HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

  • Első Általános Bizonytalanító: No eltelt a cikk írása óta 5 év. Most olvastam el, angol Wikipedia oldalt is néztem a "márkáról". ... (2018.12.08. 15:00) Megnéztük a kínai szuperszedánt
  • Első Általános Bizonytalanító: Ilyen az, ha valakinek a meglévő sem elég, és még egy magamutogató-autó kell. (2018.12.07. 18:49) Soha többé BMW-t!
  • h.kovacs: @juletræ: jogos !! miért vagyunk ilyen elnézőek a gyorshajtókkal ?? ha 130-al megyek a belső sávba... (2018.11.26. 09:49) Mennyivel szabad menni Magyarországon?
  • bontottcsirke: @RollGer: szívemből szóltál, 10-bol 8 egy golyóerett barom a maradék kettő talán normális,de mivel... (2018.10.22. 09:25) Mese a négyliteres fogyasztásról
  • spocis: www.krustojumi.lv/b-kategorija is the best place if you want to learn how to drive (2018.08.04. 17:14) Miért hazudnak az autósiskolák?

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Az utolsó rock'n'roll

2012.06.21. 06:18 Tcomment

Címkék: Audi RS4 Avant

Rémülten tudatosítottam, hogy nem fogom tudni megindokolni, miért éri meg minden kilója a 12 600 forintot, amibe kerül. Ha létezik tökéletes és haszontalan dolog egyben, akkor ez az.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

252 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr674601901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ommm 2012.06.21. 13:13:26

@ledo76: Nem, csak simán nem igaz, amit írsz, amire reagáltunk itt páran.

Shadowbull 2012.06.21. 13:14:48

@ledo76: akkor allapithatnad meg ezt az osszefuggest, ha az Audi a Lambotol hozott volna motorfejlesztoket, vagy ott terveztette volna meg a motort vagy egy reszet.

de nem igy volt. Sot ugy volt, hogy az Audi tervezte 1az1ben a Gallardo V10-eset, es az elso nagyfordulatu V8ast is az akkori RS4-be. A Gallardo fele V10-zel kezdtek 2000 korul.

detomaso 2012.06.21. 13:18:35

@ommm: Valoban, a Mazdanal oldalankent 1-1 kipufogo van csak. A gaz viszont ugyanugy tavozik mindket autonal szerintem. Ha tevednek, javits ki legyszives.

tomnemtom 2012.06.21. 13:20:17

hát a v8 az audiban is v8.

ommm 2012.06.21. 13:20:43

@detomaso: http://totalcar.hu/tesztek/mazda6mps06/#gallery_871614|761137

Szerintem a szerző arra utal, hogy vicces a kamu nagy ovál, ha két szívószálon pufog ki egy csúcs-sportmodell...

hgabor98 2012.06.21. 13:22:04

Szerintem egy nagyon jó cikk! Megjelenése olyan,mint egy szelíd vaddisznó,melyben ott lapul minden erő. Perverz idomok! Pazar autó... :)

Walnuts 2012.06.21. 13:41:13

@Shadowbull:
Nem értem miért érvelsz,ezekről a jobbágyokról ordít,hogy értelmi fogyatékosok - azon kívül,hogy nem láttak mást csak ekét és lovaskocsit.Soha nem fogod meggyőzni őket semmiről mert nincs agyuk.

csakegynetező 2012.06.21. 13:50:35

Jó kocsi lehet. 14-16 millióért már megvenném használtan. Úgyhogy, ha aktuális kérek privátot:)
Mellesleg nem értem ezt a vitát. Aki nem látja értelmét, ne vegye meg. Ennyi.

Rocko- 2012.06.21. 13:53:53

@Nivta: kormányt nem tudod félrerántani, de azért ott is lehet esemény.

Walnuts 2012.06.21. 13:54:38

@ommm:
Ó milyen régóta várok már erre (meg az S2-re is)!!

es125 2012.06.21. 13:55:30

akik feleslegesnek tartják ezt az autót, és háborognak, azoktól kérdezném, hogy ha az rs4 felesleges, akkor egy ferrari, egy aston martin, vagy akár bugatti akkor mi???? ja, hogy ennek csomagtere is van, meg 5 személyes...valamiért úgy érzem, ha szupersportkocsi teszt lenne, az alatt nem lenne ennyi negatív komment. én sem tartom indokoltnak ezt a teljesítményt, de lenyűgöz és tetszik. EZ EGY AUTÓS OLDAL, ergo nem ártana ezt figyelembe venni hozzászóláskor. ha valakinek ezt nehéz megemésztenie, akkor miért látogatja? de ezt már sokan fejtegették előttem is. konklúzió: akit nem érdekel, annak nem kötelező autós oldalakat látogatni, hozzászólni, vagy ezt az autót megvenni.

csakegynetező 2012.06.21. 13:57:53

@es125: Amíg van rá vevő, addig nincs felesleges autó.:)

Roll1983 2012.06.21. 14:02:37

Nekem kéne, de nem a karikák miatt az orrán, hanem a teljesítménye végett. Aki meg nem látja ennek értelmét, az menjen a Barbie blogra, aztán foglalja le magát. :)

ne most 2012.06.21. 14:05:43

8 hengeres, lányok nélkül, már a szakma sem az igazi.

Ambrus Gergely [SG] 2012.06.21. 14:07:07

Ha ilyenem lenne csak 6 és 9 ezres fordulatszám között használnám, városba csakis padlógázzal gyorsulgatnék, és fékezgetnék, lámpánál N be nyomogatnám a gázfröccsöket had irigykedjen a pórnép, aztán egy laza gyorsulással megmutatnám mit tud az Audi legfurfangosabb motorja!
Aztán este a garázsban kicsit közelebbről összeismerkednék a minőségi bőr ülésekkel, és a csodálatos műszerfallal.
Ez egy remekmű, teljesen steril élményt adhat pályán, a bolondbiztos rendszerek miatt, de attól még kéne de piszkosul!
Legyen má' megint egy Audi Performance Roadshow pls :DD
Átlag emberek is hadd élvezkedjenek kicsit.

c 2012.06.21. 14:09:41

Egy értelmetlen sz.r autóért nem lehet elkérni ~20 éves korában 15 000Eurot.
Az első szériás RS2-k ára innen indul.

:)

abrakadabraabra 2012.06.21. 14:16:20

Ha toyota, nissan jel lenne az UGYANEZEN auto elejen, akkor omlenges helyett fikazas lenne.

Walnuts 2012.06.21. 14:23:03

Azt el is felejtettem írni,hogy nekem RS5 kéne!
Meg azt is hogy aki fikázni meri ezt az autót azt meg várja otthon egy jó nagy néger fasz:)

Shadowbull 2012.06.21. 14:37:27

@csakegynetező: Mert Audit csak az Audi tud hitelesen csinalni.

Ez nem arrol szol hogy milyen jel van az elejen, hanem hogy milyen filozofia alapjan tervezik es hangoljak az autot.

csakegynetező 2012.06.21. 14:38:13

@Shadowbull: Ja, hogy így értetted. Ok. Ez igaz.

ommm 2012.06.21. 14:42:55

@abrakadabraabra: Természetesen, tudod, minket az Audi pénzel. Csikós épp most cseréli be a Pontont egy remek A8 hybridre.

"streetfighter" 2012.06.21. 14:58:37

Jó kis autó. El is fogadnám, de ahhoz nagyon sok felesleges pénz kéne, hogy meg is vegyem, hiszen féláron vannak hasonlóan gyors japán autók.
Igaz, hogy az nem "prémium márka", de aki a vezetés élményére hajt, és a megbízhatóságra, annak talán nem ez a legfontosabb.
Az viszont tény, hogy ez elegáns is, kényelmes is, és AUDI, a maga előnyeivel és hátrányaival, amit ugye meg kell fizetni. Többszörösen is! :)
A motorja nagyon közel áll a szívemhez, ha bírja a gyűrődést, a váltója (csak autómata) már kevésbé.

Shadowbull 2012.06.21. 15:02:04

@"streetfighter": "féláron vannak hasonlóan gyors japán autók"

Mondj 3 peldat.

Ricardó · http://www.autotemeto.blog.hu 2012.06.21. 15:06:44

@ommm:
Mennyit gondolkoztál a címen? Rohadt jól eltaláltad :D. Ilyen jó cikket rég olvastam. Respect

csakegynetező 2012.06.21. 15:06:47

@Shadowbull: Felesleges japán autót példának hozni. Nem ez a kategória...

balogh_gabor 2012.06.21. 15:08:06

Biztos jó autó ez, de nem tudom elképzelni az az élethelyzetet, hogy egy ilyen autóra vágyjak.
Hétköznapokra sok, sportoláshoz sótlan.
Mondjuk nem is szeretem, ha egy autó mindenre jó, mert akkor igazából semmire sem.

indapass90210 2012.06.21. 15:10:50

@Nivta: nem, én csak ronda vagyok, azért kell a nagy autó :D

csakegynetező 2012.06.21. 15:13:57

@Dövan: Nem biztos, hogy mindenki csak kompenzációért vesz nagy autót. Hanem, mert megteheti. Nem?

uarempty 2012.06.21. 15:17:09

Minek veszekedtek, ha verekedni is lehet? xD

indapass90210 2012.06.21. 15:18:03

@P12_dCi: "Ja, és a sok szívó V8-at dícsérőnek üzenem, hogy van olyan, aki nem a lineáris teljesítményleadást szereti, hanem a hátbavágást. Én speciel a turbós motorok karakterisztikáját jobban szeretem."

Na igen, az a néhány tizededmásodperc, amíg leforog egy ilyen motor, van olyan jó, mint a szex.

lwcolors 2012.06.21. 15:18:16

Az Audik minőségérzetben mindig kiváló kocsik voltak, vezettem jópár csúcsmodelljüket is, de valahogy sosem ébresztettek bennem olyan birtoklási vágyat, mint egy Nissan 370Z vagy egy Cherokee SRT8. Nyilván bennem van a hiba.

Az már más kérdés, hogy összkerék ide vagy oda, ekkora teljesítmény (sőt 200-250 le felett bármilyen kocsi) közúton az emberek 99%-ának kezébe nem való, egyszerűen nem éri fel, nem tudja kezelni.

Én pszichológiai vizsgálathoz és sikeres mestervezetői tréninghez kötném a 300 le feletti autókra kiadott jogsikat, és igen a 100 le feletti motorok is ide tartoznának.

csakegynetező 2012.06.21. 15:19:59

@lwcolors: Én már a jogsit is ilyen vizsgálatokhoz kötném...

indapass90210 2012.06.21. 15:23:27

@csakegynetező: a birtoklási vágy meg az ehhez kapcsolódó "gyűjtögető életmód" nagyon egy tőről fakadhat a kompenzálási szándékkal. A zemberek szeretnek kúlnak és másoknál kúlabbnak látszani. Erre épül az egész fogyasztói társadalom.

csakegynetező 2012.06.21. 15:31:31

@Dövan: Hát nem tudom Te hogy vagy vele. Én nem cool-nak szeretnék tűnni, csak kényelmes, biztonságos kocsiban ülni. Soha nem azért vettem, amit vettem, hogy felvágjak. Szerintem még sokan így vannak ezzel, csak a rossz szándékú emberek magyarázzák bele...

MoxNox 2012.06.21. 16:25:39

@kisqtya: Talán meglepőt mondok, de akinek az kell, az bizony dorogozik is :)

csakegynetező 2012.06.21. 16:40:20

Egyébként, ha már szóba került a hybrid. Valaki le tudná írni, hogy ezek az akksik meddig bírják? 3-4-5 év? Ebben a jó 40 fokban mi van velük pl.? Nem árt nekik?

indapass90210 2012.06.21. 17:37:45

@csakegynetező: akkor mindenki volvot venne :)

És abszolút nem vagyok rossz szándékú :)

csakegynetező 2012.06.21. 17:59:23

Az miért van, hogy munkaidőben dübörög a blog, miután letelt a munkaidő, már csak 5-6 hozzászólás érkezett?:)

AciDuzzu 2012.06.21. 18:10:08

@ommm: "Természetesen, tudod, minket az Audi pénzel. Csikós épp most cseréli be a Pontont egy remek A8 hybridre."

TUDTAM! Az a mocskos COTY, ilyen gyorsan megtörni egy tisztességes, becsületes, mintaújságírót. Ezeknek semmi és senki sem szent!

csakegynetező 2012.06.21. 18:19:12

@AciDuzzu: Igen. Valószínű az AUDI-nak erre van szüksége, hogy Mo.-n a totalcar-on jó cikk jelenjen meg róluk.

Ciri 2.0 2012.06.21. 18:30:20

@ommm:

Gratula Pista, szuper írás!

@Rocko-:

Figyeljed az avatorm kicsicsillag.

Ciri 2.0 2012.06.21. 18:39:48

@csakegynetező:

"Soha nem azért vettem, amit vettem, hogy felvágjak."

Dehogynem.

Ciri 2.0 2012.06.21. 18:40:36

@csakegynetező:

Még ha nem is ez volt az elsődleges szempont.

csakegynetező 2012.06.21. 18:42:15

@Ciri 2.0: Hát mindenki magából indul ki:)

3 gb 2012.06.21. 19:39:17

@3 gb: Na, ezek után mondja valaki, hogy nem kéne!

Rocko- 2012.06.21. 20:20:36

@Dövan: akkor neked nem Audi kell, hanem pár óra tanácsadás Frank Abagnale-től. :)

"streetfighter" 2012.06.21. 20:24:49

@Shadowbull:
Miért pont hármat, amikor kettő az igazi.
Feltételezem, te is tudod melyik kettő. :)

Rocko- 2012.06.21. 20:31:52

@Dr. GGG77: valóban, volt motorhang, csak a felvétel hangja kissé rossz. :(

Éder mester 2012.06.21. 20:40:00

Ööö, akkor LPG tartály beszerelésével mennyi marad a csomagtartóból?

És mi van a sízsákkal?

- Szerzet - 2012.06.21. 20:42:20

király értelmetlen kis autó

Éder mester 2012.06.21. 20:52:10

No és persze a cikkért legmélyebb és legőszintébb elismerésem Pestya Úrnak, kombit ennyire még nem szerettem volna magam alá gyűrni.

gri 2012.06.21. 21:08:43

Kéne ez is, nyilván, nem kérdés.

Ciri 2.0 2012.06.21. 21:56:45

@Shadowbull:
:))
Szerinted kitől kaptam? :)

Nivta 2012.06.21. 22:00:59

@Dövan:
"nem, én csak ronda vagyok, azért kell a nagy autó :D"

" akkor mindenki volvot venne :)"

Nem tudom melyiken röhögtem nagyobbat...
A rondaságod miatt meg egy percig se búslakodj mert a dumád vastagon kompenzálja:))))

"streetfighter" 2012.06.21. 22:29:06

@Shadowbull:
A Honda Jazz és a Toyota Aygo.

Szabványok 2012.06.21. 23:03:36

Mi az, hogy egy motor "lineáris"? Mije egyenes?

A nyomaték és a teljesítménygörbéje?
Milyen határok között? Miért jobb, mint egy szép ívű görbe, hiszen a max teljesítménynél úgyis rettentő görbék a görbék?

Vagy valami egészen mása egyenes?

merida001 2012.06.21. 23:09:20

Tradíció ide, tradíció oda, ha már nem egy három ajtós A3-as kasztiba tették bele ezt a motort, hanem egy A4-esbe (ami valahol az A3 szedánt próbálja meg térben időben pótolni - mint ahogyan a Golf szedánja a Jetta valahol és ezt csak úgy halkan) lehet mutogatni, de valahol így van. :) Szóval a lényeg, hogy az RS4 addig csak 99%-os marad csak, ameddig egy "kombi" kasztniban van, pedig tudták a megoldást korábban, íme:

www.youtube.com/watch?v=8az7jAeYX5s

Szóval egy szedán kasztni a méltó erre, nem egy családi "kombi" (avant ide vagy oda) :)

A cikkben említett M3 és C63-at nem lehet összkerekesen rendelni? X? 4matic? Ezekre nem terjed ki? Én úgy tudom igen... de lehet tévedek.

Szabványok 2012.06.21. 23:31:30

@bege: "Biztos jó autó ez, de nem tudom elképzelni az az élethelyzetet, hogy egy ilyen autóra vágyjak.
Hétköznapokra sok, sportoláshoz sótlan.
Mondjuk nem is szeretem, ha egy autó mindenre jó, mert akkor igazából semmire sem. "

Én pont fordítva vagyok! Nekem ilyen autó kéne. (Ha választani lehet, akkor inkább M3, de ha nincs ló, akkor jó lesz ez is, csak hozzák már!)
Ezzel lehet hétköznapokon is menni, kirándulni, anyóst vinni a doktorhoz, tárgyalásra sietni havasesőben, de ha épp megjön a kedvem, bármikor játszhatok egy olyat, amilyet akarok. Ha épp munkába menet jut eszembe egy sprintet gyorsulni, vagy előzgetni országúton, de lehet, hogy csak egy "kört" megyek a körforgalomban.

És igen, nem elég a 200-250LE! Nekem most "csak" ennyi van és bizony nem egyszer jönne jól több. Ne, nem azért, hogy 250 helyett 290-nel menjek, hanem gyorsulásban, azonnali teljesítményben. És főként játékhoz, mert "A" pontból "B"eljutni, elég a 200-250LE. :-)

L-L-L 2012.06.21. 23:36:08

Baszd meg OMMM, rettentően belesajdult a szívem mikor olvastam minden egyes szót és hátba vert a kanapé, hogy "öcsi neked nagyot kell húzni, hogy ezt átélhesd!" Irigyellek és tényleg: Baszd MEG!!! :D Mellesleg meg aki fikázni akarja az Audit az előtte gondolkozzon egy picit (nem vagyok audi buzi), ezek a kocsik mind a maguk módján királyok, mint ahogy a cikk elején írva is van. M3-drifter játékosan, C63AMG-drifter brutálisan nyomatékból, minden más megint felesleges hasonlítgatni, mert ugyse ebben a trióban játszik. (Igen hiába ott van a Lexus IS-F, csak ép senkinek se nagyon jutott volna eszébe magától, itt említeni)! Csáó

Ambrus Gergely [SG] 2012.06.21. 23:54:22

az igaz hogy ezeknek az új audiknak már vasból vannak a hengerei, ezért olyan dinamikus a gázreakciója, na meg gondolom könnyített havassy lendkerék van benen azért forog így bele a 9 ezerbe gond nélkül szépen gyorsan.

Ambrus Gergely [SG] 2012.06.21. 23:55:49

gondolkodtam rajta én is hogy elkezdek motorokat tervezni hogy felvegyenek az audihoz aztán megkapjam ezeket a kocsikat, de nem tudom hogy kezdjek neki meg mivel, egy turbót már rajzoltam, de azt hiszem ez kevés lesz a sikerhez, valami csúcstechnikát fogok kitalálni, valami finggázmeghajtás, vagy ilyesmi.

Krisi 2012.06.22. 00:41:38

szerintem csak azért lett kombi, hogy otthon könnyebben be lehessen adni asszonkának, hogy ez nekünk valójában kell - nézd már, kényelmesen befér hátra a két gyerekülés, a csomagtartó meg milyen szépen elnyeli a babakocsit, sőt, még a nagyi leanderjei is beférnek!

amúgy nekem nem kéne. nem azért, mert rossz, hanem mert nekem nem arról szól az élményautózás, hogy gyorsulok egyet az autópályán 160-ról 290-re.
elkövettem azt a hibát, hogy hátsókerekes autót vettem, és azóta már nem vágyok semmi másra :)
(mint minden Audiból, azért ebből is elfogadnám az audio rendszert, de mást nem tudok belőle értékelni)

miami vice 2012.06.22. 02:08:43

mit szivtal, vagy csak lefizettek??!!

ez is 1 fosvagen!

mentem az elozo szeriaval , orrnehez, alulkormanyzott, szetesett a fek , a kuplung, meg a futomu! 24 M ! azert kapsz 1Mitsut meg 1 egy Subit, es szarra vered ezt a kekeres meterest, ugy, h nem esik szet alattad! fostalicska XD

Szabo T 2012.06.22. 04:49:47

@merida001: "A cikkben említett M3 és C63-at nem lehet összkerekesen rendelni? X? 4matic? Ezekre nem terjed ki? Én úgy tudom igen... de lehet tévedek."
Igazad van: valoban tevedsz. Sem a C63 AMG-hez, sem pedig az E9x M3-hoz nem rendelheto osszkerekhajtas.

diablos 2012.06.22. 06:27:35

Ez egy tipikus német "elszállt" autó!
Korunk Tigris tankja, amire egyetlen egy józan gondolkodású embernek semmi, de semmi szüksége nincsen!/Még a német autobahn-on sem!/
Igen uraim , ha felszállt a lila köd és kitisztul a horizont akkor mindenki beláthatja, hogy csak rosszat szül ezeknek a monstrumoknak a közútra engedése!
Aki sportos autót akar az talál az AUDI-nál is alternatívát, vagy nem??
Amúgy egy Porsche Cayenne tesztben, azt hiszem a 5.gear-ben kiderúlt, hogy mit bír ki egy szett szuperperes gumi egy ilyen orrnehéz batáron!
Durva kanyarodáskor gyakorlatilag ledarálta az első gumik oldalfalát a nagy tömeg+nyomaték!
Tehát semmi gyakorlati haszna/értelme nincsen az ehez hasonló behemótoknak.

Kultúráltabb országokban, pl. Japán nem véletlen a 180-as seb.tiltás a szériakocsikon!
Több önmérsékletre lenne szükség a vezető német autógyáraktól -a németekről nem ez jut eszembe- ,mert ők gerjesztik ezt a lóerőháborút!
Ezzel akarják bizonyítani a műszaki "felsöbbrendűségüket"?

Szebb időkben egy SEL 560-as merciben elég volt a 280LE!Egy 600-asnak a 220Km/ó-s sebessége is elegendő volt az utak királya titulushoz, ma kompaktokba préselnek több erőt!Miiiinek???

csakegynetező 2012.06.22. 08:43:47

@diablos: Régen a fekete-fehér Tv is elég volt. Minek a színes. Sőt, minek a számítástechnika fejlődése?
Minek fejlődik egyáltalán a világ?
Megvallva az igazat egyet értek Veled. Gyakorlati haszna nincs. Egy 2000-es dízellel lehet autózni. Ez már csak az élvezetről szól::)

w a s d 2012.06.22. 10:14:35

@merida001:
"hanem egy A4-esbe (ami valahol az A3 szedánt próbálja meg térben időben pótolni - mint ahogyan a Golf szedánja a Jetta valahol és ezt csak úgy halkan) lehet mutogatni, de valahol így van"'

Az a4 próbálja pótolni az a3 szedánt (ami elvileg jön majd, Győrből talán)? Az a4 szerintem teljesértékűen nagyobb egy kategóriával, márcsak a méretei alapján is. Plusz ebben hosszmotor van, nem kereszt, mint az a3- ban, Golfban, Jettában.

@miami vice:
"azert kapsz 1Mitsut meg 1 egy Subit, es szarra vered ezt a kekeres meterest"

Azért ha megnézi az ember, hogy az rs4- gyel kb. azonos technikát használó rs5 mit tud pályán, különböző teszteken, akkor annyira nem lennék biztos az evo meg az sti győzelmében.

fastestlaps.com/comparisons/subaru_impreza_wrx_sti_25l-vs-audi_rs_5.html

Shadowbull 2012.06.22. 10:21:37

@w a s d: nem tudom honnan jon ez a kenyszerkepzet, hogy a WRX STI meg az EVO X mindig mindent szarra ver, a Kispolszkitol az Aventadorig.

Ez az STI-EVO fanok kattanasa.

vikk007 2012.06.22. 10:25:34

Az új címmel, a GYES-en otthon unatkozó anyukák figyelmét is szeretnétek felkelteni?

( "Kék RS" )

csakegynetező 2012.06.22. 10:31:57

@vikk007: Rossz az, aki rosszra gondol:)

Rocko- 2012.06.22. 10:44:34

@diablos: "amire egyetlen egy józan gondolkodású embernek semmi, de semmi szüksége nincsen!"
szar lehet az életed ha ennyire tiltakozol az élvezetek ellen.

Rocko- 2012.06.22. 10:46:39

@miami vice: majd remélem egyszer egy igaziba is bele tudsz ülni, nem csak Gran Turismoban.

@Shadowbull: bizonyítási kényszer.

golf002 2012.06.22. 10:47:26

Túl mű, túl steril, ha a prémium-trióból kellene választanom akkor én még mindig a BMW-re szavaznék! Az valahogy emberibb, de ez... na mind1.

Rocko- 2012.06.22. 10:49:00

@Krisi: "mert nekem nem arról szól az élményautózás, hogy gyorsulok egyet az autópályán 160-ról 290-re."
ha elolvasod a cikket és megnézed a videot, akkor rájössz hogy nem drag car ez sem. ;)

"szerintem csak azért lett kombi, hogy otthon könnyebben be lehessen adni asszonkának, hogy ez nekünk valójában kell"
23 milliónál sztem nem a kombiságot kell beadni. ;)
vagyis ott már mindegy kb.

csakegynetező 2012.06.22. 10:57:51

@Rocko-: Akinek van rá 23-25 milliója, ott már nem kell beadni:) Az már csak elmegy és megveszi, mint Mi a rágót a boltban.

Rocko- 2012.06.22. 11:01:47

@csakegynetező: jaja, ezt mondtam én is, ott a legapróbb probléma hogy kombi vagy nem, mi legyen a színe vagy mennyibe kerül a benzin.

vikk007 2012.06.22. 12:34:40

@csakegynetező 2012.06.22. 10:31:57

Tudod, mostanában, az "Égéstér" adásain "szocializálódom"....

( egyébként tetszik...)

Házas motoros 2012.06.22. 14:29:20

Minden elismerésem a cikkért. Nagyon jó lett. Ömlengős. Az. De van mire ömlengeni! Vályi Pista most is hozta azt a hihetetlen formáját, amit akkor ad, ha végre egy AUTÓBA (így, nagy betűkkel) engedik ülni. Egyszóval még egyszer gratula!!!

merida001 2012.06.22. 14:42:01

@w a s d: A mostani A4 valóban nagyobb kasztnis de az elözőek nem, amit írtam az méretek szempontjából azt az eddigi generációkra értettem. Ezzel egyet kell hogy érts!

Hurri Kán 2012.06.22. 15:15:23

Egy tökéletesen értelmetlen autó, de ettől még szeretjük. :)

"streetfighter" 2012.06.22. 20:57:36

@Shadowbull:
Gyárilag nem, csak közelíti.
Viszont, ha ráköltesz még 3-4 millát, akkor nem igazán van ellenfelük és még mindig sokkal de sokkal kevesebből megvan mint a "legyőzöttek." :)
Nem kell ezért mérgelődni és puffogni, a tényeket el kell fogadni.
A legfontosabbat viszont nem árt megjegyezni. Ezek az autók átlag sofőröknek készülnek, akik közutakon hajtják őket a legtöbbször. Ott pedig a legtöbbnek esélye sincs kiautózni azt a 150 lóerő pluszt. Még a 200-at sem nagyon.

Shadowbull 2012.06.23. 11:07:43

@"streetfighter": akarhany milliot koltesz rajuk, akkor is csak kozepkategorias autok maradnak.

"streetfighter" 2012.06.23. 11:32:37

@Shadowbull:
Ezt nem is vitatom, de ezt le is írtam az első kommentemben.
Ezeknél a vezetési élmény és a gyorsaság a lényeg, megspékelve a kényelmetlenséggel és sok kompromisszummal.
Kompromisszum viszont a másik oldalon is van, csak más jellegü. :)

w a s d 2012.06.23. 14:15:45

@"streetfighter":
"Kompromisszum viszont a másik oldalon is van, csak más jellegü. :)"

Drágább, és gondolom, kevésbé nyers, ami valakinek hátrány.
Az nem is gond, ha valaki ez alapján inkább nekivalónak gondolja a japánokat. De hogy jut olyan következtetésre pl. miami vice nevű hozzászóló, hogy "ez is 1 fosvagen!"? Főleg egy olyan kocsival kapcsolatban, ami a gyárkapun kigurulva olyan, hogy a szupersportkocsikon kívül nem sok gyorsabb _gyári_ autó van nála.

"streetfighter" 2012.06.23. 15:52:10

@w a s d:
Lehet, hogy csak húzni akarta az audi hívőket. :)

andand 2012.06.26. 10:12:39

@merida001: Ez sem igaz, az aktualis A4 mindig nagyobb volt az aktualis A3-nal, es teljesen mas felepitesu (hosszmotor, mas futomu, stb).

merida001 2012.06.26. 19:18:30

@andand:

csak a szedánsága volt a lényeges különbség, utastere ugyan akkora volt.