HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) egester (5) Égéstér (5) égéstér (118) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Új stúdió, abszolút életszagú műsor!

2015.01.08. 12:03 Tcomment

Címkék: égéstér

Radikálisan változtattunk és élvezzük. De ha mégsem jön be, akkor önkéntesen stúdióba vonulunk. Ami ezúttal egy BMW volt.

Az Égéstér 151. adásának kommentposztja.

Direktlink a letöltéshez.

94 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr707053033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sword 2015.01.08. 12:34:40

A fülgyertya nem jó semmire. Bizonyítottan átverés. Ami gyertyázás után látszóla

Sword 2015.01.08. 12:35:18

látszólag a fülből jön ki, az nem más, mint maga a gyertya anyaga.

8jk8 2015.01.08. 12:38:33

Ha már kértétek a visszajelzéseket, akkor én visszajelezném, hogy támogatnám a stúdiós felvételeket. Egy így ebben a formában hallgathatatlan pusztulat volt (pedig számítógép előtt szoktam hallgatni, körbeszivacsozott peremű normális "számítógép fülhallgatóval").

jürgen baromartz 2015.01.08. 13:10:31

@8jk8: én most is (mint mindig) szobai hangfalon, asztali erősítővel hallgattam, és nem volt se jobb, se rosszabb a stúdióshoz képest (leszámítva persze a parkolóházi barangolást, de az más). ugyanannyira volt érthető mindenkinek a hangja.

jürgen baromartz 2015.01.08. 13:16:06

@8jk8: egyébként szerintem eleve szopó fejhallgatóval hallgatni az ilyen podcasteket, engem legalábbis nagyon irritál a legkisebb hangerőkülönbség is a beszédhangok között (a valóságban sem úgy szokott lenni, ugye, hogy egy társaságban az egyik suttog, a másik meg üvölt). ezért szoktam mindig rendes erősítőn, hangfalon lejátszani az ilyeneket, ott ez nem annyira zavaró.

rastawicc 2015.01.08. 13:23:32

Ezt nem kéne erőltetni. Normális stúdió, normális eszközökkel!

Elhiszem én, hogy roppan monoton, unalmas és "steril" angol WC-t használni, mégsem ülünk be a kocsiba egy vödörrel.

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2015.01.08. 13:25:54

ezt a fülzsíros történetet kihagyhattátok volna bátran

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2015.01.08. 13:26:02

émmeg autóban hallgatom többnyire, ott a motorzaj miatt kimondottan zavaró, ha valaki halkabb, mert akkor feltekerem, majd jön winkler, oszt' jól kiesek az autóból!

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2015.01.08. 13:26:27

a múltkor értékelendő volt a szándék a csámcsogással, mégha nem is sikerült túl jól, de a köhögést tényleg inkább hagyjátok...

DestinyClassSpaceShip 2015.01.08. 13:28:53

Az első tíz percet simán ki lehetett volna vágni. A BMW felfedezése videó nélkül értelmetlen, hisz fogalmunk sincs, hogy miről beszéltek. Emellett a hátul ülők halkak. Bocs, de ez így sz@r. Tessék visszamenni a stúdióba. Köszönöm!

_elzett_ 2015.01.08. 13:33:53

Anno nem értettem, hogy a kamerás adást miért hagytátok abba egy adás után. Ha ezt most abbahagynátok akkor ezt érteném.

WassRn 2015.01.08. 14:07:40

Számítógép hangfalain hallgatva én nem éreztem a különbség, felőlem jöhet még ilyen, de meg tudom érteni, hogy fülhallgatóval vagy autóban egészen más a helyzet.

Shadowbull 2015.01.08. 14:18:00

nekem fulhallgatoval is elvezheto volt a minoseg. Sot, neha a studioban sokkal nagyobbak a hangerokulonbsegek.

Ha mar meg lettem szolitva: a "palatablarol" szerintem csak annyit mondtam hogy regen sem tunt el a BMWkben a kepernyo (talan az elso 1erben volt eltunos egy rovid ideig) igy a palatabla kivitel pusztan annyit jelent hogy atrajzoltak korulotte a muszerfalat.

Raadasul a kepernyot gyakorlatilag mindig hasznalod, igy aztan menet kozben ugyis mindig kint van.

Erintokepernyo vs. tekerogomb kerdeskoreben meg mar szamtalanszor elmondtam a velemenyem. A kovetkezo generacios fedelzeti rendszerek egyebkent erintokepernyosok lesznek a BMWkben is, de marad a tekero is. A trendeknek nem lehet ellenallni meg akkor sem ha azok a trendek esetleg adott helyen karosak.

rekspeiler 2015.01.08. 14:21:09

Monoban elviselhetőbb lenne. Fülhallgatónál tök idegesítő, amikor csak az egyik hangszóróból hallatszik valakinek a hangja.

Roland Dolby 2015.01.08. 14:24:32

Pistának volt igaza , én ausztriában lakom (Fuschl am See ) 22-km Salzburgtól tőlem Fucking 66 km :) :D

Szép napot :D és több gurulós égésteret !

kayaibrahim 2015.01.08. 14:32:47

Szerintem nem voltak sokkal jobbak a stúdiós felvételek sem. A stúdióban mindig rossz volt valakinek a valamilye.

sygma 2015.01.08. 14:48:25

Nagyon jo ez a megkozelites! Kep se lenne rossz ehhez, de nem akarok telhetetlennek tunni :)

moby76 2015.01.08. 14:57:08

Szia Pista!
Támogatlak a Sportolás elkezdéséhez így tovább.

udla 2015.01.08. 15:02:31

Ez a BMW 218i ezeröcsi 3 henger?

sygma 2015.01.08. 15:36:59

@udla: nem i, hanem d es 2 lityo, B47D20 tudtommal a benne levo eroforras.

sygma 2015.01.08. 15:38:16

@RÁJEN: Ez megszokott tortenet nalunk is :D

sygma 2015.01.08. 15:40:12

A BLUE16 rol szivesen hallanek tobbet! Ha esetleg van tapasztalat valakinek? Nekem ezt ajanlottak egy BMW szervizben. Csaladunkhoz csatlakozott E91-be szeretnek valamit...

bencelovescars 2015.01.08. 15:52:13

Ha ez a hangminőség az ára a heti több Égéstérnek, akkor elviselhető, ha továbbra is heti egy marad akkor ez nem túl kellemes. Szóval heti több Égésteret a népnek! :D

A BMW palatáblája szerintem annyira nem gáz, nem úgy mint a Merci kókány táblagépe, az Audi képernyője oké hogy eltűnik, de amíg "használatban van" (tehát amíg nincs eltüntetve) akkor szerintem csúnya, úgy néz ki, mintha csak úgy berakták volna oda. A BMW palatáblája legalább egységet alkot az egész műszerfallal.

adjálmármagot 2015.01.08. 15:58:34

tetszik ennek az új helynek a hangzása. végre mindenkinek viszonylag egyforma a hangereje

udla 2015.01.08. 16:03:19

Ja már látom a képen, hogy d.

Ovecskin 2015.01.08. 16:04:42

Szerintem nincs baj a hanggal, részemről mehet. Érdekes, nekem a 2-es műszerfala kifejezetten tetszik, ezért így kép (videó) nélkül nem nagyon értettem a fikázását, bár igaz, én még csak gyönyörűen befotózott képeken láttam, élőben nem. Kívülről kevésbé vagyok vele elégedett..

Cifu78 2015.01.08. 16:35:07

A felvételről: Háááttt... Az első uszkve 10 perc nagyon gáz. Amikor beültetek a kocsiba, ott már úgy-ahogy korrekt volt (ha már ez is véleményezésre okot adó információ: erősítő + hangfalak volt a kimeneti oldal). Egyébként emlékeim szerint az első időkben soha nem volt gond a hangminőséggel, ez csak az utóbbi időben volt gond.

Ez a fajta megoldás nem lenne rossz, de akkor több kép, vagy pedig videó kéne (hogy lássuk, miről beszéltek, mert hallani, hogy műanyag, hodály nagy, palatábla, audi-fa, csak éppen a fantáziánkra van bízva, hogy ez mit is jelent valójában).

2-es BMW... Ahogy az említve volt, az A-merci is bejött az isten adta népnek. Vannak vásárlók (nem kevesen), akiknek az a fontos, hogy milyen márkájú autóba űlnek, esetleg a kinézet még nem teljesen érdektelen. De a megbízhatóság, ergonómia, fentartási költségek, anyaghasználat sokadlagos, vagy teljesen érdektelen. Pista valós- (vagy pszeudo-)lánytestvérével volt ez anno körbeírva gyönyörűen.

pobeda 2015.01.08. 16:39:33

A hangminőséggel semmi gond nem volt,lehet folytatni. :)

freddy_m · http://feri.szikla.hu 2015.01.08. 17:01:15

A Mordor stúdió hangminősége bőven elegendő. Viszont ne menjetek terepre mert láthatólag nem tudtok az adásra figyelni. Még Winkli is kiesett a szerepből pedig ő profi rádiós volt és ezért tudja szépen terelgetni amúgy a jelenlévőket. Ez így olyan volt mint egy tv felvétel kép nélkül.

beygir gücü 2015.01.08. 17:03:14

Jo cucc a Blue16. Nekem is az van az octaviaban. Tudom ajanlani jo szivvel. Es jo fej a srac, aki kitalalta. Orulok, hogy megemlitettetek, jo ha tudnak rola az emberek, hogy van a pajzsnak alternativaja. Ok valahogy sosem voltak szimpatikusak nekem.

beygir gücü 2015.01.08. 17:06:10

Pistam, melyik Zoom mikrofon ez? H1? H2?

Kovi90 2015.01.08. 17:33:31

Nem tudom eldönteni, hogy a felvétel minősége elviselhető vagy nem. Közepes fülessel, elment, de csak a kocsiban, amikor nem voltak külső zajok. Amikor gondolom az irodában ültetek, hát akkor majdnem kinyomtam az első 10 mp után...

Viszont a hozzászólóktól szívesen vennék tapasztalatokat, akár pletykákat is a pajzsról. Egy időben szimpatikusak voltak, és még nem tettem le róla, hogy ha drágább autóm lesz és még mindig ekkora hírük lesz, akkor ne azt tegyem bele.

szandhokan 2015.01.08. 18:06:26

Pajzs:
Családban van, de lényegében össze Legózott megoldásról van szó, egyedi fejlesztés nem sok található benne, külön is megvehet csomag darabjait, fillérekért, és az előfizetés egy sima casco, ott akasztanak rengeteget!
Blue16 alapára olcsóbb ahogy elnézem, előfizetni meg nem kell, fölösleges is!

Ezeknek a védelmek annyit jelentenek, hogy kell legalább egy óra míg kiiktatják őket, ezért inkább más célpontot választ a tolvaj, de ne tessék tőle hasra esni... marketing az marketing!

sygma 2015.01.08. 18:25:20

@szandhokan:

Ez teljesen megfelelo volna nekem, bar sztem az 1 ora kicsit sok, de ha csak 10-15 perccel kitolja a munkajukat mar megeri, mert keresnek masikat, ahogy mondod.

Csak egy ketsegem van. Egy magyar termek tud-e elrettento lenni kulfoldon is? En Becsben vagyok, "ide" is ajanlanatok otthoni cumot? Oszinten szolva meg hasonlorol sem hallottam osztrak cuccot...

Mazzzzu 2015.01.08. 18:51:25

igazából, kicsit feljebb tekerem a hangfalat és elmegy.. én jobban szeretem a stúdiót, de ott van olyan, hogy Asszur vagy Pista halk, Winkli meg profi és kiüti a limiterem :D
Egyébként én a fültémához tudok hozzászólni, nálunk családi vonás, hogy túl sok zsír van, nyáron járunk mosatni, mer bekerül egy kis Balaton vagy bármilyen tó vize, és ha nem jön ki szépen begyullad :D na mindegy..
ez a kisBMW meg olyan amilyen értem, hogy miért kell, de nem pártolom annyira (nemtetszik, de nem vagyok célközönség)
A Rozival csapatni meg rákenroll :D

answer1981 2015.01.08. 20:05:49

Az utóbbi évek leggyengébb műsora.
Szedjétek magatokat össze.

Rémbódess 2015.01.08. 20:12:18

@answer1981: Egyetértek. Azt hittem, hogy a tortás epizódnál nincs lejjebb, de azért a mostanival sikerült hozni a szintet megint... :(

madbalee 2015.01.08. 20:22:02

Hang szerintem is ok volt.

Pufibá 2015.01.08. 20:43:27

Pista jó volt!:"Báxxá rá,oszt hajtsad szét"
Szegény Vinkli... :-)

macman507 2015.01.08. 21:09:50

Nagyon felkavaró így a hang, hallgathatatlan szinte már, ilyet többet ne légyszi. A mikrofonokat is jó lenne ha beállítanátok még a felvétel előtt, mert a 20. rossz hangerős adás után már nem vicces az, hogy valaki halk, de a másik meg üvölt és ezt állítgatjuk jobb esetben, vagy nem, viszont alig hallani egyeseket, még hangerő kiegyenlítéssel is (számítógépen) is zavaró.

Nyiri 2015.01.08. 21:38:05

Szerintem király volt így. Melóba menet fülesen hallgattam és nem tudom milyen az a kis cucc de nagyon jól vette fel. A kocsis felvétel olyan volt mintha ott ülnék és némán hallgatnám a dumátokat.

Maradhatna így

Nyiri 2015.01.08. 21:45:53

Simán lehet, hogy ezután a BMW csak úgy ad tesztautót hogy bárki csak ommm ne legyen a tesztelő :P

Cifu78 2015.01.08. 22:03:47

@Nyiri: Miért? Az 5-ösről áradozott a régebbi TCTV-ben például. Amúgy meg lássuk be, itt is megvédte egyszer-kétszer (Winklivel együtt nem tartották rondának például, mintha Zách Dani kezdte volna emiatt ekézni?). Amit pedig elmond, az áll, nehéz belekötni. Meg a BMW-t szerintem pont nem érdekli, hogy annyira nem áradoznak róla... A vásárlóközönségük megvolt, megvan, meglesz, folyamatosan csak azt látom, hogy gyarapodnak az eladásaik, aligha egy kevésbé pozitív kritika miatt dugnák a homokba a fejüket... :)

pal601 2015.01.08. 22:18:58

Végül is mi a film címe?

loketfurat 2015.01.08. 23:16:35

Jó lesz ez skaccok, nyomassátok!

mudd 2015.01.09. 00:16:45

javasolnam, hogy a legkozelebbi adast a bayreuthi operahazban vegyetek fel. tuti lesz a hangzas ;)
(es sorja se lesz, a' heccencsig :P)

katasztrófavédelemi rendelhárító rohambrigád · http://bit.ly/2qNoFtr 2015.01.09. 00:54:00

Jó ez az autóbelső-akusztika, csak az odautat megspórolhatnátok nekünk, akkor semmi gond nincs vele, a panaszos süketek meg menjenek el fület mosatni, én mindent értettem :)

Csak ne fókuszáljatok ennyire a fránya beltérre, mert hiába próbáltam keresgélni a guglin képeket, nem igazán tudtam követni, mondjuk engem egy autóban általában eleve ez érdekel a legkevésbé.

Gondolom ez nálatok szakmai ártalom, hát tesztautók helyett tessék kinevezni a Cougart stúdiónak, nagy, kényelmes, akkoriban a Ford mérnökei még nem tudták, de erre találták ki - másra amúgy se nagyon alkalmas :D

Winkler leparkolja, alá tégla, kellemeset a hasznossal alapon a műsor szignálja pedig lehet a heti karbantartó járatást kísérő jó kis V8 rotyogás :)

Rónarider 2015.01.09. 00:57:01

Én telefonból hallgattam agybadugós füles fél szárán, monoban. Teljesen sokkal jobb volt, mint a stúdiós.
Viszont most nem volt valami sok téma, a Rozis-fatolvajláson kívül érdekes sem. Inkább jöjjenek a szarós történetek, de ez most lapos lett.

hpapagaj 2015.01.09. 01:33:45

Pista, te annyira álszent vagy! Gondolom mindenki érti, miért írom ezt.

sznomen 2015.01.09. 02:37:29

Semmivel nem rosszab a felvétel minősége mint a stúdiósnak. Ettől még abba kéne fejezni ezt, mert teljesen szétesnek a gondolatok, ha egy üres asztalon kívül van előttetek valami baszkurálnivaló, pl. egy autóbelső. És gondolom az állandó szemkontakt hiánya (első ülésről forgolódsz) is hozzájárult ahhoz, hogy W is elfelejtett többszereplős rádióműsort vezetni.

.snɯıɹd snɔlns 2015.01.09. 08:24:22

Én még szívesen hallgattam volna fika és a betyárkörte (a végbélnyílás körüli szőrzetre ragadt bélsár) szaxerű eltávolításának módjáról is....

thebigben 2015.01.09. 08:39:13

Ez így nekem egy videó kép nélkül. Az elején, amikor mozgás van, baromira idegesített, hogy csak hallom, de nem látom, ami történik. Pedig a hangminőség nem jobb, mint egy kamera, ennyi erővel azzal is felvehetnétek. Vagy pedig ilyen műsort csinálni lehet bármikor, amikor legalább ketten ültök egy autóban.

ovrdooze 2015.01.09. 08:45:32

@sznomen: ugyan ezt éreztem én is, hogy kicsit szétesik az egész, amúgy tűrhető bár tényleg a stúdiós sokkal jobb. pl. én kardiózás közben hallgatlak mindig benneteket, kondiba üvölt a zene és úgy már érződik a rosszabb minőség (persze kéne jobban szigetelő fülhallgató, de na :) )

.snɯıɹd snɔlns 2015.01.09. 08:49:27

apropos.
eccer egy autós műsorban szeretnék már arról hallani, (esetleg látni),hogy egy ugyan akkora térfogatú ugyan olyan motornak miből adódikk a 10-20-30 lóerővel (kilowattal)erősebb változata, (gyári gk.-ról beszélek)
Ill. ha többszázezer forintal drágábban veszek meg egy ilyen (utcai) gépjárművet honnat tunni, hogy az "erősebbet" vásároltam-e, azon kíível, hogy a forgalmiban az van írva? (oda azt írnak amit akarnak)
Köszönettel.

Conan The Librarian 2015.01.09. 08:55:54

Ott a Cougar, probaljatok ki azt, nagy otletet adott a tisztelt forumtars elottem!

.snɯıɹd snɔlns 2015.01.09. 09:07:27

@Conan The Librarian:
Én nem mennák minnyárt a Cougar-ig.
csak úgy eccerűjjen a szuzuki, vonszvágen, pözsó, hjundájj, kija, stb Magyarországon Magyar embernak elérhtőben gondolkottam.

rugaferenc 2015.01.09. 09:14:07

Jobb volt a stúdió. Így visszhangos, rossz minőségű nagyon.

castroll 2015.01.09. 09:20:41

Szerintem az egy nagyon jó Bond film volt!

Sopánka76 2015.01.09. 10:17:47

Autóban hallgattam, nekem teljesen rendben volt a hangminőség.

Viszont a fülzsíros sztori nem hiányzott. :(
Az se szórakoztat, hogy elmegy 1-2 perc azzal, hogy most hanyadik műsor. Inkább nézzétek meg előtte. Jó a spontánság, de örülnék egy kicsit több összeszedettségnek, kis rákészülés, hogy tényleg jó témák legyenek. Ha meg nincs miről beszélni, legyen csak 20 perces az adás. Nem lehet olyat?

whale 2015.01.09. 11:02:46

Nocsak. Megfogadtátok a tanácsomat? Be kell a seggnek szarni! :)
Teljesen rendben volt a hang, a werkes részekből -barangolás a parkolóházban pl.- tized ennyi elég lenne. Nekem egyébként tetszik, nem steril a műsor, emberek beszélgetnek hétköznapi helyzetben. Ez jobb így, mint egy stúdió.

BARANY · http://autofilia.blog.hu/tags/w123 2015.01.09. 11:05:36

Minden egyes égésteret a telefonom hangszóróján hallgattam végig, és soha nem volt baj az érthetőséggel, mindenki fejezze abba a kritizálást meg nyígást a hangminőséggel kapcsolatban, ez nem a Radio Wien, hanem egy improvizált kiegészítő műsor.A Mordor kicsit visszhangos, a BMW-ben viszont az volt a jó hogy mindenki kb ugyanolyan messze volt a mikrofontól, szerintem senki se volt túl halk vagy hangos, volt egy kicsit ilyen zsarufilmes beütése volt mintha valami éjjeli megfigyelésen lennének, vagy ellenkezőleg, a másik oldal várná mikor lehet indítani a bulit.

whale 2015.01.09. 11:08:31

Ja, igen. Mikrofont próbáljátok középre tenni, egyforma távolságra mindenkitől, karakterisztikát gömbre kapcsolni, ilyesmi. Kicsit csiszoltok még a formátumon, jó lesz ez, hajrá!:D

Shadowbull 2015.01.09. 11:25:56

Kis adalek arra a megjegyzesre hogy fogja-e egyaltalan valaki venni ezt az autot:

3 honapja aruljak, eddig 13.091 darabot adtak el belole, es messze nincs meg minden piacon bevezetve.

Nem csodalkoznek ha elerne az evi 100.000 darabot az eladas.

GG81 2015.01.09. 11:33:12

Egyelőre Winkli oldalán állok, nem veszek megye matricát!

Utána lehet számolni az egyéni igényeknek, és ha szerencsésen jönnek ki a dolgok a nyári hónapokra néhány havi időtartamúval (elméleti maximum a 8-9 hónap), év közben pedig tíznaposokkal (életszerűbb 2-4 havi mellett a 3000 foritosokkal operálni) és még így is bőven 40 ezer alatt lehet maradni.
Mindamellett fejben kell tartani (megtanulni) az ingyenes szakaszokat. Abban igazatok volt az autóban beszélve, hogy sokan talán ettől félnek, hogy nem tudják és ezért inkább megveszik a megyeit (is vagy legalább).

De akkor mi van, ha 1 db megyei matrica mellett valaki időalapú matricával megy mondjuk nyaralni... akkor van olyan útszakasz, amiért duplán fizet! Gondolom ez kormányzati oldalról nézve normális. (Ugyanez a helyzet a parkolójegyek esetén már felmerült, amikor az 1 órára megváltott jegy ellenére negyed óra alatt végzünk és elhajtva ugyanarra a helyre beparkoló autósnak újra kell fizetnie...)

piettro 2015.01.09. 11:54:28

Közvetíthettek autóból, csak a Rozi-tulajdonos tag beszéljen hangosabban...

Egyébként elbírnánk heti több adást is, csak úgy mondom.

calamites 2015.01.09. 16:27:56

Hátha elolvassák az illetékesek.

Kérlek benneteket akár stúdióban akár máshol veszitek fel figyeljetek már oda arra, hogy a hangotok kb egyformán szóljon. Nem mindenki szokta agybadugós fülhallgatóval hallgatni a műsort. Kihangosítva munkahelyen katasztrófa.

Ezen kívül nem ártana, ha lenne valamiféle előre készített terv is nem csak összevissza beszélnétek. Most jól lefikáztátok a BMW-t aztán ennyi volt a műsor.

moby76 2015.01.09. 16:44:52

Sziasztok olvastam ezt a cikket:sportgeza.hu/rali/2015/01/09/dakar_halal_kiszaradas_hernik_motoros/
Beszélnétek róla legközelebb kicsit. Hogyan telik a versenyző, napja mi a napi rutinja Én szeretném megtudni hogyan élnek hátha mást is érdekel. Esetleg egy vendéggel aki volt már ilyen vagy hasonló megmérettetésem.

Köszönöm ha sikerül beszorítani valamelyik műsorba!

B. Bálint

ZYLO 2015.01.09. 17:52:36

A hangminőség nem volt rosszabb, mint a stúdióban. De közel fél órát beszélni egy autó belsejéről (mutogatva, hogy ez miért ilyen, az miért olyan), kép nélkül?!?

pajerich 2015.01.09. 17:54:06

A hangminőséggel semmi gond, de a műsor egyes részei éppen csak egy kicsivel adnak több információt annál, mintha egy jeltolmács mutogatását hallgatnám rádióban. Szóval attól hogy Ti benne ültök az autóban, mi nem látjuk ám.

Rave_Ace 2015.01.09. 18:17:16

Amit nem is mondtatok, a Blue 16-ról, hogy az élesítés a gyári távirányítóról megy, viszont kikapcsolni csak a NFC chipes bütykével lehet, így az esetleges frekvencia lopás ellen teljesen védett. + még tud több egyedi dolgot, PL a kürtre is rá van kötve + sziréna , és lehet többféle hangjelzést választani.

macman507 2015.01.09. 22:32:20

Van egy ötletem, legközelebb ha ilyet akartok csinálni, legyen videós formában is és legyen csak hang is, akinek az kell.

Így olyan, mintha moziban háttal ülnék a vászonnak.. :D

mtk001 2015.01.10. 00:16:41

Jó ez a kezdeményezés, mert sokkal életszerűbb, nem szerepeltek, hanem beszélgettek.

Cougar : gyűrűtörés. Még egy kicsit zörög aztán abbahagyja.
Nekem volt hasonló problémám, sajnos ...

kustora 2015.01.10. 00:29:58

Sziasztok!

Én nem erőltetném ezt a felvételi módot, annak ellenére, hogy egy nagyon jó minőségű AKG fejhallgatóval hallgattam az anyagot. Ha nincsen a mikrofon közel a beszélőhöz akkor szinte teljesen mindegy, hogy egy jól csillapított helyiségben, egy férfi wc-ben vagy egy autóban veszitek fel a hanganyagot.
Ha nehézségekbe ütközik a stúdióbérlés, akkor érdemes meggondolni pár "közelbeszélős" mikrofon és egy egyszerű keverő beszerzését. Kerestek egy helyiséget ami nem veszedelmesen teres és sokkal jobb lesz mint ez a felvétel.
Nem lehet rossz ez a kütyü amit használtatok, de így kicsit amatőr jelleget kapott az egész.
Szóval: back to the studio :)

castroll 2015.01.10. 09:26:24

Teljesen mindegy, hogy stúdió vagy külső helyszín.
Én például mozgásban jobban tudok beszélgetni, mint ülve, elgémberedetten, jobban inspirál. A beszélgetés minősége a lényeg...

De srácok komolyan! Mi van a Novoth Tibivel? Sokat dolgozik vagy összebalhéztatok? Még a nevét sem ejtitek ki mostanában.

-roy- 2015.01.10. 10:20:49

+1 a stúdió mellett.
Viszont a mi komoly probléma itt is, ott is a személyenként eltérő hangerő.
Nem mondom hogy rossz, de a stúdió határozottan jobb minőséget képvisel, ha nem tudok steril környezetet biztosítani a hallgatáshoz akkor sokkal jobban kijönnek ezek a különbségek.
Már pedig itt nagyon sokan különböző féle hangkörnyezetekben, különböző eszközökkel hallgatják a műsort.

Matenak · http://csipszerelde.hu 2015.01.10. 10:21:07

Szerintem nemcsak a hang minősége volt ezúttal gyenge sajnos, bár a végére egész jó lett a műsor. Na majd legközelebb! A Pista pedig még mindig olyan a Totalcarban, mint egyszeri kamaszgyerek a nagyok között, bemondja kapásból az első sületlenséget, ami eszébe jut, csak hogy mondjon valamit. :-P

Winkiller 2015.01.10. 12:01:03

Szerintem is monoba jobb lenne, amúgy a minőség rendben volt. Teljesen élvezhető volt, Én agybadugós fülessel halgattam.

Üdv

Kóródi Gábor 2015.01.10. 20:33:37

@8jk8: Egyetértek, tényleg jobb a stúdiófelvétel! És még egy dolog: a politikamentes adások a legjobbak!Szerintem inkább mellőzzétek a konkrét politikai kiszólásokat, csak rontják az egyébként nívós beszélgetéseket! Üdv

Patás 2015.01.10. 21:50:08

Szerintem jobb volt így a hang. Sokkal jobban hallottam mindenkit, mint a stúdióban. Ott mindig állítgattam a hangerőt oda-vissza, akár füles, akár hangszóróról volt szó. Most sokkal egyenletesebbnek tűnt.

Robcarlos 2015.01.10. 22:59:11

Én is fejhallgatóval hallgattam végig. Ami bántó volt az Pista köhögése (cigi lerakása és sport miatt megbocsájtható, példamutató). Szerintem az új helyzet egyedi, és érdekes. Tetszett ez is és a régi felállás is. Ami hiányzik: Lehetnének többször régi vagy új vendégek jó sztorikkal.

nitro1 2015.01.10. 23:49:30

Én már régóta gondolkodom, hogy vajon mi akadálya lehet, hogy beszerezzenek 4db egyforma, olcsó, mikrofonos fülest, és akkor mindenkit ugyanolyan jól lehetne hallani. Az állványos mikrofonnal az a gond, hogy ha valaki mondjuk hátradől, mert elgémberedett, rögtön alig lehet utána hallani. Aztán ha még valaki utána is állít, hogy hallani lehessen, akkor amannak meg eszébe jut valami zseniális beszólás, vagy sztori, gyorsan előrébb hajol, aztán már üvölt is a hangja, pedig ő nem is akart. Nem értek a hangtechnikához, csak úgy kérdezem. Egyébként ez az új stúdió gázosabb, mint az előző, de ha nincs más, az autós felvétel mindkettőnél jobb volt.

pt95 2015.01.11. 09:52:31

Végre mindenkit MINDIG lehet hallani! Jó az irány urak!

szpotter 2015.01.11. 12:29:09

Én sajnos Pajzst szereltettem az autómba. Ha az autót nem használod rendszeresen, akkor három hét alatt lemeríti az akumulátort (fűtött garázsban is), ezért így télen, amikor az autó csak áll, két-három hetente töltőre kell rakni. Amikor megreklamáltam, hogy lemeríti az akkumulátort, azt a válasz kaptam, hogy rossz BMW-m akumulátora. (Csak annyit, hogy az autó akkor három hónapos volt). A munka/beszerelés minősége pocsék, pestiesen szólva gányolt munka. Már megbántam, hogy beépíttettem...

szpotter 2015.01.11. 12:30:29

Ja, a második akkumulátor is két "k" lenne...

Afizetor 2015.01.11. 16:51:51

Menjetek vissza a stúdióba :)
A probléma az, hogy ahhoz, hogy érthető legyen egy autó belteréről szóló beszélgetés, ahhoz egy rádió adásban vagy nagyon alaposan el kell mondani miről van szó vagy érthetetlen zagyvaság lesz beéőle. Ez elég nehéz, mert, amikor ott van előttetek valami, arról nehéz úgy beszélni, hogy érthető legyen annak is aki előtt nincs ott az az adott valami. Nem baj ha nem a stúdióban vagytok, csak ne olyan dolgokról beszéljetek ami ott van az orrotok előtt. :)

granreserva 2015.01.12. 00:57:47

@szpotter: Ezt könnyen tisztázhatod. Fáradj el egy autóvillamosságishoz, és lakatfogóval mérjétek ki a riasztó nyugalmi áramfelvételét, 30mA alatt kell legyen egy valamirevaló riasztónál.

KITT 2015.01.12. 13:19:04

A telefonomon hallgatva sokkal halkabb, de egyenletesebb hangerejű volt, a kocsi zaja mellett (nem RR Wraith:-)) már nem hallottam, fülest kellett használnom.

laci0530 2015.01.12. 16:30:05

Csatlakozva több előttem szólóhoz: a hangzás élvezhető tartományba terelése érdekében szerencsésebb lenne - igazi falakkal határolt - zárt térben felveni az adást. Ha ragaszkodtok átmeneti jelleggel a külső (autóbelsős) helyszínhez, akkor jöhetne valami videoblogos verzió is, hogy ne csak az ott jelenlévők lássák azt, amiről a műsor egy részében szó van.

Egyébként rituálisan visszatérő jelleggel hallgatjuk a műsort, élvezetes, de még inkább az lenne, ha Vályi Pista nem tolná túl ennyire a figurát. :-) Písz.

((Adam)) 2015.01.13. 13:49:14

Szerintem az autós rész már okés hangban, volt ennél sokkal rosszabb stúdiós felvétel is. Ha nektek kényelmesebb / gyorsabb akkor szerintem maradhat :)

hunblack 2015.01.15. 12:42:00

A hang szerintem elment a kocsiban. Az új "stúdióban" szar volt.

A műsor az utolsó harmadát leszámítva eléggé gyenge volt.

Ami viszont szerintem az autós felvételnél gond lesz az, hogy oda nem fog 4 embernél több beszállni. Ha 7 személyes autót hoznak akkor meg megint halk lesz valaki.
süti beállítások módosítása