HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Autó a közömbösöknek

2011.10.26. 06:00 Tcomment

Címkék: volkswagen vw tiguan

DSC 7695

Nem érdeklik az autók ellenben szeret méhészkedni? Hidegen hagyja mindennemű járműbuzéria de ha már szükségszerűen pénzt ad érte, akkor megadja a módját? Nos, ezt itt pontosan önnek találták ki.

Mai cikkünk blogposztja.

60 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr473330177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zöldi 2011.10.26. 07:02:57

Jó cikk egy unalmas autóról. Nekem csak az a kérdésem, mivel ad ez többet, mint egy Golf?

zsitva 2011.10.26. 07:05:46

a Skoda Yetiből - sajnos - nincs automata váltós változat.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2011.10.26. 07:20:06

@zöldi: Pontosan ugyanezt kérdeztem! :)

A közöbös méhészek vesznek használtan 8 kilóért valami igavonót, amihez van ócó alkatrész.

Gomulka Béla 2011.10.26. 08:18:28

"Sem előbbi sem utóbbi nem zavar senkit, akkor miért zavarna a Tiguan? Na ugye?" Hát azért, mert magasan van a fényszórójuk, és folyton elvakítanak, akár szembe jonnek, akár mogottem.

Ami a Golf 2 rádióját illeti: az enyémben sose volt. Ellenben folyton sváb-gúnyoló nótákat harsogtunk a gyerekkel, ha mentunk valahová (Lákom én Pandorfer utca húsz, Fán nékem Poncihter Hausz, etcetera), és az jó volt. Meg ergonomikus. Ha meg a gyerek nem volt velem, hallgattam a motort, mert az is jó volt.

Schütii 2011.10.26. 08:25:59

Today. Tomorrow. Volkswagen.

Öngerjesztő Erg 2011.10.26. 08:27:17

Nagy fáradtság volna, ha az index főoldalon már kiderülne, hogy milyen autóról szól a cikk? Akkor most nem írnék ide..:)

volgapierre 2011.10.26. 08:29:33

"Nem érdeklik az autók ellenben szeret méhészkedni? Hidegen hagyja mindennemű járműbuzéria de ha már szükségszerűen pénzt ad érte, akkor megadja a módját?"

Két vesszőhiba, javítsátok, plz:

autók, ellenben

járműbuzéria, de

Shadowbull 2011.10.26. 08:32:44

"kezdek gyanakodni, hogy ezek tényleg valami épeszű mérési ciklust kezdtek használni a régi labor-steril helyett."

Kizart.

sb

Schütii 2011.10.26. 08:36:40

@zöldi: A látszatot, hogy te "több" vagy, mint egy mezei golfos.
Talán padkára felhajtáskor hasznosabb a nagyobb hasmagasság. Ennyi jutott eszembe.

Gomulka Béla 2011.10.26. 08:37:02

@Öngerjesztő Erg: És hogy hiányoznál! Na látod?

@Shadowbull: Akkor?

Lowtyo 2011.10.26. 09:06:38

@zöldi: magasabb, összkerekes.
ki tudsz menni vele a telekre, el tudsz menni horgászni, ha hegyen laksz télen is könnyen tudsz közlekedni, remek magyar utakon sem hátrány, hogy magasabb...stb

janav 2011.10.26. 09:26:35

20 csalad nagyon sokara termeli ki a 9 millat, akinek meg tobb van, nem er ra szarakodni 20 csalados raepitett utanfutoval. Vicces lehet vele bemenni az akacerdo kozepere, mikozben osszekarcolja az oldalat.

Suttora 2011.10.26. 09:32:44

Azért az vicces látvány lehet, amikor egy kerék van csak a talajon :-)

Jó értem, nyilván elég, ha egy kerék tapad.

pickapu 2011.10.26. 09:45:28

@janav: Ha valaki munkára használja, nem fog sírva fakadni egy-két karctól.
Másrészről ott van az Amarok. Dolgozni ennyiért inkább az. A Tiguan csak harcoljon a magas járdaszegélyekkel. Családi autónak kéne.

Motaro 2011.10.26. 09:50:15

A Skoda Yeti csúnya mint a bűn.
Sose kéne.

Motaro 2011.10.26. 09:59:21

Nem a VW-logó miatt venne valaki Tiguant a Hyundai ix35 helyett,hanem azért mert az egy ocsmány,kóreai gusztustalanság.
A Ford Kuga szintén csúnya,de veszettül.
Nem is értem hogy lehet ennyire undorító autókat rajzolni.
A Rav4 meg női autó.
Ne fikázza a kultúráltan,szépen megrajzolt autókat a cikkíró.

Haywood 2011.10.26. 10:20:47

Ommm: azt elmagyaráznád, hogy egy szabadonfutótól miért fogyaszt kevesebbet az autó? Csak mert szerintem pont, hogy többet fogyaszt.

Gomulka Béla 2011.10.26. 10:38:52

@Haywood: Mert a motorfék fékez, aktívan csokkenti a jármu mozgási energiáját, amit aztán újra fel kell építeni - ehhez kell a tobblet uzemanyag. Természetesen, ha a motorfék helyett fékezunk, akkor nem spórolunk uzemanyagot. De sok embernek egyszeruen nem megy az, hogy a gázt ne darabosan adagolják, hanem lábujheggyel. Tudom, mert mogottuk haladva meg lehet orulni az értelmetlen lassítástól és újbóli gyorsítástól.

Bambano 2011.10.26. 11:20:48

"hogy eggyel kevesebb terhet levesz a válláról az okos elektronika" ez azt jelenti, hogy eggyel több teher marad a vállon. szerintem a szövegkörnyezet alapján nem ezt akartad írni :)

Bambano 2011.10.26. 11:22:43

@Haywood: mert a sok okos csak azt számolja, hogy motorféken nulla üzemanyagot fogyaszt a kocsi, guruláskor meg 0.5-1 litert, de azt nem számolja ki, hogy gurulással 2-3x akkora távot is meg lehet tenni.

Úgyhogy igaz, hogy 100 méteren motorfékkel nulla a fogyasztás, de ehhez jön még 200 méter, amikor nyomja rendesen a gázt, akkor meg nem nulla, szemben azzal, hogy 300 métert gurultál.

Hurri Kán 2011.10.26. 11:30:10

Nekem "munkaautónak" túl finom, arra sajnálnám, normál autónak meg inkább egy rendes kombi.

Bambano 2011.10.26. 11:33:12

@gyvy: én is sajnáltam a vectrámat, ez az első karcolásig tartott :)

Hurri Kán 2011.10.26. 11:34:52

@Bambano:
Na jó, de feltételezem azt a karcolást nem valami dűlőúton, erdőben szerezte. Mondjuk végeredmény szempontjából mindegy.

Bambano 2011.10.26. 11:42:21

@gyvy: nem, a mélygarázs parkolóban az oszlop volt az erősebb :)

Hurri Kán 2011.10.26. 11:46:02

@Bambano:
Hirtelen odanőtt? A rohadék. :D

thetriggerhappy 2011.10.26. 12:03:18

a családban van egy, még a régebbi. teljesen jó megoldás és valóban olyanoknak van kitalálva, akik nem izgulnak az autókra vagy kinőttek belőle.
én elfogadnám, bár nagynak azért nem nevezném.
ja, és, hogy miért nem inkább golf? mert az emelt hasmagasság és az a pár plusz extra ugyan terepjáróvá nem teszi, de pont elég ahhoz, hogy tökéletesen megfeleljen egy átlagos családnak, egy gyerekkel. lehet vele sielni menni, fel lehet állni a magasabb padkára, nem gond egy normálisabb földút. nekem pld ennyi untig elég egy autótól.

thetriggerhappy 2011.10.26. 12:05:04

mondjuk én ha ma vennék autót, két gyerekhez egy xc70-et vennék, de az egy kissé drágább.

P_Lac 2011.10.26. 12:07:58

Depressziósoknak a belseje ( egybefeketefröccsöntöttgyermeköröm) nem igazán ajánlott.

Amúgy nem rossz kocsi, de VW jelet megfizettetik itt is rendesen. A DSG váltójuk az tényleg pöpec, jártam Passat-tal ( 2.0 L CRDI 140 PS) baromi finoman vált el, nincs olyan érezhető nagy slip mint a régebbi bolygóműves automatáknál, ezzel a váltóval betaláltak a 10-es célkörbe! Nem véletlen, hogy azóta egy csomó cég több-kevesebb sikerrel igyekezett lemásolni a konstrukciót
( TwinClutch, etc.. néven)

P_Lac 2011.10.26. 12:09:06

jav: CR TDI- még mielőtt nekem ugranak páran. bocs.

ZYLO 2011.10.26. 12:43:29

A szavazás a legjobb.

Cobra. 2011.10.26. 12:48:17

Yetihez is van DSG, igaz csak ugyanezzel a motorral vagy az 1.2-vel és fronthajtással.

V12 Power 2011.10.26. 12:56:17

@omm: igazából a kéne/nemkéne szavazós részhez szeretnék hozzászólni (amin egyébként ismét nagyon jót derültem, és természetesen eladnám a videót). Szerintem a legtöbb esetben a kéne/nemkéne nem a megfelelő kérdés, mert hát tét nélkül, ingyen, persze, hogy kéne, legalább valamelyik opció (gondolok itt arra, amikor több konkurens is meg van jelölve). A releváns kérdés szerintem sokkal inkább az, hogy ha ennyit szánnék autóra, akkor ezt venném, vagy a Yetit plusz egy 5csillagos családi nyaralást a Bahamákon, esetleg egy jóállású E34 kombit (vagy V70-et, vagy W124T-t), a maradékot meg a házra/családra/fenntartásra költeném. Szerintem...

golya80 2011.10.26. 13:32:42

Sajnos a Yeti nem egy Sokda jellel ellátott Tiguan, aki ült már bennük az egy pillanat alatt szembesül ezzel a szomorú ténnyel:(Inkább egy magasított Roomster,pedig de jó lett volna Yeti árban vennem egy skoda jelvényes-tiguant,de nicnsenek csodák:(

kód 2011.10.26. 13:37:14

leszokhatnának már arról, hogy az automata váltót a padlóra teszik. Így a kormány után a második legtöbb helyet foglaló eszköz, miközben tipikusan egy úton kétszer van használva, parkolóból kiálláskor és parkolóba beálláskor.

Haywood 2011.10.26. 13:38:37

@Bambano: mondjuk ez így igaz, csak számomra életszerűtlen ennek a tényleges haszna. Ti biztos olyan helyen vezettek sokat, ahol van hely és idő üresben gyakran kigurítani az autót, nálam ez elenyésző (városi forgalom). Ha leveszem a lábam a gázról, akkor azt azért teszem, mert lassítani/megállni kell, akkor meg jobb, ha a motorfék segít és közben nem fogyaszt.

GGG77 2011.10.26. 13:41:37

A Yeti nem Tiguan. A Yeti sokkal inkább tűnik egy kipofozottabb Roomsternek, akkor már sokkal inkább a Tiguan.

Amúgy ezt a motort kérném szépen, csak egy Skoda Octavia kombi kasztniba. Annál jobb nem kell.

"Ha ezt hívják katonás rendnek, akkor én kedvelem az ilyet, bár én imádtam a 166-os Alfám pohártartó nélküli belét is. A végletek jók."

Ez pedig nagyon igaz. Vagy legyen tele egy kocsi érzéssel, vagy legyen rideg mint a kő. Egyszerre tudom imádni az Alfát és a Mercedest. A BMW-t és az Audit.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2011.10.26. 14:39:34

@Motaro: Egyetértek. A kínai játékűrhajókról mintázott "városi terepjárók" (muhahahaha, már a megnevezés is egy vicc) látványától is elkezd visszajönni a reggelim, ami fokozódik, ha be is kell ülni egybe.

Kinek jó ez? Látványosan olcsó, gagyi, műanyag (persze véletlenszerűen kiválasztott részletek kályhaezüstre fújva) belterek mindenféle hatásvadász dizájnelemekkel, amitől egyrészt idegen, másrészt részben használhatatlan lesz az adott funkció. Nem segít ezeken az sem, ha beletesznek mindenféle kretén led világításokat a kézifék, meg mit tudom én, a kapaszkodók mellé, "hangulat fény" címszóval. Szóval ezek a fogalmak, hogy: harmónia, rendezettség, otthonosság, ezek mind hiányoznak belőlük.

Nem mellesleg egy led ára kb. 20 Ft, ha pirosról van szó, tehát nem kell hanyatt vágódni tőle...

Nekem bejön ez az új VW stílus, jó színek, szép, letisztult, (viszonylag) elegáns formák kellemes minőség és akár otthonosabbá is varázsolható beltér. Ergonómia. Ennyi elég is. Bár pénzem nincs egy újra, de ha választani kéne cégesnek, nem is gondolkoznék.

Pedig nem vagyok márkarajongó...

robian 2011.10.26. 14:43:51

feszedezik - székelyföld rulez

Amanitin3 2011.10.26. 16:19:19

@Bambano:

"de azt nem számolja ki, hogy gurulással 2-3x akkora távot is meg lehet tenni."

ez lehet hogy igaz, viszont az meg biztos, hogy valós forgalomban nem lehet kihasználni. Mikor hagytad utoljára megállásig üresben gurulni az autót?

apamacko 2011.10.26. 16:53:40

A Golfhoz képest nagyobb a beltér, mert igazából inkább egy Golf Plus belméretét adja, magasra emelt és erősített futóművel, összkerék hajtással. A benne felhasznált anyagok pedig bőven Passat árkategóriás dolgok (nem a Golf polcról vannak).
1.4 TSI 122 lóerősben, egész jól felszerelve (igaz csak elsőkerék hajtással) ki lehet hozni a szalonból metál színnel 7 milla alatt LISTAÁRON! (tehát ebből alkudhatsz vastagon)

Amúgy a teljes konkurenciát felölelő tesztvezetésen vettem részt, és még a márka iránti elkötelezettséget félretéve is ez jött ki összességében a legjobbnak.
DSG szerű váltót pedig nem sokan kínálnak.

The Good Boy ! 2011.10.26. 17:17:37

ha jól értem, menüből állítható a szabadonfutó?
van elég vakgomb ezekben a szerencsétlen vw group autókban (még a full extrásban is marad 1-2), miért nem lehet gombbal aktiválni (tiszta ford feeling, ahol az esp kapcsolható menüből...)

Nekem alapból nem tetszenek a vw belsők, pedig csoporttag a cégautóm, és imádom előítéleteim ellenére is, de ez a klímavezérles nálam a mindent visz kategória a gagyi fogalma alatt. Biztos egyszerű és jól kezelhető, de nem szép (azért hozzáteszem, hogy nagy műszerfal mániás vagyok, imádom a szép és látványos belsőket)

Pista: nem lehetne a kéne/nem kéne szavazásba beletenni utolsó menüpontba a nem kéne lehetőséget? ha már a kérdés erről szól. Nekem pl ilyen városi telekjáró nem kéne, de nem tudtam megfelelően szavazni (elvettétek a lehetőséget, ezért tartózkodok:D)

Spiritmonger 2011.10.26. 17:41:55

nem lenne ez rossz gép

csak kellene belőle egy olyan verzió, ami a touareg központi diffis, diffizáras-felezős hajtásláncával érkezne, a 2.0 cr tdi motor 170 lóerős változatával, és nem ezzel a fos haldexxal, meg a gyengébb motorral, illetve egy kissé nagyobb hasmagassága is lenne, rendes kézi váltóval, árban ugyanennyiből kijönne, és azzal még terepre is lehetne menni becsülettel

MrSolis 2011.10.26. 18:06:14

fáj mondani, de a cikk jó, csak azt a rohadt közömbösÖk-et cseréld le közömbösEk-re! ba***a a szemem. de már egész élhető cikkeket írsz... vagy inkább úgy mondom mostanában :P

landcruisör 2011.10.26. 18:55:06

nem szeretem a SUV-okat. se a kicsit se a nagyot

Ciri 2011.10.26. 19:12:36

@apamacko:

"Amúgy a teljes konkurenciát felölelő tesztvezetésen vettem részt, és még a márka iránti elkötelezettséget félretéve is ez jött ki összességében a legjobbnak.
DSG szerű váltót pedig nem sokan kínálnak. "

Nem mondod! :))

Ciri 2011.10.26. 19:15:27

@The Good Boy !:

"Nekem alapból nem tetszenek a vw belsők, pedig csoporttag a cégautóm, és imádom előítéleteim ellenére is, de ez a klímavezérles nálam a mindent visz kategória a gagyi fogalma alatt. Biztos egyszerű és jól kezelhető, de nem szép (azért hozzáteszem, hogy nagy műszerfal mániás vagyok, imádom a szép és látványos belsőket)"

Szubjektív dolgokon nem vitázunk, azt azonban nem árt tudni, hogy ebben az árkategóriában a piac legmodernebb és legösszetettebb klímavezérlőjéről (és rendszeréről) beszélünk.

yeti 2011.10.26. 19:34:13

"városi terepjáró. Ami persze önmagában legalább akkora hülyeség, mint a műhajzselé, de már megszoktuk"

Egyetértek.

The Good Boy ! 2011.10.26. 19:45:32

@Ciri: nem a tudását fikáztam, hanem a megjelenését:)

tisztában vagyok a németek technikai tudásával, csak számomra a kezelőpanel nagyon, ööööö izé..., mondjuk úgy egyszerű kinézetű:)

És nem bántásból mondtam, hanem szubjektív véleményként írtam!

The Good Boy ! 2011.10.26. 19:53:04

@Ciri: ja, ufo civicből elég nehéz továbblépni:D
és ezt nehezen tudom elmondani egy vw "dolgozónak":)))
de már jó úton haladok, mert a fészliftelt octavia (pont a minőségi belső miatt-egy bézs belsővel:D) vagy superb combi dsg-vel már az erősen kellene kategória. csak még tart a válság, meg az "ezt venném" listán előtte van a prius és a ct 200h:)
de már fejlődöm! Igérem:D

Ciri 2011.10.26. 20:08:31

@The Good Boy !:

"de már fejlődöm! Igérem:D"

Hidd el, ufo Civicből nem lesz nehéz :))

"meg az "ezt venném" listán előtte van a prius és a ct 200h:)"

Jajajaj, hosszú lesz még az a kezelés. :D

Rocko- 2011.10.26. 21:19:53

@janav: "Vicces lehet vele bemenni az akacerdo kozepere, mikozben osszekarcolja az oldalat."
akárcsak bármelyik más kocsinak.
nem véletlenül nem terepjáró ez, hanem SUV. emiatt szerencsétlen a magyar 'városi teperjáró' fordítás.
kb. mint ha röhögnél egy 150 kilós gyereken hogy nem tud felemelni 500 kg-t, pedig milyen nagy darab.

Szerzet 2011.10.27. 05:31:12

Ja. Egy fullos Duster ennek pont a fele. De biztos megéri.

Doktorbalu 2011.10.27. 10:36:03

hat nemtom ki hogy van vele, en szeretem a vw-t. nem a villogasrol szol, normalis, emberi, okosan összerakott, hetköznapi, nem feltünö. a tiguannal annyi a bajom, h inkabb nöi autot latok benne, nem eleg ferfias. el tudom benne kepzelni az asszonyt, amint elmegy vasarolni ill. elviszi a gyereket oviba meg iskolaba, de ennyi. nem reg csereltük le kocsinkat, epp ezek vegett nem tiguan lett. kellet egy nem feltünö kenyelmes 4x4 csaladi auto nagy csomagterrel elerhetö aron jo fogyasztassal, de amikor a tiguan melle alltam, azt mondta az asszony, h bar neki is tetszik, ezt nem, ez nem illik hozzam!
ja, a parkolo- asszisztens sztem tökeletesen müködik, soxor csak a vicc kedveert kapcsolom be (neznek is a jarokelök), soha nem vallott kudarcot- kiall, beall, keresztben, hosszaban. sztem az lehetett a gond, h nem vartatok meg, amig befejezi a müveletet, es mar akkor elindultatok vele, amikor meg tekerte a kormanyt.

GáborF1 2011.10.27. 10:58:19

Meglepő ez a dicséret a belsőt illetően,ugyanis a 2005-ös Golf Plusomban is ez a belső van, és akárhogy is, ez egy 6 éves design.Illetve a Golf VI-ban unalmasnak, ja és letisztultnak nevezték a belsőt, pedig a fő egységek egyformák. Érdekes, hogy egyszer agyondicsérik máskor leszólják a VW-t. Ha más márka csinálná ezt a belsővel, hogy 6 éves design raknak be, az már a világ legsz... autója lenne. Túl pozicionálják és árazzak a VW-t, mint amennyit tényleges ér. ÉS ezzel biztosan sokak nem tetszését váltom ki, de jó lenne már megérteni a VW nem presztízs autó, Németországban a legutolsó segédmunkás is megengedheti magának a golfot, de legalább a polot.

AciDuzzu 2011.10.27. 11:06:11

Divat. Egy Golf Plus, vagy Golf Variant az év 365 napjából 360-ban olcsóbb és jobb választás.

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.28. 05:49:33

@kód: En ezt mondom kb husz eve. Teljes mertekben igazad van, ez az en igazam is :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2011.10.28. 05:53:26

@GáborF1: A piac mindig helyreteszi a dolgokat. Ha megbukik akkor tenyleg elhibazott volt a hat eves design
süti beállítások módosítása