minek autóztok (motoroztok, bicikliztek, vonatoztok, repülőztök) faszkalapok, hiszen bármikor leugorhat eléd egy gyerek/kutya/kamion és akkor hú mi lesz majd.

Ez a körforgalmi akció semmivel sem volt veszélyesebb, mint a szomszédom, amikor beparkol, vagy amikor bármely tetszőleges úrvezető látótávolságba kerül bármely egyénnel.

Ne rettegjünk már ennyire!

Töketlen megkeseredett nyuggerek gyülekezete lett itt.

Opus Pocus 2012.12.29. 21:29:30

@mackosajtDB:

Te pisáltál már bokorban?
Miért? 20-30 km-en belül biztos találtál volna egy benzinkutat vagy egy áruházat, ahol megoldhattad volna. Egy százasod meg csak van!

Nemigaz, hogy tényleg ilyen világba kerültünk.

Ha valaki meg tényleg igazán retteg attól, hogy ráesik egy autó, az ne menjen ilyen rendezvényekre és ész. Maradjon otthon tévézni, attól legalább csak az agya pusztul el.

Negrogo 2012.12.29. 21:35:25

Az, hogy neha vki kanyarbol kifele vagy korfolgalomban keresztbe teszi az autojat belefer. En is csinalom a bimmerrel ha olyanom van fenyes nappal is. De az, hogy osszeverodnek vkik es delutan 5 kor kimennek egy forgalmas helyre ezzel akadalyozva a tobbi forgalomban resztvevot es azokat veszelyeztetve (mert van, hogy nem adja ki) szerencsetlenkednek, mert a legtobb inkabb azt csinalta az mar nagyon nem ok.

Lehet ezt maskepp is. Pl ha le esik a ho en is kiveszem a bomost es este 11-12 utan kulvarosi reszen felavatom. Kb 3 autoval talalkozok egy ora alatt abbol is egy biztos ladas vagy imprezas vagy bmw-es. Vagy nagyon regen Matraban, Paradi elagazas kornyeken jott ossze par autos es mentunk csapatni szint ugy hajnali orakban mikor a madar se jart arra ha megis akkor a hoban a szembe jovo lampa fenyet kilometerkerol lehetett latni. Mikor szepen fel ert mindenki 10-12 autorol beszelunk, mentunk vissza. Ez igy total mas mederben zajlott.

mackosajtDB 2012.12.29. 21:44:35

@Hekus: Képzeld, igen.

Amúgy ha hiszed, ha nem, az állatvásáron pont van WC! Vagy egy mobilWC-t lehet bérelni is.

Nem csak ész nélkül köpködni kéne azokra, akik próbálnának némi gondolkodást is a szervezőkre erőltetni.

átlátó 2012.12.29. 21:47:58

Az ilyen prosztóknak jégcsákányt... nem a seronsztonét, hanem azt a jófajtát a kamrából. Tehát ez egy rendezvény volt... mondom, hogy értem. Rendezvény. Anyátok meg nem ment el küretre veletek, hanem fölnevelt és elfogult is biztos... egy anya már csak ilyen. Neki van igaza, de a jégcsákány érvényben marad.

eßemfaßom meg áll 2012.12.29. 22:29:40

Van ladám, kettő, ezek meg ott a videón faszok.

TSiga · http://alfaamore.hu 2012.12.29. 22:31:25

Én is szeretek gyorsan menni csapatni. Pályanapon. Az autóm gyári, nem hátulkaparós. Nincs benne sportlégszűrő sem homashita-tuning sem. Egyszerűen élvezem az autót úgy ahogy van!
Ezeket meg nem előállítani kellene, hanem ott helyben bevonni a jogsijukat (ha van) és szigorított vizsgára vinni az autót.

Mondjuk amíg rá kell szólni a "veszélyes munkát végző" sünökre, hogy a barom jön ki az egyirányú utcából fordítva, addig nem lesz itt rend...

TSiga · http://alfaamore.hu 2012.12.29. 22:34:41

@cenzuratroll bosszanto: Ezért olcsó a Fibernet az UPC-nél! :-)

Tybi 2012.12.29. 22:53:06

Túl van ez a történet rendesen fújva.
Nagyvonalakban egyetértek gmmm-el, nem is igazán szoktam kommenetelni, de csak sikerül felhúzni magam néha.
1. A rendőrök elrendeztek mindent, akkor minek ekkora felhördülés?
2. Az említett korforgalom a volt Cora, jelenleg Auchan áruházba bevezető körforgalom, ipari terület határán, a legközelebbi lakóháztól kb. 400m-re. ("zavart a környéken lakókat" LOL), ahol az áruház este 9-kor zár, utána gyér a forgalom, akárcsak a közvilágítás. Még mindig inkább ott, mint valami valami forgalmas helyen, persze ettől még hülyeség.
3. Az író felhördülése kissé álszenteskedő, a hangvétele viszont kimondottan bántó.
4. Az is hülye, aki 1méterről nézi mi történik, nem csak aki vezet.
5. hülyék igenis vannak, nem kell ahhoz egy ilyen "bundáskenyér party" hogy találkozz velük.
6. Nem ladásokról kellene szólni a történetnek, hanem azokról, akik idióták.
7. Miért kell az autósokkal kapcsolatban mindig kelteni a hangulatot? ha nem ilyen, és ehhez hasonló szarságokkal, akkor az autós-motoros, autós-bicajos stb. hőzöngésekkel?

lcka 2012.12.29. 23:19:12

nem értem hogy nyalhatja ezt be minden "önérzetes" ember, mindegy melyik oldalt is képviseli ilyen vehemenciával...

a cikk nem a ladásokról szól, hanem a megnyilvánulások alapján "valakik" képet alkothatnak a társadalom jelenlegi helyzetéről (a különböző fórumok mind más perspektívából, de a lényeg ugyanaz)

a tervezett hatás nem is maradt el, van itt minden a szétrobbanó kerekektöl a mi lett VOLNA HA ..... mantráig, melyben jó hogy a meteorzáport nem említi senki, de a lényeg hogy felmérhető, megállapítható a minden szinten jelenlévő széthúzás

és ez nagyon jó hír azok számára, akiknek ez a kommentablak igazából "készül", pont ezt akarják látni

(nem a tc szerkesztőségére gondolok, ők max röhögnek rajtatok...)

Szabványok 2012.12.30. 00:04:34

@Dr. GGG77:
"Mindig gyűlöltem, és mindig is gyűlölni fogom"
Én keresztény vagyok, tehát én azokat sem gyűlölöm, akik engem gyűlölnek. Különösen Karácsony, a szeretet ünnepe táján. Téged meg őszintén sajnállak, hogy így, gyűlöletben kell élned.

"azokat, akik azt gondolják például, hogy nekik joguk van elfoglalni egy közutat,"
A közút mindenkié. Tied, enyém, övék. Néha Neked jut több belőle, néha nekem, néha nekik.
De legtöbbször az áskálódóknak, felújítóknak.

"hogy ott 30 centire állóktól parádézzanak a kocsijaikkal, mindenféle engedély, egészségügyi biztosítás, stb nélkül."
* Nem 30cm-re voltak.
* Az egyik hozzászólás említett valami olyat, hogy volt mentő.
* A legfontosabb:
Közöd?
Ha ők parádézni akarnak, ha ők nézni akarják a parádét, akkor tegyék!
Nem szeretnék olyan országban élni, ahol egy bevallottam gyűlölettől vezérelt ember határozná meg, hogy ki mit csináljon, videón látott távolságokban nagyságrendet tévedve adjon jó tanácsokat. Ezt még a Vályi féle "újságíróknak" sem megengedhető, neked sem. Nem vagytok Ti sem istenek sem önkéntes rendőrök, hogy ítélkezzetek mások felett!
(Az egy másik tészta, hogy megrongálták a gyepet, szemeteltek. Azért büntessék meg a közterületfenntartók.)

"Kurva nagy tévedésben vagy, ami liberalizmust illeti, amit te támogatsz azt úgy hívják anarchia."
:-) Szecskojedno!
OK, akkor a Te (szerintem teljesen egyedi) terminológiád szerint anarchista vagyok. Mivel liberális vagyok, egyáltalán nem zavar.

"Az anarchiát támogatók pedig rövid szárnyalás után általában (nagyon helyesen) a temetőkben vagy a börtönökben rohadnak meg."
Látod a tények makacs dolgok!
Mert egyrészt ott sem halt meg senki én sem rohadok börtönben. Temetőben persze fogok, de az még odébb van!

Szabványok 2012.12.30. 00:18:17

@Operator: "Alapvetően igazad van, a driftelők nyugodtan korlátozhatják mások jogait, hisz nekik is vannak jogaik. A lényeg a hogyan."
Szerintem nem. A lényeg az, hogy mennyire.
Nem az a lényeg, hogy hány pecsét van az elkérő papíron. Hanem az, hogy látható-e, hogy mennyire zavarják a többi embert. Ha nem hivatalos a lezárás, hanem integetnek, hogy inkább ne menjen arra, aki félti a kocsiján a glazúrt, akkor csak annyi kellemetlenséget okoznak, hogy pár száz méterrel többet kell autóznom. Ha arra megyünk és megkérem őket, hogy hagyjanak ki egy kört, mert a feleségem megijed és kihagynak egy kört, akkor minden OK.

"Ahogy itt páran leírták, akár a zárt pályás verseny, akár egy útszakasz lezárása hivatalos rendezéssel"
Megmondom őszintén kicsit elegem van ebből a papírországból. Semmit sem lehet csinálni, csak ha van jó sok papírod, jó sok pecséttel. Akkor viszont mindent. Persze én sem gondolom, hogy ne kelljen semmihez se engedély, de ma kicsit túlbúrjánzik a bürokrácia országunkban. Ha akarok valamit csinálni, akkor hetvenkét engedély kell. Ha pl. egy rendszám nélküli járművel akarok menni 300m-t, akkor szerezzek harmincnyolc engedélyt, 22000Ft-os okmánybélyeggel? Nem egyszerűbb, ha egyik éjjel kettőkor kiáll a barátom az útra egy lámpával és integet az esetleg arra járóknak, hogy vigyázzanak, mert fennforgás van?

Szabványok 2012.12.30. 00:24:54

@streetsta:
"Az a Datsun konkrétan kétszer három kilométert gurult, amint kiderült, hogy nem vállalható a viselkedése, visszafordult vele Karotta."
:-)
Most akkor szabad vagy nem? A mértéken múlik? 3km-t szabad? Ha jó messze vannak a többiek akkor szabad? Ha ezek a fiatalok éjjel háromkor, néptelen helyen csinálják, akkor már okés lett volna a dolog?
Ha nem kézifékkel, hanem gázzal faroltatja meg az autót, akkor azt szabad?

Ez nekem nagyon hasonlít arra, hogy Te akarod írni a szabályokat!
Javaslom mottónak:
"Aki nálam óvatosabban megy, a togyogó idióta ki kell tiltani a közutakról! Aki meg nálam merészebben megy, az száguldozó elmebeteg, ki kell tiltani a közutakról!
Mert én vagyok az igazság, én vagyok az út!"

tükörfúró 2012.12.30. 00:51:52

"hogy a picsába gondolták ezt a szervezők,"

Gondolom mint 20éve az illegált, meg később az infoparkot szerdaeste, körbement riadó, gyertek, jólesz, oszt kész.

Aki volt kint, tudja...., még az igazi illegálon, a ring előtt, sokkal.sokkal.nagyonsokkal. Durvább dolgok voltak, mint azt bárki álmodná ma...sőt álmodta volna a TC hőskorában, ami ezekhez képest már tegnap és nemrégen volt..
mikor anno maga a nagy winkler is...aki akkor még nem is volt vinkler....khm..khm..na, ma már biztos letagaggya, vagy faxtuggya, kimagyarázza, nemugyemléxik, máshogymeséli, mindegy is.

Sose halt meg senki, nem mondom, hogy ez jó -volt-, biztonságos -volt-, igy kell, ez a jó, de itt (a videon) még igazán tempót sem mennek.

Értemén, hogy a tömegbe beletaposni gyökkettővel is lehet, csak tudnám bármelyik un. "találkozón" ahol divik a drift meg a börny, mennyivel nagyobb "biztonságot" ad 4sárgamellényes megy pár karó és nylonszallag közte. SZerintem semmivel, sőt. Ott aztán "bárki" foroghat, include félrészeg fogalmatlan he gyerek..az se számit volt előtte sör a kezében vagy nem....

Van pár profi amikor akár autó orra elé is odaállnék..., meg sokkaltöbb aki csak hiszi magát valaminek...valakinek.....de még sosemlettbaj, tehát.

Ez legál, az illegál..vagykitudja.

Valahol mélyen tökigaza van persze, csak a másik gyanus része ennek, hogy a tc un "driftgyűlölő" részéből jönnek elő az efféle megnyilvánulások már sokadszorra,....

...na kiváncsi vagyok egyáltaán elmegy-e ez, vagy meddig lesz a komment itt.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.12.30. 00:53:44

@Szabványok: Két dolog. Az egyik, hogy nem én írtam a cikket, eddig sem foglaltam állást sem pro, sem kontra.
Aztán a másik: pontosan annyit ment Karotta az autóval, amennyi idő alatt kiderült, hogy bár szerkezetileg tökéletes az autó, a beállítási pontatlanságok miatt ő nem vállalja még a tízzel tötyögést sem. Az én fülemen csorgott volna az adrenalin, és ha már ott vagyok, lépésben totyogva, keresztben szenvedve is elvezettem volna a futóművesig. Ezzel szemben ő meghozta az egyetlen vállalható és felelős döntést. Nehogy már pont őt baszogassátok, különösen ne úgy, hogy semmiféle módon nincs köze a fenti cikkhez.
Egyébként meg úgy hisztizik itt mindenki, mint ha nem írhatta volna le egy újságíró a véleményét (amivel, bár sokan vitatkoznak, legalább annyian, ha nem többen, egyet is értenek). Senkinek nem kötelező egyetérteni vele - sem neked, sem nekem. Ez egy szubjektív műfaj, mint általában ez az autósújságírósdi. Az egyiknek tetszik, a másiknak nem, az egyik szerint kényelmes, a másik szerint nem.
Tehát, mint írtam fentebb, nem kell egyetérteni Pistával, és mint látható, meg is van a lehetőség, hogy ezt bárki elmondhassa. Eddig még csak olyan lett innen kivágva, aki nettó gyűlölködni volt képes.

MrKiraly 2012.12.30. 02:42:19

Ez klub szervezesben zajlott? Marmint a Lada klub adta a nevet hozza? Puszta erdeklodes, nem tobb. U.I: bocs az ekezetek miatt.

Roland635CSi 2012.12.30. 08:41:08

@lcka: Bizony leirtad a lenyeget, a nagy baj, hogy igazad is van.

Tsyga 2012.12.30. 09:32:44

@streetsta: Nos, ezzel aztán nagyon nem értek egyet. Szerintem az újságírásnak eleve nem szabadna szubjektívnek lennie, mert az vezet az ilyen színvonalú írásokhoz. És pont ez a szemlélet vezet a minőség romlásához...
Mert az ok, hogy beleviszi valaki az egyéniségét egy írásba, de hogy valamit elképzel a világról, és azokat tényként közli, ezzel próbál befolyásolni, ráhatni?
A belsőségen, vagy sebességoltárán azt mondom belefér a szubjektivitás, de egy autós szaklapban nem. (legalábbis Ti mindig szakújságírónak tartjátok magatokat, de mégis elfeledkeztek róla, hogy ez nem kevés felelősséggel is jár)

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.12.30. 09:45:29

@Tsyga: Ez nem egyetértés kérdése. A cikk a TC Magazin/Vélemény rovatában jelent meg. A vélemény pedig szubjektív.
Aztán azt se feledd, a nem szubjektív autós anyagokat úgy hívják: katalógus. Abban rideg, tényszerű számok vannak. De már egy prospektus sem mentes a szubjektivitástól.

bidman 2012.12.30. 10:04:10

@dirige: Nos, szabálysértési eljárásban nem igen szokott lenni kihalgatás. Vagy elismered a helyszínen, vagy feljelentés lesz belőle. A határozatot megfellebbezve pedig a bíróság hatáskörébe kerül az ügy. A bíróságon pedig szerencsére a jog érvényesül.
Az általad említett szituációban az a tapasztalatom, hogy pont a "velem szembeülő" (vagy álló) fél szokott hülyének nézni. ennek oka leggyakrabban nem a szándékosság, hanem a jogszabályok nem ismerete, vagy téves értelmezése.
Elég szomorú, és mondhatni általános, hogy a rendőrség, úgy próbálja betartatni az állampolgárokkal az ország jogszabályait, hogy azokat kellően nem ismeri. Ebből kifolyólag helyszínen elismerni szabálysértési vétséget, csak nagyon ritka esetben érdemes (pl.: gyorshajtás), de telefonálás, és vitatható szabályok esetén, vagy amikor tudjuk, hogy egyértelműen igazunk van, kérni kell, hogy jelentsen fel a rend őre. Az esetek jó részében figyelmeztetéssel meg lehet úszni, adminisztrálni nincs kedvük. Ha meg mégis feljelent, akkor mehet a móka a bíróságon.

tlacka 2012.12.30. 10:49:51

Pista! Én egyetértek veled.
Vezetni nem tudnak, de az arcoskodás megy. A másik. Hohy lehet az, hogy valaki Ladára vágyik?!
Nem értem.
Ha rendőrök olvassák a cikket: Ugyanezek a kis gyökerek hóeséskor megtalálhatóak a Doberdó-Kartács kanyarban.23:00-02:00 időintervallumban.
Ne a vidéki kerékpárosokat bírságolják 10ezrekre!
Valamelyik Híradóban azt mondták, hogy ki is szabtak 500 EFt bírságot. Rengeteg, ..zze!

Tsyga 2012.12.30. 11:19:07

@streetsta: Ok, Ti így gondoljátok, lelketek rajt. Én (tudod, az olvasó) a magam részéről a továbbiakban a Vályi cikkeket inkább továbbkattintom olvasás nélkül, ahogy eddig is tettem már a Winkler írásokkal.

Remélhetőleg más is így tesz szép lassan, és akkor talán majd a visszajelzések miatt (kevesebb klikk, komment, érdeklődés adott cikknél...) törekedtek arra, hogy azok a szerzők, akiket nem komálnak a fogyasztók kikopjanak.
Vagy ha más olvasó nem így gondolja, és töretlen marad a népszerűségük, akkor legalább magamat megkímélem az ilyen írásoktól.

lcka 2012.12.30. 12:14:31

@Roland635CSi:

és még így sem értik sajnos

az elméjük mindenképp állást akar foglalni egy mesterségesen gerjesztett semmiben...

"oszd meg és uralkodj" ennyi...

Szabványok 2012.12.30. 12:50:45

@streetsta:
Bocs, ha összekevertem valakit valakivel. Megmondom őszintén a neveket keverem. Karotta, Pista, Józsi, Vályi, Omm, Karcsi, Olajdoki, szépnepper, vezetéknevek, keresztnevek, becenevek, nickek teljes összevisszaságban.
Ha azt szeretnéd, hogy megkülönböztessenek Benneteket, akkor legyen egy impresszum a TC-n, ahol bemutatkoztok fotókkal, rövid történettel, nevekkel, preferenciákkal, ars poeticával. Egy "Magunkról" menüpont a főmenüben. Enélkül az egyszerű olvasó számára egyetlen csapatnak jelenik meg a TC.
(Félre ne értsd, nem kötelező. Csak ha szeretnéd, hogy az egyszerű olvasónak is kiderüljön, hogy Karotta nem egy provitamin és Te meg ki vagy. Ha nem hát nem, de akkor viseld el, hogy összekeverlek Benneteket.)

"Pont annyit ment, hogy kiderüljön", stb. :-) Most akkor lehet, vagy nem lehet? Most akkor Karottának joga van eldönteni mikor, hol, mit engedhet meg magának, a Ladás kölköknek nem? Vedd észre, hogy kettős mércét alkalmaztok! Úgy érzitek Nektek birtokában van az a tudás, hogy mit szabad és mit nem, míg másoknak nem. Ti egy kövér gázzal megfogathatjátok az autót, mert Ti ügyesek vagytok, mert Ti helyesen méritek fel a veszélyt, mert Ti tudjátok, hogy 112m-re csúszhat ki az autó, stb.
De, ha én vontatok egy rendszám nélküli utánfutót, vagy én esek be kereszten csúszva a kanyarba, vagy én piruettezek a madaras teszkó parkolójában a csúnya dolog.

Sorolhatnám vég nélkül, de mindegy, ha nem értitek, hogy Nektek semmivel nincs több jogotok,mint a Ladás kölköknek, vagy nekem, akkor kár belétek a szó.

Igen, véleményt írt Vályi.
Helyes, szólásszabadság van,leírhatja, hogy _neki_ ez ciki volt. Ha 18 éves lány lenne, nem nedvesedett volna be ezekre a Ladás gyerekekre.
De engedtessék meg másoknak is, hogy leírják, hogy nagyon nem értenek egyet Vályival, mert kettős mércét alkalmaz (Pl. nem írt porig alázó cikket Karottáról,amikor az M5-össel közúton bródszájdolt). Én is fenntartom magamnak a jogot, hogy leírjam a véleményemet. (Olvasd csak el a hozzászólásomat, én - szerény írói képességeimhez képest - igyekeztem úgy fogalmazni, hogy kiderüljön ez az én véleményem. Ha nem tetszik Nektek, hát nem tetszik.)
Nem hisztizik itt senki! Mindössze annyi történik, hogy - élve a technológia adta szabadsággal - más is leírja a véleményét. Van akinek pár szitokszóra telik, van akinek többre. És ez így van jól.

További jó újságírást!

(Ha szabadna kérnem - de csak ha szabad - egy kicsit objektívebben! Nem kell ekkora tüdővel,szívvel nekiveselkedni, porig alázni vagy mennyekbe emelni valamit. Egy két oldalas autótesztben ne egy oldal legyen az, hogy a ferde ízlésű újságírónak hogy tetszik a féklámpa burája és mire emlékezteti a tesztautó színe. Nem tudom más hogy van vele, de ezek engem nem érdekelnek. Viszont valami objektív teszt annál inkább! Pl. a fogyasztás egy standard útvonalon, vagy pár mérés. (Egy 100Ft-os mérőszalag, egy 10eFt-os zajszintmérő, egy stopperóra, egy GPS legyen már a tesztelőnél. Ez nem hiszti, csak egy vélemény. Az amatőrizmusotokról, dilettantizmusotokról. Ami elsőre aranyos, de tíz év után zavaró.)

Agr3ssor 2012.12.30. 13:23:35

Kettős érzések vannak bennem!!

Egyrészről azért, mert nagyon erőltetett módon akart Pista nagyon nagyokat hülyézni! És nagyon túlzásba vitte a felháborodás érzékeltetését!!
Én nála ennyit hoznék fel hibaként! Mert komoly újságíró ilyen hangvételű cikket egyszerűen nem hozhat le!! Értem én, hogy indulat, elfogultság, düh... És a mondanivalójával még egyet is értek! De szerintem "annak a bizonyos körnek" sokkal megalázóbb, ha tényszerűen, intelligens módon szembesítik őket, mekkora végtelenül szánalmas csicskák is valójában!! Mert azok!!

És nem feltétlenül az illegalitás miatt!! Gondoljunk csak bele, hányszor tesz az ember illegális tevékenységet direkt!!!
Aki itt beleköt, hogy márpedig soha, attól megkérdezném, hogy ugye ellenőrizte a napi első elindulásnál az összes lámpát, kormányholtjátékot lehúzott ablaknál kívülről, kéziféket, hogy befeszül é??? Ugye hogy nem?? Akkor lehet kussolni, mindenki mérlegel a szabályok és az általa szükségesnek gondolt szabályok határán...
Itt csak az a gond, hogy amit a képen látunk, az merő életveszély!! Papírok nélküli vigécek, ráadásul elég sok a béna is!! Mert ez a pár kipördülés nagyon nem szimpi! Ez egy szánalmas rakás ürülék, és szemmel láthatóan sok az amatőr béna lúzer... Amúgy mitől Ladások?? Majdnem annyi BMW van a videón, mint Lada?!!?!

Én éppenséggel a Hajógyári-Bökényföldi-Cinkotai őrültségeken rendszeresen résztvevő nemzedékhez tartozom!! Ott is akadtak érdekes dolgok, de ennyi és pláne ilyen szintű veszély soha nem volt... Bár azok eleve az "egyenesben gyorsan autózásról" szóltak, nem ilyen "keresztbe a nézőktől 4 méterre" mutatványokról. Ez sem mindegy szerintem!

Szóval szar dolog az illegalitás! De minden nap mindenki együtt él vele! Csak meg kellene hozni az ésszerűség határait! Ezeknek a balfékeknek nem sikerült!
Amúgy az egyfolytában szabályokat emlegetők, és egyfolytában irreális szituációkat felemlegetők (pl. babakocsis néni éjfélkor a körforgalomban) számára megemlíteném, az autózás eleve egy veszélyes tevékenység!! Még a legszabályosabb formájában is! Ezt azért nem kellene elfelejteni! A baleset lehetősége nem csak ezeknél a csapatásoknál áll fent! A hétköznapi szürke közlekedés során ugyanúgy bárki ki van neki téve! Ott nem zavar minket!?!?
Szóval összetettebb dolog ez! Én meg azt mondanám: élni, és élni hagyni!! Álszent dolog állandóan a biztonságra és a szabályokra hivatkozni úgy, mintha véletlenül lenne képes bármely családi kombi 200 feletti végsebességre manapság! Álszent dolog, a 240-el száguldozó prémium autók országában azt állítani, hogy ezek illegális csapatások) miatt rossz ez a világ...
Nem!! Gondolkodjunk!

Agr3ssor 2012.12.30. 13:41:05

@Szabványok: Liberális vagy... Ezt nem kellett volna... Nem véletlen, hogy mióta létezik ez az eszmeiség azóta életképtelen, működésképtelen... És megszámlálhatatlan bűnt, mocskot romlást lehet vele kiszínezni...

Csak egy godolat: Ha valaki beteg elméjű, és a családtagjaid holttestével szeretne közösülni akkor a játszik?? Az ő lelki békéjéhez ez kell, ő ettől lenne boldog... Így lehet önmaga!
Attól, hogy torzult, még van joga a boldogsághoz ugye??
Akkor ez hogyis van?? Szabad liberálisosat játszani??

Negrogo 2012.12.30. 13:41:32

@Szabványok: Csak epp te is kevered a szezont a fazonnal. Ahogy irtam fentebb picivel a kommentemben. Amit en is csinalok vagy csinaltam az total belefer es nem zavaro senkire se nezve ahogy Karotta mutatvanya se volt az az M5-el mert konkretan egy autoval se talalkozott mikozben megcsusztatta azt se a korforgoban amit kilincsel elore tudott le.

h4z4rd 2012.12.30. 13:43:21

@Szabványok: Ha megengeded... az én szubjektív valóságomban a te objektív igazságodnak is akad hely, de engedd meg, hogy a felkapott -és kétségkívül gyakran jogos- kettősmérce arcbacsapása helyett inkább alkalmazzunk egy sokkal ósdibb, de máig működő újságírói szerszámot, a górcsövet az adott példákra.

Tegyük alá szépen a két szitut és vizsgálódjunk, mondjuk az elkövetés szándéka alapján.
Amíg ugye az egyik esetben a srácok (elvileg) streetlegal autóikkal csapatosan gyűlnek össze egy kicsit játszani, lapjával pörögni maguk és egymás gyönyörűségére, mindannyiuk által tudva, hogy amit művelnek, az nem szabályos, addig a másik játékos kizárólag pályára épített (egy darab) versenyautójának első, kifejezetten óvatos és rövidke próbaútját láthattuk a legalitáshoz szükséges hatósági jelzéssel megtámasztva, nem egy hosszan tartó öncélú őrjöngést.

Az én szubjektív világomban a kettőt azonos súlyúként kezelni és analógként hasonlítgatni ölég meredek húzás, de ha már politikusi hangzású, elcsépelt szitokszavakat használunk, akkor legyen mondjuk óhéber-módi csúsztatás.

Mindez a cikk hangvételétől, a körforgalomban körzőzés joy-faktorától természetesen teljesen független. Objektíve.

Dr. GGG77 2012.12.30. 13:47:44

@Rocko-: Ezt is úgy basztam volna ki a rendezvényről, hogy a lába nem éri a földet.

Dr. GGG77 2012.12.30. 13:53:35

@Szabványok: "Nem tudom más hogy van vele, de ezek engem nem érdekelnek. Viszont valami objektív teszt annál inkább!"

Akkor mégis mi a faszért olvasol TC-t, ha zavar a cikkekben az "íz", a "szag", a "fűszer"? Autós oldalak, lapok tucatjai állnak rendelkezésedre, ahol száraz adatokon, centiken, lóerőkön, decibeleken, másodperceken, stb kívül semmit nem tudsz meg a kocsikról.

Mikeskyline 2012.12.30. 13:55:10

Kedves Pista!

Mélyen egyetértek az általad vázoltakkal, nem gondolom hogy 2012-ben ha valaki ahogyan ezt többen is emltik 400-500 ezer forintból épít egy ladát akkor annak ne férne bele az a minden költséggel együtt 10-12 ezer forint hogy biztonságos környezetben szabadon bohóckodhasson. Én is voltam hülyegyerek 320i E30as BMW-vel de nem álltam neki forgalmas körforgalmakban megmutatni hogy mennyire nem megy ez még nekem. A képeken is látszik hogy nedves az út, ami egy idejig jó aztán mindenki bátor lesz és a videó közepén látható csitt-csatt lesz a vége (jó esetben csak az autók roppannak). A néző közönség bitzonságos 10-15 cmre van a 30-40 km/h végigsuhanó gyakorlatilag irányíthatatlan autóktól. Mindenkinek ez az álma, nem?! Nem a Ladával meg a BMW-vel van a gond hanem azzal hogy a technika nem ad senki kezébe vezetési tudást!!! Azt meg kell tanulni, nem elég halálos irambant, meg hasonló filmeket nézni, hanem tapasztalni kell. Ehhez minimum 10 de inkább 15 év aktív vezetés szükséges. Remélem nem tiltanak ki innen ezért a véleményért, de épeszű ember (akinek van élatösztöne) nem áll ilyen helyekre. Üdv

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.12.30. 15:25:19

@Szabványok: Impresszumunk van (igaz, a külsősök nagy része nincs benne, így én se), bár azt gondolnám, ha tíz éve olvasol, tudod, hogy kicsoda Karotta.
Ha nem akarod megérteni, magyarázhatom napestig, de azért még egyszer megpróbálom: Karotta beült, ment annyit (keveset), hogy kiderüljön számára, hogy nem okés az autó, majd vissza. Ezt csakis így, egy felelősen elvégzett próbaúttal tudod megtenni. Hiszen a második beállítás után is rosszul viselkedett, pedig a rendelkezésünkre álló eszközökkel újramértük a beállításokat. Próba - nem jó - vissza.
Én eddig is kerültem, hogy a ladás témában véleményt nyilvánítsak, így nem tudom, milyen kettős mércéről beszélsz. Szeretném, ha nem is kellene belemennem, hogy a két eset közti különbségek és esetleges vélt hasonlóságokat elemezzem.
Amiről te beszélsz, azt nem kettős mércének, hanem arányoknak hívják. Nagyon nem ugyanaz mondjuk egy autókkal teli parkolóban, a bevásárlókocsikat tologató emberek közt nagysebességű szlalomozásba kezdeni, mint ugyanezt megtenni egy kihalt, esti parkolóban. Az előbbiek csak példák, senki nem tett ilyet, de ha te nem is, adott esetben egy bíróság, legyen az bármilyen liberális, bizony különbséget tenne köztük. Biztos lehetsz benne, ha mindkét esetben előállítanák az elkövetőt, nem ugyanolyan büntetést kapna.
Egyébként pedig de, sajnos sokan hisztiznek, amikor élnek a totalcar (és nem egyszerűen a technológia) adta lehetőséggel. Mert ne legyenek kétségeid, ez a kommentablak nem azért van nyitva, mert már az internet olyan fejlett, hanem azért, mert a totalcar lehetővé teszi, hogy az ellentétes vélemények is teret kaphassanak. És nekem ne mondja senki, hogy a nettó fröcsögés, büdöstótozás jól van, mert baromira nincs jól.
Még valami: őszintén remélem, sosem következik be az általad vizionált objektív újságírás a TC-n. Ha mégis, azt én már sem írni, sem olvasni nem szeretném. Centikben mérni egy autó szépségét, használhatóságát...

mi nem foglalt még 2012.12.30. 17:41:38

Akik így képesek játszani a többi közlekedő életével, vagyontárgyával azok megérdemelnék, hogy a tendőr ott helyben lelocsolja és meggyújtsa a kotlák szarukat.

h4z4rd 2012.12.30. 17:44:39

@mi nem foglalt még:

Láv mí, tendőr, láv mí szvít...

Király!

Krisi 2012.12.30. 19:52:50

wehhehehehe

565 komment tanulsága: a hozzászólók többsége még mindig nem fogta fel, hogy a mi a különbség aközött, hogy az első havazáskor egyedül(!) keresztbevágom a gépet egy forgalommentes(!!) útszakaszon, ahol senki (!!!) nincs a közelben, kizárólag azért, hogy magamat szórakoztassam illetve aközött, hogy szervezetten(!), a forgalmat feltartva(!!) többszáz embertől alig 1-2 méterre (!!!) parádézok, mint egy félhülye.

aki szerint ez a kettő totálisan ugyanaz az már menthetetlenül ökör.

ommm 2012.12.30. 22:20:12

@Szabványok: Csak annyi, barátom, hogy ilyen idióta, amatőr és veszélyes módon senki nem csinálta eddig. Csak ennyi. Leszarom, ha a hegyen agyonvered magad, de itt májerkedni a körforgalomban, miközben a csajok sikongatnak, hogy mekkora császár vagy nagyon nem menő.
Van olcsó verseny, csak el kéne oda menni.
OFF

@Krisi: Köszönöm

megint 2012.12.30. 23:31:09

Van még olyan hely ahol ladáknak sikongatnak a lányok? Tanyavilág? Három IQ-s agyhalottaknak hiába magyarázza az ember,hogy nem azzal van gond amit csinál, hanem az, hogy hol és milyen körülmények között. Parádézz éjjel egy tuskó vagy egyéb más parkolóba.

ultinker 2012.12.31. 01:07:29

@ommm: pistike,hülye vagy/voltál ismét. Lejárattad magad,megint,nincs ezen mit szépiteni. Tsyga emlitette fentebb,hogy továbbkattintaná a vályi által jegyzett cikkeket. Csatlakozom. Jelöljétek légyszives,hogy ki irta (aprobetüvel a cikk cime mellett,még a föoldalon,vagy bárhogy,csak láthato legyen). Szpasziva.

rolls 2012.12.31. 02:35:07

@ommm:
Az írás címe:
"Ladások, ez nem menő, ez gáz"

Ez az írás nem tisztességes.
Ha nem tudod miért, az baj.
Ha tudod miért, - az nagyon szomorú ...

(Az alábbi mondat sem tisztességes, - de talán így megérted...)

"Totalcarosok(!!!) - Ez az írás, - nem menő, ez gáz!"

LADA FOREVER ;)

nick: 2012.12.31. 03:25:25

@ommm: látod, mennyire bejött ez a kattintás generátor?! :-P
pont ahogy ki lett találva! ;-)

nick: 2012.12.31. 03:28:05

@Szabványok: ez a mottó nagyon ott van! :-)
gratulálok!

csak sajnos eléggé igaz... :-(

ommm 2012.12.31. 08:27:24

@Szabványok: drága barátom,ha szerinted a kettô ugyanaz,akkor nagy a baj.

ommm 2012.12.31. 08:28:38

@rolls: A legnagyobb gáz az,hogy nem olvastad,ha olvastad nem értrtted.

Szabványok 2012.12.31. 10:11:37

@2102: Végre valaki felismerte!

Szabványok 2012.12.31. 10:16:21

@Agr3ssor: Nagyon sok gyönyörű esmével igazoltak mocskos dolgokat. Hány embert öltek meg a kereszténység nevében? Hányat a kommunizmus nevében? Stb. A liberalizmus még kezdő ezekhez képest.

Szabványok 2012.12.31. 10:22:20

@Rocko-: Ezt megtaláltam, de információtartalma nulla.
Nem baj, hogy nem írják le, de akkor ne csodálkozzon senki ha nem tudok ohmról semmit.

Szabványok 2012.12.31. 10:33:15

@ommm: Amit leírsz, az is egy vélemény. Nem értek vele egyet. (Pl. hegyen hülyéskedni szerintem környezetrombolóbb, veszélyesebb, mert ott gyorsabban mész, ha kicsúszol halál is lehet a vége, nemcsak horpadás. A hegyen nem számol a kiránduló ovodáscsapat azzal, hogy a kanyarból kiesik egy autó, itt viszont jól látható mi történik.)
Tehát van két vélemény. Ennyi.

streetsta · http://managertoys.hu/ 2012.12.31. 10:34:52

@Szabványok: Éjjel egykor, a szakadó hóesésben kevés ovissal futsz össze - őszintén remélem.

rolls 2012.12.31. 13:11:26

@ommm:
A video alapján a cím ez is lehetne:
"Buszosok, - ez nem menő, ez gáz!"

Olvastam. Megértettem. A tartalmával egyetértek.
-A stílus és az általánosítás az, ami vállalhatatlan.
-A fröcsögés elnyomja a mondanivalót.
-Az üzenet nem jutott el a célközönséghez.
-Senki nem világosodott meg, senki nem gyakorolt önkritikát.

Máshogy kellene közelíteni.
Például(!) el tudnám képzelni, hogy a bajnok és barát Michelisz (respect és grat!) kihívja az "önjelölteket", - mérnek Neki egy kört bármelyik autóval, - tehát a léc feltéve, és meg lehet mutatni. Biztos lenne vállalkozó. És akkor lehetne téríteni és TANÍTANI!
(A "fogalmatlanokat" - by ommm)
És még lehetne ezt tovább szőni.

De ez, - így... - csak (fáradt)olaj a flémre.
(Kreatívok, szevasztok!)

dbm3 2012.12.31. 13:30:17

Gusztustalan ahogy megindul a fika a szádon, és több száz ember mókáját, élményét, tudását, STB.. te 2 oldalon keresztül csak hányod le a semmit mondó hiteltelen szavaiddal. Utána 2 mondattal viszont már felvágóan beszélsz a pesti csapatásaitokról a szrokbele milyen szerpentinen! Meg az már oké.. mert azok ti vagytok, pestiek, vagy inkább te vagy.. de te ki a fszom vagy? kik mindent megtehetnek, ha ti csináljátok az már menő. Nálunk nincs sziget, vagy híd. Van pár körforgó, meg olyan emberek akik élvezik ha más csak előttük veri neki. És nem olyan gykerek mint te! Neked a legnagyobb bajod az egésszel, hogy nem voltál ott! Egész évben tudnálak szidni(szerencsére mindjárt vége), de én csak téged, nem másik 1000 embert hogy milyen jól szórakozott. (0 kárral)

- AZT GONDOLTUK HOGY TE ÖSSZETÖRTÉL KOCSIT!
-" Igenis tudd meg, nyolcezer forint, meg a benzin rohadt sok pénz lehet egyeseknek! " TE GYKÉR!

és folytathatnám még, mennyire undorító a cikked! Remélem a 200milliárdos tüzijátékotokból jut a fejedbe is.

Tegezlek, mert még ebben is nagyobb tisztelet van mint a te írásodban.

FGery (törölt) 2012.12.31. 18:26:01

Sziasztok!

Szeretném megköszönni, hogy 2012-ben segítettetek eldönteni, mi menő és mi nem:
www.google.hu/search?q=totalcar+men%C5%91

Tiszta szívemből kívánom minden Totalcar-os szerkesztőnek, hogy a teljes 2013-as évben Dacia Lodgy-t vezessenek mindenhova és a körforgalmakban szigurúan SZABÁLYOSAN közlekedjenek!

A többieknek BUÉK!
Furkó Geri

EL-GO Tornado 426 Hemi Quattro 2012.12.31. 20:55:47

Sírva írom meg az 585. kommentet....

Ciri 2013.01.01. 06:29:22

@Tsyga:

"Én (tudod, az olvasó) a magam részéről a továbbiakban a Vályi cikkeket inkább továbbkattintom olvasás nélkül, ahogy eddig is tettem már a Winkler írásokkal."

Egyrészt kivel baszol ki ha pont az ő írásaikat nem olvasod? Másrészt ahogy a nagy klasszikus mondaná:

"ettől kilesznek páran"

BUÉK !

Tsyga 2013.01.01. 12:04:24

@Ciri: Pont ezért írtam még egy bekezdést, hogy az egysejtű kötekedőgépek is megértsék, hogy ennek hogyan lehetne célja... Neked is boldog új évet!

Agr3ssor 2013.01.01. 12:10:50

@Szabványok: A kérdésre válaszolj barátom...

Szabványok 2013.01.01. 16:09:09

@Agr3ssor: Hja, ha minden kérdésre, mindig válaszolnék, akkor minden kommentfolyam egy-egy végtelen párbeszéddé válna! De a kedvedért válaszolok a kérdéseidre:

"Ha valaki beteg elméjű, és a családtagjaid holttestével szeretne közösülni akkor a játszik?? Az ő lelki békéjéhez ez kell, ő ettől lenne boldog... Így lehet önmaga!
Attól, hogy torzult, még van joga a boldogsághoz ugye??
Akkor ez hogyis van?? Szabad liberálisosat játszani??"
-Nem.
-Igen, amíg ezzel másokat nem zavar
aránytalanul.
-Az engem nagyon zavarna.
-Mi a "liberálisos"?

Ha bármiben még szolgálatodra lehetek csak szólj, szívesen segítek!

Agr3ssor 2013.01.01. 20:18:18

@Szabványok: Na látod ezért vagytok életképtelen álszent rasszisták...
Hány olyan deviáns dolog mellé áll a sok libsi, ami többségi társadalmat zavarja? Nem sorolom, nem politizálunk itt...
Csak magadnak mondasz ellent. Ezek a huligánok másokat aránytalanul zavartak. Zajjal, veszéllyel, a Ladások lejáratásával... Ezt te miért nem tartod tiszteletben? Mert Neked ez nem aránytalan? És ki vagy te, hogy meghúzd a határokat mi fér még bele? Te döntöd el ki az aránytalan?
Te nem liberális vagy, hanem náci... Ez a baj veletek, úgynevezett liberálisokkal. Szabadságot prédikáltok, de csak amíg nektek tetszik... Na, ezért életképtelen eszme...

támadóugrómenyét 2013.01.02. 10:26:20

Nem arra gondoltam omm, de neked úgy is hiába magyarázom ti úgy is minden ember és autós felett álltok. Szerintetek.

Balazs87 2013.01.03. 08:54:32

Sziasztok, Tudjátok én azok közé tartozom akinek ladája van, nem 100000Ft nem 500000-et költöttem már rá, hanem kb. 7év alatt 3milliót, és azt kell mondjam, hogy mindenki az igazáért küzd, de ha tetszik ha nem van egy jogszabály amit be kell tartani, és ez van kész nem tudsz mit csinálni, a legszomorúbb az egészben hogy ilyenkor a 10millió magyar emberből 90 %-a leáltalánosítja a rallysokat miattatok, hogy vandálok meg hogy nem foglalkoznak semmivel, és sajnos ezek szerint igazuk is van, tudjátok vannak különböző találkozók, lada találkozó bmw találkozó ahol szaré húgyé lehet egész nap menni, arról nem is beszélve hogy 8-10e Ft versenyek vannak amiből egész nap mehetsz zárt pályán ellenőrzött körülmények között!!! tudom nagyon jól hogy most mindenki szíven akar szúrni emiatt, nekem is a Lada az életem meg a versenyzés, de ha nincs kenyérre pénzed nem mész el lopni a boltba!!! Inkább szervezzetek találkozókat hivatalosan!!!

Flak 2013.01.03. 11:34:16

Kedves Ladás versenyzők, akik ott voltatok!

Én debreceni vagyok, nekem is régi autóm van (Wartburg) és voltam már én is "forgolódni" a hóban (igaz, mivel nem hátul hajt a gépem, csak "vezetéstechnikai" gyakorlásnak volt jó, látványnak nem.).
Részben megértem a lelkesedést, mert az ilyen autós bohóckodás mindig jó buli, a találkozókat én is szeretem. A cikk hangvételét is túlzásnak érzem.

DE

Azért néhány dolgot hadd tegyek hozzá:
-Debrecenben számos olyan hely van, ami forgalomtól elzárt, vagy pedig teljesen kihalt, szóval senkit nem zavartatok volna.
-Pl. nagyjából egy kilométerre (vagy kevesebb) ott a decatlon bekötőútja végén egy nagy körforgalom, aminek csak egy (1!!!) bekötője van, tehát gyakorlatilag üres és mellette óriási a szabad tér. Vagy vannak áruházi a környéken, nem is kis számban. Ezeket kis megbeszéléssel talán oda is adták volna a hatóságok. És akkor nincs "átmenő fogalom"!
-A szervezőknek valóban figyelniük kellett volna a nézők épségére. Kicsit jobban. Nem feltétlenül kell vasrácsos kordonra gondolni, de egy pár méter távolság pluszba jót tett volna szerintem.
-Hiába a lassú tempó, az ördög nem alszik. Bármikor történhet baj, főleg ha amatőrök is beneveznek (ne vegyétek sértésnek, nem negatív előjellel értendő). Fölösleges azon vitázni, hogy mi nem történt. A biztonság mindig jobb, mint annak hiánya.
-A közút közlekedésre van. Nem értem, miért egy ilyen helyre kellett szervezni, holott (ahogy írtam is) csak a környéken 1 km-es körzetben több más megfelelő hely is lett volna.
-Nyilán a budapesti pálya, a raliversenyek, stb. nem mindenkinek elérhetőek. Anyagilag. De a közút akkor is közút és a rendőröknek igazuk volt. Máshová kellett volna szervezni.
-Veterántalálkozókra járva tudom, hogy ott is 2 féle ember van: a higgadt, megfontolt és autóját szerető "profi" VALAMINT a bravúroskodó tuningolós, a pénz hiányát bravúroskodással (saját tehetségén felül persze) kompenzáló siheder. :D Na most általában ez utóbbiak mindig okoznak valami bajt (tapasztalat), pl. veterános felvonulásokon csattanás, stb. Ez áll az ilyen rendezvényekre is (talán még jobban). Ha pedig ilyen van, a biztonság elsőrendű kell, hogy legyen.

Ezeket meg kellett volna szívlelni, mielőtt leszervezitek a programot. Persze ha figyelemfelkeltés volt a cél, akkor a hozzászólásom tárgytalan. Nyilán ezen sokat dob a hd videó is, ami azonban egy illegális rendezvény esetén nem biztos, hogy jót tesz utólag.

Mindenesetre túlzónak találom a cikk hangnemét, de jórészt egyetértek a benne foglaltakkal (biztonsági megfontolások).
Sok balesetmentes (tényleg) kilométert a Ladáitokhoz és legközelebb okosabban!!

Flak 2013.01.03. 11:37:32

@Balazs87: Teljes mértékben egyetértek.

Ben[d]ő... 2013.01.03. 12:01:31

@T-Maci: :D Ja nagyon valószínű, engem is pont a hatalmas pista hűdefasza cikkje tántorít el a csapatástól. De jó humorod van!
süti beállítások módosítása