HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Na ez sem a régi

2011.11.30. 05:58 Tcomment

Szüksége van egy férfinek csillagra? Nem. Szüksége van egy férfinek négy karikára? Nem. Na és két vesére? Igen, de miért pont erre a kettőre?

111 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr123423913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ChPh 2011.11.30. 09:45:23

@Rocko-: ja, idáig ne jussanak el :D Bár úgy érzem a piros az egy A3 :D A többire nem esküszök meg :D

2011.11.30. 09:46:13

kicsit elszaladtak az árak, najó, nagyon elszaladtak az árak.
gyenge forint ide, gyenge forint oda, 12 miskáért az tuti, hogy 3-ast nézegetnék, vagy valami alighasznált 5-öst. persze szalonúj vs használt az körte az almával, de akkor is... kurva drága, na.

Rocko- 2011.11.30. 09:48:26

@ChPh: na,, errôl beszélek. ;)
nem, a piros nem A3. én is csak onnan tudnám megkülönböztetni, hogy mi van a promoautó rendszámára írva. :D
d pl. A5-nél hogy az A5 sportback, coupé vagy micsoda, arról fingom sincs.
na, szóval röviden: óvatosan ezzel a márkaarculattal.

akiak 2011.11.30. 09:48:59

rusnya egy autó lett ez, a belső tér az viszont szép

2011.11.30. 09:55:37

@Rocko-: files.mommo.hu/pictures/000/403/403378_ea27d72e86_o.jpg

tessék, ilyen a rendes audi "egyendizájn" :D

amúgy igen, már 20-30 méterről az új 5er-t se nagyon tudom az új 7er-től megkülönböztetni, se az új vw polo-t a 6-os golftól. nem tudom, hogy jó-e ez az irány, de azt tudom, hogy nekem se tetszik.

Hurri Kán 2011.11.30. 09:57:36

Az orra az valami bűn ronda. Egyebekben bizonyára jó autó. :)

determ 2011.11.30. 09:57:53

Nekem a régi jobban tetszett... Ez a félig VW Polo félig BMW 5 kicsit identitászavart okoz a design-ban... mondhatnám "diszharmónikus" legalábbis szerintem...
A "régi" 20d motor nagyon jó, gondolom az ebben is szuper... Az M futómű bőven bírható (értsd: nem zavaróan kemény), sokat jártam ilyennel...

GGG77 2011.11.30. 10:00:30

Az orrát még látnom kell élőben, így képen kicsit durvának tűnik. Viszont a belső, a műszerfal gyönyörű.

Nekem az előző 1-es nagyon bejött, a szűk hátsó tér ellenére is. Főleg egy 135i...

Hurri Kán 2011.11.30. 10:06:37

Vajjon ebből is lesz cabrio, és legfőképpen kupé?

bloggen 2011.11.30. 10:08:23

Ez az uj egyes a motoron kivul szora sem erdemes...
Az hogy a belter meretei egy harmassal vetekednek,egyszeruen nevetseges!
Az elozo egyesek minden szempontbol AUTOBBAK voltak mint az uj.kar erte...

ChPh 2011.11.30. 10:12:19

@gyvy: lesz, de lehet kettes néven...
úgy mint ahogy az új hármasból négyes lesz a kupé...

Hurri Kán 2011.11.30. 10:15:42

@ChPh:
Az már mindegy, milyen néven. :) Az előző 1-esből nekem a kétajtós (vagy 3?) ferdehátú, és a kupé jött be igazán. A kupéja nekem személy szerint jobban tetszett, mint a futó 3-as (E90) szériának... Nem mintha az a veszély fenyegetne, hogy belátható időn belül meg tudnám venni. :)

ChPh 2011.11.30. 10:23:09

@gyvy: :D Értem, majd akkor nem lesz mindegy, ha az 1-es már FWD lesz és nem RWD :D
Bár pénz attól még nem lesz :D

Hurri Kán 2011.11.30. 10:26:47

@ChPh:
Ha már a Honda is hibrid (sport?)kocsit készül gyártani, a fene megette ezt az egészet. :D

Virago_1000 2011.11.30. 10:29:26

"hogy az utóbbi 15 év BMW-i egy norvég tankhajó filigránságával rendelkeznek"

"VW Polo hátsó lámpatestek "

- milyen igaz megallapitasok.

"Szép dolog ugyan a tradícióhoz való ragaszkodás, de annyi hozománya nincs, mint amennyi kompromisszumot kíván tervezőmérnöktől-felhasználóig."

- ha mindent penzben szamolunk, akkor nincs is.

" hogy kedvünk lenne a támlát hanyatt döntve a napellenzőt bámulva félkézzel vezetni, mint akinek kiadta az élet"

-nem hiszem, hogy tevedes azt kijelenteni, hogy aki ezt megengedheti maganak ujonnan, annak kiadta az elet.

domeq 2011.11.30. 10:30:08

A cikk jó, a hátsó lámpa gagyi, a motor nagy, az ára extrém.

redhotchili 2011.11.30. 10:42:02

Nekem egy 2010-es 120d-m van muncheni rendszammal, mert nemetorszagban elek, tenylegesen. Viszont nem ertem a 2011e-es vegsebesseget. Az enyemek 245Km/h a vege es mivel M-es sorozat szelesebb gummakkal ezert meg 220 folott is iszonyat stabil a nemet autopalyakon, ahol is nagyon alacsony az iv, par szogben ter el az egyenestol legtobbszor. Szoval lehet azert mert M-es az enyem, de alacsonynak talamom a 2011-es valtozat veget.

ommm 2011.11.30. 10:47:03

@determ: De, zavaróan kemény és kényelmetlen. Ebben legalábbis.

sikeres-e 2011.11.30. 10:49:53

A BMW előre gondolkodik: eljön nemsoká az az olajár, amikor is az ECO-Pro kapcsolót beragasztjuk pillanatragasztóval és minden egyes megspórolt centinek úgy fogunk örülni, mint majom a farkának! :-(

ChPh 2011.11.30. 10:51:30

@ommm: Nem akartok elkérni egy ugyanilyet csak az Urban Line-ból?

determ 2011.11.30. 10:51:38

"Nem tudom, mekkorára tehető azok száma, akik az előző 1-es BMW-t kifejezetten a vezetési élmény miatt választották, nem pedig azért, mert az a legolcsóbb és legkisebb BMW, de jó eséllyel az utóbbi halmaz messze túlmutat az előbbin."

Ezzel amúgy nem értek egyet. Ennek a kocsinak nem a "csóró BMWs" a célcsoportja szerintem, hanem inkább a sikeres, fiatal, kicsit magamutogató yuppie... Ő nem is akar nagyobb BMW-t, mert ez szerintem "lifestyle" kocsi... A Minihez tudnám hasonlítani etekintetben. Ezt szerintem "stílusért" vásárolják, nem azért, mert nagyobbra nem volt pénz...

determ 2011.11.30. 10:54:14

@ommm: Engem a régiben nem zavart igazán. Nem puha, de azért nem is betonkemény... Szerintem vállalható.
Bár én 30-on innen vagyok, lehet, hogy ez számít...

Majdénmegmondom 2011.11.30. 11:03:02

Híjberonda! Visszasírom a Bangle-korszakot...

nzo88 2011.11.30. 11:03:11

De miért jó, hogy ronda? A háta ronda, a Polo se jó, és ezt a piac igazolja. Ez dettó ugyanúgy néz ki hátulról, ez se jó. Az autók elején pedig nem értem, miért jó, ha esetlenség honol. Az új kerekebb lámpás alfák is úgy néznek ki, mint egy pofán vert bagoly, a bmw-k meg tolakodóan bumfordik. Félelmetes. Ejj ejj jó e38-asok miért tűntetek el...

determ 2011.11.30. 11:08:21

'De miért jó, hogy ronda?'
Ez egy nagyon jó kérdés. Észrevettem már többször, hogy az autógyárak olyat (is) gyártanak, ami deklarálhatóan nem fog tetszeni az emberek túlnyomó részének... És mégis gyártják... És nem értem hogyan jutnak arra a következtetésre, hogy "de ez jó lesz"...

uki 2011.11.30. 11:14:43

omm, 116d teszt lesz esetleg?

Kovacsla 2011.11.30. 11:18:03

"Érdekes, de 130-as tempóhoz elég 50 lóerő a 184-ből."
Nincs ebben sok meglepő. A tipikus régebbi, 50-60 lóerő körüli teljesítményű (1,2 benzines) kisautók végsebessége 130-140 km/h közé esett, 62 lóerővel pedig már kicsit feljebb :)

tomnemtom 2011.11.30. 11:39:21

téleg, van valami tapasztalat, mennyire bírják ezek a négyhengeresek a honi üzemanyagot ?
merugye általában nem.
mer menni qrvára megy, azt látom nap mint nap az 520d-ken.
na, nem mintha célcsoport lennék, mer aszonta nekem valaki, meghalok, ha dízel bmw-m lesz. azonnali jelleggel, tragikus hirtelenséggel, a helyszínen.
kivéve, ha e34 525tds, kékmatricával, szmogriadó alatt füstölési célzattal.

Hurri Kán 2011.11.30. 11:44:26

@tomnemtom:
Ha normális kúton tankolsz, és nem okosba' ki tudja milyen gázolajat, akkor bírják.

determ 2011.11.30. 11:45:27

én ismerem - szerintem - az ország legobb BMW szerelőjét, hozzá hordanak ilyen 20-30-40d-ket, 2-3-500k KM-el és nem nagyon van velük baj.

akira2 2011.11.30. 11:46:43

"Azért, hogy néhanapján keresztben kanyarodjunk ki a parkolóból még ne kelljen helyet adnunk a kardántengelynek, ne rabolja a teret a hosszú orr."

Hát nem tudom, nekem a BMW-k épp azért tetszenek leginkább, mert hosszú az orra, kicsi az első túlnyúlása és hátsókerékhajtású. Ha ezek nem lennének benne, nem vennék BMW-t. Az meg pláne nem tántorítana el, mert egy fokkal szűkebb, mint egy hasonló méretű másik márka.

Nem is értem, ha valakinek hely kell, az miért nem vesz kombit vagy egyterűt. De 12.5 milláért ez egy erősen túlárazott autó, és nem is élveztem a vezetést vele... valójában az új egyes egy semmire sem jó BMW. Ennyiért bárki választhat hármas kombit, akár egy ötöst is, igaz, akkor kicsit kevesebb extrával kell beérje.

Azt gondolom, hogy az egyes és hármas között jóval nagyobb árkülönbség lenne indokolt, mert használat és élvezeti értékében sokkal kevesebbet nyújt a hármasnál...

Ha mégis ebbe az autóba kellene beleülnöm, a legfontosabb az M-es futómű lenne, mert az alap túl lágy egy BMW-hez

tomnemtom 2011.11.30. 11:47:58

gut.
megnyugtató.
ennek ellenére nem veszek dízelt ( hozzámvágni lehet ).

más márkáknál statisztikai tény, hogy a hazai nafta tönkrevágja a nagynyomású rendszer valamely részét.

jah, csak "normális" kúton, alapdízelt tankolva. semmi okosba. olyanokkal nem tárgyalok, nincsenek vw-s ismerőseim :)

akira2 2011.11.30. 11:53:18

@gyvy:

"Ha normális kúton tankolsz, és nem okosba' ki tudja milyen gázolajat, akkor bírják."

A múlkor a shell kúton kipróbáltam a legdrágább dízelt, és amíg ki nem fogyott, folyamatosan világított a dpf hibajelző... a szervízben már majdnem szétszedték tisztításhoz, a tömítéseket már megrendelték... közben kifogyott a dízel, és visszatértem a molos alapdízelre. Néhány km után kialudt a dpf hibajelző lámpa, azóta sem villant föl újra.

Ne higyjetek a premium üzemanyagnak, csak lehúzás, a legjobb az alap... az viszont valóban jó, az hülyeség, hogy az osztrák üzemanyaggal kevesebbet fogyaszt. csak úgy érzed, merthogy nyilván hosszú utakat mész, itthon pedig rövidebbeket is... Ezért fogyaszt itthon többet, nem az üzemanyag minősége miatt...

Hurri Kán 2011.11.30. 11:56:52

@akira2:
"Prémium" üzemanyagokról eddig az összes teszt, próba, stb. azt állapította meg, hogy egyetlen előnyük van: a forgalmazó többet keres rajta.
Így aki ilyet tankol,l megérdemli, nem tudok erre mást mondani.
Volt/ van a családban is dízelautó, céges is volt, újabb is (Common-rail-rendszerű), normális kútnál tankolva sose volt semmi gond egyikkel sem az üzemanyag miatt.

Rocko- 2011.11.30. 12:23:27

@ChPh: nekem is most esett le, pedig nem tegnap csináltam a képet. :D

@ruskyy: ez se egyen. ;)

megint 2011.11.30. 12:42:08

Szép a hátsó Polo lámpa, de az eleje bazári, az új bmw-k nagy része(tiszt kiv.) mintha úgy járt volna mint a volvo, ezért kezd kínainak kinézni, pedig tudjuk, hogy őket nem vették meg.

2011.11.30. 12:48:14

@determ: privatban eltudnad kuldeni az elerhetoseget? 200e+ km-t futott 30d (235 lovas verzio) kezd kehesedni (ujkoratol nalunk van, biztos eloeletu), es a c-mobil sincs a helyzet magaslatan, max az oradijakkal.

Bambano 2011.11.30. 12:58:48

ültem a napokban a 120d mostani verziójában, nem nyűgözött le. Nem rossz autó, de az a nagy hűha érzés elmaradt, ami egy 12 milleres árcédula nagy hűha érzése után az autóból is jönnie kellene.

Meg ültem 320d-ben is, na az két számmal kisebb, mint amiben elférek.

Bambano 2011.11.30. 13:03:20

@gyvy: cserélni kellene a falábat rendesre :) az üzemanyagok között van különbség, nemcsak az alap és a prémium között, hanem az alapüzemanyagok között is kutanként és kúthálózatonként is.

@akira2: az "okosba" tankolás csúcspéldája mifelénk az, amikor megáll a busz a Nagyposta előtt, a buszvezető ott a megállóban szívja le kannába a gázolajat és helyben el is adja:) Az ilyen üzemanyagban azért nem bíznék.

determ 2011.11.30. 13:04:12

@ruskyy: Küldtem privát üzenetet.

Langusta 2011.11.30. 13:14:51

Borzalmasan Drága..mi a tökömet gondol a BMW??persze nyilván nem magyar piacra szánja legfőképp.. De akkor is.. normálisak?? Ennyiért már veszek egy fullos japánt vagy dél koreait ebben a méretben, sőt még nagyobbat is talán, amiben nem kell nyomorogni, igaz hogy nincs rajta a bmw jel, ami legalább 3-4millát nyom az árán.. persze aki a jelet akarja megfizetni az vegye..röhej..

determ 2011.11.30. 13:22:34

@Langusta: Ja és jön a BMW-nél egy 15%-os áremelés év elejétől... Tehát tessenek sietni... Bár erről igazából nem a BMW tehet, hanem a "fokozódó (magyar) helyzet"... vagy inkább annak okozói...

Shadowbull 2011.11.30. 13:23:40

@Langusta: "mi a tökömet gondol a BMW??"

Arra gondol, hogy tavaly is elment 1er-bol (minden valtozatbol osszesen) vagy 200.000 darab.
Persze az lehet hogy mind hulye volt, mert nem vett az arabol 3 koreait.

sb

tomnemtom 2011.11.30. 13:34:44

télleg yuppie-autó.
egy ismerősömnek van, az elsőt azért vette, mert beleszeretett, nagyobbat meg nem akart sztereotípiák miatt.
a másodikat azért vette, mert több eksztrát akart.
momentán nem tudom, mit akar venni, de az azóta született gyerekkel együtt jól elvannak vele.

uki 2011.11.30. 13:48:10

@Langusta: Ebben a verdában kb. 4 milla extra van. Ez a másik két németnél is így megy, nem kell ezen meglepődni.

Ennek ellenére valamit jól csinálnak a bmw-nél, mert kelendő az 1-es és menni is fog.

Aki meg bmw-s, úgyse vesz koreait vagy japánt.

(Amúgy nekem sem tetszik, inkább egy hármas vagy bangle 5-ös kombi)

Ez már foglalt. 2011.11.30. 13:53:23

Csak nekem tűnik úgy ezzel a hosszú orral mint ami bármelyik pillanatban kettétörhet? Elég aránytalanra sikerült.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2011.11.30. 14:20:24

Élőben azért szebb kell legyen ennek az eleje. És én is azért szeretem nézni a BMW-ket mert hosszú a motorház, és rövid az első túlnyúlás. Hányingerem van a Peugeot-szerű méteres első tulnyúlástól.

Plumper_ 2011.11.30. 14:50:37

Ez az igazi feltörekvő juppik autója. MÉG nincs pénze 3-asra, főleg nem 5-ösre, de MÁR béemvé. Ennek a kulcsát lehet kézben forgatni a kokszos-spídes diszkó bárjában.

A béemvé marketingesei csak arra mennek, hogy minél agresszívabb formát adjanak egy autónak, még ha viszonylag kicsi is, mint ez, de a fenyegető-vicsorgó arc meglegyen. Förtelem.

Plumper_ 2011.11.30. 15:09:33

@Langusta: igen, ez presztízs. amíg van olaj.
de ez itt a másokat felnyomó, lenyomó, könyöklő, adócsaló, KN / bl -rendszámos bunkó, közveszélyes agresszorok országa.
a koreai KIA és Hyundai majdnem a béemvé szintjén van, megbízhatóságban főleg. a japán autók pedig régen jobbak, mint a németek, de a balkán ezen felén kötelező a németet imádni. ez a szolgamentalitásból, kispöcsűségből, poroszos-járási, hét szilafás exnemesi, borgőzös mentalitásból ered.

Shadowbull 2011.11.30. 15:13:46

@Plumper_: "a koreai KIA és Hyundai majdnem a béemvé szintjén van"

Jaja. Majdnem. En is majdnem megdugtam Angelina Jolie-t. Csak mert felallt reggel. Ha ott lett volna...

"de a balkán ezen felén kötelező a németet imádni"

Akkor az egesz vilag a balkannak szamit, mert a japcsik vilagszinten sincsennek sehol ebben a kategoriaban. a koreaiakrol mar nem is beszelve, ok nem is probalkoznak.

sb

Hurri Kán 2011.11.30. 15:14:09

@Plumper_:
Szerintem vonulj félre kicsit, ránts rá, hátha az lenyugtat. Elég feszültnek tűnsz.

determ 2011.11.30. 15:14:28

@Plumper_: Én inkább úgy mondanám, hogy "nem elég idős" a 3-ashoz vagy 5-öshöz... A fiatalso lendületes stílusához a squash club előtt jobban mutat ez, mint az "idősebbeknek" szánt nagyobb (öregesebb) béjenvék... szerintem...
25-30 évesen én is ilyet vennék, ha "yuppie" lennék, független attól hogy van-e pénzem 7-esre... 40 évesen vagy családapaként már nem.

Plumper_ 2011.11.30. 15:24:22

@Shadowbull: öregem, te 1992-es Autómagazint olvasgatsz? USA-ban japán autópiac, Lexus, mond valamit? Toyota, Honda, Mitsubishi Ny-Eu-ban?
nem is sorolom, reménytelen vagy!:-D

@gyvy: szerintem igyál fost. jó meleget és frisset.

@determ: úristen, téged a marketinges osztályról küldtek ide?!:-D a kezdő csapatból. hát a dumádon dobtam egy hátast. "nem elég idős", inkább érett, vagy micsoda. ez csak pénz kérdése, semmi több. itt nincsen stílus, csak árcédula. nem kell nagy ész bemenni és rábökni a listára. magyarországon a bunkó, agresszív baromállatok autója a béemvé, az emberek 95%-a gyűlöli őket, nem ok nélkül.

közösperonos átszállás 2011.11.30. 15:24:31

@Shadowbull: csak érdeklődésként, mit értesz "ezen a kategórián"?

Shadowbull 2011.11.30. 15:43:38

@Plumper_: Az iden az USAban is tobb autot fog eladni a BMW, mint a Lexus. Vilagszinten pedig a tobbszoroset. A BMW iden elad kabe 1,6 millio autot, Audi, Merci olyan 1,2-1,3 millio korul (ha jol remlik), Lexus 400e korul. Infiniti jo esetben eleri a 100e darabot.

"Toyota, Honda, Mitsubishi"

Ezek miota premiumautok? De nem csodalkoznek ha az utobbi ketto csak marginalis szerepet jatszananak az europai piacon.

"az emberek 95%-a gyűlöli őket"

baromsag.

sb

P_Lac 2011.11.30. 15:46:40

Hát szépnek tényleg nehéz nevezni, de talán valamivel kényelmesebb belül mint az igencsak passzentos előző széria. Már mindegyikbe BMW-be raknak i-drive-ot? Opcióként esetleg nem lehet kérni, hogy ne egy menüből kelljen állítani olyan dolgokat, amelyeket az ún. primitív verdáknál egy potméterrel meg lehetett oldani?

Hurri Kán 2011.11.30. 15:47:58

@Plumper_:
Ójaj. Szerintem ballagj el még egy fordulóra.

közösperonos átszállás 2011.11.30. 15:51:03

@Shadowbull: az előzményekből kiderül azért (aszondja valaki, hogy "ebben a méretben", például), hogy alsóközépről van szó, nem az egész márkakínálatról. :-)

Az meg ugye nem meglepő, hogy hátsókerekes alsóközepes prémiumautók között piacvezető az 1-es BMW. :-)

(Tudom, a hátsókerekesről nem volt szó... még.)

GrG 2011.11.30. 15:51:05

EZ VALAMI ISZONYAT DRÁGA, AZ 520d LISTAÁRA ALACSONYABB. OKÉ, HOGY EZ KB FULL EXTRÁS, DE AKKOR IS AZ 5-AS CSOMAGTARTÓJÁBAN ELFÉR. SZERINTEM BAROMSÁG MEGVENNI ENNYIÉRT....

Shadowbull 2011.11.30. 16:03:30

@közösperonos átszállás: Szerintem semmi ertelme egy altalanos osszehasonlitasnak.

Persze ha azzal akarod telerakni a topikot, hogy jaj, milyen draga, egy 10 eves Suzuki Swift van felmillaert, es az is elvisz ugyanoda ahova ez, akkor hajra.

Sajnos a helyzet az, hogy akinek a fenti gondolatmenet ugrik be eloszor, annak rossz hirem van: nem o a celcsoport.

Persze ettol meg le lehet fikazni a celcsoportot, hogy igy metroszexualis juppik, meg ugy kitartott ribancok, izles, baj es kellem nelkul, csak nem elegans. Bar ketsegtelenul megnyugtatja a kisebbsegi erzestol osszeszorulo sziveket.

sb

z.fuse 2011.11.30. 16:04:01

hát emberek.
az orra tényleg aránytalanul hosszú , a hátsó lámpa egy az egyben VW Polo replika , és a két első lámpa ,az valami rettenetesen csúnya.. kinek fog ez tetszeni??
mármint ha valaki a műszaki beltartalomtól függetlenül,csak ránézésre ítél...nemtudom kiket fog majd meg.

Shadowbull 2011.11.30. 16:08:41

@P_Lac: "ne egy menüből kelljen állítani olyan dolgokat, amelyeket az ún. primitív verdáknál egy potméterrel meg lehetett oldani? "

Konkretan mire gondolsz?

sb

közösperonos átszállás 2011.11.30. 16:08:59

@Shadowbull: "Persze ha azzal akarod telerakni a topikot, hogy jaj, milyen draga, egy 10 eves Suzuki Swift van felmillaert, es az is elvisz ugyanoda ahova ez, akkor hajra."

Értem, tehát a Suzuki Swift alsóközép szerinted.

A másik meg az, hogy én eddig semmit nem állítottam az 1-es (vagy bármelyik) BMW-vel kapcsolatban. :-) Az előtted szólók mondták azt, hogy ennyi pénzből már ekkora méretben kapható japán ezmegaz, te meg mondtad erre, hogy a japánok sehol nincsenek "ebben a kategóriában". Én meg azt mondtam, hogy az utóbbi megállapításnak vagy kapcsolódása nincs az előzményekhez, vagy információtartalma. :-)

Shadowbull 2011.11.30. 16:10:48

@z.fuse: "a hátsó lámpa egy az egyben VW Polo replika "

marhasag.

Az oke, hogy ra lehet fogni hogy a Polo meg az 1er hasonlitanak egymasra.

De azt ne kezdjuk mar el terjeszteni hogy a BMW a VW-rol masolt...

Tedd egymas melle az elozo 1er hatsojat, meg ezet.

latni fogod hogy a formavilag nagyon hasonlo, abszolut egy tovabbfejlesztes az elodnek.

Hogy kozben a VW is hasonlot csinalt, az veletlen.

sb

P_Lac 2011.11.30. 16:15:23

@Shadowbull:

Szia, Arra, hogy ez előző verzión emlékeim szerint nem volt ilyen tekerentyű, (bérelt kocsi volt amit vezettem- egyébként elég fapados,ahhoz képest, hogy BMW, de ez most mindegy).

Ezt az újat még nem vezettem. (gondolom nem meglepő)

Pl. GPS ennél szintén menüből megy vagy érintőképernyős?

Shadowbull 2011.11.30. 16:17:22

@P_Lac: BMW-ben nincs erintokepernyo.

Okkal.

sb

közösperonos átszállás 2011.11.30. 16:18:01

@P_Lac: "egyébként elég fapados,ahhoz képest, hogy BMW"

Az alapáras extraözön a felkapaszkodni kívánó vetélytársak szokása, ez ilyen. :-)

P_Lac 2011.11.30. 16:22:50

@közösperonos átszállás:

,,.. A fillérba..ás meg a mienk"

:-)

z.fuse 2011.11.30. 16:32:25

@Shadowbull:
valamilyen szinten mindenki másol valakiről...a BMW-nek is lehet megtetszett a Polo hátsó lámpa , ami egyébként nem csúnya ,tök jól néz ki.

determ 2011.11.30. 16:36:23

@Plumper_: Ahogy érzed... nekem ez jön le az 1-esről... Neked meg az, hogy az a bunkó állatoké. Amúgy nem vagyok marketinges, nem is volt célom bárkit is meggyőzni...

determ 2011.11.30. 16:39:36

@Shadowbull: "Hogy kozben a VW is hasonlot csinalt, az veletlen."

A gondolatmeneted szerintem ott hibádzik, hogy ha veszek egy autót, ami 4 darab VW Polo árába kerül, arról ugyanmár ne higyjék azt, hogy Polo... szerintem ez gáz, ha direkt "ilyenre csinálták", ha nem...

determ 2011.11.30. 16:43:02

@P_Lac: "Szia, Arra, hogy ez előző verzión emlékeim szerint nem volt ilyen tekerentyű"
Rendelhettél bele. A minap pont egy "tekerentyűssel" mentem.

Ottopappa 2011.11.30. 17:04:46

A következő széria már első kerekes lesz... Hm... Mintha kiherélnék Casanovát.... Nemá...

Alf (törölt) 2011.11.30. 17:08:50

azokat az autókat nem bírom, amik úgy néznek ki, mint egy cipő.

na ez olyan.

AciDuzzu 2011.11.30. 17:40:23

Nekem a régi 1-es egyre jobban tetszik 5 ajtósban, pedig az elején nem rajongtam érte. Ez most megint nem tetszik, talán majd a ciklus végére... És iszonyú béna színekben árulják. De nem csak ezt, egy csomó más márkánál, ahol egyébként jó a forma, ha valaki a fekete-fehér-ezüst háromszögből kilépne, nincs semmi. Illetve terjed a fosbarna, na az tényleg a legalja.

GGG77 2011.11.30. 18:06:56

@GrG: Figyelj, a prémiumtermékek vásárlása sosem a realitásról szól. A 30 ezer forintos Swatch-om 13 éve tökéletesen mutatja az időt, mégis szívesen lecserélném egy IWC Portofino-ra.

GGG77 2011.11.30. 18:10:58

@Shadowbull: "Persze ettol meg le lehet fikazni a celcsoportot, hogy igy metroszexualis juppik, meg ugy kitartott ribancok, izles, baj es kellem nelkul, csak nem elegans."

Azért azt, gondolom, aláírod, hogy itt, Mo.-on rengeteg prémium autó tulaja tesz azért, hogy ez a sztereotípia kialakuljon.
A legtöbb márka vevőköréhez társul egy kép, ami persze sokszor hibás, de nagyon sokszor meg nem, és ez persze országonként is különbözhet.
Németországban is, ha leparkolsz pl egy Calibraval, már számítanak arra, hogy a török büfés fia érkezett. :)

kkn 2011.11.30. 18:19:12

Akkor tényleg furcsa. Itt írták, hogy 130-as km-óránál a digitális mérő 127-et mutatott.
Én azt nem értettem, hogy az új B-Merciben a 130-ra állított tempomatnál a km-óra mutató miért csak 127-128-t mutat? A digitális érték több, mint a kijelzett, ez hogyan lehet?

butschq 2011.11.30. 19:22:34

nekem tetszik

nem fog úgy beleégni a retinámba, mint az e30, e36, e46 esetleg e32/34; e38/e39 széria, de ez már egyéni szoc. probléma:)

de az f10-et jobban sunáznám:D

Bambano 2011.11.30. 20:06:56

@determ: az én gondolatmenetem az, hogyha veszek egy autót, ami négy polo árába kerül, akkor *ÉN* tudjam róla, hogy az nem póló, a többi le van... és biztos vagyok benne, hogy az első megkarottázott kereszteződés után én tisztában lennék vele...

lehet, hogy vannak a szekérnek hibái, de egy rendes motorral kéne kategória.

Érdekes 2011.11.30. 20:12:17

hát ez hányinger konkrétan :blöe:

V12 Power 2011.11.30. 21:04:59

@ommm: KÖSZÖNÖM!!!! Made my day!
"a kutya nem vesz dízel egyes BMW-t azért, hogy feszülő herékkel üvegelje a Nürburgringen"
Ez mekkora szöveg! Mindig bírtam a cikkeidet, nagyon bejön a stílusod, de ezzel most megkoronáztad!:-) Még mindig röhögök, és közben mekkora igaz!

Harkov 2011.11.30. 21:05:46

Szerintem csak meg kell szokni.Amikor kijött az első 1-es nekem se tettszett.Nem értettem miért csinálnak a 3-asnál kisebb autót az is elég passzentos.De az eladások nem engem igazoltak és most már nagyon is bejön a régi 1-es.Az új is tetszeni fog szerintem csak szoknom kell a designét..:-)
V

papa33 2011.11.30. 21:17:19

Azért veszik sokak, hogy láttassák, nem Polot vettek.

De ha tudnák, mennyire nem érdekli ez a normális embereket...

Shadowbull 2011.11.30. 21:26:38

@z.fuse: A mostani Polo-t 2009-ben mutattak be.

A mostani 1er dizajnjat ettol hamarabb fixaltak.

sb

docgoyo 2011.11.30. 22:46:54

Az 1er a vezetési élményért kell. Nekünk is azért kellett, és ebben verhetetlen volt(?) a kategóriában!
Csomitartó szinte nem is volt benne. Fényszóró is alig. De minek is ezek a gokart-futóműhöz!?
Imádtuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk!!!!!!!!!!!!!!

docgoyo 2011.11.30. 22:49:03

@docgoyo:
Ja, az új kinézete, mint a trágya...

ommm 2011.11.30. 23:00:01

@determ: Azért jelzem, hogy ennek az autónak a formája jó eséllyel már akkor végleges volt, amikor az elődjét éppen csak bemutatták. 5-7 évvel előre tervez mindenki, max. az apróságok maradnak a végére.

megint 2011.11.30. 23:34:30

Persze-persze, a balkánon muszáj imádni a német autókat, hát persze, azért vesznek japánban is annyi bmw-t mint lexust, okos.

Érdekes 2011.12.01. 00:45:15

@Harkov: Nekem pl. rögtön bejött az első 1es...ez viszont bs.Hátul mint valami elcseszett polo, eleje meg idétlen azokkal a lámpákkal.De egyébként ebből is látszik, h a lámpák mennyire számítanak..mert kb, amiatt a 4 egység miatt néz ki ocsmányul.Bár az új 3as se gyerebe..ezek az új szériák se az igaziak...inkább maradt volna még bangle.

Majdénmegmondom 2011.12.01. 09:28:53

Meddig kell még könyörögni, hogy az összes tesztet lehessen kommentelni? BMW-t lehet, a Jaguart nem? Biztos ez is a balkáni németautó-buzéria miatt van... :)

cabuy 2011.12.02. 01:42:44

118d,120d 8-as automatával ugyanezzel a felszereltséggel tökéletes:). Viszont az 116i urban csomaggal egész mást mutatna. Nem véletlen hogy így adják tesztelni.

hüle 2011.12.02. 04:54:50

Ennyi pénzért 3-as stb... és akinek ekkora kell? Mondjuk egy német nő akinek városba kell és elvből támogatja a hazait piacot, és havonta meglátogatja a szüleit mondjuk 200 km-re.
OrbánViktor ak sem azért volt golfja,mert nem tellett passatra hanem,mert ekkorára volt szüksége.
Én inkább egy evot vennék ennyiért de ez nyílván szubjektív
Egy olyan orszàgban ahol a biciglisek vàrosba divatbòl
mountain bikeot hasznàlnak miközben fènykèpről láttak
hegyet nehezen fogják fel ,hogy a kis autó nem csak annak van akinek nincs pénze nagyobbra.

NperA 2012.05.18. 15:09:25

Ez nagyon ottvan. Egy 118d, horribile dictu 120d 5-ajtós Sport Line felszereltséggel igen bejövős.

Világoskék vagy piros színben, szálcsiszolt alu elemekkel, M kormánnyal és piros bőrrel. Hozzá 16"-os Y-ágú felni, valamint motorjelölés és line jelölés nélkül. Még kell bele következő:

- osztottan döntött ülés,
- szürke csík szélvédőre
- fénycsomag
- tetőablak
- professional hifi
- adaptív kormányzás
- deréktámasz
- xenon kanyarfény
- adaptív tempomat

Remélem nem felejtettem ki semmit. Ez így ideális céges lízingautó. Nem fogyasz sokat, nem lehet rámondani, hogy versenyautó. A főnök V50 D3-asa mellett parkolva sem eszetlenül hívalkodó. Patent.
süti beállítások módosítása