HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Újabb halott legenda, újabb közbeszerzés

2014.06.19. 14:52 Tcomment

Címkék: égéstér

Sorozatos rossz döntésekből kifolyólag hosszan haldoklott, most végleg megölik és mi elsiratjuk. Ellenben nem kell sajnálni a magyar hatóságot, okosban mindent el lehet intézni még ott is.

Az Égéstér 124. adásának kommentposztja.

Direklink a letöltéshez.

lancia-rip.jpg

48 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr356384849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocko- 2014.06.19. 15:03:39

ahh, Pista milyen átéléssel mesél az olasz autórol, múltkor azért szépen beletenyereltem erre az érzékeny pontra. :))))

"romantikus típushibahalmaz."
"vett pénzért is olasz autót."
"a szülésnél nem csak a férj, hanem az apuka is jelen lehet."
"Bianchi LeMans."
"az ember szinte megkívánja."
:DDDD

ez a dodge-fiat házasság oda-vissza megy, ha jól emlékszem visszakettopadlogaz kolléga azt mondta, hogy a Fiat platformos Dartot (PF) viszont szeretik, veszettül.

nekem tetszik az alacantra.

érdekes lehet az az olajcsíkot húzó Bianchi, amiben a gyerekek DVD-t néznek. :)

Daniba milyen szépen bele lett fojtva a szó az egy kérdése után. :)

ha már ez a sziréna téma van, kérdezném Danit (ha olvassa), hogy a rendőrség által is használt hangkürt beszerelése/használata mennyire jogszerű? ismétlem, csak hangkürt, se fényjelzés, se sziréna, csak figyelmeztető hangkürt, lásd első hang a felvételen: www.youtube.com/watch?v=oL_LsXoZSKE

a fényhíd egymilliós árában a leszerelés és a helyreállítás ára is benne van, nem? az is költségnövelő tényező.
egyébként ha a fogyasztásban, magasságban ekkora tényező a fényhíd, akkor hadd kérdezzem meg: nem volna egyszerűbb a karosszérián bévül elhelyezni a lámpákat?
lásd: images4.wikia.nocookie.net/__cb20121023225833/automobile/images/thumb/3/3d/2009-Dodge-Charger-police-car-1.jpg/800px-2009-Dodge-Charger-police-car-1.jpg
media-cache-ak0.pinimg.com/736x/25/76/50/2576502823cdc85c91dc5df81f7cfa7f.jpg
hátsó prizmasor, tükör köré, ezen felül már csak a két oldalt kell megoldani, de azt hiszem az se lehet nagy kihívás. egyetlen probléma a távolról történő láthatóság lehet, hogy nem megasabb, mint a kocsi legmagasabb pontja, de azt hiszem ez a Dani által említett fényerő megoldja.

"hosszú kómából ébred fel."
ehh, ha PT tudta volna a dolog aktualitását...

spellbinder 2014.06.19. 15:51:55

Nem baj, 20 év múlva megveszik a márkanevet a kínaiak, és csinálnak majd sok szép villanyrobogót e zászló alatt. Aztán meg a Ford veszi meg tőlük, harmadiknak a Ghia-Vignale-Lancia piros cérnás vonulatba.

spellbinder 2014.06.19. 15:57:25

Amúgy milyen, kettős tömegű lendkerék előtti korból származó dízel Lanciát ajánlanátok havi 4000km autópályán, 150km/h-ás sebességgel történő megtételéhez, megbízhatóság jeligével? :)

Zsomatograf 2014.06.19. 16:41:58

Egyszer Tiszaújvárostól Esztergomig akarta nekem egy kedves japán ember elmagyarázni, hogy milyen gond az, hogy Magyarországon sok a beagle, de abból kevés a Suzuki. Mire én rájöttem hogy ő a "vehicle" szót ejtette bígül-nek, amiről nekem egy aranyos kutyus jutott eszembe. Rohadtul nem állt össze a kép, hogy miképp jöhet a kutya a Suzukihoz, de aztán megfejtettem.

h.pityu 2014.06.19. 16:55:38

Beszerzés, főleg a rendőrségi....na azt meg lehetne bolygatni, csak aztán Daninak nehogy egy véres vespa legyen másnap az ágyában. Sajnos csak egy kicsit látok bele, annál inkább felhasználója vagyok ezeknek, nem időrendi pontossággal, de tapasztalat
1, anno a skoda octaviákra milliméter pontosan volt a tengelytáv megadva a kiírásban...többi gyártónak sok sikert
2, ford focus totál vakvágány volt, aki azt aláírta már nem dolgozik ott
3, iveco dailyk anno dobozos furgonként!!! érkeztek az országba, itt szerelték át kisipariban-okosban, ami tudva az alap olaszos temperamentumot(jó, hogy pont ebben a műsorban volt szó róla) kiegészült azzal, hogy egy ritka elcseszett valami lett belőle....már nem sok használható maradt belőlük hál' istennek
4, új vízágyú beszerzés, na itt lehet a lófej, ugyanaz a fercom nevű cég hozta be az országba(izraeli cég), aki szerelte és ma is szereli a rendőrségi autók átépítését...kizárólag!!!!! ők csinálhatják, vagy az ő engedélyük kell hozzá. Az csak apróság, hogy anno(2007-ben)kétszer!!! kellett papíron behozni a 3 vízágyút az országba az állítólagos engedélyezés miatt, így nem is 70 millió lett az áruk, hanem 130 millió, darabonként!!!...ki érti ezt
5, nem véletlenül vannak mercedeseink(kecskemét) és egy rakat audi(győr) a kormányparkban, ezzel is csak a mutyit erősítik
És ez csak a jéghegy csúcsa, amit egy kicsit bennfentesként, apró porszemként látok.
A navról még annyit, hogy valóban sok elfogásuk van, ugyanis rengeted az amatőr, tudatlan próbálkozó, de legtöbbször a "csalit" fogják meg, hogy aztán a levajazott dolgok akadálytalanul mozoghassanak, így mindenki jól jár. Az már csak hab a tortán, hogy ha megfognak mondjuk 1 millió ft értékű cigit, akkor azt úm. jóváírják a navos brigádnak, majd állami pénzen megsemmisítik(egy újabb jó téma), de a jutalmat 3 havonta megkapják a lefoglalt érték százaléka után. Csak kifizetés, semmi bevétel. De ha egy rendőr bírságol mondjuk 10 ezer ft-ért, akkor az megy állambácsinak, a "körzeti meghízottnak" - papp tibi után meg jut a távolság, meg a szemébe 2 üveggolyó. Fordítva lehet, hogy 1-2 hónap után nyugi lenne az utakon....ez saját vélemény

h.pityu 2014.06.19. 17:42:23

Az említett cikk 3. képén pont ott van: forgalmazza- scorpio kft pomázi út(alias fercom)

_varacskos_ 2014.06.19. 17:56:14

Június 6-án megállt Nagyapám 1993-as Lancia Thema 3.0 V6 LS-e, 431 ezer kilométerrel az órájában. Valamit tudhatott szegény.

Csalfa Romeo 2014.06.19. 18:33:10

Az olasz autós témával kapcsolatban két kérdés vetődött fel bennem:
1. Az Alfa már évek óta tervezi, hogy visszatér az észak-amerikai piacra. A jelenlegi hanyatlást elnézve kíváncsi lennék, hogy mi lesz ebből?
2. A Chrysler Voyager egy ideje Lancia Voyagerként vásárolható meg Európában. Chrysler, Dodge nincs. Ha a Lancia megszűnik, hogy lehet vadiúj Voyagerhez jutni a kontinensen? Vagy olyan kevés ment el itt belőle, hogy nem is forgalmazzák már?
A Thesis gyönyörű autó, sajnálattal hallom, hogy amúgy nem egy nagy szám.

Csalfa Romeo 2014.06.19. 18:37:33

Ja, és a Dacia angol nyelvű kiejtése megvan? "Déjszia":) Jeremy Clarksontól hallottam egy régebbi Top Gear-ben, a Sanderóról volt szó.

golf4 2014.06.19. 21:29:09

A fényhidak jóváhagyásával kapcsolatban minden infót megtalálhattok a KTI oldalán:
kti.hu/index.php/szolgaltatasok/eu-es-ensz-egb-koordinacio/ensz-egb-gepjarmu-eloirasok

Úgy sejtem a 65. számú előírás lesz az.

Az erdeti szövegezést pedig a www.unece.org oldalon találhatjátok meg a vehicle regulations alatt.

Rocko- 2014.06.19. 21:53:01

@h.pityu: nem feltétlenül tartom jó ötletnek a teljesítménydíjazású bűnüldözést. (lásd: traffi.)

gss 2014.06.19. 22:30:31

...nemrég nagyon ajánlottátok a grande puntót,most eszetekbe sem jutott

ommm 2014.06.19. 23:00:04

@gss: Új autókról volt szó

h.pityu 2014.06.19. 23:49:38

@Rocko-:
pont nem a traffira gondoltam, de pl: bunkó(az autómárka tetszés szerint behelyettesíthető), aki beáll elsőnek a sor mellett a kanyarodó sávnál, kézben tartott bunkofon x+ milliós kocsikban, au. pályán leállósávot, piros lámpát-, záróvonalat-, egyéb bármilyen szabályokat nagy ívben letojók "megregulázása".
Nagyon nem a nyugdíjas bácsik 2 hete lejárt jogsijára, a tipikus "melós kocsik" csesztetésére, miszerint nem ég vagy 2 db izzó és ezért a helyszínen ki kell végezni típusú intézkedésre gondoltam. A traffit meg egy nettó marhaságnak gondolom, mert baromira az út szélét nézem és nem a forgalmat, így sokkal b.veszélyesebb szerintem. Legyen indokolt helyeken telepített traffi, az útak többi része pedig azoké, akik lassan a gatyájukat is ráfizetik, igen, az autósoké.

Rocko- 2014.06.19. 23:53:39

@h.pityu: a traffival arra céloztam, hogy pont hogy a statisztikát szépen növelő tevékenységez, közben pedig a morált alakító tényezőkkel nem foglalkozik. ha a teljesítményalapú osztályzásra megy rá a rendszer, akkor produkálni fogják a számokat, és pont az egyszerűen megfogható dolgokkal, lásd felsoroltak.

moby76 2014.06.20. 06:59:15

@Dani
Lehet elindítottál egy szűk csoportot:
Fényhíd fannok és A Fényhíd trollok.
: )

Tittyee 2014.06.20. 07:37:05

Csikós! Helyesbítést kérek! :) A Bianchi nem kerékpár gyár volt hanem az is :) Mivel az az egyedüli rész ami mindig sikeres volt :)

Nyiri 2014.06.20. 08:57:19

Erdekes adas volt. Dani jopofa, hogy kozbe szol egy szamara total erdektelen temaban valami kis light oltassal :) (Januarban vagy Februarban...)

Vicces, hogy negyven percig ekeztetek a Lanciat, hogy milyen szar kozben rinya van hogy megszunik. :) Ilyen az elet. Amire nincs igeny annak vege.

Pistan eszre vettem, hogy szeret tuha kritizaljak a

Nyiri 2014.06.20. 08:58:49

Na ujra...

Pistan eszrevettem, hogy szeret tulozni es ugrik ha kritizaljak a munkajukat. Ez ilyen. A sajto-t folyton fogjak ekezni ezen nem kell kiakadni. Jol mondja Dani. Mindenki mindent maskepp tud.

:)

ommm 2014.06.20. 08:59:06

@Szabo T: Ez a 4C aztán sokat nem segít rajtuk, az biztos

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.06.20. 10:11:55

@Rocko-: mellesleg a Dodge gyartja a Sprintert is ( mily meglepo ) Dodge Sprinter neven. Egyre tobb az utakon a Dart, az uj Chargernek is "dartszeru" eleje lesz, hala a jo egnek a Challengernek nem.
A Ducatot meg nem pickupnak aruljak hanem Van nak, ami abszolute nem ugyanaz.

Amugy Pistank hogy szereti zsigerbol szidni az usa autokat, csak azt felejtette el hogy pont a Chrysler Daimler hazassag szerelemgyereke volt a Sebring, az tenyleg nem volt sz@r - a piac mutatja, ma sem egy zacsko szotyi az aruk.

Persze lehet amugy szidni jogossan az usa kocsikat de azt megneznem hogy hol veszel a VILAGON $19.590 ert egy vadiuj passatot vagy $15.950ert Jettat 6 ev/100.000MERFOLD garanciaval. Hagyjuk is.

Megneztem a parkoloban ma egy rendorkocsit: Federal Signal volt rajta :D:D:D

csak kerdezem: ez a villogovasarlas kb 1000% hogy mutyi, hiaba bolygatjatok az ugyet, szellel szemben nem lehet.

Csikos megindul a Bianchival .... khm, annak nem lesz jo vege. Kene neki egy jobarat aki otthon 24/7ben bekapcsolt telefonnal figyel.

Olyan nincs hogy: "igy mondja egy amerikai" :D ki? egy texasi vagy egy californiai? egy deep south black guy vagy egy wyomingi redneck? :D:D:D olyan nincs hogy "ezt igy mondjak".. a Jaguar amugy is csak Jag.

amugy minden autogyar szepen oda kerul ahova valo.

Csalfa Romeo 2014.06.20. 10:21:52

@Szabo T: A 4C meg a 8C komoly sportkocsik, azt megértem, hogy ilyenekkel próbálkoznak az olaszok a tengerentúlon. Én egy egész palettára gondoltam Alfákból: Giulietta, 159-es utód, stb. Nyilván a Mitot ott nem venné senki. A Fiat is csak az 500-zal meg az 500L-lel van jelen É-Amerikában, mert ezek egy kultautó reinkarnációi. Ha a Citroen megcsinálná ezt a Kacsával, lehet, hogy azzal is érdemes lenne ott szerencsét próbálni.

Schütii 2014.06.20. 10:40:51

Ma láttam egy Giuliettát. Igen, hát afféle eseményszámba menő dolog ez (sajnos). Ja és Bp-en, ahol aztán minden van... Komolyan mondom, nem értem hogy miért nem kell szinte senkinek. Akinek összejött az élet és ennyiért vehet új autót, az miért ilyen beszari ha választani kell valamit és miért éri be egy Golffal amiből minden utcában áll egy? Azért mert azzal nem lehet mellélőni, százmilliárd légy nem tévedhet? Értéktartás? Vagy mi? Mert azt nem tudom elképzelni hogy a Giu annyira szar lenne.

GG81 2014.06.20. 10:48:08

Hajrá Csikós úr! Forza Bianchi! Úgy tűnik idén egy időben járunk majd a nagy olasz csizmán. ;-)

Csalfa Romeo 2014.06.20. 11:25:03

@visszakettopadlogaz: Létezik Freightliner Sprinter is. A Mercedes leányvállalata Amerikában. Ha jól tudom, mint Mercedes Sprinter, odaát nem kapható, ennek ellenére filmekben(Die Hard 4, Női szervek) látni azt is. Meg lehet vásárolni külön kérésre Merci-orral is pl. egy Freightliner Sprintert, mert úgy menőbb?
Pista tényleg nem egy USA-autó fan, gyakran használja a "pudva" szót velük kapcsolatban. Szerintem mint Sebring jó kis kocsi, de Lanciaként már nem. Egy Lancia legyen "olasz".

KoGa 2014.06.20. 11:28:52

Arra kiváncsi lennék egyébként, vizsgáztatáskor (vagy bármikor máskor) nézi-e bárki a fényhidak E jelzését.
Vagy akár a sárga lámpát a kukásautón... Mostanában minden futárszolgálat, épitési vállalkozó sárga lámpával villog (haha, szó szerint), ezek nagy része ránézésre silány minőségű kínai darab, napközben közvetlen közelről is alig látható a fényük. Kérdem, akkor meg minek?

Csalfa Romeo 2014.06.20. 11:31:25

@Schütii: Nemcsak az Alfáknál van ez, pl. új Mitsukat is ritkán látni. Biztos nem azért, mert rosszak, hanem az árukért kapni jobbat, valamit, ami jobban elterjedt, jobb értéktartású, minden sarkon van hozzá alkatrész, stb. Új Fiat se sok szaladgál egyébként, a Lancia meg szinte említésre se méltó.

KoGa 2014.06.20. 11:37:02

Ja, egyébként ez a sárga lámpa story is megérne egy cikket, tök jó hogy engedélyezték a pénzszállítóknak is, de az nem zavarja őket, hogy ettől még továbbra sincs több joguk mint egy mezei autósnak, nem parkolhatnak tilosban, stb. Arról nem is szólva, hogy a sárga fény folyamatosan villog forgalomban is az autón, te meg keresed, mire akar figyelmeztetni.

Schütii 2014.06.20. 12:29:52

@Csalfa Romeo: Most hogy ilyen zombi az új autó piac, a flottákat leszámítva amúgy sincs sok semmiből. Szerintem egyszerűen annyira meg van már hülyítve a nép hogy az félelmetes (lásd 2/3 megint) Mindenki túlgörcsöli az autóvételt (tisztelet a kivételnek) "Jaj, csak jó értéktartású legyen, jaj, csak nehogy valami ritkaság legyen, mert azzal hülyének néznek a haverok, jaj, csak minél kevesebbet fogyasszon, jaj, csak ne legyen olasz, ne legyen francia, ne legyen japán" stb... De az hogy kinek mi tetszene valójában az már nagyon sokadik szempont. Tulajdonképpen az új autók a mai társadalom leképeződései.

Sepro 2014.06.20. 12:30:57

hello

hol lehet megnézni típusra lebontva hogy az új autó eladások száma hogyan alakul Magyarországon?

Csalfa Romeo 2014.06.20. 14:56:02

@Schütii: Valóban, a "tetszés" sokadik szempont az autóvásárlásnál. A megbízhatóság pedig elsődleges. Sajnos az is fontos, hogy a szomszéd mit szól majd az új szerzeményhez. Vagy éppen életed párja. A legjobb kompromisszumra van szükség, ahol a legtöbb dolog klappol. És itt általában a tucatautók győznek: Golf, Astra, Octavia, Focus, stb. Autóvásárláskor legtöbbször a józan észnek felül kell kerekednie az érzelmeken(a tetszésen), mert nagy ráfizetés lehet a dolog vége. Sok típus van, ami dögös, de rossz a híre(vagy úgy általánosságban a gyártó nemzetnek, pl. "slendrián olasz") - rajtad áll, hogy kockáztatsz-e. Nem biztos, hogy érdemes.

Schütii 2014.06.20. 15:34:11

@Csalfa Romeo: Hát én nagyon jól elvagyok a slendrián olasszal, igaz "csak" egy Fiat, de megbízható, páromnak is tetszik és leszarom hogy mit gondol a szomszéd.
Átlag embernek új autót venni alapból is hatalmas bukó anyagilag, akkor már nem mindegy hogy mennyire értékálló? Dehogynem, csak megint itt van az agymosottság: jaj, még a végén hülyének néznek mert többet buktam az olaszon, mintha németet vettem volna. (ami nem is feltétlenül igaz, ha kiszámolja rendesen ezt az ember, nem csak sztereotípiákban hajlandó gondolkodni)

Scaleo 2014.06.20. 19:51:24

@Schütii: "Átlag embernek új autót venni alapból is hatalmas bukó anyagilag, akkor már nem mindegy hogy mennyire értékálló?"

Nem. Normális esetben minden autóvásárlást előzetes költségkalkuláció előz meg, és igen, ennél viszonylag fontos tétel az értékvesztés is. Egyrészről.

Másrészről azon nem gondolkodtál el, hogy esetleg pl. a Golf VII azért eszméletlenül népszerű, mert tényleg kb. a legjobbat adja, amit ebben a kategóriában jelenleg el lehet várni? Lehet, hogy szebb a Giulietta (bár megjegyzem, ez totál szubjektív), de ha egy Golfot vagy egy Mazda 3-at jobb vezetni, jobbak a vásárlók tapasztalatai, illetőleg a minőségük és szervizhátterük is meggyőzőbb, akkor egyszerűen a vevő azt veszi, és kész.

Szerintem a szépség messze nem a legfontosabb tényező egy autóvásárlásnál. Számomra egy feltűnésmentes kinézetű autó tökéletes; a franc sem akarja felhívni magára a figyelmet az utakon. Én belül ülök, akkor már sokkal inkább az enteriőr számít, nem a külső. :)

De most ha még esetleg azt is mondanám, hogy nekem egy Focus III vagy egy Astra J (akár GTC kivitelben) kívül-belül jobban tetszik, mint egy új Giulietta, akkor gondolom, levadászna a helyi ízlésrendőrség. :)

sygma 2014.06.22. 09:54:03

@Schütii: Én is elhiszem, hogy kívűlről jobban rákivánsz egy Giuliettára, de ezek szerint még belülről volt szerencséd nem megismerni:)

Én sajnos csak nem régóta tehetem meg, hogy vezetek, így a saját (első kocsi E36 328i) régi bajor vadmacskámon kívűl nem sokat tapasztaltam, de régóta nagy kocsibuzi vagyok, így bármikor lehetőségem volt utazni mások autójában akarva akaratlanul is nagyon fogékony voltam megfigyelés tekintetében az összhatásra, részletekre, élményre stb..

Családközelben van tulajdonban egy új Giulietta, amit volt szomorúságom vezetni is, amellett, hogy 3-4 szer már utasként végigszenvedtem benne a Bécs-BP távot oda-vissza. A vezetési "élményt" elrontó egyik nagy tényező biztosan a harmatos alap 1.4 105 LE, emelett a futómű is olyan, mintha direkt olyanra tervezték volna, nehogy véletlenülis valamit érezz az útból..csak, mint a motorját. Tudom, hogy egy kis autó, én meg 1,88 vagyok, viszont elég vékony, ahhoz, hogy ne kelljen már egy ilyen, ennyire drága autóban szenvednem fél óra után a létező összes üléspozíciót kipróbálva a jobbegyben.

Ja és igen ültem már Golfban, mind a 7 ben. Ezerszer abból bármelyiket, mint csak egyszer is ezt a gyönyörű külsejű szerencsétlen flótást, akit kicsinált a Fiat.

LuxiMFP 2014.06.22. 19:01:58

Most őszintén, annyira rossz ez, mikor érdekes és aktuális témákról hallhatunk kulturált beszélgetést, nem pedig bekiabált ovis poénokat és a Cougar - Västerås - Thaiföld sztorit huszonhatodjára?

Ezeknél az adásoknál az jut még eszembe, hogy bár mindig elmondjátok, hogy Nálatok ez a természetes beszélgetés hogy egymás szavába vágtok és gagyi bekiabálásokkal meg unalomig ismert sztorikkal szakítotok meg érdekes gondolatmenetet, valahogy úgy tűnik ez csak akkor van így mikor Winkler is ott van. Nélküle az egész beszélgetés valahogy sokkal gördülékenyebbé és sokkal élvezhetőbbé válik.

gigabursch 2014.06.23. 08:07:53

Ennyi erővel beszélhettek a KGST disznóságáról,. hogy a Ganz-Jendrassik; Láng, Danuvia, Csepel, Pannónia és a többi hová tűnt el és miért.

visszatérve a Lanciára:
Nekem nagyon jó tapasztalatom van egy Lancia Dedráról (8 év nálunk, 200 e km), de sajnos ez van.
Ahogy nem fogták föl azt sem, hogy a Thesis alapjára kellett voléna építeni az egyterűt és a kombit is, hogy több fogyjon belőle, és akkor kidolgozta volna magát.

gigabursch 2014.06.23. 08:17:47

Az alcantaránál valóban nincs kellemesebb ülés.
Személy szerint a bőrt utálom. Télen hideg, nyáron meleg, csúszkálós, rossz érzet benne ülni, stb.
A plüss nem rossz,de az alcantara, az alcantara.

Crashmetall 2014.06.23. 14:06:07

Nekem Lancia Kappa kombim volt egy ideig. Sokszor megbámulták a parkolóban, rendőrlámpánál, de nem értettem, hogy miért. Aztán rájöttem. Amíg nálam volt az autó, nem találkoztam másik ilyennel(mármint kombival), soha sehol. Így nem csoda, ha lassan már csak az emlékekben fog élni a márka.

madbalee 2014.06.24. 15:36:18

Remelem, hogy az Alfa nem fog eltünni. A 4C nekem bejön, jo mozgasa is van, es a design is olaszosan tuti. A kedvencem a hatso ajto ive. Nem tudom miert, de valahogy kellemes ranezni, amikor nyitva van.

madbalee 2014.06.24. 15:43:15

Amugy egyszerüen a FIAT-nak be kellett volna osztania a palettajat a 2000-es evek elejen igy:

Alfa - Sport szekcio (4C, 8C modjara)
Lancia - Elegans premium szekcio (A Thema a kockasaga ellenere is nagy kedvencem, föleg a 8.32 Ferrari motorral)
Maserati - Elegans luxus szekcio (Ez be is valt, viszikmint a cukrot)
Ferrari - Sport luxus szekcio
FIAT pedig - kis/kompakt es csaladi autok

SUV-okat pedig a elszorni a FIAT/Lancia/Maserati markaknal, hogy minden vevökörnek jusson.

dextercapo 2014.06.25. 16:33:11

kozbeszerzes : szoval a minositett lampak listaaranal olcsobban vettek a lampakat , benne volt a szereles es egyebek is , amiket az e jelzesek ratetele elott minositettek , tehat azok nelkul ?
raadasul van egy szabaly arra hogy mit kell teljesitsen , ez torveny - de van egy vizsgabiztosoknak kiadott "oktatoanyag" ami nyilvanvaloan felulirja a torvenyt , mert kulon megemliti hogy a torvenyben nem szerepel az hogy rajta kell legyen az e , de MI elvarjuk ? bastyaelvtars atirja az alkotmanyt egy memoval ? nemaa sracok . ezert tartunk itt ahol . egy normalis orszagban a lathatosag , szin stb lenne a tema - aminek megfelelhetnek ezek a lampak is - de nalunk a gyartott fenyforrasokat is ilyen vaskalapos hulyesegek miatt tiltjak be .

ertem hogy ez egy elvaras , de azert megis .
epp eleg mocskos dolga van a rendorsegnek es a kozbeszerzeseknek ami valos , nem kell ilyeneket krealni . egesz modszertana van az eredmenyek meghamisitasanak - eleg jol megnezni kozelrol a palyazatokat. peldat en is tudnek irni.
55mm - ha ez volt a kiiras , akkor az 59-es nem is indulhat , ilyen egyszeru szerintem ezen kar rugozni . valahol huztak egy vonalat es az a szabaly - pont mint a gyorshajtasnal.
az hogy a homo sapiens-re tervezett ules es fulke nem felel meg a fizikailag altalaban masszivabb terfelen levo plusz fegyveres , felszerelt rendorok mereteihez szerintem erdekesebb.

tybcsi 2014.07.16. 14:15:34

Ezek helyett a navos nyomozós riportok helyett nem lehetne autós műsort kérni (ahogy az elején, tudjátok?!)

dextercapo 2014.07.26. 02:37:03

@tybcsi: szerintem ez egy tok korrekt tema . ha jobban belegondolsz , akkor mindenki aki autoba ul , egyuttal finanszirozza ezeket a kozbeszerzeseket , a trafipaxtendert stb .
nem hiszem hogy ha nem jelenik meg a cikk , akkor maguktol kicsit is tisztessegesebbek lesznek .
(igy sem , de lassu viz...)

kisörDög 2014.08.24. 19:39:15

Az év egyik legjobb adása volt számomra! .... És nemértem az olaszokat, már az is hogy a Ferrari sikeres, lassan számomra a csodák kategóriája. Pontosan ahogy a személyautógyártásban úgy a Forma 1-ben is a 70-es években voltak utoljára a legmagasabb szinten, majd jött egy francia (Todt) egy angol (Brawn) egy német (Schumacher), és még kitudja ki, azzal lesöpörtek mindent, majd a francia az angol és a német elment és azóta megint kullognak. Nemértem mi van az olaszokkal.