Európa vigyázz!
2011.10.16. 06:10 Tcomment
És vigyázzon Amerika meg Japán is, a 303 lóerős V6-os Genesis nem csupán a legjobb vétel a kategóriában, ez egy igazi aszfaltszaggató sportkocsi.
4 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr763306151
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
w a s d 2011.10.18. 17:06:37
Valahogy szimpatikusabb teszt, mint a 2 literesé egy (másik) híroldal autósrovatában...
Kíváncsi leszek, használtan mennyibe fognak ezek kerülni. Mert az új áráért pl. akár BMW- t is vehet az ember (akinek van rá), ha az kell, legyen 4 ülés, és hátsóhajtás.
Kíváncsi leszek, használtan mennyibe fognak ezek kerülni. Mert az új áráért pl. akár BMW- t is vehet az ember (akinek van rá), ha az kell, legyen 4 ülés, és hátsóhajtás.
GGG77 2011.10.18. 19:12:08
@w a s d: Ennyiért hol veszel új, 306 lovas, sperres, hátsókerekes kupét? Mo.-on sehol. BMW... Ne röhögtess. Nézd már meg egy 335 kupé árát hasonló felszereltséggel. Alsó hangon 20 millió.
Amúgy nagyon bejön ez a szín, a gyulavitéz által emlegetett fekete, pláne ezüst (broáf) szóba nem jöhetne.
Amúgy nagyon bejön ez a szín, a gyulavitéz által emlegetett fekete, pláne ezüst (broáf) szóba nem jöhetne.
GlaP 2011.10.18. 21:32:26
Európa vigyázzon? Ugyanmár...
Azthiszem, van egyfajta kognitív disszonancia a távolkeleti, ill. nem európai autók megítélését illetően. A helyzet szerintem a következő:
A japán/koreai/stb. autók jók. Vagy, legalábbis nem sokkal rosszabbak a többinél. Ezt leírja az újságíró. Elolvassa a plebsz. Megy a közös bólogatás, meg hümmögés, hogy hát igen (ugyanerre a dallamra ment a mantra a japánokról, most a koreaiakról, aztán meg majd talán a kínaiakról is ez fog menni nemsokára).
Aztán, miután kiénekeltük magunkat, hogy mennyire jók, elmegyünk a kereskedésbe, és veszünk pl. egy Golfot. Pontosabban veszünk SOK Golfot. De legalábbis európai autót.
Hogy miért van ez így azt csak sejteni vélem. Valamiféle érzelmi indoka lehet. Más az íze. A hazai konyhát szeretjük. Lehet, hogy szeretjük a szusit is, de nem rendszeresítenénk minden napra. Akkor már inkább valami szalonna. Főleg, ha nem is annyira szalonna az a szalonna, hanem inkább tejszínes bélszín.
Nem tudom miből áll össze az autó íze, talán a hagyományok (ami még megmaradt belőle), egy-két jellemző részletmegoldás és a formaterv...
...ami a talán bonyolultabban hat, mint gondolnánk. Lefikázzuk pl. a VW-t ("fantáziátlan germán egyenpofa"), de tudattalanul mégis valami olyasmi fogalmazódik meg bennünk, hogy ők az igazi avantgárd, akik mernek húzni egy egyenes vonalat ebben a jelmezes kakapornóban, amit ma formatervezésnek neveznek. És elmegyünk és megvesszük (de mondhattam volna másik autót is pl. a kis DS3 valójában ugyanaz a bélszín, csak kicsit megborult a borsszóró).
Európa vigyázzon?
Mire? A gyerekek nem ezt a békát ragasztják ki a szobájuk falára, hanem a 911-et, meg az M3-at. De még egy GTI-t is előbb. Ez azért sokmindent megmagyaráz.
Az a helyzet, hogy ebben az összevetésben a távolkeleti csodáknak messze nem elég jónak lenniük. Sőt, az sem, hogy esetleg valamivel jobbak. Akkor kezdenénk el alapvetően másképpen tekinteni rájuk, ha minimum repülni tudnának, miközben a többieket lábbal kellene hajtani.
Azthiszem, van egyfajta kognitív disszonancia a távolkeleti, ill. nem európai autók megítélését illetően. A helyzet szerintem a következő:
A japán/koreai/stb. autók jók. Vagy, legalábbis nem sokkal rosszabbak a többinél. Ezt leírja az újságíró. Elolvassa a plebsz. Megy a közös bólogatás, meg hümmögés, hogy hát igen (ugyanerre a dallamra ment a mantra a japánokról, most a koreaiakról, aztán meg majd talán a kínaiakról is ez fog menni nemsokára).
Aztán, miután kiénekeltük magunkat, hogy mennyire jók, elmegyünk a kereskedésbe, és veszünk pl. egy Golfot. Pontosabban veszünk SOK Golfot. De legalábbis európai autót.
Hogy miért van ez így azt csak sejteni vélem. Valamiféle érzelmi indoka lehet. Más az íze. A hazai konyhát szeretjük. Lehet, hogy szeretjük a szusit is, de nem rendszeresítenénk minden napra. Akkor már inkább valami szalonna. Főleg, ha nem is annyira szalonna az a szalonna, hanem inkább tejszínes bélszín.
Nem tudom miből áll össze az autó íze, talán a hagyományok (ami még megmaradt belőle), egy-két jellemző részletmegoldás és a formaterv...
...ami a talán bonyolultabban hat, mint gondolnánk. Lefikázzuk pl. a VW-t ("fantáziátlan germán egyenpofa"), de tudattalanul mégis valami olyasmi fogalmazódik meg bennünk, hogy ők az igazi avantgárd, akik mernek húzni egy egyenes vonalat ebben a jelmezes kakapornóban, amit ma formatervezésnek neveznek. És elmegyünk és megvesszük (de mondhattam volna másik autót is pl. a kis DS3 valójában ugyanaz a bélszín, csak kicsit megborult a borsszóró).
Európa vigyázzon?
Mire? A gyerekek nem ezt a békát ragasztják ki a szobájuk falára, hanem a 911-et, meg az M3-at. De még egy GTI-t is előbb. Ez azért sokmindent megmagyaráz.
Az a helyzet, hogy ebben az összevetésben a távolkeleti csodáknak messze nem elég jónak lenniük. Sőt, az sem, hogy esetleg valamivel jobbak. Akkor kezdenénk el alapvetően másképpen tekinteni rájuk, ha minimum repülni tudnának, miközben a többieket lábbal kellene hajtani.
w a s d 2011.10.18. 23:45:46
@GGG77: A sperr ami hiányzik, de egyébként 135i, 13.390.000 Ft. Többi felszereltséget nem néztem, de pl. bőr meg elektromos ülés lehet, feláras a BMW- be.
De aláírom, én nem tudom, melyiket választanám, ha lenne lehetőségem ennyiért válogatni a kocsik közül, és ilyesmit akarnék. Csak ebben benne van pl. azért az is, hogy talán többre tartom a Hyundait, mint az átlagember.
És nem azt mondom, hogy a BMW jobb, de ekörüli áron valószínű, többen vesznek inkább egy BMW- t, akár 1- est, akár nagyobbat, de gyengébbet.
De aláírom, én nem tudom, melyiket választanám, ha lenne lehetőségem ennyiért válogatni a kocsik közül, és ilyesmit akarnék. Csak ebben benne van pl. azért az is, hogy talán többre tartom a Hyundait, mint az átlagember.
És nem azt mondom, hogy a BMW jobb, de ekörüli áron valószínű, többen vesznek inkább egy BMW- t, akár 1- est, akár nagyobbat, de gyengébbet.