HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Megint egy kis rakenroll

2012.04.18. 05:55 Tcomment

Címkék: peugeot 208

Kétgenerációnyi kihagyás után a 208-as Peugeot-ban megint megcsillan a zsenialitás. De ésszel kell választani.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

173 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr274458131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Himoto 2012.04.18. 07:21:33

Nekem nem tetszik. A 206, 406, 607, 807 Sokkal szebbek voltak mint a mai Peugeot-k.
Ez úgy néz ki, mintha egy 407-est orrba vágtak volna.

Kegyetlen 2012.04.18. 07:27:27

sajtóhiba van, kérem: 1,1 mázsa a hájas. az kissé kevés.

2012.04.18. 07:52:46

Unalmas ez a régen minden jobb volt hozzáállás.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2012.04.18. 07:52:55

Én sem tudtam szavazni, mert nem tetszik.

Kipróbáltam, hogy letakartam a Peugeot emblémát a fotókon, hát, meg nem mondanám, hogy milyen gyártótól származik. (Talán a hátsó lámpa segít picit...)

Maradjunk annyiban, hogy kicsit eklektikus a formaterv. Túlzásba vitték az új elemeket.

(Gondolkoztam, hogy hol láttam már a háromajtóst oldalról. Nem tudom még biztosan, de ha összenyomjuk az autót - hosszában, akkor igencsak hasonlít egy háromajtós Kia Picanto-ra. :-))

Vö:
galeria.totalcar.hu/tesztek/2012/04/17/lenezi_a_kisautokat_akkor_probalja_ki_ezt/10

emotorauto.com/wp-content/uploads/Kia-Picanto-3-Door-2.jpg

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.18. 07:53:03

Szintén nem tetszik, de arra nem lehet szavazni.
Amúgy fura, hogy az előző generációs pözsók hogy le vannak sajnálva az elején, de én úgy emléxem, a 407 hosszú orra sokaknak tetszett :)

Az egyetlen pozitívuma, hogy könnyebb, mint 1 tonna.

Különben úgy belegondolok, hogy az ilyen autóba beépített navikhoz vajon a gyártó meddig fog frissítéseket adni?
Maradok a külön navinál, azt bármikor cserélhetem jobbra, és nem lesz az, hogy a 6-10 éves autó már egy csomó utat nem ismer :D

Hurri Kán 2012.04.18. 08:01:23

Továbbra sem tudom...

Plumper 2012.04.18. 08:11:17

"három alatt indul" - kösz, ezt jól megmondtátok.
szóval 3.000.000 Ft, ami spórolgatva 8 év alatt talán össze is jön jómunkásembernek. És akkor hol van már ez az autó.
Az ALAP változatot is teszteljétek majd, mert ilyen csicsamicsás, gondolom 6 millió Ft-ot súroló (vagy több?) változat úgysem lesz Mo-on.
A többit is majd megvesszük 5-10 éves korukban.

Plumper 2012.04.18. 08:16:17

@ColT: van egyáltalán olyan autós, beépített navigáció, amelyik ismeri és jól is kezeli a magyar utakat? oké, hogy Magyarországot le se sz@rják az autógyárak, de soktízezer, esetleg több 100ezer Ft-ért adjanak már valami működő gagyit? én is a saját navimat használom, benne ingyen térkép (google maps és waze), mi kell több?

Shadowbull 2012.04.18. 08:21:23

@Plumper: "van egyáltalán olyan autós, beépített navigáció, amelyik ismeri és jól is kezeli a magyar utakat?"

Van. Epp husvetkor volt szerencsem egyet hasznalni.

Plumper 2012.04.18. 08:23:07

@Shadowbull: én pedig akkor pont egy szép nagy barnát sz...
milyen autóban? :-)

citrix 2012.04.18. 08:23:33

Ritka madár lesz szép kis hazánkban,az biztos.Akinek van pénze,presztízs autót vesz.Akinek nincs (ez a nagy többség),a használt piacokon turkál egy-egy épebb állapotban levő,valóban keveset futott,legalább közepes méretű autóért.Egyébként az új PSA modellek kifejezetten szépek,pontos illesztésekkel,jó zajszigeteléssel,formás külsővel és nem utolsó sorban a HDI motorok is jók.Nekem kellene,de nem ilyen ár/jövedelem arány mellett.Nagyjából 6-8évig kellene rá gyűjteni,erősen (nem az alapszintű,nulla felszereltségű és legkisebb motorral szerelt változatra gondolok,az a kutyának se kell).

Dzso_bácsi 2012.04.18. 08:32:17

@ColT: "Különben úgy belegondolok, hogy az ilyen autóba beépített navikhoz vajon a gyártó meddig fog frissítéseket adni?"

2001-es E39-em van, fedélzeti navi-val, abból sem a típus legutolsó feljesztésüje.
2012-es kiadású térképet töltöttem le hozzá (ingyen és bérmentve), tudja Magyarországot is. Igaz, a grafikája, menürendszere és az egész programozói felépítése ma már viccesnek tünik, de továbbra is használható...
PUG-ról nem tudok érdemben nyilatkozni, de én nem lennék annyira kétségbe esve.

Plumper 2012.04.18. 08:38:04

@Shadowbull: az jó; annál már el is várja az ember.
hamár a 7-es sorozat magától elgurul..:-]
annyiért.

Dixhorn 2012.04.18. 08:58:15

Kíváncsi lennék erre az 1,2 VTI-re. Nekem semmi bajom nincs ezekkel a 3 hengeresekkel. Legalábbis a csajom matiza jó. Kicsit remeg alapjáraton, de gondolom ez már nem. Simán kéne, 2. kocsinak.
Az hogy ennyibe kerül, ez van. Nem a koldusoknak gyárt az ipar. Szóval nekem sem lesz ilyen újban. :)

ratsche (törölt) 2012.04.18. 09:04:22

Elég giccses lett szegény. Miért kellett ennyi mindent ráaggatni?

Kutykuruty 2012.04.18. 09:05:05

@Plumper: Nekem az Avensis navigációja a 2011-es frissítéssel tökéletesen működik Magyarországon. A legkisebb utakat is ismeri, viszont néha be akar vinni szemből egyirányú utcákba. Amit nem szeretek,hogy még DVD alapú, ezért egész Európa 5 DVD-n van rajta. Itthonról a francia határig tudok elmenni csere nélkül. Egyébként szerintük Európának most a magyar határ a vége, Romániában már csak a főutakat ismeri. Horvátországban is tökéletes.

uglykid 2012.04.18. 09:05:48

Nekem nem túl meggyőző!Szerintem nem lesz sikeres.
Azt már régen tudjuk, hogy Csikós Zsolti a IV.B-ből kicsit perverz, ha autókról van szó, de ezt sz.tem "benézte".

Ezt az 1.2 VTI-t a Ford-al közösen tervezték?Ott hallottunk élettartamos olajban futó vez.szíjjról!

Ez a Yaris módra megoldott tapipanel már most gáz!Nem beszélve arról, hogy az átlag autósnak kimondottan "űrtechnika" lesz ezt kezelni, főleg sötétben, tehát balesetveszélyes.
Mi lesz ezekkel a kijelzőkkel, ha nyáron 70 fokra melegszik az utastér?Sorra pusztulnak majd?
Ezek a negoldások zsákutcába vitték a fejlesztőket.Azt hitték ami jó az iPhone-nál az a kocsiban is divatos lesz.Hosszabb távon tuti bukás, nem véletlenúl feccölt a BMW akkora költséget az iDrive-ba mire "használható" lett!

tiramiska 2012.04.18. 09:09:38

ide nekem az oroszlánt is! :)

ratsche (törölt) 2012.04.18. 09:09:44

@uglykid: "Mi lesz ezekkel a kijelzőkkel, ha nyáron 70 fokra melegszik az utastér?Sorra pusztulnak majd?"

Igen, pistike, mert az autógyártóknak nincsenek klímakamrái, és teszteletetlen termékeket adnak el az ügyfélnek. Még szerencse, hogy te ilyen okos vagy, és felhívod rá a figyelmüket.

kzolika 2012.04.18. 09:15:10

Azért ez szomorú, hogy 18 hozzászólásból 3-ban nem is az autóval, hanem már egyáltalán az alapárával kell foglalkozni, mint megfizethetetlen kategóriával. Egy kisautónál.

Az érintőképernyő nem lesz jó. Rázós magyar utakon (de még jó minőségű autópályán is) van annyi rázkódás az autóban, hogy elcsússzon az ujj. A fizikai gombot lehet érezni, ezt viszont nem. Ugyanígy van egy érintőképernyős telefonnál is, én gyaloglás közben is néha melléütök.

ratsche (törölt) 2012.04.18. 09:18:28

@Kutykuruty: Ez mondjuk meglepő, mert az első román térképet 2005ben adta ki a Navteq:
press.navteq.com/index.php?s=4260&item=5724
Nehezen tudom elhinni, hogy 7 év alatt nem bírta összekapni magát a Toyota; nem lehet, hogy van külön kelet-európai DVD?

Shadowbull 2012.04.18. 09:18:34

@uglykid: "Ez a Yaris módra megoldott tapipanel már most gáz!Nem beszélve arról, hogy az átlag autósnak kimondottan "űrtechnika" lesz ezt kezelni, főleg sötétben, tehát balesetveszélyes."

Teljesen jol latod, autoban az erintokepernyo egy ergonomiai bakloves.

Plumper 2012.04.18. 09:19:59

@kzolika: igen, szomorú, hogy itt tart ez az ország, mert ilyenek a bérek és fizetések, a vállalkozásokat pedig megfojtják (a feketézésről most ne beszéljünk, úgy könnyű, ha abból jön össze sok lóvé). 4millió Ft a magyarok (értsd: itt élő emberek) 90%-a számára egyben sosem látott összeg egy kisautóra. és nem is racionális, ha 5 év múlva a felét sem éri, pedig el akarná adni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.18. 09:20:03

@Dzso_bácsi: Dcséretes :)

A Bömbi mondjuk prémium, ott azért ez elvárható :) De egy ilyen kisautónál, nekem ez már gyanús :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.18. 09:22:00

@Plumper: Nemtom, miért kell 5 évesen eladni. Persze mindenki azt tesz, amit akar, de szerintem, ha bevált a cucc, akkor nem érdemes. Pont az értékvesztés miatt.
HA veszel egy újabbat, arra rengeteget kiadsz. Ha karbantartod a pár évest, az kisebb kiadás. Ha nem a szomszédnak veszel autót, akkor meg nem midegy, hány éves autóval szabad csak 50-nel, 90-nel, 130-cal menni?

f0CuS 2012.04.18. 09:24:42

Vegre egy auto, ahol a kozepkonzolon nem ezer nyomogomb van, hanem egy erintokepernyo! Hogy miert kellett erre ennyit varni az also kozepben is...

ratsche (törölt) 2012.04.18. 09:27:47

@kzolika: Más gond is van velük:
en.wikipedia.org/wiki/Touchscreen#Gorilla_arm
Viszont olcsóbbak, mintha külön kezelőszerveket fejlesztenének hozzá, és a 208 azért nem egy prémiummodell.

Spiritmonger 2012.04.18. 09:31:18

botrányosan ronda a műszerfala, nem csak ezért, amúgy sem kéne. ennyi pénzért már emberi belméretű autó is van, ráadásul nem francia

Plumper 2012.04.18. 09:36:43

@ColT: teljesen 1et értek veled. nem értem, mit nyáladzanak folyton úttartásról, turbóról meg nyomatékról, amikor 50/80/90/110/130-as sebességhatárok vannak, most meg még durvább lettek a büntetési tételek, akár sittre is vágnak, ha..
Az eladás szükség miatt történhet, nadeigen...aki 4,5 ért új autót úgy vesz, hogy már akkor bőven tovább nyújtózkodik, mint ameddig a takarója ér.. ez egyébként hungarikum.

Kutykuruty 2012.04.18. 09:38:55

@ratsche: A gyári 5 DVD-s Európa csomagban, amit 55 000 Ft-ért adnak csak ez van.

Rocko- 2012.04.18. 09:40:26

hát ez egy Peugeot Twingo.

Plumper 2012.04.18. 09:45:35

@Kutykuruty: 55.000 Ft-ért 5 DVD-t (lemezen?! 2012-t írunk!:-D) csak lámák vesznek.
najó, ne warezoljunk, mert mindjárt itt a netrendőrség!:-)
miért is nem jó az ingyenes Google maps vagy Nokia navigáció?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.18. 09:49:51

@Plumper: + egy családi autó esetében sportosság, és 150+ lóerő.
Üdvözlünk a fogyasztói társadalomban.

ratsche (törölt) 2012.04.18. 09:58:41

@Kutykuruty: Keress már rá egy aradi vagy bukaresti címre. Azért a major roads mellett minimum a legnagyobb városok benne kell legyenek utcaszinten.

ratsche (törölt) 2012.04.18. 09:59:25

@ratsche: Vagy egyáltalán nincs benne Románia, még egy major roads sem?

Térspecialista 2012.04.18. 10:02:08

Szerintem is ha nem is jobbak, de sokkal stílusosabbak, szebbek voltak a régi Peugeot-ok. A 206 nyomába se fog érni ez se.... Egy kicsit úgy érzem, hogy minden autótól azt várnák el, hogy legyen elég Volkswagenes és Audis, és akkor minden szép és jó. Ezzel is, és az 508-al is megtették, de elvesztettek valamit ami miatt a francia autókat szeretni lehetett!

augustiener 2012.04.18. 10:02:40

Gyartani sem kene ilyen lofing meretu autokat. Egyebkent szerintem nagyon. Volt valamikor nem regen egy hasznalt phaeton teszt. Na azzal kellene osszehasonlitani ezt a fost, hogy valoban meger-e negy milliot ez a kis hoki. Otszazer veszel barmilyen autot, a kovetkezo otszazbol ujszeru allapotba hozod, oszt egy milliobol van egy normalis meretu es felszereltsegu autod hitel nelkul. Az ujauto vasarlast meg rahagyod azokra az orszagokra, ahol 70$/ora alatt nincs autoszerelo.

Főtruista 2012.04.18. 10:03:39

Az 1.2 Vti vezetési élménye nagyon érdekelne (én is imádom az I3 hangját), na de ez a formaterv?
Nem érzik, hogy lassan időszerű lenne a kortalan szépségű(!) autókhoz visszatérni?
Vagy ez már nem is Európának készül?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.18. 10:03:54

@augustiener: Miért, városba, mászkálni, minek a nagy autó? Amikor 1 ember ül benne, max. 2?

butschq 2012.04.18. 10:08:45

@Shadowbull: szerintem a telefonoknál is egy nagy baklövés, irtózom az érintőképernyőtől..

Térspecialista 2012.04.18. 10:09:49

@augustiener: Savanyú a szőlő effektust érzek az éterben...:)

akira2 2012.04.18. 10:09:53

Cab forward design eleve nem tetszik, ezen meg aztán pláne nem látható oldalról, hogy az első kerék akár csak egy centivel előrébb került volna a rövidebb első túlnyúlás okaként. A cab forward úgy ronda és hülyeség, ahogy van, gyakorlatilag úgy néz ki az autó oldalról, mint amely alatt lemaradtak volna a kerekek. Lassan a hátsók már tényleg a kocsi mögött lesznek, az elsők meg az ülés alatt... :)
De ez csak az én véleményem, ízlésekről ugye kár vitatkozni...

A másik beharangozott feature-ről, hogy alacsonyan van a kormány és felette láthatóak a műszerek, szívesen megnéztem volna egy fotót a vezető szemszögéből is, mert ez a megoldás viszont kifejezetten tetszene. Az ülést és a kormányt is a legalsó állásban szeretem (nem teherautóban akarom magam érezni), viszont így valóban nem látom a km-óra számait 60 és 200 között...

akira2 2012.04.18. 10:13:10

Ja, az 1,2-es háromhengeres motor viszont tényleg jó lehet, már a Fiat kéthengeres 800-as turbóról is ódákat zengenek, hogy micsoda feeling...

Kisautóba ilyen való, nem a "nagy" 1,6-os BMW motorok... Vagy ez a háromhengeres is BMW eredetű?

ratsche (törölt) 2012.04.18. 10:17:02

@butschq: Ezzel eléggé egyedül vagy. A piaci igények elég egyértelműen az ellenkező irányba mennek, pont a kezelhetőség miatt.
Okostelefont fizikai billentyűzeten keresztül kezelni egy rémálom.

Shadowbull 2012.04.18. 10:18:51

@ratsche: annyira azert nincs egyedul. Eppen nemregen talalkoztam par ismerossel, szinte mindegyik utalja a gombnelkuli telefont.

Térspecialista 2012.04.18. 10:19:13

@akira2: Majd kiderül...ha sok gond lesz vele, akkor valószínű ez is a BMW-től jön.:) Ugyanis az 1.6-ossal nagyon mellényúltak. Rengeteg gond van azzal a BMW motorral....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.18. 10:19:28

@ratsche: Khm, okosteló a kezedben van, autó műszerfalát nehezebb rázkódás közben böködni, miközben a forgalmat kéne figyelni.

ratsche (törölt) 2012.04.18. 10:21:49

@ColT: Nem is állítottam, hogy a kettő ugyanaz.

@Shadowbull: Anekdotális bizonyítékok helyett nézd meg az eladásokat.

ratsche (törölt) 2012.04.18. 10:23:48

@Shadowbull: De ha köcsög lennék, akkor azt mondanám, hogy ez az öregség első jele, a sok zsörtölődés közben előbb-utóbb azon fogjátok kapni magatokat, hogy már számoljátok a napokat a nyugdíjig.

Térspecialista 2012.04.18. 10:24:16

Csak én érzem ezt a telefonos témát céltévesztettnek ebben a blogban?

Dynax5 2012.04.18. 10:24:38

-Arról nem szól a fáma, hogy hátul a torziós hátsó híd van (örök probléma) vagy hagyományos futómű?
-"Élettartam-vezérműszíj"?? Persze... Ha az nem több 150.000km-nél!
-Mennyi a fogyasztás? "Kisautós" 7-8 liter? :-)
Vagy 5-6 között? Ha pörgetni kell a kis motort ugyanúgy sokat eszik...

butschq 2012.04.18. 10:25:00

@ratsche: ja tudom, hogy egyedül vagyok ezzel, de nem zavar. Majd ha kifekszik az E52, bepróbálkozom eggyel, hátha fordul a véleményem:)

A piaci igények meg persze, hogy erre mennek, hisz ez a "kúl". Nem vagy ember, ha nincs érintős telód. Olyan ez, mint a fészbuk:)

"Okostelefont fizikai billentyűzeten keresztül kezelni egy rémálom"

hát kinek, hogy, ezzel én azért vitáznék:)

Autós témára visszakanyarodva, mindenki szidja például a bmw iDrive-ját, hogy az mennyire nem jó, mert mindig a monitort kell bámulni. Mert egy érintősnél nem kell bámulni?
Logikátlan ez nekem...

Shadowbull 2012.04.18. 10:28:07

@ratsche: azok kozul akikkel beszeltem errol, ketten ajandekba kaptak a ferjuktol a telefont.

Shadowbull 2012.04.18. 10:28:59

@butschq: " mindenki szidja például a bmw iDrive-ját, hogy az mennyire nem jó"

Mindenki szidja, aki meg nem probalta.

ratsche (törölt) 2012.04.18. 10:29:34

@butschq: "A piaci igények meg persze, hogy erre mennek, hisz ez a "kúl". Nem vagy ember, ha nincs érintős telód."

Tisztelettel, frusztrációt érzek a levegőben. Ha neked használhatóbb egy Blackberry Bold, akkor használj azt, senki nem tart pisztolyt a fejedhez.
Csak tudj róla, hogy a világ nem ebbe az irányba megy.
Egyébként az is hasznos lenne, ha vásárolnál egy érintőképernyős telót, és huzamosabb ideig használnád, hogy ne a fotelból, hanem a saját tapasztalataid alapján kritizálj.

Shadowbull 2012.04.18. 10:30:04

@Térspecialista: "Ugyanis az 1.6-ossal nagyon mellényúltak. Rengeteg gond van azzal a BMW motorral.... "

Peldaul?

Azt ugye egyebkent tudod, hogy a PSA maganak gyartja azokat a motorokat?

ratsche (törölt) 2012.04.18. 10:30:37

PS: Az, hogy a haver odaadta 5 percre, az nem számít használatnak.

akira2 2012.04.18. 10:32:44

@butschq:

Az érintőképernyős telefonoktól én is sokáig idegenkedtem, aztán kipróbáltam az iPhone-t és megtértem. :)

Úgy tűnik, sokan vannak ezzel így, tekintve, hogy a gombos telefokat gyártó cégek mind veszteségesek, a két nagy érintőképernyős cég (Apple, Samsung) pedig masszívan nyereséges. Tavaly 20 ill 15 milliárd dollárt kerestek, amelyből az Apple a felét az iPhone-nak köszönheti.

A BlackBerry és a Nokia pl. a túlésért küzd, a Nokia miatt egész Finnország komoly bajba kerülhet...

A Navi esetén viszont nem látom, hogy valaha is megtérnék az érintőképernyő felé, márcsak azért sem, mert a kijelző távolabb van, mint ameddig előrehajlás nélkül elér a kezem.

Az autó kezelőgombjai a műszerfalról le fognak kerülni a kormányra, a középkonzolra, meg az ajtóra, hogy ne kellje tornázni eg-egy funkció eléárése érdekében.

Persze a miniautók esetében nem biztos, hogy így lesz, hiszen ott nincs is nagyon középkonzol, és közelebb van a műszerfal, mint egy közepes vagy nagyautó esetén...

butschq 2012.04.18. 10:34:22

@Shadowbull: öö nem pontosan úgy fogalmaztam meg, ahogy kigondoltam.
Én az autós újságírókra gondoltam, hogy nincs olyan bmw-s cikk, ahol nem említenék meg az iDrive-ot.
De ha más autómárka, érintős monitor, az mennyire baba...

Civil ember meg igen, ahogy írod. Nekem is 10-15 perc ismerkedés volt a menüjével, és nem volt gond. Olyan ez, mint a telefon, meg kell tanulni mi hol van, aztán megy, mint az ágyba pisilés :)

Térspecialista 2012.04.18. 10:35:05

@Shadowbull: Menj be egy peugeot szervizbe, még ott is elmondják szivesen, de ha rá guglizol egy kicsit is, nem kell belekezdenem elmagyarázni. A kommentjeidből lejön, hogy BMW-d van, és nem is rád írtam rosszat, nem kell magadra venni. Nem minden arany ami BMW....
Azt nem tudom ki gyártja, de azt biztosan, hogy BMW fejlesztés!

akira2 2012.04.18. 10:37:49

@butschq:

Az érintőképernyős telefonok felhasználóinak egy része (köztük jómagam is) nem azért használjuk, mert cool, hanem mert valóban hasznos és szükséges. Leginkább munkára.

Nem is facebookozom, és alig várom, hogy ne kelljen dolgoznom, és elővehessem a Motorola F akárhanyas telomat, amin folyadékkristályos a kijelző, csak 10 számot lehet benne tárolni, és harmadannyi súlyú, mint egy iPhone...

Plumper 2012.04.18. 10:38:03

@ColT: városba nem kell nagyautó, de ha van egy kis, városi bokorugród, akkor ha szoktál vinni kicsit több cuccot és pár utast, kell egy nagyobb autó. namost akkor vagy két autód van, vagy alapból egy nagyobbat veszel. nekünk marad az utóbbi opció.

@butschq: a hangutasítás az egyik legnagyobb baklövés. a kékfog meg folyton, sok embernél sz@rakodik.

@Térspecialista: szerintem csak a magyar valóság. bérek, fizetések, adók, lehúzások..ennyi.
a gengszterek világát meg hagyjuk.

Shadowbull 2012.04.18. 10:38:21

@butschq: "hogy nincs olyan bmw-s cikk, ahol nem említenék meg az iDrive-ot.
De ha más autómárka, érintős monitor, az mennyire baba..."

Igy van, ez egy altalanos ujsagiroi hulyeseg. annak idejen valaki valahol leirta hogy az idrive szar, es azota minden ujsagiro azt begeti.

Az erintokepernyo az autoban a leheto legszarabb megoldas, mert ha olyan kozel van hogy az ulesbol nem kell kihajolni a kezelesehez, akkor allandoan lefele kell nezni hogy lasd, es akkor ertelemszeruen nem latod az utat.

Ha meg szemmagassagban van, akkor meg tornazni kell hogy elerd.

Nem beszelve arrol, hogy milyen ocsmanyul nez ki egy ido utan.

vannak ilyen ujsagiroi hulyesegek, ezek ugy terjednek kozottuk mint a jarvany.

Shadowbull 2012.04.18. 10:39:19

@Térspecialista: de en teged kerdeztelek, mert te allitottad.

Valoban a BMW fejlesztette, es gyartja is maganak. En nem tudok komolyabb problemarol, pedig a Minibe epitik ezerszam.

Shadowbull 2012.04.18. 10:42:38

@Plumper: ": a hangutasítás az egyik legnagyobb baklövés"

Na, ha azt irom, hogy van abbol is olyan ami jol mukodik, akkor megint le leszek kocsogbéjemvésezve :)

ratsche kolleganak meg uzenem, hogy faszan mukodik a hangvezerles, nem gondoltam volna, kompliment :)

butschq 2012.04.18. 10:43:25

@ratsche: Frusztráció? Nem:)
Csak rengeteg középiskolás fruskával, divatos sráccal beszélgetek. És ők a telefonos piac egy igen nagy szegmensét lefedik.

Egyébként van tapasztalat, két HTC, és egy Nokia is szolgálatban van a családban érintőből, nem a fotelből beszélek..

@akira2: én Nokiás vagyok, de amit mostanában művel...
egyébként rossz politikát választottak, mert mikor bejött az érintőkijelző, ragaszkodtak a Symbianhoz, persze, hogy az Androidos telók elhúztak.
Az iphone meg iphone marad:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.18. 10:44:44

@Plumper: Ez igaz.
Jobb helyeken ugye alap a 2 autó. Itthon meg örül az ember, ha 1 van.

Mondjuk nekem sok bajom nincs, egy mai "kisautó" kb. akkora, mint az én öreg középkategóriásom, csak én elférek a kocsiban, és van csomagtér is :D

Knorbi 2012.04.18. 10:44:55

Szerintem nem néz ki rosszul bár van némi káosz a formatervben ez igaz.

Az ára meg megy majd lejjebb és akkor jó lesz az persze nem valószínű hogy megvenném de tetszik.

Térspecialista 2012.04.18. 10:44:56

@Shadowbull: Fő problémája(és igen gyakori is)a vezérműszíj átugrás!(nem agyonhasználtan, hanem új korában is!) Az ebből eredő következményeket szerintem Te is tudod. Rengeteg esetet találsz a neten róla, és mint írtam még a szervizek is elismerik, ami igen ritka!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.18. 10:46:24

@Dynax5: Ja, ezen az élettartam-vezérműszíjon, én is jót röhögtem... Biztos tartós, de nagyon gyanús, hogy az egész autó max. 10 évre van kitalálva :D

akira2 2012.04.18. 10:47:15

@Shadowbull:

Az érintőképernyős naviról írtakkal teljes mértékbe egyetértek, az iDrive pedig pont jó helyen van, csak a menürendszere lett nagyon bonyolult elsőre. Azóta alakulgat, de még mindig nem az igazi. Igaz, nem próbáltam a legfrisebbet, csak az egygombos négyégtájas verziót. A DK, ÉNY irányba is működő iDrive tényleg nagy baromság volt, nem véletlen, hogy fennmaradt a sztereotipia, hogy az iDrive szar...

Térspecialista 2012.04.18. 10:48:06

@Shadowbull: Azért azt borítékolom, hogy ha a BMW építene egy érintő képernyőt az autójába, azt egyből imádnád!

Knorbi 2012.04.18. 10:48:53

@butschq: Ébn is Nokiás voltam sőt a Symbiant is imádtam és inkább a divat vitte el az embereket tőle. Mai napig a Symbianra is van szinte minden app ami igazán kell.
De tény hogy az ár érték arány nagyon eltolódott az Androidosok felé. A Galaxy S áráért alig kaptam volna egy N97-est ami nem is túl erős.

Cyberbird 2012.04.18. 10:52:40

Mosta egy 9 éves 206osom van, 1.4 benzines első autóm, és szeretem ,jobban is tetszik mint a 208, legalábbis külsőre :)
Majd ha hú de sok felesleges pénzem van, akkor elgondolkozok egy ilyen 208-on, de az nem most lesz, addigra talán már lesz 209 is. :)

akira2 2012.04.18. 10:56:08

@butschq:

Én is Nokiás voltam, E51 volt az utolsó, annál döntöttem el, hogy nem tartok velük abban az irányban, mert az iPhone-t már a próba alkalmával is könnyebb volt kezelni, mint az E51-et. A Nokiával nem lehett semmit netezni, és az emailek is szinte használhatatlanok voltak. Megjöttek rendben, de már válaszolni rajta kész kínszenvedés volt. BlackBerry már volt, nem tetszett az akkori, a Nokia meg még nem jött ki akkor - az egyébként nagyon jó - qwerty-s telefonjával, maradt az érintőképernyő.

Az iDrive fog megmaradni az autók esetén a menüből való funkciókezelésre, nem az érintőképernyő... Joystic néhány gombbal mellette. Ez a jövő - szerintem. Én a kormányon lévő gombokat is ritkán használom, és abból is csak kettőt: hangerő, rádió/CD/aux váltó. De néhány alapfunkciót meg kell tartani az iDrive-on kívül, nem szabad mindent a menübe programozni...

Knorbi 2012.04.18. 10:59:39

@akira2: PEdig az E51 igen jó volt.

Az Iphone pedig nagyon jó de qvára nem ér annyit mint amit elkérnek érte. 100 alatt lenne reális.

◄ ► 2012.04.18. 11:00:05

Belülről tetszik, főleg a műszerfal és környéke. A külseje túl csicsásra sikerült. :S

butschq 2012.04.18. 11:04:19

@Knorbi: a nyílt forráskódú Android ellen nehéz harcolni, és tény ami tény, a Symbian nem valami briliánsan kezeli az érintős telefont.

@akira2: Az E51-el én nagyon befürödtem, de nem akartam érintőt venni, így adtam egy esélyt, így jött az E52. Eddig bevált, van egy két hülyesége, de nem vészes. Ami nálam meglepő volt, hogy a 600 mhz-es procit gyorsan meg tudom füröszteni, de én amúgy is egy nyugodt ember vagyok vagyok:)

Plumper 2012.04.18. 11:08:34

@Shadowbull: az objektív tény, hogy melyik működik jól, azazhogy melyik készülékben milyen rendszeren (szoftverben?).
tegnap a háromkerben fullpiroson hajtott át X...nemtomhanyas fekete csatahajót hajtó kicsit őszes csóka. rádudáltam, mert köcsög, pökhendi, nekemmindentszabad g**i. valahogy mindig béemvések és audisok közül kerülnek ki az ilyenek. az autó váltja ki belőlük vagy aki olyan, az bmt-t, audit vásárol?:-} és leginkább magyarok.
ettől még amúgy nagyon jó autók, semmit kétség.

@ColT: attól függ, melyik kisautó. manapság az is trend, hogy kívül nagy-belül szűk az autó. mutass nagyot, de hogyan férsz el, a te dolgod. majd levágsz a lábadból 20 centit, a fejedből 10-et.

@butschq: most az egy dolog, hogy pofátlan dolog 160ezret elkérni egy telefonért, de másik az, hogy sokkal több dologért kell fizetni a márketjükben. nettó lehúzás, palimadaraknak pont jó.
a Windowsphone-t pedig nem ismerem, nemtom..elég nekem a PC-m winfosával izzadnom.:-D

Knorbi 2012.04.18. 11:10:25

@butschq: Igen és most nagyon menő is az Android.

A Symbian mostanra érte el azt hogy jó kezelni érintőképernyőn is pl N8 elég jó csak az is drága.
Kíváncsi vagyok hova jutnak a WP7-el.Nem tűnik rossz rendszernek persze ezt egy-két nap használat után lehetne lemérni.

Térspecialista 2012.04.18. 11:20:05

A fasz ki van....menjetek már egy telefonos topikba!!!!!!!!

Knorbi 2012.04.18. 11:20:17

@butschq: Igen és most nagy divat is az Android. A Symbian meg lemaradt és csak mostanra lett jó érintőképernyőn pl N8.
Kíváncsi lennék mire jutnak a WP7-el. Próbára tenném pár napra mert első ránézésre nem tűnik rossznak.

Knorbi 2012.04.18. 11:21:03

@Térspecialista: Okés a Peugeot is jól fejlődik :)

butschq 2012.04.18. 11:24:42

@Térspecialista: ha hiszed, ha nem, a kocsi és a telefon brutálisan összefonódik:)

Térspecialista 2012.04.18. 11:28:43

@butschq: Engem az autók érdekelnek, a telefonok meg egyáltalán nem. :( Tudom ez az én bajom, viszont ami mégis mellettem szól, hogy ez mégis csak egy autós blog. És azért ennyire nem fonódik össze ez a két iparág! :)

DrSzoke 2012.04.18. 11:29:58

@Shadowbull: amig lehet kapni telefont tisztesseges gombokkal,en sem fogok simogatost venni.

DrSzoke 2012.04.18. 11:35:40

A cikk iroja jol meggondolta ezt a muszaki csemege kifejezest a hengerfejjel egybeepitett szivocsonk es motortarto bak eseteben? En ezt inkabb csigazabalo agymenesnek hivnam.Majd jon az anyazas a tulajok reszerol az elso komolyabb javitasi szamla utan.Mert a prospektusban nem volt leirva hogy a vizhofok gomba cserejehez le kell venni a hengerfejet ami egyben van a hatso kipufogodobbal...Naponta latom az arcrol lefagyott mosolyokat,pedig hogy orultek amikor megvettek...

Knorbi 2012.04.18. 11:38:02

@DrSzoke: Igen ezek jól hangzanak amíg nem kell hozzá nyúlni.Ezért mondom én hogy minél egyszerűbb annál jobb.
Naponta látod? Milyen márkánál?

Kutykuruty 2012.04.18. 11:57:08

@Plumper: Nem érdekel mennyibe kerül, elszámolom a cégben, viszont tök kutúráltan néz ki, jól használható, nem kell foglalkoznom az aksi töltésével, együtt működik a telefonnal. Működik a TRC Hegyeshalomtól és maximálisan meg vagyok elégedve vele. Egybe van az Audióval, így egy felületen tudok kezelni mindent.

Knorbi 2012.04.18. 12:00:21

@Kutykuruty: "Nem érdekel mennyibe kerül, elszámolom a cégben"

De szerény vagy.

Kutykuruty 2012.04.18. 12:03:49

@ratsche: Igen, a nagyvárosok legtöbb utcája benne van, de csomószor belefutsz olyan címbe, amit nem ismer. Kisebb településeknél meg nem hogy az utcát, de a települést sem ismeri.

Montuain Bike RWD Kompressor 2012.04.18. 12:06:05

Jó kis kocsi ez,csak gyenge.Inkább akkor már egy Fiat tipo.

Kutykuruty 2012.04.18. 12:07:32

@Knorbi: Nézd egy 20 éve működő cégben, ami egyszer sem volt veszteséges ez alatt az idő alatt, ez az összeg kisebb, mint a havi telefonszámlám.

conmorientes 2012.04.18. 12:12:02

Megőrülök:)))

Pug teszt kommentjeiben több szó esik telefonokról és navigációs rendszerekről mint a tesztalanyról !

Na igazán ebből látszik hogy az új autók már nem autók hanem guruló számítógépek.

Egyébként érdeklődve olvastam a cikket, főleg a nagy dobásra a belső tér jelentős módosításira voltam kiváncsi.
Aztán jól megnéztem a beltéri képeket elsőre nagyon furcsa volt, másodikra meg röhögtem. Nekem ez komikus. De elgondolkodom az értelmén....
Megvan, nincs értelme. Csak arról van szó hogy a folyamatos ujdonság keresésbe valami disznó nagy dobást lehessen belepréselni, ami az hogy most mán mindig láthassa a műszerfalat ! És ? Eddig is láttam, ami meg kitakarodótt ahhoz elhajoltam egy kicsit. A fontos részek úgyis folyamatosan szem előtt vannak, ami veszélyt jelez az meg pirosan világít bele a retinámba.
Akkor most minek ilyen Semiramis függőkertjét idéző műszerfalrendszert varázsolni az ótóba?
Értem, el kell tudni adni. Akkor minden rendben, nagyon szép, végre valami uttörő módosítás, valami kellemes változás.
Egészségére mindenkinek aki ilyet vesz, remélem sokan lesznek.

Knorbi 2012.04.18. 12:13:52

@Kutykuruty: Csak azt mondom hogy nagyképűnek tűnt.Ettől lehetsz rendes ember.Remélem az alkalmazottak fizetésével is ilyen nagyvonalú vagy.

Knorbi 2012.04.18. 12:15:38

@conmorientes: Ebből arra következtetek hogy egy egyszerű célszerű japán autód van sima (másoknak uncsi)műszerfallal :)

Plumper 2012.04.18. 12:24:08

@Knorbi: minimálbéren bejelentve; és ha már csak el van jegyezve egy nő, repül.:-)
itt egy normális, használható autó alig 4 évesen, a legnagyobb értékvesztésén túl, feleannyiért, mint a divatos francia pöcskenőcs (még a folyékony, csepp-gyurma vagy milyen design előtti korszakból) www.hasznaltauto.hu/auto/kia/ceed/kia_ceed_sw_1.6_crdi_lx-5671268

conmorientes 2012.04.18. 12:25:11

@Knorbi:

Ha te azt tudnád barátom :)))))
Mert pont hogy a ménesben egyetlen egy egyszerű, célszerű, sőt japán autó sincs, de tény hogy francia sem...
Segítek egy cseppet. Amelyik műszerfalat mostanság a legtöbbet nézem abban van 5 db. teljesen elkülönült óra, ami 7db. különböző paraméterről ad információt. Ebből a 7-ből 3 pedig csak az olajjal fogalkozik :)))))))))))))))))))))))))))))))
Ez tehát most nagyon mellé ment.....

Knorbi 2012.04.18. 12:28:51

@Plumper: Teljesen rendben van ezt bátran lehet ajánlani bárkinek. Persze nem csajozós farokhosszabbítós verda de akinek már elmúltak a pattanásai és érettek a gondolatai (esetleg van ősz hajszála) az boldog lesz vele. :)

Plumper 2012.04.18. 12:31:57

@conmorientes: ahám, szóval traktort vezetsz, vagy IFA-t.
milyen lesz a termés? :-D

Knorbi 2012.04.18. 12:32:03

@conmorientes: Csak a Peugeot fikázásból gondoltam :) szerintem nem túloztak annyira abelsejénél.

Hmmmmm 5 óra ez valami bonyolultabb luxus illetve sportos autó lesz....

Új 5-ös BMW esetleg Passat CC vagy E-esetleg C-Klasse???

Knorbi 2012.04.18. 12:32:41

@Plumper: De hülye vagy qva nagyot röhögtem :)))

ratsche (törölt) 2012.04.18. 12:34:38

@Plumper: "sokkal több dologért kell fizetni a márketjükben. nettó lehúzás, palimadaraknak"

Tényleg felháborító, hogy egyesek nem hajlandóak ingyen dolgozni.
Mit is mondtál, te hány ingyenes szoftvert fejlesztettél ki eddig?

katmandu1 2012.04.18. 12:35:36

3 alatt már VW up is van ami német AUTÓ.

conmorientes 2012.04.18. 12:36:44

@Plumper:

A termés király lesz mer ilyen aszályos évben mink kőolajtermelők mindig jól érezzük magunkat .....

conmorientes 2012.04.18. 12:38:30

@Knorbi:

Neeem.... szerencsére egyik sem :)
Persze hogy nem jársz messze mert sok volt a segítség:)))

Térspecialista 2012.04.18. 12:39:27

@conmorientes: Megfogtad a lényegét! Ennyi, semmi más....

kitiltott, de seráfütty 2012.04.18. 12:39:57

Elkélne olyan opció a szavazásnál, hogy:

* ez egyre rosszabb lesz.

Tényleg ennyire nehéz egy giccsektől és millió kretén, hatásvadász részlettől megfosztott, EGYSZERŰ, de JÓ formát csinálni?

Ezt az egybeöntött szívósor-hengerfej-MOTORTARTÓ BAK dolgot még emésztgetem kicsit...

Plumper 2012.04.18. 12:40:44

@ratsche: hogy létezik, hogy az android marketről (google play) eddig minden szükséges dolgom ingyen megvan? és még van párezer egyéb cucc, kinek mi kell. biztos ott is csupa ingyenes emberke fejleszt vagy tölt fel. tökmindegy, te fizess, amiért akarsz, én nem fogok. főleg b@szna az ideg, ha fizetés után még rosszul is működne, bugos, hibás lenne az alkalmazás. a rothadt alma kivagyi juppiknak való.

Knorbi 2012.04.18. 12:41:16

@conmorientes: Szerencsére? Azért egyiknek sem lehet oly nagy kín a vezetése :)

Akkor szabad a gazda :) Insignia?

conmorientes 2012.04.18. 12:44:41

@ratsche:

Nem hiszem hogy mindent ingyenessé kell tenni és a fejlesztésnek emberi alkotóerőnek nincsen meghatározható ellenértéke, de ma már ott tarunk hogy egy keményebb fingást is mint mű, annak egyedi jellege miatt egyesek jogvédettnek tekintenek.... És persze jogdjhz kívánnak azoktól jutni akik ezt kénytelenek élvezni....

Ácsi ! Ahogy én látom a fizetős programok nagy részének is pont 0 a hasznossága és értéke is, de ez csak akkor derül ki amikor már kicsengetted.
Ez az ipari átb......-ás.

Térspecialista 2012.04.18. 12:44:42

@Knorbi: "Akkor szabad a gazda :) Insignia?"
Nem autókról volt szó?

Knorbi 2012.04.18. 12:44:56

@kitiltott, de seráfütty: Azért ez ízlés kérdése is. Nekem pl a Fabia dögunalom de korrekt a Polo belseje mint a hold béli táj az Ibiza egész jó.A Fiesta bazári a Mazda2 elég gyatra a Yaris egyszerű de használható a Corsa nem gáz stb....

Knorbi 2012.04.18. 12:46:25

@Térspecialista: Azért az Insignia oda sorolandó :) Akinek az nem felel meg az nekem már túl igényes :)

conmorientes 2012.04.18. 12:48:06

@Knorbi:

Tényszerűen mindegyik egy külön élmény.
Insignia ? Beleborzongtam... a hányingerbe.
Nincs és nem is kívánok használni 1998. után gyártott személygépkocsit.

Térspecialista 2012.04.18. 12:48:35

@Knorbi: Kicsit túloztam, de mit csináljak, nem szeressem! Az is csak "egy a sok közül autó"....

conmorientes 2012.04.18. 12:49:05

@Térspecialista:

Most meg neked van teljesen igazad :))))

Knorbi 2012.04.18. 12:49:56

@conmorientes: Akkor egy S6 os AUDI :) ott van egy rakás óra :)

Knorbi 2012.04.18. 12:51:40

@Térspecialista: Ez igaz egy a sok közül.
Hát én is megvagyok egy átlagautóval. Persze ez pénzkérdés is.De ha majd megengedhetem nyilván lesz valami második autónak valami különlegesebb :)

conmorientes 2012.04.18. 12:54:25

@Knorbi:

No látja. Nálam ott kezdődik az autó, hogy azonnal tessen a belseje, mert azt fogom hosszú éveken át nézegetni.
Nem szeretném a vételtől számított néhány hónapon belül gyomorbántalmakkal nézni az engem körülölelő teret.

kitiltott, de seráfütty 2012.04.18. 12:54:41

@Knorbi: Nekem az új Polo nagyon eltaláltnak tűnik, az egyen VW orr talán ott áll a legjobban. A Mazda 2 is formás, giccsmentes, de igaz, ízlések és pofonok...

Knorbi 2012.04.18. 12:56:01

@kitiltott, de seráfütty: igen a POLO jól sikerült. A Mazda 2 is nagyon bejön de a belseje egy büntetés.

conmorientes 2012.04.18. 12:56:06

@Knorbi:

Az már elég közel, de a négy karika nem az én szerem...

Knorbi 2012.04.18. 13:00:26

@conmorientes: Igen ez nálam is nagyon fontos sőt fontosabb mint a külseje. Pl nekem az Audik olyan otthonosak kicsit modernek azokban nagyon jó.Jól érzem magam a Seatokban már a haverom 97-es Ibizája is olyan körülölelő és testreszabott volt. Otthonos a többi Vw is (de Golf 5 az nem)A skodák átlagosak de az Octavia olyan masszív és tankos elég jó és a mostani Hondák is. A Toyota maga az unalom és nyugodtság egyben.Olyan mintha 100 év múlva is ugyanolyan lenne.De pl a Renaultok nekem inkább csak elviselhetőek.Citroen kicsit idegen nekem és a Peugeot-k is. STB..... persze ez ízlés kérdése.

Rocko- 2012.04.18. 13:09:01

@Plumper: "valahogy mindig béemvések és audisok közül kerülnek ki az ilyenek."
vasárnap, renault megane-nal addig volt fontos gyorsan menni, ameddig meg nem előzte a suzukit. utána már nem.
nem érzem ezt a mindig dolgot igaznak.

Plumper 2012.04.18. 13:11:38

@Knorbi: a srác bedobta, hogy valami nagyon fullos, sokórás verdát hajt (sosetuggya, mennyi az idő, és az olajkompresszió olyan fontos infó, minthogy milyen meleget fingtam). valszeg a need for speed 10+ részében a monitor előtt.:-)

@kitiltott, de seráfütty: túl vannak értékelve Mo-on a VW-k. annyit kérnek a pöcskenőcs 10+ éves modellekért, amennyit nem szégyellnek.

Rocko- 2012.04.18. 13:13:36

@conmorientes: "Pug teszt kommentjeiben több szó esik telefonokról és navigációs rendszerekről mint a tesztalanyról !"
asszem ez az autót jellemzi.

Térspecialista 2012.04.18. 13:15:30

@Plumper: Vannak olyan autók, amiben tényleg mindegy milyen, és mennyi óra van. Ilyen valószínű a Tiéd is!

Larry Silverstein 2012.04.18. 13:21:24

1. A magyar piacon ez a vevőkör eltünt.

2. Ronda elöl hátul, és az elődei sz*rok voltak(206+207).

Felőlem mehet a levesbe, de az 1.2es biztos jó, és remélem sokan fogják kopizni a súlycsökkentést, nincs jobb dolog városba, mint egy 8xx, 9xx kilós törpe.

Larry Silverstein 2012.04.18. 13:22:09

1. A magyar piacon ez a vevőkör eltünt.

2. Ronda elöl hátul, és az elődei sz*rok voltak(206+207).

Felőlem mehet a levesbe, de az 1.2es biztos jó, és remélem sokan fogják kopizni a súlycsökkentést, nincs jobb dolog városba, mint egy 8xx, 9xx kilós törpe.

Plumper 2012.04.18. 13:25:05

@Térspecialista: ez valószínű, mert nem működtetek óraboltot az autómban!:-D
1:0 ide

ratsche (törölt) 2012.04.18. 13:50:23

@Plumper: " biztos ott is csupa ingyenes emberke fejleszt vagy tölt fel. tökmindegy, te fizess, amiért akarsz, én nem fogok."

Valóban, a magadfajta paraziták viszik elôre a világot; akik bár saját maguk semmit nem tettek a közösbe életükben, de pampognak nagy hangon, hogy mások viszont dolgozzanak ingyen.
Aztán megy a csodálkozás tágra nyílt szemekkel, ha a pofátlanságra reakcióképp egyre durvább másolásvédelmi mechanizmusok kerülnek a szoftverekbe.

ratsche (törölt) 2012.04.18. 13:58:38

@Plumper: "a rothadt alma kivagyi juppiknak való."

Amire neked nem telik, az csakis szar lehet, ez a VW-s beböfögésednél is lejött.

Ha valaha emlékmûvet fognak állítani a Frusztrált Prolinak, téged fognak felkérni, hogy állj modellt a szoborhoz.

Plumper 2012.04.18. 14:11:59

@ratsche: a másolásvédelem után jön a feltörés, ahogy lenni szokott.:-] akárhogy izzadnak, mindig lesznek eggyel magasabb verziószámú hackerek. és ennek iszonyatosan örülök. én nem hordok talicskával még több pénzt az almának, és semelyik másiknak sem.
ha a magyar társadalom 95%-ának nem telik egy juppi-fonra, akkor a társadalom egésze csakis frusztrált, tehetségtelen lúzer lehet, mondta rácse.

Shadowbull 2012.04.18. 14:16:49

@ratsche: "Ha valaha emlékmûvet fognak állítani a Frusztrált Prolinak, téged fognak felkérni, hogy állj modellt a szoborhoz. "

:))

Amugy ezt ugatom mar neki azota, miota feltunt errefele.

De nem veszi az adast.

Nezd meg az osszes tesztet: mindig azzal kezdi, hogy telesirja a vilagot, hogy neki nem tellik ra, utana meg nekiall fikazni.

m.o.p. 2012.04.18. 14:27:39

A 106-os óta nem kívántam rá Pugra (persze 406C), de ez most amolyan dobálni való kis gyösznek tűnik. Jó irány ez. Ha eléri a súlycsökkentés az egyel nagyobb kategóriát, annak fogok igazán örülni.

kitiltott, de seráfütty 2012.04.18. 14:36:52

@Rocko-: Iskolapélda lehetne a "kisebbségi komplexus" bejegyzéshez a Wikipedián :)

effendi79 2012.04.18. 15:11:41

@Főtruista:

"Nem érzik, hogy lassan időszerű lenne a kortalan szépségű(!) autókhoz visszatérni?
Vagy ez már nem is Európának készül? "

Nem fognak. Gyalogosbiztonság, légellenállás. Minden kisautó olyan, mintha ezer barral felfújták volna. És ez nem is lesz jobb.

conmorientes 2012.04.18. 15:36:58

@Knorbi:

Hát kevés a fantáziád, úgyhogy hagyjuk...

Rocko- 2012.04.18. 15:38:31

@kitiltott, de seráfütty: amit írtam vagy amire reagál? :)
én azt mondom: aki gyorsabb, az menjen, sose zavart, hogy ha valaki gyorsabb volt nálam, és az se ha én vagyok gyorsabb.
az zavar, ha feltart vagy azért előz meg, hogy megelőzhessen.

kitiltott, de seráfütty 2012.04.18. 15:40:20

@Rocko-: Amit írtál, vissza nem olvasunk, ez a szabály ;-)

conmorientes 2012.04.18. 15:50:36

@Plumper:

Nagyon nem szeretem amikor olyan bolha köhög aki nem ismer, abban bízva hogy az interneten nickname alatt kizárólag csak valami hülye pöcsköszörű irogathat aki "álmodik a nyomorból" vált virtulis személlyé.
Nem B+ vannak igazi emberek normális mentalitással is hiába hiszed ennek ellenkezőjét.
Ez az egésznek a baja, meg az a köcsög igénytelen irígység ami ezt az országot körülveszi és behálózza.
Tehát teljesen igazad van:)
Akkor mondjuk legyél holnap 15.00-kor Pesten a Podmaniczky utcában a régi Máv kórház bejáratánál.
Ha kevésbé vagy sutyerák élőben mint a szöveged alapán gondolom, akkor el is viszlek egy próbakörre.
Nem lesz nehéz megtalálnod abban biztos lehetsz.
Részemről ennyi.

3 gb 2012.04.18. 15:55:29

rakenroll iz ded!

Rocko- 2012.04.18. 16:10:51

@kitiltott, de seráfütty: én mindig visszaolvasok. csak hogy értsem a beszélgetés folyamatát. ;)

ratsche (törölt) 2012.04.18. 16:27:56

@Plumper: Gondolom az autóidat is lopod, mert csak a hülyék fizetnek érte.
(Már ha van neked egyáltalán olyan, és nem a Need For Speed kormánya mögül osztod az észt.)

akira2 2012.04.18. 16:29:24

@conmorientes:

"Ácsi ! Ahogy én látom a fizetős programok nagy részének is pont 0 a hasznossága és értéke is, de ez csak akkor derül ki amikor már kicsengetted.
Ez az ipari átb......-ás."

Ha ez gondot okozna, visszakérheted az árát, szó nélkül visszafizetik... Bár gondolom, nem számítana...

akira2 2012.04.18. 16:37:09

@Knorbi:

"Az Iphone pedig nagyon jó de qvára nem ér annyit mint amit elkérnek érte."

Mégis viszik mint a cukrot világszerte, bár azt nem mondanám, hogy minden vásárló ki is használja minden tudását, biztos sokan vannak vele, akik csupán divatból veszik...

Mint ahogy a BMW-t is veszik sokan divatból pl. olyanok is, akik nem is tudják, hogy melyik kerék hajt egy BMW-t.

De a világ márpedig ilyen, ha valaki valamiből a legjobbat gyártja (az már hitkérdés, hogy épp a BMW, Audi, Merci-e a legjobb) egy adott piacon, akkor arra olyanok is vevők lesznek, akik csak divatból vásárolják, nem azért, mert ki is használják annak minden tudását...

Pl. én sem használom ki az autóm tudásának felét sem, de nekem elég az a fele, amit kihasználok rajta. Sem driftelni, sem feleslegesen száguldozni nem szokásom, de jól esik, hogy tudom, van még tartalék bőven. Ezen a szinten nekem már mindegy is, hogy hány lóerős, mennyi a nyomatéka, milyen végsebességre vagy gyorsulásra képes, nem autóskártyázni van.
Nekem az is elég lenne, ha azt írnák le a specifikációban, hogy teljesítmény: bőven elegendő... :)

Pedig nem RR-szal járok...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.18. 17:15:10

@Plumper: Nekem Escortom van.
A Swift asszem ugyanolyan széles, magasabb, de rövidebb (nincs csomagtartója). Súlyra kb. ugyanannyi.
(Ja, az MkV Escort 100kg-al könnyebb, mint az MKIII :D )

Az 1-2 -vel ezelőtti Polo ugyanolyan magas, és széles, de kicsit rövidebb.
Az aktuális Polo asszem nehezebb, mint a 20 évvel ezelőtti középkategória.

ratsche (törölt) 2012.04.18. 17:38:18

@ColT: "(Ja, az MkV Escort 100kg-al könnyebb, mint az MKIII :D ) "

Kispórolták belôle az anyagot?
Hiába, már semmi sem a régi!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.18. 18:06:54

@ratsche: :D
Jaja! :D

Különben, amellett, hogy lomhább (főleg, mert még karbis + 4seb.) volt az MkIII, masszívabbnak is érződött kicsit az MkV -nél :)

papa33 2012.04.18. 18:51:47

A Golf mindig ugyanaz, unalmas, és így jó, a Toyota is unalmas és nem jó, mert unalmas...
Beszéljünk a Fordról, Fiesta stb mint a gombos teló... nem szeretem a mai kisautók bolond, pl Mazda2, Fiesta, Corsa, nekem nem jön be. Az első Fabia műszerfala is jobban tetszett mint a maié.
Valamint a Franciák se mint Megane, stb számkijelzős biztos sokaknak a Trabant után teccett volna...
Furi ez a kormány.

Na Ford: Focus 1.0 3 hengeres motor. ?
(nem kicsi az autó)

Na vajon a Peu megbízhatósága hogy alakul? - mert sokunknak MINDEN ezen múlik.

(Eddig olyannyira nem győzött meg, hogy eszembe nem jut Peut venni, megadom a lehetőségét másnak.)

redriot77 2012.04.18. 18:53:42

Ez a kormány fölé helyezett műszeregység elég szokatlan látvány de nem tűnik hülyeségnek. Több értelme van mint a közepén lévő műszereknek (a'la Yaris).
Ez is és a Citroen DS3 is jól sikerült kisautók: úgy látszik a franciák kezdik összekapni magukat.

antimason (törölt) 2012.04.18. 19:40:40

@PLumper:
NNG már 25 autógyártónak szállítja az igo-t.
Hamarosan az olcsóbb szegmensben is elérhető lesz.

katmandu1 2012.04.18. 19:42:23

Francia fostalicska,ennyiért már UP-ot kapni

ratsche (törölt) 2012.04.18. 19:47:06

@antimason: Ezt egyelôre ôk állítják, konkrét referencialistát még nem láttunk.

ratsche (törölt) 2012.04.18. 20:03:06

@Shadowbull: Bizonyos szempontból azért irigylem ezeket az embereket. Ilyen egyszerû világképpel nem kell nekik rágódniuk az élet dolgain; rohadjon meg mindenki, akinek nálam több pénze van, oszt jónapot.

nagyiWRX 2012.04.18. 20:38:18

Egy dolgot nagyon szeretek németországba a sok többi között hogy olyan jó kevés francia szar van az utakon és annál több BMW, lehet egyszer nem jövök haza most már tényleg :) (csak kicsit több szorgalmam lenne tanulni)

kitiltott, de seráfütty 2012.04.18. 21:43:53

@nagyiWRX: Ezen kívül akkor ne nagyon menj Európán belül, mert ott meg rogyásig van minden (város) francia és olasz kisautókkal :) Amikben általában ők a legjobbak :)

DrSzoke 2012.04.18. 22:09:09

@Knorbi: tulajdonkeppen mindegyiknel.1-es golfon meg d kadetten kezdtem a szakmat jo regen,azota barmilyen munka amit a motorterben kell elvegezni,legyen az hengerfejezes vagy egy sima vezmuszijcsere,a munkaora 3-4X tobb.Raadasul rengeteg olyat latok,aminel ugy erzem direkt csinaltak.Egy szarul megtervezett motortarto bak es + 2 ora ugyanaz a melo.

el-enor 2012.04.18. 22:30:43

tetszik ez a 208, a 3 hengerest mindenképp ki akarom próbálni ha megérkezik az országba.
Budapesten élek, néha elmegyek telekre, ( alig 120 km) ha épp külföldre mennék ( évi 1-2 alkalom) meg elkérem szüleim autóját, így úgy érzem, ez nekem remek kis autó lenne, kívülről is bejön, belül is tetszik, és a mérete se túl nagy még, ha az ára sem lesz elszállva, jó választás is lehet.

Knorbi 2012.04.19. 07:43:35

@conmorientes: A Lancia Deltában is van egy rakás óra :) Esetleg egy Alfa....De még némi Saab is belefér.:)

Knorbi 2012.04.19. 07:50:13

@akira2: Igen teljesen egyetértek veled. Erre mondják hogy attól hogy van pénze megvenni nem biztos hogy van esze hogy hogyan kell használni.

Mindegy hogy telefon vagy autó.Volt hogy haver mondta a Symbianos Nokiára hogy nem tud semmit....mondom telepítettél rá valamit? Hööö?
Pedig ezer éve PC fan meg programozó.
Meg a 60-al tötymörgő nagyköbcentisek akikről ordít hogy fingjuk nincs hogy mit tudna az autójuk.(persze nem muszály rohanni más ha valaki ráér). Dehát a világ ilyen ahogy mondtad :)
Én boldog vagyok az átlagautómmal is mondjuk nem irigykedek én senkire.
Amit én szeretnék hogy egyszer csak egy hétre próbaképp valami zsír verdát :)

Knorbi 2012.04.19. 07:54:26

@DrSzoke: Persze ezekben van szándékosság.
Talán főleg a franciáknál jellemző ez hogy vidd vissza márkaszervizbe ahol aztán horror áron javítanak. A szemem előtt kapott egy nő 35 ezres ajánlatot izzítógyertya és gázolajszűrő cserére.
Ja ebből csak 25 volt a szűrő.
Az én szerelőm is mesélte már párszor hogy ha begördül egy Renault akkor már izzad hogy mennyire bonyolították meg.Pedig dolgozott Peugeotnál tehát még bele is edződött :)

conmorientes 2012.04.20. 14:21:19

@Knorbi:

Ezeknek mind-mind műszerfaluk van integrált órákkal, nem pedig elkülönült műszereik.
Nem akarsz figyelni arra amit írtam. 3 féle elkülönült olaj jellemzőt mutató műszer emlékeim szerint csak egyetlen autóban van.

Sokkal könnyebb dolgod lenne ha a szájkaratélyos tegnap odalendítette volna magát arra a helyre amit megírtam, de ilyenek az anyutól kapott laptoppal a wifi-hotspotok árnyékából a világra kinéző mókamikik.

ratsche (törölt) 2012.04.20. 17:27:59

@conmorientes: Mennyiség / hômérséklet / nyomás? Milyen autó ez?

Knorbi 2012.04.21. 07:48:22

@conmorientes: Akkor már csak a Dodge Viper jut eszembe :) Ha nem akkor szabad a gazda!

"Sokkal könnyebb dolgod lenne ha a szájkaratélyos tegnap odalendítette volna magát arra a helyre amit megírtam, de ilyenek az anyutól kapott laptoppal a wifi-hotspotok árnyékából a világra kinéző mókamikik."

Ezt nem értem mi van?

conmorientes 2012.04.21. 09:05:05

@ratsche:

Pontosan ezek:)))
Ha tudod, akkor miért kérdezed :))))))))

conmorientes 2012.04.21. 09:06:32

@Knorbi:

Olvass feljebb.
Nem Viper, hanem léghűtéses, és boxer.....

Knorbi 2012.04.21. 14:57:41

@conmorientes: Bakker.... Ekkorát nem mertem gondolni :)

Bogár :) azaz majdnem RÁkérdezek: PORSCHE !!!
süti beállítások módosítása