HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Ellenszenves jóbarát

2012.01.10. 06:12 Tcomment

Címkék: mazda

A japánok érthetetlenek. Készítenek egy nagyszerű autót, majd gondoskodnak róla, hogy a környékről is elijesszen mindenkit, aki megvehetné.

Mai cikkünk blogposztja.

78 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr213532969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Luighi 2012.01.10. 06:46:50

off
Kijatököm az a hírszerkesztő?
on

Durván savazós cikk lett. annyira hogy aki elkövette alá se merte írni.
Ez a GÁZ, nem a Mazda.
Bezzeg a (valószínűleg agyon)használt BMW az meg húdefaxa 7-8 évesen kb. ugyanennyiért

Kétgyermekes Családapa 2012.01.10. 07:11:23

Hát ez a cikk megint nagyon szubjektívre sikeredett, és számomra felületes is.
Szerintem az olvasók kb. fele is képes volna odakenni egy ilyen vattaszöveget.
Kár volt érte, a TC színvonala egyre süllyed...

Shadowbull 2012.01.10. 07:12:05

"Az igazán elegáns megoldás manapság egyetlen nagy szintes érintőképernyő lenne valahol a sofőr keze ügyében"

Ergonomiailag a leheto legszarabb megoldas lenne. Bar lehet hogy a mostani se jobb.

Az ujjlenyomatos erintokepernyonel meg nincs undoritobb, de ez szemelyes velemeny.

sb

Shadowbull 2012.01.10. 07:13:01

@Luighi: "Bezzeg a (valószínűleg agyon)használt BMW az meg húdefaxa 7-8 évesen kb. ugyanennyiért "

Ahogy ismerem a Hirszerkesztot, ez a kijelentesed nem all meg :)

sb

ele-nor 2012.01.10. 07:13:58

a fenekén kívül sok változást nem látok ebben az autóban, talán 1-2 ív az ajtókon, ez most facelift vagy új modell?

az ára szerintem, új létére, nem veszedelmes, de össze sem vethető az előttem szóló által említett bmw-vel, eleve fényévek vannak a két autó között, nem elhanyagolható tény, h ez 7-8 évesen nem h 5öt, vagy 4et, de max 2őt... kb olyan lenne összevetni mint nagyanyám házisütijét a 7daysel, teljesen más célt szolgálnak, eltérő ráfordítással.

1ébként, mondani szokták h értékvesztés ígyúgy, első pár évben nem költesz sokat szervizre, így végsősoron az a költséged ami marad arra, hogy értékvesztést kibírd, később megveszed, ott nem értékvesztésnek nevezed majd, hanem szervizköltségnek, de azért büszke vagy rá h kevesebbet veszít az értékéből az autód, de belefekteted még többszörösét mint anno az előző tulaj elbukott évente.

ele-nor 2012.01.10. 07:14:52

( az előttem szóló még az első kommentelő volt mikor írni kezdtem, sry :D )

Kétgyermekes Családapa 2012.01.10. 07:15:33

Még valami:
csakugyan úgy lenne korrekt,
hogy az átvett híreket jegyezze a hírszerkesztő,
a teszteket meg tessék névvel írni
(mondjuk ez még pikoló-tesztnek is komolytalan, de mégis: nem átvett hír, hanem megírt szerk. anyag!)
Lehet, hogy csak véletlenül sikeredett így?
PappTibi ügyeletes hírszerk.-ként odakente ezt a ***kot, de az aláírást elfelejtette átállítani?
Még nem késő felvállalni, hogy ki volt a tettes!

esef 2012.01.10. 07:17:31

@Shadowbull:
sajnos abban igaza van a kommentelőtársnak, hogy Hírszerkesztő minden autót lefikáz...

mehemed 2012.01.10. 07:24:54

hát...

nekem a műszerfal tetszik, letisztult és én meg tudom tanulni az összes gomb funkcióját is. ugyanakkor az autó ocsmány, ahogy mad minden japán az.

de, hogy miért nem vesznek fel olaszokat akik olyan autót tudnak tervezni, mint az alfa és teszik bele a szakértelmüket... ja az a bmw.

ruhaszarito 2012.01.10. 07:39:06

@Shadowbull: pont en is ezt akartam irni, hogy az erintokepernyo a leheto legrosszabb valasztas...

z.fuse 2012.01.10. 07:43:04

jó kis autó ez,semmi gond nincs vele...
szomszédomnak pl mazda 6-os kombija van hófehérben és hát gyönyörű autó.
bezzeg az x3-as 4,5 millióért mennyire jó autó.hagyjuk már...

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2012.01.10. 07:54:25

@Luighi: @Kétgyermekes Családapa: @esef:

Egyetértek veletek mindenben.

Mi ez a névtelen (=Hírszerkesztő) fikázás, teszt címén? Írja oda a nevét, aki írta. Úgyis mindig lefikáz mindent.

Ja, ez nem Papptibi. Sokkal földhözragadtabb a stílusa. Ő emelkedettebben fikáz.

Grifter 2012.01.10. 08:08:15

Hírszerkesztő, mint szerző? zszs

Majdénmegmondom 2012.01.10. 08:09:13

Az égvilágon semmi baj nincs a kinézetével. Milliószor rondább autók kaptak már ajnározást itt.
De én is inkább Cruze-t vennék.

Jean-Baptiste Emanuel Zorg 2012.01.10. 08:17:07

hátőő, izé, sztem annyira nem szörnyű az a 2 kis kijelző, meg a rengeteg gomb. manapság sztem inkább erre van igény, rengeteg kütyübuzi van, aki szereti nyomogatni a gombokat.

mercurius 2012.01.10. 08:47:02

Hát én csak azt szeretném kérdezni, hogy hol van a Hétfői Hangyász poszt? Sehol sem találom. És H I Á N Y Z I K !

Brevis 2012.01.10. 08:48:29

Tényleg rengetek gomb van benne, valószínűleg a Mazdának a Skyactiv fejlesztések miatt nem nagyon van pénze a csilivili megoldásokra, na majd a következő generációnál. Viszont úgy gondolom, hogy ez a sok gomb még 1-2 évtized múlva is úgy fog működni, ahogy most.
Kéne egy fapados modell, kevesebb gombbal meg kijelzők nélkül 3milláért:)

mercurius 2012.01.10. 08:48:33

Hétfői Hangyász poszt? Valaki tud róla valamit?

Lookie 2012.01.10. 08:50:04

Háááát nekem általában szoktak tetszeni a cikkek a TC-n de ez most nem jött be. Miért kell cikizni a kocsit a példa kedvéért, hogy sok gomb van a műszerfalán??? Tán az agyondícsért új Astra/Insigniájén nincs rengeteg??? Még több is van, érdekes azoknál mégsem említette ezt meg soha senki!!!!
Azt miért nem említi meg, hogy az utóbbi években hol első helyen hol az első 5 között szerepel a model a használt autók tartossága terén. Mondjon akárki akármit, nekem inkább ez a kocsi kéne újan mint az a 7-8 éves pénztemető(BMW X3), amit megveszel 4.5 milkáért s aztán még beleöntesz hamarosan még egy milkát s mikor elhaladja a 10 évet még a rozsda is elkezd csámcsogni rajta. Ha kell X3 és el is tudod tartani, akkor azt meg tudod újonnan is venni, nem valagoskodni egy használttal.
Visszatérve erre a kocsira, szerintem egy nagyon jó kis kocsi, átlagos hely és beltérrel. Viszont válságbarát autó, ugyanis tartósságáról és gondmentességéről híres.

pollipop 2012.01.10. 08:50:42

Én a Toyotámban pont azt nem szeretem, hogy például a műszerfal fényerejéhez jobb gomb - jobb gomb - jobb gomb - jobb gomb, aztán jobb gomb folyamatosan nyom, amíg OK nem lesz. Jobban örültem volna +2 gombnak, ami dedikáltan műszerfal fényerő + és -. Menet közben milliószor jobb lenne egy ilyet kezelni, mint egy menüs szarságot. A TV-k többségében is ezt gyűlölöm, mert minden szarság már OSD menü, teleb*ssza a képernyőt minden sz*rral. Ki a f*szom akarja látni, hogy 18 vagy 25 a hangerő, úgyis az alapján állítom be, hogy mit akarok hallani.

uglykid 2012.01.10. 08:59:11

Érdekes, hogy nekem ennek a belső formaterve tetszik először a 3-asok között, /a ropogáson kívül/ viszont kívűl azok az erőlködéstől kidülledő buboréklámpák, akárcsak a Corolla szedánnál undort gerjesztenek ráadásul sérülékenyek is!Itt látszik az eltérő ízlésvilág Japán /Ázsia/ és Európa között.

Az érintőképernyő pedig egy kicsit kényesebb, nettebb ember számára maga a rémálom a zsíros ujjlenyomataival együtt.Ráadásul nagyon elvonja a tekintetet, mivel nem kitapinthatók a funkciók!
Aki tudja írja már le, hogy a PSA dízelt a Ford váltójával társítják vagy az is francia, csak a japán bovden precízebb mint a gall?

GGG77 2012.01.10. 09:12:04

Nincs ezzel gond, egyszerűen csak nem mai gyerek a Mazda3.

Mészáros Laci 2012.01.10. 09:14:53

sok a gomb a középkonzolon??? a "J" astrához képest kifejezetten sivárnak mondanám.

cmp.hu/images/content/autotipusok/opel_astra_j_gps_dvd.jpg

Res iudicata 2012.01.10. 09:22:21

Nem tudom milyen szer hatása alatt állt aki ezt a gyalázatos tesztet megírta? Ha semmit nem lőtt be, akkor szomorú csak igazán a dolog.
Érthetetlen megállapítások tömkelegétől hemzseg a cikk. Bezzeg ha ez a kocsi német vagy koreai lenne remek kritikát kapott volna. Nálam már több mint 5 éve szolgál egy 3-as, semmi problémát nem okoz és nem okozott a kezelése és ráadásul a folyadékokon és a szűrőkön kívül semmit nem kellet cserélni rajta, még egy izzót sem. Remek az útfekvése, finom a váltója, és még fürge is. Azt meg még senki sem állította, hogy csúnya lenne. Megszoktuk ezt az új modellnek mondott felújított válságautót is. Az író úr nem szolgálja meg a fizetését, bár lehet, hogy a totalcarnál mostanában már ez a teljesítmény is elég.

citrix 2012.01.10. 09:29:45

Jó az ára,mármint jó sok.Ma megveszi valami madár,két év után eladja mert kijön az új verzió,én megveszem alig fél áron kiváló/kifogástalan állapotban.A mai és eljövendő üzemanyag árak tudatában két évesen se lehet benne 30.000km-nél több,annyival még éppen bejáratós :-).Nos,nekem pont az kell.

Lookie 2012.01.10. 09:31:52

@Res iudicata: Ez így igaz ahogy leírod!!!

plephyl 2012.01.10. 09:38:34

nem rossz kocsi, de a corolla harmonikusabb szerintem. a facelift óta finom anyagok vannak benne. én azt választanám, ennek a mazdának az elejével nem vagyok kibékülve, meg hát a 430 liter az elég kevés.

tede 2012.01.10. 10:09:52

Nekem őszintén szólve tele van a búrám az olyan tesztekkel, ahol nyeglén megjegyzik a cikk végén, hogy az 5-6-7-8 milliós autó milyen jó választás.
Két átlagkeresős család, devizahitel mellett mégis mi a jó francból spóroljon össze 5 milliót? Kinek írják azt, hogy 5 millió autó megéri?

Természetesen autóra hitelt soha nem vennék fel, inkább törjék el a kezemet, de még inkább használom a mostani 7 éves suzukit még további 8-10 évig. De még akkora sem tudunk 3 millánál többet reálisan összegyűjteni és a mostani autóm gombokat fog érni 17 évesen, tehát a beszámítás nem segít semmit majd.

Ez nem irigykedés, hanem realitás. Ki a francnak akarnak 5 milliós autót eladni, normális, alacsony kamatozású forinthitel nélkül (ami persze nincs)? Drágábbakról nem is beszélek. Az autósújságírók meg ontják a teszteket és írásokat az 5+ milliós autókról, de kinek? A faxomat sem érdekelnek már az ilyen cikkek. Először mindig megnézem mennyibe kerül és ha 3 millánál több, akkor általában bele sem olvasok, de a mazdák érdekelnek, csak nagyon drágák.

Leonard Zelig 2012.01.10. 10:13:01

Nekem most lesz hat éves a Mazda 3-asom. Az előző autóm is Mazda volt és az azt megelőző is. Azelőtt meg kommunizmus volt vagy mi.

Zsozé_ 2012.01.10. 10:18:36

Azt nem értem, hogy a monokrom kijelző miért számít gagyinak? Azért mert már 15 éve is ilyeneket rakta be az auókba? Na és, bevált! Sokkal gusztustalanabb egy nagy csili-vili színes, bóvli hatású érintőkijelző amin remekül mutatnak az ujjlenyomatok.

Shadowbull 2012.01.10. 10:23:39

@tede: "Kinek írják azt, hogy 5 millió autó megéri?"

Nyilvan annak, aki ilyen arkategoriaban gondolkodik.

"Először mindig megnézem mennyibe kerül és ha 3 millánál több, akkor általában bele sem olvasok"

En meg pont ugy vagyok vele, hogy a legtobb ilyen cikket el se olvasom, mert ezek a hetkoznapi autok nem igazan erdekelnek.

Audi, Mercedes, Porsche, Ferrari, hasonlo (ar)kategoria meg igen.

Mert nem vasarlasi tanacsadaskent olvasom a TC-t, hanem szorakoztato magazinkent, ami neha :)autokrol is ir.

Nem hiszem hogy neked is allandoan azon kene gorcsolnod, hogy mire futja mire nem. Egy jo not sem nezel meg az utcan, csak azert mert ugysem dughatod meg? :)

sb

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2012.01.10. 10:42:36

1) az a két kis kijelző tényleg nagyon csökött, elég gáz, hogy ennél jobban nem tudják megoldani

2) a teszt nem autós lapba, inkább a Nők Lapjába való, a tartalmát illetően

3) ráadásul külön utálom, mikor egy oldalon át fikázza, majd az utolsó mondat, hogy "és tudod miért kéne mégis?", aztán egy oldal, hogy hú de fáj rá a fogam ...

L@ckey 2012.01.10. 10:51:04

2010 ben a mazda3 muszerfala dizajndijat nyert.
A vilag 10 legdizajnosabb muszerfala kozze soroltak.
De attol meg lehet, hogy valakiknek nem jon be, de akkor viszont irja oda. hogy "nekem nem tetszk".
.
Ja, es hogy a Bluetooth handsfree- nek nincs mit.dom milyen nyomogombja ?
Biztosan azert, mert handsfree-szabad kéz.
.
A kozepkonzolba meg nem kell labbal tamaszkodni, ahogy a leirja a "szakember", nem arra terveztek.
De ha esteleg hozzatamasztja a vezeto a kozepkonzolhoz a térdét, nem mozdul az sehova.

Hurri Kán 2012.01.10. 11:05:08

1.6-os dízel kerregőt? Akinek két anyja van...

Seca81 2012.01.10. 11:26:32

Túl kéne már lépni a tegnapi X3-as cikken... Teljesen más kategória! Aki használt SUV-ban gondolkodik, sosem fogja megnézni ezeket! Ugyanez fordítva. Ennyi.

Viszont ez az autó sajnos nekem is csalódás...
Attól még, hogy családi autónak készült és jó is vele menni, belül bizony elég ingerszegény, a sok kapcsoló megszokást igényel. Nekem fontos lenne ha reggel beszállok a kocsimba, elönt az elégedettség és a nyugodtság, sportautónál az adrenalin! No hát ezt utoljára az öreg RX-emben éreztem, sajnos még a mostaniban sem...

Hogy az árát megéri-e? Ezt majd csak azok tudják megmondani akik megvették kp-ra, használták több 10ezer km-en át.

A dízel meg... Ááááá :)

Csabby 2012.01.10. 11:33:06

@Shadowbull:
"Egy jo not sem nezel meg az utcan, csak azert mert ugysem dughatod meg? :)"
Ez jó volt:D:D

3 gb 2012.01.10. 12:10:48

Miért ne fikázhatna a cikkíró, ha utána lehet őt fikázni a kommentekben? Az a gáz, ha írnak valamit, amihez szívesen hozzáfűznél, de nem lehet. Amúgy ez -ahogy a német mondja- máczdá 3 elég.., elég...,elég.., szóval ilyen.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.01.10. 12:10:56

Szerintem kifejezetten jól néz ki. Autóformája van, nem krumpli!!! Végre :D

Beltér... Lehet, hogy a tesztautóban volt rossz a közpékonzol. Hogy kemények a műanyagok? Nemtom, a saját kocsimban sem tapizom a műszerfalat.
A gomberdő lehet azért volt, mert az autó Karácsonyfa Edition volt... Nézzünk majd meg egy alapkivitelt is...

Nekem kéne.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.01.10. 12:12:52

@tede: Attól még lehet jó választás, annak, akinek van annyi pénze.
Mondjuk én is kíváncsi lennék, hogy kinek van :)

megint 2012.01.10. 12:18:48

Nagyon gagyi ez a belső

laeddis 2012.01.10. 13:03:44

Hú de szar ez az autó!
Ha hosszútávra vennék családi kis-szedánt, komolyan elgondolkodnék rajta, bár nem ezzel a motorral. Mert én egy olyannyira hülye autókedvelő vagyok, hogy nekem többet ér a műszaki tartalom/tartósság és a vezetési élmény a parasztvakító dizájnrészleteknél. Ilyen tekintetben pedig a felsorolt konkurensek, hát... Majd a koreaiakra térjünk vissza úgy 10 év múlva, ha már bizonyítottak. A Jetta hasonló paraméterekkel úgy másféllel odébb van (az is tetszik), a flüanszot meg nem kommentálnám...

Zed is not dead yet 2012.01.10. 13:40:26

Ismét egy index(tm) kattintásvadász cikk hét elejére. Észre kéne venni.

ecodrive 2012.01.10. 14:13:41

Kár, hogy a Mazda ilyen ronda és rossz autókat gyárt, még szerencse, hogy itt van nekünk a Totalcar, megmondja a frankót, és megmutatja a jót.

Apropó nem láttunk mi már ronda autókat a Mazdától korábban is? Xedos6, gömbölyű 121, rémlik még valakinek? A visszakockult autók korában a többség hányt ezektől az újgömbölydedektől, aztán később mégis tőlük tanult az ipar autót tervezni, még a leghíresebbek is lopkodták a formai elemeket. Még ma, húsz évesen is bevállalnám akár a Xedost, akár a 121-et.

Fred74 2012.01.10. 14:24:55

A gond az, hogy a hasonló kategória már biz 5 milla. Nincs mit tenni a jó "erős" forintunknak köszönhetően. Kellenek a tesztek, és a saját tapasztalás (szalonlátogatás, tesztvezetés), hogy a nem épp kevés ZS-t minél jobban költsd el. Ez csak egy vélemény az autóról, de ha az eladásokat megnézed sajnos (nem tudom méltatlanul-e), de sehol sincs nálunk a Mazda.

Rocko- 2012.01.10. 14:29:20

@Zed is not dead yet: minden kattintásvadász. minden cikk, poszt, kép. sőt, a te kommented is kattintásvadász.

qmatch 2012.01.10. 14:54:52

ha ez a műszerfal neked bonyolult, akkor...
ja, meg a kosaras zsiráfok miatt (?) akkorák ma már a kisautók is, mint egy wartburgkombi - ha nem férsz el magad mögött, akkor ne ülj magad mögé.
istenem!...ezek ojanhüjék!

KuKori · http://ireland.blog.hu 2012.01.10. 15:17:19

Még soha nem vezettem a Renault Fluence-t, de tekintve, hogy az utóbbi majd' egy évben a legtöbb új autó, amit látok az utcán, az ez, így lehet, hogy van benne valami. Elég nagy, kb. akkora, mint a Laguna 1., meglehetősen olcsó is és szerintem ebben az ársávban teljesen rendben van a kinézete. Ennyien meg azért csak nem tévedhetnek.

Ugyanakkor ez a Mazda 3 élőben egyáltalán nem rossz küllemű, sőt itt mifelénk a Mazdákat mindig valami dealer által berendelt optikai csomaggal adják (egyik modell sem úgy néz ki, mint a TC által tesztelt verziók), ami elég sokat lendít mind ezen, mind a Mazda 2.-n.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2012.01.10. 15:24:16

@Mészáros Laci: Te jó isten... Ha ezt tudod kezelni folyamatos odabámulás nélkül, a Millenium Falcon vezetése már picsafüst lesz...

Miért olyan nehéz az autógyárak legtöbbjének egy ergonomikus kialakítást odarittyenteni a műszerfalra?

Klíma, magnó, fel, fel. De legalább a klíma, és kormány mögötti távvezérlő a rádióhoz. Ja, hogy megint a sajátomból indulok ki? Hát bocs, de ami jó, azt meg kell jegyezni...

Mészáros Laci 2012.01.10. 15:37:39

@KuKori:

A "J" astra középkonzol komoly előrelépés a "H" astrához képest, ahol a légkondit egy felirat nélküli csavarógomb megnyomásával elérhető kétlépcsős menürendszerben, egy [X] tickbox kipipálásával lehetett ki-be kapcsolni.

persze volt egy csomó dedigált nyomógomb is, kiemelt helyet foglalt el például a keréknyomásmérő rendszer kalibrációja, amit még az óraállításnál is ritkábban kell használni.

régi javaslatom, hogy a kezelői felületek tervezésénél a mérnökök legfeljebb tanácskozási joggal vehessenek részt, de döntési lehetőséget nem kaphatnak.

(már arra is gondoltam, hogy az egész probléma mögött egy diszlexiás HR manager rejlik, aki a ERGONÓMUS helyett AGRONÓMUST vett fel a GM-hez).

Szabványok 2012.01.10. 16:04:29

Miért nem szereti az író ezt az autót?

Nekem kifejezetten szimpatikus. Természetes, hogy menet közben derül ki, hogy szimpatikus, az emberek elég nagy része menni akar az autóval és nem kívülről nézegetni, hogy vajon megfelel-e a legkorszerűbb divatnak. Nem tudom kinek veszi el a kedvét az ilyen mondat, amit kritikának szántak:
"Nagyszerűen vezethető a Mazda, talán túlságosan is - egy alsóközepes szedánhoz képest."
Jó váltó, jó kormány, jó motor, jó futómű, megbízható szerkezet és hálistennek nem érintőképernyő, hanem dedikált kapcsolók, amiket pár hónap után sötétben egyetlen mozdulattal meg lehet találni, nem kell képernyőt nézve, menükben turkálni, ami elsőre jó, mert vezeti az ember, de amikor már előre tudom, hogy most merre kell majd menni, akkor csak idegesít a sok fel-le mászkálás a menüben.

Miért kéne egy lépcsőshátúnak "konszolidáltnak" magyarul nagymamásnak lennie? Az író majd a 3-s BMW-t is a porig alázza, hogy miért több, mint 90LE-s a motorja és miért olyan feleslegesen sportos a futóműve?

Uaz469 2012.01.10. 16:12:51

Az ülés teljesen kényelmetlen (igaz kemény, de sajnos eléggé speciális), a gomb tényleg sok, és felesleges, viszont sokkal igényesebb és elegánsabb, mint pl. egy VW. Kívülről és belülről is.
A design 4,7 pont az 5-ből.
A Mazda 3-ról mindig hülyeségeket írnak, nekem nagyon meglepő.

Ottopappa 2012.01.10. 16:32:03

A békaszemű Corollánál rondább japán sose volt, és minden relatív alapon ez még kifejezetten szép... Amúgy természetesen benzinessel kéne. Ráadásul úgy még olcsóbb is.

ele-nor 2012.01.10. 17:01:54

ülésekre nézzünk már rá, meg a szövetekre, csak nekem tűnik igénytelennek az egész anyagválasztás? ajtóban is azok a műanyagok, sztem egyszerűen silány :S

Luighi 2012.01.10. 18:12:35

@laeddis: "Majd a koreaiakra térjünk vissza úgy 10 év múlva, ha már bizonyítottak."
Nincs ám az ismert világnak vége Európa széein túl... :)
autos.aol.com/gallery/best-selling-cars/
A Hyundai Sonata 2010-ben a 14. legtöbb db-ot eladott autó az USA-ban és 64.4% növekedéssel 2009-hez képest...

Hja és a listában egyetlen egy (!) német(!!) sincs(!!!) (Valószínű azok inkább a kevesebb db prémiummal nyomulnak)

Luighi 2012.01.10. 18:18:21

Ez is érdekes lista:www.edmunds.com/car-reviews/consumers-most-popular.html

Az első német a 13.-ik (nem vicc ám :-))
Az ominózus Mazda 3 meg 17.-ik!

Előttük csak Japán USA és Korea "produktumai"

Globetrotter2014 2012.01.10. 18:37:55

VW minőségérzet? Vazze, ült már Vös golfban a tesztelő?????

Faby 2012.01.10. 18:54:43

Aki ezeken a gombokon nem tud eligazodni, az menjen PÁV vizsgára, hogy alkalmas-e az autóvezetésre, vagy egyáltalán ne vezessen! Sőt, hamár mobiltelefonos hasonlat: az új, csilli-villi érintős telefonok tényleg jók, netezni, levelezést bonyolítani, csak telefonálni nem lehet velük! Minek összetapicskolni a kijelzőt mindenféle bűvészmozdulatokkal, ha egy nyomorult zöld gomb is elég lenne a hívásfogadáshoz! Ugyanez itt is, csak ez veszélyesebb: vezetés közben egyszerűen nem lehet vakon, tapintás alapján kezelni, oda kell nezni, akkor meg megette a fene az egészet, ha az ember nem ház utat figyeli

Faby 2012.01.10. 19:02:47

@Faby:
Ékes példa az érintőkijelzőre, nem azt érzékeli, amit akarok, elküldtem, mielőtt javítani tudtam volna. A mondat vége helyesen: megette a fene az egészet, ha az ember nem az utat figyeli.

És hogy valamiben legyen igaza a tesztelőnek, izé fércmű írójának is, a két kijelző tényleg hülyeség ebben a formában, rakták volna a középkonzol tetejére az egyiket, és a műszerekhez a másikat.

Ami nekem igazán hiányzik a Mazda3-ból, az egy kombi. A szedán csomagtartójába nem lehet épeszűen pakolni, vagy csak nőgyógyász képes rá, az ötajtósé meg kicsi.

gybazsi 2012.01.10. 19:06:45

@Mészáros Laci: Én is pont az Opeleket akartam felhozni, hogyha ezen sok a gomb, akkor azokkal mi a helyzet.
Mellesleg megjegyzem, nekem sokkal jobban tetszik a 3-as középkonzolja, mint az érintőkijelzős megoldások. És szerintem ha valamit állítani kell vezetés közben akkor gombokkal egyszerűbb is, mint egy érintőképernyőt tapogatva. (Az utolsó mondat csak feltételezés, még nem volt alkalmam vezetés közben érintőképernyőt tapogatni. XD)

Hátezmi 2012.01.10. 19:36:51

"Shadowbull 2012.01.10. 10:23:39
@tede: "Kinek írják azt, hogy 5 millió autó megéri?"

Mert nem vasarlasi tanacsadaskent olvasom a TC-t, hanem szorakoztato magazinkent, ami neha :)autokrol is ir.

Nem hiszem hogy neked is allandoan azon kene gorcsolnod, hogy mire futja mire nem. Egy jo not sem nezel meg az utcan, csak azert mert ugysem dughatod meg? :)

sb "

Ez nagyon tetszett! :)

A Mazda cikk meg nagyon nem.

E.

Opel P1 · http://www.pbcomputer.hu/ 2012.01.10. 19:46:42

Nem tetszik. A cikk sem, és a kocsi sem.

w a s d 2012.01.10. 20:39:52

Néztem, 4 millió az alap 3- as. Amiben még nincs klíma. A következő felszereltségi szint egy manuális klímával több csak. Az már majdnem 4,5 millióba kerül...

w a s d 2012.01.10. 20:41:56

Legalábbis a Mazda honlapja szerint. (Viszont az MPS meg nincs egészen 8,1 millió, ami a versenytársakhoz képest meg jól hangzik. Nem értem én ezt a logikát.)

Mészáros Laci 2012.01.10. 20:55:34

@gybazsi:

nem volt módod érintőképernyőt tapogatni? próbáltál már GPS-en manipulálni menet közben :-)

a rendes, kiemelkedő, egyértelmű funkciójú gombok haszna, hogy nem kell odanézni -- a szemem sarkából is tudom azonosítani.

a renault scenic II-ben voltak ilyen gombok. ott is volt pár csacsiság, de többnyire nem kellett odanéznem, ha változtatni akartam, hogy a lábamra vagy a fejemre fújja a levegőt a klíma.

a "H" astrában van egy csavarógomb erre a célra, amit jobbra-balra tekergetve a láb-fej-ablak minden lehetséges kombinációját felkínálja, de ODA KELL NÉZNI a kijelzőre. a "J" astrában legalább ezen javítottak, bekerült három dedikált gomb a dzsungel közepébe.

szóval az Opel a rettenet, annál még csak jobbat láttam (no persze kicsi a merítés)

Mészáros Laci 2012.01.10. 20:58:21

@Faby:

nahát a ford sem ment a szomszédba a szedan lepusztításával. a focus 1 sedannak bazi nagy csomagtartója volt és jól pakolható. a focus 2-nek is nagy, de kisebb lett a nyílás. a focus 3 szedan csomagtartó meg hiába jó nagy meg szinte használhatatlanná teszi a nagyon kicsi csomagtér-ajtó. ha valamit berakok a belsejébe, évekig ott marad.

Androczi Balázs 2012.01.10. 21:03:40

Itt szeretnék elnézést kérni, hogy a cikk Hírszerkesztő szerzővel kezdett délelőtt. Emberi mulasztás volt, mondhatni a szokás hatalma, százból kilencvenkilenc anyagomhoz ez a szerző jár.

A tartalmat érintő kritikákkal kapcsolatban csak annyit jegyeznék meg, hogy a teszt alapvetően szubjektív műfaj, a TC-n meg különösen. Nem kötelező egyetérteni azzal, amit leírtam, de minden szaváért vállalom a felelősséget.

@Shadowbull: Honnan ismersz ilyen jól? Egyszer ha találkoztunk.

Shadowbull 2012.01.10. 21:41:14

@Androczi Balázs: Jo emberismero vagyok :)

(amugy nem)

sb

papa33 2012.01.10. 22:03:17

Amikor a használ vagy az új de más márkát használó megunja: elromlik és otthagy, idegesít, nyeli a pénzt, vagy a kényelmes fotelban kell várni a trélert (éjjel, esőben, télen, családdal stb.), na akkor elgondolkodik az ember: az AUTÓ Japánban készül... (Jó eu-ban is szerelnek) és akkor nem a divat, a dizájn és a presztízs fog előtérbe kerülni.
Most nem írom, hogy hány ismerősöm milyen európai autóból csalódott ki..., azért nem magamról, mert amióta olyan autót vehetek amilyet szerenék (értem alatta, eddig szocik voltak), azóta csak japán van. És nem a drágábból.
Senkit sem akartam megbántani.

papa33 2012.01.10. 22:10:37

A mentalitás más: amikor a japán deck belsejét megnéztem (nem romlott el), és az ajtónyitó rugó végét visszahajtották hogy a lemezt ne karmolja ha mozdul picit, és egy csepp kenőanyag került alá... csillapított ajtó természetesen. Vagy amikor a japcsi autón a gáz visszahúzó rugó, ahová beakasztják, a furatokban műanyag gyűrű, vagyí amikor a huszonéves autóban, ugyan a svájcból jött autó rozsdás, de az utolsó kapcsoló is olyan finoman és tökéletesen műxik mint az első nap, a váltó... tessék egy 10 éves német autóban váltani, hátramenetet meg egyest keverni, stb. Erről beszélek. Amit nem tapintunk és soha nem látunk (mert nem kell), az is ilyen...

A Ford és a Mazda rokonok. A Nissan és a Renault is rokonok. Valahogy mégis a szerviztapasztalat...

Luighi 2012.01.10. 23:12:00

@papa33: "az AUTÓ Japánban készül..." Ámen.

És már egy jó ideje Koreában is ahogy írtam fentebb: www.szeretlekmagyarorszag.hu/a-hyundai-az-ev-autoja/

◄ ► 2012.01.10. 23:25:04

A belseje nem túl jó, de külsőre egész pofás. Összességében egyáltalán nem rossz.

KuKori · http://ireland.blog.hu 2012.01.11. 00:08:31

@papa33: Nehogy abban a tévhitben éljél, hogy csak egy igazság van, mégpedig "autó csakis japppán!". Nekem volt kettő is, de több már nem lesz. Megtértem, európai manus vagyok, európai verda kell :)

Egy barátom jellemezte a volt Mazdámat:

"Én elhiszem, hogy megbízható, meg hogy minden kapcsoló szépen kattan, de hogy kb. 5 kilométer után meghalnék benne, az is biztos. Mert egy ilyen szemét unalmas belsőtérben elaludnék 100-nál, az kurva élet. Meg hát a szent kvarcóra, baszki... Ne már."

És igaza volt. Nekem a japánok nem elég kényelmesek és semennyire sem izgalmasak. Érdekesek a megbízhatósági legendák is. A harmadik Rönóm van, bármiféle hirtelen zűrzavarok nélkül, de volt már Seat is, soha semmi kellemetlen meglepetés nem ért azokban sem.

teddybear01 2012.01.11. 05:19:08

Családi autónak olyan kell, amibe könnyű bepakolni a nagyméretű csomagtartóba a tecsós kocsiból, illetve ahol van hely hátul a kölyköknek. Ez nem olyannak tűnik. Inkább olyan hivatali autóutánzat, ahol az igazgató úr a gyárba menet a hátsó ülésen elolvassa az újságot, miközben a sofőr elegánsan fuvarozza a célba. Csak sajnos ez az olcsóbbik változat.

Ami az érintőképernyőt illeti, én utálom. Inkább legyen több gomb a műszerfalon, ami fölösleges funkció számomra, azt nem fogom használni, ami meg kell, azt menet közben odanézés nélkül is tudom kapcsolni. De ha valamit állítani akarok az érintőképernyős menürendszerében az elvonja a vezetéstől a figyelmemet, ami nem jó.

Az hogy hogyan néz ki egyéni nyomor. Én nem kedvelem a ferde övvonalat, az egyre kisebb ablakok miatt bunkernek kinéző autókat, illetve a dizájnoskodó lámpákat sem. A kinézetben elég konzervatív vagyok. Viszont szerintem a kocsi elsősorban közlekedésre való, így a kinézetnél fontosabb, hogy lépést tud-e tartani a forgalommal, és mennyit fogyaszt.

nikkel 2012.01.11. 08:31:03

Lehet savanyújóskáskodni a Mazda 3-on, de akkor is ez most éppen a legnagyob számban eladott autó Ausztráliában. Pedig van itt is minden ami Európában kapható, csak a bizonyos márkák iránti elfogultság kevesebb és az autók használati értéke a legfontosabb.

ne most 2012.01.11. 10:30:19

Ez akkor is egy 2002-es formaterv. A régi európai formaterv, ami kapott egy ázsiai "frissítést".

Trainer2000 2012.01.25. 08:27:39

Hát,én nem nagyon értem miért írnak nálatok az újságírók butaságokat..Ahogy elolvastam a cikket,leszaladtam a parkolóba és beűltem a szolgálati kocsimba-ami egy Mazda3 dízel,de nem a PSA szerencsétlen motorjával,hanem a Mazda 2,2 R2 van benne.Hál istennek.178 cm magas vagyok és 90kg.Ha űlők a kocsiban még csak véletelenűl sem érek hozzá,nem hogy még arrébtolnám!Szoval arrol van szó,hogy megpróbáltam arréb tolni a kőzépkonzolt,hadd álljon már csárén ahogy írták.Meg lehet csinálni,de csak erőszakkal.Nem értem miért kell olyat írni,amit az emberek 90% ka nem tud utánajárni .Így terjednek a téveszmék...

bobijub 2015.03.20. 14:41:43

@teddybear01: ÉRINTŐKÉPERNYŐ NO. csatlakozom az előttemszólóhoz. egy autóban minden (!) MINDEN(!!!!!) kapcsoló, gomb kallantyú, nyomantyú és tekerentyű legyen olyan, hogy ne kelljen odanézni, amikor kezelni akarom. egy jól elrendezett bütyökfalon némi megszokás után minden bütyköt megtalálok odanézés nélkül. egy érintőképernyőre mindig oda kell nézni. és az érintőképernyő kezelése a megszokással nem gyorsul annyira, mint ahogy a hagyományos gombok kezelése a megszokással. BE KELLENE TILTANI az összes olyan érintőképernyős megoldást, ami az autó vezetéséhez kell. pedig én aztán kütyümániás is vagyok, újdonságmániás is vagyok, és újkütyümániás is vagyok. de az autóban, vezetés közben ne kelljen odanézni egy érintőképernyős izé menüjére, amikor le akarom venni a fűtést vagy nagyobb igyekezetre akarom sarkallni az ablaktörlőt. de még akkor se, amikor másik zenét vagy másik rádiót akarok hallgatni.
süti beállítások módosítása