HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Kontár szerelők, illegális tuning

2014.11.13. 13:46 Tcomment

Címkék: égéstér

Mit tehet a laikus, ha megbízott a szerelőben? Legyünk inkább pesszimisták? És mit mond erre a tuningpápa?

Az Égéstér 145. adásának kommentposztja.

Direktlink a letöltéshez.

54 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr306893571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katasztrófavédelemi rendelhárító rohambrigád · http://bit.ly/2qNoFtr 2014.11.13. 14:58:14

Pista: NE a mondat közepén, kérlek. Komolyan, könyörögve kérlek. Annyi érdekes befejezéssel kecsegtető mondatot szakítottál már félbe, itt, más műsorokban, állandóan ez megy, legyen elég. Előre is köszönjük.

PaOntan 2014.11.13. 15:38:59

Pedig ma Pista rendes volt, sajat maga mondta, hogy beleugat :)

szabopsz 2014.11.13. 16:30:46

"igazság...izé jogszolgáltatás" :):)

Jót röhögtem!

Make Valamit · http://make.blog.hu 2014.11.13. 16:50:26

Már csak azért is engedhetné a mester kirakni a levelét, mert nem olyan nehéz rátalálni a FB-lapjára, azon a póri DSM-ek mellett áll Bentley, F430 is... no meg egy Zastava is, szóval nem néz ki teljesen kezdőnek. Én pl hamarabb lerágnám a karomat, mint hozzányúljak egy akármilyen Ferrarihoz.

Leadfoot 2014.11.13. 17:06:20

Nagy tuningcégek: az egyik topicban azért volt egy júzer, akinek volt egy elég emberes kálváriája egy ilyen céggel. Pedig tényleg nagy, komoly márkáról van szó.

Pontosan nem emlékszem, mi és hogy volt, meg ugye nem is velem esett meg, de volt némi cumi, legalábbis a beszámolók szerint.

dokeee 2014.11.13. 17:27:26

Egy rendes tuningautó megépítése sose garanciális, és nem is legális, szóval normális ember bele se kezd.

Tippszmix 2014.11.13. 18:57:12

@Leadfoot: Belinkelhetnéd ide, mert engem érdekelnea sztori, persze csak ha megtalálod.

Nyiri 2014.11.13. 19:04:13

Nem azért, de a srác buta volt. Az a kocsi gyáriban is simán elég lett volna neki. Aki már valaha is vezetett 300 LE körüli autót az tudja, hogy mindenre elég az utcán. Sőt nagyon sokszor sok is.

Nem mondom, hogy megérdemelte, de azért ha előtte picit is gondolkodik nem vág bele. Vesz ennyiért egy tip top állapotú gyáriban 300 LE körüli tuti jó gépet.

dokeee 2014.11.13. 19:06:34

@Nyiri: Nincs tip-top állapotú 20 éves 300 lóerős sportkocsi 5 millióért.

Nyiri 2014.11.13. 19:11:32

@dokeee: Hm. Lehet. De ami a képeken látszik annál biztos jobbat lehet venni 5 gurigából úgy hogy még hajtja is és élvezi, nem csak rohad a fűben.

Blindmouse 2014.11.13. 19:38:24

@Make Valamit: Én láttam az oldalát, DSM egy se volt rajta, muti már meg. :)

_jk88 2014.11.13. 20:05:12

Bárki bármit is mond, a jelenlegi tuningra vonatkozó jogszabályokon tökéletesen látszik, hogy mögöttük a "kell a pénz" ideológia érvényesül. Csinálhat bárki bármilyen átalakítást, lehet, hogy az adott autó minden szinten (fékhatás, irányíthatóság, agilitás, tartósság...) felülmúlja a "gyári" verziót, akkor is fizesd ki. Nem számít, hogy esetleg elkerülsz egy balesetet, mert a kocsid 30 méterrel előbb képes megállni, az akkor is szar, mert nem a gyári értéket tudja (hogy jobb, mint a gyári az meg nem számít). A legfontosabb szempont, hogy valamiért ismét csak kopasztani lehessen a delikvenst.
Az egész rendszer úgy van elbaszva, ahogy van, a fejétől bűzlik ez a hal is.

dokeee 2014.11.13. 20:32:58

@nikarágja: Vedd meg bármelyiket és két év múlva beszélgessünk róla.

Blindmouse 2014.11.13. 20:49:27

Na meghallgattam az adást.

Tyúúúningpápa az, akinek az autóépítés a csipcsiriptyúningból áll? jééézusom. :D

ommm 2014.11.13. 21:56:12

@Blindmouse: nem hinném, elég rendesen átépített dolgait ia láttam már

András Rádóczi 2014.11.13. 22:01:00

Egy gyors kérdés: Az ha én nekiállok és kicserélek magamnak mondjuk egy olajat(plusz szűrő, teknő pucolás stb) vagy egy fékbetét szettet, akkor az aszabályos, vagy arról is kellene papír?

Make Valamit · http://make.blog.hu 2014.11.13. 22:09:59

@ommm: erre a komára még a nagynagy miszuzukink összehasonlító tesztből emlékszem, mennyi is állt akkor a fekete Swiftben? 4 misi? És az nem most volt, hanem vagy nyolc éve. Nem kispályás a csávó, az biztos.

Rocko- 2014.11.13. 22:18:55

"felszerelünk egy ablaktörlőt az oldalüvegre."
:D

Dr.Hát Izsák (törölt) 2014.11.14. 02:01:17

jó lenne csak pistát vágjátok ki

blackdot 2014.11.14. 08:13:51

@Tippszmix:
Szia, ha érdekel bővebben, kérdezz nyugodtan. Azóta a kocsi szakavatott kezekben volt és kapott még pár lovat... ;-) Az indexen fent van bővebben sztori (mindkettő).
Üdv!
bd

igazi hős 2014.11.14. 10:16:03

@András Rádóczi: @Dr.Hát Izsák: Bármi ilyesmit szerelhetsz az autón, nincs szabály, hogy ablaktörlőt és izzót még cserélhetsz, akksit talán, olajat nem. Az autónak és a közlekedésfelügyeletnek is mindegy, hogy ki önti az olajat az autóba. Az viszont nagyon nem mindegy, hogy te mit csinálsz a használt olajjal.
Nem cserélgethetsz alkatrészeket, amik megváltoztatnák az autó egyes tulajdonságait: nyomtáv, hossz, ilyesmi. Ja és fóliázni is csak korlátozottan szabad (nem mintha a tökfekete hátsó ablakért büntetnének, pedig kéne).

2014.11.14. 12:52:49

500 lóerős autó építése :D? ehhez alapból iszonyat tapasztalt és nagyon profi szerelő kellene aki évente ilyeneket csinál

Jarics 2014.11.14. 13:33:21

Nem tűnt fel neki, hogy a hahu-n most a legolcsóbb 500 le-s autó 4,5 MFt-os irányáron került meghirdetésre? Azt hitte, majd ő találja fel a spanyolviaszt?

Blindmouse 2014.11.14. 14:48:36

@ommm: Mindenesetre a műsorhoz nem tett hozzá sok hasznosat. :D

Volt még 1-2 dolog azért ami olyan volt mintha fogyasztói társadalom gyermekei találgatták volna egymás közt nem értve azt hogy valaki miért "tuningoja" a kocsiját, vagy miért akar 570 lovas GTO-t vagy akármit.

mondván hogyha "erős autó kell akkor vegyen erős autót".. azért egy gyári autó legtöbb esetben kompromisszum, mert komfortos a futómű hogy anyu ha megveszi a tálca tojást akkor ne törjön össze hazáig, meg ilyenek.
másrészt meg ha valakinek van egy álma hogy az az autó amit látott egyszer keresztbe menni, vagy a szobája falán egy poszteren volt, akkor miért vegyen helyette tökmást? egy 2 ajtós kupé helyett, miért vegyen egy 4 ajtós taxit?
(mondjuk az olyat én sem értem aki mondjuk valami olyan fullfapad minimál-tucatkocsiból próbál bármit csinálni. de ha van egy jó alap ami eleve száguldásra termett, akkor miért ne módosítsa? )

nikarágja 2014.11.14. 15:37:49

@dokeee: Abban valóban igazad van, hogy általában sz@r autók vannak az olcsobbak közt, meg elég szük az a piac (azért lehet a hazaihoz hasonlitani, nade onnan behozott autókrol volt szó -ezért ezt linkeltem és csak a copé-körböl). Nade mivan, ha szélesitjük a látómezöt? Mindjárt bejön pl. a német piac és ott ilyen http://ww3.autoscout24.de/classified/261629397?asrc=st|s,as&testvariant=list2tiers&tierlayer=st Mitsu, meg sok, megbizhatóbbnak hihetö japán is van olcsón (és akkor még nem néztem a fiatalabbak közt szét).
Ha meg már japán, egyet kell értsek Pistával: egyértelmüen egyevoVI.+ Mitsu kéne, ha nem lenne környezetvédelem, ésszerüség, meg egyebek, igy meg Honda 1.6D motorral. Ha doki lennék, már olyanból vigyorognék.

Attila Zénó Holló 2014.11.14. 16:26:04

Kedves Ròbert!

Korulbelul 10 eve megirtam neked h vmaxzsolti egy paraszt. Akkor egy yamaha dt m volt es nala javitattam amit kellett, majd sok penzzel odebb, autoszerelo lettem. A yamahat soha nem hasznaltam. Es a lenyeg, en megmondtam.

DjFlash 2014.11.14. 18:59:43

@katasztrófavédelemi rendelhárító rohambrigád: Ugyan ezt akartam írni. Minden tiszteletem a Pistáé, de az utolsó adásban is legalább 3 olyan mondatot szakított félbe, ami érdekelt volna és végül még sem folyatódott. Nem kellene, hisz a többiek sem kisebb szaktekintélyek (mármint számomra)

LanciaBacci 2014.11.14. 19:45:11

Hát, szerintem meg azzal az illúzióval kellene leszámolni, hogy csak azért, mert immár hivatalosan piacgazdaság van, piacunk is lett vele, meg piaci normák szerint viselkedő, normakövető vállalkozóink és elég, ha leadjuk a cuccot amit átépítenek/tuningolnak ISO9001-TÜV minőségben, amíg mi napfürdőzhetünk a felső fedélzetén, mint öntudatos megrendelők.
Paradox módon ehelyett egyre jobban magunkra vagyunk utalva, akár a kütyük és izék tengerében, mert minden egyre specializáltabb és a nettel a források is bővültek.

Különlegeset akarsz? Áldozni kell rá, de nem csupán pénzt, hanem főleg időt, agyat valamint egy saját garázst, hogy megtanuld magad, ha van műszaki affinitásod és kellő felelősségérzeted. Karotta kanosszajárása remek, de kijózanító példa.

Nekem az a tapasztalatom, hogy a legjobb szerelő is el könnyedén el tud baszni időnként bármit. Ismertem már jónéhányat, van köztük olyan aki a végletekig lelkiismeretes, de mondjuk nem elég kreatív és ötletszerű cserélgetésbe fullad időnként a buli, a másik egy zseni, de lusta és jellemtelen, a harmadik meg ugyan jó referenciákkal bír(t 10 éve), de mára egy kiégett seggfej, aki Pestához hasonlóan utálja azokat, akikből él.

Statisztikailag nyilván előfordul a fehér holló is, de a környezet és a megélhetési kényszer a jókat is gyorsan lehúzza a mocsárba. Tehát ez elsősorban emberismereti tanulmány, ami a hiányzó közbizalmat kell helyettesítse. Nem hinném különben, hogy máshol több lenne a szakértelem, de erősebb a normakövetés és emiatt kisebb a kilengés. Mifelénk inkább a pofátlan-ügyeskedős része az echte magyarosch, no meg a szakmai alázat hiánya. Tehát sajnos extra energiát mindenképp bele kell fektetni valamelyik oldalon a különleges igényekbe és szerencsés az, aki ezt csak pénzzel kezelni tudja.

madbalee 2014.11.14. 20:55:14

A bukótérhez is lehet majd kérni direktlinket ezentúl?

Fauchon (törölt) 2014.11.14. 21:20:51

@Nyiri: Eleve a tuninghoz kell egy stabilan üzembiztos, gyári állapotú alap. Szerencsétlen hülye a szarból próbált várat építeni.

w a s d 2014.11.15. 00:20:45

@Blindmouse: "mondjuk az olyat én sem értem aki mondjuk valami olyan fullfapad minimál-tucatkocsiból próbál bármit csinálni."

Pedig abban is van valami. Fog az ember egy közlekedési eszközként jól teljesítő Swiftet, Golfot, ilyesmit. Mivel hétköznapi használatra (pl. boltba, vagy dolgozni menni) teljesen jók, az ember megszereti. Aztán akkor meg már miért ne állna neki abból csinálni valamit, ami gyors?

Dr. Kix 2014.11.15. 09:20:46

@ommm: F@sza adás lett. És nem csak azért, mert sz@rmentesre sikerült :)

Novoth Tibi rég volt már. Nem akarjátok berángatni a közeljövőben?

Illetve Gróf úrhoz és a Zugügyvédhez hasonlóan nem gondolkodtok manapság azon, hogy egy-egy "vendégművészt" meghívjatok? Fel tudják ők is dobni a műsort.

kenguru99 2014.11.15. 10:37:34

@Dr. Kix: +1 Novoth Tibit kérem vissza!

nagy.tibor 2014.11.15. 16:20:06

Teljesen friss élmény:
Peugeot 2.0HDI
A motorblokkon tócsában állt az olaj, és több helyen is kérdeztem, hogy mi lehet a forrása.
Volt aki a hengerfejet bontatta volna szét velem.
Volt aki a szelepfedelet akarta kicseréltetni.
Aztán jobban megnéztem, és egyértelműen a turbó és a töltőlevegő hűtő közötti csőbe illesztett szelepszerű valamiből szivárog.
Mindkét hely hivatalos Peugeot szerviz volt...
Egyszóval igen hasznos,
1.) ha van egy általános képe az embernek arról, hogy hogyan működik az autója.
2.) több helyen tájékozódik, mielőtt szétbontja.
3.) rászánja az időt, és saját szemével-fülével is meggyőződik a kapott információk hihetőségéről.

evil. 2014.11.16. 11:18:51

Pista, alapvetően egyet szoktam érteni veled, de azért nehogy már az legyen az alapvető hozzáállás, h mindenre odafigyelek, h ne basszanak át. Ez a szomorú, h erre kell figyelni.
És ahogy a többiek is mondták, "könnyű" nektek, mert olyan körökben mozogtok, de nekem mondjuk miért kéne? Ha egy nyomorék irodista vagyok és csak közlekedni szeretnék?! (szerencsére van a családban két szerelő is, de nem mindenkinem van ez így.)

meglak 2014.11.16. 14:12:16

az azért vicc, hogy félek kpm műszakira vinni a kocsit/gázbeépítés miatt/, mert van alatta egy normális ültetőrugó /4 centi/, ellenben minden más alkatrésze jó és nem csak műszakira van megcsinálva:)

Blindmouse 2014.11.16. 19:50:40

@w a s d:

Az olyan mintha egy kapafogú, dongalábú, púpos, kancsal, törpe nőből próbálnál meg fotómodellt csinálni.
Lehet a bányában teljesen jó munkaerő, mert nem magasabb a csillénél amit tol, és az alacsony járatokban is elszaladgál. de fotómodellnek sose lesz alkalmas még akkor se ha rakatsz bele szilikont, és kisminkeled. :D

venturaea 2014.11.18. 09:03:51

Pista, ha egy kicsit is értenél az autókhoz akkor tudnád, hogy abban a Mitsubishi motorban egy kicsit több potenciál van mint amit a gyáriak a "gentleman's agreement" miatt kihoztak. Gyárilag kovácsolt főtengely,hajtókarok, tűgörgős szelephimbák,nagyszelepes hengerfej és ultrakönyű hajtókarok. Ha nagyon igényes akarsz lenni akkor veszel bele 6 kovácsolt dugót, 4 tengelyt, egy jó nagy turbót,injektorokat, egy VEMS motorvezérlőt, kipufogót és simán elérhető amit a szerelő igért.

dokeee 2014.11.18. 11:54:24

@venturaea: Teljesen igaz, de ha tényleg igényesen csinálod, akkor máris elköltöttél 2 milliót, és az még csak a motor.

venturaea 2014.11.19. 11:26:11

amúgy szerintem azzal van a legnagyobb baj, és ebben a Totalcar is bűnös, hogy mindenki olyan autót akar ami nem jön szembe. Ez egy marhaság, az autódtól nem leszel különb ember, a presztizs meg csak egy marketing marhaság amivel eladják a tehetős embereknek a különféle árucikkeket az értékük többszöröséért. Mindenki vegyen olyan autót ami majd a legkevesebb bosszúságot fogja okozni, az átlagos igénybevételre megfelel (ne a maximumra tervezzünk mert akkor mindenki kisbusszal járna) és fenn tudja tartani. A többszáz lóerőnek utcára semmi értelme.

venturaea 2014.11.19. 11:32:08

@dokeee: havernak van egy 10másodperces Civicje, 540 mért lóerővel és szerintem 3 misiért simán odaadná, még táncolna is egyet neked. Ja, és az csak 2.4-es nem 3 literes...

dokeee 2014.11.19. 13:43:26

Sanyika? Neki könnyú, mindig talál valamit a műhely sarkában, amiből összerak egy 500 lóerős izét :)

sygma 2014.11.20. 11:31:12

@ommm: Nekem lenne egy epitö jellegü ötletem erre. Mindenki feljegyzi a szamara erdekesnek tartott be nem fejezett sztori, okfejtes elejet, összegyüjtjük, es Pista csinalna belole egy összevägott hosszu riportot mindenkivel es meginterjuvolja a sztorik befejeztet! Na? :D

dr. trafik nomac 2014.11.20. 16:55:59

@venturaea: a motor lehet, de mi lesz a valtoval, meg a diffivel, a fekrol nem is beszelve. A futomu mar csak hab a tortan, mert nem gondolod, ha 570Le, meg a hozza tartozo nyomatek, nem fogja szetcsavarni az egeszet ha raksz ra egy meretes kereket.
Egyebkent meg tuti szettet szvsz nem kapsz 2 misiert, amihez mar hozza se kell nyulni, csak beszerelni, es mehet. Es akkor meg, nem lett szetbontva a motor. Meg mit csinlasz az extra hovel ?

dr. trafik nomac 2014.11.20. 17:01:40

@venturaea: Karotta szenvedese mindenkinek pelda kellene legyen (a tobbi Totalcaros csaszart mar nem is emlitem, mert azok nem hoztak letre hasznalhatot - amit hasznalnak is -), mi van ha a vagyonkoert megvett profi cuccokat beepitetd. Leginkabb semmi, a munka meg csak akkor kezdodik.
Es ha mar minden osszeallt mi van ha a kocsit telen minuszban, es nyaron nagy melegben is akarom hasznalni ? Ja, hogy a munka igazabol most kezdodik...
En ugy talalom hogy a legtobb auto alapbol ala van meretezve a maximalsi terhelesnek (persze ez relative), pl. a ketkerekezest hany auto birja ki ? Valoszinu 0, ha valkai mar probalta, tudja, hogy kb, minden kepes kiszakadni a futomubbol.

camell · http://indafoto.hu/camell 2014.11.20. 17:13:16

Nem csütörtök van? Mikor lesz új adás?

Blindmouse 2014.11.21. 01:59:15

@dr. trafik nomac:
Váltó-difi bírja, a féltengely lehet gyenge pont, futómű a Tein nem szart gyárt, az jó lehet.
Fék hát nem kicsi van rajta alapból, és 4 dugós, De fékből sohasem elég mint tudjuk, kis upgrade lehet bele egy EBC tárcsa-betét+fém fékcső kombó.
De Lehet rá venni versenyféket is emberi árakon.

Szabolcs Szilagyi 2015.03.16. 08:06:44

Sziasztok!

Már korábban volt egy összehasonlításotok az E87 BMW és az F20 BMW között amiben kiderült bizonyos összehasonlítás nem lehetséges az E87 Chiptuning miatt.
Most beszéltek ismét a chiptuningról is.
Tudnátok megbízható chiptuningot E87 120d-hez?
Nagyon megköszönném a választ!
süti beállítások módosítása