HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Felhívtam a csaló kereskedőt

2013.08.16. 06:00 Tcomment

Címkék: kereskedő csaló bizományi

Lenyúlta a pénzt, az autótulajdonos amatőr hibáival segített neki, a rendőrség tanácstalan.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja.

158 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr145460234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joszip Zsugás Vili (törölt) 2013.08.16. 07:15:38

"Bárkinek bármit megígérnek, és bárkinek elteszik a pénzét, hogy betömjenek egy régi lyukat. Ha ad nekik valaki tíz forintot, hogy vigye át az út túloldalán lévő ismerősének, az a tízes már biztosan nem ér át, ha pedig rákérdeznek a pénzre, zokszó nélkül hazudnak bármit. Velem is előfordult már, hogy küldtek nekem negyven kilométerről tízezer forintot egy ilyen emberrel, de nem kaptam meg. Az új ember pénzének lenyúlásával keletkezett új lyukat újabb hazugságokkal kezelik, vagy sehogy. A folyamat végén ott áll egy csóró, jellemtelen, szavahihetetlen, minden tartását elvesztett szerencsétlen, akivel már senki nem áll szóba vagy ha mégis, akkor az a pénzét kéri."

Én a házam gáz-szerelésével jártam így. Egy 30 éves barátságot tett tönkre az illető. Azóta mindenkit utófinanszírozok. Értsd: hozod az anyagot, beszereled, kipróbáljuk, fizetek. Ha nem OK, majd kell a másiknak a munka.

Biztos vagyok benne, hogy nem szándékosan vágtak át, hanem az volt a metódus, amit a cikk szürke mezőben leírt része tökéletesen megfogalmaz: az illető forgat 10-20-30 mio Ft-ot és azt hiszi, hogy megy a bolt. Aztán egyszer csak jön a koppanás, először a 9-10 mio Ft-os Pick-up -ot viszik el, aztán meg a családi házat és ezek még mindig nem fedezik a tartozást....

eszkütyü 2013.08.16. 07:26:49

@Joszip Zsugás Vili: Én meg szolgáltatói oldalról azt szoktam mondani, hogy aki az alkatrészköltségre sem akar előleget adni, az a végén sem fog fizetni, így meg szoktam köszönni az érdeklődését, és ajánlok neki másik szakembert.

froton 2013.08.16. 07:27:28

Ezért hirdettem meg én a saját autómat és adtam el sk tavaly. A másik megoldás a beszámíttatás...Persze az sk eladással is lehetnek gondok, ha valami szemét vevőt fog ki az ember, aki előre eltervezi, hogy visszajön reklamálni valami mondva csinált ok miatt...

froton 2013.08.16. 07:28:49

No meg azért is, mert így többet kaptam érte....

Joszip Zsugás Vili (törölt) 2013.08.16. 07:29:13

@eszkütyü: Megértem az álláspontodat, gondolom téged is átkúrtak már nem egyszer. De nekem a saját seggemet kell védenem - és van akkora munkahiány, hogy ezt lazán megtehetem ilyen feltételek mellett is. Akkor miért ne?

Plusz: ez még arra is garancia, hogy ügyelni fog a munka minőségére a vállalkozó, mert ha szar melót csinál, akkor nem biztos, hogy megkapja a teljes összeget.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2013.08.16. 07:31:58

Az, hogy valakinek gyerekei vannak és bedőlt az üzlete még nem mentség arra, hogy bűncselekményt kövessen el. Minden tisztességes embert érint a gazdasági válság, megérzi minden család, nem az a megoldás, hogy elkezdünk más embereket is rossz helyzetbe hozni.
A cikkből úgy éreztem az író valahol sajnálja Pétert, gondolom a telefonban sajnáltatta magát, a dumához értenek ezek a kereskedők.

mz5 2013.08.16. 07:33:18

@eszkütyü: Megoldás lehet, hogy a kuncsaft veszi az anyagot/alkatrészt. Legalább olyan lesz, amit szeretne. Persze ez se mindig működik.

Működik egyébként a sztori autókereskedő nélkül is. Nekünk kétszer léptek le pénzünkkel, szerencsére nem túl nagy összeggel. Egyik egy zűrzavaros helyzetbe került családi barát volt, először el se akartuk hinni, hogy átvert. A másik szintén jóbarát, hazudozott összevissza - a végén kiderült, játékgépbe ment a pénz.

Joszip Zsugás Vili (törölt) 2013.08.16. 07:33:26

@pantomimes: Én nem éreztem úgy. Szerintem ironizált a cikk-író.

szemeteske 2013.08.16. 07:40:57

Értem, én, hogy intő példa stb. de legyünk őszinték: ez a cikk a kereskedő neve nélkül lócitromot sem ér.
Meg lehet azt a szemétládát úgy is nevezni, hogy pl. Tünde a legelső kommentben megteszi, és akkor a TC-t semmilyen felelősség nem terheli.

Epilált komondor 2013.08.16. 07:44:06

Miért ne lehetne megnevezni?

Joszip Zsugás Vili (törölt) 2013.08.16. 07:45:51

@szemeteske: Ellenpélda erre Lázár János esete Tót Marival ..... ööö a Délmagyarral.

eko 2013.08.16. 07:47:07

@szemeteske: Nekem is az ugrott be, hogy az ilyen szemeteket miért kell "kedves péter"ként emlegetni? Ha ez nem egy kitalált történet, akkor tessék a nevén nevezni, mert addig kár a betűért.

Joszip Zsugás Vili (törölt) 2013.08.16. 07:47:19

@Epilált komondor: Azért, mert a buzi törvényeink számos esetben nem az áldozatot, hanem a bűnözőt védik.

Laslow · http://laslow.hu/ 2013.08.16. 07:48:32

@szemeteske: Igen. Utálom ezt a nagy névtelenséget! (Kellene egy gyűjtőoldalt készíteni, ahol ilyen esetek szerepelnének névvel, és ahol a másik fél is kapna reagálási jogot (azaz nem kerülhetne ki post a másik fél értesítése nélkül, aki reagálhatna, és elmondhatná a saját álláspontját). És persze mindent egy liberális külföldi tárhelyszolgáltató oldalára tenni, mert idehaza rögtön beszüntettetnének egy ilyen oldalt.)

dhzsiga 2013.08.16. 07:51:03

Nagyon sajnálatos, hogy csak a negatív hír a hír kis hazánkban. Évenként több tízezer használtautó kerül eladásra mind a két fél teljes megelégedésével. Igen, vannak fonnyadt zöldséget áruló zöldségesek stb.. de nem ez az általános! Azt hiszem a legpesszimistább ország vagyunk, muszály ezt a képet erősíteni ? Az életben a bizalom nagyon fontos dolog, próbáljuk derűs optimizmussal szemlélni a világot, mindenkinek jobb lesz ( nem vagyok kereskedő !)

Joszip Zsugás Vili (törölt) 2013.08.16. 07:53:41

"Az életben a bizalom nagyon fontos dolog, próbáljuk derűs optimizmussal szemlélni a világot, mindenkinek jobb lesz ( nem vagyok kereskedő !) "

Nem tudom, te mennyire lennél derűs, ha téged kúrnának át 1.000.000-val? :-)

Epilált komondor 2013.08.16. 07:54:18

@Joszip Zsugás Vili: Homáron lehet azt tolni, hogy xy átbaszott valamely szolgáltatással, de itt nem?

Erősen kétlem, hogy bármit is megvalósítana, ha leírnák a nevét.

Amúgy tanácsolnám, hogy hasonló eseteknél felejtsék el az emberek a tartozás elismerő nyilatkozatokat.

Javarészt arra jó, hogy a büntetőeljárásnál ezt lobogtathassa a feljelentett, hogy hát neki szándékában áll kifizetni a tartozást meg megbánta, és amint anyagi helyzete lehetővé teszi akkor törleszt, hogyne, ami időnként elég szokott lenni egy megszüntetéshez.

Sértettünk részéről meg egy kalap szart ér, inkább a fizetési meghagyást válasszák.

Másrészt kezeljék külön a kettőt, mármint a büntetőeljárást és a polgári részét (anyagi követelést), NE várják, hogy majd a büntetőeljárás során a hatóság intézkedni fog a pénz visszaszerzésére, ezt neki kell meglépnie.

Joszip Zsugás Vili (törölt) 2013.08.16. 07:58:02

@Epilált komondor: "Homáron lehet azt tolni, hogy xy átbaszott valamely szolgáltatással, de itt nem? "

ne aggódj, beperelik majd a Homárt is emiatt. Félre ne érts, nekem sem tetszik a dolog.

Bujdy 2013.08.16. 08:01:01

@Joszip Zsugás Vili: @eszkütyü:

Asztalossal/víz-gáz szerelővel szerintem is az a jó, hogy utólag finanszírozunk. De nem mindent! Ha kihozza az anyagot, akkor azt kifizetem! Mert így ha suttyó vagyok, akkor "csak" az idejét bukja, az anyagköltséget nem. Sajnos vannak gazemberek mindkét oldalon, így nem mondható ki, hogy a szolgáltatótól, vagy az ügyféltől kell jobban félni...

Nekem autó fronton olyan sztorim volt, hogy vettem egy autót, beszámítással (én fizettem még pluszba). Ez volt pár éve január 29-én. Aztán mikor indultunk volna síelni február 20-án, hívott egy ember, hogy az iwiw-en találta a telefonszámomat és, hogy mit tudok az autóról, amit vettem, mert eredetileg az övé volt, de a kereskedő szerint még nincs eladva. Viszont egy jó barátja megnézte a nyilvántartást és már át is írattam! Ott is ez ment, eladták a kocsit (eladó 1,4 milliót kért érte, nekem 900 ezerért adták el, gondolom, hogy minél jobban pörögjön a biznisz), nem adták át a pénzt az eredeti tulajnak.

Ez az M1-M7 kivezetőnél lévő motorszalon környékén volt, de a rendőrség szerint azóta már többször is gazdát cserélt a placc, az is lehet, hogy a mostani üzemeltető tisztességes!

Viszont a durva az, hogy a kihallgatáson (tanúként!) mutattak képeket, hogy felismerem-e és az egyiken egy híres magyar rally versenyző volt...

Tanulság: nem szabad azt csinálni, mint az én új autóm régi tulaja: Leadta a kulcsokat, forgalmit, törzskönyvet, biankó adásvételit, ALÁÍRVA! Ha bizományba akarja adni valaki, akkor le kell adni egy forgalmi másolatot, egy kulcsot és ha tuti a vevő, akkor venni kell a fáradságot és odamenni, aláírni...

Joszip Zsugás Vili (törölt) 2013.08.16. 08:04:01

"Ha kihozza az anyagot, akkor azt kifizetem! Mert így ha suttyó vagyok, akkor "csak" az idejét bukja, az anyagköltséget nem. "

Természetesen ha ott az anyag, azt fizetem.

Boka1 2013.08.16. 08:11:29

Ez a "más pénzét költöm " egy életforma. Az iparos nem bízik, hogy ki fogom fizetni a szolgáltatást, én meg nem bízom, hogy az iparos meg fogja csinálni a munkát. Ez bizalmi válság. Az átverések csúcsán az egyedülálló nők és nyugdíjasok vannak. Ilyen arcok iratják fel a kisközértben ( fizetés helyett) a vásárolt árut. Meg ezek a notórius kölcsön kérők.

Roll1983 2013.08.16. 08:11:40

Kedves Péternek az volt a szerencséje, hogy Tünde párja nyugodt ember. Én 1 millió miatt nagyon fel tudtam volna magam húzni. :D

Gomulka Béla 2013.08.16. 08:12:47

Mennyivel egyszeru"bb ez a fináncto"ke (bankok, hedge fund, stb) világában. Azok is így játszanak, mint a kereskedo", de ha berogy a dolog, akkor egyszeru"en azt mondják a fél világ demokratikusan megválasztott kormányának, hogy most akkor adók és megszorítások útján szedjék be a pénzt (Tu"ndéto"l, természetesen), és azok be is szedik.
Majd kezdik újra.

230e 2013.08.16. 08:13:34

@Bujdy: Ez nem az ESSO kút (most nem tudom milyen kút) melletti telepen volt?

clior 2013.08.16. 08:19:33

Mivel a problema nem ujkeletu es a hatosagoknal ismertek az uzsorasok, de a fo nepperek is, igy a hazai igazsagszolgaltatst tartom felelosnek a kialakult helyzetert. Sokan tudnank torteneteket a gepjarmu piacrol, de inkabb azt irom, amit mashol lattam.
Tavoli orszagban sok auto van forgalomban es rengeteg a kereskedo is, megsem lehet egyetlen gorenyt talalni, mert azonnal lecsuknak azt aki ilyen pofatlanul teszi el mas penzet. Ennyi lenne a szukseges lepes a hatosagoktol, nem pedig eveken keresztul nezni, hogy meg mit lop el masoktol.
Nem magyarazat az sem, hogy csaladja van es nelkulozniuk kell, ez nem lehet mentseg a masok megkarositasara. Pontosan ilyen esetek miatt ilyen szintu az erkolcs nalunk. Dogoljon meg a szomszed tehene is..., igy gondolkodik az ember meg mindig? Akkor semmit nem fejlodtunk az elmult parszaz ev alatt?
A is vicces, hogy a sajtot fenyegetheti egy bunozo, hogy ha leirjak a nevet, pontosan a negativ kampannyal kellene az ilyenektol megtisztitani a piacokat. Miert van joga egy bunozonek???

Schütii 2013.08.16. 08:22:33

Becsületesnepperünknek ezzel csak erősödik az imázsa. De viccet félretéve, ebből a név nélküli történetből is látszik hogy ha valaki neppernek áll, nagyon tudnia kell hogy mit csinál, de az a legjobb hosszútávon ha becsületes (ilyen az alaptermészete, nem csak megfogadja, hogy mápedig én mostantól becsületes leszek). Persze sajnos nem mindenki tervez hosszútávra..

takacs 2013.08.16. 08:25:53

@Roll1983: az a baj a mai világban, hogy mindenki gengszter, addig amíg nem kapnak egy pofont,aztán szaladnak a rendőrségre...

Schütii 2013.08.16. 08:30:20

Széchenyi idejében jól hangzott ez a Merjünk nagyok lenni duma. Ma inkább merni kéne kicsinek lenni, Navara helyett Daciával járni, ha csak arra telik.

Szőröstalpú Jeti 2013.08.16. 08:31:08

@clior: vicces, mikor egy gazembernek van joga a jó hírnévhez :)

Schütii 2013.08.16. 08:34:10

@clior: Ó azok az átkozott érdekek.. Nem a véletlen műve hogy ilyen az igazságszolgáltatásunk amilyen, van akinek így a legjobb és ő jobban tudja érvényesíteni az érdekeit mint aki pokolba kívánja az egész szisztémát.

VT Man 2013.08.16. 08:40:17

@Boka1:
"Ez a "más pénzét költöm " egy életforma. Az iparos nem bízik, hogy ki fogom fizetni a szolgáltatást, én meg nem bízom, hogy az iparos meg fogja csinálni a munkát. Ez bizalmi válság."

És ez sajnos tényleg kétoldalú.

Már ikerháznál is hallottam olyan sztorit, hogy az ikerház egyik felét rendesen kifizették, majd a mester megbízva a jó tapasztalatokban és megkapva a fele pénzt, befejezte a másik felét, de azt már nem.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.16. 08:40:44

"hogy már csak 150 ezer forinttal tartozik. Elenyésző összeg ez, "
Szeretnék ilyen lecsúszott lenni, hogy 150 ropi elenyésző összeg legyen :D:D:D

Nagyon kemény történet, és az a legjobb az egészben, hogy ez az izé még évek múlva is szabadlábon lesz, és verheti át az embereket.

Schütii 2013.08.16. 08:41:20

@Roll1983: Meg az is szerencse, hogy Tündének nem zsíros kenyérre kellett a pénz, mert azért anélkül is befigyelt egy kis bajor.

csokiájsz 2013.08.16. 08:49:26

És az milyen amikor egy jó nevű járműgyártó vállalat fizetés helyett hazudozik össze vissza, és egy fél évi bért nem fizet ki az alkalmazottnak?

Teljesen mindegy, hogy milyen szakmát űz az illető, tróger alakok mindenütt vannak.

e39Bummere39 2013.08.16. 08:51:01

Igaz én nem így de hasonló képpen szarul jártam, mikor megvettem a bömöst.

Már a képeken látszott, hogy egy igencsak jómódú család árulja, a 16. kerületben.
A ház is drága, amit bömi helyett vettek az is, a csókával egy egyetemen végeztünk, közös hang megvolt egyből, mindenben készséges volt.

Mondott egy árat én mondtam, nem fogok cigánykodni, ha minden ok az átnézés után fizetek és búcsúzunk, ő mondta, ha bármit találok vagy a szerviz azt teljes áron leírjuk a vételárból, olyan biztos volt a dolgában, kár volt.

Én is találtam pár dolgot, a szerviz meg még jópárat, így megegyeztünk, hogy a javítási ár anyagárát levonjuk...megengedő voltam, mert az autó lényegi részei makulátlanok voltak, törésmentes, etc...

Aztán a fekete leves, megírtuk a szerződést, de előtte mondta, hogy a másik 3db kulcsot még nem találta meg, mert volt egy lakástüzük pár éve. Mondom jó, földim, beleírtuk a szerződésbe, hogy később kerül átadásra a többi kulcs.

Több havi könyörgés és fenyegetőzés után sem sikerült elérni semmit. Ha azt mondtam, h ügyvédhez megyek, mondja minden költségemmel együtt visszavásárolja az autót, mert megbánta, hogy eladta, mondtam ANYÁD!

1db gyári kulcs a WALLISNÁL 68e huf...és akkor még nincs meg a másik kettő szerviz kulcsom sem...

Szóval ő lenne K. János építészmérnök 16.ker lakos egy nagy spanyol építőipari vállalat valamilyen vezetője...szép nem? Ilyen tróger ember, szép házzal, művelt szülőkkel, feleséggel két gyerekkel...aki leszarja, h megszivatott, mondván eleget alkudtam, kemény 100e forintot...jujj...ha olvassa, üzenem a bunkójának, hogy a wallisnál 279e HUF-ot fogok pengetni a komplett zár+kulcs+gyújtáskapcsoló cseréért...de azt megfogadtam, ha eltűnik az autó...leverem rajta az árát, mert én is leszarom a következményeket akkor...de első körben még az ügyvédi köröket futjuk...

Ha ez az eset pár éve történek, tojok mindenre, összetrombitálom a bandát és letépem a fejét...de családos ember már nem nagyon kapkod a legyek után...

Szóval ma Mo.-n tényleg minden rétegben elértük a trógerság csúcsát...

okoskodó 2013.08.16. 08:56:09

Péter vagyok, és kereskedő.

Ugyan nem autókereskedő, de beperelek mindenkit. :-)

Netuddki. 2013.08.16. 09:05:30

Sajnos Magyarország nem működik. Ha működne akkor ez az illető már régen a börtönben csücsülne, a vagyonából pedig kártalanították volna azokat akiket megkárosított. Elképesztő ami itt folyik!
Mellesleg a bűnösök egytől-egyig mind megbánják a bűnüket a bíróság előtt ha a megbánással enyhíthetnek a büntetésen...

böla 2013.08.16. 09:23:34

Most már csak azt mondja meg valaki, hová tűnt a Suzuki-váltós cikk?
Addig is:
webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/08/16/sorozatos_hibak_a_suzukik_valtojaban/

Ami egyszer internetre kerül, azt ember nem mossa le onnan.

GatyaPityu 2013.08.16. 09:24:22

"...letétbe helyezte a hiányzó 350 ezer forintot az ügyvédjénél.
Erre Tünde ügyvédje is emlékszik, de arra is, hogy amikor eljött volna a pénz átvételének időpontja, Péter ügyvédje nem adta ki az összeget a letétből, mert Péter váratlanul visszavette a pénzt"

- Ez most komoly?! Az ügyvédi letétből csak így vissza lehet venni pénzt, mert "mása kellett és gyerkeim vannak"?? Ennyit ér az ügyvédi letét intézménye? Elképesztő - bár igazán már nem lepődöm meg ezen sem...

DemiA 2013.08.16. 09:28:53

Nekem az a véleményem, hogy az ilyen gerinctelen undorító féreggel nem kell foglalkozni csak simán tarkón lőni az út szélén(kár, hogy törvénytelen). Az ilyen úgy sem javul meg, nem változik meg soha.

Malone 2013.08.16. 09:33:57

Én azt nem értem miért nem lehet az ilyen kereskedők nevét leírni. Értem én, hogy beperli a lapot, na de mi lesz vele aki eladná az autóját és véletlenül éppen ehez az emberhez vinném

kempelen10 2013.08.16. 09:35:00

@dhzsiga: Az, hogy valami tisztességesen működik, az a normális. Ami ettől eltérő, az meg nem.
Nehéz optimistán nézni azt, ami ebben a szakmában történik.

froward Johnson 2013.08.16. 09:46:04

"Szívesen javasolnám, hogy senki ne adja le az eladásra szánt autójának összes okmányát egy kereskedőnek, de a Becsületesnepper szerint ez sem jó megoldás, mert így elszalaszthatunk néhány sietős vevőt. Nem mindenki tudja vagy akarja megvárni, hogy a helyszínre vigyük a hiányzó papírokat, miután végleg eldöntötte, hogy kell neki az autónk."

Ez az ÓRIÁSI csúsztatás!! El ne higgyétek! fJ

Ati' 2013.08.16. 09:54:26

Az összes! Az összes!

autókereskedő, és autóbontós egy köcs.ög!

A bontósok például azt csinálják, hogy felhívod, kell egy alkatrész, de postán kéred. azt mondja van, a te autódba éppen jó. Kiküldi postán akkor is ha tudja, hogy nem a jó a te autódba, remélve, hogy nem fogsz bajlódni a visszaküldésével, a pénzt már úgyis megkapta.
Ha viszont mégis reklamálsz, akkor húzza az időt, megpróbál szerezni olyat, ami kell!

Volt arra is példa, hogy egy váltó miatt 100 km-t mentem, a bontós tudta hogy nem jó az autómba, mégis odahívott, feleslegesen. vittem a régi váltót, teljesen más volt a kettő.

autókereskedésben csak a belakok vesznek autót. időt kell rá szánni, és megkeresni egy család szeretett autóját, amit évek óta használnak, szervizelnek, de most eladásra kínálják.
autókereskedésbe többnyire az visz be autót eladni, aki leharcolta. Gyorsan kihoz helyette egy másikat. Ha lenne leharocolt autóm, tuti ott adnám el.

egy hiéna-csapat az egész autóiparra épülő nepper hálózat. régi bűnözők, lecsúszott milliomosok, másokat hülyének néző ál-üzletemberek.
tisztelet a kivételnek!

másik oldalon 2013.08.16. 09:55:08

@froward Johnson: Ez szerintem is 100-ból 1 esetben jelenthet gondot, és a pénz később úgyis bejön. Ha valakinek tetszik az autó és beindult rá akkor 2-3 óra nem fogja várakozás eltántorítani az adásvételől, hagy egy 10%os foglalót és holnapra ott az autója.

okoskodó 2013.08.16. 10:02:30

@froward Johnson:

Ezen én is megakadtam.

Autót nem úgy veszünk, mint....kérek három vizeszsemlét.

Ha kell AZ az autó, akkor MEG FOGOM várni a papírjait.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.08.16. 10:03:38

Múltkor az óratekerőket mosdatták, most a tolvajokat, holnap meg a gyilkosokat fogják.

Bockó · https://muslimstatistics.wordpress.com/ 2013.08.16. 10:06:27

Srácok, a Suzuki váltócsapágyas cikk hova lett?

Reggie 2013.08.16. 10:09:53

@DemiA: A gyerekeit sem artana, mert felig ezt a genkeszletet viszik tovabb + mar mintat is kaptak, azaz nagy valoszinuseggel selejt lett beloluk.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.16. 10:15:18

@kovi1970: "ez az illető már régen a börtönben csücsülne, a vagyonából pedig "

Milyen vagyonából? Vajon van neki annyi?

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.08.16. 10:20:14

Saját magát mosdatta, ezek meg leközölték.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.16. 10:24:07

@enpera: Ez egy cikk egy csalóról, ahol egy jó szót sem írnak róla. Ez mosdatás? Meg ki mosdatta saját magát?

1127ccm 2013.08.16. 10:25:26

Én simán felgyújtottam volna pár autót péter kocsijai közül

másik oldalon 2013.08.16. 10:27:35

@froward Johnson: Az is benne van a pakliban, hogy az eladó nem tud olyan gátlástalanul hazudni mint egy kereskedő, és kútba esik a biznisz, mivel a kereskedő által előadott sztori nyilván nem fog egyezni azzal ha ugyanezt megkérdezi a tulajdonostól is. Szóval úgy kell intézni, mintha a törzskönyvet egy futár vinné, ebben meg nem mindenki partner. Én is úgy szeretem eladni az autóimat hogy ne legyen rossz szájíze senkinek. A kereskedőnek meg bőven belefér ha egy-egy vevő elégedetlen, azt is megszokta már hogy perrel fenyegetik, vagy perelik.

Rocko- 2013.08.16. 10:30:00

@Epilált komondor: @Joszip Zsugás Vili: ha nem sikerült volna észrevenni, más a kontextus, amig a Tékozló Homáron egy magánember panaszkodik, állít valamit, és a blog csak egy közvetítőközeg, ezzel szemben ha a Totalcar állítja ugyanezt, akkor onnantól övék a jogi felelősség, rágalmazásért.
na most tudom hogy a felelősség szó ismeretlen fogalom kicsiny hazánkban, de mégis, megalapozott indok nélkül ki vállalna fel egy ilyen pert? mert hát a bíróságon nem fogja a "nem komolyan gondoltam ám" érv megállni a helyét.

Phxmike 2013.08.16. 10:32:56

Magyarorszagon a legtobb uzletagban be kellene vezetni az utazasi irodaknal mar mukodo leteti osszeg intezmenyet. Magyarul, csak az nyithat autokereskedest aki mondjuk letesz otmillio ft-ot az allamnak kifejezetten ilyen karesemenyek fedezetere. Aztan az allam valamilyen uton modon nagyon leroviditett herce-hurca utan fizetne a megkarositott tulajnak ebbol a penzbol. Ezzel egyreszt el lehetne erni azt hogy akinek nincs felesleges ot millaja csak ugy letenni az ne rohanjon mar kereskedest nyitni (nyilvan sok tizmillio kell meg ezen felul a kocsikra de ha valakinek van mondjuk 5 millaja kp-ben letenni akkor az egy plusz lepes garancia) mert velhetoen elobb utobb ilyen adossagspiralba keveredne a finanszirozas modja miatt. Masreszt ha tenyleg beut a baj a tulajdonosok vedve vannak legalabb egy bizonyos osszeg erejeig es a nepper is tudja hogy nem vacakolhat mert nem o fog fizetni hanem a letetjet egyszeruen levonjak. Termeszetesen a letetbol ha barmi kifizetesre kerul azonnal felhivjak potlasra. Ha x napon belul nem sikerul a bolt bezarva es kesz. Igy legalabb minden mukodo kereskedorol tudni lehetne hogy jo fedezet van mogotte. Sok sok teren lehetne meg az autokereskedelmet szabalyozni, pl a kulfoldon bevalt modszer hogy a km orat rogzitik minden muszaki vizsganal, adas-vetelnel, barmilyen javitasnal es az adatok nyilvanosak barki lekerheti. Tobbe nem lenne oravisszatekeres mert egyszeruen nem lehetne megcsinalni. A baj az hogy a magyar allam nem akar ilyet csinalni. Nemhogy az autos vilagot nem akarja szabalyozni de mint latszik meg az ugyvedek szigoru vilagat sem kepes...

Ezert is nem elek en mar magyarorszagon...

Rocko- 2013.08.16. 10:35:25

@DemiA: ha ezeket tartkón lövöd, akkor mit csinálsz azokkal, akik milliárdokat sikkasztanak?

@ColT: minden cikk, ahol megszólal a másik fél, az mosdatás.
ez az átlagkommentelő mentalitása.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.16. 10:38:04

@Rocko-: Ebben még meg sem szólalt igazán, ráadásul érezni belőle, hogy ordas kamut nyom :D

Alacsony a kerítés :D

@Phxmike: Csak szándék kérdése lenne - de aztán jönnének azzal, hogy gátolja a gazdasági növekedést - pedig ez a fajta növekedés inkább árt...

DemiA 2013.08.16. 10:41:27

@Rocko-: Velük kezdeném. Lehet hogy nem humánus módszer de azon túl, hogy van némi visszatartó ereje, jól kiszelektálhatók vele a selejtes emberek.

Zeppeliner 2013.08.16. 10:44:59

De jó, hogy még nem volt dolgom használt autó kereskedővel...remélem soha nem is lesz.

eszkütyü 2013.08.16. 10:46:36

Én soha nem vinném a kocsimat kereskedésbe. Azokat viszont megértem, akik pl, a munkájuk miatt nem tudnak telefonközelben lenni, vagy egyszerűen nem érdekli őket annyira a téma. Én inkább elviselem az "érdeklődők" telefonjait. Itt jönnek a: "Százhúszé' odadod, tesó?", a "Van egy kínai robogóm cserébe, csak nem indul", és "adok érte három hízaót, meg egy telefont töltő és papírok nélkül".

pimpike_ 2013.08.16. 10:47:09

@Bockó: megvan :)
böla linkelte fentebb:
webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/08/16/sorozatos_hibak_a_suzukik_valtojaban/

Hurri Kán 2013.08.16. 10:47:47

Sajnos volt ilyen új autó kereskedővel is. Suzuki Ász, és társai...

Rocko- 2013.08.16. 10:49:57

@ColT: persze hogy kamu, de hát valakinek ez is mosdatás.

@DemiA: nem a módszer milyensége érdekel, valóban nem humánus, nem is érdekel relációban.
hanem a büntetések mértéke, kötelező szinteket betartani, nem jó hogy ennyiért lelősz valakit, nincs arányban a cselekedetével.
az pedig, hogy visszatartó ereje van, a legkevésbbé igaz, régóta közismert tény, hogy nem a büntetés mértéke, hanem a lebukás esélye a vissztartó.

Tizenkettő 2013.08.16. 10:51:55

Az a baj, hogy az ilyen ember sosem változik meg. A sok eljárás végére esetleg jogilag kimossa magát, aztán kis idő múlva ugyanott folytatja ahol abbahagyta. Max nem autókkal fog csalni, hanem guminőkkel.

csárli hárper 2013.08.16. 10:54:46

nekem épp most van egy eladó BMW-m egy kereskedőnél, de szerencsére eddig nincs semmi gáz...

Tizenkettő 2013.08.16. 10:54:47

@Tizenkettő: És sajnos a csodálatosan igazságos magyar törvények miatt is eleve csak egy kis részét lehet rábizonyítani annak a töménytelen szemétségnek amit elkövet egy ilyen tetü.

bekbórd! 2013.08.16. 10:55:12

@dhzsiga: Az, hogy veszek egy kocsit, és az eladó megkapja az árát, az nem hír, annak így kell működnie. Az hír, ha nem kapom meg az autót a pénzért, ha az eladónak én nem fizetek, vagy ha duplán fizetek jófejségből jattnak, esetleg mondjuk kapok ajándékba mégegy kocsit alkatrésznek. Sajnos az előbbiek fordulnak elő gyakrabban.

csárli hárper 2013.08.16. 10:55:49

de lehet már autó sincs :)

Epilált komondor 2013.08.16. 10:58:06

@Rocko-:

Ha nem sikerült volna észrevenni egy magánszemély kalandjait közölték le, tökugyanaz.

Amúgy hogy jön ide a rágalmazás? Szerinted miért perelhetne? Hogyan?

Feljelentette egy rakás ember mert ilyet csinált? Igen. Folyik ellene eljárás? Igen.

Plusz nem elhanyagolható, hogy telefonban bevallotta az újságírónak az egészet.

Objektív tények. Mit akar perelni?

Ilyen alapon mindenki perelhetne akiről lehozzák hogy "G. Jakab ellen eljárás folyik xy bcs miatt".

De akkor ne hozza le a TC Tünde nevében, kommentelje be valaki aztán kész.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.16. 11:00:19

@Epilált komondor: De nem a magánszemély maga írta le, nem is annyiból áll a cikk, amit a tulaj elmondott. leközöltek egy telefonbeszélgetésből írt kivonatot is... stb.

APALATE 2013.08.16. 11:03:09

Rengeteg embert átvertek már használt autó kereskedők. Régen bevezettem volna már a komoly kaucióhoz kötött kereskedési jogot. Egy 10M - 20M-s kaució állambácsinál remekül megtisztítaná a piacot, kiszűrné a tőkétlen, éhes trógereket. Ma nem kell más egy kereskedéshez, csak egy üres placc, valami bódé és némi reklámtábla. Kis túlzással. Kaució lenne a megoldás. Utazási irodáknál bevált.

Epilált komondor 2013.08.16. 11:14:02

@ColT: így viszont nem látom értelmét a sztori leközlésének.

Kommentgeneráláson felül, ofc.

Rocko- 2013.08.16. 11:16:11

@Epilált komondor: "Ha nem sikerült volna észrevenni egy magánszemély kalandjait közölték le, tökugyanaz."
ismétlem: nagyon nem mindegy, hogy a magánszemély állítja ezt, vagy maga az újság. ha ezt nem sikerül megértened, akkor ne is reagálj rá.

Phxmike 2013.08.16. 11:20:31

@KRN: Most fontosabb volt a nemzeti dohanyboltok letrehozasa es a dohanyboltok piacanak megtisztitasa. Elvegre ott is rengeteg atveres tortent. Ugyan ki ne hallott volna mar olyan remtorteneteket kozulunk hogy vett egy doboz cigit es mondjuk egy ket szallal kevesebb volt benne. Vagy hogy mondjuk kifizetted a penzt a doboz cigiert es aztan csak vartal vartal hogy megerkezzen de az sosem jott meg. Pedig te rendesen kifizetted utana az adokat. Es a kereskedo meg lelepett a penzeddel. Ja es a beigert ingyen plazmat sem kaptad melle.
Belathatod hogy ez az allapot mar tarthatatlan volt. Lepni kellett.
Es leptek is. Nezd meg mi van most...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.16. 11:30:18

@Epilált komondor: Úgy, hogy utánajártak, és értékes információkat adtak hozzá? :)

@Phxmike: Vagy mondjuk nem a megfelelő emberek zsebébe került a bevétel :D

DemiA 2013.08.16. 11:40:46

@Rocko-: Szerintem az ilyen alja ember mindig is az marad. Csak egy élősködő márpedig azokat irtani kell annak meg semmi értelmét nem látom hogy 5-10 évig etetem a börtönben ahol még egy jogi diplomát is szerez ha van esze és tényleg igazi nyakkendős bűnöző lesz belőle. Akkor inkább zárjuk rövidre nem?

Carisma001 2013.08.16. 11:41:34

Ennyire frappáns, reális -helyzetet felvázoló és tárgyilagos írás már rég volt a TC-n!!! Nincs is mit hozzátenni, szomorú valóság!!

Nem csak nepper, de márkaképviselet is ment már csődbe úgy, hogy jó pár ügyfele 10 elteltével sem jutott a befizetett pénzéhez.

Az ügyvédekről meg az a véleményem (egyéni szubjektív).....hogy is van az a mondás"a zsenit meg az őrültet egy hajszál választja el" - na a bűnözőt meg az ügyvédeket is!!

Világbéke! :)

Epilált komondor 2013.08.16. 11:43:59

@ColT: értékes lenne, de így nem az, csak érdekes.

@Rocko-: Ha nem vagy képes megérteni, hogy nem lenne rágalmazás, miegymás, akkor inkább ne reagálj.

Ismétlem, objektív tények. Nem állítás vagy vélekedés vagy sejtés, nem kellene efelett elsiklani.

De szerinted ha a TC megírja, hogy Tündétől kaptak egy levelet amelyben leírja, hogy szerinte átbaszták és emiatt mellesleg eljárás folyik, az nem ugyanaz, mint ha a TC leközli Tünde cikkét amelyben leírja, hogy szerinte átbaszták és emiatt eljárás folyik.

Rocko- 2013.08.16. 11:45:50

@Epilált komondor: nem érted, hagyjuk.

@DemiA: nem érted a szintezést. de valóban hagyjuk.
azt azért hozzátenném, hogy ne csodálkozz, ha az elmű egy elmaradt 13 forintos befizetésért rádgyújtja a lakást. ugyanezen az elven.

Károly Kőszegi 2013.08.16. 11:47:45

@Carisma001: +5 év tanulás nem középiskolás fokon....

egy ügyvéd gyakornok

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.16. 11:56:45

@Epilált komondor: Bőven elég az is. A nepper keretese pl. kifejezetten jó volt. Illetve azért akad benne infó is.

PathosVerdesIII · http://www.rongo.hu 2013.08.16. 12:55:15

Annyira azért nem lehet sietős a vevő dolga, hogy ne tudjon kicsit várni a törzskönyvre vagy akármilyen iratra, amit a józan épeszű ember tudatosan nem ad oda a neppernek.

Szzzz 2013.08.16. 13:12:07

A legfelháborítóbb az ügyvédes pár sor. Aggasztó, hogy senkinek szemet sem szúr, mindenki azon nyammog hogy az ilyen pétereket hogyan botoznák meg egy normális országban.

Az ügyvédi letétből meg csak úgy eltűnik a pénz?!!
Aztán az ügyvédi kamara erre annyit csinál, hogy ír egy levelet, hogy hát ejnye bejnye ilyet nem illik?!!

mert csaló Péter normális országban is előfordul, talán kevesebb van lehet, de hogy az ügyvédi letét intézmény így működjön, és a kamara pedig maffia, az nem jellemző.

Vagy majd ha valaki házat vesz, vagy ad el, akkor számítson arra, hogy az ügyvédi letétbe letett pénz vagy szerződés eltűnik? Esetleg a az ügyvéd egyszerűen ellenjegyez egy hamis szerződést, és holnap arra kelek, hogy nem az enyém a tulajdonom? Majd erre az ügyvédi kamara szeretetteljesen megdorgálja az ügyvédet, hogy ejnye bejnyje, hát ilyet nem illik?

mi van itt?

Szzzz 2013.08.16. 13:25:02

@Phxmike:

És mi van akkor, ha szépen becsengeted a 10M forint kauciót.
Annyira jól megy a bolt, hogy szemet vet rá valamelyik pártember cége.
Másnap arra kelsz, hogy az általad annyira támogatott rövid hercehurca után, amiről értesíteni is elfelejtettek, már le is hívták a 10M forintodat. Aztán te utána szaladgálhast évekig bíróságra, de a vállalkozásod helyén addigra már a Gőzkép zrt leánycégének a leánycégének a leánycége prosperál.

Ilyenek megtörténtek...

másik oldalon 2013.08.16. 13:36:43

@Gergely Székely: esetleg az állam 'befekteti' a kauciót, mondjuk MOL részvénybe, vagy esetleg ami még rosszabb, MEGVÉDI!

3dom'f'speech 2013.08.16. 13:49:31

kisebb kockázat bukni egy "sietős vevő"-t, mint egy teljes autó árát!

3dom'f'speech 2013.08.16. 13:54:19

@Gergely Székely: lövésed nincs, h hogy működnek a dolgok, csak a beteges fantáziád termeli ki a szörnyűséges lázálmaidat :)

Netuddki. 2013.08.16. 13:57:42

@ColT: "Milyen vagyonából? Vajon van neki annyi?"

Annyiból amennyi van neki. Vagy hogyan gondoltad a teljes kártalanítást? Esetleg szét lehet nézni a rokonai között is. A maradékot meg leüli, arányosan a fennmaradt tartozással...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.16. 13:59:29

@kovi1970:
- nincs a nevén semmi
- pl. pont rokonok nevén van
- ami a nevén van, az nem ér annyit...

ccvv 2013.08.16. 13:59:57

Nem elmúltnyócévezni akarok, se háromévezni. De! Ha a politikusok hülyeségben tartják a népet, akkor ez lesz a következménye. Lehet, hogy a textilnégyszög városai is fontosak, meg a zöldszemesostoros is. De talán az alapvető gazdasági ismeretek is. Már amennyiben feltételezzük, hogy Becsületesneppernek van igaza és emberünk nem velejéig romlott, hanem ...megcsúszott.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.16. 14:06:28

@ccvv: Sok ismerettel rendelkező emberek esetén alap az ún. utánanézés képessége, amikoris ha valami olyat kéne csinálnia, amit addig nem csinált, tájékozódik a témáról. Akkor is, ha nem csak ő fog részt venni a dologban.
Ez pl. pont aközben nevelődik ki, hogy az ember magára szed egy sokrétű ismeretanyagot, akár az iskolában.
Ettől függetlenül egy percig sem gondolnám, hogy a kereskedő egy cseppet is tisztességes lett volna. Ennyi ideig nem lehet csak úgy húzni egy kifizetést.

másik oldalon 2013.08.16. 14:38:02

@ColT: Ez áldozathibáztatás. Nem, nem az a bűnös akit átvertek.

We make the world a better place 2013.08.16. 14:39:40

@e39Bummere39:

"Több havi könyörgés és fenyegetőzés után sem sikerült elérni semmit. Ha azt mondtam, h ügyvédhez megyek, mondja minden költségemmel együtt visszavásárolja az autót, mert megbánta, hogy eladta, mondtam ANYÁD!"

Én valóban minden költségem (forgalmi, törzskönyv, eredetvizsga, vagyonszerzési illeték, utánajárás ideje, költsége) megtérítése után visszadtam volna az autóját.

McZozo 2013.08.16. 14:41:46

@Atro:
Az ugyvedekrol egy kulon blogot lehetne nyitni a kamara ott is olyan mint ez az orszag semmiert se vallanak feleloseget. En ingatlan vasarlasnal nyomoztam le hogy kozjegyzoi okiratba foglalt megbizas valotlan. Lenyegeben egy telket akartak eladni a tulaj tudta nelkul. Elem dugva egy ilyen papirt hogy ok eladhatjak. En meg kotottem az ebet a karohoz hogy hiaba nemet a tulaj ha mar annyi lovet kifizetek akkor sziveskedjen idefaradni egy fapados araval. Mindig volt valami indok miert nem tud jonni. Erre felhivtam a tulajt a nemzetkozi tudakozon keresztul es mondom neki faradjon mar ide a penzeert. Mire meglepodve mondta hogy nem is tud rola hogy el akarna adni. Na ekkor mentem en is a kamarahoz is hogy ilyenkor mi van mikor hamis a kozjegyzoi. Mire az votl a valasz hogy a kozjegyzo csak azert felel hogy amit o valosagnak gondol azt tanusitja. oneki nem all modjaban es nem is kotelessege hogy leelenorizze azt amit a papirjaba foglal. Tehat efektive kitorolhetjuk azzal papirral is. Bezzeg mikor fizetni kell erte akkor igencsak nem szemermesek a dijaikkal.
Masik resz meg hogy rengeteg ingatlanos ugyveddel beszeltem es egyik hulyebb votl mint a masik. az volt a tapasztalatom hogy az megy ingatlanos ugyvednek aki nem eleg okos a szakmajaban es nem tud praxist nyitni. Olyan marhasagokat mondtak meg meg szerzodest se tudtak megini a vegen mindig nekem kellett a sajat papiromat megirni ok csak alairtak vegul.
Egy olyan "ugyveddel" talakoztam aki minden fejbol vagott mondott es ertette mindent. na errol kiderult kesobb hogy sose volt ugyved csak szelhamoskent uzte az ipart :)

De hová tűnt Columbo felesége? 2013.08.16. 15:05:32

Hagyjuk ezt a Pétert, az egy ostoba vagizó tróger, semmi több.

Itt a letét visszavétele a lényeg.
Nem ismerem a jogszabályokat, lehet, hogy a letétet kezelő ügyvéd törvényesen járt el. A törvények azonban jogot kell, hogy szolgáltassanak, a jog viszont a sértettet legalább akkora arányban kell védje, mint a sértőt.

Ez esetben a sértőt teljesen védi (mert visszakérheti a letétet, ami quasi tartozása kiegyenlítésére szolgál), de s sértettet nem.
Ez a jog nem jó.

Azért van az országgyűlés, azért van a kormény, ergo azért van az állam, hogy élhető országban élhessek.

De ez az ország egyre kevésbé élhető, Magyarország e tekintetben rosszul teljesít.

A hazugságok kora lejárt, ez kézzel fogható.

Magyarország menthetetlen.
Ez a cikk csak egy apró kis mozaikot mutat be a honi rögvalóból, de a rezüméje nem lehet más:

A magyarok képtelenek együtt élni:
ember embernek,
párt pártnak,
állam népnek farkasa.

Sose lesz itt rend, mert a többségnek ez láthatóan nem érdeke.

De hová tűnt Columbo felesége? 2013.08.16. 15:09:37

@We make the world a better place:

Visszavásárolja.
Az eredeti árért.
A költségeidet nem kívánja kifizetni. Ha kívánná, akkor fizetné a rejtett hibák költségét is.
A kör tehát bezárult.

Lehet hogy épészmérnök az eladó, de tróger volt az is.

McZozo 2013.08.16. 15:12:28

@De hol van Columbo felesége?:
nem vagyok jogasz de nem hinnem hogy torvenyes lenne egy ugyvedi letetet egyoldaluan visszavenni. A problema inkabb ott all mint az osszes kamaranal hogy ha tagrol van szo akkor a kamarak osszezarnak es vedik a munder becsuletet. mig szvsz pont az lenne a dolguk hogy ugy vedik a munder becsuletet, hogy egy ilyen esetben azonnal kipenderitik az ilyen dolgot elkoveto ugyvedet a kamarabol. olyan buntetest vagnak ki az ugyvedre hogy belegebed es a sajat kamarai letetjeikbol rendezik a letetet. Na ebben az esetben fejet hajtanek az ugyvedek es a kamara elott. De amig ez nincs addig az egesz csak egy vicc es arr ajo hogy minel tobb ember megelhessen konkret ertekteremto munka nelkul.

De hová tűnt Columbo felesége? 2013.08.16. 15:22:37

@McZozo:

Egyetértek, ebben a kérdésben azonos platformon vagyunk.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.16. 15:35:39

@Ikukám: Az utolsó két mondatot is elolvastad a kommentből?
Mondtam én, hogy a kereskedő nem verte át? :)

Ettől függetlenül nagyon nem szoktak az emberek utánajárni a dolgaiknak.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.16. 15:49:39

@3dom'f'speech: " kisebb kockázat bukni egy "sietős vevő"-t, mint egy teljes autó árát!"

Na, EZ AZ!

Atarist 2013.08.16. 15:52:32

Talaltam:
A letevő a letét feletti rendelkezés jogát írásbeli nyilatkozattal meghatározott feltételek beálltáig fenntarthatja. A rendelkezési jog fenntartása esetén a megjelölt feltétel bekövetkeztéig a letevő jogosult a letét feletti rendelkezésre, beleértve a visszavétel jogát is. A jogfenntartó nyilatkozatról valamennyi érdekeltet írásban kell értesíteni.

Itt:
www.magyarugyvedikamara.hu/upload/pdf/4_2012_121105.pdf

Az egesz ugyvedi hokuszpokusz ugyis ugy van megfogalmazva, hogy ha megis megszivaj az allampolgar akkor van vmi 8ezredik paragrafus ami gyakorlatilag lehetove tette es te epp beleesel. Itt a gond az hogy az ugyved mint bizalmi tenyezo szerepel aki erti a dolgat, csakugy mint a kereskedo aki erti es teszi a dolgat, aztan megsem.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.16. 15:57:29

@Atarist: A dolgát érti is - csak nem viszi el a balhét.

uniball 2013.08.16. 16:08:16

Továbbra is az a kérdés, mi szükség van egyáltalán a kereskedőkre, amikor mindenki a neten keres és ad el autót? Én az összes autómat magam raktam fel, kb. fél óra munkával és amit vettem, magánszemélytől vettem. Nincs jutalék, ráadásul sokat elárul az is, hogy kitől veszed az autót. Nem értem az egész nepperes történetet.

Gyűrött Papír 2013.08.16. 16:09:01

Amit a Becsületesnepper leírt szinte húzott magával, annyira szemléletesen írta le. Biztos nem egyet látott ebből a sorsból.
Lehet egy teszt kérdés, hogy mióta van meg a jelenlegi száma a kereskedőnek. :))
(tudom a becsületesnek óvoda óta ugyanaz a száma :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.16. 16:30:41

@uniball: "amikor mindenki a neten keres és ad el autót?"
Benne van a cikkben. Laikus, nő, akinek nincs ideje erre. Az ilyenek vehetnek szolgáltatást, amiért fizetni kell, de megoldja helyettük. Ez a nepper. Mármint elméletben a nepper nem egy átverőember, de a gyakorlatban meg sajnos igen.

2013.08.16. 16:45:46

@enpera: "Múltkor az óratekerőket mosdatták, most a tolvajokat, holnap meg a gyilkosokat fogják"

Valahogy én sem tudom sajnálni a neppereket. 90-es években jól ment, kajánul átbasztak akit lehetett, aztán ma megy a sírás hogy nem vesznek a népek használtautót, és halódik a "szakma", meg a benne élők... jól telefosták a saját fészküket.

kisqtya 2013.08.16. 16:59:45

@e39Bummere39: Már ne haragudj, de ebben mi a trógerság ? Simán lehet, hogy tényleg odalettek a kulcsok, és ezt közülte is veled a szerződés aláírása ELŐTT, nem utána. Ha már te rá sem kérdeztél(úgy vettem ki). Ha meg ez így nem volt jó, akkor miért nem boltoltad vissza?
Én amúgy sose adnám kereskedésbe az autóm. Meg nem is vennék onnan. Max márkakereskedés használtak közül.

McZozo 2013.08.16. 17:02:04

@Jankove: mondjuk pedig az ember azt hinne pont ma megy ujra jobban ahasznaltauto kereskedelem mert a valsag miatt az emberek lerpattantak az utanuk dobott ujautorol .

uniball 2013.08.16. 17:05:20

@ColT: Én is laikus vagyok. Megnézem, hogy mik az aktuális árak, belövöm értékarányosan, lefotózom, leírom a lényeget és ha valakit érdekel megmutatom neki. Ehhez nem kell nepper. Kb. fél óra, fotózással együtt egy. Ha nő lennék megkérnék a családban valakit, hogy segítsen, de egy vadidegenre aki több száz e Ft jutalékot levesz, nem bíznám. Bele van égetve a fejekbe, hogy ha autó, akkor kereskedő, csak éppen azt nem látják, hogy ő ebből él, tehát mindenképpen drágább lesz, ráadásul azt sem tudom ki volt a tulaj. Szerintem ideje elfelejteni a neppereket.

McZozo 2013.08.16. 17:05:26

Amugy a Ugyvedi dolgoktol fuggetlenul m ondjuk en azt se ertem hogy ha nekem tartozik valaki ez mar reg lejart bizonyithatoan. es a jelek szerint van is annyi penze hogy kifizessen mert letetbe teszi. akkor mi a turonak egyaltalan letetbe tenni. Akkor adja oda es jonapot. Milyen mar hogy mar igyis jon nekem fel eve de meg masiok x honapra letetbe rakja hogyha addig nem fizet akkor majd akkor fizet. Az egesz elmelet marhasag. Ugyved fizetesi meghagyas es ha nem fizet felszamolas.

tisztapista 2013.08.16. 17:07:58

El sem tudom képzelni, hogyan történhet meg ilyen.

Ha én vagyok az eladó, mert az autó az én TULAJDONOM, akkor a nepper egyetlen dolga, hogy vevőt szerezzen.

Ha a vevő mindennel egyetért, akkor a törzskönyvvel a kezemben megyek szerződést kötni. A vevő ideadja a pénzt, a nepper a helyszínen megkapja a jutalékot.

Ennyi.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.16. 17:14:08

@uniball: Nem mindenkinek van aki segítsen, nem mindenki tud ezzel ennyit foglalkozni. Van, akinek egy fénykép felhúzása is meredek a számítógépre.
Ennyit csak el tudsz képzelni.
Én is magam fogom intézni a verda eladását egyszer, de nekem ez nem különösebb gond. Anyám nem tudná elintézni.

Nem azzal van a baj, hogy egy kereskedőnek fizessen az ember, hanem hogy itthon a kereskedő gyak. 99% hogy ét akar b@szni. Ez nem normális.

papa33 2013.08.16. 17:19:53

@Phxmike: Na kérem, az első vizsga 4 évesen, ami előtt visszatekerek valamennyit... addig soha, senki sem tudja mennyit megy (mert ugye szervizbe sem visszük...)

Mindig mondom, autó annyit ér, mit egy porszívó, mint egy mosógép vagy TV:
az új hány %-áért megy el egy 4 éves mosógép????. ennyi az ár a km nem számít, a gond a verda megszerzése, vagyis hogy nem állunk így...

uniball 2013.08.16. 17:22:58

@ColT: Kereskedésbe bevinni és lepapírozni sztem több meló mint fölrakni a netre, ráadásul nem köt semmi ha meggondolom magamat és addig is tudom használni. Az a baj, hogy az emberek lusták és madarak, a "kereskedők" meg lerabolják az ilyet az a baj.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.08.16. 18:39:22

Azt tényleg nem értem miért nem hirdeti az illető??
A kereskedő ugyanúgy felrakja a használtautó.hu ra max elviszi kitakaríttatni ,de ezt a tulaj ugyanúgy megteheti.
Ok valakinek nem számít a pénz.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.08.16. 18:39:22

Azt tényleg nem értem miért nem hirdeti az illető??
A kereskedő ugyanúgy felrakja a használtautó.hu ra max elviszi kitakaríttatni ,de ezt a tulaj ugyanúgy megteheti.
Ok valakinek nem számít a pénz.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.08.16. 18:42:42

szegeny artatlan neppert hibaztatjak, aki hirtelen "elcsuszott" anyagilag, de ha megy a bolt akkor hany embernek ad kozvetve munkat?? Feherkavics banyaban a markolos, a polirozo ipari munkasok, keritesgyarak, fahaz epitok, es meg nem beszeltunk a szerencsetlen sorsu oratekero bizniszben utazo sokgyermekes csaladapakrol... erre jon egy verszomjas elado, otthagyja az ibizajat mint eb a szaharat, van kepe e s batorsaga venni egy BMW-t ( BMWt! VALSAG VAN!!) amit megelegedve hasznal - tehat bizonyitja artatlan nepperunk szakmai hozzaerteset es kivalo szakertelmet! Az ibizat az ugy artatlan aldozata - mintegy szakmai bravurkent - elad ketto azaz ketto nap alatt, de nem hajthatja nyugodtan alomra fejet mert az ibiza eladoja hosszasan, kitartoan zaklatja ot.

Teszem fel a kerdest Tisztelt Birosag: Meddig lehet lelki terrorban tartani johiszemu autoneppereket? Meddig mehet az hogy korlatlanul lehessen akadalyozni munkajukban - mar mar torveszegesre kenyszeritve - tisztesseges autokereskedoket? Csoda hogy vedencem osszeroppant az ibizas bestia allando zaklatasainak pergotuze alatt?

Tovabbra is bizom a X.ker birosag szakertelmeben es varom vedencem felmenteset.
Koszonom.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.08.16. 18:42:53

@ColT: hát akit nem érdekel több száz ezer forint pár óra m6nkáért az valóban adja oda a neppernek.
Én amikor eladtam vevönként kb fél óra ment el.
Meghát nem hiszm hogy nincs egxetlenegy férfi ismerőse sem.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.08.16. 18:46:36

@Gyurma73: mert sz@rik ra. Meglatta az 120i t, facebookon posztolta - mint tudjuk onnan nincs visszaut - orom-bodotta' aztan mikor kellett volna uj rokabunda akkor jott a felvilagosodas hogy van meg 1M a neppernel.

amugy ez nem baj, nem szegyen ha valaki gazdag. A neppert meg beasnam nyakig had gondolkodjon a kozgazdasagtanrol meg arrol hogy ami a mase ahhoz nem nyulunk.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.08.16. 18:48:25

@uniball: van aki kifesti a sajat hazat, van aki festot hiv. Ez messzire vezet.

stenza 2013.08.16. 19:32:42

a kamara nem illik levele az MEG MI A FENE?
akkor ügyvéd lophat-csalhat, majd rászólnak, hogy c-c-c, nem illik...

WTF???

tnt 2013.08.16. 19:32:59

@Schütii: Azért kíváncsi lennék mennyi becsületesnepper van a szakmában....szrintem ha erősen túlzok akkor 3-4%....:-)

tnt 2013.08.16. 19:53:31

@eszkütyü: jogos mindkét oldal hozzáállása...ez ismert a törvényalkotó előtt csak kérdés miért nem akarja ezt orvosolni..amikor az elmúlt 3 évben érdekes módon naponta születtek az ilyen-olyan témában a törvényjavaslatok, majd meg is szavazták törvénnyé emelkedett...ha nem volt jó módosították....

Ez itt egy össznépi társasjáték...lásd Megyeri híd...fővállalkozó...stb...

Tökösmákos 2013.08.16. 19:57:01

Évekkel ezelőtt megírtam itt hogy magyarországi autókereskedőtől csak a hülye vesz autót, normális ember meg csak akkor adja be oda eladni az autóját ha annak véres a torka.
Jó állapotú autót gyorsabban és sokkal jobb áron lehet eladni MAGÁNSZEMÉLYKÉNT. Ha nincs ideje vagy kedve vagy mersze hozzá akkor meg ne sírjon ha átverték. Aki hülye haljon meg.
A magyarországi autónepperek meg mind büdös c.gány vagy zs.dó. Vagy ha magyar, az előzőek erkölcsével bír :P

tnt 2013.08.16. 20:22:23

@stenza: Pécsen folyamatban van ha jól tévedek egy ügy ahol az ügyvéd az ügyvédi letétet sikkasztotta el....ez sem gyenge...

Rocko- 2013.08.16. 20:25:19

@uniball: 93-as Mitsubishi Galantot keresek, 1.9 dízelt, összkerékkel. felsorolnád típushibáit?
na, erre kell a nepper.

uniball 2013.08.16. 20:27:21

@visszakettopadlogaz: Azért ez nem ua. Az egyikkel van meló nem kevés és érteni sem árt hozzá a másik meg lényegében annyi, hogy ki rakja fel a netre és fogadja a júzereket. Persze ha olyan hírrel lennének a festők mint a nepperek, lehet én is kifestenék inkább.
Továbbra sem értem mi szükség az "kereskedőkre" azóta amióta van internet és lényegében az emberek 90% ott választja ki az autóját.

Rocko- 2013.08.16. 20:30:18

@uniball: "ő ebből él, tehát mindenképpen drágább lesz"
evidens, senki nem dolgozik ingyen. ezen nem is kell fennakadni. viszont a te idődet veszi meg, őt zaklatják telefonon, ő jár utána az ügyintézésnek. (alapesetben.) van amikor ez megéri.

"ráadásul azt sem tudom ki volt a tulaj"
az emberkereskedelmet a törvény tiltja. ha meg autót akarsz venni, akkor azért az autót többet nyom latba, mint hogy kié.

Majomtani Intézet 2013.08.16. 20:34:10

Én egy márkakereskedésbe vittem be az autómat eladni, bizományos formában. Ők intéztek mindent, összvissz 40 ezret vettek le az árból az eladásért, a külső-belső kitakarításért és a forgalomból kivonás intézéséért, szerintem ez nem olyan nagy pénz és ezért mindent intéztek onnantól fogva, hogy náluk hagytam az autót.

crustum 2013.08.16. 20:35:17

@kovi1970: "Esetleg szét lehet nézni a rokonai között is."
Neked nincsenek hülye felelőtlen rokonaid?
Az ember a barátait megválaszthatja, de a rokonait nem.
Valamelyik rokonod felvesz 50 millát xy banktól és nem fizeti, akkor menjenek hozzád behajtani vagy foglalni?
Szerinted így kéne működnie a dolgoknak?

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.08.16. 20:37:21

@uniball: hat van aki nem akar ezzel foglalkozni.

Rocko- 2013.08.16. 20:50:07

@ColT: "Nem azzal van a baj, hogy egy kereskedőnek fizessen az ember, hanem hogy itthon a kereskedő gyak. 99% hogy ét akar b@szni. Ez nem normális."
jepp.

@uniball: "Az a baj, hogy az emberek lusták és madarak, a "kereskedők" meg lerabolják az ilyet az a baj."
ételt gondolom nem boltból veszed, hanem termelőtől, bútort is csak ácstól, autóra gumit a gyártól rendelsz?
a kereskedő egy közvetítőközeg, aki azért kapja a jutalékát, hogy megkönnyítse az életedet.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.08.16. 21:08:14

@Rocko-: nem nem nem, vannak sokan Magyarorszagban CSALOK! ( pl - bemesz a bankba kapsz penzt de TOBBET kell visszafizetned!! HOHOHOOO!!! ATB@SZAS!! )
vagy: van aki otthon termel paradicsomot es eladja a piacon: paradicsommag+viz es rateszi a gyaur kutya a HASZNOT!!! Micsoda skandallum!!!

ezt par ember nem fogja soha megerteni. Kadar Janos szelleme nem tunik el egyhamar :)

crustum 2013.08.16. 21:08:38

Ebben az országban bárki átverhet, legyen az kereskedő vagy magánszemély, mindkettőből van normális és tróger, és ugye van a vevő aki ugyanúgy lehet kretén.
Kereskedőkről csak annyit, ha nem lenne rájuk szükség, akkor nem léteznének.
Minden szakmának van alja és mestere, és a kereskedés egy szakma bármit adjon el.

Rocko- 2013.08.16. 21:55:03

@visszakettopadlogaz: "ezt par ember nem fogja soha megerteni."
sőt mi több, döntési pozícióban is vannak ilyenek. :(

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.08.16. 22:27:40

@Rocko-: kaptal bmw s emailt? A sajjjatrol kuldtem.

Rocko- 2013.08.16. 22:30:56

@visszakettopadlogaz: nem kaptam. nem válaszoltam.
:D

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.08.16. 22:33:00

@Rocko-: jolvan, mig a tenger alatt atmennek a bajtok az ido! :D

Rocko- 2013.08.16. 22:38:08

@visszakettopadlogaz: metrikus bájtok, na, de ne offoljuk a témát.

tükörfúró 2013.08.16. 23:14:19

az a baj, hogy ez az egész nem igy van, nem igy működik

tükörfúró 2013.08.16. 23:17:29

gondoljon bele mindenki, ha ő lopna milliókat, és futnának ilyen eljárások ellene, hol lenne?

megmondom, a sitten, ott lenne

vagy kitalálná, hogy ő holnaptol kereskedést nyit, aggyon má valaki 100milla hitelt, amivel 50-60 szakatt rettenetet kitehet a kavicsra rohadni...

szerintetek ki kapna ennyi pénzt csak ugy, valami sufimusi bt-re, ami a kereskedések jórésze?

akkor hogyisvanez....jéé...mégiscsak van még itt pár dolog a háttérben, amit emliteni sem mer senki..

etwas kultur muss sein 2013.08.16. 23:21:31

@Rocko-: Melyik neppertől fogod erre a kérdésre megkapni a választ? Ha épp lesz ilyen kocsija, akkor 'ááá, ennek semmi baja sincs, japán'. Ha nincs, de van helyette más, akkor 'a galant egy fos, vegyél helyette mást, mutatom, hogy mit'.

Rocko- 2013.08.16. 23:28:20

@MadamSzopole: attól a neppertől, akinek van évtizedes tapasztalata vagy kapcsolata, és affinitása, hogy ennek utánajárjon, valamint annak, akit megbízol egy autó beszerzésével, és megteszi. mert ez a munkája.

Rocko- 2013.08.17. 02:32:25

@uniball: "és érteni sem árt hozzá a másik meg lényegében annyi, hogy ki rakja fel a netre és fogadja a júzereket."
hát persze, valóban egy cseppet se kell érteni a használt autó vásárlásához.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.17. 18:33:47

@uniball: Nem olyan biztos. Gyereket egyedül nevelő + dolgozó anyuka nem biztos, hogy ráér. (Mondjuk az nem is vesz Bömbit.)

@Gyurma73: Hogy kit ismer, az más kérdés, én is mindig találkozok ilyenekkel, akik mintha nem ismernének embereket. De ez már részletkérdés.

A kereskedő annyit kér a munkájáért, amennyit akar. Szabad piac van.
Viszont átbasznia a vevőt nem lenne szabad.

Pepejoe 2013.08.17. 18:53:46

Bár nem túl igazságos megoldás de rövidre lenne zárva az egész azzal, hogy az autókereskedés intézményét egy tollvonással eltöröljük. A büdös életbe be nem tenném a lábam egy ilyen telepre, hálistennek a "köröm" sem. A szomszédomat meggyőztem, hogy szerzünk majd neki egy kocsit, ne foglalkozzon nepperekkel. Csodák csodájára szereztünk is és remélem, sokáig jól szolgálja még az öregurat. A szememben az ilyen nepperkedés a bűnözés melegágya, talán a prostitúcióhoz tudnám hasonlítani. Ez nem munka.
Tisztelet a szűk kivételnek.
Esetleg nem tiltanám be, de erős feltételeket szabnék. Valamiféle gápjárműipari és közgazdasági végzettség, beugró X milla fedezetnek és egyéb biztosítékok, hogy minden 6 általánost végzett bozótniggernek és szakmanélküli semmirekellőnek ne legyen lehetősége sem "érvényesülni". Akkor csináljunk belőle rendes szakmát vagy dózeroljuk le, ahogy a magyar focit is kéne.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.17. 20:29:53

@tükörfúró: +1 ! Főleg, hogy legálisan vállalkozni itthon, elég meredek.

2013.08.17. 20:59:44

@Gyurma73: "A kereskedő ugyanúgy felrakja a használtautó.hu ra max elviszi kitakaríttatni ,de ezt a tulaj ugyanúgy megteheti"

Az autó eladásnak nem az a nehéz része, hogy kilancolod, és meghírdeted a neten. Hanem árulni. Ha adtál már el autót, tudod, hogy 200 "komoly érdeklődő vagyok!"-ból csak 30 fog valóban eljönni megnézni, abból 20-nak elképzelése sincs, csak nézeget, pazarolja a drága idődet, és "majd jelentkezem" mondattal soha nem látod viszont. A fennmaradó 10-ből 9, pofátlanul cigánykodik, fikáz, alkudozik, nulla forinttal a zsebébe akar autót venni, és képtelen ötletekkel áll elő, hogy szert tegyen a kocsira. A teljes hordából, csak egy valaki fogja megvenni az autódat... Az autókereskedő a vevőkkel való bajlódást leveszi a válladról, -nem könnyű a vevőkkel sem- ráadásul a kereskedésbe beeshet utcáról is bárki, akinek megtetszik a járgányod. Tehát nem lehet kategórikusan leírni, hogy a kereskedő szakmának nincs létjogosultsága, a probléma inkább azzal van, hogy ebben az országban semmi nem működik normálisan, beleértve az autókereskedő szakmát. Az elmúlt 20 évben ez a szakma masszív hazugságokra épült, mára olyan mértékben elveszett a bizalom, hogy azt nehéz visszanyerni.

Rocko- 2013.08.17. 21:07:06

@Pepejoe: "de rövidre lenne zárva az egész azzal, hogy az autókereskedés intézményét egy tollvonással eltöröljük."
életed végéig azt a kocsit akarod használni, amid most van? biztos hogy mindenki csak azt a kocsit akarja használni, ami neki van? vagy nincs...
" A szememben az ilyen nepperkedés a bűnözés melegágya"
az ilyen az az. de nem mind ilyen.
"Esetleg nem tiltanám be, de erős feltételeket szabnék."
tehát a csalás zavar, de gond nélkül megágyazol a korrupciónak.

760kodnék 2013.08.17. 22:16:38

Csak nagyon röviden, mert már kezdek beba*ni:
2004es SK autó, nálam kiszolgált, vettem másikat, nem akartam az eladással foglalkozni (ordas hiba 1.) messzi SK kereskedésben lead (haver haverja). Én ritkán járok arra, kazal számla - én hajtottam új korától, 5 év alatt 240e km, tehát mindent megcsináltattam rajta menet közben, mert kellett - két kulcs, minden papír lead (ordas hiba 2.). Árban megegyez, vár.
Egy év, azaz EGY ÉV múlva (ordas hiba 3.), kocsi elhoz, mindig én hívtam, persze érdeklődők vannak, de folyamatban a lízing, jelentkezem...:
6 000 km-rel, azaz HATEZER kilométerrel több van az órában, a rádióban Salzburg, Wienna, stb rádióállomások elmentve (egyik sem SK). Mikor rákérdeztem, bambulás, hogy: ő nem... (orrba baszás helyett ordas hiba 4.) Mutattam neki a telefonomban a leadáskor csinált fotót a km állásról a telepen, amiről ő nem tudott. Majd mikor beültem, hogy szevasz, eljövök, közölte: két hete lejárt a műszaki/zöldkártya!!! Már kínomban röhögtem. Ez pénteken volt, így a csajommal kivettünk egy szobát aznapra, majd csomó telefonálgatás és szívesség kérés után sikerült szombatra becsúsztatni a gépet műszaki/zöldkártyára (SKban szombaton is van!). Szombaton haza. Azóta, egy hónapja újra használom és eldöntöttem, hogy bontóig megyek vele, mindenki mást leszarok.
Lehet, hogy mégis hosszú lett a komment? :-)
Ja! Kereskedő: Királyhelmec, sárga benzinkút mellett Danika a fekete Golffal (aki ráismer, kerülje), innen csókoltatom...

Sandokan25 2014.04.13. 21:14:35

@Pepejoe: Ezzel egyet tudok érteni. Engem a csaló Sturcz autó húzott csőbe Székesfehérváron. Többet nem megyek használtautó-kereskedésbe, gyakorlatilag kft mögé bújtatott bűnszervezetek is vannak köztük.

Igazi Magyar 2015.07.15. 14:27:50

Egy ismerősöm nem rég vàsàrolt egy renault thaliat budapest üllői ut 361sz alatt,és 100km után hengerfejes lett,kiderült teleöntötték a hűtőt kb 6l zsiros olajos valamivel,mert valahol lyukas valami..Jelezte a kereskedőnek,de süket fülekre talàlt..
süti beállítások módosítása