HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

  • bontottcsirke: @RollGer: szívemből szóltál, 10-bol 8 egy golyóerett barom a maradék kettő talán normális,de mivel... (2018.10.22. 09:25) Mese a négyliteres fogyasztásról
  • spocis: www.krustojumi.lv/b-kategorija is the best place if you want to learn how to drive (2018.08.04. 17:14) Miért hazudnak az autósiskolák?
  • red87: Kicsit több, mint hat év alatt azt hiszem legalább nyolcadszor olvasom el. Még mindig ugyanannyira... (2018.08.03. 14:31) A zöld Merga titka
  • G.Freeman: Az a helyzet hogy a motoros szubkultúrában azért annyira népszerű a halálfejes, koponyás póló,illu... (2018.07.05. 11:34) Motorozni halálos
  • totál kár: @Gyurma73: igaz (2018.06.24. 22:03) Kesjár Csaba idén lenne 50 éves

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Mindent leleplezünk! Égéstér 150!

2014.12.18. 10:06 Tcomment

Címkék: égéstér

Kell-e nekünk a mindenféle díj? Hol vannak a jó szakemberek? És egyáltalán, mi történik a stúdióban?

Az Égéstér 150. adásának kommentposztja.

Direktlink a letöltéshez.

66 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr226994349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moby76 2014.12.18. 10:18:28

1.Nagyon örülök hogy íly korai időpontba felraktátok!
2. cukrázda címét kérem.
sziasztok köszi

Prof. Dr. Ausgezeichnet Lienen-Brücke 2014.12.18. 11:11:49

rohaggyatok meg, adás közben így cuppogni :)

Leadfoot 2014.12.18. 11:31:41

Egy valamit magyarázzatok el nekem:
Anno, mikor az volt az aktuális modell, gyakorlatilag a komplett szakma alig győzte dicsérni a Golf IV-et.
Most pedig mást se hallok, mint hogy kutyázzátok.

WTF?

hellokacska 2014.12.18. 11:36:36

@Leadfoot: Nem emlékszem, hogy hasra estünk volna tőle.

Shadowbull 2014.12.18. 11:51:20

GT86 vs. Porsche?

Na ne vicceljunk mar.

A GT86 egy retegauto, nem is kulonosebben erdekes, miert lett volna ev autoja?

ommm 2014.12.18. 11:57:10

@Shadowbull: Mert olcsó és szórakoztató, ugyanakkor egyszerű és tömegterméksége ellenére mindent pontosan úgy tud, ahogy azt egy sportautónak kell. Tökéletes termék.

Leadfoot 2014.12.18. 11:57:19

Forest szélvédőmosót azért nem kaptatok, mert csődbe ment miattatok a cég. :-D

Én elhatároztam, hogy idén télre nem veszek olcsó löttyöt, mert borzalmas a szaga.
Megyek a teszkóba, nézem, van a sajátmárkásukból citrom ÉS narancs illatú is. Na, mondom, ezek szerint illatosítják, remek, megvettem.
Konkrétan CEFRE szaga van.

Shadowbull 2014.12.18. 12:02:07

@ommm: attol meg erosen retegauto, az emberek tulnyomo reszet egyaltalan nem erdekli.

Porscheval osszevetni meg egyszeruen vicces. Az egyik Toyota a masik meg Porsche, es ezzel mindent el is mondtam.

ommm 2014.12.18. 12:53:54

@Shadowbull: Más szempont is létezik, nem csak a presztízs és az ár. Szerencsére van olyan metszethalmaz, amelyben egyik sem számít. :)

ZYLO 2014.12.18. 13:44:11

- "Vettem négy régi alufelnit!!"
- "Majd rátérünk arra is, csak előbb hagy fejezzem be." :)

Így kell kulturáltan, udvariasan helyre tenni azt, aki mindig a másik szavába vág.

igazi hős 2014.12.18. 14:30:06

Háromhengerest nem lehet fülre vezetni?!? Először ültem be az 1.0 Swiftbe és nem volt gond, hogy mikor váltsak, 50 km után már biztos nem nézegettem a fordulatszámmérőt. Persze lehet, hogy ezek a motorok sokkal csendesebbek, de nem hiszem, hogy a Citroen olyan sokat költene hangcsillapításra (kivéve DS család).

László Gaál 2014.12.18. 15:09:56

@Leadfoot: Valószínű ezért is isszák előszeretettel a csövik... Elég érdekes látvány amikor az 5l-es petpalackból zöld löttyöt kortyolgatnak...

assemblypic 2014.12.18. 15:10:58

nissan gtr-ről miért esik olyan kevés szó élményautók terén? úgy értem hogy azt nem szokták nagyon felhozni, pedig jó kis gép lehet
persze én is inkább egy porsche-t választanék (vagy valami németet, mert német autó fan köcsög vagyok)
a toyota gt86 pedig tényleg nagyon zsír lehet, bács megyében a géderlaki dunaparton többször láttam kettőt a nyár-koraősz folyamán, egyik cseh másik magyar rendszámos

notalabb 2014.12.18. 15:11:40

1.Evés közben nem beszélünk, nekem ezt tanították...(=kib@...idegesítő/zavaró). Légyszi' ne egyetek, ezt oldjátok meg előtte/utánna.
2. Év autója: Az ár/érték arány miatt az Audi, a BMW. Merci és a Porsche semmi esetre sem. A Passat és a Mondeo meg üzleti cég autó, szerintem annyi pénzből amennyibe kerülnek lehetnek is jó autók. Hát ezek szerint (mivel japánt úgysem fognak megszavazni), marad a két francia, van is bennük innováció, és ár/érték arányban is jók. A Cactus nekem nagyon tetszik, de tudom ezzel a kevesebbek közé tartozom....

Make Valamit · http://make.blog.hu 2014.12.18. 15:25:55

A Cougarnak valszeg az lehet "csak" a baja, hogy újra kéne állítani a szelepeket.

ps. "két GT86 áron Porsche" téma után gyorsan megnéztem mennyi egy fapad Toyota vs. fapad Boxster. Izé. Kissé túl sokat képzel a Toyota arról, hogy mennyi pénzt akar valaki kipakolni egy kis nosztalgiáért. Európában. Az USA áraikkal (BRZ) semmi bajom sincsen. Igazából pofátlanság, hogy az ottani ára dollárban kevesebb mint az itteni euróban. Anyád.

8jk8 2014.12.18. 15:42:43

@ommm: Olcsó... Mennyibe került anno újonnan, 3 misi? Mert én úgy tudom, hogy majdnem 9 millió volt (8.8 talán)... Az nektek olcsó? Végülis, biztos van olyan, akinek meg sem kottyan a 9 miller. Ezek szerint a tc szerkesztőség is ilyen hely, ha nektek a 9 nem sok.

Használtan a legolcsóbb /pillanat 7. Az annyira olcsó?

Olcsó a f@szt. Majd ha 1.2 lesz használtan, akkor lesz olcsó.

Schütii 2014.12.18. 15:56:07

@Make Valamit: Valószínűleg az a motor hidrotőkés.

internal_combustion 2014.12.18. 16:09:42

Nem trollkodásból kérdezem, tényleg érdekel: A Fiat 500-at miért tartjátok összeférhetetlennek az Év Autója Díjjal? Többször is hallottam már ezt a véleményt az Égéstérben.

ommm 2014.12.18. 16:27:06

@8jk8: Ha így gondolkodnánk, akkor nem lenne teszt az újságban és minden szar lenne.

Agr3ssor 2014.12.18. 17:51:48

Hajtókar-csapszeg? Vezérműtengely-csapágy?
Le kell húzogatni a gyertyapipákat egyenként járó motornál, és ahol elhalgat a csörgés, ott a gond. Ha csapágyas...
Amúgy nincs tippem... Esetleg a vízpumpa lapát egyik része letört, de nem fér át a járaton, és ott csörömpöl az üregben...

De a legjobb trükk, hogy egy hosszú cső egyik végét a füléhez teszi az ember, a másikat meg a vizsgálandó eszközhöz teszi közel, ráirányítva a nyílást... Akkor csak annak a hangja hallatszik bele, nem szűrődik bele más... Ezáltal frankón el lehet különíteni a zajokat egymástól...

Winkler Róbert 2014.12.18. 18:15:13

@Shadowbull: Azért Az Év Trollja díj ezüst manósapkájáért majd valamikor januárban beugorhatsz a szerkesztőségbe.

HyP3b0Y 2014.12.18. 18:16:52

A "FÁBÁBÁHÁZ"-on kifakadtam

HöZsö 2014.12.18. 18:40:53

Na, ez egy szép kerek szám, ezzel be is lehet fejezni, és vissza lehet menni cikket irni. Eleinte naponta kattintottam az oldalra, mostanában hetente. Gondolom nem vagyok vele egyedül.

Winkler Róbert 2014.12.18. 19:21:23

@HöZsö: Égéstér hetente van, teljesen jól csinálod.

HöZsö 2014.12.18. 19:27:39

Igen, kitünően el tudom olvasni az érdekes cimet, de mint korábban kifejtettem, én olvasni szeretem a cikkeiteket, mert jó stilusban irtok érdekes dolgokat. Ez pont nullára redukálódik, ha egy témát ilyen hanganyag formában dolgoztok fel. Ezért nem hallgatom meg, legyen bármilyen érdekes a téma.

kenguru99 2014.12.18. 19:31:07

Novoth Tibit kérem vissza az égéstérbe!

ommm 2014.12.18. 19:41:49

@HöZsö: És látod, itt a baj!

8jk8 2014.12.18. 19:43:28

@ommm: Nem arról van szó, hogy jó autó e. Az áráról volt szó. Az pedig kurva magas ahhoz képest, hogy ez ugyanúgy csak 4 kerék, 1 motor, meg egy kupac acél meg műanyag, mint akár egy régi swift. 5 millió is rengeteg egy nyamvadt autóért, nem hogy 9.

Emberközelibb példával ott volt pl. Stump András XR2-je. Gondolom vezettétek. Akkor itt a reláció:
- Az került 9 millióba?
- Szar volt vezetni?
De mondhatnék akár Uno Turbo-t, vagy Panda 100 hp-t is.
Ennyi.

HöZsö 2014.12.18. 19:48:08

@ommm: Azt gondolom, ez lustaság. Könnyebb x percig eldumálgatni meg röhögcsélni, mint irni egy fasza cikket. De mindegy, én túlélem, csak gondoltam legyen visszajelzés, amikor legutóbb leirtam ezt kommentben akkor több olvasótok is jelezte, hogy ugyanigy érez.

ommm 2014.12.18. 19:52:28

@HöZsö: Nézd, olvasóink száma nem csökken, sőt, növekszik. Szerintem ugyanannyi "fasza" cikket találsz a Totalcar.hu-n ma is, mint nyolc évvel ezelőtt. De leginkább többet :)

HöZsö 2014.12.18. 20:00:47

@ommm: Ennek örülök, viszont fenntartom a megfigyelést, hogy mióta van Égéstér, az összes izgalmas téma oda megy, cikk meg nem lesz belőlük. Nekem ez a véleményem, köszönöm a figyelmet!

Rocko- 2014.12.18. 21:10:55

a 150. égéstérnek örülök, azért jó hogy van.
az is jó, hogy nem lett túllihegve, mint múltkor, ott nagyobb volt a füstje, mint a lángja.
a rádióban tortaevés élményét nem tudom hova tenni, nem hiszem hogy ez olyan jó lenne a hallgatóknak. (tipp a 200. adásra: meghívni egy hallgatót, esetleg érdekesebb kommentelőt. pl. Shadowbull? vagy külső felvétel, egy TC eseményen. igen, tudom, a Belsőség találkozós nem sült el jól, de próbálkozni lehet.)

a karitatív megmozdulásért jár a pont!

fura, hogy Csiknek nem tetszik a Káktüsz, pedig emlékeim szerint ő szereti a kreténségeket, amik kitűnnek.

"Teslában sincs fordulatszámmérő" :D

ez a letöltendő pénzbüntetés elég érdekes logika szerint van. tehát tartozol az állam felé, de nem fizetted ki, ezért börtönben költ rád az állam pénzt. biztos van olyan egyenlet, amiben jól jár ezzel anyagilag az állam.

Göbi tanácsa zseniális! :DDD

kihalnak a csótányok. :))))

"ha a bogár (!!!) hengerfejből kiesik egy csótány..." :D

ez a csípőfogós dolog durván hangzik.

Make Valamit · http://make.blog.hu 2014.12.18. 21:52:24

@Schütii: igen, de akkor a himbákon minek van állítási lehetőség? Szerintem (mivel új hengerfejeket kapott) legalább az egyik szelepdeknit le kéne venni és megnézni, hogy kézzel lehet-e forgatni a nyomórudakat.
A másik, hogy simán széthullott a balancer a főtengelyen :-P Kinézem abból a kocsiból...

w a s d 2014.12.19. 08:59:49

@ommm: 9,6 millió most a gt86. Azt azért nem biztos, hogy olcsónak nevezném. (Pl. a 125i 8,7.)

w a s d 2014.12.19. 09:40:45

@w a s d: Persze értem, hogy mást nyújt a két autó, csal elvileg a BMW az drága autó...

w a s d 2014.12.19. 09:48:49

Azt meg az európai eladási adatok szerintem jól mutatják, hogy Európában miért nem nagyon szoktak japán autókat év autójának választani. A Qashqai kivételével (ami mintha képes lenne vezetni is az eladásokat a maga kategóriájában) nem szerepelnek annyira erősen a japán típusok. Talán mert akármennyire jók is, nem igazán sikerül eltalálniuk az európai ízlést.

venturaea 2014.12.19. 10:10:25

az adásban zabálást tényleg hagyjátok abba!

kissbe1234 2014.12.19. 11:12:47

@Winkler Róbert: Az Év Trollja díj ezüst manósapkáját már megnyerte a múltkori adásban a Pista. Nekem egyébként teteszett az adás.

ommm 2014.12.19. 12:50:21

@w a s d: Ennek ellenére a használtpiacon csak azok érnek valamit, furcsa egy dolog ez :)

A GT86-nál meg soha ne ebből a szerencsétlen, nyomorék hazai piacból induljunk ki, nem is ebben a kontextusban beszéltünk róla.

madbalee 2014.12.19. 14:25:04

@ommm: "Tökéletes termék." Hat erről érdemes lenne pár USA tulajt megkérdezni, ugyanis jó pár amcsi fórum tele van problémavadászással.

Mint új autó azonban nekem is bejön. Igazi Instant Get, nagyon jó áron.
A Porschéhoz meg teljesen felesleges hasonlítani, nagyon más kávéház. Mind minőségben, mind megbízhatóságban, mind karakterben. A kontraszt akkor nagy ha egy GT86-ból ülsz át rögtön egy Porschébe.

Agr3ssor 2014.12.19. 14:51:26

@ommm:

Nekem is inkább a Porsche kellene!! Jól meghajtanám, aztán eladnám... Vennék a pénz feléből egy GT86-ot, aztán a maradék lóvé nagy részét piára és nőkre költeném... Ami maradna, azt meg elherdálnám!!!

w a s d 2014.12.19. 14:58:14

@ommm: Az lehet, hogy az éréktartásuk jó, és érdekes is a dolog. Használtan valószínűleg eléggé keresettek, mert másképp nem lehetne értük annyit elkérni.
De ha a tavalyi egész éves európai új- autó eladásokat nézzük márkákra bontva, 10. az első japán márka, a Toyota (~520ezer darabbal). De konszernenként nézve is 10. volt kb. 542ezer darabos eladással.
Majdnem 3- szor ennyi VW- t, és a német prémiumgyártók is 100.000-150.000 db- bal többet adtak el.
Vagyis új- autók közt nem sikerült annyira erős helyet elérniük a japánoknak Európában, mint pl. az USA- ban. (Persze ez változhat is akár, pl. a jobb használt eladási ár miatt, de azt majd meglátjuk, lesz- e belőle valami.) Tehát az európai, vagy többnyire európai tervezésű (pl. itteni Fordok) autók még mindig jobban megfelelnek az európai új- autó vásárlók igényeinek, a vásárlók szerint. Így nem csoda, hogy általában európai autó lesz Európában az év autója.

A GT86 európai szereplésében meg az az érdekes, hogy (csak erre az időszakra találtam hirtelen adatokat) január- szeptember közt tavaly 5137 db- ot adtak el elvileg, idén 2258- at. Eközben az MX5- ből tavaly 5356- ot, idén 5107- et. Hasonló célú, szintén japán autó, de valamiért jobban veszik Európában (persze a bevezetéskori darabszámhoz képest az is visszaesett, de sok év után is kelendőbb, mint a Toyota 1,5-2 év után).

e1 · http://beszoltam.hu 2014.12.19. 16:05:03

Sziasztok!

Nem tudom, hogy még aktuális-e, de ha lehet, akkor kérlek vegyetek a szélvédőmosós tesztbe egy flakon "eredeti" Audi/Seat/Škoda/VW szélvédőmosót is. Hígítás nélkül állítólag -70°C-ig bírja. Ennyi kint nálunk soha nem lesz, de érdekel, hogy mennyire bírja menetszéllel, illetve hígítva. Köszi. :)
Ez a cikkszáma: G 052 164 M2.

Mamagaio 2014.12.19. 18:33:10

Azért fontos autó a GT86, mert megfizethető alternatívát fog MAJD nyújtani azoknak az élményautóra vágyó embereknek, akik újként nem tudnak/akarnak kifizetni 8 millát egy ilyen korlátozottan használható tárgyért. Majd kb 8-10 év múlva. A fenntarthatóság költségeiről nem is beszélve. A Porsche már csak ezért is más kategória.

Csatlakozom azokhoz akik kitiltanák az evést/ivást egy rádiós műsorból.

THT 2014.12.19. 21:30:36

Csikós Zsolt:

Át lehet iratni kivont autót, én is át tudttam. Igaz az okmányirodai ügyintéző sem hitt benne :D

DBandesz 2014.12.20. 13:50:13

@ZYLO: Amióta van Égéstér, és benne Vályi Pista minden áldott reggel eszembe jut mikor felrakom a kávét főni.

www.kavezona.hu/images/bialetti_mokka_express_kotyogos_kavefozo.jpg

A "kotyogós" eszembe juttatja... :)

Rónarider 2014.12.21. 09:21:30

Nekem meg nem kellene Porsche.
A Toyota nagyobb bulinak tűnik.
Nem vagyok mégcsak műkedvelő kilinccsel előre autózó sem, de egy Toyotával szívesebben kísérleteznék. Nem sajnálnám annyira, nem ültem még ilyenben, de talán nem annyira steril és lekerekített technika, igaz ezt csak úgy képzelem, de remélem egy kicsit szögletesebb, mechanikusabb, kevésbé seggkinyalósra alkotott holmi lehet, kevesebb számítógéppel, az igazi ilyesmi nélkül lenne.
Mert ezekkel a számítógép-szekér-hibridekkel tele van a puttony, bár az is igaz ez meg az én bajom.

Dr. Kix 2014.12.22. 12:13:26

@Winkler Róbert: @ommm: A fekáliamentes adások lassan soha nem látott kombót fognak felépíteni! :)

Boldog karácsonyt nektek, jövőre toljatok legalább egy ugyanilyen jó évet.

És várjuk az év végi szokásos Best of cikkeket, azok mindig az év fénypontjai!

ne most (CX) 2014.12.22. 19:22:42

A Totalcar felkészült műszaki csapata fáradságot nem kímélve lerántja a leplet a téli szélvédőmosó gyártó iparágról. Biztosan kiderül, hogy az aljas gyártók nem temperált hűtött szélcsatornában fejlesztették a lötyöt. Legyünk hálásak ezért, a megvilágosodásért és a harcos kiállásért a fogyasztók érdekében.

Javaslom legközelebb az autóillatosítók tesztjét a rendőrség kutyakiképzőjében. Elfedi-e az illatosító a marihuana szagát?

ne most (CX) 2014.12.22. 19:27:46

- Miért hallgatják egyre többen az Égésteret?
- Mert kiváncsiak, milyen baromságot mondanak legközelebb.

Dr. Kix 2014.12.23. 11:12:58

@ne most (CX): Igenis fontos, hogy egy téli szélvédőmosó ellássa a funkcióját. És mint látod, nem kell hozzá temperált szélcsatorna, csak józan paraszti ész: beöntöd a kocsidba, kimész a hidegbe, használod és kiderül, jó-e.

ne most (CX) 2014.12.23. 20:54:49

@Dr. Kix: Mennyit hajlandó az autós fizetni egy ilyen "fontos" dologért?

Főleg ha van a polcon 1000Ft/5l árú versenytárs.

superfrog 2014.12.24. 00:47:09

nem értem a lancia delta hf integrale story-t.
tehát rally autó volt az integrale 16V (ezt tévesen evo I-nek hívja a köznyelv)
volt az evoluzione (ezt evo II-nek) és evoluzione II ( ez a híres evo III, amin már egyforma méretű az ikerláma, hátsó szárnya van, széles az sárvédő szélesítés, szellőző az első sárvédőn)
ami nem volt rallygép, az a dedra képű delta volt.

Make Valamit · http://make.blog.hu 2014.12.24. 09:46:50

@superfrog: én régen úgy különböztettem meg őket, hogy amin a kiselefánt rajta volt, az a mókázós gép :)

macman507 2014.12.24. 10:28:09

Vicces problémája volt a Froakármi szélvédőmosó gyártónak, este tán oké, ha odafagy a szélvédőre?
"Nappali szélvédőmosó" :D

A torták eredetét tényleg elárulhatnátok, legalább itt a hozzászólásokban.

Toyota Supra-t kéne megint gyártaniuk, nem ilyen GT-ket..!
Mazdának meg vissza kéne hozni az RX7-et már végre!

keymaking (törölt) 2014.12.25. 15:04:35

@ommm: kibírnád hogy nem pofázol bele a másik mondandójába te neveletlen faszparaszt?????
miattad hallgathatatlan a műsor.
fogyatékos

ommm 2014.12.27. 23:26:29

@keymaking: Képzeld: nem, te cizellált úriember!

Jarics 2014.12.31. 09:20:46

20-án reggel harcsáért Bonyhádra menet volt szerencsém reggel 6 környékén hallgatni a Class Fm-et. A mesekönyvekről kellett volna beszélgetnie Winklernek, de nem bírt magával és elég hamar átkerült a mikrofon túloldalára. Ugyanakkor nem az volt a legösszeszedettebb reggele. :-)
BUÉK mindenkinek.

gigabursch 2015.01.06. 10:06:16

@Winkler Róbert:
áááááááááááááááááááááááááááááá

Óriási...

gigabursch 2015.01.06. 10:19:11

Passat jóságáról.

Hogy műszakilag egyben van, azt nem vonom kétéségbe.
Hogy tele van tömve - egyébként hosszabb távon szerintem tönkremenő és emiatt jelentős értékrontás elé álló - műszaki kütyükkel az bizonyos.

De nagybátyám céges autója egy ilyen, összkerekes, emelt hasmagasságú, rettentő fullos és q...vadrága passatjában ültem és hogy az ülései utazásra alkalmatlan, kényelmetlen, vasaló swift kényelmi szintjét alulmúló "élményforrás", az bizonyos.

Szóval lehet szídni sok kocsit, hogy széthullik, meg igénytelen, meg minden, de ne játszon már egy autógyár prémiumosdit, meg arra kacsintgatást, ha képtelenek egy szar, fárasztó, kényelmetlen ülés helyett egy normális, nem fárasztó űlést megalkotni.

nikarágja 2015.01.07. 16:54:04

@gigabursch: igen, de Csík tesztjében említi is, hogy a Tannisteszten próbált Pásszátban egy olyan extra ülés volt, ami feláras és masszírozós darab. A gyáriak úgy vannak vele -mint egyébként a folkszvágennél általában is- hogy "ha jó kell, az külön píz kedves cimborák".

Off: Nekem egyébként, ha már itt tartunk messze a legjobb teszt a BMW X1-est tervező floridaiak szivatása volt tavaly, Winkli részéről (ehhez nagyon ért, a Suzuki-gyárhoz hasonló cikkeket meg előbb küldjétek el nekem, lektorálásra -ingyen és szívesen, műszakiként is megteszem. Undorodhatott tőle ugyanis a szerző, mert legalább hat-nyolc stilisztikai és helyesírási hiba maradt benne. Saját magát nem javíthatja az ember -naja.) mikor a tervezőasszonyt cikizték, akinek ilyenje volt. Kérlek titeket az ilyen hangulatú cikkek írására, kedves Stáb! Köszi

nikarágja 2015.01.07. 17:05:18

Uborkaszezon van? Kellene az Égéstérbe egy olyan rovat, hogy az épp sztoriban lévő autóról aktuális piaci legolcsóbb darab megkeresős, fantáziálós részt hallanánk. Vagyis eljátszani a gondolattal, hogy pl. jelen, fenti hozzászólásomban felmerült X1-ből érdemes lenne-e behozni a legolcsóbbat, mondjuk Svájcból (instagram.com/p/xjHD3lSaS3/) , ill. miért nem. Nameg jókis "fikakomment-partit" lehetne rendezni róla, ha csatolnátok a linkjét a posztotok után. (Én, mikor már az unalmas, Nepperűzős részt nyomjátok a végén, mindig átállok fantáziálni/nézegetni a német, holland, svájci oldalakat.) Köszi!

gigabursch 2015.01.08. 13:20:41

@nikarágja:
NA ezért a szemléletért sem veszek a büdös életbe VW terméket.