HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Az utolsó rock'n'roll

2012.06.21. 06:18 Tcomment

Címkék: Audi RS4 Avant

Rémülten tudatosítottam, hogy nem fogom tudni megindokolni, miért éri meg minden kilója a 12 600 forintot, amibe kerül. Ha létezik tökéletes és haszontalan dolog egyben, akkor ez az.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

252 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr954601901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pityubácsi 2012.06.21. 06:43:01

rohadjanak meg a fókák!
v8 kell a Zembereknek.

wilhelm 2012.06.21. 06:43:26

Gratulálok, ez a cikk nagyon jó lett. Részletes de ennek ellenére nagyon élvezetes. Még sok ilyet! Köszi

GeRGelu: 2012.06.21. 06:54:30

Szuper cikk, gratula.

victor vacendak 2012.06.21. 07:14:32

Szerintem nem gond a fogyasztás. Ami megöli az élményt az a tank mérete.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.06.21. 07:17:02

Kéne!:-)
Tök jó hogy kombi,és ekkora erőnél kell is a négykerékhajtás ,főleg ha nem autóversenyző veszi.
Ha nyernék a lottón eby ilyet biztosan vennék.trélerezni:-) :-) :-)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.06.21. 07:19:45

Ja és tök jó hogy hozzá lehet szólni,mert a BMW vel való összehasonlítás miatt sok hozzászólás lesz.
:-) :-) :-)

Shadowbull 2012.06.21. 07:24:16

Jo a cikk, jo az auto.

ezt nem igazan ertem:

"A maximálisan kikönnyített blokk átdolgozott forgattyúsházában a lehet legalacsonyabbra került a kovácsolt főtengely, a dugattyúk és a hajtókarok is ugyanabból a forgácsolt, alumínium öntvényből készültek"

A hajtorudak biztosan nem keszultek aluminiumbol.

Egyebkent meg megjegyeznem, hogy nem gyorsabb mint az M3, osszkerekhajtas ide vagy oda :)

sunblind 2012.06.21. 07:29:14

Nem sok, majdkéttonnás kocsira mondom azt, hogy kéne. Egy gepárd vehemenciájával kiforgó, lineáris, szívó sportmotornál meg soha nem lesz jobb semmi. De semmi.
Ha olvasta a lottónyertes a cikket, akkó ne legyen smucig, dobja már át délután kápébe azt a huszonöt métert. Az irodába leszek.

Blade 147GTA 2012.06.21. 07:38:55

Biztosan gyors, biztosan jó tapad, mégis maradt ódi, stílustalan és másodvonalbeli. Ez a gyár semmi mást nem csinál, mint mástól ötleteket lop el, vagy stílusjegyeket, pl. a vörös szelepfedelek, hat óránál kezdődő mutatók a műszerfalon és sorolhatnám. Sosem lesz ebből M3-as,pedig az után akar menni. Lehet hogy talán gyorsabb is(?), de sosem lesz M3, nincs stílusa és egyénisége sem. Olyan minta akármelyik másik audit látnám (főleg szemből), sablonos, meg sem lehet különböztetni egymástól a típusokat. Mit gyárt? 1db típust, különböző méretekben és felszereltségben, ennyi. Számomra az audi egy lenézett gyártó, akinek nincs kreativitása, csak válaszokat ad a kihívásokra, de kihívást sohasem. Kommersz toyota, csak magasabb szinten.

Ironpen 2012.06.21. 07:42:08

kíváncsi vagyok, mikor lesz ilyen tudású gép elektromos, vagy bármilyen 0emissziós erőforrással...

c 2012.06.21. 07:47:15

>10 évesen talán majd meg tudom venni.
De akkor már minek? Ingem-gatyám rákölthetem, sose lesz tökéletes.
Egy M3 kéne, meg ez is - újonnan. :)

10 év múlva meg lesz egy még jobb még komplikáltabb M3/RS4 ki tudja milyen motorral.
( talán 4 hengeres turbós + villanymotor, 1500kg-os).

Ironpen 2012.06.21. 07:48:53

@Blade 147GTA: ilyen egy semmibe vett ember ostoba, sértődöttségtől fűtött böfögése. Most örülhetsz, végre valaki meghallotta a szavaid, de jobb lenne ha visszamennél és tanulnál te is egy kis kreativitást, mielőtt másokon kérnéd számon

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.06.21. 07:50:20

@Blade 147GTA: azért egyszer ha lesz lehetőséged átülni az alfádból,akkor majd rájössz milyen mikor egy V8 8500 ig forog ki:-)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.06.21. 07:58:22

Mondjuk nekem elég lenne egy E36 M3.Compact is:-)

Pas de probleme 2012.06.21. 07:58:59

ZUFFENhausen. :-)
Egyébként az a karbonfék - behozza az árát valaha is?

Shadowbull 2012.06.21. 08:04:24

@Pas de probleme: a metalfeny vagy a borules behozza az arat?

Shadowbull 2012.06.21. 08:05:04

@Blade 147GTA: hat ugye, egy Alfabol mondani az Audira, hogy masodvonalbeli...

feketenap · http://www.zoldszempont.hu 2012.06.21. 08:08:00

Fasza cikk, fasza gép.
Nátriummal töltött szelepek???
Ja és rohaggyá meg.

Pas de probleme 2012.06.21. 08:14:00

@Shadowbull: Azt nem kell cserélni. A féktárcsát viszont igen. És nem olcsó - egy ilyen gépbe biztosan nem.

arncht 2012.06.21. 08:16:12

mi meg a remek cikket koszonjuk meg :)

kisqtya 2012.06.21. 08:19:03

Nem hogy inkább valami normális, hibrid vagy egyéb környezetbarát technológián törnék a fejüket ilyen értelmetlen benzintemető f.sok helyett :) De most komolyan: mi értelme ekkora teljesítménynek? A felét se használják ki, közúton meg a negyedét sem. Mielőtt valaki irigységgel vádol, tegyük hozzá: egy villanyautó sem olcsó :) Azt a németeknek még mindig nincs komolyan vehető hibridjük. A régi technológiákban menők, koromokádó dízel, meg benzines.. Jó lenne ha belehúznának már villanyosfronton is. Villanyosból is ki lehet hozni hasonlót, lásd Infinity.. Vagy Lexus.
Mi lesz a jövő? 6000000 LE 25 henger?? vagy mégis mi? :D

Shadowbull 2012.06.21. 08:25:38

@kisqtya: na vartam mar mikor jon az elso zold idiota.

"Nem hogy inkább valami normális, hibrid vagy egyéb környezetbarát technológián törnék a fejüket ilyen értelmetlen benzintemető f.sok helyett"

Mi koze van a kettonek egymashoz?

"mi értelme ekkora teljesítménynek? A felét se használják ki, közúton meg a negyedét sem. "

Barmikor ki lehet hasznalni kozuton is a teljesitmenyet.

"Villanyosból is ki lehet hozni hasonlót, lásd Infinity.. Vagy Lexus. "

Na mutass egy hasonlo hibrid Infinitit vagy Lexust.

remelem amikor a Lexus kihozta ezt:

upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a1/09_Lexus_IS-F_Mercury_Metallic.jpg

akkor is reklamaltal, hogy miert nem a hibridjeikkel torodnek.

"Mi lesz a jövő?"

barmi is lesz, teged nem erint.

Gomulka Béla 2012.06.21. 08:27:09

(Az M3 kombi hiánya, a C 63 hátsókerekessége és az RS 5 két helyen említtetnek. A ketto kozul csak egy az idézet?) (Gomulka, te bunkó!)

A fókákat viszont tényleg hagyhatnánk már, végre. Minden gázfroccsre feljajdul egy olajkút, kilót hízik egy olajmilliárdos, behorpad a tank - annyi mást is lehetne írni, nem mindig a fókákat meg a jegesmedvéket. A globális átlaghomérséklet emelkedik, és ebbol alighanem baj lesz. Lehet, hogy ehhez minden eladott RS 4 érdemileg hozzájárul, és lehet hogy nem. Lehet, hogy ez érdekli az olvasót, és lehet hogy nem. De ez a cinkos osszekacsintás, ez a nézzmá, a hulyezoldek fajta publicisztika, ez nagyon passzé. Nekem személy szerint fontos a bolygó jóléte, mégsem jutott eszembe a cikk során a felmelegedés. Talán azért, mert nem arról szól.

Nem akarok trollkodni, csak arról van szó, hogy egy ilyen cikknél a magunkfajta egyutt orul Omm-mal; annak hogy van még ilyen autó, hogy verethetett vele, hogy a mérnokok ennyi mindent tudnak és hogy meg is tehetik. Szóljon a cikk az orulésrol, a frusztráció dolgában meg ki-ki gondoskodjék saját magáról.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.06.21. 08:30:39

Az első oldal alján kiírták hogy lapozzanak most jön a Jawa,lapozok és sehol egy jó kis Jawa csak Audi:-)

Phrascarica 2012.06.21. 08:32:42

Tökéletesség ide, tökéletesség oda, ez nálam csak a harmadik lenne. Leszarom a trakciót, ha nincs benne játékosság, élvezet.

Phrascarica 2012.06.21. 08:34:37

....mindazonáltal trélert cibálni meg tescoba járni nem lenne rossz a hétköznapokra :))

bogreg 2012.06.21. 08:34:48

Jó lett a cikk! Pista, nincs kedved írni egy RS2 tesztet is? Egyszer régen ajánlottam hozzá autót, most megint megteszem, hátha. indafoto.hu/bogreg/alap_album
Szerintem lenne rá érdeklődés. Lassan meg kell váljak tőle, szép búcsú volna.

Shadowbull 2012.06.21. 08:35:41

@kisqtya: Hja, ha mar benzintemeto:

Lexus IS-F 11,6 l/100km
Audi RS4 10,7 l/100km

errol ennyit.

Schütii 2012.06.21. 08:38:58

@Shadowbull: Pályán, értő kezekben, ESP OFF állapotban, persze hogy nem gyorsabb mint az M3, de a "közúti bűnözők", vagyis a célközönség, igenis gyorsabbak lesznek az RS4-gyel, egyszerűen azért mert az összkerék kiszámíthatóbban, jóindulatúbban viselkedik, hatékonyabban viszi talajra a nyomatékot, egyszerűen alkalmasabb valós körülmények (közút) között.

Hugh Hefner 2012.06.21. 08:40:13

@kisqtya:
1. Ne felejtsd el, hogy nem a mi piacunkra és utainkra készítették, ahová gyártották, ott kihasználják.
2 Amíg ezek a 'benzintemetők hozzák a pénzt, ezeket fogják gyártani és nem az alternatív hajtásúakat.

Dr. GGG77 2012.06.21. 08:41:24

Benzin, nagy köbcenti, sok henger, feltöltés nélkül. Ennél NEM LÉTEZIK élvezetesebb.

Ha az Audi valóban gyorsabb pályán, mint egy M3 az nagy fegyvertény. Én nemrég egy M3-C63 AMG összehasonlítót olvastam. A Merci gyorsulásban, rugalmasságban (azaz egy autópályán) otthagyja az M3-at (600 Nm a 400-al szemben!), de egy kanyargós versenypályán kikap. Ennek ellenére (főleg a formák miatt) a C63 kéne. Vagy az RS4? A forma ugyanannyira tetszik, mint a Mercié, viszont kombi a karosszéria, ami nálam jó pont...

Shadowbull 2012.06.21. 08:42:01

@Schütii: nade ha az ESP be van kapcsolva, akkor a kiszamithatosag, joindulatusag, hatekonysag megint kevesbe szamit...

Olyankor az M3 is ugy megy mint a sinauto.

De ettol fuggetlenul valoszinuleg igazad van, egy atlagember palyan gyorsabb tud lenni az Audival.

cr500 2012.06.21. 08:46:52

Köszi pistá! alfás csávó kezdésnek azért kurvakemény :)

cr500 2012.06.21. 08:50:29

Apropó RS2 teszt,öhöm mikor is lessz? még a nyáron ugye? igen? köszi :)))))))))

gigabursch 2012.06.21. 08:51:05

Hurrá!

Ismét egy értelmetlen autó.

Árulja már el nekem valaki, hogy mi az értelme az ilyen autónak, ha az átlag ember reflexei 160 km/h felett egyszerűen használhatatlanná válnak, és egy ilyen autóval átlagemberek között kell közlekedni?

Semmi.

Az égvilágon semmi.

Shadowbull 2012.06.21. 08:54:06

@gigabursch: Gyorsits fele nullarol 50-re, es megtudod mi az ertelme. A KRESZ keretei kozott is ki lehet hasznalni a kepessegei jelentos reszet.

"az átlag ember reflexei 160 km/h felett egyszerűen használhatatlanná válnak"

Marhasag, mitol valna hasznalhatatlanna?

Schütii 2012.06.21. 08:55:07

@Shadowbull: Jah. ESP-vel meg szinte mindegy ki vezet, gyorsabb lesz az Audi. De nekem mégis az M3 kéne, nem sietek én már sehova... :D

paveway 2012.06.21. 08:58:10

@Blade 147GTA: Inkább egy stílustalan Audi, mint az az Alfám, amit 2 hetente szerelni kellett és minden működőképes percére jutott 1 perc szerelés.

Shadowbull 2012.06.21. 08:59:48

@Schütii: Azert nem lehet igazabol egymas melle allitani a ket autot, mert az E9x belul egyszeruen nem uti meg azt a szinvonalat, amit az Audi nyujt.
Menetteljesitmenyekben az M3 meg mindig pariban van vele, pedig ugye egy tobb mint 5 eves kifuto modellrol beszelunk.

gigabursch 2012.06.21. 09:01:11

@Shadowbull:
Csak azért, mert van pár ember aki azt hangoztatja, hogy a lóerő, meg a gyorsulás, meg az összes többi mennyire fontos, attól még nem kell egy ilyen fölöslgeges fém-műanyag katyvasz előtt térdre borulni.

És nem fogok még csak bele sem ülni.

Amúgy a reflexek meg attól válnak használhatatlanná, hogy a sebesség és a reakció idő egymással egy veszélyhelyzetben olyan állapotba sodor, amely nem ad lehetőséget arra, hogy korrigálj. Ezt azért nálam okosabb emberek már kiszámolták.

De tudom, eleget olvastam már belőled, mindez téged nem hat meg, csak épp sokkal okosabb vagy mindenkinél, főleg azoknál, akik nem tudnak rajongani egy hótt fölösleges pénisznagyobbítóért.

Dr. GGG77 2012.06.21. 09:05:11

@gigabursch: "És nem fogok még csak bele sem ülni."
"nem kell egy ilyen fölöslgeges fém-műanyag katyvasz előtt térdre borulni."

Te aztán élvezheted az életet! Remélem nem élnek túl sokan körülötted, mert nekik egy pokol lehet...

indapass90210 2012.06.21. 09:06:33

@Shadowbull: "Gyorsits fele nullarol 50-re, es megtudod mi az ertelme. A KRESZ keretei kozott is ki lehet hasznalni a kepessegei jelentos reszet."

Persze. Az átlagember ilyen teljesítménynél már benne is lesz az előtte menő seggében. De valamiből a szervizeknek is meg kell élnie.

Ez az autó semmi más, mint fütyihosszabbítás. M3, AMG mercik dettó. Amivel nincs is semmi baj, én is nagyobb autóval járok, mint amire tényleg szükségem lenne :)

ChPh 2012.06.21. 09:07:03

@Shadowbull: átlagember ma, Magyarországon nem tud vezetni ;)

Shadowbull 2012.06.21. 09:08:03

@gigabursch: ketfajta ember van, az egyiket lazba hozza ez az auto, a masikat nem, es nem is erti, mi a jo benne.

A problema az, hogy az egyik nem tudja meggyozni a masikat, mert ket kulon vilagban elnek, ugyanazok a dolgok teljesen mast jelentenek nekik, es ugyanazok a behatasok teljesen mas reakciot valtanak ki beloluk.

Az persze mar mas kerdes, hogy az utobbiak koze tartozok miert ereznek kesztetest, hogy mindenkeppen fikazzanak egy nagyot, ha olyan dolgokrol van szo, amit ok nem ertenek.

A reflexek nem valnak egyaltalan hasznalhatatlanna, mukodnek azok ugyanugy mint korabban. Hogy a gyorsabb haladas veszelyesebb? Igen. Es? A 80 is veszelyesebb mint a 30. Akkor miert nem mesz mindig 30cal? A vitamin a "megfelelo korulmenyek kozott" nevu parameterben van.

gigabursch 2012.06.21. 09:11:27

@Dr. GGG77:
uszkve 7,5 mrd-an élnek körülöttem az emberszabásúakból.

a majmokra nincs pontos elképzelésem...

:-)

Shadowbull 2012.06.21. 09:12:30

@Dövan: " Az átlagember ilyen teljesítménynél már benne is lesz az előtte menő seggében."

ehh, sracok, nehez ugy vitazni, hogy olyasmirol beszeltek amit meg nem tapasztaltatok. Mint amikor az alsosok arrol vitatkoznak hogy milyen a dugas.

"Ez az autó semmi más, mint fütyihosszabbítás"

Nyilvan futyihosszabitas. Is.
Nade mi nem az? A markas napszemuvegtol kezdve a ájfónig minden futyihosszabitas. Mast sem csinalunk csak a modern penisztokjainkat lobaljuk.

kolompár szmélgol 2012.06.21. 09:13:11

Tök jo latni, ahogy minharom tabor acsarkodik, hogy melyik a job, neha beszol egy-egy olasz fan is :). Velemenyem szerint mindegyik jo a maga nemeben, de nekem a C63 kene, megpedig azert, mert annak a motorjat meg lehet huzni, es annak van a legjobb hangja. Aki nem hiszi nezze meg a MHP (ModernHorsePower)C63 videokat a neten...

indapass90210 2012.06.21. 09:16:06

@Shadowbull: és miből gondolod, hogy tapasztalatlan vagyok a dologgal kapcsolatban? Összességében akárki lehetek, amiből te mindössze annyit látsz, hogy valaki egy bizonyos nick alatt mindenféle faszságokat ír néhány blogba.

csubakkapákó 2012.06.21. 09:16:35

@Shadowbull: "barmi is lesz, teged nem erint." ezen felröhögtem :-)
Egyébként a zöldeknek: a hibrid meg a villanyautó minden, csak nem zöld. A hibrid egy marketingfogás, hogyan adjunk el zöldnek autókat, ebben első a toyota, időben kezdték, de az audi nem véletlenül nem erőlteti ezt a vonalat, amellett, hogy van hibridjük, nem is egy. Egy hibrid autó előállítása sokkal nagyobb környezeti terheléssel jár, amivel még az adott jármű komplett életciklusában ESTELEG megspórolt, el nem égetett üzemanyagból számított emissziós értékekkel sem lehet nullára írni a gyártáskori környezetterhelést - ennyit a zöld jelenről/jövőről. A zöld jövő teljesen más, egyáltalán nem biztos, hogy a villanymotor - vagy legalábbis nem fosszilis energiaforrásból nyert amperekkel - fogja írni a jövőt, sokkal valószínűbb a hidrogénhajtás fejlődése.

Dr. GGG77 2012.06.21. 09:17:13

@Shadowbull: "Nyilvan futyihosszabitas. Is.
Nade mi nem az? A markas napszemuvegtol kezdve a ájfónig minden futyihosszabitas. Mast sem csinalunk csak a modern penisztokjainkat lobaljuk."

Ott a pont.

GabikA 2012.06.21. 09:18:03

Faszanyos cikk, jo verda, sunaznam.

gigabursch 2012.06.21. 09:20:06

@Shadowbull:
"Mast sem csinalunk csak a modern penisztokjainkat lobaljuk."

Akkor neked elég tartalmas életed lehet.

Én példának okáért foglalkozok mással is, így a családommal, mostanság tanítom egyik gyermekemet úszni, vagy épp merő passzióból tudományosat kutatok, vagy épp...

@kolompár szmélgol:
Azért nem rosszak azok az olasz kocsik. Persze komoly probléma ott van velük, hogy a FIAT nem fordított arra kapacitást szemben több német autógyárral/konszernnel, hogy kis hazánkban az autószerelés/javítás terén oktatási bázist építsen ki (ez igaz a távol keleti és a francia gyárakra/konszernekre is), így nincs hozzájuk szakképzett gárda, ebből következik a sok Kókány GMK-s műsor és elégedetlen használó.

Egyébként meg minden kocsi arra való amire.
Van amelyik terepre
van amelyik városba
van amelyik országútra
van amelyik teherszállításra
van amelyik...
és van amelyik fölösleges péniszhosszabbításra.

PiszkosFreddy 2012.06.21. 09:20:56

@Blade 147GTA:
Na,hát ezzel a hsz-el el is mondtál mindent magadról....

SLX-350 2012.06.21. 09:22:34

@Blade 147GTA: Szerintem titokban még a BMW tervezői is tisztelegnek az RS4 előtt.. amúgy pedig nem kötelező megvenni .. ))
@kisqtya: A Le Mans-i 24 órást hibrid Audi nyerte (a második helyen is egy hibrid Audi, a harmadikon pedig egy "sima" dízel Audi végzett).

Shadowbull 2012.06.21. 09:23:31

@gigabursch: "Én példának okáért foglalkozok mással is, így a családommal, mostanság tanítom egyik gyermekemet úszni, vagy épp merő passzióból tudományosat kutatok, vagy épp..."

Hat most nagy okossagot irtal. Fuggetlenul attol, hogy nem ertetted meg amit irtam.

Kuruttya 2012.06.21. 09:24:01

@Blade 147GTA: adj nekik cartárs :D

Egyébként tényleg stílustalan az Audik megjelenése, ez egyértelmű. A BMW-k technokraták, de van egy kiforrott, sportos megjelenésük, ami az Audiról nem mondható el.

Dr. GGG77 2012.06.21. 09:24:20

@gigabursch: "Van amelyik terepre
van amelyik városba
van amelyik országútra
van amelyik teherszállításra
van amelyik...
és van amelyik fölösleges péniszhosszabbításra."

Aha. És jó csak az lehet, ami hasznos.
Nem baj.
Mi, kisfaszúak élvezzük az életet, a gyárak meg keresnek rajtunk, mert hajlandóak vagyunk/lennénk tizenmilliókat kiadni egy-egy ilyen fölöslegességért.

Shadowbull 2012.06.21. 09:24:46

@SLX-350: "titokban még a BMW tervezői is tisztelegnek az RS4 előtt.. "

titokban? Miert kellene titokban? ami jo azt nem szegyen elismerni, fuggetlenul attol ki tette le az asztalra.

gigabursch 2012.06.21. 09:29:36

@Shadowbull:

Esetleg méltóztatnál leszállni a parnasszusról és megnézni azt, hogy körülötted lévő embereknek adott esetben más lehet a véleménye, és esetleg tisztelni azt, hogy különbözik a tiedtől, és esetleg belátni azt, hogy a te véleményed sem kikezdhetetlen?

Mert a jelek szerint nem az én felfogó képességemmel van a baj.
Már mindjárt az alapesetnél elakadtál és azóta tévúton vagy.
Nem vagy képes tudomásul venni azt, hogy az emberek jól mérhető hányadát egy ilyen katyvasz nem hozza lázba.

Próbáld már meg ezt az egy apróságot felfogni!!!
Kérlek!

Juliusxtreme 2012.06.21. 09:31:02

én még mindig azt mondom, hogy a turbós autó fütyülésénél nincs szebb muzsika. nekem egy evo 9-em van ill. napi szinten vezetek egy 350 z-t. a kisköbcentis turbós sokkal jobb élmény mint a nagyköbcentis szívó:)

Blade 147GTA 2012.06.21. 09:31:52

@Kuruttya: :DD
Dobtam nekik egy csontot, milyen jól elvannak!? :))))

Dixhorn 2012.06.21. 09:32:26

Imádom a V8-as motorokat, amióta jártam eggyel pár hónapot. Ha tehetném csak ilyennel járnék.

Nekem a kocsi nagyon bejön, ahogy van, kivétel a színe.

A cikk nagyon jó volt. Gratula!

ommm 2012.06.21. 09:32:53

@bogreg: DE! Kapcsolódjunk csak össze!

Shadowbull 2012.06.21. 09:33:23

@gigabursch: "az emberek jól mérhető hányadát egy ilyen katyvasz nem hozza lázba."

En ezzel teljes mertekben tisztaban vagyok, es nincs is vele semmi bajom.

A bajom a fikazassal van.

Engem sem hoz lazba egy csomo minden, de nem is megyek el peldaul egy karbonvazas bringarol szolo cikkhez fikazni es nagy mellennyel hirdetni hogy mennyire ertelmetlen az egesz, hogy ezzel is probaljam villogtatni a nem letezo intellektualis folenyemet.

ommm 2012.06.21. 09:35:49

@Shadowbull: Így van, ez teljesen jogos. Mondjuk nem kérdés, mire szavaznék, de ez két véglet és a maga nemében mindkettő csúcsszuper.

mojszipupi 2012.06.21. 09:37:48

Ez valóban egy német remekmű, Audi meglépte azt amit a BMW nem mert és bezúzta még V8 assal a turbós 6 henger helyett. Nem mindenki akar keresztbe menni minden kanyarba, ez az autó bizony a gazdag apukák játékszere, felesleges bármivel is hasonlítgatni

gigabursch 2012.06.21. 09:38:13

@Shadowbull:
Akkor egyes szavakkal nem vagy ezek szerintem tisztában.

Fikázás:
leminősíteni valamit alpári módon

Negatív véleményt adni:
Elmondani azt, hogy miért tartja valaki valamit hibásnak/értelmetlennek/céltalannak.

Olvasd el még egyszer a legelső hozzászólásomat.

Utána meg kezeld helyén a magyar szavak jelentését.

Nálam például az afrikai eredetű melegfront nem azt jelenti, hogy jön 100.000 buzi néger és lerohanja Európát.

Dr. GGG77 2012.06.21. 09:38:33

@gigabursch: Te máshol is beleturházol abba a levesbe, amiből te nem eszel, viszont mások jóízűen kanalazzák?

malenykij polgar · http://mbybk.blog.hu 2012.06.21. 09:38:36

@gigabursch:
>Nem vagy képes tudomásul venni azt, hogy az emberek jól mérhető hányadát egy ilyen katyvasz nem hozza lázba.

Nem vagy képes tudomásul venni azt, hogy az emberek jól mérhetö hányadát egy ilyen remekmü lázba hozza.
Így hát idejössz és dobálod a fikagalacsinokat. No ez a baj.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.21. 09:39:17

Azért elfogadnám, bármennyire is nagy, és nehéz. ;)
Amúgy azért volt benne németajnár rendesen.

Pilóta78 2012.06.21. 09:40:08

Szerintem nem kellene hasraesni attól, hogy egy kifutó, 5-6 éve megjelent M3-ast nem ver el ez a gép. Az M3 is tudja a 4.7-et 0-100-ra (annak, aki egyenesben akar vagánykodni), és pályán is feltételezhető a fölénye.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.06.21. 09:41:39

@Kuruttya: Én pl elég jól meg tudom különböztetni az Audit a Skodától,sosem kerevertem még össze a kettőt.

Gomulka Béla 2012.06.21. 09:42:11

@csubakkapákó: A hibrid útkeresés, félmegoldás, csak éppen eladható. A hibrideket fejlesztik: a robbanómotorjaikat éppúgy, mint a villanyhajtást. Akinek eladják, az teszteli oket, meghozzá teljesen valós korulmények kozott, és ingyen. Ha a hibrid egy hatékonyabban mukodo robbanómotort eredményez majd, az jó. Ha a hibrid egy használhatóbb villanyhajtást eredményez, az is jó. Ha a hibrid megbukik, akkor megette a fene, éppúgy mint az olajkavarós automatát, a rozsdamentes acélból készult De Lorean-t, a léghutést, és még nyilván rengeteg mást. És az is jó.
Hogy villanyt hogyan és mibol csinálunk, az teljesen más kérdés. (Mellesleg a hidrogén se fán terem.)

haggyadaszt 2012.06.21. 09:43:23

Az autó hátul hajt. Pont.

2012.06.21. 09:44:42

KIT érdekel, hogy veri-e az e90 M3-at v sem? Vagy az veri-e ezt?!
Kit? Szerintem kurvára senkit.

Ami biztos az az, hogy ez az autó, ebben a színben olyan erős birtoklási vágyat keltett, ami nemsemmi. Meg is hirdetem az egyik örökölt kecómat. Eccerélünk.

Dr. GGG77 2012.06.21. 09:46:03

@Pilóta78: Az M3-nak Competition csomaggal a 4,5 is megvan. 200-ra 15,3 mp.
Viszont a C63 Performance csomaggal már 4,4, illetve 13,8 alatt tudja ezeket.
Az adatok lapján az Audi lehet, hogy kikap mindkettőtől ilyen téren, mert a tömege a Mercihez áll közelebb, viszont az M3 Competition kb 100 kilóval könnyebb.

kisqtya 2012.06.21. 09:50:40

@Shadowbull:
tessék:
www.vezess.hu/zold/vezettuk_rekorder_hibridautot/32963/

Nem értem ez hogy nem jutott eszedbe, hisz te is olvastál róla :)

Pilóta78 2012.06.21. 09:51:17

@gigabursch: nekem 306 lóerős az autóm, és van értelme még úgy is, hogy nagyjából szabályosan vezetek. Pl. egy előzés egy szemvillanás alatt megvan, és a fékek illetve a futómű telejesítménye is ehhez a teljesítményhez vannak méretezve. Ha ez után átülsz egy általad értelmesnek tartott autóba, akkor nem fogod már biztonságban érezni magad (nem gyorsul, szar a fék, bizonytalan futómű, alacsony torziós merevség stb).

Shadowbull 2012.06.21. 09:53:22

@kisqtya: most mar tenyleg kivancsi vagyok hogy mi koze van ennek az RS4-hez.

Ne kimelj.

molniya 2012.06.21. 10:00:26

@Shadowbull: "yorsits fele nullarol 50-re, es megtudod mi az ertelme. A KRESZ keretei kozott is ki lehet hasznalni a kepessegei jelentos reszet."

És ehhez kell V8 450 LE és 430 NM.. Ne röhögtess :)

Rocko- 2012.06.21. 10:03:50

az autó állat, a video nekem kicsit unalmasnak tűnt, és vicces hogy Pista feje ugrál, az autó meg teljesen simán megy a pályán. :)
és milyen brutál szélesítések vannak rajta!

kolompár szmélgol 2012.06.21. 10:03:54

Pilóta782012.06.21. 09:51:17

Bizony bizony. En is megtehetnem, hogy veszek egy "csaladiasabb" verdat, de nem fogok lemondani a nagyobb motor adta lehetösegekröl, a vele jaro plusszokrol meg plane (futmü, fek). Ha mar itt tartunk, akkor hasonlitsuk össze egy csaladi auto fekutjat, egy "felesleges es ertelmetlen" auto fekutjaval... de persze ezt te is tudod. :)

Rocko- 2012.06.21. 10:06:29

@kisqtya: ami neked értelmetlen benzintemető, az másnak szórakozás.
én a te pöcsödet levágnám, szerintem az az értelmetlen.

kisqtya 2012.06.21. 10:08:50

@Shadowbull: a hajtásláncra koncentrálj, ne az autóra :)
De azért segítek: 364 össz LE(tudom, nem 450), 350+270 Nm, 5.5 s 100ra(tudom, ez is kevesebb majdnem 1 sec-mal, hűű de nagy gáz!
És dízel körüli fogyasztási értékek, korom és egyéb mocsok nélkül..
/autopult.hu/tesztek/ha-tudnak-mit-tud-vilagot-hoditana-infiniti-m35h-teszt.html/
Szóval, mielőtt ömlengünk a német felsőbbrendűség előtt, azért vegyük észre: van ilyen is :) És még az is valószínű, hogy a jövő ere vezet. De semmiképp sem a belső égésű motor önmagában.

kisqtya 2012.06.21. 10:10:38

@Rocko-: Te meg ne az országúton szórakozz, hanem otthon a pöcsöddel :)
vagy a versenypályán elzárva.. vagy kösd magad fel egy űrbe tartó rakétára, azt ott gyorsulhatsz ezerrel B+ :) aranylövés.

dani 2012.06.21. 10:12:06

@bogreg:
Blokkolnám (<- RIP Gyuri bácsi) a gépjárműved! :)

Shadowbull 2012.06.21. 10:15:05

@kisqtya: tovabbra sem latom hogy megis mi koze van ennek az RS4-hez.

Ennyi erovel egy biciklit is hozhatnal peldanak.

".5 s 100ra(tudom, ez is kevesebb majdnem 1 sec-mal, hűű de nagy gáz!"

Lathatoan nem vagy kepben.

Dr. GGG77 2012.06.21. 10:15:46

@molniya: "És ehhez kell V8 450 LE és 430 NM"

Ha azt akarod, hogy 1,5-2 mp között megtörténjen, akkor kell. És hidd el, kurva jó dolog. :)

S8 Phantom 2012.06.21. 10:16:39

Lenyűgöző játék gazdag felnötteknek de én maradok a "szakadt A8" nál. Nekem a méret is számít.

Rocko- 2012.06.21. 10:18:30

@kisqtya: na mi van, most hogy téged is érint a hülyeséged, úgy már egyből zavar?
azt azért elmagyarázhatnád hogyan kéne egy versenypályára eljutnia kocsinak.
tudot mit, ne, éljél a fejedbe bezárva, a saját szellemi nyomorodban.

nincs_nick 2012.06.21. 10:18:43

@molniya: Nem, ehhez ekkora tömeghez több is kéne, ha megfelelő futómű és fék is van mellé. Előbbi hozzászólót idézve: "Ha ez után átülsz egy általad értelmesnek tartott autóba, akkor nem fogod már biztonságban érezni magad (nem gyorsul, szar a fék, bizonytalan futómű, alacsony torziós merevség stb)." Egy ilyen autót is megszoksz max. egy év alatt és már kevésnek fog tűnni, a KRESZ teljes betartásával is. Ha meg ezután is soknak tűnik, akkor váltani belőle lefelé, mert van elég sofőr a közutakon, aki ezt képtelen belátni...

Dr. GGG77 2012.06.21. 10:19:51

@Rocko-: "a video nekem kicsit unalmasnak tűnt"

Nenene, kritizáld! Végre nem volt alatta zene, hallottunk egy kis motorhangot! :)

Rocko- 2012.06.21. 10:21:27

@Dr. GGG77: sok motorhangot nem hallottam benne, de majd megnézem megint.

Z o z ó 2012.06.21. 10:21:46

Pista megint nagyon összeraktad:)***** jó cikk lett!:)

Dr. GGG77 2012.06.21. 10:22:42

@ColT: "Amúgy azért volt benne németajnár rendesen."

Mert meg is érdemli. Műszakilag tökéletes, a belső terek minőségével, kidolgozásával pedig egyenesen mércét állított az Audi.

Plumper 2012.06.21. 10:23:30

Hhöhhhöööö... mennyit is ér majd 7 évesen ez az autó? a harmadát az eredeti árának?
ja, jó....

Dr. GGG77 2012.06.21. 10:23:46

@Rocko-: Azért írtam, hogy KIS motorhangot. De végre nem volt full zene, zéró atmoval, slow motion-nel. :)

P12_dCi 2012.06.21. 10:24:29

Komoly autó. Nagyon rühellem az Audikat, hiába volt már szerencsém A6-hoz is, egyszerűen nem szimpatikus a márka. De ez kellene.

Ja, és a sok szívó V8-at dícsérőnek üzenem, hogy van olyan, aki nem a lineáris teljesítményleadást szereti, hanem a hátbavágást. Én speciel a turbós motorok karakterisztikáját jobban szeretem.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.06.21. 10:25:05

@Plumper: A suzukid mennyit ér 7 évesen?:-)
)

kisqtya 2012.06.21. 10:26:33

@Shadowbull: Én nem értem mit nem értesz. Gondolom még mindig a kategóriára koncentrálsz. Amit mondani akarok, hogy ezt a hibrid hajtásláncot bele lehet rakni egy 4-es Audi kaliberű autóba is. A teszteket gondolom olvastad, abból az jön le, hogy az élmény kb ugyanaz. Viszont kevesebbet eszik, nem is olyan kicsit. tehát az egész dolog üzenete pozitívabb.
Sztem.

haggyadaszt 2012.06.21. 10:27:52

@Gyurma73: AZ AUTÓ CSAK HÁTUL HAJT.

De ügyes duma volt, mostantól odafigyelek :-)

bogreg 2012.06.21. 10:34:48

@ommm: Elküldtem az elérhetőségem a cikk címe alatti linkre kattintva. :-)

Shadowbull 2012.06.21. 10:35:26

@kisqtya: latom hogy nem erted. Egy RS4 nem csak arrol szol hogy mennyi alatt gyorsul szazra.

Berakhatod ezt a hibrid hajtaslancot egy A4 meretu autoba, es lesz egy dognehez kocsid, csomagtarto nelkul, ami meg sem kozeliti az RS4 kepessegeit.

Elmeny kabe ugyanaz? Ugyanmar.

Hogy mi az uzenete, az meg a loteri kutyat sem erdekli, a potencialis vevoket meg plane nem.

w a s d 2012.06.21. 10:38:15

A legmeglepőbb az, hogy az emelvényen álló rs2 így a képen mennyire frissnek tűnik nekem formailag.

Rocko- 2012.06.21. 10:38:23

@kisqtya: tehát egy mozgásképest járművet szállítsunk egy másik járművel. értem.
és te beszélsz környezetvédelemről.

Gomulka Béla 2012.06.21. 10:45:43

@haggyadaszt: A bicikli csak hátul hajt, és a motorbicikli is! Meg a mezei nyúl. De ki a fene tud ennyi mindenre figyelni?

@Shadowbull: A potenciális vevoket igenis érdekli az uzenet. Az autóipari fejlesztések fele muszaki, a másik fele uzeneti irányultságú*, ezt te biztosan tudod. Az, hogy az uzenet és a vezetés élménye osszecseng, még akár célzatos is lehet.
* approximatíve. Lehet, hogy 65/45. Ezt is te tudod jobban.

Rocko- 2012.06.21. 10:47:08

@Blade 147GTA: aha.
tévedsz.
de nem baj, maradjál csak úgy.

kisqtya 2012.06.21. 10:47:40

@Shadowbull: Te most komolyan azt mondod, hogy egy családi autóba nagyon kell az a 450LE?? Mert ugye ezt mondod. Hangsúlyozod az RS4 kategóriáját, kombi mivoltát, meg a csomagtartó méretét. ez egy tipikusan olyan dolog sztem, amire nem volt igény, a gyártó találta ki. És ha "csak" 200-250 Le lenne, az maga lenne a világ vége. Mert akkor 1 ms-mal később érne fel 50-re a városban :D Ja hogy ugyanúgy lehetne vele 150-200zal cirkálni a pályán, az tök lényegtelen. Mert 250nel kell, az a jó. Akkor már miért nem 400zal?? :) Akinek ez kell, az menjen el egy utah-i kiszáradt sóstó medrébe egy autóvá alakított rakétával vagysugárhajtóművel, azt ott élvezkedhet kedvére :) A pénze meg lenne rá nyilván :)

c 2012.06.21. 10:52:26

Mellesleg szép meg jó ez a V8-as motor, de ennek kb. itt van vége.

Az első RS2/RS4 azért lett akkora durranás, mert az az 5 hengeres turbó motor jól tuningolható volt.

Ha építenek egy túlméretezett (jócskán hagynak benne tartalékot) 5 hengeres turbómotort az jövő RS4-ese számára azt is nagyon szeretni fogják. :)
Teljesítményben határ a csillagos ég.

Rocko- 2012.06.21. 10:52:57

@gigabursch: "Amúgy a reflexek meg attól válnak használhatatlanná, hogy a sebesség és a reakció idő egymással egy veszélyhelyzetben olyan állapotba sodor, amely nem ad lehetőséget arra, hogy korrigálj. Ezt azért nálam okosabb emberek már kiszámolták."
oszt csak nem zuhannak le a repülők meg siklanak ki a TGV-k.
buta vagy, az a bajod.
pontosabban hogy nem fáj neked.

kisqtya 2012.06.21. 10:53:22

@bogreg: Meg ugye azt is mondod, hogy jajnehogy egy kicsit is gazdaságosabbak, környezetbarátabbak legyünk esetleg, mert csorbul az élmény..
Ennyi erővel dorogozhatnának is akiknek ez kell :)

GTI mk5 2012.06.21. 10:53:32

@w a s d: Igen, én is pont erre gondoltam mikor néztem...kéne, nagyon kéne!

fetyisob 2012.06.21. 10:54:32

fentebb már tudom hogy megirták hogy pályán lassabb mint az M3-as!
és ez igy is van mert nem sok ujságiró tudja össze hasonlitani objektiven mondjuk egy M5 öst egy E63 amg-vel!
ezert nem is értem a fent leirtakat hogy jobb meg rosszabb?!
ahányszor a top gear-ban egy autoversenyző vagy sport auto ujságiró kezébe került összehasonlitásra egy öszkerekes audi ellen egy M-es Bmw mindig lassabb volt a gyors körön az audi!Stig nem egyszer bemutatta az ujságirok kedvéért az almás probat a kanyarban hogy mire is gondol irányithatoságban amikor a Bmw-vel mindig el tudta találni az almát a mercivel audival nem!
szoval egy olyan embernek kéne tesztelni aki nem csak szubjektiv audis pr-os dumát tud

Magyar[HUN] 2012.06.21. 10:57:03

Édes istenem,miért akarják megmondani az emberek másoknak,hogy mi a jó? Valakinek Audi,valakinek BMW vagy hátsókerékhajtás kontra összkerék.
Speckó én nem vennék egy RS4-et,de ennek ellenére kipróbálnám.
Az RS2 teszt meg ha megvalósul,akkor mindenképp kérünk hozzá videóanyagot ZENE nélkül vegytiszta motorhanggal! :)

Plumper 2012.06.21. 10:59:48

@Gyurma73: 11 éves Suzukim is van, egy kitűnő, motorkerékpár, és már nem csökken, hanem nő az értéke, köszönöm kérdésed.:-]
(ha az érdekel, egy új, 3,5 millás Swift pár évesen már csak 1,5, erről is ennyit)

@S8 Phantom: való igaz, a gazdagok levedlett játékszereire lehet utazni. csak addig is vigyázzanak rájuk, és cseréljék a horror árú alkatrészeket.

Dr. GGG77 2012.06.21. 11:02:40

@kisqtya: "Hangsúlyozod az RS4 kategóriáját, kombi mivoltát, meg a csomagtartó méretét. ez egy tipikusan olyan dolog sztem, amire nem volt igény, a gyártó találta ki."

Valóban az, a vevők kis hányada szereti a tágas csomagtartót, és a 4-5 embernek kényelmes utastereket. :)

"És ha "csak" 200-250 Le lenne, az maga lenne a világ vége. Mert akkor 1 ms-mal később érne fel 50-re a városban"

Csak megsúgom, hátha nem tűnt még fel, hogy speciel az Audi is gyárt 200-250 lovas kombikat. Sőt, ezekből sokkal többet ad el, mint az RS4-ből, bármilyen meglepő. :)

Rocko- 2012.06.21. 11:04:58

@w a s d: igen, időtálló forma. :)

3 gb 2012.06.21. 11:20:47

Olvasva a kommenteket úgy tűnik egy-két ember nem nagyon fogja ennek a király kocsinak az értelmét, amiről arra következtetek, hogy a férfi lét értelmét sem fogják. Nekik készülne a tesco autó, ha készülne...

Rocko- 2012.06.21. 11:22:16

@c: van házon belül az Audinál öthengeres motor, szóval nem lehetetlen hogy a következő S/RS az az lesz.

Bubyking 2012.06.21. 11:22:28

Pista, köszönöm az élményt, még mindig nagyon jó vagy !

Rocko- 2012.06.21. 11:24:05

@fetyisob: szerintem alapvetően az objektív, reperezentatív összehasonlító teszt nem lehetséges, annyi változó paraméter van.

végbéla 2012.06.21. 11:24:39

Nem gondolom, hogy az ilyen tipusú autóknál a végsebesség a lényeg, hanem az ahogy odáig eljut. Óriásit téved, aki azt hiszi hogy azért kell ennyi lóerő egy autóba hogy autópályán (egyenesen) menjen 250-et. Amikor apa kiviszi a Mecsekbe/Bakonyba egy vasárnap reggel és jobb lábát rászögezi az első lökhárítóra, akkor minden értelmet nyer, kitisztul a kép a homályos agyakban is. Kaján vigyorral a száján, izzadtságtól csutakos pólóban hazaérvén pedig anya kétségbe vonja, hogy merre is járt az elmúlt két órában. :-) Van aki kipróbálja az ilyet, van aki puhapöcs/nem érdekli/védi a fókákat stb. Nem gondolom, hogy az ellentáborok meg tudnák győzni a másikat az igazukról.

kolompár szmélgol 2012.06.21. 11:25:21

3 gb2012.06.21. 11:20:47

Hat ja. Az ilyenek AFESZ parizeren nöttek fel, most meg a Tesco parizsit majszoljak es nem ertik, hogy a mifajtank miert akarna esetleg egy jo kis szarvaspörköltöt az arcaba tolni. :)

Cséjó 2012.06.21. 11:46:33

Alig vartam, hogy veget erjen a nyalas omlenges :s
Naszejszaka, meg alusil dugattyuk... eleg debil!

c 2012.06.21. 12:15:23

@Rocko-:

Tudom hogy van (~340 ló).
De valószínűleg vékony a 450-500 lóerőhöz.

Én olyan 5 hengeres motort terveznék a következő RS4-hez dupla turbóval, ami tudja az 500 lóerőt, de a mechanika "tudná" a 600-at is. A hajtáslánc meg mondjuk 800Nm-t.
:)

Rocko- 2012.06.21. 12:19:58

@c: nyilván viszonyítva kevés, de ha így megy az a co hiszti és downsiziing, akkor ez marad.
no meg azért csak csavargathatják a fiúk kicsit a gyárban. :))))

járási batman 2012.06.21. 12:24:13

Olyan ez az RS4 mint a Debreceni Zita. Egyszer-egyszer ki(fel)próbálnám, de otthonra azért nem kellene... túl sok fejfájást okozna a fenntartása :-)

the red punisher 2012.06.21. 12:37:26

Gyári vonóhoroggal lehet rendelni??? Akkor kéne.

detomaso 2012.06.21. 12:54:50

Erdekes, h a Mazda 6 MPS-nek a hasonloan dekoralt kipufogojat a TC agyonfikazta, de itt az Audinal ez rendben van :)

Lugi 2012.06.21. 12:57:18

Ez a Dynamic Ride Controll a BMW-féle Dynamic Drive megfelelője?

ledo76 2012.06.21. 13:00:31

@Blade 147GTA: Ha nem is értek teljesen egyet a véleményeddel, jól összefoglaltad, hogy mi a bajom nekem is az Audikkal. De technikailag/minőségérzetben nagyon ott van a szeren ezt nem lehet elvitatni.
@Gyurma73: Azért ilyet az olaszok is tudnak (sőt az Alfának is van ilyen modellje) és ennek a motornak is van pici közük a digóknak. Mielőtt belém kötnének tudom, hogy saját fejlesztés, de a Lambó megvétele előtt mégsem volt sokhengeres nagyfordulatú/literteljesítményű motorja az Audinak.@Shadowbull: Ezt a véleményét egy trabantból is megmondhatta volna és nem az Alfahoz hasonlította, hanem úgy általában írta le a véleményét és példaként a BMW-hez mérte.

Nivta 2012.06.21. 13:00:47

@gigabursch:

"Én példának okáért foglalkozok mással is, így a családommal, mostanság tanítom egyik gyermekemet úszni, vagy épp merő passzióból tudományosat kutatok, vagy épp..."

Vagy épp egy inernetes fórumra irkálsz baromságokat az élet egyéb területén összekapkodott frusztrációdat levezetendő.
Ahogy ez ugyebár "tudományos kutató"-éknál szokás.

"Nem vagy képes tudomásul venni azt, hogy az emberek jól mérhető hányadát egy ilyen katyvasz nem hozza lázba."

Dehogynem képes.
Csakhogy téged az RS nemhogy nem hoz lázba hanem - a célközönségéről aztán nem is beszélve - kifejezetten irritál. Önmagában persze még ez sem probléma.A baj az,hogy ezzel a vérciki,demagóg mentalitással még kérkedsz is.

@Dövan:

"Ez az autó semmi más, mint fütyihosszabbítás. M3, AMG mercik dettó. Amivel nincs is semmi baj, én is nagyobb autóval járok, mint amire tényleg szükségem lenne :)"

És ebből következően nyilván a fütyid is pár osztással kisebb mint amire szüséged lenne:)

@Rocko-:

" oszt csak nem zuhannak le a repülők meg siklanak ki a TGV-k."

Jah. Köztudott,hogy a TGV veztésénél számtalan alkalom nyílik a reflexek és a gyors reakiós idők kihasználására :)

Shadowbull 2012.06.21. 13:04:25

@ledo76: "de a Lambó megvétele előtt mégsem volt sokhengeres nagyfordulatú/literteljesítményű motorja az Audinak"

Nyugi, a Lambonak ehhez az egvilagon semmi koze sem volt.

"Ezt a véleményét egy trabantból is megmondhatta volna "

Jogos, visszavonom.

ommm 2012.06.21. 13:04:55

@detomaso: Jelzem, itt van benne oldalanként 2-2 kipufogó és arra távozik a gáz, amerre kell. Az MPS-nél hogy is van?

ommm 2012.06.21. 13:07:44

@ledo76: Na most, tényleg csak margóra: a V10-es motor nem Lamborghini. Ahogy ez sem. Semmi közük nincs egymáshoz, az olaszokhoz pláne.

ledo76 2012.06.21. 13:10:14

@Shadowbull: Ezért írtam le, tudom hogy saját fejlesztés. De ettől még tény hogy az Audi azóta van otthon ezen a területen.

ledo76 2012.06.21. 13:11:10

@ommm: Tényleg ennyire szájba kell rágni mindent?

c 2012.06.21. 13:13:15

Elég meddő a vita.
Akinek van 25-30 milliója kocsira, nem számit ha 4 év alatt "bukik" ~15 millát, az meg fogja venni. Neki megéri, a vezetés minden percét élvezni fogja.

Nem vagyunk egyformák - meg a pénztárcánk vastagsága sem az.

Valaki 50 000Ft-os rendszert vesz zenehallgatáshoz, valaki 5 millió Ft-osat. Valaki meg kiegyezik 500 000Ft-ossal.

Kinek mi az igénye/mire van pénze.

ommm 2012.06.21. 13:13:26

@ledo76: Nem, csak simán nem igaz, amit írsz, amire reagáltunk itt páran.

Shadowbull 2012.06.21. 13:14:48

@ledo76: akkor allapithatnad meg ezt az osszefuggest, ha az Audi a Lambotol hozott volna motorfejlesztoket, vagy ott terveztette volna meg a motort vagy egy reszet.

de nem igy volt. Sot ugy volt, hogy az Audi tervezte 1az1ben a Gallardo V10-eset, es az elso nagyfordulatu V8ast is az akkori RS4-be. A Gallardo fele V10-zel kezdtek 2000 korul.

detomaso 2012.06.21. 13:18:35

@ommm: Valoban, a Mazdanal oldalankent 1-1 kipufogo van csak. A gaz viszont ugyanugy tavozik mindket autonal szerintem. Ha tevednek, javits ki legyszives.

tomnemtom 2012.06.21. 13:20:17

hát a v8 az audiban is v8.

ommm 2012.06.21. 13:20:43

@detomaso: http://totalcar.hu/tesztek/mazda6mps06/#gallery_871614|761137

Szerintem a szerző arra utal, hogy vicces a kamu nagy ovál, ha két szívószálon pufog ki egy csúcs-sportmodell...

hgabor98 2012.06.21. 13:22:04

Szerintem egy nagyon jó cikk! Megjelenése olyan,mint egy szelíd vaddisznó,melyben ott lapul minden erő. Perverz idomok! Pazar autó... :)

Walnuts 2012.06.21. 13:41:13

@Shadowbull:
Nem értem miért érvelsz,ezekről a jobbágyokról ordít,hogy értelmi fogyatékosok - azon kívül,hogy nem láttak mást csak ekét és lovaskocsit.Soha nem fogod meggyőzni őket semmiről mert nincs agyuk.

csakegynetező 2012.06.21. 13:50:35

Jó kocsi lehet. 14-16 millióért már megvenném használtan. Úgyhogy, ha aktuális kérek privátot:)
Mellesleg nem értem ezt a vitát. Aki nem látja értelmét, ne vegye meg. Ennyi.

Rocko- 2012.06.21. 13:53:53

@Nivta: kormányt nem tudod félrerántani, de azért ott is lehet esemény.

Walnuts 2012.06.21. 13:54:38

@ommm:
Ó milyen régóta várok már erre (meg az S2-re is)!!

es125 2012.06.21. 13:55:30

akik feleslegesnek tartják ezt az autót, és háborognak, azoktól kérdezném, hogy ha az rs4 felesleges, akkor egy ferrari, egy aston martin, vagy akár bugatti akkor mi???? ja, hogy ennek csomagtere is van, meg 5 személyes...valamiért úgy érzem, ha szupersportkocsi teszt lenne, az alatt nem lenne ennyi negatív komment. én sem tartom indokoltnak ezt a teljesítményt, de lenyűgöz és tetszik. EZ EGY AUTÓS OLDAL, ergo nem ártana ezt figyelembe venni hozzászóláskor. ha valakinek ezt nehéz megemésztenie, akkor miért látogatja? de ezt már sokan fejtegették előttem is. konklúzió: akit nem érdekel, annak nem kötelező autós oldalakat látogatni, hozzászólni, vagy ezt az autót megvenni.

csakegynetező 2012.06.21. 13:57:53

@es125: Amíg van rá vevő, addig nincs felesleges autó.:)

Roll1983 2012.06.21. 14:02:37

Nekem kéne, de nem a karikák miatt az orrán, hanem a teljesítménye végett. Aki meg nem látja ennek értelmét, az menjen a Barbie blogra, aztán foglalja le magát. :)

ne most 2012.06.21. 14:05:43

8 hengeres, lányok nélkül, már a szakma sem az igazi.

Ambrus Gergely [SG] 2012.06.21. 14:07:07

Ha ilyenem lenne csak 6 és 9 ezres fordulatszám között használnám, városba csakis padlógázzal gyorsulgatnék, és fékezgetnék, lámpánál N be nyomogatnám a gázfröccsöket had irigykedjen a pórnép, aztán egy laza gyorsulással megmutatnám mit tud az Audi legfurfangosabb motorja!
Aztán este a garázsban kicsit közelebbről összeismerkednék a minőségi bőr ülésekkel, és a csodálatos műszerfallal.
Ez egy remekmű, teljesen steril élményt adhat pályán, a bolondbiztos rendszerek miatt, de attól még kéne de piszkosul!
Legyen má' megint egy Audi Performance Roadshow pls :DD
Átlag emberek is hadd élvezkedjenek kicsit.

c 2012.06.21. 14:09:41

Egy értelmetlen sz.r autóért nem lehet elkérni ~20 éves korában 15 000Eurot.
Az első szériás RS2-k ára innen indul.

:)

abrakadabraabra 2012.06.21. 14:16:20

Ha toyota, nissan jel lenne az UGYANEZEN auto elejen, akkor omlenges helyett fikazas lenne.

Walnuts 2012.06.21. 14:23:03

Azt el is felejtettem írni,hogy nekem RS5 kéne!
Meg azt is hogy aki fikázni meri ezt az autót azt meg várja otthon egy jó nagy néger fasz:)

Shadowbull 2012.06.21. 14:37:27

@csakegynetező: Mert Audit csak az Audi tud hitelesen csinalni.

Ez nem arrol szol hogy milyen jel van az elejen, hanem hogy milyen filozofia alapjan tervezik es hangoljak az autot.

csakegynetező 2012.06.21. 14:38:13

@Shadowbull: Ja, hogy így értetted. Ok. Ez igaz.

ommm 2012.06.21. 14:42:55

@abrakadabraabra: Természetesen, tudod, minket az Audi pénzel. Csikós épp most cseréli be a Pontont egy remek A8 hybridre.

"streetfighter" 2012.06.21. 14:58:37

Jó kis autó. El is fogadnám, de ahhoz nagyon sok felesleges pénz kéne, hogy meg is vegyem, hiszen féláron vannak hasonlóan gyors japán autók.
Igaz, hogy az nem "prémium márka", de aki a vezetés élményére hajt, és a megbízhatóságra, annak talán nem ez a legfontosabb.
Az viszont tény, hogy ez elegáns is, kényelmes is, és AUDI, a maga előnyeivel és hátrányaival, amit ugye meg kell fizetni. Többszörösen is! :)
A motorja nagyon közel áll a szívemhez, ha bírja a gyűrődést, a váltója (csak autómata) már kevésbé.

Shadowbull 2012.06.21. 15:02:04

@"streetfighter": "féláron vannak hasonlóan gyors japán autók"

Mondj 3 peldat.

Ricardó · http://www.autotemeto.blog.hu 2012.06.21. 15:06:44

@ommm:
Mennyit gondolkoztál a címen? Rohadt jól eltaláltad :D. Ilyen jó cikket rég olvastam. Respect

csakegynetező 2012.06.21. 15:06:47

@Shadowbull: Felesleges japán autót példának hozni. Nem ez a kategória...

balogh_gabor 2012.06.21. 15:08:06

Biztos jó autó ez, de nem tudom elképzelni az az élethelyzetet, hogy egy ilyen autóra vágyjak.
Hétköznapokra sok, sportoláshoz sótlan.
Mondjuk nem is szeretem, ha egy autó mindenre jó, mert akkor igazából semmire sem.

indapass90210 2012.06.21. 15:10:50

@Nivta: nem, én csak ronda vagyok, azért kell a nagy autó :D

csakegynetező 2012.06.21. 15:13:57

@Dövan: Nem biztos, hogy mindenki csak kompenzációért vesz nagy autót. Hanem, mert megteheti. Nem?

uarempty 2012.06.21. 15:17:09

Minek veszekedtek, ha verekedni is lehet? xD

indapass90210 2012.06.21. 15:18:03

@P12_dCi: "Ja, és a sok szívó V8-at dícsérőnek üzenem, hogy van olyan, aki nem a lineáris teljesítményleadást szereti, hanem a hátbavágást. Én speciel a turbós motorok karakterisztikáját jobban szeretem."

Na igen, az a néhány tizededmásodperc, amíg leforog egy ilyen motor, van olyan jó, mint a szex.

lwcolors 2012.06.21. 15:18:16

Az Audik minőségérzetben mindig kiváló kocsik voltak, vezettem jópár csúcsmodelljüket is, de valahogy sosem ébresztettek bennem olyan birtoklási vágyat, mint egy Nissan 370Z vagy egy Cherokee SRT8. Nyilván bennem van a hiba.

Az már más kérdés, hogy összkerék ide vagy oda, ekkora teljesítmény (sőt 200-250 le felett bármilyen kocsi) közúton az emberek 99%-ának kezébe nem való, egyszerűen nem éri fel, nem tudja kezelni.

Én pszichológiai vizsgálathoz és sikeres mestervezetői tréninghez kötném a 300 le feletti autókra kiadott jogsikat, és igen a 100 le feletti motorok is ide tartoznának.

csakegynetező 2012.06.21. 15:19:59

@lwcolors: Én már a jogsit is ilyen vizsgálatokhoz kötném...

indapass90210 2012.06.21. 15:23:27

@csakegynetező: a birtoklási vágy meg az ehhez kapcsolódó "gyűjtögető életmód" nagyon egy tőről fakadhat a kompenzálási szándékkal. A zemberek szeretnek kúlnak és másoknál kúlabbnak látszani. Erre épül az egész fogyasztói társadalom.

csakegynetező 2012.06.21. 15:31:31

@Dövan: Hát nem tudom Te hogy vagy vele. Én nem cool-nak szeretnék tűnni, csak kényelmes, biztonságos kocsiban ülni. Soha nem azért vettem, amit vettem, hogy felvágjak. Szerintem még sokan így vannak ezzel, csak a rossz szándékú emberek magyarázzák bele...

MoxNox 2012.06.21. 16:25:39

@kisqtya: Talán meglepőt mondok, de akinek az kell, az bizony dorogozik is :)

csakegynetező 2012.06.21. 16:40:20

Egyébként, ha már szóba került a hybrid. Valaki le tudná írni, hogy ezek az akksik meddig bírják? 3-4-5 év? Ebben a jó 40 fokban mi van velük pl.? Nem árt nekik?

indapass90210 2012.06.21. 17:37:45

@csakegynetező: akkor mindenki volvot venne :)

És abszolút nem vagyok rossz szándékú :)

csakegynetező 2012.06.21. 17:59:23

Az miért van, hogy munkaidőben dübörög a blog, miután letelt a munkaidő, már csak 5-6 hozzászólás érkezett?:)

AciDuzzu 2012.06.21. 18:10:08

@ommm: "Természetesen, tudod, minket az Audi pénzel. Csikós épp most cseréli be a Pontont egy remek A8 hybridre."

TUDTAM! Az a mocskos COTY, ilyen gyorsan megtörni egy tisztességes, becsületes, mintaújságírót. Ezeknek semmi és senki sem szent!

csakegynetező 2012.06.21. 18:19:12

@AciDuzzu: Igen. Valószínű az AUDI-nak erre van szüksége, hogy Mo.-n a totalcar-on jó cikk jelenjen meg róluk.

Ciri 2.0 2012.06.21. 18:30:20

@ommm:

Gratula Pista, szuper írás!

@Rocko-:

Figyeljed az avatorm kicsicsillag.

Ciri 2.0 2012.06.21. 18:39:48

@csakegynetező:

"Soha nem azért vettem, amit vettem, hogy felvágjak."

Dehogynem.

Ciri 2.0 2012.06.21. 18:40:36

@csakegynetező:

Még ha nem is ez volt az elsődleges szempont.

csakegynetező 2012.06.21. 18:42:15

@Ciri 2.0: Hát mindenki magából indul ki:)

3 gb 2012.06.21. 19:39:17

@3 gb: Na, ezek után mondja valaki, hogy nem kéne!

Rocko- 2012.06.21. 20:20:36

@Dövan: akkor neked nem Audi kell, hanem pár óra tanácsadás Frank Abagnale-től. :)

"streetfighter" 2012.06.21. 20:24:49

@Shadowbull:
Miért pont hármat, amikor kettő az igazi.
Feltételezem, te is tudod melyik kettő. :)

Rocko- 2012.06.21. 20:31:52

@Dr. GGG77: valóban, volt motorhang, csak a felvétel hangja kissé rossz. :(

Éder mester 2012.06.21. 20:40:00

Ööö, akkor LPG tartály beszerelésével mennyi marad a csomagtartóból?

És mi van a sízsákkal?

- Szerzet - 2012.06.21. 20:42:20

király értelmetlen kis autó

Éder mester 2012.06.21. 20:52:10

No és persze a cikkért legmélyebb és legőszintébb elismerésem Pestya Úrnak, kombit ennyire még nem szerettem volna magam alá gyűrni.

gri 2012.06.21. 21:08:43

Kéne ez is, nyilván, nem kérdés.

Ciri 2.0 2012.06.21. 21:56:45

@Shadowbull:
:))
Szerinted kitől kaptam? :)

Nivta 2012.06.21. 22:00:59

@Dövan:
"nem, én csak ronda vagyok, azért kell a nagy autó :D"

" akkor mindenki volvot venne :)"

Nem tudom melyiken röhögtem nagyobbat...
A rondaságod miatt meg egy percig se búslakodj mert a dumád vastagon kompenzálja:))))

"streetfighter" 2012.06.21. 22:29:06

@Shadowbull:
A Honda Jazz és a Toyota Aygo.

Szabványok 2012.06.21. 23:03:36

Mi az, hogy egy motor "lineáris"? Mije egyenes?

A nyomaték és a teljesítménygörbéje?
Milyen határok között? Miért jobb, mint egy szép ívű görbe, hiszen a max teljesítménynél úgyis rettentő görbék a görbék?

Vagy valami egészen mása egyenes?

merida001 2012.06.21. 23:09:20

Tradíció ide, tradíció oda, ha már nem egy három ajtós A3-as kasztiba tették bele ezt a motort, hanem egy A4-esbe (ami valahol az A3 szedánt próbálja meg térben időben pótolni - mint ahogyan a Golf szedánja a Jetta valahol és ezt csak úgy halkan) lehet mutogatni, de valahol így van. :) Szóval a lényeg, hogy az RS4 addig csak 99%-os marad csak, ameddig egy "kombi" kasztniban van, pedig tudták a megoldást korábban, íme:

www.youtube.com/watch?v=8az7jAeYX5s

Szóval egy szedán kasztni a méltó erre, nem egy családi "kombi" (avant ide vagy oda) :)

A cikkben említett M3 és C63-at nem lehet összkerekesen rendelni? X? 4matic? Ezekre nem terjed ki? Én úgy tudom igen... de lehet tévedek.

Szabványok 2012.06.21. 23:31:30

@bege: "Biztos jó autó ez, de nem tudom elképzelni az az élethelyzetet, hogy egy ilyen autóra vágyjak.
Hétköznapokra sok, sportoláshoz sótlan.
Mondjuk nem is szeretem, ha egy autó mindenre jó, mert akkor igazából semmire sem. "

Én pont fordítva vagyok! Nekem ilyen autó kéne. (Ha választani lehet, akkor inkább M3, de ha nincs ló, akkor jó lesz ez is, csak hozzák már!)
Ezzel lehet hétköznapokon is menni, kirándulni, anyóst vinni a doktorhoz, tárgyalásra sietni havasesőben, de ha épp megjön a kedvem, bármikor játszhatok egy olyat, amilyet akarok. Ha épp munkába menet jut eszembe egy sprintet gyorsulni, vagy előzgetni országúton, de lehet, hogy csak egy "kört" megyek a körforgalomban.

És igen, nem elég a 200-250LE! Nekem most "csak" ennyi van és bizony nem egyszer jönne jól több. Ne, nem azért, hogy 250 helyett 290-nel menjek, hanem gyorsulásban, azonnali teljesítményben. És főként játékhoz, mert "A" pontból "B"eljutni, elég a 200-250LE. :-)

L-L-L 2012.06.21. 23:36:08

Baszd meg OMMM, rettentően belesajdult a szívem mikor olvastam minden egyes szót és hátba vert a kanapé, hogy "öcsi neked nagyot kell húzni, hogy ezt átélhesd!" Irigyellek és tényleg: Baszd MEG!!! :D Mellesleg meg aki fikázni akarja az Audit az előtte gondolkozzon egy picit (nem vagyok audi buzi), ezek a kocsik mind a maguk módján királyok, mint ahogy a cikk elején írva is van. M3-drifter játékosan, C63AMG-drifter brutálisan nyomatékból, minden más megint felesleges hasonlítgatni, mert ugyse ebben a trióban játszik. (Igen hiába ott van a Lexus IS-F, csak ép senkinek se nagyon jutott volna eszébe magától, itt említeni)! Csáó

Ambrus Gergely [SG] 2012.06.21. 23:54:22

az igaz hogy ezeknek az új audiknak már vasból vannak a hengerei, ezért olyan dinamikus a gázreakciója, na meg gondolom könnyített havassy lendkerék van benen azért forog így bele a 9 ezerbe gond nélkül szépen gyorsan.

Ambrus Gergely [SG] 2012.06.21. 23:55:49

gondolkodtam rajta én is hogy elkezdek motorokat tervezni hogy felvegyenek az audihoz aztán megkapjam ezeket a kocsikat, de nem tudom hogy kezdjek neki meg mivel, egy turbót már rajzoltam, de azt hiszem ez kevés lesz a sikerhez, valami csúcstechnikát fogok kitalálni, valami finggázmeghajtás, vagy ilyesmi.

Krisi 2012.06.22. 00:41:38

szerintem csak azért lett kombi, hogy otthon könnyebben be lehessen adni asszonkának, hogy ez nekünk valójában kell - nézd már, kényelmesen befér hátra a két gyerekülés, a csomagtartó meg milyen szépen elnyeli a babakocsit, sőt, még a nagyi leanderjei is beférnek!

amúgy nekem nem kéne. nem azért, mert rossz, hanem mert nekem nem arról szól az élményautózás, hogy gyorsulok egyet az autópályán 160-ról 290-re.
elkövettem azt a hibát, hogy hátsókerekes autót vettem, és azóta már nem vágyok semmi másra :)
(mint minden Audiból, azért ebből is elfogadnám az audio rendszert, de mást nem tudok belőle értékelni)

miami vice 2012.06.22. 02:08:43

mit szivtal, vagy csak lefizettek??!!

ez is 1 fosvagen!

mentem az elozo szeriaval , orrnehez, alulkormanyzott, szetesett a fek , a kuplung, meg a futomu! 24 M ! azert kapsz 1Mitsut meg 1 egy Subit, es szarra vered ezt a kekeres meterest, ugy, h nem esik szet alattad! fostalicska XD

Szabo T 2012.06.22. 04:49:47

@merida001: "A cikkben említett M3 és C63-at nem lehet összkerekesen rendelni? X? 4matic? Ezekre nem terjed ki? Én úgy tudom igen... de lehet tévedek."
Igazad van: valoban tevedsz. Sem a C63 AMG-hez, sem pedig az E9x M3-hoz nem rendelheto osszkerekhajtas.

diablos 2012.06.22. 06:27:35

Ez egy tipikus német "elszállt" autó!
Korunk Tigris tankja, amire egyetlen egy józan gondolkodású embernek semmi, de semmi szüksége nincsen!/Még a német autobahn-on sem!/
Igen uraim , ha felszállt a lila köd és kitisztul a horizont akkor mindenki beláthatja, hogy csak rosszat szül ezeknek a monstrumoknak a közútra engedése!
Aki sportos autót akar az talál az AUDI-nál is alternatívát, vagy nem??
Amúgy egy Porsche Cayenne tesztben, azt hiszem a 5.gear-ben kiderúlt, hogy mit bír ki egy szett szuperperes gumi egy ilyen orrnehéz batáron!
Durva kanyarodáskor gyakorlatilag ledarálta az első gumik oldalfalát a nagy tömeg+nyomaték!
Tehát semmi gyakorlati haszna/értelme nincsen az ehez hasonló behemótoknak.

Kultúráltabb országokban, pl. Japán nem véletlen a 180-as seb.tiltás a szériakocsikon!
Több önmérsékletre lenne szükség a vezető német autógyáraktól -a németekről nem ez jut eszembe- ,mert ők gerjesztik ezt a lóerőháborút!
Ezzel akarják bizonyítani a műszaki "felsöbbrendűségüket"?

Szebb időkben egy SEL 560-as merciben elég volt a 280LE!Egy 600-asnak a 220Km/ó-s sebessége is elegendő volt az utak királya titulushoz, ma kompaktokba préselnek több erőt!Miiiinek???

csakegynetező 2012.06.22. 08:43:47

@diablos: Régen a fekete-fehér Tv is elég volt. Minek a színes. Sőt, minek a számítástechnika fejlődése?
Minek fejlődik egyáltalán a világ?
Megvallva az igazat egyet értek Veled. Gyakorlati haszna nincs. Egy 2000-es dízellel lehet autózni. Ez már csak az élvezetről szól::)

w a s d 2012.06.22. 10:14:35

@merida001:
"hanem egy A4-esbe (ami valahol az A3 szedánt próbálja meg térben időben pótolni - mint ahogyan a Golf szedánja a Jetta valahol és ezt csak úgy halkan) lehet mutogatni, de valahol így van"'

Az a4 próbálja pótolni az a3 szedánt (ami elvileg jön majd, Győrből talán)? Az a4 szerintem teljesértékűen nagyobb egy kategóriával, márcsak a méretei alapján is. Plusz ebben hosszmotor van, nem kereszt, mint az a3- ban, Golfban, Jettában.

@miami vice:
"azert kapsz 1Mitsut meg 1 egy Subit, es szarra vered ezt a kekeres meterest"

Azért ha megnézi az ember, hogy az rs4- gyel kb. azonos technikát használó rs5 mit tud pályán, különböző teszteken, akkor annyira nem lennék biztos az evo meg az sti győzelmében.

fastestlaps.com/comparisons/subaru_impreza_wrx_sti_25l-vs-audi_rs_5.html

Shadowbull 2012.06.22. 10:21:37

@w a s d: nem tudom honnan jon ez a kenyszerkepzet, hogy a WRX STI meg az EVO X mindig mindent szarra ver, a Kispolszkitol az Aventadorig.

Ez az STI-EVO fanok kattanasa.

vikk007 2012.06.22. 10:25:34

Az új címmel, a GYES-en otthon unatkozó anyukák figyelmét is szeretnétek felkelteni?

( "Kék RS" )

csakegynetező 2012.06.22. 10:31:57

@vikk007: Rossz az, aki rosszra gondol:)

Rocko- 2012.06.22. 10:44:34

@diablos: "amire egyetlen egy józan gondolkodású embernek semmi, de semmi szüksége nincsen!"
szar lehet az életed ha ennyire tiltakozol az élvezetek ellen.

Rocko- 2012.06.22. 10:46:39

@miami vice: majd remélem egyszer egy igaziba is bele tudsz ülni, nem csak Gran Turismoban.

@Shadowbull: bizonyítási kényszer.

golf002 2012.06.22. 10:47:26

Túl mű, túl steril, ha a prémium-trióból kellene választanom akkor én még mindig a BMW-re szavaznék! Az valahogy emberibb, de ez... na mind1.

Rocko- 2012.06.22. 10:49:00

@Krisi: "mert nekem nem arról szól az élményautózás, hogy gyorsulok egyet az autópályán 160-ról 290-re."
ha elolvasod a cikket és megnézed a videot, akkor rájössz hogy nem drag car ez sem. ;)

"szerintem csak azért lett kombi, hogy otthon könnyebben be lehessen adni asszonkának, hogy ez nekünk valójában kell"
23 milliónál sztem nem a kombiságot kell beadni. ;)
vagyis ott már mindegy kb.

csakegynetező 2012.06.22. 10:57:51

@Rocko-: Akinek van rá 23-25 milliója, ott már nem kell beadni:) Az már csak elmegy és megveszi, mint Mi a rágót a boltban.

Rocko- 2012.06.22. 11:01:47

@csakegynetező: jaja, ezt mondtam én is, ott a legapróbb probléma hogy kombi vagy nem, mi legyen a színe vagy mennyibe kerül a benzin.

vikk007 2012.06.22. 12:34:40

@csakegynetező 2012.06.22. 10:31:57

Tudod, mostanában, az "Égéstér" adásain "szocializálódom"....

( egyébként tetszik...)

Házas motoros 2012.06.22. 14:29:20

Minden elismerésem a cikkért. Nagyon jó lett. Ömlengős. Az. De van mire ömlengeni! Vályi Pista most is hozta azt a hihetetlen formáját, amit akkor ad, ha végre egy AUTÓBA (így, nagy betűkkel) engedik ülni. Egyszóval még egyszer gratula!!!

merida001 2012.06.22. 14:42:01

@w a s d: A mostani A4 valóban nagyobb kasztnis de az elözőek nem, amit írtam az méretek szempontjából azt az eddigi generációkra értettem. Ezzel egyet kell hogy érts!

Hurri Kán 2012.06.22. 15:15:23

Egy tökéletesen értelmetlen autó, de ettől még szeretjük. :)

"streetfighter" 2012.06.22. 20:57:36

@Shadowbull:
Gyárilag nem, csak közelíti.
Viszont, ha ráköltesz még 3-4 millát, akkor nem igazán van ellenfelük és még mindig sokkal de sokkal kevesebből megvan mint a "legyőzöttek." :)
Nem kell ezért mérgelődni és puffogni, a tényeket el kell fogadni.
A legfontosabbat viszont nem árt megjegyezni. Ezek az autók átlag sofőröknek készülnek, akik közutakon hajtják őket a legtöbbször. Ott pedig a legtöbbnek esélye sincs kiautózni azt a 150 lóerő pluszt. Még a 200-at sem nagyon.

Shadowbull 2012.06.23. 11:07:43

@"streetfighter": akarhany milliot koltesz rajuk, akkor is csak kozepkategorias autok maradnak.

"streetfighter" 2012.06.23. 11:32:37

@Shadowbull:
Ezt nem is vitatom, de ezt le is írtam az első kommentemben.
Ezeknél a vezetési élmény és a gyorsaság a lényeg, megspékelve a kényelmetlenséggel és sok kompromisszummal.
Kompromisszum viszont a másik oldalon is van, csak más jellegü. :)

w a s d 2012.06.23. 14:15:45

@"streetfighter":
"Kompromisszum viszont a másik oldalon is van, csak más jellegü. :)"

Drágább, és gondolom, kevésbé nyers, ami valakinek hátrány.
Az nem is gond, ha valaki ez alapján inkább nekivalónak gondolja a japánokat. De hogy jut olyan következtetésre pl. miami vice nevű hozzászóló, hogy "ez is 1 fosvagen!"? Főleg egy olyan kocsival kapcsolatban, ami a gyárkapun kigurulva olyan, hogy a szupersportkocsikon kívül nem sok gyorsabb _gyári_ autó van nála.

"streetfighter" 2012.06.23. 15:52:10

@w a s d:
Lehet, hogy csak húzni akarta az audi hívőket. :)

andand 2012.06.26. 10:12:39

@merida001: Ez sem igaz, az aktualis A4 mindig nagyobb volt az aktualis A3-nal, es teljesen mas felepitesu (hosszmotor, mas futomu, stb).

merida001 2012.06.26. 19:18:30

@andand:

csak a szedánsága volt a lényeges különbség, utastere ugyan akkora volt.
süti beállítások módosítása