HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) Égéstér (5) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Eresszenek, Audival vagyok!

2012.08.13. 09:51 ommm

Címkék: audi hybrid q5

...aki tényleg spórolni akar az üzemanyagon, annak más a megoldás. Úgy hívják: TDI és a Q5-ben már a kétliteres – 11 milliós - dízellel sem érkezik később oda, mint ezzel a 16 milliós benzines hibriddel.

Mai teszünk kommentposztja.

63 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr144709458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kámasuka 2012.08.13. 10:24:13

1. Örömmel látom hogy nem-belsőség valódi tesztet is lehet újra kommentelni.

2. 1985 kg és még be sem ültünk? Te nem, Pistám, de a szabványsofőr/szabványcsomag/90% feltöltés ebbe /leergewicht/ biza benne van.

ommm 2012.08.13. 10:29:05

@BenFranklin: Hmm...nem vagyok benne biztos, most megint utánanéztem és 1973 kilót ad meg menetkész tömegnek, sofőr nélkül.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.08.13. 11:13:43

2 tonnás környezetvédelem?!
hahaha:-)
ne legyünk már álszentek.
mennyit fogyaszt???

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.08.13. 11:15:10

Ja 9,3?
Ennél egy dízel minden erőlködés nélkül 2 literrel kevesebbet eszik,vagyis több mint 20 % al.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.08.13. 11:18:42

@ommm: hát igen érdekes dilemma:-)
a menetkész tömeg sofőr nélkül értendő egyértelmű.
Bár sofőr nélkül ritkán megy:-))
Az sem mindegy hogy Kylie Minogue (45kg)
vagy Lakodalmas Lajos a sofőr:-)

EBL 2012.08.13. 11:22:04

Az én benzines autóm 100% budapesti használattal spórolós vezetéssel (sok apró trükkel) kb 6,5-öt fogyaszt.

winyettyu 2012.08.13. 11:25:31

azért szerintem egy 2 tonnás automata SUV-től nem annyira rossz érték az a 10 liter, nem tudom sima bezinest teszteltetek-e, de szerintem az nem jönne ki 12 alatt..

winyettyu 2012.08.13. 11:27:40

@winyettyu: ja nem is 10, hanem 9,3, szeirntem azért csak van értelme annak a hibridségnek..:) ennek ellenére valószínű, hogy lehetne még finomhangolni rajta.

Hurri Kán 2012.08.13. 11:38:48

Sok hűhó semmiért...

Knorbi 2012.08.13. 11:55:00

Nekem bejön a Q5 de valahogy ez a hibrid mizéria nem fogott meg.
Szerintem egy 2.0 TDi-vel zsírkirály lenne.Vagy a benzinvérűeknek mondjuk 1.8 Tsi-vel.
Normális méret(nem hodály)nem mehet rosszul,nem eszi le a fejét az embernek,magyar utakon is jó stb... Szinte tökéletes családi autó és a tanyától az operáig mindenhol jól mutat.

Knorbi 2012.08.13. 11:56:07

Mondjuk ha Audi akkor beleülnék a Q3-ba is mert ha csak centik a különbségek de árban milliók akkor az is elég.

Kelemenn 2012.08.13. 12:08:39

Azt' tessék mondani, mennyi hozzá a gázszett? :-))
Pótkeréktartállyal persze.

H_M_CS 2012.08.13. 12:19:22

Legyünk pozitívak, hátha hamarosan kiforr ez a hibrid technika. De ilyen súllyal nem nagyon lehet mit kezdeni. Nem lehetne mazdásítani (lotusosítani) az ilyen verdákat? Úgy értem súly-downsizingba kezdeni.

Faby 2012.08.13. 12:25:58

@Kelemenn:
Bár látom a szmájlit, azért komolyan válaszolok:
Itt valszeg a pótkerék(nek fenntartott) helyén lakik a hibrid hajtás cuccai, akku csomag stb, így sanszos, hogy nincs klasszikus pótkeréktartályra lehetőség. Manapság amúgyis divatos a szinte semmire sem jó defekt javító szettel adni az autókat, (legutóbbi autórendelésemnél már feláras volt a pótkerék!) így nyerve plusz csomagtartó litereket, és némi tömegcsökkentést. Mindkettő nagyon jól mutat a marketing anyagokban!

Béza Dániel 2012.08.13. 12:33:52

@Gyurma73: Nincs itt szó álszentségről. Egy 2 tonnás luxusautónál is törekedni kell a fogyasztás csökkentésre és a környezetszennyezés mérséklésére. Ennek egyik hatásos eszköze a hibrid hajtáslánc. Ma már nem forradalmi újdonság, használni kell, ugyanúgy mint a katalizátort, befecskendezést, stb...

ettől ez még nem lesz környezetbarát autó, mert többnyire 1 ember fog ülni benne, és erre óriási pazarlás egy 2 tonnás kocsit használni, de ha már így van akkor be kell vetni mindent ami javíthat helyzeten.

Knorbi 2012.08.13. 12:34:31

@H_M_CS: Sajnos az összes autónak ez a baja a hatalmas önsúly.

A mai világban vigyázni kell az emberéletre és a rengeteg biztonsági cucc óriási tömeg a légzsáktól a szilárdabb anyagokon át a bazi nagy műszerfalig minden.
Ha lehetne olyan könnyű és egyszerű kis autókat gyártani a modern motorokkal és némi szigeteléssel megtoldva mint a 70-es 80-as években akkor igaz hogy sokkal több halott lenne(de megállna a túlnépesedés)viszont azok a könnyű autók igen jól mennének és keveset fogyasztanának. Persze ez csak fikció.

Béza Dániel 2012.08.13. 12:39:41

A cikkben a csomagtartót épp hogy elégnek tüntetik fel. Azt nem árt figyelembe venni, hogy az egy szép sima oldalfalakkal és padlóval határolt csomagtér, ami sokkal többet ér mint a papíron nagyobb, de mindenféle belógó dolgokkal tagolt csomagterek.

Rocko- 2012.08.13. 13:01:09

@Gyurma73: lokális károsaynag kibocsátás tekintetében lehet értelmezni a környezetvédelmet.

Rocko- 2012.08.13. 13:11:43

ápropó, örülök a kommentposztnak, csak HSD szét fogja trollkodni.

Kámasuka 2012.08.13. 13:16:12

Nem értem ér kell fikázni. Akinek nincs pénze rá annak nem éri meg akinek van az meg SUVot vesz. Ha meg érzékeny a lelke és nem akar a legnagyobb tahó lenni akkor ilyen kompakt SUVot.

Mivel a nagy részét az USA-ban adják el a Q5nek anyukáknak isibe meg mall-ba járni felesleges összehasonlítgatni a dízellel, mert az ott nem kell senkinek.

Knorbi 2012.08.13. 14:00:31

@BenFranklin: Igen ez igaz az amcsiknál ez a hibrid lesz a sláger. Persze ez egy magyar teszt.

Sosem értettem hogy az amcsik miért nem szeretik a dieseleket pláne SUV-okban. Váltani nem tudnak tehát mindenképp automata kell úgy meg nem mindegy mi van elöl pláne hogy sokkal kevesebbet eszik mint a nagy régi behemótok.És már nem is igen hangosabb.És a menetteljesítmény sem sokkal rosszabb és a szigorú törvényeik miatt nem is igen lehet száguldozni. De mindegy nyilván van amit meg ők nem értenek bennünk.

Kámasuka 2012.08.13. 14:10:27

@Knorbi: Gondolom mert a 3-5 literes szívó benzinesek is jók nyomatékban meg hangban, és eddig nem volt gond etetni sem őket. Lehet hogy lassan elterjed a dízel is, a Golf/Jetta TDI kint sem ismeretlen.

Gondolom főleg szokás dolga. Nálunk igen árérzékeny a piac a kocsik 60%-a benzines az LPG pedig max. a benzinesek 5-10%-ában van. Ez is azért mert ismeretlen, nem bíznak benne.

Kámasuka 2012.08.13. 14:16:40

@Knorbi: Igaz hogy magyar teszt de azért van olyan hogy domináns piac, az pedig az USA. Ez a Prémium SUV vonal az ML Mercivel, X5tel kezdődött, és nem is fejlesztették volna ki ezeket a modelleket csak az európai piacra, mert nem érte volna meg. Amerikaiak rengeteget vontatnak, ott legalább valamennyire kihasználják ezeket a kocsikat.

Knorbi 2012.08.13. 14:35:39

@BenFranklin: Az oké hogy nem gond etetni de minek ha nem muszáj?
Az LPG meg nemcsak bizalom miatt nem terjed de apóka minek tetetne a Suzukiba gázt mikor évi 4 ezer km-t megy.És ugyanígy az a család aki nem jár dolgozni a kocsival csak hétvégére van.
Én sem igen bízok benne de mire kezdett szimpi lenne megdrágítják :)
Sajnos nemrég mondta ismerősöm hogy a rokona Suzuki Grand Vitarájának kicsinálta a motorját és nem is kellett hozzá sok km.

Knorbi 2012.08.13. 14:37:22

@BenFranklin: értem van domináns piac de ezt itt és most tesztelték és ITT tényleg nincs sok értelme még ha az igazi célközönségnél az USA-ban van is.

corpus alienum 2012.08.13. 14:50:05

Kár, hogy itthon a SUV a tahókategóriát jelenti, ráadásul mindenki leragad a fekete/kályhaezüst dukkónál. Múltkor a szemem elé került egy X5, valami barnás metálfényezéssel, kakaószínű bőrkárpittal. Marha jól nézett ki.
Igaz, ha olyat veszek, nem úszom meg a vonóhorgot, ha vonóhorog, akkor lószállító, ha lószállító, akkor lócipelés, ha lócipelés, akkor nincs egy nyugodt hétvégém.

Knorbi 2012.08.13. 14:54:33

Ja mert most az a azarbarna a legújabb divat.

Knorbi 2012.08.13. 14:55:53

bocsánat: Szarbarna :)

corpus alienum 2012.08.13. 15:05:49

Mindegy az. Attól még szép volt. Lovardába amúgy is praktikus árnyalat :)

rayban80 2012.08.13. 15:42:36

" virítaná a lóvét, mutatná a jómódot, de egy Q7-ben iszonyatos tahónak nézik, ugyanakkor szükségét érzi az Audi-arcnak, a belső sáv táplálékláncának csúcsához kell."

Ehhez a teszt kezdeshez gratulalok!Bar nem egyedi,mert a "tisztelt" totalcar cikk irok nagy resze szereti ezt a csöves stilust elövenni.
A gond csak ,az hogy annak aki megteheti hogy normalis autoval jar es -vagy-normalisan gondolkodik,azoknak az ilyen megjegyzesek,jopofasagnak szant-remelem!-szövegek nem jönnek be...
Mert egyszerüen szanalmas.Pont!

Nem ertem miert kell a cikk iroknak a sajat kis pitianersegüket kihangsulyozni ezekben az irasokban...Ezek tesztek es nem szociografiai elemzesek...

Persze ahogy eddig többször elöfordult,most is varhato:kitiltas es törles...

2012,Magyarorszag,ujsagiras..Vicc...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.13. 16:02:35

Igen, 2 tonnástól nem rossz a 10 liter... de az egész kategória egy akkora faszság, hogy hihetetlen.
Nem is az, hogy értelmét nem látom ezeknek a dögöknek, csak egyszerűen, annyira feleslegesek... És ku* nagy, és ugyanarra jó gyak. mint egy összkerekes személyautó.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.13. 16:05:30

@Béza Dániel: Nem mindig :) Az enyémben 380L a csomi, az autó vége felé kiszélesedik. Oda szépen elfér lepókozva az elakadásjelző háromszög, gyalogsági ásó télen, el flaska olaj, hűtővíz, EÜ doboz, ilyesmi. Egy hasáb alakú csomagtérben ezek is foglalják a helyet (persze ha nincs helyük a padló alatt).

Dr. GGG77 2012.08.13. 20:27:04

Mostanában többségében jobban tetszenek az Audik, mint a BMW-k, de a Q3-X3 párosból az utóbbi kéne. Illetve nem. Pár hete kevertem ki magamnak egy A7-est az audi.hu-n, 18.5 lett a vége. Na, az kéne!

NperA 2012.08.13. 21:02:05

@Rocko-:

"ápropó, örülök a kommentposztnak, csak HSD szét fogja trollkodni. "

Mindenkit leültet egyessel, aztán kiosztja a maradékot per tangentem :-)

Rocko- 2012.08.13. 21:03:00

@NperA: LOL!

:))))))))))))))))))))

Hurri Kán 2012.08.13. 21:21:21

@Rocko-:
Akkor ez most jó hibrid, vagy nem jó hibrid? :-D

Rocko- 2012.08.13. 21:33:37

@gyvy: definiáld a jó fogalmát. :)

Hurri Kán 2012.08.13. 21:37:48

@Rocko-:
Most megfogtál... Itten már tényleg a piócás ember, vagy HSD segíthet csak.:)

Rocko- 2012.08.13. 21:38:53

@gyvy: májd reád is rádolvas.
na, nem off tovább.

Kámasuka 2012.08.13. 21:41:04

5 év alatt nem megy el Mo-n annyi Q5 hybrid mint amennyi kommentnél tartunk!

Péter 2 2012.08.13. 22:11:28

@rayban80: Figyelj, nagyon meg ne haragudj, de olyan mondja ezt, aki nicknévnek is egy divatos, trendi márkát ad meg? Talán találva érezted magad? A SUV-vezetők túlnyomó többségére precízen ráillik a cikk bevezetője. Ez minden, csak nem normális autó és normális gondolkodás kérdése, hanem általában éppen fordítva.

rayban80 2012.08.13. 22:39:32

@Péter 2: nem pont ilyen autom van.es tul esszerunek en sem talalom mindet.
De ez a stilus a totalcar reszerol mar szinte minden premium auto "tesztelesenel"olvashato...

rayban80 2012.08.13. 22:42:07

Nem csak a suvok vezetoi ilyenek...es nem csak magyaro.on...ilyen gyokerarcok mindenhol vannak...

Imperial 1969 2012.08.13. 23:19:32

3 eve elek Kanadaban. Az ilyen fajat SUV-k megitelese itt teljessen mas. Mikor kijottem ide en is hoztam a pesti ejszakai mentalitast. Bazi nagy terepjaro nagy motorral. Hamar szembesulnom kellett a tennyel, ha egy GL-t vagy egy Q7-es vezetsz az emberek rogton nyugtazzak, hogy nagy csalados vagy szoval ilyen fajta verdakkal itt nem fogsz csajokat fogni. Az Audi Q5 es a Tiguant itt a feleseg bevasarlo kocsijanak hivjak, szoval eleg szanalmassan hat ha egy ML AMG-ben feszulsz es a lampanal egy ugyan olyan gordul melled a hatso ulesen 3 kinai kis gyerekkel. Jut eszembe a Tiguant itt a GTI motorjaval aruljak szoval a GTI is a vicc szintjere sullyedt.

Vegul egy G 37 coupe most pedig egy 370 Z mellett dontottem. Imadom !

Pizso 2012.08.13. 23:30:24

Hát ha dübög az a mélynyomó, akkor talán be kellett volna nézni mégiscsak abba az MMI-be. Nahát ott lehet azt is szabályozni (magas, mély, mélynyomó)?

A jármű súlyában tudtommal benne van egy 75 kilós ember súlya. Folyadékok feltöltve és üzemanyagtartály félig. Szóljatok ha tévedek!

A hybrid meg egy.... Toyota felmérés hybrid vásárló ritkán vesz megint hybridet. Talán 30% körüli az eredmény. Ugye kicsi csomagtér, kevés előny, és még ott az impotencia probléma is. Persze ezt erősen titkolták a Toyotánál, de főleg az 1. generációs Priusznak volt fogamzásgátló hatása... :)

Pizso 2012.08.13. 23:40:59

@Béza Dániel: Hát nekem A6 Avantom van. Elméletben óriási egyenes csomitartóval. De amíg a régi kocsimban 2 bőrönd fektetve egymás fölött elfért a kalaptartó alatt itt már ez messze nem így van. Igaz hosszabb, igaz több fér elvileg bele, mégis kevesebb bőrönd... Azonban a 2 méter feletti bútorlapot elnyelte, mint kacsa a nokedlit. A kérdés tehát csak annyi mire is kell? Lexus bunkerablaka alatt pl hiába nagy a csomagtér ha a belmagasság kalaptartó nélkül kb 60 cm. Nevetséges. Majdnem beszorulok amikor behajolok.... :)

winyettyu 2012.08.13. 23:41:32

@Knorbi: lehet, hogy gazdaságos, meg minden, de szeirntem akkor is kiábrándító, hogy nem láttam még olyan 2 évnél idősebb dízel autót, ami ha előttem kezdett előzésbe, ne egy kisebb-nagyobb(de inkább nagyobb) koromfelhő jöjjön ki belőle. Ja, és az is elég fusztráló, mikor közúton bringázik hegyre felfele az ember, és a dízel autóknál meghal a koromtól, az átlag benzinesnek(=10 évnél fiatalabb) meg kb a hangját veszi észre. Bár a legjobban idegesítő járművek a kétütemű robogók, főleg ha bringaúton húzzák üveghangon. na a keverékkel működő járműveket vonnám ki azonnali hatállyal a közlekedésből. És 3,5 tonna alatti súlyú új dízel járműveket se engednék forgalomba helyezni. ja, és helyi autóbuszból is kizárólag cng-s vagy akksis verzió jöhetne szóba. ha ez mind meglenne, megnézném következő télen a szmogtérképet.

Pizso 2012.08.14. 08:57:53

@winyettyu: Létezik ám részecskeszűrő! Az én dieselemből nem látsz Te fekete hamufelhőt! Nem tudom, hogy ez esetben melyik a szennyezőbb a benzines vagy a diesel, de részecskeszűrővel ellátva összehasonlíthatatlanul tisztább az üzem.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.08.14. 09:03:08

@Imperial 1969: Mondjuk bevásárlóautónak is felesleges városba.

Telekre meg nem ilyet vesz az ember...

Pizso 2012.08.14. 09:15:05

@ColT: Egy kicsit nagyobbak a parkolóhelyek arrafelé. Szélessebb utcák, stb. Az üzemanyag talán még mindig a harmada-fele, mint itthon. Vagyis nem sok embert izgat mennyit fogyaszt és napi használatban legfeljebb csak a legnagyobb városokban van hátrányban.

vmaast 2012.08.14. 10:30:16

@winyettyu: És az összes ilyen betegágyon ott virít a zöld plakett...

winyettyu 2012.08.14. 10:40:41

@Pizso: én elhiszem, hogy a részecskeszűrő bizonyos ideig, bizonyos terhelés mellett működik... de a tapasztalat azt mutatja, hogy aki nyomja a dízelnek, az előbb-utóbb tönkreteszi. meglepő, hogy a mercik/audik/bmwk/vwek sokkal jobban füstölnek az olcsóbb márkák dízeleitől. lehet, aki mondjuk egy hyundai-t vesz dízellel, az jobban vigyáz a kocsijára? a lényeg az, hogy a 10 év alatti kocsik közül benzinesnek szinte egyiknek sincs semmi baja, a dízeleknek meg legalább a 80-90%-a undorító.

vmaast 2012.08.14. 11:01:54

A DPF egész egyszerűen az élettartama, és a felhasználás módja miatt nem alkalmas magyarországi használatra. 90%-ukat 3-4 év után kifűrészelik az autó alól, Jürgenéknél ilyenkor megy a bontóba (illetve hozzánk...). Ettől a pillanattól kb. 50-szer annyi korom jön belőle, és még ráadásul rákkeltő is. Mindez, ismétlem ZÖLD plakettel. Így aztán szakmailag és más szempontból is rendkívül kiművelt törvényhozóink jóvoltából ezek vidáman szaladgálhatnak szmogriadó esetén a városban. Na most legyünk a legbüszkébbek ;-)

EBL 2012.08.14. 12:02:49

@vmaast:
Ja igen. A szállópor négy forrásbólered:
-széntüzelés (fűtés)
-gumikopás
-fékkopás
-dízel korom

Az utollsó 3-ban akármilyen zöld plakettes SUV az élen jár. A 2 tonnájával a hatalmas kerekeivel és fékeivel, a korommal. Szóval én tuti bitosan külön szabályoznám az egyes szennyezőanyagok szerint. Azaz egy SUV NO és CO szempontjából lehet zöld, de a porszennyezésből fekete. Azaz ha a szmogriadót NO miatt rendelik el, akkor a régi kis benzinesek kiesnek a forgalomból. Ha meg a szállópor éri el a határértéket, akkor ezeket a behemótokat kellene kitiltani.

vmaast 2012.08.14. 12:35:23

@EBL:

Off.
Budapesten emellett a szálló por nagy része speciálisan abból ered, hogy b.nak takarítani az utakat. Csak nézd meg, mikor egy mentő végigvágtat a villamospályán... Száraz időben a por ül mindenen, esőben meg úsznak az utak, mert az összes csatornalefolyó eldugult. Ez a város egy leprafészek, és minden elmaradt és elsíbolt karbantartás miatti problémát rávernek az autókra.
Európa tele van többször nagyobb városokkal, ahol lehet levegőt venni, pedig többször annyi autó jár ott is. Akkor hogy is van ez? ;-)
On.

Pasas 2012.08.14. 12:38:23

54+211 az nem 265 lóerő?

vmaast 2012.08.14. 12:51:56

@Pasas: Amúgy is pongyolaság összeadni, mert 1 elektromos LE nem annyi, mint 1 gépi.

Kámasuka 2012.08.14. 13:15:30

@vmaast: Háát....Olaszországban és Spanyolországban a legtöbb város koszosabb mint Budapest. Hiába takarítanak, a város elhelyezkedése a legfontosabb porszempontból, meg az, hogy Bp-en nincsenek parkok.

CSÖRR-CSI££ 2012.08.14. 22:09:19

Q5, Qvára trendi, de valamiért nekem továbbra sem tetszik ez a trend.
Az ólommentes benya + katalizátor bevezetése nagy ugrást jelentett a városi levegő elviselhetőbbé tétele terén úgy, hogy ettől még az autó autó maradt a szó klasszikus értelmében, és nem is kerül tőle másfélszer vagy akár kétszer annyiba.
Viszont ez a borzasztó erőlködés, ami most megy a motorok zanzásításával, meg a hibridhajtással és egyéb hájtek parasztvakítással, szerintem inkább a most felnövő igazi szájbergeneráció droidjainak jön majd be, akik már eleve erre lesznek beprogramozva.
Ők már egy HEMI V-8-cal szerelt régi amerikai vas puszta látványától is sikítófrászt kapnak majd, és a világért sem engednék, hogy beindítsd nekik, hogy legalább a hangját hallgassák meg (ha pedig mégis, akkor nem értik, hogy mi ebben a hangban a szép vagy jó).

Nagyon más világ lesz ez.
Szeresse az ilyet az, akinek lombik volt az anyja és pipetta az apja.

nikó 78 2012.08.14. 22:49:33

Kiváncsi lennék arra, hogy ez a motor, egy rendes autóban, hibrid mentesen, start-stop, meg egyéb agyrémek nélkül milyen fogyasztási értéket, produkálna.Még jobbban érdekelne az, hogy a dízelek magas javítási költségeit, vajon örökölhették-e ezek az új generációs benzinesek.

katyilka 2012.08.15. 11:29:08

Már ha szubjektív, akkor én is hadd szubizzak egy kicsit. A bunkó SUV-osokkal szembeni ellenszenv százszázalékos, vegytiszta irígység, semmi más! Mert ugye ez a kategória soha nem volt proletár árszint. A belső sávok uralma általában az erős, gyors, tekintélyes, és egyben drága autók sajátja volt mindig is, akár szimpi, akár nem (lehet egy Swift, vagy egy Clio akár 300-lovas, a tekintélye akkor is csak milliméterekben mérhető, még ha többet is érdemelne). A magas üléspozícióra nemigen van más alternatíva, mert mi a francnak vegyen valaki családi egyterűt, ha egyedül használja? A Q5 hibrid 1985 kg, a 2.0 TDI 1730 kg, több mint két és fél mázsával könnyebb. Nem hinném, hogy a hibrid erősebb lévén sokkal rugalmasabb lenne, mint a TDI. A drága diesel javítással kapcsolatban meg az a véleményem, hogy a hibrid se nem megbízhatóbb, se nem olcsóbban javítható, és ötmillióval drágább is!
süti beállítások módosítása