HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

  • Első Általános Bizonytalanító: No eltelt a cikk írása óta 5 év. Most olvastam el, angol Wikipedia oldalt is néztem a "márkáról". ... (2018.12.08. 15:00) Megnéztük a kínai szuperszedánt
  • Első Általános Bizonytalanító: Ilyen az, ha valakinek a meglévő sem elég, és még egy magamutogató-autó kell. (2018.12.07. 18:49) Soha többé BMW-t!
  • h.kovacs: @juletræ: jogos !! miért vagyunk ilyen elnézőek a gyorshajtókkal ?? ha 130-al megyek a belső sávba... (2018.11.26. 09:49) Mennyivel szabad menni Magyarországon?
  • bontottcsirke: @RollGer: szívemből szóltál, 10-bol 8 egy golyóerett barom a maradék kettő talán normális,de mivel... (2018.10.22. 09:25) Mese a négyliteres fogyasztásról
  • spocis: www.krustojumi.lv/b-kategorija is the best place if you want to learn how to drive (2018.08.04. 17:14) Miért hazudnak az autósiskolák?

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Hová tűnt a tévéműsor? Miért csuknak le gyorshajtás miatt? És miért nem adunk el mindent a Volkswagennek?

2012.04.19. 09:00 ommm

Címkék: audi lotus tctv 12 ducati bírságok égéstér

doepamn


Az Égéstér 12. részének kommentposztja.

69 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr414459849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anyahajókabinajtóhajtogató 2012.04.19. 09:26:51

Dani (Antal Imre után szabadon) üde jelenség! Ü de ronda:)

Jómagam online póker alá hallgatlak benneteket és nyerek!

replik4 2012.04.19. 09:27:47

Itt folytatódik múlt hétről a "+" gyűjtés, a heti 2 podcast adás mellett. Múlt héten a végén kezdtük, ennek megfelelően nem is volt sok olvasó-szavazó.

Tehát akinek tetszik az Égéstér és szeretne heti kettőt,az küldjön egy "+"-t.

ommm 2012.04.19. 09:30:53

@cseta: Persze, a player sarkában van egy ikonja, a címlapon külön link.

cseta 2012.04.19. 09:32:48

@ommm: tűzrókával is működik? nekem csak .tmp-t ment le...

anyahajókabinajtóhajtogató 2012.04.19. 09:32:55

Apropó van egy yamaha pianínóm eladó:) de tényleg!
Bunny/Kőbájker Zsoltit is hívjátok majd meg!

ommm 2012.04.19. 09:33:23

@cseta: Mindennel működik, a hiba valszeg nálad lesz.

cseta 2012.04.19. 09:34:39

@ommm: Najó, akkor onlány hallgatom! Köszi
(azt hiszem h eddig sem ment, de eddig volt egy link...) :P

ommm 2012.04.19. 09:34:43

@cseta: Ja, persze, hagyd csak szépen, ha úgy van beállítva a böngésződ, akkor addig egy Temporary fájlba menti, amíg le nem jön az egész, majd hirtelen kitolja oda, ahová megadtad neki. Kábé 60 MB, eltarthat.

cseta 2012.04.19. 09:37:13

@ommm: Ahh! Megvan/lejött! Türelmetlenség volt...
mégegyszer kössz!

Leadfoot 2012.04.19. 09:52:39

... megnéztem a Lotus Ladies Cup honlapján a versenyzőket. 'sztakurva! Aztán túlságosan sokat görgettem lefelé, és ott volt Répa Kata.

T4KK 2012.04.19. 10:26:16

Ez kellene minden reggel, nem a Morning Show!

cseta 2012.04.19. 10:42:07

Szerintem a helyszíni bírság nem azt jelenti, h kpban kell odaadni, hanem h elismered a hibád és nem szükséges eljárást indítani. Kapsz egy sárgacsekket amit be kell fizetned és kész...

cseta 2012.04.19. 10:45:30

@ommm: az azért vicces lesz! 10-estől nem szokott több kp nálam lenni.

jano.vagyok 2012.04.19. 10:50:32

hé, nem mondtátok el, ki milyen csodát vett kilencvenért a totalcarnál. pedig a 11. adásban azt mondtátok, a 12.-ben elmondjátok... :)

ommm 2012.04.19. 10:54:52

@cseta: Tévedtem, bocs, Igazad van.

@jano.vagyok: Mert szombatra megírja a poszt.

Leadfoot 2012.04.19. 11:08:11

Gondolatok a bírságolásról (azt hiszem, hosszú lesz):

A pontrendszer bevezetésekor mondtam, hogy a büntetések folyamatos szigorításának nem lesz igazi eredménye, ameddig az ellenőrzés nem változik. Pár éve olvastam valahol az objektív felelősség bevezetése után egy statisztikát, hogy az alapján hány büntetést szabtak ki. Az volt a lényege, hogy 95%-ot piroson áthajtás és sebességtúllépés miatt, a piroson áthajtások közül pedig 90%-ot annál az egy bizonyos hírhedt veszprémi kereszteződésnél.
Karotta fogalmazta ez meg nagyon helyesen: ha le akarok valakit fülelni, hogy teszem azt telefonál, ahhoz dolgozni kell. Trafizásnál kiáll egy kocsi, egy vagy két rendőrrel, és dől a lé.
Ezt nagyon jól megtámogatták az objektív felelősséggel, mert még a megállítás, levelezgetés fáradalmát is megspórolták.
Igen, sokan bújtak ki az 57-es paragrafussal a büntetés alól. Erre persze nem az volt a válasz, hogy a sebességmérésnél odavezénylünk még pár rendőrt, akik egyből megállítják a gyorshajtókat, hanem a könnyebbik végén fogták meg a dolgot...

Tegyük fel, hogy nem pénzbehajtásra megy a dolog (persze arra, de tegyük fel...). Már a látszat is igencsak káros a rendőrség hosszú távú PR-je szempontjából, mert az állampógár nem parnerként fog tekinteni a rendőrre, hanem ellenségként, és ott igyekszik megnehezíteni a munkáját, ahol tudja.
Mellesleg ettől se fognak többen rendőrnek menni, mert olyan hivatást, ahol kevés a pénz, és ezért embereket kell szopatni, tehát a társadalmi megbecsültsége nagyon alacsony, nem választ szívesen az ember.

Azt hiszem, Dani hozta a példát a három szabálysértés egyidejű elkövetésével, hogy (nem emlékszem a pontos megfogalmazásra) elfelejti az ember, nem figyel, stb. A példában ugye szerepelt az öv be nem kötése meg a telefonálás. Ezek tipikusan nem az elfelejthető dolgok. Azzal együtt, hogy nem tetszik a büntetési rendszer, azért amellett se menjünk el, hogy az autósoknak állítólag a 30-40%-a a mai napig nem használ övet, azt pedig látjuk ugye, hogy a kihangosítók használata mennyire elterjedt.

Szintén igaz, hogy nem igazságosak a büntetési tételek, mert van, aki meg sem érzi, van, aki meg szinte belerokkan. És nem az utóbbi a baj, hanem az előbbi. Itt is remek az objektív felelősség, ami erősen abba az irányba mutat, hogy akinek elég pénze van, az (szinte) szabadon gyorshajtat. Esetleg nem lehetne pl. az autó értéke alapján kiszabni a büntetést? A nyilvántartásban az autó minden adata rendelkezésre áll, számolnak egy eurotaxot, és kész. Tudom, ezzel is vannak problémák, csak egy hirtelen ötlet volt.

A rendőrség kommunikációja, adminisztrációja iszonyatosan szarul működik. Gondoljunk csak a 200-zal lekapott Iveco Daily-re. Ott sem azt mondták, hogy rossz volt a műszer, stb., hanem váltig állították, hogy az hitelesítve van, nem lehet rossz.
Ha valamit állítanak, az úgy van, és pont. Még akkor is, ha hülyeség. Mert ők a rendőrség...
Ugyanígy csűrik-csavarják-hamisítják a statisztikákat, hogy igazolják a nagy pénzbeszedő hadművelet létjogosultságát.
Pl. nagyon büszkék voltak rá, mennyivel csökkent a balesetek száma, és mikor megkérdezte egy újságíró (nem emlékszem, hogy a TC-n olvastam-e), hogy nem lehet-e ennek köze ahhoz, hogy 2 év alatt negyedével kevesebb 95-ös fogyott, akkor azt mondta az illetékes elvtárs, hogy annak semmi köze a balesetek számához.

Megamókus 2012.04.19. 11:19:42

Gátat vetni, határt szabni... ne má', újságíró! </troll>

R850R 2012.04.19. 11:36:46

Ducati szervíz vs Pista bácsi: arra is kellene gondolni, hogy mondjuk egy túrán van Pista bácsi mindenhol, Ducati szervíz meg nem biztos.

Maverick 92 2012.04.19. 11:40:04

Nem hiszem el. Egész héten a 90ezer ft-s élményautót vártam,erre semmi. :(

sunblind 2012.04.19. 12:46:23

... mitől van ez a bizonyos brutális erejű csattanás felváltáskor? Tulajdonképpen sok egyéb ok mellett ezért szeretek néha pálya szélén ácsorogni. Mindig kettétört fogaskerekeket vizionál az ember, meg néha járnak hozzá lángok is. Szóval ez valami gyújtás téma, vagy belekap a limiterbe, vagy mi a bánat történik pont ilyenkor?

sunblind 2012.04.19. 12:50:11

jah. vörösfej témában meg idézzünk fel klasszikusokat.
www.youtube.com/watch?v=45jUG4QmrZo

RemekElek 2012.04.19. 12:52:00

Nagyon igaza van a fiúknak! Sajnos megint azt érzi az ember hogy a rendőr csak a pénzért büntet és nem azért, hogy biztonságban legyünk... És sajnos az is igaz, hogy sokkal több az autó mint ami esetleg kívánatos lehetne.

RemekElek 2012.04.19. 12:57:44

Igaza van az idézett rendőrnek tényleg a jogsit kellene elvenni napokra hetekre vagy hónapokra a vétkezés függvényében.

lanciabacci 2012.04.19. 13:00:26

Jó volt, egyre jobban tetszik ez az offline rádió és az ezzel járó szabadság, jó ötlet volt. Mondjuk ennek adásnak az első felét eléggé szétcsapongtátok, de fogjuk fel műfaji adottságnak. Ugyanakkor épp ezért én pl. nem szeretnék (még) heti két adást, inkább talán azt, hogy a felvétel legyen másfél órás úgy, hogy az harmadban még nem rögzítitek, csak egymás közt melegítgettek be :)

ZD nagyon oké, ahogy a két tévés majom is. Valós dolgokról, meglepően őszintén, okosan és életszagúan van szó (Pesta sajnos inkább csak ez utóbbi). Így aztán persze hamarosan úgyis be/le/eltiltanak majd titeket, de addig is like.

Rocko- 2012.04.19. 13:58:13

@Leadfoot: "Már a látszat is igencsak káros a rendőrség hosszú távú PR-je szempontjából, mert az állampógár nem parnerként fog tekinteni a rendőrre, hanem ellenségként, és ott igyekszik megnehezíteni a munkáját, ahol tudja."
asszem írtam is a vasárnapi gyorshajtásért börtön posztnál, hogy ez lesz a kontraproduktív dolog, egyszerűen megszűnik az emberek bizalma a rendőrségben, és pénzbehajtó/akadékoskodó szervként tekint rá, nem pedig egy szevrezetre, ami érte van.

Leadfoot 2012.04.19. 14:13:18

@Rocko-: Szerintem ez mára megvalósult. Az emberek (legalábbis az autósok) többségének nem az ugrik be a rendőrről, hogy az a kedves úriember/hölgy, aki igyekszik segíteni megoldani a problémákat (holott nekem pl. vannak kifejezetten jó tapasztalataim ilyen téren), hanem az a köcsögfajzat, aki ott szívja a vérem az út szélén. Holott - ahogy a fiúk elmondták - minden bizonnyal nem is Kovács II tizedes tehet róla, akit odavezényeltek az autópálya-lehajtóhoz sebességet mérni.

Az a baj (és ezért használtam a 'hosszútávú' szót), mert ezt az imidzset pozitív irányban megváltoztatni nagyon nehéz és nagyon sok idő kell hozzá.

robian 2012.04.19. 14:50:15

+

legyen heti kettő legalább

Rocko- 2012.04.19. 15:01:44

@Leadfoot: jaja.
mondjuk nem kéen mégjobban elmélyíteni ezt a dolgot...

Rocko- 2012.04.19. 16:45:51

TCTV, majus 8? kedd?

Rocko- 2012.04.19. 16:57:27

megyek felhőzni.
eső veri nap szívja.
:DDD

hintahernyó, ismerős. :)

Grifter 2012.04.19. 17:56:15

55:00-től Karotta kifejti a lényeget, 10/10.

(Mennyivel érdekesebb, amikor 3 összetett mondatba belefér a lényeg :P)

mennyi?husz! 2012.04.19. 18:53:28

Rosszul tudjatok, h ha le uli vki a buntetest azt 1000ft/nappal szamoljak.

Rocko- 2012.04.19. 20:25:33

erre a büntetéses sztorira: tehát ha valaki visszaeső, azt jobban büntetik. na de itt ez a gyönyörséges objektív felelősség. teszem azt Winkler 3* gyorshajt Karotta Priusával, Karotta befizeti a büntetést, mert ugye senki se kérdezi, hogy ki vezette a kocsi, akkor ha negyedik alkalommal teszem azt megállítják őt, mert éppen rutinellenőrzés van, akkor helyszíni főbelövés? olyan bűnökért, amit nem ő követett el? hálló jóemberek, ez így rendben van?
és akkor hova kerülnek fel a büntetőpontok? elvégre a csekkből nem derü ki, hogy ki az elkövető.

ha már előkerült a záróvonal: jobb lett az idő, csöves kiment a szokásos helyére, forgalmas csomópont, újságot árul a félbolond. rendőrök kimennek, hogy abajgassák az embert, majd 15 perc után otthagyják.
meindeközben mögöttük, méterekre az autók forgalomtó elzárt területen És dupla záróvonalon fordulnak (tiltás ellenére) balra.
egyre se szóltak rá.

ezek a hörgések. :DDDD
good vibrations, ez jó. :)
ide is teszem: www.youtube.com/watch?v=nC2gZMNkyJo

egyetértek: élhetetlen a közösségi közlekedés.
ezért nem elfogadható ez az autóellenes politika.

Zách Danival nem értek egyet, nem hozott javulást az objektív felelősség. az egyszerűen kimondja, hogy valaki bűnös, és valakit megbüntetnek. hogy kit, az már nem érdekli őket, hiszen akkor nyomozni, dolgozni kéne. ez a nonszensz.

ez a jogosítvány elvétel az valóban működőképes ötlet LENNE. node ki ellenőrzi? ugyanaz, aki a mobiltelefonálást, az övet vagy az index nélküli sávváltást: senki. szóval el lehet venni a jogsit, de kb. sose fog lebukni.
jelzem (magamt ismételve) : egy hónapja látok rendszám nélkül egy autót közlekedni.

leganza 2012.04.19. 21:06:45

szép estét
Írnék pár sort a megváltozott szab.sértések tételeiről, mert hát, szóval dolgozok valahol. Igen, ott....mint ahogy előttem is írták, nem akkor lesz a duplája a történet, ha nem fizeti ki a delikvens a helyszínen, hanem ha nem ismeri el azt, hogy ebben és ebben hibázott. Na akkor lesz a duplája. Valóban nézik az elmúlt hat hónapot, mint "visszaesést".....vicc, mint valami magda marinkónál....és tényleg nincs mérlegelése a rendőrnek. Nemrég kaptunk okítást mi is ezekből (pedig esküszöm, hogy totál más melódiát űzök egyazon cégen belül).
A közig bírságról pedig csak annyit, hogy elhangzott egy mondat a műsorban....közeli hozzátartozó vezetett stb. stb.. Na ez mára eltűnt, ellentétben a pályákon igenis jelen lévő 200-zal tépőktől. Ők valószínűleg tudják a tutit, ami jobb mint a hozzátartozós duma. Mert senki ne áltassa magát, ezt is ki lehet kerülni, mint a 300 ezres bírságot. Egy kivált TC-s által indított oldalon egy-két havonta írnak cikket a "hónap gyorshajtóiról"....fogom is rajta néha a hasam a röhögéstől, főleg, hogy egyre többen magyar rendszámmal teszik, mert ugye úgy az igazi.
további minden jót.....azért csak ésszel

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.04.19. 21:23:08

57-el elkaptak W t es csak 40frank??? es a plus co2 kibocsatas??? kazlakban hullottak a bebifokak az Antarktiszon! ..es ha megcsuszik 57-nel es becsapodik abba a sokat emlegetett gyermekekkel zsufolt buszmegalloba??

erkolcsileg tort kette egy igeretes palyafutas sajnos, jarmuveit elarverezni, ezerszer leirja hogy OTVEN AZ OTVEN es most koltozhet Tibetbe a nepharag es erkolcsi vezekles elol!! :D:D:D

amugy jo volt az adas, valahogy egyre jobbak. Ezt komolyan mondom, teljessen hallgathato de nem dicserem tovabb mert fizetos lesz! :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.04.19. 21:26:49

@Rocko-: az mar regen megszunt. Az a generacio aki felnottkent elt az elmult rendszerben annak sosem volt partner a rendorseg, az ujabb generacioban pedig nincs tisztelet senki es semmi irant. Olyan rendfentarto szervezeti tekintely mint amit oregapaink meseltek a csendorsegrol - az sohasem lesz.

Igazi demokratikus orszagban ( ahol a hatalmi haroszog csucsai fenyevekre vannak egymastol ) a rendor az olyan mint egy segito szervezet, ha valami bajod van just call 911/112/901 hol mi.

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.04.19. 21:51:26

olyan nincs hogy valaki nem koti be magat. hozzatartozik az indulashoz. Az ajtot senki nem felejti el becsukni?

Rocko- 2012.04.19. 22:01:22

@leganza: "Valóban nézik az elmúlt hat hónapot, mint "visszaesést""
na de hogyan? lásd fentebb kifejtettem, hogy ha nem állítják meg a sofőrt, akkor nem derül ki sose az elkövető, csak az üzembentartó.

@visszakettopadlogaz: pláne ha csipog.
az én életemet jelenti, magamról szól, tényleg nem értem mirét olyan nehéz.

Rocko- 2012.04.19. 22:02:45

@visszakettopadlogaz: na igen, a tisztelet az kiveszett.
hello nevelés!

replik4 2012.04.19. 22:38:09

Kicsit kevésnek érzem a plusszokat. :(

Hajrá még többet... ez így kevés lesz!

Szerintem jó ötlet a heti kettő, akár első-második rész formában.

Ha 2* ennyi lenne egyben felvéve és úgy két részben leadva, akkor nem kéne 2* megoldani a találkát mert tuti az a legnehezebb.

vviktor1 2012.04.19. 22:42:08

És még van lehúznivaló bőr az autós(motorosok)okról:
index.hu/gazdasag/magyar/2012/04/19/dragul_a_muszaki_vizsgaztatas/
Mi más emelnének megint mint amit az autós fizet ??? Már tényleg a süllyesztőbe ezzel a lehúzó bandával !

Paó 2012.04.19. 23:05:11

Winkler look's like Dopeman. weird.

Monto 2012.04.19. 23:06:36

Viszont van egy nagyon jóóóó az új büntikben.

Történet: Várok egy ismerősömre az autómban. Nem messze néhány rendőr autó és egy rendszeresen megjelenő rendőr motoros, mögötte mindig egy más típusú szgk-val. Egy kis informálódás után megtudtam hogy a motoros rendőrök az autópályán elkapott gyorshajtókat ide kísérik és a helyszínen büntetik őket. Akinél nincs pénz az fáradjon be a száz méterre lévő hiper marketbe és vegyen magához egy kis aprót.
Én fél óra alatt 15 autót számoltam meg. Először is mind külföldi volt, ukrán, román, szerb. Egyik se volt kicsit se bizalom gerjesztő, egyik se akart fizetni és mindegyik csodálkozott, hogy de bizony kell.
Ok,volt egy autó amiben valóban átlag emberek ültek. Őket kicsit sajnáltam.

És a jóóó, hogy akkor a külföldieket is büntetik!!!
Már minden külföldi úgy volt vele, hogy Mo-n azt csinálunk amit akarunk az utakon.
Éljen!!!

vviktor1 2012.04.19. 23:43:31

A 90k-s élményautót én is hiányoltam, egy tippem van : Lada (klasszik) ???? (ugye az ?) :)
Szegény ember élményautója abból készül, bár 90-ből talán csak az alap van meg, és valsz. kell azon még faragni, de még ma is van benne fantázia.

robian 2012.04.20. 06:46:58

@Monto: ez jó, éljen
már kellett volna régen
a szigorítással egyetértek, lesznek "vétlen" áldozatok eleinte utána hozzászokunk
de nem lehet úgy rántottát sütni, hogy előtte nem törünk fel néhány tojást
a gyorshajtás valóban vétlen szó szerint áldozatai kevesebben lesznek

lomtengerkapitány 2012.04.20. 08:09:55

- - - - - - - - - Én a havi 1-nek is örülnék.

Arra gondoltam, hogy Vályi Pityubá rádiós autóstesztet írhatna, ill. beszélhetne. :D :D

lomtengerkapitány 2012.04.20. 08:14:56

19 percet halgattalak benneteket. Nem bír lekötni a műsor. Sajnálom.

vojtech 2012.04.20. 10:06:52

Tejóég, ez a Porsche hang!!! Omm, ez mesteri volt.
Csodálom, hogy a többiek nem találták ki, pedig tisztán lehetett hallani a Porsche boxer hangot. Ezt volt eddig a legjobb szám!

Shadowbull 2012.04.20. 11:22:46

Karotta: Ha gond a sebesseghatar betartasa, vegyel BMW-t :) Tempomattal siman beallitod 2 masodperc alatt a kivant sebesseget, latod hogy mennyit allitottal be, 50-rol mondjuk 30-ra lassitani ket kattintas a kormanyon, es fekez is az auto.

TwoBros 2012.04.20. 12:24:10

@cseta:
Remek, saját akkuról működő sim-kártyás mobilterminálok léteznek. Nekünk is van egy a boltban. Nem kell hogy legyen nálad kp. :-)

uranus (törölt) 2012.04.20. 12:26:04

Objektív felelősség?
Hát már hogyan lehetek én felelős egy tőlem látszólag függetlenül bekövetkező eseményért? Hiszen az objektivitás ugye a mai tudomány büszkén hirdetett alapköve, a mai kor összes intézményrendszere erre a paradigmára épül. Hatalmas ellentmondás ez, ami egyértelműen csak úgy oldható fel, ha belátjuk végre, hogy semmi sem objektív az életünkben. Ezzel a kialakított kategóriával közvetett módon maga a jogrendszer is elismeri, hogy a kor paradigmáját követve nem tud megoldást nyújtani. Többek között ilyen dolgok is azt mutatják, hogy az emberiség a világról alkotott felfogásában lassan elér a saját határaihoz.
Megoldás? Minden embernek önmagának kell felelősséget vállalnia. Mert ha belül nem vállaljuk el a bulit életünk minden momentumáért, akkor az kívülről fog hatni. Így épül ki lassan a totális traffipax kontroll is.

TwoBros 2012.04.20. 12:28:28

Egyébként régi vesszőparipám ez a csöves kérdés.
Nagyon tartok tőle, hogy egyszer az egyik elém lép amikor az álló kocsisor között gurulok előre egy lámpánál motorral.

Nem tudom elfogadni, hogy őket nem távolítják el. Egyrészt tilos, másrészt balesetveszélyes.
És ez nem pénz kérdése.

Ha én szabályt sértek, engem azonnal megbüntetnek. Ez rendben van.

De akkor engem is védjenek!

rekszem 2012.04.20. 17:23:55

Karotta

Mondjuk én sem ma, sem régebben nem tudtam elfogadni, hogy azért megyek gyorsan, mert egy mai autóval nem lehet lassan menni. Mindenki olyan autót vesz, amilyet akar, akár trabantot is, abban nehéz szabályt sérteni.

Aki véletlen telefonál, nem köti be az övet, plusz még gyorsan is hajt, na az nem véletlen.

Róbert

Magyarországon nem 40 frankot, hanem semmit nem kaptál volna 57 km/h-ért, ugyanis hga jól tudom 65-nél küldik a csekket ha automata trafi kap le.

sascha 2012.04.20. 20:43:06

Miota van tempomatos autom, nem parazok a sebesseg tullepes miatt. :) Sosem gondoltam volna, hogy ez ennyire hasznos extra. Kötelezöve tennem (akarcsak a ködlampat es a füthetö külsö tükröket) minden autoban!
A rendöröket nem kene sajnalni... nagyon vastagon benne vannak abban, hogy mennyire gusztustalan mo-on a közlekedesi "rend". Penzbehajto maffiozok egyenruhaban. :(
A rendör szo a REND es az ÖR szavakbol jött letre, vagyis a rendet kellene hogy örizzek / fenntartsak. Na ettöl nagyon messze vannak...

AzHofi 2012.04.20. 22:16:23

@Leadfoot: honnan vezényeljenek oda még pár rendőrt? A nincsből?

AzHofi 2012.04.20. 22:18:35

Amúgy köszi, hogy megemlékeztetek a műsorban az előző kérésemről, most is hallgattam, amikor este felszaladtam a hegyre meg vissza :-) Azért este szürkületkor elég para egy erdőben futni minden világítás nélkül :-) Általában korábban szoktam, csak most túlóráztam.

robian 2012.04.25. 13:27:28

+

legyen több ne csak heti egy

sylverdevil · http://sylverdevil.hdweb.info 2012.06.08. 16:35:39

lehet, hogy bekommentálták már előttem, de mivel késleltetve hallgatlak titeket, csak most jutottam ide. szóval:
nyilván nem teljesen volt komoly dolog ez a szélben barnulás, de annyiban van alapja, hogy az erős szél képes lefújni az ember bőrfelülete felett képződő naggggyonvékony páraréteget, ami által az UV-sugarak hatékonyabban pirítják a bőrt. függöny

alte trottel 2012.08.04. 21:39:47

Ólom akkut, Ni-Fe avagy Ni-Mh akkut?

Esetleg AKUT? Így, egy kával? Akut, mint heveny?

alte trottel 2012.08.04. 21:47:42

@RemekElek:
Az autó benzinnel megy, nem papírral.
(Id. Lakatos Dzsoki Ronaldinnyó hobbialpinista és megélhetési fémgyűjtő)