HTML

TComment

A Totalcar kommentblogja, nem csak trolloknak.

Friss topikok

Belsőség

Nincs megjeleníthető elem

Jajj, de csúnya!

Nincs megjeleníthető elem

Racingdream

Nincs megjeleníthető elem

Rallyedream

Nincs megjeleníthető elem

Reklámarchivum blog

Nincs megjeleníthető elem

Robogóblog

Nincs megjeleníthető elem

A sebesség oltára

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

02 (1) 03 (1) 05 (1) 07 (1) 08 (1) 10 (1) 10.rész (1) 100 (1) 11 (1) 111 (1) 117 (1) 12 (1) 120 (1) 121 (1) 127 (1) 1275 (1) 128 (2) 13 (1) 133 (1) 139 (1) 14 (1) 154 (1) 16 (1) 17 (1) 19 (1) 2011 (2) 2012 (10) 2013 (9) 208 (1) 22 (1) 23 (1) 24 (1) 26 (1) 27 (1) 3 (1) 3008 (1) 300 ehuf (1) 301 (2) 302 (1) 308 (1) 31 (1) 32 (1) 320d (2) 320i (1) 33 (1) 34 (1) 35 (1) 36 (1) 38 (1) 39 (1) 4 (1) 41 (1) 42 (1) 44 (1) 45 (1) 47 48 (1) 4runner (1) 4x4 (2) 50 (1) 508 (3) 51 (1) 58 (1) 7-es (1) 71 (1) 75 (1) 76 (1) 77 (1) 79 adás (1) 7 rész (1) 80 (1) 81 (1) 850 (1) 87 (1) 88 (1) 911 (3) 93 (1) 94 (1) 97 (1) 99 (1) a3 (2) a6 (3) a8 (1) abroncs (1) accord (1) adac (1) adás (4) adás-vétel (1) adás-vételi (1) adatbázis (1) adó (3) adócsaló (1) alfa (1) alfa romeo (1) alkatrészek (1) alkohol (1) állam (1) allroad (1) amarok (1) amerika (2) ampera (2) amts (1) anglia 2014 (1) angry (1) árak (1) árverezés (1) assur (2) aston (1) astra (4) ásványi (1) átírás (3) átjelentkezés (1) átverés (2) audi (14) Audi (1) autó (1) auto2 (1) autóbérlés (1) autódiagnosztika (1) autók (1) autóklub (2) autópálya (4) autópiac (1) autósiskola (2) autóvásárlás (2) autózás (2) Avant (1) avensis (1) aygo (1) az év autója (1) b125 (1) bajor porn (1) baleset (5) balesetmegelőzés (1) balesetveszély (1) bank (2) becsületsértés (1) bedőlt (1) beetle (1) behozatal (1) bejárás (1) belváros (1) bemutatás (1) benzin (6) benzinkút (1) bfr (1) bicikli (5) biciklis (1) bioetanol (1) birds (1) bíró márk (2) bírság (5) bírságok (1) biturbo (2) biznisz (1) bizományi (1) biztosítás (4) bkk (2) bkv (3) black cell (1) blog (1) blues brothers (1) bme (1) bmw (18) bogár (1) böp (1) bőr (1) boss (1) botrány (2) boxter (1) bringa (1) bruno (1) budapest (9) bullitt (1) bullshit (1) büntetés (3) bürokrárcia (1) busz (1) buzikék (1) camaro (1) can (1) capri (1) car of the year (1) cayenne (1) céda (1) ceed (2) check engine (1) chevrolet (3) cigánykerék (1) cigi (1) Címkék (1) citadella (1) citigo (1) Citroen (1) civic (1) co2 (1) comment (1) connect (1) cooper (1) corsa (1) corvette (1) coty (3) cougar (4) country (1) credo (1) critical mass (1) csalás (5) csaló (1) csapatás (1) csapda (1) csekk (3) csere (2) cserhalmi (1) csikós (2) csikós zsolt (2) csökkentés (1) csúnya (1) cx5 (1) dacia (3) daewoo (2) Daihatsu (1) deauville (1) debrecen (1) demó (1) detomaso (1) de tomaso (1) diagnosztika (4) díj (1) dízel (7) dögkeselyű (1) dokker (1) dokkolás (1) dömsödi (1) dömsödi gábor (1) drága (1) ducati (1) dudálás (1) dugattyú (1) dugó (2) dupla (1) dzsudzsák (1) e85 (1) ecoboost (1) econell (1) égésétér (1) égéstér (118) egester (5) Égéstér (5) égéstér78 (1) égő (1) eladás (2) elantra (1) elkúrtuk (1) ellenőrzés (1) első (2) első autó (1) eredetvizsga (1) esküvő (1) esztergom (1) eu (2) év autója (2) extra (2) ez kellett (1) f1 (1) fabia (1) facelift (1) fagyálló (1) fail (1) famin (1) fejegység (1) feljelentés (1) felkészítés (1) fellebezés (1) felni (2) félretankolás (1) fényszóró (1) ferenciek tere (1) férgek (1) ferrari (1) festés (1) fesztivál (1) fiat (5) fidesz (1) fiesta (2) figyelem (1) fluence (2) focus (4) fogyasztás (3) ford (16) fordulatszám (1) forgalom (1) forma-1 (1) forma 1 (2) formula (1) fotelfizikus (1) frankfurt (1) frt (1) fűtés (1) fx45 (1) gáz (1) gázolás (1) generátor (1) genf (1) geochallenge (1) ghosn (1) GLT (1) golf (4) golfos (1) gran coupé (1) gs (1) gt (1) gt86 (2) gtc (2) gts (1) gumi (1) gyalogos (5) gyarapodás (1) gyászhír (1) gyorshajtás (3) gyúrás (1) h4 (1) hajtókar (1) halott (1) hamis (2) hang (1) hangszóró (1) hangyász (1) háromkilós autó (1) használt (1) használtautó (5) hasznaltautó (1) használtteszt (1) hátsókerékhajtás (1) ház (1) hazugság (1) helló (1) heves (1) hho (2) hibák (1) hidegindítás (1) hidrogén (1) hifi (1) hirota (1) hitel (4) hitelkárosult (1) hóhelyzet (1) honda (3) horgász (1) hülye (1) hurok (1) hybrid (3) hyumdai (1) hyundai (5) i30 (1) i40 (3) ibiza (1) ideiglenes (1) igo (1) illegal (1) illeték (2) ilyen volt (1) importőr (1) india (2) induktív (1) infiniti (1) ingyen (1) insignia (3) isuzu (1) ittas (1) izé (1) izomauto (1) jaguar (1) japán (4) japánautó (2) japanese (1) javítás (2) jeep (1) jimny (1) jobbik (1) jogosítvány (1) jogszabály (1) jogtalan (1) jövő (1) jubileum (1) juke (1) juke-r (1) ka (1) kabrió (1) kamera (2) kamion (3) kamuvétel (1) kangoo (1) karbantartás (2) kárfelmérés (1) karosszéria (1) karotta (5) kathi béla (1) kátyú (4) kávé (1) kekkh (1) kérdezz felelek (1) kéregető (1) kerékpár (4) kerékpáros (1) kerékpározás (1) kerékpártartó (1) kerékpárút (1) keresés (1) kereskedő (2) kereszteződés (1) késés (1) kesjár csaba (1) kgfb (1) kia (2) kidob (1) kigurulás (1) kilenc (1) kilométeróra (1) kilométeróra-állás (1) kína (5) kínai (1) kisautó (1) kőbájker (2) ködölés (1) koenigsegg (1) koldus (1) költség (1) kombi (1) komment (2) kommentelő (1) kommentposzt (1) korando (1) korupció (1) kötelező (2) középső ujj (1) közlekedés (5) közlekedési (1) közterület (1) közvetlen befecskendezés (1) kresz (3) kretén (1) kukásautó (1) külföldi (1) kupa (1) la (2) lada (4) lámpa (2) lancia (1) laplander (1) launch (1) lebukás (1) legenda (1) legendák (1) legolvasottabb (1) legszebb (1) leno (1) leterelés (1) letol (1) levorg (1) lexus (3) lézerblokkoló (1) licit (1) linea (1) lodgy (2) logan (1) long beach (1) lop (1) lopás (3) los angeles (1) lotus (2) ls (1) luxus (1) m550d (1) m7 (1) maffia (1) magasember (1) magyar (3) mahindra (1) mak (1) malibu (1) margit utca (1) márk (1) márkaszerviz (1) matrica (2) matt (1) mazda (7) Mazda (1) megalázás (1) megane (1) megatököm (1) megunt (1) mercedes (4) méret (1) michelisz (2) micra (1) mini (4) miss sixty (1) mitsubishi (2) Mitsubishi (1) mkii (1) mobileye (1) mondeo (3) morgan (1) mosógép (1) motor (2) motordiagnosztika (1) motordoki (1) motorfék (1) motorolaj (2) motoros (1) motorozás (2) mozgáskorlátozott (1) mozgássérült (1) murano (1) mustang (2) műszaki (1) műszaki vizsga (2) násznép (1) nav (2) navigáció (3) neper (1) nepper (11) nepperűző (1) név (1) ngm (1) nismo (1) nissan (10) nkh (3) nng (1) nostalgiccar (1) nosztalgia (1) novoth (2) novoth tibi (1) novoth tibor (2) nsu (1) nyárigumi teszt (1) nyomaték (1) obb (1) obd (1) octavia (2) okmányiroda (3) okos (1) oktatás (1) olaj (2) olajcsere (1) olajnyomás (1) olcsó (2) oldtimer (1) Omega (1) omm (1) öngyilkos (1) önvezérlő (1) opc (1) opel (14) Opel (1) óratekerés (2) öreg (1) összehasonlító (1) outlander (1) ozora (1) p-rendszám (1) pályanap (3) panamera (1) panda (2) pandúr (1) pánik (1) pára (1) párátlanítás (1) parkolás (7) pba (1) perkupa (1) peugeot (10) phaeton (1) pickup (1) piros (1) plakát (1) plug-in (1) podcast (36) politikus (1) pontiac (1) porsche (7) prémium (1) prince (1) prius (4) próba (1) p rendszám (1) q3 (1) q5 (1) qashqai (1) qoros (1) quattro (1) r8 (1) rabló (1) rádió (1) rágalmazás (1) rakpart (1) rali (3) rally (1) range (1) ranger (1) red bull (1) régen (1) regisztráció (1) reklám (2) reklamáció (1) remake (1) renault (7) rendészek (1) rendőr (3) rendőrség (11) rendszám (8) rendszámkamu (1) rendszámtábla (1) repülők (1) részeg (2) részegek (1) ro80 (1) robogó (3) rollsroyce (1) róma (1) román (1) románia (1) romok (1) roncs (2) roncsok (1) ronda (1) rózsadomb (1) rs (1) RS4 (1) rs6 (1) rxh (2) s3 (1) s6 (1) s7 (1) s8 (1) s80 (1) saját (1) sajtóutak (1) samara (1) scenic (1) seat (2) sebességkorlázozás (1) sértés (1) sérült (1) sharan (1) shiro (1) shitgun (1) skoda (4) skyactive (1) smart (1) sofőrszolgálat (1) sos (1) Space (1) spacestar (1) spam (1) spórolás (1) sport (3) ssanngyong (1) st (1) steve mcqueen (1) student (1) subaru (3) sunny (1) suv (4) suzuki (7) svájc (1) sw (1) swift (5) szabálysértés (1) szállítási sérülések (1) szar (1) szemetelés (1) szenteste (1) szerelés (2) szerszám (1) szerviz (2) szervizkonyv (1) szerződés (1) szilveszter (1) szintetikus (1) szíria (1) szívócső (1) szlovák (2) szonda (1) szöveges (1) szövet (1) tábla (1) találkozó (2) talán (1) tannis (1) tannistest (1) tartós (1) taxi (2) TC-vel árkon-bokron át (1) tclotta (1) tcomment (1) tctv (1) tc flotta (1) td4 (1) tdci (1) techday (1) tehén (1) tek (2) TEK (1) tekerés (2) telefon (1) téli (1) terep (1) területi (1) tesla (1) teszt (3) thema (1) tiguan (1) tiz (1) tolvaj (1) top10 (1) törés (1) törésteszt (1) törvény (1) törvénybetartás (1) totalcar (20) totálkár (1) totem (1) tourer (1) toyota (11) toyotafest (1) toyota 2000 GT (1) trackday (3) traffic (1) traffipax (2) transit (1) troll (1) trükk (1) tsi (2) tudatlan vásárló de okos (1) túlkapás (1) tunexcom (1) tuning (2) turbó (3) tűzoltóság (1) twingo (1) ubul (1) ügyintézés (1) ügyvéd (1) újautó (2) unalmas (1) uno (1) up! (2) usa (1) út (1) útdíj (3) útlezárás (1) útszéli (1) üzemanyag (1) üzlet (1) v10 (1) v6 (1) v60 (1) v70 (1) v8 (1) vag (1) vagyonszerzés (3) vak (1) vakteszt (2) választás (1) vallomások (1) Váltók (1) vámkezelés (1) varga cigány (1) város (1) vásárlás (2) vásárló (1) verseny (2) versenyzés (1) veszély (1) vétel (2) veterán (1) vfr (1) videóteszt (1) villanyautó (1) vino (1) virago (1) visszahívás (2) visszavett (2) víz (1) vizsga (1) vizsgabiztos (2) vizsgadíj (1) volkswage (1) volkswagen (13) Volvo (1) volvo (4) vonulás (1) vredestein (1) vw (9) Wagon (1) wayteq (1) williams (1) winkler (2) wrx (1) wtcc (1) x-trail (1) x3 (1) x6 (1) xdrive (2) xedos (1) xenon (1) youngtimer (2) zafira (2) zebra (1) zöld (2) zsiguli (1) Címkefelhő

Nem kell mindig Csubakka

2011.11.01. 07:57 Tcomment

Világautónak szánják, a nevét is úgy találták ki, hogy mindenhol jól hangozzon. A legjobban persze az Endor bolygón cseng.

89 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr493344128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabopsz 2011.11.01. 09:11:58

Érdekes design! szokatlan ettől a márkától!

Tie-ra vagyok kíváncsi!

sufnyi 2011.11.01. 09:21:32

Háát automata SUV a LAnd Rover is beállt sarki kurvának a piacra. Igaz mi mást is tehetne ha talpon akar maradni?

P12_dCi 2011.11.01. 09:31:44

A Vogue az egyik kedvenc SUV-om, ez se rossz, de picike. Nem mintha az a veszély fenyegetne, hogy 16 millát autóra kelljen költenem, de azért gondoltam leírom. :)

Gyurma73 · https://plus.google.com 2011.11.01. 09:36:51

Engem A Fordban nem zavart a fütött szélvédő.
Mondjuk én vezetésközben nem is azt figyeltem hanem az utat ,így a szemem nem arra fokuszált rá.

Majdénmegmondom 2011.11.01. 09:37:52

Srácok, ez most tényleg szép, és csak én vagyok ízlésficamos? Komolyan szeretném tudni. Ez a bunkó, Q7-módra tornyosuló orr, ez az ék profilú oldalnézet, ezek a lőrésszerű ablakok, a funkció nélküli "légterelő"? Komolyan mondom, csak a diffúzor hiányzik róla a hátsó kamu-koptatólemez helyett. Mintha egy tizenéves virtuáltuner dobta volna össze Photoshoppal.
A belső tér is kissé csiricsáré, de legalább világos. A napfényes Kaliforniában úgyse fogja összemaszatolni a sár meg a gané.
Nem a csóringer irigysége beszél belőlem, a Land Rover modelpaletta minden darabja kéne, ennek az egynek a kivételével.

szmoker (Homo Trollicus) 2011.11.01. 09:37:59

Ronda, kib@ ronda, és totálisan értelmetlen autó. Terepre sem jó, városba sem jó, maximum trendi hülyegyerekeknek faszhosszabbítónak jó.

Majdénmegmondom 2011.11.01. 09:50:44

@szmoker (Homo Trollicus): Vazz, bekapcsoltam a TV-t, és pont az Austin Powers megy...

HoLa 2011.11.01. 10:02:47

@Majdénmegmondom: A Q7-szerűen tornyosuló orr azért nem igaz, mert ez kb. fél méterrel alacsonyabb. Érdemes megnézni élőben, nagyon impresszív. Simán kéne, instant.

valifi 2011.11.01. 10:08:55

a tesztből csak egy fontos adat hiányzik, az viszont nagyon az instant vásárlási impulzus viszonyrendszerben történő értékeléséhez: és mindezt mennyiért is adják.?

KIZS 2011.11.01. 10:10:10

Nem néz ki rosszul és nyilván meg is állja a helyét a II. kerületi ház és belvárosi munkahely viszonylatban. Valamit rém jól mutat a gazdasági igazgató és a nagyvállalati ügyfélkapcsolati menedzser kocsija között a parkolóban.
Nekem viszont inkább egy 1990-es Nissan Patrol kéne.

530d 2011.11.01. 10:13:01

@szmoker (Homo Trollicus): Aha te biztosan tudod. Nekem pontosan ez az autó a mgfelelő. Manapság egy normál személyautó annyira alacsony, hogy számottevő károsodás nélkül már nem lehet lemenni az aszfaltról vele. Így aki néha ki kell menjen az erdőbe/mezőre az kénytelen valami terepjáróhoz folyamodni. No de az meg esetlen aszfalton, betonkemény futómű kirázza a beled és 10 alatt nem fogyaszt és ha nem teszel rá legalább egy AT-s terepgumit akkor tudomány ide tudomány oda de az első tócsában megfenekszik, AT-s gumival meg már elég hangos a sztrádán.(tudom mert sokfélét használtam). Namármost akkor mit lehet tenni? Vagy veszel valami durv terepgépet és mellé egy utcai autót vagy veszel egy ilyesmi SUV-t. Nekem most van egy olcsó kis SUV(Dacia Duster) és egy drágább utcai autó. És el kell mondanom, hogy a kis Dacia meglepően jó. Meglehetősen kompromisszummentes mind országuton mind terepen. Persze azért néha egy kis séta nem árt. Ja és nagyon gondolkodom, hogy a következő gép az valami Kis Range vagy BMW X3 lesz mert azek nagyon sokat tudnak.

mtk001 2011.11.01. 10:17:45

Ha olyan jó autó a Freelander, akkor miért adtak ultimátumot a gyárnak : Vagy jó minőségben gyártanak, vagy eladják őket és lőn ...

530d 2011.11.01. 10:18:38

Azért a kedves tesztelő adhatott volna valami tájékoztatást a cikkben a hasmagasságról és a 4 x 4-ről. Mert bár hosszasan olvashattunk az autómata váltó forgókapcsolójáról de nem tudtunk meg semmit az autó alatt lévő hajtásról.

fingerbangs 2011.11.01. 10:20:09

Szeretnek egy ilyet venni, tetszik, kar hogy epp az osszes penzem igy ugy de elveszi az allam, szoval marad a regi autom, amig el nem viszi a behajto

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2011.11.01. 10:30:09

Szerintem nagyon ütős a dizájn. Kívül / belül szép. Az angolok képtelenek normális minőségű kocsit gyártani, de a dizájnhoz értenek, és sokszor ez a fontosabb szempont.

Úgy gondolom, hogy úgy 10 múlva magas egyterűek és ehhez hasonló hobbiterepjárók fogják az utakat uralni. Egyszerűen praktikusak.

A BMW X3-al meg természetes, hogy nem lehet összehasonlítani. Az egy külön kaszt.

h4z4rd 2011.11.01. 10:30:38

Fazonra tetszik, de hogy a Fritőz jó autó lett volna, arról a személyes népítélet-brigádom másképp vélekedett. Jóformán egyöntetűen.

Ár-érték arányban a Duster még mindig toronymagasan vezet, és nem csak azért, mert az elérhető lehet számomra. Ráadásul még senkitől nem hallottam róla rosszat és a jó véleményeknek sem volt olyan Suzukisan önigazolás-íze.

A hajtáslánc taglalását kicsit én is hiányolom, persze, ha a cikk tehetős apukáknak szól, akik az asszonynak keresnek fess iskolabuszt, akkor nem is csodálkozom. Nem szempont.

@KIZS: Mi lett az összkerekes T2-es terrorista buszoddal? Vagy te nem az a Kizs vagy? ;)

Rocko- 2011.11.01. 10:40:43

milyen kihívás lehetett a Roveres fejlesztőknek: olyan, terepjárónak kinéző autót csinálni, ami nem tud terepet járni. :D

"amikor már a régi városi Ikarus buszokban is megfelelt egy PRIIIAN-gombsor."
az Brian volt, mint a Brian élete. :D
pontosabban BRIIIAN.
veke.hu/files/13/img1353.jpg
(B – blokkfék, R – hátramenet, I – direkt 1. fokozat. II – direkt 2. fokozat, A – általános fokozat, N – üres. )
amúgy az elvvel egyetértek, tök felesleges a nagy kar, elég lenn egy ilyesmi tekerőgomb. viszont hogy besüllyed, ez baromság. oké, nyilván nem azzal kell kalkulálni, hogy mi lesz 10 év múlva, de nem örülnék, hogy akár használtan vagy újonnan is, de nem mozgatja ki az elektronika a váltókart, én meg ott állok bután egy ekkora döggel, hogy itt bizony se előre se hátra.

530d 2011.11.01. 10:44:56

@h4z4rd: Nekem még nincs sok tapasztalatom a Dustival(kb 10000 km) de rendeltetésének megfelelően nagyrészt földuton és terepen ment. Elég jó kis gép bár a belsőt szokni kell annak ellenére, hogy az enyém a legdrágább változat és bőrön kivül az egész extralista benne van. Kicsit szokni kell a váltóját mert indulsz 2-essel majd hármas majd nagygáz majd 4-es majd nagygáz és amikor ránézel a km-órára még mindig 40 nél jársz. Ja és elég intenzív bár nem gyötrő használat mellett valami dörget a jobb hátsó futómőben és az első féltengely felől daciás hang jön. És azt aki kitalálta, hogy az ajtók gyujtás ráadásakor záródjanak na azt felkőttetni de gyorsan.

antimason (törölt) 2011.11.01. 10:45:36

Pár észrevétel:

A 7-es BMW-ben nem kormányváltó van.
Egy felmérés alapján, a vásárlók igénylik a kart az automatáknál. Pont a BMW akarta elhagyni, de az előbbiek miatt meggondolta magát.

Jó lenne, ha tesztben a belsőről van szó, akkor ott a belsőről lenne egy fotó, nem a külsejéről.

Ennyi.
Köszi!

Rocko- 2011.11.01. 10:45:58

egy kép azért lehetett volna erről a fűtött szélvédőről, ha már ennyire zavaró.

@sufnyi: pontosan ezt.

eko 2011.11.01. 10:48:49

Ez egy eléggé úgy-ahogy összedobált cikk lett.
Érződik rajta, hogy sietett a Robi.
De akkor miért nem más írta, akinek több ideje lett volna?

Hurri Kán 2011.11.01. 11:13:36

Nahát. Hosszas fejlesztés után sikerült a Range-nem is egy Barbie-terepjáróval előállnia. Nyilván erre van igénytelenség. Szép, új világ.

Benzoate Ostylezene Bicarbonate · http://fbi.gov 2011.11.01. 11:14:37

azon röhögök percek óta, hogy "vasreszelék" :) elképzeltem, ahogy állnak szépen a kici ócó kínai munkászok szorban, és vasreszelővel reszelnek egy kurvanagy vasdarabot, ami alól egy másik söpri össze a vasreszeléket, a harmadik meg önti bele a lengéscsillapítókba :)

a fűtött szélvédőhöz meg annyi, hogy aki ilyent vesz, valszeg annál éccaka fűtött, járólapozott garázsban áll, a cégnél meg a mélygarázsban... :9

Jamesblond 2011.11.01. 11:22:40

Szép gép.
-az összkerék hajtás állandó, vagy kapcsolható?
-felező van benne?
-Ha kapcsolható a 4x4 menet közben is lehet, vagy meg kell állni vele?
-középső diffimű van benne?
- központi diffizár?
-hátsó, vagy első diffizár, talán sperr?
-hány kilót vontathat?
-mekkora az autó súlya?
-hasmagasság?
-terepszög?
-biztos független felfüggesztésű, de dupla, szimpla, vagy milyen lengőkaros?
-elöl milyen rugózású? Spirál, torziós?
-16 millió ez igaz? Egy Peugeot motoros szerkezetért ami a presztízst nem számítva valami olyasmit tud mint a Duster?
Meg nem értem ezeket az új dízeleket, meg lehet majdnem mindben fagyni. Vazze csak a magyar piacon -20 fok is lehet sőt -30 is! Északabbra fekvő államokról nem is beszélve. Rossz nézni a lakótelepen amikor a vén Lada beröffen, már le is esik az üvegéről a jég, az új több millás dízelek meg jönnek-mennek a városban plédbe bugyolált gyerekekkel, meg befagyott ablakkal. Nem telik egy cekász szálra a gyárnak?

indapass90210 2011.11.01. 11:31:56

Nekünk cégesben freelanderjeink vannak, régen egyesek, most kettesek. Hihetetlen megbízható és strapabíró autó benyomását keltik.

Viszont tényleg elgondolkodtató, amit @Jamesblond: írt a fűtésről. Pl a dodge caliberben elektromos rásegítésű, ami annyit tesz, hogy indulás után kb 30 másodperccel már meleget fúj be fagypont körül is, pedig az csak egy sima alsó-közepes autó. Nem értem miért nem lehet ezt alappá tenni, amikor a világ egyik legjobb kényelmi extrája lehetne és feltételezem töredéke az állófűtés költségének.

Negrogo 2011.11.01. 11:45:08

@Majdénmegmondom: Ezt az autot en ugytudom kivul-belul egeszeben de lehet csak a belso dizajnt bekemne` almodta meg.

KIZS 2011.11.01. 11:51:46

@h4z4rd: De az a KIZS vagyok :) Szerelőnél áll. Kb. 2 hetes meló lenne vele (szét van szedve, össze kéne rakni) és erre várok idestova 4 éve...

Redokee 2011.11.01. 12:26:53

Az Evoqueról nincsen esetleg videó? Nem lesz esetleg TC adásban? Érdekelne a kocsi.

totyatotya 2011.11.01. 12:30:35

@Jamesblond: mivel itt kommentelsz, nyilván el tudsz klikkelni a landrover.com-ra ahol valamennyi kérdésedre választ kapsz...

Ami a témát illeti, asszonynak most rendeltünk egy ilyet (benzinest). áprilisra le is szállítják. na az a nem mindegy.

Rocko- 2011.11.01. 12:55:54

@valifi: Adatok
Land Rover Evoque 2011 Prestige SD4 aut
Motor
2179 cm3 soros 4 hengeres dízel
190 LE @ 3500 rpm
420 Nm @ 1750 rpm
6 seb. automata
Kombinált fogyasztás
6.4 l/100 km
Gyorsulás 0-100 km/h
8.5 mp
Végsebesség
195 km/h
Árak, felszereltségek
16 852 429 Ft
totalcar.hu/tesztek/2011/11/01/nem_kell_mindig_csubakka/
ott van mindkét oldalon.

Jamesblond 2011.11.01. 13:09:38

@totyatotya: Tehát a tesztet sem kellett volna megírni, mert ott a landrover.com. Elég lett volna csak kiírni a nevét nem?

megint 2011.11.01. 13:18:57

Tesztben azt írják, hogy 10 alatt van százon, oldalt meg 8.5 van kiírva. Többet enne az említett 2.0T-vel mint a mondeo, az X5 is jelentősen többet zabál ugyanazzal a motorral mint a sima ötös, SUV-ba dízel való, legalábbis nehéz SUV-ba, vagy baxott nagy benzines, de ahhoz meg jenki benzinár kéne.

h4z4rd 2011.11.01. 13:19:41

rohadék ON:

@totyatotya: Nyilván valami betegséget kaptál volna, ha nem írhatod le, hogy te már vettél is egyet. De végül sikerült. Na, ez a nem mindegy. :)

Hogy egy klasszikust idézzek:
h4z4rd 2011.11.01. 10:30:38
"...A hajtáslánc taglalását kicsit én is hiányolom, persze, ha a cikk tehetős apukáknak szól, akik az asszonynak keresnek fess iskolabuszt, akkor nem is csodálkozom. Nem szempont."

/OFF

h4z4rd 2011.11.01. 13:21:06

@KIZS: fasza! Akkor belehúzok, mert a végén a buszod elébb készül el, mint az én, hasonlóan sietősen javítgatott patrolom. :)

Hurri Kán 2011.11.01. 13:22:21

Ha jól értelmezem a leírtakat, akkor kihoztak egy Ford Kuga-t kicsit dizájnosabb bódéval, és annak megfelelő árral?

kacsa! 2011.11.01. 13:32:33

@szmoker (Homo Trollicus): "Ronda, kib@ ronda, és totálisan értelmetlen autó. Terepre sem jó, városba sem jó, maximum trendi hülyegyerekeknek faszhosszabbítónak jó. "

Ronda vagyok, kib@ ronda, totálisan értelmetlen, terepre nem jó, városba sem jó, viszont trendi hülyegyerek és rövidebb a farkam, mint szeretném. Tehát nem véletlen, hogy birtoklási vágyat érzek. Formabuzi vagyok.

Shadowbull 2011.11.01. 13:40:37

@Gyurma73: a Winkler mar regen ekezi. En speciel szeretem. De latni en is latom, foleg ejszaka esoben. Nappal nem.

De nem zavar.

sb

tonalcar 2011.11.01. 14:15:21

@totyatotya: gondolom nem itthon veszitek, mert itt csak a dízellel van.

dekás dezső 2011.11.01. 14:21:47

anyának jó lesz, hogy legyen mihez felvennie az új napszemcsit.
amúgy nagy tréség. antiautó.

tonalcar 2011.11.01. 14:24:23

Mint kizárólag idős autókat szerető használó, kikerekedett szemmel nézem az új autókat>ez mi ez? Ez meg itt az üdítő kivétel, kívül-belül. Persze pénzt nem adnék érte, de erről nem a design-ja tehet, sőt örömmel nézegetem mint e terület szakija. Csillagos ötös!

Ironpen 2011.11.01. 15:08:45

Nekem nem tetszik ez az autó, elölről még egész jó, de az oldalaránya és a hátulja nagyon rossz. A belseje jó lehet, de ebben a színösszeállításban nem túl praktikus. Nekem tuti nem kellene, de lehetnek olyanok, akik pont ilyenre vágynak és még meg is tudják fizetni. Presztízs-autónak szerintem elég gyenge, ha ilyen autóval állítasz be, tuti megnéznek egyszer, de inkább rajtad nevetnek és nem veled ;)

valifi 2011.11.01. 15:14:00

@Rocko-: koszonom..a zindex es toralcar mobilos oldalan sajnos nem latszik, nem hozza ezen adatokat....
16 M ezert, WTF??!!

totyatotya 2011.11.01. 15:27:00

@tonalcar: nem, tengerentúlon.@Jamesblond: de, a tesztet meg lehet írni, viszont a technikai leírás nem feltétlenül kell, hogy egy teszt része legyen, szvsz.

totyatotya 2011.11.01. 15:28:33

@h4z4rd: kicsit viszketett már, úgyhogy kellett, ja. Ez tipikusan egy "anyának jó lesz" autó, nem értem miért kell ezen csodálkozni. kb ugyanúgy mint egy X3-as vagy egy Q5-ös.

tonalcar 2011.11.01. 15:39:24

@totyatotya: Winklerrel egyetértve>az egyetlen jó döntés a benzines. Még hogy ilyen design remekműből korom jöjjön ki...

tonalcar 2011.11.01. 16:13:27

@Opel P1: a retek igen csinos zöldség. :)

Vágási Matyi 2011.11.01. 16:42:20

Mi látható a 30. képen?

Omlás anyád 2011.11.01. 17:02:55

A régi Ikarusokban a váltókiosztás feliratai a BRIIIAN betűket adták ki, tehát az elején B volt, nem P.

Üdv: Karlovitz Máté

h4z4rd 2011.11.01. 17:57:29

@totyatotya: Ne érts félre, kérlek. Csodálkozásról szó sincs, csupán adtam egy kis élfényt a helyzetkomikumnak, rámutatva, mennyire is voltál tipikus, na.
De persze veled örülök az új kocsinak, csak közben a könnyeimmel küzdök, úgy fojtogat az irigység. ;)

Ben Franklin 2011.11.01. 18:05:37

Ennél parasztvakítóbb kategória asszem nincs. Országúton nem jó, hiába erős(múltkor 4 literes RangeRoverSport üldözte átlagos ótómat, minden kanyarban el kellett vennie a gázt, biztos tengeribeteg lett a faszi), terepen nem jó, mert olyan gumit rá sem tesznek soha, autópályán meg zajosabb sokkal mint egy normál építésü autó, meg dupla fogyasztás a tornádó miatt amit kelt.

Ben Franklin 2011.11.01. 18:09:40

@Dövan: cégesben freelanderjeink vannak, régen egyesek, most kettesek. Hihetetlen megbízható és strapabíró autó benyomását keltik.

A Freelander a Landi amúgy is szar megbízhatóságához képest is egy fostömlő, mint az köztudott.

1kutya 2011.11.01. 18:17:41

@PiszkosFreddy: már ne haragudj, de az egy akkora fos, hogy még a nissan kaskájom is kenterbe veri.

és hogy ON is legyek: ha már szalon is kell meg terepjáró is, akkor egy x-trailt kell venni.

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2011.11.01. 18:27:26

@totyatotya: Akkor a figyelmedbe ajánlom a műszaki adatait mind a két kocsinak. Hatalmasak a méretbeli különbségek. Pl. az X3 30 centivel hosszabb. A tengelytáv is vagy 20 centivel... Nem ua. az a méretosztály. Az előző X3-ról beszélek, a mostani még nagyobb.

Az X1-nél is kicsit kisebb.

Hurri Kán 2011.11.01. 18:34:06

@1kutya:
Ha szalon is kell, meg terepjáró is, akkor kell venni egy kastélyt, meg egy Defendert. :)

Érdekes 2011.11.01. 19:00:08

@szmoker (Homo Trollicus): Na, egy gumicsizmás,izléstelen, telepi troll :D ügyes vagy, és most slattyogj le a ladádhoz és menj egy kört :D

PiszkosFreddy 2011.11.01. 19:15:09

@1kutya: Nem haragszom.Csak azt szerettem volna érzékeltetni(ezek szerint hiába)hogy a Land Rover formáját mintha már pár éve kitalálta volna a Kia,az áraik magukért beszélnek.Ha elolvasod
(nagyjából)az általam belinkelt cikket,érdekes dolgokat tudhatnál meg róla.Természetesen a Nissan Qashqai-t is idézhettem volna,csak az már nem a fele áron-kategóriába tartozna.Gondolom az Escalade-os,Navigator-os,Q7-es,QX 56-os tulajok röhögve csapkodják a térdüket,ha olvassák,amit írtál az általam is nagyra becsült Quashqai/X trail-ekről. Úgyhogy szerintem annyira nem fos.

PiszkosFreddy 2011.11.01. 19:22:23

...na,az X5-X3,XC90,Cayenne-es,ML-es G-s tulajokról nem is beszélve.
Itt az "ésszerűbb alternatíva - fele áron" volt a lényeges mondanivalóm,amellett,hogy sztem mennyire hasonló a két autó.

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2011.11.01. 19:45:36

@PiszkosFreddy: Szerintem sírás lesz a vége, mármint az európai gyártók fognak sírni, mert a koreai gépek simán le fogják mosni őket a pályáról. Megy a BMW is a mocskos drága műanyag szarjaival a levesbe.

1-2 hónapja beültem egy Renault Lattitude-ba, ami ugye egy Samsung, csak átcímkézték. Hát meglepődtem.

PiszkosFreddy 2011.11.01. 20:09:38

@alibiman: Nem baj,a minőségi,és árversenyt szeretem,mert nagyjából a vevők miatt van,tehát (elméletileg) mi járunk jól.Mire kb.öt-tíz év múlva a koreaiak mindenkit lenyomnak,a kínaiak ott lesznek a seggükben,olyan szinten,mint a koreai autóipar most.Na,az lesz még az érdekes!

Faby 2011.11.01. 20:13:26

Na végre valaki, akit szintén zavar az első szélvédő ilyenfajta fűtése! Nem csak én vagyok így vele. Többszáz, sőt ezer km-en keresztül nem tudtál megszokni, mindig a pici szálakat látta, azokra fókuszált a szemem. Tényleg lehet balesetveszélyes.

Maga az autó tetszik, de tényleg bezinessel kene. Valami nagy szívó benzinessel.Ugye az üzemanyag neve benzin, a gázolaj traktorba, teherautóba való. Különösen a mai szeretetcsomag után, amikor 1 liter benzin kb 25 forinttal olcsóbb, mint a gázolaj.

Daconick 2011.11.01. 20:19:04

Ez mi és ki gyártja?

Daconick 2011.11.01. 20:19:43

Nem merem elolvasni.

kzolee 2011.11.01. 20:37:34

Egy remek, sziporkázó cikk Winklertől.

"A futóművön, ami egyébként a cicaterepjáró-kategória egyik legjobb futóműve,"

Itt majdnem befostam :) és nem ez az egyetlen ilyen a cikkben! Még ilyet, sokat!

Ps.: csikós miért ír kevesebbet?

1kutya 2011.11.01. 20:49:52

@gyvy: ebben ugyan megint (mily meglepő, mivel gyakorlatilag mindíg:) egyetértünk, de arra gondoltam, mikor egyben kell:-DDD

@PiszkosFreddy: nem tudom próbáltad e már a hunyadi/kia párost, de bizony messze vannak ők még a tökéletestől és biza árban sem mindíg a legjobbak (szted én miért vettem meg a kaskájt?).
a két/három kategóriával feljebb lévő terepjárókat meg ne keverjük ide...

Hurri Kán 2011.11.01. 20:55:31

@1kutya:
Ami mindenre jó, az semmire sem jó. :)))
(Ma már két embert kértem meg, ha a következő ostoba közhelyt mondom, csapjanak jól nyakon.:D)

akira2 2011.11.01. 21:32:22

Nekem semmi bajom ezzel az autóval, épp a minap láttam kettőt is élőben Ausztriában, de 10 Milliónál egy forinttal sem ér többet még akkor sem, ha igen jól felszerelt. 17 milláért már komoly AUTÓ-t is lehet kapni, nem csupán egy ilyen cicaterepjárót... Akinek van 17M egy ilyenre, annak van 20M is egy igazi Range Rover Sportra is, hathengeres dízellel...
Amúgy méretben nem az X3-ashoz, sokkal inkább az X1-eshez lehetne hasonlítani... vagy a MINI Crossoverhez... :)
A váltókarra pedig szükség van, erre a Maserati is rájött, ugyanis az újabb kiadású GT-ben már valódi kar van, nem csupán egy kis pöcök...

1kutya 2011.11.01. 22:04:58

@gyvy: tényleg ostoba közhely:-DDD csatt!!!

totyatotya 2011.11.01. 22:42:32

@akira2: mer' a range rover sport az igazi... 6 hengerrel? dizel? pfff.

Ben Franklin 2011.11.01. 23:10:56

@akira2: A Range Rover Sport is ugyanez a divatszar még drágábban. Londoni belvárosi sznobok feleségeinek autója. Ha már muszáj vmi praktikumot belehazudni a kategóriába akkor az az hogy vontatásra használják a világnak azon a táján ahol használati értékért vesznek autót.

Messze jobb terepes egy LandCruiser, nem exkluzív de 20 évig nem kell hozzá tréler. Nem csoda, hogy a világ azon részén, ahol nincs se út, se szervizhálózat meg úgy általában semmi nincs ott nem látsz Landiket sehol.

akira2 2011.11.01. 23:21:11

@Ben Franklin:

A Range Rover Sport valóban nem terepjáró, nem is állítottam ilyet. Aki ilyet vesz, annak sokkal fontosabb a luxus mint a terepképesség, habár arra sem teljesen alkalmatlan.
Őszintén szólva én nem is nagyon látom értelmét a terepjáróknak, szerintem az autó menjen az úton, a természetben, ahol nincs út, ott meg túrázz gyalog vagy MTB-kal. Ne tedd tönkre a természetet autóval.

Másrészről pedig én épp az átlagnál laposabb autókat szeretem, nem a magas építésűeket.

akira2 2011.11.01. 23:24:50

@totyatotya:
Egy SUV-ba dízel illik, nem benzines. A benzin limuzinba és sportkocsiba illik. De még a GT-be is simán elmegy a dízel, ha 6 hengeres.

Dr. Robin Masters 2011.11.01. 23:36:17

Szemből még csak csak elmegy, de a háta az nagyon ronda. Az egész meg valahogy egy KIA-ra emlékeztet. A belső ezzel a kombinációval meg szintúgy ronda, szeretem a fehér színt, de amit pl. a Mercedes profi módon tud, attól ez nagyon messze van. Az egész belső, főleg a műszerfal olyan, mintha nem lenne készen a koncepció. Valami iszonyat elcseszett irányba halad az autóipar, műanyag dobozok 4WD-val luxuscicáknak, aki pórázon vezetik az ATM-et jelentő bankárurakat.

Hurri Kán 2011.11.01. 23:39:26

@Dr. Robin Masters:
Igen. A kb. 15 centis pórázukon. :D

totyatotya 2011.11.02. 02:01:01

@akira2: haha. hahaha. najó ismerek egy atomfasza dieselt, a Range Rover 4.8as TDV8-a az igen. Sajna itt nem árulják olyan motorral, úgyhogy muszáj maradni az 5 literes V8 benzinnél. Egyszer próbálj ki egy ilyet, és aztán ülj vissza a dízelbe. Lécciléccilécci.

totyatotya 2011.11.02. 02:02:25

@akira2: őőő - izé, Range Rover Sportot az vesz, akinek a "proper" Range Rover túl drága...

PiszkosFreddy 2011.11.02. 04:33:35

@Dr. Robin Masters:
Tehát akkor Neked is feltűnt valami?

totalcar.hu/tesztek/2010/11/24/nicsak_ki_beszel/

Esszondom én is...csak 1kutya valahoty nem érti meg...

indapass90210 2011.11.02. 07:45:36

@Ben Franklin: mondjuk a 2-esre értettem, és abból van vagy 30 darab, durva körülmények közötti használatban. Tehát ha nem konkrétan ilyen kocsikat adsz el, vagy szervizelsz, akkor jó eséllyel több információm van a megbízhatóságukkal kapcsolatban. Az egyes valóban egy kényelmetlen fostalicska volt.

Csák Morritz AKA Alibiman · http://alibiman.blog.hu 2011.11.02. 09:31:46

@PiszkosFreddy: Egyetértek, nagyon is. Jó lenne, ha mi európaiak végre összekapnánk magunkat, mert ha már autót sem fogunk gyártani, akkor mit csinálunk?

szatyi 2011.11.02. 14:09:03

Mi van Tie-al, beteg lett?

tonalcar 2011.11.02. 14:27:21

@alibiman: gazdálkodni. Kajánk valót termelni, hogy a környezetszennyezés és energia hiány, stb. miatt az "új modern autóikkal ide látogató" kínai-indiai-afrikai embertársainkat megtudjuk etetni.

kiisb 2011.11.03. 15:07:12

A teszt megjelenése előtt egy nappal fordult ki előttem egy ilyen fehér jószág a Kerepesi útra. Akkor elsőre nagyobbnak tűnt. Azt hittem, a nagytesót szabták át. A formája alapján instant get.

K.teknőc · http://www.homlokzatihoszigeteles.hu/ 2011.11.20. 15:27:01

Kell! Lesz rá pénzem, megveszem 2-3 évesen!

Plumper_ 2014.07.10. 09:29:46

Mo-on tiszteséges munkából csak NAGYON kevesen engedhetik meg maguknak. Inkább a bambaképű szöszi meg a csirkelábú, tetkós hülyegyerek autója, akik ugye kidolgozták a belüket...
süti beállítások módosítása