HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Üdvözlet a komment-paradicsomban!

2011.10.18. 14:55 ommm

Címkék: launch tcomment

Jó napot mindenkinek, ez itt a TComment blog. Azért jött létre, hogy ezentúl szabadon hozzászólhasson mindennapi munkánk gyümölcséhez, mi pedig vállaljuk a kritikát és köszönjük a dicsérő szavakat. Posztjaink automatikusan készülnek Hír/Vélemény/Technika/Közélet/Teszt-rovataink tartalmából.

Ne fogja magát vissza, de a trollok legyenek résen, mi itt vagyunk és figyelünk. Használják egészséggel, fogadják szeretettel.

A Totalcar

88 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr873311869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ez az új Nick 2011.10.18. 16:43:28

TÁMOGATOM! SOKSZOR HIÁNYZOTT A VÉLEMÉNY ÍGY MÁR TÉNYLEG SZABAD! :)

Nickykeee 2011.10.18. 16:45:17

Ez mekkora szaaaaa@@@rrr!

kovászosUbukla 2011.10.18. 16:52:40

@Ez a Nick:
az baz+. Biztos túlfizették a programozót és valamit ki kellett izzadnia magából. Ez a szörnyszülött lett belőle. Másrészt kb eddig is mindenki megmondta a magáét, semmi nem változott ezzel.
A betűstílus kicsit tré. Ez nem a 70-es évek...

Szándokán 2011.10.18. 16:59:24

Tisztelt TotalCar!

Elősször is leszögezném, hogy rengeteg megjegyzésem van, és ebből kifolyólag nem tudom leírni az összeset. :)

Tehát, amióta Önöket "követem", teljesen megváltozott az életem, és ez nem túlzás! Önök miatt döntöttem úgy, hogy gépészmérnök leszek, valamint azt, hogy az *udinál szeretnék dolgozni. Előtte csak úgy voltam a nagy világban, nem is említva rengeteg apró dolgot, amik rengeteget számítanak. :)

Rendszeresen követem az Önök által írt cikkeket, adásokat, videókat és mindent, aminek köze van a TotalCarhoz. Imádom Winkler és Karrotta úr poénos megjegyzéseit, valamint azt, hogy lényeges információkat közölnek a nézőkkel és olvasókkal. Sajnos hirtelen ennyit tudtam megfogalmazni, mert még ezer a dolgom.

Végül, de nem utolsó sorban köszönöm az Önök megfeszített munkáját. Bárki bármit mond, a TotalCar a legjobb! Amúgy az önök honlapja a kezdőlapom. :)
Köszönöm a lehetőséget, hogy elmondhattam a véleményemet! Tisztelettel Az egyik legnagyobb totalCar rajongó! Csak így tovább!

ommm 2011.10.18. 17:01:19

@Szándokán: Mi köszönjük! Sok sikert a négy karika alatt!

Fomics 2011.10.18. 17:20:28

Köszönjük, hogy segíthetünk pénzt keresni nektek úgy, hogy közben nekünk is jó. Nem fordult még meg a fejetekben, hogy kormányra szeretnétek kerülni?

Stuntman Mike 2011.10.18. 17:20:51

Akkor itt is, hepibörzdéj, és így tovább. TComment, TcTV, és tc, hajrá!

A szőrszálhasogató kivagyok, namajdén és megmondóember trollokon továbbra is oly gyönyörűség átszkrollozni.. ja és az év végi savazókomment gyűjtemény epikus, van kiken röhögni!

Pista igazi betyár!

kovászosUbukla 2011.10.18. 17:23:22

@ommm:
téged is már csak egy darab kötél változtat meg palóc pofa...
lehet szembemenni az elvekkel aztán lehetek a szokás kedvéért az első aki életfogytot kap ezen a lófaszblogon.
na pá

nagylori 2011.10.18. 17:29:10

Szerintem meg tökre nem jó így, mer én nem is szeretek kommentelni, meg egyébként is...
:)
Csakhamár itt lehet trollkodni...

Langusta 2011.10.18. 17:44:29

Szevasztok,

Örülök, hogy hozzá lehet szólni végre! Kicsit unalmasnak érzem, hogy mostanában már tényleg majdnem mindennapra jut egy nyálcsorgatós cikk a csóró magyarnak. Jelesen olyan jó lenne, ha nem csak az RS audikról, a nagy böszme Porschekról olvasnánk, meg a luxus kocsikról, amik csak az álmodozás színterét biztosítják, hanem a jó kis hétköznapi járgányokról is. Nagyon tetszett pl. a cikketek a mit kapunk 1millioért cimű iromány. Hiányolok egy-két tulaj beszámolót fotokkal, megéri e megvenni bizonyos kocsikat.. tudom hogy erre ott a népitélet de mégiscsak szívesen olvasgatnék tulajdonosoktol egy egy oldalas cikkeket! köszönöm a lehetőséget,

Nincs még nicked 2011.10.18. 18:02:37

@kovászosUbukla:
'A betűstílus kicsit tré. Ez nem a 70-es évek... '
Nézet -> Oldalstílus -> Nincs
Mint lassan szinte mindegyik oldalon.... Így legalább ki is töltik a képet, nem egy tenyérnyi csíkon kell vakoskodni az asztalnyi monitor balszélén, amibe' még a névelők is elválasztódnak.
Aztán tőlem jöhet bőnyállal a sok agyhalott dizájnerk.cs.g.

Globetrotter2014 2011.10.18. 18:07:20

félszívvel követitek a többieket. A vezessnél és az au5nél midnen cikk kommentelhető real time, nem egy utólagos fórumtopicban...

ommm 2011.10.18. 18:09:50

@ZF2: Ahamm...az lehet, és vajon hány kommentet kell ott kezelni és alkalmanként mennyit itt? Érted, nálunk is megoldott, de egy ponton túl nem működik.

1kutya 2011.10.18. 18:15:28

@ommm: jó lesz ez így is! nem tudom miért fáj egyeseknek plusz egy kattintás, ha leírhatják a véleményüket (mondjuk egy tesztnél vagy hírnél). eddig pont ezek a phaszfejek ordítottak, hogy nem lehet kommentelni (igaz zöldfülű barátom?:), most meg ez sem jó.

ezeknek a szar is büdös...

Globetrotter2014 2011.10.18. 18:19:03

@ommm: szerintem ha lenne több lehetőség kommentelésre (cikkek) a kommentek is jobban eloszlanának. de tényleg sokkal több fura komment van nálatok, gondlom ez a nagyobb blog-hu közösség hozadéka is...

Tomchy 2011.10.18. 18:30:35

Höhh, TotalCar kocsma!

Kisasszony! Még egy korsó Staropramen-t!
:O)

Swind 2011.10.18. 18:31:56

Az eredeti cikkek végén lesz jól látható link ide? Ha van és nem vettem észre akkor bocsi, illetve ha nem vettem észre akkor...

Swind 2011.10.18. 18:34:29

pontosítanék: Az eredeti cikk végén lesz jól látható közvetlen link a hozzá tartozó TCcomment posztra?

Tomchy 2011.10.18. 18:36:10

Ja, kritika:
- lehetne tenni a TComment tetejére is egy TotalCar logo-s linket vissza a TC főoldalra
- Már kétszer megszivatott, hogy a TCommenten a címre kattintva nem a kommentek közé jutok, hanem vissza a TC cikkre. Ezt biztos így terveztétek?
- A TC cikkek alján lesz közvetlen TComment link?

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2011.10.18. 18:51:49

@ommm: Jó, hogy most már minden hír kommentálható, mert gyakran volt, hogy ugyan lett volna véleményem, legördültem az oldal aljára, és sehol egy kommentdoboz!
(Az más kérdés, ha volt, és írtam egy oldalt, eltűnt a semmibe, s nem jelenítette meg...:-P)

De a kiemelt szerkesztőségi hozzászólásod itt még kevésbé létszik, mint amott (sehogy!)

mi nem foglalt még 2011.10.18. 19:20:15

Én a Mercedes cikkhez szólnék hozzá.
Nem mű fa hanem valódi fa.
Mercedes nem használt soha műanyag fát.

Sztavrosz_ (törölt) 2011.10.18. 19:31:17

A legjobb hazai autós oldal, mióta megjelent! Gratulálok kevés oldalt "kell" felosztani a kezelhetetlenre duzzadtság miatt! Isten tartsa meg a jó szokásotokat hogy a hétköznapi ember autóival is foglalkoztok. A többi autós lap annyira "90es évek eleji képes-autó"-hoz hasonlítható száraz adathalmaz. Rajtatok érződik hogy embereknek írtok.

Swind 2011.10.18. 19:35:19

A műanyag fa antagonizmus?:D

Ez az új Nick 2011.10.18. 19:52:59

@kovászosUbukla: NEM MINDEN ESETBEN CSAK AHOL ODA VOLT TÉVE? HOGY VÉLEÉNYEKET KOMMENTEK A BELSŐSÉGEN... VAGY ILYESMI. AZ MEG NEM MINDEN ESETBEN VOLT JÓ TÁPTALAJ. EZ MEG ARRA VAN, HOGY JÖHET HIDEG MEG MELEG. MÁRMINT VÉLEMÉNY... :D

II. Dzseremi Klárkszon 2011.10.18. 20:02:47

@Tomchy: Nagyon irritáló a prof. képed.

tonalcar 2011.10.18. 20:04:10

Hová lett a segítségkérésem, kedves ommm, vagy szerkesztő, vagy ki? Ha ennyiben merült ki a segítség, akkor ehhez nincs komment... Aludjatok jól, álmodjatok szépeket.

tonalcar 2011.10.18. 20:09:11

@tonalcar: bocsánat, meg van az, csak rossz helyen kerestem > a sublótban. Még egyszer köszi a megértést a vaksiságom miatt.

ommm 2011.10.18. 21:02:47

Köszönjük, dolgozunk rajta. Ha direkt link nem is lesz (kell egy kis idő, míg az RSS-ben megjelenik az adott cikk, mondjuk pár perc) de a TComment-dobozban mindig látszik majd, mi jelent meg a blogon.
A TComment-doboz a Belsőségről pl.bármikor elérhető.

Rocko- 2011.10.18. 21:18:20

kíváncsian várjuk!

Krisi 2011.10.18. 21:27:07

az összes japán autó szar, a BMW a legjobb! aki ezt nem így gondolja az egy hülye fasz!

:D

trollkodni jó.

Tomchy 2011.10.18. 21:31:56

@II. Dzseremi Klárkszon:
Köszönöm, hogy megtaláltál. Kérlek, többet ne tedd. Van egy szint, ami alá nem megyek.

Shadowbull 2011.10.18. 23:18:48

@Szándokán: Hajra.

Egyet azert tanulj meg mihamarabb: Ne magázz, ne magázz!

:))

sb

Shadowbull 2011.10.18. 23:21:13

Egyebkent meg kivalo otlet!

Remelem az RSS is mukodni fog rendesen, mert en onnan olvasom a kommenteket :)

sb

559 2011.10.19. 01:09:17

Amúgy TC kérlek cseréljétek le ezt a betűtípust mert hányadék és idegesítő olvasni. És ez vonatkozik a képaláírásokra is!
Aztán ha kérhetném akkor a Napiszarokat felejtsétek már el, és legyetek méltók az elért rangotokhoz, azaz valódi értékes írományokat és híreket tegyetek fel. Ha nem megy minden nap, akkor inkább kevesebbett mint szart. Erre vonatkozóan már sokszor jobban mondva szinte minden nap kaptatok és kaptok hasonló megjegyzést.

Köszönettel, egy ritkán "megszólaló" de hűséges olvasótok.

Ciri 2011.10.19. 05:54:25

@ommm:

Ügyesek vagytok Pista, jók az újítások !
Csak így tovább!

arthur877 2011.10.19. 06:29:07

Én ha hozzá akarnék szólni egy cikkhez, akkor azt ott szeretném megtenni, és nem egy listán keresgetni...
Tegyétek be az ablakot akár átirányítással is a cikkek végére a kommenteknek!
Az emberek nem szeretik a változásokat, főleg ha még meg is nehezítik az életet.
Köszönöm!

Rocko- 2011.10.19. 07:27:25

egy javaslat: itt, a tcomment blogon a posztok címe nem direktben mutasson a cikkre, inkább linkként legyen a posztban. ha ráklikkelnék a posztra, akkor nem a posztra dob, hanem a cikkre.
értem én az elvet, csak szerintem nem hasznos.

morcosboci 2011.10.19. 07:58:12

Gagyi a design! Jéé nem vagyok kitiltva!!!

csakezértregeltem 2011.10.19. 08:18:04

bőőődületesen okádék foooooooooooooooss...gyári vs nem gyári cikkben az oldal alján lévő kommentbox...hol???nincs ott bazdmeg..

kovászosUbukla 2011.10.19. 08:42:27

@Shadowbull:
még mindig nincs avulásos tervezés az autóiparban, mérnököm? ja persze hogy nincs, csak alulméretezés, meg élre húzott elektronika ami nem 50 hanem 90%-os terheltségű. Ja meg modulos tervezés, azaz ha valami elbaszódik cserélheted a fél környékét is.

wannabebiker · wannabemotoros.blog.hu 2011.10.19. 08:47:42

igazán írhatnátok az 1,6 Hdi motorokról, főleg a használtakról.

fogash 2011.10.19. 08:55:04

tök jó, mennyit könyörögtem érte! Assur, nincs egy hete, hogy azt mondtad, nem lehet... meglepi vót? :)

A tipográfia viszont egyértelműen szar, nem lehetne arial a courier new helyett?

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.19. 09:10:39

@Szándokán: Vegyel egy kutyat vagy csajozz be. Ez az oldal kiegesziti az eleted hirekkel. Nem CEL, csak ESZKOZ hogy jobban erezd magad. Olvass sokat vagy jarj templomba vagy csak menj el inni a haverokkal es ha teljes az eleted akkor totalkarozz. Ez egy jotanacs, ne hari.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.19. 09:14:17

@mi nem foglalt még: Ez teny? Nem hittem volna. Szoval minden fanak kinezo fa azert nez ki fanak mert fa? Ez uj nekem, utanna jarok. Erdekes.

LBL 2011.10.19. 09:16:06

Nem működik. Nincs ott a kommentdoboz a Prokee cikke alatt.
Selejtgyárost kirúgni, aki átvette szintén.

Shadowbull 2011.10.19. 10:15:25

@visszakettopadlogaz: ha elmegy gepeszmernoknek, akkor annyi noje lesz, hogy elkopik a cerkaja.

Mer´a gepesz az elet csaszara, nem tudtad?

:))

sb

Shadowbull 2011.10.19. 10:17:12

@kovászosUbukla: sajnos lebuktattal. Nyitott konyv elotted az autoipar.

Sajnos ezert meg kell hogy oljunk. Maradj a helyeden, ne ellenkezz, az ellenallas ertelmetlen.

Koszonjuk az egyuttmukodest.

sb

domeq 2011.10.19. 11:42:33

vezess.hu oldalon már volt több ilyen 1 milliós, 3 milliós stb. cikk.

adhuvbeigiqe upiugtqeőoqőoqqe 2011.10.19. 12:51:01

Nekem erről az egészről az jut eszembe, hogy:
"Die ist ein Kinnerhunder und zwei Mackel über und der bitte schön ist den Wunderhaus sprechensie. 'Nein' sprecht der Herren 'Ist aufern borger mit zveitingen'."

kovászosUbukla 2011.10.19. 12:58:17

@Shadowbull:
ugyan kérlek ez nyílt titok, csodálom, hogy még nem csömörlöttél bele a szakmádba, gusztustalan marketingszemlélet itatta már azt is át, én biztos hogy már valami pótcselekvésre adtam volna a fejem a helyedben, pl otthon magamnak faragok sportkocsit amiben nincs kompromisszum. 0,1% se.

Shadowbull 2011.10.19. 12:59:56

@kovászosUbukla: majd ha egyszer nagy leszel, akkor meg fogod tanulni, hogy mindig mindenben van kompromisszum.

sb

Kámasuka 2011.10.19. 13:16:13

Biztos én vagyok a hülye de nem értem. Mér nem a cikkek kommentelhetők, mint eddig, csak minden cikknél? Most írjam be ide, hogy mit gondolok arról, hogy a '3mas terezője védelmébe vette a 3mast a bemutató után?' Vagy hogy? Ebbe miajó?

kovászosUbukla 2011.10.19. 14:07:53

@Shadowbull:
van persze, csak nem mindegy hogy mennyiben mi, baszod. Én se nagyon vettem még semmit és nem álltam le még senki olyan nővel amiben ne lett volna egy adag kompromisszum. De ez csak azért volt, mert nem magamnak csináltam őket, és nem az a nő volt az illető, aki momentán a jobb álmaimból ugrott elő.
Ezért lesz az a legjobb amit magadnak csinálsz.
Jó napot, mérnököm.

kovászosUbukla 2011.10.19. 14:08:32

@Shadowbull:
ja és jó munkát, gyűrd azt a tetves ipart mert csődbe viszed a kraut államközösséget!

Shadowbull 2011.10.19. 14:12:44

@kovászosUbukla: Be is baszna, ha meg a szabadidomben is autot epitenek :) Epitek eleget munkaidoben. Ebbol ennyi pont eleg.

Meg aztan valahogy nem villanyoz fel a sok fuldokolva szopos/nyelos bejegyzes, amit itt a sracok produkalnak amikor a szarjaikrol irogatnak :)

sb

Shadowbull 2011.10.19. 14:13:16

@kovászosUbukla: multitasking es multiprocessing a kulcsszo :)

sb

kovászosUbukla 2011.10.19. 14:19:54

De mivel úgy nézem te képtelen voltál szélesebb perspektívából szemlélni ezt a dolgot amit felvetettem, mosta kkor leegyszerűsítve elmondom, hogy mi az amit nem venne be a gyomrom, ha ebben az iparban darálódnék én is.
Mivel ugye ez a frágya gépjárműgyártás ez rettentő vevőközpontú, mivel van egy rakat felesleges gyártó a piacon a magunkén kívül amik egy rakat felesleges szarral szórják tele a piacot, viszont a hülye vevő ugye nem tudja hogy azt nem érdemes megvenni, mert hülye hozzá, így általában a gyárat a marketing portfólió elvén alapulva kell futtatni. És ha ez az elv meg a műszaki szemlélet ami nem szabadna hogy pardont ismerjen találkozik akkor ott lesz kialakulóban egy ősrobbanás, de legalábbis egy olyan sztuáció ami nem szabadna hogy létrejöjjön.

Ilyenkor van az hogy megszabják a mérnöknek, hogy miből mit hogyan tervezhet és leginkább mennyiből kell hogy kijöjjön. Ilyenkor persze megható a szakmanyuskáim igyekezete hogy a feltételi korlátokhoz mérten is nekiállnak ott görcsölni hogy a SZERINTÜK legjobbat hozzák ki a dologból, de az a gyakori tapasztalatok szerint közel se lesz jó. (Na ekkor ingott volna meg a hitem abban hogy én azt csinálom amit mérnökként akarnék, olyan terméket alkotok, ami maximálisan megfelel a felhasználás kívánalmainak.)
Ilyenkor van az hogy egy jóskapista vevő rájön h megint szar lóra tett és átnyargal egy másik gyártóhoz, ahol aztán ugyanolyan vagy még nagyobb szart kap a nyakába.

De az a legviccesebb, hogy ez az autóipar úgy viselkedik mint egy torzszülött mert szembe megy a normál piaci törvényekkel. Momentán az ha valamilyen terület túlságosan telített, azaza túl sok piaci szereplője van eladói oldalról, viszont ahogy kinéz egyre kevesebb potenciális jelölt a vevői oldalról, akkor ilyenkor szoktak az eladók valami hihetetlen minőségi javulásba és költséghatékony árpolitikába kezdeni, jönnek egypáran és olyan jót adnak lehetetlenül alacsony árakért hogy képtelenség nem őket választani, és megfolytják ezzel a konkurenciát.
Ezzel ellentétben ez a debil génhibás gnóm autóipar ontja a szart magából egyre drágábbért.
Persze a vevő azt hiszi egyre jobb lesz neki, de am nem, úgy viszi a járműve a lóvét a zsebéből mint a szél az avart.

kovászosUbukla 2011.10.19. 14:22:54

@Shadowbull:
biztos a srácok szarul csinálnak valamit mert ugye ők nem gépészek gyári tapasztalattal. Amúgy meg az eredmény áéltalában kiderül hogy mindig a legegyszerűbb módszerek használatával és a legegyszerűbb anyagok felhasználásával születik. Szóval nem kell éppen nagy mutatványra gondolni. Persze a göbölyös az egy megszállott, és azért vacakol, szőröz ennyit a motorral, de asszem még az ő filozófiája áll a legközelebb az elképzeléseimhez, azaza egy örökzöld modellt egy jól bevált technológiával vegyítve egyszerű módszerekkel alakít maga köré. Olyanná ami csak rá van szabva, mert az ő rémálmaiból jött elő.

mi nem foglalt még 2011.10.19. 14:56:33

@visszakettopadlogaz: Mercédesz, BMW audi valódi fát használ.
Egyik barátom annyira felháborodott a cikken, hogy be fog küldeni a szerkesztőségbe egy kettétört lapot ott egyértelműen látható, hogy fa és nem műanyag.

Shadowbull 2011.10.19. 15:38:02

@kovászosUbukla: huha, kibaszott filozofikus kedvedben vagy ma :)

Regen rossz lenne, ha azon kezdenek el filozni hogy mi a felesleges, es mi nem. Abszolut szigoruan tekintve egy meleg barlangon, napi egy etkezesen, nemi tiszta vizen, nehany rongyon, meg egy szuk puncin kivul minden egyeb dolog abszolut felesleges. Ugyhogy tovabb ezt nem is boncolgatnam.
Nem igazan ertetted meg, hogy mit akartam azzal mondani, hogy az eletben minden kompromisszum. A gepeszeti tervezes maga a kompromisszumok kotesenek a muveszete. Rengeteg tervezesi szempont van, es ezen szempontok nagy resze raadasul tokeletesen ellentmond egymasnak (tervezesi celkonfliktus, ugye, de ilyet csak buzik mondanak). A koltseghatar csak egy szempont ezek kozul.
A mernoknek nem csak a maximalis arat szoktak meghatarozni, hanem a megcelzott minimalis futasteljesitmenyt, maximalis sulyt, torvenyi eloirasokat, es meg egyeb kismillio dolgot.
A mernok dolga az, hogy ugy tervezze meg az alkatreszt, hogy ezen feltetelek mindegyikenek a leheto legjobban megfeleljen. Neki kell megtalalni az egyensulyt a szempontok kozott.
Ez pedig kreativitast es szakmai tudast igenyel. En pedig ezt a reszet elvezem a legjobban. Adott a feladat, van egy ures papirod meg egy ceruzad, es letrehozol valamit, ami korabban meg nem volt. Az egy tok jo erzes, amikor eloszor kezedbe veszed az addig csak kepernyon levo alkatreszt, amikor eloszor vegigfut a tartosteszteken, amikor meglatod egy sajtofoton. A mernoki munka szamomra errol szol: az alkotasrol, a kreativitasrol.
Persze ez hosszu folyamat, es sok egyeb dologgal is jar. Errefele a konstruktor nem csak tervez, hanem menedzsel is: o szervezi meg az alkatresze szeriagyartasba keruleset, o egyeztet a beszallitokkal, a kulonfele egyeb teruletekkel, rendeli a prototipusokat, gyakorlatilag ul a haloja kozepen mint egy pok es huzogatja a szalakat.
Valamint reszt vesz a nagy egesz letrehozasaban: nem csak a sajat kis szemetdombjan kapirgal, hanem ralat olyan dolgokra is, amik nem kozvetlenul az o feladatai, es oda is beviheti a sajat otleteit.
a koltsegek korlatozasara es felugyeletere meg igenis szukseg van. Az autogyartas uzlet: azert csinaljuk hogy penzt keressunk, aki mast allit az hazudik. Szol(hat) az autogyartas ezer mas dologrol is ezenkivul, de ha a legfontosabb dolgot nem teljesiti, azaz nem profitabilis, akkor megbaszta a loteri kutya az egeszet. A mernok az sajnos olyan allatfaj, hogy gyonyoru dolgokat bir krealni, amik kivaloak muszaki szempontbol, csak eppen kurvadragak, es ha nem lennenek lekorlatozva az ilyen iranyu hajlamaik, akkor rovid uton ehenhalna. A gyar is, a mernok is. Eppen ezert nem erzem helyenvalonak a koltsegek korlatozasan valo lovaglast.

sb

Shadowbull 2011.10.19. 15:47:51

@kovászosUbukla: Oket ez szorakoztatja, meg vagynak ilyesmire.

En nem vagyom. Ha olyan kedvem van, bamikor csapathatok egy jot, sokszazloeros autokkal. Akkor minek kene ilyen otthonra?

sb

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.19. 16:52:45

@mi nem foglalt még: Meglepo. Volt/van/lesz mercim, mar a w124 ben sem igazan hittem hogy igazi fa van ( az ilyen eroltetett-fenyessen csillogo volt ) aztan a mostaniakban ( clk, s, cls ) olyan mattos mar de nem mertem volna fogadni meg apropenzben sem hogy igazi. Meglepo, ismetlem.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.19. 16:58:41

@Shadowbull: Megroppantam a tenyek sulya alatt es elfogadom a puszta valosagot:D remelem letezik ujjaszuletes es kovetkezo eletemben gepesz leszek :) ( esetleg gepesz/autos-ujsagiro, de ne fokozzuk!!) :D

kovászosUbukla 2011.10.19. 17:02:13

@Shadowbull:
na ja ezt elhiszem h el tudsz vinni egy körre valami értelmetlenül túlmotorizált bmw-t tesztelni ha az kell. de nem vetted bele h ugyanezt a TC-s gárda is elmondhatja, pl Csikós aki irtózik az erős autóktól is 400 Le-s audikat tesztelt haghatásra optimalizált kipufogóval (micsoda baromság ez is). Ingyé kapnak jegyet, szállást, ökörködnek egyet a kocsival, még érteniük se kell hozzá nem úgy mint neked, jót zabálnak a repi meetingen azt hazajönnek és írnak egy jó baromságot az adott modellről.
De a karotta meg a göbölyös is meg a vályi is, otthonra mégis faragott valami totálisan mást mint amit tesztelhetne, mert az csak az övé, olyan amilyet magának akar. És mindegyik egy öreg egyszerű nyers gép. Hát nyilván ha neked nem akkor nem, megértem ha csak egy munkadarabot látsz a kocsikban, én legtöbbször még azt se max egy alternatívát közlekedésre. Am akármikor elcserélném az autózást az egész éves nyárra és egy szép motorra.
Abban meg igazad van hogy valahol gátat kell szabni a kreativitásnak, hogy mit csinálunk, mert nyilván lehetne titán meg kobalt ötvözetekből futóművet meg motort gyártani, és rozsdamentes acélból meg szénszálból felépítményt csak luxusáron lenne egy kisautó is. Delorean megpróbált rendkívülit csinálni, rá is baszott.
Én inkább arra gondoltam, hogy már nagyon átbillent a mérleg a spórolás szintére, tudok én ékegyszerű tömegautókat mondani nem is olyan régről amik szürreálisan sokáig megmaradtak. A stift is ilyen csak kellene a francnak.

kovászosUbukla 2011.10.19. 17:04:02

@visszakettopadlogaz:
hát a 124-ben még biztos igazi fa van, mégpedig nem is akármilyen. Általában gyümölcsfa, vagy dió stb.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.19. 17:07:06

Kompromisszum is maga az elet.

Apam azt mondta: okos, szep es gazdag no nincsen. Ha van is, nem rad lesz kivancsi. E harombol ketto tulajdonsagot ha valaki kifog az jo. (A felesegem okos es szep, en meg megprobalok gazdag lenni) Autokban is igy van, de ott lehet ketto. Nincs sportos, nagy, kenyelmes auto, viszont vehetsz egy sportautot es melle egy limuzint.

A hoembernek nem jo a kalyha mellett, de van az a tavolsag amikor meg nem olvad el es a kalyha sincs messze.

kovászosUbukla 2011.10.19. 17:19:38

@visszakettopadlogaz:
te én beérném annyival h okos és szép arca van. :) Méretre nem is kell h túlfújt legyen, csak szép arányosan vékony. Azt annyi. És én már kurvára mázlistának érzem magam ennyitől. Lévén h mindig a legfontosabb komponens hiányzott, hülye volt mint a segg, ízetlen, de lehet h emellé még randa is.
Aztán a legborzasztóbb ha kiderül h jó humorú, szerethető természetű és okos de mellette olyan h nem mernél aláfeküdni.

Ja és van olyan autó: Maserati Quattroporte, Lancia Thema 8.32
A hóember meg elfér a kályha mellett csak szigeteld le rendesen.
Ja és miután pofátlanul gazdag leszel nagyobb a sansz h olyat érdekelsz akiben minden megvan. :D

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.19. 17:44:03

A lancia thema 8.32 (ferrari motoros ) megvolt meg 1995 ben, egy szep hangu de iszonyatossan gyenge minosegu auto. A maserati 4ajtost meg kb ket honapja tesztvezettem de uj cls lett belole $82k ert - en "szakertokent" voltam jelen, nem en vittem veghze a vasarlast. A maseratival az a baj hogy annyira nem jo mint amennyibe kerul, es nem is latszik olyan jonak plus ha mar ferrari motoros autot veszel akkor legyen a chasse is ferrari :)))) en az mb cls amg / mb s klasse / ford f150 / micsibicsi suv negyszoggel lefedem a csalad igenyeit, ferrarit vagy bentleyt raerek venni ha majd morzsolgatom a nyugdijjas eveimet es esetleg lesz annyi penzem es nem kell masra.

A nokrol meg nem irok most mert itt all mogottem egy es figyel:D kedves nejem es a terroristak kozott az a kulonbseg hogy a terroristakkal esetleg lehet beszelni!:DDD

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.19. 17:47:49

@kovászosUbukla: A w124 et- ahogy mulik az ido - egyre jobban ertekelem. Az utolso merci ami merci. A formaja pedig olyan hogyha adsz egy ceruzat egy afrikai ehezo gyereknek hogy "rajzolj egy kocsit" tuti egy 124- est fog.

Az valahogy egy nagyon eltalalt jo kis kocsi volt. Az utanna jovo negylampas e bol sosem lesz utcakep a kozel keleten vagy afrikaban.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.19. 20:07:16

@mi nem foglalt még: ne rongaljuk a kocsikat ezert, en hiszek nektek :) mondjuk fel eletemet ezek szerint tevedesben eltem ezt illetoen :)

ommm 2011.10.19. 20:41:12

@Shadowbull: Köszönjük az eddigi észrevételeket, egyelőre a blog RSS-e kihívásokkal küzd, eltart egy kis ideig, amíg az automatizmus megemészti a Totalcarét és generálja a posztot, remélhetőleg a közeljövőben ez az idő lerövidül.

A cikkek végi link a kommentposztra jogos, egyelőre mi rakjuk be, de ha öszekopnak a fogaskerekek, akkor automatikusan kikerül, ahogy itt megjelenik a posztja.
Köszönjük.

kovászosUbukla 2011.10.19. 20:45:23

@visszakettopadlogaz:
micsibicsi :)) Ez azért massive ricicious, my man! Te ehhez még magyarul se kell, tudni, kimész a garázsba azt elolvasod a kocsidon!

kovászosUbukla 2011.10.19. 20:48:00

@visszakettopadlogaz:
nem hát, de azért nem lesz mert fokozatokkal nehezebben tartható el. Egyenlőre Majd 10 év múlva meg az lesz a sláger, ha még marad ép példány. Am meg a közelkeleten a 124-est se veszik semmibe, a 123 és elődeit könnyebb mókányolni.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.19. 20:54:35

@kovászosUbukla: a craiglisten van vagy 3 kategoria a kereseshez, mindenki ahogy leirja! UK ban egyszerubb, ott MMC ! :D micsibicsi motorsz kompani ! :D

az elso volt native american, ketszer nem hibazok :D

123---na az egy orok slager lesz azokban az orszagokban ahol a tobbseg napi $1 alatt kolt. kb mint kubaban az amcsi vasak

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.19. 20:59:44

@ommm: ez a betutipus iOS5 -on nagyon rosszul olvashato, a reader el meg nincs kep hozza :(

lehet ugy jartok itt a sok ujitassal mint az a vadaszkutya amelyik tulszalad a nyulon - lehet a kevesebb tobb lenne

amugy elso benyomas hogy elonyere valtozott a tc de azert vannak meg reszelgetesre varo dolgok ugy hiszem

mi nem foglalt még 2011.10.19. 21:37:18

@visszakettopadlogaz: A többréteg lakktól fényes.
Mostanság a BMW is mattot használ, az lett a divat.
Speciel nekem tetszik a fényes dió a merciben.
Ha megnézel egy gagyi műanyag fát utána átülsz rögtön egy mercibe nagyon szembetűnő a különbség.

mi nem foglalt még 2011.10.19. 21:40:15

@visszakettopadlogaz: Bontott autóból van amit elküld.
Eszünkbe nem jutna egy jót eltörni.
Meg aztán az szenzségtörés is lenne egy Merci klubban.

kovászosUbukla 2011.10.20. 08:11:55

@visszakettopadlogaz:
én is van nem kevés nap h 1 dollár alatt költök, mert megtehetem, aztán mégis ordas nagy szopás lenne 123-ast tartanom itt.

Shadowbull 2011.10.20. 09:57:26

@kovászosUbukla: "megértem ha csak egy munkadarabot látsz a kocsikban"

Nem feltetlenul. De soha nem erdekelt a hazi szerelgetes, nem vagyok egy barkacsolos tipus. A sajat automon a maximum amit hajlando vagyok megcsinalni az a biztositekcsere. Meg a teli-nyari gumivaltast is szakember csinalja. Azert van az autoszerelo meg a gumis, hogy mindent megcsinaljon amit kell.
Raadasul en nem kepzelem, hogy barmi gyarinal jobbat tudnek csinalni otthon a sufniban. Ami auto meg lelkesitene, arra meg nincs penzem. En is el tudnek kepzelni a garazsban egy Aventadort, vagy egy Carrera GT-t.
Nem akarok senkit megbantani, de egy bogar hegyezgetese maximum annyira erdekel, hogy elolvasom rola a cikket, de csak azert mert erdekesen van megirva :) Karotta Toyotaja meg kabe annyira izgat mint egy vizibicikli. A Pistaek rozsdakupacat meg egybol a presbe kuldtem volna mert masra nem jo, de ha oket ez szorakoztatja, akkor csinaljak csak, semmi bajom nincs vele.
egyebkent meg csak gondolati szinten eljatszottam egy hobbiauto tulajdonlasaval, de egyszeruen nem ferne bele az eletembe amugy sem. Nyilvan akinek se kutyaja se macskaja, az el tudja tolteni az osszes szabad hetvegejet a garazsban karomkodva, de en ezt az idot inkabb a csaladommal toltom.

De ezt az egeszet csak azert irtam le, mert felhoztad, egy pillanatig sem akarom azt a latszatot kelteni, hogy ez igy helyes, vagy masnak is igy kene csinalni.

Mindenki azt csinal amit akar.

"Én inkább arra gondoltam, hogy már nagyon átbillent a mérleg a spórolás szintére"

Ez egy nagyon nehez egyensulyozas, a minoseg, a nyeresegesseg es a vasarloi elegedettseg kozott. Aztan hol ide hol oda billen a dolog, semmi sem konstans, meg egy adott gyaron belul sem.

sb

Rocko- 2011.10.20. 10:33:00

@Shadowbull: "Raadasul en nem kepzelem, hogy barmi gyarinal jobbat tudnek csinalni otthon a sufniban."
ha veszel egy M5-öt, akkor dilemmába fogsz esni? :))))

savanyúUbulka 2011.10.20. 15:05:09

@Shadowbull:
hát igazad van a vályi szarát én is a zúzdába küldeném élből, kapásból a vályival együtt a vezetőülésben, dehát ne sértsük meg a palóc hávért, nem lehet mindenkinek kifinomult ízlése, neki valszeg annyi elég is hogy nagy 4 lámpás meg hátul hajt. Na ebből én 2höz nem ragaszkodom, hogy nagy legyen meg pláne nem h hátul hajtson. Azt utálom és nem ökörködésre használom a kocsit szvsz azt se foghatom fel hogy van olyan barom gyártó aki még képes ilyet gyártani. Persze nem akarlak megsérteni, dehát nyilván nem a márkafanatikus bmw-s farok vagy te se független h azoktól kapod a fizetést.
A göbölyös Bogara az tetszik, mert igényesen csinált gép, csak az erő ott a tartósságra megy, egy rendes kissé felhúzott 1.6os motorral kéne és nem csak mert szeretem a VW-t. Hiába hátsó kerekes.

Abban meg maximálisan egyetértek ha van akikkel eltöltsd az időt értelmesen akkor azokkal kell tölteni és nem a szarokkal baszakolódni feleslegesen. Én amit lehet szívesen megcsinálom, mert érdekel annyira és szeretek törődni a kocsival, de azt annyi, ha szívás lenne vele vagy olyan minősíthetetlen romok mint amiket itt pár barom össze tud tarhálni (nekem eleve nem jutna eszembe, mert döbbenet h egyeseknek kényszere van hogy folyton valami szemetet tarháljanak be) másnap basznám ki.
Mondjuk azt azért némileg túlzásnak tartom h egy gépész nem képes kereket cserélni otthon, meg olajat vagy hűtővizet, szűrőket cserélni, egy komolyabb kocsiban egyetértek h ne szarakodjon senki mondjuk egy vezérműszíjjal mert katasztrófa lehet belőle, de azért amit meg lehet azt SK. meg te krautoknál meg tudod csinálni ezt mert nyugodt szívvel odamehetsz és szakszerűen megcsinálják, én itt egy ékegyszerű vacakhoz nagyítóval találtam meg aki normális melót végez. Szerencsére ritkán kell és az is apróság.
Elkurvult már ez a szakma is, ejj régebben egy gépészt meg lehetett ismerni a kérges kezéről, meg az esetenként olajos körméről. Engem még ilyenek tanítottak, szikár emberek.

repeti 2011.11.13. 09:45:07

@vadász2: Úgy látom ez a helyzet mit sem változott. Valahogy mégsem kommentálható minden.
süti beállítások módosítása