HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

  • Első Általános Bizonytalanító: No eltelt a cikk írása óta 5 év. Most olvastam el, angol Wikipedia oldalt is néztem a "márkáról". ... (2018.12.08. 15:00) Megnéztük a kínai szuperszedánt
  • Első Általános Bizonytalanító: Ilyen az, ha valakinek a meglévő sem elég, és még egy magamutogató-autó kell. (2018.12.07. 18:49) Soha többé BMW-t!
  • h.kovacs: @juletræ: jogos !! miért vagyunk ilyen elnézőek a gyorshajtókkal ?? ha 130-al megyek a belső sávba... (2018.11.26. 09:49) Mennyivel szabad menni Magyarországon?
  • bontottcsirke: @RollGer: szívemből szóltál, 10-bol 8 egy golyóerett barom a maradék kettő talán normális,de mivel... (2018.10.22. 09:25) Mese a négyliteres fogyasztásról
  • spocis: www.krustojumi.lv/b-kategorija is the best place if you want to learn how to drive (2018.08.04. 17:14) Miért hazudnak az autósiskolák?

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Szerelmetes szaraink avagy az Anonim Gépbuzik vallomásai

2012.04.12. 14:29 Tcomment

Címkék: 11 vallomások égéstér

Kicsit magunkba szálltunk és őszintén bevallottuk minden hibánkat. Ablakon kidobott forinthegyekkel kompenzált tapasztalatok, hogyanok és mikéntek Karotta, Winkler, Zách Dani és Pista könnyei mögött.

Mai Égéstér-műsorunk kommentposztja.

91 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr884389355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyiri 2012.04.12. 15:24:26

Jó volt :)
Mérnök ember lévén addig nyúzok valamit míg kész nincs igazából nincs rá szükségem csak a folyamat míg elkészülök vele az izgat. Miután kész akár kurva nagy bukással kiszállok belőle vagy egyszerűen nem használom :) Ez tuti valami betegség, mert ahogy hallom nem csak én szenvedek ebben.

Leadfoot 2012.04.12. 15:29:13

@Leadfoot: Hopsz, ezt nem ide akartam, bocs.

Bár ha már költséges hobbikról beszélünk... :-))

Leadfoot 2012.04.12. 16:03:18

Persze utólag könnyű okosnak lenni, de szerintem a következő volt a helyzet a Last Barons bandával:
Winkler akkoriban épp abban a stádiumban lehetett, mikor a Mulder ügynök irodájában található poszter jelmondatát (I want to believe) tette magáévá, és valami egészen mélyrózsaszín szemüvegen keresztül szemlélte a Cougar kálváriáját.

Úgy értem, arról az időszakról megjelent 2-3 blogposzt, és azokból még nekem is lejött (pedig én teljesen bevallottan semmit sem értek ezekhez a dolgokhoz - bár állítom, hogy itt inkább emberismeret kell mint műszaki tudás), hogy ott arc meg imidzs van ezerrel, de normális munka semmi.

Rákendroll, királyokvagyuk, kölyöknekhívnak, amerika, húdefasza, közben hogy nézett ki az a műhelynek csúfolt disznóól, meg hány darab félkész (harmadkész) autó állt kint a dzsindzsában.
Megint mondom, utólag könnyű okosnak lenni, de én nem voltam meglepődve, hogy ott inkább csak rontottak a helyzeten.

evil. 2012.04.12. 16:12:55

Jó adás volt, mindenkinek megvannak a saját buzériái, nekem az elektromos kütyük, így vagyok képes nagy összegeket költeni különböző kütyükre,de vállalom.
Jól szórakoztam megint.

evil. 2012.04.12. 16:16:15

Azért őszinte leszek, kicsit irigykedek, hogy néhányotok szinte gond nélkül tud milliókat költeni a szerelmeire. Ez mindenképp irigylésre méltó, hogy mellette nem halt éhen a család :)

R850R 2012.04.12. 17:44:56

két dologhoz:
1. végtelenített szopórollerezés:
- ti folyamatosan hozzájuttok tesztjárművekhez, aminek következtében nem létszükséglet az azonnal, pöccre induló A-ból B-be menő transzport
- ezzel együtt viszont megvan az a kapcsolatrendszer és némi szabadidő, ami elengedhetetlenül szükséges egy szopóroller projekt életbentartásához
2. a szerelők, mint partnerek a játékban:
- arra is gondoljatok, hogy - mivel állandóan posztoltok a hobbijárművekről - a szerelők referenciamunkának fogják fel a projektet. emiatt aztán érthető a szakmai lelkesedés meg a korrektül odatett munka
- persze csak eleinte, aztán amikor megunják, vagy már nem jön belőle annyi lóvé, akkor elhanyagolják, ilyenkor születnek a VMax-Zsoltis posztok

devisionhun 2012.04.12. 17:55:52

Hasonlo mizeriakkal kuzdok en is. Csodalatos!

Szerelovel viszont csak akkor szabad baratsagosan viselkedni, ha megerdemli.
En nehezen gyujtom az erdemes embereket. Nem csak szereloben, de minden mesterembernel.
Lakatosom mar van. Innentol az o kapcsolataiban probalkozom, mert o igenyes ember, meg ha nem is olcso.

Hajra elore mindenkinek! =)

CsGergo 2012.04.12. 18:27:42

Kemény összegek hangoztak el ebben a műsorban.Egyébként valahol megértem én is ezt.Ha kész van, utána nincs már meg az a varázsa, mint ami épülés közben volt, de én azért használnám, már ha ennyire sok darab ezrest dobáltak bele.

Make Valamit · http://make.blog.hu 2012.04.12. 19:46:11

Hú srácok, rohadtul hiányzott ebből a beszélgetésből Becsületesnepper. Ő helyrerakott volna mindenkit :)

ommm 2012.04.12. 20:09:42

@Make Valamit: Gondolod? Meg van neki is a privát rollere, nyugi :)

Leadfoot 2012.04.12. 20:16:01

@ommm: Akkor Csikós. Ahogy ő rollerezik, nem rollerezik úgy senki. Hozzá képest Winkler a Cougarral olyan, mint a Hooligans Alice Cooperhez képest.

tmotor 2012.04.12. 20:17:41

" Majd összeérik" ... kész vagyok.

Clarksonék szünetelnek, Totalcar adás sincs.

Esetleg nem férne bele egy kis webtévézés a felvétel alatt, meg egy-két kép a témáról.
Bocs, ha telhetetlen vagyok, de hát no Life.

Make Valamit · http://make.blog.hu 2012.04.12. 20:23:08

@ommm: _Gondolom_ nem sz*patják ilyenolyan 'haver vagyok' szerelők hetekig-hónapokig. :)

Rocko- 2012.04.12. 21:09:37

@Leadfoot: vetted vagy építetted? :)

@R850R: "a szerelők referenciamunkának fogják fel a projektet."
noja. csakhogy Sabc és Csikós lakatosa, Csabi gondolkodik így.
fura, hogy Zách Dani pont Sabcot emelte ki rossz példaként.

Leadfoot 2012.04.12. 21:22:11

@Rocko-: Építeni? Olyan is volt, csak kicsiben. De odamenni, ahol az igaziak vannak, na az se olcsó. A 4-5millás Hangyász meg Cougar egy igazi fanatikusnak, akinek pénze is van, az 2 szezon.

AzHofi 2012.04.12. 21:27:22

Nem akarjátok sűrűbbre venni a figurát? Esetleg a szerkesztőségbe egy parabolamikrofont tenni, és kipódkásztóni az egészet? :-)

AzHofi 2012.04.12. 21:32:25

Ja és ami fontos volna nekem, bemondanátok minden adás elején léccilécci hogy hányadik adás? Olyan a lejátszóm, hogy nincs rajta kepernyó, mert csak egy ipod shuflém van, futáshoz ideális, 4,6 gramm az egész :)

AzHofi 2012.04.12. 21:34:37

@CsGergo: kemény összegek? Na akkor ezt figyeld: EZERMILLIÁRD!!! :-)

Winkler Róbert 2012.04.12. 21:43:42

@AzHofi: Én úgy emlékszem, be szoktam mondani.

Adamfark 2012.04.12. 21:54:39

Kell ez! Kell ez!
Szórakoztató ez akárki akármit is mond.

AzHofi 2012.04.12. 22:08:10

@Winkler Róbert: hébe-hóba. A napokban kezdtem el újra hallgatni az összes adást vagy pódkásztot vagy mit itt a hegyekben futkorászás közben, és kb a harmadik adástól kezdve nem nagyon hallom hogy hanyadik. Azt tudom, hogy a tizediknél tuti mondtátok, de előtte nem nagyon. Szóval legközelebb jelentkezz be hogy hanyas vagy mert lebontalak és hívlak újra és újra amíg meg nem unod drágám. :-)

Winkler Róbert 2012.04.12. 22:22:00

@AzHofi: Most már igyekszünk mindig bemondani, mert igazából minket is érdekel, melyik a másik.

tök mindegy 2012.04.12. 22:45:44

tetszett az adás.
kiváncsi vagyok a következőre.

Leadfoot 2012.04.12. 22:53:35

Tényleg nem volt rossz, de szerintem izgalmasabb, mikor kicsit "közéletibb" témák vannak terítéken - pl. a szlovákrendszám. A jövő heti (egyik) téma lehetne mondjuk a blokkolók tiltása.

Grifter 2012.04.13. 05:59:17

Karotta geci sokat beszél a semmiről. Egy sőr mellett nem nagy gond, elhallgatja az ember, de rádióban ciki. Túl sok női hormon vagy én nem tudom, de a csajom nem tud ilyen bonyolultan és elkalandozva elmondani ilyen egyszerű dolgokat, pedig ő született tehetség.

('A shitgun egy donor volt egy másik autóhoz.' Neki ez majdnem sikerült bő 10 percben, bár végülis csak utalt rá...)

Grifter 2012.04.13. 06:15:27

Juj, sör! :D

Ami pedig a reális elvárásokat illeti egy szerelővel szemben: Fura, hogy senkiben nem áll össze és mondja el, hogy valójában mindenki csodát szeretne.
Általában egy szinte új autót összerakatni egy 20-30 évesből, de persze nem gyári alkatrész árakkal. Mellesleg, lehetőleg nem kifizetve azt az iszonyatos munkaidőt, amivel ez járna.
Mert ugyan mindenkinek vannak elképzelései róla, hogy ez mégis mennyibe kerül, de ha öszinték akarunk lenni, a legritkább esetben reális az elképzelés: Ha egyetlen szerelő egy hónapig dolgozik az autón (napi 8-10 órát, csak hétköznap) és azt várjuk tőle, hogy olyan igényes munkát végezzen, mint amit mi odaképzelünk (lelkesen, precízen, meg minden), az mondjuk 6-700 ezer forint, MINIMUM. Ez csak az ideje, az energiája, a hozzáállása, a műhelye, az eszközei meg a villanyszámla. Alkatrészt, beszerzést, trélerezést, stb nem számolva. Így reális, alsó hangon.

Ekkor van mondjuk egy szépre kilakatolt autónk, semmi több.

Ez persze a legtöbb embernek horror, ezért jön a csiki-csuki, hogy ki mennyiért és mit válal ill. csinál meg, az milyen lesz, utána is szívesen lát-e, stb. És akkor még csak egy nagyon optimális helyzetről beszéltünk, mert ha közben kijönnek szerencsétlen véletlenek az autón (nem biztos, hogy bárki hibája) az sokat tud bonyolítani.

Lényeg a lényeg:
- Azt szinte senki nem hajlandó megfizetni, amire vágyik
- Nem is igazán megfizethető ill. megvalósítható, csak egy álom
- Lévén a lehetetlent várjuk tőlük, egyértelmű, hogyan sokan sokféle képpen teljesítik ezt az elvárást (és lényegében a mi irreális vágyaink termelik a kuruzslókat)
- Ebből kurvára nem lehet jól kijönni, aki egy párszáz, netán 1-2 millió forintos autóra elkezd rákölteni sok százezret és milliókat, SOSE kapja vissza a pénzét. Ezen nincs is mit magyarázni, ez alapmatek. Más kérdés, hogy visszatérő elem, mert ugye magunkat is ámítjuk, kognitív disszonancia, stb-stb ;)

+1: Részben ezért olyan sok a szaros használtautó. Az elsőn sokan leszűrik, hogy felesleges költeni rá, végül nem jelentkezik az értékén - akkor meg minek. Így keletkezik sok félig-meddig rendben tartott autó (többek között a belekezdett, de félbehagyottak), meg sokkal több sehogy sem.

replik4 2012.04.13. 06:23:22

Ez a heti egy adás kevés lesz.
Már nem először jönne belőletek, de snitt vége...
Már az is jobb lenne, ha két órát kettévágnátok 1.-2. részre és leadnátok mit tudom én kedden és pénteken...

Nicoteen 2012.04.13. 06:23:58

Lehetne heti 2 adás! :)

vviktor1 2012.04.13. 06:36:42

Az eddigi legjobb adás volt, látszott (hallatszott) hogy mindenki a szíve csücskéről beszélt. Mindazonáltal szvsz 4-5 misi környékén már lehetne válogatni bőven kulcsrakész játszós autók közül amelyik utcára is mehet (értsd rendszámos műszakis). Irigylésre méltó (kivételes) helyzetben vagytok hogy ennyit el tudtok tapsolni a bizonytalanra. Mint más dimenzióban élő ember óvatosan megkérdezném vajon hol húzzátok meg a határt ezen a téren ?
Gábor autóját én is elfogadtam volna ajándékba, nekem pl. az is megtenné játszósnak, ha meguntátok mondom a címet :)
Várom a következőt, a beharangozó felcsigázott, talán marad a téma még a "szaraitok", én nem bánnám.
@Leadfoot: a szlovákrendszám vótmá, okosabbak nem lettünk tőle.

novothauto · http://novothauto.hu 2012.04.13. 07:36:42

@Rocko-: Nyilvánvalóan azért, mert nem ismeri. Ez egy kicsit inkorrekt volt, a Cougar-t ne vegyük referenciának. Az nem autó, hanem a Winkler szarja :)

Winkler Róbert 2012.04.13. 07:51:30

@Grifter: Azért te sem vagy egy nemzetközi szinten jegyzett szófukar.

tomek232 2012.04.13. 08:17:08

Sziasztok! Gratula az eddigi adásokhoz!
Ha lehetne egy javaslatom témaként: drága verda kontra kihangosító hiánya.
Reggelenként a szembe jövő autósok fele telefonál
(kézben tartva)
Miért nem futja egy 20-40eFt-os Parrotra a kuláknak, ha a mondeo 7,2M-ért meg összejött??

robian 2012.04.13. 09:01:42

Nagyon jó adás volt.
Kibicnek semmi sem drága, bár rémisztő számokat hallottunk Elnöki, Cougar és Hangyász viszonylatban, de ez a műfaj deklaráltan (Csikós által) nem az ésszerűségről szól.
A hahu tele van hasonló aranyból öntött párszázezerért elkótyavetyélendő vasakkal, ergo ezt a műfajt játsszák még páran.
A probléma gyökere egyértelműen a maximalizmusból ered, minden eszkábálónak törölnie kéne a szótárából a "ha csinálsz valamit, akkor csináld jól" mondatot, az visz félre.
Ezen a tanácson kívül egyet adhatok, köttetek egy upc netet.
Még egyszer, zseniális adás volt, így tovább.

Leadfoot 2012.04.13. 09:11:47

@tomek232: Jó téma.

@vviktor1: Igen, tudom, hogy volt már terítéken, ezért írtam, hogy PÉLDÁUL az jó téma volt.

determ 2012.04.13. 09:13:02

Ezek a srácok mit dolgoznak, hogy ennyi pénzük van ilyesmire? Meg még család meg még lakás... És most nyilván nem az 50.000-es Vespára gondolok.
Meg mindegyiknek van 2-3 motorja, autója, miből tartják ezt mind fenn úgy, hogy közben csak úgy repkednek a milliók a hobbira?!?
Én is ilyen munkát szeretnék...

Grifter 2012.04.13. 09:19:37

@Winkler Róbert: Viszont nem meséltem el apukám és anyukám megismerkedésének a történetét, se a négyütemű ottó-motor működését ;)

Ha már nincs se szerkesztve, se 'moderálva' a műsor (egyébként nagyon kedvelem Vályi urat, de ha ez az ő feladatkörébe tartozna, az csak elméleti szinten jön át - nem feltétlenül az ő hibájából), legalább a "Csikós még matchboxozott, amikor én már TV-s sztár voltam" úrtól elvárnám, hogy képes legyen arra válaszolni, amit kérdeznek tőle és olyan tartamban, hogy az ne legyen tolakodóan amatőr.

Luighi 2012.04.13. 09:29:56

...SZAR volt(a Vespa)! MEGTÉRTEM(nekem is kell)! :-O Ez üt (faxa) ám igazán! :-))

tomek232 2012.04.13. 09:32:13

@Leadfoot: Köszönöm, és még egy kiegészítés:
Miért kell vagyonokért felszámolni egy új autónál a "gyári fejegységet" - ami nem is BT-os - amikor korrekt gyártmányokat feléért lehet kapni (Pioneer, Alpine)a navigációról nem is beszélve (miért érzem úgy, hogy egy új pl. octaviába már bele férne egy IGO-alapú navi - nem +250e-ért! - és nem nekem kellene ragaszthatni, dugdosni...........
Úgy tűnik, mintha a gyártóknak nem lenne szüksége a felhasználók visszajelzéseire?

Shadowbull 2012.04.13. 09:33:00

@Grifter: nekem meg pont ez az ide-oda csapkodo agymenes jon be.

Karottanak nyilvanvaloan jo a beszelokeje, de jol van ez igy.

Shadowbull 2012.04.13. 09:34:57

Erdekes volt hallgatni az adast, kicsit tenyleg olyan onmentegeto jellege volt :)

Mondjuk en mar lehet a Winkler helyeben regen felgyujtottam volna az "autot" nehany szerelo hullajaval a csomagtartoban :)

Grifter 2012.04.13. 09:41:45

@Shadowbull: Kereslet-kínálat. Miért akarja az ember (tudtán kivül) mindig bebizonyítani, hogy a szar van a légy miatt?

novothauto · http://novothauto.hu 2012.04.13. 09:45:35

@Grifter: Te eldöntötted, hogy szar ember na. Akkor meg tök mindegy mit mond, úgy is azt hallod bele, amit Te akarsz. Nekem máshogy tűnik az egész. Ennél már csak az a műsor jobb, hogy a Pista miért beszél palócosan...hát hogy a picsába beszélne, mikor Csehszlovákiában nőtt föl.
A műsor pont a spontán jellege miatt jó.

laccci 2012.04.13. 09:48:39

Szerintem is az eddigi egyik legjobb adás volt. Mindenki magát adta!

Némi vélemény:
- hasonló témához jöhetnének "saját zenék", amiket igaz, h nem nagy kihívás kitalálni, de szórakoztatóak :)
- a végén Karottával kicsit elszaladt a ló, de ez inkább a műsor rövidségét mutatja - még elhallgattam volna egy jó darabig, akár elbírna még egy adást;
- hallgatás közben jöttem rá, h egyes projektekről milyen gyakran, másokról milyen keveset hallunk (pl. Hangyász vs Shitgun), ami nem baj, mert szépen kitöltik az aktuális űrt, de persze az ember telhetetlen és Shitgun postot akar :)
- a végén megemlítettétek a kísérteties olcsó játszósautót. Ez a téma baromi érdekes lehet; én, mint 1.0-ás, tudását TC-ről gyűjtő vezető kifejezetten érdeklődöm az olcsó, TC kezdő pályanap kompatibilis, nagy tudást nem igénylő élvezetek iránt;
- így tovább!

Viszlát jövő héten!

fortworth 2012.04.13. 09:49:00

Srácok, csak annyit, hogy csapongás ide vagy oda, nekem nagyon bejön ez az egész, úgy ahogy van. Jó, hogy nemcsak olvasni, hanem hallani is lehet benneteket. Csak így tovább!

ommm 2012.04.13. 10:16:10

@AzHofi: Be volt most is és nagyjából egy ideje már mindig mondja Winkli.

AzHofi 2012.04.13. 10:19:44

@ommm: igen, a kilencedik óta, ha jól emlékszem. Ma reggel például azt hallgattam amiben a pályanapról számol be a Karotta, meg a genfi szalon, wifis történet, bentley "just a concept car" :-) -ról van szó, abban nincs bemondva. Mindenesetre neked is köszönöm ha erre majd külön figyelmet fordítotok ezen túl.

Rocko- 2012.04.13. 10:22:03

@novothauto: noja.
plusz ugye a múlt héten leírt Csikós-Karesz-Fiatos féle szívást se vállalta volna be mindenki.

Grifter 2012.04.13. 10:40:32

@novothauto: Ilyen jellegű döntést nem hoztam a köz tudomására, már csak azért sem, mert nincs különösebb problémám a Karottával.

Hirtelen csak két dolgot tudtam eldönteni, amit meg is osztok veled: Te se igazán fogtad fel amit leírtam és csatlakoznál Shadowbull-hoz a kutatásban. (Utóbbihoz sok sikert)

novothauto · http://novothauto.hu 2012.04.13. 10:55:42

@Grifter: Pedig igyekszem az ellenkezőjét állítani, amit Shadowbull mond, mindegy mi légyen az...

Éppen egy tervezett avulást bontok szét :)

Rocko- 2012.04.13. 11:19:23

@Grifter: nade Karottát ezért szeretjük.

Rocko- 2012.04.13. 11:23:29

@determ: autós újságírók. ők az élet császára, nem tudtad?
(amúgy kb. mindenki több lábon áll.)

@novothauto: :)

ChPh 2012.04.13. 11:42:45

@determ: hjah, te se sok reklámot nézel :D

ifrance 2012.04.13. 11:51:21

@novothauto: ha már szétbontottad, meg is írhatnád... :D

novothauto · http://novothauto.hu 2012.04.13. 12:03:03

@ifrance: Isten őrizz! Még leírnám, hogy típushiba, és mehetnék a bíróságra. Attól, hogy ezen a héten ez a második 60 000 kilométert futott ugyanolyan kódjelzésű motor, amiből egyébként az idén hatot csináltam ugyanezzel a hibával...

Acrocercops 2012.04.13. 12:31:03

Áá-áá pÁtkányfészek:)))

determ 2012.04.13. 12:34:33

@ChPh: Ezt lehet, hogy most nem értem.
@Rocko-: Több lábon áll? És milyen lábakon? Én is szeretnék ezeken a lábakon állni...

Shadowbull 2012.04.13. 12:36:21

@determ: hat akkor allj bakker oszt ne rinyalj.

nem tiltja meg neked senki.

evil. 2012.04.13. 12:38:40

@Rocko-: Szerintem azért nem adatik meg mindenkinek,h több lábon álljon, sajnos, de persze igyekszik az ember :)

ChPh 2012.04.13. 12:45:45

@determ: spec a Winkli meg a Karotta ugye a UPC reklámokban, stb. stb.

Rocko- 2012.04.13. 12:50:49

@determ: nézzz körbe és meglátod. :)

@evil.: így van, igykezni kell.
nem szégyen a több munka.

@ChPh: jaja.

ChPh 2012.04.13. 12:54:31

@Rocko-: amúgy meg ha az ember lemond dolgokról, akkor sok meg tud maradni (kivéve, ha eleve kevés ami van)

Rocko- 2012.04.13. 12:57:40

@ChPh: no igen, pont ezt mondták: legalább nem isznak, drogoznak.

ChPh 2012.04.13. 13:57:46

BTW tartsatok köcsögnek, meg tényleg nem vagyok autószerelő ez tény, de ha fizetnek nekem egy munkáért azon vagyok, hogy minél jobban és gyorsabban elvégezzem, de akkor miért áll már 3 éve Winkli autója?

TwoBros 2012.04.13. 14:13:42

Szerintem is király volt a műsor.

Karotta agymenése, Pista kiejtése, Winkler "beteg" beszúrásai mind-mind kellenek a műsorhoz.

Van amikor én is ledobom a láncot tőlük néha, de ezek védjegyek. Kellenek és pont.
Én szeretném ha legalább 89 adást tudnék még letölteni az Égéstérből.

Át tudom érezni a "szaraink" feelinget. Én is öldököltem, és öldöklöm is a lét hol több hol kevesebb intenzitással az aktuális "szarjaimra".

Én egy -már megvételkor- 20 éves Golf I. GTI-vel kezdtem. Na az volt a legrosszabb :-)

Folytattam egy imádott Pug 605 SVTI/SRTI vel. Az nagyon jól sikerült. Olyan 2 millát bukhattam rajta.

Jelenleg autóm nincs, de egy 04 R1-et babusgatok, ami új kora óta az enyém, és a rajta helyet foglaló extrák beszerzési árai összesen magasabb összeget tesznek ki mint a gép jelenlegi piaci értéke :-)

Szóval, ha kicsiben is, de át tudom érezni a 11. adás témáját. :-)

leghorn62c300 2012.04.13. 15:39:01

Gyerekek, ez nagyon jó volt!
Egy rendes jó "szopóroller" megadja nekünk a "mindennapi beavatkozás" élményét. Ez azért odavág. Hofi kabarék szintjét veritek felülről, ezt komolyan így érzem. Egy Capri felújításán már túl vagyok laikusként. 10 év volt. 17 voltam, mikor kezdtem. Azóta van egy '62 chrysler 300. Lassan kész. Talán szerepel majd nálatok egyszer a dédelgetett szar. Robi, nem midig értelek...szerintem értitek. Szép az a vespa, de nem egy cougar. Semmilyen szinten.
Sok sikert Nektek! Jó csapat!

Rocko- 2012.04.13. 15:53:30

@ChPh: benne van az adásban: több szerelő dolgozott rajta, nem egy, és az eddig szerelők linkek voltak, vagy linkek lettek: nem végezték el a rájuk bízott munkát.

ChPh 2012.04.14. 11:38:26

@Rocko-: Include mostani szerelő is ;)

ChPh 2012.04.14. 11:48:35

@Rocko-: Mert már kész kellene lennie? Legalább is a podcast szerint.

Jó volt a napokban amúgy is ilyen szerelő jellegű cikk...

Rocko- 2012.04.14. 12:20:53

@ChPh: hát attól hogy nem jó a váltó, az nem a szerelő linksége.

simimisi 2012.04.14. 14:06:49

Helló!

Őszintén van ma Magyarországon olyan műhely ahol
ilyen projektekhez van elég szaktudás??
Szerintem nincs,,, minden cikket elolvastam amit írtatok.
Azt hiszem a Tóth Z autója meg a Karotta hacsija
működik talán.
Jómagam is autószerelő vagyok de nem mertem volna még saját magamnak sem nekiállni ilyesmiknek,pedig nagyon sok embert ismerek lakatos fényező műanyagos stb aki akár ingyen is segítene bármiben.
Őszintén remélem sikerülnek ezek az autók valaha de biztos vagyok abban ,hogy aki összerakja soha nem vállal ilyet többé.
Üdv és kitartás.

ChPh 2012.04.14. 16:07:55

@Rocko-: hm, érdekes. Ennyit én is tudtam, csak nem értem, ez miért nem hangzott el újra....
no mindegy

Rocko- 2012.04.14. 16:14:38

@ChPh: sztem várjuk meg az újabb terjedelmes helyzetjelentést. ;)

replik4 2012.04.14. 22:20:56

Akkor ezennel meghirdetem a paraszt lázadást:

HETI 2 ÉGÉSTERET AKARUNK!!!!

Aki így gondolja, nyomjon egy " + "-os commentet!

A 1 hétig gyűjtöm a + -os commenteket, ha öszejön egy csomó, akkor rájuk fogom önteni. A csomó + pedig odaszegezi a csapatot és kénytelenek lesznek nonstop tolni az adást.

ChPh 2012.04.15. 09:51:27

@Rocko-: ámen, a próféta szóljon belőled :)

Kiss.Mark 2012.04.16. 16:28:04

Helló sziasztok
Márk vagyok és anonim gépbuzi
Van egy 82-es szériájú 85-ös Mazda 323-asom
eddíg kb félmillió forintot költöttem rá és még majdnem ennyit kéne/fogok rá költeni hogy közel legyen ahhoz amit szeretnék látni.

És egyébként
+

Kiss.Mark 2012.04.16. 16:37:46

@ommm:
Gondolkodtatok már vagy gondoltatok már arra hogy csináltok egy TeamSpeak szervert?
-Lenne közvetlen kapcsolat az olvasókkal
nem kellene válaszokra várni stb.
-Otthonról felvehetővé válna az Égéstér (persze itt csak a minőség lehet probléma de az mikrofon függő)
-Egyszerűbb lenne a trollok moderálása is Némítani,kidobni a szobából vagy esetleg bannolni egy időre/örökre

lanciabacci 2012.04.16. 17:31:14

Na ez tényleg jó volt, bár speciel Bandit hiányolom az 504-gyel. Nagyon kedvelem a hozzáállását és habitusát szerelemautó ügyben (is).

Különösen tetszik a szerelői motiváció kontra haverkodó megrendelő összefüggéseinek megvilágítása. Ez most valóban a lényegről szólt és arról az alapvető felismerésről, hogy mindez csak nagyon kis százalékban pénzkérdés. A Deus-ex-machina érzést nem lehet outsource-olni pénzért, ez pedig erősen szűkíti a játékteret több oldalról is.

Na és a végső tanulság: kell egy garázs, aknával, nincs mese. Én speciel épp itt akadtam el a megvilágosodás útján, lassan 10 éve.

Hurri Kán 2012.04.16. 18:00:52

@determ:
Hajrá. Nincs megtiltva.

Rocko- 2012.04.16. 21:25:49

@gyvy: én is szeretnék több lábon állni, mert most már sokan állnak az én lábaomon, szóval szeretnék én is nagylábon élni.

Rocko- 2012.04.16. 22:37:10

"egyedül éli meg az orgazmusait."
ez nagyon szép volt Pista! :D

domeq 2012.05.03. 16:13:52

A többiekhez képest Karotta tényleg túl sokat beszél.
A másik szavába vág és annyira nem is érdekes sztorit ecsetel.