HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

A 350 ezer forintos Lexus legendája

2013.05.02. 11:43 ommm

Címkék: lexus hangyász ls égéstér

Mai Égéstér-adásunk kommentposztja.

Direktlink a letöltéshez.

47 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr35261469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mlnrtms 2013.05.02. 12:25:15

Winkler művészúr vinójával mi a helyzet?

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.05.02. 12:58:19

Pista, erre az F1-es Hondára gondolsz?

www.f1technical.net/forum/viewtopic.php?t=9325

Sokat terveztem, hogy megnézem, mert tök közel laktam, de elmaradt, sajnos :(

karlmann 2013.05.02. 12:59:17

Edd China szerint a Lexus LS-nek típushibája a központi digitális kijelző. Meglepő, de úgy tűnik igaz. Button 33 évesen valóban nem fiatal, de ne felejtsük el, hogy Mark Webber 1976-ban született.

GeGe007 2013.05.02. 13:40:42

FYI, az ironman-en 3,8km úszás van. :-)

indapass90210 2013.05.02. 14:34:48

LS-hez: nekem a 300c-m olyan, amin talán a jobb első ajtó nem volt eddig fújva. Ezt leszámítva 1 tulaj, minden javításnak megvan a márkaszervizes áfás számlája és belseje patika (a külseje is, jól dolgoznak a festők:)

pfeilmayer 2013.05.02. 14:57:02

Vártam volna bővebben a Lexus sztoriját!!! :))

zerge44 2013.05.02. 15:48:54

Nem vagyok gyűjtő, így elsődleges szempont számomra egy autó használhatósága, szervizköltség, rendelkezésre állás, esetleg a fogyasztás, és szeretem ha 95%-ban gyári szépségében pompázik, mert igényem van rá. Mi a jó egy mások által lefingott Lekszuszban, összevert, időzített szopórollerben, amivel még a szomszéd városba sem mernék elindulni, nem hogy az ágyamból kiesve -20fokba pl. az osztrákokhoz, vagy a horvátokhoz a +38 fokban? Az öreg, szeretett és pöpec módon karbantartott autók szerelmeseit megértem(a családomban is van ilyen 'autóbuzi'), de a bemutatóban szereplő romhalmaz iránti lelkesedést nem. Inkább venném 1.5 misiért(nem ezt, mert ez egy értelmetlen pénztemető), de akkor olyan állapotban legyen zsírúj állapotú gyári alkatrészekkel, amilyen új korában volt. 350ezer egy összevert f@shalomért csak azért, mert erős a motorja? A bemutatóban szereplő ingyen kellene, eladni ócskavasnak, esetleg utánfutóhoz trágyaszállításra.

h.pityu 2013.05.02. 17:05:34

Hát, egyre jobban nem szeretem, ha a Karotta beszél. Minek ennyire bő nyálra engedni egy sztorit, ami egy kicsit sántít. Elvitte a nissant ide-oda, csinálgatták így-úgy, majd a végére beleborít x milliót (csak saccolom, amiért lehet, hogy nagyon jó kis kocsikat vehetett volna. A lexus sztorit viszont folytatódhatott volna tovább is, főleg, hogy egy rakás emilt kaptatok vele kapcsolatban. Erre Karotta "zárjuk már le a luxusbálnákat....." kössz, akkor jöjjön a szutyok nissanod.....meg a horkolás.....ne csináljátok már

h.pityu 2013.05.02. 17:16:49

Csak néhány példa:
BMW e34 M5
gyárilag 315 Le ("hogy elérjük a 300 körüli értéket"), van tisztességes futóműve gyárilag (+ kismillió már kipróbált tuningszett, ha mégis kevés), kint úgy 7 ezer eurótól vannak (gondolom a nissan a büdös életben nem lesz rendszámos, így a regadót nem nézve is kétlem, hogy az eddig ne lenne 2.1 millióba.....).
BMW e30
ehhez nem hinném, hogy kommentár kell, max annyi, hogy 12-15 ezer euronál indulnak, viszont lefossa tőle bárki a bokáját
Honda S2000
szinte bagóért (6 ezertől felfelé) kapható, tengernyi kiegészítő kapható hozzá, alapból 241 paci és olyat szól az a motor....brrrrr, egyszer vezettem olyat....büntet na

Egy biztos: ezek közül egyik sem 1974-es sz@rtartály (már bocs, de ilyen pedigrével véleményem szerint folyamatos cumi lesz a nissannal töltött idő), viszont alapból rengeteget nyújtanak

TaaT 2013.05.02. 17:46:19

@h.pityu: Azért nálad sem tiszta minden ha egy E34 M5-öt hasonlítgatsz egy pályázásra átalakított 1000kilós autóhoz :)

Karotta korábban leírta hogy a célig megtett út ugyanolyan fontos számára mint a cél elérése...
Persze így utólag nézve kicsit átcsapott szopórollerbe a dolog (a korábbi csapatnak köszönhetően).

Nyiri 2013.05.02. 18:01:14

Winkler Robi hogy mondhat olyat, hogy a 100HP örökre megmarad? :) Egy autóbuzi számára ilyen nincs. Mindig lesz más amit birtokolni szeretnél. Főleg 500 méter megtétele után erős az ilyen kijelentés :D

Rocko- 2013.05.02. 18:10:12

@Nyiri: ki mondta, hogy nem lehet több autója?

Winkler Róbert 2013.05.02. 18:20:05

@Nyiri: Ha jobban tudod, mikor mit szeretnék, akkor elnézést kérek, valószínűleg csak az élő beszéd átgondolatlanságában szaladt ki belőlem ez a nagy butaság.

Nyiri 2013.05.02. 18:26:04

@Winkler Róbert: Miért kell ezt ilyen vérmesen komolyan venni? Ott volt a smiley nem? Nem leugatásként írtam. Na mindegy. Sok sikert a Pandához.

ommm 2013.05.02. 18:37:39

@R850R: ...ahogy nagyjából mindenki, amíg ki nem szedték az injektorokat. Erről csak Karotta tudott és Bandi, aki nem volt ott. Bármelyik a felhozott problémák közül okozhatta a jelenséget és a teljesítményvesztést.

ommm 2013.05.02. 18:54:45

@R850R: Mert b*mmeg nem bírom kivárni, míg végigmondja...

Incho77 2013.05.02. 19:46:54

Azert szegyelje mindenki magat, hogy nem rakott be Jessica Michibata-s linket :D

VI 1.6 2013.05.02. 19:59:51

@karlmann: Edd China ,a köpcös Mike barátjával,ha te tőlük akarsz autó szerelést(nem restaurálást írtam!!!!) tanulni.Háááát,hogy is mondjam.......

determ 2013.05.02. 20:14:04

Ezt a Pista srácot nem lehetne elküldeni innét? :S

determ 2013.05.02. 20:21:37

@TaaT: @h.pityu: Én egyetértek TaaT-al. Én is olyan vagyok, hogy szeretem magam "megépíteni" és az odavezető út és "szopás" az, ami valójában megadja a dolog értékét, attól lesz a "sajátod".
Bár az idő előrehaladtával én is egyre inkább az "egyben megveszem" filozófiát követem.

determ 2013.05.02. 20:26:06

@Winkler Róbert: Én például szeretem a turbót és nem szeretem ha valami "szétforogja magát" és "visít", de szerintem ez is ízlés kérdése.
Meg a V2-t is szeretem, a sor4-et meg nem.

Luighi 2013.05.02. 20:58:20

Hangyásznál esetleg gyertya, gyújtókábel, gyújtáselektronika probléma!?

Tudatalattjáró 2013.05.02. 21:19:49

Még nem mertem belehallgatni. Nyugtassatok meg, hogy ebben a részben nem zabál senki csámcsogva, bele a mikrofonba... vagy igen?

Luighi 2013.05.02. 22:22:11

Ha "ez" a "mindent vivő nő" aki a James Thompson-né, háááááááááát...

www.motorsport.com/wtcc/photo/main-gallery/james-thompson-lada-granta-lada-sport-lukoil-with-his-wife-zoe/?i=779&id=1536444&sz=1&s=2

Mondjuk a lófejű Sarah Jessica Parkernél JELENTŐSEN JOBB, de azért a JÓ(!) -tól TÖBB lóhosszal le van maradva. Szerintem.
(Aki vitatkozna, annak üzenem: szilikonnal, sminkkel ANYÁD is tudja tán még most is ezt a szintet ;-D)

Azért titkon remélem, mégsem róla volt szó, vagy a google nem találta meg a titkolt kedvest!

karlmann 2013.05.02. 23:19:58

@VI 1.6:

Nem tőlük tanultam, de gondolom te sem vagy okleveles autómérnök. Attól még elég jól ismernek típushibákat, folyamatokat, főleg, hogy ott nem 2db LS-t adnak el évente.

jürgen baromartz 2013.05.02. 23:59:57

hú de megy az utálkozás itten...

@h.pityu: látszik, hogy nem érted a lényeget.

Flankerr 2013.05.03. 03:35:05

@h.pityu: Más cél, más világ. Mintha egy Pannóniást akarnál egy Hayabusára "rábeszélni". Vagy egy crossmotorost. Nekem egyébként tetszett az adás, különösen a február vége óta fájóan hiányzó Hangyász Hétfő "kárpótlás" miatt.
@Tudatalattjáró: Kevered a Bukótérrel..:)

Tudatalattjáró 2013.05.03. 06:09:06

@Flankerr: Akkor sem vagyok elég bátor! :)

saintVTi 2013.05.03. 10:29:31

Nekem GS300-am van, 16 éves, nem egy patika darab, de nem látom mennyire lenne pénztemető, mint ahogy itt sokan írják....
Szervízeket el kell rajta végezni, mint minden autón, de új autókon is el kell

350 ezer km van benne, benzin - gáz üzemű, 13 literes gázfogyasztással, ami ha jól számolom, 8 literes benzinnek felel meg.

Cserébe.... bőr belső, auto klíma, fűthető
ülés, egyéb kényelmi funkciók, elektromosan állítható kormány, ami megjegyzi hol állt, és ugyanoda áll vissza ha berakod a kulcsot

2JZ-GE motor, ami még 350 ezer után is elvisz bárhova...( hamár ott tartunk, hogy elugrok ausztriába, vagy horvátba ) napi 100 km-t
megyek vele..

330 ezerrel vettem, azóta beletettem 20 ezret eddig, hogy őszinte legyek, lecseréltem a fékbetétet és a tárcsát elöl-hátul

Mellesleg 7 hangszóró, gyári erősítő, elég jól szól

Make Valamit · http://make.blog.hu 2013.05.03. 10:58:08

@saintVTi: ha automata, megmondanád hogy hol lehet ebben a szép országban szakembert találni hozzá? Nem b.gatni akarlak, egy ismerős már az amerikai ebayen nézi a bontott váltókat a totyájába...

saintVTi 2013.05.03. 11:12:34

@Make Valamit: hát... nekem nincs bajom a váltóval

Egyik opció a megnézem ebay-en meg mobile.de-n a használtakat, hátha vannak normális áron, aztán az egészet úgy ahogy van behozni, berakni az udvarra, és szétbontani a meglévőhöz, ha kell valami, sajnos ez így megy.

Ebből a manuális-t toyota aristo-nak hívják, ha nem csalódom

Lexus GS300 (jzs147) csak automata létezik, ahogy tudom

Akinek "ritkább" autója van, annak fel kell arra készülni, hogy előre gondolkodik legalább 1-2 hónappal a kötelező és kopó alkatrészek pótlásával, hogy ne legyen meglepetés :)

Hurri Kán 2013.05.03. 12:33:26

@h.pityu:
Az megvan, hogy ezek mind teljesen más jellegű autók, mint a kifejezetten pályázásra épített Hangyász? Hogy a motorerő nem minden, mi több, nem egy cikkben leírták, hogy egy szériaautó (legyen bármilyen sportos is) fékje lesz az első, aztán a futómű, ami nem fogja sokáig bírni a pályán való (=versenyszerű) használatot. Kanyarok előtti rendszeres padlófékezések, stb.

Dr. Kix 2013.05.03. 13:32:22

Nekem tetszett. Zách Dani hiányzott mondjuk. De legalább sz@rás nem volt.. :)

És ha már hangyász hétfő nincs, akkor itt egy kicsit megtudtuk mi a helyzet.

Mazzzzu 2013.05.03. 17:45:32

baszki utálkozás az megy... jó adás volt ez is, gondolom a Lexusnak lesz még folytatása a sztorikkal miegyéb. Örvendtem Karottának is, engem nem zavarnak a kacifántos körmondatai, de egy valami mégis volna, a KArotta, talán túl közel hajol a miihez vagy valami, mert sokkal jobban, hangosabban hallatszik és néha már-már irritáló a hangja, de akkor lehalkítom, csak akkor a többiek nem hallatszanak :) mind1 az adás jó, csak így tovább

VI 1.6 2013.05.03. 20:07:40

@karlmann: Ott lehet,de nem ŐK,és ez nagy különbség........

speedytibi 2013.05.04. 13:37:22

Szegény Winklinek már elég álmos volt a hangja a végén, sztem belealudt a Karotta sztorijába:).
Pedig kb 5-ször mondta neki, hogy LÉNYEG?, de nem sikerült kizökkentenie:))))

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.06. 04:07:57

Karotta maganak tudja Madach szavait: nem a cel a fontos hanem a kuzdes maga. Nincs ezzel baj, egy nagy kupac rozsdabol lett egy szep ( nekem szep ) autoja ami azert az utcai autok 99%-nal jobban megy, nem is kicsivel. Sajat penzebol sajat idejeben csinalja, lelke rajta. Azt azert megjegyeznem hogy elvileg a Hangyasz nincs kesz, tehat a HangyaszHetfo onkenyes elhagyasa elegtelert kialt!!! :))) En szivessen fogadok barmilyen infot rola.

16 evig nem takaritani ( es takarittatni ) autot az iszonyu igenytelenseget feltetelez.

Pista beleszol mindenbe dehat ezert szeretjuk:) ha ellenne a sarokban csendben akkor senkit nem erdekelne. Pista jol nyomja, pezseg a wtcc korul ( az ipari kemkedes lassan uj ertelmet nyer a technikai sportokban! :D ) tele van uj otletekkel es jokat ir, en oke vagyok vele.

a feher borbelso akkor jo ha kabriod van es telefossa a hatso sort egy pelikan a kikotoben........

egy baratom iron man ezik, de ilyen 5-8km az uszas ugy tudom. Egy felkeszules mondjuk - a verseny napjan - ugy tortenik hogy mint a nikotin tapasz olyanokat ragasztgatnak egymasra de abbol vitamin meg so meg mittudomain mi jon ki belole ... le a kalappal az ironmanozok elott de nekem minden sport ugy kezdodik hogy elmesz benzinert :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.06. 04:12:19

egy 1994-es benetton reno ( abban az evben vilagbajnok sumival ha jol emlekszem lusta vagyok google ozni most ) f1 es kocsi beszaras ahogy megy, tavaly indycar elott bohockodott vele valaki sears pointon. erdekes meg egy 10 eves drag racer a nitro division ban, tiz ev alatt negyed merfoldon 0.7s a javulas! :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.06. 05:25:33

- "Akos a turbokhoz ert igazan" na akkor abban istencsaszar lehet Amit eddig muvelt a hangyasszal az is mar feler egy vizenjarassal! :D

h.pityu 2013.05.07. 21:24:14

@TaaT: @jürgen baromartz: @Flankerr: @Hurri Kán:
Drága Uraim, lehet, hogy nem fogalmaztam elég érthetően (visszanézve a kommentemet nekem lejött a lényeg...), akkor megpróbálok máshogy fogalmazni.
Ma kis hazánk használt Bmw állományát meg lehet találni egy érdekes helyen, amit versenypályának hívnak, ugyanis elég sokat "megvágnak erdőre" közülük. Gondolom azért, mert olyan szar lehet a futóműve, vagy mert nincs benne elég erő egy kis drifteléshez. Leírtam továbbá, hogy (hála a nálunk egy kicsit előrébb tartó német autóőrülteknek, főleg a pénzesebbjét nézve) gyakorlatilag kimeríthetetlen tuningcuccok vannak ezekhez az autókhoz.
-gyenge a gyári fék a pályázáshoz?
-túl "puha" a futómű?
-nehéz a komplett autó?
AKKOR TUNINGOLD, de a lényeg (szerintem), hogy ha megvan egy kiindulási alap (pl: e30 M3, vagy e34 M5)akkor jó eséllyel elmaradhat az említett "szopás". Hogy miért? Mert nem kell 38 helyre elhordanom, hogy összerakják (ez is érdekes, de utólag mindenkit fikáznak, akik az autóikhoz nyúltak....akkor miért nem maguk csinálták), nem kell futóműmérnöki kart elvégeznem gyorstalpalón, nem kell a világ faszára elhordanom rendszeresen a vasat, mert bedöglött és nem mellékesen nem kell ezekre kb. sok-sok millió fabadkát elköltenem. Megértem én, hogy a szent "szopás" útján készült vas sokkal inkább a szívhez közelebbi lesz, de ha pont akkor adja be a kulcsot, amikor szükség lenne rá, az egy idő után roller lesz (szintén több példát láthattunk már erre a tc-n belül). Nem vágom, de tényleg, hogy miért nem egy kategória egy gyárilag igen magas szinten megtervezett sport-túra autó és egy kendácsolt valami, amiben véletlenül van egy-két Bmw alkatrész. Talán, mert az első egy kicsit jobb? Akkor viszont értek mindent, főleg, hogy ezt szajkózom én is.
De tény, ízlések és pofonok, költse mindenki arra a spórolt pénzét, amire akarja (pusztán az emberi hülyeség része furcsa számomra....).

Dr. Kix 2013.05.10. 09:36:02

@Winkler Róbert: @ommm: Az ÚJ (2013.05.09.) adással kapcsolatban:
1.nincs direkt link a letöltéshez, ami nem lenne baj, de
2. random módon újratölti magát az oldal, így megszakad az adás
3. oda írnám ezt, ahova való, de nem lehet kommentelni ott.

UFF! :)
süti beállítások módosítása