Drink & disztroj
2011.11.08. 06:15 Tcomment
Az évszázad biznisze: csinálunk egy autót, ami 250-nél leszabályoz, de némi pénzért a korlátozást kiszedjük. Hadd szóljon, ami a csövön kifér!
27 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://tcomment.blog.hu/api/trackback/id/tr903362534
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Shadowbull 2011.11.08. 08:53:12
Azert nem olyan egyszeru ez a dolog.
Ha 250-nel biztosan leszabalyoz az auto, akkor nem kell fejlesztenem-tesztelnem nagyobb sebessegekre. Amivel megsporolok egy csomo penzt.
"Nem mintha az a plusz 25-30 km/óra sokat számítana. "
Az M5 konkretan 305-nel szabalyoz le ha megrendeli az ember az M Driver´s Package-ot (2450EUR)
Azert az jelentos kulonbseg.
sb
Ha 250-nel biztosan leszabalyoz az auto, akkor nem kell fejlesztenem-tesztelnem nagyobb sebessegekre. Amivel megsporolok egy csomo penzt.
"Nem mintha az a plusz 25-30 km/óra sokat számítana. "
Az M5 konkretan 305-nel szabalyoz le ha megrendeli az ember az M Driver´s Package-ot (2450EUR)
Azert az jelentos kulonbseg.
sb
tomnemtom 2011.11.08. 14:42:04
ja, meg azé 265, hogy a vevés gumi elég legyen.
egész cikkben Karotta porsés cikkjének linkje tetszett.
egész cikkben Karotta porsés cikkjének linkje tetszett.
AciDuzzu 2011.11.08. 15:51:29
Biztosan nem fizetnék a limiter kiiktatásáért, de maximálisan támogatom, hogy akinek ennyi pénze van, annak további szolgáltatásokat tegyenek lehetővé, mindenkinek az az érdeke, hogy visszacsöpögtessen egy keveset belőle, és remélhetőleg még elégedett is lesz azzal amit kap érte.
Amúgy ez az Insignia OPC nagyon rendben van, így feketében kívül-belül pazar, a technika is remek, szép munka az Opelesektől.
Amúgy ez az Insignia OPC nagyon rendben van, így feketében kívül-belül pazar, a technika is remek, szép munka az Opelesektől.
T4KK 2011.11.08. 17:11:58
Régóta nem akartam ennyire Opelt:)
2011.11.08. 17:14:50
Egy kombit bevállalnék. Természetesen unlimitedet. :)
Anorexia Nervosa 2011.11.08. 17:20:44
ez az OPC kívül belül olyan szép... a designerek remek munkát végeztek.
qmatch 2011.11.08. 17:23:58
már megint egy fölösleges-autó
foolproof 2011.11.08. 17:28:11
Felfújt tojás, ZR20-as szekérgörgőkön. Az Omega nevű Lotus legalább cult, ez meg gyenge utánérzés. Az árából inkább bevásárolnék néhány javakorabeli ógermán harciszekeret:
W124 E500 + E34 M5 + Lomega + Sierra Cossie, ha marad zsé, akkor meg elfüstölném Michelinnel + RON98-cal:-)
W124 E500 + E34 M5 + Lomega + Sierra Cossie, ha marad zsé, akkor meg elfüstölném Michelinnel + RON98-cal:-)
augustiener 2011.11.08. 18:27:10
Egy ismerős, akinek több Mercedese volt már, mondta, hogy úgy kell az autót venni, hogy a gyárilag megadott maximum sebesség 245-249 legyen. Ehhez nem is szükséges túl erős motor. Ezekben nincs benne ilyen leszabályozó dolog és elmegy olyan 262-ig. Egyszer volt ilyenje, egy C200 kompresszor, ha jól emlékszem, mondta, hogy tolta le a nagy motorral felszerelt pályatársakat, mert azoknak ugye 250-nél vége volt.
Tehát ha valakinek csak és kizárólag az a célja, hogy arcoskodhasson a pályán, akkor nem kell feltétlenül ilyen autót vásárolni, mint ez az Opel.
Tehát ha valakinek csak és kizárólag az a célja, hogy arcoskodhasson a pályán, akkor nem kell feltétlenül ilyen autót vásárolni, mint ez az Opel.
Érdekes 2011.11.08. 18:44:44
Megkérdezném a nagyérdeműt, hogy mi a faxé nem lehtetett ezt az insigniás cikket "átültetni" a tv-be?Egész jó lett Tibihez képest..bár tőlem minda 2 opel is lehetett volna XD
Szép lett ez az insignia, de én más kocsit vennék már ennyiért.Viszont teljes mértékben minőségi munka (az opelhez képest!), szóval zsír
Szép lett ez az insignia, de én más kocsit vennék már ennyiért.Viszont teljes mértékben minőségi munka (az opelhez képest!), szóval zsír
Ovecskin 2011.11.08. 18:46:00
csak azok a kamu kipufogók, meg a tigrisfogak ne lennének...
nem tudom miért kell mindent műanyaggal nyakon önteni. én jobban szeretem az őszinte autókat.
nem tudom miért kell mindent műanyaggal nyakon önteni. én jobban szeretem az őszinte autókat.
Érdekes 2011.11.08. 18:53:12
@Ovecskin: akkor nektek a trabi való.
kuhi 2011.11.08. 18:59:53
...az jutott eszembe, hogy hova is fejlődtünk (nem, nem usb-s kipufogó ügyben). Bő tíz éve volt egy négykarikás kombi autóm, változó szívócsőhosszal/szelepvezérléssel, 326 darab V8 szívó lóval 5,7s 0-100-as gyorsulással (5,6 - limo). 1740 kiló volt, 1996-ban dobták piacra.
8-22 liter között fogyasztott, nagy átlagban 11 literrel jártam, 9 alatt és 13 felett csak "teszt" miatt.
Most 2011-et írunk, nagyjából ugyanezzel a testtömeggel és erővel nem fogyaszt kevesebbet, de 10-15%-kal lomhább. Nem flémelek, de nem értem, hogy mi a célja az Opelnek? 8-9 literes fogyasztásra, vagy 5s körüli gyorsulásra azt mondanám, hogy nocsak-nocsak... de így?
8-22 liter között fogyasztott, nagy átlagban 11 literrel jártam, 9 alatt és 13 felett csak "teszt" miatt.
Most 2011-et írunk, nagyjából ugyanezzel a testtömeggel és erővel nem fogyaszt kevesebbet, de 10-15%-kal lomhább. Nem flémelek, de nem értem, hogy mi a célja az Opelnek? 8-9 literes fogyasztásra, vagy 5s körüli gyorsulásra azt mondanám, hogy nocsak-nocsak... de így?
gnme 2011.11.08. 18:59:58
@Érdekes: pt a nagy öregek egyike
meggyötörte őt a magyar valóság
olyan gyűrött az arca, mint pl.: Hische úré (vagy egy mopszé)
"...mit vársz, ez egy opel..."
két opelom volt, egyik harmat gyenge, másik ZABÁLTA az olajat 0km-es korától .. azóta konszern autót és digó szörnyeket taposok .. hátt.. azok jók.
oszt ennyi. kész.
heeee' kocsmáros, ideje még egy litéé'r egri merlót
ffFF'h ... borra sör förevör
www.youtube.com/watch?v=enzXKdiFaw4
meggyötörte őt a magyar valóság
olyan gyűrött az arca, mint pl.: Hische úré (vagy egy mopszé)
"...mit vársz, ez egy opel..."
két opelom volt, egyik harmat gyenge, másik ZABÁLTA az olajat 0km-es korától .. azóta konszern autót és digó szörnyeket taposok .. hátt.. azok jók.
oszt ennyi. kész.
heeee' kocsmáros, ideje még egy litéé'r egri merlót
ffFF'h ... borra sör förevör
www.youtube.com/watch?v=enzXKdiFaw4
porshe 2011.11.08. 20:20:55
mikor fogynak már el az L-es redszámok végre??? ma láttam új a6 ost MBI-vel de ugyan ez volt a cég neve is a szélvédőjén..
ha már itt tartok, szarul néznek ki a magyar rendszámok, se körzet se címer se fekete alap, hát nincs sok virtus a birokráciában
ha már itt tartok, szarul néznek ki a magyar rendszámok, se körzet se címer se fekete alap, hát nincs sok virtus a birokráciában
Dr. Robin Masters 2011.11.08. 21:15:05
Jó, szép és erős, csak nem ilyen sötét belsővel kellene, hanem valami világossal. Utóbbi 10 év talán legjobb Opelje, leszámítva a Speedstert.
P12_dCi 2011.11.08. 21:41:01
Ezt az autót meg nagyon elfogadnám, akár egy erősebb turbódízellel is, vagy a 2 literes turbós benzinessel is.
papptibi 2011.11.08. 22:07:18
@Érdekes: még bekerülhet a téfauba. szervezzük, legalábbis. méltó helyszínnel.
SAAB 2011.11.08. 22:32:38
Ez a kocsi gyönyörű! De ezt a sebességkorlátozást egy chiptuningos is "kiveszi" simán, kevesebb pénzből. Az enyém ugyan nem opel, de simán megoldották. :)
Érdekes 2011.11.08. 23:30:01
@papptibi: helyes.esetleg meglehtne ismételni az m5-ös sikerét, és csinálni egy kemény opc-s videót :) drifttel , autobahnon 265-tel :D
SzLacika 2011.11.09. 00:43:11
Szerző: Az "Apetite for Distruction" valójában "Appetite for Destruction" pupák! Bocs, de báncsa a szemem.
Shadowbull 2011.11.09. 07:29:56
@papptibi: nem csak a gumiknak. A motornak, a hutesi rendszernek, a komplett hajtaslancnak, futomunek jelentosen nagyobb terhelest jelent.
a 305-os vegsebessegre tudatosan tervezni es tesztelni kell.
ez nem csak annyi, hogy atirunk a vezerloegysegben nehany parametert oszt jovan.
Na persze a "tuning"cegeknel lehet hogy ennyi, nade az vicc.
sb
a 305-os vegsebessegre tudatosan tervezni es tesztelni kell.
ez nem csak annyi, hogy atirunk a vezerloegysegben nehany parametert oszt jovan.
Na persze a "tuning"cegeknel lehet hogy ennyi, nade az vicc.
sb
Geza16V 2011.11.09. 17:26:19
A Lotus Omega kéne. Ez nem.
Apropó, arról nem akartok egyszer írni egy cikket?
Apropó, arról nem akartok egyszer írni egy cikket?