HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

A dízel Merdzsó örök

2011.10.30. 07:55 Tcomment

Észre sem vettem, hogy wifi van a dízel S-osztályban. Habár a motorja is nehezen észlelhető, alig 2,1 literes. Hihetetlen, nem? Gondoltam, nézzük össze közel harmincéves elődjével.

36 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr103339529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kovászosUbukla 2011.10.30. 10:16:52

Azt hittem hogy elírta a tibi a motorteljesítményt mert szívódében sose volt 125 lovas verzió, de akkor kerestem ki hogy a jenkiknél az SD jelölés mögött is állt turbóD motor aztán ott is van a csomitartó jobboldalán a felirat. Tényleg turboD
És a W126-osnál jobb sose kéne, éspedig újonnan. Míg van kőolaj el se adnám. És ez a szín jöhetne is, kellemes törtfehér.
Csak azokat a lámpákat meg az ótvar jenki műszerfalat basztam volna ki már a picsába róla, ilyen ocsmányságot még nem láttam.

Bambano 2011.10.30. 12:52:14

varrógép motor benzintemetőnyi fogyasztással? ezt az ökörséget ki találta ki? mi a bánatért nem raktak még bele legalább két hengert, ha ezt a hulladékot 10 literrel kell etetni? annyiból megvan egy rendesebb 3 literes benzines is, pláne egy 3l v6 dízel...

200 ló egy s osztályba... a fényszórót talán le tudná mosni.

corpus alienum 2011.10.30. 14:42:24

A W126 szerintem (is) a valaha volt legszebb Mercedes. Európai lámpákkal, gyári felnivel, vonóhorog és fenékemelés nélkül. Amúgy pedig ha látok egy 10-40 éves makulátlan autót, típustól függetlenül melengeti kicsi szívemet.

Gott in Frankreich 2011.10.30. 17:33:30

"Légrugózás. Hogy a kis cső mi célt szolgál, titok"

Nem titok, testelesi pont. Semmi koze a felfuggeszteshez.

Shadowbull 2011.10.30. 20:18:32

@Bambano: nem kell kitaposni a belet, es akkor nem fog 10 litert enni.

"kijelentette: neki nem kellene az új S-osztály. Túl rideg, a régi szerethetőbb"

Jaja, nincs neki lelke.

LOL.

sb

Bambano 2011.10.30. 20:44:27

@Shadowbull: nem írták a cikkben, hogy kitaposták volna és attól lett 10 liter. Attól 10 liter a fogyasztása, hogy alulról karcolja a két tonnát. Az ilyenbe pedig nem való két literes dízel.

Hurri Kán 2011.10.30. 21:08:13

Egy ekkora autóba a két literes motor egész egyszerűen vicc. Röhej. Szánalom. Még akkor is, ha a gyár nem jókedvében rakja bele.

Virago_1000 2011.10.30. 21:33:25

@Shadowbull:
"Jaja, nincs neki lelke.

LOL."

- masok alma akarmilyen, tisztelni kell

Virago_1000 2011.10.30. 21:40:56

Az uj rohadtul kene. El is adnam rogton es epitenek belole egy nyaralot. Egy jo karban levo 126-os meg evtizedekig auto lesz, mert boven hozza azt a mercedeses ertelemben vett kenyelmet, amit egy mai kisauto, valamint MINDEN benne van, ami az autozashoz VALOBAN szukseges, es nem csak belemagyarazas.

PErsze jo dolog az ulesmasszirozas, de en inkabb megallnek pihenni es nyujtozkodni egyet. A teljesitmenyrol pedig, a 420 SE 1986-ban is erosebb volt mint ez az S osztaly, pedig sokkal konyebb.

VISZONT: nincs ertelme a loerohajhaszasnak, mert soha sem tudod kihasznalni meg a nemet autoapalyakon sem, ahl nincs sebessegkorlat. Csak olyan autoban van ertelme ennek, amellyel palyazni jarnak.

Virago_1000 2011.10.30. 21:43:03

@gyvy: szanalom, egyetertek, de minek gyorsabb. A sebesseghatarokat boven tul tudod vele lepni mindig, mindenkor.

@Shadowbull: ja, arrol nem is beszelve, hogy ez a jelenlegi S-osztaly micsoda ocsmany, azokkal a sarvedoszelesiteskkel es a cicalampakkal. Az elozo is szep volt, azelotti is, es mindig, remelem a kovetkezo is fog valahogy kinezni.

Hurri Kán 2011.10.30. 21:44:34

@Virago_1000:
Nem alapvetően a sebességhatárok miatt. Egy luxusautóba fűnyírómotor? Pfejj...

Rocko- 2011.10.30. 22:10:08

@Virago_1000: ezzel nincsen gond. ízléssel nem kell vitatkozni.
csak ne akarja megmagyarázni, racinális érvekkel, mert nem lehet.

Suttora 2011.10.31. 00:15:19

@Rocko-: Már hogyne lehetne, csak nem így.

Például: az új egy éves értékvesztéséből lehet venni 2-3 jó állapotú 126-ost.

Vagy az első kötelező szerviz árából kijön a régi szervizköltsége két műszaki között.

Ezek racionális érvek az egyik oldalon...

Bambano 2011.10.31. 01:30:05

@Virago_1000: te sosem szoktál országúton kamiont előzni?

Shadowbull 2011.10.31. 08:19:59

@Bambano: nem kell hogy irjak, eleg egyertelmu, hogy kitapostak a szemet.

Ha meg kihasznaljak a maximalis teljesitmenyt, akkor ne varjak hogy 6 litert egyen.

sb

Shadowbull 2011.10.31. 08:20:48

@Virago_1000: "nincs ertelme a loerohajhaszasnak, mert soha sem tudod kihasznalni"

Barmikor barhol ki tudom hasznalni.

sb

Shadowbull 2011.10.31. 08:22:52

@Suttora: Ugyan mar, az mar regen rossz, hogy aki uj S-Klasse-t vesz, az ilyenen tori a fejet. Ott valami kurva nagy aranytevesztes van.

Aki ilyen autot vesz ujonnan, az az aranak a tobbszoroset keresi meg evente, es kurvara nem erdekli, hogy mennyi az ertekvesztese.

A kis dizel egy masik oldalrol kozeliti a kerdest, meghozza a tarsadalmi elfogadottsag es a CO2 hiszteria oldalarol.

sb

Suttora 2011.10.31. 08:40:48

@Shadowbull: Nem is úgy gondoltam, hogy az töri a fejét, aki új S-t vesz, hanem olyan racionális érveket próbáltam keresni, amik miatt nem vesz új S-t, akinek 126-osa van. Az állítás ugyanis az volt, hogy nem lehet racionális érvekkel megmagyarázni, miért nem kéne emberünknek az új.

Az már persze más kérdés, hogy ez mennyire életszerű így, nyilván nem túl nagy az a halmaz, aki megtehetné, hogy újat vesz, de racionalitásból inkább marad a 126-nál...

Rocko- 2011.10.31. 09:19:00

@Suttora: na de ezzel az üzemeltetést magyarázod meg, nem az érzelmeket.

Suttora 2011.10.31. 09:28:20

@Rocko-: Hát az érzelmeket valóban nem lehet és nem is kell megmagyarázni...

Rocko- 2011.10.31. 09:29:55

@Suttora: na, örülök, hogy egyetértünk és egyről beszélünk. :)

Hurri Kán 2011.10.31. 10:07:25

@Suttora:
Ez elméletben igaz lehet, de ne felejtsd el, a gyakorlatban senki nem nagyon vesz youngtimer/oldtimer kor/állapot határán lévő kocsit évi 50-60-70ezer kilométeres használatra. Márpedig ezekkel a nagyvasakkal jellemzően ennyit mennek évente.

kovászosUbukla 2011.10.31. 12:20:03

@Shadowbull:
racionális érv az az lenne hogyha egyszer valaki már ilyet vesz, az sose fog akkora motort választani bele, ami normál esetben egy C osztályban még elmenne. még ha belül nem is hallani hogy jár, meg jól gyorsul.
Akinek meg nem kell repiautó csak pusztán azért hogy megjelenjen vele vegyen E osztályt minden létező dologgal teletömve, azzal garantáltan jobban jár mint egy alapra lepucolt S klasseval.
Épp ezen dühöngök már jó ideje, hogy szinte az összes tömegautó mint pl F Astra G3 ami magyar üzembehelyezésű azok undorító mértékben fapadosok, jellemzően a 1.4 legkisebb motorral, fehér fényezéssel, és kb a trabantot idéző komforttal, no szervo, vakkapcsolók mindenütt stb..
Persze ha a paraszt olcsóbbautót vett volna futotta volna arra hogy emberhez méltóan telipakoltassa, mert ugyanezek a modellek amik külföldről lettek behozva szinte olyanokkal vannak felszerelve amiket nem is gondolt volna az ember hogy 95-ben léteztek.
ja és mellé tisztességes motor van, meg szép fényezés.
Pl opeleknél a legszembetűnőbb, itthon a csórója vette, szinte egy pöce majd az összes, ellentétben ha egy német astrát látok, egyből kiszúrni h ez behozott darab ahol egy racionális tömegautó, alap h körbefényeztetve minden elem, gyárilag körbesötétített ablakok, 16 szelepes motor, de 1.6 minimum, jobb esetben ISUZU turboD, klíma, schibeda, ködlámpa, minden szervós, villamos herevakaró, ahány lufit lehet belerakatta, abs, meg gyári könnyűfém kerék. Ja meg normális kárpit.
Na ez az amit sose csinál a magyar paraszt, elvégre a szomszédnak a gusztustalan szar is megteszi, kívülről a taplója úgyse veszi észre hogy egy rakat szar, mert annyira hülye hozzá.
Aztán a barom a sírig se érti meg hogy lehet hogy egy Atra többet ér mint egy Vectra csak rendelés kérdése. Csak az ember évekkel később is inkább a kisebben utazna mert ott olyan feltételeket kap.
na ezért nem fogja ezt se senki megvenni ezzel a motorral. Szerencsére telepi faszfej, ősparaszt ilyet már nem vesz, szóval itt lényeges lesz h mi van benne.

kovászosUbukla 2011.10.31. 12:22:47

@gyvy:
pedig a régi is kibírná ezt a futást ha rendben van. Ha klíma is van benne márpedig ebben a kategóriában az még európában is alap volt, jenkiknél szinte el se tudod adni a kocsit klíma nélkül már 20 éve, akkor pláne bírható az évi 60e ebben is. A fehér meg eleve egy kellemes klímát teremt a kocsiban.

Hurri Kán 2011.10.31. 12:36:43

@kovászosUbukla:
Nem arról van szó, hogy ne bírná. Egyszerűen aki ilyenből talál egy jó állapotút, sajnálja befogni napi használatra.
Legalábbis én sajnálnám. Arról nem beszélve, a sok barom parkolóban ugyan úgy rábassza az ajtót kiszálláskor, parkolásnál lekaristolja a sarkát, mert minek a máséra figyelni. Sajnos ezt bármilyen autónál megcsinálják, na most egy pár éves, akármilyen szaladgálós célszerszámnál nem annyira idegesít fel a dolog, egy ilyen kocsinál megőrülnék miatta.

Shadowbull 2011.10.31. 13:40:57

@kovászosUbukla: hallottam mar olyan cegekrol, ahol a felsovezetoknel a valaszthato auto szempontjainal ott van a CO2 emisszio is.

Na ott pl. ez a motor jol johet.

sb

Virago_1000 2011.10.31. 14:05:59

@Shadowbull: "Barmikor barhol ki tudom hasznalni."

Schumacher sem tudja kihasznalni orszaguton.

@Rocko-: "csak ne akarja megmagyarázni, racinális érvekkel, mert nem lehet"
- nem akarta, szo sem esik ilyenrol a cikkben, akkor te miert magyarazod bele?

Pedig sok racionalis erv szol a regi mellett: Pl. A w126 tobbet fog erni 10 ev mulva, mint ez.

@Suttora: "Például: az új egy éves értékvesztéséből lehet venni 2-3 jó állapotú 126-ost."
- hat azert kicsit eltulzott, de igaz. A 126-osok ara megy fol, nemeteknel 8-10 e euro alatta mar nehezen lehet csak szepet talalni.

Rocko- 2011.10.31. 14:20:08

@Virago_1000: nem esik szó a cikkben érzelmekről?
akkor ez mi?
"Amikor Józsival végeztünk, kijelentette: neki nem kellene az új S-osztály. Túl rideg, a régi szerethetőbb."
ez igen csak szubjektív.

Virago_1000 2011.10.31. 14:20:57

@Bambano: "te sosem szoktál országúton kamiont előzni"
- meg ne magyarazd nekem, hogy egy ilyen motoru S-el nem lehet csuklobol kamiont elozni.
Azt meg hogy nem gyorsul, akkor hiszem el, ha en vagyok a tesztelo. Ok, nem vag hatba a gyorsulas, de miert baj ez? Nem minden autot terveztek vilagcsucsok megdontesere, vagy verenypalyara, es ez jo igy.

@gyvy: " Egy luxusautóba fűnyírómotor? Pfejj..."
- de ez oncelu, nem?

Virago_1000 2011.10.31. 14:28:44

@Suttora: "nyilván nem túl nagy az a halmaz, aki megtehetné, hogy újat vesz, de racionalitásból inkább marad a 126-nál... "
- hat ennyi penzbol inkabb lakast vennek, de ez nyugaton nem ervenyes, mert sokkal dragabbak az ingatlanok. Mondhatjuk, hogy ott a normalis, mert egy ingatlan a szo valos ertelmeben is tobbet er, mint egy pareves hasznalatra tervezett helyvaltoztato eszkoz.

@gyvy: "a gyakorlatban senki nem nagyon vesz youngtimer/oldtimer kor/állapot határán lévő kocsit évi 50-60-70ezer kilométeres használatra"

- bar egy jol karbantartott w126, w124, w123, kibirna meg ezt is, de megis igazad van.

@kovászosUbukla: "jenkiknél szinte el se tudod adni a kocsit klíma nélkül már 20 éve"
- 40 evet akartal irni, ugye?

Virago_1000 2011.10.31. 14:30:14

@Rocko-:
Az elobb meg ezt mondtad:
"csak ne akarja megmagyarázni, racinális érvekkel, mert nem lehet"

most meg:
"nem esik szó a cikkben érzelmekről?
akkor ez mi?"

Dontsd el, mit akarsz.

Rocko- 2011.10.31. 14:33:59

@Virago_1000: én tudom mit akarok, de úgy látom nem érted. :)
érzelmekkel választja az autót, aztán utána az érzelmeket akarja megindokolni racionális érvekkel.
és ekkor születnek ezek a balfasz mondatok, amit sb is idézett, hogy 'ennek nincsen lelke'. és társai.

tehát autót lehet választani érzelmek és érvek mentén is. csa kettőt ne keverjük össze!

corpus alienum 2011.10.31. 14:48:19

@gyvy: "...mert minek a máséra figyelni." A legtöbb a sajátjára sem figyel. Mindig meglep, egyesek hogyan hagyják ott az autójukat. Ferdén kilóg a sorból, elállja a járda felét, a gumi gyűrődik a szegélykövön, vagy a futófelület fele a levegőben van stb. Mindezt olyan korú és olyan állapotú kommersz autóval, amiből feltételezhető, hogy nem tud kirázni a kisujjából egy másikat, ha lezúzzák a kocsija felét.

Hurri Kán 2011.10.31. 14:50:37

@Virago_1000:
Annyiban nem az, hogy valószínűleg a gyár sem jókedvében rakja bele...

@corpus alienum:
Az, hogy a sajátját összebassza, nem érdekel. Ha az enyémet, az igen. De kb. a máséra is úgy figyel, mint a sajátjáéra. Sehogy.

Shadowbull 2011.10.31. 14:57:35

@Virago_1000: felgyorsulok padlogazon nullarol otvenre, es maris kihasznaltam.

A vegsebesseg nem erdekes, nem is tervezesi cel, egy kiadodo mennyiseg.

A gyorsulas, a rugalmassag viszont nagyon is erdekes.

sb

corpus alienum 2011.10.31. 15:00:45

@gyvy: igen. A bejárat előtt megy a tülekedés a helyekért, nehogy 20 métert gyalogolni kelljen. Az ötödik sorba állok, ahol rajtam kívül mondjuk senki sincs, mire visszamegyek az autóhoz, már két autó parkol. Beáll három centire az enyém mellé és rárúgja az ajtót.
süti beállítások módosítása