HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Öngyilkos kamionos az M7-esen

2013.07.31. 13:11 Tcomment

Címkék: ellenőrzés m7 leterelés

Repedt fék, törött alváz, leboruló rakomány, kameruni menekültek és kőkemény rendőrök.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja.

105 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr315435624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Make Valamit · http://make.blog.hu 2013.07.31. 14:59:31

@ifrance: román volt, EU tag; innen nem tiltják már ki. Húsz évvel ezelőtt is kib..tt nehéz volt szállítmányozásból megélni, a kamionos rokon csak röhögött a T.I.R.-en "Hogy a picsába tudnak ezek ennyit ácsorogni meg pofázni" - szerinted azóta javult a helyzet? :P

Nand 2013.07.31. 15:08:40

A kedves újságíró nem azért ment oda, hogy a cikkéhez anyagot gyűjtsön? Miért érezteti az olvasóval, hogy mennyire unalmas is volt a társalgás? Visszatetsző...
"Mindent tud a szabályos teherfuvarozásról és mindent el is akar mondani"
"Rada úr lendületesen folytatja az európai tapasztalatokkal, egyik lábamról a másikra állok,"
"A fejem megtelik az ilyen járművekre (ADR) vonatkozó rendelet részleteivel, ezért speciális menekülési módszert választok."
"Megfelelő ritmusban bólogatok az európai irányelvekről szóló mondatok hallatán, elismerő szemmozgással éltetem a nemzetközi szakmai összefogást, "

Dr. Kix 2013.07.31. 15:23:52

Na de hova lett az Update?

Circus 2013.07.31. 15:48:07

@ifrance: meg mindenki másnak, cikkírónak is:

kamionos =/= szállítmányozó!

Józsi bácsi az egy darab 1,5-ös furgonjával NEM logisztikai és szállítmányozó kft, hiába írja rá a ponyvára...

thisisnotsound 2013.07.31. 15:50:49

Na ezt kéne minden nap, minden pályán és főúton. A ránézésre épkézláb magyar közlekedő had menjen, a többit meg szopatni. A német-olasz-francia rendőr is ránk vadászik.
Még lehet több pénz jönne össze mint a traffizásból, ráadásul ennek jó része kemény valuta, nem az adófizetők kifosztása.

tailor13 2013.07.31. 15:55:07

Igazán csodálatos elgondolások vannak ebben a cikkben: "Aki erős autóval utazik egyedül, azt ki kell szedni". (Képen meg egy 320D BMW)

Miért baj az, hogy valaki elindul mondjuk a külföldi ismerőseihez egy kb 150 lovas autóval? Menjen ezres Swifttel, hogy ne legyen gyanús senkinek?

Szintén dicséretes, hogy az összes külföldit kiszedték. Vélhetőleg örömmel fognak máskor is visszajönni, ha esélyesen hasonló "atrocitásokban" fognak részesülni. Igazán praktikus módszer.

Érdekes módon, Olaszországban, és Szlovéniában töltöttem egy hetet (munkával) pár cimborámmal, egy 30 éves, nem túl esztétikus, cserébe nagyon rozsdás W123 240D-vel mentünk, sehol senki nem szólt be, a rendőrök pedig kedvesen előreengedtek, amikor látták, hogy egyik-másik elágazásnál törtük a fejünket, hogy merre kellene mennünk.

Eléggé nyilvánvalóan felfogták, hogy jobban járnak, hogy ha ott vagyok, és költöm a pénzem, mint hogy vegzáljanak, mert a vezetőajtón van egy tenyérnyi rozsdahólyag, és esetleg fenn áll a veszélye, hogy nem annyira lesz kedvem legközelebb is az ő országukat/városukat választani.

1kutya 2013.07.31. 16:00:34

a 42-47-4-es útvonalon kéne vagy 2 hétig lejmolniuk, akkor az igazi román románok megtudnák, mi az a közlekedés! addig marad a kerülőút, vagy a fél lábbal folyamatos féken állás és az olyan szintű koncentráció, hogy 75 km alatt fejfájásom lesz (pedig nem mondhatnám, hogy nem vagyok hozzászokva a havi 5-6 ezer kilométeremmel)!

Rocko- 2013.07.31. 16:24:23

@ifrance: "el lehet menni, van a helyedre öt más jelentkező"
csak a többi öt is ugyanilyen.
és nem a helyzetet legalizálandó, de azért a vevőknek, végfogyasztóknak is fontos az ár.

Én nem 2013.07.31. 16:24:50

Ez pont olyan, mint, hogy kb. 12-13 éve elmentem Horvátországba és akkor megfogadtam, oda soha többet. Zárt kocsisorból egyedüli magyarként kiszed a rendőr és azt mondja, én többel mentem. Mondja hogy 500 kuna, mondom én meg 1 hét szabin vagyok és ledöntöttem az ülést.
10 perc vita után 50 lett az 500-ból és patkó bukszából visszaadott a százasból. Tudom nem veszítenek sokat, de soha többet nem megyek oda.

Én nem 2013.07.31. 16:25:42

Ettől függetlenül, amelyik járműnek lóg a bele azt ott helyben kitiltani.

clior 2013.07.31. 16:28:28

Minden kulfoldi autot ellenoriztek es aki eros autoval kozlekedik eleve gyanus..., mi szamit eros autonak? Az 1,6-os Octavianal erosebb vagy az Astranal?
Koszonjuk Magyarorszag a bizalmat es a zaklatast.
Csak az tart vissza, hogy osztonbol irjak amiert kaptam tisztesseges nevelest. Nem vagyok sem bunozo sem csalo ellenben azokkal akik ezeket az ellenorzeseket elorjak, de azokat sem tartom eletszeruen gondolkodonak aki szo nelul vegrehajtjak ezeket a parancsokat.
Adok par tippet: fovaros fele reggel 5-8-ig es onnan kifele 14-18-ig az osszes kisfurgont es benepesitett autot kellene ellenorizni. Se bejelentes se muszaki sok esetben, de toljak ezerrel, ha mar csattannak akkor minel tobb legyen az aldozat. Aztan a minden varosban mindenki altal ismert eloszto benzinkutak/szorakozohelyek ahol osztjak a kabitoszereket...
Az mar csak epp eszembe jutott, hogy amikor idohoznak sokszaz kamionnyi szemetet az sem tunik fel egyetlen rendornek sem? Ezernyi igazan fontos ellenorzesre ado okot lehetne talalni, de azoknal persze nehezebb a birsag es a koztudott bunozoi koroket is zavarna, igy persze a kicsiket kell ezzel is lehuzni.
Gratulalok es egyre inkabb igyekszem elkerulni az orszagot ami allitolag a hazam, de nem tudom, hogy a hazamban miert nem hagynak elni. Miert nem jar nekunk olyan utminoseg ahol a megszerzett vagyonunk nem megy tonkre ido elott. Epp egy parlamenti kepviselo indokolta ezzel a koltsegteriteset: "rosszak az utak es sokat kozlekedik, emiatt kell neki a magas osszeg", mi akiknek nincs nyitva egy korlatlan kassza, nekunk nem megy tonkre az autonk a minosithetetlen utallapotok miatt?
Kar ilyen cikket feltenni, csak a hangulatot rontja. A kozutasok amugy mit is ellenoriznek akkor ha az autopalyan kell kivenni a kozlekedesre alkalmatlan jarmuveket? Valaki talan beleptette Romania felol az EU-ba azt a szerencsetlen kamiont, ha nem tevedek nincsenek Schengeni hataron belul.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.31. 16:34:24

Szép-szép, de gondolom ilyen nem gyakori...
Esetleg nem kéne teljes páylást, hanem csak 1-1 autót szúrópróbaszerűen. Meg esetleg ami gyanús..

Pedig jobb lenne, ha ilyenek lennének a 30-as táblánál traffizás helyett.
A kamion alá mászó arc az műszaki ellenőr?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.31. 16:44:37

Khm, a kamionosok ellenőrzése lehet, hogy nem annyira vegzálás ám, kb. naponta van román kamionos balesetes hír...

Crescendo 2013.07.31. 16:56:38

Ez elkepeszto, ranezesre gyanus az auto, mert egyedul utazik benne a sofor? Ennyi? Tehat egy rendor teljesen onhatalmulag korlatozhatja valakinek a mozgasi szabadsagat, mert ugy tartja kedve? Esetleg orakra? Szerintem meg a szocialista idokben sem volt ilyen onkeny...

Mityu Addideapénzt kft LE 2013.07.31. 16:57:04

Ez a "aki erős autóval egyedül közlekedik gyanús" egy rendőri ellenőrzésre emlékeztet, amit 5-6 éve prezentált Érden egy járőr.

E34-essel megállít. Papírok. Nézegeti a forgalmit. Hümmög.

Kérdezem tőle mi a gond? (Általában nincs mit találnia, keresve sem.)
Válasz:
- Hát... nagy értékű autó.... hmm
- Mondom eeez nagyértékű?! Akkor a Suzuki swift az mi? :)

E34-es akkori használtpiaci ára kb 700 000,- körül volt. A Suzukié 1milla és másfél milla között :D :D :D :D

nokiaa 2013.07.31. 16:58:59

Zách Dani cikkei mostanában a legjobbak. Lefoglalt kocsik, árverés....

Mityu Addideapénzt kft LE 2013.07.31. 17:00:41

@Crescendo:

"Ez elkepeszto, ranezesre gyanus az auto, mert egyedul utazik benne a sofor? Ennyi? Tehat egy rendor teljesen onhatalmulag korlatozhatja valakinek a mozgasi szabadsagat, mert ugy tartja kedve?"

Itt kellene a jog szerint egy "alapos indok"-nak felmerülnie. Az, hogy egyedül utazik szerintem nem alapos és nem lehet indok. :)

Alapos indoknak szokták még megjelölni a "fokozott rendőri ellenőrzés van elrendelve" passzust.
Akkor lehet gondolkodóba ejteni a rend éber őrét, ha rákérdezel: és mely körzetet érinti az elrendelés? :)

Mnemomic 2013.07.31. 17:07:27

Azért mielőtt bárki is elköltözne innen, hogy milyen szemetek az ellenőrzéssel, az nézzen utána máshol mi megy. Munkatársammal történt, hogy Ausztriában a magyar "határhoz" közel kiintették őket egy nagy telepre. Rajtuk kívül volt ott még vagy 30 autó/kamion-egyik se osztrák-, és ami ott ment elmondása szerint minden volt csak nem európai. Aki legolcsóbban megúszta az is fizetett vagy 300 Euro-t -vadi új Merci A osztály- de ők is 800 eurót kaptak büntibe. Az osztrák rendőrök nagyon szemetek voltak, meg ráadásul nem is csinálták szakszerűen az ellenőrzést, egyértelműen a pénzre utaztak. Jogaikat teljesen semmibe vették még telefonálni sem engedték igazán őket.

Ja és ez volt 2 éve.

ne most (CX) 2013.07.31. 17:14:39

Csak keményen, tudja meg mindenki ki a főnök. Ha semmi dolga valakinek, hamar megtalálja szórakozását mások túráztatásával.
A nemzetközi megfigyelők meg a háttérben röhögnek a magyar ellenőrökön: "Nézd ezek a dolgozó embereket cseszegetik azon bűnözők helyett, akik ellen mást nem lehetne találni. A birkák meg hagyják. Nálunk másnap a házam előtt felgyújtanák az autómat, ha igy viselkednék."

m.o.p. 2013.07.31. 17:15:30

Első körben annyit tennék hozzá, hogy a volán és bkv járatokat kellene kiszedni, lenne csodálkozás a vállas tárcsákon, papírra kopott dobokon, szerkezeti fáradásokon. Ezeknél a lélekvesztőknél bármely román kamion jobb állapotban van. A másik, hogy nagy csinnadrattával kiszednek most pár külföldit, a hétköznapokon meg azt hallani, inkább csesztetik a hazai fuvarozókat. Őket könnyebb. Tisztelet a kivételnek, de tényleg keresik a büntetési lehetőséget. Ezalatt nem azt értem, hogy a szálasra kopott gumi felett menjenek el, de az, hogy a ponyva egyik rögzítője az ezerből kicsit gyengébb, vagy a tengelyen (nem összsúlyban) pár kilóval eltérő tömeg miatt úgy kimondani a 300 ezret, mintha a sofőr milliókat keresne, finoman szólva is meredek. Mert azt ugye senki nem gondolja, hogy a fuvarozó cég fizeti a büntetést. Egy ilyen NKH-s buli és egy hónapig ingyen ül a széken. Meg kellene találni az arany középutat, szerintem. Persze, az is érthető, hogy a munkájukat végzik, mégis, egy kis emberség jól jönne. Csak úgy, mert megtehetik.

Autó-motor doktor 2013.07.31. 17:26:31

Mindenütt a vegzálás megy, ahelyett, hogy a köztudottan bűnözésből élőket ellenőriznék jobban, vagy figyelnék őket jobban. Szánalmas, hogy egy falut kell bekamerázni ahelyett, hogy a köztudottan működő betörő, illetve maffiozó bandát számon kérnék. Szerintem azt, aki többszörösen visszaeső bűnöző, azt lelkiismeret furdalás, illetve jogi szankciók nélkül is meg lehetne interjuvolni a hasonló ügyekben.

És azt is egy nagy viccnek tartom, hogy a "szúrópróbás ellenőrzést" és a "rajtaütést" előre be kell jelenteni.

2013.07.31. 17:35:31

@Mnemomic:

Konkrét példa a fikázóknak:

Franciországból jött hazafelé (inkább csak csorgásnak nevezném) a haverom 1.7D Kombi Reanulttal, 60 lóerős.
80-90-nel jött végig a fogyasztás miatt.
Osztrák rendőr kiszedte, hogy 140-nal ment.
Hiába magyarázta, hogy ez a Renault annyit soha sem megy és ő lassan közlekdik, 4 órát várakoztatták.
Az autót töviről-hegyire átnézték, gumiprofil mérés, ablaktörlő ellenörzés meg hasonlók.

Nem találtak semmit, 200 EURÓ vagy leültetik.

Hazafelé találkozott egy idősebb német úrral, akivel ugyanezt eljátszották, ő is full szabályos volt és ő tudott németül is.

Itthon szerintem ennyire nem szemétkednek, csak akkor büntetnek, ha van alapja.

Mnemomic 2013.07.31. 17:36:53

@caliyoung: igen kb ez ment akkor is. nem találtak semmit mégis büntettek.

vancello · http://vancello.hu 2013.07.31. 17:53:05

Zách Dániel írásain egyre inkább látszik, mennyire nem érdekli ez az egész autós témakör.

daytona500 2013.07.31. 18:14:34

Gusztustalan, hatásvadász cím, unalmas írás az unatkozásról.

Hurri Kán 2013.07.31. 18:15:35

Talán a külföldi autósok baszogatása helyett (nyilván nem a durva szabálytalanságokat elkövetőkre gondolok) intenzívebben ellenőrizhetnék a tényleg életveszélyes, a forgalom többi résztvevőjére is veszélyt jelentő kamionok műszaki állapotát. Ha rajtam állna, az ilyen repedt alvázzal/fékdobbal, stb. rendelkező kamionokat, pontosabban utánfutókat örökre kitiltanám az országból, és rakottan nem is engedném tovább.

piettro 2013.07.31. 18:31:00

"aki erős autóval egyedül közlekedik gyanús" -miért? Ezt csak úgy odavágta a rend éber őre, vagy ki is fejtette? Kriminalisztikai statisztika alapján nagyobb valószínűséggel bűnelkövető?! Tényleg kíváncsi lennék, nem kötekszem!

lcka 2013.07.31. 18:39:33

de most akkor végülis túlélte a kamionos?

jah, hatásvadász cím volt... miért nem mindjárt /tömeg/gyilkos kamionos

viszont az dícséretes hogy beszélsz franciául, tényleg

Gergo888 2013.07.31. 18:40:20

A zsaruk unatkoznak a melegben, így hát valamit csinálniuk kell, nosza nekiálltak vegzálni az autópályán utazókat. Aki egyedül utazik az gyanús, akinek rossz állapotú az autója az gyanús, aki külföldi az gyanús, aki belföldi az is gyanús. Nincs menekvés a gyanús elemeknek, micsoda megkönnyebbülés, hogy ezt a hiánypótló tevékenységet ellátják a hatóságok.
Vegzálás helyett, inkább mennének ki a cigánysorra, azt gyűjtenék be a bűnözőket. Lehetne találni ott feladatot bőven, csak az munka lenne, és nem hozná a profitot sem, csak a közbiztonság javulna.

ha1tt 2013.07.31. 18:54:21

@Én nem: Tizenéve nem tudom, hogy volt, mi most voltunk Horvátországban. Mindenki kedves, segítőkész volt, (pl.: kerestünk egy eldugott utcát, egy boltos lány motorra pattant, és odavezetett...) szóval megyünk jövőre is!

mikatt 2013.07.31. 19:00:11

Azért nekem egy kicsit böki a szemem, hogy a REND ŐREI "Útépítés" táblával tereltetik ki a forgalmat... Mi ez, ha nem hazugság? Őket nem lehet megbüntetni "Előre kitervelt, csoportosan elkövetett megtévesztésért"???

Hartmy 2013.07.31. 19:42:51

Engem is érdekel, hogy mi lett a kameruniakkal :D

@Nand: Igen ez nekem is feltűnt. Szégyenlem én is mikor valaki élvezettel magyaráz nekem valamit és nem igazán érdekel, de mégis csodálom, hogy mennyire szereti a munkáját és már azért is jó hallgatni. De nem hangoztatom, hogy engem nem érdekel az előadása, ha már egyszer leálltam vele beszélgetni.

@ColT: Évente 9 ilyen, szerintem egyáltalán nem gyakori, inkább kevésnek mondanám. Lehet, hogy van, aki rendőri cseszegetésnek veszi ezt, de akinek rendben az autója az maximum az ácsorgás miatt részesül hátrányban. Akinek meg nincs rendben, azt meg jó ha megállítják.

youlopukku 2013.07.31. 19:50:31

ez a cím:bors,blikk,story?nemcsak eddig értem,végig is olvastam.méltó a címhez

Autó-motor doktor 2013.07.31. 19:53:32

Ez az egész olyan, mint egy áruházban. Ha rendben van minden(és rendben volt eddig mindig), akkor a bűntelenek magabiztosságával fáradnéka kis helységbe és külön perverz élvezetet okozna, ha nem találnának semmi bűnöset nálam. :) A közúti ellenőrzésekkel is így vagyok, jó érzés, hogy nem lehet belém kötni, hiszen odafigyelek mindig mindenre.

doszy 2013.07.31. 19:57:44

Szívesen olvastam volna többet Rada úr történeteiből.

zselatnye 2013.07.31. 20:08:08

Nekem nagyon tetszenek Dániel cikkei, ez is autós téma és jó a változatosság.
A leterelő táblákat nem értem...
A 80-as tábla is kemény szívatás :(
Ilyen cikkeket még!

Rocko- 2013.07.31. 20:22:34

@Én nem: az összes rendőr kiszedett?
vagy csak egy? akkor talán mégse kéne általánosítani?

@clior: "de azokat sem tartom eletszeruen gondolkodonak aki szo nelul vegrehajtjak ezeket a parancsokat."
a paraoncson nem gondolkodni kell, hanem végrehajtani.

@Mityu Addideapénzt kft: hülye berögződések.
ilyen amikor a 2-3 éve 8-10 évre felvett hitelesek leszólják a pápaszemes merciben ülőt, hogy gazdag köcsög.
napersze.

@Gergo888: "A zsaruk unatkoznak a melegben, így hát valamit csinálniuk kell, nosza nekiálltak vegzálni az autópályán utazókat"
miből gondolod, hogy nem utasításra cselekedtek, hanem önhatalműlag vették kezelésbe az állami tulajdont?

giriz 2013.07.31. 20:24:18

@nokiaa: Ja, ez a gyerek legalább tényleg dolgozik. Biztos kell neki a lé a Vespa javítására vagy a fiatal hév hajtja még.

magyar bucó 2013.07.31. 21:23:52

@biga156: De mi vagyunk a disznók. :(

butschq 2013.07.31. 21:24:22

@1kutya: Az elmúlt egy héten naponta többször kellett megjárnom a 4-esen Téglás - Nyíregyháza szakaszát (szóval nem egy hosszú etapot), de ma már meg se lepődtem a sávomban szembe jövőkkel.
Még 20 méter, még 10, ideje lehúzódni, ezaz befért :D

Nincsenek ellenemre az ilyen akciók, mert a műszakilag selejt autókat tényleg valahogy ki kell gyomlálni, csak azt remélem, hogy a rendőrök nem a kákán is csomót beállításúak..

Azt írja ki kell szedni minden erős autót, erre kiszednek egy 10 éves 320d-t :D

3gb 2013.07.31. 21:32:24

"Kicsit sárgább, kicsit savanyúbb, de a miénk."

tükörfúró 2013.07.31. 21:34:45

Ha megnézitek a mellékelt képeket, itt is látszik, hogy lényegében a kaszálás miatt kirakott 80as korlátozás volt, jóval a kiterelés előtt.
Ezt igazolandó kellett pár "igazi fogás", hogy most akkor a románhalálkamionosok miatt az egész.

Mikor lényegében pár óra csinálni egy uj céget, átügyeskedni az autókat, és már megy is minden tovább.A régi cég bedöntve, tartozásokat szedje be aki tudja, birságok soha be nem fizetve, csá.

Sok süti kommentelő, azthiszi itt a kamoinos cégek szívnak, nem itt a sofőr szív, ő felel mindenért. Dehát az meg valami szerencsétlen ruppótlan droid, aki kb az épphogyneméhhalál valami román nyomortanyán és eközt választhat.

3gb 2013.07.31. 21:37:12

A láthatósági mellény, az csontig rád rohad a melegben? :DDDDD

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2013.07.31. 22:44:23

@piettro: Könnyű kitalálni. Csak éppen nem a jó autó tesz bűnözővé.

Egy csempész aki rengeteget utazik és ebből van pénze az a saját kényelme, biztonsága érdekében is jó autót akar keresni. Olyat amivel menni is tud (idő pénz), nem rohad le, van elég hely elrakni az árut, és még kényelmes is neki.

Ráadásul a csempészés kapcsán valakit annyi cigivel kell megfogni amire nem mondhatja azt, hogy az a saját baráti köre. Akinek ennyi pénzt kockáztat az árun amit bármikor elvesznek tőle, mert több is bejön és még bírságra is futja, annak pénze is van a jó kocsira.

Máris van miből kiindulniuk.

Ahogy olajszőkítő nagyvállalkozó sem sűrűn járt anno abban az időben mondjuk használtan vett Yugo-val...

malkolmcole 2013.07.31. 23:45:23

Erős autó: 300 ló fölötti autók

Keleti: Ukrán, Román, Bulgár, Orosz

Azoknak, akik kétkednek, ajánlom, hogy töltsenek legalább 1 hetet Nyíregyháza - Záhony útvonalon és majd megértitek az ilyen jellegű akciók fontosságát.
Pl:
300 lovas kocsival látszatra 250-nel közúton haladva ukrán rendszámmal levillog és kiabál tört magyarsággal: Takarodj!!!
Nah majd ezután elgondolkodsz, hogy mit fikázzad a rendőri intézkedést.

malkolmcole 2013.07.31. 23:47:57

Vagy szerintetek hogy vezet az az ukrán kisbusz sofőr, aki 5-10 órát várakozott a határon, ahol 4x pakoltatták ki és be az összes csomagját?
- Állat módjára.

nortonvincent 2013.08.01. 00:06:33

A kamionok túlpakolása és a lerobbant műszaki állapot jellemző a kelet-európai fuvarozó cégekre. Magyar szemmel nézve a románokra bolgárokra vonatkozóan. Viszont nyugati szemszögből nézve a magyar fuvarozok és a kamionok állapota esetleg az áru rakodása/rögzítése sem éppen mintaszerű.

anr96 2013.08.01. 00:27:32

Szegény külföldieket bántják a magyar rendőr bácsik... Ó... Bezzeg külföldiában!

Például azok a kedves osztrák rendőrök, amikor tudják, hogy itt ünnep van és mennek ki a magyar só... parasztok (ahogy valójában minket hívnak), kihelyeznek néhány extra táblát a susnyásba, aztán a közeli pihenőhelyen sorba állnak honfitársaink, hogy fizethessenek. Másik tipikus esetet meg már caliyoung is említette.

Persze nem állítom, hogy minden osztrák rendőr ilyen, de tipikusan a magyar madarakra vadásznak.

Csak azt nem értem, hogy akiknek már megint annyira szar és fáj itt élni, miért vannak még itt?

szigusievich 2013.08.01. 00:41:10

Megdöbbenve olvasom az osztrák szivatós sztorikat. Testvérem több éve ott él, magyar rendszámos 330cd-t hajt, tempósan vezet.
Soha nem volt problémája a hatósággal. Én ma jöttem haza onnan egy régi - szintén magyar rendszámos - Volvo-val, 1 hétig minden nap 100km-t vagy többet utaztam. A mai dugót (A4-Budapesti rány) leszámítva semmi sem történt velem az úton.

Biztos ugyanabban az országban jártunk cimborák?

azekezetnelkulitelseolvasom 2013.08.01. 01:31:41

@szigusievich: Én akárhányszor kimegyek 1-1 napra,de nem a sátorosünnepekkor, mindig ér valami kis apró diszkriminatív rendőri ellenőrzés. Félreállítanak negyed órára, igazolványainkat beviszi az autójába, talán a központtal egyezteti az adatainkat...közben a másik rendőr pillanatok alatt elengedi az osztrákokat... Olaszországban dolgozó, magyar rendszámos új BMW-t sokáig kóstolgatta az osztrák kisváros rendőre (oda járt át rendszeresen vásárolni) de megunta...Családunk egy másik tagját viszont soha nem találták még meg a sógorok, ő sem érti, miért nem szeretek odajárni, miért érzem ott úgy, hogy másodrendű állampolgár vagyok...

AIR 2013.08.01. 01:36:49

@tailor13: Azért ez nem ilyen egyszerű, hogy aki itt költi a pénzét, az költse zavartalanul. A te esetedben valószínűleg nem ez a helyzet, de mondjuk az átlag szlovén helyében nem lennék annyira nyugodt, amikor megjelenik a magyar rendszámú rozsdaboglya Ljubljanában, még akkor se, ha a két éjszaka alatt kemény 150 euróval meg is támogatják a szlovén gazdaságot a benne ülők. Mert mondjuk nem tudnak viselkedni, szétbarmolják a vécét, elfelejtenek fizetni a benzinkútnál, stb.
A román kamionos meg a kameruni menekült esetében is vastagon benne van a pakliban az, hogy "többet árt, mint használ" az ittléte, akár forintosítva is.

Amúgy érdekes a cikk.

TurboRudi 2013.08.01. 05:14:48

Ausztriában is van teljes pályás leterelés, de eddig akárhányszor láttam ilyesmit, csak a pályamatricát nézték. Az évek alatt összesen háromszor állítottak meg "vegzálni", egyszer egy lezárt útszakaszra akartam behajtani, egyszer biztonsági öv ellenőrzésre (csak osztrák kocsik voltak az enyémen kívül) és egyszer csak úgy.
A legkomolyabbak az angol rendőrök: a magyar rendszámos kocsimmal soha nem állítottak meg, pedig elöl, hátul meg volt törve. A kollegámat sem, pedig sofőrök vagyunk és havi kb 10k km-t vezetünk. Amióta lecseréltem brit kocsira, átlag hetente egyszer megállítanak.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.08.01. 06:51:32

:) ZachDani kiment megnezni mi van es unta magat, meg gondolom nem tetszett neki hogy raszoltak - jogossan - hogy ne trecseljen az intezkedes ala vont szemelyekkel. Sut az irasbol hogy nem erdekli ez az egesz.

Az osztrak a legszemetebb. Egyszer egy ketnapos vamugyintezes utan elmelkedtem egy osztrak vamosnak hogy milyen jo hogy nemetul tanult meg a sok idegen nyelv kozul igy tudtunk beszelni... Kicsit ideges lett :)

Schütii 2013.08.01. 08:15:17

@Mityu Addideapénzt kft: Na látod, érdemes használt prémiummal futkosni, sokkal többnek látszol benne, mint a "mi autónkban". (No offense)

Schütii 2013.08.01. 08:19:37

@Mityu Addideapénzt kft:
"Itt kellene a jog szerint egy "alapos indok"-nak felmerülnie. Az, hogy egyedül utazik szerintem nem alapos és nem lehet indok."

Az nincs benne a magyar jogban hogy alapos indok kéne. És nem is lesz, ha így haladunk, sajnos...
Egyébként meg miért ágálsz ellene hogy megállítsanak, ha minden oké? Tudom, a drága idő, meg a fékbetétek is kopnak.

clior 2013.08.01. 08:19:57

@Rocko-:
a parancsot vegrehajtani pontosan azt jelenti, hogy gondolkodas nelkul? Amennyibne igen, akkor az ilyen gondolkodasuak vernek szet a hatalom erdekeben az annak ellentmondok fejet, vinnek a kijelolteket a gazkamraba...
Erdemes lenne atgondoni kisse ezt...

Schütii 2013.08.01. 08:33:41

@butschq: "Azt írja ki kell szedni minden erős autót, erre kiszednek egy 10 éves 320d-t"

Asszem most a magyar autóstársadalom egy nem jelentéktelen részének szóltál be. :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.01. 08:49:26

@Hartmy: Erre gondoltam. Naponta kimennek a sünök, szúrópróbaszerűen szednek ki autókat, meg amelyik szabálytalan, az mindenképp. Nem kell a teljes pályát lezárni.

Lenne bevétel is, meg lenne jó statisztika is, meg javulna a közlekedési morál is, ami a traffitól nem fog.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.01. 08:53:33

@TheElf: Pedig mekkora álcázás lenne egy 15 éves 1-es Swifttel :)

Epilált komondor 2013.08.01. 09:01:32

Szegény Rada úr.

Tényleg egy képaláírás miatt megy a kattogás?

Ha legázolnák a családot egy kocsival amit esetleg "vegzálni" kellett volna akkor meg gondolom az lesz a baj.

suzuki88 2013.08.01. 09:16:50

"Több helyen sérült és szakszerűtlenül javított alvázzal próbált átkelni Magyarországon a román kamion"
Mivel Zala megyében kapták el, ezért úgy tűnik, hogy sikerült neki átkelni az országon.

"A hátsó ajtók is kinyílnak, majd a sötétített ablakok mögül három fekete bőrű illető száll ki."
Ez így nagyon drámai, de azért nem olyan sötétek azok az ablakok...

sarocker 2013.08.01. 09:29:52

@Zách Dániel: "Máig nem tudom eldönteni, hogy aznap senkit nem érdekeltek-e az autópályára kihelyezett nyolcvanas táblák, vagy a mérést végző rendőrautó volt egy kicsit, hogy is mondjam, hatékony."

Azt kell mondjam, mint naponta autópályán közlekedő és ideiglenes korlátozást betartó sofőr, hogy ezek a korlátozások az autósok 90%-át nem hatják meg. 100-as táblánál lelassítanak (már aki lelassít) 110-120 környékére, a 80-as táblánál már talán eljut a lábukig, hogy volt korábban egy 100-as tábla. 80-as táblánál rendszeresen előznek engem a kamionok, amikor én kb. 83-85 körüli értékre lassítok óra szerint (az kb. a valós 80 a géppel). Pedig ők ugye tábla nélkül sem haladhatnának gyorsabban.

sarocker 2013.08.01. 09:34:56

@tailor13: Valószínűleg a szétrohadt merciddel pont azt gondolták, hogy te pénzt költeni mentél oda. Logikus.

Rocko- 2013.08.01. 10:06:04

@clior: ez a rendszer.
aki kint áll, az a parancsot VÉGREHAJTJA, nem ő hozzalétre, ő végrehajtja, aki KITALÁLJA, az egy másik személy/egység.

zeddez 2013.08.01. 10:48:25

@Rocko-: arra is lenne megoldas
belso ellenorzes menjen el az adott teruleten kiprovokalva az intezkedest, mint rogzitve, rejtette kamreaval meg mikrfonokkal
aztan mintha mi sem tortent volna el, utana elovenni erte a parancsot kiadot, meg a vegrehajtot is

asszem 1-2 sokcsillagos lefokozasa utan lenne szabalyszeru intezkedes

----

a masik meg hogy a roman/bolgar kamionokat a faszé nem lehet mar a hataron by default muszaki ellenorzesre felreallitani? elobb alljon fejre, meg zuzzon az M0-son?
es igenis vonjak be EU szinten az ilyen romokkal fuvorozok engedelyet, aztan bassza meg a cegtulaj magat a 40t-s szarjaival

Rocko- 2013.08.01. 10:53:44

@zeddez: nade most miért a szerencsétlen basztatod, hogy hülyeséget kell csinálnia? nem ő találja ki, ő végrehajtja.
sokan ők maguk se örülnek ennek, de ez a rendszer nem arról szól, hogy a szubjektív megítélését hasznáéja, hanem elfogadja a rendszer létjogusultságát, és annak megfelelően cselekedjen.
teszem hozzá, van ennek negatív árnyoldala is, senki nem örülne annak, hogy ha a fentihez román kamionoshoz hasonló kidumálná magát a helyzetből, az intézkedő rendőr pedig hatáskörét figyelmen kívül hagyva elnegedné.

zeddez 2013.08.01. 11:12:50

@Rocko-: szerinted az normalis ogy 3 oran at varakoztatnak mikor ott vannak vagy 20-n?
vagy intezkedjen azonnal, vagy hagyja menni

ezeknek is azt kene, hogy behivjak reggel 8-ra egy eligazitasra, aztan delutan 2-g alljon a folyoson

nemelyik baszki aszt hiszi a csillajatol o lett az istenfasza, aki barmit megtehet, mert nem veszik erte elo soha sehol

mesz egy temetesre vagy eskuvore es kiallitanak igy 3 orat napozni, te mit mondanal? hogy en kerek elnezest, amiert itt allok, vagy mit...?

nezz korul, korhazakban is mi megy ujabban? nem ellatalnak surgos esetben, hanem orakig ott varatnak, aztan ha vki a ellatas hianya miatt meghal pl ahogy tortent is a minap, akkor meg ooo senki sem felelos erte azonnal

es normalisa szeritends, mert vmi irodakukac ezt kialmodta?
kirugni a gecibe mindet, aztan versenyszfreaban majd ujraprobalkozhat ezzel, ha mer

zeddez 2013.08.01. 11:18:55

@Rocko-: eleve a roman kamjiont nem a utkozben kene megallitani, hanem mar a hataron
aztan a cegtulaj ellen kozuti gondatlan veszelyezetes miatt eljarast inditani ott helyben x évvel kezdve a buntit
aztan akkor nem a sofor szopik, mert egy ilyen romot tolnak ala

erre kene egy fasza torveny a ketharmados majmoktol

Rocko- 2013.08.01. 11:28:12

@zeddez: "szerinted az normalis ogy 3 oran at varakoztatnak mikor ott vannak vagy 20-n?"
nem az ott álló rendőr találja ezt kki, hanem a felettese. ő ott helyben csak intézkedik, ha van véleménye, azt felfelé kell jelentenie.

"es normalisa szeritends, mert vmi irodakukac ezt kialmodta?"
na, itt a probléma. itt keresd, ne azon aki végrehajt.

"erre kene egy fasza torveny a ketharmados majmoktol"
ha akarnák, megoldották volan.

zeddez 2013.08.01. 11:38:41

hat pont azt mondom, hogy az ezt kialmodot kell lapatra tenni rovid uton, akarhany csillagos, into peldakent a tobbinek
2-3 ilyen utan lenne azonnal intezkedes mindenre
de azert az se normalis, hogy a helyszini szolgalatvezeto is szarik a vilagra, hogy vmi 3 oraig tart 2013-ban
van mobiltelefon meg radio is talan naluk
a kapitanysagon meg ugyan mivel vannak elfoglalva, hogy nem ernek ra 3 oran at vmire reagalni egy razziakor
kv meg a cigi szunet tart eddig?

biga156 2013.08.01. 13:31:16

@magyar bucó: Nem, mi azok vagyunk, akik eddig nagyrészt csak a sarokban ittak (pl a görögökkel), és vártuák a folyamatos utánpótlást a többiektől, akik folyamatosan dolgozták fel a disznót. Csak most szarul esik, hogy a többiek a kolbászért némi melót is várnak.

Ne higgy el mindent, amit a hazai média mond!

De ez nem ide tartozik, ne zavarjuk meg a témát :)

clior 2013.08.01. 13:38:37

@Rocko-:
Sajnalom, nem ertek egyet veled. Csak a vegrehajto szerveken keresztul lehetne elzavarni az esznelkuliseget. Amit allitasz annak alapjan sajnos azt is megtenned, hogy ram losz, mert azt mondtak? Elegge szornyunek tunik. Mindezt ugy, hogy epp a parancsot kiadok miatt nincsen becsuletetek es tekintelyetek. Annyi a megbecsulesetek, hogy az autos belefekez ha meglat egy kek-feher autot vagy az ut szelen allot, mert csak meresre szamit.
Tudtommal parancs nelkul is kellene a KRESZ betartasat megkovetelni esetleg annak megszegese miatt buntetni: kovetesi tavolsag, jobbra tartasi kotelezettseg, leallosav hasznalata, index, stb.., ehhez nem parancs kellene, hanem munkakedv.

Rocko- 2013.08.01. 13:42:14

@clior: "Amit allitasz annak alapjan sajnos azt is megtenned, hogy ram losz, mert azt mondtak?"
üdvözöllek a való életben. amit felvázotál, ez a rendfenntartás vagy háború. gondolod ott önszántukból lövöldöztek?

zeddez 2013.08.01. 14:14:10

@Rocko-: parancsba adnám neked, meg a hasonló agyszintű szintén nukuikú felettese(i)dnek, hogy lődd fejbe magad a szolgálati fegyvereddel a parlament előtt b+
kb ennyit tudtok

Rocko- 2013.08.01. 14:17:47

@zeddez: nem vagyok fegyveres testület tagja, de hogy nem sokat tudsz azt látom.
további jó szórakozást!

clior 2013.08.01. 14:18:45

@Rocko-:
Szerintem ne reklamozzad ezt a felfogasodat a valos civil eletben, kevesen fogjak dijazni. Ismet megkerdezem, hogy az alapveto feladatot miert nem igy latjatok el? Miert csak a konnyebb felet valasztjatok?
A valos eletben a mukodo orszagokban erdekes modon ezt nem igy teszik, nezzel csak bele a mukodo orszagok rendszerebe. Mindenki tudja, hogy a 90 az kilencven es nem 95, de azt is tudja, hogy nem allithatjak meg minden uruggyel es nem zaklatjak minden allitolagos ellenorzessel. Azt is tudja, hogy ha gondja van akkor kap segitseget es nem elutasitast.
Kimondom es veget is vetek ennek a parttalalan vitanak:
az ennyire elvakult szolgalatosoknak a tevekenysege hatalmazza fel a mindnekor ivezetest, hogy felelosseg nelkul adjon utasitasokat es minden kovetkezmeny nelkul elhet visszaa a szerzett hatalommal. Kivancsi lennek az eskud szovegere, tudod-e meg mire is eskudtel fel. Nem az volt az elso, hogy a felettesed utasitasat koveted ugye?

zeddez 2013.08.01. 14:20:32

kiváncsi lennék amúgy ha tűzoltók jönnenek ki 3-4 órás reakcióidővel, akkor mekkora lenne pofája az aktuális rendőri főbaromnak, ha addigra a háza alapig leégne már mire odanénózna egy szimpla fecskendős jármű 3 jómunkásemberrel

Rocko- 2013.08.01. 14:21:23

@clior: lásd fent: nem vagyok se rendőr, se katona.
arról, hogy nem értitek a hatalmi ágak szétválasztását és a rendszerét, arról nem én tehetek.
szóljatok ha sikerült értelmezni, addig én kiléptem, mert utálok falnak beszélni.

zeddez 2013.08.01. 14:47:01

@Rocko-: ezért is tart itt ez a "qrva ország" (egy klasszikust idézve)

tailor13 2013.08.01. 14:49:54

@AIR: Nyilván, nem digitális a dolog, de egy kicsit azért túlzásnak érzem hogy MINDEN külföldit ki kell szedni, és ellenőrizni.

tailor13 2013.08.01. 14:53:27

@sarocker: Ahogy nagyanyám mondta: "Mindenki olyan kalappal köszön, amilyen van neki".

Azt senki meg nem mondja rólam, hogy a zsebemben 3 ezer van, vagy 150 ezer. Volt, hogy mentem valahova egy 3 éves, nem annyira olcsó Volvoval, és akkor éppen nem volt pénzem, még tankolni sem, mármint azokban a hónapokban. Most van, mégis egy 30 éves Mercivel megyek, mert azzal szeretek utazni, nézni a tájat, kikönyökölni az ablakon menet közben. Legyen nekem szabad anyagi helyzetemtől függetlenül olyan autóval közlekedni, amilyennel jól esik, legyen az S8-as Audi, vagy ezres Stift.

Gubo77 2013.08.01. 15:34:16

- Maga ismerni metódus?
- Hogyne ismerném. Első a gyanúsított. Eleve bűnös az, aki gyanús - ráadásul a külföldiek mindig gyanúsak. A szupergyanús kategória a gyanús, napbarnított külföldi. Na, annak annyi. Mert aki barna, az a napon döglik. Nem csinál semmit. A semmittevés pedig gyanús. Tehát bűnös.

(Taxi 2)

Epilált komondor 2013.08.01. 15:53:38

@clior:

- az, hogy látványosan nem értitek hogyan működnek a rendvédelmi/katonai stb, szervek, és próbáltok hülyeségekkel érvelni, az egy dolog

- az, hogy a végrehajtó állomány tevékenysége bármiféleképpen is felhatalmazná (?) a vezetést, az egy rendkívüli észrevétel

- a maradék pedig nettó tévedés, ugyanis "működő" országban az állampolgár nem vegzálásnak vagy zaklatásnak veszi azt ha megállítja a rendőr, hanem tudomásul veszi és teljesíti a kötelezettségeit.

Persze ugyanúgy lehet a rendőr is paraszt és miegymás - hajjaj -, akkor az intézkedés után szépen lehet alápirítani.

kewcheg 2013.08.01. 16:20:43

Rendőrökről annyi, hogy sajnálatra érdemes a magyar rendőr.
Velük dolgozom: mondjam azt, hogy a kolléga maga veszi a tűzőgépet, a forgófotelt,kafetériáról "bónuszról" már évek óta nem hallott.Az megvan, hogy a vadiúj rendőrségi Astrákról azért kellett levenni a dísztárcsákat, mert ha sérül, nincs másik.Ezért inkabb járnak fekete vastárcsával.Cserébe most már legalább rendőrségi tulajdonúak a kocsik.Ezelőtt "lízingelték" közpénzen kb. ötször annyit fizettek egy autóért, mintha saját lett volna.Itt is olyan egyedek ülnek döntési pozícióban, hogy nem értem, miért nőtt fejük,bazz...Egyékkén, ha már kicsit politika, hogy lehet,hogy egyik állami szerv alkalmazottait felveti a lé ( pl. autópályakezelő,nfü, és igen, a sokat emlegett minisztériumok,kormányszervek, ) más állami alkalmazottak egyszerűen nem tudnak megélni az illetményükből, és még a körülményeik is szarok, (fent említett szerv, de mondhatnám a tanárokat stb, stb...)

Tippszmix 2013.08.01. 18:24:26

@kewcheg: Miért gondolod, hogy az autópályakezelőt, meg az nfü-t felveti a pénz? A másik két példát értem, de ezeket nem.

kewcheg 2013.08.01. 19:31:55

@Tippszmix: Bérben mindenképp ....

corpus alienum 2013.08.01. 19:53:40

@kewcheg: nyomozó meséli, hogy nincs az Astrákon casco. A sofőr kap havi 5ezer forint pótlékot, ha töri az autót, viseli a következményeket.

Más. Kádár alatt voltam kényszersorozott, azóta undorodom mindeféle egyenruhától.

Tippszmix 2013.08.01. 19:55:18

Próbáltam gúglizni ilyen béreket, de nem találtam. Mennyit lehet keresni ilyen helyen?

Tippszmix 2013.08.01. 19:56:41

Márcsak puszta kíváncsiságból, hamár mi fizetjük, legalább nme árt tudni...

butschq 2013.08.01. 21:38:12

@Schütii: Benne vagyok jelenleg én is, mert per pillanat egy fele olyan erős autót hajtok :D

butschq 2013.08.01. 21:41:21

@butschq: akarom mondani: "pedig per pillanat"

Crescendo 2013.08.01. 22:07:35

@clior: a hazmesteri szakaszt itthagytak meg az atkosbol... :)
@kewcheg: Onszantukbol vallaltak ezt a munkat vagy kenyszeritettek? A rendor is, a tanar is egy szolgaltato, nem pedig uralkodo. Ha nem tud szolgaltatni europai modon, akkor ne vallalkozzon ra. Ha a fonoke keptelen erre, es nem erti, hogy a tejhatalmu rendori intezkedesnek mar vege volt a diktaturaval, akkor rossz palyan van. Mellesleg a tobbseg a munkakorulmenyeket es a fizetest epp az embertarsai folotti "hatalomert" vallalja es ezt maximalisan ki is hasznaljak. Az, hogy fizetes helyett a visszaelesekre valo jogot adjak meg nekik, meg az orszagot jellemzi. :(

kewcheg 2013.08.01. 22:19:18

@Tippszmix: Hát nem "köztisztviselői" bértábla,az biztos...mivelhogy nem is azok, annyira azért nem hülyék hogy azok legyenek...Kvázi állami alkalmazásban álló munkavállalók,kollektív szerződéssel,apjafasza,amiről egy közalkalmazott csak álmodozhat...

clior 2013.08.02. 09:10:11

@Crescendo:
Koszi,
Akik a masik oldal elveit ertik, azoknak tovabbra is csak annyit, hogy eleget tartozkodom kulfoldon van osszehasonlitasi alapom es valamiert mindig az csapodik le, hogy itt valami nincs rendjen, mintha a farok csovalna a kutyat.
Spanyolorszag: ejszaka megallit a rendor egy telepulesn, elkeri a papirokat es megfujatja velem szondat. A csutorat termeszetesen en bontom fel! Negativ, tovabbi jo utat.
Olaszorszag: cinkosan intenek es nem foglalkoznak velem.
Ausztria: egyetlen alkalommal allitottak meg, pillanatok alatt leellenoriztek a rendszerben es viszlat.
USA: meg nem volt indok, hogy megallitsanak.
Itthon: februar eleje ejjel. 18 percnyi iratellenorzes, rendszam, biztositas es meg a franc se tudja mi lehetett, de 800 m-re a lakohelytol megkerdezik, hogy mi jaratban??? Mindezt par honaponkent. Kulfoldi rendszam eseten elore dorzsolik a tenyeruket, aztan megsem jon ossze.
Amikor kenytelen voltam hozzajuk fordulni, autolopas, kereklopas, illetektelen birtoklas miatt, nem sok esely van ra, hogy megtalaljuk, nem a mi hataskorunk..., kozelben leko fura viselkedesu lakosok/vallakozok tevekenysege: tudunk rola/folyamatban (3-4 eve)
Tehat a jog ertelmezese/alkalmazasa nem kotelessege a szerveknek?
Fenntartom, hogy a rendvedelmi szolgalatoknak nem a gondolkodasmentes tevekenyseg a kotelessege es ok azok akik elegge egysegesek ahhoz, hogy megtorhessek a most kialakulo diktaturat meg akkor is, ha pont oket probalta elso korben szetverni az uralkodo.
Ebredni kellene es nem a betanult dogmat dobalni. Az eletszeruseg kovetese mindig mindent helyretett a tortenelemben csak ido kerdese.

Mityu Addideapénzt kft LE 2013.08.02. 09:48:35

@Schütii:

"Egyébként meg miért ágálsz ellene hogy megállítsanak, ha minden oké? Tudom, a drága idő, meg a fékbetétek is kopnak."

Mert tudok adni olyan feladatot, mely érdemben rendőri intézkedést kívánna. Ma hajnali friss: külföldi baromarcú behugyozott az egyik Wesselényi utcai üzlet bejáratába. Kb egy perccel előbb érkezem, akkor nem tudott volna elfutni.
Tiloson átbaktató, átkerekezőkre valahogy a Károly krt-on nem jut intézkedő rendőr... :)

Perillustris 2013.08.02. 10:40:08

@ifrance: Ez azért nem járható út, mert a szállítmányozó cégek kisebb-nagyobb rendszerességgel tőlük független vállalkozót is megbízhatnak, akinek nyilván meg kellene felelnie a követelményeknek. Ha mégsem, akkor ezért a megbízó nem vonható felelősségre.

B.GY. 2013.08.04. 23:51:35

Külföldre repülővel kell menni,azt nem basztat a rendőr:)

Démonmac1 2013.10.29. 14:31:22

@B.GY.: Határőr + kábszerkereső kutya

2013.10.29. 21:35:10

@zeddez: ugyanmár. A határon az elvtársaknak komoly havi jövedelmük van ebből, ezért átengedik még a harminc éve lejárt műszakis roncsot is.
A rendőrök meg, hogy mégnagyobb legyen a szivatás, 300km-vel arrébb állítják meg.

johannes7 2013.11.08. 08:14:31

1996-ban kezdtem el soförködni,aztán jó pár évre rá elment a kedvem tőle,a munkáltató lesza...ja, hogy akár 1 milliós büntetésed is lehet,a hatóság szintén, hogy téged a munkáltató hajszolt bele.Ma sincs másképp,tisztelet a kivételnek.Én nagyon szeretek vezetni de elment a kedvem.....szakszervezet nulla,segítség nincs.
...elnézést azoktól a munkáltatóktól akik ki állnak a munkavállalóikért,bár ez is olyan mint az ufo, mindenki állítja ,hogy létezik de még senki sem látta.
süti beállítások módosítása