HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Anyuci imádni fogja, de nem azért

2012.03.26. 06:15 Tcomment

Címkék: bmw

Soha rosszabb autója ne legyen a csajomnak. Hogy nekem kellene-e? Persze, de azért lennének kifogásaim.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

91 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr834339318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myta · http://www.stylebyme.blog.hu 2012.03.26. 07:12:59

az alig drágább X1-es jobban tetszik :)

Hurri Kán 2012.03.26. 07:25:03

Az eleje továbbra is borzalmas...

ratsche (törölt) 2012.03.26. 07:25:46

"Hol leállította a motort pirosnál, hol nem, de leginkább nem."

Vagy túl hideg volt, vagy a töltöttségi szint volt alacsony. Szerinted egy ilyen rendszer véletlenszerűen működik?
Btw, mennyire bölcs dolog ezt a "kis autót nők vesznek"-sztereotípiát puffogtatni? Akinek Bianchija van, az buzi? :)

megvagyhadnagy 2012.03.26. 07:26:07

...némi ellentmondás: 115 LE elsőre kevés, meg egy Hyundai-ban is több van, vagyis hogy még egy Hyundai-ban is több van (összefüggést ugyan nem értem, de mindegy)Majd ott vannak az adatok. 8,5 százra, 210 a vége. Ja, tényleg kevés.
75 LE autóm van. És minő meglepő még ÉLEK! És mily' sokan vagyunk így még.

ChPh 2012.03.26. 07:29:45

@megvagyhadnagy: az a 115 az 136... :D

@ratsche: "kis autót nők vesznek" - ez, ha nem is nálunk, de statisztika :) Sőt a vásárlók nagy része szerint az egyes első kerék hajtású ;)

@Csík: jó cikk, tetszett, köszi :)
---

Amúgy nekem bejönne :) Csak hát nem egy családi verda, sajnos :(

ratsche (törölt) 2012.03.26. 07:33:25

"Botfülűek hangolták a hifi hangját"

Olyan sincs, hogy "a hifi". Modellenként van 3-4 rendszer, amiből választhatsz. Hallottad már az 1-esben a Logic7-t? Szerintem még azt sem tudod, hogy a tesztautóban melyik volt. Így azért kissé csücskös kritizálni valamit, nem gondolod? (Ez kb. olyan, mint az 1.6-os motor alapján azt állítani, hogy minden BMW lomha, beleértve az M-modelleket is.)

ratsche (törölt) 2012.03.26. 07:39:32

@ChPh: "ha nem is nálunk, de statisztika"

Láthatnánk azt a statisztikát, amire hivatkozol?

determ 2012.03.26. 07:39:41

Juj de kis csúnya :( az előző szerintem szebb volt.
Viszont hogy lövi ez magát egy 1.6-os 100kW-s motorral 8,5 alatt százra úgy, hogy közben vagy 1300kg? Ezt nem értem. Annyira nem lehet azért hervatag...

MilleMiglia 2012.03.26. 07:40:13

@ratsche: Ráadásul "kis autót (ajaktöltött, cicamica)nőknek vesznek"-ként hangzott el, ami még nagyobb sztereotípia, szerintem méltatlan. Meg a "négyhengeres kerregés" kitétel is "komoly" volt, ennél a modellnél pláne... Sajnálom ma nem tetszett a cikk, pedig a tartalom ezektől eltekintve biztos, hogy igaz és ül.

ratsche (törölt) 2012.03.26. 07:51:17

@MilleMiglia: A kerregés oka nem a 4 henger, hanem a piezo-injektorok. A DI-motorok sajnos ilyenek. Nyilván lesznek, akik visszasírják a bársonyos N42-t.

Nem mondtam egyébként, hogy nem tetszett a cikk, csak van benne 1-2 nettó hülyeség.

MilleMiglia 2012.03.26. 07:59:31

Szerintem ezen a 8,5-en rugózni is, vicces, az E30-ból anno ("utolsó igazi BMW") a polgári csúcsmodell 325i hozta ezt kb. ezt menetteljesítményt, az E46-ból az erősebb 320i (2000 utáni, hathengeres) illetve a 320d utána az E90 azonos jelű motorjai is ezt a szintet hozták. Ez meg az alapok alapja BMW most. Persze vannak más nézőpontok is.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.03.26. 07:59:53

@ChPh: aha értem szóval egy golfnál nagyobb méretü autó kisautó.de rengeteg kompaktot tudnék írni amelyiknél nagyobb.Sőt kompakt kategóriában nem is emlékszem nagyobbra.

MilleMiglia 2012.03.26. 08:10:10

@ratsche: Akkor pedig a motor kerregése vagy az újabb négyhengeresek hangja kifejezés szerintem helytálóbb(már n43 is DI), mert szerintem így azt az érzést kelti, és nem csak itt, hogy nagyobb BMW-khez hasonlítja. Mondom ő így látta, nem tudod felmérni, hogy milyen tapasztalatok, emlékek, élmények alapján írja, amit, csak bennem meg ezt az érzést kelti.

fetyisob 2012.03.26. 08:13:57

csodás lenne Anyucinak egy 120d ! de én is el bohockodnék vele!
5 lityi százon nem olyan rossz! mellette meg ugy megy mint egy sportkocsi...

dekás dezső 2012.03.26. 08:45:49

az én igényeimet ez a műszaki háttér teljesen kielégítené, viszont a külseje eléggé kiábrándító, de úgy is mondhatnám, hogy nagyon ratyi... mehet az x3 mellé a lecsoba
persze nem vagyok nő, meg pénzem sincs, úgyhogy teljesen lényegtelen, mit is gondolok:PP

Phrascarica 2012.03.26. 08:48:39

Ennek egyetlen hibája van, az ára.
Egy BMW3-as hasonló felszereltséggel kb 5-600 ezerrel drágább :P

kitiltott, de seráfütty 2012.03.26. 08:51:32

Nyolcfél alatt futja a százat a leginkább belépő BMW?! Ejha, kalap emel.

Én még úgy emlékszem a 316i-kre (tudom, hogy ez egyes széria), mint a megalázás iskolájára, amik 12-13 másodperc alatt szégyenítik porrá a tulajt, mire kínkeservesen elérik a 100-at.

determ 2012.03.26. 08:59:29

Én ezt a 8,5-t nagyon nehezen tudom elhinni. Értem én, hogy turbós és sok a nyomaték, de akkor is ez 100kw és egy 1300+kg-os kocsi... És amúgy a 8,5 az egy nagyon jó eredmény, már simán "gyorsnak", "sportosnak" mondható szerintem...
Szerintetek ez lehetséges?

megvagyhadnagy 2012.03.26. 09:03:40

Jah...még valami. Annak a központi kijelzőnek a kialakítása csak nekem bántja a szemem? Ennél elegánsabb megoldások is vannak már. Volvo, Audi.

Plumper_ 2012.03.26. 09:03:55

A BMW-k általában nagyon jó autók, a magyar béemvések viszont borzalmas agresszív, pöffeszkedő alakok 95%-ban.
Ez a fenti, szűk és kényelmetlen kisautó viszont, a szintén ennyibe kerülő fostalicska Hunydáj, Kia, Rönyó és hasonlókhoz képest jó árban van. Már aki inkább kis béemvét választ egy nagyautó helyett, ugyanolyan áron.

@Phrascarica: hát igen, fogalmam sincs, hogyan lehet összegyűjteni magyar fizetésből egy ilyet. hacsak nem 30 évig spórolsz rá.

@MilleMiglia: nézd meg, tényleg ajaktöltött, rajzolt arcú cicamicák KAPNAK ilyen autót.:-)
kemény orál az ára.

Shadowbull 2012.03.26. 09:08:52

"Naja, a jó emissziót sem adják ingyen, nyilván itt a trükk."

Nem. Ha erosebb kell, megveszed a 118i-t 170 loval. Ugyanez a motor.

megszaLott · http://img23.imageshack.us/img23/6862/25ih.jpg 2012.03.26. 09:16:19

Annyi flémet láttam már, a 16i vs Honda 1.6 160 ló, de azt mindenki elfelejti, hogy ez itt alap, és a alapként kell menjen, és alapáron kell adni. A lényeg, hogy úgy néz ki mint a nagyok, s van akinek ez számít.

kridli 2012.03.26. 09:28:06

@ratsche: én meg arra gondoltam, hogy mivel saját bevallása szerint az autót "nem túlságosan kímélve" vezette, lehet a turbo hűtése miatt nem állította le a motort.

Bibboo 2012.03.26. 09:32:12

Azért az számomra érdekes, hogy egy 6-8 milliós autóba még külön vegyek valami hangtechnikát, hogy jó legyen. Tudom nem a világ közepe, de sztem joggal várom el egy ilyen "drága" kocsitól azt, hogy szépen szóljon a zene benne.

Shadowbull 2012.03.26. 09:34:00

@kridli: van egy csomo parameter, ami alapjan a vezerloegyseg eldonti, hogy leallit vagy sem.
A turbohutes miatt speciel leallithatja, mert van egy kis kisegito elektromos pumpa a turbohutesnek, ami allo motornal is jarhat.

Shadowbull 2012.03.26. 09:36:55

@Bibboo: Nem kell bele kulon hangtechnika. Beixeled az opcios listan a 12 hangszoros Harman Kardon rendszert, oszt kesz.

kridli 2012.03.26. 09:39:43

@Shadowbull: érdekes, ezt nem gondoltam volna, köszi az infót.

wannabebiker · wannabemotoros.blog.hu 2012.03.26. 09:42:46

Az ajakfeltöltéses poént az ütött :-)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.03.26. 10:28:23

@determ: pedig gyorsuláshoz nyomaték kell nem teljesítmény,kár hogy a cikkben ezt nem hangsúlozzák ki.

Globetrotter2014 2012.03.26. 10:29:27

na azért azt tisztázzuk, az előző 1es formaterve nagyon rendben volt. Nem volt szép, de pont ettől volt unisex, sőt kifejezetten férfias darab. Ez uyganúgy randa csak még aránytalan és bárgyú is.

Belül sem előnyére változott a formaterv, igaz az előző beltere annyira rossz anyagokból építkezett, hogy ott nem nehéz előrelépni.

Amúgy a hátskerékhajtás súlyos érv, sokszor látom hogy az apuka viszi el az egyest, míg anyuka a családi batárt terelgeti a gyerekekkel. VAlszeg ez volt a fő piaci stratégia.

Más érv nem szól mellette...

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.03.26. 10:30:15

@megszaLott: igaz hogy az a motor 3000ford/min alatt egy suzukinál gyengébb.

sompetike 2012.03.26. 10:44:26

és azt se felejtsük el,hogy 8,5l/100km....
egy olyan motortol ami 8,5 sec alatt van százon,s 210 a vége 1600cm3-böl sztem ez elég jo...

Rocko- 2012.03.26. 10:44:29

@Plumper_: "a magyar béemvések viszont borzalmas agresszív, pöffeszkedő alakok 95%-ban."
nem csak a BMW-sek, mind.

Hozzászólás © 2012.03.26. 10:56:29

"Igen jók az erősebb támasztású Sport Line ülések, Kihúzható a combtámasz is"

Ez a mondat ütött. Erről csak egy másik idézet jut eszembe nem szó szerint: Azt a kort szerettem amikor az autóversenyzés veszélyes volt, a szexelés pedig nem.

newnt55 2012.03.26. 10:58:15

újabb gazdag butikosné autó

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.26. 11:18:55

szoval ez otthon egy noi auto
hm...

Mewo 2012.03.26. 11:25:53

Általában szeretem én is a Csikós cikkeit,de ezt olvasva semmi más nem jutott eszembe,mint a túlzás szó.

Rendkívül érdekes továbbá,hogy némelyek már egy alap 1-es BMW-re is irigyek.

keptelenseg 2012.03.26. 12:07:35

Mindig egy generációval később "derül ki", hogy a megvásárolt szerkesztőség által tesztelt autó kis hibás (feltűnő lenne, ha nem lenne), egyébként nagyon jó: olyan rossz tulajdonságokkal is rendelkezett, amelyet akkor nem írtak le, de a következő generációnál, az újat fényezendő (terítsd a lóvét), már módszeresen nem hallgatnak el.

Objektivitás?

Ugyan kérem, ez biznisz.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.03.26. 12:10:03

@megszaLott: a BMW IS TUDOTT 200 lóerőt 2000 köbcentiből turbó nélkül 1988 ban!!!! Csak a sok hozzánem értő életében nem hallott A BMW e30 320 iS ről.hol volt akkor a honda??

Shadowbull 2012.03.26. 12:17:25

@Gyurma73: egesz pontosan 192 lo volt.

Gyurma73 · https://plus.google.com 2012.03.26. 12:22:54

@Shadowbull: a köbcenti sem 2000 köbcenti volt:-)
csak mindig jönnek ezzel a 160 lóerős hondával:-)
ilyenkor beírom e30 320 is:-):-)

Globetrotter2014 2012.03.26. 12:29:49

@Gyurma73: a gyorsuláshoz lóerő kell. Amit vagy nyomatékkal vagy ha az noincs fordulatszámal érnek el.

Spec a Honda tudott 240 lóerőt is 2liytisből, de egy ilyen motor teljesen értelmetlen.

Igazából ott látszik, hogy az S2000 nnyomatéka ugyanannyi, mint a 150 majd 177LE 320i-é, csak kipörgethető 9000ig.

Egy dolog hogy ez sportos, de sokat nem jelent egy dízellel szemben amit ugyan fel KELL váltani 4000 nél, de alatta viszont elhúz visszaváltás nélkül.

Aki 1600asnál (pláne ennyiért) sportosságról hadovál az valahol nagyon el van tévedve.

Itt a lóerő és a pörgethetőség nem a sőportosságot szolgálja hanem hogy ne kelljen a meredek kapaszakdókon kiállni a klamionok közé mert a moci nem húzza fel a kocsit lendületből...

Shadowbull 2012.03.26. 12:31:50

@Gyurma73: Naja, 1990 cm3 volt :)

Ami egyebkent az akkori aktualis M3 motorjanak, az S14-nek volt az olasz piacra butitott valtozata.

Sayniqua (törölt) 2012.03.26. 12:51:22

A mormota kinézet, a bizonyos fordulatokon zavaróan kelletlen motor, a négyhengeres kerregés egyeseket nyilván elgondolkodtat majd: nem lehetne-e jobban elkölteni ezt a hat, de tisztességes extrákkal együtt inkább nyolc misit valami jobbra?

Ennyiért viccesen drága, és leszarom, hogy BMW.

mechanic 2012.03.26. 13:05:16

"Négy henger, kerek 100 kilowatt, azaz 136 lóerő, ami manapság nemhogy egy BMW-től, de egy Hyundaitól sem sok"
Ne már...Pár éve még Vectra, Passat tudtak ennyit, ez meg egy alap-kompakt. A 62 LE-s 1.4-es alap Golf, na az a nem sok.
Valószínű, hogy hangban volt kevés, de ezt külön kéne választani.

A másik: ez a tyúkocskázás, mint cikk-színesítés elég fárasztó. Más kompaktokat miért nem cica-járgányoztok le? Csikóstól kicsit differenciáltabb (he-he) gondolkodást várunk...

JmOS 2012.03.26. 13:09:38

Rosszul emlékszem, hogy az 1.6-os nem is 1.6-os csak nevét illetően?
Már anno az E46-nál is fojtott 1.9 volt az az 1.6...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.26. 13:12:38

@mechanic: igazabol valamire fel kell fuzni egy irast, de nem hiszem, hgoy ez az az auto amit megveszunk a "csajnak" masodik kocsinak

nem neztem meg de szeintem nalunk is legalabb 40 rugo
es ez egy tok normalis ereju es nagysagu gep, raadasul ugye nemet...

Shadowbull 2012.03.26. 13:16:34

@JmOS: nem, ez tenyleg 1,6-os.

Konkretan az N13B16 nevu zsir uj motor.

megint 2012.03.26. 13:17:55

Belül egész jó, de külső(az eleje) iszonyatosan gagyi lett, mint valami elbaxott kínai csoda

Főtruista 2012.03.26. 13:18:45

@determ: egy 1300 kilós autó mozgási energiája 100-nál ~500kJ.
A motor csúcsteljesítményen lead 8,5 mp alatt 850 kJ-t.

Ez persze elméleti maximum, hisz váltogatni is kell minimum egyet, de lehet, hogy kettőt, ami idő-, és akár teljesítményveszteség (maradjon így nagyvonalúan 700 kJ-unk), a hajtásláncban is vannak veszteségek + az egyre növekvő lég- és gördülési ellenállást kell legyőzni.
De összességében egy jól hangolt motor+váltóval (szűk nyomatékpúp helyett nyomatékplató(vagy akár lejtős rpm görbével teljesítményplató)a váltások közti rpm-tartományban+ kicsi ejtések) biztosan nem lehetetlen, hogy mindez ne vigyen el többet 200kJ-nál - amúgy meg majd SB megmondja. :)
(Arra gondolni sem merek, hogy a teljesítményadatok adóoptimalizálási szempontból kozmetikázva lennének. :))
----------------------------------------
@Plumper: azért egyrészt ne felejtsd el, hogy aki normálisan vezet, azt észre sem veszed, aki meg "nem", még azok többsége is - véleményem szerint, és kimondottan erre a márkára szorítkozva!- csak kihasználja az autó adta lehetőségeket anélkül, hogy másokat akadályozna, vagy veszélyeztetne (hogy közben nem lesz annyival előrébb, hogy mindez bárkinek is megérje,az nem zavar,amíg ő tankolja).

Mindezt úgy mondom, hogy valószínűleg sosem kellene BMW (én a fura franciákhoz vonzódom perverzül), és nyilvánvalóan én sem az autópályán messziről villogó, letolós köcsögökre, a buszsávban előre nyomulós-furakodós parasztokra, az autóhossz+ 1 méterbe "beférő" taplókra és társaikra gondolok, akik csak _hiszik_ hogy tudnak vezetni, hanem azokra, akik egy ilyen precíz célgéppel úgy folynak át a forgalmon, mintha ott sem lennének.

(Önvizsgálati javaslat: "a cikázó BMW-s" és a "kerékpáros" (amelyik állva hagy a Körúton ;)) által kiváltott zsigeri érzelmi reakciók összevetése.)

Globetrotter2014 2012.03.26. 13:19:31

@mechanic: más kompaktokat nálunk családi autónak veszik. 10 milláért (de 6ért is) inkább a plázacicajutalom-autókat veszik.

Nem találtam a cikkhez a műszaki adatokat.
Én vagyok ilyen béna?

Kis guglizás után azért érdemes megjegyezni hogy ez itt egy turbómoci. 1.6os 220Nm-rel már más tészta. Nyilván a korábbi kommentem az emelkedőről értelmét veszti.

És a lóerő is irreleváns, mert 4500nál elkezdik ejteni, gonodlom ezt a mocit kifejezetten a lóerőkorlátos piacokra szánják (136LE pont ilyen határ egyébbként).

Szóval már csak azért sem sportos, mert eléggé dízeles karakterisztikájú. (Akárcsak az 1.8 TFSI vagy a merci 1.8 kompresszorosa ami pont egy dízel nyomatékgörbéjét repordukálja).

Főtruista 2012.03.26. 13:23:03

"lejtős rpm görbével" (:D) helyett természetesen "lejtős Nm-görbével".
(Amit a növekvő rpm úgy kompenzálhat, hogy széles a csúcsteljesítmény-közeli fordulatszám-tartomány.)

JmOS 2012.03.26. 13:25:18

@Shadowbull: Ja igen, downsizing... :)

V12 Power 2012.03.26. 13:26:56

Nagyon jó cikk, szokás szerint élmény volt olvasni. Az alap hifi sajnálatos módon tradicionálisan szar a BMW-kben. Azzal viszont erősen vitatkoznék, hogy az E65 valaha veteránná érik, hamarabb kerülnek ezek bontóba-méhtelepre. Az E38 az utsó 7er, amiből még veterán lesz.

mechanic 2012.03.26. 13:35:32

@ZF2: szerintem a célcsoportban benne vannak azok a hímneműek is (nem cicafiúk), akik csak szeretnek jót autózni, élvezik a jó tömegelosztást, hátsókereket, stb. de 200plusz LE-s erőgépre már végképp nincs pénzük.
Bónusz: az 1-essel még a maffiózó-sztereotípiát is elkerülik

haggyadaszt 2012.03.26. 14:01:42

MORMOTAAA!!!

Köszi, már a megjelenése óta azon gondolkodtam, hogy mire hasonlít! Hát a mormotára! TÉÉÉÉNYLEG!
Köszi

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.26. 14:02:21

@mechanic: mondjuk egy teljesen normalis 1-2 gyermekes csalad, akinek eleg egy kocsi es akarnak egy normalisat?
es van ra penzuk?
vagy 50-es hazaspar
bagy 30-as pasi?
/ezeket a beosztasokat sosem ertem otthon, elso kocsi, csaladi kocsi stb./

SLX-350 2012.03.26. 14:11:00

Egyetlen gyártó esetében sem szabad többet várni egy totál "belépő" modelltől (persze most a kékvérűeket: Ferrari, Lamorghini, Maserati, stb. hagyjuk számításon kívül). Azon sem szabad meglepődni hogy alapáron nem hi-fi-t hanem lo-fi-t kapunk...

Dr. GGG77 2012.03.26. 14:18:50

Nem vagyok híve a Bangle-korszaknak, sőt, de az előd jobban tetszett. Erre az orra nincs bocsánat, nekem pont a Bangle 7-es ugrik be róla, az a szétfolyó, bárgyú tekintet.
Viszont a 8,5-es 0-100, és a 210 végsebesség nekem kábé mindenre elég lenne.

Spacecake 2012.03.26. 14:30:25

szar es draga.tuti vetel!!!!

Globetrotter2014 2012.03.26. 14:37:06

@mechanic: azok vesznek egy használt bimmert...
@hagyma: "normális" kocsinak nem BMW-t veszel.
Egy Mondeo mindent tudni fog ami kell, élvezets futómű, korrekt váltó, a nagy volvók teljes kényelmi és biztonsági arzenáljával. 8 millából pedig olyan dízellel (akár a 2.0TDCI) ami minden helyzetben elboldogul. Ugyanez igaz Passat-Insigna és tsai vonalon.
50es házaspár mercit fog venni.
30as pasi esetleg. De ha még csajozni akar akkor inkább valami komolyabb hatásút (pl 3as vagy C kupé).

Egyébbként a családi felhasználás érdekes dolog. Mi jelenleg a felsőközép kombinál tartunk és egyelőre a down sizing még nem lesz aktuális, mert nagyobb utazásokra bizony elkel az udvartartáshoz.
Az ember azt hinné hogy kis gyerekhez pl nem kell nagy autó, de felfoghatatlan, hogy pl nem tudtam betuszkolni egy babahordozót az IS hátsó álésére (illetve akkor elöl nem fértem el, úgy hogy 180 alatt vagyok). És itt megdől hogy lexarom hogy ki ül mögöttem...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.03.26. 14:52:37

@ZF2: hat en nem, mert itt luxus lenne, fele annyiert van hasonlo kategoria, mint ez
ettol fuggetlenul ez egy nagyon jo "kis" kocsinak nez ki
mi otvenesek vagyunk, most egy 2literest lancert vettem:)
erre mondtam sztereotipiak, hogy mi noi meg csaladi
ebben is siman elferne a gyereked hatul, meg a babakocsi is
najo aki havonta jar spanyolba, vagy mindenhova gyerekkel megy kocsival....

VOGAben 2012.03.26. 15:05:56

Csak is a coupe változatban kellene! Mert az aztán végképp nem praktikus de legalább jól néz ki! Az előd 120d hez volt szerencsém, nagyon bejött. Úgy hírlik, hogy az utódmodell már fronthajtásos lesz:( Én már csak ilyen átlagos hétvégi apuka vagyok, nem is kellene nagyobb vas. Egy nagy kombitól elővesz a depresszió, ha meg cuccolni kell arra ott a kölcsön Crafter...

mechanic 2012.03.26. 15:10:22

@haggyadaszt: Szerintem valami cápásat akarhattak a dizájnerek (ha már BMW, ugye) nekem bizonyos szögből inkább a hideg, kifejezéstelen cápaszem ugrik be. Ha nagyon akarjuk, még az orr is összhangban van ezzel (legalábbis, tulajként ezt a verziót nyomatnám a haveroknak, nem a mormotásat :)

@hagyma: egyetértek, bőven vannak itt még a pipiken meg a cicákon kívül. Elég béna séma a megvenni nem tud --> irígykedve puffog --> gunyoroskodva leszól

P12_dCi 2012.03.26. 16:27:52

Férfi vagyok, nem cicababa, de jöhetne ez az 1-es BMW.
116i-ként is. Vállalom. :)

adam034 (törölt) 2012.03.26. 18:05:16

Hova jutott ez a világ? Hát hogy néz ez ki nem különleges csak szimplán ronda.Ma hazafelé jövet láttam egy II-es unót na az még nézett ki valahogy.Kocka tükör kocka autó .Bár lehet hogy csak én ragadtam a múlt évezredben :D

ratsche (törölt) 2012.03.26. 18:21:15

@JmOS: Nemcsak a mostanira, de már az E46 316i-re is rosszul emlékszel. Ott konkrétan 5 különböző motor volt, 3 különböző hengerűrtartalommal, és pont az echte 1.6-osból volt a legtöbb variáns.

@Kihajolni Veszélyes: Na ezt azért nem kéne. Mit ártott neked a Csikós?

GERI87 2012.03.26. 18:26:08

"netán a BMW-embléma ennyire képes bármit, akár a nagyanyám lyukas lavórját is megszépíteni,"

Ebben lehet vmi:)

"a Honda évekkel ezelőtt, minden hókuszpókusz nélkül jóval többet kihozott egy szívó négyhengeresből."

Na de mekkora fordulaton és milyen karakterisztikával?

@Gyurma73:

Lehet 600Nm-ed is, ha nincs mellé lóerő baszhatod...(traktor)
Teljesítmény kell.

HakapesziM 2012.03.26. 19:01:50

@GERI87: A teljesítmény a nyomaték és a fordulatszám (egész pontosan a szögsebesség) szorzata. Ha egy motor 600 Nm - t tud, kell ott lenni teljesítménynek is. Pl. egy átlagos kamion 4 - 500 lóerős, de alacsony fordulatszámon. Megfelelő váltóáttételezéssel ezek is lehetnének gyorsak, csak nem ez a feladata, mint például egy traktornak.

gumifust 2012.03.26. 19:40:05

" Az ilyen feszkó nem tesz jót egy kapcsolatnak." :) ez jóóó

Nekem a műszerfal például egyáltalán nem tettcik , nincsenek összhangban a vonalak , de ez annyira nem újdonság . Viszont multkor láttam M-es egyest hatalmas papucsokkal ami azért már elég muatós :)

GERI87 2012.03.26. 20:13:52

@HakapesziM:

Mivel kurva nehéz ezért nem...

Shadow55 2012.03.26. 20:22:47

8,5s alatt százon, de 210 a vége? Mindez egy benzines turbó motornál? Ott erősen játszottak a váltó áttételekkel. Érdekel 140nél mit eszik?

Ismerősnek van überdízel 1ese, 1éves de még ennyi bosszantó hibát, 5 éves Octáviám összesen nem volt ennyit szervízben mint ez garanciálison, főnököm 7ese is heti vendég. Nem hiába a J.D. szerint 20. a megbízhatóságban Amerikában.

Egyébként imádom a BMWket, de az áron túl a megbízhatóságra is gyúrhatnának...

HakapesziM 2012.03.26. 20:24:02

@GERI87: Ne hidd. Meglepődnél milyet gyorsul pl. a 440-es Volvo FH. 2000 Nm feletti a nyomatéka. Vontató nélkül 7.5 tonna. Persze nem erre tervezték, lassabb a váltás, mint egy személykocsinál, alacsony a fordulat, sok a fokozat, 1800 - felett már váltani kell. Megfelelő áttételezéssel nagyon gyors is lehetne, de akkor meg nem bírna 40 tonnát felcipelni a Brenner - hágón.

HakapesziM 2012.03.26. 20:24:46

@HakapesziM: Jav:Úgyértem pótkocsi nélkül.

ratsche (törölt) 2012.03.26. 20:25:02

@ChPh: ...vagyis semmiféle statisztikával nem rendelkezel, csak hülyeségeket beszélsz a levegőbe. Ezt eddig is tudtam, de azért köszönöm, hogy megerősítetted.

JmOS 2012.03.26. 22:12:54

@ratsche:

Nagyhirtelenjében a Wikipépia szerint:
"The 316 was introduced in 1999 and has the smallest engine available in the E46, the 1.9 L BMW M43"

Ezt onnnét tudtam, hogy egy időben ilyen (M43) motort szerettem volna az ötösömbe.

Krisi 2012.03.26. 22:37:11

fele ennyi (számomra) tök felesleges extrával, ezáltal jópár kilóval kevesebbel és sperrdifivel felszerelve már elfogadnám szívesen, de így ebben a formában nem kéne - ennyi pénzt meg pláne sajnálnék rá. mondjuk nem is én vagyok a célközönség :)

ommm 2012.03.26. 23:00:26

@keptelenseg: Te pedig hallucinálsz...

ratsche (törölt) 2012.03.26. 23:24:33

@JmOS: A Wikipédia sajnos szart se tud különböző piacokra készült variánsokról, és a gyártási ciklus során végbement változásokról.

1.6: N40, N45, M43
1.8: N42, N46
1.9: ismét M43

Ez mind 316i néven futott, és downsizing még a fasorban sem volt.

Nivta 2012.03.26. 23:31:46

"az újkori BMW-kre jellemző, 50:50 arányú első és hátsó tengelyterhelés-eloszlást"

Az 50:50-es súlyelosztás annyira "újkori" a BMW-nél,hogy a negyedszázddal ezelőtti E34-ben is megvolt.

" Hiszen a Honda évekkel ezelőtt, minden hókuszpókusz nélkül jóval többet kihozott egy szívó négyhengeresből."

Kár ettől hasra esni.Az ilyen magas literteljesítményű,nemlétező nyomatékkkal bíró motorok még a korabeli papírkarosszériás Hondákban is átlag alatt teljesíttettek alacsony fordulaton.Utcai versenyzésen kivül nem sok mindenre jók.Nem véletlenül nem erőltették más márkák már akkoriban sem.Az a motorkarakterisztika egy mai,1-es BMW méretű/súlyú autót alig bírna megmozdítani,a mindennapi közlekedésben kínkeserves lenne,mindeközben lezabálná a gatyádat is.

"És a zaja a teljes tartományban hidegen hagyja az autószerető polgárt, mert leginkább egy 1982-es Sunnyéra emlékeztet. Harminc évvel ezelőtt nem volt ez kellemetlen egy átlagos Nissantól, de 2012-ben semmiképpen sem inspiráló egy divatos új BMW-től."

Gyermeteg romantikával átszőtt hülyeség egy mai - vagy akár idősebb - négyhengeres esetén ilyesmibe belekötni.
Vagy ha mégsem,mutass kérlek egy olyan, a jelenkor követelményeinek megfelelő,a 116i-motorjához és karosszériájához hasonló méretű kocsit ami amellett,hogy inspirál nem '82-es Nissanra emlékeztető a hangja és nem hagyja hidegen az ama bizonyos "autószerető polgárt".

daytona500 2012.03.27. 00:15:16

@Shadow55: überdízel 1-esünk (is) van 5 éve, semmi baj nem volt vele - szó szerint.
Az ADAC statisztika szerint az 1-es megbízhatóbb mint egy Corolla.
Eddig egyik BMW-vel sem volt gondunk, szóval az ilyen örökké szervizben állós dumákat én nem hiszem el. Minden témánál van valaki, akinek az "ismerősei+ BMW-i (néha Audik, Mercik is) még a hazautat sem bírják ki a szerviztől.

Csikós általában jókat ír, de ez a cikk szar.

MilleMiglia 2012.03.27. 10:35:21

@Plumper_: Tegnap pont figyeltem erre. 2 db 1est láttam, egy férfi és egy középkorú nő sofőrrel. (M0). Ma a belvárosban lesz dolgom, hátha jobban igazolódik ez a "statisztika".

2012.03.27. 15:26:46

Ennél rondább bmw nem volt még a piacon. Legfeljebb az Izetta.

waffen55 2012.03.27. 19:55:14

Ha gondoljátok én szívesen leszek nő is csak ajándékozzatok meg egyel! :P

best 2012.03.27. 21:16:19

Sziasztok! A tavalyi 120d teszt végén volt egy mondat:
"Pedig egy 118d sokkal ideálisabb döntés lett volna."
Tehát szerintetek miért lenne a 120d-hez képest ideálisabb egy 118d?

nikó 78 2012.03.27. 23:57:40

Érdekes forma az 1-esé, maximálisan osztom azt a véleményt, hogy első és második ránézésre is szentségtörésnek tűnik.De én az előző generációval is így voltam, mostanában viszont nagyon bele tudnám képzelni magamat, még ha egy kicsit egyszerű is a belső.

ChPh 2012.03.30. 20:59:33

@ratsche: ellenstatisztikád van?
Akkor mea culpázok

ChPh 2012.03.30. 21:01:39

Amúgy legyen, ha nem is statisztika, de sztereotípia. Jobb?
süti beállítások módosítása