HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

  • Első Általános Bizonytalanító: No eltelt a cikk írása óta 5 év. Most olvastam el, angol Wikipedia oldalt is néztem a "márkáról". ... (2018.12.08. 15:00) Megnéztük a kínai szuperszedánt
  • Első Általános Bizonytalanító: Ilyen az, ha valakinek a meglévő sem elég, és még egy magamutogató-autó kell. (2018.12.07. 18:49) Soha többé BMW-t!
  • h.kovacs: @juletræ: jogos !! miért vagyunk ilyen elnézőek a gyorshajtókkal ?? ha 130-al megyek a belső sávba... (2018.11.26. 09:49) Mennyivel szabad menni Magyarországon?
  • bontottcsirke: @RollGer: szívemből szóltál, 10-bol 8 egy golyóerett barom a maradék kettő talán normális,de mivel... (2018.10.22. 09:25) Mese a négyliteres fogyasztásról
  • spocis: www.krustojumi.lv/b-kategorija is the best place if you want to learn how to drive (2018.08.04. 17:14) Miért hazudnak az autósiskolák?

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Csak szeressék a sajátjukat

2012.05.12. 07:00 Tcomment

Címkék: mitsubishi spacestar

Azért csaptam le rá, mert a maga érdektelenségében jó autónak tűnt. Az érdektelenség stimmel is.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

93 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr134500414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VAG. 2012.05.12. 07:52:40

@VAG.: Illetve 83. Kíváncsi vagyok, mi játszódik le annak a fejében, aki ezt megveszi, ha valaha el tudják adni.

mv3 2012.05.12. 08:17:58

Ideális bankrablóautó. Amikor a rendőrök kikérdezik a rémült alkalmazottakat, csak annyit fognak tudni mondani, hogy egy kék autóval menekültek el a tettesek.
A beszélgetés így folytatódna:
-Asszonyom, minden apró információ fontos lehet! Tud valami pontosabbat is mondani?
-Hát...talán sötétkék volt.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.12. 08:33:52

Én néztem anno space wagont 2,4 es GDI motorral.

maistro1 2012.05.12. 08:45:15

Merő unalom, valahogy a kor japán autóira egyformán jellemző.
A T. Carinám 2 évesen príma autó volt,
de nem mozgatott meg.
A Camry a saját kategóriájában ugyanez.
Azóta sem volt keleti autóm.

felidegeltemmagam 2012.05.12. 08:46:58

Hát ettől a márkától valahogy jobbat vártam volna. :S

Egyébként ha minden úgy működne, ahogy egy japán autóban szokott, akkor nem is lenne rossz autó.

jobbos 2012.05.12. 09:26:01

A francia váltót a korabeli Carisma-kban is kritizálják, állítólag hamar megadja magát.
Abból GDI-t érdemes venni, abban japán váltó van.
Lehet a Space Star-nak is van japán váltós változata.

Süni25 · http://www.eakft.hu 2012.05.12. 09:26:28

A motor 100%ban Mitsubishi. A váltót passz...

jobbos 2012.05.12. 09:27:27

@jobbos: a GDI viszont kényes a benzinre, 98as ajánlott bele, különben eltrutyisodnak a szelepek

subvoice 2012.05.12. 09:38:15

Elég jól ismerem ezt a bajuszkapcsolót, ~180k km lehet benne, ami normál karbantartás mellett nem vészes, legalábbis a japán eredetű alkatrészeknek. :) A rozsdás fejtámla érthetetlen, életemben nem láttam még ilyet egy autóban sem.

Úgy nézem ennél a típusnál az 1,2 milla az árlista felső vége, de nem tudom, hogy ez a konkrét példány ér-e ennyit.

Eastbay1 2012.05.12. 09:39:10

@jobbos: Nekem 1.3 Carismám van, 250ezer kmrel, és érdekes módon minimális lötyögésen kívül semmi baja a váltónak. Oké aláírom tényleg nem egy nagy etwas, de minden fokozat pöccre működik, pedig mennyien mondták, hogy így Renault, meg úgy Renault, oszt valahogy mégis tonnaszám futnak az utakon a Space Starok, Carismák meg S40-ek is.

Eastbay1 2012.05.12. 09:43:21

@subvoice: Ennek a váltógombja sokkal leharcoltabb mint az enyém, szóval itt a 250+ sem elképzelhetetlen (mondjuk én nem is taperolom egész nap).

subvoice 2012.05.12. 09:56:38

@Eastbay1: Igen, a váltógomb fura, nem láttam még ennyire kopottat (japán) Mitsubishiben, igaz azoknál a váltógomb úgy általában sem ilyen. A bajusz állapota viszont nagyjából megegyezik a 180k km-es '93-as Lancerünkével és a kormányon sem látszik brutálisan sok km.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2012.05.12. 10:19:36

"mi a francban különbözik a Mitsubishi Space Wagontól (utóbbi kicsit nagyobb), vagy a Space Runnertől (ami kisebb)"

Winkler, nézz utána, mert nem jól tudod.

A Space Runner minden szempontból (tengelytáv, hossz, motorok) nagyobb a Space Starnál. Nem sokkal, de nagyobb.
De szinte mindegy is, mert a Star utódja az Európában is forgalmazott Runnernek.
(A Wagon mindkettőnél jóval feljebb van.)

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2012.05.12. 10:29:34

Amúgy meg - ezért majd biztos kapok majd - de a Space Star nekem egyértelműen az előző Honda Jazz (2002-2008) "ötletadó ősé"-nek tűnik. Az alapvető karosszériaforma (ablak a C oszlopon), a méretek, helykínálat szinte egyezik. (A Jazz rövidebb, de a tengelytávja nem.)
Csak a Hondánál szántak időt a design-ra, adtak neki lelket, tettek bele eredeti ötleteket, szerethetővé tették.
De mindkettő olyan 'mini egyterű', ami csak azért nem az, mert akkor még nem annak hívták.

(És ezt Jazz tulajként írtam.)

Doubledeceker 2012.05.12. 10:42:48

@Eastbay1:

Carismából nincs is 1.3-as.....

Az újabb S40-esekben mr nem ez aváltó van.

Amúgy incs annak semmi baja, csak a rudazat szokott elkopni pár ezerből javítható.

Az enyémbne 350 lehetett és bár a váltó zajos volt, mégis tökéletesen működött.

Macibb · http://indafoto.hu/macibb/tag/kiskutya 2012.05.12. 11:23:45

A kedves szerző valóban nem volt túl tájékozott a Mitsubishi egyterűi tekintetében, a Wikipedia vagy bármilyen más információforrás előtte is nyitva állhatott volna :)
A Space Star belső tere az, ami zseniális: a 405 centis teljes hossz annyi, mint egy egykori F Astra vagy egy mai kisautó, de ezekhez képest a helykihasználás ég és föld. A hátsó ülés nemcsak osztottan hajtható előre, de osztottan hosszirányban is tologatható, így a lábtér rovására még lehet növelni a csomagteret. A függőleges oldalfalnak és hátfalnak köszönhetően nem nagyon van olyan, hogy valami pont nem fér be vagy nem lehet rácsukni az ajtót. A jobb első ülés támláját majdnem vízszintesig előre lehet dönteni, így hosszabb tárgyakat is könnyen el lehet szállítani.

Ben Franklin 2012.05.12. 12:11:25

10 liter körül el lehet járni vele....

Felkészültél látom. A Spritmonitor szerint van az 7,6 is, és a németek sokkal többet és gyorsabban pályáznak, mint idehaza.

StalkeR 2012.05.12. 12:13:39

A legjobb Japán autót Japánban csinálják. Nyilván jobb ettől egy Renault.....

StalkeR 2012.05.12. 12:14:14

A legjobb Japán autót Japánban csinálják. Nyilván jobb ettől egy Renault.....

kultúrpesszimista 2012.05.12. 12:16:25

A Space Star az egyik olyan tipikus típus, amelynek genezise jelenti az ősbűnt az autótervezésben: az egyterűek előfutára. Sőt, már az is: egyterű. Egy förtelem, egy okádék, az automobilizmus kiirthatatlan szégyenfoltja, amely örökre beleégett a kollektív tudattalanba. Virtuálisan kivégezném a tervezőjét. Szánom és megvetem, aki egyterűt vezet, miközben évtizedekig kiválóan elvoltak családok milliói a bolygón autóformájú szedánokkal, kombikkal, nem holmi gnóm guruló dobozokkal...

Ennyi.

Csapee 2012.05.12. 12:24:25

A 450ekm-t futott céges Carisma váltógombjai is jobban néznek ki, mint ezé. Mondjuk lehet hogy vmi leszbi filmet forgattak benne, nagyon sok anyaghasználattal:)

subvoice 2012.05.12. 12:31:28

@kultúrpesszimista: Azért most hülyeséget beszélsz ám. Én magam sem szeretem az egyterűeket és soha nem értettem, hogyan tud valaki egy ilyet kívánatosnak tartani.

Aztán hirtelen született egy ikerpár a meglévő nagylány mellé és ott álltam, hogy a gyönyörű, autóforma szép nagy Galantba éppen csak be lehet tuszkolni a két hordozót meg a magasítót és az a szerencsétlen három gyerek úgy ülne hátul, mint szardíniák a konzervdobozban. Arról nem beszélve, mennyire felemelő akrobata mutatványokkal hajolgatni egy normál autóban, míg beteszed őket.

Egyszerűen ha nincs meg hátul a három teljes értékű ülés, akkor a mai biztonsági előírások betartásával nem tudsz normálisan 3 gyereket a hátsó soron szállítani.

Ettől függetlenül továbbra sem értem azt, aki az első gyerek megérkezésekor azonnal rohan 7 személyes egyterűt venni. Ha nem lesz rá szükség én is vissza fogok ülni egy "normális" autóba.

De az ámokfutás amit itt előadtál azért egy kicsit erős.

Holdkóros Tónyó 2012.05.12. 13:01:37

Váltó az egyértelműen Renault, R19-ben is gyűrűs, balra előre a rüki.

Zed is not dead yet 2012.05.12. 13:03:46

Nekem épp ilyen autóm van. 2005-ben vettem, most lett 7 éves. Átlagfogyasztás országúti 90-110 között 6 liter. Városban, nyugodt tempónál 7 körül, ha nagyon tolom neki, akkor akár 8, sőt folyton fittipaldizva akár 9 is lehet. Ennyit a 10 literról kedves Róbert. Nem számít a legújabb fejlesztések közé a motor, nyilván, nem is arra pocsékolja el az erejét, hogy szíp ződ legyen, hanem arra, hogy ha és amennyire megnyomod a gázpedált, akkor és annyira induljon meg. Miközben ráadásul rendkívül jól fogyaszt.

Billegés és hasonlók ... beülsz egy szénné strapált, durván lelakott (itthoni utakon) autóba és megállapítod hogy szarok a rugói. Ehhez is gratulálok. Egyébként egyáltalán nem szarok, pont az a meglepő az autóban (az egyik meglepő dolog) hogy egyáltalán nem egy billegős imbolygós szar. Különben a magas kasztni lehet hogy nagyobbrészt optika is (állj mellé egy mai akármilyen kisautóval, majdnem pont olyan magas a két autó). Az én autóm 7 éves, de kívül-belül úgy néz ki mint új korában, viszont a váltógomb borításának elég ha valaki a felületét egyszer körömmel vagy máshogy komolyabban összekarmolja, onnantól némileg hámlani fog. Abszolúte nem kilométerfüggő módon. És ha már a váltó: pontosan, könnyen kapcsolható mint ahogy elvárja az ember a japán vasaktól. Semmi "eltévedés" meg ilyesmi. 7 év alatt 2 féktárcsa, 4 fékbetét és egy fűtőszáltörött lambdaszonda. Ennyi az összes, amire szükség volt.

Azt gondolom, a kezeid közé kaptál egy autót, amivel az ördög tudja mi minden történt eddigi életében, de minimum néhány világháború. Aztán általánosítasz. Ejnye. Rozsdás fejtámlarudak, meg ilyenek ... ez egy vizihulla?

Különben az enyémben is valami kilencvenvalahányezer Km van. Ki érti ezt, hogy ha az embernek van kocsija, akkor nem csak az a kedvenc időtöltése hogy minél több Km-t toljon bele ...

nick2005 2012.05.12. 14:28:29

Egy 9 éves autóban nem sok a 83 ezer km. Én sosem értettem, hogy miért kell állandóan kételkedni ebben. Egy átlag magyar évente 10 ezer km-t megy, eszerint ez rendben is lehet. Aki tudja, hogy 20-30 ezer km-t megy évente az úgyis dieselt vesz (legalábbis 2003 körül biztosan azt vett).
A 10 literes fogyasztást sokallom, nem is hiszem el. Írják is többen előttem, hogy nem valós, én is 6-8 liter közé gondolom, vezetési stílustól függően.

Én is gondolkodtam rajt korábban, de a gondolatnál tovább nem jutottam. Amikor kocsivásárlásra került a sor, akkor vettem egy Picassot. Nálam a családi egyterűnél eleve kiesne olyan kocsi, aminek 370 liter a csomagtartója. A Picassoé 550 liter. És egy egyterűtől elvárom, hogy hátul 3 különálló ülése legyen (igaz elég sok egyterű nem tudja ezt).
Ennyi pénzért kapható jobb állapotú, jobban felszerelt, ráadásul 2-3 évvel fiatalabb, nagyobb utas- és csomagterű Picasso.

Macibb · http://indafoto.hu/macibb/tag/kiskutya 2012.05.12. 14:30:47

@Zed is not dead yet: A 6-literes fogyasztást aláírom, az stimmel :) Annak idején keresés közben egyébként volt egy olyan példány, amelyiknek a belsejében a 8 Wunderbaum ellenére kiűzhetetlen mocsárszag uralkodott. Nem azt vettük meg :)

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2012.05.12. 15:05:18

@Zed is not dead yet: Volt már máskor is ilyen teszt, hogy egy lelakott rom alapján ítéltek meg egy autót.
Nekem sem tetszik a dolog.

Macibb · http://indafoto.hu/macibb/tag/kiskutya 2012.05.12. 15:07:52

@ColT: Éppen azt akartam mondani, lehet, hogy Hummereztek vele :)

Zed is not dead yet 2012.05.12. 16:22:43

Hát, én nem tudom, de újonnan vettem és kicsit aggódtam a gyártási hely miatt is, a fitymás váltó miatt is, aztán belevágtam, végülis előtte meg olyan P11-es primerám volt amit az angolok gyártottak, azzal elég sokat mentem, 160000+ Km-rel adtam el 6 évesen és annak se volt semmi komoly gondja, a mai napig sincs, ismerem a 2. gazdáját. Aztán jöttek okos technológiák, nem kell minden ügyfélhez odamenni autóval, ha meg akarom nézni mit csinál rosszul (informatika), hát ezzel jóval kevesebbet megyek, de szerencsére idáig semmiféle félelmem nem jött be, az autó kifogástalanul működik, jól megy, praktikus, stb. Hogy nem egy macsóautó ... hát nem az, de nagyjából leszarom, túl vagyok már az autóval csajozós életkoron bőven. Nekem külön tetszik benne, hogy nincs semmiféle parasztvakítós hülyeséggel megtömve, a motor se rádiótelefonon keresztül beszélget a gázpedállal, hanem rendkívül közvetlen a dolog, ami számít minden kellemesen működik és kézreáll.

flamer 2012.05.12. 17:08:43

Egy kérdés maradt a cikk végére: mit csinálnak a pintyek a Galapagos-szigeteken?

coord 2012.05.12. 17:30:47

Robi, szerintem simán megjelölhetted volna a 283, vagy a 383 ezer km-et is. Én sem ismerem a Mitsukat, de általánosságban elmondható, hogy egy 100 ezer körüli autó majdnem szalonállapotú. Ez annak a közelében sincs már.

trawala 2012.05.12. 17:41:34

@Holdkóros Tónyó: Meg a Daewookban, meg a Chevy jó pár példányában.

Vakul a drakula (törölt) 2012.05.12. 17:43:44

Nekem anno 2,4 es benyas wagonom volt, automata valtoval. Amcsi 7 uleses kivitel. Imadtam, ha lepadloztam, kaparashataron gyorsult uszkve 100 ig. Kb 12-13 at evett, akkor meg ez nem volt olyan sok. Viszont az automata valtoja kezdett rendetlenkedni, es elorevetitett egy 5 kilos javitast, igy sajnos el kellett adnom. De a mai napig az egyik kedvenc autom volt.

ujpistolpete 2012.05.12. 18:52:38

Nekem is volt egy ilyen dizeles, es as nagyon jol ment es keveset evett, Viszont a valtoja az hagyomanyos Japan kiosztasu volt! Az osszeszereles minosege volt a leg nagyobb baj, mechanikusan ok volt. Ha Japan akkor Japan, nem holland!

kultúrpesszimista 2012.05.12. 19:32:12

@subvoice: nem kell egyetértenünk és elismerem, nincsenek gyerekeim. De ha lesznek is, esetleg egyből ikreim lennének, akkor sem gondolkodnék másban, mint egy ilyenben:

www.cars68.com/images/listings/bigThmb/19751_958349.jpg

Nekem ne mondja senki (Te sem), hogy ezzel nem lehet családilag kellőképp komfortosan mobilisnak lenni.

Szebb, nagyobb, praktikusabb, erősebb nem kéne. És ez legalább az, ami: AUTÓ és közben nem kell pojácáskodni egy négy keréken guruló dobozban...

kultúrpesszimista 2012.05.12. 19:33:10

@subvoice: szó sincs ámokfutásról egyébiránt. A tény, hogy ezt a szót használtad, csak az eltérő ingerküszöbünket bizonyítja. Markánsan, őszintén fogalmaztam, ez minden.

steve30 2012.05.12. 19:59:27

@kultúrpesszimista: "beleégett a kollektív tudattalanba. Virtuálisan kivégezném a tervezőjét. Szánom és megvetem, aki egyterűt vezet, 2
Én meg az ilyen idiótákat,mint te barátom.Persze,meg voltak az emberek egyterű nélkül is,meg ugye autó sem volt mindig,és még sem halt ki az emberiség.De a mobilitás mindig fejlődik,és ez így van jól,különben még mindig lóháton járnánk,vagy T-Fordal,a te logikád szerint.Ugyan áruld már-el,hogy miért fáj neked,ha egy család kényelmesebben utazik egyterűben,mint egy szedánban?Talán azért mert neked nem tetszik? És ezért megveted,aki ezzel jár,? Hű barátom,neked tényleg van bajod.

kultúrpesszimista 2012.05.12. 21:00:54

@steve30: mi nem vagyunk barátok steve. Ha kétszer írod le, akkor sem. Ostobán érvelsz, nem értesz, ízlésed sem lehet. Nincs beszélnivalónk.

subvoice 2012.05.12. 21:24:05

@kultúrpesszimista: Pontosan ugyanaz volt a véleményem az egyterűekről, mint neked és az utolsó pillanatig kitartottam amellett, hogy egy Galant méretű autónak elégnek kell lennie még 3 gyerek mellett is.

De be kellett látnom, hogy van olyan élethelyzet, amikor az egyterű a jó megoldás. Vigyorogva vezetni van itthon másik is.

subvoice 2012.05.12. 21:34:50

@kultúrpesszimista: Pontosan ugyanaz volt a véleményem az egyterűekről, mint neked és az utolsó pillanatig kitartottam amellett, hogy egy Galant méretű autónak elégnek kell lennie még 3 gyerek mellett is.

De be kellett látnom, hogy van olyan élethelyzet, amikor az egyterű a jó megoldás. Vigyorogva vezetni van itthon másik is. Nem, a V70 nem alternatíva, mert nincs belmagassága, de ezt csak akkor értenéd meg, ha olyan helyzetben lennél.

Mindegy is, én meggyőzni nem akarlak (engem sem lehetett volna korábban), de bárkit megvetni az autója miatt több, mint markáns vélemény.

subvoice 2012.05.12. 21:35:34

Éljen a kommentmotor.

kultúrpesszimista 2012.05.12. 21:53:35

@subvoice: tökéletesen nem értünk egyet és van valami szomorú abban a pálfordulatban, amiről írsz, de ez legyen a legnagyobb baj(unk).

Shima 2012.05.12. 22:01:29

Nekem van Space Star, garantált 140 k kilóméterrel, renault váltóval, 2 dologra kell figyelni CSAK Elf Trx váltóolaj NAGYON drága és 3,2 liter kell, de 80-100 ezrenként kibírható, főleg ha renault szervízben veszed, hordós-kimérős... :)Meg ilyenkor váltórudazat persely csere 800 forint, és nem lóg, nem kotyog többé, olyan mint az új! Amúgy pont mint egy japán autó, soha nem hagyott cserben még, hibátlan! Nagyon UNALMAS, de beleülsz, fordítod a kulcsot, indul, megy... Mi benne a legnagyobb extra? A TÖRZSKÖNYV A NEVEMRE SZÓL, ÉS A FIÓKBAN... :D

subvoice 2012.05.12. 22:26:17

@kultúrpesszimista: Nincs pálfordulat, csak megváltozott körülmények. Pár hete pont egy kollégának mondtam, hogy ne vegyenek egyterűt, mert nincs rá szükségük.

Nekem élményt a könnyű (max. 1T), alacsony, rázós futóművű, papírból hajtogatott öreg szarok jelentenek csak, amit nem lehet kombinálni a családszállító cirkáló iránti igénnyel. Ezért van egy ilyen is itthon.

kultúrpesszimista 2012.05.12. 22:35:09

@subvoice: egyetértek. Megkérdezhetem, milyen autóról van szó?

subvoice 2012.05.12. 22:50:37

@kultúrpesszimista: '93-as Mitsubishi Lancer, 1.6 113 ló, 995 kg. Nem tudom miért, talán mert nekem tinikoromban a 2nd gen CRX VTEC volt a cerkahegyező autó.

Vigyázni kell vele, mert percek alatt 20 éves boyracer hülyegyerekké tudok változni benne.

kultúrpesszimista 2012.05.12. 22:54:06

@Gyurma73: hagyjuk már ez a 'rossz helyen hajt'-című épületes baromságot. Irdatlan hülyeség. Vannak felejthető élményt nyújtó hátsókerekesek és kiváló élményt adó elsőkerekesek, ráadásul sportautókban. Pro és kontra is van számos érv, pl. biztonság. Lerágott csont.

kultúrpesszimista 2012.05.12. 22:57:35

@subvoice: hát... legyen sok örömöd a Lancerben, de távolról sem gondolom hobbiautónak. A korszak egyik kommersz típusa. Ha már japán, én bizony inkább a CRX-et vettem volna meg/tartanám az egyterű mellett. Vagy egy Prelude-ot. Vagy egy Suprát. Vagy egy Celicát. Vagy egy RX7-et. Vagy egy 200SX-et. Vagy egy 300 ZX-et. Vagy egy Eclipse-et akár.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.12. 23:01:05

@kultúrpesszimista: régen a Volvo is hátul hajtott,a biztonság miatt hajt elöl vagy így olcsóbb?
Szép a V70 ,de a BMW jobban fekszik nekem.
Az E merci meg drága.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.12. 23:02:35

@kultúrpesszimista: a felsorolt japán élmény autók nagyrésze is hátul hajt:-)

kultúrpesszimista 2012.05.12. 23:08:07

@Gyurma73: tévedés. Jellemzően pont elöl hajtanak ezek már... De ismétlem és hangsúlyozom: egy autó (akár sport, akár nem) vezetési élménye nem attól jó vagy rossz, hogy hol hajt. Ez egy faktor a többi között, mint pl. tömeg, súlyeloszlás, magasság, gázreakció, kormányzás közvetlensége stb-stb...

kultúrpesszimista 2012.05.12. 23:09:16

@Gyurma73: te is csak tippelnél, ahogyan én is, de én ettől eltekintenék, mert valójában fogalmam sincs, kibickedni meg nem szeretnék.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.12. 23:20:59

@kultúrpesszimista: elöl hajt crx,prelude ,eclipse,celica
Hátul supra ,s2000,,rx7,zx300,sx200

kultúrpesszimista 2012.05.12. 23:24:31

@Gyurma73: akkor máris nem a 'nagyrésze', hanem kb. a fele ;-)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.12. 23:25:06

Gondolkodom milyen 200 lóerő kombi kéne ami hátsókerekes és nem 2 tonna...

kultúrpesszimista 2012.05.12. 23:26:15

@Gyurma73: Volvot vegyél, 4WD-ben mondjuk...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.12. 23:34:22

@kultúrpesszimista: most néztem meg a v70 ben is volt 4wd,amit nem tudtam:-) azt hittem hogy csak a cross country ban volt.
Igaz csak egyféle motorral,de az pont 200 lóerős:-)
Igaz a fogyasztásra jó 2 litert számolnak rá,de még az is elmegy.
Kérdés kell e nekem az összkerékhajtás?télen biztos jó lenne.
Mondjuk nincs belőle sok eldó.

kultúrpesszimista 2012.05.12. 23:36:48

@Gyurma73: én mindenképp biztatnálak, hajrá! :-) Nem fogod megbánni a Volvot, csak meg kell nézni a konkrét példányt alaposan.

subvoice 2012.05.12. 23:37:01

@kultúrpesszimista: Ez nem hobbiautó, hanem második autó. Funkciója is van (nejem school run autója). Nem a sebesség a lényeg, hanem a gokartos viselkedése, ahogy gyorsul, vált, kanyarodik, ahogy a határon is jól kontrollálható marad... Egyébként ingyen volt és mivel a közeli család használja újkora óta, mindent tudok róla. De mindegy, mert ez nekem az örök szerelem, azt meg ugye nem kell megmagyarázni? :)

kultúrpesszimista 2012.05.12. 23:38:57

@Gyurma73: esetleg egy régebbi Subaru Legacy, de véleményem szerint több érv szólna a Volvo mellett.

kultúrpesszimista 2012.05.12. 23:41:55

@subvoice: nemnem, félreértettelek. Abszolút értelek. Ha nem hobbiautó, akkor teljesen oké és így érthető... Különben egy típus ugrik be, ami ezt az élményt (gokartos vezetés, kis tömeg, alacsony súlypont stb.) nyújthatta és kortársa is volt a Lancernek: a Daihatsu Applause. Csinos kis gép volt... Ami akkor kommersz és mindennapos élmény volt, ma már unikum, szóval vigyázni kell rá!

kultúrpesszimista 2012.05.12. 23:42:59

@Gyurma73: finom darab, bár feketében vagy pirosban nagyot ütne vizuálisan is! :-)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.12. 23:49:31

@kultúrpesszimista: szürkék vannak csak:-)
Piros benzines kombit nem láttam eladót.

kultúrpesszimista 2012.05.13. 00:02:07

@Gyurma73: nem rossz, de nálam az ideális családi autó is NAGY élménnyel párosuljon. Merjünk nagyot álmodni, ezért vennék bátran egy ilyet is:

www.hasznaltauto.hu/auto/maserati/quattroporte/maserati_quattroporte-5063927

Fehérbőrű 2012.05.13. 00:41:53

Winkler Robitól szokatlanul színvonaltalan cikk. Több helyen slendrián és téves, hiányos. Itt már páran írták, miért.
Speciel baromira nem tenném egy kalap alá sem egy Picasso-val, sem egy Zafirával, vagy egy Tacumával, mert ezeknél mind kisebb. Inkább az Ignis, vagy Yaris Verso az ő mezőnye. Ellenben mind a Picassonál, vagy Zafiránál jobban tudnék bízni egy Space Starban.
A konklúzió, miszerint nem szabad Space Start venni pedig abból következik, hogy a típust még a jónál is jobban kedvelik a tulajdonosok? Vagy miből?
Robi? Mit ittál?
Most szólok a témában érdekelteknek, hogy nyugodtan vegyenek csak Space Start, ha azt szeretnének és találnak jó állapotú példányt. Sőt, az 1,3-as sem élhetetlen! Nem rakéta, de a mindennapokban tökéletesen használható, élhető, nem kell több. Sehol nem maradsz szégyenben. Cserébe 5-6 literrel megelégszik helyzettől függően.

kultúrpesszimista úrral kapcsolatban meg csak annyit mondanék, hogy aki egy ilyen kis 18 éves trollmajomka-fajzattal leáll vitatkozni az egyterűek, vagy mini-egyterűek létjogosultságáról, az megérdemli.
Látom, még azt sem képes felfogni, hogy miért tart valaki egy Lancert élményautónak és miért nem vesz temérdek pénzért fenntartható sportkocsit. Egy vicc az ember..

rbalint88 2012.05.13. 00:52:55

@Gyurma73: személyes tapasznyalat alapján a b5 b5.5 passatok összkerékkel nagyon jók. volt elsőkerekesem is, úgyhogy tudom mi a különbség a kettő között :) ha találsz egy szép pdtdi-t jól felszerelve, akkor nyugodtan megléphető dolog, a motort fel lehet húzni tartósan 180 ló körülre és a dízelség miatt elég is, mert kényelmesebben tudsz vele közlekedni, nem kell úgy nyomni neki :) a6 s-line vagy s6 gátlókkal lehet futóművet tuningolni nem olyan horror áron, meg veszel bele mondjuk egy eibach ültetőrugót, aztán öröm, boldogság. kommersz típus, de valahol ez előny is. ha meg nem számít annyira a fogyasztás és nem jársz vele városban, akkor van 2,8 V6 is, szintén kellemes jószág. németeknél keresgélnék, ott van recaro belsős, solar tetős, nagynavis-nagyhifis, radaros, mindenes gép is értelmes áron, plusz még nem vágták tönkre a futóművét.

lobster thermidor 2012.05.13. 07:21:42

Nekem 1995-től volt egy Mitsubishi Space Runnerem, ami talán az első ilyen jellegű egyterű volt. Japánban gyártották, mert a hollandiai gyár, a Carisma, és a kisebb Space Start sem nem létezett akkortájt. A Starnál legalább egy mérettel nagyobb autóról beszélünk. A GLX változatnak 1,8-as motorja volt, 122 lóerővel. Az volt az egyedi jellegzetessége az autónak, hogy a hátsó üléssoron csak egy ajtaja volt, mégpedig a jobb oldalon, viszont az tolóajtó volt. A magasított beltérnek, a nagy hátsó, és a már említett tolóajtónak köszönhetően az ülések kiszerelése után hatalmas tárgyakat nyelt el gond nélkül. Három évig volt nálam, mindennapos vidéki áruszállításra használtam, ezért elég sokat mentem vele úgy, hogy semmi bajom nem volt az autóval. A műszaki meghibásodás ismeretlen fogalommá vált, habár akkoriban a japán autók részben az elképesztően jó minőségükről voltak híresek. A kötelező szervizeken kívül szinte még izzót sem kellett az autóban cserélni, pedig ez egy "örökké világító", skandináv piacra gyártott modell volt. Később követhettem az útját, mert egy ismerősöm vette meg tőlem. Ő is problémamentesen használta még néhány évig. Azóta volt már néhány autóm, de a mai napig nosztalgiával gondolok vissza erre a jól használható, kellemes autóra.

lobster thermidor 2012.05.13. 07:29:37

@kultúrpesszimista:

Tudod az emberek sokfélék, ebből következően néhány dologban különböznek egymástól, eltérőek a szokásaik. Ezek között vannak olyanok, akik használják is az autójukat. Ma már ez teljesen elfogadott dolog a világban.

kamionmentés · http://www.kamionmentes.hu/ 2012.05.13. 09:14:33

@subvoice:

Érdekes ez a váltógomb téma. A 2009-es zsírúj L200-asok váltógombja (bőr) már egy év alatt úgy megkopik, hogy gyakorlatilag olvashatatlan a belenyomott váltási séma. És ez típushiba. Aki nem cserélteti ki időben, az ráfarag mert legalább +100 ekm-t fognak feltételezni a verdájáról...

A kormány ugyan ilyen bőrrel van bevonva. 30 eKm-nél már olyan fényes, hogy fésülködni lehet benne...

P_Lac 2012.05.13. 09:43:21

Hülyézzetek le, de egy Space Star-ra ( mondjuk nem egy ilyen leharcoltra) akarom cserélni a G Astra kombimat.

2005-ig gyártották, találni még belőle pár nem
széjjel gyilkolt db-ot.

Macibb · http://indafoto.hu/macibb/tag/kiskutya 2012.05.13. 10:21:10

@Fehérbőrű: A mindennapos használhatósághoz érdekes adalék, hogy valamelyik akkori autókereső túrán a megtekintett 6 Space Star közül kettőt az adott kereskedés aktívan használt szolgálati autóként, egyszer még várni is kellett egy kicsit, amíg visszaérnek vele, pedig nyilván bármi mást is használhattak volna ügyintézésre a náluk lévő állományból és önként választották éppen a Space Start :)

steve30 2012.05.13. 16:51:13

@kultúrpesszimista:

Hát persze.hogy nem vagyunk azok.Nem is tudnék azonosulni egy olyan emberrel,aki lenézi azt,aki nem az ő ízlésvilágához közel álló autóval közlekedik.A szomorú ebben az egészben,hogy ez az egyén még büszke is az álláspontjára,ergó még talán okosnak,vagy különlegesnek is képzeli magát,holott tulajdonképpen emberi selejtességét propagálja. Szánalmas

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.05.13. 19:20:25

@Gyurma73: és asszem még Space Shuttle is volt...
Ezek a japppánok meg vannak (voltak) vadulva az űrért... :D

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.05.13. 19:21:51

@geegee: shuttle? Hondában ismerek ilyet csak..

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.05.13. 20:07:04

@Gyurma73: Akkor most megfogtál, tényleg, rákerestem, úgy látszik rosszul emlékeztem, sorry; de a japán és az űr az stimmel... :-)

Fehérbőrű 2012.05.13. 20:18:59

@Macibb: Nem véletlenül használták. Nagyon kényelmes ( ülni benne is és ki- be szállni is ), valamint már említettem, hogy borzasztó takarékos az 1.3-as.
Mondjuk az olyan csökött agyú félszerzetek, mint ez a kultúrizé, el sem tudják képzelni, hogy egy idősebb, testesebb, ne adj isten: sérült embernek ezekből az egyterűekből kiszállni lényegesen könnyebb, mint egy Volvoból. De biztos hülye volt, aki kitalálta az egyterű kategóriát. Ezt az eladások is egyértelműen igazolják. Alig adtak el pár millió példányt világszerte a mindenféle egyterűekből...

kultúrpesszimista 2012.05.14. 09:36:32

@Fehérbőtrű: ostoba fasz vagy, anyádat trollozzad. És épp annyira méltattalak most választa, amennyire megérdemelted.

kultúrpesszimista 2012.05.14. 09:37:50

@P_Lac: nem vagy hülye, csak stílustalan és igénytelen.

jobbos 2012.05.14. 14:18:41

@Eastbay1: amit írtam nem jelenti azt, hogy minden egyes francia váltós mára már szét van esve, csak azt, hogy sokan panaszkodnak a klubban a japán - francia koprodukcióban készült dolgokra, míg a franciák kihagyásával készült dolgokra kevésbé

totpista 2012.06.27. 14:35:23

nem akarom bántani,de a cikk felbátoritott,2011 jan. vettem 99000 ezer km volt benne(2003évjárat)igazi bácsiauto,minden számla es szervizkönyv mellékelve volt.Miután kb 6 hónapig hirdetve volt az autoscout-on és 1 azaz 1 érdeklődő jött el megnézni az is gombokert akarta,végre 2012 május idusán becseréltem egy kereskedőnél.Buktam rajta egy rendeset,pedig semmi baja nem volt,egyszerően senkinek sem kell,technikailag ok.,eléggé instabil,fogyasztás kb 7,5-8 kombinálva,amolyan se hus se hal autó,jó hogy elment

Fehérbőrű 2012.12.10. 21:11:15

@kultúrpesszimista:

De jó, hogy visszanéztem. Kultúrálatlan majomka. Szemtől szemben anyázni. Na az volna kemény, de nem hinném, hogy menne neked és nem is tanácsolnám. Itt a neten arctalanul? Pont olyan komolytalan jelentéktelen kis semmi, mint te magad. Éretlen kis hülye gyerek vagy. Menjél szépen és kérd el anyucitól a Volvo kulcsát, hátha brümmöghetsz egy kicsit ma is a kertben.
Majd ha már szőrös lesz a kukid, akkor talán lehet véleményed autókról, addig csak kiröhögteted magad.