HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Jogsiszerzés ingyen és a Mercedes-kór

2013.01.10. 17:21 ommm

Címkék: mercedes india 51 égéstér


Az Égéstér 51. adásának kommentposztja.
Direktlinket itt talál a letöltéshez.

67 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr355010513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2013.01.10. 17:33:46

"Mert bár a KRESZ az egy világméretű szabvány, vagyis az alaptételei azok azért léteznek minden országban, itt természetesen nem említve a jobb- és balkormányos eltéréseket meg mindenféle országspecifikus dolgokat, de hogy ha mondjuk egy mexikói közepes település környezetében tanultál meg vezetni - mint ahogy Eszti -, abból sajnos nem következik egyenesen, hogy Budapest is ilyen."

A hónap tőmondata, jár érte az Arany Karotta Vándordíj. :-))

csoki46 2013.01.10. 17:37:23

Én vagyok a hülye vagy ez az részt már pár hete tényleg kiraktátok? Nem lehet, hogy mellényúltatok felöltésnél?

Rowen 2013.01.10. 17:38:30

@csoki46: Igazad van, ez volt már...

perpeetum · http://higgins.blog.hu/ 2013.01.10. 17:38:46

A direkt link jó, viszont a lejátszó a 42. részt játssza le :)

jk88 2013.01.10. 17:39:00

Ezt elcsesztétek, ez már egy régi rész...

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2013.01.10. 17:39:13

@csoki46: nem, nem te vagy a hülye, én is hallottam már ezt, ez ismétlés. HAHÓ!

marek89 2013.01.10. 17:39:48

Igen, szerintem is félrement valami, meg az elején a Winkli 42. adást mond :)

iRadeonhun (törölt) 2013.01.10. 17:41:57

"Direktlink letöltéshez." kattintva mindenki hallhatja az új adást! :)

e1 · http://beszoltam.hu 2013.01.10. 17:54:27

Az az érdekes, hogy már valaki javította, de másodszorra is egy másik régebbi adás indult. Azt hiszem, hogy marad a link... :)

ommm 2013.01.10. 18:19:57

Bocs,most már jónak kell lennie

Negrogo 2013.01.10. 18:52:14

De gecik vagytok hogyan teretitek egy esetleges szivasra a Danit. :) Btw egy 190-es tenyleg lehet jo de az nem 200 ezer, meg inkabb egy szog egyseru 1.8/2.0 -as benyassal.

ZáchDani 2013.01.10. 19:08:40

Ezek csupán szelíd falkaharapások. Mi lesz majd, ha megjelenek a csodaszép (nem fehér) öthengeres szívódízellel? Már csak egy megfelelő példányt kell találni.

eko 2013.01.10. 19:09:46

Ez is egy ZD monológ volt inkább, mintsem beszélgetés.

Leadfoot 2013.01.10. 19:49:20

Nincs összeomlás-közeli helyzet BP-n kívül? MUHAHAHAHA! Nézzétek meg, mi van itt Pécsen a tömegközlekedési vállalatnál!

Buszeladás-visszabérlés, tömegközlekedési vállalás biztonsági őrökkel (kedves polgármesterünk ezt már máskor is meglépte, és akkor se lett jó vége), és tán 2 hete sem volt, hogy gyakorlatilag leállt a buszközlekedés, mert a sofőrök nagy része a buszok műszaki állapotára hivatkozva nem vette fel a munkát.

Leadfoot 2013.01.10. 20:05:33

Hajrá Dani, vegyél 190-est! Előre a bendei úton! :-D

Jazzman 2013.01.10. 20:56:29

Szia Dani!

2009-ben vettem egy 92-es W124 200E-t 890000-ert. Imadom, nagy szerelmem, de nehany tanacsot adnek, ha nem haragszol. Mar kabe masfel milliot koltottem ra. Persze, a legtobb ember ebben az orszagban hulyenek nez, mert, ha mar valamilyen szokatlan hang, vagy barmi baj van vele, viszem a szerelohoz. Az en velemenyem a kovetkezo: 200000-ert romot lehet venni. Egymillioert is csak olyan Merciket, amelyekkel mar lehet valamit kezdeni, de alaphangon 6-700 ezer legyen a zsebedben. A Mercedes feeling ugyanis akkor van csak, ha csend es nyugalom van a kocsiban, nincsenek zorgesek, "hallgat, mint a sir", ahogy Mr. Eddie mondta a Lost Highwayben, amikor Pete mehuzott egy csavart a w116-osaban.
A 190-es tipusjel tag fogalom. A Mercedes sokmindent gyart. Gyart 2500 kobcentis szivodizelt is, es az oreg bugusok majd dicsekednek az elpusztithatatlansagaval, alacsony fogyasztasaval. De az egy munkaeszkoz, az igazi Mercedes benzines, nem lenyeges, hogy mennyit fogyaszt, csendes es elegans. A 190D minden, de nem az. Es ezek mar nem is annyira gazdasagosak, oreg autok, kell rajuk kolteni, eleg sokat. Feingje a 16 szelepes Evo-nak van, amit Senna vezetett. Azt erdemes venni, de azt harom alatt meg sem mutatjak. Ha taxizni, vagy igaslonak kell, akkor nem vitatkozom Veled, de a Mercedes feeling nem ez. Amugy ez a markaszerelem is egy irracionalis hobort, jomagam is belattam, ezekre a kocsikra is kolteni kell, de kemenyen, foleg, ha siricsondet kedvelo elegans urak vagyunk!

Ettol fuggetlen varom a fejlemenyeket, ha tanacs kell bagy segitseg, hivj batran!

Udvozlettel,

Tamas
gojdar.tamas@vodafone.hu

Rocko- 2013.01.10. 21:25:56

itt a dunyhába tekert elefánt. :D
www.youtube.com/watch?v=MkNeXksKK1o
no meg ugye pont az említett Hindustan Ambassador a főszereplő.

nem lehet hogy a Mahindrában azért erős a világítás, mert amit a srác is mondott: rohadtul nincs közvilágítás és ezzel kompenzálnak.

"érik a feljelentés."
degeci. :DDDDDDDDDDDD

mi az hogy nem közlekedik közvetlen járat a Kelenföldi garázshoz?
az Ajnácskő vagy Hollókő utva buszmegálló pont a garázs két sarkánál van, illetve kifejezetten létezik Kelenföldi buszgarázs elnevezésű megálló, ami a bejáratnál tesz le. nem érzem teljesen a felkészülést...

a BKV-s cikkben említett Szedlmajer László lelkiismeretes ember, tehát ő valóban tenni akar a jobb tömegközlekedésért. kérdés hogy mennyire sikerül ez majd neki.
és a cikkből azért így kiolvasható hogy a mennyire kevés pénzből azért csak próbálnak valamiféle várat építeni. amennyire lehet.

a Volánosok és a BKV közti külnöbségek: nem lopták szét azokat annyira, költöttek a karbantartásra és a járműbeszerzésre is, valamint nem annyira ótvarok az utak.

na, ebből látszik hogy tényleg tenni akarnak: nem mutogat, problémamegoldani akar.

412-es típus azért szeret kigyulladni, mert amíg a vidéki típusoknál a hátfal teli, és a hőt el tudja vezetni, addig ide kedves Demszky elvtárs olyan buszokat rendelt, amin van ablak, ezért nem megfelelő a szellőzése a motornak.
a 415-ösöknél meg ha az ember megfigyeli, akkor néha látni hogy hátul meghajlik lefelé a tetőt, kvázi húzza a seggét, mert az szar utak plusz a dízelmotor letöri magának.

az hogy átlátható valami, az nem jelent semmit, ha nincs kontroll. lásd index mai cikke, széket 3 millióért, tanácsadás ötmillióért, meg mindenféle mítingek a bahamákon. tessék, látható, de nem jó.

a rendelkezésreállási verseny nem véletlen. a BKK létrejöttével a BKV egy szolgáltató lesz csak, és ha eléggé megnyílik a piac, akkor előfordulhat olyan helyzet, hogy a megrendelő (főváros, BKK útján) nincs megelégedve a szolgáltatóval, akkor más szolgáltató (alvállakozó) után néz.
ez eddig valahol oké, azt nem értem hogy a vállalaton belüli átszervezéshez, ami a pazarló módot megszünteti miért kell egy új vízfej (BKV), és miért kellennek alvállakozók, akik mindenképpen nyereséget akarnak termelni. azán hogy hogyan teszik, az már egy másik kérdés.

fokozatos csere: no igen, az elmúlt húsz év busz be NEM szerzéseit nem lehet egyik napról a másikra megoldani. egyébként pont emiatt vicces ez a beszerzési dömping, szinte soha nem ugyanolyan típus jön, ergo ez is növeli a költségeket. ilyen szempontból jobb lenne az egységesítése, vagy az "instant" 1000 új busz. párhuzamot vonnék ide az MBQ-val, nem véletlenül csinálja a VW.

Szedlmajer egyébként nem BKV vezérigazgató, hanem üzemeltetési igazgató. a kettő más.
és Winkli jól mondja, elhivatott, alulról jött, ismeri a szervezetet, ez nagyon fontos. (hello Karesz, ha errejársz. :D ) tudja hogyan működik a szervezet, nem íróasztal mögül hoz politikai döntést.

Rocko- 2013.01.10. 21:25:56

itt a dunyhába tekert elefánt. :D
www.youtube.com/watch?v=MkNeXksKK1o
no meg ugye pont az említett Hindustan Ambassador a főszereplő.

nem lehet hogy a Mahindrában azért erős a világítás, mert amit a srác is mondott: rohadtul nincs közvilágítás és ezzel kompenzálnak.

"érik a feljelentés."
degeci. :DDDDDDDDDDDD

mi az hogy nem közlekedik közvetlen járat a Kelenföldi garázshoz?
az Ajnácskő vagy Hollókő utva buszmegálló pont a garázs két sarkánál van, illetve kifejezetten létezik Kelenföldi buszgarázs elnevezésű megálló, ami a bejáratnál tesz le. nem érzem teljesen a felkészülést...

a BKV-s cikkben említett Szedlmajer László lelkiismeretes ember, tehát ő valóban tenni akar a jobb tömegközlekedésért. kérdés hogy mennyire sikerül ez majd neki.
és a cikkből azért így kiolvasható hogy a mennyire kevés pénzből azért csak próbálnak valamiféle várat építeni. amennyire lehet.

a Volánosok és a BKV közti külnöbségek: nem lopták szét azokat annyira, költöttek a karbantartásra és a járműbeszerzésre is, valamint nem annyira ótvarok az utak.

na, ebből látszik hogy tényleg tenni akarnak: nem mutogat, problémamegoldani akar.

412-es típus azért szeret kigyulladni, mert amíg a vidéki típusoknál a hátfal teli, és a hőt el tudja vezetni, addig ide kedves Demszky elvtárs olyan buszokat rendelt, amin van ablak, ezért nem megfelelő a szellőzése a motornak.
a 415-ösöknél meg ha az ember megfigyeli, akkor néha látni hogy hátul meghajlik lefelé a tetőt, kvázi húzza a seggét, mert az szar utak plusz a dízelmotor letöri magának.

az hogy átlátható valami, az nem jelent semmit, ha nincs kontroll. lásd index mai cikke, széket 3 millióért, tanácsadás ötmillióért, meg mindenféle mítingek a bahamákon. tessék, látható, de nem jó.

a rendelkezésreállási verseny nem véletlen. a BKK létrejöttével a BKV egy szolgáltató lesz csak, és ha eléggé megnyílik a piac, akkor előfordulhat olyan helyzet, hogy a megrendelő (főváros, BKK útján) nincs megelégedve a szolgáltatóval, akkor más szolgáltató (alvállakozó) után néz.
ez eddig valahol oké, azt nem értem hogy a vállalaton belüli átszervezéshez, ami a pazarló módot megszünteti miért kell egy új vízfej (BKV), és miért kellennek alvállakozók, akik mindenképpen nyereséget akarnak termelni. azán hogy hogyan teszik, az már egy másik kérdés.

fokozatos csere: no igen, az elmúlt húsz év busz be NEM szerzéseit nem lehet egyik napról a másikra megoldani. egyébként pont emiatt vicces ez a beszerzési dömping, szinte soha nem ugyanolyan típus jön, ergo ez is növeli a költségeket. ilyen szempontból jobb lenne az egységesítése, vagy az "instant" 1000 új busz. párhuzamot vonnék ide az MBQ-val, nem véletlenül csinálja a VW.

Szedlmajer egyébként nem BKV vezérigazgató, hanem üzemeltetési igazgató. a kettő más.
és Winkli jól mondja, elhivatott, alulról jött, ismeri a szervezetet, ez nagyon fontos. (hello Karesz, ha errejársz. :D ) tudja hogyan működik a szervezet, nem íróasztal mögül hoz politikai döntést.

.rothar. 2013.01.10. 21:28:19

@Jazzman:

Lost Highwayben hatalmas film nagyon nagy ahogy Mr. Eddie és a w116 is.

Am a poszt jó volt, ZD szépen tud beszélni bármiről.

heck 2013.01.10. 21:51:52

A BKV heroikus buszfenttartása senkit nem érdekel. A 5%-os járakiesés sem. Az pedig végképp nem, hogy melyik tipus miért szar.
Mindenki milliárdos szerződést akar aláirni, mert az tenne jót a lelkének és nem az, hogy 10 000 ember munkahelye és szorgos munkával rendbe hozza.
Aláirni a szerződést majd felvenni a jutalmat és beirni az önéletrajzba, hogy 10 milliárdos szerződésekért voltam felelős, megérdemlem a havi 3 millát.

Mazzzzu 2013.01.10. 22:28:21

Karibtenger kalózai 1 a csontváz, a három a Bolygó Hollandin a halasemberek :P csak a tisztánlátásért :D

amúgy egy kicsit nekem hiányoznak a motorhangok, mert mint az ünnepi duplaadásban, lehet, hogy nem lett volna egy óra anál-pápázás, mert a hangokkal meglehet szakítani az ilyesmit és újat kezdeni, de mind1 :D

ez a BKV akkora katyvasz és nem vagyok pösti nem is akarom átlátni, meg jobban megismerni :D de régebben olvastam, a szegedi troli felújító üzemről az is ilyesmi lehet, de kisebb nyilván :)

ZáchDani 2013.01.10. 23:42:03

@Rocko-: Hidd el, tőlünk közvetlenül nem lehet BKV-val eljutni a buszgarázsig. Nem kívánom ideírni a pontos címemet, így ezt kénytelen leszel elhinni nekem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.11. 00:03:03

a rutinvizsga alig egyszerubb amerikaban, meg a forgalmi is
10 perc
a legbonyolultabb a y fordulo

Rocko- 2013.01.11. 00:04:31

@ZáchDani: a közvetlenséget, egyszerűség hiányát nem tagadom, komplikált a Gellérthegyről a garázsig eljutni, de közelsem lehetetlen. :)

ZáchDani 2013.01.11. 00:05:37

nem az, hiszen végül én is eljutottam

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.11. 00:24:49

az indiaiak a a computerbalheban a nemetek torokjei, cask jobban megfizetik oket

dondiridongo · http://karmageddon.blog.hu 2013.01.11. 00:28:31

hat... en is Indiaban elek es nekem is indiai jogositvanyom van. pont Keralaban hehe. Az Ambassador nem draga. Csikosnak vittem be egy ujsagot amikor otthon jartam. jaaaaa most hallom. en vagyok a valaki aki bevitte. :)

dondiridongo · http://karmageddon.blog.hu 2013.01.11. 00:31:50

azt meg hozzatennem, hogy az auto-nagymotor jogsi kombo 20000 forintnyi rupabol siman kijon ;)

heck 2013.01.11. 00:56:37

@dondiridongo: A havi átlagkeresetből itthon is megvan.

dondiridongo · http://karmageddon.blog.hu 2013.01.11. 01:07:10

en ugy tudom netto 150 korul van az atlagkereset. Abbol azert nem jon ki egy kombo.

Macséta 2013.01.11. 01:28:30

És egy laikus gondolat: az öreg 2xx Ikarusokat újszerű állapotra pofozzák ezek az emberek egy új busz árának a tizedéből, két kifogás érheti csak ezeket a gépeket: az akadálymentesítésről a véleményem már leírtam, a másik a kormot okádó környezetgyilkos motorizáltságuk. Namost, ha már tényleg ilyen szinten űzik az ipart, gyakorlatilag nulláról raknak össze rutinszerűen buszokat, még mérnöki támogatás is van, erre a problémára biztosan létezne köztes megoldás is, aminek a hazai viszonyok ismeretében lenne létjogosultsága. Például egy sokat bizonyított, megbízható, tisztább üzemű motorhoz tervezni és sorozatgyártani egy "interfészt", közdarabokat, amivel beépíthető a régi kasznikba, a hajtáslánc és minden más pedig maradna a régi, máig vállalható tudású, ugyanakkor olcsón fenntartható szerkezet. A motorokat megvenni vagy méginkább licencben legyártatni, és vígan szaladnának még 20-30 évet ezek a járgányok. Tán nem akkora tételről beszélünk, ahol már megérné ezen is elgondolkodni?

Macséta 2013.01.11. 01:36:23

*leírtam, de elbasztam.

A lényege az lett volna, ugye szeretjük a civilizáció egy fontos mérföldkövének tekinteni az akadálymentesítést, pedig.

Mennyivel civilizáltabb végignézni a tolószékes embert, ahogy tökegyedül felszenvedi magát a kacskaringós rámpán valami közintézménybe, mint segíteni neki a lépcsőn? Ugyanez egy normál, nem-alacsonypadlós busszal: valaki mindig van a buszon, ha más nem, a sofőr. És segít. És mindkét fél egy kellemes élménnyel gazdagabban megy aznap haza. Vagy ez már túl emberi lenne?

Rocko- 2013.01.11. 07:21:29

@Macséta: valóban érdemes lenne a motorcserén vagy fejlesztésen elgondolkodni. de nem szoktak. vagy nem szabad. a felújításra is alig kapnak pénzt, nem hogy fejlesztést.

a segítség pedig nagyon szépen hangzik, csak nem elvárható hogy mindig legyen ugrakészen valaki hogy talán egyszer jön egy ember aki segít. erre nem lehet alapozni. másrészt kérdezz meg egy rokit, soka ők maguk se szeretik a segítséget, nyomasztja hogy mások terhére vannak. ők maguktól akarják megoldani a kérdést, ehhez kell a rámpa.

Winkler Róbert 2013.01.11. 08:26:54

@Macséta: Az a civilizált, ha nem szorul segítségre az olyan elemi dolgokhoz, mint közösségi közlekedés.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.01.11. 09:07:33

Igazából megdöbbentő és siralmas ez a buszos dolog (most már a cikket is elolvasva), de basszus, mennyire vagány már! :)

moTom 2013.01.11. 10:54:59

Mondjuk azt nem tudom, hogy Pécsett mi a helyzet a buszok minőségével kapcsolatban, mert vagy 10 éve nem ültem buszra. De itt még a Merci is kiég, nem csak a régi Ikarusz. Mutyi szinten is közel állunk a BKV szinthez, mert az a szép, hogy a város most visszabérli a "saját" buszait, amiket korábbi üzemeltető jogtalanul eladott.
"Ilyesmit hallottam én."

Arisztogatya 2013.01.11. 10:57:19

Gyerekek, sokszor elviselhetetlen az a hangzavar amit muveltek mikor egymas szavaba vagtok.

Jabozeo 2013.01.11. 11:02:05

A napellenzo hosszabio akkor kell amikor napellenzot kiforditod az oldalablakhoz mert olyankor mindig marad ott egy pont akkor lyuk amin a nap pontosan felfozi a fejedet... En magam barkacsoltam ilyet de orulok hogy vegre az autogyartok is rajottek erre :-)

rekspeiler 2013.01.11. 12:13:04

BKV-val ugyan az a fő probléma, mint a többi állami szervezettel. Méghozzá az, hogy fentről szinte soha nem figyelnek (kommunikálnak) lefele. Döntésnél a ranglétrán lejjebb helyezkedő, de xy témához jobban értőket még véletlenül sem kérdezik meg, szinte arrogánsan a fejük felett döntenek. Ami ennek ugye a parlament a csúcsa, ahol mostanában annyi adhoc idióta meggondolatlan törvényt hoztak, hogy az ember nem győzi kapkodni a fejét.
Jó pár évvel ezelőtt, dolgoztunk egyik állami szervezetnek, ahol megkérdeztük a valódi végfelhasználókat is, mégis csak ők használnák az új dolgokat. Felsőbb szinten majdnem lekapták a fejünket, hogy képzeljük, hogy az enduserhez megyünk és nem az osztályvezetőkhöz.....
A másik pedig az a hihetetlen bürokrácia, ami megmérgez mindent. Amíg ezeket valaki kőkeményen nem rakja rendbe, ugyan ez a szarkupac marad mindenhol.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.11. 16:21:39

@Arisztogatya: beszelgetnek bazmeg:))
Te hogy beszelgetsz?
mikor befejezed a mondatot, atadod a szot?

Winkler Róbert 2013.01.11. 16:24:45

@hagyma: Nem is tudom, hogy köszönjem meg.

Arisztogatya 2013.01.11. 16:29:26

@hagyma: Szoktam hallgatni neha az adasokat, de ilyen kaosz meg nem volt. Lehet neked uberfasza ha ket ember egyszerre mondja a mondokajat, de masnak ez hangzavar.

dondiridongo · http://karmageddon.blog.hu 2013.01.11. 16:36:05

Nem latjatok a fatol az erdot. Gyertek ki Indiaba veteranozni. En elkezdtem egy `69-es Premier Padminvel (FIAT 1100) es nehany Bajaj Chetak-kal (aka Vespa Sprint 150). Itt a veteranokkal az idoben is vissza tudsz utazni.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.01.11. 20:03:29

a helyet azert kell megadni uj auto vasaralsnal hogy tudjak mennyi a destination charge ( rakerdeztem, onnan tudom )

nincs "usa" jogsi, csak californiai, hawaii-i, floridai, stb van ( igy a vizsgak is masok term )

rakivantam mar en is egy enfieldre de allitolag annyira sz@rok hogy nem hoznak kaliforniaba, ez annak fenyeben erdekes hogy az uralokat vigan aruljak SanJoseban ( $4000 ujonnan, gyakorlatilag egy made in ussr bmw r65 )

bazz egyszerre egy beszeljen, igy eleg kaoszos

@Jabozeo: a micubicsi monteroban van, kis lapka amit ki kell huzni, hatalmas dolog nem ertem a tobbi autoban miert nincs

smink tukor? a muzulman/hindu nok nem csadorban vannak? csak kerdezem, nem vagyok kelet szakerto

@Rocko-: nem tudok hinni senkinek aki tobb mint 1 napot dolgozott nagy allami cegnel Magyarorszagon. Tul sok kommunista maradt a helyen 89-90 utan ami a mai napig erossen mergezi a kozeletet es meg sokaig is fogja. OFF: gyenge szellemi kepessegeim nem tudnak megbirkozni azzal hogy pl a kommunista allamot nyiltan, evtizedekig kiszolgalo, bizonyitottan halalbunteteseket kioszto/kikovetelo emberek hogyan uszhattak meg felelossegre vonas nelkul az elmult22 evet. Hogyan lehet az hogy pl 86ban konyveket listazo, betilto, emberek utlevelet hivatalos uton bevono szemely hogyan lehet resze a mai napig tagja egy politikai frakcionak az orszaggyulesben? nem politizalok, en ehhez hulye vagyok.

@Leadfoot: az elet eppen most keni a nagy adag sokszor megenekelt sz@ros kenyeret valakinek! :D:D:D "tovabb a bendei uton, elore 190! " :D:D:D

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.01.11. 20:12:15

szerintem "Zsofi" ne eroltesse a vezetest amig nincs jogsija. Nagy agyagi karok es buntetesek elozhetoek meg konnyeden igy.

@dondiridongo: regota dedelgetett vagyam elmenni del kelet azsiaba es motorozni valami helyi csettegovel, foleg miota volt a BBC top gearben egy ilyen adas - megneztem vagy szazszor. Ket cimboram bejarta Laoszt, Vietnamot, kicsit indiat de ok ilyen hatizsak szeru turistak, az nem vonz. Valami kismotorral, raadasul ha valaki jonne is velem local knowledge el - az tuti lenne :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.01.11. 20:27:03

szerintem semmi baj sincs a bkv val, remek kifizetohely a haveroknak, szep fizeteseket ad egy szint felett, megy minden mint a karikacsapas, csak azok a krva utasok, csak azokat ne kene szallitani!! :D:D:D

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.01.11. 20:43:33

@hagyma: call center ugyben pont kepben vagyok - eppen megfordult kb egy eve a tendencia, viszik vissza a bortonokbe, mozgas serultekhez, uzletileg "kihalt" teruletekre ( Montana, S/N Dakota, etc ) a munkat, de megfigyelheto ( Obamaban koszonhetoen ) a gyartas is szivarog vissza.

Rocko- 2013.01.11. 21:35:14

@visszakettopadlogaz: "nem tudok hinni senkinek aki tobb mint 1 napot dolgozott nagy allami cegnel Magyarorszagon."
őőő, én erre azt tudom mondani hogy nagyon, de nagyon messze állsz attól (minden értelemben), hogy így, ilyen íteletet tudj mondani bárkire, pláne ha most hallod először a nevét.
értem én hogy sok minden nem változik, de pár ember igen, vagy jönnek új, tettrekész, még nem elfásult arcok.

Rocko- 2013.01.11. 21:39:29

@visszakettopadlogaz: "smink tukor? a muzulman/hindu nok nem csadorban vannak? csak kerdezem, nem vagyok kelet szakerto"
nem kell annak lenni, elég gugglizni. :DDD
a hindu nőknek csak egy piros pötty van a homlokán (ide lőj), a lefüggönyözés az arab országokban, közel-keleten jellemző.

"szerintem semmi baj sincs a bkv val, remek kifizetohely a haveroknak"
'egyetlen bajom a korrupcióval hogy engem kihagynak belőle.'

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.01.11. 21:52:50

@Rocko-: persze, minidg vannak don Quijotek de nem hiszem hogy az a jellemzo - mi sem bizonyitja jobban elgondololasom helyesseget mint maguk a tenyek.

ha egy egesz orszag tudja ki az a hagyo miklos akkor valami baj van. hirtelen azt sem tudom hol keresnem a google on azt az embert aki felelos SanFrancisco kozlekedeseert, de mondok valami, hirtelen azt sem tudom ki a polgarmester. ( gondolom a sztorit ismered a maiami polgarmesterrol es florida legnagyobb epitesi vallalkozojarol - egy partin mutattak be oket egymasnak, ugy hogy kozben 5milliardert epitette at a vallalkozo cege fel miami beachet )

egy atlagembernek a csalad, munka es a torvenyek betartasa a legfontossabb dolga, egy kozugyekkel megbizott embernek is csak ez. Ha nem alkalmas ra akkor kirugjak mint az utolso mexicoi levelsoprogetot, ha meg kozben sikkaszt is akkor megy a racs moge. Van ahol teljessen egyszeruen mukodik a vilag.

kivetel mindenhol van de az aranyok nem mindegy.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.01.11. 21:57:58

@Rocko-: :D

korrupcio ....

az okori gorogorszagban aki a koz ugyeivel foglalkozott annak nem lehett maganvagyona... nem egy hulye torveny :)

Rocko- 2013.01.11. 22:00:33

@visszakettopadlogaz: "gondolom a sztorit ismered"
nem. :)

a többi részével egyetértek, DE! ez egy normális helyen evidens. ott, ahol a mutyi a fő cél, ott valóban nevesíteni kell az olyan embereket akik kiemelkedően másképp, azaz értelmesen gondolkodnak. nem akarok én misztifikálni meg hősiesíteni senkit, de ez itt, nálunk, ebben a környezetben kiemelkedő és megbecsülendő.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.01.11. 22:18:48

@Rocko-: remelem egyre tobb becsuletes ember fog beszivarogni a nagy allami penznyelo cegekbe - illuzioim ezzel kapcsolatban nincsenek, amig drakoi szigor es tizeves buntetesek nem lesznek ( pl kina ) addig kenyelmesebb a tobbseg szamara sokat lopni buntetes nelkul.

minidg is a legjobb uzlet volt bekerulni abba a korbe ami az adofizetok penzet osztja ujra.

Rocko- 2013.01.11. 22:21:21

@visszakettopadlogaz: mindenképpen több becsületes ember lesz. az út nem mindegy hogyan. rendes, (ki)választás útján, pucssal, villanyoszlopra lógatott politikusokkal vagy egy belső háború után. mert hogy ez a rendszer hosszú távon nem fenntartható és elszakad a cérna, az tuti.
no meg a mikor se mindegy.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.12. 00:48:15

@Winkler Róbert: ahhhh eleg ha leveszed a tiltasomat a belsosegrol:)

dondiridongo · http://karmageddon.blog.hu 2013.01.12. 08:59:49

@visszakettopadlogaz: En benne vagyok! Bar most pont egy motorbalesetbol kifolyolag toltom a kethonapos buntetesemet vallrogzitoben.

Tie · http://polisztirol.blog.hu 2013.01.12. 12:22:35

@ZáchDani: Dani, azt mondod, hogy a BKV mostani állapota kormányzati, önkormányzati és menedzsmenti HIBÁS döntések eredménye.

Tényleg rettentő naiv vagy. Abban igazad van, hogy ezek DÖNTÉSEK eredménye, de abban vastagon tévedsz, hogy HIBÁS döntések voltak.

Nem azért van a BKV olyan állapotban, amilyenben, mert nem pumpálnak bele elég pénzt a normális üzemhez (ez egy hibás döntés volna), hanem mert a belepumpált százmilliárdokból annyit lopnak el belőle, amiből nem jut az üzemeltetésre. Ez viszont egy pillanatra sem azért van így, mert valaki átgondolatlanul, hibás döntést hozott volna.
A hűtlen kezelés, a 98 milliós végkielégítés, és az összes többi nyilvánvalóan aljas haszonszerzés céljával elkövetett lépés egytől egyig jól átgondolt kitervelt bűncselekmény. Nem hibás döntések.

rugoman 2013.01.12. 13:21:26

Tetszett a cikk, le a kalappal a kollégák előtt, akik a szarból építenek várat (buszt). Viszont úgy emléxem, mifelénk van valamiféle buszgyár, ott is egy csomóan dolgoznak (-nának) Azt a pofát, aki kínai buszokat vett Ikarus helyett, azonnal felakasztanám + teljes vagyonelkobzás + család internálása. Hazaárulókat nyomban és helyben, ugye..(Megnézném azt a Stöckenwingen-Gmüdistraffel-i rendőrfőnököt, akinek az az ötlete támad, hogy Fiat rendőrautókat vásárol, mert azok olcsóbbak, mint a VW...Merkel s.k. dugná seggbe.) A üzemeltetésről csak annyit, hogy a rentabilitás és a 20 év átlag életkor nem egy mondatba való szavak.

domeq 2013.01.14. 09:45:19

Nem a pécsi buszsofőrök sztrájkoltak, mert (talán) életveszélyes volt a buszpark?
Szegedi és debreceni villamos tender? Máshol is gáz van.
A 190-es utáni rajongás meg érthető, nekem is nagyon kellene egy. :)

NaMajdEn 2013.01.14. 16:04:22

[OFF]Indiai programozóktól ments meg uram minket...
Még az alja munkát is gány módon csinálják meg.
De még 5-10 év és lehet hogy tényleg nagy hatalom lesz, szerintem.[/OFF]

Eldrastico 2013.01.14. 20:33:37

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IrK1d0HuHEM#! csúszás oktatás magyarmódra BKV kelmefoldi busz javító

Mutymurutty 2013.01.16. 19:15:44

Azert az amerikai jogsiszerzes nem olyan trivialis, mint aminek mondtatok. 2 eve csinaltam meg Utahban. Mivel volt nemzetkozi jogsim (20 ev rutin) ezert csak egy "konnyitett" vizsga volt, kezembe nyomtak egy KRESZ konyvet, par hetre ra kaptam idopontot, egy szamitogepes tesztet kellett kitolteni ugy hogy hasznalhattam a konyvet. Ennek ellenere nem volt egyszeru kibogaraszni, hogy milyen feltetelek mellett adhatom at a volant egy 21 even alulinak, stb.
Aztan volt egy szimpla szmeszeti vizsgalat, majd nehany nap mulva jonnom kellett a sajat (!) autommal, beult egy agyontetovalt, piercingelt lanyka es mondta hogy merre menjek. Olyan fel orat kellett vezetnem a kornyeken, minimalis forgalomban. Volt par cseles feladat, hogy alljak meg az ut szelen, de persze pont ott kert meg ra ahol volt egy tuziviz csap, mar nem emlekszem hany yard-ra szabad csak parkolni tole. Aztan ilyen hogy miutan megallitott egy tok sik utcaban megkert ra, hogy ha most ez egy menetiranynak lejto utca lenne akkor mit csinalnek? Mondom neki, hogy eltekernem jobbra a kormanyt, a kerekkel a padkahoz gurulnek.
-Ennyi?
-Igen.
Erre behuzott egy hibapontot, mert hogy en csak mondtam, de nem csinaltam meg. Bazz...
Aztan kaptam egy masik hibapontot amiert egy elsobbseg adas kotelezo tablanal megalltam, pedig szerinte nem volt indokolt. Ehh!
A manualis valtoju kocsim miatt talan kivivtam nemi elismerest, atengedett.

Mr. Pé 2013.01.19. 12:46:54

Üdvözletem!
Azért akik orrba-szájba szidják a budapesti tömegközlekedést (pl. a műsorban mintha Vályi úrnak nem lett volna igazán szimpatikus), meg a vidéki nagyvárosokkal példálóznak, azoknak elmondanám, hogy mi a helyzet a miskolci tömegközlekedéssel.
1, A buszok menetrendjét (nem csak az indulási időket, a teljes útvonalakat is) az utóbbi 10 évben kb 12 alkalommal módosították és valahogy mindig úgy jött ki, hogy kevesebb busz járt/jár, mint addig.
2, Amit a BKV (érthető okokból) most próbál bevezetni, az első ajtós felszállás évek óta működik Miskolcon, minden buszra vonatkozik, akármennyien vannak, a sofőr nem indul el, amíg a hátul felszállók előre nem mennek megmutatni a jegyüket/bérletüket.
3, Miután megvertek néhány ellenőrt bizonyos familiárisan hiperpigmentált rétegek, azóta az ellenőrzés úgy zajlik, hogy minden ajtónál felszáll 1-1 ellenőr, lent a megállóban pedig posztol 1-2 rendőr, az ellenőrök pedig leszedik a buszról azokat, akik jogosulatlanul utaznak.
4, Igen, nekünk szép új buszaink vannak, az átlagéletkoruk kb 8-10 év, ami teljesen egészséges, viszonylag ritkán gyulladnak ki vagy állnak le.
5, De sokra megyünk a sok szép busszal pl éjszaka, amikor buszközlekedés mint olyan, gyakorlatilag nem létezik, az egyik villamoson megy kb 6 járat egész éjszaka. Hétvégi, ünnepnapi menetrend abban merül ki, hogy kb harmadannyi jár mindenből.
6, Mindezért (2 villamosvonal és kb 30féle buszjárat) pontosan 50 forinttal (3900 Ft) fizet többet egy kombinált bérletért egy miskolci diák egy budapestinél, utóbbi ráadásul sokkal kisebb kockázattal bliccelhet.
Szóval kedves budapestiek, sokkal szívesebben ülök tróger ikaruson, ha cserébe hazajutok bárhonnan bárhova, éjjel-nappal ugyanannyi pénzért, amiért otthon kb semmit nem kapok. És igen, a miskolci MVK Zrt. nyereséges, de ezzel az utasok nem mennek sokra.
Tehát kérem a szerkesztőket, hogy ha ne is örüljenek a BKV-nak, de azért ne is mondják már el mindennek, ha lehet, mert a többszörösét nyújtja ugyanazért a pénzért, mint a példában említett miskolci tömegközlekedési rendszer.
Ja, és a mindig emlegetett nyugat-európai nagyvárosokban is annyival tud többet a tömegközlekedés, hogy viszonylag új szerelvények közlekednek minden vonalon, de nem gyorsabb, még arányaiban is sokkal drágább és nem felkészültebb.
süti beállítások módosítása