HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Egyik szemem sír, a másik boyracer

2011.10.21. 06:14 Tcomment

Akadnak páran, akik sejteni vélik, mi is a Hyundai Veloster - a 2010-es évek Honda CRX-e. Hát persze, hogy nem. Ez valami egészen más, mindjárt meg is keressük, micsoda.

64 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr643319118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rocko- 2011.10.21. 07:37:38

ez ilyen elmebaj az autótervezők körében?
az egyik az ablakemelőt hagyja le, a másik az ajtót.
jövő héten jön a kormány nélküli autó?

1kutya 2011.10.21. 08:20:41

@Rocko-: de az csak nekünk:-DDD (mondjuk én mostanság meglennék "kormány" nélkül:)

Tommi 2011.10.21. 09:00:46

AMC Pacer! Nekem csak ez jutott eszembe az aszimmetria miatt.

Rocko- 2011.10.21. 09:05:36

@1kutya: ne belgáskodj!

@Tommi: bôvebben?

AciDuzzu 2011.10.21. 09:14:23

A jobbkormányos országokba gyártják ezt másfajta karosszériával is? Vagy azokról a piacokról lemondtak Koreában?

A CRX feltámasztása lehet, hogy nem véletlenül késik. Meg lennék lepve, ha nem gondolkodtak volna már el erről pl. Japánban, de lehet, hogy csak a szánk nagy, de valójában nem vennénk meg ha lenne. Engem pl. az is teljesen meglepett, hogy az egész világon mindössze 1000db M5 kombit adtak el, pedig mennyire a kéne kategória, de ettől még ha megengedhetném se azt választanám valószínűleg.

w a s d 2011.10.21. 09:20:28

Aki nemnormális kinézetű autót akar, ennyiért vehet pl. 190 LE- s Nissan Juke- ot.

Annyi tulajdonképpen a véleményem, ami szinte mindig mostanában a Hyundai- jal kapcsolatban: rossebnek feljebb pozicionálni (árban is, de főleg abban) a teljes kínálatukat...

Rocko- 2011.10.21. 09:34:24

@w a s d: én is erre gondoltam, hogy a Hunyadi akkor most feljebb lép?
aztán ha a KIA marad a helyén, olcsó autónak, akkor sztem nincs gond az ilyen feljebb pozícionálással. (láasd Toyota - Lexus.)

victor vacendak 2011.10.21. 09:39:27

KOrea (ahogy a sajnálatosan szétzúzott autóiparú japán is) jön még ezekkel a szívómotoros fosokkal. A világ már továbblépett. Ehhez képest kétnapont van egy hyundai promóciós cikk. Már fárasztó.

Majdénmegmondom 2011.10.21. 10:18:36

HA fiatal lennék, HA gazdag lennék, HA egy normális motor lenne benne, csak ilyet vennék.

Chingachgook 2011.10.21. 10:55:05

jo ez, nekem tecc, mondjuk igazi 3 ajtoskent inkabb megveszne'k erte, addig marad a pro ceed, marmint almaimban :)

az emberieg ellensegei soroztaba illik - igazad van Csik - a fújós, növényi alapú tejszínhab :)

domeq 2011.10.21. 11:00:56

Nekem kéne! De ugyanennyiért a Nissan (190 LE) jobb vétel. Legyen mindkettő bános is én! :D

Kámasuka 2011.10.21. 11:19:09

Olcsó, szarul megy, dögösen néz ki!

Amerikában tuti befutó!

Kámasuka 2011.10.21. 11:39:23

Hogy miről ugrott be csikósnak a CRX az rejtély.

Mert ez nem 2 személyes, nem könnyü és nem élmény a vezetése. Pedig csikós amúgy nem szokott inni.

Mj3 2011.10.21. 11:47:06

Sztem jól néz ki eléggé :)

Érdekes 2011.10.21. 11:54:02

@Chingachgook: nem rossz, bár inkább vennék egy új i30ast 140lóval :D az szerintem szebb.De méginkább egy 5 ajtós új i40-esre lennék kíváncsi :D

wajzy 2011.10.21. 12:12:47

Csak engem zavar az, hogy 20 éve ez a 140 lóerő egy GSi-be is elég lett volna?
@victor vacendak
Amúgy szerintem nem attól lesz "korszerű" egy motor, hogy turbós. Használtként legalábbis nekem rizikósabbnak tűnik turbós autót venni, mint szívómotorosat.

Spiritmonger 2011.10.21. 12:12:50

ez egy igen szar és igen elborult ötlet. hely nincs benne, csúnya, a motorja sem erős. a hyundai helyében inkább az i30-i40 szedánokból csinálnának valami összkerekes, turbós, kéziváltós, rendes 4 ajtós dögöt, amivel meg lehet alázni egyaránt pályán, országúton, lámpától lámpáig a 2x annyira drága prémiumautókat. annak több értelme lenne

Spiritmonger 2011.10.21. 12:13:55

az M-bmw-s cikkhez miért nem lehet hozzászólni?

Majdénmegmondom 2011.10.21. 12:57:46

@wajzy: Nem mindegy, hogy mekkora tömeget kell mozgatni annak a 140 pacinak...

Caslav 2011.10.21. 12:59:47

Lehet van nála jobb választás, de ahogy ránézek, megvan az az "ez kell" érzés.

Avatar 2011.10.21. 13:31:28

Nekem erről a kocsiróla 96-os cicaszemű Hyundai Coupé ugrott be. Semmi extra sporttechnika, csak úgy néz ki mintha sportautó lenne. A lányok bugyija már attól is benedvesedik, aki autóversenyezni nem akar, annak ez elég is.

theveryguest 2011.10.21. 13:33:14

Szerintem egyértelműen az űrCivic-et próbálták meg hozni.

csacsiadugóban 2011.10.21. 13:52:37

Nemértem hogy adnak ki ilyet gyártásba. Ki veszi meg? Az orra viszont atom, azt a genesis coupe-ra rátenném, és mehetne.. Na úgy már megértem!

Jerky_Maistro 2011.10.21. 14:05:45

na, majd 10 évesen, jó állapotban, köszi...

Érdekes 2011.10.21. 15:29:51

@wajzy: Szerintem magával a kompresszorral vagy turbós megoldással nem lenne baj.A baj inkább azzal van, hogy többet kell "gondozni".Technológiailag lehet vitatkozni, de amúgy jobb.Gondozni kell és nincs vele tré...

geri6x6 2011.10.21. 16:25:19

Már a reklámja is tetszett. Bal oldalt csak nekem van ajtó. :)

MC_Pite 2011.10.21. 17:30:41

Nagy várakozással kezdtem el olvasni... Aztán... Hát igen, puha, bátortalan mai autó, ami szép, de hátrányait nem ellnsúlyozza. Gondolkodtam a konkurencián, avagy mi hasonlót vennék/venne a célcsoport.
Komolyan, tegye fel a kezét, aki a THP-s, egyedileg összekonfigurált (tető,orr,belső,felnik,díszcsíkok,stb) DS3 helyett ezt választaná! Az az autó sokkal 'élőbbnek'(az sem egy CRX) tűnik, és legalább olyan praktikus.
Igen? Nem látok túl sok kezet...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.10.21. 17:38:52

@wajzy: ja csak az könnyebb volt vagy 300 kilóval.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.10.21. 17:39:52

nekem nagyon tetszik hogy merik vállalni az egyediséget.
Tök poén autó.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.10.21. 17:41:15

@victor vacendak: gondolod az 1,2 es turbó motor lesz olyan tartós mint egy 1,8 szívó?

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.10.21. 17:45:51

Hogy melyik kocsiban volt előszőr osztott hátsó szélvédő?
Szerintem a 100as Audi CC nek elöbb volt.
Volt még késöbb az A2nek is.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.10.21. 18:20:11

@Tommi: Bratte, én sem vágom, hogy mire gondolsz a Pacerrel kapcsolatban.

Tommi 2011.10.21. 19:10:24

@Rocko-:
@Sam. Joe:

Lehet, hogy én emlékszem rosszul, de nem azon voltak eltérő méretű ajtók az autó két oldalán?

Tommi 2011.10.21. 19:42:33

@Sam. Joe: Akkor valamivel nagyon keverem.

Tommi 2011.10.21. 20:39:50

@Rocko-: Hogy jön ide Lowtyo?

Rocko- 2011.10.21. 20:41:38

@Tommi: jóelőtte meg ugye volt valami Tátra, nem Täträ.

Tommi 2011.10.21. 20:56:00

@Rocko-: Igen, mert BMX-e már nincs.
Apropó, jól szétoffoljuk a topikot. :-D
Legfeljebb szétültetnek.

antimason (törölt) 2011.10.21. 21:20:33

Mindjárt kezdődik a Duna TV-n Steve McQueen - Bullet c. filmje!

Rocko- 2011.10.21. 21:29:36

@Tommi: na, eddig egyelőre:
Ford Airstream Concept
autocarinterior.com/ford-aistream-concept-for-better-earth/
Mini Clubman
totalcar.hu/tesztek/miniclubman/

és vmi BX jellegű izé, a 80-as években a lelki szemeim előtt van, de nem tachlálom.

Tommi 2011.10.21. 21:41:47

@Rocko-: A Clubmanre nem is emlékeztem, hogy az is ilyen. A Ford Airstreamről meg az F110-es Toyotáról meg még nem is hallottam. Szóval a fene tudja.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.10.21. 22:30:21

Akkor mondok példát :Fiat Doblo,Peugeot partner,Citroen berlingo,renault kangoo,C15 Familliare,volksvagen Caddy,Opel Combo,Fiat Talento,stb stb.

stevee 2011.10.21. 22:58:55

1, Én azért látok benne sok rokonságot a CRX-szel (és Csík is, hiszen akkor nem emlegette volna annyit). A tetőablak azon is csak így nyílik, a hátsó ablak, a hátsó kínpad, stb, és amit talán nem mindenki tud: kezdetben az is csak egy kis fogyasztású fiataloknak szánt autó volt, később lett azzá ami...
2, Norbi egyre jobban hasonlít az anyukájára, és baromira ferdén áll az a gyerekülés, nem lehetett neki valami kényelmes.

antimason (törölt) 2011.10.21. 23:09:36

CRX-nek van (formai) utódja.
CRZ, bár kicsit sárga és savanyú is.

Sam. Joe · http://www.matchboxmemories.hu 2011.10.22. 10:56:26

@Tommi: Na igen Bratte, te egyike vagy azon keveseknek, akik simán ki tudják mondani, hogy "bocs tévedtem". Ritka erény!

@Rocko-: Ez ügyben ártatlan vagyok, tisztelettel én hiszek! Döbbenetes űrsikló, imádom! Angolul ha van erről valami infó, akkor vágd már hozzám lécci, megolvasnám! (Tényleg szét leszünk ültetve.)

Rocko- 2011.10.22. 11:02:18

@Sam. Joe: :)))
nem, ennyit tudok én is csak. egy meg nem neezett levlistára dobta be egy IPK, nekem meg eszembejutott. ennyit tudok én is. :)

newnt55 2011.10.22. 12:22:01

látom autómániában is ez van, az importőr haknizik?

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.10.22. 13:59:39

@antimason: Jó dolog az angoltudás, csak ne hagyd felülkerekedni. Egy igazi autóbuzi tudhatná, hogy az nem "Bullet", hanem Bullitt.

The Good Boy ! 2011.10.22. 15:10:28

OFF:
Zsolt! Szépen egymás mellé tetted életen egy régebbi szakaszának autóit:)

Sorrendben:
R. Fuego. Igaz nem dízel, mert az akkor még istenkáromlásnak minősült volna:D
R11 electra (digit műszerfalas, tempomatos változat a '80-as évek közepéről)
R5 GT Turbo (az újabb széria, nem az ami a képen is van a cíkkben) Életem legjobb autója volt, a mai napig visszasírom! pedig igencsak igényelte a napi "törődést":)
ON:

Szoktam látni ilyen Velostert, ugyanebben a színben. Nekem tetszik, talán vennék is, ha nem lenne határozott elképzelésem a következő autómat illetően. Viszont 6-8 éve gondolkodás nélkül vettem volna egy ilyet:)

tomnemtom 2011.10.23. 18:23:50

azé lassan ezekkel az izékkel, tegnap este jött szemben egy nisszán dzsok, majdnem qrvára megijedtem, hogy milyen kicsi rábastejger.
ijesztő, na, a multiplára hajaz a magasan tartózkodó helyzetjelzőivel, de döbbentő, ha kanyarban szemből egyszer csak ott lesz.

king4aday 2011.10.26. 10:27:04

Mi az hogy nem pontos a fogyasztásmérő? Szarjanak sünt! 98-as gyártású autómban akkor hogyan tudtak tizedre pontos fogasztásmérőt csinálni? Nem volt még olyan hogy 0,5-nél nagyobb legyen az eltérés (kerekít is). Marketing bullshit.

king4aday 2011.10.26. 10:27:48

*pontosítás, a 98-as gyártású autóm nem Hunyadi, hanem japán.

kultúrpesszimista 2011.11.17. 20:18:02

Ez az autó így, ebben a formában teljesen értelmetlen. A forma azt sejtetné, min. 180-200 Le-s motor lapul benne - és még az se lenne vészesen sok, elég gondolni az új Focusra, ami sportos vezetéshez elég, de nem vadállat, főleg mert nehéz kasztnit kell mozgatnia, nem valami old-school egy tonnás autót.

140 LE vicc. Azt díjazom, hogy végre valami egyedi autó született, ami akárhogy is, de kilóg a sorból. És külön érdem az, hogy ezt pont a Hyundai követte el. Én azt mondanám, hajrá, kell ebből egy mérges verzió és még hátha tetszeni is fog. (Bár a büdös életben nem adnék érte egy régi patent CRX-et, Prelude-ot, Fuegot, Sciroccot, Quattrot, hasonlót.)

kultúrpesszimista 2011.11.17. 21:09:50

@wajzy:

Elfelejted, hogy 20 éve egy autó 1 tonnás volt. Sokan elfelejtik, hogy azóta híztak az autók, nem kicsit. Akkor 170-180 LE 1 tonnához (főleg ha turbos volt a gép) olyan, mint ma egy 1,3-1,5 tonnás autóhoz 250 LE...

kultúrpesszimista 2011.11.17. 21:11:29

@MC_Pite:

A DS3 köpedelem, ahogy kinéz. Hiába jó. Ez jobban néz ki a képeken...

wajzy 2011.11.18. 12:04:20

@kultúrpesszimista: Dehogy felejtettem el! Nagyon jól tudom, hogy nőtt a tömegük, de könyörgöm: kértem én tőlük, hogy növeljék az autók tömegét? Nyilván elsősorban az extrák és a törésteszteken való sikeres szereplés miatt nőtt a tömeg, de ezek közül engem egyik sem hat meg. Inkább ülök egy kis fogyasztású, fürge kocsiban, mint egy élhetetlen bunkerben, amibe erőművet kell építeni a mozgatásához, és nem lehet belőle kilátni.

kultúrpesszimista 2011.11.18. 15:31:34

@wajzy:

Ebben abszolút egyetértünk. Nem tudom eléggé rühelleni a mai plasztikautókat. A sok magasépítésű, überbiztonságos közlekedési eszköz émelyít... Ennek a Hyundainak mégis nagy erénye, hogy megpróbál kilógni a sorból és nem is teljesen ízléstelenül. Már csak normális motor és futómű kéne alá, egyedi belső is, és egészen kívánatos lenne. De így csak egy érdekes kuriózum marad, nem több.
süti beállítások módosítása