HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Robogóblog

  • Hibás feed URL.

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Keveset fogyaszt, nagy, olcsó. Lodgy.

2012.10.19. 05:45 Tcomment

Címkék: dacia lodgy

Mindenkinek van tuti receptje a válságautóra, de valójában kevés jó megoldás létezik, a Lodgy az. És már nem is büdös.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja.

201 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr154857353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2012.10.19. 13:22:01

@SzélsebesVelorex: Akkor meg pont nem kéne ekkora marhaságokat írni.
Bár mondjuk pont ismerek pár embert, aki 20 éves kocsival jár - veteránszerűvel - és pont vehetne újat is zsebből.

w a s d 2012.10.19. 13:26:15

@Gukker: Írtam már: Caddy. 3,99 millió + 250.000 körül van a konfigurátor szerint a 3. sor. Persze csak 75 LE- s, egy tolóajtaja van csak, a csomagtere meg nem 827, hanem 750 literes.

etwas kultur muss sein 2012.10.19. 13:26:31

@ColT: Nem azt írtam le, hogy én miért nem venném meg ezt az autót, hanem azt, hogy milyen érvek szólnak ellene úgy általában, az emberek szerint.

Én ezért nem venném meg: nekem túl nagy, nekem ronda, nekem szimpatikusabb egy jó használt kocsi 10 év körül fillérekért. Egy autótól nekem teljesen más elvárásaim vannak, mint amit ez az autó vagy bármelyik dákó nyújt.

carppy 2012.10.19. 13:28:03

Micsoda viták mennek itt...ki mondta, hogy ez premium autó? Az ára és kidolgozottsága is annak megfelelő. A motor, ami a lényeg pedig jól bevált Renault. Az, hogy hol gyártják édes mindegy, a gyári elvárások szerint készül mindenhol és általában nem a helyiek vezetik a gyárat. A franciás előítéletet is általában azok mondják, akiknek még sose volt, vagy csak innen onnan behozott kétes állapotú használt. A Golffal és hasonló autókkal hasonlítás meg abszurd...nem egy kategória (és nem presztízs szempontból értve).

RC_storm 2012.10.19. 13:32:35

@Polifémosz: Ha hét személyt kell néha bedobálni a gépbe, akkor lökheted az Astrát. ITT a létjogosultság.

Gukker 2012.10.19. 13:36:49

@w a s d: Hm. Tényleg nem rossz. Kösz a tippet!

w a s d 2012.10.19. 13:37:52

@w a s d: Viszont 3-400 kg- mal több anyag van benne.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2012.10.19. 13:38:45

@SzélsebesVelorex: "hogy milyen érvek szólnak ellene úgy általában, az emberek szerint."
Nem igazán sikerült.

etwas kultur muss sein 2012.10.19. 13:43:18

@ColT: Pedig, ha megkérdesz random embereket, hogy miért nem vennének dácsiát, 99%-ban ezt a választ kapod. Mármint azoktól, akik nem vennének.

andand 2012.10.19. 13:43:45

Aki fel a roman munkasoktol es gyartoktol, gondolja at megegyszer mikor egy Mercedes, BMW, Audi, Volvo stb-be beleul, becsatolja az ovet, megfogja a kormanyt es bizik a legzsakban. Na meg az ABS-ben. ;) Ezek kozul sok mindent gyartanak itt, ugy hardware-t, mint szoftot. Es a Pirelli vagy Continental gumi vasarlasat is gondolja at.

andand 2012.10.19. 13:50:02

@Jozsó_: Audi A4 B7, quattro, navi, bluetooth, multikormany, stb. Be lehet allitani, hogy bizonyos sebesseg atlepesekor figyelemztessen. Es nincs benne tempomat... Ok, konnyu tenni bele, de igy is arultak, ha kerted. Szoval ez olyan, hogy ok ugy gondoljak igy is megveszik, hat igy aruljak. Ha meg nem sokat palyazol, a tempomat nelkul is jol el lehet elni.

Tizenkettő 2012.10.19. 13:51:31

@carppy: Arról nem beszélve, hogy az 1.2TCE kb ugyanazt a szintet tudja műszakilag csak 4 hengeresben mint a ford ecoboost motorja amitől itt mindenki hasra esett.

Tizenkettő 2012.10.19. 13:52:28

@Polifémosz: Lengyelországban gyártják.....

Ciri 2012.10.19. 13:53:13

@Rocko-:

"aki pedig új autót akar venni az meg pont leszarja a használt piacot."

2012-ben, Magyarországon szerintem más a helyzet, főleg ha a piac 1-3 éves autóit nézzük.

Eldönti, hogy autót vásárol, megnézi mennyi pénze van és szétnéz mindkét piacon. Sőt, sok esetben a fél éve fiatal használt autót keresgető ügyfélből is "sok" új autó vásárló lesz, mert csalódik a felhozatalban -azaz mindenhol át akarják baszni.

Ettől függetlenül tényleg butaság egy új autós tesztben használt autó árakkal példálózni, többek között a fentiek miatt is.

Tizenkettő 2012.10.19. 13:55:08

@SzélsebesVelorex: És ezek szerint egy 20 éves opel jobb mint egy új lodgy...... Egyébként meg te egy 20 éves kb 50 ezres autóból prolizol le embereket akik mondjuk új autót vesznek, és vonsz le következtetést anélkül hogy egyszer is ültél volna benne és kipróbáltad volna? Nem vagyok benne biztos, hoyg bármelyik 20 éves német autó többet tud mint egy lodgy. Kicsit nevetséges szerintem.

Ciri 2012.10.19. 13:55:29

@Mazzzzu:

"meghatározza a minőséget, az, hogy hol gyártják az autót? Szarabbak a magyar Audik"

Konkrétan nem, de a Mexikóban gyártott Jetták vagy az Argentínában gyártott Amarokok lényegesen szarabbak, mint pl egy európai gyártású Golf.

Ciri 2012.10.19. 13:59:39

@andand:

"Audi A4 B7, quattro, navi, bluetooth, multikormany, stb. Be lehet allitani, hogy bizonyos sebesseg atlepesekor figyelemztessen. Es nincs benne tempomat..."

Egy kicsit kevered a fogalmakat :)
Ez a funkció az Audiban nem sebességhatároló, csupán figyelmeztet a sebességhatárokra.

andand 2012.10.19. 14:04:15

Irtam, hogy sebesseghatarolo?

Polifémosz 2012.10.19. 14:05:28

@Tizenkettő: Bochumban gyártják az Németországban van.

Ciri 2012.10.19. 14:07:53

@andand:

Nem, de Jozsó kolléga kérdésére reagáltál egy olyan példával, aminek semmi köze a tempomathoz.

Gukker 2012.10.19. 14:08:37

@Polifémosz: 4 millától kezdődik az ára a sima benzinesnek bármi nélkül. És őszintén szólva egy 490 l-es kombi inkább vicc kategória, nem kombi.

etwas kultur muss sein 2012.10.19. 14:10:41

@Tizenkettő: Kérlek idézd tőlem, hogy szerintem jobb egy 20 opel autó, mint egy lodgy! Megsúgom, nem fog menni, mert ilyet nem írtam, és olyat sem, amiből ez következne.

etwas kultur muss sein 2012.10.19. 14:13:35

@Tizenkettő: Egyébként meg a proli szó az nem azt jelenti, hogy szegény. Nagyon nem. Javaslom, nézz utána, milyen kontextusban és milyen jelentéssel használatos ez a szó!

Hurri Kán 2012.10.19. 14:13:59

@Ciri:
De a Mexikóban gyártott Jettát csak ottani piacon forgalmazzák, nem? (Dél-Amerikain).

Morph29 2012.10.19. 14:14:06

@Polifémosz: Tévedsz, az Opel Astra H-t Lengyelországban gyártják.

Rocko- 2012.10.19. 14:15:30

@Ciri: olcsó, új, jó autó.
ebből a háromból kettőt lehet választani.
olcsó, jó = használt.
olcsó, új = Dacia.
jó, új = minden ami nem Dacia.

Polifémosz 2012.10.19. 14:17:46

@Gukker: 1 hónapja vettem, 3,55 millióért 1,6 benyás kombit, a jelenlegi legmagasab felszereltséggel, 0 km-el, idei gyártásból. A listaár az Opelnél sosem érvényes nagyon nagy kedvezményeket adnak. Ha a legalapabb verziót akarja valaki megvenni fehér színben megkapja 3,3 millióért- de az nem éri meg. A csomagtartó nekünk elég. 3 gyerekünk van, belefér az ikerbabakocsi, meg az összes cuccunk is.

Tizenkettő 2012.10.19. 14:19:59

@Polifémosz: Igazad van, rosszul tudtam, a caravan kivétel.....

Ciri 2012.10.19. 14:20:13

@gyvy:

nem, a Jettát és a Golf Variantot CSAK ott gyártják.

Ciri 2012.10.19. 14:21:26

@Rocko-:
vedd ki az egyenlegből az olcsó szót. Nem csak 3 millás autó van a piacokon.

Tizenkettő 2012.10.19. 14:21:27

@SzélsebesVelorex: Hát nagyon is jól tudom mi a proli szó. Meg a kontextust is értettem, nem kell magyarázkodni.

Rocko- 2012.10.19. 14:22:26

@Ciri: persze hogy nem csak olyan van.
de azt meg Te is tudod hogy iszonyat árérzékeny a hazai piac.

Hurri Kán 2012.10.19. 14:24:32

@Rocko-:
Most egy kicsit kötözködni fogok. :)
Egyrészt mi az, hogy jó autó? Ugyanolyan kérdés, milyen a jó nő? Kinek, mire kell ugye, hogy jó legyen. :)
Ha arra kell, hogy reggel elvidd a gyereket suliba meg hetente kétszer bevásárolni, teljesen jó lehet egy Dacia, mert olcsó és nem sajnálod ha rávágják az ajtót a parkolóban. Ugyaanerre egy A8-as Audi nem jó, mert túl nagy, városban sokat fogyaszt, stb.
Félre ne érts, nem a Daciát akarom védeni, csak azt mondom, akinek nem túl sok pénzből kell egy racionális, használati tárgy, annak abszolút reális választás lehet.

Tizenkettő 2012.10.19. 14:25:39

@SzélsebesVelorex: Mit idézzek? Itt írtad le hogy szar a lodgy minden szempontból, és mindenki szarul jár aki olyat vesz. Nyilván azért írsz ilyet mert van mihez viszonyítanod. Erre utána meg leírod, hogy egy 20 éves valamivel jársz. Akkor mihez viszonyítottál? Csak nem találtál még a garázsodban véletlenül egy bmw-t... Vagy a szomszéd kocsmai beszámolójára alapozol?

Ciri 2012.10.19. 14:32:09

Én egyébként az ilyen méretű hét személyes autók forgalmazását egyszerűen betiltanám.

Rocko- 2012.10.19. 14:32:13

@gyvy: igazad van, pontatlan megfogalmazás.
a jó minősítést cseréld ki megbízhatóra.
és így?

Hurri Kán 2012.10.19. 14:33:23

@Rocko-:
Kb. igen. Tudtommal különösebb baj a megbízhatóságukkal sincs egyébként.

Ciri 2012.10.19. 14:35:15

@Rocko-:

"de azt meg Te is tudod hogy iszonyat árérzékeny a hazai piac."

Én inkább butának és szarevőnek nevezném :)

Morph29 2012.10.19. 14:36:06

@Tizenkettő: Ja, igaz, a Caravan az kivétel.

Tizenkettő 2012.10.19. 14:39:34

@Morph29: Én is úgy tudtam, hogy az aktuális classic sorozat mindig ott készül. Gondolom a túlzott gyártókapacitás az oka, amiről mostanában elég sokat hallani a márka felől, hogy hagytak ott egy modellt. De igazából marhára mindegy hol gyártják.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2012.10.19. 14:44:36

@SzélsebesVelorex: " Pár extra tényező, ami erősen befolyásolja a leendő vevőt: "
Ebből aztán ki nem derül, hogy kinek a véleményét írtad. De amúgy már mindenki tudja, hogy a Dákó=Rönó, szal a régi Dácsiákra hivatkozni fail.

Másrészt, szerintem minden autómárkára találsz ilyen megítéléseket, tehát megint csak nem Dákó-releváns a dolog.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2012.10.19. 14:46:37

@Ciri: Inkább szegénynek. Ezen nincs mit magyarázni, nincs pénzünk.

Ciri 2012.10.19. 14:54:52

@ColT:

"Inkább szegénynek. Ezen nincs mit magyarázni, nincs pénzünk."

Ne keverjük ide a kis pénzből racionálisan vásárlókat.

Rocko- 2012.10.19. 14:55:08

@gyvy: ;)

@Ciri: szarból nem lehet várat...

Hurri Kán 2012.10.19. 14:56:39

@Rocko-:
Dehogynem. Újabban lakóparknak híják :D

Ciri 2012.10.19. 15:05:02

@Rocko-:
Nem lehet, viszont ha jól emlékszem, anno mikor vetted az öreg vasadat (ha jól sejtem nem dúsgazdag, pályakezdőként), azt rendbe tetted és használtad de sokáig kerested és nem azokat hagytad ott, amik ötvenezer forinttal drágábbak voltak (és jobbak is), hanem a szarokat. Racionális döntést hoztál az akkori felhozatal alapján.

Na ugye :)

etwas kultur muss sein 2012.10.19. 15:10:52

@Tizenkettő: Olvasd el újra a kommenteimet, mert teljes a zavar nálad.

CommentAllOk · http://commentallok.blog.hu/ 2012.10.19. 15:26:27

@velocista, @RC_storm: "velocista 2012.10.19. 10:09:41
@RC_storm: marokkói? nehéz eldönteni, hogy ez rosszabb-e, mint a román:) Egy hetet voltunk ott, nem győzött meg a technikai fölény és az igényességre való törekvés, pontosság és megbízhatóság:) Mondjuk a románoknál sem..."

Nem mindegy, hogy hol készül? A minőségbiztosításon múlik minden. Aki meg mondjuk Opelt vett, olyat, amit Antwerpenben gyártottak (pár éve a GM bezárta a gyárat), szerintetek kik szerelték össze? "Belgák"? Hahaha. Akkor nézzetek utána milyen arányú a marokkói bevándorlás Antwerpenben. Vagy bárhol. Mert a BMW vagy Merci gyárban is dolgoznak pl. törökök. Tudjátok mit, ne is vegyetek autót!

Egyébként meg a marokkóiak nagyon rendes, hajtós és lelkiismeretes emberek. Semmilyen értelemben nincs gond velük, a munkájukkal sem. A törökökről ugyanez elmondható. Van munkalehetőség, ők élnek vele, pénzt keresnek és pont ugyanúgy élnek, mint bárki más. Semmilyen problémát nem jelentenek a társadalomra. Ellenben:
Magyarországon nincs túl sok munkalehetőség, sokaknak nem jut, ők nem keresnek és nem tudnak úgy élni, mint a többiek. Lecsúsznak. Aztán mérgesek vagyunk rájuk, pedig a felelősség a politikáé... De ez itt egy autós blog, úgyhogy hagyjuk.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2012.10.19. 15:29:28

@Ciri: Az árérzékeny azt jelenti, hog csórók, különben sokan vennék a jobb cuccokat :D

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2012.10.19. 15:30:41

@CommentAllOk: "sokaknak nem jut, ők nem keresnek és nem tudnak úgy élni, mint a többiek. "
Meg némelyik nem is akar.
De való igaz, ha több lenne a munkaheteőség, akkor könnyebben menne az ország.

Tizenkettő 2012.10.19. 15:37:20

@ColT: A magyarországi átlagkereset valahol a bruttó 200e körül alakul. Na ki lehet számolni mikor lesz mondjuk 2 gyerek mellett annyiból 4 milliós autó.....

Tizenkettő 2012.10.19. 15:38:25

Szerintem úgy kb 20 év alatt :D

Tizenkettő 2012.10.19. 15:39:39

Csak addigra meg új autó nem lesz 4 millióért :D

Kovács Béla váltóőr 2012.10.19. 15:58:38

@h.pityu:
Ízlések és pofonok. Én biztos nem egy 4 éves Golfot óra + 120 ezer kilométerrel választanék 4 milláért, hanem egy ütni-vágni való új autót ugyanennyiért, márka tökmindegy - főleg, ha nem az Operabálba járok vele, és nem akarom eladni két év múlva.

A magyarországi lakótelepeken egy főre eső presztízsmárkák száma kettő, hogy Hofit parafráljam. Ezzel szemben pl. a hótt gazdag Németországban, ugyanabban a demográfiai-pénzügyi csoportban a zemberek kettővel olcsóbb kategóriájú autóval járnak. Kicsit józanabbak, kicsit kevésbé sznobok, kicsit jobban leszarják a márkákat.

De ne csodálkozzunk. Az se véletlen, hogy Ausztriától az Atlanti-óceánig ciki 5 kilós fém D&G logós táskát vagy övet viselni, az ilyen bazári szart csak keleten lehet eladni. Úgyhogy nálunk ezzel villog minden szerencsétlen, rongyrázós pina, és azt hiszi, kurvára trendi, pedig csak értékelhetetlenül szerencsétlen, ízlés nélkül.

etwas kultur muss sein 2012.10.19. 16:03:10

@Kovács Béla váltóőr: Elfogadom a véleményed, de ez "Én biztos nem egy 4 éves Golfot óra + 120 ezer kilométerrel választanék 4 milláért" nem oké. 2,2-3 milla egy ilyen kocsi ára.

lobster thermidor 2012.10.19. 16:03:57

@CommentAllOk:

Igaz!

Az Európában forgalmazott Honda Civicek jó részét Törökországban gyártják, de ha valaki ismeri Stuttgartot, és környékét, az azt is tudja, hogy a Mercedes gyárban, és a környékre települt beszállítóknál legalább 75% az ott dolgozó törökök aránya.

Megjegyzem Kecskeméten, és Győrben magyarok dolgoznak két igen komoly német márka gyárában, de én még soha nem hallottam, hogy a németek valaha is leszólták volna az autót csak azért, mert nem Németországi gyártósoron rakták össze.

RC_storm 2012.10.19. 16:18:06

@CommentAllOk: Ezt miért nekem írod? Csak alátámasztod a mondanivalómat.

Kovács Béla váltóőr 2012.10.19. 16:32:54

@SzélsebesVelorex:
H.Pityu kommentjére válaszoltam, aki 4 millás használt Golfról írt. Vagy rosszul emlékszem:)

moszkvicssluszkulcs 2012.10.19. 16:44:44

Nekem az nem tetszik a tesztek nagy részében, hogy tesztelők 90 %ának az Audi, vagy a BMW minőség az alap. Míg az autóvásárlók 90%-a ilyeneket soha nem fog venni, tehát más az igényük.
Én Dustert fogok tavasszal venni. Sokan fikázzák, de egy 13 éves Puntóból fogok átülni nem egy új Audiból...

nortonvincent 2012.10.19. 19:34:36

@Plumper:
lip Plumper :-)
egyet ertek, nem egyszeru dontenni kocsi ugyben...oszinten szolva ha eppen 4 millam lenen kocsira..nagyon elkezdenek gondolkodni mit vegyek enyi penzert..par eves kombi golfot,skodat,accordot(ez most csak par pelda)vagy egy ilyen Lodgyt.
Azert az 5 eves garancia sokat szamit.
Szerenscere nalam a kocsi ugy megvan oldva 2014 ig. En amugy inkabb kisebb presztizsu kocsival jarok de legyen inkabb 3 motor a garazsomban. :-)

nortonvincent 2012.10.19. 19:37:59

@moszkvicssluszkulcs:
hasznald egesegel az uj Dustert,szerintem jo dontest hoztal.
De nem ertem ahol a fiat punto elmegy,olyan terepen a Lodgy is siman elmenne..akkor miert nem ezt veszed? csak kivancsi vagyok,nem szeretnek a zsebedben,vagy izleseden lovagolni.

Rocko- 2012.10.19. 19:48:16

@Ciri: @andand: van valami értelme ennek a határolónak?

Rocko- 2012.10.19. 19:49:56

@Ciri: hajjaj, azt nagyon ne keverjük ide. :)

35up (törölt) 2012.10.19. 20:29:52

@Plumper: "ez tényleg mekkora mocsokság már, hogy maximum 300 Ft-ba kerülő Kékfogat sem adnak egy 30 millió autóba?:-]"

Meg ahogy azt Moricka elkepzeli:
www.digikey.com/product-search/en/rf-if-and-rfid/rf-transceivers/3539948?k=Laird%20bluetooth&lang=en&cur=USD
...es akkor ez meg csak egy BT modul, tap nelkul, interfesz nelkul, pcb nelkul, cpu nelkul, flash nelkul, haz nelkul, kabel nelkul, mikrofon nelkul, kulso antenna nelkul, fejegyseg nelkul, multikormany nelkul, fejlesztesi+gyartasi+tesztelesi koltsegek nelkul. BT protocol stackert minden eladott peldany utan jogdijat fizetsz, es olyan muszerekre lesz szukseged, amiknek darabjaert mar uj autot is kapni. Tovabba minden egyes uj, piacra kerulo mobiltelefonnal retteghetsz, hogy vajon mit csesztek el a fejlesztoi, mert az ugyfel bizony nalad, a kihangosito gyartojanal fogja verni az asztalt, ha dobalja a telefon a kapcsolatot, vagy nem szinkronizalja a telefonkonyvet. Van fogalmad, mennyi munkat jelent ez?

Egyszer, csak egyszer latnam, hogy valamelyik magadfajta okosproli felall a fotelbol, es a gyakorlatban bemutatja, hogyan is kell kihozni annyi penzbol azt, amirol eppen szakertett.

Mester Ember 2012.10.19. 21:01:31

" ... több mint 168 centiméter magas. Ezt helyenként már túlzónak is éreztük ... Cilinderben ... utazni pedig nem szoktunk."

Meglepett ez utóbbi megállapítás. A londoni taxik magasságát évtizedeken át ahhoz igazították, hogy utazás közben, de még beszálláskor se kelljen levenni a cilindert, mert úriember bérautó igénybevételekor nem emelgeti a kalapját.

Föltételezem, hogy autós újságírók az ilyesmit tudják.

Rocko- 2012.10.19. 21:14:48

@Mester Ember: ez mindenképpen releváns a Dacia kapcsán.

ommm 2012.10.19. 23:03:25

@Mester Ember: Igen, tudják. Ahogy azt is, hogy a cilinder már Londonban is ciki olyan húsz éve legalább... És ez NEM egy London-taxi.

moszkvicssluszkulcs 2012.10.19. 23:34:15

@nortonvincent: mert a Duster tetszik jobban, mert magasra szeretnék ülni "öregkoromra", mert szűk a garázsforduló, mert négyünknek a Duster helykínálata is untig elég, mert jól nyeli az úthibákat, mert olcsóbb, mint egy ugyanolyan felszereltségű Lodgy. Hát így hirtelenjében ennyi.

merida001 2012.10.20. 00:06:56

@Mazzzzu:

Na pont az a "felszereltség" az ami magyarázatra szorul... picit rátesz még árban a tulaj vásárlásnál és autónak is néz majd ki tőle a Duster. Nem értem a lelki világát annak aki az általad felhozott "felszereltséget" választja elégedetten... :))))))))))

Mazzzzu 2012.10.20. 09:59:13

@merida001:
nekem kívülről úgy tetszik legjobban, szerintem attól még fellehet extrázni, csak ilyen alufelni meg színes lökhárító nem érdekel a Duster esetében, mert szerintem anélkül néz ki legjobban :) izlések és

ceeee 2012.10.20. 11:31:45

Én múlt héten rendeltem a Lodgy-t, a legmagasabb felszereltséggel, az erősebbik diesel motorral 7 személyes kivitelben. 1 éve foglalkoztunk az autóvásárlás kérdésével. 4-5 milliót szántunk autóra. Jelenleg gázos autót használunk. Előszőr ebbe az irányba mentünk. De hát a grancia kérdése. A gyári gázos autók már min 10 éves technikák, vagy veszünk modern újat, akkor meg ugrik a garancia. Néztünk Skodát, Kia-t, Hyundai-t, Ford-t. Aztán használt autót, na azt köszi nem. Inkább járok gyalog. Más mocskát amivel átb..., azt inkább soha. Imserős is vett jó áron alig használt Alfá-t. Az óra nem volt visszapörgetve, csak nem volt az első tulajnak szervizelni az autót mielőtt a bank visszavette. Az ismerősnek a komplett motort fel kell újítani. A vásárláskori érték 50% még bedobta. Ja , két hónapja készül az autót.
Ezen a ponton jutottunk a Dacia-hoz. Elsőre tetszett, másodszorra tetszett, kipróbálva tetszett. Vannak marha megoldások, de kihangsúlyoznám: amíg nem 100-200 millióért építettünk magunknak autót, addig biztos hogy lesz olyan ami nem ott kéne legyen az autóban ahol ebben van, vagy nem így kellene működjön. A Dacia is ilyen. De ezekkel együtt lehet élni.
JA és japánok a MEO-sok az összes Renault csoport autógyárban.

35up (törölt) 2012.10.20. 15:59:49

@ceeee: Egyaltalan nem ritkasag a gyarilag gazos auto:
www.ford.de/Pkw-Modelle/AlternativeAntriebe/Autogas_LPG/tabid=tab1
www.opel-osv.de/Item__866/Titel__Autogasfahrzeuge/Inhalte.aspx
Ezek termeszetesen modositott hengerfejet kapnak, es teljeskoru garancia jar hozzajuk. Fiatnal is van LPG, bar ott inkabb a CNG (NaturalPower) a jellemzo. Csak meg kellett volna kerdezni a kereskedoket...

Rocko- 2012.10.20. 16:55:45

@35up: - nem feltétlenül forgalmazzák itt.
- de ha mégis, a kereskedő sem tudja mindig mit árul.

Knorbi 2012.10.20. 19:35:14

"JA és japánok a MEO-sok az összes Renault csoport autógyárban."
Tényleg?
Eléggé alul fizethetik őket :))))

Szóval 4-5 milliót szánsz egy Daciára. Hmm mondjuk ezzel pont a Dacia lényege veszik el az olcsóság.
Vajon hány fricskát kapsz majd hogy ennyi pént adtál egy Daciáért:)

Ha ennyi autót megnéztél mi döntött ez mellett?
Jobb mint egy Skoda Octavia?(van gyári gázos) Azért az minőségibb autó.
Sőt a Hyundai-Kia páros is egész jó.
Vagy kell egy ekkora autó?

Knorbi 2012.10.20. 19:46:29

Egyébként ezt legalább már nem a románok gyártják.

Az ár-érték arány elég jó.
DE! Ha nem kell a 7 személy tényleg az említett Astra Caravan a nyerő.

azt nem tudom aki tervezte mit szívhat....
Csak picit nézne ki valahogy,bár vannak rondább kocsit meg ugye ez csak SZVSZ.

Különben ha ilyet nézegetnék megvárnám a következő autójukat a Dokkert.
Mert az ugye Kangoo és az a Mercinek is megfelelt ( Citan)

CsGergo 2012.10.20. 20:53:31

Kilátszik a csavar? Sorjás? csúnyácska illesztési hézagok? Abszolút nem érdekel, meg az se milyen embléma van az elején. Ennyi pénzért ekkora új autót nem kapni. Kéne.:)Meg lehet nézni hahu-n hogy a Loganokat, már 600-700ért osztogatják, egyik sincs még 10 éves pedig, megérné szerintem. Nem volt Daciánk sose, de még egyszer lehet az is.

FEKI 2012.10.20. 21:16:19

Első autóm egy Dacia volt, nem lettünk barátok, de jó pénzér elvitték a ronánok. Emlékek megszépítették talán.
Második egy R19-es, na azért már oda voltam, a sok szocreál autó köszött császárnak éreztem magamat, pedig mai szemmel fapadok fapadja volt.
Harmadik egy első szériás megane, többször hagyott ott, mint az összes nőm együttvéve (ez pedig nem kis szám) gyűlöltem és ő se szeretett.
Negyediknek (én az örök optimista) egy laguna-t választottam, sírtam mikor 3 évesen, jóval a félár alatt elvitték (örömömben sírtam)
SOHA többé olyan autó, amelyhez a renaultnak bármi köze van!!!

nyuszy 2012.10.20. 23:05:25

Basszameg, én kurvára irigylem azokat, akik ezt az autót szidják.
Reálisan szemlélve az anyagi lehetőségeimet, nekem a jelen állás szerint soha nem lesz ilyen autóm. Még a full fapad verzió sem. Egyszerűen nem engedhetem meg magamnak, hogy 4 milliót költsek egy autóra.
Ha beleférne a lehetőségeimbe, olyan simán megvenném ezt használós autónak, hogy ihaj. Bazinagy, nem vállalhatatlanul ronda, valószínűleg elég megbízható és tartós, praktikus, keveset fogyaszt, mi kell még? Kilátszik a csavarok feje? Ki nem fossa le? Ez az az autó, ami arra van, hogy elmenjünk vele A-ból B-be, arra meg valószínűleg tök jó.
(Ha meg nem 4 millám lenne autóra, hanem 5, akkor is ezt venném, a maradék egyből meg valami játszós autót.)
Persze ha lenne autóra 6-8-10 millióm, már én sem gondolkoznék ilyenen, ez tény. De nincs, amivel szerintem nem vagyok egyedül, tekintve az autóeladási statisztikákat.
Vagy itt mindenki kőgazdag, csak én nem?

kujoon 2012.10.21. 01:54:59

@nyuszy: Abszolút igazad van.Magyarországon manapság rengeteg embernek egy terven felüli telitank is gondot okoz, de azért a fórumokon majdnem mindenkiből kibújik a sznob.Röhej.Ez nem kéne, az nem kéne, miközben lehet, hogy reggel csak megsimogatni tudja a szeretett 20 éves vasának a kaszniját, miközben elindul a buszmegálló felé...
És ezzel a kommenttel rohadtul nem a szegénységet fikázom, hanem sokkal inkább az ostoba, begyepesedett gondolkozást.

CsGergo 2012.10.21. 09:01:12

@nyuszy: Nyugi nem vagy egyedül. Ha itt felmerem hozni, hogy Ladával járok, már én egy szarházi vagyok. :D Szóval sok a sznob gyökér, akik éppen csak 2 ezerért tankolgatnak a kocsijukba, a törlesztő meg az egekbe jár egyik-másiknak.Egy galambdúcba nyomorognak öten a 10. emeleten, de az új autó ott figyel a ház előtt. Egyébként nálunk se volt még tele a tankja a kocsinak, de nem kell se kötelező szervizre hordani a vasat, se nem kell törlesztgetni. Az olcsó autózást testesíti meg nálunk a 110-es Ladánk. Gondolkodás nélkül használnék egy ilyen Daciát, legyen az Logan, Lodgy, Sandero. Használtan már 400-500-ért is vannak Loganok, épp a cikk olvasása után keresgettem rá. Biztos akadna egy jó vétel.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.10.21. 12:59:46

VALAKI MESÉLJE MÁR EL MIÉRT KERÜL A DÍZEL ENNYIVEL TÖBBE?!!!
Mi indolkolja a két motor közti 1,2 milliós különbséget??ki ne találja már valaki hogy a.dízel motort annyival drgágább előállítani ekkora darabszámban..
Szóval a dízel.4 milliós ára sima lehúzás a benzines 2,7ew árához képest.
Nekem nem kell a sok felesleges extra sem,adják dízelt.3 ért!

c220 2012.10.21. 20:29:05

@Mazzzzu: Sajnos sokszor meghatározza. A Mercedes amit eddig nem Stuttgartban szerelt össze, azt érte kritika rendesen, lásd törökországban gyártott Vítók. Állítólag hulladék mind...érdekes módon az én 16 éves Mercimben még mindig nem zörög semmi, pedig átlépte a félmillió km-t. No comment...

kujoon 2012.10.21. 21:07:17

@Gyurma73: Miért, miért, nyúlért...Mert az autógyártók imádják a profitot, a haszonért eladnák az anyjukat is két fillérért.Na. :D

Amúgy én se értem.Bár valszeg a dízel egyben magasabb felszereltségű is.Amit szintén nem értek.Miért kell a dízeltől így hasra esni?Miért nem lehet egy benzinest is a legfelsőbb felszereltséggel megvenni?
Így van, ahogy írtad, a dízel max egy 2-300e forint felárat ér meg.1,2-t semmiképp.Nekem sem.
Rohadék banda...

Knorbi 2012.10.22. 08:13:58

@nyuszy: Persze valamilyen szemszögből igazad van DE.:
Ha ezt csak így nézzük akkor a Ferrariról ebben az országban csak 10 ember beszélgethet mert csak ők tudják megvenni?
Hagy legyen már bárkinek véleménye az autóról.
Ma ott tartunk hogy egy ilyen árú autót egy átlag ember csak hitelre tudna megvenni.Ja csak azt most nem nagyon adnak.Aki meg ki tudja dobni az árát az asztalra nem átlagember.(ki tud a mai világban milliókat spórolni????)
Vagy ha megvan ez a 4 millája akkor akad több is.
Ha meg valakinek az új kocsi volt az álma és a panelban szorong hát no comment......de mi közünk hozzá? Ő meg lehet hogy bennünket nézne hülyének mert minek nekünk internet,horgászcucc meg akármilyen hobbi ami pénzbe kerül.Nézőpont kérdése.

@CsGergo: Neked azért van Ladád mert megteheted.Ha napi 50 km-t kéne munkába járnod szaladnál egy Suzukiért és nem a Ladával akarnál lerobbangatni meg 10+ litereket tankolni.

De ezek nem kötözködések csak próbálom más helyzetébe gondolni magam mielőtt elítélem.

Én a románok miatt nem vennék Daciát.
De ez megoldódott mert ezt nem ők csinálják gondolom oda meg vissza is vannak.

Knorbi 2012.10.22. 08:17:51

@Gyurma73:
Sajnos igazad van. Azért mert aki sokat megy még mindig megéri.Ha 300 lenne a felár mindenki azt akarna.(oké vannak benzinfanok ők nem bár egy ilyen batárban szerintem nem élvezetesebb a benzines de mindegy hagy tankoljanak)

És sajnos minden gyártónál ez van.
Nekem "csak" 500 volt a felár akciósan.
Behozta az árát: BE ÁM. Simán 2 liter a különbség.

CsGergo 2012.10.22. 11:32:45

@Knorbi: Ha egy 1,3as Swiftről van szó kb 0,5-1 literrel eszik többet a miénk, mert már nem a karburátoros verzió, hanem az injektoros, a lerobbanás meg nem szokása, 15 év alatt 2x hagyott cserbe a 3 Ladánk, ez a 3 ment vagy 100 ezer km-t nálunk. Persze az ezres swift 5 literes fogyijával már lehet azt mondanám, hogy szaladgálni inkább az.

Knorbi 2012.10.22. 16:31:51

@CsGergo: csak 1 literrel eszik többet mint egy Swift? Ez mondjuk jól hangzik.
Viszont a 100 ezer km három autóra igazán kevés km.
És ez megint nem kötözködés de darabra akkor 30 ezer alatt nem nagy dolog hogy nem robbant le.
Ettől függetlenül ha nektek elég mind méretben és tudásban akkor jó hogy kitartassz mellette.
Nem az új autó meg a hitel a luxus hanem ha valaki úgy vesz autót (vagy indokolatlanul nagyot/drágát) hogy nincs is igazán szüksége rá. Ez kicsit igaz erre a Dacára is. Sok embernek nem kell ekkora autó.

Rocko- 2012.10.23. 10:41:02

@35up: látom a 30 másodperc gugglizásból nem találtad meg a ford modelljeit. miért?
ezekből a linkekből hogyan derül ki hogy a kereskedő ezekről tud?

CsGergo 2012.10.23. 21:58:18

@Knorbi: Igen, az 1,3as Swiftnél kb. annyival eszik csak többet, csak sok emberbe megvan a régi berögződés, holott nagyot tévednek. A kockák meg az ezerkettesek biztos hogy zabáltak, de a kortásai se voltak jobbak. Nekünk azt az évi néhány ezer km-t bőven kiszolgálta eddig az a 3 autó, nincs szükségünk se nagyobbra se drágábbra, se márkásabbra. Egyébként Lodgyra sincs szüksége minden 3 gyermekeseknek se, mert fogják azt kombit vesznek használtan. De azért jó álmodozni...Én nem foglalkozok az emblémával a kocsi orrán. Nem másnak veszek autót, hanem magamnak, nem szégyellem amivel járok, lehet mások gáznak nézik. Tudom hogy ettől szinte már szinte csak jobbak vannak, de nem hiszem hogy fájdalmat okozok másnak vele.:D Olcsóbban használható viszont nagyon kevés van.

CsGergo 2012.10.23. 22:03:25

@Gyurma73: Ezt én sem értem mitől drágább egyébként a dízelautó. Fogyasztásba kevesebb, csak mikor turbót, meg mittomén miket kell cserélni ami a mi kocsinkba nincs, akkor az a fogyasztásban megspórolt pénz a szervizszámlán ki is egyenlítődik. Így lesz az olcsón fenntarthatónak reklámozott autóból egy pénznyelő.

35up (törölt) 2012.10.24. 00:25:59

@Rocko-: A Ford az egyik legregebbi es legnagyobb bivalens uzemu motorgyarto:
www.ford.hu/ford/kornyezet/flexifuel

Nemcsak autokat, de haszongepjarmuveket forgalmaznak CNG/LPG valtozatban:
www.ford.hu/szerviz/szervizesjavitas/mdp=i1204914363340

Rendelesre a Ford a szomszednak meg az alkoholuzemu Focus FFVt is meghozta anno, ami nemhogy reklamozva nem volt, de meg a honlapon sem szerepelt. Par sajtokozlemeny volt rola talan:
www.autobild.de/artikel/ford-focus-ffv-und-c-max-ffv-52112.html

Eletedben egy rohadt autot nem rendeltel sehol, de mar megint olyan kurva okos vagy.

TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2012.10.24. 01:50:01

Sokan beszélnek árról, értékvesztésről, stb. valójában érdemes lenne megnézni mennyi 1 havi használat teljes költsége.

De ne csak "családi verdában" gondolkodjunk. Hanem mondjuk a család helyett lehet benne 7 melóst is szállítani. Ha a vendégmunkás szállását a munkáltató biztosítja, alárak több melósnak egy verdát, akkor van olyan helyzet, hogy az 5 ülés kevés... Kell a lehető legolcsóbb, legigénytelenebb 7 személyes verda.

Osztrák étteremnek, német építőipari cégnek, bárhova máshova. A használt verda nem feltétlenül jó, mert rendszeresen szervizelni drága, ha pedig jön a meglepetés, és nem tud egy nap kinyitni az se jobb, így max addig használható a verda amíg garanciális. Nem érdekel hogy néz ki, mennyire kényelmetlen, csak olcsó legyen, és az EUban forgalomba helyezhető.

Ha elég a 7 hely nem veszel 9 személyest (drágább, sokszor kevésbé variálható nap közben gyorsan). Ha lehajtva az ülést lehet árut is szállítani vele, akkor jobb, mintha nap közben állna a melós szállító és kéne egy másik verda is.

Ugye 9 személy felett gond, mert busz jogsi kell, azzal drágább a munkaerő, sokszor akár 2 verda is olcsóbb.

Jééé, máris megvan a Lodgy egyik vevőköre.

Én sem ültetnék hátra egy gyereket, ha azt veszélyesnek látom (okkal), az ember a saját gyerekére vigyáz. De mondjuk egy lett vendégmunkás, napi pár kilométeres ingázására, ahol nincs nagy sebesség? Kisebb a kockázat, kevésbé is félteném... Tökéletes a Lodgy.

Aki pedig vélt, vagy valós igényei alapján ilyet akar magának (pedig lehet, hogy felesleges) megveheti nyugodtan.

Rocko- 2012.10.24. 07:00:28

@35up: "Eletedben egy rohadt autot nem rendeltel sehol, de mar megint olyan kurva okos vagy."
én nem állítottam semmi ilyet, de köszönöm a feltételezést! :)