HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

  • bontottcsirke: @RollGer: szívemből szóltál, 10-bol 8 egy golyóerett barom a maradék kettő talán normális,de mivel... (2018.10.22. 09:25) Mese a négyliteres fogyasztásról
  • spocis: www.krustojumi.lv/b-kategorija is the best place if you want to learn how to drive (2018.08.04. 17:14) Miért hazudnak az autósiskolák?
  • red87: Kicsit több, mint hat év alatt azt hiszem legalább nyolcadszor olvasom el. Még mindig ugyanannyira... (2018.08.03. 14:31) A zöld Merga titka
  • G.Freeman: Az a helyzet hogy a motoros szubkultúrában azért annyira népszerű a halálfejes, koponyás póló,illu... (2018.07.05. 11:34) Motorozni halálos
  • totál kár: @Gyurma73: igaz (2018.06.24. 22:03) Kesjár Csaba idén lenne 50 éves

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Vigyázat! Spoilerveszély!

2015.01.15. 12:11 Tcomment

Címkék: égéstér

Egészen elképesztően monotematikus műsort hoztunk össze: csak autókról lesz szó. Gyors autókról.

Az Égéstér 152. adásának kommentposztja.

Direktlink a letöltéshez.

109 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr637076321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KUHULIN 2015.01.15. 17:18:48

Legközelebb mi lesz? Letesztek egy diktafont a szerkesztőség közepére és mindenki a saját asztala mögül fog motyogni, természetesen teli szájjal, közben telefonálva...? :D

1000rörö 2015.01.15. 17:48:07

Azt a studiót ami így viszhangzik miért hívják studiónak???

ejszarny · http://www.ejszarny.hu 2015.01.15. 18:18:27

a mellekelt kepen az i8 ugy nez ki, mint leloptak es lebutittak volna egy gt by citroen -t

Béla_ 2015.01.15. 18:27:16

Az elozo autosat sokkal jobban lehetett erteni! Ezt a visszhangos budi studiot 2 perc utan kapcsoltam ki a Metron, mert semmit sem erteni. :(

h.pityu 2015.01.15. 18:31:21

Igen jó a helyszínválasztás, ráadásul ott lakik(Abasáron) az országos cimborám, aki jó le is cseszett, hogy nem szóltam neki a belsőség találkozóról. Itt legalább kap egy kis ízelítőt belőletek, nem mellékesen ha Kőbájkert is hozzátok, akkor Gabinál egy erősember versenyt is le lehet nyomni.Ha már a cím is spoilerveszély, akkor had ajánljam őt ide, légyszi :)

www.facebook.com/kajtor.gabor?fref=ts

kenguru99 2015.01.15. 18:45:01

A 152 égéstérből csak az utolsó kettőt hagytam ki. Srácok menjetek vissza a stúdióba mert ez hallgathatatlan.

BARANY · http://autofilia.blog.hu/tags/w123 2015.01.15. 19:50:13

Erdekes, szerintem lehetett érteni, lehet hogy el kellene menni egyeseknek a Pista altal mar abszolvalt FULTISZTITASRA.

Amugy nem kell tojastartozni, eleg csak a az asztal fole belogatni egy pokrocot a négy sarkarol egy-egy madzaggal. Asztalra valami szoszmosz jellegu terito ( a mikrofon mikrokornyezete jo legyen, pokerasztal jellegu).
A ket meroleges falra feltenni plusz ket pokrocot (ha nagyon high-end akkor paplant) hogy ilyen live end dead end akusztika legyen. Tehat ne legyen egymassal szemben, ket akusztikailag visszavero felulet, az egyik legyen elnyelo. Egyebkent tojastartot kimertek egy amerikai egyetemen, nagyon szuk frekvenciasavba tompit csak, nem eri meg a macerat.

Gobi mint surprise beugro elem - jo volt, siman johetnek maskor is a kesonjovok!

answer1981 2015.01.15. 20:16:43

Borzasztó
Inkább ne csináljátok tovább.
80-as évek

Jarics 2015.01.15. 21:12:17

Ez hallgathatatlan. Otthoni hifi,jó minőségű fejhallgató.

guszti 2015.01.15. 22:55:05

Az egyterű jó, persze arra kell használni, amire való, igásló, nem élvezkedős-csapatós nagyfiús játékszer. Céleszköznek kiválló, nagycsalád is befér, furgonnak is jó, meg sátornak is. 15 éves 8 szelepes HDI eurovant nyúzunk, hálás darab, keveset eszik, olcsó fenntartani, minden van hozzá (sok a tesó), sokan ráálltak, trélerszám hordják a donort. Nincs benne érintőkijelző, nem való versenypályára. Hosszú úton (mondjuk több mint 1-200 km) bármilyen lapos-féligfekvős autóban szenvedek, ebben meg rendes magasságú ülésben rendesen ülök, majdnem abban a pózban mint az íróasztalnál.

A technika legújabb csodái iránt érzett rajongásomat meg majd kiélem égéstér-hallgatás útján.

A barkács stúdió jó irány, persze lehetne még csiszolni rajta, nem tudom melyik zoomot használjátok, törekedni kéne a direktebb mikrofonozásra (vegyetek egy nagyobb zoomot, (egy R16 pl. már nem túl drága cucc és akár 8 db fülesmikrofont rá lehet kötni), meg egy kicsit meg kéne csapkodni az alját, a dünnyögés sokat ront a szövegérthetőségen, pláne ha még a szoba reverb aránya is sok (mivel nem közelről beszétek a mikrofonba), egy jó öblösen szóló hifin el tudom képzelni hogy élvezhetetlen. Nekem a winamp eq-n 600tól lefelé ki van csapva majdnem teljesen, így nem olyan gáz (Bose pc hangszóró). De ha ilyen H4-H6 kategória van, arra is lehet külső mikrofont dugni. Kis kompresszort is érdemes rátenni, vagy valami mastering limiter plugint rázavarni publikálás előtt, sok olyan hallgatási körülmény van, ahol a túl nagy dinamikatartomány kényelmetlen, fel kell tekerni az égbe hogy az orruk alá motyogókat is halld, de akkor meg felébred a gyerek, bevérzik a dobhártyád, kiesik a hangszóró amikor valamelyikőtök elereszti baritonját.

Shadowbull 2015.01.16. 07:36:06

Szerintem hallgathato volt, laptopon hallgattam fülhallgatoval.

Amit nem ertettem hogy a Winkler miert jon allandoan a szupersportkocsikkal. Itt bizonytalan volt a tarsasag, pedig egyszeru a csoportositas, ra kell nezni az arakra.

BMW i8 126.000
Audi R8 V8: 117.000
R8 V10: 159.000, tehat joval dragabb ebben a kivitelben mint az i8

Porsche 911 Turbo: 165.000, ez is jelentosen dragabb, az i8 inkabb a 911 4S ara korul van, attol kicsit dragabb.

Aztan jon a Ferrari F458: 230.000, majdnem duplaannyi mint az i8.

Es aztan jonnek a szupersportkocsik:

Porsche 918: 768.000
Mc Laren P1: 1.000.000 felett

Szerintem egeszen jol lathato hogy melyik szegmensbe szantak az i8-at, es hogy a szupersportkocsikat semmilyen modon nem erdemes vele egy lapon emliteni.

Gondolom abban megegyezhetunk, hogy ha a BMW akart volna, akkor rakhatott volna barmekkora motort az i8-ba, lehetne akar 600 loeros motor is benne plusz a villany. De nem ez volt a cel.

2er Active Tourer: Assur szerint nem fognak belole sokat eladni. Nyilvan azon lehet vitatkozni hogy mi a sok, de szerintem evi 100.000 darab meglesz belole, az meg nem kis mennyiseg.
Hogy mi ertelme? Minden gazdasagi tarsasag keresi a fejlodesi-novekedesi lehetosegeket. Hogy miert, abba ne menjunk most bele, de a stagnalas nem opcio. Namost hagyomanyos termekekkel egyszeruen nem lehet tovabb fejlodni, uj termekek kellenek. 10 evvel ezelott nem volt itt az ideje, nem volt meg a muszaki hatter, most megvan, ennyi.

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2015.01.16. 08:36:02

Az egyterüek remek univerzális szerszámok, aki valaha is hajtott (igazi, nem pszeudo-) egyterüt, azt tudja, hogy milyen az, amikor a babakocsit nem kell atomjaira szedni, hanem csak berakni a csomagtartóba. Vagy épp a fenyöfát, mosógépet, bármit, ami nagyobb vagy formátlan. Remek dolgozós autók és családdal ideális. Ha már univerzális szerszám, a classic svájci bicska (a kicsi) is remek, szerintem Assur hülyeséget beszél. Mindig van nálam, egy penge, egy körömreszelö, egy kisolló, egy csipesz és egy fogpiszkáló. Szalonnázni nyilván nem ideális, de csomagot bontani, gyümölcshöz aprítani remek. Ja, és repülöre is fel lehet vinni.
Az én elméletem az, hogy az egyterüek általában magasabbak is, és sokkal kényelmesebb ki-beszállni. Emiatt is vehették korosabb nyugat-európai júzerek, akik aztán átszoktak a SUV-jellegü kocsikra.

captn81 2015.01.16. 08:37:25

Rettenetesen fos ez a diktafonos megoldás...

szabopsz 2015.01.16. 09:04:17

@Shadowbull:

Műszaki háttérrel a fronthajtásra gondolsz?

Jobban belegondolva, egy nem túl nagy egyterű hátsókerék-hajtással, nem igazán praktikus!

Passenger 2015.01.16. 09:18:25

Emberek! azért jó lenne a picsogás helyett, ha összefognánk, és legalább megpróbálnánk összeszedni párszáz tojástartót, amivel ki lehetne bélelni azt a házi stúdiót. Nincs itt egyetlen egy istenáldotta zőccséges-tojásos se? :)

Shadowbull 2015.01.16. 10:56:15

@szabopsz: igen. nem volt olyan plattform amire fel lehetett volna epiteni.

Az UKL-t mar az elejetol ugy epitettek fel, hogy arra a Miniket, es a frontos BMWket is fel lehet huzni.

Hatsokerekhajtassal ez az auto total ertelmetlen lenne mert egyszeruen kicsi lenne belul.

cserepfalva 2015.01.16. 11:23:15

-Asszúr nem véletlenül dolgozik a TC-nál! Nagyon jó meglátásai vannak, érti az autóipari trendeket!

Hibátlanul levezette az egyterűek elterjedésekor tapasztalható "túllövést" mint divat és újdonságfaktort, majd beálltak az eladások az említett 10-12%-ra azoknak köszönhetően akik tényleg a praktikumot nézték.

madbalee 2015.01.16. 14:04:02

Az i8 nem szupersportautó kategória. És még csak nem is alatta van kicsivel.

madbalee 2015.01.16. 14:04:45

@Shadowbull: Sorry most láttam csak, hogy Te ezt részletesebben kommentáltad.

madbalee 2015.01.16. 14:07:35

Hangminőség rosszabb volt szerintem.
Se szarós téma, se gyúrás, se análpápa. A régi Égésterekben volt még anyag.:)))

moby76 2015.01.16. 14:16:23

Javaslom hozzátok rendbe a dolgot mert sokan elpártolnak a felvételek hallgatásától.
Amennyiben nem megy gyorsan legyen addig szünet vagy menyetek vissza az infóba.

Köszi

madbalee 2015.01.16. 15:08:42

A divatokhoz. Ha nem is nagy tömegeket erintö lesz, de szerintem az emlitett 5-ös BMW meretü elektromos limuzin (Tesla S vetelytars) lesz a következö evek slagere. A Porsche ös a Merga is elkezdett ilyenen dolgozni, es szerintem meg joparan beszalnak majd ebbe a szegmensbe.

nagyo78 2015.01.16. 15:56:34

Az egyterűek is magasabbak, és a magasabb üléspozíció miatt vették azok, aki utána SUV-ba ültek át, amikor azok jöttek divatba. Annyival van kevesebb egyterű, ahányan divatterepjárót vettek azóta.

egyenkabát 2015.01.16. 17:50:29

Ehhez az i dologhoz szertnék hozzászólni. Rögtön az elején leszögezném, hogy a BMW nagy rajongója vagyok, tehát elfogult.
De. Az i sorozat nagyon nagy példányszáma azért nem nagyon látszik. Ahogy a műsorban is elhangozott, image polírozásra kitűnő. Meg katalógusokat lapozgató fiatalok csorgathatják a nyálukat. De a hype faktoron kívül semmi értelme nincs megvenni - pénzügyileg semmiképp. Az i3 árát ha megnézzük, egy 320d ára fölött van - és semmiben nem éri azt utol. Aki meg újonnan vesz autót a Lajtán túl, az a legtöbbször számol.
Várólista ezekre azért van, mert nem ezerszámra szarja magából a futószalag... Ha nincs állami támogatás a villanyautókra, azért nem lesz ebből tömegtermék, még nyugaton sem.

V8-at meg azért nem raktak az i8-ba, mert a nagy motor Európa nyugati felén konkrétan ciki.

JFK 2015.01.16. 18:13:18

Bizonyára én vagyok lemaradott olvasó/hallgató...de az infórádió stúdióját kényszerből hagytátok el, avagy csak újító szándékkal?!
Ha az előbbi, akkor azt nagyon sajnálom, és remélem a mostani kezdetleges megoldások után sikerül majd olyan módszert találni, amivel hozható lesz a stúdióban felvett adások minősége.

Amennyiben viszont az újítás szándéka van a háttérben, akkor szerintem sokkal élvezhetőbb volt a stúdióban felvett adásokat hallgatni.
Lehet, hogy korábban előfordult, hogy nem egyforma hangerővel lehetett hallani titeket, de annak leginkább "csak" annyi volt az indoka, hogy az illető nem volt elég közel a mikrofonhoz.
Most viszont az egész (illetve a BMW-ben felvett legutóbbi adás is) egy visszhangos, halk, háttérzajos valami lett, aminél baromi sokat ront az élvezeti értéken, hogy a fenti okokból következően vagy egyáltalán nem lehet érteni az elhangzottakat, vagy csak nagyon odafigyelve.

Ha van rá módotok, folytassátok az adások felvételeit a stúdióban =)

(Nem kritizálni akartalak ezzel titeket, (mert minden héten várom az égésteret és nagyon szeretem), hanem csak kihasználtam itt a kommenteknél, hogy kétirányúan lehet kommunikálni veletek =))

Filléres Feri 2015.01.16. 22:23:52

Bátorkodtam 1 percben zenei aláfestéssel összefoglalni a 152. adást
youtu.be/SD-MYn-v6O0

Rónarider 2015.01.17. 09:49:31

Nem tetszik, nagyon összevissza a formaterv, a kék betétektől a szemem kifolyik, teljesen olyan, mintha valami replica-gyártó elfáradt volna a projekt felénél.
Meg ez a hangszóróból játszott motorhang.
Most komolyan, amiben ilyen van, az nem autó, hanem inkább flippergép. Nem tudom hová tart ez a világ, de autót már nem gyártanak, csak ilyen szórakoztatóelektronikával teleroggyantott, papíron az idióta eu-szabályozásnak megfelelő, éppen ezért agyonnyomorított szarságokat. A robbanómotorról azonnal tisztán elektromosba kell ülni, az legalább őszintén semmilyen (meg nyomatékos, jól megy, el kell adni, tehát kényelmes és akár még szebbek is lesznek idővel), mert ezek a mai gépek inkább vicc kategória. Nem mintha 40 milliót kiadnék egy új autóért. De hármat sem és ötöt és tízet sem, amilyenek a most gyártott viccgépek (talán mazda még harcol a technikáért a mű- ellenében, de ebben sem vagyok biztos.)

Kicsit sarkos a véleményem, de ez van.

Shadowbull 2015.01.17. 14:04:51

@Rónarider: beulnel egy ilyen "viccgepbe" aztan osszefosnad a bokad.

ez van.

Winkiller 2015.01.17. 15:00:45

Szerintem ne sírjatok már annyira! Király volt a műsor, és a téma is jó volt!

Peace

Tirpákium 2015.01.17. 16:37:37

BMW i8-ba V8??? Fogadok, hogy Gabura Krisztián keze van a dologban.

Rónarider 2015.01.17. 19:01:21

@Shadowbull: Igen, az lehet, de nem ülnék be (illetve akkor sem vennék ennyiért autót ha tetszene). Azért mert bmw, vagy mert rohadtul drága még nem kötelező hanyatt vágódni tőle. És ebben az esetben *szerintem* kifejezetten olyan, ahogyan leírtam. Én vezettem szerencsére 968-as és 911-es Porschékat párszor, azok sem tetszettek. Persze vezetni jók, de amúgy kényelmetlenek, nem átlagos magyar útra valók, de azok még gépből vannak és nem egy kismókus dünnyögi az ember fülébe a motorhangot, szóval összességében kellett volna a fenének bármelyik is. Utoljára a z3 tetszett a bajoroktól (eddig az egyetlen, talán most a z2 kupé), olyat majdnem vettem is, végül mégsem lett eladó, a tulaj átgondolta, később én is. Sosem lenne "kihasználva", játszani egyszer-kétszer jó, utána az ember megunja és akkor már drága.

Akik az autóval mérik az embert azok ezt nem fogják érteni. "Kell mert legyen", vagy a rosszabb: "szép és jó, mert drága", vagy "kell, mert bmw" :)

Az adásban is mennyire kínos volt már, mindenki húzta a száját, hogy ne mondjanak rosszat a bmw-ről, mert ugye a fanok elvakultak és akkor nehogy magukra vegyék, a gyártó/importőr nehogy besértődjön és lófaszt adjon tesztautót legközelebb, meg amúgy sem "illik" rosszat szólni az új bajor üdvöskéről, és jöttek ezzel a hebegéssel, minden mondat után hangsúlyozva, hogy de azért mégis jó kis autó. Eleinte röhögtem, aztán már inkább nekem volt kínos.

Persze elismerem én nem szeretem a gyártót (leginkább a vásárlóik miatt), de azt is, hogy az autóik jók. Ez most nem tűnik annak. Néha becsúszik a szar az oviban is :)

nikarágja 2015.01.17. 22:13:23

@Shadowbull: Nem csipem a hozzaszolasaid, mert nagyon provokativak altalaban, de mindenkepp igazat kell adjak abban, hogy a BMW nem aszerint viselkedik, ahogy itt -a show kedveert is- megprobalnak negativ imaget ravetiteni a modelljeikre. Pedig egyes magyar tulajokat kene csak jellemileg bemutatni, akik a markat lehuztak erre a rossz megitelesre.

Pl. a "hörcsögpofa" 1-es, a mostani (föleg hatsolampa) rancfelvarras nelkül is jöhetne, elsökerekhajtassal -tekintve, hogy az egy teljesen egyedi forma volt, M-perform nelkül is.

Birom, mikor -mivel müszakilag nem tudnak belekötni- igyhat esztetikailag, meg erzelmi alapon pocskondiazzak a hi-tech termekeket is. Ezeknek sz.rt se adnek tesztre, föleg, hogy ennyibe vesznek minket es nem lehet igazan hallani a jozanabbak tisztan körvonalazhato velemenyet se, bunko közbevetesek miatt. Pedig mindig remenykedek es hülye fejjel vegighallgatom.

Ja es az i8-as szerintem zsenialis es mire (allitolag Csik szerint) par ev mulva elavulna, biztos kitalaljak, hogy lehet majd feldobni kivülröl. üdv!

nikarágja 2015.01.17. 22:18:11

@Rónarider: nabakker, most olvasom, h majd ugyanaz a temad :- D

!NagyRoli · https://caranten.blog.hu 2015.01.17. 22:55:25

A múlt heti adást jobban díjaztam, hangulatilag és hangminőségileg is jobb volt.
Sportautó és szupersportautó közt sztem nincs éles különbség, max, hogy előbbi drága, utóbbi szuperdrága. Ez az i8 külsőre guszta, a belseje szódával... nyilván a menettulajdonságai sem szégyellnivalók, de egy ilyen autó, mint hibrid, kicsit cudar. Még most. Azért itt kell egy kis idő arra, hogy elfogadja az ember azt, hogy ez a jövő, már ha el tudja fogadni.
Ami a hangját illeti, ez a hangszórós megoldás még úgy is halálciki, hogy nem ez az első ilyen autó.
Összességében, külső szemlélőként szerintem egy szélsőséges skálán elég jellemezni, mert hol baromi jó, hol rémesen gáz.

Viszont van egy tippem, miért is jöttek divatba az egyterűek:
www.youtube.com/watch?v=qhp-F1t7aNk

kermi 2015.01.18. 13:48:14

Audacityben zajszűrtem és normalizáltam, így már teljesen hallgatható. Autóban szoktam hallgatni menet közben egy bt-s kihangosítón, de most ki kellett kapcsolni, mert túl halk volt és így csak idegesített, hogy a felét nem értem.

Shadowbull 2015.01.19. 06:54:57

@Rónarider: "én nem szeretem a gyártót (leginkább a vásárlóik miatt"

Hany olyan embert ismersz szemelyesen akik uj BMWt vettek?

Shadowbull 2015.01.19. 06:57:18

@nikarágja: Erdekes dolog hogy sokak szerint Magyarorszagon nincs jo megitelese a markanak, aztan megis az E46 a legnagyobb darabszamban behozott hasznaltauto.

Hogy provokativak lennenek a hozzaszolasaim azt nem tudom, az biztos hogy altalaban kihagyom az udvariassagi koroket.

korzo 2015.01.19. 09:13:55

Tolóajtós SUV: Mitsubishi D:5
De sajnos nincs belőle balkormányos

2015.01.19. 11:35:28

azokkal a kék csíkokkal iszonyúan rondán néz ki az az autó, és ha emellett még tényleg nehéz ki-be szállni akkor igazából az egész a szemétre valló, na ilyen egy valódi és őszinte kritika

8jk8 2015.01.19. 11:44:43

@Winkiller: Biztos király volt, csak jelenleg ez a "nem végighallgatott égésterek" listám első és egyetlen helyezettje, mivel ha az egész csak egy statikus zaj a háttérben, akkor nincs értelme, hogy menjen a winamp.

kissbe1234 2015.01.19. 14:26:00

@Filléres Feri: nagyon talált :)

@kermi: megtanítod a Pistát is zajszűrni meg normalizálni?

+1 a normális stúdió, vagy szőrös mikrofon vagy tököm tudja mi, csak ne legyen ennyire visszhangos az adás témában - én is autóban hallgatom/nám

fagyostekintet 2015.01.19. 16:34:32

@poszt: De mír vágtok furt egymás szavába ;( ;(
pls

Filléres Feri 2015.01.19. 18:44:32

@kissbe1234: Az alkalmi stúdió berendezését és a többit, amit kermi-nek írtál meg tudom mutatni én is. Vannak "Filléres" megoldások :D

Buckethead 2015.01.19. 19:20:53

Nekem az adás minőségével nincs bajom, otthon hallgatom és már rég feltaláltuk a hangszabályzót. Az i8 nekem nem mond semmit, 40 milláért főleg nem. Ezek a mai hi-tech formák vagy mik, nem az én világom.

nikarágja 2015.01.19. 21:50:31

@Shadowbull: Az e46? Nos, akkoriban az elödöm volt a Boschnal, a beszallitoi-reklamacios oszt.vez. és attol sokallt be, hogy az utana jövö többi 3-as modelltöl mar duplazodott a meloja...

Conan The Librarian 2015.01.20. 10:33:06

Volt szerencsem nekem is fel orat eltolteni egy i8-al a mult heten. A beszallassal szerintem nincs gond, ez ilyen, a tulaj biztos hamar megszokja majd. Technikailag nem egy rocket science, sportos hibrid, oke. A design elviszi a hatan az egesz termeket, tenyleg nagyon egyedi, precizen van osszerakva, egyedul a muanyagokat nem szerettem, nehol elegge occo kinai hatast keltett (pl biztonsagi ov tartoja, elol az orrnal a "vese" formak kerete). Az interior design is szep. Szerintem ez egy ilyen "ego" kocsi, meg tudsz vele jelenni, latjak, hogy vitted valamire. Sportkocsit ennyi penzert jobbat is lehet venni, de itt szerintem nem is az volt a cel, hogy valami uber sportwagent csinaljanak. Ha valaki V8-at rak bele, akkor gondolom a gumikat kicsereli valami szelesebbre, raferne.

Conan The Librarian 2015.01.20. 12:28:27

Azt meg muszaj leirnom, hogy ez csak egy kis epizod volt a Stuttgart melletti (Böblingen) Motorworld-ben!

A BMW a parkoloban allt, par Aventador meg egy Huracantol nem messze. Kirakva mellejuk Audi R8, Bentley Continentalbol vagy 10, Maserati, stb. Ezek azok, amik nem fertek be. A bejaratnal bent Schumi elso vb-s Benetton Ford-ja(!), bent vagy ketszaz auto kiallitva ket csarnokban emelettel, pl Ferrari Dino, F40, Porsche 550, regi Phantom, de a legujabb sportkocsik is, MCLaren, nehany amcsi izomauto (tokeletes narancsszinu 69-es Camaro SS), szoval kb ez a szint. De vannak jarganyok a vilaghaboru elottrol is. Nincs belepo, vendeglok vannak korbe ahol lehet kajalni, az autok egy kis resze folyton cserelodik, mert adjak-veszik oket. Igazi regi klasszikusok talalhatoak itt, bonusznak nehany tankoloallomas az 50-es evek Amerikajabol, egyeb aprosagok mellett. Fel napot siman el lehet ott tolteni, en kethavonta kijarok kiuriteni a konnyzacskoimat. Aki egyszer arra jar, ne hagyja ki!

madbalee 2015.01.21. 08:24:47

@Conan The Librarian: Tudtál menni is vele? Milyen a benyomásod rőla? Vagy a Bau4ben volt kirakva?

Conan The Librarian 2015.01.21. 13:07:26

@madbalee: Dehogy, a parkoloban volt, aztan korbetaperoltuk, meg alaneztem mert ki tudja, mikor latok ilyet legkozelebb. De remelem megtartjak, es beviszik a tobbi koze. :)

Mint irtam fent a design szenzacios (szerintem), a kocsi nem olyan nagy, mint a kepek alapjan gondoltam. A premium erzest nagyon adja, igazan kar, hogy nem pakoltak bele valami brutal eroforrast. Meg ennyi zsetonert inkabb vennek egy Carrera 4S-t.

egyenkabát 2015.01.21. 16:27:46

@Conan The Librarian: i8-at nézni nem kell messzire menni, elég elugrani egy BMW kereskedésbe. Én is ott "tapoggatam körbe" ;)

sygma 2015.01.22. 15:38:25

@nikarágja: Milyen egysegekre, alkatreszekre jott a legtobb vagy megnovekedett reklamacio? Esetleg tipusspecifikusan is tudsz, pl. E9x-ben talalhato bosch alkatreszekrol hozzavetoleges anyazasi ratat?:)

macman507 2015.01.22. 19:14:12

Látom lecseréltétek a képet a kocsiról, valami pixelesre, vágottra.

Válasszunk · http://valasszunk.blog.hu 2015.01.22. 20:59:40

Új részhez még nincs kommentpost... Kicsit visszhangos ez is.

Sam8888 2015.01.23. 08:21:17

A 153. adáshoz miért nincs kommentposzt?

repecs 2015.01.23. 23:16:19

Szerintem valami agy eldöntötte hogy ne legyen. Nehogy már fikázzuk a csodálatos Pözsót. Holott nem baj ha valami szar de legalább meg tudjuk beszélni. De hát ez a modern demokrácia. Hogy amikor nem akarom akkor Kuss a népnek. Ezt fogjátok törölni?

Rónarider 2015.01.24. 07:44:41

@Shadowbull: Értem a célzást és igaz is. Amúgy legalább négyet (akik valaha vettek). Ebből hárommal nem ülnék le egy gyékényre. Az egy meg kapuzárás vagy nem tudom. (60+ éves).

VHB 2015.01.24. 07:53:52

Vajon miért nincs kommentposzt a szerelő világbajnokos adáshoz? (Nem kell válaszolni.)
Tudom, hogy vállalati lojalitás, meg jogi következmények, de ha van rá mód, akkor az összes kérdést tegyétek fel nekik újra és a _frankó_ válaszokat, "magát megnevezni nem kívánó iparági forrásunkra" hivatkozással közölni.
Nagyon idegesítő, ahogy kikerülik a válaszokat és mindezt egy órán keresztül.

Rónarider 2015.01.24. 10:00:11

Most hallgatom, nekem az jön le a Peugeot-ról, hogy még a légnyomásváltozásra, szélirányra, körzetszámra, sofőr vércsoportjára is érzékeny, túlbonyolított, elektronikus rendszereit tekintve instabil és így akár tűz- és balesetveszélyes, gépészetileg alkatrészeiben tűréshatár-mentesre méretezett, laborüzemre kitalált, túlárazott gépkocsikat(?) gyártó cég.
Köszönjük Emese.

Gehekko 2015.01.25. 01:59:25

Mostani adáshoz már nincs is komment post, gongolom kár ismételni, hogy szar a hang.
sztereóban rádióadást felvenni?? wtf?
egyből látszik, hogy nincs limiter, hangorbán, és egyéb stúdió háttér.
Sajnos ez így hatalmas visszaesés a hallgathatóságban.

-roy- 2015.01.25. 09:26:07

Elég gáz, hogy amikor ajánlani kellene vmi. jó fajta használt peugeot-ot a két úriember csak mekeg-makog.

dgt_ 2015.01.25. 10:50:44

@Pistä: őszintén sajnálom a priuszt, volt legalább rajta egy lopáskaszkó? :-/

fakkju20 2015.01.26. 06:08:20

Új adásban minőség szar, téma unalmas, semmi változatosság. Egyre kevésbé érdekel a totalcar, eddig vártam csütörtökönként, mostmár leszarom, majd a kommenteket elolvasom ha eszembe jut. Kár érte. Remélem indit valaki autós podcastet, elférne a neten még egy pár... a totalcar igencsak elfáradt...

fakkju20 2015.01.26. 06:09:51

természetesen égéstér... bocs

.mand. 2015.01.26. 12:43:21

Én csak most hallgattam meg.
Ezt a felvételt már félidő előtt le kellett volna állítani, vagy a kedves vendégeknek megköszönni, hogy eljöttek, és más témát indítani.
Szinte fájdalmas volt hallgatni, hihetetlen mód kínos volt az egész. Pr. szempontból öngólnak érzem.
A műsorban elhangzottak alapján már nem jutna eszembe peugeot-t vásárolni, mert feltételezem, hogy egy esetleges garanciális probléma esetén is hasonlóan menne a mellébeszélés (az ügyfél hibáztatása), vagy bármiféle egyéb okra való hivatkozás. És mindezt ugye nem egy munkafelvevő, szerelő, hanem egy műszaki tanácsadó tolmácsolásában.
És mivel annyiszor elhangzott a tulajdonosok felelőtlensége, feltételezem, hogy a márka tulajdonosaira is vonatkozhat a nem megfelelő hozzáállás. De ezt figyelembe véve mégis kialakult a márkák közötti megbízhatósági rangsor, ahol a PSA típusai nem állnak dobogós helyen. Vagy a megbízható márkákat csak lelkiismeretes emberek vásárolják?
Az meg a legrosszabb érv, hogy a 307-nél azért volt sok probléma, mert rengeteg újdonság volt bevezetve. Brrr... Talán tetszettek volna hosszabb ideig tesztelni bevezetés előtt.

_elzett_ 2015.01.26. 13:27:20

@VHB: Nekem is pont ez volt az érzésem. Szerintem nem gondoltátok végig, hogy kit és milyen beszélgetésre hívtatok. Teljesen megértem a fiúkat, hogy - nével címmel telefonszámmal - nem mondHATtak mást mint amit "megkövetelt a haza" Ehhez képest Pista többször is elkezdte erőltetni a "nademondjátokmármegatutit" Már az elsőnél is észre kellett volna venni - esetleg előre tisztázni - hogy ezek a fiúk semmi olyat nem fognak mondani ami nem fér bele a Peugeot policy-be.

Egyébként tök jó a téma amit feszegettetek, hívjatok névtelen - akár több cégtől is - emberkéket akik válaszolni fognak azokra a kérdésekre is amire névvel nem biztos, hogy válaszolnának.

Én ezzel a hanggalelvagyok, ettől rosszabb ne legyen!

chunter 2015.01.26. 15:29:44

Nem lenne ez (annyira) rossz, ha a nyersanyagra rá lenne engedve egy normalizálás, és legalább egy automatikus zaj eltávolítás. Én kb. 3p alatt emészthető minőségűvé tettem az anyagot. Nem lehetne, hogy legközelebb már így töltsem le?
Ha kell segítek is, de szerintem az operatőreitek is tudnának hang utómunkában tippeket adni. Ez így sajnos a megszokott színvonal alatt van.
Ha kell feltöltöm vhova mintának amit ki tudtam hozni belőle.

sygma 2015.01.27. 10:46:01

@chunter: Ezt megprobalhatnatok igazan!
@_elzett_: Ez egy jo otlet, lehetne hivni szakikat anonym modon, ha kell kicsit eltorzitott hanggal, rakuldve vmi daft punkos samplert :D

internal_combustion 2015.01.29. 17:35:45

Múlt héten csak kommentposzt nem volt, ma már adás sincs? Szomorú.

-roy- 2015.01.29. 19:31:53

Büntibe vagyunk a sok pofázás miatt:)

KITT 2015.01.30. 11:22:02

Ezen a héten citroenes szerelőkkel ültek be egy UAZ-ba, csak olyan hosszú és unalmas lett az előforduló hibák felsorolása, hogy nem merik leadni :-)

Pistike1 2015.01.30. 12:04:32

oszt mi a pöcs van tisztelt szerkesztőség, megszűnt az égéstér vagy miért nem lehet valami tájékoztatást adni, hogy lesz e vagy sem és ha nem miért ha igen mikor

Rekspa 2015.01.30. 12:30:10

Ha a látogatószám növelés volt a cél (totalcar.hu/egester/ oldalon), akkor azt már elértétek, mert tegnap óta folyamatosan frissítem a új adás reményében. Szóval? Mikor kerül fel az új égéstér?

katasztrófavédelemi rendelhárító rohambrigád · http://bit.ly/2qNoFtr 2015.01.30. 15:46:18

Na igen, az nem járja, hogy vérbeli dílerként rászoktatjátok a népet az anyagra, aztán rossz dílerként nézitek, ahogy szenved az elvonástól.

Legalább valami infót pls., a tanácstalan hallgatók tömegei már lincshangulatban szervezik a tüntetést a szerkesztőség elé. Autókat értelemszerűen nem gyújtogatunk, egyebet nem ígérhetek :)

robicheck 2015.01.30. 22:05:34

hol van az eheti, jól megérdemelt égésterem?!

szabopal · http://szabopal.com/ 2015.01.31. 09:19:45

@chunter: engem érdekelne a javított verzió

repecs 2015.01.31. 18:33:15

@-roy-: Én is így érzem. Az nem lehet hogy mindenkit ennyire félre ismertem hogy egy sorral sem tudják jelezni hogy mi van.

Rónarider 2015.02.01. 17:40:55

se tctv se podcast sem.
most olvassunk híreket, vagy nézzünk idióta-kisállatos videókat a tecsőn? a külpolitika távol van, a belpolitika meg vicc és bőrvastagság az arcon. az állatokat pedig rühellem.
visszamondhatom a netelőfizut, vagy mi van?

perge 2015.02.02. 10:48:06

Követeljük az adást vissza! Vagy legalább tájékoztatást, hogy mi a búbánat van?!

sygma 2015.02.02. 15:49:10

legalabb valami kommunikaciot elhinthetnetek.

gerlaip 2015.02.02. 21:59:47

Mintha a fácseoldalon lett volna egy kép, hogy készül az új stúdió. Csigavér! Gondolom amint meglesz az új helyszín, lesz is új adás. Elvégre rengeteg negatív visszajelzés volt, hogy hallgathatatlan, mert nem stúdióban lett felvéve... persze az a stúdió is a végén már olyan volt, amilyen: recsegős mikrofonok, vagy éppen ajtó előtt toporgó politikusok. "Ilyen ez a popszakma..."

sygma 2015.02.03. 14:54:35

Sztem teljesen jo volt csak sok a picsogo troll..

mudd 2015.02.04. 00:10:07

az ur adta, az ur elvette.
a 'csaba hat, nem lehetne beulni egy kocsmaba, oszt felenni az adast egy mobiltelefonra? proprimoeloszor: lenne min picsogni, proprimomaso'ccor: lenne adas.

nobodyblogger 2015.02.04. 08:15:58

Én elengedtem, igyekszem csak a szépre emlékezni.
A 2015-ös adások (szerintem!) nem szépek.
R.I.P.

internal_combustion 2015.02.04. 20:08:11

Azért valami tájékoztatást kaphátnánk :(

repecs 2015.02.04. 21:13:26

@perge: Ezek nem vesznek komolyan minket.

sygma 2015.02.05. 16:42:34

Sztem valamire keszulnek, cska nem hagynanak itt a szarban meztelenul egy ezressel az agy sarkan hagyva :DD

sygma 2015.02.05. 16:56:40

Ugy fel oraja facebook oldalon irtak, hogy holnap lesz egester! Biztos kapunk benne dorgalast, hogy koveteloztunk..

:D

-roy- 2015.02.05. 19:45:28

@szabopal: Ezt hogy szerezted???:)

szabopal · http://szabopal.com/ 2015.02.05. 19:48:11

@-roy-: megnyitod a legutolsó adás direkt linkjét és hozzá adsz egyet... :/

thisisnotsound 2015.02.05. 22:39:55

A múlt heti full alter lázadó gerilla adás volt, kipróbálták mennyire jó, ha annyira leszarják a hallgatók igényeit, hogy fel sem veszik.
Remélem ma csak az új fejhallgatókra vártak. Ünnep lesz ha végre autóban is hallgatható minőségben jön ki.