Mai Égéstér-adásunk kommentposztja. Itt letöltheti.
Megkörnyékez minket a hatalom
2012.08.09. 12:00 ommm
Címkék: mercedes lopás márk részegek cayenne
53 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr494703377
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
tomsawyer3131 2012.08.09. 14:00:11
A Harley kurva jó, a Spori szintén. Nekem 883 standardom van, majdnem gyári csupán egy szélesebb kormányt tettem bele valamint az eredeti lopakodó kipu helyett egy Vance&Hines rendszert kapott. Kurvajó karakteres hangja lett. A fékek nem annyira rosszak, ha nem ész nélkül közlekedik az ember elég. Az eredeti Dunlop gumik viszont csúszásra hajlamosak eléggé, esőben életveszély. A hátulja szar úton tényleg hajlamos felütni. Alapjában véve igényes, de azért akad egy-két rémisztően igénytelen megoldás is. Az utazósebesség ami kényelmes (nekem) 90-100 körül alakul. Kinézetre az Iron, Nightster, Forty eight ami kurva jó de ezek tényleg a drágább kategóriák. Amúgy a Cross bones is bejön nekem, bár az álom kategória (vidéken egy lakás ára).
Leadfoot 2012.08.09. 14:09:33
Az alsóbbrendű utak tele vannak kivilágítatlan, részeg biciGlisekkel, mert épp csak elugrottak a szomszéd falu kocsmájába inni egy sört (tehát tizenkettőt).
Mi a megoldás? Liberalizáljunk, hurrá!
A vasúti átjáró dettó. Ahhoz képest, hogy mennyire egyszerű nem a vonat elé hajtani, KURVA SOK vonat kontra autó baleset van...
Ez a Bírómárk-féle baromság a populizmus non plus ultrája.
Mi a megoldás? Liberalizáljunk, hurrá!
A vasúti átjáró dettó. Ahhoz képest, hogy mennyire egyszerű nem a vonat elé hajtani, KURVA SOK vonat kontra autó baleset van...
Ez a Bírómárk-féle baromság a populizmus non plus ultrája.
Frantic8910 2012.08.09. 14:14:27
@Leadfoot: A mi kis falunkba annak idején volt egy rendőr neki az ilyen 12 sörös biciklisre az volt a megoldása hogy megállított leeresztette a biciklije mind két kerekét majd tovább engedte hogy meglehet próbálni kerékpározni tovább..:)
Quadanium 2012.08.09. 14:24:35
Nagyon szánalmasak vagytok.
Akkor lettetek volna tökösek, ha részt vesztek az egyeztetésben.
Utólag mindenki tud fikázni mindent, de értelmes javaslatot keveset tudnak tenni.
Ha később nem lesz semmi az ötleteitekből, akkor lehet ökörködni.
Akkor lettetek volna tökösek, ha részt vesztek az egyeztetésben.
Utólag mindenki tud fikázni mindent, de értelmes javaslatot keveset tudnak tenni.
Ha később nem lesz semmi az ötleteitekből, akkor lehet ökörködni.
Leadfoot 2012.08.09. 14:31:08
@Quadanium: Nézd, ha értelmes lett volna az egész, én nagyon szívesen megírtam volna a véleményem, és gondolom a TC-s srácok is szívesen részt vettek volna a dologban.
De mikor egy ilyen dilettáns ember áll oda, aki a KRESZ-t keveri a szabálysértési törvénnyel, és kijelenti, hogy túl magasak a veszélytelen dolgokért osztott büntetések (pl. a piros lámpáért adott 100ezer, vagy a vasúti átjáróba pirosban behajtásért adott bünti), na ebben én köszönöm, nem kívánok részt venni.
De mikor egy ilyen dilettáns ember áll oda, aki a KRESZ-t keveri a szabálysértési törvénnyel, és kijelenti, hogy túl magasak a veszélytelen dolgokért osztott büntetések (pl. a piros lámpáért adott 100ezer, vagy a vasúti átjáróba pirosban behajtásért adott bünti), na ebben én köszönöm, nem kívánok részt venni.
ommm 2012.08.09. 14:42:44
@Zuckerbrot: Köszi!
@Quadanium: Úgy gondolod? Akkor hajrá, jelentkezz a munkacsoportba és itasd a bringásokat!
@Quadanium: Úgy gondolod? Akkor hajrá, jelentkezz a munkacsoportba és itasd a bringásokat!
Quadanium 2012.08.09. 14:42:53
@Leadfoot: Ettől függetlenül a Totalcar-os srácok nyugodtan lerakhattak volna valamit az asztalra.
Ha azt dilettáns módon kezelik, utána lehet röhögni az emberünkön, addig csak viccelődő bandáról van szó.
Ha meg elfogadják a javaslatokat, akkor mondthatták volna, hogy letérdelt előttük a hatalom és hogy örömöt szerezzen nekik.
Addig tényleg csak ökörködés az egész és üres fikázás.
Olyan tipikus újságírós. :-)
Egyébként kedvelem a cikkeiket, de ez így nem jött be.
Ha azt dilettáns módon kezelik, utána lehet röhögni az emberünkön, addig csak viccelődő bandáról van szó.
Ha meg elfogadják a javaslatokat, akkor mondthatták volna, hogy letérdelt előttük a hatalom és hogy örömöt szerezzen nekik.
Addig tényleg csak ökörködés az egész és üres fikázás.
Olyan tipikus újságírós. :-)
Egyébként kedvelem a cikkeiket, de ez így nem jött be.
ommm 2012.08.09. 14:45:04
@Quadanium: Lol. Ajánlom, túrd ki azt a cikket, melyben beszámolunk arról, amit tavaly közügyekben elértünk. Aztán gyere vissza és oktass.
SZPTRSZB 2012.08.09. 14:52:17
Van az a helyzet mikor a tehetségtelenség utat tör magának! Márpedig ha a párt karrier beindul nincs idő gondolkodni mivel tegyük magunkat népszerűvé. Szerintem ez a fideszbetyár ott baszta el, hohgy nem azért lobbizott, hogy minőségi utakat építsenek, rehabilitáljanak és ott ahol az tényleg kell. Pl 44-es út. Többen szeretnénk a srácot! Kreszt és szabálysértési törvényt olcsóbb módosítani, mint utat építeni. És minden részeg kerékpáros aki hátán viszi haza a biciklit 16 ezrelékig nyomhassa a töményet.
SZPTRSZB 2012.08.09. 15:02:57
Amúgy a régebbi honda VT blokkok (90 es évek eleje) sokkal jobban hozták a rotyogós krúzolós fílinget, mint a mai japán müanyag dömperek.
Leadfoot 2012.08.09. 15:06:13
@SZPTRSZB: "Többen szeretnénk a srácot!"
Nem vagyok benne biztos. Az útépítéseket inkább fikázni divat itthon. Miért építik? Miért ott? Miért úgy? Ehh, hiába építik, úgyis szar lesz.
Viszont mára sikerült kialakítani egy olyan képet a rendőrségről és a bírságokról, hogy azok alapvetően a nép sanyargatását szolgálják. Nyilván ennek vannak alapjai, mert mikor a trafi folyton az autópálya-lehajtónál áll, akkor egy idő után elkezdenek kialakulni az ilyen nézetek...
Na és akkor ebbe a légkörbe jön a kedves populista politikus, és megmenti a népet a gonosz bírságoktól.
Lehet, hogy az értelmesebbje átlát a szitán, de sose becsüljük le a populizmus hatalmát. Az ilyesmivel választásokat lehet nyerni, nagy arányban. És itt nem a jelenleg regnáló kormányra gondolok, bár kétségtelenül jó példa lenne.
Nem vagyok benne biztos. Az útépítéseket inkább fikázni divat itthon. Miért építik? Miért ott? Miért úgy? Ehh, hiába építik, úgyis szar lesz.
Viszont mára sikerült kialakítani egy olyan képet a rendőrségről és a bírságokról, hogy azok alapvetően a nép sanyargatását szolgálják. Nyilván ennek vannak alapjai, mert mikor a trafi folyton az autópálya-lehajtónál áll, akkor egy idő után elkezdenek kialakulni az ilyen nézetek...
Na és akkor ebbe a légkörbe jön a kedves populista politikus, és megmenti a népet a gonosz bírságoktól.
Lehet, hogy az értelmesebbje átlát a szitán, de sose becsüljük le a populizmus hatalmát. Az ilyesmivel választásokat lehet nyerni, nagy arányban. És itt nem a jelenleg regnáló kormányra gondolok, bár kétségtelenül jó példa lenne.
SZPTRSZB 2012.08.09. 15:43:13
Leadfoot: Az útépítés jó, de csak ott ahol tényleg kell! Pl M 6 helyett lehetett volna két forgalmasabb kétsávos főutat rehabilitállni teljes hosszban. Az alagutakat nem említeném. Évente 10-15 alkalommal járok rajta, zéró forgalom van rajta.
Leadfoot 2012.08.09. 15:55:13
@SZPTRSZB: Nem fejezték be, a nagy semmibe vezet. Persze hogy nincs rajta forgalom...
Az alagutakat meg divat szidni, de azért nem ilyen egyszerű a dolog.
Az alagutakat meg divat szidni, de azért nem ilyen egyszerű a dolog.
((Adam)) 2012.08.09. 16:21:38
Az jutott eszembe hogy vajon a "majd' félezer" levélből mennyi az értelmes és mennyi a trollkodás? Valószínűleg 0 értelmes ötlethez jutottak, nekik sem volt, úgyhogy bevetették a b tervet :)
SZPTRSZB 2012.08.09. 16:46:09
@Leadfoot: Ez a nem ilyen egyszerű a dolog legyen a zárszó, mert én sem vagyok olyan egyszerű gyerek, hogy ne lássak a dolgok mögé. Sajnos tisztában vagyok az úniós finaszírozású útépítések és egyálltalán, a mai pályázati lehetőségek ésszerűségi korlátaival. A lényeg valójában az, hogy a dolgok történésébe és a pénzek elfolyásába nekünk kisembereknek nincs beleszólásunk. A Viktor meg csak tolja a kis populista csinovnyikját.
Tarakos 2012.08.09. 16:56:13
A GM-nél is volt olyan, hogy a Tesco parkolójában megfektették az alkalmazottakat... (2008 környékén.)
tök mindegy 2012.08.09. 18:23:33
@Leadfoot:
divat szidni...?
de végre egy építőmérnök, aki majd elmagyarázza, hogy miért volt szükség a zsaluzatra földet hányni.
kíváncsian várom a magyarázatot.
ötdiplomás közgazdász
divat szidni...?
de végre egy építőmérnök, aki majd elmagyarázza, hogy miért volt szükség a zsaluzatra földet hányni.
kíváncsian várom a magyarázatot.
ötdiplomás közgazdász
Leadfoot 2012.08.09. 18:35:56
@tök mindegy: Nem fogom leírni. Az elmúlt 3-4 évben háromszázszor gépeltem le (ahelyett, hogy kopipészteltem volna, én hülye), háromszázszor veszekedtem emiatt okos és kevésbé okos emberekkel online. Aztán mikor szépen, sorban leírtam az érveket, az esetek többségében annyi volt rá a válasz, hogy:
1. Nekem valami anyagi érdekem fűződik ehhez, pénzért írom a hozzászólásokat.
2. Akkó' is alfőd.
3. Mindent ellopnak, rohadt komcsik.
4. Ott van a domb, azt simán be kellett volna tolni dózerrel a völgybe. Mert az úgy megy.
Meguntam. Akit érdekel, rákeres, és elolvassa. Pl. itt lehet kezdeni: www.unitef.hu/index.php?lang=HU&cid=450
Én arrafelé dolgoztam, mikor az alagutak épültek. Vicces olvasni, hogy egyesek szerint az ott alföld, meg úgy hordták oda a földet.
1. Nekem valami anyagi érdekem fűződik ehhez, pénzért írom a hozzászólásokat.
2. Akkó' is alfőd.
3. Mindent ellopnak, rohadt komcsik.
4. Ott van a domb, azt simán be kellett volna tolni dózerrel a völgybe. Mert az úgy megy.
Meguntam. Akit érdekel, rákeres, és elolvassa. Pl. itt lehet kezdeni: www.unitef.hu/index.php?lang=HU&cid=450
Én arrafelé dolgoztam, mikor az alagutak épültek. Vicces olvasni, hogy egyesek szerint az ott alföld, meg úgy hordták oda a földet.
tök mindegy 2012.08.09. 20:26:41
@Leadfoot:
köszönöm a linket.
nekem ez szimpla bizonyítvány magyarázatnak tűnik.
változatlanul nem győzött meg ez a link sem arról, hogy szükségesek voltak az alagutak.
rosszindulatú vagyok, így ahogy a magyarázkodó is írja, szokatlan hazánkban ez a technika, (mondjuk aranyos, hogy párhuzamot von az Alagúttal :-)), ezért érzésem szerint, akart ilyet tervezni :-)
végül, nem láttam az összevetésben az alagutak karbantartási költségének összevetését, a többi variáció költségével.
a kivitelezés minőségéről már ne is beszélgessünk.
köszönöm a linket.
nekem ez szimpla bizonyítvány magyarázatnak tűnik.
változatlanul nem győzött meg ez a link sem arról, hogy szükségesek voltak az alagutak.
rosszindulatú vagyok, így ahogy a magyarázkodó is írja, szokatlan hazánkban ez a technika, (mondjuk aranyos, hogy párhuzamot von az Alagúttal :-)), ezért érzésem szerint, akart ilyet tervezni :-)
végül, nem láttam az összevetésben az alagutak karbantartási költségének összevetését, a többi variáció költségével.
a kivitelezés minőségéről már ne is beszélgessünk.
Rövid Zárlat 2012.08.09. 20:27:00
Az tetszik hogy Winkler protézisragasztója olyan 25 perc táján elengedett :)
Bár hangborzadályban a mértéket a perkupai felvétellel letettétek
bip
bip
bipbipbipbipbip
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Bár hangborzadályban a mértéket a perkupai felvétellel letettétek
bip
bip
bipbipbipbipbip
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Dönci 2012.08.09. 20:48:42
Tökéletesen egyetértek avval, hogy most épp "Bíró Úr és csapata" által kidolgozott módosított dolgok javarésze nettó hülyeség. Viszont lehet vele villogni...
A parlament.hu-n elérhető módosító indítványokban egy szó sem esik ezekről.
Vagyonnyilatkozat alapján még gépkocsija sincs. Biztos, hogy Ő a legmegfelelőbb erre a témakörre?
Az életrajzának legszebb mondata: "Középiskolai tanulmányaimat Salgótarjánban folytattam, majd a családunk
vállalkozásában dolgoztam a kereskedelem és a lakossági szolgáltatás területein ."
A parlament.hu-n elérhető módosító indítványokban egy szó sem esik ezekről.
Vagyonnyilatkozat alapján még gépkocsija sincs. Biztos, hogy Ő a legmegfelelőbb erre a témakörre?
Az életrajzának legszebb mondata: "Középiskolai tanulmányaimat Salgótarjánban folytattam, majd a családunk
vállalkozásában dolgoztam a kereskedelem és a lakossági szolgáltatás területein ."
2012.08.09. 21:22:36
Szerintem is sokat javult a közlekedési morál az utóbbi időben, és szerintem ehhez sok köze van a TC-nek is. Lehet, h véletlen egybeesés, de amikortól elkezdtétek megjelentetni a közéleti lebaszós posztokat a morálról, kb. akkortól. Úgyhogy Zách Dani nyávogása csak egy ilyen rossz reflex.
Egyébként én a KRESZ-t úgy módosítanám, hogy premizálja a minél folyamatosabb haladást és büntesse a tötymörgést (pl. megengedett sebesség 60%-ánál lassabban indokolatlanul haladás, zöldnél nem azonnal elindulás). Ezért is lenne jó a jobbra fordulás lehetősége pirosnál. Arra is gondoljatok, hogy ettől csökkenne egy kicsit a fogyasztás és a fölösleges emisszió.
Egyébként én a KRESZ-t úgy módosítanám, hogy premizálja a minél folyamatosabb haladást és büntesse a tötymörgést (pl. megengedett sebesség 60%-ánál lassabban indokolatlanul haladás, zöldnél nem azonnal elindulás). Ezért is lenne jó a jobbra fordulás lehetősége pirosnál. Arra is gondoljatok, hogy ettől csökkenne egy kicsit a fogyasztás és a fölösleges emisszió.
madbalee 2012.08.09. 22:35:39
Folklórisztikus kisérőjelenség az Opel gyároz: Kijelző nélküli opel autósrádiók megjelenése az apróhirdetésekben nagy számban a 90-es évek legvégén 2000-es évek elején.
Rocko- 2012.08.09. 23:13:58
@Leadfoot: na most a kivitelező nyilván nem fogja leszarozni a munkáját. akkor se, ha tudja hogy szar.
visszakettopadlogaz (törölt) 2012.08.10. 06:43:41
Ki google oztam ki az Lazarjanos.... Azt hittem valami mindentmegmondo ujsagiro de nem
visszakettopadlogaz (törölt) 2012.08.10. 06:48:17
Na abba ne ringsassuk magunkat hogy javul a kozlekedesi moral.
koszanova 2012.08.10. 08:22:48
@shagy:
kreszmodositas@gmail.com
kreszmodositas@gmail.com
Rocko- 2012.08.10. 10:39:24
@visszakettopadlogaz: miért, te hogyan tapasztalod így a napi közlekedési életben?
GG81 2012.08.10. 11:22:37
TC-s Srácok,
A pirosnál jobbra kanyarodás nem ördögtől való dolog. Franciaországban, de ami még közelebb van hozzánk (társadalmilag is) Lengyelországban is működik.
Ami miatt itt problémák szoktak lenni, hogy ezt is járműfüggővé próbálják kikiabálni maguknak bizonyos körök, biciklisták, robogósok, mint ahogy Winkler úr is vallott. Szóval a hivatkozott országokban járműfüggetlen a dolog, mint ahogy nem lehet az ittas bringázást Budapesten és vidékre másként szabályozni...
Felvetődött az újabb egyéni mérlegelésre bízott helyzet, ezzel a több veszélyes szituációnak kialakulásának lehetősége. Mert a bringások manapság is bőven kikanyarodnak kisívben, mégha jön is autó, mert úgy van vele sávon belül megoldja az autós az egynyomsávú jármű előzését... de kíváncsi lennék amikor az egyenesen haladó bringás elé kanyarodna ki egy autós... abból lenne ám problem.
Tiszteletem.
A pirosnál jobbra kanyarodás nem ördögtől való dolog. Franciaországban, de ami még közelebb van hozzánk (társadalmilag is) Lengyelországban is működik.
Ami miatt itt problémák szoktak lenni, hogy ezt is járműfüggővé próbálják kikiabálni maguknak bizonyos körök, biciklisták, robogósok, mint ahogy Winkler úr is vallott. Szóval a hivatkozott országokban járműfüggetlen a dolog, mint ahogy nem lehet az ittas bringázást Budapesten és vidékre másként szabályozni...
Felvetődött az újabb egyéni mérlegelésre bízott helyzet, ezzel a több veszélyes szituációnak kialakulásának lehetősége. Mert a bringások manapság is bőven kikanyarodnak kisívben, mégha jön is autó, mert úgy van vele sávon belül megoldja az autós az egynyomsávú jármű előzését... de kíváncsi lennék amikor az egyenesen haladó bringás elé kanyarodna ki egy autós... abból lenne ám problem.
Tiszteletem.
GG81 2012.08.10. 11:30:40
Ez is egy érdekes videó, valahogy hiányolom a gépjárművek érdekvédelmét...
cyclechic.blog.hu/2012/08/09/mitol_lesz_jobb_budapest_tedxyouth_budapest_cyclechic_hu_klubest_osszefoglalo
Főleg a végén, amikor a kishölgy kifakad, hogymárpedig mindig az autós a hibás. Vegyük a pirosnál jobbra kikanyarodás esetét, mert az MK-s főmuki is megerősítette, ha a fenti esetben a helyzetet rosszul felmérő bringást az autós elsodor amikor szabályosan (akár nyilas) zöld jelzésen haladt csakmert kisívben elévágódott egy (és lehet fokozni is, az ittas, csak2sört ivott) bringás...
Szép új világ!
cyclechic.blog.hu/2012/08/09/mitol_lesz_jobb_budapest_tedxyouth_budapest_cyclechic_hu_klubest_osszefoglalo
Főleg a végén, amikor a kishölgy kifakad, hogymárpedig mindig az autós a hibás. Vegyük a pirosnál jobbra kikanyarodás esetét, mert az MK-s főmuki is megerősítette, ha a fenti esetben a helyzetet rosszul felmérő bringást az autós elsodor amikor szabályosan (akár nyilas) zöld jelzésen haladt csakmert kisívben elévágódott egy (és lehet fokozni is, az ittas, csak2sört ivott) bringás...
Szép új világ!
tailor13 2012.08.10. 12:28:30
Ez a közlekedési morál javulása rossz vicc.
Az elmúlt három napban motoroztam úgy 250 km-t, ez alatt úgy 5x akartak megölni. A motorom rendben van, nem szoktam állatkodni, utazótempóm országúton is max 75, de inkább 70, városban is általában 5-10%kal megyek a megengedett sebességhatár alatt, csak mert baromállatok állandóan fel akarnak lökni, keresztül akarnak menni rajtam.
Refit, dudát, motorhangot nem veszik észre, lazán lelépnek a zebrán, ha meg nem én jövök ott, hanem a hetes busz, akkor lesz lapos gyalogos.
Amúgy meg visszatérve a beszélgetés tartalmához, a segédmotorokra is kötelező az elősegélycsomag. (gondolom ezt értitek a mentőláda alatt) Én láthatatlansági mellényt is csomagoltam mellé, abból baj nem szokott lenni.
Az elmúlt három napban motoroztam úgy 250 km-t, ez alatt úgy 5x akartak megölni. A motorom rendben van, nem szoktam állatkodni, utazótempóm országúton is max 75, de inkább 70, városban is általában 5-10%kal megyek a megengedett sebességhatár alatt, csak mert baromállatok állandóan fel akarnak lökni, keresztül akarnak menni rajtam.
Refit, dudát, motorhangot nem veszik észre, lazán lelépnek a zebrán, ha meg nem én jövök ott, hanem a hetes busz, akkor lesz lapos gyalogos.
Amúgy meg visszatérve a beszélgetés tartalmához, a segédmotorokra is kötelező az elősegélycsomag. (gondolom ezt értitek a mentőláda alatt) Én láthatatlansági mellényt is csomagoltam mellé, abból baj nem szokott lenni.
koszanova 2012.08.10. 12:48:01
Én úgy látom, hogy igencsak haladunk a keleti (orosz) közlekedési morál felé. Néha a TC-n is vannak fent olyan videók, ahol jól látni, mi felé haladunk: bevágni egymás elé ész (irányjelző, fékezés, bármi) nélkül, balra kanyarodó sávból elmenni egyenesen... botrány a közlekedési morál. Nem tudom, hogy Winkli és R850R melyik városban/városrészben közlekedik, de ahol én közlekedem, ott botrányos a helyzet. Volt, hogy egy LandCruiser-es ember a balra kanyarodó sávból elment egyenesen, úgy, hogy majdnem összetört egy szabályosan közlekedőt, majd a következő kereszteződésben az egyenesen menő sávból ment el balra, (kihagyva a kanyarodót, és feltartva a többit). Napi szinten vannak ilyen sztorik, és évről évre rosszabb a helyzet!
koszanova 2012.08.10. 12:49:18
Csak mi még nem közlekedünk kalasnyikovval, meg baseballütővel. Még.
karlmann 2012.08.10. 13:05:06
A képviselő úrnak javasolnám a vizsgáztatási rendszer átalakítását. Mekkora szívás, hogy a frissen levizsgáztatott kocsira csak úgy kapom meg az érvényességet igazoló matricát, ha bemegyek érte az okmányirodába. Korábban ezt a nehéz feladatot a vizsgaállomáson sikeresen tudták abszolválni. Az, hogy egy ilyen rohadt matrica ötszáz valahány forint, ez nem is zavarna, de miért kell két helyen, szívni, sorban állni fizetni?
Vagy, most intéztem egy kocsi oldtimer vizsgáját. Arról ne beszéljünk, hogy milyen a feltételrendszer, mert az önmagában is röhej. De miért kell egyszer elmenni OT vizsgára, utána még egyszer a műszaki vizsgára, majd a végén az okmányirodába is? Egy helyen nem menne? Miért kell háromszor, három helyen várni, fizetni, tökölni, amikor egy helyen is lehetne?
Na ezzel nem foglalkozik a drága képviselő úr az fix!
Vagy, most intéztem egy kocsi oldtimer vizsgáját. Arról ne beszéljünk, hogy milyen a feltételrendszer, mert az önmagában is röhej. De miért kell egyszer elmenni OT vizsgára, utána még egyszer a műszaki vizsgára, majd a végén az okmányirodába is? Egy helyen nem menne? Miért kell háromszor, három helyen várni, fizetni, tökölni, amikor egy helyen is lehetne?
Na ezzel nem foglalkozik a drága képviselő úr az fix!
hidisas 2012.08.10. 21:19:32
Ommm sajnos a szlovák rendőrök hasonlóan korruptak mint a magyar kollégáik. Luxusautót nem állítanak meg, és jogsit visszaszerezni is csak pénz kérdése.
p0l1c3c4r 2012.08.10. 22:52:42
kinek van Samsung telefonja? (amelyik beledalol az első egynegyedben)
Majdénmegmondom 2012.08.10. 23:35:07
Bakker, a vonaton mindenki engem nézett, mikor vonyítva felröhögtem a rabbi fitymás vödrén... :)
Nagyon jó volt, még több ilyet!
Nagyon jó volt, még több ilyet!
Krapulax_ 2012.08.11. 15:12:50
Nem tudom, én még a vidéken kifejezetten cigányokat bírságoló rendőrökről nem hallottam, nem valami lmp-s legendáról van itt szó?
Viszont hallottam már cigányok ellen intézkedni nem merő rendőrökről, és cigányok által megtámadott rendőrökről és rendőrörsről is, bár indexes körökben ilyet állítani bizonyára felér egy sértéssel.
Viszont hallottam már cigányok ellen intézkedni nem merő rendőrökről, és cigányok által megtámadott rendőrökről és rendőrörsről is, bár indexes körökben ilyet állítani bizonyára felér egy sértéssel.
raleigh 2012.08.11. 21:24:08
Zach Dani reakcioja a piroson jobbra kanyarodasra szerintem egyszeruen csak annyi, hogy ellent kell mondani egy szamara nem szimpatikus szemelynek (aminek az alapjat most nem vitatjuk). Valamint a Magyarorszagon minden rossz beidegzodes. Ez utobbit altalaban azokon az embereken tapasztalom, akik nem eltek meg kulfoldon, vagy csak maximum Svajcot lattak.
A piros lampan jobbra kanyarodas egesz Eszak-Amerikaban engedelyezett es ott koztudottan nincsenek jobb soforok, valamint a jogositvany megszerzesehez sem kell az alapveto eletfunkcioknal magasabb IQ.
En az atszokasnal egyedul azt szivom meg, hogy megnezem a keresztezendo zebrakat es azt, hogy jonnek e balrol autok, viszont a szembol balra kanyarodokat kifelejtem neha :-) balesetet ilyesmi viszont nem okoz.
Velemenyem szerint egy elhetobb kresz eppenhogy csokkenti a feszultsegeket javitva ezaltal a kozlekedesi moralt is.
A piros lampan jobbra kanyarodas egesz Eszak-Amerikaban engedelyezett es ott koztudottan nincsenek jobb soforok, valamint a jogositvany megszerzesehez sem kell az alapveto eletfunkcioknal magasabb IQ.
En az atszokasnal egyedul azt szivom meg, hogy megnezem a keresztezendo zebrakat es azt, hogy jonnek e balrol autok, viszont a szembol balra kanyarodokat kifelejtem neha :-) balesetet ilyesmi viszont nem okoz.
Velemenyem szerint egy elhetobb kresz eppenhogy csokkenti a feszultsegeket javitva ezaltal a kozlekedesi moralt is.
pobeda 2012.08.13. 13:32:09
Egy emlegetett HD police, anno.
auto.indavideo.hu/video/Totalcar_83_adas_2004_oktober_2_-_Harley_Davidson_Electra_Glide_Police
auto.indavideo.hu/video/Totalcar_83_adas_2004_oktober_2_-_Harley_Davidson_Electra_Glide_Police
hobele__ 2012.08.14. 11:16:24
vidéken kb 10-11 éve, 50es robogóval sima igazoltatás... biztosítás,minden rendben, nyugodt voltam, nem lehet gond. Erre rendőr azt mondja: 'kötelező tartozékok?'!!!
én: tessék?
rendőr: Izzókészlet, elsősegélycsomag!
én: 'komolyan kell erre is?'
rendőr: 'Kedves ...úr, ezt meg sem hallottam'
20 percig okoskodott, aztán nagy nyájasan elengedett, hogy még ma szerezzem be ezeket... Persze motorosboltban is csak néztek.
18 éves voltam, élvezte hogy paráztathat, és szopathat... kösziii
Izzót biztos könnyen cserélek az útszélen... főleg manapság bármilyen járműben
én: tessék?
rendőr: Izzókészlet, elsősegélycsomag!
én: 'komolyan kell erre is?'
rendőr: 'Kedves ...úr, ezt meg sem hallottam'
20 percig okoskodott, aztán nagy nyájasan elengedett, hogy még ma szerezzem be ezeket... Persze motorosboltban is csak néztek.
18 éves voltam, élvezte hogy paráztathat, és szopathat... kösziii
Izzót biztos könnyen cserélek az útszélen... főleg manapság bármilyen járműben
ixtom 2012.08.14. 21:59:13
Ma végighallgattam a 28, 28b, extra A-B oldalt, és ezt (+bukótér). Állat volt mind! :D
Mondjuk a medencés rész a telefonos prüttyögés miatt élvezhetetlen... (de legalább lett felvéve valami értelmes is)
Itt meg légyszi rakjatok egy "égéstér tag"-et mert most arra nem listázza ki a blog a bejegyzést. Köszi!
Mondjuk a medencés rész a telefonos prüttyögés miatt élvezhetetlen... (de legalább lett felvéve valami értelmes is)
Itt meg légyszi rakjatok egy "égéstér tag"-et mert most arra nem listázza ki a blog a bejegyzést. Köszi!
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.15. 05:31:22
0.8 az nem reszegseg
az 2 pohar sor
azzal itt kocsit lehet vezetni, nem bringat....
az 2 pohar sor
azzal itt kocsit lehet vezetni, nem bringat....
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.15. 05:43:10
jobbra kis ivben a piros stop tablat jelent, tok normalis, hogy kikanyarodhatsz, ha nem jon senki
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2012.08.15. 05:49:21
amerikai rendorrel se alljal le vitatkozni, csaxolok
kicsit sokalltam a gyorshajtasert a tikettet, amit probaltam szova tenni,
erre megkocogtatta az oven levo bilincset
teljesen ertheto valasz volt
kicsit sokalltam a gyorshajtasert a tikettet, amit probaltam szova tenni,
erre megkocogtatta az oven levo bilincset
teljesen ertheto valasz volt
PITTA 2012.08.22. 15:33:35
Ha már vasúti átkelő... Javaslom a cikk erejéig meglátogatni a Szemeretelepi vasúti átkelőt a reptéri gyorsforgalmi mellett. Szakállas sorompó + bakter. 10 percen túl is zárva tartható, maximum 20 percig. :-)
3 éve készen van az elektromos lámparendszer, de nem kapcsolják be, mert nem biztosított a kihajtás a gyáli útra. :-)
3 éve készen van az elektromos lámparendszer, de nem kapcsolják be, mert nem biztosított a kihajtás a gyáli útra. :-)