HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

  • Első Általános Bizonytalanító: No eltelt a cikk írása óta 5 év. Most olvastam el, angol Wikipedia oldalt is néztem a "márkáról". ... (2018.12.08. 15:00) Megnéztük a kínai szuperszedánt
  • Első Általános Bizonytalanító: Ilyen az, ha valakinek a meglévő sem elég, és még egy magamutogató-autó kell. (2018.12.07. 18:49) Soha többé BMW-t!
  • h.kovacs: @juletræ: jogos !! miért vagyunk ilyen elnézőek a gyorshajtókkal ?? ha 130-al megyek a belső sávba... (2018.11.26. 09:49) Mennyivel szabad menni Magyarországon?
  • bontottcsirke: @RollGer: szívemből szóltál, 10-bol 8 egy golyóerett barom a maradék kettő talán normális,de mivel... (2018.10.22. 09:25) Mese a négyliteres fogyasztásról
  • spocis: www.krustojumi.lv/b-kategorija is the best place if you want to learn how to drive (2018.08.04. 17:14) Miért hazudnak az autósiskolák?

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Félkarúnak félkarú, de potens!

2012.04.23. 06:10 Tcomment

Címkék: chevrolet malibu

Itt a legnagyobb Chevy, amit idehaza megvehetünk. Dupla kipufogó, Camaro-lámpák és egy legendás név. És valójában?

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

94 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr14467550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.04.23. 06:30:13

Most sajnos nincs időm vég olvasni, de a képeket átpörgettem. Elölről jó, de tipikus Chevy, a háta űbergagyi, az a lámpa az katasztrófa akárcsak a négyzetes műszerfal. Ezeket sajnos nem bírnám nézni, így biztos, hogy nem kellene ez az autó még akkor sem, ha amúgy nagyon szuper... :-(

Rekspa 2012.04.23. 06:40:10

Kombi vajon lesz belőle?

hellomi 2012.04.23. 06:50:28

Nagyon szép autó, múltkor láttam egyet egy benzinkúton. A Cruze-nál nyújtottab, szélesebb jobban kiadja a formát. Kéne.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.04.23. 06:58:21

Pedig nekem pont ez a2, 4 es benzines kéne.az a baj hogy kevés 2 liternél ngyobb 4 hengeres.Dí zel nem kéne annyit nem járok.

victor vacendak 2012.04.23. 07:21:44

Felfogásban 40 év alatt jó messzire került az elődtől, a hátsó kerekes Chevelle-től. Az Opel annyiban azért jobb, hogy van awd opció is. Viszont Amerikában ez árulják egy 2 literes 260 lovas benzines turbóval is. Ez nem lesz Mo-n?

kukulec 2012.04.23. 07:27:08

"ugyanolyan felhasználási profil mellett egy pár decivel többet fogyasztott, mint a 15 éves, öthengeres-turbós Volvóm" - ebből most kellene tudni, hogy mennyi az annyi? mert csak gyanítom, hogy nem hat litert :)

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2012.04.23. 07:39:49

Szavazásnál lehetne olyan opció, hogy nem kéne... Mert nem kéne. Még akkor sem, ha valami nagy limuzinos főfejes lennék, inkább akkor már az Insignia, de még inkább Volvo, vagyLexus, olyasmi, aminek van stílusa, de nem néznek vele bűnözőnek.

S2000 2012.04.23. 07:42:11

A hatulja tetszik. Inkabb ez kene, mint az Insignia.

misi107 2012.04.23. 07:46:44

Nem dobtam el a kezemből mindent,hogy foglalózzak egyet.A "nem kell" opció nem ártana...gratula Vályinak,egész korrekt a teszt.A fogyasztás adatokat én is hiányolom,érdekelt volna mennyi az annyi.

Dr. GGG77 2012.04.23. 07:56:32

Jobban kene mint az Insignia. 130 LE dizelnek lenne ertelme!

boldoczky 2012.04.23. 08:08:35

Ausztriában 24.990.- ről indúl az ára, az LTZ 29.990.-

Plumper 2012.04.23. 08:14:01

TETSZIK! kicsit sötét színű beltér, de kit érdekel.
persze legfeljebb majd 6-10 éves korában jöhet szóba nálam. addig pedig, kedves új-Malibu tulajdonosok, tessenek vigyázni az autóra.

boldoczky 2012.04.23. 08:14:14

Azt azért nem értem mitől jobb, hogy semmi Daewoo nincs már benne. Nekem volt egy Leganzám, használtan vettem. Előtte taxinak használták és bevalottan háromszor volt törve. 130.000 km volt az órájában, de azt is elmondták, hogy vissza lett tekerve. Én 10 hónap alatt beletettem 76.000.- kilómétert és a kopó alkatrészeken kívűl máshoz nem kellett nyúlni. Kényelmes volt, elfogadhatóan fogyasztott és megbízható volt. Ennyi.

abc 2012.04.23. 08:14:48

Nekem ezekben a Chevroletekben a gagyi kinézetű müanyag arany színű "csokornyakkendő" jelvényűk nem tetszik. Annyira lelombozó mint a régi Lexusokban az arany színű dísztárcsa.

Egyébként vállalható forma.

anyahajókabinajtóhajtogató 2012.04.23. 08:19:07

Pista! Most én vagyok hülye vagy ez káposztás, Homoktövis utca a suli és az ovi között?

:)

Megszeppent kisgyerek 2012.04.23. 08:47:29

@abc: AZt hittem, magam vagyok ezzel a defekktel. Egyszerűen visszataszító ez a csilivili embléma, ami szép szolidan a fél autót letakarja...

Egy tök dilettáns kérdés: 2,4 literes motorhoz 160 ló manapság nem kevés egy kicsit?

abc 2012.04.23. 08:57:23

@Megszeppent kisgyerek: Na akkor legalább ketten vagyunk! :)
Szerintem is ilyen kínai gagyi kinézete van, ha kisebb lenne ne adj' Isten meg nem arany színű...
Néztem ameriaki nagyvasakon ott jól mutat de európai verziók egyszerüen kicsik ehez.
Ráadásul az autó színét sem lehet így korlátlanül választani mert a jelvény az elején nagyon domináns.

Cobra. 2012.04.23. 08:58:41

@Megszeppent kisgyerek: Itt a nyomaték a lényeg, nem a teljesítmény. A 120-130Le-nek írt 1.6-osok is csak papíron erősek, mert nyomatékuk ugyanannyi, mint a 100Le-s verziók.

Prolee2 2012.04.23. 09:14:35

Nekem elsőre kívülről a toyota corollára hajsonlít.

Schütii 2012.04.23. 09:16:17

@Megszeppent kisgyerek: Előttem elmondták a lényeget. Ez a motor már valószínűleg alapjárattól húz. Azt meg elég nehéz megcsinálni hogy ezen tulajdonsága mellett még mondjuk adjon le 100LE/liter fajlagos teljesítményt is, változó szelepvezérlés ide, változó szívócsőhossz oda. Versenymotort bárki tud csinálni, de minek, ha nem versenyautóba kell?...

Dixhorn 2012.04.23. 09:16:28

Kombiban már jöhetne is. Inkább ez mint egy insignia.nekem tetszik. Viszont a jel még mindig gagyis.

Az egyik spanomnak van egy 2.0 T volvoja, fingom sincs mennyi hengerrel, de azt mondja országúton 7,5 alatt simán elmegy. Nem hittem el, de azt mondja többször mérte.

csuvakka 2012.04.23. 09:24:54

Nem rossz. Oldalról nagyon tetszik, eleje - hát lehetne jobb is, hátulja - érdekes, de legalább nem unalmas.
Már szinte azt mondanám hogy kéne, legalább is inkább, mint számomra kellemetlen formájú Insignia.
Viszont, a sedan, mint karosszéria típus abszolút értelmetlen, (bár jól néz ki) másrészt a robbanómotornak leáldozóban van, 5-6 év múlva a kutyának se adod el.

multi84 2012.04.23. 09:25:09

sose venném meg mert én kimondom ez CSAK egy Chevy ennyi pénzért rohadtul nem akarnám ezt hallgatni lépten nyomon hogy ennyiből már autót is vehet az ember, a chevynél még egy citroen sedannak is nagyobb a presztízse, pedig még jól is néz ki, kívülről, belülről az az középkonzol kösz nem...

Schütii 2012.04.23. 09:25:51

@misi107: Az egyik képen van egy 11.1-es átlag.

Schütii 2012.04.23. 09:27:04

@multi84: Te másoknak veszel autót vagy magadnak?

Shadowbull 2012.04.23. 09:27:34

@csuvakka: "másrészt a robbanómotornak leáldozóban van, 5-6 év múlva a kutyának se adod el."

ezt hallgatjuk mar vagy 10 eve.

Schütii 2012.04.23. 09:29:44

@Shadowbull: egyszer pedig majdcsak bejön és akkor majd hallgathatjuk az "én megmondtam" című zsoltárt is. :)

multi84 2012.04.23. 09:29:51

@Schütii: jah de ha folyamatos fikázást kell hallgatnia az embernek akkor hamar alábbhagy az hogy magamnak veszek autót és ez már az a kategória ahol számít az is hogy mi vezet az ember a pénzéért, nem a 200ezres szuzuki aminél nem oszt nem szoroz hogy fikázzák...

csuvakka 2012.04.23. 09:34:45

@Shadowbull: Így van. De azért 10 évvel ezelőttről én nem emlékszem 470 forintos üzemanyagárra.
Aki nem hülye, az már kihúzza az öreg benzin/dízeles csotrogányával még pár évig.
6-8 millát invesztálni valamibe, aminek teletankolása majd 30 ezer forintba kerül jelenleg?
Nooormális?

Schütii 2012.04.23. 09:37:32

@multi84: jó, hát nyilván van akinek számít hogy mivel reprezentál, de nem hiszem csak azért jobb üzleteket fogsz tudni kötni, mert nem egy új a Seviből szállsz ki, hanem egy új Citroenből (ha már ezt hoztad fel ellenpéldának). Ha ez a lényeg akkor inkább vegyél egy használt E60-as 520d-t. És a lé dőlni fog. Na meg az elismerés is...

MilleMiglia 2012.04.23. 09:40:31

@Shadowbull: Annak riposztolni, aki robbanómotort ír...

misi107 2012.04.23. 09:40:46

@Schütii: Igazad van,nem figyeltem.Hát,igazából ez nem egy nagy durranás.Bár az én autóm csak 98-as de a motor része hasonló (v6-170 le/220Nm) és ha nem etanollal hajtom (márpedig csak azzal megy, nagyrészt 17-19% közötti dúsítással,akkor +1-2 liter) akkor vegyesben a fogyija is ennyi,a 200ekm+ ellenére (nameg az átégett hátsó hf plusz egy liter a fogyasztásnak) A volvos 2.0T fogyasztás is reális,nekem tempomat+ 90-100 km/h között akár 7 liter alá is lemegy.De akkor már a szuzukik kerülgetnek...

Schütii 2012.04.23. 09:48:11

@misi107: Nem tudom mi számít nálad "nagy durranásnak", szerintem csak símán reális egy nagy hodály, benyás automatától ez az ÁTLAGOS érték.

misi107 2012.04.23. 09:57:14

@Schütii: hát,a sok technikai csoda ellenére nem történt előrelépés ennyi idő alatt?Bár nem vagyok dízel párti,de ma már inkább azok valók az ilyen autókba.Igaz,ettől még egy ideig nem lesz dízelmotoros autóm,inkább gyúrok még a jelenlegi célra,egy 1970-80 között gyártott Ford Crown Victoriára.Ha már tankolni kell...akkor egy vényóóóóóc.....

mohaa 2012.04.23. 10:02:22

"Koreai fospisztoly, Daewoo-pótlék, igénytelen Opel-másolat… talán Európában sehol nem kering ennyi hülye tévhit a Chevyvel kapcsolatban, mint idehaza. És ezeket egyenként kell felszámolnia és megküzdenie velük, nincs könnyű dolga."

Ez számomra már 10 évvel ezelőtt is nevetséges és szánalmas volt. Jellemzően a tudatlan primitívség megnyilvánulása. Olyanok osztották ilyen stílusban az észt szakadt 2-es Golfokból, akiket után én mentem mindig éjszaka hazavontatni, mert a német csúcstechnika beszart alattuk. A magyar az egyik legkreténebb és legidegesítőbben ostoba nép a világon. Ráadásul még erőszakos is, amikor valaki ellent mer mondani a rögzült világképének. Vicc.

kewcheg 2012.04.23. 10:04:40

@misi107: azt én se tűrném hogy szuzukik (buzukik ) kerülgessenek.Akkor a halál. A rohadt férgek...:)Hát azért csak vagyok már valaki, hogy ne a kis gecik kerülgessenek , a redvásba...:)

ommm 2012.04.23. 10:06:36

@misi107: A képgalériában ott van: 11,1-12 között mozgott

Sayniqua (törölt) 2012.04.23. 10:12:16

Nemrég metál bordó színben és beige belsővel láttam egyet a Budai rakparton és nagyon dögöd volt. Amúgy dízellel kéne.

Dixhorn 2012.04.23. 10:20:06

@kewcheg:
Nem suzukis vagyok. De neked milyen kocsid van ha már így szidod? :)

deak.atti 2012.04.23. 10:28:55

@ommm:

Szia!

Nekünk az Epica folyamatosan 1-1.5 literrel kevesebbet füllent, mint a valóság. A kijelzőn léleksimogató 6-7 literek, közben meg eszik 8-at ... Ja igen, 2.0 VCD. Viszont a rejtett zsanér miatt én nem simogatnék buksit. Ha az elődben meg tudták oldani hogy csuklós zsanérja legyen a csomagtérfedélnek, ami fel van csavarozva a hátsó szélvédő alá, akkor ez az íves zsanér nem akkora durranás, ha burkolt, ha nem.

DA

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.04.23. 10:33:17

Ez az autó akkora mint egy B omega ami nem kicsi,az S merci sem sokkal nagyobb.
Ja és aki fikázza a koreai termékeket nézze már meg milyen telefonja,tv je monitorja van!utána lehet ugati:-)

bajan 2012.04.23. 10:38:19

Nekem szemből bangle 5-ös bmw (7es kép). Oldalról lapos tepsi hatása van.

Egyébként tetszik. Hátulról dögös, a műszerfal meg végre nem a szokásos.

bajan 2012.04.23. 10:43:52

@bajan:
Bocs, nem olvastam a cikket, csak átfutottam és nem láttam, hogy a bmw dolgot már le lett írva.

Schütii 2012.04.23. 10:49:19

@misi107: Crown Vic? Hűha, ahhoz ma már nagyon komoly szerelem kell. :)

kewcheg 2012.04.23. 11:05:10

@Dixhorn: pont hogy nem szidtam, hanem inkabb a lenéző attitűdöt fricskáztam a "fontosember" archeotípusának megjelenítésével...:)))
Egy Suzukit hajtok, igaz hogy alsó midsize suv dízel motorral....

Dixhorn 2012.04.23. 11:25:43

@kewcheg:

Jah értem. :D Azért mert nekem nem szokott bajom lenni a suzukikkal. Csak a renault talicskákkal. ;)

lepo 2012.04.23. 11:26:23

@mohaa:"A magyar az egyik legkreténebb és legidegesítőbben ostoba nép a világon."
Téged is bele lehet sorolni ebbe a kretén társaságba, vagy te csak jól beszéled a nyelvünket?

regent123 2012.04.23. 11:58:29

Csak nekem tűnik úgy hogy ez erősen hasonlít az Epica-ra?
Az első lámpák, az oldalnézet a visszapillantóba integrált index, a csak az ablakok alján lévő krómcsík, a nem igazán kényelmes könyöklő. Mondjuk nekem pont ilyen szinű Epica-m van, lehet hogy azért.

FeroxX88 2012.04.23. 12:17:44

Szerintem jó rusnya, és valóban még mindig ezerszer jobban asszociálok az ilyen küllemről egy Koreai ne adj isten Kínai!!! csodára, mint egy vérbeli amerikai márkára..

ez elég gyalázat sztem :D

Rocko- 2012.04.23. 12:18:14

seggén a csomagtartó oldalról kicsit BMW-s.
nekem tetszik a kijelző mögötti rekesz, plusz rejtekhely, és kihasználja az amúgy üres területet.
váltón a gombok, hmm, vicesek.

megint 2012.04.23. 12:18:20

Az a négyzetes keret szerintem gagyin néz ki

el-enor 2012.04.23. 12:33:31

nekem kicsit agresszív az eleje, de a feneke mindenképp bejövős, a négyzetes műszerek így elsőre furák, de tudnám szeretni.

nekem bejövős úgy egybe ahogy van, az összhatás mindenképpen tetszetős.

Neurotoxin 2012.04.23. 12:59:25

@klarky: nekem pont a hátulja és a Camaro lápmpája tetszik, úgy van kiállása, de ezenkívül semmi más vágyfokozó nincs benne.

KöveZoli · http://www.kovesi.hu 2012.04.23. 13:04:17

A Beverly Hills-i zsaruban ütött-kopott Chevy Nova-t mondanak...vagy csak annak fordították?
Vagy mindegy, hogy Nova vagy Malibu?

KoGa 2012.04.23. 13:17:12

A kutya nem Daewoozna mar, ha nem irnatok bele minden Chevy teszt elejebe :)

Ugyan nekem annyira nem jon be a formaja, szazszor inkabb ezt vennem, mint egy tularazott Insigniat, mar csak a nagyobb hatso hely miatt is. (De ha maradhatunk a platformtarsaknal, a 9-5ot kerem.)

magyar_ellenállás 2012.04.23. 13:49:29

A szerző coprofíliája azért most is nyomot hagyott a cikken.

kverti 2012.04.23. 14:45:04

Totál gagyi a műszerfal. Olyan, mintha Johnny 5 beszorult volna a motortérbe, és kétségbeesetten próbálna szabadulni az utastér felé.

jaty 2012.04.23. 14:57:31

Nekem gy Epica 2,0 D -m van, vártam ezt a kocsit. A listaárát valószínűleg ez sen fogja megérni, mint ahogy az epica sem ért volna nekem 6 milliót, viszont hála a nagy értéjvesztésének 1 éves korában 29 ezer km-rel 3,3 millióért jutottam hozzá, most tölti az 5. évét, és hibátlanul működik.
Remélem ennél a kocsinál is hasonló lesz az értékveszés.

jaty 2012.04.23. 14:59:34

@Rocko-: Szerintem is, a kormány viszont jól néz ki. Az epicámnál, a kormány kb IFA kormány mértű, a kulcs meg nem akormány oszlopon van, hanem a műszerfalon...

Plumper 2012.04.23. 15:13:21

@jaty: okosan vásároltál.
én ahányszor ültem Chevrolet taxiban, mindig kellemes élményt nyújtott. Puha ülések, puha felfüggesztés, mégsem nyikorog. (kell a francnak kényelmetlen autó..:-P)

antimason (törölt) 2012.04.23. 15:52:02

Ez egy 5-ös BMW más picit más első-hátsó lámpákkal.

domeq 2012.04.23. 15:58:27

"amolyan nagyot akartam fingani, de befostam-jellegű"
Ezt miért kell???

Grifter 2012.04.23. 16:32:00

Egy szép méretes kombiban kéne ^^

K.Jani 2012.04.23. 16:48:05

ép tegnap olvastam egy amerikai autós újságban egy összehasonlító tesztet, ahol szegényke utolsó lett. egész pontosan: 6.:Malibu, 5.:Camry, 4.:Sonata, 3.:Optima, 2..Accord, 1.: Passat. állítólag komfortosabb és jobb vezetni a Passatot. sőt még $3000-el olcsóbb is! 240 max. pontból, Passat 211, Malibu 183.

sherlock homeless 2012.04.23. 16:53:48

mohaa! Megnyugtatlak, hogy az angol,és az amerikai átlag semmivel sem különb.Sőt! (ezek személyes tapasztalataim)
Egyébiránt akkor te is egy ostoba kretén vagy...

YAN CHI 2012.04.23. 18:04:10

Arra miért nem lehet szavazni, hogy semmilyen GM NEM KÉNE?

papa33 2012.04.23. 18:17:29

Az új Aveo vagy mi borzasztó az az elfuserált moci műszerfal...
A Cruz és ez sem csúnya, de nem annyival olcsóbb Opel tesónál, hogy megérje: eladáskor sokkal több a bukta, használtan jó venni. Bár voltak bajok, szelep, EGR, fogyasztás. Ennyire ne akarjon Opeltől elmaradni.
És még egyszer, közel az 500-as benzinárhoz, nem mindegy az éves átlag 7 vagy 9 liter...

Bár nekem bejön az Opel, de egyre távolodik: F népautó, G először drága volt, később amit kértek, annyit ért. H drága most is és nem nagy szám, a J elérhetetlen, ill Golfot vesz az ember (nem vagyok VW fan véletlenül sem).
Nem a mi autónk, nekem közel ezen az áron a Ceed-I30 jobban bejön, korszerűbb.

papa33 2012.04.23. 18:24:24

Méretben, árban (gondolom) Passat. Akkor?

Amsg 2012.04.23. 19:36:13

Volt szerencsém ma/tegnap EZT az autót vezetni és nekem nagyon bejött :D
(Itt volt Győrben az Árkádban, aki látta az tudja :) )

Cruze-nál sokkal jobb, nekem az Insigniánál is jobban tetszik :)

P_Lac 2012.04.23. 20:07:32

GM= Ipari szemét, kivéve a Corvette.

Rocko- 2012.04.23. 20:52:42

@csuvakka: "Így van. De azért 10 évvel ezelőttről én nem emlékszem 470 forintos üzemanyagárra."
szeretnék időben szólni, hogy a Föld nevű bolygón élünk. tudom, furcsán fog hangzani, de van több ország is, ami nem magyarország.
ellenben itthon is van, akinek nem fáj a 470-es üzemanyag. az 500-as se fog. meg az 1000-es se.

badboy70 2012.04.23. 22:07:10

Nekem az tetszik a fikázó kommentekben,hogy a többségét(kb99,9%),olyan figurák írják,akiknek még egy lábbal hajtós bádog Moszkvicsra sem telik 1000 év hitelre sem.Nekik marad a fikázás és a bkv,nekem meg a vezetés élménye.:)))

Merida001 2012.04.23. 22:50:42

@badboy70:

Értem, hogy felháborodsz valahol...de hidd el a lényeget nem ragadják meg sokan. Ez az autó egy koreai autó, aminek csak a neve az ami egykor egy jól csengő amcsi név volt... Amúgy a Kia, Hyundai is ilyen kategória, mármint ami a koreaiságát illeti. Rendkívül gagyi rossz minőségű autókat gyártottak egykoron. Viszont most hiába javult valahol a minőségük vételárban sajnos nagyon elszaladt ezekkel a paci. Ha direkt a rizses vonalon maradunk, akkor kijelenthetjük, hogy ennyi pénzért (felszereltségtől függően persze) Mazdát, Toyotát és Hondát is lehet kapni...Az árukat nem tartják használtan a koreaiak. És itt jön a nagy kérdés, amire eddig senki sem tudott kielégítő választ adni: Akkor miért válasszuk ezeket a koreai márkákat autó vásárlás esetén?? Mi szól mellettük??

ganee 2012.04.23. 23:02:44

Eddig volt egy olyan érzésem, mintha sok Daewoo meg Chevy hasonlítanának egymásra, (pl.:a Spark, meg a Matiz , de ez a cikk minden kételyemet eloszlatta...

shwarcz bácsi 2012.04.24. 01:43:28

tavaly decemberben használtam a 2012 malibu amerikai változatát pár hétig itt kanadában. nem rossz kocsi, elég kényelmes, kétféle barna volt a belseje, etanollal is ment.nem túl feltűnő elég átlagos a forma.ez a 2.4 motor volt automata, és lehet, hogy a magyar piacra ez túl gyenge, de ez a motor igénytelen, örök élet és itt 115 a max, mert 120 felett 200dodó a birság és elmehet 600 ig is.
belül egyébként másképp néz ki mint az europai modell, inkább az europai tipus túl giccsparádés...

deak.atti 2012.04.24. 08:42:37

@Plumper:

Szia!

Mondjuk, 3 hónap után én már nem biztos, hogy a 2.0 VCD-t venném, de nem volt választási lehetőség, dízelt kellett venni (céges autó). Azt nem értem, hogy a sorhat kétliterest miért nem tartották meg benne (mármint a Malibu-ban). Eléggé agyondicsérték még itt a TC-on is azt a motort. Én ha veszek még Epicát privátban (egyhamar nem ...), tuti, hogy azzal a motorral fogom. Letojom azt a két liter benzint, amivel többet fogyaszt mint a dízel gázolajat. Ez a 2.4-es 4 hengeres motor a Malibu-ban vélhetően a Captiva belépő benzinmotorja, amivel talán minden tizediket tudták eladni a Captivákból. Ebből se lesz sokkal jobb az arány.

DA

Plumper 2012.04.24. 09:55:08

@shwarcz bácsi: ne üljenek már fordítva a lovon a magyarok...2.4-es motor az USA-ban jó, Magyarországon túl kicsi lenne?! a mini-pénisz növeléséhez talán nem elég nagy. a költségvetési hiány foltozgatására viszont az 1.6 is elég, ha száguldoznak az autósok.

@deak.atti: engem sem izgat a dízel. szerintem a gazdagok játékszere, ahogy az elektromos / hibrid is. minden drágább hozzá, soha nem térül meg, vagy csak évi 30ezer km után, de minek menjek vele 3szor annyit, csak hogy megtérüljön? hüüülyesééééég.
a Chevrolet-ek viszont kicsit iszákosak.

@Merida001: egyik autó sem tartja az árát, mindegyiknek lezuhan, legjobban 5 éves korára. a koreai autók nagyon feljöttek. az, hogy a használt Mazda és Toyota túl van árazva Mo-on, nem a koreai autók hibája.

@Rocko-: a forgalomból először a szegényebbek esnek ki, majd az átlagos jövedelműek. azok, akik munkára használják az autót és tényleg menniük kell vele. a végén csak egybenyak gengszterfigurák furikáznak a limuzinokkal, terepjárókkal, akiknek a 2000 Ft-os benzin sem fájna. (mindjárt közbeszól SB a dumájával, hogy "frusztrált" stb.:-)

bigpond 2012.04.24. 10:04:29

@Merida001:

Latom senki nem akar valaszolni, felsorolok neked en nehany ervet:

1, mert tojnak ra , hogy 10 ev mulva 2-3-400.000-rel olcsobban tudnak tuladni rajta mint egy akarmi mason. Egyebkent a legtobb ujauto vasarlo is igy van ezzel , ha ezen gorcsolnenek nemigen vennenek ujat. Kulonben a fenntartasi es minden egyeb koltseg mellett ez az osszeg elenyeszo!
2, Azonos kategoriaju mas auto nem tetszik a kedves vevonek, valamelyik koreai viszont igen.
3, Volt mar Koreabol szarmazo autoja es elegedett volt vele, van ilyen.

4, egyszeruen nem erdekli mint hord ossze a sok kommentelo.

5, Azt hallotta a szerelojetol, hogy legkozelebb csak japant vagy koreait vegyen.

shwarcz bácsi 2012.04.24. 14:11:24

@Plumper: ". A valóság az, hogy senki nem fogja ezt a 2,4 literes, 167 lóerős négyhengeres benzinest venni, egyértelműen a 160 lóerős dízel lesz a befutó. Aki pedig mégis benzint égetne, az beül a 3.0 V6-ba."

badboy70 2012.05.01. 15:34:21

@papa33:
Az első VW-t a családban apám vette Párizsban 1975-ben.Akkor 5 éves voltam.Szép volt,drága volt és az első Passat az országunkban.Mindenki megbámulta, még évekkel később is új Ladát adtak volna érte.Csak azt nem tudták,hogy kb.öt évesen már egy hulladék volt.Persze megmaradtunk a VW-nél,később én is vettem őket egymás után.Már gyermekkoromtól a Golf volt a kedvenc autóm.Legnagyobb csalódásom a 4-es volt.Nagyon sok pénzembe került(kb.2X annyiba összesen,mint amennyiért vettem). Életem egyik legrosszabb vétele volt beleszámítva mindent 42 év alatt.:( És ebben nem csak kifejezetten a márka a hibás(bár sok olcsó spórolos gagyi alkatrésszel tömik tele az autóikat),hanem a magyarországi márkaszervizet is. Mind egy köpedék!A tulajok is és az alkalmazottak is.Mind egy szálig.
Ez hosszú történet,milliók úsztak el a trehány,nem törődöm,slendrián,pénzhajhász senkiházi alakok miatt.Magyarországon soha többet VW-t!

badboy70 2012.05.01. 15:54:56

@Merida001:
20,de inkább 30 évvel ezelőtt még a német autók voltak a slágerek.Aki pénzes volt az azt vett.A japánok meg szépen csendben feljöttek. Olcsóbbak voltak német társaiknál,de rohadtak,drága volt a alkarész hozzájuk. Mármint,ha kellett egyáltalán hozzájuk alkatrész.Mert amíg a németekhez folyamatosan kellett,addig a japán autókon csak a kopó alkatrészeket kellett cserélni.Ahogy a minőség sunyiban nőtt,az ár is vele nőtt és a presztizs is.Ma már nem hogy nem ciki japó autóval közlekedni,de kifejezetten menő. (Subaru,Toyota,Mazda, Nissan,Acura,Lexus,Infiniti stb).És ki ismerte pl.a Lexust 25 éve? Szinte senki.Ma már,ha valaki igazán villantani akar,az nem Mercit vagy bömöst vesz,hanem Lexust. Évekkel ezelőtt,mi volt a legmenőbb mobil? Hát a Nokia.Most melyik? Hát a Samsung.És tv? Talán a Sony,Philips? Nem Samsung.És sorolhatnám még de felesleges.Csak azt akartam mondani ezzel,hogy aki a koreaikat lenézi,az nagyon téved!Nagyon komolyan jönnek fel és az ottani állam nagyon nagy erőfeszítéssel támogatja a hazai ipart.Ez látszik is.Ne feledjétek! Egyébként még egy gondolat.A koreaiak nem a magyar piachoz árazzák a termékeiket.Egy Kia Sorentora már 5-6 éve is fél évet vártak a németek!Ha olyan rossz lett volna az ár érték arány,akkor találtak volna akár a hazai piacukon is kedvezőbb ajánlatot.Akkor miért vettek és vártak? Mert érdemes volt várni.A németek nem buták,valamit tudnak.

badboy70 2012.05.01. 16:07:38

@bigpond:
A sok német után koreait vettem,újat. Szép,jó,erős,dögös.Nem azért vettem,mert olcsó volt hanem,mert tetszett.Persze minden autónak vannak tervezési hibái,amik csak hosszú használat alatt derülnek ki.Valaki vagy tolerálja vagy tovább áll.Én így voltam a németekkel.
Egyébként az autóár relatív,kinek mi a drága vagy olcsó.De egy biztos,a koreaiak nem a magyar piaci árakat veszik alapul amikor beáraznak egy új modellt.Még valami.Az indiai és a közel-keleti piac olyan nagy és erős,hogy ha csak oda szállítanának a távol-keleti országok,már abból megélne az autógyár.És ott ezek a modellek nagyon keresettek.

w a s d 2012.05.01. 21:15:04

@badboy70:
"És ki ismerte pl.a Lexust 25 éve? Szinte senki."

Persze, mert akkor még nem is volt Lexus.

badboy70 2012.05.02. 20:01:21

@w a s d:
A Toyota luxus modeljét 1989-ben az USA-ban vezette be.Lehet az évszámokkal játszani,de szerintem tök mindegy,hogy 20,22 vagy 25 éve.A lényeg nem ez hanem,hogy nem kifejezetten egy tradicionális márka,mint a legtöbb európai autógyár,vagy akár az anyacég(Toyota).De ennyi idő elég volt a japóknak,hogy a "semmiből" egy prémium márkát építsenek fel.
A lényeg ez lett volna. :)))

Shadowbull 2012.05.03. 06:34:44

@badboy70: "ennyi idő elég volt a japóknak,hogy a "semmiből" egy prémium márkát építsenek fel."

Masok meg ezt ugy fogalmaznak meg, hogy ennyi ido alatt a japok felepitettek egy markat, ami premium akar lenni.

merida001 2012.05.03. 18:13:00

@badboy70:

"Ma már,ha valaki igazán villantani akar,az nem Mercit vagy bömöst vesz,hanem Lexust. Évekkel ezelőtt,mi volt a legmenőbb mobil? Hát a Nokia.Most melyik? Hát a Samsung.És tv? Talán a Sony,Philips? Nem Samsung."

Egy dologgal legyél tisztában, hogy a Lexus anno a Merga lenyúlásával kezdte, mint technikai startlépés!! :))))) Azt pedig, hogy a Merga, BMW nem menő és inkább a Lexust kell ehhez a dologhoz választani...hmm szóval ezt azért nagyon nagy képűség így kijelenteni.:)))

Minőségileg pedig egy Samsung hol van egy Iphone-hoz képest??? Ha már itt tartunk? Sehol...

TV-ből az, hogy te csak a Samsungot ismered, nem azt jelenti, hogy az a legjobb... Sony, Panasonic, és ha igazán jót akarsz, akkor Loewe...

badboy70 2012.05.03. 22:28:56

@merida001:
Meglepő,de nincs samsung tv-m.Én japót jobbnak tartom(még).De mindegy is azt hiszem.
A iphon meg egy problémás sznob szar:(
Hogy a japók koppintottak?Persze!Pl: a németektől lopták a technológiát a motorkerékpár gyártáshoz.Vagy a pick up felépítményt sem ők találták ki.Ugye? De nem baj.A lényeg,hogy a tanítvány lényegesen túlnőtt a mestereken.És ez nem a tanítvány dicsősége,hanem a mesterek szégyene!

merida001 2012.05.04. 10:36:30

@badboy70:

Az amcsiktól ered a pick up egyébként... ha már itt tartunk, nem a japóktól. Iphone telód ameddig nincs, ne alkoss róla véleményt. Azért mert drága, attól még jó lehet! Minőségre, meg fényévnyire van bármelyik gyártó mobiljától. Csak vegyél egyet a kezedbe, meg egy Samsungot is...
A német autóknak meg párjuk sincs! Nehogy már a koreai vackokat eléjük helyezzed...:)))))

badboy70 2012.05.05. 21:45:40

@merida001:
Pont ezt mondtam,hogy a pick up,nem japo találmány!
Nem akarok kommunikációs eszköz vitába bonyolódni itt,de az említett márkáról kérdezz egy szervizest.Ha jóba vagy vele,elmondja a frankót!
Ha elolvasod a mai friss híreket kiderül,hogy a német autónak(pl:BMW) annyira párja nincsen,hogy a Hyundai motorokat tesznek az első kerekes Minikbe hamarosan,eddig meg franciát.:)))Vicces nem?!
totalcar.hu/magazin/hirek/2012/05/04/koreai_motorokat_hasznalna_a_bmw/