HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Bekötött szemmel is megmondod?

2013.05.17. 08:40 Tcomment

Címkék: teszt prémium vak vakteszt

Vakon is fel lehet ismerni egy autót? Meg lehet mondani, hogy drága-e, vagy olcsó? Irány a reptér, ahol kipróbálhattuk vakon a vezetést is.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja.

126 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr15304179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zozo82 2013.05.17. 11:35:14

@pefe: Igen, nekem is az volt az erzesem hogy nem a premium feelinget hanem markajellemzoket keresnek. (lasd pl. a3 szellozonyilas vagy kapcsolok femkerete).

Amugy az otlet nagyon jo. Kivancsi lennek atlag emberek ertekelesere. Atlag ember ugyebar nem markajellemzoket hanem tenyleg a szubjektiv minosegerzetet keresi.

korzo 2013.05.17. 11:54:44

@zozo82: Úgy'a! Jó ötlet lett volna még egy-két bevállalósabb külsőst (nem autóst!) is bevenni a csapatba, mondjuk az Index más vadhajtásáról (pl. valami Velvetes csaj, meg pénzügyes faszi, meg techrovatos srác ilyesmi)

Amúgy meg ennyit a boxerhangról :-(

Luxusmoszkvicsslusszkulcs 2013.05.17. 11:56:30

Én beraktam volna a sajtós kollégák kedvéért mondjuk egy 3-as BMW-t, meg egy Mazda 6-ot is. :D Az lett volna vicces, ha a sajátot Daciázzák le. :D

MC_Pite 2013.05.17. 12:12:53

Marha jó ötlet, még ilyet!
DS5ös snitt becsúszott a Subaruhoz - megnéznénk az eredeti helyén!
Kakukktojást támogatom, illetve DS5/A3 lett volna izgalmas ha szintén mindenki kezén végigmegy.

A márkajellemzők keresésére nincs tippem, index és talán légbefúvó a két tabu, mert pár új autónak elég jellegzetes légbefúvója van.

Következőleg kérünk Daciát is, egy Lodgyra mondjuk kíváncsi lennék (a Dusternél ez úgysem oszt vagy szoroz).

Sőt(!), játékot is nyomhatnátok amire 1-2 civilt is kisorsolhatnátok esetleg erre (remélhetőleg sok olyan nem jelentkezne aki 'süket' az autókhoz).

bb3nz0 2013.05.17. 12:36:14

ds5 teszt:
"Mi a tököm ez?"
"Mi a faszom ez?"
Sírok:'DDDD

szabi1983 2013.05.17. 12:39:27

Subarut én is Daciának néztem egyszer pedig én láttam is. Ezért is nincs subarum.Nem szeretem az olyan dolgokat ami olcsónak néz ki de legalább méregdrága.

megint 2013.05.17. 12:47:15

Omm, nemcsak a szellőzőnyílás formájából tudta, hogy audi, hiszen gondolt ő bmw-re is, hanem abból ahogy működött. Egy subaru ilyen tesztből soha nem fog jól kijönni, de legalább elég drága.

Cristoforo 2013.05.17. 12:53:09

Mi a zene címe és előadója, ami a végig megy a háttérben? Köszi

felidegeltemmagam 2013.05.17. 13:01:06

Nagyon jó kis videók. Csikós mindegyiket lefranciázta. :-) Pista hozta a szokásos szintet, szuper volt.

Igazán objektív talán, pár hozzájuk képest laikus, törzsolvasóval lehetett volna. De hát ki érdemelné ezt ki? Ééén is, én is, én is! :-)

bpe 2013.05.17. 13:08:10

jaja, csík télleg furán célzott.. :?

viszont ez a szinte általános szebeni-szindróma elég lehangoló, nagyon nemlájk.

sas70 2013.05.17. 13:19:01

Nagyon jó ötlet volt, nekem tetszett, bár még lehetett volna kicsit cizellálni!

poggY 2013.05.17. 13:35:18

A kivételezés elég gyatra volt, főleg az ötlet által támaszott elvárásokhoz képest. Arról nem ti tehettetek, hogy ez így nem sikerült. Gondolok itt arra, hogy a francia azért lett francia, mert van benne egy öböl, a bmw azért lett kizárva, mert nem vastag a kormány, az opel azért, mert felkell húzi a váltót rükihez, etc.
Röviden, tudjátok, hogy melyik autóban mi van, és ennyi. Ehhez nem kell sem prémium nem prémium, előítélet, nem előítélet. Lehet, hogy érzetre az a DS5 egy laikusnak elmenne egy lodgynak, de ti tudjátok, hogy teljesen kizárt, hogy Dacia legyen, mert ott oldal kilincs van mindig(most hasamra ütöttem és mondtam egy hülyeséget).
A videók meg nem sikerültek fényesen. Több reakciót kellett volna belerakni, kevésbé ugrálni a megjegyzések között, az meg, hogy pont az audira nem maradt idő... nc.
Mármint tudom, hogy nem a ti hibátok, meg nem így akartátok, de az élet ilyen, az olvasót ez nem sűrűn érdekli.

Egyébként az ötlet egy égéstér folyamán vetődött fel, egy nepperűzés alkalmával, winkler hozta fel.

wolfman 2013.05.17. 13:37:04

Le a kalappal Vályi előtt. Egyszer lőtt látványosan mellé, akkor a tapasztalataira hagyatkozott, nem a megérzésére.

Csikós úr általában luftot rúgott, ez meglepett. De nem gond, egyszer talán lesz olyan vakteszt is, ahol a 40+-os autók szerepelnek... :o)

Az alapötlet jó, de az alapkérdésre nem válaszolt szinte senki: az autó, amiben ülnek vajon prémium, vagy nem? Helyette szerkesztőségi totóvá, egyfajta kimittuddá vált a játék, ami nem rossz, de már nem az autókról, hanem a szakemberekről szólt.

Szerencsére Vályi a végén összefoglalta, így nem veszett el a sok bába közt a gyerek.

További ilyen tesztekre sajnos nemigen lehet számítani: nem néz ki túl jól, amikor mondjuk egy audis szakember lehúz egy Audit élőegyenesben, bekötött szemmel.... Nem véletlen, hogy nem volt pl. Mazda a kínálatban. Előbb-utóbb valaki tyúkszemre taposna, veszélyes móka ez... :)

Cobra. 2013.05.17. 13:42:24

Szomszédnak dízel Subaruja van (még a normális orrú Legacy) és az egy dolog hogy reggel, de melegen hazafelé is olyan hangja van alapjárat közelében, mintha egy traktor menne el a ház előtt.

AUTÓNEPPER · http://autonepper.blog.hu 2013.05.17. 13:51:59

Csikóstól többet vártam,szerintem tudományos alapon készült rá,nem kellett volna.

Csak lazán!

V12 Power 2013.05.17. 13:54:52

Remek teszt, nagyon jó ötlet!!! Hihetetlen sommás a vége, amit Pista mond a prémiumról. Elgondolkodtató. Egészen addig nem értettem, hogy hogyan 3008azhatta le a DS5-öt, miközben a varrott bőr műszerfalát tapizza (mellesleg szerintem abban elég lett volna az ülést megtapogatni, hogy tudd, valamelyik DS-el van dolgod), és a végén megadta rá a választ.
Viszont a Subarus videóba belekerült, ahogyan a Mazdás hölgy leaudizza a DS5-öt.

V12 Power 2013.05.17. 13:56:45

@poggY: Azért nézd meg az utolsó videót is.

becsületesnepper · www.becsuletesnepper.hu 2013.05.17. 14:06:35

Az Audiban csak a Pista ült, mert már késő volt.

A többieknek korábban el kellett menni, ezért nem voltak ott a DS5-nél.

Negrogo 2013.05.17. 14:08:01

@Lorem Ipsum: En az elozo foresterben ultem csak nem tudom te ultel e mar ilyenben de nem gondolna az ember, hogy milyen puritan es igenytelen anyagokkal van megcsinalva plane ha azt is tudod mennyibe kerul. Nem tulzo sajnos, h ledacsiaztak:) Ja es raadasul nincs benne nagyobb hely mint egy A3-ban teszem azt.

Globetrotter2014 2013.05.17. 14:29:30

Igen vicces, bár ezt a Vezess.hu soksokévvel ezelőzz lelőtte. Akkor az Audit ("wannabe audi") koreiainak, az Alfát audinak, a BMW-t pedig Koreianak tippelték, (amíg rá nem tenyereltek az idrive gombjára).

Soksok érdekes dolgot tpaasztal meg az ember ha előítéletek nélkül néz autókat, és sokszor éződik a "közvélemény" hangjában, hogy úgy mondanak véleményt hogy a őj autót közelről sosem láttak. De használtat sem sokat.

pedaz 2013.05.17. 14:35:05

Pista nagyon durván nyomja ezt a műfajt...csak ámultam. Viszont Csikós úr nagyon homályban mozgott, ezen azért meglepődtem.

Szockó autókkal kéne csinálni egy hasonlót :D mondjuk az sokkal könnyebb lenne, mert kisebb volt a paletta.

Powerslave 2013.05.17. 14:39:36

Zseniális anyag, nagyon élveztem minden percét. Köszi!

UI.: Pista mester hatalmasat alakít, neki külön pacsi

Globetrotter2014 2013.05.17. 14:47:05

A gond az hogy alapvető koncepcionális gondok vannak még újságíróknál. A DS5 bizony prőmiumautóünak van szénva ezért is tűnik annak. Nyilván aki úgy gondolkodik hogy "há' mer' a' francia az xar", annak nem az lesz. Nyuilván van akinek a lexus is csak egy csóri totoja. Az audi pedig egy felkapasztkodott újnemes, akik jó ha 30 éves múltra tekintenek vissza igazából.

Ugyanakkor maga a prmiumkategória is egy friss dolog, az első igazán tömegek számára előrhető igényesebb termék a 190es merci volt, audi pedig igazából valahol a 90es véek elején pozicionálta be magát ide. Ehhez kéepst vicces amikor bérki megkérdőjelezi a Lexus létjogosultságát.

Szóval én felettébb nagyképű és némileg félművelt hozzáállásnak tartom amikor valaki a DS5-öt nem prmiumautónak nevezi.

De mostanában nem az egyetlen röhejes dolog a TC posztjaiban. Mindegy néha nem árt egy kis fídbekk, ha még érdekel srácok...

kridli 2013.05.17. 14:55:55

Sajnálatos, hogy pont a "kontrol mintánál" csak egy valakire maradt idő, szerintem az lett volna a legfontosabb, hogy abban mindenki próbálkozzon.

Rocko- 2013.05.17. 15:10:47

úúú, ez egy nagyon jó teszt volt!
Audinál csak én nem látom a többi tesztelőt? mint ha csak Pista próbálta volna!

és érdekelne a második rész, hogy nem gyakorlott tesztelők, hanem kevésbé tapasztalt emberek (feleségek, ismerősök?) is próbálják ki, ők mennyire érzik a különbséget.

Rocko- 2013.05.17. 15:21:48

@becsületesnepper: köszi az infot!
sajnáljuk. :(

Ciri 2013.05.17. 15:21:53

@Rocko-:

Nesze, ezt írta fentebb Becsületlennepper :)

"Az Audiban csak a Pista ült, mert már késő volt.
A többieknek korábban el kellett menni, ezért nem voltak ott a DS5-nél."

Rocko- 2013.05.17. 15:40:25

@Ciri: ;)
mondjuk a következő teszt tényleg lehetne kicsit nagyobb palettából, nem mentek el a nagyon olcsó irányba se (Dustert vagy Skoda Citigo), meg a nagyon durva irányba se (S Klasse, 7-es vagy A8).
persze a logisztikai részét megértem a dolognak, hogy miért nem.

Dr. GGG77 2013.05.17. 15:48:56

Igazából Seatnál meglepett a gatya váltó. A DS5 viszont tényleg nagyon közel van belső kivitelben a prémiumokhoz.

Cecan Basescu 2013.05.17. 15:57:11

Az audiban az a kormany eleg arulkodo volt.

victor vacendak 2013.05.17. 16:04:13

egy profi újságírótól én el is várom, hogy csukott szemmel felismerjen autókat. aki a daciát és a subaru-t keverte, semmi keresnivalója ezen a pályán.
a mazdás hölgy meg egy nagy LoL.

Azazuma 2013.05.17. 16:05:11

szabi1983 2013.05.17. 12:39:27
Subarut én is Daciának néztem egyszer pedig én láttam is. Ezért is nincs subarum.Nem szeretem az olyan dolgokat ami olcsónak néz ki de legalább méregdrága.

Én meg azt szeretem a Subaruba, hogy jó. Nem érdekel, hogy néz ki. Az a jó ha ronda, nem lopják el. De nem hagy cserbe és tudja amit tud.
MERT MINDENKI AZÉRT VESZ AUTÓT EBBEN AZ ORSZÁGBA, HOGY A SZOMSZÉDJA SÁRGULJON BE AZ IRIGYSÉGTŐL azabaj.
Sznob banda.

Globetrotter2014 2013.05.17. 16:08:41

@victor vacendak: vagy az új Subaruk Dacia belsőt kaptak. Ez a lehetőség annyira kizárt?

a nagy levin 2013.05.17. 16:21:26

Csíknak jobban ment volna ez 35 évesnél idősebb autókkal. :-D

Kicsit még embrionális az ötlet, de marha szórakoztató és tulajdonképpen értelme is van.

Mazzzzu 2013.05.17. 16:22:08

hát ez kurvaérdekes volt, tényleg, de ahogy már az Égéstérben is emlegettétek elment az autófelismerő verseny irányába, mert tényleg jellemzőket kerestetek, nem összképet vizsgáltatok. Örüljünk, Csík látóként ír, mert így zseni vakon kicsit béna :) Pista és Winkli hozták, Winkler meg is lepett, hogy ennyire vágta, nem azért mert rosszindulatú vagyok, hanem csak nem tom miért :D.. De akit teljesen átéreztem az a Kopasz, ő nem ül full új autókba és amikor a DS5be beült és mi ez a szekrény középen? hát az mindent elárult :DÉrdekes lett volna még tényleg a prsek saját termékeit tesztelniük :D ja és a DS5 volt a legszórakoztatóbb: Mi a fasz ez? :D

james80 (törölt) 2013.05.17. 16:40:02

Elég gyengusnak gondoltam a teljesítményt...aztán megpróbáltam csukott szemmel kimenni a budira (-1 lábujj) Jó volt ez így!

Hurri Kán 2013.05.17. 16:53:20

Jó-jó ez a videós teszt, de lehetne inkább írásban, kivonatolva az észrevételeket-benyomásokat, ahogy pl. korábban, a vacakhasználtautó-nézegetésnél?

Az ötlet amúgy jó :)

Lorem Ipsum 2013.05.17. 16:57:38

@mennyi?husz!: Nem, nem ültem még Subaruban, de nem is vagyok autós-újságíró szakember:)

Az meg a másik, hogy nem csak ültek és tapiztak, hanem mentek is a kocsival... És ha ott nem bújt ki a szög a zságból, vagyis ha menetdinamikában egy Dacia "érzést" kelt egy Subaru, akkor tuti veszek egy Dustert.

erokun 2013.05.17. 17:02:13

legközelebb lehetne használt autókkal az egész,hogy sikerülne pl a korukat,a beletett km-ert megsaccolni.

Mumia 2013.05.17. 18:22:49

Na itt a bizonyíték, hogy a japán autók bele proli. Ők is ledáciázták. ÉN meg hiába mondom mindnekinek, hogy az összes japán autó bele 10 évvel el van maradva a többiekhez képest. A 90-es években 80-as évek minőségét produkálták, most meg a 90-es éveket.

Szóval nem a Duster ilyen jó, hanem a Subaru ilyen szar.

ommm 2013.05.17. 18:27:38

@ZF2: Nana, menj vele egy kört (DS5), majd menj egyet akár egy A3-as Audival. Az első úthibán érezni fogod a különbséget. Ahogy az Alcantara-valódi bőr kombót a zúzott műbőrhöz képest.
Nagyon közel van a DS5, gyönyörű egy termék és nagyon stílusos, de itt-ott még csiszolni kell rajta. És ez a franciát dicséri inkább.

onetone 2013.05.17. 18:37:19

Tisztelt Újságíró Urak!

Elöljáróban annyit, hogy nem vagyok Subaru tulajdonos és nem dolgozom Subaru érdekeltségnek. Mindazonáltal, szeretném, ha tudnák, hogy akarva, vagy akaratlanul, de "szaga van" a cikkük címének.
Ne vegyék támadásnak , de más országokban a nem elfogult, - tehát nem a német autósmagazinok előző számaiból dolgozó, vagy azok hazai kiadásaitól fizetést kapó - szakértők és autós újságírók véleménye szerint műszaki tartalom, megbízhatóság, illesztési hézagok, stb. stb. és bármely minőségi mutatószám tekintetében a Subaru a világ egyik legmagasabb műszaki tartalmat képviselő autómárkája. Ezt a gyár azáltal éri el, hogy a Fuji Heavy Industries a termékek elkészítéséhez nem von be külső beszállítókat, hanem minden egyes alkatrészt maga fejleszt és gyárt le.
A Subarut a Dacia márkához hasonlítani a cikk címében így messzemenően elfogultnak és hitelrontónak tartom.
Arra tudok csak gondolni olvasóként, hogy:
1)Félreértelmezett és félresikerült bálványdöntögetési szándékkal születhetett meg ez a cím.
2)Vagy az is lehet, hogy a Subaru valamelyik konkurense szponzorálta?
Ha Önök is úgy gondolják, majd beszélgessenek el erről egymás közt,

Tisztelettel:

SzZs.
olvasójuk

Winkler Róbert 2013.05.17. 18:59:05

@onetone: Szerintem mindkettő, bár fogas kérdés, hogy a Subarunak az ön által felsorolt tulajdonságai mellett van-e egyáltalán konkurense.

Shadowbull 2013.05.17. 19:23:20

@onetone: "Ezt a gyár azáltal éri el, hogy a Fuji Heavy Industries a termékek elkészítéséhez nem von be külső beszállítókat, hanem minden egyes alkatrészt maga fejleszt és gyárt le. "

Es ezt a hulyeseget te elhitted?

Shadowbull 2013.05.17. 19:27:34

@ZF2: "Szóval én felettébb nagyképű és némileg félművelt hozzáállásnak tartom amikor valaki a DS5-öt nem prmiumautónak nevezi. "

A Citroen kicsit sajatos helyzetben van, valahol a premium es a kommersz kozott billegtek/billegnek, de igazabol nem tartoznak a premiumkategoriaba, meg a DS-ek sem. Olyasmi mint a Volvo, meg az Alfa.

Ciri 2013.05.17. 19:47:52

@onetone:
Már a mondandód első három sorában is kamuzol, majd hitelességról beszélsz?

Másrészt az aktuális modellpalettát nézve én a helyedben nem beszélnék legmagasabb műszaki tartalomról.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.17. 20:19:27

jo volt de nem lehetne karomkodas nelkul?

a subaru szerintem nem premium es a citroen sem az. A premiumsag nem abbol all hogy jo borrel bevonunk valamit vagy a neten lehet csillio fele szinu ajtolecet kerni hozza mert akkor a Tata Nano is lehetne premium akar.

Pistaban nem csalodtam :D

a subaru azert jo mert jo. ( en sosem vennek mert csunya es haszontalan a 4x4 ha ugysem tudsz vele huzni semmit ) aki szeret elakadni messzebb mint egy ketkerekessel es draga neki a quattro annak jo szerintem.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.17. 20:20:32

@onetone:

Ezt a gyár azáltal éri el, hogy a Fuji Heavy Industries a termékek elkészítéséhez nem von be külső beszállítókat, hanem minden egyes alkatrészt maga fejleszt és gyárt le.

Csak kerdezem: ez jo? miert kene nekem tehenet venni es fejni minden nap ha egyszer a boltban van jo tej? csak kerdezem.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.17. 20:22:23

@onetone:

"Elöljáróban annyit, hogy nem vagyok Subaru tulajdonos és nem dolgozom Subaru érdekeltségnek. Mindazonáltal, szeretném, ha tudnák, hogy akarva, vagy akaratlanul, de "szaga van" a cikkük címének."

szerintem ennyi - amit irtak a subarurol - boven belefer. nincs itt szag, en legalabbis nem erzem. Kizartnak tartom hogy elriasztottak volna egy potencialis vasarlot is a suberutol ezaltal.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.17. 20:24:11

@Shadowbull: Szerintem ha ez igy lenne akkor dragabb lenne egy subaru mint egy ferrari... mint ket ferrari.

Mostly Harmless 2013.05.17. 20:33:24

ezek a videók kurvajók. feliratozva tegyétek ki őket az angol oldalra is, szerintem ilyet még nem csinált senki.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.17. 20:33:42

a volvo, alfa szerintem kozel sem premium. Jo/kozepes autok, semmi tobb.

en ugy definialnam a "premium" sagot hogy a tervezeskor egy elkepzelt minosegu mukodes a cel, ennek eleresehez nem gatlo tenyezo a koltsegek emelkedese ( ami ugye aztan meglatszik a market price on )

ez az elkepzelt minoseg minel magasabb annal premiumabb egy auto.

egy DS3 - szigoruan a citroenen belul - lehet premium fele, de ha mondjuk "nemet premium" szemuvegen at megnezunk egy DS3 at akkor leginkabb a szanalmas szo fog az eszunkbe jutni. ( hasznalok nemet premium autot es amerikai kocsit is - ha gonosz akarnek lenni talan pont a minosegi skala ket vegen levo autot :)) )

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.17. 20:36:00

@ZF2: "vagy az új Subaruk Dacia belsőt kaptak. Ez a lehetőség annyira kizárt?"

nem, ez igy van, mert a daciak ferrari belsot kaptak es eladtak a subarunak a felesleges muszerfalakat :D

erokun 2013.05.17. 20:37:35

@visszakettopadlogaz:

részben azért tekintik sokan prémiumnak mert ez van belénk "nevelve",h ami német az jó,meg csak az a jó,

másrészt nekem úgy tűnt kicsit hogy mindenki arra ment hogy ismerős dolgokat találjon és onnan jöjjön rá miben ül. Most ez valszeg hülyén hangzik de ha engem -vagy bárkit aki hasonló autókban még sose ült- ültetnek be tesztkörökre ,akkor nem az vezérelt volna hogy na ilyet melyik tesztautónál tapasztaltam korábban,hanem hogy tényleg melyik érződik jobbnak a seggem alatt.

Minden Áron 2013.05.17. 20:40:30

Reggel 6-kor lejön a cikk, akkor nem lehetett reflektáni, most meg mán' posztja van neki, ej de cudar világot élünk... Amúgy k.b.szott jó az ötlet, még...

ikke i drift 2013.05.17. 20:45:16

ez kúl volt. nagyobb ívvel lehetne megint.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.17. 20:45:43

@erokun: jah, ebben van valami. Mondjuk egy autos ujsagironak azert nagy tapasztalata van - evente 100-200 autoban ulve azert csak "ragad rajuk" valami.

szerintem azert eleg objektive volt ez a teszt - bar volt benne kis Cousteau effekt :)

( Jaques Cousteau tudos volt, az elkepzelt - es legtobbszor helyes - teziseit bizonyitotta melytengeri allatokon, attol fuggetlenul hogy azok a szegeny allatok mit szerettek volna bizonyitani :))

en.wikipedia.org/wiki/Jacques_Cousteau

szoval olyasmi mintha azt akarod demonstralni hogy 2x2=4 de minidg 5 jon ki akkor kell egy kis ugyeskedest bevigyel a bizonyitasba hogy igazad legyen :)))

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.17. 20:46:54

@ZF2: ettol az elet eddig megkimelt, vagyaim kozott nem is szerepel, regen is inkabb hires focista vagy urhajos szerettem volna lenni, subaru ulesre regen sem vagytam :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.17. 20:47:36

@ZF2: elertettem kerdest, bocsi - nem , nem ultem, miert?

Globetrotter2014 2013.05.17. 21:15:00

@visszakettopadlogaz: mert tényleg durván "eldácsiásodott" a Legacy, née egy-egy komolyank gondolt autó igencsak sokkolni tu az igénytelenségével, én pl a Mostani C klasse eredeti, facelift előtti vűltozatával és a mostani Legacyval jártam így. Pedig az előd nagyon tetszett, többször is tezstvezettem, szóba is jött amikor kijött a boxer dízel.

Globetrotter2014 2013.05.17. 21:26:45

@ommm: nekem a V700esben ilyen zúzott bőr van (alap bőr), ami viszont nem műbőr. A műbőr olyan helyelen található ahol nem érintkezik emberi testtel (pl ejtámla hátlapja). De ha ezt valaki nem mutatja meg magamtól sosem veszem észre. És ersze efölött az a szellőztehető inscription bőr. De a kényes alcantarát nem merném egy napon említeni a zúzalékbőrrel (persze lehet hogy a Citroené nem annyira nagy szám.), az Alcantara inkább a Alfatex / Dalatex stb párja a bőr alatti de szövetnél jöbb bevonat.

Cdakhogy ezt az Audi aranyáron méri, és irr érünk el ahhoz amit az újságírók elég sajátosan szoktak viszgálni. Mint vevő neked egy adott árszint lesz releváns, és az ahhoz mért tudás.

Ráaádsul nekem fura módon az egész új A3as belső nem jön be, az első (illetve amásodik az A1el együtt), pedig ilyet soksokéve nem mondtam audira (Az A3 I. volt még oylan ami nem jött be). Igen cuki benen a sok audis kezelőszerv, de aze gész nagyon nem áll össze.

Viszont a Merci is kínűl Artico-t. Akkor az sem prémium?

Globetrotter2014 2013.05.17. 21:30:18

@Shadowbull: nem a citroen, hanem a DS sorozat. A volvót és az alfát jelenleg egy napon említeni nem kis ismereti hiányoságot feltételez.

Kb minth azt mondanád, az Lexus és az Audi nem prémiummárka mert 30 / 50 éve nem volt sehol.

awesomesauce 2013.05.17. 21:41:07

@becsületesnepper: ezt nem értem... azt írod, hogy "A többieknek korábban el kellett menni, ezért nem voltak ott a DS5-nél.", de a subarus videoban láthatóan a DS5ben értékel a Mazdas csaj, ami a DS5-ös videobol 1:1-ben kivágódott...

Akkor most hogy is van ez??

Shadowbull 2013.05.17. 22:00:33

@ZF2: ez elso korben nem csak tortenelmi kerdes.

A legfobb szempont az az, hogy a piac mit fogad el premiumnak, azaz miert hajlando nagyobb arat kifizetni.

A piac nem fogadja el sem az Alfat, sem a Volvot premiumnak, es a Citroent sem.

Az Audit viszont igen, globalisan is.

Sandor Pall 2013.05.17. 22:03:49

Csak érdekesség kedvéért....Angliában kb.1/2 éve (de lehet hogy több) kiallitottak egy plázában az új Dacia Logan-t úgy hogy letakartak minden emblémát rajta, és az utca emberét meg kérdezték hogy szerinte milyen autó lehet és mennyi az ára? Bele is lehetett ülni. Volt nagy találgatás. ..főleg Skoda és Renault volt a tipp. Az árát pedig majd a duplájára tippelte a tisztelt nagyérdemű.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.17. 22:43:45

amugy a nyolcvanas evekben a porschekben ugyan olyan kapcsolok voltak mint a golf I ben, a ferrarikban belul is visszakoszont a FIAT konszern ( jaguar - FORD ha meg kilencvenes evek )

Globetrotter2014 2013.05.17. 23:47:51

@Shadowbull: Ezt már jópárszor végigzonoráztuk. Mi az hogy "elfogadja" prémiumnak? Mi az hoyg "piac"? Aki életedben nem vett ilyet de olvasottnak gondolja magát?

Ha keresel egy európai léptékű felsőközepes prmiumautót, a japánok kis esélylel fognak neked nmormális ajánlatot adni. A volvo igen. Ez ténykérdés. HA kelelne komoly tudásbeli dolgok akkor nem sokat fog segítnei rajtad hogy szerinted a "piac úgy gondolja". Sőt magadat fogod tökön szúrni ha a potenciálsian legjobb ajánlatot kizárod "mert a paic nem gondlja prémiumnak".

Neked dízel kell? Akkor mit érsz vele hogy a szomszédod már hallott arról hogy a toyota is csinál luxusautókat. Kell a legmodernebb aktív és passzív biztonsági extrák? Ezek tények. Nyilvűán ha egy fapad xar elég, aminek a jelvénye fotnos akkor kár vitázni. ÉS persze nagyon megkavarták a piacot az F BMW-k mert tényleg módszeresen mentesek a korábbi hiányosságoktól. Most nehéz lenne vitatni hogy ők adnák A legjobb autót, és ennek megfelelően úgy is ráazhatnak ahogy nem szégyenlik. De attól még többi helyezés erősen nyitott.

És ilyenkor nem az olyan konreaszeletkív ökörségek fognakrajtad sgetíeni hogy egy autó azért jobb mert drágább. Nem véletlen hogy a német összehasonlítások olyan precízen próbélnak vetíteni hamis adatokkal.

Hurri Kán 2013.05.17. 23:59:10

@ZF2:
A piac. Tudod, azoknak a vevőknek az összessége, akik az egyik típusból 3 év alatt a világon megvesznek mondjuk 1.000.000 darabot, a másikból meg 200.000-et.

Mr. Pé 2013.05.18. 00:48:49

Tengermély tiszteletem Mindenkinek!
Szerintem el kell különíteni, hogy egy márka abban prémium, hogy spontán orgazmusunk van egy belső elem hosszasabb gyöntölésétől (pl az Audi ugye), vagy attól, hogy nagyon komoly technikát vonultat fel, inkább kiizzad magából egy saját dízelt (a boxerre gondolok), de nem vesz mástól, teszi mindezt úgy, hogy egy kis porszem az autóipar sokat emlegetett térképén (pl. a Subaru). Ezt a két dolgot egyszerre nemigen képes hozni egyetlen gyártó sem, persze ha mondjuk 15millió forintig nézelődünk. De afölött aztán tudja is, annyi pénzért... Az, hogy kinek melyik a fontos, vagy mennyire kompromisszum kész, az már gusztus dolga.
A teszt izgibb lett volna, ha lett volna mondjuk két civil is, akik mondjuk 5-6 autót vezettek egész életükben. Na ők megmondják-e, hogy mi a különbség a León meg az A3 között? Nyilván lehetne kis könnyítés, hogy ha valakinek nagyon se kép se hang, akkor kérdezhessen, hogy milyen nemzetiségű, mennyire nagy vagy kicsi, stb. Sőt, ebből pályanapon lehetne vetélkedőt csinálni, hogy aki a legkevesebb segítséggel kitalálja az öt autót, az teszem azt beülhet Michelisz Norbi mellé egy körre meg kap egy Totalcar, okleveles autófelismerő-feliratú pólót, vagy mittudomén :D
Másik javaslat, bár nem tudom mennyire megoldható, hogy legyen mondjuk egy szlalom, adott tempóval, vagy egy ilyen jávorszarvas-teszt, nyilván szintén vakon. Elég informatív lenne, hogy mekkorát dől egy kocsi, megnyikkan-e a gumi stb.

Rocko- 2013.05.18. 00:51:07

@onetone: esetleg ha megnéznéd a videokat.

Rocko- 2013.05.18. 00:54:25

@Ciri: volt ilyen frei műsorcím is: a széles látókör mindenkinek jár.

DrSzoke 2013.05.18. 01:51:11

@uglykid: Sztem jo 5let.Pl az alacsonyabb arkategoria uj,meg egy jo allapotu 5-6 eves preiumra mit mondananak.Erdekelne.Jo kis videok voltak,tetszett.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.18. 01:52:53

most az engem mint autovasarlot miert kene lazba hozzon hogy a subaru egyedul csinalta e a motorjat vagy barmit vagy nem? Az en erdekem mint autovasarlo hogy piszkos jo autot adjanak alam minel olcsobban amit minel jobb vezetni. Egyedul csinaljak vagy a NASA val vagy eppen a veresegyhazi asszonykorussal az engem nem erdekel.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.18. 01:56:27

@ZF2: sajnos tenyleg a piac szelektal. A kapitalizmus ilyen. Ebbe bele lehet melyedni de nem erdemes szerintem.

DrSzoke 2013.05.18. 01:59:30

@mennyi?husz!: A subarunak hatalmas nevet adott az imprezza,maig abbol el.Felkaptak a tuningolok,de kb ennyi.Errefele rengeteg van,a legolcsobb hasznalt auto,a kutyanak nem kell.Ennel lejjebb arban talan a xedos mazdak vannak persze mas neven.Nemreg csinaltam egy szijszervizt egy 2008-as legaszin,ugyanaz a EJ20-as motor van benne mint a 89-es elso szerias oseben.Van 1-2 plussz kacat a motoron,de ugyanaz.
Belseje pusztul hamar,10 eves kora felett csak par szerviz kimarad es ott a vege.Egyidos korolla meg vigan huzza a belet kevesebb torodessel.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.18. 02:05:04

@ZF2: a C ben a digitalis kijelzo kiabrandito. En S-t hasznalok (munkamhoz, civilben mustang es f250 ) cserenek kaptam egy C t es egybol feltunt pl a muanyag ulesallitok sokkal gyatrabbak, az ajtot ha becsukod "budi ajto feeling", meg ugye nem nagy belul de az a C -ssegebol adodik. Csaladban van cls ( regi es uj is ) az tudja az S minoseget, a C - mint mercedes - csalodas. Nekem volt clk amg, azzal meg voltam elegedve, mondjuk abban kompresszoros borules meg minden finomsag volt, nem sima c belul. Megjegyeznem, a 190-es merci annak idejen kerdes nelkul jobb minosegu volt belul mint egy E30, ma mar ez nincs igy.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.18. 02:08:37

@DrSzoke: ez teljesen igy van amit irtal.

www.subaru.com/vehicles/impreza/index.html

$17.895 egy uj imprezza. Ez ford fiesta arkategoria meg toyota corolla.

Invinoveritas 2013.05.18. 03:12:11

@Hurri Kán: Csatlakoznék, hogy írásban kivonatolva olvasmányos lenne, mert:

1. Gyorsan olvasok, szeretek is olvasni. Videót nézni, pláne megvárni, míg betöltődik és egymás után többet... Nincs türelmem.

2. Értem én, hogy netes újságírás, és rengeteg műszaki megoldás van az írói kelléktárban, de vagy írjatok, vagy TCTV-t csináljatok. Ez így elég hibrid lett.

3. Égésteret is csak azért nem hallgatom, mert olvasva sokkal több infót venne be a kis agyam. Ami fél óra hanganyag, az kivonatolva cikknek egy kellemes, felüdítő 10 perces olvasás ebben a rohanó világban.

Köszike!

nagyiWRX 2013.05.18. 09:50:03

@DrSzoke:
Mért a rönó vagy a pözsó motorokat nem 20 éven át szerelték a különböző tipusaikba mindenféle változtatásokkal de a lényeg ugyanaz, 1,9 Dci ugyanaz a régi motor a Laguna II -be mint ami 1988 ba a 19 esbe is benne volt, kapott az adagolo helyett egy nagynyomású befecskendezőt, vagy a PSa motorjai 1984 es BX -ből 20xx es gyártású berlingó ig ott van benne.
Ej20 motor 1989 től ment 2012 ig persze voltak változások a blokkon zárt-nyitott vagy az axiális csapágy elhelyezése főtengely stb, de az hogy szétesik a motor az egy jó nagy marhaság mert ha ilyeneket csinálsz akkor biztos tudod hogy a szivó m otzorok soha nem lesznek csapágyasak vagy dugatyú bajosak 300e km alatt , a főtengely méretezése a turbó modell miatt erősebb ugyanez kerül a szívóba is a dugatyú és a fej az más.
Amúgy tök mindegy mert marketingeseknek az a feladata hogy elhitessék velünk hogy ez mennyivel újabb meg jobb mint az előző azt közbe ugyanaz sokszor más formába öntve.

Negrogo 2013.05.18. 10:04:05

@DrSzoke: Arrol nem beszelve, hogy szerelo ismerosom mennyire szidja mert szerelhetetlen 2x annyi melo van vele mint barmilyen mas markanal. 150e nel motor general es stb. Aki benne van es ra lat tudja, hogy kozel nem premium es nem jo autok sajnos.

DrSzoke 2013.05.18. 10:41:01

@nagyiWRX: Nem,szo sincs szetesesrol.Imad olajat folyatni,foleg a 2 szelepfedel tomitesnel amit rettenetesen utalok cserelni.Foleg a turbosnal.
Az viszont ketsegtelen hogy a szervizeletlenseget szarabbul turi mint az atlag.Jol karbantartott darabok jo esetben elmennek 300-350 ezer korul,tobbet futottat nem lattam.Az EJ25 hajlamos viszont a hengerfejesedesre.Nem a legjobban sikerult benne valami.A 20-ashoz kepest.Osszessegeben nem rossz kocsik,igazabol azt nem szeretem a szkajlajnokkal egyutt bennuk,hogy sokan valami nemtudommit latnak bennuk.Termeszetfelettit,vagy ilyesmi.Pedig csak egy auto,olyan mint a tobbi japan.A imidzset a wrx meg az sti megteremtette,egesz iparag nyomatja hozza a tuning kitteket,emiatt relativ olcson lehet komoly gepet epiteni beloluk.Aztan jonnek az ilyen marhasagok a neten,hogy a skyline motor is a gyari formajaban siman birja az 1000 loerot.A sok marha meg el is hiszi.Na jo hosszu lett.

ezeröcsi 2013.05.18. 11:28:58

@poggY: Ebben tök igazad van, de sajnos ők nem tudnak kibújni a bőrükből, még úgy sem, ha be van kötve a szemük... :)

Én ezt átlagfelhasználókkal is megcsináltatnám, abból lehetne igazán jól leszűrni, hogy mi az első reakció...

Mumia 2013.05.18. 14:44:24

@Invinoveritas:

Én meg videót szeretnék látni többet, és informatívabbat. Nincs időm végigolvasni a cikkeket munka közben, de egy videó simán elfut a háttérben.

@Totalcar

Szerintem a nemzetközi oldalon is a videókat kéne eröltetni inkább, a TCTV-ből egy csomó videót ki lehetne tolni oda felirattal, amik simán megütik, sőt leverik a nemzetközi színvonalat.

Invinoveritas 2013.05.18. 16:36:19

@Mumia: Ház ez az! Válasszák szét a kettőt. Évek óta olvasok itt jobbnál jobban sikerült cikkeket. Erre most keverik a szezont a fazonnal műfajilag. A videó legyen videó. Az írott anyag meg írott. A hvg.hu-ról lehet jó példát venni: ott fel van tüntetve, hogy cikk, videó, vagy csak képgaléria amit meg akar nyitni a paraszt. Itt egyben van a három, ami már sok együtt. Egy galéria, mellé oldalanként egy kocsi tesztje a sofőrök tapasztalataival, internesönelbe meg benyomni egy nagyobb lélegzetvételű videót az egészről. és pont.

Secnir 2013.05.18. 21:30:35

MÉG!
még ilyen tesztet!
MÉG!

(és a következőt úgy kérem, hogy a BM azon szakemberei teszteljenek, akik megrendelik a BM autóparkját, illetve leírják a követelményrendszert.
:D
autómárkákat nem mondok, hog miket hozzanak...

Pasas 2013.05.19. 02:56:33

Sajnos csak most értem rá megnézni a videókat, kurva jó a poszt, Vályi Pista nagyon nagyot nőtt a szememben.

Globetrotter2014 2013.05.19. 08:47:01

@Hurri Kán: de én leszarom a "piacot". Ez kb azoknak az érve akik közelről sosem szagoltak autót. Én magamnak veszek autót, és előtte igyekszem rendesen körülnézni. Érdekes módon a saját tapasztalatok finoman szólva nem mindog állnak összhangban azzal amit saját tapasztalatok nélkül korábban koherens valóságnak gondoltam.

ÉS ez vevőként főleg zavar. A legtöbb összehasonlítás amit olvastam iszonyatos csúsztatás volt. Elméletileg nagyon hasonlóak ezek a tesztek ahhoz a koordinátatrendszerhez amit én is hazsnálok csak az adatok úgy vannak finoman manipulálva hogy az eredmény ordító.

ÉS ezzel a feltörekedni akaró márkáktól azt az esélyt veszik el amit az Audi megkapott 20 éve.

Hurri Kán 2013.05.19. 10:49:37

@ZF2:
Ja, akkor az a több millió vásárló mind szemellenzős, hülye, és valójában egy szart vásárolt. Értem.

Globetrotter2014 2013.05.19. 14:26:18

@Hurri Kán: mindenki valamiért megveszi azt az autót amit vesz. Lehet olyan hogy ez vagy az fontosabb egy vevőnek. De aki képes audi bérencként előadni hogy a volvo nem prémium mer' csak. Azt nehéz más jellemzővel illetni.

Én annak idején nem "prémiummárkát" hanem az adott szinten (saját prioritásami szerint) legjobb autót kerestem. És bár elég nagy a verseny, 2009ben meglehetősen heterogén volt a mezőny, úgy hogy mindenkinél voltak hiányosságok (pl az E60as biztonsága, a volvonál az euro5-ös, mercinél a 2.0 alatti dízelek hiánya).

Globetrotter2014 2013.05.19. 15:10:55

@Hurri Kán: szal röviden, nem xart csak nem számáre legjobb autót veszi mert nem fog 6-8 autót végigpróbálni és alaposan utánanézni. Már akinek van erre 8-12 milkája. Ill ugynez euróban máshol elve kicsit más piacot jelent.

Hurri Kán 2013.05.19. 16:33:09

@ZF2:
Pillanatig se zavarjon, hogy mennyire szemellenzős vagy, általánosítasz és magadból indulsz ki.

Globetrotter2014 2013.05.20. 08:22:57

@Hurri Kán: jó, szerezz etgy kis tapasztalatot aztán majd beszélünk,

Hurri Kán 2013.05.20. 08:37:07

@ZF2:
Drótozd körbe jól a fejed, nehogy széjjeldurranjon a sok észtől, ami benne van. Mondjuk ennek kicsi a valószínűsége.

Globetrotter2014 2013.05.20. 11:15:36

@Hurri Kán: folyatatod még az IQtalan személyeskedést?
süti beállítások módosítása