HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Totalcar Podcast 3. rész

2012.02.16. 09:51 ommm

Címkék: podcast totalcar égéstér

IMG 20120214 124947

 

Becsületensepper volt a sztárvendégünk és komoly nyomozómunkával megtudtuk, miért is hívják Formannak a Favorit kombit. És ez még csak a jéghegy csúcsa

Műsorunk harmadik részének kommentposztja.

73 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr484117994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dönci 2012.02.16. 10:58:18

Nekem megintcsak nem ment a letöltés, lementett egy 4kB-os fájlt és annyi:)

Ha nem vagyok egyedül a problémával:
dl.totalcar.hu/podcast/totalcar_podcast03.mp3

wannabebiker · wannabemotoros.blog.hu 2012.02.16. 11:04:39

egy órás cucc egyben...huhhh. Nah, rápróbálok, hátha

wannabebiker · wannabemotoros.blog.hu 2012.02.16. 11:10:58

srácok, eddig bírtam. A téma nagyon érdekesnek hangzott, "becsületesnepper", de megmondom őszintén, nem veszpafigyelést, meg Dacia vagy Lada kipufogóhangot vártam, hanem a becsületesneppertől eddig olvasott nagy "igazságokat", sztorikat.

Róbert is alakított már sokkal jobbat is a tv-s és rádiós adásokban.

Dönci 2012.02.16. 11:16:21

@wannabe_biker: 6 perc alatt azért kicsit könnyelmű válasznak tűnik. 66 perc tekintetében.

Dönci 2012.02.16. 11:33:51

@ommm: Én is ezt írtam :)

Dönci 2012.02.16. 11:40:26

ommm! Ha csak a te telefonos részed lett volna, akkor is megéri. A "nyertem gecó" priceless! :D

spilbi 2012.02.16. 11:47:36

Amúgy lehetne filmekből kivágott autóhangokkal barkochbázni. Pl. Mad Max-ben mikor elindul a "pursuit" rendőrautó, stb.

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2012.02.16. 12:17:23

Jó az anyag, de egy jó tanács: Ha már "sztárvendégként" konferáltok fel valakit, legalább hagyjátok beszélni...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.02.16. 12:30:28

Zavaros. Jobb lett volna írásban.

83watt 2012.02.16. 12:32:21

Azt a frontális ütközés kijavítása után megmaradó "csík"-ot nem igazán tudom elképzelni. Nem tudnátok erről egy képet feltenni? De akár egy "törésekre utaló jelek" cikk sem lenne rossz

Jin_Ke (Fotelkommandó) · http://fotelkommando.blog.hu 2012.02.16. 12:43:06

A vége felé kifejezetten rohadt idegesítő, hogy folyton belefojtjátok dilettáns és kifejezetten szar poénokkal a szót az emberbe :( Még pár adás és talán visszatér az igazi TC-s hangulat...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.02.16. 13:11:57

az a baj amugy, hogy en sem tudom hallgatni, azert nem a targyhoz szoltam...

vancello · http://vancello.hu 2012.02.16. 13:52:28

Ommm, a nyulas és a telefonálós részen hülyére röhögtem magam, óriási arc vagy! :D

Cook kapitány 2012.02.16. 15:28:19

Ó bazz, megint ez a "vevők igénylik, a kilóméteróra tekergetést" duma. A lóf***t igénylik a vevők, hogy átvágják őket. Senki nem hiszi már el, hogy egy óra nincs visszatekerve, ezért nem vesz az ember 240e km-el autót, mert abban van legalább 400.
A kmóra manapság a minimum futott kilómétert jelenti és egy nagyjábóli irányt, hogy mennyire szakadt az autó, hiszen a nepper annyira tekeri vissza, hogy hihető legyen. A vevőkben azonban pont a visszatekerések miatt egy fals kép van arról, hogy milyen állapotú egy 150e km-t futott autó, ezért aki nem ért hozzá azt lazán átvágják.
A csaló nepper meg azzal a szar dumával mentegeti magát, hogy a piac igényli a visszatekerést. Nem tudom a nepper is igényli-e, hogy vizezett legyen a söre a kocsmában, mert úgy lehet csak a sört eladni.

ChPh 2012.02.16. 16:19:18

@Cook kapitány: Sajnos igényli a piac. Sokszor kérnek tőlem tanácsot, hogy mit vegyenek. A km tekergetésekre mindig felhívom a figyelmet, mégis sokaknál az számít, hogy ne legyen benne sok...

Desert Eagle 2 2012.02.16. 16:38:00

Winkler itt most kiköpött Friderikusz... de komolyan...

Cook kapitány 2012.02.16. 16:52:47

@ChPh: "mégis sokaknál az számít, hogy ne legyen benne sok..."

De az még nem jelenti azt, hogy az óratekerést igénylné a piac! Keveset futott autót keres a vevő, nem átverést.
Pont olyan ez, mintha azt hirdetnék, hogy ebben a kocsmában 15%-al olcsóbb a Heineken sör, mint a szomszédban, aztán vizezett Drehert kapnál, majd erre azt mondja a kocsmáros, hogy ezt igényli a piac. Nem, a piac olcsóbb Heinekent igényel, nem vizes sört. A vizes sör és a visszatekert óra ugyanúgy büntetendő csalás, csak míg sörön párszáz forintot buksz, az autón akár milliókat.

tök mindegy 2012.02.16. 17:06:42

@ChPh: én Cook-kal értek egyet.
én nem igénylem hogy tekerve legyen az óra.
szerintem is jó duma, hogy "igényli a piac".
na nem baj, majd megtanuljuk ezt is, mint a hitel felvételt és visszafizetést...

papa33 2012.02.16. 17:15:33

A piac nem az óratekergetést igényli, hanem az át nem verést, a garanciát , független átvizsgálást és a reális árat. Ez úgy kezdődik hogy 5 éves autó fél ár vagy alatta, tíz éves konvergál a nullához, km meg nem érdekes. Állapot, vagy mégis saccolt km arra jó, hogy az említett összegekből mennyit lehet engedni.

Majd ha látjuk hogy épp olyan tartós? fogyasztási cikk mint bármi TV, porszívó, hajszárító. Pont.

Ott is dizájner tervez, szebb, nem jobb, dobd el darabok jönnek.

Kérdem én, mennyiért lehet egy 3-5 éves TV-t, hajszárítót megvenni?
Erről beszélek. Ennek tudatában veszünk új autót.

Desert Eagle 2 2012.02.16. 17:36:27

Az óratekergetést egyszerűen meg lehetne szüntetni: a használt autók behozatalának terheit brutálisan csökkenteni... Minden műszaki vizsgán, regisztrálni a km óra állását, és km óra javítás- csere bejelentésköteles legyen.

Nos innentől a nepper réteg éhen hal...

Hátrány: amint a regadó megszűnik, a most 600 - 700E - értékű autó, kb 300E - et érne a piacon...

vektorka2.0di 2012.02.16. 19:31:34

Csatlakozom a "megint ez az óratekergetés" témát felhozókhoz. Nekem nem volt arra igényem, mikor megvettem a kocsimat, hogy 180 ezer legyen benne.
Majdhogynem meg se néztem, mennyi van benne. 300 volt, holott biztos, hogy volt benne 450-500 is. Hacsak nem volt már motorcserés, de ki tudja.
Biztos, hogy van egy réteg, aki beszarik, ha ezeket a kilóméter állásokat meghallja, kiesik a telefon a kezéből. De azért ebből ne vonjunk le általánosító következtetést.
Ezt a becsületes nepper szöveget hagyjuk, biztos van, csak akkor a következő kocsivételkor adjon valaki infót, hogy melyik kereskedésbe menjek be.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.02.16. 19:35:20

@Desert Eagle: es nehany ev letoltendovel fenyegetni torvenyileg, mint csalas
nalunk ki is osztjak konnyen, foleg ha nyugos a biro

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.02.16. 19:40:58

itt is egyertelmuen kevesebbet er egy tobbet futott mint egy kevesebbet futott, de ezt az elado tudomasulveszi...
en sem szivesen veszek 40-50 merfoldnel tobbet jart kocsit, de ha rendben van a gep es a penztarcam ugy all, nem rettent meg egy 100-120 ezer merfoldes sem
pedig itt automata valto van, ami a legnagyobb hibazasi forras es a legdragabb javitas
egy V-6-os V8-as benzines motor elmegy lifetime, amit meg a valton kivul cserelni kell az nem vag foldhoz es ugye nem egyszerre jon ki
most egy 150 ezres /merfold/ Pontiackal jarok, utobbi 3 evben koltottem ra 500 dollart, szirszarokra
de ha a valto beszarik megy a bontoba

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.02.16. 19:48:25

@hagyma: 40-50-ezer merfold es az 500 dollarban nincs benne az olajcserek meg a gumik

aeroller 2012.02.16. 20:08:20

A horpadást angolul dent-ként ismerem

Maxipocak87 2012.02.16. 20:09:19

@ommm: és a csehek nem a német Fuhrmann (fuvaros) szóból származtatják a kifejezést?

Elismert író 2012.02.16. 20:13:15

Zöld rendőr-Wartburgom nekem is volt! :D:D

vektorka2.0di 2012.02.16. 20:17:09

Nagyon hasznos és jó a szöveg, de ne vágjatok egymás szavába, hagyjátok végigmondani. Meg hadd gördüljön a beszélgetés tovább magától!!!!!!!!

gonosz999 2012.02.16. 20:24:55

Helló nagyon jó ez a műfaj.....
Ja a "nepper" egy jó fej.

Gomulka Béla 2012.02.16. 20:46:57

@aeroller: Úgy van, most akartam javasolni hogy deadly dent legyen. Még alliterál is. (A halalos horpadás is alliterál, hehe. Mi ez, ha nem égi jel?)

Olimpisz 2012.02.16. 21:08:58

Kilométeróra:
Németországban egy 2-4 éves középkategóriás autó kb 10-15 ezer euróba kerül átlagos motorral (pl 2.0 turbódízel) és átlagos futásteljesítménnyel (100-150e km).
A nagyon megkímélt az inkább 15, vagy egy picivel több, míg a 300e-t vagy még többet futottnak 6-8 ezer euró az ára. Esztétikailag általában ezek is jól néznek ki, csak ilyenkor már az összes problémás és igen drága alkatrész tönkremehet.

Tényleg azt igényli a piac, hogy ezek a jóemberek megvegyék ezeket az autókat, majd kipucolva mondjuk 130e km-rel árulják őket 3,5-4 M Ft-ért?! Már csak azért is mert ennyi pénzért már tényleg lehet venni olyan autót, ami valóban csak kb 100e-t futott.
Valószínűleg a vásárlók egy része tényleg hülye, de a kereskedők hány százaléka szemét gazember?
Tudom, hogy ez egy komplex dolog, de ha kereskedőink a nagy arc helyett egy hosszú távon fenntartható üzletet folytatnának, a "piac" is nagyobb bizalommal viseltetne irántuk és az átlag vevő könnyebben venne autót magyarországi kereskedőtől.
Amit egyébként papa33 írt, az a német kereskedések jelentős részére igaz.

gss 2012.02.16. 21:41:58

kiköszörültétek az elözö égéstér adás csorbáját
...csak igy tovább
Csik mikor szólal már meg!?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.02.16. 22:31:18

most csak en maradtam le/ ketszer voltam kint pisilni/ vagy mi a turo tortent vegulis azzal aVW-nel?
haromszor kezdett bele...

eLzsÉ 2012.02.17. 00:10:40

Könyörgöm, miféle podcast az, amit nem lehet lementeni?

Én nem az ájfónomon akarom online hallgatni, mert nincs ájfónom, hanem lementeni mp3-ban és futás közben meghallgatni, aztán jóvan.

Ez tényleg nem megoldható?

Főtruista 2012.02.17. 01:53:38

Ez a Skoda Forman kérdés rajta volt a bakancslistámon - köszi, h kipipáltátok helyettem! (saját tippem a Skoda for Man volt :D)

A "nem igénylem az óratekerést" népi kezdeményezéshez pedig én is csatlakoznék - főleg amiatt, mert az szopja be , aki becsületes akar lenni (akár nepperként is, ugye) + az ára ugyanannyi,mint ami tényleg annyit ment.

A másik oldalon ugyanakkor megjegyezném, hogy egy fenntartható életmódba nem igazán fér bele évi 10e km-nél több autózás- és sztem. a hazai átlag ekörül is van - tehát a "nehogy már 3 éves autóban ne legyen 100e" c. hőzöngést is abba lehetne már hagyni, szerintem.

Rocko- 2012.02.17. 07:13:49

@eLzsÉ: mi a probléma a mentéssel? ott van a mentés gomb a hangerőszabályzó mellett.

Atis985 2012.02.17. 10:00:27

Annyira jó lenne, hogyha a műsor bizonyos részeit lehetne érteni!Hihetetlen, hogy annyival sem tisztelitek meg egymást meg a "vendéget", hogy nem vágtok a másik szavába!!!!!! Egyébként, jó volt, még több Becsületesnepper cikk kellene! Sziasztok

fintorka 2012.02.17. 10:42:22

nekem mindig furcsa, hogy Zách Dani nevét "Zács"-nak mondjátok...nekem "Záh"-nak jönne, de biztos jobban tudja, hogy hogy hívják...amúgy TCTV???

amatőr 2012.02.17. 12:14:25

@fintorka: Szerintem Zichy Jenőt is "zicsi"-nek kell mondani, nem "zihi"-nek :) (vagy Kovách, Cholnoky, Petrich, akadnak még példák)

fule5 2012.02.17. 13:38:02

focus kontra focus, ajánlom megnézésre kb mindenkinek, angol tudás nem árt:
www.youtube.com/watch?v=yjxM9chAe1k

merkadam 2012.02.17. 13:39:14

Bocsánat, de a mai Renault kamionok egy az egyben Volvo alvázra épülnek, Volvo motorral. Olyannyira, hogy ha a szelepfedélről lepiszkálod a Renault logót, ott figyel alatta a dombornyomott Volvo felirat. A komplett alváz és hajtáslánc Volvo fejlesztés (talán a váltó ZF) az utolsó csavarig.

Autopeti 2012.02.17. 13:44:53

A csehek nem csak igen műveltek, de illedelmesek és segítőkészek is egyben, ami az elhangzott telefonbeszélgetésben is jól hallatszott.
Ehhez képest elég méltatlan és modortalan volt szerintem így sürgetni a beszélgetés végét (hiába zajlott egy rádióadás, ami ráadásul nem ment elő adásban), a Gecó beszólásról már nem is beszélve (az illető hölgy könnyen félreértelmezhet egy ilyet ha netán meghallaná).
Sajnos számomra az egyetlen tanulság az adásból az, hogy fel kell még nőlnünk a csehek kultúrájához és változtatni a hozzáállásunkon.
Elnézést ha sértek valakit!

ommm 2012.02.17. 13:44:57

@merkadam: Ettől függetlenül egy többségi tulajdonos van.

merkadam 2012.02.17. 14:14:59

@ommm: Még jó pár évvel ez előtt a Renault személyautó üzletága bevásárolta magát a Volvo személyautó üzletágába (hogy most milyen a tualjdonosi szerkezet azt nem tudom), a Volvo Trucks pedig bevásárolta magát a Renault teherautó üzletágába. De amúgy meg teljesen mindegy, hogy ki a többségi tulajdonos, maga a motor Volvo fejlesztés, a Renault-nak a világon semmi köze nincs hozzá, és Svédországban, Skövde-ben gyártják, mint évtizedek óta az összes Volvo teherautóba, buszokba, hajóba, munkagépbe, aggregátba kerülő motort, és igen, az utóbbi néhány évben Renault teherautókba is belerakják a Volvo motorokat, de attól ezek soha nem lesznek Renault motorok. Nagyjából annyira beszélhetünk itt Renault motorokról, mint amennyire a Swiftekbe meg SX4-ekbe kerülő dízelmotorok esetén Suzuki motorokról (ugye előbbi Fiat/GM, utóbbi PSA).

merkadam 2012.02.17. 14:28:11

@ommm: Wikipedia: Renault Trucks
"Renault Trucks is a French truck manufacturer with its corporate headquarters at Saint-Priest near Lyon. Originally part of Renault, it has been owned by Volvo Group since 2001."

Maradjunk ennyiben...

Martinm5 2012.02.17. 14:55:21

@Főtruista:
ugyan, én évek óta nem tudok kijönni a 30 ezer kilométer alatt, és nem is túl rendszeresen járok vidékre.

NM

Luighi 2012.02.17. 15:15:09

Az előző 2 adás is elérhető még? Vagy aki lemaradt az beszopta? :-)

Luighi 2012.02.17. 16:04:53

egtaláltam:
az első: dl.totalcar.hu/podcast/TC_pod01.mp3
a második: dl.totalcar.hu/podcast/TC_pod02.mp3

Luighi 2012.02.17. 16:08:17

Megtaláltam:
az első: dl.totalcar.hu/podcast/TC_pod01.mp3
a második: dl.totalcar.hu/podcast/TC_pod02.mp3

a jobb egérklikk a hivatkozás mentése mp3-ban leszedhető :-)

Make Valamit · http://make.blog.hu 2012.02.17. 20:44:31

@merkadam: Sokkal kissebb botlás mint amikor az új DB9-esed kulcsáról kopik le a gumírozás:
www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2008/10/aston-volvo-key.jpg

@omm: 'nyertem geci' - a hét beszólása :)

Make Valamit · http://make.blog.hu 2012.02.17. 20:46:19

@Make Valamit: Vantage, bocsánat, hamutszórokafejemre, legyenmár 'edit' gomb...

AciDuzzu 2012.02.18. 11:58:06

Nekem alapvetően tetszik a műsor, hazafelé munkából hallgatva meg tökéletes, de tényleg ennél a résznél néha zavaróan egymás szavába vágtatok. Ha valaki el akar mesélni vmit, akkor ne fojtsátok belé a szót. Lehet, hogy kicsit már sokan voltatok (5-en, 6-an??). Meg az miért van, hogy a Winkler mindig a leghangosabb? :)

acsa77 2012.02.18. 12:31:22

@ChPh: nekem nem számít, ha sok van benne, feltéve, hogy annak megfelelő áron adják. Az pár százezer Ft extra profit a szokásos árrésen felül viszont számít, mert azt pont a szerelésre költeném.

Az a baj, hogy Mo.-on sok termékben konstans ár van, és kevés a rugalmasság. Pl. remek példa az Árpád híd melletti óriási panelszigetelési projekt, ahol a mérés bevezetése után szembesülnek az emberek azzal, hogy a látszólag egyenértékű lakások már nem azok. És megy a veszekedés az energiavámpírok miatt, ami tiszta hülyeség. Ui. nyugaton már rég beépült a lakásárakba árakba a konkrét fűtési költség, és így nincs vita. Csak nálunk ugye most hirtelen vagyonszétosztás történne, amit a hátrányba kerülők nem akarnak lenyelni. És ez is érthető, mert a rendszer nem hagyta 60 év alatt kialakulni. Most akkor mi legyen?

Ez a kérdés a kocsiknál egyszerűbben oldódik meg, mert kicsi piac vagyunk, és nem érződik túlzottan európai léptékben, ha egyetemlegesen külföldről vesszük a használt kocsit.

8001A 2012.02.18. 21:03:31

@Cook kapitány: "Keveset futott autót keres a vevő, nem átverést."

Pontosan ezzel predesztinálod magad az átverésre - mert olyan hülyeségekhez ragaszkodsz tíz körömmel, aminek sem műszakilag nincs értelme (a legszarabb mai autó sem megy tönkre pl 150e km után, ill. a kevesebb városi futás szarabb, mint a sok autópálya), és a piac szempontjából sincs köze a realitásokhoz (a legtöbb autó sokat fut, szűz menyasszony nincs). Ja, és mindezt olcsón.

Aztán csodálkozol, hogyha az irreális/értelmetlen igényeidet egy visszatekert szarral szolgálják ki.

Tomchy 2012.02.18. 21:05:02

Jó volt!

Kellett ma mennem egy Szeged-Kiskunhalast, még maradt is ki belőle az odaúton. Hibátlan!

tánczi 2012.02.19. 20:05:52

Mikor, melyik adón lehet hallgatni?

hullarablo 2012.02.19. 22:54:22

@8001A:
Nem hinném, hogy a vevők igényeivel lenne gond, te csak megpróbálod megmagyarázni a csalást.
Mi van akkor ha valaki keveset futott autót szeretne venni? A pénzéért azt vesz mindenki amit akar. Normál esetben (tekergetés nélkül) ez úgy működne:
1. Talál keveset futottat és megveszi.
2. Nem talál, de nem is sürgős neki, ezért tovább keresgél
3. Sürgősen kell autó, és akkor megveszi a többet futottat, persze olcsóbban.
A tekergetés azért van, mert gyorsabban, és nagyobb haszonnal lehet túladni az autókon. Na ezt próbálják a vevőre hárítani, mert azt ők igénylik. Persze egy 150-200 ezer km-t futott autó is lehet jó vétel, de el kell fogadni, hogy kevesebb a piaci értéke, ezért olcsóbban is kellene adni. Na de akkor nincs rajta annyi haszon.

maistro1 2012.02.20. 09:24:54

Sokszor sokan elmondták és ehhez csatlakozom
állapotot veszünk nem évjáratot.
Vettem én úgy autót, hogy órában volt 80 e. a valóságban 170 e. Az autókereskedő mivel sokadik autót vettem nála bemutatta a könyvét. A szervízpapíron 3 havonta vitték 15 ezres szemlére, tehát pályás autóról beszélünk. Tetszett, megvettem 2 évig használtam, semmit, de semmit nem kellett javítani soha.
A kicsit sérült autókkal nekem sosem az illeszkedési hézagokkal van problémám, hanem a fényezők színérzékével. Valami borzalom.

BohumilStejskal 2012.02.20. 10:33:10

Szerintem nagyon jó ez a műsor, abba ne hagyjátok!!!

traxx 2012.02.20. 10:52:20

Sziasztok! Gondom lenne :( Mobilon szoktam magammal vinni a podcastokat, és wifivel töltöm le őket... Viszont a mobil podcastos progik mindig hibával elszálnak a TC oldalán :( Meg tudnátok nézni? Illetve, ha megoldható, akkor mobilos elérésre is megoldanátok?

joetaylor 2012.02.20. 11:14:11

Nekem meg jól ellátták a bajomat. Pár nap után törölték a kommentemet. A Totalcar megnyerte az "Első komment amit töröltek az életemben" díjat.

GML 2012.02.20. 12:51:29

Csak nekem furi, hogy nem lehet megállítani? Mmint töltés közben. Illetve nem lehetne megoldani, hogy ne csak a pufferelt/letöltött anyagban lehessen lépkedni, hanem azon kívülre is?

Üdv:
GML

shagy · http://www.konyvkoto.com 2012.02.23. 12:54:09

Mikor is lesz végre 4. rész? ;)

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2012.03.29. 17:40:30

@fintorka: @amatőr: Ez érdekes kérdés. Valóban, Madách se "madák" (habár hallottam így :) ), de a Zách név a történészek szerint speciel Záh-nak ejtendő (Zách Felicián, ugye). Ugyanakkor Arany Zács Klára címmel énekelte meg a szerencsétlen esetet, szóval lehet, hogy ő se tudta jól? :)

MarcoABF · http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=13913 2013.06.19. 15:05:52

Nagy autóbuziként végre sikerült felismernem két hangot elég pontosan, erre mi volt az? Messerschmitt és Speed boat.. szép volt:)

kisörDög 2014.08.26. 13:43:14

Jó adás volt. Vályi cseh tudása pedig dícséretes. Nyilván ebből a rövid részletből nemtudni mennyire is beszéli a nyelvet (külön ismétlem a beszéli szót), de nem Cseh léttére mindig tudta mi a Cseh megfelelője a szónak, ami pedig még egy szlováknál sem automatikus. Hiába dolgozik itt Csehországban százezernyi szlovák, nem használják a Cseh nyelvet.

kisörDög 2014.08.26. 13:54:55

@Autopeti: Ne hasonlítgass Magyar-Cseh illemet egy nemzetközi cég felhívásánál. Ők szép vasalt ruhában, nagy nyelvtudással meg is vannak érte fizetve, ráadásul valamit képvisel, elég nagy gyárat, és ahhoz jár az automatikus kedvesség. Persze, István lehetett volna mondjuk úgy jobb, viszont ahhoz 100 százalékra kell beszélned a nyelvet, plussz az ismeretlenbe telefonálni nem egy nyugodt feladat. ...... Ami a Ccseh illemet illeti, én lassan 13 év Cseh élet után eltudom mondani hogy a magyar illedelmesebb. Mindíg örömmel tölt el mikor magyar vagy Magyarországhoz közeli helyen tartózkodom. Pl. boltban sokszor még akkor sem tudnak köszönni mikor a vásárló ott valamennyit épp elköltött! Ráadásul a magyar sokkal közvetlenebb. Gyere ide élni te is, pénzed lehet lessz, de Magyarországot visszasírod.
süti beállítások módosítása