HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) Égéstér (5) égéstér (118) egester (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Ez legyen a következő cégautód

2012.03.02. 06:53 Tcomment

Címkék: mazda toyota opel hyundai

Négy vágyott családi autó a ringben, amelyek áruk miatt inkább csak céges flottákban tűnnek fel manapság. Veri a japán a németet? És a koreai hol jön a képbe?

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

127 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr904283642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hirtelendi 2012.03.02. 09:33:29

@Lük: Meg még legyen kombi, mert az még a sedannal is jobban néz ki. Jajj, nekem meg is van :)

biohazard 2012.03.02. 09:44:35

Avensis tényleg jó, kár, hogy belülről úgy néz ki, mint egy kefírespohár.

Dr. GGG77 2012.03.02. 09:46:45

Ezek közül egyértelműen az Avensis, nálam is.
Lehet, hogy nem csak a C5, hanem az Avensis is el tudna téríteni a Mondeotól?

hirtelendi 2012.03.02. 09:52:06

@Dr. GGG77: Miért pont Mondeo amúgy az alap? Az az autó egyben jó, a térkínálatában. De már abban is van nála jobb kategórián belül, minden másban vagy középszerű, vagy kifejezetten rossz. Vezetési élmény az nem hogy nincs, de ha kicsit provokálod már már életveszélyes. Kidolgozása minősége jó ha középszerűnek mondható.

gabó75 2012.03.02. 09:52:08

Nálam a mazda, plusz az 1.8as a legmegbízhatóbb motoruk jelenleg, bár a tööbi is megbíztható, csak ne legyen dízel.

sporting1.6 2012.03.02. 09:53:07

Insignia. Nekem teccik kívül-belül, szeretem a sok gombot és a bunkerszerű belsőt. Motornak nem biztos, hogy ez kéne, de nem is csak ez van.

Dr. GGG77 2012.03.02. 10:02:03

@hirtelendi: Azért, mert a Mondeo (kombiban) nagyon tetszik. Másrészt "vezetési élményt" nem keresek egy családi kombiban, provokálni meg pláne akarja a fene.

hirtelendi 2012.03.02. 10:13:18

@Dr. GGG77: Hát az biztos, hogy az ízlések különbözőek, ezért lehet ennyiféle autót eladni.

hirtelendi 2012.03.02. 10:18:36

@gabó75: Én 2003 óta a harmadik dízel hatosomat taposom. Semmiféle megbízhatósági problémával nem találkoztam, igaz tudom, hogy volt egy típushiba az első DPF-es autóknál, de azt is megoldották már. Hogy a benzinmotorjaik mennyire megbízhatóak...nehéz megítélni, mert kb 3 db-ot (sarkítva) adtak el belőle. De az 1.8-as nagyon gyenge, a kétliteres úgyszintén, csak mellé még sokat is eszik, a 2.3-as se volt nagy durranás, és a 2.5-ös is elég szerény a versenytársakhoz képest. Egyedül a 2,3-as turbó az ami tényleg jó.

nyüsszögi 2012.03.02. 10:20:20

@hirtelendi: Ja-ja a 2.3-as turbó,az kéne cx7-ben.:)

furo80 2012.03.02. 10:26:34

Szerintem is jó írás. Én az autók fogyasztását hiányolom. Ami oldalt, a külön-külön lenyiló ablakokban van az nagyon gyári adatnak tünik.

Gomulka Béla 2012.03.02. 10:31:17

Úgy fest, a podcast-hoz ezúttal nem jár ugatófal, talán mert a szerkeszto urak is tudják, hogy ez a mostani adás egy kicsit vékonyka. (Fontos információk a pályanapra bejelentkezett száz ember kábé felének, a tobbieket meg ott egye meg a fene.)

hirtelendi 2012.03.02. 10:36:24

@nyüsszögi: Hoppá, olyanom is van. :)) Vagyis a feleségemnek. Na az durva. ha átül az enyémbe valamiért (185 LE-s dízel) akkor panaszkodik, hogy az enyém nem megy. :)

Phantomas. 2012.03.02. 10:37:16

Műszaki adatokat könyörgöm!
Sok a szöveg de semmi konkrétum.
Miért nincs a tesztek végen egy táblázat, gyári adatokkal, méretek, fogyasztás, gyorsulás ésatöbbi.
Nem hiszem hogy ilyen tesztre kapott autókhoz nem adnak egy rakat prospektust stb. Ha más nem ott van a kesztyűtartóban a kezelési.
Manapság összes tesztjeitek kimerülnek a dizájnnál, szubjektív benyomásoknál.

Engem meg az érdekel, hogy ha telepakolva rárakom az órát 150-160-ra és nyomom a tengerig akkor mennyit pörög, milyen hangja van, és hány kilométerenként kell megállnom tankolni, hányat kell visszakapcsolnom egy 10% os emelkedő előtt. Mennyi a valós városi tötymörgős étvágy stb. Gyakorlati számszerű adatok. Terhelhetőség!
Kiváncsi lettem volna, hogy eme 4 alulmotorizált szürke felfújt tojás számszerűen hogyan teljesít.
Van-e értelme ilyet venni, vagy szenved és szétég a kuplung a vonóhorgán lévő 1tonnás lakókocsival vagy hajóval.
Szóval ilyesmi.
Köszönöm.

Phantomas. 2012.03.02. 10:38:52

Én voltam a béna, megtaláltam :)
jó csak részben de azért van itt adat.

Uaz469 2012.03.02. 10:52:44

Mazda kívül-belül szép, igaz nem harsány, de stílusos. Viszont egy cégesautó legyen halk, az ember nem ralizni akar, hanem közlekedni. Autópályán suhanni, és nem megsüketülni.
Összességében egyik szarabb, mint a másik, Superb lenne a nyerő.

koenig64 2012.03.02. 10:54:31

@furo80:
Ami a fogyasztást illeti, A Toyota 1.8 ( igaz Versoban) full városban most februárban 9,1/100 km.
A cikk amúgy ok, a hozzászólásokról pedig: nekem A 3-dik Toyotámat használom, és lehet, nem egy 20-30 éves álomvilágban élő gyerek vagyok, akinek minden szar... de ezeket az autókat használtan akár 4 évesen is el lehet adni akár 1 nap alatt is! Illetve, minden reggel, nyugodtan szállok be az autóba, mert tudom, nem hagy cserben, és a kötelező szervizen kivül még semmi gondom nem volt velük eddig. Kétségtelen, ebben nem idegbeteg az ember. Kifejezetten megnyugtató az ingerszegény autóban üldögélve figyelni a körülötted kavargó forgalmat...abban a tudatban hogy jó helyen vagy :) De minden fáradtság nélkül lenyomhatsz benne akár egy Debrecen-Salzburg távot is...

Dr. GGG77 2012.03.02. 10:54:54

@Uaz469: "Superb lenne a nyerő."

Az biztos, hogy egy nagyon jó ajánlat, csak a szedán valami irgalmatlan randa, szerintem.

hirtelendi 2012.03.02. 10:55:47

@koenig64: Az automatás Camry a te autód! :)

hirtelendi 2012.03.02. 10:57:58

@Dr. GGG77: Lehet, de a kombija meg szép. A sedan hátulja van nagyon elrontva.

koenig64 2012.03.02. 11:01:48

@hirtelendi:
Igen nagyon tetszene :) de szerintem itthon csak szürke importból lehet hozzájutni.
Ja meg persze vastag bankszámla is kéne hozzá:))

furo80 2012.03.02. 11:06:11

@koenig64:
Köszi! :-) Én szeretek a számadatokban böngészni, de így, sajnos, a cikk számomra nem teljes

hirtelendi 2012.03.02. 11:07:59

@koenig64: A szürke import nem akadály, nem lesz vele gondod, az ára meg nem drágább, mint avensis. Múlt héten toltam egy 2011-es 2.5-sel kb 1000 km-t. Nyugi a köbön, de ahol 100 km/h a megengedett max sebesség, és mindenki be is tartja tök fölösleges is több. Kényelmes, hátul is, ingerszegény, és ugye csöndes. Csak akkro van motorhang, ha lepadlózod, de még a váltó is nyugisan vált, semmi rohanás.

gabó75 2012.03.02. 11:08:24

@hirtelendi: Nem bírálom a dízeles mazdákat, de valahogy nekem a benzinesek az igaziak. Volt már 3 benzines mazdám, mindegyikben bőven 200ezer és mind csak olajcserén volt, egyszer se hagyott ott sehol, nem világított lámpa, beültem és elment A-ból B-be. engem nem érdekel a lóerő,se nyomaték, csak menjen, arra meg nekem abenzines a nyerő. Az új skyactivra leszek kíváncsi. A dízel mizériát valóban csaka DFPnél voltak/vannak...nem tudom, csak fórumokból olvasom. Az 1.8as meg alegtöbbet eladott motor.

hirtelendi 2012.03.02. 11:17:37

@gabó75: A legtöbbet eladott motor? Gondolom világszerte, mert nálunk a mazdák 90% dízel, amit eladnak. De félre ne értsd, biztosan megbízhatóbb, mint a jóval bonyolultabb dízel, de azért a 2 literes fogyasztás különbség számít, legalábbis amennyit én megyek, annál már biztosan. Az új skyactivot én is várom, főleg mert lesz hozzá ha minden igaz új robotváltó is. És most már automatát szeretnék, unom a kuplungolást, de a régi hidrodinamikus nyomatékkonverterek nekem csigalassúak. Ha leapdlózom akkro váltson vissza azonnal, ne két másodperc múlva.

Csé 2012.03.02. 11:38:38

Ha az avensisnek nem lenne olyan marha randa az eleje... Relatíve fiatalon eljutottam oda, hogy ha ekkora méretű kocsit vesz az ember, akkor a csendesség+kényelmesség+praktikusság az elsődleges szempont, és nem az, hogy fekszik kanyarban, milyen atompontos a váltó, stb. Nagyrészt meg úgyis dízelt vesznek automata váltóval.
Sztem mindennél többet ér az, hogy ha reggel/délelőtt "frissen vasaltan és tisztán" beülsz a kocsiba, 600km múlva pont úgy szálj ki belőle teszem azt münchen belvárosában. És ezt szinte csak az avensis tudja (meg a nagy prémiumkocsik).
Mondeo-Superb nekem is hiányzik. Egy új mondeo kombi meg a szívem csücske is tudna lenni :D

P12_dCi 2012.03.02. 11:43:10

Ekkora testbe dízel kell, mert benzinesből nem gyártanak olyat (kivétel az Opel, ők legalább egy becsületes 2 literes turbóst beleraknak az Insigniába), ami értékelhetően tudja mozgatni az autót. És természetesen automata váltót mindegyikbe.

hirtelendi 2012.03.02. 11:57:58

Mondjuk elolvasva a cikket újra, már értem miért nincs itt a Mondeo-Passat-Superb hármas. Nem arról akartak itt cikkezni, hogy miylen cégautók vannak, hanem hogy ők a mit javasolnak a szokásos rutin válaszokon túl.

Dr. GGG77 2012.03.02. 12:33:02

@hirtelendi: "A sedan hátulja van nagyon elrontva."

Az bizony, sajnos.

UNCLEBEN 2012.03.02. 12:40:01

Gépészektől hallottam, de én is így gondolom, hogy egy modern, változó szelepvezérlésű, direkt befecskendezésű - akár szívó - benzinmotor bonyolultabb egy korszerű dízelnél...

CoIie 2012.03.02. 12:43:03

Hiányolom a Honda Accordot, bár a céges adminisztrátotok valszeg nem is tudják, hogy mi az, így ebből a csemegéből nem csipegetnek... ;)

Gomulka Béla 2012.03.02. 12:48:44

@koenig64: Ha olyan jó, miért kell eladni négy évesen? (Tudom, hogy másnak is jusson a jóból. Rotary, he?)

erokun 2012.03.02. 12:49:38

Az a fabetét...te jó ég,lehet hogy ez a prémium de nekem olyan mintha megerőszakolnák a szemem. A Hyuandai belseje bejön viszont.

gabó75 2012.03.02. 12:56:39

@hirtelendi: Igen, világszerte, még a 323-323F ben is 1.8 asok voltak meg a miatákban is, sok típusban:-) Nem értem félre,mazda minden formában jöhet:-) cx-5 tesztet várom már nagyon. Ja és USA tesztvideón már mutattak régi hatosokat az új váltóval, pöpec!

Pasas 2012.03.02. 13:10:27

Nekem az Avensis olyan semmilyen. Kb annyira izgalmas mint mondjuk egy Proton, lehet akármilyen jó autó is. És nem azért mondom mert nem szeretem annyira a japán autókat, mert a Mazda nekem kifejezetten tetszik. A Hyundai meg mintha túlesett volna a ló túloldalára formatervet illetően.

Ben Franklin 2012.03.02. 13:11:16

Mondjuk engem nagyon nem lepett meg az Avensis elsősége. Ugye nem mindenható a sem turbó-technika, sem a dízel?

Az már inkább, hogy a tesztelők nem tudják, hogy van 1.6os Avensis 132 lóerővel, 10.4es gyorsulással, amivel még mindig a legjobb lenne a tesztben....átlagos 2 lityós dízelek szintjét hozva.

Más kérdés hogy a kedvezmények meg a valós vételár felboríthatja az árversenyt - igaz, ebben a kategóriában már Mo-n sem csak az ár számít.

Oriwalter 2012.03.02. 13:12:32

Kezi csókolom!

Superb Active 1.8 TSI Benzin 1.8l / 118kW / 160LE Kézi 6 fokozatú 4 6 785 990 Ft

Kíváncsi vagyok ez az autó miért nem került be a versenybe?! Tágas(hátul is), kényelmes, ízléses, a motorja is legalább olyan jó, ha nem jobb mint a többié...Mellesleg árban is versenyképes.

Ben Franklin 2012.03.02. 13:13:03

@gabó75: még a 323-323F ben is 1.8 asok voltak

+ 1.3as és 1.5ösök, de mind jó motor.

m.o.p. 2012.03.02. 13:14:01

Cégautó szempontból teljesen egyetértek a végeredménnyel, még akkor is, ha a Toyota arca, hátborzongató a guvadt szemeivel. Az Oplenek már messziről cégautó szaga van, Hyundait a kutya nem veszi komolyan, a Mazda, az Mazda. Persze, ha a teljes palettát nézem, a Passat még mindig a legjobb választás. Kiállása és megítélése miatt, egy vezető alá azt adnám 10m alatt.

butschq 2012.03.02. 13:17:19

mindegyik ugyanúgy néz ki...
és a kis képekről meg nem mondanám, hogy melyik melyik...

Kombájnos 2012.03.02. 13:21:50

Azért jó lett volna a teszten tapasztalt fogyasztási adatokról néhány információt kapni.. Rugalmasság-, zaj-, méret-adatokról már nem is merek álmodni. O.k., hogy a katalógusok adatai sokszor becsapósak és a személyes benyomás (a tesztelőké) sokkal életszerűbb a tesztek bizonyos részében, de mégis egy autós oldalon vagyunk.

gabó75 2012.03.02. 13:22:40

@Ben Franklin: igen, meg a 1.8V6 mx-3ban:-) vagy a xedos6ban a 2.0V6, igazi csemegék voltak:-)

Ben Franklin 2012.03.02. 13:25:36

@gabó75: Én is megúsztam 305ezer km-t olajcserével(+ 1x vízpumpa) egy 97es Mazda 323P 1.5tel....sose legyen rosszabb autóm.

uarempty 2012.03.02. 13:27:28

ki az a disznó, aki nem fér el egy insigniában?Mert ugye, az átlag céges robot (najó, vezető, mert nem a ásvenyvizes terítő kollega kap ilyen autót) az 190 centi és 110+ kilógramm ugyebár...úgyhogy, így az insignia csak az UTOLSÓ SAJNOS, nem is értem, hogy mé nem zúzzák be azonnal :( szal a koca listán csak a 3. :D bezeg a virtuális környezetszennyezés (főleg az autó eleje, de az ügyetlen hátsó rész is megér 2 misét) avensis az jobb :D a mazda még mindig bazári és elavult, remélhetőleg az új takeri helyre rázza a márkát.A i40 számomra közömbös, nem rossz végülis kicsit tényleg szédülök mikor ránézek, de egy idő után emészthető.Céges autónak nem azt venném, nem kifinomult.
Másrészről a teszt elég gyenge lett szvsz, szubjektív vélemények röpködnek, a top akármennyi köszönő viszonyban sincs az igazsággal, és igazi céges autók (mondeo,superb,passat) simán kivannak hagyva, az árak nem flottásak, nem beszerzési árak, hanem magánemberként lehet így bevásárolni...szal ez a teszt így, most csak 10/3-as lett.Talán a következő nekifutás... :)

Csé 2012.03.02. 13:27:53

@m.o.p.: Bár nem vagyok éppen VW párti, de a mostani Passat feketében nagyon limósan néz ki, igazi cégautó-gúnyát kapott, egyet kell értsek veled :)

uarempty 2012.03.02. 13:31:00

@hirtelendi: JA..a cikk lehet unalomból készült, egyáltalán nem tárgyilagos..ehelyett szubjektív butaságokkal van tele, és nem tudják a célcsoport (cégek) elvárásait.Most, ha felnéz ide egy mondeo flottával rendelkező cég, max röhög egyet :D Vmi olyan címet tudnék elképzelni, hogy Családi ótó 8 millió alatt.

w a s d 2012.03.02. 13:33:18

Kinézetre az Avensis tetszene, kívül- belül egyaránt, a Mazda meg a sima kézifék miatt.

(Más kérdés, hogy az Avensis nem lett "leunalmasozva", mint bizonyos más gyártó visszafogott megjelenésű autói...)

Ben Franklin 2012.03.02. 13:37:32

@uarempty: Gondolom nem arra gondoltak, hogy a vezetőhely szük. Nem azért, de 192 centisen amikor B Corsám volt, a vezetőülés akkor is kényelmes volt nekem(93 kg).
De könyörgöm, egy átlagfelnőtt férjen már el egy modern középkategóriásban hátul lazán! Azt is utálom, ha a nyakamnál van a bunker(ablak)vonal, és az Insignia(Astra J is) sajna ilyen.

Ben Franklin 2012.03.02. 13:40:24

@uarempty: Igen, a cím provokatív(különben nem kattintasz rá).
De ez a kategória csak Mo-n kizárólag céges, normális helyeken családi.

Rekspa 2012.03.02. 14:03:52

Chevrolet Malibu is szépen megkavarhatja majd ezt a szegmenst.

kitiltott, de seráfütty 2012.03.02. 14:24:17

Mi a fene? Ti direkt csináljátok, hogy tényleg a házunk 100 méteres sugarán belül keringtek már a (kb.) harmadik teszt alkalmával? :)

uarempty 2012.03.02. 14:28:36

@Ben Franklin: kinek mi az átlag felnőtt , átlag magasság átlag súly..másrészről nő v. ffi.Harmadrészről, szerinted egy 12 éves gyereknek hol van az öv vonal a hátsó soron?És szerinted, ha egy gyökér hátul beletrafál a kocsiba, melyik a jobb, a lemezt leüti, vagy a gyereked fejét/nyakát...mert ugye, kell a nagy ablak a kocsira, mert nem biztonságos, lehet rá redőnyt húzni meg kémlelni a tájat vezetés közben az olyan jó.Valóban nem 5 csillagos a magas öv vonal bámészkodásra..dehát..még mindenki vehet nagy szoba ablakos öreg autót, senki sem akadályoz meg :) vagy tévedek? :D Fura, hogy a kupéknál (pl corvette,camaro,ferkák,lambók,etc) senki sem sír a minimális ablak miatt, jó persze, az nem családi autó..de ha valaki bámészkodni szeretne, miért nem busszal megy? :S

McZozo 2012.03.02. 14:30:45

@uarempty:

Nekem nagyon tetszik formara az Insignia, de mikor beleultem kiprobaltam mint egy szardinias doboz. Nincsenek horribilis mereteim de az ajto a vallamonvolt a kormany a hasamba es mogem beulteni elo embert keptelenseg lett volna. Mig mondjuk a mondeokat unalmasnak es egy ideje csunyanak is tartom de mikor abba beleultem proba uton hat egy vilag valasztj ael az insigniatol. Tagas kellemes elheto belulrol meg ha nem is annyira csili vili design. Ha en vennek autot egyiket se vennem magamnak de ha cegesen ez a ket lehetoseg lenne a fordot kernem.

Amugy maganemberkent MAzda parti voltam 4 mazdam volt egymas utan es az elso harom alom volt minden szempontbol semmi hibaval (MX3, 323F Xedos 6 2.0) Tudtommal mind japanban keszult, es olyanok is voltak. Aztan volt egy diesel kettesem, mert lett a csalad a valsag egyebek. Na most ez spanyolba keszul ford alkatreszekkel es francia disellel. Namost 5.5 ev alatt csak 65.000 szaladt bele de ami elromolhatott az elromlott benne. Kuplung termosztat valto legkondi ...) Szoval ma mar a mazda se garancia sajnos. Mikor eladtam 3 asat nezegettem de olyan pofatlan arat kertek erte, plusz a mazda adott legroszabb arat a sajat mazdajuk beszamitasara is, hogy mondtam innentol mazda szoba se johet.

Majd vegigneztem opelt renaultot nissant, chevrolettet peugeotot, fordot, es vegul a kiat. Es a Kia az araval a kenyelmevel es a disel araval mi a tobbiek benzines araval vetekedett lehengerelt minden mast. Es azt kell mondjam nem bantam meg. Motorikusan is messze jobb volt mint a konkurensek es kenyelemre felszereltsegre is. Arrol nem is beszelve hogy olcsobban vettem ujonnan mint 5 evvel elotte az 1.4 es diesel mazda 2 est.
Szoval nekem lehet fikazni a kia hunday parost hogy koreai de ma mar szerintem sok versenytarsat leiskolaznak arban minosegben. Na az meg hogy kivulrol nem olyan kivanatosak na bumm nekem az szamitott mar harmincon folul, hogy vigyen a bol b be nagy legyen a csaladnak a csomagtarto is nagy legyen es kenyelmes legyen belul mikozbe ha odalepek menjen is ha kell sztradan es ne csak a kapaszkodo savban tolhassam neki

Ben Franklin 2012.03.02. 14:44:39

@uarempty: Nem egészen értelek. Minden autó oldal+ablaklégzsákos a tesztben, szóval hóttmind1 hogy üveg v. fém, a fejed a légzsákkal koccol. Különben is, semmivel sem biztonságosabb az Insignia mint az összes többi.

nagyati67 2012.03.02. 15:23:56

Győzikét megvágták a vezetés közbeni telefonálás miatt. Kíváncsi vagyok, mit kap majd a Totalcar a záróvonalon történő kettős előzés folyományaként...
Persze, objektív felelősség van, az importőrök f.szát könnyű a csalánba verni!

kitiltott, de seráfütty 2012.03.02. 15:34:06

Egyébként, akárki akármit mond, az Insignia a legharmonikusabb mind formailag, mind minőségérzetben a négy közül. A beltér egyszerűen zseniális az apró részletekkel (pl. most vettem észre a fordulatszámmérő keretét, a galériában, tessék megnézni) és roppant letisztult, még elegánsnak is mondanám. Ha jól sejtem, emisszióban is a legjobb és adózási szempontból is, hiszen vagy Co2 alapján, vagy köbcenti alapján fizetnek a legtöbb helyen.

Egyébként a tetszési indexet lehet úgy is mérni, hányan nézik meg az utcán (2008-as autó!). Többen, mint ellenfeleit.

A méltatott Toyota belterében azért tessék megnézni, milyen gázul gyűrődik már most az ülőlap és a combtámasz összeeresztése... Aztán az, hogy már közepes méretű fényképről is világít a kesztyűtartó anyagának olcsósága és különbözősége, elég ciki, bár épp ez a legnagyobb baja a Toyotáknak, a silány minőségű beltér.

A Hyundaiba ülni olyan, mint megnézni egy olcsó hollywood-i remake-t. Mintha már láttam volna valahol... Ja igen, a Ford Fiesta és az előző Civic alkalmi, sikátorbéli románcából született zabigyerek a vezető körüli űr. Ezt az 'európai formatervvel!' című lemezt igazán ejteni kéne, mert nem jut feljebb már a slágerlistán. Ez minden, csak nem európai. Kívülről valahogy bazári és ormótlan egyben, a homasitás ledsorral az elején meg tényleg elgondolkozok, ez most komoly, vagy próbáltak 'vicces motívumokat' csempészni a tervbe.

A Mazdát nagyon megszoktam már, mindene szépen kimért, jó átlagos, a formaterv már kicsit dohos, de még mindig szép a sziluett és lenyűgöző a méret, amit nem nehézkesen ad elő. A beltere nekem az előző évtized közepét idézi, de legalább nem túl bazári a jelleg. És nem látványosan olcsó, mint a Toyotáé, bár az Opel mellett a fasorban nincs.

1. Opel
2. Mazda
3. a többi...

5er 2012.03.02. 15:59:51

árakal kapcsolatban: az Insigniára biztos forrásból merem állítani, hogy 22% engedmény adható céges vásárlás esetén, ők adják a legnagyobb százalékos kedvezményt a piacon.
A másik biztos a Hyundai, aki max 5-600e ft kedvezményt biztosít i40 modellére, (már itt azonos felszereltségű Opel és Hyundai között bő 1m ft különbség jelentkezik ami azért nem két fillér ezért szerintem ez nagyban befolyásolja a helyezéseket) valamint sem a Mazda sem a Toyota nem hajlandó a lista árai alá menni, és ha tesz is az maximum 2-300e ft ki is merül. Valamint lehet, hogy elfogultság, de szerintem ebben a kategóriában mind ár érték és egyéb szempontok szerint a most nem tesztelt Honda Accord 2.0 Lifestyl viszi a pálmát, és hogy miért: 1. 7,6m ft az ára amiből februárban még engedtek 600e ft azaz 7m-ól meg van, szerintem felszereltségbe kifogástalan, motorikusan mindet veri(9,4 gyorsulás, és nincs turbó, nincs para) kormánymű , váltó mű, vezetési élmény pazar, méretbe megfelelő és rendkívül értéktartó darab ami a többi közül egyikről sem mondható el, és nem tucatáru flottakezelős autó, ami szintén számít. Ez magán vélemény, de szerintem reális nézőpontok alapján is helytálló.

W84IQ 2012.03.02. 16:03:15

Ha most kéne dönteni valószínüleg Toyota lenne a nyerő, de nagyot változhat a "világ", ha az új Mazda 6 a maga kis skyactive motorjával beleszól... Ez persze ma még a jövő zenéje.

Dr. GGG77 2012.03.02. 16:16:17

@kitiltott, de seráfütty: "Egyébként a tetszési indexet lehet úgy is mérni, hányan nézik meg az utcán (2008-as autó!). Többen, mint ellenfeleit."

Ez így van.
Csakhogy ez egy családi, nem-prémium autó. Úgyhogy pont leszarom ki nézi meg.

Főtruista 2012.03.02. 16:41:39

@MilleMiglia: Úgy érted, le fogják váltani a kalaposskodás Euro-ciklust?
Van valami linked bővebbre?

DOKKOLÓ 2012.03.02. 17:15:23

Természetesen Mazda!!! 2. a Toyota! Hundááááááj, opel felejtős....... KUKA!!!

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.03.02. 17:20:30

az euro emmisszio rendszer osszessen lehet hogy tobbet visz mint hoz, ki kene szamolni hogy a kutatas fejlesztes mennyi co2 kibocsatast eredmenyez a gyartasi tobblettel egyutt - lehet kiderulne csak egy mesterseges gazdasag porgetes....

abc 2012.03.02. 17:27:24

Na most akkor ezek itt "vágyott családi limuzinok" vagy céges autók?

plephyl 2012.03.02. 17:27:46

@Uaz469: Te rolls royce-szal jársz, hogy ezek az autók neked szarok?

plephyl 2012.03.02. 17:29:44

@Pasas: az avensis nem az izgalmas autókra vágyók választása. arra vannak más modellek, bár a toyotánál jelenleg nem sok :)

Liverpool87 2012.03.02. 17:54:45

Persze az Opel a legútolsó ekkora baromságott minimum első második hely az Opelé.Milyen ocsmány régi a japánok műszerfala meg stb!

Uaz469 2012.03.02. 17:56:01

@plephyl: Jó lenne, de én céges autókról beszélek, hosszú, biztonságos és kényelmes utazásokhoz.
Legyen tágas, pakolható, és adjon meg egy luxust, a baj ezekkel a kocsikkal, hogy mindegyikből hiányzik valami ehhez.
Ennek ellenére az Avensis jár legközelebb ehhez.

Csabby 2012.03.02. 18:13:24

Végre már egy Toyota nyert! Szerintem a két japán az igazi...lehet hogy a Mazda megkopott már formailag (szerintem még most is szép) de az Avensis most tényleg tetszetős lett.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.02. 18:25:59

mondjuk akkor kezdodik a rend otthon, ha azt a fogalmat, mint cegauto letorlik a terkeprol, de a kocsik erdekelnek
elolvasom

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.02. 18:38:27

most vettem egy 2012-es lancert
sedan
pont egy bajom van vele, ne is legyen tobb, mint a mazdanal, rovid kozepen a box a jobb konyoknek, meg kicsik a pohartartok
amugy nalam is a mazda a nyero, utana a toyota
a toyota majdnem ugyanaz kivulrol mint a mitsubisim de kb mind a 4 hasonlo kategoria, meg a lencerem is
mondjuk annyi kulonbseg van hogy 18 ezer dollar alatt megkeptam

Ben Franklin 2012.03.02. 18:47:45

@hagyma: Vegyél a K-Marktban univerzális könyöklőt 20 dollárért, apa!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.02. 18:52:33

@Ben Franklin: ah, mar kezdem szokni
/1 hetes a gep/
meg talaltam pohartartot az ajtoban is, pont elfer a sorosdoboz

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.02. 18:56:02

@Ben Franklin: mer pont az a baj, mint a mazdanal, ott kozepen kell felhajtani a pohartartot, nem tudom mi a fasznak ahhoz amugy teto, na es ha azt hasznalod,akkor a konyokodnek nincs helye
a regebbi kocsijaimban ezek elorebb voltak, meg a kezifek is tok folosleges ott kozepen, de amugy OK
jo a gep 2 literes 4 hengeres, a minimal extra is benne van es mint mondtam az ajtoban tarolom a sorosdoobozt

Ben Franklin 2012.03.02. 18:57:33

@hagyma: Mér sörözni is lehet vezetés közben? Vagyis szabad? Befosok.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.02. 18:59:10

mondjuk az en belsom meg az uleseim jobbak a mazdanal
legalabbis igy ranezve
a tesztkepeket nezve belulrol az opel tunik a legjobbnak, de opelt ugye semikeppen nem vennek
itt csak japan vagy amerikai johet szoba

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.02. 19:00:30

@Ben Franklin: nem, szigoruan tilos!!!!
meg nyitott alkoholos uveg sem lehet, meg az utas sem ihat
de ha vezetek 6-8 orat....
es 0.8-ig nem problema...

Ben Franklin 2012.03.02. 19:19:25

@hagyma: Buick Regal egyenlő Insignia, de lehet hogy a belső nem ua.. Az ámerikás verziókat néha kegyetlenül lebutítják. Pl-EU Mondeo - US. Ford Fusion

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.02. 20:00:06

@Ben Franklin: nekem ugy nez ki bejott a micu lancer, ha lehet 10 nap utan ilyet mondani, arban es kategoriaban ilyenre gondoltam, pedig kozel voltam a toyotahoz is, meg mar elhoztam egy chevi luminat, ami azert kicsit nagyobb meret es liter...
de aztna ez lett
tetszik kivul belu
5 ev full garancia 10 a valtora es a motorra, nagyon nagy meglepetes mar nem erhet

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.02. 20:02:01

hat ez a laebutitas, ezt nem tudom
azt veszek amit akarok
penzkerdes
ezek a 16-22 ezer dollaros autok termeszetesen nem a luxuskategoria, dehat kinek mire kell a kocsi
meg lassan 5 dollar lesz a benzin gallonja...
de majdnem 4 mar most is

Fred74 2012.03.02. 20:37:52

A VW Passat bekerülhetett volna a testbe, így nekem a Mazda jön be legjobban.

kitiltott, de seráfütty 2012.03.02. 21:23:23

@hagyma: Valami Buick Regal vagy ilyesmi néven is fut az Insignia nálatok.

Ben Franklin 2012.03.02. 21:27:59

@kitiltott, de seráfütty: Nem is, hanem azon a néven fut. De a belső fullgagyi, az anyagok másak, a motorok erősek+olcsó, bár nem a legolcsóbb kat. kint 25e dodó és felfelé...

m.o.p. 2012.03.02. 21:31:04

@Csé: Ezt meg tudom érteni. Vezettem épp elég VW-t, hogy ne akarjak egyet sem magamnak :)

m.o.p. 2012.03.02. 21:34:50

@hagyma: Majdnem 4 dollár? /gallon? :DDD Ne haragudj, de ezen spontán felnevettem. Biztos komoly megrökönyödést váltott ez ki ott, ahol a fogyasztási norma 16L körül szór, de akkor is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.02. 22:08:02

@kitiltott, de seráfütty: lehet
en most teljesen chevy-toyota vonalon lomoltam, azutan megvettem a mitsubisit:)
@m.o.p.: na , azert mar eleg regen a koznep megnezi mennyit eszik a gep, nem mondom, hogy elso szempont volt nalam is, de azert igen, mar szamit
8 eve meg vezettem ford expeditiont es nem volt gond tankolni, az exnejemnek volt isuzu trooperje, hat az is le lett cserelve
ez van

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.02. 22:09:22

@m.o.p.: ja es ne feledjuk 10-12 eve $1.20 korul volt es hat a fizetesek kozel sem mentek a negyszeresere, de meg a duplajara sem, es itt nincs metro meg busz, ilyenek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.02. 22:23:06

4 miller alatt, befer otodiknek:)
sphotos.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/421105_242890635794868_100002217992338_490479_903961581_n.jpg
a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/395825_243304509086814_100002217992338_491219_744182452_n.jpg
erdeke hogy itt is magasnak tunt az ules/ azt nem ertem a szerzo ezt hogy koti ossze az letkorral? aki oreg az szeret magasn ulni??/ detalaltam egy pumpat a bal elso ules mellett, azzal le lehetett engedni normalis allapotba
/talan inkabb az lehet a japanok alacsonyabbak?/

m.o.p. 2012.03.02. 22:25:11

@hagyma: Azt gondoltam, hogy az autók hazájában a "leugrom a boltba" a fél óra autóút, csak oda. Megértem, hogy más a szokás és fáj a privilégiumok elvesztése, akárcsak itthon. Mindezek ellenére én örülnék ennek az árnak és még mindig irigylem az USA-ban élők problémáját (no offens).

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.02. 22:41:32

@m.o.p.: ertem en de problema ezx, itt ashevilleben a busz orankent jar, csak 1 dollar de orankent jar, es jo esetben is egyszer at kell szallni ami nem jo esetben meg egy ora
nem nagyon tudom,mert eppen emiatt nem hasznaljuk
namost, ha dolgozni akarsz kell lenni kocsidnak, nincs valasztas
namost ha draga a benzin akkor akkoris meg kell venned, mert nem tudsz dolgozni
stb.
igen problema ez egyre inkabb, es egyre jobban problema itt
mi szerencsesek vagyunk ez egy kisvaros aranylag 25-30 perc alatt barhova odaersz kocsival, dehat laknak videken is....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.02. 22:44:07

@m.o.p.: a leugrom a bolta, helyfuggo, nekunk 5 perc kocsival a legkozelebbi, ami 30 perc gyalog..., mas boltok messzebb vannak
arrol nem beszelve, hogy valaki mondhatja 30 perc nem olyan sok, de jarda sincs:)

kzolika 2012.03.03. 00:08:00

Én nem tekintem autós újságírónak azt, aki egy összehasonlító tesztben az Avensist hozza ki győztesnek.
Még így, hogy jelen sincs, a Passat nyerte a tesztet, második az Accord, harmadik a Mazda 6, negyedik az Octavia, ötödik a Peugeot 508, az összes többi utána. A Mondeo pedig nem autó, hanem egy fostalicska.

ommm 2012.03.03. 02:00:26

@MilleMiglia: Barátom. Először is vedd észre, hogy a lehető legfapadosabb autókat trombitáltuk itt össze.
Másodszor vedd észre a címben a felszólító módot. (a LEGYEN szó körül keresgélj).
Harmadszor: az egyes importőröknél - pláne manapság - ritkán tartanak egynél több tesztautót, pláne nem fapados kivitelben. Nekünk pedig azok kellettek, mert cégautónak azokat viszik.

ommm 2012.03.03. 02:05:41

@uarempty: Lásd itt fenn.

Valaki megértette, neked most nem ment. Elnézést.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.03. 05:53:36

@ommm: otthon 6 miller egy leheto legfapadosabb kocsi?
hat tudtok elni
valsag
meg nagy elvonasok
muhhaha
30 ezer dodot itt kiad egy akarmilyen ceges fonoknek?
lofaszt
mindenki hasznalja a sajatjat

Rocko- 2012.03.03. 10:12:35

@hagyma: igen igazad van. azért, mert mink csórok vagyunk, azért itt adják azt a kocsit 2 millióért.
mert az autógyárak tehetnek a magyar adóterhekről! mocskos imperialisták!
örök élet!
ingyen sör!

sutpet 2012.03.03. 10:31:17

@kzolika:
Biztos szar a Mondeo azért van annyi cégautó belőle, hogy kibasszanak magukkal és legyen sok költségük. Itthon és külföldön is.
Valaki írta hogy kanyarban nem jó, javasolom kipróbálni főleg teljes terheléssel.

Egyébként jó a teszt gratula + külön Esztergomért is.
Futómű és zajtesztre ötletem a Nyergesújfalu-Bajót-Bajna- Szomor-Zsámbék útvonal (a gyártóknak is)

A 4 közül sztem is a Toyota nyerő.

Ben Franklin 2012.03.03. 11:45:59

@ommm: Nem kötekedésből, de úgy tudom van Avensis 1.6 132 lovas verzió, olcsóbb mint a tesztben és nem is rossz moci.

drib 2012.03.03. 16:28:21

Én 2009 nyarán az Avensis-t választottam 1,8-as benzines motorral. Ő már az új modell volt, de még a ráncai a "régiek". Ettől nekem jobb is, mert ez a ráncfelvarrás nem tetszik. Fogyasztása: 6,7 liter vegyesen, most a tempomattal 5,54 és ebben szintén városi és országúti használat is van! Sacc 150e km van benne és semmi okom panaszkodni. Görögországig csak egyszer álltam meg tankolni és egyszer kajálni, de semmi fáradtság 1100 km megtétele után. Kényelmes elől is és hátul is. Csomagtere hatalmas, rendesen be kell nyúlni, hogy elérjem a hátsó ülést. Megjelenése egyszerre visszafogott, elegáns, ugyanakkor pimaszul vagány. Fehér színben, lesötétített ablakokkal, fehér felnivel nagyon szép. A-ból B-be gond nélkül elvisz. Kezdetek kezdetén volt visszahívás rá, de azóta csak km szervíz. Költségtakarékos, karakteres, problémamentes társ a mindennapokra. Nyugodt szívvel választanám az újat is, mert nekem nagyon bejött a választás.
És még valami. A háttér! Amikor nézelődtem a vásárlás előtt nagyon tetszett az Insignia. Bementem egy Opel szalonba és mondtam, hogy van kb. 7 milla kp. és Insigniát szeretnék. Milyen felszereltséget kaphatok ezért? A válasz az volt, hogy ilyen nevetséges összegért nagyon nevetséges ajánlata lesz. Pillanatokon belül kijöttem onnan. Bementem a Toyotához és úri kiszolgálást kaptam! És ezt megkapom azóta is, pedig "csak" szervízekre járok! Nekem ez is számít!
süti beállítások módosítása