HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) hasznaltautó (1) használtautó (5) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

A japánoknak annyi

2012.04.24. 06:06 Tcomment

Címkék: hyundai i30

Nem valószínű, hogy bárki megvenné Golf helyett. Az i30 így is betesz jó pár konkurensnek, főleg a japánoknak.

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja

122 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr564469799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

antimason (törölt) 2012.04.24. 09:22:24

Opel P1:
i30 5 éve van a piacon.
Ceed 6 éve.

victor vacendak 2012.04.24. 09:27:28

"a japánoknak annyi".

ÉSzak-korea legutóbbi fenyegetése szerint (4perc alatt lenullázák dél-koreát) inkább a Hyndainak lesz annyi.

De komolyra fordítva, 6,5 millió a csúcsmodell? Skoda, Seat 1,4 TSI és 5,5-ért a legtöbb Hyndai-os extra már széria bennük. Röhejes árképzés, hetente reklámozva a TC-n.

A 90-es évek Accentje meg életem legrosszabb verdája volt (még most is etalon).

redriot77 2012.04.24. 09:29:07

@Opel P1: "Hogy mekkora cumi valójában a kocsi, úgyis csak 6-7 év múlva derül ki."

Szerinted melyikkel lesz több probléma 7 év múlva?
-1000ccm, turbo 3 hengeres - 125 lóerő
-1600ccm, szívó 4 hengeres - 120 lóerő

Egyik Hyundai i30, másik Ford Focus.

Térspecialista 2012.04.24. 09:44:57

Azt írja a cikkíró: "Nem valószínű, hogy bárki megvenné Golf helyett. "
Nekem meg pont egy unalmas golf helyett kéne, más autó esetén nagyobb eséllyel átgondolnám....

Térspecialista 2012.04.24. 09:52:38

@redriot77: Szörnyűek ezek a nulla ccm-es zizegő szarok. Max fűnyíróba engedném.... Semmi másról nem szól az egész, mint hogy vegyél két évente új autót. És mindezt a környezettudatos gondolkodás jegyében. Szomorú..... :(

el-enor 2012.04.24. 09:55:51

furcsa egy szerzet ez, szerintem ez a forma max a 25 év alattiaknak szól ( köztük mondjuk nekem pont nem szerintem). egy új astrát sokkal szívesebben nézegetnék a kertben, a golfot azért nem, mert nekem már kicsit magasnak tűnik, de beltérre inkább azt választanám mint ezt, ha nem lenne az a dögunalmas forma kívül. ( belül is elég... egyszerű, de mégis szép :) )
mindezek ellenére, ha lenne fiam, és megtehetném hogy ennyiért autót kapjon, és ilyet akarna... nem mondanám, hogy " nem fiam, ez ócskavas"

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.24. 10:01:47

@kofy: Ha ilyen hülye, hogy nem akar reklámozni ingyé'...

Béla, tudod a Béla 2012.04.24. 10:06:12

Nem is vártam mást, de mégiscsak annyira kiábrándító ezt a más gyártóknál nem hallott ömlengést olvasni arról hogy ez maga a tökély.

Plumper 2012.04.24. 10:30:03

@protézisesh: azért, mert az osztrákok és franciák szegények hozzánk képest. mi megengedhetjük magunknak. ezt választotta a nép, ezt kapja. én is azonnal az eBay-re megyek, ha bármi apróság kell... telefontoktól elkezdve nagyon sok minden.

@Dixhorn: hehe, én is majd akkor nézegetem őket, ha minimum 5 éves korba értek. csak addig vigyázzanak rájuk az újtulajok.

Darth_Vader 2012.04.24. 10:32:36

Ez a gépjármű gyakorlatilag a hígfossal megegyező tömegcikk.

vikibá 2012.04.24. 10:57:27

Kedves Tibi!
Elég kellemetlen, ha egy (túl)szervokormány rásegítése bármelyokbóli motorleállás miatt eltűnik. (Egy néha-néha leálló Focusban tanulgatta az asszony)
Szerintem minden autóban így kéne.
Persze koreai autót elvből nem vennék...

Dixhorn 2012.04.24. 11:00:58

@Félkegyelmű: melyik nem amelyik jelenleg a piacra kerül? :)

Globetrotter2014 2012.04.24. 11:12:25

Még mindig ez a hunyadi mánia. Könyörgöm, végre elkezdtek normális autót gyártani. Nem kiemelkedőt, kötel sem olyan szinten mint a japánok a 90es évek elején, csak nem gáz nem a legrosszabb autót. Ninc egy teljes generációs lemradásuk, így pl lehet hogy jobban öszeáll mint a lassan cssereérett Bravo vagy Megane. Jól mutat egy Golf V mellett (mondjuk mi nem mutat jól az Vös mellett), de a VIos már kifog rajta.

Nem lesz ellenfele sem az Atrnak sem a Golfnak, én a 308as mellé sem merném beállítani.

Vizsont jön az ár, ránéztem az I40re és enyhe röhögés fogott el. AZ alapár még okés de felszerelve már elég nehéz észérvet találni mellette.

Persze listaáron nem gáz, csak ugyebár a listár az autóskértáyások és balekok műsorszáma

Leonard Zelig 2012.04.24. 11:15:53

Kilóg a reklámlóláb, lebuktatok:
"Az viszont meghökkentő, hogy alapjáraton a motor mennyire csendes: gyakorlatilag olyan, mintha ott sem lenne. És ez nem túlzás, pedig a tesztautóban nem volt motorleállító."

Hát wazze, benzines autóban már 30 évvel ezelőtt sem lehetett hallani alapjáraton a motort. Hányszor indítóztam rá a 15 éves Mazda 626-osomra sorompónál!

Gyarló Hintaló 2012.04.24. 11:26:33

Ahányszor meglátom ezt a műszerfalat, feláll a szőr a hátamon!
Csakis a hűvös német elegancia!!!!

Dixhorn 2012.04.24. 11:31:54

@Gyarló Hintaló:
Az astra is német nem, elvileg. Láttad már a műszerfalát? Ennél simán kuszább és ocsmányabb, mindamellett, hogy hasonló is.

A golftól már hányok amikor beülök úgy unom, így a 3. éve. A csajom matiza nagyobb élmény.

mechanic 2012.04.24. 11:36:50

Nekem ez már nagyon bucsus...agyonvariálva kívül-belül. Nem tudom, a dizájnerek akarnak mindenáron valami sosemvoltat alkotni, és a nagy akarásnak ez a kupac lesz az eredménye, vagy a vez.ig. kéri meg Icukát, hogy rajzoljon egy cuki kocsikát...
Tudom, ízlésről vitatkozni felesleges (bár volna értelme), de ha az I30 / ceed mellé odaállítjuk ezt:

www.hfintegrale.co.uk/classic1.htm

vagy a maiak közül:

www.autoblog.com/2008/10/03/paris-2008-mitsubishi-lancer-ralliart-sportback/
szerintem egyértelmű, hogy mindkettő letisztultabb / harmonikusabb / arányosabb, mint a koreaiak. És most csak a dizájnról van szó, a technika megint más lapra tartozik.

indapass90210 2012.04.24. 11:40:51

@vikibá: "Persze koreai autót elvből nem vennék..."

És milyen elv alapján nem vennél?

butschq 2012.04.24. 11:51:07

hol a keretes írás?

amúgy biztos jó autó, de kéne a fenének

BeeTm · http://beeproject.atw.hu 2012.04.24. 11:51:11

Hol a keretes írás?
Eltűnt?

Dixhorn 2012.04.24. 11:52:44

@mechanic:

nekem csak a lancia letisztult, tetszik is. A technikát hagyjuk tényleg.

A mitsu abszolút nem, nagyon ronda,simán gagyis, főleg a csapott segget baszták el, mint ahogy a subarut is. Ezeknek jobb a lépcsős.

Arról meg ne is beszéljünk, hogy az átlag igényeknek és vásárlóknak van gyártva egy mai ilyen kocsi. A többségnek ez kell és meg is fog felelni.

LAPoska 2012.04.24. 11:54:10

@redriot77:
"Szerinted melyikkel lesz több probléma 7 év múlva?
-1000ccm, turbo 3 hengeres - 125 lóerő
-1600ccm, szívó 4 hengeres - 120 lóerő

Egyik Hyundai i30, másik Ford Focus."

Mindkettovel... az eggyikkel 3ev mulva, a masikkal 4ev mulva lessz egyre tobb es tobb problema...

Hanzsi 2012.04.24. 12:00:26

Csak én nem látom a keretest, vagy tényleg eltűnt?

Plumper 2012.04.24. 12:15:34

A csicsás, agyonvariált külső és belső kritikán aluli, és főleg, mulandó. 5 év múlva is már nevetség tárgya lesz.

és hogy NEM HALLOM a motort?! de én hallani akarom!! hallani akarom, hogy megy a motor. benzines hang kell. nem vágyom elektromos autóra (megfizetni sem tudnám), de azt imitáló öko-sz@rság sem kell. sportos dizájn és néma motor. ki tervezi ezeket az autókat? gyanítom, hogy marketingesek és cicamicák.

megint 2012.04.24. 12:27:17

"Ha kell, a világítás intenzitása erősen visszavehető", ezt most komolyan dicséretnek szánta P.T. 2012-ben? 15 éve majdnem minden autóban benne van.

Dixhorn 2012.04.24. 12:33:33

@Plumper: Engem sem érdekel a hang a kocsimban,sőt szeretném ha minél halkabb és komfortosabb lenne.(az 1,9 tdi ezt nem hozza :D ) ha hangot akarok, cibálom a motoromnak,az tényleg jó, meg nagyjából megy is. :)

lwcolors 2012.04.24. 12:42:39

Láttam mostanában közelről egypár Hyundait és azt láttam, hogy a részlet és műszaki megoldásaik minősége utolérte a nyugatot, néhol le is hagyta. Ez viszont azzal járt, hogy az áraik is megközelítették, ez van.

Az itthoni helyzetről: egyik ismerősöm házához az alapba kerülő kőzúzalékot Ausztriából hozatta. Miért? Mert házhozszállítással együtt kétharmad áron lett meg, mint a legolcsóbb magyar bánya ajánlata szállítás nélkül.

papptibi 2012.04.24. 13:08:19

@HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA: Úgy, hogy a magyar ember márkabuzi, már ha Volkswagent akar venni. Még akkor sem venne Hyundait, ha húsz százalékkal jobb/nagyobb lenne, hisz az csak egy Hyundai, és nem Vócvágen.

papptibi 2012.04.24. 13:09:20

@megint: Ma már közel sincs benne minden autóban, nézd csak meg. Mondjuk kék fénynél kötelező.

papptibi 2012.04.24. 13:10:06

@Leonard Zelig: Jó mintából válogattál.

Ciri 2012.04.24. 13:17:02

@papptibi:

"Úgy, hogy a magyar ember márkabuzi, már ha Volkswagent akar venni."

:))))

Feldobtad a napomat! :)

papptibi 2012.04.24. 13:19:35

@LAPoska: Hozzátenném, hogy a háromhengeres turbóhoz odakúrnak egy kettős tömegű lendkereket is, hogy már egy kuplungcserébe is belereccsensz.

Béla, tudod a Béla 2012.04.24. 13:21:01

@papptibi: "Még akkor sem venne Hyundait, ha húsz százalékkal jobb/nagyobb "
Ezt a 20%-al jobbat, elég nehéz mérni, és nyilván nem tud többet 20%-al, és nem is nagyobb annyival, és már mégcsak nem is olcsóbb, akkor meg miért venne egy ismeretlen Hyundait, egy majd 40 éve a kínálatban lévő kategória első Vócvágen helyett, melyen legalább nem Koreába ömlik a pénz?

Shadowbull 2012.04.24. 13:28:05

@papptibi: "Még akkor sem venne Hyundait, ha húsz százalékkal jobb/nagyobb lenne"

Ott azert meg nem tartunk. es valoszinuleg nem is fogunk soha.

Plane ha meg az arakat is hozzavesszuk.

A koreaiak nagyjabol megkozelitettek az atlagszinvonal aljat, na fel is emeltek az araikat rogvest.

papptibi 2012.04.24. 13:37:52

@Béla, tudod a Béla: Persze, ez nem számszerűsíthető, csak a VW márka megítélését és vallás jellegét akartam szemléltetni.

papptibi 2012.04.24. 13:39:22

@Shadowbull: Azért itthon a VW-t sokan a kommersz márkák fölött állónak tekintik, szerintem. Ezért nem Opelt vagy Fordot írtam.

Béla, tudod a Béla 2012.04.24. 13:54:46

@papptibi: nincs itt semmiféle vallás szerintem, legfeljebb a minőség vallása, a Golf bizonyít már majd 40 éve, és piacvezető azóta, ez sohasem véletlen, ha szar lenne nem vennék, ma más nem, a piac beárazza.

Dixhorn 2012.04.24. 13:54:53

Ha ugyanannyiba kerül mint egy VW , akkor is inkább ezt venném, nagyon megutáltam a VW-ket az utóbbi 10 évben.

Shadowbull 2012.04.24. 13:56:34

@papptibi: lehet, en ezt nem ereztem soha, legfeljebb azt, hogy a VW termekeit jobbnak gondoljak mint a tobbi hasonlo termeket, de azt sem mindenki.

Hogy e mogott all vajon valos teny vagy nem, az lehet vita targya.

Dixhorn 2012.04.24. 13:56:55

@Béla, tudod a Béla: Az nem is lehet hogy kurva jó a marketing 40 éve mi? Meg hogy a bogár meg az ős tdi megalapozta a nevet. Mennyi márka van így.. Eladják az érzetet meg az illúziót presztizs néven.

Béla, tudod a Béla 2012.04.24. 13:58:02

@papptibi: "Azért itthon a VW-t sokan a kommersz márkák fölött állónak tekintik"
Nem csak itthon, és akár tetszik, akár nem fölötte vannak.

Dixhorn 2012.04.24. 14:03:44

@Béla, tudod a Béla: Hány kocsid volt eddig? És ebből mennyi VW?

Béla, tudod a Béla 2012.04.24. 14:04:11

@Dixhorn: persze, a Bogár ahogy elad egy VI-os Golfot, vagy egy Tuareget :))
"Eladják az érzetet meg az illúziót presztizs néven. "
Mert a Cuore Sportivo, Wir leben Autos, Drive the change, stb, az nem érzet és illuzió.
Miben tud kevesebbet egy Golf6 egy Hyundai I30-nál, talán annyiban hogy a Golf lassan kifut?

Béla, tudod a Béla 2012.04.24. 14:05:30

@Dixhorn: 30-nál több, és 2 volt VW, ha nem számolom a nyeremény Golf6-ot amivel kb 8 km-t mentem :)

Shadowbull 2012.04.24. 14:05:37

@Dixhorn: " Az nem is lehet hogy kurva jó a marketing 40 éve mi?"

Nem igazan. Plane nem ilyen hosszu ideig.

Plumper 2012.04.24. 14:08:05

@papptibi: most a hamiskás magyar autó-érzületről beszélünk, vagy arról, hogy mennyit bír ki egy VW, Opel, Hunyadi és Kia 5 évesen, 10 évesen?
nekem az is számít, melyikbe mennyibe kerül az alkatrész, melyik szerelhető könnyebben (úgy értem: a kipufogócseréhez nem kell a motor egész tetejét kicserélni és hasonlók), melyik márkának milyen a szervizhálózata...mit mondanak az autószerelők? ha a strapabírásnak a VW Golf felel meg, akkor azt veszem meg 5-10 éves korában, ha a Kia vagy a Hunyadi, akkor azt. és pont ívesre f..om, hogyan néz a szomszéd és mit szólnak a felfújt szájú műkörmös libák.:-]

Béla, tudod a Béla 2012.04.24. 14:14:51

@Plumper: igen, használtan meg egészen más számít, pl kap-e az ember hozzá azonnal az első alkatrész szaküzletben féktárcsát, betétet, levegőszűrőt, bal első sárvédőt, stb. 24 féle minőségben, a low endtől a gyáriig?

Dixhorn 2012.04.24. 14:19:40

@Béla, tudod a Béla: Mázlista. :D

Akkor abban a 8km -ben azért hibamentes volt nem? :)

Nekem csak olyan 15:5 az arány, de én megutáltam egy életre.

Shadowbull 2012.04.24. 14:20:52

@Dixhorn: lehet ezt boncolgatni, mindenki maskepp latja.

En szemely szerint nem hiszem hogy valaha koreai autot fogok venni.

VW-t viszont barmikor vennek.

Dixhorn 2012.04.24. 14:26:15

@Shadowbull:

Anyám szar marutija hibamentesebb volt 40 ezer km alatt, mint bármelyik VW-m. A csajom matiza is.

Imádtam a VW-t passatot, rendes fun voltam. Abból volt 3 db.

Állandó javítás mellett is azt hazudtam még magamnak is , hogy jó kocsik. Csak később jöttem rá amikor mást is vettem, hogy nem nyújt többet max a a volt Renault-omnál. Tehát nekem keserű szájíz lett össz -vissz kb 7 év fócvágenezés után.

Anyám meg a csajom fostalácskijá után,simán ki fogok egyet próbálni és majd meglátom. :)

Dixhorn 2012.04.24. 14:28:21

@Béla, tudod a Béla: Egyiket sem. De mind az 5 ugyanaz volt volt, tehát szórást tekintve nem mondhatom , hogy egyet kifogtam és azt szidom. Mind ugyanaz a szar volt. Állandó hibák sokasága, ami halálra idegesített,mindben. A szerelő szinte a legjobb barátom lett már. :D

indapass90210 2012.04.24. 14:35:23

@Dixhorn: nekem caliberem van, annak is a leggyengébb pontja a VW által gyártott motor... és ugyanezeket a motorokat beleteszik audiba is, hát akkor mi a szarról beszélünk, mint premium meg prestige?

Presztizs az anyátok valaga, nem a német autó. :)

Az a presztizs, amikor valaki ki tud dobni 15-20 gurigát egy játszóautóra, de ne nézze már le a 4millás német tulajdonosa a 4 millás koreai tulajdonosát, meg egyáltalán senki senkit az autó alapján.

Ezeknek a "soha nem vennék koreait" beírásoknak ordít a szövegkörnyezetéből, hogy nem az EU-s piac féltése a fő indíték...

Béla, tudod a Béla 2012.04.24. 14:39:45

@Dixhorn: nekem csak új volt Bora, és Touran és lényegében semmi baja nem volt, azaz a Tourannak beűzott a ködlámpája de kulantériában cserélték.
Van viszont egy barátom akinek Passatja volt, 10 évesen 180ekm-el :)), na annak volt minden baja, de állapot szerint én 300+ ezer km-re tenném a futását. Az is a storíhoz tartozik hogy szerintem azért nem tudták soha rendesen megjavítani, mert neki is a szerelő volt a barátja, és egy 20 Ft-os OBD scannerrel akarta kitalálni mindig hogy mi baja, ezért folyamatosan cserélték benne ugyanazokat a cuccokat, mert "azt írta a computer" ;)

Béla, tudod a Béla 2012.04.24. 14:42:05

@Dövan: Én vennék Koreait, de nem egy Golf áráért, hanem tegyük helyre, és 50-60 jöhetne, ha kb Golf tudásu lenne ;)

Dixhorn 2012.04.24. 14:43:31

@Dövan: Hát azért vannak német presztizs autók bőven. :) Csak a VW nem az. De sokak szerint igen.Ezzel nincs mit csinálni.

Mondjuk nekem a VW motorokkal nem nagyon volt bajom. Inkább a váltó, ha nagyobbat akarok mondani.

indapass90210 2012.04.24. 14:46:48

@Dixhorn: a caliberben aisin bg6 a váltó állítólag. Így 150k-hoz közel igazából olyan, mintha új lenne.

indapass90210 2012.04.24. 14:47:32

@Béla, tudod a Béla: definiáld, hogy mit értesz tudás alatt!

Dixhorn 2012.04.24. 14:47:43

@Béla, tudod a Béla:

Na ja. Azt gondolom, szerintem minden kocsi jó kb 150-200 ek-ig,meg 5-6 évig aztán utána már kezdenek elfáradni. Pláne ha le is szarják, vagy mókolják őket.

Plumper 2012.04.24. 14:50:31

@Béla, tudod a Béla: volt idő, amikor a Mazdák szálltak így el árban. "jajdeédes kis autó, menjünk, nézzük meg"..aztán scheggel kifelé jöttünk a szalonból, mert annyiba került, mint más gyártónál egy közepes. (ugyanígy a Suzuki Samurai)

Tobi63 2012.04.24. 15:12:46

Ezt a cikket végig kéne olvasni mégegyszer Papp Tibi! Látszik, hogy a javítás után nem lett elolvasva, hibásak a mondatok.... (nem egyszer!)

papptibi 2012.04.24. 16:00:43

@Shadowbull: Soha ne mondd, hogy soha:)

Mental Militia 2012.04.24. 16:08:43

Szánalmas és siralmas, ami ebben a telefosott országban megy és senki nem tesz semmit, nincs érdekképviselet.
Egy ilyen gépet kipróbálnék, de a Golfot lecserélni iylenre..nem valószínű.

karlmann 2012.04.24. 16:14:04

"Érdekes, hogy ráadott gyújtással működik a szervo, bár nem tudom ennek mi a gyakorlati haszna, azt leszámítva, hogy fotózáskor nem kell beindítani a motort ahhoz, hogy egyenesbe tekerjem a kormányt."

Vazzeg Papp Tibi ennek örülni kéne, mint majom a farkának. Próbálj meg egy ilyen modern elektromos kormányszervóval szerelt fostalicskát kormányozni, ha leállt a motor. Még félreállni, vagy a trélerre felküzdeni is majdnem lehetetlen, tudom próbáltam már párszor. Egy gyengébb fizikumú ember, pláne nő, simán balesetet okozhat vele.

Mc Master 2012.04.24. 16:31:34

Hahaha, német prémiumautók, hahaha... nézzétek meg a linken a 10 legmegbízhatóbb (reliable -st) és a 10 legmegbízhatatlanabb kocsik listáját: www.reliabilityindex.com/
Megbízhatók:
1 Kia Picanto 3.00
2 Vauxhall Agila 5.00 = Suzuki Splash!!!
3 Honda HR-V 6.00
4 Suzuki Alto 6.00
5 Ford Fiesta 13.00
6 Toyota Corolla 14.00
7 Suzuki Ignis 15.00
8 Volvo S40 16.00
9 Honda Jazz 18.00
10 Mazda 2 19.00

Az első tízben két nem ászia van, a Ford és Volvo (szintén Ford)

...és a legrosszabbak:
1 Mercedes-Benz SL 376.00
2 Mercedes-Benz CL 352.00
3 Land Rover Range Rover 308.00
4 Mercedes-Benz S-Class 274.00
5 Renault Espace 257.00
6 Jeep Grand Cherokee 250.00
7 Mercedes-Benz V-Class 248.00
8 Nissan Pathfinder 245.00
9 Land Rover Freelander 230.00
10 BMW 7 Series 229.00

4 Merci, 1 BMW, 2 Land Rover ...oh, a Nissan csak valami elírás lehet :D

Itt egy másik link, persze ez is a japókkal kezdődik: www.gizmag.com/the-100-most-reliable-cars-of-the-last-decade-in-order/5657/

A Hyundai jó kocsi de ezt csak az tudja akinek már volt vagy hosszabb távon hajtott egyet, pl cégnél. Egy dolog hiányzik belőlük: a presztízs.

w a s d 2012.04.24. 16:40:00

@Leonard Zelig:
"Hát wazze, benzines autóban már 30 évvel ezelőtt sem lehetett hallani alapjáraton a motort. Hányszor indítóztam rá a 15 éves Mazda 626-osomra sorompónál! "

Az én huszonéves Škodámban meg megoldották, hogy ne lehessen ráindítani.

Montuain Bike RWD Kompressor 2012.04.24. 16:51:49

Opel Agila az nem a WagonR véletlen?

w a s d 2012.04.24. 16:52:00

Olyan választási lehetőség miért nincs a cikk végi szavazásnál, hogy a magyar papírral de szlovák árért (átszámolva 3,6 millió klímával) kellene (ha szánhatnék annyit kocsira)?

AciDuzzu 2012.04.24. 16:53:15

Addig tetszett a Hyundai amíg bájosan gagyi volt. Ezek az autók már olyanok, hogy ne lehessen belekötni semmibe, egyúttal tökéletesen sótlanok is. Olyanoknak való akik táblázatokat gyártanak a döntéshez, meg ár-érték arányt számolgatnak. Egyébiránt ők vesznek új, alsó-közepes autót, szóval sikeres modell lesz ez is, a Veloster meg biztos hatalmas bukta. Szomorú. Azért a Golf VI egy kegyetlenül jól megépített kocsi, azzal nehéz minőségben szerintem konkurálni, de borzalmasan steril élmény utazni benne.

Béla, tudod a Béla 2012.04.24. 16:59:03

@Dövan: egy autó jósága nem definiálható méterrúddal, és decibelmérővel, aki nem érzi a különbséget, a "nem mérhető" különbséget az fog Hyundait venni.
Olyasmi ez mint a high end a hangtechnikában nem mérhető herzekben és decibelekben.

AciDuzzu 2012.04.24. 17:00:25

@w a s d: "Az én huszonéves Škodámban meg megoldották, hogy ne lehessen ráindítani."

Na igen, nekem is volt olyan kocsim, amit mindig be kellett bikázni, vagy futni mellette/mögötte. Olyankor az ember sokkal többre értékeli, ha jár a motor :))

el-enor 2012.04.24. 17:27:11

@Moka_Miki:

ha megnézed melyik mercik, rögtön rá fogsz jönni... CL, SL S... ezek eléggé csúcsra nyomott autók, rengeteg extrával, ergo nagyobb az esély egy meghibásodásra,ez szerintem elég alapvető.... egy kalapácson nincs mi elromoljon, egy fúrógépen már van. BMWből is a 7es... nem egy 3as bmw, vagy esetleg C mercedes ( lelkem rá, nem mondom h megbízhatóbbak mint a japcsik, de pl nekem mióta megvan a 98as cmercim, azóta após 607ese vagy 4szer volt komoly hibával szervizbe (ez úgy 3 éves távlat ) persze, hogy a kisemberek fapados kisautói megbízhatóbbak... a vouxhall nem opel? egyébként.

papa33 2012.04.24. 17:38:24

Én nem vagyok VW fan, de ha újonnan VW-t veszek, 2-4 év múlva még VW és adnak érte valamit, ugyanazt a Hyundaiért messze nem adják. De most hogy közel azonos árba kerülnek, méginkább.
Mint az Opel-Chevi: újonnan majd azonos, néhány évesen fele annyit ér.

Na innét kezve mondjátok meg: mért vegyen az ember Kiát, I30-at, Daewoot?
Én a Corolla/Aurist választom.

Az is egy dolog, hogy hosszú távon: szervíz, alkatrészt azonnak kapok-e pl fennakadt alsó lengőkart, hátsó szélvédőt, sárvédőt, olcsó utángyártott kuplung szettet, indítót...

Köszönöm.
Mellesleg majdnem vettem , kb 3-éve egy Ceed-et, de egyszer az ára, egyszer a kiherélt légzsákok, akkor nem sokkal volt drágább a kifutó, asszem 5-ös Golf 6 lufival, légkondival, más nem kell, csókolom.

nouka 2012.04.24. 17:49:17

Ősszel érkezik a Golf VII

2013 májusában a GTI 220 lóerővel

Az összkerekes "R" verzió 290 lóerővel

2014-ben "RS" verzió 375 lóerővel

Biztos jók ezek a távolkeleti autók,de a formatervtől hányok.

A "minimál" korszakban miért kell ilyen mindenfelé hajló,hullámzó borzalmat kreálni? Ránézek a hátsó ködlámpára vagy a rendszámfészekre,és rosszul vagyok.

Honda,Mazda ugyan ez..

Ja,hogy öt/hét év garancia van rá?

Én is VAG konszernes benzines autóval járok 2007 óta,eddig 140000km van az autóban,de semmilyen műszaki hibája nem volt hál' istennek. Rendszeresen külföldön szervizeltetem, még gyáriak a féktárcsák,fékbetétek...minden olajcserén megkérdezem,hogy nem kell e cserélni még őket,de mindig "Nein! In Ordnung" a válasz:-)

Az ismerősöm KIA Ceed-jében 12000km után az első féktárcsák cseréjére került sor. Majd a hátsó ajtók kezdek rozsdásodni. 120000-nél turbócsere. Most 150000 nél ismét megjelent a rozsda,valamint valahonnan csöpög az olaj,de a szervízben csak annyit mondtak,ne aggódjon a Mercedesekből is csöpög.

Szóval ezért kell a 7 év gari?

Inkább megvárom a GTI-t

guest_ 2012.04.24. 18:10:11

@Shadowbull: nahát, leszoktál a kommentjeid aláírásáról? Meguntad végre, vagy már nem menő, vagy mi? :-)

guest_ 2012.04.24. 18:18:58

@nouka: Neked az is való. Megérdemled. Aki a Golfot isteníti, nem ült még másban, csak köpköd vakon. És persze kinyilatkoztat. Alig várom már a hetest, kiváncsi vagyok ezúttal mi változik a négyesen.

Nem tudom, az ismerősöd mit csinált a Cee'd-jével, de eddig kb. ez az első ilyen tapasztalat (?) amit arról az autóról olvasok. Biztosan nem tökéletes, de a tények magukért beszélnek. Ha ilyen kategóriájú autót kéne vennem, erősen megfontolnám.

guest_ 2012.04.24. 18:26:48

@guest_: pontosítok: a KGST autókon kívül persze.

Béla, tudod a Béla 2012.04.24. 18:42:30

@nouka: "annyit mondtak,ne aggódjon a Mercedesekből is csöpög."
Persze, 12 évesen túl a hold-föld távolságon :)

w a s d 2012.04.24. 18:44:24

@AciDuzzu: :D

(Persze nem erre a fajta ráindításgátlásra gondoltam.)

tiramiska 2012.04.24. 19:15:47

Rossz a megközelítés! Inkább az kellene, megnézni, hogy egységnyi pénzért, mi a legjobb vétel(ár-érték arány)..... Ha, ez egy Hyundai , akkor b***ki azt veszek. Valszeg ez lesz, amikor majd nyomulnak a Kínaiak. Ráadásul, ha jó autókat fognak adni..... S, ezt úgy mondom, hogy Japán FUN vagyok. Persze, ha a pénz nem számítana, rohannék Subarut venni (nem(csak) sportautót).... De, ameddig a pénz igenis számít, addig racionális alapon kell meghozni a döntést.... VW = Presztízs? Ezen, mindig szakadok a röhögéstől. LOL! Akkor, rosszul tudom, hogy buktak a Phateonnal?

ratsche (törölt) 2012.04.24. 20:27:02

@Béla, tudod a Béla: LOL
És hány ilyen kókánymester van, istenem...

Larry Silverstein 2012.04.24. 20:28:57

Nemtom mit kell sírni a dizájn miatt. Akinek tetszik tetszik, akinek nem nem. Nekem a konzervativizmus jobban bejön, úgyhogy vehetek új Ceedet ugyanezzel a technikával(vö. VW platformjáték).

Másolnak és a VW taktikáját másolják, mert az nyerőnek bizonyult.

Szlovákiai vk, itt sokan vesznek Skodát, de Hyundait, Kiát is. 4,1 milla qrvajó ár a 120 lóerősért. Perszepersze Golf 1.4 tsi lehet hogy jobb motor(jóval drágább is), garanciafeltételei sokkal szarabbak, én 4-5 évesen garanciával adom el a jóval 100 fölött futott Kiámat(na vajon nehéz lesz eladni?). Ja és a Golf kifutó modell úgyhogy ne hasonlítgassátok az árát a Kia/Hyundai-al, ami zsír új.

Az a vicc, hogy bár a VW elég jó autókat gyárt(leginkább a tapiminőségben van még előnye), akkora sznob piac mint a magyar, nincs a környéken, még a német Ausztria is tele van Ceeddel meg i30-cal.

Béla, tudod a Béla 2012.04.24. 20:33:22

@ratsche: egy magyar márkaklubban pedig rádugták az autóra a gyári scannert, "mert volt", de hiába írta ki hogy mi a hiba, rajzot is rakott mellé, nem tudta a tag beazonosítani hogy hol lehet a kocsiban a kérdéses alkatrész :)

Larry Silverstein 2012.04.24. 20:35:03

Ja és ezt az i30-at Szlovákiában 4,4 milla magyar forintért (1.6 mpi 120) már a legjobb LPG szettel hazaviszed (próbálj meg tsi-t gázosítani), aztán tankolhatod a 70 centes gázt az 1.60-as 95ös helyett(ha nem kell 98as a tsi-be).

Meg sem fordulna a Golf a fejemben, pedig az autóval nincs bajom.

Trainer2000 2012.04.24. 20:39:18

Nem értem,hogy nálatok Magyarországon miért vannak annyira bekakilva az újságírók a VW Golftól.Nem rossz autó,de nem egyszer vettem részt összehasonlító tesztvezetéseken pl Ausztriában ,nyárigumi teszteken és kijelenthetem hogy a se hús,se hal Mazda3 legalább olyan jó autó mint a nálatok bálványozott golfi..A hunyadi meg..nézzétek meg a Szerdahelyi dealer garanciós raktárát is-szinültig van lecserélt alkatrészekkel..Ez a koreai lufi ki fog pukkadni..túl gyorsan dagad.

Mc Master 2012.04.24. 20:48:39

@el-enor: Nem esküszöm meg rá, de szerintem ezeket az 'Opeleket' Esztergomban gyártották, gyártják valami együttműködésben: WagonR+ és Splash = Opel Agila, annak angol (GB) verziója a Vauxhal

kezdődik a meccs

el-enor 2012.04.24. 20:57:47

@Moka_Miki: valóban, most hogy így felhoztad bevillant itt a lakótelepen a kép mikor egy szerintem wagonr-en megláttam az opel emblémát.

ratsche (törölt) 2012.04.24. 21:02:28

@Béla, tudod a Béla: Azok a legrosszabbak.
A húszforintos eBayes hulladékkal bohóckodó kókánymester a lelke mélyén azért érzi, hogy hülye ô ehhez, ezért aztán nem olyan bátor.
Viszont aki hozzájutott valami gyári(ról koppintott) eszközhöz, sokszor rögtön szakembernek képzeli magát, hiszen a gyártó is ugyanazzal az eszközzel dolgozik. Ha volt egy-két apróbb sikerélménye a mûszerrel, onnantól rohamos hanyatlásnak indul az állapota, onnantól a legnagyobb ökörségeket is az idióták magabiztosságával vitelezi ki, hiszen "ért hozzá".

Shadowbull 2012.04.25. 06:43:25

@guest_: meguntam.

visszategyem a kedvedert?

sb

pucros 2012.04.25. 12:20:44

Szerintem az pont egy ilyen volt amikor mentem túrázni a múlt héten, és jött az erdész, megállt az erdészeti útnál sorompót emelni magának. Nem szoktam szeretni ilyen helyzetben a járműhangokat, de akkor nagyon tetszett a reggeli madárcsicsergésben az a nagyon diszkrét cincogás, amit az autó produkált. És nem láttam és nem is éreztem semmi büdöset ahogy elhaladt mellettem, majd én mellette. Gondoltam is, milyen jó kis autót talált az ember a munkájához.

fabris 2012.04.25. 14:18:35

Habár az i30 tényleg jóval drágább mint a régi volt, a Golf 6 ára, ha nemcsak a 3 ajtós fapad verzió alapárát nézzük hanem a horror áron adott extrákat, is még mindig jóval magasabb mondjuk egy i30 Comfort felszereltséggel szemben.

Mondjuk az i30 árától azért én is rendesen meglepodtem igy már a Focus/Megane/Astra-val kb. egy áron van.

Mindenesetre van még egy tulajdonsága ami a csak fotókat látott kommentelőknek nem jön át, az az, hogy mennyire praktikus és milyen tágas elöl-hátul. Sok és jó méretű pakolórekeszek az utastérben és a csomagtartóban a padlóboritás alatt is.
Kézreáll minden kapcsoló és a középkonzolon is nagyon jó, hogy magasan van minden. (A Megane-ban pl. nem tudsz CD-t cserélni a rádióban a váltótól)
És ami ma már sajnos nagyon ritka, de ebből a kocsiból jól ki lehet látni előre és oldalra is, egyedül a hátsó C oszlop ami vastag de az szinte minden kocsin az.
A túlzottan döntött és vaskos A oszlopok miatt a kilátás a konkurenciánál (Astra, Auris, Focus, Megane, Civic, Bravo) egyszerűen katasztrófa.
Bravóm van de próbáltam a fenti modelleket is, nem egy kellemes hogy egy csomó alkalommal csak a véletlen mentett meg a balesettől csak azért mert nem látni ki az A oszloptól...
Egyedül a Golf 6 amiből még jól kilátni előre, de annak a no.1. minőségűnek kikiáltott belseje számomra egy borzalom, főleg a jellegtelen formák és csúnya anyagok miatt. (Nem tartom a Bravómat jó autónak, de akik az ilyen kijelentéseket teszik hogy a Golf beltere a legjobb azok látták egyáltalán, hogy a Bravóban milyen anyagokat használnak? A Golf beltere ahhoz képest nulla...)

Amitől én az i30-al kapcsolatban tartok
az a gyenge fényezés (a Kia Ceed legalábbis is ilyen volt, könnyen karcolódott és kisebb madársz*r is képes volt felmarni) a nyesteknek tetsző gumicsövek használata a motortérben (a Ceedben szétrágták a csöveket amig nyestriasztót bele nem tettem)
és ami a cikk alapján is bejött, a nagy futóműzaj.
Ez sajnos a Ceednek és a régi i30-nek is nagy hibája volt, de azok legalább olcsók voltak.
Mindenesetre én félévesen a Ceedet eladtam, mert a futóműzaj 90km/h felett az őrületbe kergetett, rádiót se lehetett tőle normális hangerőn hallgatni.
A Bravómban meg a futóműzaj szigetelés nagyon jó, ellenben a motor ami hangos, igaz inkább a motort hallgatom mint a gumikat.

nál tartottam az sajnos a kerékzaj, fél évig volt Kia Ceedem, de megőrültem a 90km/h feletti kerékzajtól.

fabris 2012.04.25. 14:22:04

@Larry Silverstein:
Az LPG jó ötlet de ha jól tudom nincs gyárilag gázos verzió az i30-ből ugye? Mert az 5 éves garancia ugrik egy utólagos beépitéssel.

fabris 2012.04.26. 06:53:14

@papptibi:
Ha jól látom a fotókból akkor Hankook Kinergy gumik voltak a kocsin igaz? Ha igy van akkor tényleg gáz a kerékzaj, mert habár az ADAC tesztjén az eco 425 195/55 15" zajteszt szempontjából közepes értékelést kapott, van nála sok rosszabb is ilyen szempontból.

papptibi 2012.04.26. 09:18:37

@fabris: Asszem, ha ISO-minősített műhely csinálja, a garancia nem ugrik.
Ami a gumit illeti, nem emlékszem a pontos típusra, de a mintázata semmiképp sem indokol ekkora zajt, szinte teljesen tagolatlan, lényegében csak hosszanti hornyok vannak a mintázatban.

papptibi 2012.04.26. 09:21:01

@Trainer2000: Nem vagyunk bekakilva a Golftól, csak konstatáljuk, hogy a vevők be vannak kakilva tőle. Amúgy nem rossz, de leginkább az az előnye, hogy mindenből tud annyit, amennyi egy átlagembernek kell. Itthon viszont minden vw-s azt hiszi, hogy különb kocsija van bárminél.

fabris 2012.04.26. 19:59:03

@papptibi: Köszi a választ, ennek akkor utánakérdezek, mert a jelenlegi üza árak mellett az LPG nem lenne rossz megoldás.

Dr. GGG77 2012.04.28. 09:27:41

A C'eed jobban tetszik, azt vinném, ha a kettőből lehetne választani.
Csak előtte megnéznék egy 2,89 millás Bravo-t (szerintem bomba ajánlat), egy Cruze-t. És egy Octavia-t is, ha van rá jó ár.
süti beállítások módosítása