HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

  • bontottcsirke: @RollGer: szívemből szóltál, 10-bol 8 egy golyóerett barom a maradék kettő talán normális,de mivel... (2018.10.22. 09:25) Mese a négyliteres fogyasztásról
  • spocis: www.krustojumi.lv/b-kategorija is the best place if you want to learn how to drive (2018.08.04. 17:14) Miért hazudnak az autósiskolák?
  • red87: Kicsit több, mint hat év alatt azt hiszem legalább nyolcadszor olvasom el. Még mindig ugyanannyira... (2018.08.03. 14:31) A zöld Merga titka
  • G.Freeman: Az a helyzet hogy a motoros szubkultúrában azért annyira népszerű a halálfejes, koponyás póló,illu... (2018.07.05. 11:34) Motorozni halálos
  • totál kár: @Gyurma73: igaz (2018.06.24. 22:03) Kesjár Csaba idén lenne 50 éves

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Csapatni vagy nem csapatni?

2014.12.25. 08:09 ommm

Címkék: cigi téli felkészítés csapatás cigánykerék varga cigány

e30snow

 

Mi a jobb? Homokba dugni a fejünket és eljátszani, hogy a jelenség nem létezik, vagy ellenkezőleg: ha már valaki csinálja, vagy ki akarja próbálni, akkor amennyire lehet, segíteni és tanácsot adni neki saját (és más) testi épségének minél jobb megóvása érdekében? Na ugye. Téli csapatás ugyanis volt, van és lesz is, amíg akad mifelénk még télen hó (bár utóbbi időben kicsit szarul állunk ebből).

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja.

124 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr737009779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Co2 2014.12.25. 11:21:59

A Bükkben pl. tárkány meg répáskutya között azért néha nem árt ésszel lenni, volt már ilyenből necces szitu, ahhoz képest, hogy még kvázi buszjárat is csak hetente 2x van, lehet igen csak éjszaka nyerges faszállítóval találkozni, a 180+ fokos kanyarokban meg basz***od az éjszaka látszik a szembe jövő fényét, ha egymással párhuzamosan világítotok :)

Choossie 2014.12.25. 11:22:39

Amugy annyira be lett harangozva ez a Cigány sorozat!Nagyon nagyon vártam már! Nagyon csípem a cigányt mint sportolót, és mint laza jópofa embert egyaránt!
Be volt harangozva, hogy nemsokára jönnek a minőségben, mindenben jobb igazi részek, ezek a rossz hangminőségű, de amúgy nagyon fasza 15 perces snittek csak ízelítők!
Húú mondom mi lesz itten kérem szépen!
Erre kiderül, hogy 3 epizód lesz, amiből az első 6:37 terjedelmű?
Mondjátok kérlek, hogy ez vmi tévedés!
Komolyan én most nem fikázok, nem mocskolódom, de nemá, hogy a bárdolatlan nyersanyagok eddig kb fél órát tettek ki, és a kész anyag első része alig több mint 6 és fél perc, ráadásul olyan tragikus hirtelenségel lett vége, mint amikor a 90-es években a videókazetta hamarabb járt le, mint h a filmnek vége lett volna...
Ha annyi anyag volt, hogy csak forgatáson kivüli beszélgetések 15 percesek, akkor miéert nem lett hosszabb? Nem volt idő?Akkor miért nem adtátok ki 2 héttel kesőbb.Vagy miez, csak egy nulladik rész, de utánna a többi jobb?
Tényleg ezt most senki ne vegye ellenségeskedésnek!!Nem annak szántam!!!

Rocko- 2014.12.25. 11:23:29

a véleményemet megtartom magamnak.

Inner Circle 2014.12.25. 11:35:31

"Fáj a valóság", főcìmben, Karácsonykor? Ez eddig a mélypont.

mennyi?husz! 2014.12.25. 12:00:59

@első: a korforgoval sincs baj csak azt se delutan 4-5 kor a csucsban kellene.

Papp Sanyi 2014.12.25. 12:01:48

@Choossie: A hangminőség töretlen, sajnos.

ommm 2014.12.25. 12:06:18

@Inner Circle: Főcímben? Hol olvastál ilyet főcímben? Ja, hogy az ajánlóra gondolsz? És fáj?

@Choossie: Egy óra forgatott anyag egyenlő egy perc vágott anyaggal. Így gondolkodj, a videózás már csak ilyen.

Emmanuel Goldstein 2014.12.25. 12:08:49

gyilkosságra való felbújtás ez a cikk évente többszáz sofőr veszíti életét csapatás közben!
vagy azér, mert nem tudnak vezetni és gyalogtemóban is kiesnek kanyarból ha vizes az aszfalt?
most hirtelen nem jut eszembe melyik a helyes válasz, egész zavarba jöttem ....

didyman 2014.12.25. 12:18:30

@Emmanuel Goldstein: Akkor a szörfözésről szóló oktatóvideók is azok, mert milyen sokan halnak meg szörfözés közben.

Emmanuel Goldstein 2014.12.25. 12:33:57

@didyman: igen, mert összevissza fröcskölik a vizet a békés fürdőzőkre!

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.12.25. 12:41:48

"Senkit nem akarunk rábeszélni semmire, senki elé nem állítunk követendő példát, sőt, ne csinálja ezt senki, hiszen veszélyes."
Ezek azok a mondatok, amiket a userek 99%-a nem fog fel. :S

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.12.25. 12:43:56

@Emmanuel Goldstein: Sosem felejtem el azt, amikor egyszer lépésben mentem a hóban (téligumi, stb), úgy volt biztonságos.

Elhúz mellettem egy csillivilli új akármi, mint állat, amikor menne vissza a sávjába, keresztbeállt, árok.

Nem tudtam kihúzni, de megvártam a segítséget, és úgy mentem tovább

Inner Circle 2014.12.25. 13:27:35

@ommm: Az fáj, hogy nem kezelitek egyenrangú félként az olvasót. Ezt is helyetted csinálom, mert neked kéne, hogy fájjon :D

mioporfeszosz 2014.12.25. 13:51:49

@Erdei osonó: Mikor mi voltunk huszonévesek, nekem egy szétesett mindenhol lukas zápor volt csapatni, ilyen 20dik ember nevén van, cska a rendszám viszgázik jellegű gépsárkány.
A járós kocsim egy 120as skodri votl.

Ebben a dimenzióban az egyik srác meg a faterja (unokatesója, keresztapja, nememléxem már) 1-es golfjával volt menő.Természetesen ő votl a csajok áűlma, a team bikája, a luxusverenyeutós gazdaggyerek, midnen amit el tudsz képzelni.
Ma egy ferrarival nem vagy olyan istenkirály, mint akkor ő abban a kis bandában a nyugati vackával.

Namost mikor nyomtuk a határban, leesett a "szántásba", ahol épp ott, hogy hogy nem, volt 2 fa is.
Ha láttál már egyes golfot, nem egy ürtekknika, de be is volt kötve a gyerek. Csakhogy ahogy részben oldallal megkapta a két fa, megroppant, autó kigyulladt, mert eltört a benzincső.
És ugye olyankor a forró csonkra folyik a lé. Ami ilyenkor egy kis hulladékban szinte izzik, hiszen aligsebességgel, kettesben vonyittatod a dzsuvában.

Lényeg a lényeg,a srác szószerint bennégett mire odaértünk.

Ciri 2014.12.25. 14:07:24

@ColT:

"nem állítunk követendő példát, sőt, ne csinálja ezt senki, hiszen veszélyes"

Ez kábé olyan, mint a 18-as karika és szöveg a film előtt. Ha őszinte lenne a szándék, le sem adnák.

h.pityu 2014.12.25. 14:11:56

@Pepejoe:
Azt konkrétan semmi, hacsak annak az elhagyatottnak tűnő kukoricásnak van gazdája és egy kicsit átrendezi az ember a domborzati viszonyokat a kocsival. Nálam ez kb vetekszik azzal, mikor az erdőben motorozó, quadozó srácokra kihúzza a birka a damilt, drótot, stb. Gyerekként ilyen helyeken tekertünk, motoroztunk, akkor a kutyát se zavartuk, de ma már itt a liberalizmus, ami szerintem egy kicsit egyoldalú....Tájvédelmi körzet ugye nem szorul magyarázatra(sajnos...).

Szomorú hallani, hogy 6-7 kilóból áll meg egy ilyen kocsi reálisan nézve, ahhoz a pár havas naphoz és a tc-s csapatós napokhoz, de főleg a magyar viszonyokhoz képest ez siralmasan sok. De az élmény.....

Régebben a városligetben ment a csapatás, megérkeztünk a régi F. transitokkal, ment a besz@rás, hogy itt a yard, most mi lesz? Hát, az lett, hogy beszálltunk egy-két körre mi is....jó volt, igaz se volt.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.12.25. 14:15:10

@h.pityu: Azért ez olyan, hogy ha valaki földjén nyomod, ne csodálkozz ha nem tetszik neki.

Pepejoe 2014.12.25. 14:50:44

@h.pityu:
Nem a kukoricásban gondoltam, hanem a köztük lévő földúton természetesen. Az egy sima földút. A természetvédelmi területeket persze nem használjuk. Az egészet arra írtam, hogy állítólag basztathat a yard, na erre kérdeztem, hogy pontosan mi alapján is?
Ha egy sorompóval lezárt helyre bemész, az nyilván gáz lehet.
Ellenben ha valaki pofán akar vágni az embert merthogy szerinte ez az ő útja (és mondjuk ez nem így van) és még hagyja is, akkor meg is érdemli.
Vagy leültethető testi sértésért. :)

Agr3ssor 2014.12.25. 14:54:46

@Emmanuel Goldstein:

"évente többszáz sofőr veszíti életét csapatás közben"

Azért arra borzasztó kíváncsi lennék, hogy ezt a teljesen "hiteles" statisztikai adatot honnan a fenéből kaptad elő ott a fotelban??
Tényleg érdekel, mert megnézném, hogy vajon az "elsőbbség meg nem adása" miatt hány kis falu lakosa pusztul el évente hazánkban évente...

Choossie 2014.12.25. 15:02:11

Mennyi nagyokos faszfej van itt...
Csak tudnám miért nem mennek vmi "vezesseünk, óvatosan, gazdaságosan, biztonságosan" fórumra okoskodni...
Hétvégisofőr megmondó emberek!
Jaaaj már várom aki ideírja minnyá' "én 1200 éve vezetek, és 35000000km vezettem, én nem hétvégi sofőr vagyok, de ez veszélyes"
Aha... Igen...
A tapasztalt sofőrök tudják, hogy mennyire veszélyes dolog kihalt, elhagyatott parkolókban, vagy szántásokban 10-20 km/h val csuszkálni :D Egy tapasztalt ember az pont ezt tartja veszélyesnek :D

comp 2014.12.25. 15:07:13

Komolyan nincs egy értelmes ember a totalcarnal és a Vályit kell odaküldeni okoskodni? Mert ő aztán tudja mi az az m-tech. Cigány úr faszán megmondja a frankót, hanyni kellett volna még beszélni.

Pepejoe 2014.12.25. 15:11:11

@Agr3ssor:
Most olvasd el úgy is, hogy a kolléga ironizál. :) Meg az utána lévő mondatokat is! Pl.: "vagy azér, mert nem tudnak vezetni és gyalogtemóban is kiesnek kanyarból ha vizes az aszfalt?"

Schütii 2014.12.25. 15:15:28

@Pepejoe: Földúton csapatásért nem nagyon basztathat a yard, mert a KRESZ nem különbözteti meg a kilinccsel előre haladást a normál, orrirányba történőtől. Mert nem feltételezi hogy úgy is lehet (:D) Aszfalton is az lehet a gond maximum, hogy átsodródsz (indokolatlanul) a másik sávba és hogy ezt nem is jelzed irányjelzővel.
Végül is elkezdhet basztatni, de akkor legyen minden rendben az autóval, mert nem fog kopott gumit vagy kiégett izzót találni a közeg, így kénytelen lesz további jó utat kívánni.

Emmanuel Goldstein 2014.12.25. 15:48:59

@ColT: pontosan! ezért nem érdemes vadiúj autóval csapatni...

Pepejoe 2014.12.25. 15:50:00

@Schütii:

Pontosan így gondoltam én is.
Amúgy nagy igazság van abban amit mondasz, mert pár éve épp így jártam. Hazafelé az éjszaka közepén keresztben kanyarodtam rá a parkolóutcára és meglátta a közeg. Megvárta, amíg beállok a helyemre és utána kérdezősködött. Nem az volt a baja, hogy keresztben fordultam be, hanem hogy a bal-jobb kormányráncigálással átléptem a szembejövőbe. Rendben voltak a papírok és nem is kötözködött tovább, csak kicsit csóválta a fejét.
Én inkább motorral járok és volt, hogy felkaptam egy kicsit az elejét, aztán amikor beértem a sort a lámpánál, ott voltak a rendőrök. Az volt a beszélgetés lényege, hogy szerintem nincs a Kreszben az, hogy mindkét keréknek a földön kell lennie, csak az, hogy ne lépjem át a 70-et. Szerintük sincs, viszont az egykerék abba a körbe tartozik, hogy veszélyeztetésnek számít meg ezt-azt rá lehet még sütni ha nagyon akarják, elég "rugalmas" a Kresz. Röviden: kussoljak. :)

Schütii 2014.12.25. 16:06:08

@Pepejoe: Igen, hát ilyenkor jobb ha lapít az ember és lemegy kutyába, csakis a cél (büntetlenség vagy a bünti csökkentése) érdekében. :)

Schütii 2014.12.25. 16:08:15

@Ciri: "nem állítunk követendő példát, sőt, ne csinálja ezt senki, hiszen veszélyes"

Politikailag korrekt.

Emmanuel Goldstein 2014.12.25. 16:08:56

amúgy, azzal van gond, h az olyan vicces gyerekek akik az autót a sportélmény kedvéért viszik az útra és azok, akik kzárólag közlekedési célzattal, mind ugyanazon a pályán kénytelenek osztozni.
nincs annál zavarbaejtőbb dolog, mint amikor nem számítasz rá, a másik meg olyat csinál, amiről te nem is tudtad, hogy az fizikailag lehetséges...

Agr3ssor 2014.12.25. 16:13:14

@Pepejoe: Ha ironizál, akkor bocsi... Nem jött át...

ommm 2014.12.25. 16:56:44

@comp: Nna, mégis, mi fáj konkrétan, hadd tudjam már ha ilyen szépen meg lettem szólítva.

comp 2014.12.25. 17:21:39

@ommm: Az fáj, hogy az okoskodásoddal elrontod a videót. Jobbra számítottam a cím alapján. De megnéztem újra és összeírtam részletesen:
2:20 semmitmondó makogás, elvileg a tc egy profi média.
4:45 gsm-es futómű, wtf?
5:37 m-tech kormány??? amikor az a lényeg hányat fordul körbe, pont hogy nem az, hogy milyen a kormánykerék
6:14 e36 nehéz? megint okosabb akarsz lenni a mesternél, pedig az a motorerőhöz hasonlóan kevésbé számít.
Nekem van e30-am, olvastam sokat ilyen témában, fáj amiket mondasz. Elvileg te csíped a bmw-t mégis élvezhetetlenek a bmw-s tesztjeid vagy ilyen megnyilvánulásaid. Az okos ember hülyéskedik a hülye okoskodik, pont ez látszik rajtatok a videóban.

hofi601 2014.12.25. 17:24:52

Borsodi (ózdi) gyerek vagyok, mifelénk ez 15 éve tömegsport volt. :) Lehet, hogy ma is az, csak ma már nem ott élek, nem tudom. Amint leesett a hó, kétféle ember volt az úton: 5%, akinek muszáj volt, 95%, aki lapjával jött. Amennyire én emlékszem, mindig, mindenhol, de ésszel. Ha be lehetett látni a kanyart, és nem volt senki a környéken, a többség elrúgta, vagy húzta a kézit. Nem 1 rendőrautót láttam, szintén lapjával fordulni. Volt olyan kanyar, ahová éjszaka rendes nézőközönség gyűlt.
Azoknak, akik sokallják a 6-700e Ft-ot csapatós autóra: jelentem egy széria kétütemű Trabival (26LE), 4 téli gumival (talán matadorok voltak), 4 keményebb gátlóval is igen jókat lehet havon autózni. A kézifékkarra csináltam anno egy toldatot, ami nyomta a gombot, és nem kellett érte lehajolgatni.

hofi601 2014.12.25. 17:25:51

@comp: 4: GL szemes... (Google a barátod)

hofi601 2014.12.25. 17:26:48

@comp: mármint a 4:45-ös kéréshez akartam írni

ommm 2014.12.25. 18:34:11

@comp: ad1. Ezt összebeszédbek hívják és előfordul, ha olyan valakit próválsz megakasztani, aki hosszú mondatokban beszél. Cigi ilyen és sajnos a tévézésben-videóban nem lehetnek hosszú mondatok, mert vághatatlan lesz az anyag.

ad2. GL szemes barátom, adj hangot és meghallod. Ha tudod, mi az.

ad3. Sajnálom, hogy nem volt tiszta a helyzet, mert Cigi egy mondatban próbált utalni a kormány átmérőjére (mondjuk a sportkormány talán feltűnt neked is) és a kormánymű áttételére is. Azt próbálta elmagyarázni, hogy a sportkormány helyett inkább egy másik kormányműre költsenek.

ad4. Nálad. Prosztóbb, igénytelenebb futómű, 2-300 kilóval nagyobb önsúly, ha te így gondolod, az a te dolgod. Én mást tapasztaltam: az e36 az e30-hoz képest egy tank. De neked nyilván mindegy, hogy mennyi súly rángat le a kanyarívről
vagy mennyit kell megfékezned esetleg mozgásba hoznod. Tömeg/lóerő arány, nem a teljesítmény a fontos. Colin Chapman meg egy hülye volt ugye?

További jó szakértést, én megmaradok a hülyeség-beszélésnél, ha nem haragszol.

Teshow 2014.12.25. 18:38:06

A haverom egy friss havas éccaka addig örömködött egy A6 kvatróval, míg nem vette észre, hogy a nagy parkoló széléhez ért.
Jött is a villanyoszlop.
Szerencsére sok van ebből a zótóból a piacon, így kevésből megcsináltatta ... azóta nem csapatott ;)

Schütii 2014.12.25. 18:56:04

Na most konkrétan hogy kell beállítani a futóművet csapatáshoz? Ha már Koni meg Bilstein.

Teshow 2014.12.25. 18:58:21

Jó régóta van jogsim.
A családi Wareszen nem hogy téli gumi nem volt, de az akkori NDK szokás (szopás?) szerint diagonál abroncsokkal szerelték.
Ha leesett a hó, mentünk vele forogni kézifékkel.
Utána mondták a csajok, hogy elég hosszú és elég vastag a farkam .... azóta nem csapatok én se!

Schütii 2014.12.25. 18:58:21

@ommm: Hát.., ha Cigi azt mondja hogy jó az E36 (csapatni), akkor nem kéne őt lehülyézni.

Teshow 2014.12.25. 18:59:44

Jaaaa ... autóval, persze ;)

Hauzer 2014.12.25. 21:02:30

Ha már hóban csapatás,akkor BMW e34. Nagy, masszív,bitang erős futóművel.Sokkal nagyobb sebességet lehet vele megengedni mint egy kis e30-al. Még a dízel is simán viszi a havat,de egy 25i már aszfalton is tud pár csíkot rajzolni.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.12.25. 21:10:19

@Emmanuel Goldstein: Ez nem csapatott, csak azt hitte hogy a fasza cuccra nem vonatkoznak a fizika törvényei. Vagy nem tudom mit hitt, hogy majd ő a letaposott hóban megy hatvannal mint a nagyurak :D (Valami Mondeo kombi volt.)

ommm 2014.12.25. 21:24:45

@Schütii: jó, mert olcsó, ennyit mond, nem többet, de nem is erről volt szó, hanem az E30-E36-kettősről

Börtönőr 2014.12.25. 21:24:52

Hó még a kanyarban sincs ti meg vitatkoztok rajta.Kisebb havazás LEHET a héten,kb.ennyi.

Krisi 2014.12.25. 21:34:39

szerintem kimondottan hóban csapatáshoz egyáltalán nem kell profi futómű, állítható blistein, komoly kormánymű meg hasonló úri cuccok. ezek akkor kellenek, ha száraz aszfalton is meg akarjuk táncoltatni a fenekét a gépnek.
hóban keresztbe csúszkáláshoz - szerintem - ami nélkülözhetetlen az a benzinmotor, kéziváltó és hátsókerékhajtás, oszt jónapot. legalábbis nekem ezek állnak rendelkezésre, de még soha nem éreztem úgy, hogy hű de hiányozna innen bármi. nyilván könnyebben menne a dolog sperrdifivel, ez az egyetlen cucc ami nem hiábavaló, de azért lehet élni nélküle is a mindennapokban.

ami a posztból kimaradt az szerintem is a hólánc, ha egyedül vagyunk és nincs ki kirántson akkor elég jó szolgálatot tesz, sokkal egyszerűbb mint gyorskötözővel meg rendszámtáblával MacGyver-kedni. én is már vettem hasznát, amikor a kanyar közepén vettem észre, hogy tovább haladva nincs elkotorva a hó :)
illetve hátsókerekes autóknál nem hülyeség berakni havas időben a csomagtartóba 2 izmosabb cementes zsákot, mint ahogy a régi szép időkben a Ladások/Tranzitosok tették, amikor tavaly előtt több héten keresztül volt hó akkor igen jó hasznát vettem.

Emmanuel Goldstein 2014.12.25. 22:13:36

@ColT: erre jó a gyakorlás, rájössz, h mit tud az autó.
aztán ha rászoksz, jöhet a csapatós autó..

T54-44 2014.12.26. 00:20:31

@ommm: az e36nak minden csak nem prosztó a futóműve. Miről beszélsz? Egyrészt elől majdnem ugyanaz mint az e30, hátul meg fejlettebb is vmivel a compactot kivéve. A gyakorlatban egyébként kb ugyanolyan a viselkedése...ja és az e36 4hengeres 1190 kiló, 100kilóval nehezebb mint a hasonló e30..

szunyii 2014.12.26. 00:58:15

E30 "virgoncabban" viselkedik, viszont ma már nem ajánlanám senkinek csapatós autónak. Alapból kevés maradt belőle, mert a többségük tudatlan suttyók kezében volt/van, és egy esetleges törés esetén kurvanehéz hozzá bizonyos alkatrészeket találni. Nekem fél évembe telt a nagylámpáshoz való normális állapotú első lököst találni egy ütközés után. E36-ból meg annyit bontanak, hogy gyakorlatilag órák alatt össze lehet szedni mindenét, ami csapatáskor törhet. Protipnek meg ott a compact. Rengeteg van belőle, nem kár érte (amúgy is ronda), és az E30-as hátsó futómű, és a kis hátsó súly miatt egy 18-assal már garantált az öröm, de szerintem a 16-tal is.

Erdei osonó 2014.12.26. 01:03:28

@mioporfeszosz:
Amikor én huszonéves voltam, Wartburgokkal meg néha szakadt Zsigával nyomtuk.
Hol a homokbányában, hol kint a szántóföldek mellett. (télen-nyáron, ha épp nem kuplungot-féltengelyt-stb.-t javítottunk)
Volt hogy fejre álltunk és olyan is volt hogy kigyulladt és kiégett a Zsiga de mi szerencsére túléltük. (ez sajnos benne van de vállaltuk)
A járós autóm akkoriban egy matt piros 105-ös Skoda volt :)

geegee. · http://eszakonelunk.blog.hu 2014.12.26. 04:01:50

Emberek, ne legyetek már hülyék, nem közúton kell csdapatni, még ha forgalommentesnek is tűnik, hanem fa-, árok- és póznamentes üres parkolókban...Hipermarketeké bőven megfelel.Nem tudtok sehol senkiben se kárt csinálni.Én is csak ilyen helyeken szoktam.

Schütii 2014.12.26. 08:50:40

@Erdei osonó: "matt piros 105-ös Skoda"

Matt = Napszítta :D

Desko 2014.12.26. 08:57:22

@geegee.: A fás, árkos, póznás elhagyott közút a level 2., ha már unod a parkolóban az egyforma íveket a 3. kör után..

streetsta · http://managertoys.hu/ 2014.12.26. 10:03:18

@geegee.: Igazad is van, meg nem is. Amíg az ember nem ment kijelölt vonalon (értsd úton vagy pályán) azt hiszi, csapatásnak minősül a parkolóban körözés. De igazából nem az. Alapozni, bemelegíteni jó lehet, de nagyon messze van attól, amikor hosszú ívet rajzolsz. Engem a sok oszlop is zavar, könnyű nekik csattanni.
A sok-sok embertől származó sok évtizedes kollektív tapasztalat az este, hegyi úton gyakorlást tartja a legjobbnak. Elmondom miért. Nem én vagyok ilyen okos, én is onnan tudom, hogy mások elmesélték, mert megtapasztalták, mert előtte nekik is elmesélték, stb.
Este kell menni, mert akkor látod, ha jönnek szemből, a fénycsóvák fényét már messziről ki tudod szúrni. Ha jön valaki, akkor visszaveszed a tempót, óvatosan mész, mert bár általában hozzád hasonlók járnak az éjszaka kellős közepén arrafelé, de lehet, hogy csak a család megy hazafelé, esetleg egy gyakorlatlanabb sporttárs, nem kell szívbajt hozni senkire.
Hegyre kell menni, mert ott lehet lassan is keresztbe autózni. A dolog logikája az, hogy eleinte csak és kizárólag felfelé menetben próbálkozik az ember, mert ilyenkor a fizika minden igyekezetével azon van, hogy nekünk segítsen.
Felfelé menet ugyanis az autónak meg kell küzdenie a gravitációval is, elég csak arra gondolni, hogy sík úton könnyebb elindulni, mint emelkedőn. Emelkedőn könnyebben elforognak a kerekek, tehát kisebb tempóval tudunk haladni, ami jó, mert több idő marad korrigálásra, fékezésre.
A fékezés a másik pont, ami miatt nagyon fontos tartani magunkat a felfelé kocsizáshoz: a gravitáció ilyenkor is húzza a kocsit visszafelé a völgybe, tehát fékezéskor segít nekünk elkoptatni a sebességet. Felfelé sokkal hamarabb meg lehet állni, mint lefelé.
Nekem annyit mondtak a sokat látottak, hogy felfelé játszunk, lefelé csorgunk. És működik a dolog, csak arra kell figyelni, hogy legyen elég vér a pucánkban ahhoz, hogy ne akarjuk a menőt játszani, és lefelé tényleg csak csorogjunk. Ha utolér egy gyorsabb, engedjük el, és ne akarjuk utánozni, mert jó eséllyel nem fog menni. Gyakorolni kell, sokat, és aztán majd menni fog a lejtőn bravúrozás is, de az emelkedő sokkal jobb barátunk.

T54-44 2014.12.26. 10:07:17

@szunyii: Igen rosszul fogalmaztam, a viselkedést arra értettem, hogy nem érződik, hogy jobb lenne az e36 futóműve. Az autók kicsit más karakterek az igaz, puhult az e36, hétköznapokban használhatóbb

Erdei osonó 2014.12.26. 10:20:03

@Schütii:
Úgy is lehet mondani de így jobban hangzik:)

Choossie 2014.12.26. 11:19:08

Gyerekek. Itt vitatkoztok a SEMMIN!!!
Aki kezdő "pancser" annak egy Lada v egy skoda is nagyszerű játék szer!16-20 éves koromban én kiszakadt keresztstabival, és kidurrant gátlóval is jól elfarolgattam az erdőben. Később ahogy a "tudás" fejlődött, úgy nőttek az igények.
No de! A kezdőnek felesleges itt az E30-E36 közti minimális különbségről beszélni, amit csak egy tapasztaltabb vezető vesz észre!
A haladóknak, urambocsá' profiknak meg káll itt magyarázni a témát, vágjják mi a stájsz.
Ugyhogy felesleges a vérremenő vita.
szerintem.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.12.26. 11:28:34

@Emmanuel Goldstein: Ne nekem magyarázd... Azoknak az idiótáknak, akik azt hiszik, hogy hóban nem kell vigyázni, mert ő tud vezetni :D

Én pl. viszonmylag ritkán jutok gyakorlási lehetőséghez (hóban csak akkor megyek, ha muszáj, meg hó sincs) így inkább vigyázok.
Havas kalandjaim kimerülnek a lemezfelni egyszeri lepadkázásában, nagyobb bajt nem csináltam (pedig pár száz havas km összegyűlt már).

Emmanuel Goldstein 2014.12.26. 12:24:14

@ColT: nemrég volt a totalcaron egy téli dashboardos videó, csóka előzte a másikat, majd amikor visszatért a sávjába, az autóját kiforgatta a keréknyomok közti magasabb hó, pedig az ember azt hinné, oroszországban elég lehetőség van gyakorolni...
de erre is igaz a klasszikus sportigazság, attól, hogy profi vagy, még te is elesel egyszer, de sokkal látványosabban és nagyobbat!

Tirpákium 2014.12.26. 17:35:15

GL-szem,GE-szem,GA-szem meg EA-szem,e30 vs. e36 vs.2107. RWD vs, FWD, meg AWD. Keménygátló, puhagumi, rovid kormány, hosszú dumák, nem hinném,hogy ez a lényeg.

nikarágja 2014.12.26. 19:16:24

@eßemfaßom meg áll: nemfog kelleni soká várnod, ahogy ezeket ismerem. Mert mindent a nézettségért. Csakaztán meg csodálkozik, mikor az ő gyereke is szív. Bár ezek mind buzeránsok..

comp 2014.12.26. 19:18:03

Amúgy tud valaki jó helyet BP környékén? Parkoló vagy szerpentin? Mindjárt leesik a hó.

Pierr Kardán 2014.12.26. 21:27:19

Micsoda uborka (akarom mondani bejgli) szezon van.

Reggel jön egy kattintásgenerátor posz, erre estére 100 alatti hozzászólás van csak.

Ráadásul ezt még senki se linkelte:

borsonline.hu/20141120_megvan_az_itelet_hende_csaba_balesete_ugyeben

Szóval csapatni csak ésszel, mindig jön szembe egy nagyobb farkú valaki, aki nem veszi el a gázt, hiába látja este a szembejövő fényszóróját...

ommm 2014.12.26. 22:09:36

@T54-44: na a négyhengeres E36 az olyan is :) ajánlom az autoweek adat-összehasonlítóját.

ommm 2014.12.26. 22:14:04

@Pierr Kardán: nem kell, volt róla szó akkor az Égéstérben.

szunyii 2014.12.26. 22:31:51

@ommm:
És hóba nem elég az E36? :D

ZYLO 2014.12.26. 23:59:47

Azért nehogy legalizáljuk már a csapatást. Tudom, hogy a jelenség létezik, de bőven elég (sőt, az is sok) ha fű alatt terjed - Magyarország egyik legismertebb autós oldalának NEM KELLENE EZT PROMÓZNIA. A közlekedés felelősségvállalás is, ami számomra azt jelenti, hogy nem adok esélyt annak, hogy az én hülyeségem/úri kedvem miatt bárki mást kár ér. Egyébként nem értem, hogy MOST miért nem a versenypályát erőltetitek?

Andrzei81 2014.12.27. 06:24:03

Apám, öcsém mentős, legalább lesz kenyerük jövőre is. Csak így tovább az ismeret terjesztéssel!

T54-44 2014.12.27. 10:46:21

@ommm: 1: te mondtad, hogy tökmind1 a motorerő, ergo egy 316i-vel is ugyanolyan jól tudsz szórakozni.
2: ajánlom, hogy próbálj ki egy 318IS-t, mielőtt leszólod.

akos696 · www.focusauto.hu 2014.12.27. 11:53:20

@ommm: Ott az E36 Compact, alig több, mint 100kg-al nehezebb és hátul ráadásul e30 futómű van. És most kb az a legolcsóbb. :) De a sedan is kevesebb, mint 200 kg-al nehezebb (nyilván attól is függ, melyikben milyen motor van).

akos696 · www.focusauto.hu 2014.12.27. 12:00:00

@ommm: Te is nyomod ezt a 4 hengeres fikázást? A 318i a maga 118 lovával bőven jó kis csapatós autó, könnyebb és kevésbé orrnehéz, int a sor6. Vezettem nemrég két e46-ot. Ez egyik 318i a másik 320i 2.2 170 ló. Nyilván jobban megy az utóbbi, de nincsen másik univerzumban a hangját kivéve. Még én is meglepődtem. A 316i kompót ami évekig megvolt, simán pariban volt a 2.0 150 lovas nagy limuzinokkal a közös nyaralásos autópálya meneteken. (Avensis, Laguna)

akos696 · www.focusauto.hu 2014.12.27. 12:02:13

Azt gondolom, hogy aki sosem csapatott télen, vagy legalább nem próbálgatta a határait egy elhagyatott parkolóban, az az utakon egy potenciális veszélyforrás, akinek valószínűleg fogalma sincs a vészhelyzetbeli helyes reagálásokról és az autója várható viselkedéséről, ergó, egy rossz sofőr.

mennyi?husz! 2014.12.27. 12:12:17

@akos696: Azzal egyett ertek hoban eleg 110-120 lo is de azt nem tudom honnan veszed, hogy egy alu blokkos sor6-os orr nehez lenne? A masik, hogy eg es fold egy 16i es 20i kozt a kolombseg nem csak hangban es jaraskulturaban. Bocs de ez ilyen tipikus 4 hengeres bmw-et birtoklok dumaja... megmagyarazzak, hogy nem jobb a sor6-os es hiaba erosebb nem is megy jobban.:)

T54-44 2014.12.27. 12:26:14

@mennyi?husz!: Mindegyiknek megvannak az előnyei, ennyi, nyilván azért a sorhat az sorhat. Csak én falramászok az ilyen '4henger az nem bmw', meg 'lassú szar, előzni sem tudsz vele, a 328i keresztben lenyeli' dumáktól. Lehet csak kisebbségi komplexus, mert egy 4 hengeresem van :) Jah és eltértünk a tárgytól.. Én csak azt próbáltam Ommm-nek bizonygatni, hogy egy 4 hengeres e36 jobb csapatós autó lehet, mivel halomban bontják őket nevetségesen olcsón, ellentétben az E30-al.

mennyi?husz! 2014.12.27. 12:34:31

@T54-44: Lehet en emlekszem rosszult de nem pont az hangzik el a videoban, hogy ma mar jobb valasztas az E36 mivel olcsobb, tobb van belole (ahogy bontott alkatresz is) es nem kar erte!?

akos696 · www.focusauto.hu 2014.12.27. 12:44:10

@mennyi?husz!: Nem, azt sohasem mondtam, hogy nem jobb a sor6. Természetesen mindenben jobb, én is imádom a 6 hengert, főleg a BMW-t, és a jelenlegi autóm is V6 pl, csak azt nem szeretem, hogy úgy állítják be a sor4-eseket, mintha valami kétütemű trabant blokk lenne. Azért egy pl 150lovas 20i menetteljesítményétől sem kell hanyatt esni pláne e46 kaszniban, azzal 100-ig egy 1.6 régi avensis kb egyforma gyorsulásokat gyorsulásokat produkált. Egy 28i már pl más, olyanom egyszer még lesz. :)

T54-44 2014.12.27. 12:44:53

A kommenteket olvasd vissza, és ommm a videóban is mást mond, erre reagáltam, reagáltunk többen

Aranyba mártogatott étnyúl (törölt) 2014.12.27. 12:46:28

Csak jelzem, hogy karácsonykor ezzel téptétek egymást, de még mindig nincs hó. Hihi

geegee. · http://eszakonelunk.blog.hu 2014.12.27. 15:52:01

@Desko: @streetsta: Hát jó.Én mondjuk über óvatos duhaj vagyok, ezért maradok általában vízszintes, kietlen helyeken.Jó veretést... :D

JaxTeller 2014.12.27. 18:18:40

@akos696: egyetértek, én pl eléggé kímélem az autómat, de ha esik egy kis hó, akkor mindig kimegyek valami kihalt nagy placcra és pörgök forgok egy kicsit, máskülönben tényleg sosem tudom meg mi az autóm és a saját határom. szerintem ennyi bele kell hogy férjen mindenkinek

okta 2014.12.27. 23:07:18

- Halló, Kovács?
- Szevasz Józsi, mondjad.
- Ne Józsizzál Béla most, hivatalos ügyben telefonálok.
- Igenis Hajdú elv…izé…polgár…társ…úr…
- Na ne hülyéskedj, ez fontos. Olvasom itt az interneten, hogy a hóban veszélyesen autóznak ott felétek a gyerekek. Mit tudsz te erről?
- Hát, ööö…izé…miről van szó?
- Tudod te azt jól, a zsigulis srácok mikor mennek fel a hegyre télen.
- Jaaa, igen. Mi van velük?
- Na az van, hogy menjetek ki és fogjátok meg őket, gondolom többet is találtok, amiért lehet őket büntetni.
- De Józsi…úr, nem ártanak ezek senkinek, ha beesnek az árokba, egymást kihúzzák…
- Te, nem érdekel, ez nem mehet igy tovább: menjetek és tegyétek a dolgotokat. Meg aztán könnyebb őket elkapni, mint a fatolvajokat: a tavalyi hat közül, akit elfogtatok – egyet megsajnáltál és elengedted, négy megfenyegetett és elkergetett, egy meg azt mondta, hogy ő a Mikulás és a gyerekeknek viszi a fát…
- De nagy szakálla volt és piros volt a ruhája…
- Nem érdekel, menjetek ki. Ha nem csinálunk semmit, akkor Sanyi majd ideküldi a Teket. Szerinted ő nem olvassa a totálkárt?
- A Teket? De hát nem terroristák ezek a fiúk, rendesek…
- Persze, te már csak tudod…aki hisz a Mikulásban. Tudod te, kik a terroristák? Akik az általuk szentnek tartott cél érdekében a saját testi épségüket is kockáztatják akár. Naugye. Menj és fogd meg őket, van már téligumi is az Astrán.
- Ja persze, azzal…még racsnival is csak az elejét tolja…
- Azt se tudom, hogy miről beszélsz, de nem is érdekel: ha leesik az első hó, akarom látni a jelentést az akcióról. Lassan a tévébe is bekerül a téma, akkor nekünk annyi. Menj, tedd a dolgod.
- Értettem.

CsLacc 2014.12.28. 18:06:49

Csapatni nem spéci futómű meg extra bizbaszok kellenek, hanem CÉGES AUTÓ!!!
1. van rajta casco
2. NEM a TIÉD, így nem sajnálod szétbaszni
3. az amortizációt, üzemanyagot meg kénytelen lenyelni a főnök! úgyis lé van a bőre alatt is!

:-))

Mityu Addideapénzt kft LE 2014.12.28. 19:16:48

" Egy kicsi ásó és pajszer sokat segíthet. "

Télen nyáron van nálam mindig gyalásó. Airsoft forever...

" És akár öt liter üzemanyag is egy marmonkannában "

Létezik 10 L-es műanyag kanna (könnyebben befér a csomagtartóba).

" Meleg ruha, jégeralsó és egy termosznyi tea. "

Alulról felfelé öltözz rétegesen. Tehát ne felül 4 pulóver, alul miniszoknya/egyszálfarmer kombó legyen...

" Rendes téligumival vágj neki, "

Erre csak azt tudom mondani a '90-es években a Ladámon sose volt rendes gumi, nem hogy téli...

" Ne légy hülye a rendőrrel, mert te vagy az, aki éppen olyasmit csinál, amiért meg is büntethet. "

Közúti közlekedés veszélyeztetése amiért büntethet a rendőr.

Mityu Addideapénzt kft LE 2014.12.28. 19:18:39

@CsLacc:

"Csapatni nem spéci futómű meg extra bizbaszok kellenek, hanem CÉGES AUTÓ!!!"

Egy sima szakadtabb (értsd: olcsóbb) ezerkecske is megteszi. Így ha szétbaszod nem szűnik meg a munkahelyed. Valamint megismered a hátsókerék-könnyűcsomagtartó kombót az autózás világában. :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2014.12.28. 19:21:42

@szunyii:

"És hóba nem elég az E36? :D"

De elég. csak nehezebben dobja oldalra a farát, mert ki van egyensúlyozva súlypontilag. :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2014.12.28. 19:25:05

@ZYLO:

"Azért nehogy legalizáljuk már a csapatást. Tudom, hogy a jelenség létezik, de bőven elég (sőt, az is sok) ha fű alatt terjed - Magyarország egyik legismertebb autós oldalának NEM KELLENE EZT PROMÓZNIA. A közlekedés felelősségvállalás is, ami számomra azt jelenti, hogy nem adok esélyt annak, hogy az én hülyeségem/úri kedvem miatt bárki mást kár ér."

Lehet ezt ésszel csinálni, meg lehet eszetlenül. Két éve megfogadta egy hölgyismerősöm, hogy soha többé nem ül be mellém, mert életveszélyesen vezetek. Szerinte.

Pl, nem mereven nézek előre, egykézzel fogom a kormányt, nem pedig kétkézzel facsarva a kormányból a vizet (úgyse jön belőle). Arról fogalma sem volt, hogy mit miért csinálok... :)

Mityu Addideapénzt kft LE 2014.12.28. 19:31:42

@geegee.:

"Emberek, ne legyetek már hülyék, nem közúton kell csdapatni, még ha forgalommentesnek is tűnik, hanem fa-, árok- és póznamentes üres parkolókban...Hipermarketeké bőven megfelel."

Az is közútnak számít, *közforgalom elől el nem zárt magánút*. Csaxólok. :)

Csokobonz 2014.12.29. 01:37:22

A csapatás létjogosultságát igazolandó írok egy megrázó történetet!
Drága unokatestvérem nagy lendülettel de annál kevesebb csúszós úton szerzett tapasztalattal vezetgette nagyvérű E39-em BMW (523i). Meg is lett az eredménye! Egy szalagkorláton első lámpától a hátsó lámpáig összebaszta! Ment ott minden kérem! Futómű, lökhárítók sárvédők, ajtók! Ment a vas a picsába! Egy bontóban végezte! Augusztusban volt műszakin. Nagyon megdicsérték, mert szinte gyári állapotú volt.
Igenis menjen ki mindenki és csúszkáljon egy kicsit a hóban, csúszós úton, hogy ne pánikból tekergessék az emberek a kormányt, ha bebasz a gebasz! Hogy Te vezesd az autót és ne a vakszerencse! Én is kijártam a Bükkbe sok más miskolci társammal és árokba esésen kívül nem volt baj, mert mindenki rendesen összerakott zsigulival jött fel! Minden valamirevaló zsigulis tudta mit jelent ha egy másik olyan zsigulis dudált neki napközben a városban! Igen, mennék, ha lenne mivel!!! De lesz még nekem zsigulátorom! :-)

szunyii 2014.12.29. 22:41:27

@Mityu Addideapénzt kft LE:
Mondjuk az tény, hogy az E30 örömmel táncoltatja a seggét. :D

daemonhunter 2014.12.30. 08:44:06

Arra lennek kivancsi hogy a pajszer a drót és a gyorskötöző mire kell?tenyleg nem ertem:(

Tippszmix 2015.01.03. 21:42:42

@daemonhunter: Hát kinyitni a páncélszekrényt!

KovácsBélaBácsi 2015.01.30. 19:19:18

Én ezt a technikát nem reklámoznám. Ezt nyikhaj idióták a város mellékutcáiban próbálgatják, ami életveszélyes! Lásd a mellékelt történetet:
kovacsbelaabacsi.blog.hu/2015/01/30/teli_rali
Ne a városban próbálgassad!

Emmanuel Goldstein 2015.01.30. 19:27:19

@KovácsBélaBácsi: meramúgy, aki sose próbálta, még egy absnyikkanásnyit se huncutkodott soha, de egy havas téli reggel az amúgy igen jámbor családi járisza eszement huszonnégyes tempónál, egy alattomos jégfolton felidegesedve kitör és végiveri a járdán állókat, az kurvára biztonságos :)

KovácsBélaBácsi 2015.01.30. 19:59:58

Hát szándékosan azért inkább ne! Ha próbálgatod, ne lakott területen!
Persze lehet, hogy pár évvel később más lesz a véleményed, ha a gyerekedet bárki veszélyezteti a szórakozásával.

Emmanuel Goldstein 2015.01.30. 20:24:29

@KovácsBélaBácsi: jobban fosok azoktól, akiknek fingjuk nincs arról, mit csinálnak egy tonna vassal az ostoba seggük alatt
/*telefonálnak meg sminkelnek, megtehetik, vezetni úccse tudnak, akkor meg mér ne töltsék hasznosan az időt...

KovácsBélaBácsi 2015.01.30. 20:47:27

Ez egy másik kérdés, hogy miért nem tanulnak meg vezetni a tanfolyamon. Túl drága stb. De a smink, mobiltelefon az szintén egy hasonló kategória, a "bokszoló" őket is büntethetné. A lényeg, a saját szórakozásom, saját életvitelem nem veszélyeztethet másokat, ha őt sérti, nem kénytelen elfogadni.
Amúgy meg lehetne csinálni a sok támogatásból tanpályákat, ahol ezt lehetne gyakorolni.

Emmanuel Goldstein 2015.01.30. 20:55:41

mert nem tanítják meg őket.. az autó, az olyan multifunkciós eszköz, van aki szeret vezetni, élvezi ha érzi a rá nehezedő erőket, ahogy a statikusnak tekinthető tapaadás passzív érzetét átveszi az aktív, magabiztosságot igénylő sodródás.. meg van aki csak el akar jutni a-ból b-be, minimális kopás és üzemanyag elégetése mellett..
namost, a gond az, h mindketten ugyanazon a flaszteren osztozkodnak :)
két-három tank benzin ára egy ilyen tréning, csak ki a fenét érdekel?

KovácsBélaBácsi 2015.01.30. 21:07:00

Értem én, jó a dugás, de nem kell imádkozó sáskának lenni! Áldozat nem kell!