HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) Égéstér (5) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Szívás az Audival, pazar Renault és Év Autója-díj?

2014.03.13. 17:52 Tcomment

Címkék: égéstér

Na ez az az adás, amelyhez lehetetlen ajánlót írni. Tényleg.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja.

Az adás direktlinkje.

 

66 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr925858991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Neurotoxin 2014.03.13. 18:23:47

Már azt hittem, hogy elmarad, de már hallgatom is!

Gomulka Béla 2014.03.13. 18:49:40

Micsoda motorhang! Mi az?

rugaferenc 2014.03.13. 19:29:46

@Gomulka Béla: Audi - B group

nyelv-ész 2014.03.13. 20:13:50

Az "Üres lufi a magyar villanyautó-program?" című cikk kapcsán boldogság lenne megtudni, mire alapozza a cikkíró azt a kijelentését, hogy "...még mindig nem derült ki, hogy a villanyautózás a közlekedés életképes formája-e, vagy csupán múló szeszély..."?

A Tesla kishíján az Éva autója volt, USA és Nyugat-Európa gőzerővel fejleszti a töltőállomás-hálózatát, és akkor felmerül a kérdés, hogy van-e létjogosultsága? Azért ez nem az a kategória, mikor a Wankelről filozófáltunk, hogy vajon van-e jövője. A villanymotor több, mint 130 éve kiválóan szuperál a közlekedésben, nem mondható kiforratlan technológiának. Világos, hogy valamilyen formában még nagyon hosszú ideig része lesz a közlekedési eszközöknek.

gin74tonic 2014.03.13. 20:30:43

@nyelv-ész: valamit en is akartam irni erre a cikkre - a szerzonek nem artana ha kicsit szelesebb latokoru lenne.

HummeRC 2014.03.13. 20:32:50

@nyelv-ész: Szerintem félre érted a cikkíró szándékát. (Vagy én értettem félre.)

Szerintem nem az elektromos autózás létjogosultságát vonta kétségbe, hanem csak azt a kérdést hagyta nyitva, hogy egyértelműen biztosan ilyen formán lesz a jövő vezető technológiája.
Ha jól megnézzük, nincs elég ideje forgalomban széles tömegek számára "modern" elektromos személyautó, hogy legyen velük esetleges szerviz/karbantartási és ezek költségvonzatáról tapasztalat.
A ma használt akkucsomagok tényleges árait vagy üzleti titokként kezelik a gyártók, vagy egész egyszerűen csillagászati árat kérnek értük és így csak a gazdagok relatív kis darabszámú játékszere marad.
Ráadásul a jelenlegi leghíresebb elektromos autó gyártóról időről-időre felmerül a hír, hogy eladják/felvásárolják. Ennek pontos indokait sem ismerjük, sőt az sem biztos, hogy igaz. De ahogy mondani szokták, nem zörög a haraszt...
Szerintem ebben a formában és gazdasági modellben épp ezért nem életszerű az elektromos személyautók tömeges elterjedése, pedig a magam részéről nagyon favorizálom az elektromos autózást.

nyelv-ész 2014.03.13. 20:36:55

@gin74tonic: Azt már megszoktam, hogy az autógyártók agyilag csököttek az újdonságokra (LED-lámpa alig 30 év késéssel jelent meg, a normális navigáció meg ki tudja mennyit fog késni, stb...), de a Totalcartól azért modernebb és rugalmasabb hozzáállást remélek.

Úgy általában egy nem kifejezetten olajszagú, nem gépészeti újdonságra úgy reagál az autós újságíró szakma, mint krokodil a női divatra, de a totalcarosok eddig az üdító kivételt jelentették. Remélem, ez továbbra is így marad.

nyelv-ész 2014.03.13. 20:40:00

@HummeRC: A robbanómotor is akkor terjedt el, amikor az olajcégek elkezdték teleszórni benzinkutakkal az utak szélét. A villanyautó most ebben a stádiumban tart, a nálunk jobbmódú országok most kezdik kiépíteni a töltőhálózatot.

gin74tonic 2014.03.13. 20:49:30

@nyelv-ész: egyetertek, es en azt vettem eszre hogy csak a hirszerkeszto ( egy vagy tobb ember ) szokott boduletes marhasagokat irni, foleg eszak amerikai hirekkel kapcsolatban, legtobbszor nem eszervekre hanem sztereotipiakra hagyatkozva.

Azert meg mindig a TC az amelyik a legjobb a magyar nyelvu autos ujsagirasban.

Gomulka Béla 2014.03.13. 20:53:31

A legszebb repulo-eltérítési torténet mégiscsak az volt, amikor két vagy három arc azért szállt meg egy Aer Lingus gépet, hogy kikényszerítsék a Vatikánból a Harmadik Fatimai Titkot. Ido elott, merthogy megszabott idoben lehetett csak kozre adni. A repulogépen ott volt az akkor ír kulugyminiszterként foglalkoztatott Albert Reynolds, és az lebeszélte oket. (El tudom képzelni: ugyan már, fiúk, úgyis a világbékérol lesz szó, nem teljesen mindegy?)

HummeRC 2014.03.13. 20:58:51

@nyelv-ész: Nem vontam kétségbe az elektromos autózás létjogosultságát. Sőt, a magam részéről biztos vagyok benne, hogy ez a jövő. A módja a kérdéses. Abban igaza van, hogy kell hozzá kúthálózat lefedettség, hogy az emberek életszerűen használhassák. Viszont én nem csak ebben látom az elterjedés gátját, hanem a jelenlegi technológia akkumulátorainak az élettartamában és a szükséges cseréjük árában, mivel az akkucsomag a legritkább esetben garanciálisan ingyen cserés. Még a gazdaságilag stabilabb nyugaton sem általános az az élethelyzet, hogy esetleg 1-2 évente elköltse egy család egy új autó árát. Persze vannak akik megtehetik és meg is teszik. Ő dolguk. De szerintem nem ez az általános. Ettől függetlenül nagyon várom, hogy elterjedjen.

gin74tonic 2014.03.13. 21:12:42

az tok jo hogy Bende Tibi TUDJA hogy sok Audi Q7 van az USAban - en jarom az orszagot ket part kozott de nem emlekszek hogy lattam volna egyet is iden, ellenben BMW bol Dunat lehet rekeszteni.

Jelzem, Floridabol sok audit reexportalnak oroszba meg europaba, gondolom ez azert van mert $47ezertol indul a Q7 ara a V8 dizel full extrasan itt $80ezer alatt marad ( aki nem "igenyes" a rendszerbe allitassal az raakaszt egy afrikai rendszamot es hajra. )

gin74tonic 2014.03.13. 21:17:30

@Gomulka Béla: en azon a fickon nevettem sokat aki felszallt Frankfurtban az isztambuli gepre es el akarta teriteni ---- Isztambulba! :D

bar a gepelteritok/geprablok csak peldat vehetnek B D Cooperrol

en.wikipedia.org/wiki/D._B._Cooper

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.03.13. 22:14:32

Egy - masfel orakat repultok, London/Moszkva ami a legmeszebb van az is ket ora, minek ez a nagy cirkusz!? :D

w a s d 2014.03.13. 22:59:03

@nyelv-ész: Azért azt is hozzá kell tenni, hogy az a Tesla, ami jó, annak a gyártója talán még sosem volt nyereséges.

Shadowbull 2014.03.13. 23:04:40

@nyelv-ész: "az autógyártók agyilag csököttek az újdonságokra"

Termeszetesen nem azok. Csak attol meg hogy valahol valaki feldob egy jol hangzo otletet meg nem biztos hogy abbol szeriaban gyarthato, hosszu eveken at megbizhatoan mukodo, gazdasagilag megterulo termeket lehet csinalni.

"a normális navigáció meg ki tudja mennyit fog késni"

Kabe 10 eve mar teljesen normalis navigaciok vannak az autokban. Mirol is teccik beszelni?

"de a Totalcartól azért modernebb és rugalmasabb hozzáállást remélek. "

Ez azert nemileg tulmutat a trendisegen.

Shadowbull 2014.03.13. 23:05:25

@nyelv-ész: A mai technologiaval az emberek jelentos szazalekanak nem alkalmas a villanyauto. es ennek nem a toltohalozatok hianya az oka.

Shadowbull 2014.03.13. 23:07:16

@w a s d: nem talan eves szinten valoban soha. Talan egy negyedev volt, amikor a kvotabizniszbol kiizzadtak nehany millios nyereseget, ami persze az elozo 10 ev milliardos vesztesegeihez kepest lofax.

Commodore 2014.03.13. 23:33:00

Batta könyékén, csak belső szellőztetés a kocsiban...

Commodore 2014.03.13. 23:35:58

Jók a repülős sztorik. Spanyol belföldi járatok is jók voltak...ülőhelyek lerohanása, talán még állóhely is volt.. :-)

Commodore 2014.03.13. 23:40:02

Átaludni a felszállást, ér? Késett az indulás, jól besöröztünk, repülés közben ébredni, honfitársakkal angolul beszélni, barátkozni, majd sörözni... hááát :-)

Angel38 2014.03.13. 23:43:00

Ez a 110. adás amúgy..vagyhát(tudom,ilyen nincs a nyelvtanban) az előzőt nekem 109.ként töltötte le.

DST 2014.03.14. 00:08:36

Szerintem az uj TT iszonyat jol nez ki. Nekem nagyon bejött ez a Transformeres forma :) Persze izlesek es pofonok.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.03.14. 04:07:19

Szerintem az egyre harsanyabb mezonyben egyre szurkebbek az audik. Atkozott jo kocsik csak kicsit verpezsditobb kasztnit tervezhetnenek neki.

Az R8/R10 es az uj Lambo erre jo pelda: szinte ugyanaz a kocsi csak az egyik ugy is nez ki ahogy egy supersport autonak ki kene nezni. Az audin felaras az oldalan a kevlar betet, anelkul egy TT nek nez ki.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.03.14. 04:26:52

@nyelv-ész: amilyen autokban en hasznalok navit azokban egyszer sem gondoltam hogy "hopp! Ez igy nem jo" ergo jok voltak. Elvarasaim egy navival szemben hogy vilagosan erhetoen vigyen oda ahova akarok menni es jelezze hogy mennyi a limit az adott uton. Ezt mindegyik tudja mar.

Igazabol, egy jo HUD es nem kell muszerfal a kocsiba.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.03.14. 04:30:25

@Angel38: nem erdemes szolni nekik, en ugy vagyok az adas szamozassal mint a fukar hazigazda a vendegek altal elfogyasztott sutemennyel: tudom pontossan de nem teszem szova! :)))

Shadowbull 2014.03.14. 07:22:07

Az Audi megelozte a BMWt az elso negyedevben?

Jo hogy a jovobe lattok, az elso negyedevbol meg hatra van ket het :)

Egyebkent ferbuarban az eves osszeladasokban Audi marka valoban megelozte a BMW markat:

242.400 vs. 242.014

Nade a BMW eladott meg 31.485 Minit is melle, meg nehany RR-ot, azaz az osszeladas 273.999 volt.

Azon most lehet vitatkozni hogy a Minit bele kell-e venni vagy nem (szerinte nem art, mert az A1 az egyertelmuen a Mini konkurense). Mindenesetre a BMWnel jon nemsokara a 2er Active Tourer, meg az X4, es jon az uj Mini is, szoval az iden a BMW Group nagy valoszinuseggel 2 millio folott lesz, az Audinek ehhez kell meg par ev.

Schütii 2014.03.14. 07:51:33

Végre lecseréltétek a szignált. :)

Schütii 2014.03.14. 08:06:19

@Shadowbull: Groupot csak grouppal érdemes, tudod!?

Schütii 2014.03.14. 08:08:24

@gin74tonic: Tibinek ugyan Tibi, de a mostani műsorban a Papp volt.

madbalee 2014.03.14. 08:37:22

@nyelv-ész: szerintem vannak normalis navik mar az autokban.

Shadowbull 2014.03.14. 08:44:35

@Schütii: mondom, ezen lehet vitatkozni. Ev vegen majd visszaterunk a szamokra.

Egyebkent az Audi tenyleg jon fel, de azert a tobbiek sem alszanak.

Jarics 2014.03.14. 09:40:25

Sajnos jó pár ismerősöm, aki Battán dolgozott a Mol-nál (korábban DKV) egzotikus daganatos betegség "köszönhetően" kelt át a Styx folyón. Páran állítják azt, hogy Százhalombattán olyan termékeket is előállítanak, amit Európában máshol sehol...

Jarics 2014.03.14. 09:43:03

Köszönöm a hosszabbítást!

castroll 2014.03.14. 10:26:00

Színtiszta politika, hogy a Peugeot nyerte az Év Autója díjat!
Kapott esélyt az Austin, a Rover, a Talbot-Simca is, sehol sincsenek már ezek a márkák. Nem érdemelte meg jobban a Peugeot sem.
Nem látok a formatervben semmi karaktert, csak a HDI motorok miatt már a 406-os is lehetett volna Év Autója...

castroll 2014.03.14. 10:29:31

@Shadowbull: Akkor az Audi eladásaiba vegyük bele a Lamborghini-t is! :-)

Faby 2014.03.14. 10:35:37

@winkler Robi:
Azért ez a Kelet-Magyarország fikázás erős volt. Nem kellene nektek is erre rájátszani, így is elég baj, hogy sokmindenben ennyire éles a határvonal.
Reptér ügyben meg nincs igazad, Debreceni nemzetközi repülőtér mond valamit? Állandó schengeni határátkelő, rendszeres charter és menetrendszerinti járatok. Úgyhogy keletre sem csak a fekete vonat van.

Schütii 2014.03.14. 12:53:44

@Faby: Jobb ha nem szívod mellre amit mondanak a bohócok, az őket minősíti nem a tényeket.

Rocko- 2014.03.14. 12:53:44

@madbalee: Ibizát?
kicsit homályos ez, hogy mondjuk a Miniért miért vegyük bele, de mondjuk a Polot vagy Skoda Citigot miért ne.

ommm 2014.03.14. 14:24:51

@visszakettopadlogaz: Aha, persze. Végy egy olasz utat mondjuk Frankfurton keresztül, átszállással, vagy egy gyenge 9 órás hazautat mondjuk Párizsból kettővel.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.03.14. 15:58:16

@Schütii: koszi a kiegeszitest, legalabb a Tibit eltalaltam :)

@madbalee: na hat az mar azert valami :)

@ommm: repulesi idorol irtam. Europa kicsi, Azsia, Amerika nagy. Ezek tenyek. Europaban nincs olyan hosszu ut amin igazan jot tudnal aludni, vagy nagyon meg tudnal ehezni. Egyszeruen ehhez a jo oreg Europa kicsi.

Az meg hogy egy ezer merfoldnel is kozelebb levo varosbol ketszer kell atszallni hazaig az inkabb logisztikai bakloves.

CsK1 2014.03.14. 16:18:22

Nem találom a podcastot. Én vagyok béna vagy nincs fent?

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.03.14. 16:24:30

@Schütii: par honapja csinaltam a gin-t amikor nem tudtam belepni mint visszaketto es ha neha telefonrol gyorsan kuldok el egy kommentet akkor neha a legordulosavban a gin -t valasztom veletlenul. AMugy nem igazan ertem mire jo az indan ez a tobb neven kommenteles, mashol nem lattam meg ilyet.

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.03.14. 16:25:52

@CsK1: fent van, arrol hallgattam en is. Kesessel teszik fel, az oldalon ha megjelenik akkor kb fel nap.

CsK1 2014.03.14. 16:39:46

@visszakettopadlogaz: egyszerűen nem találom iTunes-on az új részt... Valamit nagyon benézek. A rész címére keresve kidobja a TC podcastot de belelépve nem látom... Alszok egyet rá és újra próbálom :)

ironhorse09 2014.03.14. 18:30:45

az új sportautókat észre se vettétek? érdekes meg se említitek a Koenigsegg One:1-t pl vagy az új McLaren 650S-t és még sorolhatnám, szerintem sok autórajongót érdekelne még ha hallana róla, látna egy-egy rendes cikket róla..

akit érdekel itt talál a saját képeim közt egy kicsit más perspektivát is Genfről :)

plus.google.com/116716596931612627886/posts/Ex1ycxLEwTm

Incho77 2014.03.14. 21:25:28

1) A Mercedes mostani design-hoz annyit, hogy tenyleg az uj desing nagyon ut. Viszont a mostani S-klasse es C-klasse csak mereteiben kulonbozik.
Elolrol az A, CLA es GLA is szinte egyforma.

2) Hyundai/Kia design:
Volt Audis designeruk van:
en.wikipedia.org/wiki/Peter_Schreyer
Lehet azert volt annyira audis :)

3)COTY:
En is erosen tamogatom, hogy legyen kulon kategoria alternative meghajtasra. Esetleg sportautora szinten.
Az viszont, hogy a Mazda ketszer is porul jart, eleg elkereserito. Raadasul a Peugeot-ban en teljesen hianyolom az innovaciot.

Hurri Kán 2014.03.14. 23:09:18

@visszakettopadlogaz:
Nem tudom, nekem pl. az A7 formája nagyon bejön, talán az tetszik a legjobban a nagy kupé-limuzinok, vagy limuzin-kupék között. Amennyire az előző Merci CLS tetszett, és tetszik mind a mai napig, a mostanitól hideg lábrázást kapok. Ha jó, a Shooting Brake egy fokkal emészthetőbb :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.03.15. 02:04:12

@Hurri Kán: tesom felesegenek volt egy regi feher most meg egy nemet egyenszurke uj - nincs benne hely. A kb 20cm magas ablakok es a fejter hianya a kinezet rovasara ment igen erossen. Az S klasse egy tancterem ahhoz kepest.

amugy meg Rocko kollega linkelt egy talalo kepet: hat igen, par ikonikus auto formaja orok ( kolasuveg mustang, corvette, bogar, 911 ) de nagyon egybeszurkultek a gyarak, ha meg valaki akar egy nagyot durrantani akkor ott valaminek a rovasara megy a dolog.

Pasas 2014.03.15. 03:24:31

A Mercedes azt hitte, hogy bármit eladhat a "konzervatizmus" mögé bùjva, közben az Audi és a BMW szépen elment mellette. Szó mi szó, az utóbbi pár évben nagyon összekapta magát.

Hurri Kán 2014.03.15. 09:25:50

@visszakettopadlogaz:
A 911-es pl. 50 éve elég nagy durranás, és úgy tűnik, ez nem megy az autó egyetlen tulajdonságának a rovására sem :)

Hurri Kán 2014.03.15. 09:26:42

@visszakettopadlogaz:
A 911-es pl. 50 éve elég nagy durranás, és úgy tűnik, ez nem megy az autó egyetlen tulajdonságának a rovására sem :)

Negrogo 2014.03.15. 12:17:44

Itt a fricska. Ennyit errol a COTY nyertesrol:
youtu.be/L4i8Cg1A754?t=17m56s

w a s d 2014.03.18. 11:50:24

Ez a kép a Twingoról csak valami demo- szerkezetet mutat?

galeria.totalcar.hu/hirek/2014/03/06/genf_renault_twingo_2014/19

Krisztián Bíró 2014.03.19. 05:49:09

Sziasztok.
Az elmúlt pár hétben sikerült végig hallgatnom az összes adást. Nagyon tetszik a műsor, csak annyit fűznék hozzá hogy a genki Ford gyár a mai napig működik. Hogy meddig lesz így azt nem tudom de a múlt héten még hoztam onnan Budaörsre Fordokat.
Üdv,Krisztián.

CsK1 2014.03.19. 14:23:01

@visszakettopadlogaz: FYI kiderült az okosság, céges telón hallgatom és úgy tűnik (több fórumon is jelezték felhasználók) az apple podcast app bugos... Random módon nem mutatja némelyik podcastnak a legfrissebb adását. Megoldásnak én azt választottam hogy letöltöttem egy tisztességes appot, ami már látja az új részeket is..... Apple sux....

CsK1 2014.03.19. 14:25:08

@visszakettopadlogaz: FYI kiderült az okosság, céges telón hallgatom és úgy tűnik (több fórumon is jelezték felhasználók) az apple podcast app bugos... Random módon nem mutatja némelyik podcastnak a legfrissebb adását. Megoldásnak én azt választottam hogy letöltöttem egy tisztességes appot, ami már látja az új részeket is..... Apple sux....

kisörDög 2014.03.22. 00:30:06

Nem értek egyet az év autója logikájával,igazság szerint bármi ami autóval kapcsolatos,érdekesebb számomra mint a Car of the year.Többször megtörtént hogy olyan nyert aminek szerintem semmi keresnivalója nem volt de még a húszban sem (Fiat 500,Insignia) aztán meg állandóan az ár érték arányt hangoztatják.De most egyet értek Csikóssal,az Octaviát én is az utolsó helyre raktam volna.Sőt....... Az egy lebutított autó,nem rossz,csak nincs benne semmi érdekes.Annyira sikeres volt az I és II,hogy ha a III-ast eleresztik,és szerintem ez nem túlzás,lefejeli a piac 95%-át.Minőség-ár érték-dizájn.A dizájn is igen,mert ugyan vonalzó,de arra rá lehet nézni 15 év múlva is (őszintén,ahogy telnek az évek úgy csodálkozom mindíg jobban hogy az első Fábia még a 90-es évekből van.Meglehet nézni,lehet keresgélni,szinte párja nincs amilyen modernül hat ma is.Igaz a műszerfalat nem a Csillagok háborúja film ihlette,de nagyonis rendben van.Viszont ma még nem karcolhatja össze a VW hírnevét,van egy helye a piacon és azt be kell tartani.Nagyon jól tudták hogy ezzel a lebutítással is tudnak növekedni,pontosan ezért ilyen.A következő az más tészta lessz.... De,mindemellett oda jutni egy konszernes knédligyárnak hogy a legjobb 5-ben legyen,nyilván politika,de rá is mutat arra hogy bíznak a Skodában a konszernnél...Személy szerint nekem annyira egyik típus sem ízlik,sőt a gyárban dolgozva (Mladá Boleslav) a hátamon áll fel már a szőr mikor 5 milliomodszor is ugyanazt a motorhangot hallja az ember minden sarkon,mert itt minden Skoda,de fogadni mernék hogy tiz éven belül akármelyik Európai autógyár ha esélyt akar,akkor a használható autón kéne nagyon erósen gondolkodniuk,a 70ezer féle tanulmányautó helyett.

outtatime 2014.09.18. 13:44:16

Nagyon tájékozatlan vagyok, de amikor a co2 kibocsátást az autókon akarják megfogni, ugyanakkor meg akarják fogni a motorkerékpárokon repülőgépeken, mozdonyokon és hajókon is?

Csak azért kérdezem, mert naponta látok olyan dízelmozdonyt, aminek egy gázfröccsével egy hétig autóznék, és olyan vastag füsttel jár, amiről lekoppanna egy albatrosz is.

Tehát nem hinném, hogy az autók a szennyezés legfőbb forrásai, talán ha 30%-kot adnék nekik.

outtatime 2014.09.18. 14:11:09

lisztharmat ellen kontakt hatású szerként ként, kéntartalmú szereket szórnak vagy poroznak,

peronoszpóra ellen pedig réz való. :)

pesti keszegek :))

üdv, egy kelet-magyarországi
süti beállítások módosítása