HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) Audi (1) audi (14) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) Mazda (1) mazda (7) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) Mitsubishi (1) mitsubishi (2) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) Opel (1) opel (14) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) TEK (1) tek (2) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) volvo (4) Volvo (1) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Ha újságíró, hazudik

2013.05.15. 05:45 Tcomment

Címkék: mazda csikós zsolt xedos

„Kérlek, mondd meg előre: az autótesztelővel akarsz-e dumálni, csak haverkodásból jöttél egy kis trécselésre, avagy Csikós Zsolti véleményére vagy-e kíváncsi. Nagyon nem mindegy.”

Kapcsolódó cikkünk kommentposztja.

124 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr255300789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Negrogo 2013.05.15. 09:31:25

@visszakettopadlogaz: A leg "autobb" autok a 80-as, 90-es evekben keszultek akarhonnan is nezzuk! 90-es evekben mag mar ABS, A(D)SC, 4/6 legzsakos vasak jottek alapbol akinek kell a biztonsag tudat, viszont max EuroII-esekrol beszelunk aminek lehet hatranya ahoy irtak is a cikkben. Akinek van egy 15-20 eves jo allapotu autoja az kap figyelmet es riszpektet miatta. Amit persze nem ert az uj autos (4-5 eves) es lenezoen konstatal. Nem erti hisz az ove 10x tobbet er. Azt se, hogy az ujnal az, hogy egyben van az nem a o erdeme ellenben egy regi autonal ami mar a tulajon mulik. Az meg tenyleg ugy van, hogy ami ujabb az nem biztos jobb is. Egy E30 jobb mint egy E36 ahogy egy E39 is jobb mint egy E60.

Luighi 2013.05.15. 09:37:09

@Hammer: Télleg csak 8! Most számoltattam meg a francia szobalánnyal. :-)
Hijába no nem értek a lovakhoz...

Luighi 2013.05.15. 09:37:41

@Hammer: Télleg csak 8! Most számoltattam meg a francia szobalánnyal. :-)
Hijába no nem értek a lovakhoz...

Luighi 2013.05.15. 09:45:29

Hülye blogmotor :-(

Tudtam én hogy nem kellett volna hagyni magam a hülye sznob haveroknak rábeszélni egy 8 hengeres katyvaszra a 12hengeres LAMBO helyett!

Jarics 2013.05.15. 09:56:31

Remek írás, köszönöm. :-)

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2013.05.15. 09:58:45

Nem biztos, hogy értem miről akar ez szólni.

Mindenesetre bajok vannak ott, ha valaki nem látja be, hogy egy mai, új autó jobb mint egy régebbi.

Most a tetszik-nem tetszik kérdés megint más, meg hogy mire van pénz.

vikk007 2013.05.15. 10:08:31

erre van pénze...
nem megy 160-nal...
nem töri össze...
nem megy Kölnbe...

és akkor minden OK !

adamFZR 2013.05.15. 10:15:10

Én a motoroknál vagyok ugyanígy. Ha megkérdezik melyik jó, egészen egyértelműen egy mai ABS-es, kipörgésgátlós, elektromosan állítható futóművű motorra dobnám a kesztyűmet. Keveset fogyasztanak, vészhelyzetben elég messze lehet velük menni, míg a számítógép megmenti a seggünket, és biztosan elindul reggelente.

De amíg olyan motorok után is lehet vágyakozni mint a szellemként létező HONDA EXP-2, vagy érezheted magadat Mavericknek egy GPZ900r ósdi plexije mögé búja, esetleg egy Royal enfielden elpöfögsz nyolcvannal, addig titokban mindig ilyen ósdi gépekért fogok rajongani, és hajtani a hétköznapokban.

És ha sok pénzem lenne, úgy vélem ez csak súlyosbodna. :D

Az új jó, de a régi jobb!

Mérges 1234 2013.05.15. 10:25:53

@Gábor (Gee Halen):

A jobb az elég tág kategória, igen a tartóságtól eltekintve mindenben fényévekkel jobb.

10 év alatt többet változtak az autók, mint a megelőző 30-ban.

szemeteske 2013.05.15. 10:39:19

OFF: a 2001 utáni Xedos 9 nagyon állat kocsit.

McZozo 2013.05.15. 10:40:37

Nekem 6 evig volt egy xedos 6 om a v 6 ossal a maga idejeben es elmondom a legjobb autom volt mai napig erzekenyen gondolok ra es visszakivanom. eleg nagy darab ember vagyok de nekem sose volt szuk, a belseje egyszeru votl de elegans a klima fokra alithato es sosem riszalrta semmilyet nemet autopalyan 200 at siman folyamatosan vitte de volt hogy Bmw wel versenyeztunk es felkocogott 240 re is. Lustasagat u gyancsak nem ertem mert a gyari gyorsulasa is valami 8.2 volt akkori bmw k nagy reszet siman verte gyorsulasban es par nagy mercivel is osszemertem anno es nem vallot szegyent ott se. Fenyezese tenyleg fantasztikus volt hat ev utan is ugyanugy ragyogott egy mosas utan mint ujkoraban, egy egy kavicsfelverodes nem hagyott olyan nyomot mint egy mondeon. Miutan eladtam ra 6 evre lattam tobbszor is a vaci uton egy sportfelniot rakott ra az uj tulajaazon kivul ugy nezett ki semmi mas valtozas n em tortent es szepen ment

Dynax5 2013.05.15. 10:42:42

Csikós úr, teljesen igaz amit írtál a Xedos 6 "töréstesztéről", és amúgy az egész 20 évvel ez előtti színvonalról, de a te családod is beül a régi Mercibe, a Bianchi-ba, stb...
-Nem jelent ez neked némi "stresszt"?

Itt érzek némi ellentmondást de nagyjából egy ilyen hármas nézőpont fedne le bármilyen tesztet egy kocsiról! Így van!
-Kár hogy nem így íródik mindegyik...

kkn 2013.05.15. 10:47:18

@Gábor (Gee Halen): Nem, a bajok ott vannak, ha azt hiszed, hogy az a jó másnak, ami neked.
Mert a jobb szubjektív, neked jobb az új autó, másnak nem.
Csak el kell fogadni, hogy mindenki más, nem kell érteni, másnak miért nem jó az új, és kész, akkor nincsenek bajok.

awsedrftg 2013.05.15. 10:53:57

Csatlakoznék Hanzi-hoz (2. hozzászólás)!

"Jó jó...de hogy van Dezső?
Mi újság a Puch fronton?"

Zsoltot nagyon elfoglalta az angol verzió....sajnos. Pedig a commentek száma alapján ez nem nagyon indokolt....

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2013.05.15. 10:58:11

Ez őszintének látszik. Jó kis írás volt ismét, élveztem. :-)

SwedishRunner 2013.05.15. 11:03:41

@Faby: miért nem fotózzuk füvön/terepen? 8-) Engem érdekel....

ommm 2013.05.15. 11:12:54

@ingyenmedve: Látszik, képben vagy és egyáltalán nem vagy elfogult semmilyen irányban.
Talán elkerülte figyelmed, de ott a szerző neve, Szilveszter az egyik gyakornokunk - bár lehet, te többet tudsz róla - és mint olyan, autóbuzi.
Egy márkaszervizt üzemeltet a családja, valami rálátása csak lehet a dolgokra.
Azon pedig elcsodálkozni, hogy miért nem kell minden szart megmenteni, csak egy vérbeli troll tud.
Üdv

ommm 2013.05.15. 11:15:38

@MidlifeCrisis: "Igaz az autós lapokat böngészve még a friss összehasonlító tesztek esetében is előfordul, hogy egyik-másik résztvevő motorizáltság, vagy felszereltség szintjén lóg ki (néha elég durván) a sorból, annak ellenére, hogy lenne esetleg olyan változata is, amelyik sokkal jobban illeszkedne a többi alany közé... "

Mindig abból kell dolgozni, amit az importőr a tesztflottába állít. Ezért lehetnek eltérések, bár azokat, olyankor illik megjegyezni vagy nem túl súlyozottan venni.

ommm 2013.05.15. 11:17:39

@awsedrftg: Egyrészt. Másrészt pedig Csik COTY-tag és ez komoly kötelezettségekkel és sok-sok utazással jár.

The Good Boy ! 2013.05.15. 11:18:44

@novothauto: Na kérem szépen, erről van szó!
Én mint autóbolond is mindig erre a megállapításra jutok, ha autó téma kerül terítékre.
Szép dolog az autós buzéria, de valljuk be, az itt a tc.-n olvasó, kommentelő törzsközönség elég jelentős aránya ugyanígy gondolkodik, csak sokszor fél ezt bevallani.
Én is napokig használt, magam által buherált mercikkel fekszek és kelek, egy-egy Csikós szerelős poszt után, meg napokig a hahu-t bújom, de tapasztalatból mondom, amikor arról vagy szó, hogy esetleg egy ilyenre pénzt tegyek le az asztalra, akkor a láb beremeg, zabszem betokosodik, pénztárcában matató kéz berezonál, döntés elnapolva. Saját tapasztalat, pedig még az asszonypajtás is sutba vágta racionális énjét, és olyan mondatok hagyták el a száját, hogy "vegyél egy olyan autót végre, amit te is tudsz szerelgetni, ha van hozzá időd és kedved". Aztán inkább visszaülök a mára iskolás korba lépő japánomba és nem vágyom másra, mint a megbízhatóságára. 4-5 éve folyamatosan szemezgetek, de tudom, soha nem fogok meghozni egy ilyen döntést (és ez nem a pénz kérdése).

A poszthoz: Zsoltinak elég sok személyisége van, és ez most kijött egyetlen posztban:)
Maradj őszinte, max a beszélgetés elején tegyél ki egy "sárga cetlit" a várható mellékhatásokról a tájékoztatás céljából a mondandóddal kapcsolatban, mint a szerelős posztok elején a trollok ellen.

230e 2013.05.15. 11:26:20

Pont beletaláltatok ezzel a cikkel. A barátnőm füzesabonyi, és az elmúlt másfél évben, valahányszor megyünk a szüleihez ott megyünk el egy eladó Xedos-6 előtt, amit ott áll az egyik ház előtt eladó táblával, magyar rendszámmal, és viszonylag szép külsővel. A múlt héten is ott volt még, és nem tudom felfogni, hogy egy ilyen 90-es évekbeli különcség miért rohad még ott.

230e 2013.05.15. 11:34:49

Az Audis cikk pedig ott sajnos nem kommentelhető. Kissé elfogultan egy egy 123-as merci beleférhetett volna, vagy egy 524td BMW (vagy a 205 helyett egy kicsit nagyobb Peugeot). Ugyanakkor leírt kocsik a 90-es évek behozatali záporában ide került, sokáig itthon szervizelhetetlen, újonnan itthon nem kapható autók, melyekből nem gányoltat találni egy sci-fi lehet. Érdekelne, hogy van-e esetleg, már a 90-es évek elején itt vásárolt, szép állapotú, rendesen szervizelt ebből a kategóriából.

Globetrotter2014 2013.05.15. 11:56:28

Vicces, az újságírói őszinteségről ovlasni :)

A Xedos egyébbként remek darab volt akkoriban is, de hazavágta a drága Yen, és persze a japánok akkor még nem áltak jobban presztizzsel mint most a Koreaiak...

Ádi F. 2013.05.15. 12:10:22

@230e: Szerintem egész jó összehasonlítás volt, az audi kivételével egy kategóriába tartoztak, viszont hiányzott a menetpróba... Volt, illetve van ilyen peugeotunk és régen, még lánykorában, amikor autópályáztunk vele, 140km/h-nál sem fogyasztott többet 6l-nél, a differencia az áttételezésben lehet, a miénk 1.9-es és valszeg hosszabb a végáttétele... Az 524-es bmw mellé szerencsésebb lenne a w124-et választani, hasonló felszereltség/állapotban, egészen jó cikk születhetne belőle, bmw versus mercedes ilyen még nem volt...

=Daniken= 2013.05.15. 12:11:52

Te Csík!

én úgy örülnék, ha a barátaim nagy része-az a kevés- ilyen korrekt és őszinte lenne. Mert aki ismer és szeret Téged, az gyakran olyat is mond, amit nem biztos hogy hallani akar, de ilyet az ember akkor mond, ha jót akar, illetőleg ha a legjobb szándékkal is de lökni akar a másikon egy picit, ha beakadt a lemez és még mindig Chuck Berry az Isten, miközben már hol van a Beatles, meg a Scorpions, nem beszélve a mostani, valóban tehetséges és tényleg feltörekvő zenészekről...tartalmasabb lenne a világ. Bocs, a zenekarokat cserélje vki nyugodtan autó típusokra, de az itt úgyis mindenkinek megy! ;-)

awsedrftg 2013.05.15. 12:18:40

@ommm: Igen, igen, tudom azt is. Büszke is lehet rá, sőt gondolom mindenki aki ismeri örül is neki.... de sajnos mi olvasók a szerelős, Pontonos stb. (belsőség) cikkek számának meredek esését érzékeljük ezáltal, így az örömünk nem teljesen őszinte! :-)

Körömcsiga 2013.05.15. 12:25:55

"'Oldallégzsákok és 5 csillagos NCAP minősítés nélkül életveszély ezzel vagy azzal az autóval forgalomba menni..!"

Mázli kérdése! Ismerősöm ugyanilyen Xedos6-ot csapott egy betontömbnek és karcolással megúszta. Másik ismerősöm új A8-cal csapott olyat, hogy életveszélyes állapotba került... De az új negyed frontátfedéses teszten sem virítanak a csoda 5 csillagos ncapos autók... Ja hogy a tesztre lettek készítve? ...

igazi hős 2013.05.15. 12:29:08

@Ádi F.: Szerintem meg a Golf lóg ki a kategóriából, ugyanis a másik kettő címkéje egyértelműen a melósautó. Ha éppen nincs létra a tetőn és tele szerszámmal a csomagtartó, akkor is ez látszik rajtuk.

Rocko- 2013.05.15. 12:51:11

ejj, Söndörnek csak a 626-nál kellett volna maradnia, én asszondom.
de ha már így alakult, akkor a Xedos 6 se rossz.
főleg a színe.

Faby 2013.05.15. 13:07:09

@SwedishRunner:
Röviden arról van szó, hogy egy személyautó - hangsúlyozottan személyautó, akkor és ott éppen a szent zöld volt az alany - nem természetes közege a terep, a füves placc. Lehet persze, hiszen miért ne, csak nem az igazi így fotózni. Kb ennyi maradt meg bennem.

Slippery Slick a menetlabilizátor 2013.05.15. 13:17:01

Persze, hogy jó kocsik! Sott, ha dombon laksz, akkor még biciklivel is le tudsz gurulni az ABCbe.
De ilyen kocsikat, csak akkor veszel számba, ha nincs pénzed egy rendesre. Mert ez van. Magyarország nagyátlaga a nyugat levetett gonceit hordja és ha tényleg elhisszuk magunkról, hogy van kulonbség a fenti 4 autó kozott, akkor már csak egy lépés, hogy megírjunk egy ossznépi best sellert a Szartól a fosig 50 árnyalata címmel.

kitiltott, de seráfütty 2013.05.15. 13:28:24

@JohnyG: Az utolso mondattol ugy felrohogtem, hogy kijott ket csepp sarga kozben:-D

Viszont az teny, hogy azert az adott peldany a legjobb auto, mert nem fert mas bele a keretbe es magunkat akarjuk allandoan hatba veregetni es megerisiteni, hogy mekkora asz dontest hoztunk es a tobbuek milyen kretenek, hogy ezt nem ismerik fel...

giriz 2013.05.15. 13:41:19

Ezt végig röhögtem :)

Slippery Slick a menetlabilizátor 2013.05.15. 13:45:39

Ja, hát nem mondom én, hogy nincs szuksége az embernek valami perverzióra. Meg ha a legózáshoz már nagyok vagyunk, egy Kolosszeum felhúzásához meg kicsik, akkor tényleg megoldás lehet egy kettes golf csavarozgatása. De b@sszameg, ez csak egy pótcselekvés, egy kompromisszum, egy bronzérem saját életunk dobogóján.

Ádi F. 2013.05.15. 13:48:28

@igazi hős: Igazad van, de a pug sztem nincs olyan szörnyű állapotban a képek alapján, én kategória szerint próbáltam csoportosítani.

Hun_Fighter 2013.05.15. 14:08:43

Csík, azért nem készülsz semmilyen aszketizmusra ugye? Aggódom érted ez után a poszt után. :) Nehogy becsavarodj nekem, mert ha te nem írsz a TC-re, akkor az utolsó indokom is elveszik arra, hogy miért olvasom még mindig a TC-t...

xm95 2013.05.15. 14:11:32

@visszakettopadlogaz: Nekem mondod? Cadillackkal járok, lányomnak elso kocsinak Nissan "bakancs" Micra, feleség Mini Cooper (BMW), fiam E30 kombi, ismerős fiatal nőnek meg csakis új városi szaladgálót ajánlottam, mert ez volt neki a legideálisabb. Tökéletesen egyetértek veled is, meg Csíkkal is!

Gyurma73 · https://plus.google.com 2013.05.15. 14:18:47

milyen szép formájú a xedos még mindig.
a mai autók majd kétszerannyi súllyal tudják ugyanazt a fogyasztást.
a 2 es golf 800kg a 7 meg 1400.
azért valamit csak fejlődött a technika:-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.15. 14:31:39

"De ettől még az öregek szerethetők, nagyon is, mert gépszerűek, mert esetlenségükben sokkal közelebb állnak a szívünkhöz, mert úgy érezzük, ha azokat vezetjük, még van közünk az autózás romantikájához."

A francot :D Mert fenntarthatóak.
Nekem is öreg autóm van, ha baja van, emberi költségvetésből meg lehet javítani, és lehet hozzá cuccot szerezni. Emberi tudással meg lehet oldani, nem márkazservizek spéci cuccaival. Márpedig aki ilyet használ (nem youngtimernek tartja), annak nincs pénze márkaszervizre.
Ennyi. A közlekedésben részt venni meg, alkalmasak, a KRESZ ezekre is vonatkozik.

Komoly feladat lesz olyan vasat keresni, ha a mostanit lecserélem, amiben nincs pl. kéttömegű lendkerék.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.15. 14:32:30

@JohnyG: Vagy kényszerűség, mert pl. ez az, amit autó címén fenn tudsz tartani.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.15. 14:36:27

@igazi hős: Azám, csak megint részrehajló nekem a cikk. Két melósautó, meg egy kifejezetten megkímélt, oké, de mi van azokkal az Audi B-kkel, amik nem megkíméltek, de nem is olyanok, hogy 0 törödést kapnak? Én olyat is odatettem volna.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.15. 14:48:40

@novothauto: Hát, az enyém 23 éves, nagyon bonyolult és drága dolgok nem szoktak beszarni rajta, csak apróságok. Meg egy csomószor én teszem tönkre :)

De ez azért felel meg nekem, mert amúgy is keveset használom, és úgyis csak erre van pénzem.
Viszont ha éppen kell, akkor kurva jól jön, hogy ott egy autó.

Manarola (törölt) 2013.05.15. 14:50:35

1x azt írtad, hogy 3 korsó sör után, amikor nagyon akadékoskodik valaki, hogy mégis melyik a legmegbízhatóbb autó, akkor elárulod, hogy a Mazda. Most se mondj mást :)

Slippery Slick a menetlabilizátor 2013.05.15. 15:10:24

@Manarola: A Mazda, meg egyáltalán a japán. Ezt szeretjuk hangoztatni, hogy mennyire jó. Nemmondondom, ez most a masodik mr2 roadsterem és imádom. Nagyon fordul, nagyon megáll, patent a váltó, de arról miért nem beszélunk, hogy az 1zz-fe motor konkrétan egy gyári hulladéka a Toyotának. Alulméretezett a dugó, leragad az olajlehúzó gyuru, renszeresen megnyalja a 4. hajtókarcsapágyat és mindezt úgy, hogy rendesen szervizelve van. A "híres" rx-8 wankel meg csak papíron bírt ki még eddig 10 évet. A jápán autó szerintem csak akkor jobb bármitol, hogy olyanok és úgy hajtják akiknek az a lényeg, hogy sokáig bírja.

Dezső bácsi 2013.05.15. 16:01:49

Ez az omm miért pofázik ebbe (is) bele?
Most nem is róla van szó..lehet ez a baja?:))

TaaT 2013.05.15. 16:15:11

@Gyurma73: Ha már a kettesgolfból a legkönnyebb súlyát írtad, akkor a heteshez is az kerüljön, ez wiki szerint 1050kg.

Amúgy ha rendes fizetésből élnék akkor a garázsban min 1db ÚJ autó mellett ott állna vmi jófajta hobbiautó a 80-90-es évekből... mind2 típusnak megvan az előnye és a hátránya...

kitiltott, de seráfütty 2013.05.15. 16:16:47

@Gyurma73: meglepodnel, milyen sulyuak tudtak lenni az autok a kilencvenes evek vegen is... Itt vedd figyelembe a tengelytav es egyeb novekedeseket is a generaciok kozott.

RÁJEN · http://szirszarjaim.blog.hu 2013.05.15. 16:20:06

Újabb jó írás - szeretem az ilyen agyasakat!

w a s d 2013.05.15. 17:35:05

@Gyurma73: @TaaT:
Vagy ott a Xedos 6 2 literesben, amire 1190kg- os adatot találtam, meg az új 6os, amire szintén 2 literes benzinesben 1300kg- ot. (És még abban sem vagyok biztos, hogy ugyanúgy lett a kettő mérve, mert az újéban lehet, benne van a benzin, a vezető, meg valamennyi csomag, ami bele van számítva sokszor az európai adatokba mostanában, és valami 80-90kg pluszt jelentenek.)

w a s d 2013.05.15. 17:42:08

@w a s d: A zárójeles résznek utánanézve a német Mazda oldalon 1375kg- ot írnak, 75 kg- os vezetővel, vagyis valószínű, az 1300- ban nincs benne. De így is csak 110 kg a különbség. Meg 30-40 cm plusz a mai 6- os javára.

pet77 2013.05.15. 17:51:08

Dezsavü érzésem volt, pedig csak a végén néztem meg, ki írta!
Éljen Csikós Összes személyisége!
Ez a morcos márcsak azért is tetszik, mert hasonlít rám...

pet77 2013.05.15. 17:54:19

@ommm:
Ez a tagság mit jelent, ill. összefüggésben van-e azzal, hogy mostanság kizálólag csapnivaló cikkeket lehet itt olvasni???

Troll-e az olvasó, ha öszinte?

(ezt csak úgy mellesleg írtam, a címre hajazva)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.15. 18:06:05

@pet77: Meg mert az mondhatja a hülye kérdésekre, hogy nézd már meg a gúgliban te energiavámpírbarom.

pet77 2013.05.15. 18:15:19

@ColT: Engedd meg, hogy tájékozatlan legyek:)

pet77 2013.05.15. 18:17:06

@ColT: Régi dízelekről is olvashatnék ott, de inkább itt teszem,...ha érted, mire gondolok...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.15. 18:28:25

@pet77: Arra gondoltam, hogy az ember morcosabb énje mondhat olyat, amit írtam. Az energiavámpírbarom nem neked szólt. Lespóroltam az idézőjelet, reméltem, nem lesz félreérthető.

Lowtyo 2013.05.15. 18:54:49

faszé' telefonálgatsz söndöröm?

Epercsibe 2013.05.15. 18:59:43

Volt 2.0V6 Xedos 6-om. Akkoriban nagyon szerettem, iszonyatosan pörgethető motorja volt, mellette elképesztően halk. A 144LE-t ellensúlyozta a súlya, kb 9s alatt volt 100-on. Mellé 10.5L-t fogyasztott intenzíven használva Bp-en, ami egy V6-tól egyáltalán nem rossz. A formája (már ami nem összetört) nagyon szép. Az ülése kényelmes volt, a váltója finoman járt. szerintem egy nagyon szerethető autó.

A kormánya volt egyedül érthetetlenül nagy átmérőjű és a műszerfala a kornak megfelelően nem túl szép, illetve kis koccanásnál is összehajtódott az egész autó, de akkoriban a többi sem volt jobb.

siriuswhite 2013.05.15. 19:40:06

@ingyenmedve: vagy: annyi kilométer van benne amit az óra mutat és csak szimplán szar az Audi!

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.15. 19:41:33

manapsag mar minden audi 80 gyanus amibol nem szobafestok szallnak ki.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.15. 19:47:26

mentem kb husz eve egy MB w124 250turbo D vel, a helyi meno taxise volt, etalon volt. ( akkor jott be az E jeloles, 92tajan lehetett? ) fantasztikussan ment, nagyon jo volt. Klima, full extra, csillag a motorhazteton, tulaj viccessen megjegyezte hogy a pirosnal be kell zarja az ajtokat mert beugralnak a csajok:) Aztan mentem ugyanilyen autoval kb ket eve. utanna arra gondoltam hogy mi a f@sz tetszett ebben. ez valami olyan dolog lehet hogy Biro Icat ( a nev egy altalanos sexszimbolumot takar a nyolcvanas evekbol, barminemu egyezes a valosagbol a veletlen muve, a Biro es Ica neveket egy random generator dobta ki:) )a nyolcvanas evek vegen .. barmikor, de mondjuk ha most "feljonne" lehet nem nyitnam ki az ajtot se...

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.15. 19:52:56

@siriuswhite: hat ezert ezek az audik elvanszorogtak siman felmilliot eurazsiai szerviz korulmenyek kozott is ...

nem ide tartozik, ismerek egy sracot aki egy 325i ( a motor 2800kobcentis gyarilag ) cabrioval is nyomja, az oregapja vette 84ben, 550.000miles ( 800.000km ) lehet az autoban, mindig minden amit irt a szerviz ki volt cserelve, abszolute karbantartott auto. gyari felniken gurul most is, komplett tetocsere volt - a nap miatt mert csunya volt. A gyari piros fenyezes mar egy vilagos narancsba fordult de az auto jo, minden mukodik, napi maszkalos hasznalatban van.

Invinoveritas 2013.05.15. 20:14:28

Szépek a Xedos-ok, olyan kortalan formájuk van. A beltere nem egy Merci, de ha az ember megszokja az ingerszegény japánt és szereti, hogy könnyű takarítani, akkor jó az! Én is japót hajtok, ez sajna jár mellé.

És hogy melyik a legjobb autó?

Ezt a kérdést az öreg Fordnak a '20-as években bekérdezte keményen egy újságíró - ugye akkoriban a világon minden 2. kocsi Ford gyártmány volt - vajon fényezi-e a sajátját?
A válasza: Hát az ÚJ!
És ez 90 éve már így van.

pet77 2013.05.15. 20:41:28

Szerintem a xedosnak igenis helye van a klasszikusok között, krómkarikák nélkűl is....

Kár, hogy 140 000 km-nél a kezdeti (1994-1995)
16 v -ket mind gyűrűzni kellett...

Ciri 2013.05.15. 20:43:35

"Vagy alakítsam-e a Belsőség-találkozók kissé ittas, haverkodó stílusához a figurát, és játsszam el a végtelen látókörben bármiért lelkesedni tudó autóbuzit?"

Ha ezt tényleg komolyan gondoltad, inkább el se menj arra a találkozóra.

bocs

Minden Áron 2013.05.15. 21:02:58

Szerintem a még érezhető és ezáltal élvezhető, vezetési élmény maximumát kináló autók a 90-es elejére érték el a csúcsot, azóta csak folyamatosan kiheréljük őket. A 80-as évek eleji gépekben talán még több volt a lefosom faktor mint a mindjárt elélvezek, a 2000-es években pedig a sterilizált ingertelenség nyomasztja közönybe a friss felhasználót... Ez is fejlődés, csak más igények generálják...

ommm 2013.05.15. 21:25:02

@pet77: Hogy számodra mi a csapnivaló és másnak mi az, nem tudom, az olvasás ugyanolyan szubjektív dolog, mint az írás. Ha bármivel kifogásaid vannak, írd ide nyugodtan, vagy kattints a sarokban az X-re. Én is azt szoktam.

Tökösmákos 2013.05.15. 21:29:44

A swift tuning legfontosabb eleme a homasitás NO FEAR matrica ! Aki 120 fölött mer menni vele az télleg semmitől se fél :P Nekem még nincs de tuti lesz !

Tökösmákos 2013.05.15. 21:32:06

Eccer megkerestem a Hóherzingert (vagy vmi hasonló nevű dragbajnok) hogy rakjon edelweiss (vagy brock, vmi hasonló) tuningot az ezres swiftemre de aszonta csak hondát vállal. RASSZIZMUS !

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.15. 21:45:48

aki nem tud boldog lenni egy zaporozseccel az nem erdemel jobbat! :D

az autoipar a profitert jott letre es ha nincs igeny nagy haszonnal eladhato auto irant akkor teremtenek maguknak. Kapcsold be a TVt es megtudod mi kell neked! 4 csillagos torestesztes kocsid van? Csereld le!! Evente egyszer mesz horgaszni? neked kombi kell mert az cool es abban boldog leszel!

Minket, akit atitat a motorbuzeria, minket nem tudnak atverni! :))) eljen a v8 es pusztuljanak a kihalasra itelt fajok, vesszen a grinpisz a biciklisek meg buzik!! :D:D:D ( termeszetessen nem buzik, e komment egy kepzelt valasz egy fel nem tett kerdesre )

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.15. 21:54:17

@pet77: mit gondoltal milyen valaszt kapsz? :)))

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.15. 21:58:05

@Rocko-: regen simson star ral jartak vodortartoval, ( svarlblin nem volt hely a cuccnak, a riga meg a tobbi sz@rral csak a komuvesek jartak ) aztan trabant kombira valtottak mikor mar "olcso" volt, aztan a nagy utasteru ( vagy kombi ) nemet dizelek ideje jott el :))) ezert irtam :) de mostmar le vagyok maradva, lehet azota masra valtottak:))) ( ovatossan a festokkel, Hitler is ugy kezdte!! :D )

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.15. 22:01:28

@ommm: ovatlan kerdes: a bukoterek ( jooGabi+sixx+Te ) milyek rendszeressegel jelennek meg? en nem vettem eszre rendszert benne de lehet hogy van? errol lehetne informacio morzsat kapni az egyszeru foldi olvasonak/hallgatonak? egyszerubb lenne ha az ember tudna hogy mikor is kell keresni. Elore is koszi!

Rocko- 2013.05.15. 22:04:07

@visszakettopadlogaz: engem is érdekelt a téma, szóval utánajártam: manapság a kisáruszállítók, teherautók, pickupok, kombik vették át a terepet (láttam már mondeo kombival festőt, aztán mondjuk mazda e2200, opel combo, mitsubishi L200).

ommm 2013.05.15. 22:08:23

@visszakettopadlogaz: Futamok utáni két napban igyekszünk elkapni, de mivel ez abszolút szabadidős hobbi, így nincs is benne rendszer. Azért kerül ki Facebookra mindig, ha van friss.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.05.15. 22:13:56

@ommm: koszi!!!

@Rocko-: valoszinu olcsok lettek azok is utni vagni / festeket beleboritani / neha napjan belehanyni :)))

Rocko- 2013.05.15. 23:00:07

@siriuswhite: figyelj már, tök jó lenne ha nem ugatnál bele olyanba, amihez nem értesz.
mindannyiunk nevében kösz.

Chigavera · http://pezsma.blog.hu/ 2013.05.15. 23:25:18

Ízlések és pofonok. Saját karakterünkhöz és pénztárcánkhoz veszünk autót és választunk barátnőt, nem egymásnak. A lényeg a boldogság, hogy az aztán miből fakad, hogy jó a segge, keveset fogyaszt, van stílusa, gyors és feszesen rugózik vagy könnyen irányítható. már egyénfüggő.

Én is így választottam a 18 éves Mazda 323-somat: ennek megfogott a formája, mert nem tetszenek a mostani szappanok, passzolt a stílusomhoz, ki tudtam fizetni, és boldogok vagyunk együtt. Nagyjából ez az, amit autóval és nőkkel elérhetünk. Minden más csak irodalom.

winyettyu 2013.05.15. 23:53:57

@Körömcsiga: és az a8-asban lávő ismerősöd be volt kötve? mert elég csúnyán fejbe tud már 30-nál is vágni egy légzsák... szerintem a bekötés sokkal többet jelent, minthogy most 5 vagy 15 éves kocsiban ülsz...

vancello · http://vancello.hu 2013.05.16. 00:17:17

"...aki a többség számára emészthetetlen autóízlését próbálja nyomatni hat atmoszférával?"
Hej, mennyire ismerős érzés néha!
Mondjuk veled ellentétben az új autókat én cseppet sem tudom értékelni.

2013.05.16. 00:35:06

@JohnyG: A "híres" rx-8 wankel meg csak papíron bírt ki még eddig 10 évet. "

hát, nem tudom. Anglia tele van rx-8-cal. És az angolok nem híresek a túl nagy törődésről.

2013.05.16. 00:39:37

@Epercsibe: Igen, nekem is hasonló élményeim vannak, csak a Mitsubishi galant 2,5 v 6 -tal.
Automata váltóval megette reggelire a xedost.
És atöréstesztje is jó volt. Az asszony kipróbálta, kiválóan vizsgázott.

Epercsibe 2013.05.16. 06:48:31

@Könnyen elkaptuk, uram!: nono :). A forma kérdése szubjektív, ezért még nem szólnám le a Galantot, a váltója (manuális) meg mint a mikrokapcsolós joystick volt, de 2.0-s Xedost megnéztem volna mikor eszel a korabeli 4 sebességes automatáddal. Ami miatt ráadásul fogyasztottak is rendesen.

lodola 2013.05.16. 09:10:35

remek írás!
sajnálom Zsolt hogy mostanában keveset írsz

Bilok 2013.05.16. 09:58:11

A külső megítélése szubjektív, de hogy ennyire... Nem először olvasom a TC-n, hogy mennyire gyönyörű, lenyűgöző stb. a Xedos 6. Én kérek elnézést, de Mazda-tulajként egyszerűen fel nem tudom fogni, hogy tetszhet ez bárkinek is. Nálam mindig is a legrondább, legszánalmasabb kocsik között volt. És benne ülve se nyűgözött le, szerintem nyomába se ér egy 626-osnak. Ez autótesztelőként, haverként és Csikószsoltiként is a véleményem, pedig egyik se vagyok. :)

Globetrotter2014 2013.05.16. 10:59:57

@teter: én nem vagyok mazda tulaj, de a Xedos 6-ost mindig is sokra becsültem. Ez egy 91es! autó, 2 éveel megelőzte a C klassét és még így is mdoernebb ÉS harmünikusabb formája van. 626ból egyedül a 92-97es volt valamilyen szniten nomális, de eléggé későn jött (vagyis inkább, az előző volt egy kissé öregecske), az utód pedig ilyesztően semmilyen.

Nem véletlen hogy a mostani mazdák a Xedos sorozat formáját próbálják felidézni.

Globetrotter2014 2013.05.16. 11:10:58

@ZF2: de nyilván 91/92ben a konkurensekhez képest sok új japán modell úrhajónak nézett ki, de azóta számtalan (biztonsági, elektronikai, dízel) forradalom zajlott el, részben a japánok hatására.

A Xedos akkor kiemelkedően modern volt, de ez nem szempont az oldtimereseknek. És bizony azóta eleget fejlődött az autógyártás hogy most ne a Xedos 6 legyen vágyaink titokzatos tárgya.

Ebből a szmpontból megértem a cikk szerződét...

madbalee 2013.05.16. 12:58:47

Ez ellen az origos oldalfrissites ellen lehet tenni valamit?

madbalee 2013.05.16. 13:02:59

A Xedos 6 az az auto ami mar megjelenesekor kultauto lett, es nem köthetö semmilyen irodalmi, filmes alkotashoz megsem, valamint nem sport auto.

Slippery Slick a menetlabilizátor 2013.05.16. 17:38:28

@Könnyen elkaptuk, uram!: A UK televan rx8-cal, az autotrader.co.uk meg tele van motorhibás rx8-cal.

Idősebb vagyok, mint Szlovákia 2013.05.17. 11:51:37

Annyira szeretem ezt a "felelőtlenség régi autóba ültetni a családod, mer minnnmeghaltokazonnal, ha egy bogár koppan a szélvédőn, vagy rátok néz egy útszéli napraforgó" dumát.

Attól, hogy modernebb, jobb passzív biztonságú autóba ültetjük a családot, kevesebb hülye lesz az utakon?! Attól, hogy biztonságosabb autóba ülök, majd jobban vezetek?

Amennyi vakmerő barom az utakon lófrál manapság, épp azon kezdtem gondolkodni, hogy bizony az összes tanulóvezetőnek 50-60 lovas ósdi autókon kéne elkezdeni gyakorolni pár évet, majd megtanulná mi az, hogy dinamikus közlekedés, odafigyelés, meg hogy a lendület érték.

Ja meg persze nem kéne boldog-boldogtalan kezébe jogsit nyomni (főleg, miután kifizette a le nem vezetett órákat)....

Rocko- 2016.03.16. 21:25:12

ejj, de rég volt ez is.

fosdapass 2021.02.20. 21:25:39

@Rocko-: pláne a mostból visszanézve.
A xedos 6 még most is tud tetszeni a vezetőüléséből. Járt nálunk bőrbelsős osztrák tulajos példány, a műszerfal esztétikai élményt nyújt önmagaban is, stb. Tényleg szűkösebb, mint a korabeli ge sorozatú 626, ha úgy vesszük ez egy kissé magasabbra pozicionált sedan változata. Egy ilyen xedos 6 ujrafújását, megkárpitozását mai horribilis árak mellett is meg tudom érteni. Kevés szappantartora mondanám ugyanezt
süti beállítások módosítása