HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

  • Első Általános Bizonytalanító: No eltelt a cikk írása óta 5 év. Most olvastam el, angol Wikipedia oldalt is néztem a "márkáról". ... (2018.12.08. 15:00) Megnéztük a kínai szuperszedánt
  • Első Általános Bizonytalanító: Ilyen az, ha valakinek a meglévő sem elég, és még egy magamutogató-autó kell. (2018.12.07. 18:49) Soha többé BMW-t!
  • h.kovacs: @juletræ: jogos !! miért vagyunk ilyen elnézőek a gyorshajtókkal ?? ha 130-al megyek a belső sávba... (2018.11.26. 09:49) Mennyivel szabad menni Magyarországon?
  • bontottcsirke: @RollGer: szívemből szóltál, 10-bol 8 egy golyóerett barom a maradék kettő talán normális,de mivel... (2018.10.22. 09:25) Mese a négyliteres fogyasztásról
  • spocis: www.krustojumi.lv/b-kategorija is the best place if you want to learn how to drive (2018.08.04. 17:14) Miért hazudnak az autósiskolák?

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Légrugós Audi? Csak jó lehet

2012.03.30. 06:12 Tcomment

Címkék: audi a6 hybrid a8 allroad

Mit hisz a kínai a lábáról, miért kötelező a dupla üveg az A8-hoz, és meddig jut el a tipikus A6 Allroad-tulaj?

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

82 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr524349398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

determ 2012.03.30. 08:03:26

Mindig is mondtam, hogy bármilyen személyautóba fölösleges 3000ccm-nél nagyobb motor. És tényleg... Most is kiderült, hogy ennél nagyobb csak azért kell, hogy a sok magamutogató megvegye, mert a 2 liter és a bő 200 lóerő már nem hangzik elég szépen...

Majdénmegmondom 2012.03.30. 08:12:17

Fertelmesek ezek az asszimetrikus kormánykerekek. Ez az egyetlen ok, amiért nem vennék Audit...

determ 2012.03.30. 08:17:47

@Majdénmegmondom: ja tényleg, csak hogy a cikkhez is hozzászóljak, nekem nagyon nem jön (már) be az Audi összes modelljének "egyen technokratizmusa"... Nagyon Darth Vader már az összes :) Nem tetszik (tudom, akkor ne vegyek) :)

galicius 2012.03.30. 08:20:25

Egy tapasztalat sok Audi után.Csak az vegye ezt a márkát,aki 3 évre tervez.Utána sokba kerül a szerviz.Az Allroad még annál is többe.Ha elromlik a légrugó automatikája,ami akkora,mint egy gyufásdoboz,bár a benne található innováció biztosan sokat ér,emlékeim szerint 170K-ért cserélték.A hátsó ajtó szervó sem olcsó.Illetve volt drága,mert szerencsére sikerült megszabadulnom tőle.

protézisesh 2012.03.30. 08:48:46

Öt centit tud emelni? Aztaaaaa... Fúúúú... Az ódi 40 év után eljutott a Citroen szintjére...

Jók ezek, szépek ezek, de a mai nagy (főleg a csúcsközeli) Audik sajnos ugyanolyan gyakran tolják le a gatyát, mint a franciák. Csak amíg egy hidrós C5 a 200 lovas dízellel 30.000 euró, addig az allroad 50.000. És az a nem mindegy.

slowMotion 2012.03.30. 08:57:49

Légrugó: A6q: 4éves kora után másfél évente fogyasztott el egyet. Nem birják a magyar út és koszviszonyokat.

malkolmcole 2012.03.30. 09:07:57

@slowMotion: nem is ide gyártották :-D

victor vacendak 2012.03.30. 09:10:44

Ja,m hát Alrad-ot csak légrugó nélkül szabad, ez alap.

@protézisesh: Ötven ezer euróért maximum az A4 Allradot kapod, amiben nincs az új 313 lovas dízel opció.

@Majdénmegmondom: még jó, hogy nem csak az audiban van

@determ: ha te így érzed...:-D

3 gb 2012.03.30. 09:12:03

@protézisesh: citroen vagy audi, hát az a nem mindegy. mondjuk szép a festina is, de az omega...

Gyarló Hintaló 2012.03.30. 09:46:41

Nem is értem, hogy lehet hasonlítani ezeket a gépeket egy citroenhez. Tény és való amit írnak itt a kommentben, hogy 3 év után jönnek a "drága" gondok, volt a6 allroad a családban. De ha megtehetném, hogy újonnan vegyek egyet biztos befutó lenne nálam az a6. Sajnos nem én vagyok a célközönség.

kistesoka 2012.03.30. 10:04:33

Szánalmasak ezek a 2T körüli hibrid fostalicskák.
Semmi értelmük, ált 1-2 ember utazik bennük aztán jólvan. Ugyan úgy megeszi a magaáét, cserébe még drágább, környezett szennyezőbb az elkészítése.
Bekéne tiltani az összes ilyen "presztízs"-nek látszó tárgyat.

protézisesh 2012.03.30. 10:05:20

@victor vacendak: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi.a6%20allroad.a6%20allroad%20neu%203.0%20tdi%20qu.%20s-tronic%2C%20dt.%20fzg.!.oststeinbek/157138772.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=12&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=5000

suchen.mobile.de/auto-inserat/citroen.c5%20v6%20hdi%20240%20biturbo%20fap%20exclusive.braunschweig/78722901.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=5900&makeModelVariant1.modelId=13&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=184&maxPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&minFirstRegistrationDate=2012-01-01&negativeFeatures=EXPORT&maxMileage=5000

@3 gb: az időt mindkettő ugyanúgy mutatja, a bő 60% felárért a nehezen megfogható "presztizs"-t kapod.

P12_dCi 2012.03.30. 10:11:54

Na, megvolt a heti szponzorált Audi herenyalogatás. Szánalom a köbön.

Készüljetek, mert most már a Mercedes is termel itthon, úgyhogy hamarosan még egy hihetetlenül tökéletes autómárka fog bekerülni a TC "tesztekbe", vagy mondhatnám fizetett prospektus-átfogalmazásnak is.

Eclect 2012.03.30. 10:28:12

A fabetétek gyönyörűek, de az elsőkerékhajtású német luxuslimuzinért viszont erőteljes tockos járna.

@determ: Pont, hogy kicsi bele a motor, ha városban kevesebbet eszik, mint autópályán, közel egyenletesen haladva.

Pepejoe 2012.03.30. 10:34:39

Azért az remélem mindenkinek tiszta, hogy a Citroncs rendszerének sem működésileg sem sehogyan semmilyen köze nincs az Ódi rendszeréhez. Ne vezessük meg a többieket, o.k.? Csak azért mert nekem is meg a családban is van/volt otthon francia és van/volt német is. Amikor olajosan gömböket meg hozzákapcsolódó cuccokat b*sztattam mert nem emelt vagy nem úgy és nem akkor, amikor kell, az ciki. Mellette meg ott állt a német verda, (és itt most oly' mindegy, hogy német vagy nem, mert ha tehetném 9-3 Aerot vennék vagy Accordot) ami állandó magassággal és hagyományos futóművel ugyanakkora kényelemben elvitt az autósboltig alkatrészt vadászni a Citroncsba.
Olyan fene nagy kényelmesek lettek az emberek, miért nem vesz mindenki Pullmant.
Megjegyzem, hogy a flanciák nem a kényelem végett találták ki a hidrót, hanem a terheléstől független hasmagasság miatt, ami nem ugyanaz. Tény hogy kényelmes is, de ez egy nyilvánvaló velejárója.
Már a 90 X évjáratú tankönyveimben is hosszasan taglalták a különböző gyártók rendszerei közti különbséget, pl. Mercedes, etc. Azóta meg...pfff.
Hagyjuk.
Hát minden jót! :)

Rocko- 2012.03.30. 10:36:16

@determ: mármint hogy neked felesleges.

@Majdénmegmondom: csak ez az egyetlen? :)

@Ciri: vigyázz, most rohan venni. :D

@kistesoka: kezdjük a te számítógépeddel. csak a te presztízsedet növeli, kapcsoljuk ki.

@P12_dCi: látom értesz az újságíráshoz.

nickmárlétezik 2012.03.30. 10:44:47

Gyönyörű az utastere az A8-nak, szívesen ücsörögnék ott.

daytona500 2012.03.30. 11:03:08

@Majdénmegmondom: képzelem, milyen fontos lehet, ha még leírni sem tudod helyesen. 20-30M zsebben kocsira, de sajna aszimmetrikus a kormány (mégis milyen szögből nézve???), úgyhogy bukták.

Ciri 2012.03.30. 11:17:14

@P12_dCi:

"Na, megvolt a heti szponzorált Audi herenyalogatás. Szánalom a köbön."

Leírnád, hogy miért gondolod így?

Majdénmegmondom 2012.03.30. 11:18:43

@daytona500: Mielőtt kapnék még húsz választ:
VICC VOLT, AGYASOK!

3 gb 2012.03.30. 11:19:06

@protézisesh: nincs baj a c5-el csak nem egy kategória az audival. nem csak nehezen megfogható presztizs ez, mert nem csak attól lesz valami egy kategóriával feljebb, hogy oda árazom, előtte el kell érni, hogy oda is árazhassam és az audi elérte.

Yuri Boyka - a kivert kutya 2012.03.30. 11:20:17

@Ciri: Szerintem azért,mert a cikk csak fényezi az Audit,de rossz tulajdonság nuku.

Yuri Boyka - a kivert kutya 2012.03.30. 11:21:38

@Majdénmegmondom: Miért?Mégis melyik szögből??!!!

:):):):)) Vicc vót

daytona500 2012.03.30. 11:48:15

@Majdénmegmondom: egy pillanatig sem hittem komolynak, semmi bajom veled, csak a helyesírás (hiánya) bántja egyre jobban a szemem.
A cikkben még a képaláírások is tele vannak elgépelésekkel. Minek átolvasni, "indexre jóvan az".

Hiába, amilyen az "álamfő"...

Béla... Kovács Béla (felrázva és nem keverve!) 2012.03.30. 11:58:52

Szeretnek mar egyszer egy olyan tesztet olvasni ahol nem repkednek a tizmilliok, meg azon sirankozik a cikkiro, hogy ki engedheti meg maganak a tesztelt peldanyt es ki nem. Lehetseges vagy varjak meg vele??

Plumper_ 2012.03.30. 12:09:48

10-15 év múlva ezek az Ódik is hulladékok lesznek, mint most a 90-es évekbeli német autók. Ember nem lesz, aki majd javíttatja / kicserélteti a horror összegekbe kerülő rendszereket, főleg a légrugókat; a 2., 3., 4. stb...tulajdonosokról beszélek.

Plumper_ 2012.03.30. 12:15:53

@kistesoka: a KN / Bl rendszámos, ráncnyakú adócsalókat a környezetszennyező fostalicskájukkal együtt zúznám be.:-D

@daytona500: 20-30 millió zsebből (mellette azért kb. 10szer ekkora vagyon van), nyilván bérből és fizetésből jön össze. vagy csak tisztességes üzletből, Magyarországon. hihető.:-]

Kifordított kacagány 2012.03.30. 12:17:13

@Plumper_: ja, állat az összes aki ilyent csinál, nem ember. az ember megveszi újonnan, használja 4-5 évig és kidobja, hogy legyen munkája a hulladékfeldolgozóban.

troll that shit 2012.03.30. 12:18:04

"Mert tény, hogy az A8 jó erőben van, csakhogy ebben a körben már ez nem elég. Itt többszörös túlerő kell."

Ki vagy Te, hogy ezt eldöntsed??? Magyarországon nem is lesz ilyen autó az biztos, vagy csak nagyon kevés. Itthon mantrázza a sok üres-zsebű ember, hogy vényóc alatt nincs luxusautó meg ilyenek. Nem is a magyar droidoknak készült ez a kocsi ;)
1-2 év és már "divatosabb" lesz a gazdagok között is az ilyen kis köbcentis de nagyon komoly technikás luxusautó is. Persze nem az eszükről híres néger rap előadók között. Azok majd a vényóc lexust és mercit pimpelik ugy is.

Ebből az autóból a német egyéb nyugati cégtulajok fognak venni ;) Akik ezzel is mutatni akarják majd a cégük környezetvédelmi elhivatottságát a megrendelők irányába, hogy a főnök is ilyennel jár. Dehát a Papp Tibi megmondta, hogy eztugyseveszikmertkicsiesnemvéényóc.........Te biztos nem ;) de nálad sikeresebb emberek majd igen, akik mondhatni igazán megengedhetnék a V8 és V12 motorokat nyugaton.......de másképp gondolkodnak mint Te 30 év lemaradással, na ők fogják megvenni ;)

Shadowbull 2012.03.30. 12:20:47

@Plumper_: tobb olyan embert is ismerek, akinek a cege ennek az arat nagyon rovid ido alatt kitermeli.

Nagyon foldhozragadt modon nezed a vilagot.

Plumper_ 2012.03.30. 12:24:57

@Shadowbull: ha tisztességesen csinálja valaki, akkor respect!
Magyarországon viszont sajnos elenyésző a számuk.

mérnök43 2012.03.30. 12:48:49

Azért szerintem elvárható, hogy egy autós magazin cikkírója (műszaki termék !!!) ismerje az alapvető SI mértékegységeket.
1,9 tonna súlyú... hát ettől falnak megyek. Itt senkit nem tanítottak általános iskolában semmire ?

Kifordított kacagány 2012.03.30. 12:53:29

@Shadowbull: ilyeneket én is ismerek, de azok nem én vagyok, ezért nem is vennék ilyen szarokat. biztos mocskos kizsákmányoló az összes

@Rocko-: főleg. azok olyanok mint a piros, csak sötétebbek.

bigwhite 2012.03.30. 12:54:29

A terepjáró azért jó, mert olyan helyen tudsz vele elakadni, ahová más el sem jut.

Rocko- 2012.03.30. 13:13:44

@Ciri: há mer hülye.
komolyan nem értem, hogy mi a szart nem leht érteni az újságíráson. ma Audi tesztelt, holnap Citroent. attól hogy ezt megírja, attól az még nem lesz reklám.

@Yuri Boyka - a kivert kutya: gondolod ha talált volna, akkor nem írja le? ilyennek ismered a TC-t?

@Béla... Kovács Béla (felrázva és nem keverve!): totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/03/25/300-am_van_mit_vegyek_elsore/

@Plumper_: "10-15 év múlva ezek az Ódik is hulladékok lesznek, mint most a 90-es évekbeli német autók"
tehát egy ilyet se láttál.

@troll that shit: juss el a cikkben addig, hogy hiába van négyhengeres A8, nem veszik.

protézisesh 2012.03.30. 13:18:07

@Pepejoe: is-is.

A Citrom hidrója a jobb kényelem ÉS a terheléstől független állandó hasmagasság állandóját adja. A konkurencia (MB, Volvo) tipikusan acélrugókon cipeli a kasznit, a légrugó csak egy kiegészítő elem, ami terhelt esetben visszatornássza a kocsit magasra.

Az Audi rendszerét még nem láttam közelről, de a VW Touaregben is acélrugó mellett dolgozik a légrugó.

A Citroenben meg a kormányzás és a fék is a hidraulika-körökön van, ezért fékezéskor a hátulja süllyed az autónak.

A véletlenszerűen süllyesztő-emelő hidraulika a karbantartás hiányának legegyértelműbb jele! A "gömb"-ök (hidroakkumulátor, nyomástartó) adják a rendszer előfeszítését, tíz éven túlmenően semmi bajuk nincsen. A hidro-olajcsere elhagyása viszont okozza a szelepek akadozását, ragadását, ami tönkreteszi a csodás kényelmet és úttartást. :(

Tény viszont, hogy 4 személlyel+plafonig rakott csomagtartóval (kombi) és a másfél tonnás lószállítóval a vonóhorgon a C5öm ugyanolyan kényelmesen rugózik és ugyanolyan egyenesen áll, mint amikor csak egyedül ülök benne. És 7,2m-ba került nullkilométeresen, nem 20ba, mint egy légrugós A6os.

@3 gb: való igaz, presztizs szempontból más ligában játszanak. Az is igaz, hogy sokat fejlődtek a szivar-100as óta. De a fentebb belinkelt C5-V6 biturbo-HDI (242LE) már szinte minden földi jóval kecsegtet, amit egy bő 60%kal többe kerülő A6-os tudhat (jó, ledes első tompítottunk még nincsen, de a kanyarkövető bixenonnal is egész jól látni...), szóval sokba kerül az a OOOO az autó elején. :)

Yuri Boyka - a kivert kutya 2012.03.30. 13:23:31

@Rocko-: Ne viccelj már!Olyan autó,vagy akármi,amit ember gyárt aminek nincs hibája nincs és nem is lesz.

tomige 2012.03.30. 13:23:50

Nálunk Nyugatabbra az ilyen Hybrid Audival járnak azok az (főnökök,vezetők) akik a W12-t is megfizethetnék, és az üzemanyag külömbségen se hánykolodnának álmatlanul éjszaka. Itt a példamutatásról van szó!

GTI mk5 2012.03.30. 13:26:28

Én nagyon kipróbálnám az A8-at ebben a hybrid konfigurációban, igaz elfogult vagyok a 2.0 TFSI-vel szemben...

Rocko- 2012.03.30. 13:29:11

@Yuri Boyka - a kivert kutya: megkérdezem akkor újra: gondolod ha talált volna, akkor nem írja le? ilyennek ismered a TC-t?
ha talál és zavarja, leírja.
ha őt nem zavarja, akkor nem fogja.

Italian beauty 2012.03.30. 13:58:45

Azért a légrugóval vannak gondok és nem is kevés, például a Q7 esetén, a költségek meg igen magasak.Nos tehát ezeket a verdákat majd használtan venni , hogy majd örökké tart , hülyeség.Rég túl van komplikálva és olyansmivel telerakva amire semmi szükség, de dolgozik a marketinggépezet , hogy elhiggyük kell nekünk. Komolyan mondom : mit ér a villanymotor ,ha 3 km-t bírja ?

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2012.03.30. 14:07:16

Nekem nem kéne. Feleslegesen nehéz, feleslegesen nagy, és még az sem segít a hibriden, hogy hibrid.
Nem hiszem, hogy a vásárlók nagy részének valóban szöksége van ezekre az autókra :)

Kifordított kacagány 2012.03.30. 14:51:23

@ColT: veszel egyet, kidobod belőle az elektronyos motort az akkucsomaggal együtt és rögtön fél tonnával karcsúbb lesz. jobban fog menni és a hibrid cimkével ugyanúgy villogtathatod milyen példamutató haladó gondolkodású ökofaszacsávó vagy.

tomnemtom 2012.03.30. 15:19:47

engem nem zavar a 2.0TFSI nagy autókban.
pl. milyen jól mutatna a Wartburgomban.

valerossi46 2012.03.30. 15:55:50

azok szidják a prémiummárkákat akiknek sosem lesz rá pénze!
ha egy mai autó elmegy három évet különösebb probléma nélkül az szerintem jó. én simán vennék allroadQ-t újonnan, beleraknék 150-200ezret és lecserélném. ezek az autók mind ilyenek. aki meg nem akar bajlódni, az vegyen Avensist vagy Aurist, azok félmilliót is elmennek, de vezetési élmény és kényelem sehol nincs az audihoz képest.
a BMW meg a Merci meg kb ugyanennyire szervizigényes.

HakapesziM 2012.03.30. 16:16:03

@valerossi46: Tetszik ez, hogy szervízigényes. A Wartburg, Dacia szervízigényes volt, minden reggel, minden út kaland, nem hagy - e cserben? Hosszú nyaralásokra egy rakat alkatrész. Ma meg a 20 - 30 milliós autó úgymond "szervízigényes", a Ferrari kigyullad. Három évet probléma nélkül? Ez ma egy eredmény? Nekem ugyan sosem volt prémiumautóm, de nem vennék olyan autót, amelynél nem számíthatok arra, hogy legalább három évet hozzá sem kell nyúlni, megtett kilométertől függetlenül. (kötelező szervízeket, olajcserét leszámítva). Azt pedig nem értem, hogy a vezetési élménynek miért kell feltétlenül, a megbízhatóság rovására mennie.

Rocko- 2012.03.30. 16:18:14

@tomnemtom: Trabantba való, ott van: Tfsi.

Hurri Kán 2012.03.30. 17:15:13

HA mér ma senki nem mondta volna (amit nehezen hiszek): egyik Ódi se más, mint átcímkézett és túlárazott Skoda. :D
Tréfa off, egy A6 kombit elfogadnék, nem baj, ha nem hibrid és allroad, és az se baj, ha benzines turbómotor van benne. Meg persze egy hitalkártya naftára és szervizre. :)

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2012.03.30. 17:51:03

"Az A8-ban viszont manapság nagyon véznácskának tűnik a 211 lóerő"

Papp Tibi, azért ez szerintem másképp van. Nem is értem ezt az álláspontot. Egyrészt azért nem, mert ahogy írtad, ez a kocsi 18 mázsa, de az extra aksik nélkül mondjuk 17 lenne, de maradjunk a 18-nál. Egy mai kompakt kocsi kb. 13 mázsa, tehát 211 / 18 = 11.72, 11.72 x 13 = 152. Szóval ez olyan, mintha egy 13 mázsás kocsiba 152 lovas motort raktak volna. Az nem olyan véznácska. Szerintem.

Másrészt meg azért nem. mert ismerek olyan embert, akinek a Volvo S80 1.6 dízel is bejön, mert azt mondja, első osztályon szeretne nyugodt tempóban eljutni A-ból B-be. Nem érdekli a gyorsulás, neki 10-11 mp. jó a 100-ra, és nem megy gyorsabban 130-140-nél. Akkor meg minek a nagy motor? legyen jól felszerelve, legyen csendes és biztonságos. Pont. Tudod milyen sok ilyen ember van?

Az az hibrid A8 meg szerintem egy adó optimalizáló cucc, amin még sokat kell csiszolnia az Audinak.

Ciri 2012.03.30. 17:51:24

@protézisesh:

"De a fentebb belinkelt C5-V6 biturbo-HDI (242LE) már szinte minden földi jóval kecsegtet, amit egy bő 60%kal többe kerülő A6-os tudhat"

Oszt' mégsem kell a kutyának sem, a használtpiaci értéke meg egy Volkswagen Polo árszintjén van. (Azzal az apró különbséggel, hogy eladhatatlan, míg a Polo nem)

Akkor most hogy?

Hurri Kán 2012.03.30. 17:56:44

@Ciri:
Há' mer ostobák a vevők, azér nem kell. Nem látják, hogy milyen hűdenagyonjó autó, az itt a baj. :D

Ciri 2012.03.30. 17:56:49

@Csák Morritz AKA Alibiman:

"akinek a Volvo S80 1.6 dízel is bejön, mert azt mondja, első osztályon szeretne nyugodt tempóban eljutni A-ból B-be. "

Ja igen, ez nagy duma! Jó dolog is ideológiát gyártani a vékony(abb) pénztárca mellé.
Az ilyen ügyfél zokog a sarokban nyílt napokon, amikor például az S60-at megkapja az öthengeres dízellel...

"Tudod milyen sok ilyen ember van?"

Ez meg olyan, mint ez: Hány fekvőtámaszt tud megcsinálni Chuck Norris?

Mindet!

GTI mk5 2012.03.30. 18:05:39

@Ciri: Egyetértek, rohadtul nem érzem soknak 200 lóerőt, pedig emlékeim szerint max. 1300kg a kocsim...Az meg csak duma hogy elég az 1.6D egy S80-ba. De az is lehet hogy nagyok az igényeim!

GTI mk5 2012.03.30. 18:10:22

@Ciri: Bocs, de csak ismételni tudtalak...

Spiritmonger 2012.03.30. 18:17:37

ez a hibrid geci a legnagyobb parasztvakítás mostanság az autóiparban, teljesen felesleges. most még fiatal a technológia, de vagy 5 év, és az akkuk elhasználódnak, utána mi lesz? hova teszik őket, mivel pótolják őket, ki fog megveni az autó árának x szereséért egy 10+ éves autóba akkukat?

Ciri 2012.03.30. 18:17:42

@valerossi46:

"az vegyen Avensist vagy Aurist, azok félmilliót is elmennek,"

El hát, arról híresek.

Ciri 2012.03.30. 18:19:26

@Spiritmonger:

"ez a hibrid geci a legnagyobb parasztvakítás mostanság az autóiparban"

Az hát. Semmi újat nem mondtál :)

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2012.03.30. 18:19:47

@Ciri: Menj fel e bmw.de-re, és konfigurálj egy autót. Az első legyen egy jól felszerelt 300 lóerős 5-ös, a második meg egy szintén jól felszerelt 200. Látni fogod, hogy az árkülönbség igazából nem olyan nagy. Úgy meg pláne nem, hogy a németek elsöprő többsége lízingeli a kocsit, és a havidíjban már végképp eltörpül a különbség. Inkább az adó és a biztosítás lehet az, ami miatt a kuporibb alul motorizáltat vesz. De ez is csak szarrágás miatt lehet, nem azért, mert csóró. A csóró vesz egy öreg, túl motorizált szarkupacot, amire ingét-gatyáját rákölti. Esetleg kompenzálásból megköpködi a józanul gondolkodót.

Nekem nincs nagy kocsim, ami alul lenne motorizálva. Szóval nem "a savanyó a szőlő beszélt belőlem". Nekem van nagy és erős kocsim, van rendes, és nem adó optimalizáló hibridem, kis dízelem és könnyű erős "kis" kocsim. Bár ez utóbbi csak szerintem kis kocsi, másnak nagy. A nagy és erős autóm 8 alatt van százon, de nem tudom, mikor nyomtam meg neki utoljára. Biztosan megy 250-et, de nem tudom mikor mentem 140 fölött utoljára. Talán tavaly, mikor Münchenben jártam, talán.

Ciri 2012.03.30. 18:20:13

Na még egyszer: hát

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2012.03.30. 18:20:24

@GTI mk5: kinek, mi elég. Nem vagyunk egyformák. És ez jó. :-)

Ciri 2012.03.30. 18:23:04

@Csák Morritz AKA Alibiman:

Bocsi egy picit fáradt vagyok (el kellett adnom egy használt C5-öst).
Mit akartál mondani a fenti hozzászólásoddal?

benkoo 2012.03.30. 18:36:12

Citroen gömb töltés 3000Ft...
és könnyű javítani.. és 40év után is jó... A/ légrugó?...5 év max.

protézisesh 2012.03.30. 19:29:43

@Ciri: mer a sok hülye kommentelő (aki Citroent csak kívülről látott, azt is csak a haverja, régen, messziről) itt osztja az észt a citromról, meg magasztalja az Audit... :)

Rocko- 2012.03.31. 07:10:23

@Ciri: ""az vegyen Avensist vagy Aurist, azok félmilliót is elmennek,"

El hát, arról híresek."

hogyne mennének!
próbálj csak egy elektromos gázpedálos toyotát megállítani! próbáld csak meg! :)))

Fülesmaci 2012.03.31. 09:12:09

Régi szép idők....
Audi 200 Avant Quattro,Ur Quattro,Sport Quattro
Világ vége meg még egy kicsi,ha megadod neki a minimális törődést.
Ezek a mostaniak meg...ehh
De majd jön a megmondóember és kiderül milyen hüle földhözragadt tuskó vagyok
Szép napot mindenkinek.

DrSzoke 2012.03.31. 10:54:22

@protézisesh: tegnapelott csereltem legrugot egy 2001-es allroadban.Nincs benne acelrugo.A futomuve ugyanolyan mint a sima A6,csak a gatlo/rugo egyutes helyett a legrugo van benne.
Azoknak akik szerint ezt evente cserelni kell uzenem,az emlitett kocsiban 286000km van,11 eves es ez volt az elso cserelt darab,240 usd az ebay-en a vadonat uj.Akinek ez draga,vegyen swiftet,corsat,stb.A luxusauto ujkoraban draga, a fenntartasa a kesobbiekben is ehhez merheto lesz.Ezt kellene mar embereknek megerteni,aztan nem szuletnenek idiota kommentek.

Hurri Kán 2012.03.31. 13:15:59

@Kifordított kacagány:
De vesz, csak nem a lehetőségein felül.

csubakkapákó 2012.03.31. 14:41:58

@kistesoka: van benne igazság...ez is 10 meg 13 körül harap, azt meg már tudja a 2.7 meg a 3.0 tdi is. A hybrid látszólag környezetkímélő, de valójában az előállítása igen környezetszennyező. Marketing az egész, a profit a cél. Az új csapásirány ismét a dízel, főbb célkitűzések az emisszói javítás és a fogyasztáscsökkentés. Az elektromotorokból sohasem lesz igazi, teljes értékű otto/diesel alternatíva.

victor vacendak 2012.04.01. 11:45:04

@protézisesh: egy 204 lovas verziót linkeltél be, holott én a 313 lovasról veszéltem, ami 60-70 ezer között mozog A6 Allradból. pűréves használt még nincsigazán belőle, mert túl új. Jó 4 év múlva majd talán lesz 40 ezerért...

protézisesh 2012.04.02. 08:12:12

@victor vacendak: mert a 204 lovas A6 Allroadot hasonlítottam elsőre a 204 lovas C5-höz (2.2 sor4), majd a 3.0V6-hoz, ami 243LE. Amire ki akartam lyukadni, hogy (a presztizsértéktől szigorúan eltekintve!) az Audinál 30-40%-kal olcsóbban kapsz Citroent, ami ugyanúgy leszop (ugyanazt tudja teljesítményben, menésben, extrákban, stb.), mint az istenített audi.

Ha nem akarod, nem kell megérteni. A "de akkor se egy audi" ellen nincs érvem. :(

Kifordított kacagány 2012.04.02. 16:31:09

@gyvy: manapság az átlaglúzernek minden lehetőségen felül van. pláne egy ódi. főleg a bordók.

Dr. GGG77 2012.04.02. 22:13:38

Nálam oda jutott az Audi, hogy az S, 7-es, A8 szentháromságból az A8-nak lenne a legnagyobb esélye.