TComment - Utolsó kommentek
blfr4@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://tcomment.blog.hu/2015/03/25/a_szar_autot_is_lehet_szeretni/full_commentlist/1#c42476395
Válasz erre: A szar autót is lehet szeretni
2024-02-26T22:50:20+01:00
2024-02-26T22:50:20+01:00
Magyar Festék
http://blog.hu/user/1641653
Jók a japán autók.. sőt. A NISSAN GTR nagyon.<br />
<a rel="nofollow" href="https://hoszigetelorendszer.com">hoszigetelorendszer.com</a>
https://tcomment.blog.hu/2013/06/12/megvenni_a_legkonyebb_gondolkodni_mar_nehez/full_commentlist/1#c42476391
Válasz erre: Megvenni a legkönnyebb. Gondolkodni már nehéz.
2024-02-26T22:47:42+01:00
2024-02-26T22:47:42+01:00
Magyar Festék
http://blog.hu/user/1641653
Az előbb nem jól írtam. :)<br />
<a rel="nofollow" href="https://hoszigetelorendszer.com">hoszigetelorendszer.com</a>
https://tcomment.blog.hu/2013/06/12/megvenni_a_legkonyebb_gondolkodni_mar_nehez/full_commentlist/1#c42476389
Válasz erre: Megvenni a legkönnyebb. Gondolkodni már nehéz.
2024-02-26T22:47:02+01:00
2024-02-26T22:47:02+01:00
Magyar Festék
http://blog.hu/user/1641653
Hú vannak itt kemény dolgok.<br />
https//hoszigetelorendszer.com
https://tcomment.blog.hu/2012/01/01/lobogo_vizzel_olaj_nelkul/full_commentlist/1#c41705480
Válasz erre: Lobogó vízzel, olaj nélkül
2022-12-11T19:06:19+01:00
2022-12-11T19:06:19+01:00
Papayango
http://blog.hu/user/1309805
Hogy' ki bírja billenteni a zembert holmi szerelmi affaire, a 2011 és 2014 között semmit nem olvastam kedvenc autós ujságírómtól...
https://tcomment.blog.hu/2012/01/20/sufnituning_hidrogenhajtas_higgyunk_benne/full_commentlist/1#c41612830
Válasz erre: Sufnituning hidrogénhajtás: higgyünk benne?
2022-10-18T10:43:58+02:00
2022-10-18T10:43:58+02:00
Vadász Bence Máté
http://blog.hu/user/1538864
Na kiderült?
https://tcomment.blog.hu/2012/01/12/na_de_hogyan_nyelt_el_650_ezer_forintot_egy_uj_dizel_c_eed/full_commentlist/1#c41510495
Válasz erre: Na de hogyan nyelt el 650 ezer forintot egy új dízel C’eed?
2022-08-04T22:48:10+02:00
2022-08-04T22:48:10+02:00
t.zsolti
http://blog.hu/user/470090
És hol van a gázolajszűrő. Mert OK hogy a magasnyomású meghibásodása miatt tönkre mennek a csúcsok, de hívatkozik a szennyezett gázolajra. Koszos tankszűrőre,
https://tcomment.blog.hu/2012/07/15/a_zold_merga_titka_987/full_commentlist/1#c41446573
Válasz erre: A zöld Merga titka
2022-06-13T14:06:23+02:00
2022-06-13T14:06:23+02:00
ikke i drift
http://blog.hu/user/80339
Véget ért az álom :(
https://tcomment.blog.hu/2011/12/30/a_magyar_hasznaltauto_vasarlo_hulye_2_resz/full_commentlist/1#c41204604
Válasz erre: A magyar használtautó-vásárló hülye, 2. rész
2022-02-10T09:23:53+01:00
2022-02-10T09:23:53+01:00
eplethy
http://blog.hu/user/602237
<a href="https://tcomment.blog.hu/2011/12/30/a_magyar_hasznaltauto_vasarlo_hulye_2_resz?full_commentlist=1#c15353280" class="reply_nick_403596" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15353280 );">@PAS-001</a>: Végül eladtad a Mercedes-t?
https://tcomment.blog.hu/2015/07/29/mennyivel_szabad_menni_magyarorszagon/full_commentlist/1#c41153388
Válasz erre: Mennyivel szabad menni Magyarországon?
2022-01-17T11:42:54+01:00
2022-01-17T11:42:54+01:00
sanyimi
http://blog.hu/user/1395851
<a href="https://tcomment.blog.hu/2015/07/29/mennyivel_szabad_menni_magyarorszagon?full_commentlist=1#c27673468" class="reply_nick_348549" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27673468 );">@ingyenebed</a>: Igen már énis vártam, melyik újságíró lesz végül olyan HÍGAGYÚ, aki <br />
ezt felemlegeti. Kívánom, hogy ezentúl járjon óra szerint 50-el városban és max 90-el országúton. És lehetőleg az ország másik végére költözzön a családja a P. Tibinek :)
https://tcomment.blog.hu/2013/11/16/olcso_bikazobol_kettot_vegyel/full_commentlist/1#c41097942
Válasz erre: Olcsó bikázóból kettőt vegyél
2021-12-17T23:21:12+01:00
2021-12-17T23:21:12+01:00
szoszo9inda
http://blog.hu/user/272201
Ne engem pont egy gagyi kábel mentett meg :)<br />
Ezzel én is azt tapasztaltam, hogy kb alig bírja a lemerült autó önindíját forgatni. De egszer majdnem récsesztem.<br />
<br />
Fordított polarítással kötöttem össze két autót. Pedig már hányszor csináltam... Csak hát a magabiztosság :) <br />
<br />
Egyből nem is indídóztam, hagytam 5-10 percet tölteni, mert tudtam hogy gagyi a kábel. Mielőtt próbáltam indítani, meg akartam igazgatni hogy tuti jól érintkezzen és tök forró volt a csipesz, de még a kábel is melegedett. Akkor már tudtam, hogy elkxúrtam. És ez volt a szerencsém hogy gagyi volt. Se a bikázó, se a lemerült autóban nem esett kár. Valszeg a lemerült aksit nem sikerült átpolarizálni, ez megvédte a lemerült autót is. Éz a bikázó autó generátora/akksija is elbírta ezt a pár perces túláramot. Nyilván a lemerült aksi kuka lett, de ez már a bikázás is tudható volt. Pfff azóta 3x megnézem az utolsó csipesz felhelyezékeor, főleg hogy már én is bazi izmos kábelre tértám át... ott a hibát már nem úsznám meg ilyen olcsón :)
https://tcomment.blog.hu/2012/02/02/akkor_most_jo_a_lada_futese_vagy_nem_jo/full_commentlist/1#c41063458
Válasz erre: Akkor most jó a Lada fűtése vagy nem jó?
2021-11-30T22:17:17+01:00
2021-11-30T22:17:17+01:00
conect
http://blog.hu/user/280726
<a href="https://tcomment.blog.hu/2012/02/02/akkor_most_jo_a_lada_futese_vagy_nem_jo?full_commentlist=1#c39684704" class="reply_nick_10946" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 39684704 );">@dr. trafik nomac</a>: Alap azoknak akiknek nincs rendben az autójuk. Jó termosztát, felesleges a karton.
https://tcomment.blog.hu/2012/02/02/akkor_most_jo_a_lada_futese_vagy_nem_jo/full_commentlist/1#c41063452
Válasz erre: Akkor most jó a Lada fűtése vagy nem jó?
2021-11-30T22:16:18+01:00
2021-11-30T22:16:18+01:00
conect
http://blog.hu/user/280726
Na most is kiderül, hogy hiába autós újságíró nem sokat ért hozzá. <br />
Oké, hogy patika az 1200-es aztán a fűtőradiátor mikor volt kitakarítva? Úgy igazán. Szétszedve. Nem csak átmosatva. Lada fűtőradiátor hőleadó felülete 2X akkora mint az avensisé. Meg általában a mostani autóké. <br />
Nem véletlenül rakják a mostani kisbuszokba kiegészítő fűtésnek.
https://tcomment.blog.hu/2012/03/09/made_in_csepel/full_commentlist/1#c40978490
Válasz erre: Made in Csepel
2021-10-16T21:41:42+02:00
2021-10-16T21:41:42+02:00
Sándor Juhos
http://blog.hu/user/1515544
Sajnos ahányszor csak szembe jön velem a cikk, kicsit szomorú leszek, hogy hogyan lehetett ennyi téves infót leírni erről a sajnos már csak nyomokban pár eredeti alkatrészt tartalmazó C202-ről. <br />
Subaru alkatrészek, minden rozsdás elem helyett alu trepni, UAZ hidak,váltó, kiblezett és átépített műszerfal. <br />
<br />
Nekem meg van a Magyarországon gyártott összes típus, nem átépítve, hanem eredeti alkatrészekkel, eredti állapotban.<br />
Béke Tóni közös barátunknál láthattad az egyiket, amikor ott volt javításon. Szívesen mutatok nektek magyar Laplandert, eredti tervrajzokat, gyári dokumentumokat, Csepeles Laplander kincseket.
https://tcomment.blog.hu/2011/12/30/a_magyar_hasznaltauto_vasarlo_hulye_2_resz/full_commentlist/1#c40868170
Válasz erre: A magyar használtautó-vásárló hülye, 2. rész
2021-08-26T07:00:29+02:00
2021-08-26T07:00:29+02:00
Gyuszi8309
http://blog.hu/user/1591242
Ez szerintem összetett kérdés.<br />
Vegyük az állapotot végig szervízelt, esetleg olyan szervíznél ahol leszámlázza az elvégezetlen munkát.<br />
Fizetni az állapotfelmérésért, ritka elfogulatlan ajánlat.<br />
Laikusnak nehéz vásárolni, mert ha van javítani való az autón akkor mi a rendes árajánlat a tisztességes munkadíjjal ami belefér, és mi a garancia hogy a javítások el lesznek szakszerűen végezve. Jellemzően a műhely pornóban tapsikolnak olyan árajánlatokhoz. hogy a munka jó áron van feltüntetve, de az anyag meg beteg haszonnal. Egyeneség anyag ennyi és drágán ennyiért dolgozok kell vagy nem. Mert szerintem már itt kezdődik az emberek megvezetése. Meg vásárlásnál kívül belül szépe esetleg motortérbe nézelődik a laikus nincs semmi olaj folyás mert azt valahol hallotta. Megveszi pl 1.4 millerbe oszt vezérléscserénél pár szilentért otthagy még 1 millát nem sokan tolerálják ezt a dolgot.
https://tcomment.blog.hu/2011/12/30/a_magyar_hasznaltauto_vasarlo_hulye_2_resz/full_commentlist/1#c40863668
Válasz erre: A magyar használtautó-vásárló hülye, 2. rész
2021-08-23T17:46:24+02:00
2021-08-23T17:46:24+02:00
kimis111
http://blog.hu/user/1205503
Ez egy tökéletes írás.
https://tcomment.blog.hu/2012/07/15/a_zold_merga_titka_987/full_commentlist/1#c40844930
Válasz erre: A zöld Merga titka
2021-08-14T11:50:41+02:00
2021-08-14T11:50:41+02:00
Golf2
http://blog.hu/user/283146
Megkönnyeztem...
https://tcomment.blog.hu/2013/05/15/ha_ujsagiro_hazudik/full_commentlist/1#c39872382
Válasz erre: Ha újságíró, hazudik
2021-02-20T21:25:39+01:00
2021-02-20T21:25:39+01:00
fosdapass
http://blog.hu/user/169135
<a href="https://tcomment.blog.hu/2013/05/15/ha_ujsagiro_hazudik?full_commentlist=1#c29790018" class="reply_nick_44335" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 29790018 );">@Rocko-</a>: pláne a mostból visszanézve.<br />
A xedos 6 még most is tud tetszeni a vezetőüléséből. Járt nálunk bőrbelsős osztrák tulajos példány, a műszerfal esztétikai élményt nyújt önmagaban is, stb. Tényleg szűkösebb, mint a korabeli ge sorozatú 626, ha úgy vesszük ez egy kissé magasabbra pozicionált sedan változata. Egy ilyen xedos 6 ujrafújását, megkárpitozását mai horribilis árak mellett is meg tudom érteni. Kevés szappantartora mondanám ugyanezt
https://tcomment.blog.hu/2012/02/02/akkor_most_jo_a_lada_futese_vagy_nem_jo/full_commentlist/1#c39684704
Válasz erre: Akkor most jó a Lada fűtése vagy nem jó?
2021-01-22T15:19:35+01:00
2021-01-22T15:19:35+01:00
dr. trafik nomac
http://blog.hu/user/10946
Kicsit csoldakozom, hogy senkinek nem volt ladaja, de ert hozza. Ladanal alap, hogy telen beraksz egy kartont a hutoracs ele, es ez ott is marad tavaszik, illetoleg van erre gyari megoldas is, meg talana kezikonyvben is benne van. Valamint az ablakparatlanitas, az nagyjabol a torlokendo.<br />
Diesel auto itt nem nyerhet, ez mar csak ilyen, mindent arra kell hasznalni amire valo, pl. nekem a 325-os BMW-ben telen nem volt hotuventillator (kapkodasban kimarad, mikor csereltem valamit), es csak aprilisban tunt fol, hogy kicsit mintha melegedne :)
https://tcomment.blog.hu/2012/07/15/a_zold_merga_titka_987/full_commentlist/1#c39487826
Válasz erre: A zöld Merga titka
2020-12-25T20:46:55+01:00
2020-12-25T20:46:55+01:00
H_M_CS
http://blog.hu/user/662499
Újra elolvastam, minden betűje jólesett. Megvan a harmadik könyv is, ezután az jön. Boldog Karácsonyt mindenkinek!
https://tcomment.blog.hu/2012/07/15/a_zold_merga_titka_987/full_commentlist/1#c38919982
Válasz erre: A zöld Merga titka
2020-09-10T17:39:50+02:00
2020-09-10T17:39:50+02:00
cliftony77
http://blog.hu/user/147497
Évente újra és újra elolvasom - és minden alkalommal megkönnyezem.
https://tcomment.blog.hu/2012/02/05/ennyit_ert_az_afit_profizmusa/full_commentlist/1#c38665110
Válasz erre: Ennyit ért az AFIT profizmusa
2020-07-04T17:31:22+02:00
2020-07-04T17:31:22+02:00
fosdapass
http://blog.hu/user/169135
@Rerealist: 84től voltam kisiskolás, tényleg rém sivár volt a kgst autótömeg. Nálunk minden szoci autó megfordult a garázsban, mindenféle kivitelben de a kádári pangás szürkeségére jól rímelt a gyenge típus-diverzitás. Tényleg bármi nagy felüdülést jelentett, ami nem kortárs kgst lom volt. A lada óceán meg warnyú tenger nagyon plasztikus hasonlat. <br />
De egy régi moszkvics vagy felicia is figyelmet érdemelt ha netán felbukkant a forgalomban. <br />
A nyugati típusok meg külön kaszt, a régiek is.<br />
<br />
Viszont a dugattyút marhaság volt kitolni a hengerből, helyben a hajtókarnál fogva fél fordulat oszt kész. Minusz 3 óra es egy hengerfejtömítés.<br />
Másik marhaság az alulról betett dugattyú. Soha, sehol nem fér be alulról a dugó, útba vannak a fekvőcsapágyak. Ettől ftlen ismerős is kamuzott ilyet, h alulról tette be a skoda dugókat. 3 csapágya ellenére se fér be abba se.
https://tcomment.blog.hu/2012/02/05/ennyit_ert_az_afit_profizmusa/full_commentlist/1#c38595782
Válasz erre: Ennyit ért az AFIT profizmusa
2020-06-11T19:38:38+02:00
2020-06-11T19:38:38+02:00
totál kár
http://blog.hu/user/977609
Ma horror ára lenne a 2 ajtósnak.
https://tcomment.blog.hu/2012/02/14/nemet_mondanal_steve_mcqueennek/full_commentlist/1#c38133050
Válasz erre: Nemet mondanál Steve McQueennek?
2020-02-05T00:09:07+01:00
2020-02-05T00:09:07+01:00
Mercel
http://blog.hu/user/175375
<a href="https://tcomment.blog.hu/2012/02/14/nemet_mondanal_steve_mcqueennek?full_commentlist=1#c15815499" class="reply_nick_112495" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15815499 );">@Megszeppent kisgyerek</a>: <br />
<br />
Teljesen igazad van, Drew Barrymore belengetésére bármit birtokolnék tuti ellágyulnék, egy csoda az a Nő..: )
https://tcomment.blog.hu/2012/07/15/a_zold_merga_titka_987/full_commentlist/1#c37976262
Válasz erre: A zöld Merga titka
2019-12-24T22:11:58+01:00
2019-12-24T22:11:58+01:00
H_M_CS
http://blog.hu/user/662499
Tavaly ilyenkor sajnos kimaradt a poszt újraolvasása, de már bepótoltam. Most már van hozzá 2 könyv is, az egyik dedikálva. Köszönöm. Nem tudok mást hozzáfűzni.
https://tcomment.blog.hu/2012/05/15/a_nyomatek_ol_nem_a_fordulat/full_commentlist/1#c37890890
Válasz erre: A nyomaték öl, nem a fordulat
2019-11-28T06:51:59+01:00
2019-11-28T06:51:59+01:00
Rádi Csaba
http://blog.hu/user/827012
Csak azt nem értem mitől lesz olyan bődületes nyomatékom alacsony fordulaton? Hiszen az adott fordulatszámhoz adott nyomaték tartozik.
https://tcomment.blog.hu/2012/05/03/a_magyar_autovasarlo_hulye_3_resz/full_commentlist/1#c37720766
Válasz erre: A magyar autóvásárló hülye 3. rész
2019-10-10T11:55:12+02:00
2019-10-10T11:55:12+02:00
Bőhm Richárd
http://blog.hu/user/1007296
megvulkanizálja tejeszacskóval - ez annyira megfogott, hogy muszáj megkérdeznem :D milyen műveletet értenek ez az alatt? :D
https://tcomment.blog.hu/2012/07/15/a_zold_merga_titka_987/full_commentlist/1#c37401020
Válasz erre: A zöld Merga titka
2019-07-07T21:54:29+02:00
2019-07-07T21:54:29+02:00
ikke i drift
http://blog.hu/user/80339
Kb. évente-kétévente én is visszatérek, és mindig könnybe lábad a szemem az olvasás során.<br />
<br />
Ez az írás és történet számomra az oldtimerezés alfája és omegája.
https://tcomment.blog.hu/2011/10/19/gyari_vagy_utangyartott_alkatresz/full_commentlist/1#c37344500
Válasz erre: Gyári vagy utángyártott alkatrész?
2019-06-23T12:18:59+02:00
2019-06-23T12:18:59+02:00
ketmolnarauto
http://blog.hu/user/1261005
<a rel="nofollow" href="https://ketmolnarauto.hu/">ketmolnarauto.hu/</a>
https://tcomment.blog.hu/2012/05/03/a_magyar_autovasarlo_hulye_3_resz/full_commentlist/1#c37319596
Válasz erre: A magyar autóvásárló hülye 3. rész
2019-06-17T11:16:39+02:00
2019-06-17T11:16:39+02:00
Zoltan Danielth
http://blog.hu/user/1460078
Nagyszerű korrajz, élvezetes stílus! "Sírjak vagy nevessek" hatás. Telitalálat!
https://tcomment.blog.hu/2013/02/21/majdnem_megolte_egy_katyu/full_commentlist/1#c36882764
Válasz erre: Majdnem megölte egy kátyú
2019-03-12T20:56:06+01:00
2019-03-12T20:56:06+01:00
okleveles naiv
http://blog.hu/user/272724
<a href="https://tcomment.blog.hu/2013/02/21/majdnem_megolte_egy_katyu?full_commentlist=1#c19099740" class="reply_nick_36576" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 19099740 );">@mizie</a>: Nem. Ha törik a tengely, akkor nem az út- és látási viszonyoknak megfelelő sebességgel vezetett, azaz ő a hibás. Ez mogyoróország.
https://tcomment.blog.hu/2015/07/29/mennyivel_szabad_menni_magyarorszagon/full_commentlist/1#c36776652
Válasz erre: Mennyivel szabad menni Magyarországon?
2019-02-20T03:38:01+01:00
2019-02-20T03:38:01+01:00
Nomad VRAG
http://blog.hu/user/308159
Laktam 15 hónapot Hollandiában. 55-re még csak be sem élesített a radar. A kolléga igen súlyos visszaeső, ő komoly pénzeket fizetett már komoly túllépésekért. Na, neki sikerült Rotterdam alatt bevonatni a jogsiját a 100-as táblánál 150-es célfotóval, de csak azért, mert notórius visszaeső. Voltak azért jó dolgok is íz írásban...
https://tcomment.blog.hu/2013/02/21/majdnem_megolte_egy_katyu/full_commentlist/1#c36669948
Válasz erre: Majdnem megölte egy kátyú
2019-02-05T11:23:37+01:00
2019-02-05T11:23:37+01:00
tlantos
http://blog.hu/user/211794
Ki gondolta, hogy 2019-ben visszaterunk ide?<br />
<a rel="nofollow" href="https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2019/02/05/igy_tamadt_fel_egy_totalkaros_renault/">totalcar.hu/magazin/kozelet/2019/02/05/igy_tamadt_fel_egy_totalkaros_renault/</a>
https://tcomment.blog.hu/2013/12/02/megneztuk_a_kinai_szuperszedant/full_commentlist/1#c36270904
Válasz erre: Megnéztük a kínai szuperszedánt
2018-12-08T15:00:03+01:00
2018-12-08T15:00:03+01:00
Francoskrumpli
http://blog.hu/user/84972
No eltelt a cikk írása óta 5 év. Most olvastam el, angol Wikipedia oldalt is néztem a "márkáról". Szánalmas eladási eredményeket produkáltak még belpiacon is, és konkrétan szerepel az oldalon, hogy az európai jelenlét immár bevallottan nem fontos a számukra. A rendszámtábla-tartón látható szlovák link sem él már.
https://tcomment.blog.hu/2013/10/10/soha_tobbe_bmw-t/full_commentlist/1#c36266886
Válasz erre: Soha többé BMW-t!
2018-12-07T18:49:05+01:00
2018-12-07T18:49:05+01:00
Francoskrumpli
http://blog.hu/user/84972
Ilyen az, ha valakinek a meglévő sem elég, és még egy magamutogató-autó kell.
https://tcomment.blog.hu/2015/07/29/mennyivel_szabad_menni_magyarorszagon/full_commentlist/1#c36199220
Válasz erre: Mennyivel szabad menni Magyarországon?
2018-11-26T09:49:03+01:00
2018-11-26T09:49:03+01:00
<a href="https://tcomment.blog.hu/2015/07/29/mennyivel_szabad_menni_magyarorszagon?full_commentlist=1#c36195132" class="reply_nick_824344" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 36195132 );">@juletræ</a>: jogos !!<br />
miért vagyunk ilyen elnézőek a gyorshajtókkal ??<br />
ha 130-al megyek a belső sávban, tuti hogy rám tapad valaki és még neki áll feljebb !<br />
mire föl ?
https://tcomment.blog.hu/2015/07/29/mennyivel_szabad_menni_magyarorszagon/full_commentlist/1#c36195132
Válasz erre: Mennyivel szabad menni Magyarországon?
2018-11-25T17:07:50+01:00
2018-11-25T17:07:50+01:00
juletræ
http://blog.hu/user/824344
Tudjátok, hog mi a közös a jogosítvány "feltételes bevonásában" ( betiget frakendelse ) és feltétel nélküli bevonásában" Dániában? Az, hogy mindkettö után újra le lehet rakni a KRESZ vizsgát ( mind a 2 részét). A feltételes bevonást akkor kapja az ember, ha p.l. 3X rajtakapják, hogy 50 helyett 60-nal megy, vagy ha _ nem tartja be a követési távolságot_. És hogy utána 6 hónapig nem vezethetsz. És legalább 1500 kr (=200 eur) bírságot kell még befizetni. <br />
<br />
És tudjátok, hogy mi az EMG kurzus Hollandiában? Ha a rendörbácsi szrint különösen antiszociálisan vezetsz, akkor a 300-500 eur-s bírság mellett még az EMG kurzusra is beirat: ez 3 napig tart és 1060 eur-ba kerül. Ha nem mész el rá, ugrik a jogsi. Úgy értem végleg.<br />
<br />
És tudjátok, milyen kelemes vezetni a Rajnától északra? Csodás: senki nem akar lenyomni ( EMG, frakendelse, ugyebár), megállnak a lámpánál, stb. ( Bár a morál lepusztulása ott is tetten érhetö).<br />
<br />
És nem sikk kifogásokat gyártani, hogy miért mentünk p.l. a 90 helyett 115-tel: ezt a társadalom zöme ( ugy 80-90%-a ) elítéli, és ha figyelmetlenségböl mégis gyorshajt, akkor szégyelli magát miatta.<br />
<br />
És az 50 km/h az 50 km/h. Nem 52, nem 55 és végképp nem 67 km/h. Ha valakinek lassú, ha az 50-s táblánál 50-nel megyek ( és a tempomat szeinti 50, az tényleg 50), akkor lesz szíves írni az aktuális királynak, hercegnek, királynönek, miniszterelnöknek, és javasolni az 50-s határ felemelését 67-re. Sok sikert hozzá.
https://tcomment.blog.hu/2013/07/02/mese_a_negyliteres_fogyasztasrol/full_commentlist/1#c36000931
Válasz erre: Mese a négyliteres fogyasztásról
2018-10-22T09:25:29+02:00
2018-10-22T09:25:29+02:00
bontottcsirke
http://blog.hu/user/372462
<a href="https://tcomment.blog.hu/2013/07/02/mese_a_negyliteres_fogyasztasrol?full_commentlist=1#c21102499" class="reply_nick_636033" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 21102499 );">@RollGer</a>: szívemből szóltál, 10-bol 8 egy golyóerett barom a maradék kettő talán normális,de mivel negatív konnotacioval társul a márka birtoklasa lassan elengedik a birtoklási vágyat
https://tcomment.blog.hu/2013/07/02/mese_a_negyliteres_fogyasztasrol/full_commentlist/1#c36000911
Válasz erre: Mese a négyliteres fogyasztásról
2018-10-22T09:16:18+02:00
2018-10-22T09:16:18+02:00
bontottcsirke
http://blog.hu/user/372462
<a href="https://tcomment.blog.hu/2013/07/02/mese_a_negyliteres_fogyasztasrol?full_commentlist=1#c20150660" class="reply_nick_801143" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 20150660 );">@Scaleo</a>: az autóipart azért csesz egetik mert nyolcmilliárdbol lassan hatmilliardnsk lesz autója és akkor 10-rol 40 százalékra ugrik a kibocsátás amiben a CO2 csak egy tényező az egyenletben. És mivel az emberek kurva lusták élükön a hungarikumokkal a megoldás abban van hogy csak olyan autókat engedünk közlekedni aminek makulátlan a műszaki állapota és társul hozzá egy 600ft is benzin és 700ft os dízel ár . Ott már látható lenne a változás.
https://tcomment.blog.hu/2012/02/15/miert_hazudnak_az_autosiskolak/full_commentlist/1#c35619125
Válasz erre: Miért hazudnak az autósiskolák?
2018-08-04T17:14:37+02:00
2018-08-04T17:14:37+02:00
spocis
http://blog.hu/user/1379427
<a rel="nofollow" href="http://www.krustojumi.lv/b-kategorija">www.krustojumi.lv/b-kategorija</a> is the best place if you want to learn how to drive
https://tcomment.blog.hu/2012/07/15/a_zold_merga_titka_987/full_commentlist/1#c35613689
Válasz erre: A zöld Merga titka
2018-08-03T14:31:30+02:00
2018-08-03T14:31:30+02:00
red87
http://blog.hu/user/55039
Kicsit több, mint hat év alatt azt hiszem legalább nyolcadszor olvasom el. Még mindig ugyanannyira tetszik.
https://tcomment.blog.hu/2012/02/15/miert_hazudnak_az_autosiskolak/full_commentlist/1#c35558707
Válasz erre: Miért hazudnak az autósiskolák?
2018-07-23T17:37:24+02:00
2018-07-23T17:37:24+02:00
Rihards
http://blog.hu/user/1134412
B category driving courses in Latvia, Riga in driving school Krustojumi.lv - <a rel="nofollow" href="https://krustojumi.lv/b-kategorija/">krustojumi.lv/b-kategorija/</a>
https://tcomment.blog.hu/2012/07/15/a_zold_merga_titka_987/full_commentlist/1#c35526081
Válasz erre: A zöld Merga titka
2018-07-16T22:34:29+02:00
2018-07-16T22:34:29+02:00
Carrot2013
http://blog.hu/user/816417
Libabör, könnyek, imádás! <br />
Most fejeztem be a könyvedet és deszertnek még ezt gyorsban rátoltam. Petya fiam épp olvassa a gépén szintén a könyv után. Nagyon Becsüllek Csík!
https://tcomment.blog.hu/2013/07/10/motorozni_halalos/full_commentlist/1#c35467383
Válasz erre: Motorozni halálos
2018-07-05T11:34:04+02:00
2018-07-05T11:34:04+02:00
G.Freeman
http://blog.hu/user/34556
Az a helyzet hogy a motoros szubkultúrában azért annyira népszerű a halálfejes, koponyás póló,illusztáció, tankfestés, gyűrű, lánc stb, mert tudjuk hogy a motorozás közben bármikor megpusztulhatunk, de LESZARJUK.
https://tcomment.blog.hu/2012/02/15/miert_hazudnak_az_autosiskolak/full_commentlist/1#c35464583
Válasz erre: Miért hazudnak az autósiskolák?
2018-07-04T18:17:40+02:00
2018-07-04T18:17:40+02:00
Ashley Madison Freemon
http://blog.hu/user/1370531
Look in YouTube <a rel="nofollow" href="https://www.youtube.com/channel/UC8zcaTTsMA9F_9VYF5D8U4w">www.youtube.com/channel/UC8zcaTTsMA9F_9VYF5D8U4w</a> for some great driving tips.
https://tcomment.blog.hu/2012/02/09/kesjar_csaba_iden_lenne_50_eves/full_commentlist/1#c35423317
Válasz erre: Kesjár Csaba idén lenne 50 éves
2018-06-24T22:03:50+02:00
2018-06-24T22:03:50+02:00
totál kár
http://blog.hu/user/977609
<a href="http://tcomment.blog.hu/2012/02/09/kesjar_csaba_iden_lenne_50_eves?full_commentlist=1#c15775329" class="reply_nick_151868" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15775329 );">@Gyurma73</a>: igaz
https://tcomment.blog.hu/2015/07/29/mennyivel_szabad_menni_magyarorszagon/full_commentlist/1#c35394184
Válasz erre: Mennyivel szabad menni Magyarországon?
2018-06-19T15:27:04+02:00
2018-06-19T15:27:04+02:00
madbalee
http://blog.hu/user/87964
hetvennel:):<br />
<a rel="nofollow" href="https://totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/06/19/az_m7-esen_csaptak_le_a_jeloletlen_autos_rendorok/">totalcar.hu/magazin/kozelet/2018/06/19/az_m7-esen_csaptak_le_a_jeloletlen_autos_rendorok/</a>
https://tcomment.blog.hu/2012/07/15/a_zold_merga_titka_987/full_commentlist/1#c35283632
Válasz erre: A zöld Merga titka
2018-05-28T18:46:39+02:00
2018-05-28T18:46:39+02:00
Peter Csongradi
http://blog.hu/user/799960
Vagy 5X elolvastam ezt az írást az évek alatt.. mind az 5X megkönnyeztem.. ma is.
https://tcomment.blog.hu/2012/02/08/franciaagy_drezdabol/full_commentlist/1#c35250482
Válasz erre: Franciaágy Drezdából
2018-05-22T00:31:16+02:00
2018-05-22T00:31:16+02:00
slowMotion
http://blog.hu/user/618733
Ismerek valakit akinek van 1 V12-ese. Pl. Duesseldorfba nem hajthat be vele...
https://tcomment.blog.hu/2013/08/08/kik_bukhatnak_meg_a_szigoritott_muszakin/full_commentlist/1#c34920960
Válasz erre: Kik bukhatnak meg a szigorított műszakin?
2018-04-02T21:53:42+02:00
2018-04-02T21:53:42+02:00
ruben69
http://blog.hu/user/1347516
a hatso ajtot nem zarja a kozp.zar,atmegy igy a szigoritott muszakin koszi a valaszt
https://tcomment.blog.hu/2013/09/18/vezessen_helyettem_az_auto/full_commentlist/1#c34913750
Válasz erre: Vezessen helyettem az autó!
2018-04-01T09:11:59+02:00
2018-04-01T09:11:59+02:00
kohabitállak
http://blog.hu/user/726891
<a rel="nofollow" href="https://totalcar.hu/belsoseg/2018/03/22/igy_gazolt_gyalogost_az_onvezeto_auto/">totalcar.hu/belsoseg/2018/03/22/igy_gazolt_gyalogost_az_onvezeto_auto/</a> <br />
Viceses ez a cikk, így 5 év távlatából, közel 2020-hoz.<br />
Egyébként van az a helyzet, hogy örülnék egy hátsóüléses luxi fuvarnak, de ritka. Rendszeresen autózom keresztül kasul európát és ez nem hogy nyűg lenne, fárasztana, hanem megtaláltam a tökéletes kikapcsolódást. Kanyarvadász erős benzines kocsi, és nem hajtok autópályán. Igen, Lisszabonig sem. Megállok, nézelődöm, fotózok, eszemalszom ha kell. Imádom, és remélem nem kell megérnem, hogy ez Tilos legyen.
https://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban/full_commentlist/1#c34714008
Válasz erre: Hogyan indítsunk kemény mínuszban?
2018-02-28T10:11:26+01:00
2018-02-28T10:11:26+01:00
gigabursch
http://blog.hu/user/169612
<a href="http://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban?full_commentlist=1#c34713426" class="reply_nick_1230277" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34713426 );">@Zöld abc</a>: <br />
S ha majd kiderül, hogy az új benzinesek is, na akkor lesz majd a szarrágás cunami.<br />
<br />
Ugyanis a közvetlen befecskendezés is<br />
- vastagon kormol<br />
- melegágya a szupersavak képződésének.
https://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban/full_commentlist/1#c34711858
Válasz erre: Hogyan indítsunk kemény mínuszban?
2018-02-27T20:46:03+01:00
2018-02-27T20:46:03+01:00
gigabursch
http://blog.hu/user/169612
<a href="http://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban?full_commentlist=1#c34711834" class="reply_nick_169612" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34711834 );">@gigabursch</a>: <br />
Hrhhhrrr<br />
Okostelefon...
https://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban/full_commentlist/1#c34711834
Válasz erre: Hogyan indítsunk kemény mínuszban?
2018-02-27T20:41:21+01:00
2018-02-27T20:41:21+01:00
gigabursch
http://blog.hu/user/169612
<a href="http://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban?full_commentlist=1#c34707694" class="reply_nick_211794" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34707694 );">@tlantos</a>: <br />
A kurva nagy környezetvédők elgondolkodhatnának egy idő előtt leharcolt gêp vagy géprêsz ökológiai lábnyomán egy-két perc melegítêssel szemben.<br />
Persze ez az előírás nem vonatkozik vonatokra, nehézgépekre, meg úgy minden légfékes tgkra, mert amíg nincs légkör, addig úgyse mehetsz.<br />
Magyarán ne hőbörögj, hanem vedd êszre, hogy az "okos" ês szuperzöld németek torkán mennnyi kretênsêget tolnak le.<br />
Miattam maradhatsz konzumidióta, de én inkább a józsn eszem használom.<br />
<br />
Az ig-l bírságos têmedat meg po t letojom, ugyanis a téms stemoontjából irrekeváns. Egyébiránt ott sem az ész győzött...
https://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban/full_commentlist/1#c34707838
Válasz erre: Hogyan indítsunk kemény mínuszban?
2018-02-27T08:45:39+01:00
2018-02-27T08:45:39+01:00
bontottcsirke
http://blog.hu/user/372462
<a href="http://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban?full_commentlist=1#c34707578" class="reply_nick_1230277" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34707578 );">@Zöld abc</a>: Az új dízelek nem büdösek? Amikor elmegy mellettem egy ilyen pététédé céerdé kátéidá-tököm percekig köpködök, olyan fém íze van mindennek. Idióta európaiak ezzel akarták ellensúlyozni, hogy nem képesek rendes szívó-benzineseket gyártani, ezért százezrek fognak idővel tüdőrákot kapni.
https://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban/full_commentlist/1#c34707694
Válasz erre: Hogyan indítsunk kemény mínuszban?
2018-02-27T08:17:28+01:00
2018-02-27T08:17:28+01:00
tlantos
http://blog.hu/user/211794
<a href="http://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban?full_commentlist=1#c34707554" class="reply_nick_169612" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34707554 );">@gigabursch</a>: akkor szivjad te a dizeled fustjet melegites kozben.<br />
Kornyezetvedelmi oka van a tiltasnak.<br />
Tudod, amikor Linz mellett elfelejted eszrevenni az IG-L feliratot a 100-as tabla alatt, es nem 50 EUR, hanem 750 EUR lesz a gyorshajtas.
https://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban/full_commentlist/1#c34707644
Válasz erre: Hogyan indítsunk kemény mínuszban?
2018-02-27T08:04:44+01:00
2018-02-27T08:04:44+01:00
ADLI szakértő
http://blog.hu/user/1297904
<a href="http://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban?full_commentlist=1#c15849610" class="reply_nick_476565" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15849610 );">@Lucky Larry Silverstein</a>: termosztatod, gombafejed rendben van? (en csereltem mindkettot) Az en corsa B-m, igaz 1.2-es, -15 fokban, 1 kilometer utan meleg levegot fuj, 2 kilometer utan forrot. <br />
Sok autóm volt, de ilyen jó fűtése még egyiknek sem.
https://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban/full_commentlist/1#c34707566
Válasz erre: Hogyan indítsunk kemény mínuszban?
2018-02-27T07:48:02+01:00
2018-02-27T07:48:02+01:00
gigabursch
http://blog.hu/user/169612
Tisztelt TC!<br />
Kedves Göbi!<br />
<br />
Ezt a cikket - amúgy helyesen - évről-évre belinkelitek.<br />
<br />
De! Mi van a CNG és LPG üzemű kocsikkal?<br />
Azokra gondolok, amelyekben még benzin üzem sincs?<br />
<br />
Nincs ami lemossa az üzemanyagot, ugyanakkor a reduktornak is kell egy kis előmelegedés?.
https://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban/full_commentlist/1#c34707554
Válasz erre: Hogyan indítsunk kemény mínuszban?
2018-02-27T07:46:03+01:00
2018-02-27T07:46:03+01:00
gigabursch
http://blog.hu/user/169612
<a href="http://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban?full_commentlist=1#c34707414" class="reply_nick_211794" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34707414 );">@tlantos</a>: <br />
Mert ekkora faszok a németek.
https://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban/full_commentlist/1#c34707414
Válasz erre: Hogyan indítsunk kemény mínuszban?
2018-02-27T06:44:27+01:00
2018-02-27T06:44:27+01:00
tlantos
http://blog.hu/user/211794
"A dízelmotor csak egy kicsit más. Itt beindítás után kb. egy percig ne adjunk gázt, ne csináljunk semmit, hagyjuk ketyegni, majd azután induljunk el."<br />
Gratulalok. Nemetorszagban - teljesen jogosan - 3 szamjegyu a birsag ezert. EUR-ban persze.<br />
AKi ezt csinalja, remeleg, belevagja a szomszed a szelvedobe a csakanyt.<br />
Szagold te a szarod fustjet.
https://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban/full_commentlist/1#c34707406
Válasz erre: Hogyan indítsunk kemény mínuszban?
2018-02-27T06:42:06+01:00
2018-02-27T06:42:06+01:00
tlantos
http://blog.hu/user/211794
"A dízelmotor csak egy kicsit más. Itt beindítás után kb. egy percig ne adjunk gázt, ne csináljunk semmit, hagyjuk ketyegni, majd azután induljunk el."<br />
Gratulalok. Nemetorszagban - teljesen jogosan - 3 szamjegyu a birsag ezert. EUR-ban persze.<br />
AKi ezt csinalja, remeleg, belevagja a szomszed a szelvedobe a csakanyt.<br />
Szagold te a szarod fustjet.
https://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban/full_commentlist/1#c34706122
Válasz erre: Hogyan indítsunk kemény mínuszban?
2018-02-26T20:38:47+01:00
2018-02-26T20:38:47+01:00
Katana750
http://blog.hu/user/729670
<a href="http://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban?full_commentlist=1#c34703842" class="reply_nick_222511" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34703842 );">@Burgermeister</a>: A sógoromnak Ford Escape hibridje van(Kanadában) és 7-8000 km után cseréli(cserélteti) az olajat pont az extrém terhelés miatt. Ja és 0W20 pont a hidegen vonyíttatás okán.
https://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban/full_commentlist/1#c34706070
Válasz erre: Hogyan indítsunk kemény mínuszban?
2018-02-26T20:32:02+01:00
2018-02-26T20:32:02+01:00
Katana750
http://blog.hu/user/729670
6 éve volt 15 éves az a Clio. Szerintem már rég elbontották! Remélhetőleg egy erősebb verdában ül a fiatalasszony és gond nélkül kimegy a garázsból hidegen is!(polkorrektség ide vagy oda)
https://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban/full_commentlist/1#c34705646
Válasz erre: Hogyan indítsunk kemény mínuszban?
2018-02-26T19:46:16+01:00
2018-02-26T19:46:16+01:00
Kismacska nyárson
http://blog.hu/user/553218
<a href="http://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban?full_commentlist=1#c15858344" class="reply_nick_146861" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15858344 );">@kompakt</a>: Igen, feltétlen járatnod kellene pár percig. Ez a helyes eljárás, de nem "polkorrekt".
https://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban/full_commentlist/1#c34705514
Válasz erre: Hogyan indítsunk kemény mínuszban?
2018-02-26T19:29:00+01:00
2018-02-26T19:29:00+01:00
Kismacska nyárson
http://blog.hu/user/553218
<a href="http://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban?full_commentlist=1#c15846444" class="reply_nick_149673" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15846444 );">@Jankove</a>: Igen, ez a helyes eljárás. De nem POLITIKAILAG! A polkorrektség ugyanis azt jelenti, hogy bedőlünk a globális felmelegedés nevű propagandának, aminek valódi célja egy új termék piacra bevezetése volt, a széndioxid kvótáké.<br />
Az hogy valójában nem melegszik a Föld (lásd idei telet mikor az amcsik meg az angolok is majdnem megfagytak, jelenleg meg Európa ül a sarkvidéki hidegben) kutyát-macskát nem érdekel. A birka bégethet, de diktálni Rothschild diktál.<br />
Szóval politikailag korrekt eljárás az ha állás közben NEM melegítjük az autót. Mert így melegítjük a környezetet, miközben nem megyünk sehova! Nem utolsó sorban a fogyasztói társadalomnak is adunk egy pofont, mert az álló helyzetben bemelegített motor tovább bírja, vagyis később fogunk autót venni, ezzel támogatva az autóipart és adójával az államot. Sőt, a bankokon keresztül az elitet (Rothschild, Warburg, JP Morgan, stb) se pénzeljük, mert ugye autót hitelre szokás venni, azon meg kamat is van.<br />
Tehát: a javaslatod bár igaz, de teljes mértékben helytelen. Mert politikailag inkorrekt. Teljesen olyan mintha azt mondanád hogy ki a migránsokkal Európából.
https://tcomment.blog.hu/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban/full_commentlist/1#c34703842
Válasz erre: Hogyan indítsunk kemény mínuszban?
2018-02-26T15:45:49+01:00
2018-02-26T15:45:49+01:00
Burgermeister
http://blog.hu/user/222511
Es a plug in hibridek? Elindulok elektonokkal majd kell nyomni egy nagyobb gazt<br />
Beindul a hideg benzinmotor.....ismetlem hideg mint allat es porog 3ezren. Ez igy ok?
https://tcomment.blog.hu/2012/02/15/pont_a_toyotaval_kell_versenyezni/full_commentlist/1#c34668758
Válasz erre: Pont a Toyotával kell versenyezni?
2018-02-21T12:02:55+01:00
2018-02-21T12:02:55+01:00
kadibela
http://blog.hu/user/348723
<a href="http://tcomment.blog.hu/2012/02/15/pont_a_toyotaval_kell_versenyezni?full_commentlist=1#c15831844" class="reply_nick_279166" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15831844 );">@GRX</a>: <br />
Akkor folytassuk a sort, az általam próbált, általunk szervizelt modellekkel:<br />
2007: Peugeot 207 bajuszkapcsoló rendben<br />
2008-2017: új Partner: nincs bajuszkapcsoló probléma<br />
2008: 508 bajuszkapcsoló OK<br />
2009: régi 308, bajuszkapcsoló rendben<br />
2010: 308 modellfrissítés. bajuszkapcsoló jó<br />
2012: 208 bajuszkapcsoló rendben<br />
2013: 2008 bajuszkapcsoló teljesen jó<br />
2014: új 308 bajuszkapcsoló teljesen jó <br />
2013-15: 3008 és 5008 bajuszkapcsolóval semmi baj<br />
2016_ új Expert: tökételes a bajuszkapcsoló<br />
2016-17: új 3008 és új 5008 bajuszkapcsoló rendben<br />
<br />
Eltelt 14 év, megjelent 13 modell, amiben semmi problémát nem produkált a bajuszkapcsoló! A "legenda" mégis tovább él, a minap is olvastam valahol. A sok tudatlan meg elhiszi, és ez alapján vásárol autót. Én ezzel nem tudok mit kezdeni.
https://tcomment.blog.hu/2012/02/09/kesjar_csaba_iden_lenne_50_eves/full_commentlist/1#c34603312
Válasz erre: Kesjár Csaba idén lenne 50 éves
2018-02-10T09:08:13+01:00
2018-02-10T09:08:13+01:00
HUNforchalad
http://blog.hu/user/1070714
<a href="http://tcomment.blog.hu/2012/02/09/kesjar_csaba_iden_lenne_50_eves?full_commentlist=1#c15771834" class="reply_nick_134567" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15771834 );">@127_sud</a>: Az lehet apám volt akivel láttad :D Szántódon volt Csabáéknak háza nem messze a miénktől és apám nagyon jó barátja volt. A parti villasoron is nyomták a gokartot.
https://tcomment.blog.hu/2012/02/09/kesjar_csaba_iden_lenne_50_eves/full_commentlist/1#c34602390
Válasz erre: Kesjár Csaba idén lenne 50 éves
2018-02-09T22:23:45+01:00
2018-02-09T22:23:45+01:00
Rocko-
http://blog.hu/user/44335
<a href="http://tcomment.blog.hu/2012/02/09/kesjar_csaba_iden_lenne_50_eves?full_commentlist=1#c34601332" class="reply_nick_797847" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34601332 );">@wmormo</a>: lásd eggyel feletted. egy hatéves cikket kommentálsz.
https://tcomment.blog.hu/2012/02/09/kesjar_csaba_iden_lenne_50_eves/full_commentlist/1#c34601332
Válasz erre: Kesjár Csaba idén lenne 50 éves
2018-02-09T19:54:32+01:00
2018-02-09T19:54:32+01:00
wmormo
http://blog.hu/user/797847
Azt az évszámot újra kellene számolni: 2018-1962=56!!
https://tcomment.blog.hu/2014/08/19/dizel_vagy_benzin_dontse_el_most/full_commentlist/1#c34561968
Válasz erre: Dízel vagy benzin? Döntse el most!
2018-02-02T13:39:09+01:00
2018-02-02T13:39:09+01:00
Axnix
http://blog.hu/user/656670
<a href="http://tcomment.blog.hu/2014/08/19/dizel_vagy_benzin_dontse_el_most?full_commentlist=1#c24228769" class="reply_nick_325287" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 24228769 );">@boom2</a>: Nekem 10 éves, de csak 87 ezer km-t futott 1,6 dízel egyterűm van. Az utolsó műszaki vizsgára felkészítés során nem egy összegben 820 e Ft-ot fizettem. Majdnem mindent utángyártottal (katalizátor, turbó, stb.) kellett pótolni. Márkát nem mondok. Sokat megyek városban. Akkor is, ha ezt tudtam volna...
https://tcomment.blog.hu/2014/08/19/dizel_vagy_benzin_dontse_el_most/full_commentlist/1#c34561910
Válasz erre: Dízel vagy benzin? Döntse el most!
2018-02-02T13:31:43+01:00
2018-02-02T13:31:43+01:00
Axnix
http://blog.hu/user/656670
<a href="http://tcomment.blog.hu/2014/08/19/dizel_vagy_benzin_dontse_el_most?full_commentlist=1#c24212157" class="reply_nick_176817" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 24212157 );">@Seca81</a>: Nekem a Nikon D80-as 10MP-s tetszik. Keveset fogyaszt.
https://tcomment.blog.hu/2011/12/16/nem_kerek_elnezest/full_commentlist/1#c34495031
Válasz erre: Nem kérek elnézést
2018-01-21T13:37:55+01:00
2018-01-21T13:37:55+01:00
Rocko-
http://blog.hu/user/44335
<a href="http://tcomment.blog.hu/2011/12/16/nem_kerek_elnezest?full_commentlist=1#c34495025" class="reply_nick_763092" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34495025 );">@geegee.</a>: alakul, alakul. :D
https://tcomment.blog.hu/2011/12/16/nem_kerek_elnezest/full_commentlist/1#c34495025
Válasz erre: Nem kérek elnézést
2018-01-21T13:37:12+01:00
2018-01-21T13:37:12+01:00
geegee.
http://blog.hu/user/763092
<a href="http://tcomment.blog.hu/2011/12/16/nem_kerek_elnezest?full_commentlist=1#c34491569" class="reply_nick_44335" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34491569 );">@Rocko-</a>: Volt beszólni, s3ggfej?!<br />
Nyilván nem az igazi Rocko vagy,csak lopod a nikket...Keress magadnak valaki mást, jó?
https://tcomment.blog.hu/2011/12/16/nem_kerek_elnezest/full_commentlist/1#c34491569
Válasz erre: Nem kérek elnézést
2018-01-20T19:17:09+01:00
2018-01-20T19:17:09+01:00
Rocko-
http://blog.hu/user/44335
<a href="http://tcomment.blog.hu/2011/12/16/nem_kerek_elnezest?full_commentlist=1#c34488495" class="reply_nick_763092" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 34488495 );">@geegee.</a>: anyád.
https://tcomment.blog.hu/2011/10/19/gyari_vagy_utangyartott_alkatresz/full_commentlist/1#c34490185
Válasz erre: Gyári vagy utángyártott alkatrész?
2018-01-20T14:20:33+01:00
2018-01-20T14:20:33+01:00
ketmolnarauto
http://blog.hu/user/1261005
Több kis városban működő autóalkatrész kis- és nagykereskedőként elmondhatom, hogy sokkal egyszerűbb a kérdés, mint sokan gondolják.<br />
Az már lerágott csont, hogy az autógyártók nagy része nem gyárt autóalkatrészt. Beszállítóknak elismert gyártókat választanak. Kis hazánkban inkább azzal van gond, hogy amit egy német átlagember rá tud költeni egy évben az autójára, ezért Magyarországon autót veszünk.<br />
<br />
Nálunk a cégnél 100 emberből 90 a legolcsóbb alkatrészt keresi. Kb. kilenc már közepes minőséghez ragaszkodik. És van egy százalék aki a csúcsminőséget. Esetleg előfordul olyan „fehér holló”, akinek csak a gyári kell. <br />
A gyári alkatrészek ára között lehet valamennyi árkülönbség országonként. De a lényeg, hogy egy német vagy egy svájci átlagembernek meg sem kottyan. Míg egy átlag magyarnak, ha kimondjuk a gyári alkatrész árát, akkor egyből kirohan az üzletből. Sok esetben, ha a magyar átlag keresethez képest nagyon drága alkatrészt keresnek és esetleg több százezres alkatrészről van, szó akkor ki sem merjük mondani az árat. Inkább küldjük bontóba.<br />
Azt azért le lehet szögezni, hogy a gyári alkatrész általában jóval drágább, mint az utángyártott. De az utángyártott alkatrészek között is nagy árkülönbség lehet. Gondoljunk csak bele, például a BOSCH az autóalkatrész gyártásban mennyi innovatív terméket jegyzett be. Ezek kifejlesztéséhez komoly laboratóriumi fejlesztések szükségesek, amit a termékekre áthárítva a vásárlóknak ki kell fizetnie.<br />
Egy kínai beszállítónkkal közös beszélgetésünkön említettem, hogy a magyar ember, ha meghallja, hogy kínai márka, akkor nem feltétlenül jó minőség jut eszébe. A „kis” kínai erre azt a választ adta, hogy ő bármilyen minőségben le tud gyártani autóalkatrészt. Csak a magyar embernek általában a legolcsóbb alkatrész kell. Úgy gondolom, hogy teljesen igaza van. Szerintetek a kínai gazdaság azért van az élvonalban, mert minden olcsó és rossz, amit gyártanak? Nem! Velünk van a gond. Nálunk sajnos erre van a legnagyobb kereslet.<br />
A cikkben csak a saját tapasztalataimat írtam le, ami nem minősül országos átlagnak! Legalábbis bízok benne…<br />
<br />
Molnár László<br />
<a rel="nofollow" href="http://ketmolnarauto.hu/">ketmolnarauto.hu/</a>
https://tcomment.blog.hu/2011/12/16/nem_kerek_elnezest/full_commentlist/1#c34488495
Válasz erre: Nem kérek elnézést
2018-01-20T03:34:52+01:00
2018-01-20T03:34:52+01:00
geegee.
http://blog.hu/user/763092
Haha, jár-e-é itt még valaki 2018-ban?<br />
Az nyomjon már egy választ nekem. :D<br />
<br />
A jó öreg tcomment.Amikor még voltak kommentek a cikkek után.Milyen jó is volt olvasgatni.Néha kicsit anyázkodtak a népek egymásra, de mégis csak volt valamiféle közösség.<br />
Ez sajnos mind elveszett a saját doménes, elmondhatatlanul fosh műszaki minőségű tc-s saját-bloggal.Kár érte.<br />
Vajon manapság ez a sok ember hol lehet, mit csinál, merre kommentel?<br />
Hmm, kérdések, amikre sosem lesz válasz...<br />
<br />
Jaa, igen, el is felejtettem, hogy ki vagyok tiltva a hivatalos nikkemmel... :D
https://tcomment.blog.hu/2012/09/25/on_rosszul_tudja/full_commentlist/1#c34406261
Válasz erre: Ön rosszul tudja
2018-01-05T20:18:33+01:00
2018-01-05T20:18:33+01:00
Acmee
http://blog.hu/user/98828
Most már tulajdonosként tudok hozzászólni
https://tcomment.blog.hu/2012/01/12/na_de_hogyan_nyelt_el_650_ezer_forintot_egy_uj_dizel_c_eed/full_commentlist/1#c34149857
Válasz erre: Na de hogyan nyelt el 650 ezer forintot egy új dízel C’eed?
2017-11-18T08:46:36+01:00
2017-11-18T08:46:36+01:00
hari69
http://blog.hu/user/1064026
<a href="http://tcomment.blog.hu/2012/01/12/na_de_hogyan_nyelt_el_650_ezer_forintot_egy_uj_dizel_c_eed?full_commentlist=1#c18394041" class="reply_nick_73422" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18394041 );">@Jólfelhúztammagam</a>: like :)
https://tcomment.blog.hu/2012/01/12/na_de_hogyan_nyelt_el_650_ezer_forintot_egy_uj_dizel_c_eed/full_commentlist/1#c34149851
Válasz erre: Na de hogyan nyelt el 650 ezer forintot egy új dízel C’eed?
2017-11-18T08:45:11+01:00
2017-11-18T08:45:11+01:00
hari69
http://blog.hu/user/1064026
Hát szerintem az a helyzet, ha a tankból jött ki a sok fémreszelék ami szemmel látható, azt már egy 5 mikronos szűrőnek is ki kellene szedni a gázolajból. Az a kérdés, hogy me, volt -e elrontva a javítás kizárólag a porlasztó felújítással... mert szerintem igen.
https://tcomment.blog.hu/2012/01/12/na_de_hogyan_nyelt_el_650_ezer_forintot_egy_uj_dizel_c_eed/full_commentlist/1#c34074674
Válasz erre: Na de hogyan nyelt el 650 ezer forintot egy új dízel C’eed?
2017-11-05T14:19:14+01:00
2017-11-05T14:19:14+01:00
póétabár
http://blog.hu/user/718817
Kedves Kia Sportage szakértők, segíteni tudó autós Társak! <br />
Vettem 3 éve egy KIA SPORTAGE 1989-es évjáratú 1980 köbcentis Mazda motoros, felújított <br />
elektromos ZEXEL EDC adagolóval rendelkező városi kis terepjárót. Semmi gondom nem volt vele, ám egy éve szívat piszokul. Nem akar életre kelni. Autószerelőhöz elvittem,mondta adagoló hiba. Felújítattam az adagolót kb. 2 hete amivel ment kb. 40 percet a városban a verda. Megint megállt. Semmivel nem tudtuk beindítani. Adagolóba még bemegy a gázolaj, de onnan nem akar tovább menni. A felújítást végző adagolós azt mondta ez elektromos hiba,nézessem meg szakemberrel. Olyan elektromos szakembert keresnék,aki ért eme adagoló elektronikájához. Sajnos ezen a szérián, nincs olyan csatlakozó ajzat, amelyre rá lehetne csatlakoztatni egy hibajelző készüléket. Bármilyen szakmai segítséget,egy hozzáértő szakember telefonszámát,elérhetőséget nagy tisztelettel megköszönök! De el is adnám így ahogy van! Tel: 0620 5994804, vagy e-mail: kontaktmailbox@gmail.com
https://tcomment.blog.hu/2012/01/19/karikas_zsebcsatahajo/full_commentlist/1#c33913919
Válasz erre: Karikás zsebcsatahajó
2017-10-08T18:34:36+02:00
2017-10-08T18:34:36+02:00
Golf2
http://blog.hu/user/283146
Vályi a király,több posztot tőle!
https://tcomment.blog.hu/2014/08/19/dizel_vagy_benzin_dontse_el_most/full_commentlist/1#c33760074
Válasz erre: Dízel vagy benzin? Döntse el most!
2017-09-13T21:01:08+02:00
2017-09-13T21:01:08+02:00
Prednizon
http://blog.hu/user/1164237
Valahogy ezek a dízelek még mindig nem képesek rendesen károsanyagot kibocsátani, már csak ezért se venném meg őket:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="https://munkahet.hu/hirek/magazin/a-legujabb-dizelautok-is-erosen-kornyezetszennyezoek">munkahet.hu/hirek/magazin/a-legujabb-dizelautok-is-erosen-kornyezetszennyezoek</a>
https://tcomment.blog.hu/2013/05/08/oreg_auto_sajnos_mar_ven_auto/full_commentlist/1#c33755776
Válasz erre: Öreg autó, sajnos már vén autó
2017-09-13T09:46:31+02:00
2017-09-13T09:46:31+02:00
Szakyster
http://blog.hu/user/30164
Ha 180-al mész, akkor a te felelősséged arra figyelni, hogy le tudj lassulni, ha kisorolnak eléd. Valamit valamiért. Ha nem jön össze, akkor teljesen jogosan mész a börtönbe, és remélhetőleg max dodgemet vezethetsz.<br />
<br />
Amúgymeg olyan hogy "jogos "visszaköcsögölési-retorziót"", nem létezik. Éppen úgy, ahogy jogos büntetőfékezés sem.
https://tcomment.blog.hu/2012/08/23/a_japan_auto_legendaja/full_commentlist/1#c33655504
Válasz erre: A japán autó legendája
2017-08-26T22:02:22+02:00
2017-08-26T22:02:22+02:00
wolves84lb
http://blog.hu/user/314631
<a href="http://tcomment.blog.hu/2012/08/23/a_japan_auto_legendaja?full_commentlist=1#c17634672" class="reply_nick_726024" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 17634672 );">@merida001</a>: <br />
"@Blindmouse: <br />
<br />
De akkor is a japánok tervezték hozták létre, csak más piacra."<br />
<br />
Ha ez a Blindmouse az a Blindmouse, aki régebben a Mitsu-fórumba irkált (nekem úgy tűnik, hogy igen :D), akkor sztem ő eléggé képben van az Eclipse-ekkel és a japán autókkal kapcsolatban :)
https://tcomment.blog.hu/2014/08/19/dizel_vagy_benzin_dontse_el_most/full_commentlist/1#c33523004
Válasz erre: Dízel vagy benzin? Döntse el most!
2017-08-04T10:25:51+02:00
2017-08-04T10:25:51+02:00
miszlik
http://blog.hu/user/254020
Basszus,engem a laikust teljesen elijesztettél ezzel a cikkel. Jövő tavasszal szándékoztam használt autót venni, max 8000 eurót szánok rá, de most teljesen bizonytalan lettem... Mazda 6 volt a kiszemelt, 7-8 éves. Lehet, hogy megtartom a 10 éves Loganom..
https://tcomment.blog.hu/2012/07/15/a_zold_merga_titka_987/full_commentlist/1#c33289587
Válasz erre: A zöld Merga titka
2017-06-25T09:01:25+02:00
2017-06-25T09:01:25+02:00
kuf
http://blog.hu/user/40368
Ha ez lenne a totalcar utolsó cikke, tökéletes lezárás egy nagyszerű embertől. 40 évesen elpityeredtem magam, köszi Zsolti!
https://tcomment.blog.hu/2012/07/15/a_zold_merga_titka_987/full_commentlist/1#c33289151
Válasz erre: A zöld Merga titka
2017-06-25T01:52:20+02:00
2017-06-25T01:52:20+02:00
David Bowman
http://blog.hu/user/383313
Így kell ezt.
https://tcomment.blog.hu/2012/07/15/a_zold_merga_titka_987/full_commentlist/1#c33288217
Válasz erre: A zöld Merga titka
2017-06-24T21:40:02+02:00
2017-06-24T21:40:02+02:00
zsolt68
http://blog.hu/user/240542
Meghatottan olvastam, bár nekünk nem volt semmilyen autónk, mikor én gyerek voltam. Ez olyan személyes írás volt, mintha egy régi barátom mesélte volna el. Nagy élmény volt olvasni, köszönöm. <br />
Komolyan mondom, ÍRJÁL KÖNYVET CSÍK!
https://tcomment.blog.hu/2012/07/15/a_zold_merga_titka_987/full_commentlist/1#c33287609
Válasz erre: A zöld Merga titka
2017-06-24T19:18:00+02:00
2017-06-24T19:18:00+02:00
op tomi
http://blog.hu/user/85262
Zsolt, ez gyönyörű volt, össze is szedném szívem szerint apám első új autóját, a drapp Skoda 120L-t, DS-51-50 volt a rendszám, csak sajnos Apu 2010-ben meghalt... irigyellek és még jobban tisztellek!
https://tcomment.blog.hu/2015/03/25/a_szar_autot_is_lehet_szeretni/full_commentlist/1#c33264043
Válasz erre: A szar autót is lehet szeretni
2017-06-20T15:52:18+02:00
2017-06-20T15:52:18+02:00
HaZs
http://blog.hu/user/1212073
Egy újabb japán fanboyocska, aki képes egy két éves poszthoz hozzászólni, mert valaki kételkedni merészel a japán csodák megbíthatóságában. Röhej. :DDD
https://tcomment.blog.hu/2015/03/25/a_szar_autot_is_lehet_szeretni/full_commentlist/1#c33256063
Válasz erre: A szar autót is lehet szeretni
2017-06-19T10:27:16+02:00
2017-06-19T10:27:16+02:00
wolves84lb
http://blog.hu/user/314631
<a href="http://tcomment.blog.hu/2015/03/25/a_szar_autot_is_lehet_szeretni?full_commentlist=1#c26572126" class="reply_nick_206890" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 26572126 );">@Yaesu</a>: <br />
"A dízel V6-al valóban vannak gondok, de ha találsz egy benzines V6-ot véletlenül, gondolkozz el rajta. Semmi baja sem az automata váltónak, sem a hidraulika rendszernek. Igaz, hogy több törődést, és emiatt nagyobb anyagi ráfordítást igényel, de ha mindezt megkapja, kevés kényelmesebb tömegautó van nála."<br />
<br />
Na, itt váltál végképp nevetségessé...neked a kényelem a legfontosabb, cserébe bevállalod, hogy a többinél többet költesz a kocsidra - ami ugye egészen véletlenül Citroen C6. És szerinted a japán autótulajdonosok meg mind kamuznak, mert ők nem vallják be, hogy elromlik a kocsijuk. De te persze tudod, hogy nekik is elromlik, mert. Mert a te C6osod igaz, több törődést igényel, mint egy átlag autó, de az megéri, mert kényelmes.<br />
Ez a hét vicce (lenne, ha nem két éve írtad volna ez a baromságot).
https://tcomment.blog.hu/2015/03/25/a_szar_autot_is_lehet_szeretni/full_commentlist/1#c33256019
Válasz erre: A szar autót is lehet szeretni
2017-06-19T10:13:53+02:00
2017-06-19T10:13:53+02:00
wolves84lb
http://blog.hu/user/314631
<a href="http://tcomment.blog.hu/2015/03/25/a_szar_autot_is_lehet_szeretni?full_commentlist=1#c26570796" class="reply_nick_206890" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 26570796 );">@Yaesu</a>: <br />
"Ha ellátogatsz egy BMW, Citroën, Alfa, Audi, vagy akármilyen más topicba, ott ha kérdezel, elmondják, hogy az adott típusnál mi a gond, mire kell figyelni, mi a megoldás. A japán fórumok viszont többnyire nem ilyenek. "<br />
<br />
Naja, hozod az igazi "hater" figurát. Pont egy BMW-s, egy Alfás, vagy egy Citroenes mondja majd el, mi a baj a kocsijával? Muhahahahahaha...Ezek közül kettővel max a Hondások versenyezhetnek (BMW és Alfa) elfogultság tekintetében. A Citroen meg...mindent elmond róluk, hogy a Mitsu Coltommal húztam haza bátyám CX-ét hóviharban 140km-t. A CX azóta is ott áll az udvarban, már mozdítani sem lehet, mert szétrohadt.
https://tcomment.blog.hu/2015/03/25/a_szar_autot_is_lehet_szeretni/full_commentlist/1#c33255941
Válasz erre: A szar autót is lehet szeretni
2017-06-19T09:56:43+02:00
2017-06-19T09:56:43+02:00
wolves84lb
http://blog.hu/user/314631
<a href="http://tcomment.blog.hu/2015/03/25/a_szar_autot_is_lehet_szeretni?full_commentlist=1#c26568610" class="reply_nick_206890" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 26568610 );">@Yaesu</a>: Ez azért még két évvel később is baromság :)<br />
"Más a játszóautó, és más a közlekedőedény. Pl. én a fos Lexus-tól elvártam volna, hogy nem rohad le kint németben fél évesen, vagy nem merül le az akkumulátor a kontakthibás gyári riasztó miatt. Ja, hogy japán autó soha nem romlik el? Hát kedves japánfanok, higyjétek csak azt. :D"<br />
Toyota Corolla AE86, Suzuki Swift, Mitsubishi Colt 1.6, Mazda 323 és Lexus IS200. Ezek összesen 20 évig voltak meg, ebből 8 év a Colt és már 3 és az IS200-as számláján. Egyetlen egyszer nem indult a Colt - kilopták a gyújtáselosztóját. A Mazdaban egyszer megfőztem a motort, mert nem vettem észre időben, h miért szivárog a víz, és elfogyott az autópályán.<br />
<br />
De tudod mit, elhiszem neked, hogy a japán autó sosem romlik el :D
https://tcomment.blog.hu/2012/07/15/a_zold_merga_titka_987/full_commentlist/1#c33222731
Válasz erre: A zöld Merga titka
2017-06-12T23:43:28+02:00
2017-06-12T23:43:28+02:00
ikke i drift
http://blog.hu/user/80339
Olyan ez az írás mint a biblia. Időnként újra elolvasom, és kerek lesz a világ.
https://tcomment.blog.hu/2012/07/17/draga_vs_premium_nyolc_evesen/full_commentlist/1#c33061947
Válasz erre: Drága vs. prémium, nyolc évesen
2017-05-16T18:16:14+02:00
2017-05-16T18:16:14+02:00
vtec
http://blog.hu/user/40175
Hmm, a 9 éves Toyota priusom, 300 ezer kilométerrel, amiből taxiüzem 240 ezer, sokkal szebb állapotú beltérrel rendelkezik.
https://tcomment.blog.hu/2012/05/14/benzint_kilencszazert_valaki/full_commentlist/1#c32931243
Válasz erre: Benzint kilencszázért, valaki?
2017-04-27T06:27:44+02:00
2017-04-27T06:27:44+02:00
Burgermeister
http://blog.hu/user/222511
A mostani használt ára 3-4 misi közöt...ujra kellene gondolni a cikket!!!
https://tcomment.blog.hu/2015/03/18/gigavisszahivas_300_ezer_bmw-motor_erintett/full_commentlist/1#c32886979
Válasz erre: Gigavisszahívás: 300 ezer BMW-motor érintett
2017-04-20T21:46:39+02:00
2017-04-20T21:46:39+02:00
magyar anya
http://blog.hu/user/244608
<a href="http://tcomment.blog.hu/2015/03/18/gigavisszahivas_300_ezer_bmw-motor_erintett?full_commentlist=1#c32883949" class="reply_nick_43431" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 32883949 );">@Kukkoló</a>: Hú komám, gyors vagy mint a fény!<br />
Ez egy 2015-ös topik.....
https://tcomment.blog.hu/2012/02/23/eltunt_az_elso_magyar_swift/full_commentlist/1#c32884189
Válasz erre: Eltűnt az első magyar Swift?
2017-04-20T15:27:29+02:00
2017-04-20T15:27:29+02:00
Thomaser
http://blog.hu/user/380121
Az autó jelenleg a Suzuki világ budaörsi márkaszervíz ügyfélvárójában van kiállítva... az új autók mellett. na meg a 100 ezredik gömbölyű swift mellett<br />
<br />
szóval nincs elveszve :)
https://tcomment.blog.hu/2015/03/18/gigavisszahivas_300_ezer_bmw-motor_erintett/full_commentlist/1#c32883981
Válasz erre: Gigavisszahívás: 300 ezer BMW-motor érintett
2017-04-20T15:06:38+02:00
2017-04-20T15:06:38+02:00
Kukkoló
http://blog.hu/user/43431
<a href="http://tcomment.blog.hu/2015/03/18/gigavisszahivas_300_ezer_bmw-motor_erintett?full_commentlist=1#c26525625" class="reply_nick_107894" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 26525625 );">@bervas</a>: Na végre, ez érthető megközelítés.
https://tcomment.blog.hu/2015/03/18/gigavisszahivas_300_ezer_bmw-motor_erintett/full_commentlist/1#c32883949
Válasz erre: Gigavisszahívás: 300 ezer BMW-motor érintett
2017-04-20T15:04:04+02:00
2017-04-20T15:04:04+02:00
Kukkoló
http://blog.hu/user/43431
<a href="http://tcomment.blog.hu/2015/03/18/gigavisszahivas_300_ezer_bmw-motor_erintett?full_commentlist=1#c26526235" class="reply_nick_244608" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 26526235 );">@magyar anya</a>: Drága Anyukám, elég pontatlan a kérdésed. Ilyen alapon azt is kérdezhetnéd, ki tudja mikor fulladok meg egy pohár víztől. Aminek még mindig nagyobb a valószínűsége, mint, hogy egy motoros ettől a hibától halna meg az autópályán. Pedig vizet nem iszom.